slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 21,5 .-),,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  34  35  36  37  38  39  40  41  42  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
čau mám pořád stejný problém i když jsem pincka rozpůlil přetěsnil tak když mám volnobeh a dám tomu plnej tak to začne strašně hulit v nizkých otáčkách to vůbec nekouří ale když tomu dám tak to hulí jak svina jehlu mám na 1 zářezu z hora hladina mi lícuje s vržkem plováku mažu 1:50 olejem MOBIL super 2T a svíčku tu mám pořád tokovou né černou ale mokrou ona mě připadá že není od oleje protože když ji ráno vytáhnu tak je suchá ale teda svíčka mi furt jede najel jsem na ni 50 km a zatim OK prosim poradte mi co mám udělat abych ji měl cihlovou převodový olej mi to nesaje vylil jsem ho a skusil na chvilku nakopnout a je to samí kde je chiba v čem kde se tam bere na ty svíčce ten olej?????????????????????????????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2010 14:00
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel6484    
ja řikaj koukni na gufera, a vytáčí se ten motor dobře? ja taky ředim 1:50 olejem Castrol 2T a umaže se to vpohodě
 
 
Datum: 06. května 2010 14:00
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ked to nakopneš len na chvíľu, sviečku budeš mať vždy čiernu... daj ihlu na druhý zárez, nasaď poriadny filter, nastav hladinu a vzdialenosť elektródy, a choj sa poriadne previesť niekam kde to aspoň zohreješ na správnu teplotu, potom keď vychladne sa kukni na sviečku ;-)
 
 
Datum: 06. května 2010 11:32
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1:50 je málo. Proč ti vadí kouř?
 
 
Datum: 06. května 2010 8:48
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a dal jsi nová gufera?
 
 
Datum: 05. května 2010 23:24
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Zdar hoši mam takovy problem s pc vim ze to tu nepatri ale potrebuju poradit nevim si rady.Zapnul sem pc do zasuvky vsecko v pohode a nechce proste nastartovat hlavni vetrak (zdroj) se vubec neozve. Všecko sem kontroloval a nenasel sem zadnou chybu. Prosím kdo tomu rozumí tak ať napíše co s tím může být. P.S. donedávna ten pc jel odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2010 16:24
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
icq mam 447012861
 
 
Datum: 04. května 2010 16:24
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemas ICQ nebo Skype?
 
 
Datum: 03. května 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdyz se neozve zdroj tak ma bud dojebany loziska ve ventilatoru nebo je spalenej a bude spis spalenej pac rikas ze to ani nenabehne a kdyz by byl KO ventilator tak by to nabehlo na chvili nez by se spalil
 
 
Datum: 03. května 2010 20:42
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdyz vyndas baterku,vymaze se vsechno nastaveni v BIOSu kde by nekdo mohl nekdy neco podelat a proto by to nechtelo naskocit a hned jak ji zndas tak se tam da zakladni funkcni nastaveni
 
 
Datum: 03. května 2010 20:40
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
ja si ale myslim ze to nebude baterkou kdyz se neozve ani ten zdroj
 
 
Datum: 03. května 2010 20:36
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
jak ta baterka funguje?
 
 
Datum: 03. května 2010 20:36
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne,vyndas pri vypnutym pc tu baterku,1 min ji nechas lezet a pak ji zandas,a zkusim zapnout.
 
 
Datum: 03. května 2010 20:34
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
moznost sehnat jiny zdroj asi nemam a tu baterku mam jako vydelat a pak zaponout pc co to jako bude delat?
 
 
Datum: 03. května 2010 20:29
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A mas moznost si sehnat jinej zdroj?Jeste nez se do neceho pustis tak vyndej na 1 min baterku na zakladovce(takej ten velkej plosnak :-D) kdyby nahodou vrtal neco v BIOSu a nechtelo to pak jet
 
 
Datum: 03. května 2010 20:26
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
značka tam žádná není:-(
 
 
Datum: 03. května 2010 20:22
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podivej se,co je to za znacku
 
 
Datum: 03. května 2010 20:18
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
no je to celkem pěkně starý pc. Ten větráček zanesený není protože sem tam vstrčil takovou tenkou tyčku a jenom sem s tim zahybal jestli se vubec točí a zatočil se on asi celkem dlouho nejel protoze vevnitr bylo docela dost prychu neco sem profoukal ocistil ale nevim uz co tomu muze byt
 
 
Datum: 03. května 2010 20:15
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Otevri bednu a podivej se co je to za znacku,jestli to je nejakej LC power nebo Eurocase tak se modli,aby ti nevzal jeste zbytek sestavy.Doporucuju OEM Seasonic nebo Fortron a jestli mas penize tak muzes i Enermax.Drhouse-bez vetracku vydrzi,ale komu by stacilo mit pc zapnuty 1 minutu?
 
 
Datum: 03. května 2010 20:08
 
 
 
 
Jméno: drhouse21      E-mail:      IP: uživatel4675    
jak je tten PC starý ??Pokud dost a nikdy jsi to pořádněš nečistil,může být ten větráček zanesený v lepším případě a zadřený v horším případě...pokud se nebojíš a trochu tomu rozumíš,vyndej zdroj,otevři ho,vyfoukej,vyčisti a zkus to jen zapnout do elektriky,pokud i tak se nerozběhne, počítej s výměnou zdroje... (dá se jet i bez větráčku ale není to moc dobrý) :-)
 
 
Datum: 03. května 2010 19:51
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak skus ten vetrak vymenit za jiný se stejnýma parametrama. pokud to tím nebude tak další zákrok už je pro jinačí ruky než pro ty co se hrabou v motorkách :-D hod to do servisu nebo jak tam udelas jebnu sebemenší blbost tak odpáliš zdroj a muzes celý PC zahodit.
 
 
Datum: 03. května 2010 19:46
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel7806    
dobrý den , chci se zeptat dostal jsem fichtla 555 a nalil jsem do něj olej a druhej den byl olej všude po zemi teče to z potoru , nevíte jestli mam použít tmel nebo těsnění popřípadně tmel+těsnění ? děkuji za odpoved :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2010 21:02
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
takovýhle nedodělávky jen tak napůl jsou nahouby...ikdyž to utěsníš z venku tak ti to bude sát do klikovky a budou s tím jen problémy..takže já radím rozebrat ,dát nový ložiska a gufera a těsnění + tmel a zase složit
 
 
Datum: 03. května 2010 21:02
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2970    
čau to se mi taky stávalo, bud ti teče gufero u řetezovýho kolečka a nebo je špatný těsnění mezi karterama nebo pod spojkovim deklem, sou dvě možnosti, rozebrat motor rozpulit a dat nové těsnění které pom,ažeš silikonem, nebo počkáš až vše vykape pak benzinem utřeš ty spoje a odmastíš-tam kde to teklo, a zalepíš to epoxidovim lepidlem, když se to pak bude v budoucnu pulit tak stačí do toho zatuhlího lepidla tuknout kladívkem a ono popraská, ale olej nepoteče, a do fichtlu se leje pul litru oleje
 
 
Datum: 03. května 2010 18:31
 
 
 
 
Jméno: Jezek      E-mail:      IP: uživatel8998    
Zdar. Nedavno jsem se byl projet na mojí Jawe 250/353 .... cca po 2km mě zdechla a už nenaskočila.....příčina byla nejspíš vybitá baterie(problém s dobíjením). Baterii jsem dobil a těšil se na další jízdu, problém s nastartováním motorky ale přetrval. Zkusil jsem znovu pročistit karbec, seřídit předstih i odtrh, vyměnil jsem cívku a pořád nic (svíčka a kondenzátor - cca 4 měsíce staré). Jiskra lítá bez problémů ale ani neškytne(když stříknu benzin pod hlavu tak taky nic). Nenapadá někoho čím to může být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2010 8:27
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2970    
je to svíčka, určo, mě se to dělo na fichtlu mužeš ještě zkontrolovat odtrh na svíčce,
 
 
Datum: 03. května 2010 8:27
 
 
 
 
Jméno: Jezek      IP: uživatel8998    
přes zimu stála, ale po zimě se ještě dala do chodu a jela. Říkám minimálně 2km v 75km/h zvládla než odpadla.
 
 
Datum: 02. května 2010 21:46
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel8224    
jestly ta moto stála přes zimu tak je to svíčka! a to že dávala jisku venku neznamená že bude dávat jiskru i vevnitř kde je pod tlakem a mokrá !
 
 
Datum: 02. května 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: Jezek      IP: uživatel8998    
svíčku jsem si vyndal a připojenuo přložil k žebru - při stratování jiskru dávala v pořádku.
 
 
Datum: 02. května 2010 21:34
 
 
 
 
Jméno: Jezek      IP: uživatel8998    
Ano, baterie je na 99% - světla svítí bez problémů, kontrolka neutrálu přímo září.
 
 
Datum: 02. května 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
hele to že je svíčka 4 měsíce stará,neznamená že bude fungovat
 
 
Datum: 02. května 2010 21:31
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Baterii jsi skutečně dost dobil?
 
 
Datum: 02. května 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak znova mustang. Karbec jsem vy vařil v octu, pak ještě vyčistil, vyfoukal, je na 100% čistej. Hladina 100% nastavená, tryska 68 a 38. Jehla na 2. nebo na 3. zářezu. Kohout naprosto čistej, sítko papírový, neproteče žádnej bordel. Nakopnu bez otočení plynem-maximální otáčky. Šoupátko nevisí, když sundám hadici, nakopnu a podívám se do díry, je šoupě furt dole. Když vyšroubuju šroubek volnoběhu tak, že tam visí a skoro vypadne, tak to běží stylem maximální otáčky, pak to jakože chce chcípnout, pak zase maximální otáčky a tak dál, když mu pomůžu plynem, tak jsou maximální už furt. Startuje na poprvé. Měnil jsem všechna těsnění, Svíčku jsem dal novou, je mokrá a ještě od výroby bílá. Předstih 1,6mm. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2010 12:41
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9357    
Vyměn obě gufera!
 
 
Datum: 08. května 2010 12:41
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel9324    
chudá směs, někde ti to saje falešnej luft (pod dynamem, pod válcem, pod přírubou, mezi karbem a přírubou...)
 
 
Datum: 03. května 2010 10:30
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je naprostá hovadina, ty papírový sítka netečou, protože máš ucpanej kohout. Když z něj stáhneš hadičku, tak teče, ale protože je přicpanej, tak neproteče sítkem. A jinak to sítko mám úplně plný benzínu, když jsem vypustil plovákovku a pusti lpak benzín, tak tam naběhl, že jsem to ještě neviděl. Benzín tam jde bez potíží.
 
 
Datum: 02. května 2010 19:59
 
 
 
 
Jméno: fermez      E-mail:      IP: uživatel8535    
nevim jak co mas utesneni i kdyz mi neco netesnilo nikdy me to nedelalo to co tobe. Mozna to je tim papirovym filtrem na benzinu ja ho uz nekolikrat menil az jsem zacal propichavat ten papir uvnitr protoze jak tam je vzduch tak to nechce propustit benzin a muzes to otocit jakkoliv je to prd platny tak ten papir skos propichnout tenkym dratem pokud mozno u vrzku aby ti tam nesel bordel. Poustito malo benalu takze to jde dootacek, to se mi taky stalo a vubec ne netahlo
 
 
Datum: 02. května 2010 19:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3242    
to budou gufera...obávam se že obě
 
 
Datum: 02. května 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A ještě:šíleně to kouří.
 
 
Datum: 02. května 2010 19:28
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak maximálně gufero...
 
 
Datum: 02. května 2010 19:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já řikam že je to falešnej vzduch někde...
 
 
Datum: 02. května 2010 19:26
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Koukam ze motorkari jsou na cary max. opatrny, ne jako na koledy,, kdy se mahrovalo a taky nektrery domachrovali,,,,dneska jsem nepotkal na silnici zadne moto i kdyz bylo krasne pocasi a patek na krku,,,jen 2 ctyrkolky jsem potkal, vic ani tuk,,, bud vsichny upalujou a nebo kalej odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2010 19:50
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dachl21 no to je uz fakt divné :-D:-D
 
 
Datum: 01. května 2010 19:50
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je divné,včera okolo našeho baráku projelo tak 20 babett za sebou,a eště asi pět 555....
 
 
Datum: 01. května 2010 11:59
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to byl nějaký mamlas... přejet? slabé slovo. Rozsračkovat ho
 
 
Datum: 01. května 2010 11:09
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja byl vcera v praze a potkal sem tam fakt hodne motorek a skutru..dokonce jednoho typka s nejakou silnicni motorkou,typuju to tak na obsah 600 a vejs..a za sebou mel malyho chlapecka jenom v teplakach a helme...a bral za to docela dost..chudak malej kluk,kdyby se neudrzel tak z ty motorky ulitne a auta co jedou za nim by ho mohli prejet..
 
 
Datum: 01. května 2010 8:43
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dneska jsem vyděl jet docela dost motorek jednu 555, dvě 350/640, několik cizích motorek, jednu autoškolu a dokonce dva hadrolety.
 
 
Datum: 30. dubna 2010 22:03
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to u nas zas ne. pred skolou motorek hafo jako vzdy a ja kdybych moh tak bych vajel taky
 
 
Datum: 30. dubna 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je pravda,dneska sem videl jenom autoskolu....
 
 
Datum: 30. dubna 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: d      IP: uživatel7827    
Zdar mám dotaz jak je šnek u jawy 21, tak jsem vymenil ty ozubeny kolecka v snekovi, ale porad mi tachometr chodi blbe, kdyz je pionyr ve vysokejch otackach na kazdej kvalt tak to těma vibracema ukaze najednou treba o 20 km/h vic proste tema vibracema se ta rucicka otoci jak chce...nevíte co s tím a čím to může být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. dubna 2010 22:24
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Zdar hoši prosím o pomoc. Mám problém s nádrží u mustanga. Jak je místo, tam kde se dává sání, tak ty boky mám strašně nafouklé a nemůžu tam narvat sání jezdím bez něho a žere mi to jak tank. Prosím pomozte co s tím mám udělat, aby mi tam vlezlo sání v pohodě a bez námahy.Je to u mustanga. Diky za rady a pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 23:16
 
 
 
 
Jméno: fogl      IP: uživatel1553    
kup si tuning filtr a mas to bez problemu
 
 
Datum: 28. dubna 2010 23:16
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
bobacz: fakt mě to žere bez filtru jak tank s filtrem je to v pohodě bez filtru je to hrůza zachvíli to vychlastá hodně
 
 
Datum: 28. dubna 2010 20:42
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
péro: no právěže to sání tam dávám dobře ale jde o to jak se tam to sání dává do těch boků tak je mám nafouklé a ony mají být krásně rovné
 
 
Datum: 28. dubna 2010 20:39
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a nebo tam dej nějakej klín a polejcej ho vodou..on se roztáhne...a nechápu jak můžeš mít nafouklou nádrž :-D necpeš tam to sání obráceně??
 
 
Datum: 28. dubna 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: Ryan      IP: uživatel8492    
Tak ty boky vybouchej.
 
 
Datum: 28. dubna 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: MischelNike      IP: uživatel8793    
vem nejakej drevenej klin... nacpi ho do ty skuliny.. a natluc ho tam.... aby se to vybouleny.. zamacklo zpatky.. setrnejsi zpusob neznam :-D
 
 
Datum: 28. dubna 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
nemyslím držáky ale jak se dává do boků nádrže u mustanga sání jako ta krabice tak me to tam nejde dat protože jsou ty boky nafouklé
 
 
Datum: 28. dubna 2010 20:25
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to sylším poprvé že bez filtru to žere jak tank. Spíš naopak ne ? A mustanga nemám tak nevím jak je konstrován a jaké držáky myslíš.
 
 
Datum: 28. dubna 2010 19:54
 
 
 
 
Jméno: maroslaf ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čaute mam dotaz:-) mam jawu 21 a jezdil sem a upadl mi tlumic na vyfuku jak je tam ta hvězdička tak se to zlomilo a vypadlo:-( no a nemam novy vyfuk a ten stary bych potreboval nějak utlumit na konec vyfuku sem dal takou věc a trosku to ztlumilo ale pořad to hrozně řve a neda se s tim jezdit nevite co s tim udělat?? diky za rady:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2010 15:51
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel10237    
kašli na to ja jezdim bez vyfuku a sem stastny\\r\\n
 
 
Datum: 19. srpna 2010 15:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9294    
mam taky jedendoutnik co mu vypad trn.Normalne sem spoj mezi vyfukem a doutnikem provrtal a na kazdou stranu vytocil M5 zavit a drzi mi to pohromade šroubky....zbytek vyfuku mi drzi pospolu specialni trn.....
 
 
Datum: 27. dubna 2010 16:03
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemáte někdo odkaz na stránku, kde by bylo více takovýchto fotek stejného druhu http://www.jnewo.webz.cz/perak/perak_orig.jpg ? A nemáte nějaký fígl na sundání páky, která je na tisícihran? Drží jak přibitá, povolená je a bojím, že ho poničím. Jedná se zpravidla o velké průměry tisícihranu, ty malé se docela nechaj, ale taky nic moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 18:49
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky moc.
 
 
Datum: 26. dubna 2010 18:49
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
http://www.sidecar-cz.com/motocykly.html ale je to jen u některých modelů (např. Bizon)
 
 
Datum: 26. dubna 2010 18:29
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dotaz dělali se Čz prasata i 125 ccm? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 23:32
 
 
 
 
Jméno: Plesha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dneska sem viděl jak někdo valil na praseti a vypadalo to dobře.. kámoš má v garáži taky prase a pěkně zachovalé :-D ikdyž lak asi není původní.. ale je to nádhera no..
 
 
Datum: 25. dubna 2010 23:32
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
čau, můžu říct, že ty 175 neakej velkej rozdíl v jezdeni mezi 125 není..., a to prase, na to, jak je to těžký, tak to má docela velkej výkon, a docela dobře jede, nejkrásnější skůtr na světě!!!
 
 
Datum: 25. dubna 2010 20:57
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne...ukaž mi tehdejší motor 125 který bez problému uvleče tak težkou kastly a ještě jezdce
 
 
Datum: 25. dubna 2010 20:22
 
 
 
 
Jméno: matyczsek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draci, je sedlo na fika 21 stejny jako na 20?...myslim ze jo ale nejsem si jistej...:-)...dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 17:07
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to naprosto stejný akorát se dělaly různé barevné provedení potahů ale jinak je to uplně stejný
 
 
Datum: 25. dubna 2010 17:07
 
 
 
 
Jméno: Smokiej21      IP: uživatel9256    
čus hoši právě jsem dojel s mamou z nemocnice kaj mi zafačovali hlavu a levou ruku mi dali do sadry za to vše vděčím jedné blondaté slečne s paugeotem 205 bile barvy ze mi nedala prednost v jizde a ja do mi v 90 km/h najej s Jawou 350 californian tak se chci zeptat jestli nemáte někdo doma rám a přední vidlici na tento typ a dávejte bacha na tyto "řidiče" na silnicich odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 23:29
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
bratránek mi vyprávěl,že viděl blondýnu v automyčce..hodila tam pětku a pustila si vodu a až poté nasedla do auta a najela do automyčky a mezitím jí půka vody vytekla na zem :-D:-D
 
 
Datum: 25. dubna 2010 23:29
 
 
 
 
Jméno: Smokiej21      IP: uživatel9256    
tak ted jsem domluvil s poldama priznali babe vinu takze plati byla tu pojistovacka coz se divim ze se ji chtelo v nedeli napsala ze baba zaplatí 30 000 kč takze sem neplatil zbytecne havarijní pojistku a díly mi prodá náky typos z cech za takze si užiju nemocenskou spravováním Califa
 
 
Datum: 25. dubna 2010 19:35
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to je mi tě líto a stroje taky... Já jsem měl nedávno jednu příhodu že šla nějaká babička s děckem po přechodu,já jsem jel na pionýru a zastavil jsem abych je nechal přejit. Jak jsem stál u toho přechodu tak jeden debil mě samozřejmě musel předjet a srazil tu babičku a ujel hajzl... Naštěstí jí jenom polámal ruky. Pak jsem ještě jel s babettou a nějaký velký zazobaný frajírek ve stříbrném Hummerovi to rozjel tak rychlostí 150 Km/h přímo proti mě a tak 3 metry předemnou se mi vyhl. Já jsem to strhl do příkopy a narazil jsem si přední vidlice a kolo
 
 
Datum: 25. dubna 2010 17:25
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kámo to je mi fakt líto. Shánět náhradní díly na kalifa to taky můžeš shánět pěkně dlouho...
 
 
Datum: 25. dubna 2010 16:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9271    
Hlavne ze si celej,kalifa zase das dohromady,ale nechal bych ji to proplatit!!! Ted jen doufej,ze mas dobrou pojistku s velkym kritim škod,protoze jestli mas tu pojistku za 1/5 ceny pro veterany s testací,tak dostanes tak maximalne suchý z nosu....urcite chtej bolestný a jestli mas i dobrou zivotni pojistku,tak dostanes i od pojistovny nejakej balik penez. To ze jsi podepsal reverz je asi nejvetsi kravina co si moh udelat,protoze tim si akorát nahrál tý ženský,ze se vlastne ani nic nestalo....je to chyba....ted se na ni nebudes moct hojit....kdybys tam zustal aspon 3 tejdny,tak si ji moh podojit klidne o sto táců......tvoje vec....kazdopadne bacha na lidi ktery moc nesledujou silnicni provoz,je to nebezpeci.....a taky bacha na čepičáře ve stopětkách škodovkách a v žigulikách....kolikrat sou radi ze držej moč a stolici kdyz musej otocit volantem a za sebe se moc neohlizej....dosta casto znicehonic vyjedou do protismeru....fakt bacha...
 
 
Datum: 25. dubna 2010 15:05
 
 
 
 
Jméno: smokiej21      IP: uživatel9256    
no probral sem se az v nemocnici s pocitem pekné kocoviny lehky otres mozku podepsal jsem reverz a sel dom pred nemocnici tam sedela v tom promacklem vraku a omlouvala se mi ze to zaplati takze se bude delat komplet go motoru este to budou resit policajti ale at si nemysli ta baba ze z teho vyleze za pár
 
 
Datum: 25. dubna 2010 14:12
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Chudáku...
 
 
Datum: 25. dubna 2010 14:07
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel8757    
no tyjo kdyby se tohle stalo me tak ju asi zabiju
 
 
Datum: 25. dubna 2010 14:05
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim seso. :-) je to asi mesíc co jsem si obědnával píst na fika.... a po ujeti.. cca 15 km.. se mi rozlitnul.. a nadelal mi pěknou paseku... rozlítlo se to v míste jak je čep :-( a to mám 14 dní do cupu... celou motorku mesíc lestim.. dávám do cajku... a kdyz uz jdu na štelování motoru.. tak se mi stane tohle... :-( Myslíš že by to mohla bejt chyba na pistu? Že tam mohla bejt někde prasklinka.. tak proto to prasklo? Chjooo :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 0:25
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Těžko říct, co bylo příčinou, ale vada materiálu není vyloučena. Na případnou reklamaci by ale byl nutný znalecký posudek, a navíc by píst musel být namontován v odborném servise, jinak ti žádný prodejce reklamaci neuzná.
 
 
Datum: 24. dubna 2010 0:25
 
 
 
 
Jméno: Monter      IP: uživatel1250    
A dal jsi nový čep?stává se že když jde čep volně do pístu,tak vůle se začne zvětšovat a píst v tom místě praskne což by vysvětlovalo to cos tady popsal.
 
 
Datum: 23. dubna 2010 23:11
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
DRAKU tak to je neco spatneho u tebe,, tohle slysim poprve ze by se rotrhl pist po 15Km,,to nedokaze ani smetak,,je mi lito tveho motru ale tohle na me nehazej
 
 
Datum: 23. dubna 2010 17:00
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci,prosím o pomoc,dneska při jízdě sem ztratil levé víko pod sedlem,kdyby jste ho někdo měl,nejlépe v oranžové barvě,napište.Je to na ČZ 175/487 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2010 19:06
 
 
 
 
Jméno: Lídr      IP: uživatel4264    
Ahoj draci, dotaz - pionýr mi při jízdě na plný plyn po čase (asi 20s s plynem, záleží na zahřátí motoru) vadne, prostě naprosto ztratí, jak kdyby přestala házet svíce, pokud plyn uberu a za 5s zas přídám, opět jede v pořádku do doby, než přidám plnej. 5ešil jsem plovákovku, bohatost, můžu vyloučit zapalování (kromě svíčky, tu nemám jak otestovat za jízdy). Ale přes VN kabel hází, otáčkoměr registruje. Víceméně to závisí na teplotě, pokud je motor studenej, nedělá to, jak se ohřeje, začne toto dělat, čím míň beru za plyn, tím déle jezdím pak s plným. Opakuji, plovákovkou a přítokem paliva to není. Flitr už jsem taky měnil, výfuk čistil, válec kontroloval. Čím to tedy může být? Děkuji za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2010 17:04
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neco podobneho jsem resil hodnekrat, kdyz uz to nebyl pricpany kohoutek, ventil ci nizka plovakovka tak prisednute vicko na nadrzi...jinak toto je typicky znak chude smesi, pokud to dela na plny plyn tak zkontroluj ten privod a v krajnim pripade (ale opravdu jen krajnim) to pak resi vetsi tryska (obohaceni smesi aby nebyla tak chuda zeano)...
 
 
Datum: 22. dubna 2010 17:04
 
 
 
 
Jméno: DH      IP: uživatel9046    
Do teď mi to dělalo taky. Když jsem motor měl hodně vytočený nebo když jsem jel delší dobu na plný plyn tak to začlo zdechávat a musel sem pustit celý plyn a znovu přidat pomalu, aby to jelo. Ale dal jsem nový kohoutek a ted jezdím trojku plný a můžu točit i do vyskokých otáček. PS: kupovat nový kohoutek jako já nemusíš stačí pročistit ten co máš, nebo je možná jen zanesené sítko. Pak napiš jak jsi dopadl. jsem docela zvědaví, jestli se ti to vyřeší tak jako mě.
 
 
Datum: 22. dubna 2010 16:48
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkusit studenou svíčku N14, N15 jestli to nebude lepší
 
 
Datum: 22. dubna 2010 15:07
 
 
 
 
Jméno: GAZI ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čaute budu leštit motor na mustangu a ostatní díly a někdo tu psal že je dobrá pasta whitemax nevíte kde se to dá koupit??jestli někdo víte tak napište díky moc popř nějaký jiný příprvaek na leštění ale ne silichrom tim to de blbě a výsledek za moc nestál apon u mě teda odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2010 20:39
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já to mam odsud a Bomba http://www.chromtechnik.cz/ White Maxem sem vyleštíl i pásek nebo sklo na hodinkách ;-) z 20ti koruny udělal pomalu zrcátko
 
 
Datum: 20. dubna 2010 20:39
 
 
 
 
Jméno: Tůmi(č)      IP: uživatel8342    
čau hoši dneska sem se byl project na fichtlovi a po par kilometrech začal cukat a pak uplně chcipnul tak sem vyšrouboval trysky byli čisty svíčka hází dobrou jiskru ale fichtl vubec nechyta nevite proč? předem dik za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2010 20:18
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel8535    
jinou svicku jsi skusil?? skusto!! a jestli mas stary gufera tak mohlo odejit gufero pod zapalkem, ale nechci tio tvrdit muze to bejt i necim jinym
 
 
Datum: 20. dubna 2010 20:18
 
 
 
 
Jméno: chosee      IP: uživatel5567    
Čau chci se zeptat..Zpravil jsem fichtla.. nahodil novou elektriku a když jsem to startnul tak byly hodně vysoké otáčky...jehla je myslim na druhem zařezu od vrchu,a volnoběžný šroubek na to nereaguje.. a plynove lanko neni seknute nikde takze tim to neni..ale hrči to ve vyssich otackach no...co mam skusit jeste? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2010 20:13
 
 
 
 
Jméno: chosee      IP: uživatel5567    
to jsem prave taky zkousel a v pohode zdechlo..tam bude nejaka prkotina ale jen na to prijit...:-(
 
 
Datum: 20. dubna 2010 20:13
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Já možná vím co s tím máš.Zkus takový pokus zacpi sací otvor na karbecu rukou jestli to zdechne je to v pořádku jestli ne tak máš v prdeli těsnění buď dole nebo navrchu.Jestli to nezdechne udělej nové těsnění z vyklepávacího těsnícího papíru
 
 
Datum: 20. dubna 2010 19:04
 
 
 
 
Jméno: chosee      IP: uživatel5567    
šoupatko je v pohode... :-(
 
 
Datum: 20. dubna 2010 18:12
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus pozrieť či ti neostava vysieť šupatko
 
 
Datum: 20. dubna 2010 18:00
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemáte někdo nějakou slušnou pneumatiku na Tatrana za rozumnou cenu? Nechci hrbatou a sjetou, těch mám sám dost. Případně i s obložením brzd? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2010 17:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9242    
kup novou,ne...
 
 
Datum: 21. dubna 2010 17:32
 
<  34  35  36  37  38  39  40  41  42  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 17.05.2025 3:55:40 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu