|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 čau mám pořád stejný problém i když jsem pincka rozpůlil přetěsnil tak když mám volnobeh a dám tomu plnej tak to začne strašně hulit v nizkých otáčkách to vůbec nekouří ale když tomu dám tak to hulí jak svina jehlu mám na 1 zářezu z hora hladina mi lícuje s vržkem plováku mažu 1:50 olejem MOBIL super 2T a svíčku tu mám pořád tokovou né černou ale mokrou ona mě připadá že není od oleje protože když ji ráno vytáhnu tak je suchá ale teda svíčka mi furt jede najel jsem na ni 50 km a zatim OK prosim poradte mi co mám udělat abych ji měl cihlovou převodový olej mi to nesaje vylil jsem ho a skusil na chvilku nakopnout a je to samí kde je chiba v čem kde se tam bere na ty svíčce ten olej??????????????????????????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2010 14:00
Jméno: paja
IP: uživatel6484
 ja řikaj koukni na gufera, a vytáčí se ten motor dobře? ja taky ředim 1:50 olejem Castrol 2T a umaže se to vpohodě
Datum: 06. května 2010 14:00
 Ked to nakopneš len na chvíľu, sviečku budeš mať vždy čiernu... daj ihlu na druhý zárez, nasaď poriadny filter, nastav hladinu a vzdialenosť elektródy, a choj sa poriadne previesť niekam kde to aspoň zohreješ na správnu teplotu, potom keď vychladne sa kukni na sviečku
Datum: 06. května 2010 11:32
 1:50 je málo. Proč ti vadí kouř?
Datum: 06. května 2010 8:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a dal jsi nová gufera?
Datum: 05. května 2010 23:24
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdar hoši mam takovy problem s pc vim ze to tu nepatri ale potrebuju poradit nevim si rady.Zapnul sem pc do zasuvky vsecko v pohode a nechce proste nastartovat hlavni vetrak (zdroj) se vubec neozve. Všecko sem kontroloval a nenasel sem zadnou chybu. Prosím kdo tomu rozumí tak ať napíše co s tím může být. P.S. donedávna ten pc jel
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2010 16:24
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 icq mam 447012861
Datum: 04. května 2010 16:24
 Nemas ICQ nebo Skype?
Datum: 03. května 2010 20:45
 Kdyz se neozve zdroj tak ma bud dojebany loziska ve ventilatoru nebo je spalenej a bude spis spalenej pac rikas ze to ani nenabehne a kdyz by byl KO ventilator tak by to nabehlo na chvili nez by se spalil
Datum: 03. května 2010 20:42
 Kdyz vyndas baterku,vymaze se vsechno nastaveni v BIOSu kde by nekdo mohl nekdy neco podelat a proto by to nechtelo naskocit a hned jak ji zndas tak se tam da zakladni funkcni nastaveni
Datum: 03. května 2010 20:40
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 ja si ale myslim ze to nebude baterkou kdyz se neozve ani ten zdroj
Datum: 03. května 2010 20:36
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 jak ta baterka funguje?
Datum: 03. května 2010 20:36
 Ne,vyndas pri vypnutym pc tu baterku,1 min ji nechas lezet a pak ji zandas,a zkusim zapnout.
Datum: 03. května 2010 20:34
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 moznost sehnat jiny zdroj asi nemam a tu baterku mam jako vydelat a pak zaponout pc co to jako bude delat?
Datum: 03. května 2010 20:29
 A mas moznost si sehnat jinej zdroj?Jeste nez se do neceho pustis tak vyndej na 1 min baterku na zakladovce(takej ten velkej plosnak  ) kdyby nahodou vrtal neco v BIOSu a nechtelo to pak jet
Datum: 03. května 2010 20:26
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 značka tam žádná není
Datum: 03. května 2010 20:22
 Podivej se,co je to za znacku
Datum: 03. května 2010 20:18
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 no je to celkem pěkně starý pc. Ten větráček zanesený není protože sem tam vstrčil takovou tenkou tyčku a jenom sem s tim zahybal jestli se vubec točí a zatočil se on asi celkem dlouho nejel protoze vevnitr bylo docela dost prychu neco sem profoukal ocistil ale nevim uz co tomu muze byt
Datum: 03. května 2010 20:15
 Otevri bednu a podivej se co je to za znacku,jestli to je nejakej LC power nebo Eurocase tak se modli,aby ti nevzal jeste zbytek sestavy.Doporucuju OEM Seasonic nebo Fortron a jestli mas penize tak muzes i Enermax.Drhouse-bez vetracku vydrzi,ale komu by stacilo mit pc zapnuty 1 minutu?
Datum: 03. května 2010 20:08
 jak je tten PC starý ??Pokud dost a nikdy jsi to pořádněš nečistil,může být ten větráček zanesený v lepším případě a zadřený v horším případě...pokud se nebojíš a trochu tomu rozumíš,vyndej zdroj,otevři ho,vyfoukej,vyčisti a zkus to jen zapnout do elektriky,pokud i tak se nerozběhne, počítej s výměnou zdroje... (dá se jet i bez větráčku ale není to moc dobrý)
Datum: 03. května 2010 19:51
 Tak skus ten vetrak vymenit za jiný se stejnýma parametrama. pokud to tím nebude tak další zákrok už je pro jinačí ruky než pro ty co se hrabou v motorkách  hod to do servisu nebo jak tam udelas jebnu sebemenší blbost tak odpáliš zdroj a muzes celý PC zahodit.
Datum: 03. května 2010 19:46
Jméno: filip
IP: uživatel7806
 dobrý den , chci se zeptat dostal jsem fichtla 555 a nalil jsem do něj olej a druhej den byl olej všude po zemi teče to z potoru , nevíte jestli mam použít tmel nebo těsnění popřípadně tmel+těsnění ?
děkuji za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2010 21:02
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 takovýhle nedodělávky jen tak napůl jsou nahouby...ikdyž to utěsníš z venku tak ti to bude sát do klikovky a budou s tím jen problémy..takže já radím rozebrat ,dát nový ložiska a gufera a těsnění + tmel a zase složit
Datum: 03. května 2010 21:02
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 čau to se mi taky stávalo, bud ti teče gufero u řetezovýho kolečka a nebo je špatný těsnění mezi karterama nebo pod spojkovim deklem, sou dvě možnosti, rozebrat motor rozpulit a dat nové těsnění které pom,ažeš silikonem, nebo počkáš až vše vykape pak benzinem utřeš ty spoje a odmastíš-tam kde to teklo, a zalepíš to epoxidovim lepidlem, když se to pak bude v budoucnu pulit tak stačí do toho zatuhlího lepidla tuknout kladívkem a ono popraská, ale olej nepoteče, a do fichtlu se leje pul litru oleje
Datum: 03. května 2010 18:31
 Zdar. Nedavno jsem se byl projet na mojí Jawe 250/353 .... cca po 2km mě zdechla a už nenaskočila.....příčina byla nejspíš vybitá baterie(problém s dobíjením). Baterii jsem dobil a těšil se na další jízdu, problém s nastartováním motorky ale přetrval. Zkusil jsem znovu pročistit karbec, seřídit předstih i odtrh, vyměnil jsem cívku a pořád nic (svíčka a kondenzátor - cca 4 měsíce staré). Jiskra lítá bez problémů ale ani neškytne(když stříknu benzin pod hlavu tak taky nic). Nenapadá někoho čím to může být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2010 8:27
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 je to svíčka, určo, mě se to dělo na fichtlu mužeš ještě zkontrolovat odtrh na svíčce,
Datum: 03. května 2010 8:27
Jméno: Jezek
IP: uživatel8998
 přes zimu stála, ale po zimě se ještě dala do chodu a jela. Říkám minimálně 2km v 75km/h zvládla než odpadla.
Datum: 02. května 2010 21:46
 jestly ta moto stála přes zimu tak je to svíčka! a to že dávala jisku venku neznamená že bude dávat jiskru i vevnitř kde je pod tlakem a mokrá !
Datum: 02. května 2010 21:38
Jméno: Jezek
IP: uživatel8998
 svíčku jsem si vyndal a připojenuo přložil k žebru - při stratování jiskru dávala v pořádku.
Datum: 02. května 2010 21:34
Jméno: Jezek
IP: uživatel8998
 Ano, baterie je na 99% - světla svítí bez problémů, kontrolka neutrálu přímo září.
Datum: 02. května 2010 21:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele to že je svíčka 4 měsíce stará,neznamená že bude fungovat
Datum: 02. května 2010 21:31
 Baterii jsi skutečně dost dobil?
Datum: 02. května 2010 21:19
 Tak znova mustang. Karbec jsem vy vařil v octu, pak ještě vyčistil, vyfoukal, je na 100% čistej. Hladina 100% nastavená, tryska 68 a 38. Jehla na 2. nebo na 3. zářezu. Kohout naprosto čistej, sítko papírový, neproteče žádnej bordel. Nakopnu bez otočení plynem-maximální otáčky. Šoupátko nevisí, když sundám hadici, nakopnu a podívám se do díry, je šoupě furt dole. Když vyšroubuju šroubek volnoběhu tak, že tam visí a skoro vypadne, tak to běží stylem maximální otáčky, pak to jakože chce chcípnout, pak zase maximální otáčky a tak dál, když mu pomůžu plynem, tak jsou maximální už furt. Startuje na poprvé. Měnil jsem všechna těsnění, Svíčku jsem dal novou, je mokrá a ještě od výroby bílá. Předstih 1,6mm.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2010 12:41
Jméno: Fogi
IP: uživatel9357
 Vyměn obě gufera!
Datum: 08. května 2010 12:41
Jméno: hh
IP: uživatel9324
 chudá směs, někde ti to saje falešnej luft (pod dynamem, pod válcem, pod přírubou, mezi karbem a přírubou...)
Datum: 03. května 2010 10:30
 To je naprostá hovadina, ty papírový sítka netečou, protože máš ucpanej kohout. Když z něj stáhneš hadičku, tak teče, ale protože je přicpanej, tak neproteče sítkem. A jinak to sítko mám úplně plný benzínu, když jsem vypustil plovákovku a pusti lpak benzín, tak tam naběhl, že jsem to ještě neviděl. Benzín tam jde bez potíží.
Datum: 02. května 2010 19:59
 nevim jak co mas utesneni i kdyz mi neco netesnilo nikdy me to nedelalo to co tobe. Mozna to je tim papirovym filtrem na benzinu ja ho uz nekolikrat menil az jsem zacal propichavat ten papir uvnitr protoze jak tam je vzduch tak to nechce propustit benzin a muzes to otocit jakkoliv je to prd platny tak ten papir skos propichnout tenkym dratem pokud mozno u vrzku aby ti tam nesel bordel. Poustito malo benalu takze to jde dootacek, to se mi taky stalo a vubec ne netahlo
Datum: 02. května 2010 19:43
Jméno: standa
IP: uživatel3242
 to budou gufera...obávam se že obě
Datum: 02. května 2010 19:40
 A ještě:šíleně to kouří.
Datum: 02. května 2010 19:28
 Tak maximálně gufero...
Datum: 02. května 2010 19:27
 já řikam že je to falešnej vzduch někde...
Datum: 02. května 2010 19:26
 Koukam ze motorkari jsou na cary max. opatrny, ne jako na koledy,, kdy se mahrovalo a taky nektrery domachrovali,,,,dneska jsem nepotkal na silnici zadne moto i kdyz bylo krasne pocasi a patek na krku,,,jen 2 ctyrkolky jsem potkal, vic ani tuk,,, bud vsichny upalujou a nebo kalej
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2010 19:50
Datum: 01. května 2010 19:50
 To je divné,včera okolo našeho baráku projelo tak 20 babett za sebou,a eště asi pět 555....
Datum: 01. května 2010 11:59
 tak to byl nějaký mamlas... přejet? slabé slovo. Rozsračkovat ho
Datum: 01. května 2010 11:09
 ja byl vcera v praze a potkal sem tam fakt hodne motorek a skutru..dokonce jednoho typka s nejakou silnicni motorkou,typuju to tak na obsah 600 a vejs..a za sebou mel malyho chlapecka jenom v teplakach a helme...a bral za to docela dost..chudak malej kluk,kdyby se neudrzel tak z ty motorky ulitne a auta co jedou za nim by ho mohli prejet..
Datum: 01. května 2010 8:43
 Dneska jsem vyděl jet docela dost motorek jednu 555, dvě 350/640, několik cizích motorek, jednu autoškolu a dokonce dva hadrolety.
Datum: 30. dubna 2010 22:03
 to u nas zas ne. pred skolou motorek hafo jako vzdy a ja kdybych moh tak bych vajel taky
Datum: 30. dubna 2010 20:52
 To je pravda,dneska sem videl jenom autoskolu....
Datum: 30. dubna 2010 20:04
Jméno: d
IP: uživatel7827
 Zdar mám dotaz jak je šnek u jawy 21, tak jsem vymenil ty ozubeny kolecka v snekovi, ale porad mi tachometr chodi blbe, kdyz je pionyr ve vysokejch otackach na kazdej kvalt tak to těma vibracema ukaze najednou treba o 20 km/h vic proste tema vibracema se ta rucicka otoci jak chce...nevíte co s tím a čím to může být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2010 22:24
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdar hoši prosím o pomoc. Mám problém s nádrží u mustanga. Jak je místo, tam kde se dává sání, tak ty boky mám strašně nafouklé a nemůžu tam narvat sání jezdím bez něho a žere mi to jak tank. Prosím pomozte co s tím mám udělat, aby mi tam vlezlo sání v pohodě a bez námahy.Je to u mustanga. Diky za rady a pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 23:16
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 kup si tuning filtr a mas to bez problemu
Datum: 28. dubna 2010 23:16
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 bobacz: fakt mě to žere bez filtru jak tank s filtrem je to v pohodě bez filtru je to hrůza zachvíli to vychlastá hodně
Datum: 28. dubna 2010 20:42
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 péro: no právěže to sání tam dávám dobře ale jde o to jak se tam to sání dává do těch boků tak je mám nafouklé a ony mají být krásně rovné
Datum: 28. dubna 2010 20:39
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a nebo tam dej nějakej klín a polejcej ho vodou..on se roztáhne...a nechápu jak můžeš mít nafouklou nádrž  necpeš tam to sání obráceně??
Datum: 28. dubna 2010 20:33
Jméno: Ryan
IP: uživatel8492
 Tak ty boky vybouchej.
Datum: 28. dubna 2010 20:33
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 vem nejakej drevenej klin... nacpi ho do ty skuliny.. a natluc ho tam.... aby se to vybouleny.. zamacklo zpatky.. setrnejsi zpusob neznam
Datum: 28. dubna 2010 20:32
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 nemyslím držáky ale jak se dává do boků nádrže u mustanga sání jako ta krabice tak me to tam nejde dat protože jsou ty boky nafouklé
Datum: 28. dubna 2010 20:25
 tak to sylším poprvé že bez filtru to žere jak tank. Spíš naopak ne ? A mustanga nemám tak nevím jak je konstrován a jaké držáky myslíš.
Datum: 28. dubna 2010 19:54
 čaute mam dotaz  mam jawu 21 a jezdil sem a upadl mi tlumic na vyfuku jak je tam ta hvězdička tak se to zlomilo a vypadlo  no a nemam novy vyfuk a ten stary bych potreboval nějak utlumit na konec vyfuku sem dal takou věc a trosku to ztlumilo ale pořad to hrozně řve a neda se s tim jezdit nevite co s tim udělat?? diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2010 15:51
Jméno: dan
IP: uživatel10237
 kašli na to ja jezdim bez vyfuku a sem stastny\\r\\n
Datum: 19. srpna 2010 15:51
Jméno: standa
IP: uživatel9294
 mam taky jedendoutnik co mu vypad trn.Normalne sem spoj mezi vyfukem a doutnikem provrtal a na kazdou stranu vytocil M5 zavit a drzi mi to pohromade šroubky....zbytek vyfuku mi drzi pospolu specialni trn.....
Datum: 27. dubna 2010 16:03
 Nemáte někdo odkaz na stránku, kde by bylo více takovýchto fotek stejného druhu http://www.jnewo.webz.cz/perak/perak_orig.jpg ? A nemáte nějaký fígl na sundání páky, která je na tisícihran? Drží jak přibitá, povolená je a bojím, že ho poničím. Jedná se zpravidla o velké průměry tisícihranu, ty malé se docela nechaj, ale taky nic moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 18:49
 Díky moc.
Datum: 26. dubna 2010 18:49
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
Datum: 26. dubna 2010 18:29
 Dotaz dělali se Čz prasata i 125 ccm?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 23:32
 dneska sem viděl jak někdo valil na praseti a vypadalo to dobře.. kámoš má v garáži taky prase a pěkně zachovalé  ikdyž lak asi není původní.. ale je to nádhera no..
Datum: 25. dubna 2010 23:32
 čau, můžu říct, že ty 175 neakej velkej rozdíl v jezdeni mezi 125 není..., a to prase, na to, jak je to těžký, tak to má docela velkej výkon, a docela dobře jede, nejkrásnější skůtr na světě!!!
Datum: 25. dubna 2010 20:57
 ne...ukaž mi tehdejší motor 125 který bez problému uvleče tak težkou kastly a ještě jezdce
Datum: 25. dubna 2010 20:22
 draci, je sedlo na fika 21 stejny jako na 20?...myslim ze jo ale nejsem si jistej...  ...dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 17:07
 Je to naprosto stejný akorát se dělaly různé barevné provedení potahů ale jinak je to uplně stejný
Datum: 25. dubna 2010 17:07
Jméno: Smokiej21
IP: uživatel9256
 čus hoši právě jsem dojel s mamou z nemocnice kaj mi zafačovali hlavu a levou ruku mi dali do sadry za to vše vděčím jedné blondaté slečne s paugeotem 205 bile barvy ze mi nedala prednost v jizde a ja do mi v 90 km/h najej s Jawou 350 californian tak se chci zeptat jestli nemáte někdo doma rám a přední vidlici na tento typ a dávejte bacha na tyto "řidiče" na silnicich
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 23:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
Datum: 25. dubna 2010 23:29
Jméno: Smokiej21
IP: uživatel9256
 tak ted jsem domluvil s poldama priznali babe vinu takze plati byla tu pojistovacka coz se divim ze se ji chtelo v nedeli napsala ze baba zaplatí 30 000 kč takze sem neplatil zbytecne havarijní pojistku a díly mi prodá náky typos z cech za takze si užiju nemocenskou spravováním Califa
Datum: 25. dubna 2010 19:35
 Tak to je mi tě líto a stroje taky... Já jsem měl nedávno jednu příhodu že šla nějaká babička s děckem po přechodu,já jsem jel na pionýru a zastavil jsem abych je nechal přejit. Jak jsem stál u toho přechodu tak jeden debil mě samozřejmě musel předjet a srazil tu babičku a ujel hajzl... Naštěstí jí jenom polámal ruky. Pak jsem ještě jel s babettou a nějaký velký zazobaný frajírek ve stříbrném Hummerovi to rozjel tak rychlostí 150 Km/h přímo proti mě a tak 3 metry předemnou se mi vyhl. Já jsem to strhl do příkopy a narazil jsem si přední vidlice a kolo
Datum: 25. dubna 2010 17:25
 Kámo to je mi fakt líto. Shánět náhradní díly na kalifa to taky můžeš shánět pěkně dlouho...
Datum: 25. dubna 2010 16:14
Jméno: standa
IP: uživatel9271
 Hlavne ze si celej,kalifa zase das dohromady,ale nechal bych ji to proplatit!!! Ted jen doufej,ze mas dobrou pojistku s velkym kritim škod,protoze jestli mas tu pojistku za 1/5 ceny pro veterany s testací,tak dostanes tak maximalne suchý z nosu....urcite chtej bolestný a jestli mas i dobrou zivotni pojistku,tak dostanes i od pojistovny nejakej balik penez. To ze jsi podepsal reverz je asi nejvetsi kravina co si moh udelat,protoze tim si akorát nahrál tý ženský,ze se vlastne ani nic nestalo....je to chyba....ted se na ni nebudes moct hojit....kdybys tam zustal aspon 3 tejdny,tak si ji moh podojit klidne o sto táců......tvoje vec....kazdopadne bacha na lidi ktery moc nesledujou silnicni provoz,je to nebezpeci.....a taky bacha na čepičáře ve stopětkách škodovkách a v žigulikách....kolikrat sou radi ze držej moč a stolici kdyz musej otocit volantem a za sebe se moc neohlizej....dosta casto znicehonic vyjedou do protismeru....fakt bacha...
Datum: 25. dubna 2010 15:05
Jméno: smokiej21
IP: uživatel9256
 no probral sem se az v nemocnici s pocitem pekné kocoviny lehky otres mozku podepsal jsem reverz a sel dom pred nemocnici tam sedela v tom promacklem vraku a omlouvala se mi ze to zaplati takze se bude delat komplet go motoru este to budou resit policajti ale at si nemysli ta baba ze z teho vyleze za pár
Datum: 25. dubna 2010 14:12
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Chudáku...
Datum: 25. dubna 2010 14:07
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 no tyjo kdyby se tohle stalo me tak ju asi zabiju
Datum: 25. dubna 2010 14:05
 Zdravim seso.  je to asi mesíc co jsem si obědnával píst na fika.... a po ujeti.. cca 15 km.. se mi rozlitnul.. a nadelal mi pěknou paseku... rozlítlo se to v míste jak je čep  a to mám 14 dní do cupu... celou motorku mesíc lestim.. dávám do cajku... a kdyz uz jdu na štelování motoru.. tak se mi stane tohle...  Myslíš že by to mohla bejt chyba na pistu? Že tam mohla bejt někde prasklinka.. tak proto to prasklo? Chjooo
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 0:25
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Těžko říct, co bylo příčinou, ale vada materiálu není vyloučena. Na případnou reklamaci by ale byl nutný znalecký posudek, a navíc by píst musel být namontován v odborném servise, jinak ti žádný prodejce reklamaci neuzná.
Datum: 24. dubna 2010 0:25
Jméno: Monter
IP: uživatel1250
 A dal jsi nový čep?stává se že když jde čep volně do pístu,tak vůle se začne zvětšovat a píst v tom místě praskne což by vysvětlovalo to cos tady popsal.
Datum: 23. dubna 2010 23:11
 DRAKU tak to je neco spatneho u tebe,, tohle slysim poprve ze by se rotrhl pist po 15Km,,to nedokaze ani smetak,,je mi lito tveho motru ale tohle na me nehazej
Datum: 23. dubna 2010 17:00
 Zdar draci,prosím o pomoc,dneska při jízdě sem ztratil levé víko pod sedlem,kdyby jste ho někdo měl,nejlépe v oranžové barvě,napište.Je to na ČZ 175/487
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2010 19:06
Jméno: Lídr
IP: uživatel4264
 Ahoj draci, dotaz - pionýr mi při jízdě na plný plyn po čase (asi 20s s plynem, záleží na zahřátí motoru) vadne, prostě naprosto ztratí, jak kdyby přestala házet svíce, pokud plyn uberu a za 5s zas přídám, opět jede v pořádku do doby, než přidám plnej. 5ešil jsem plovákovku, bohatost, můžu vyloučit zapalování (kromě svíčky, tu nemám jak otestovat za jízdy). Ale přes VN kabel hází, otáčkoměr registruje. Víceméně to závisí na teplotě, pokud je motor studenej, nedělá to, jak se ohřeje, začne toto dělat, čím míň beru za plyn, tím déle jezdím pak s plným. Opakuji, plovákovkou a přítokem paliva to není. Flitr už jsem taky měnil, výfuk čistil, válec kontroloval. Čím to tedy může být? Děkuji za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2010 17:04
 neco podobneho jsem resil hodnekrat, kdyz uz to nebyl pricpany kohoutek, ventil ci nizka plovakovka tak prisednute vicko na nadrzi...jinak toto je typicky znak chude smesi, pokud to dela na plny plyn tak zkontroluj ten privod a v krajnim pripade (ale opravdu jen krajnim) to pak resi vetsi tryska (obohaceni smesi aby nebyla tak chuda zeano)...
Datum: 22. dubna 2010 17:04
Jméno: DH
IP: uživatel9046
 Do teď mi to dělalo taky. Když jsem motor měl hodně vytočený nebo když jsem jel delší dobu na plný plyn tak to začlo zdechávat a musel sem pustit celý plyn a znovu přidat pomalu, aby to jelo. Ale dal jsem nový kohoutek a ted jezdím trojku plný a můžu točit i do vyskokých otáček. PS: kupovat nový kohoutek jako já nemusíš stačí pročistit ten co máš, nebo je možná jen zanesené sítko. Pak napiš jak jsi dopadl. jsem docela zvědaví, jestli se ti to vyřeší tak jako mě.
Datum: 22. dubna 2010 16:48
 Zkusit studenou svíčku N14, N15 jestli to nebude lepší
Datum: 22. dubna 2010 15:07
 čaute budu leštit motor na mustangu a ostatní díly a někdo tu psal že je dobrá pasta whitemax nevíte kde se to dá koupit??jestli někdo víte tak napište díky moc popř nějaký jiný příprvaek na leštění ale ne silichrom tim to de blbě a výsledek za moc nestál apon u mě teda
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2010 20:39
 já to mam odsud a Bomba http://www.chromtechnik.cz/ White Maxem sem vyleštíl i pásek nebo sklo na hodinkách  z 20ti koruny udělal pomalu zrcátko
Datum: 20. dubna 2010 20:39
Jméno: Tůmi(č)
IP: uživatel8342
 čau hoši dneska sem se byl project na fichtlovi a po par kilometrech začal cukat a pak uplně chcipnul tak sem vyšrouboval trysky byli čisty svíčka hází dobrou jiskru ale fichtl vubec nechyta nevite proč? předem dik za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2010 20:18
Jméno: fikus
IP: uživatel8535
 jinou svicku jsi skusil?? skusto!! a jestli mas stary gufera tak mohlo odejit gufero pod zapalkem, ale nechci tio tvrdit muze to bejt i necim jinym
Datum: 20. dubna 2010 20:18
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 Čau chci se zeptat..Zpravil jsem fichtla.. nahodil novou elektriku a když jsem to startnul tak byly hodně vysoké otáčky...jehla je myslim na druhem zařezu od vrchu,a volnoběžný šroubek na to nereaguje.. a plynove lanko neni seknute nikde takze tim to neni..ale hrči to ve vyssich otackach no...co mam skusit jeste?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2010 20:13
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 to jsem prave taky zkousel a v pohode zdechlo..tam bude nejaka prkotina ale jen na to prijit...
Datum: 20. dubna 2010 20:13
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Já možná vím co s tím máš.Zkus takový pokus zacpi sací otvor na karbecu rukou jestli to zdechne je to v pořádku jestli ne tak máš v prdeli těsnění buď dole nebo navrchu.Jestli to nezdechne udělej nové těsnění z vyklepávacího těsnícího papíru
Datum: 20. dubna 2010 19:04
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 šoupatko je v pohode...
Datum: 20. dubna 2010 18:12
 skus pozrieť či ti neostava vysieť šupatko
Datum: 20. dubna 2010 18:00
 Nemáte někdo nějakou slušnou pneumatiku na Tatrana za rozumnou cenu? Nechci hrbatou a sjetou, těch mám sám dost. Případně i s obložením brzd?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2010 17:32
Jméno: standa
IP: uživatel9242
 kup novou,ne...
Datum: 21. dubna 2010 17:32
|



|