|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: aleš
IP: uživatel8014
 Ahojte, podobný dotaz již zde byl, ale bez odpovědi:\r\nV pravém víku u mustanga/pincka je uložené ložisko sekundárního kolečka, a pod pouzdrem ložiska je díra, která jakoby propouští případný binec který nateče zvrchu přes ovládání spojky pod sekundární řetěz a ven.Tato díra vypadá "netovárně", má tam být, nebo nemá???\r\nDÍKY !!
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2009 9:12
Jméno: Jura
IP: uživatel7035
 Nevypadá to tak, ale má tam být.
Datum: 30. listopadu 2009 9:12
Jméno: jawa21
IP: uživatel7973
 a ja to maam tak na vsetkykch pionieroch
Datum: 30. listopadu 2009 8:02
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 cau draci pri velkejch otackach se mi to dusi jenom na dvojku se mi to dusi a jenom kdyz jedu .!!!poradte ? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 13:14
 profoukni trysku....pořádně vyčisti víčku.....vyčisti kohoutek od nádrže a pak by to mělo na 100% jet.=)
Datum: 29. listopadu 2009 13:14
Jméno: Jawa..20
IP: uživatel8071
 zdar hosi potrebuju radu sel by tachometr ze simsona do fichtla jestli by tam rozmerove sedl a pasoval na to nahon s fichtla a jestli ukazuje presne dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 12:42
 Zdar tachak pasuje a nahon je upe stejnej!jedinej problem je ze siflakuf tachos se toci obracene nez fichtlackej  Jesi shanis tachos tk tu na fichtlkramku je celkem good.nebo ze zahradni techniky nakej digital
Datum: 29. listopadu 2009 12:42
Jméno: Jawa..20
IP: uživatel8072
 A z ceho tam de dat tachometr aby byl aspon do 90km/h
Datum: 29. listopadu 2009 11:01
 Zdarec to nepasuje jak je tam to lanko tak tam je na koncu lanka tykovej ctverecek a tu matku no a na simsonovi je na tym lanku misto toho hranatych ctverecka takovej trochelnicek...
Datum: 29. listopadu 2009 9:28
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 21:22
Datum: 26. listopadu 2009 21:22
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 herrbode di do pr.... musel bych ho zabit a on me taky  proste se nudime
Datum: 26. listopadu 2009 20:17
Jméno: herrbode
IP: uživatel5908
 moony  lne s tebou souhlasim!jinak Ondragam by se mohl pridat k fikusovi myslim ze by to bylo peny duo
Datum: 26. listopadu 2009 19:32
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Nepochopil jsem. Co je na tom divného?
Datum: 26. listopadu 2009 19:15
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 no, informuje zájemce, že to nehází jiskru a chce tím patrně naznačit, že pokud bude závada odstraněna, tak to prostě pojede.Já bych v tom nic víc nehledal.
Datum: 26. listopadu 2009 18:57
Datum: 26. listopadu 2009 18:09
 tak ja nevim,ctu mezi radky a porad nic,co tim chtel basnik rici....proste ja tam nic zvlastniho nenajdu
Datum: 26. listopadu 2009 17:52
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 tak tohle nechapu co tim ondragam myslel ale to je jedno
Datum: 26. listopadu 2009 17:50
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 mi to nepřipadá nějak zvláštní.
Datum: 26. listopadu 2009 17:46
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Mužeš mi napovědět,co se ti na tom nezdá?
Datum: 26. listopadu 2009 17:11
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 19:32
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 Taky stojí 250 Kč  Já bych se na tom taky bál sedět.
Datum: 24. listopadu 2009 19:32
Jméno: standa
IP: uživatel8029
 podle me je to sedlo z céčka a nebo z téčka čízy......podle pruziny vypadá na vůdčí,ne tandem.......rozhodne bych to nekupoval.......po opískování z toho zbude hrstka deravynho bordelu.....
Datum: 24. listopadu 2009 18:55
 toto není ma péráká na péráka to má jinačí uchycení
Datum: 24. listopadu 2009 17:34
 Na inzerci a nemusel by stát zrovna 2000Kč, tak se ptám aby mi tam seděl.
Datum: 24. listopadu 2009 16:13
Jméno: ja
IP: uživatel8032
 fuuu to des si nasiel v potoku???
Datum: 24. listopadu 2009 16:11
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 nazdar draci! mám takovů nepříjemnů věc- teče mně nádrž. Co myslíte je lepší ju tmelit spešl tmelem nebo to složitě vařit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2009 10:15
 Taky maj v AUTO KELLY epoxy studená pájka, na opravy chladičů a nádrží.Je to dvousložkový a lepené místo musí být čiste.Zalepil jsem s tim 2 nádrže a drží ,nic zatim neteče. Lepení stojí 79Kč.Je u toho přesný návod jak postupovat!!
Datum: 23. listopadu 2009 10:15
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 přesně
Datum: 22. listopadu 2009 21:45
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 přesně
Datum: 22. listopadu 2009 21:45
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 na jaky motorce? na pionyra je jednodusi sehnat jinou nadrz
Datum: 22. listopadu 2009 21:08
 spis:je lepsi slozite tmelit spesl tmelem nebo to jednoduse zavari?
Datum: 22. listopadu 2009 21:04
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 Čím to, že při zrychlení se dusí? Mám jawu 555, startuje okamžitě, perfektně jezdí. Ale když zrychlí tak ze 40 na 50-60km/h tak žačne motor hučet, pak prudce spadne rychlost, někdy to řeším tak, že nohou zavřu vzduch, ale stejně mi to moc nepomůže a většinou musím úplně zastavit, chvilku nechat běžet na volnoběh a pak pokračovat v cestě. Na karbecu se nic nastavit víc nastavit nedá, než jehla a ta mi to neovlivnila(ani 3. ani 2. zářez). Může to dělat, že je ještě studený, hrozně vytahaný řetěz, nebo zapalování, případně co v zapalování.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2009 15:57
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 Dík za radu!!!!! U 555 s tou hladinou nehneš ani kdyby ses postavil na hlavu. Leda by tam dole byl bordel a nenechal ten plovák úplně spadnout..............
Datum: 23. listopadu 2009 15:57
Jméno: Waffen
IP: uživatel5851
 Zdravim.....Na 100% to je hladina karburátoru...!měl sem taky takovej problém...hladina v karburátoru musí bejt při stlačení plováku zároven s horní hranou plováku.! udělej tohle a uvidíš.
Datum: 22. listopadu 2009 20:31
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 Tak ja zkusím jiný výfuk. Ten můj je nějaký divný-tam jde vyšroubovat jen taková zátka na konci dlouhá tak 1 cm. A pak mám další, který má ten tlumič normální, ale zase nemá péro na držení stojanu.
Datum: 22. listopadu 2009 18:31
Jméno: pionýr
IP: uživatel7941
 tohle je případ piponýra kdy není vyčištěný výfuk a ten ti způsobuje dušení na 1 a 2 ti tohle nedělá?janom na 3 to se nedivim, protože 3 je nejslabší rychlost ja jsem měl ten samy problém udělej to co ti říkam jestli ti to nepomůže tak napiš co ti to dělalo po vypálení
Datum: 22. listopadu 2009 18:24
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A co prehreti?
Datum: 22. listopadu 2009 17:32
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 este me napadlo jestli nemas spinavy to sejtko ve filtru, ale nejspis by to neslo dootacek
Datum: 22. listopadu 2009 17:29
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 chova se to jako kdyz tam nestiha jit benzin mozna mas bordel nekde v karburatoru vtech kanalkach co tam jsou vsude mozne. Pak me este napada jestli nemas spicku jehly placatou?
Datum: 22. listopadu 2009 17:21
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A kdyz to vytacis na neutral fakt hodne nezacina se ti to dusit ??-ze by nesla jiskra pri vyssich otackach.
Datum: 22. listopadu 2009 17:20
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 Ten benzín teče dobře. A hladina se upravit neda....
Datum: 22. listopadu 2009 17:12
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 nestiha ti tam dotejkat benzin musis to od nadrze az dokarburatoru projit nejdriv skus jestli tece z hadicky dost benzinu odpust to do nakyho kelimku pokud potece dost tak potom sundej vicko a skus to pustit svickem a zmackni par krat ventil co uzavira benzin v plovakovce jestli se vraci dolu a skontroluj hladinu. Nejspis to bude necim stoho prvniho kohoutek ucpane??!§
Datum: 22. listopadu 2009 17:09
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2009 12:42
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 moc pěkný neni,ale pokud je funkční tak těch 900 je dobrá cena. Kdyby se přetočil na nulu,pěkně pochromoval,tak by měl velkou cenu (kolem 2000)
Datum: 22. listopadu 2009 12:42
Jméno: standa
IP: uživatel8008
 podle me je tech 900 prehnana cena......zadnej zazrak to neni......stejny tachace meli treba kalify.......
Datum: 22. listopadu 2009 12:14
Jméno: Dan
IP: uživatel7827
 zdar sorry vim ze to sem nepatri, kolik mililitru oleje se leje do kazdyho predniho tlumice u simsona ? diky moc a jeste jednou se omlouvam ze to sem davam
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2009 13:42
Jméno: d
IP: uživatel7827
 jenom jo to je naky divny ne? kamos leje do čz do kazdyho 230 ml..a mam ten zbytek oleje co v nich je vylejt? a leje se to ram horem zejo?
Datum: 21. listopadu 2009 13:42
 jo
Datum: 21. listopadu 2009 0:01
Jméno: d
IP: uživatel7827
 takže do každýho tlumiče 34 ml?
Datum: 20. listopadu 2009 22:39
 34ml jedno rameno.
Datum: 20. listopadu 2009 22:35
Jméno: jawa
IP: uživatel5223
 hele jakej by ste si vybraly stol jawa MOSQUITO nebo jawa DANDY nebo jawa Robby všechno 50 ccm tyk piste dik!
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2009 19:21
 Nejlíp bys podle mě udělal pořídít si Simsona S 51, ale z těch Jaw Mosquito, kamarád ho má a je to fakt super stroj, táhne suprově a maximálka taky dobrá těch 90-95 km/h, je celkem pohodlný, díly sou na to hůře sehnatelný, ale Pan Růžička co má obchod ve Strašnicích na Jawy mu na to sehnal zatím naprosto vše...
Datum: 21. listopadu 2009 19:21
 Já sem si na starý padesátkový kolena koupil Mosquito a sem s nim spokojenej....  Je to sranda mašina....
Datum: 20. listopadu 2009 13:11
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Myslim,že výkonostně to bude podobné. Spolehlivost? nevěřil bych ani jedný motorce cosi tu napsal. Nejlepší padina je fichtl  ,,ale pokud nehceš fichtla,tak asi tu dandynu (ale ten silnější model).
Datum: 19. listopadu 2009 23:45
Jméno: Bubák
IP: uživatel5932
 radsi bych sel do simsona... vim o cem mluvim...! nejsem nejakej zastance simsonu...! ale kdysi jsem se podobne rozhodoval a volba padla na dandy 50 , a to byla ta nejvetsi chyba... !
Datum: 19. listopadu 2009 22:59
Jméno: jenda
IP: uživatel5173
 Já bych zas bral mosquito. Sice každej nadává na díly, ale jako je to suprr stroj a hlavně držák!! Sám jsem měl komára a najel jsem s ním přes 15 tis bez jedinýho problému, bez jakýhokoliv seřizování, výbrusu atd. a to už měl motor 17 nalítáno. Jede to na 50 hodně dobře a rychlost ke stovce nebyl problém. Opravdu jen dobrý zkušenosti.
Datum: 19. listopadu 2009 20:27
Datum: 19. listopadu 2009 20:21
 Tak hoši, jak jsem se dneska ptal na to samovolný zvyšování otáček, měli jste pravdu. Sálo mě to falešný vzduch. To je vyřešeno. Ale pořád mi jiskří mezi kladívky. Zkoušeli jsme vyměnit kondenzátor z jinýho pionýra, štelovali 4 krát předstih a odtrh a nic. Pořád to jiskří. Zkoušeli jsme svíčky NGK B8 a brisk N 15 c a pořád to jiskří. Můžu to tak nechat, nebo máte nějakou radu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2009 17:38
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 mě to obraceně nejelo, střílelo to do vejfuku, jede jen když je proud na 15
Datum: 18. listopadu 2009 17:38
 jeden dotaz ze sem tak smely, neni to jedno jak je zapojena civka? gdyz prohodim 1 a 15 tak je to to same ne?
Datum: 18. listopadu 2009 15:41
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 kladívka jsou nový. Ještě nebyly jetý! Včera poprvý jely. A kondenzátor koupím zejtra nový a pak se ozvu. K těm jiskrám: ono to pořád tak prská a občas to udělá jiskru cca 3-4 mm. A pak zase jako na svíčce! A s indučkou to zkusím. Díky za rady! zítra se ozvu co a jak
Datum: 17. listopadu 2009 21:32
Jméno: standa
IP: uživatel7959
 az pozdeji jsem si precetl ze mas zapalovani 30W.....problem muze bejt jak v kladivkach,tak v kondenzatoru,tak obracene zapojena indukcni civka......
Datum: 17. listopadu 2009 21:25
 Správně by to vůbec nemělo jiskřik ale vždy to trochu jiskří i když je nový kondenzátor....Muselo by se tam udělat tyristorový zapalování aby to nejiskřilo
Datum: 17. listopadu 2009 20:17
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jak hodne to jiskri?? hodi to par jisker asi 5, nebo to je jak prskavka?? Me se stalo to ze mi tam jeden dal novej kondik a byloto jak prskavka tak jsem dal jinej a jeto OK. To je normalni ze to trosku jiskri u nekteryho vic u nekteryho min zalezi taky natom jak dosedaj plosky na kladivku k sobe ja obcas delam to ze dam smirek mezi kontakty a par krat prosmirkuju a je to lepsi
Datum: 17. listopadu 2009 20:10
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 kondenzátor jsem vyměnil a pořád to jiskří
Datum: 17. listopadu 2009 19:42
 jiskri to vzdy, gdyz ale opravdu hodne az se opalujou kladivka tak jeste jedna moznost - kondenzator sel do vecnych lovist...
Datum: 17. listopadu 2009 19:05
Jméno: ondras
IP: uživatel7655
 tim ze to jiskří vam to vypali kladivka a za za nedlouho to prestane jezdit pac se vam tam udela skvarek a nebude to hazet jiskru
Datum: 17. listopadu 2009 19:00
Jméno: standa
IP: uživatel7959
 vim o jedný totální prasárně,ale prijdes o svetla  prestane to jiskrit kdyz ukostrís vinutí pro svetla......s nejvetsi pravdepodobnosti to vypada ze mas v haji vinutí....jsou prošvihlý do sebe......jiskří to i se svetlama??? me totiz jedno zapalovani se svetlama prestavalo jiskrit......je to takovej nejznamejsi error tech starejch zapalování........ale tak se mi osvedcila druhá věc.......predelal jsem vacku tak,ze otvirala jen kratce do doby po HU a pak sem ji odbrousil.....proste sem z vačky udelal takovej zub......jako fungovalo to,ani to nenicilo pertinax kladivka......ale zase je to prasárna....... skus si nekde sehnat jinej stator zapalovani at to odskousis......
Datum: 17. listopadu 2009 18:55
 nějaký jiskření bych neřešil hlavně že to jede ale je škoda že máš 05 kdyby si měl 20 - 23 tak kdyby si udělal t místo toho víčka na víku u spojky pexi tak by do bylo jako fakt mastnej TUNING tam se krabou diody
Datum: 17. listopadu 2009 18:54
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Tam to musi jiskrit
Datum: 17. listopadu 2009 18:42
 mezi kladívkama mi to taky jiskří a furt to jede tak to nechavam bejt
Datum: 17. listopadu 2009 18:31
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 čau hoši mám 2 dotazy..je u jawety standart stejněj karburátor jako u 555? a ještě jesli je u ní stejnej klínek do zapalování jako u s11.Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 23:18
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 díky
Datum: 16. listopadu 2009 23:18
 1. Ne,karburatory sou uplne jine. 2.Ano, klínky zapalování sou stejný
Datum: 16. listopadu 2009 21:02
Jméno: d
IP: uživatel7827
 zdar mam fichtla 21 studenej chyta krasne ale teplej ne ...kdyz sundam plech pod kterym je filtr tak chyta i za tepla, ale jakmile tam nasadim zpatky ten plech tak to nechyta co stim?(asi tam nejde vzduch..)
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 12:34
 a vyměn svičku dej tam 15
Datum: 16. listopadu 2009 12:34
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 ten filtr nevycistic kup novej a dokrabicky nech proudit vic vzduchu od vyroby tam je jenom jedna dira zespodu myslim tak udelej druhou nekde nahore nebo neprilepuj to vicko nahore a asi titam de moc benzinu tak sesteluj jehlou
Datum: 16. listopadu 2009 8:47
Jméno: plechy
IP: uživatel7552
 vyčisti filtr nebo kup novej
Datum: 15. listopadu 2009 22:16
 zdarec jawari prosimvas potrebuju vedet jestli mate nekdo skusenosti s jawou travel 125 kolik da a tak premejsil oni a chci vedet jestli je to dobra 125 dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 19:08
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2009 20:06
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 u obojího jde o 1ks
Datum: 11. listopadu 2009 20:06
 řekl bych že jde o pár a půjde to tam
Datum: 11. listopadu 2009 19:55
Jméno: Martin
IP: uživatel4510
 Ahoj chtel bych se zeptat jestli nekdo nevite z jake slitiny hliniku se vyrabi kartery na motorky (napr. pionyr) mo by me to zajimalo co to je za slitinu.Kamarad si chce vyrobit kartery z kusu hlinikove slitiny ale nevi jakou ma koupit, chce si udelat jen kartery na klikokvu na takovej mensi motor.Dekuju za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2009 14:59
 Určitě to neni čistý hliník protože materiály v čisté formě se prakticky nepoužívají vůbec. Podle mě je to určitý druh Siluminu neboli slévačského hliníku používaného na písty bloky motoru a převodovek. Pokud mohu poradit....když chce něco odlívat sehnal bych převodovku ze škodovku rozebral rozmlátil ji a přetavil. Určitě ale bude potřeba slévačská sůl kvůli plynům vznikajících při chladnutí----aby nebyl odlitek porézní. Sranda to neni...
Datum: 12. listopadu 2009 14:59
Jméno: Martin
IP: uživatel4510
 To Standa: myslis zeje to cistej hlinik? ja si myslim ze je to nejaka slitina hliniku,ale nevim co tam sou za prisady....,on si chce prave koupit kus materialu ve FERONE a z toho to vysoustruzit a odfrezovat.Jen bych potreboval slozeni toho materialu,pokud stim mate nekdo zkusenosti nebo vite z ceho se to vyrabi ,napiste prosim.Dekuju
Datum: 11. listopadu 2009 22:44
Datum: 11. listopadu 2009 13:26
Jméno: standa
IP: uživatel7895
 neni to nahodou cistej hlinik??? A vy mate kluci uz takle nejaky skusenosti s odlejvanim?? Me psal jeden znamej,v odlévání už ted není laik,ze uz se pokousi rok odlejt vejirovou hlavu na 21 a furt mu to nejde a vy jdete rovnou na motor.......
Datum: 11. listopadu 2009 8:41
 Co ja vim tak se kartery odlevali do nakejch forem  tak at kamarad sezene naky podklady a upravy a odleje primo na 4Q to by byla pecka
Datum: 11. listopadu 2009 5:51
Jméno: David
IP: uživatel7430
 Pomcte mi prosim potřeboval bych poradit, jaká kyvná vydlice by šla nejlépe přidělat na fichtla chci dělat centrál Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2009 16:35
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 Mám dotaz na sesu mužu ted normalně objenávat věci?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 21:00
 jojo
Datum: 08. listopadu 2009 21:00
Jméno: ardno.69
IP: uživatel7016
 cuss.... co myslite je lepsi dat do origo motoru .. FEDERO lamely nebo normal lamely... diky piste
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2009 17:30
 ja hlasuju pro feroda,z vlastni skusenosti vim ze sou lepsi
Datum: 06. listopadu 2009 17:30
Jméno: moony
IP: uživatel6638
 podle mýho je to jedno. Jezdil jsem na korek a teď tam mám taky to "FERERO" a nezaznamenal jsem nic - žádná změna, prostě to jede.
Datum: 06. listopadu 2009 9:50
Jméno: monter
IP: uživatel1250
 sou tvrdší,a mají lepší přilnavost
Datum: 05. listopadu 2009 20:40
Jméno: ardno.69
IP: uživatel7016
 proc zrovna ferodo ???/
Datum: 05. listopadu 2009 20:03
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Samozrejme ferodo.
Datum: 05. listopadu 2009 19:57
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 http://www.youtube.com/watch?v=qFKFcxpN4Zg urval by som im všetkým hlavy bastrdi !!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2009 19:36
Jméno: lukas
IP: uživatel6617
 tak neco takovyho delaj kluci ze striteze tam bych fechtla nikdy neposlal ani kdybych se ho chtel nejvic zbavit to bych ho dal radsi do srotu nez do striteze
Datum: 05. listopadu 2009 19:36
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Hele jestli to je choteč u jíčína tak já bydlím 5 km od Chotče. Takže jim tam asi půjdu rozmlátit pár věcí  takový vylízaný kretény který mají místo mozku brzdovou kapalinu nebo vyjetej olej nakopat do kulí!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 05. listopadu 2009 18:42
 ZAJICI jemu ty motorky neni lito ptze je to kunda!
Datum: 05. listopadu 2009 17:44
 to sou kreteni...a blaznne...neni ti ty motorky trochu lito?je vyrobena plno let,takovejch veci co ta motorka zazila,kde vsude jezdila,vemou ji takovy mamrdi a zkurvej ji??
Datum: 05. listopadu 2009 17:23
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 že si neváží věcí je jedna věc, ale nwm proč s tým žebrákem znečištují ještě potok
Datum: 05. listopadu 2009 17:22
 hej ty blaznne je mi jedno jestli dostanu BANANA od sesy ale musim rict ze tvoje uvazovani je jak uvazovani nejvymrdanejsi kundy co svet nosi!si totalni pamrd ani bych se nedivil ze si jeden znich!mejse pekne a CHCIPNI!ma ucta
Datum: 05. listopadu 2009 16:21
 no komment....
Datum: 05. listopadu 2009 16:15
Jméno: martic
IP: uživatel7836
 Fakt debilský video, od uplnejch vyjebanců. Palec dolů.
Datum: 05. listopadu 2009 10:11
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 kreteni zajebany vubec si nevazej tak krasnyho stroje
Datum: 04. listopadu 2009 22:05
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 mno, co dodat k takto debilnímu videu...
Datum: 04. listopadu 2009 22:00
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 su to jejich stroje tak nevim proc vam to furt vadi,
Datum: 04. listopadu 2009 21:50
 nakopat je do kouli hajzly !
Datum: 04. listopadu 2009 21:31
|



|