|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: d
IP: uživatel7827
 Zdar mam jawu 21 když zapnu benzín tak mi začne vytejkat po chvilce benzín s karburátoru..jehlu a plovák a kohout mám nový. co stim??
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2009 22:15
 díky za snahu
Datum: 04. listopadu 2009 22:15
 Ten karburátor mám novej, jak jsem ho koupil, tak jsem ho taky namontoval a teklo to.Ten jehlový ventil v plovákovce je čistý, plovák je tam správně a
plíšek, který tlačí na plovák je tam taky dobře. Jak říkám, s karbecem jsem nic nedělal, jenom namontoval (je úplně nový) a teklo to.
Datum: 04. listopadu 2009 22:13
Jméno: fichtlař
IP: uživatel7830
 máš ho blbě danej tam je akovej plíšek naplovaku a ty ho maš nastrane vedle nej
Datum: 04. listopadu 2009 20:02
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 nemáš naopak plovák ??
Datum: 04. listopadu 2009 18:53
 Ve víčku karburátoru je zašroubován ventilek, který zavírá přívod benálu do karburátoru když na něho zatlačí plovák s plíškem.Možná tam jsou nějaké nečistoty.Vyčistit!!
Datum: 04. listopadu 2009 17:11
 Já mam celý nový karbec, novej kohout a taky mi přetejká benzin z plovákovky. Tak jsem přihnul ten plíšek, aby klesla hladina a pak tam bylo zase málo
benzinu. Myslim si, že by pomohlo otěsnit výčko plovákovky těsnícim silikonem, co se používá na těsnění motoru (např. Paulin). Co si myslíte vy?
Datum: 04. listopadu 2009 17:03
 Musíš si zeštelovat hladinu v plovákovce ještě ten plíšek přihni trošku dolů a vytýkat to nebude správně naštelovaná hladina se pozná že necháš nytýct benzín do karburátoru pak vyšroubuješ hořejšek a šroubovákem ponoříš plovák až na dno a benzín by měl licovat s plovákem.Nevim jestli to moje vysvětlování je pochopitelný tak tu je kdyžtak návod http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html
Datum: 04. listopadu 2009 16:16
Jméno: d
IP: uživatel7827
 Zdar mam dotaz mam jawu 21 a studena chyta krasne a tapla chyti jen nekdy,,skoro vubec..svičku mám NGK B7HS..co stim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2009 16:19
Datum: 04. listopadu 2009 16:19
 zkus dat svicku s jinou tepelnou hodnotou a taky nastav predstih kdyz je motor teplej...
Datum: 04. listopadu 2009 16:13
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2009 9:57
Jméno: moony
IP: uživatel6638
 na druhou stranu s tím můžeš jezdit po návsi pořád dokolečka a nemusíš ani zatáčet.
Datum: 06. listopadu 2009 9:57
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 totiz ja ten vrsek brejli mam ohlej, ale kdyz jsem ho uplne srovnal tak mi potom nezapadaly ty dirky na masce s dirkama na nosnejch trubkach, takze jsem ten vrsek brejli znovu ohnul. to musi bejt perfektne rovny? jo a ten plech pod matice nemam...jinak diky za snahu Steve
Datum: 01. listopadu 2009 13:07
 normalne to kolo ven a zalomcuj, pak s nosnejma trubkama, sak to poznas gde to dela neplechu, ty vidle se musi hejbat akorat nahoru a dolu a pokud je tam mas novy ty futra a ne moc dobre probrouseny (nemaj jeste dostatecnou vuli a nejsou ani vychozeny) tak jdou aji blbe nahoru a dolu...
Datum: 01. listopadu 2009 12:30
 taky me napadla jeste osa kola...dalsi moznost je ze jsou spatne utahle nosne trubky k blatniku, nebo ten blatnik je prilis "mekky", cili se to v nem krouti...no a ty nosny trubky se v brejlich nahore dotahujou takovejma velkejma matkama, pod ne se dava pojistny plisek ktery se pak naohyba aby se nepovolovaly...jinak bych to hledal v tech brejlich, muzou byt zdeformovane, muze tam byt vule...a taky muzou byt koneckoncu krive nosne trubky nebo kluzaky (po bouracce) a jine...
Datum: 01. listopadu 2009 12:28
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 taky si to myslim, ale to jsem je dobre utahl..
Datum: 31. října 2009 22:22
 jedine spatne utahnuty vidlice v brejlich. to by pak molo vysvetlovat i to blbnuti kola
Datum: 31. října 2009 19:51
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 to ne, kolo je v pohode, ale zjistil jsem ze kdyz otacim riditkama tak se posunujou nosny trubky nahoru a dolu, ikdyz mam vsechno utahnuty...kde je problem...?
Datum: 31. října 2009 19:38
 mozna je to pitomost, ale nemas uzsi osicku, ze by nani kolo litalo ? nebo v haji loziska v kole nic jinyho me nenapada, nebo proste jenom malo utazeny kolo
Datum: 31. října 2009 16:50
 zkontroloval jsem to a vsechny 4 pouzdra jsou v poradku, na svem miste. co to muze byt v tomto pripade?
Datum: 30. října 2009 20:45
 nejhorsi je ze ja jsem vsechny 4 futra pred hodinou vymenil. jsou fungl novy. cim to teda je ze mam kolo nakrivo? horni futro v pravym teleskopu je teda volny jo, posunulo se? A co se da delat aby se uz neposouvalo?
Datum: 30. října 2009 19:31
 presne, horni futra (mezi 14-16 cm od spodu) nejsou vymenneny nebo jsou uplne nahore, to jest mezi pruzinama gde nic nevymenuji, jen tam drou o pruziny a smejou se na ty kluzny trubky co tam dole bez nich bezi...je to hodne casta "zavada" ze originalni (jinak zcela vyborny pokud nejsou sjety) futra po case se uvolni a jezdi si pak v nosny trubce a jak zajedou nahoru tak se dolu blbe dostavaj (pokud sou ale uz hooodne vybehany tak zahnutej drat to vyresi), stahnes je dolu, vymenis, cili ty novy zespod nabouchany zase mosis vyrazit ven abys pak mohl dat novy az nahoru a nebo - stary nejakym zprznenym zbusobem dostanes ven (rozrezes, zdemolujes, znicis ale bez jineho poskozeni vidlic) a ty dolni pak naklepes nahoru misto nich (zas 14-16 cm, na jawa-50.cz je to napsany jak na to, dobrej navod) a dolu pak das dalsi novy...v kazdy vidli sjou 2 futra, dokonce sem videl uz i tri, neni to zas tak neobvykly, sam sem si je tam dal taky a dokonalost...zdar buh
Datum: 30. října 2009 19:26
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 Jednoduchá vec tie púzdravo jednom tlmiči sú dva jedno je v spodnej časti jak sa začína manžetá a druhé je asi v polovici tlmiča pokiaľ si vymenil len tie v spodu tak to nič nerieši musíš úplne vymontovať tlmiče a správne osadiť všetky štyri púzdra je celkom možne že horné púzdra sú niekde kde sú pružiny a nevymedzujú preto to má tak veľkú výchylku
Datum: 30. října 2009 19:10
 zdar chlapi, jak mam postupovat pri vymene silonovych futer kdyz nemam vrtak 22mm? Navod uz jsem cetl, ale nevim jestli jsem to pochopil : mam nejdriv nabouchat ty 4 futra do nosnych trubek a potom nahrat kluzak horkovzdusnou pistoli a strcit ho do futer ktery uz jsou v nosnych trubkach? Je to tak? diky predem...
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2009 14:57
Jméno: andy555
IP: uživatel4173
 s kámošem sme to dělali horkovzdušnou pistolí ,ale museli sme to opakovat nejmíň 10x než se ten průměr trochu zvětšil ,nakonec sme si nato vzali jemný půlkulatý pilník
Datum: 30. října 2009 14:57
 diky za odpoved! ma s tim jeste nekdo zkusenosti?
Datum: 30. října 2009 12:14
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 jj tak jak to popisuješ to někdo dělá a prej to funguje ale ja osobne to ješte nezkoušel ale brzo to budu potřebovat.
Datum: 30. října 2009 11:56
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 no tak, poradte prosim, potrebuju to rychle...
Datum: 30. října 2009 9:10
 zdarec draci mám takový problém, když podržím spojku nebo zařadím neutrál tak se mi začne fichtl dotávat do šílených otáček. Pomoc pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2009 15:58
 saje ti to falešný vzduch. utěsnit pod karbecem, mezi válcem a motorem a taky pod hlavou. jestli nepomůže tak je špatné gufero pod zapalkem.
Datum: 29. října 2009 15:58
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 skus to znova pretesnit pod karburatorem a namaz to tesneni z obou stran vazelinou. Pokud to nepomuze skus dat jinou vacku nevim presne co to ma za vliv ale uz me to jedna delala
Datum: 29. října 2009 14:10
Posl.aktualizace: 28. října 2009 22:21
Jméno: fikus
IP: uživatel692
Posl.aktualizace: 28. října 2009 11:09
Jméno: Standa
IP: uživatel7738
 fikusi ty mas normalni kejvacku........tohle je nejaký dobový unikát......motor z libenaka v normalnim rámu......
Datum: 28. října 2009 11:09
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 stitek neni a hlava je normalni kejvackova
Datum: 28. října 2009 10:21
 mas hlavu se svickou do strany?mas napsany na stitku anglicky nebo cesky?jestli ze mas normal hlavu a ceskej stitek tak nwm co resis-mas kejvu...ale pokud mas hlavu se svickou do strany a anglickej stitek-mas supersport
Datum: 27. října 2009 22:32
 máš kývačku....co furt řešíš?? kdybys nebyl trouba tak by ses podíval na štítek nebo na motor a tak je typ napsaný
Datum: 27. října 2009 21:46
Jméno: trodatek
IP: uživatel6736
 Ahoj, mám takový problém. Rekonstruuji Jawettu Sport. Koupil jsem si nové kola, ale když je namontuji na rám a pořádně utáhnu, tak se netočí. Ložiska jsou přitom nové a v pořádku. Problém je asi v tom, že když se brzdová část pořádně přitlačí na buben, tak to tam má někde tření a brání to v pohybu. Čelisti jsou přitom volné. Nemáte s tím někdo nějaké zkušenosti a můžete mi poradit? Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2009 8:58
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Sežeň si podložku a vlož ji na vnitřní kroužek ložiska (mezi ložisko a brzdový štít).Třeba to pomůže.
Datum: 25. října 2009 8:58
Jméno: Sajo
IP: uživatel6736
 To já nevím, jestli tam mám správné rozpěrky. Mám tam takové, jaké tam dal ten člověk dterý to kolo kompletoval. Koupil jsem ho už v celku. Jen brzdové bubny jsou mé.
Exidtuje více druhů? Např. pro přední a zadní kolo?
Datum: 25. října 2009 8:51
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Máš tam správné rozpěrky mezi ložisky ?
Datum: 25. října 2009 8:46
 Mám technický dotaz Potřebuji zjistit jestli se prodavají plasty (gumy na okraje krytů,plechů)a na jawa 50 typ.20 na podlahu atd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2009 12:40
Jméno: standa
IP: uživatel7694
 no to je dobra otazka,kde to sehnat,taky mi to zajima.......nekdo tu uz rikal,ze je to ochrana lemovka Z profil.....v nejhorsim se da pouzit i origo lemovka,ale uz tam neplni svoji funkci....specialne u 21......u 20 je to jedno,tam das proste nejakou lemovku,nebo treba gumu ze dveří z auta(mel sem to tak na 05).....
Datum: 21. října 2009 12:40
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 a byly tam nekdy vubec? byla by fotka?
Datum: 20. října 2009 21:48
Jméno: hh
IP: uživatel7625
 pokud vim tak na fichtla NE
Datum: 20. října 2009 20:58
 cau kluci... kdyz si necham sniyit hlavu na fichtla .. muzu ji dat na seriovej motor ?? jake ma vyhody snizena hlava ?? diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2009 12:11
Jméno: standa
IP: uživatel7683
 v rozumne hranici prida neco malo na vykonu a zvysi kroutak odspoda ale motor bude mit tvrdsi chod.....bude se roztacet trochu pomaleji....mohla by lehce klesnout i spotreba.....do kompresniho pomeru 10,5:1 by motor jeste nemel vadnout a prehrivat se...... jezdil jsem na 8.výbrusu,kteremu zhruba odpovídá kompresni pomer 10,1:1 a uz se u nej tyto vlastnosti projevovali.....
Datum: 20. října 2009 12:11
 No hele zvíší ti to kompresi ale za to ti ložiska na klice vydrží o něco mín taky záleží jak jí nechášš hodně snížit .Výhody-větší komprese,líp to potáhne to je tak vše víc mě nenapadá
Datum: 19. října 2009 21:30
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
Posl.aktualizace: 18. října 2009 18:34
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tak pokud je motor OK a jede nadherne tak 1500 vic bych nedal pokud jsou soucastky pekny jak vypadaj retez rozeta a tak
Datum: 18. října 2009 18:34
 jasně...zaplatíš mi i dopravu?
Datum: 18. října 2009 17:02
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 ok tak mi zejtra zavolej a prijed
Datum: 18. října 2009 17:00
 zitra odpoledne
Datum: 18. října 2009 16:53
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 tak jo kdy pro ni prijedes ?
Datum: 18. října 2009 16:53
 200 kč
Datum: 18. října 2009 16:49
Jméno: KAREL KLOUCEK
IP: uživatel6582
 hej blazni nemate nekdo jawu 21 oplechovanyho z libereckyho nebo kralove hradeckyho kraje ale co nejbliz liberci a hlavne pojizdny a levne
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2009 19:23
 Zdravim nevite nekdo jake je presne cislo modre barvy jawa 555. Potrbuju nutne diky za pochopeni.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2009 23:54
 Zdravim prosim vás nevíte někdo přesné číslo typické jawácké červené barvy
Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2009 15:19
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 jo je to ta 8850
Datum: 17. října 2009 15:19
 a nebo čsn 8850
Datum: 16. října 2009 19:16
 RAL 3004
Datum: 16. října 2009 19:06
Jméno: Dandy
IP: uživatel7624
 Čau draci.Mam jawa dandy 50 silnější verze a nák se mu zasekl píst do válce,Co mam dělat díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2009 23:36
Jméno: standa
IP: uživatel7646
 tak ja nevim jakej pist a krouzek myslite,ale na kazdej motor minareli stoji pist vetsinou litr a kruh 200..........
Datum: 15. října 2009 23:36
 johny je z nejakyho drahyho kraje... pist 170 krouzek 30
Datum: 15. října 2009 20:24
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 rozebrat a přitom použivat co nejmensi nasili pač movej pist stoji 900 a novej krouzek 70
Datum: 15. října 2009 19:32
 pravdepodobne sa ti pretočil krúžok a sekol o kanal to už len kladivo nejaký drevený špalik a vybiť piest vonku
Datum: 15. října 2009 16:34
Jméno: standa
IP: uživatel7639
 kazdopadne bys to mel rozebrat abys vedel,co se stalo.......
Datum: 15. října 2009 15:10
Jméno: Filip
IP: uživatel7627
 Tuc, sháním motor ze stadiona je to jedno jestli to bude s11 nebo S22 jestli ho někdo máte ozvěte se mi na Filipp.masek@seznam.cz díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2009 8:55
Jméno: Sajo
IP: uživatel6736
 Ahoj, myslím, že bych nějaký motor měl mít ve sklepě. Nebude ale asi kompletní.
Datum: 25. října 2009 8:55
Jméno: XXXX
IP: uživatel7618
 Zdar jednou takle s kámošem chlastáme na chalupě je už po půlnoci a nás napadne ,že pojedem do hospody na panáka take beru svojí čízu 175 a bez helmy jedem do vesnice do knajpy kde dáme panáka a jedm zpět jenže asi po půl hoďce chlastání chcem jet zas no tak už si řikám,že sem solidně vožralej tak radši beru mustanga a jedem. V hospodě dáme panáka ale já sem tam nějak zakecám asi po hodině se ani nevim jak dopotácim k fichtlu kterýho roztlačením rozjíždím.Jenže kousek od hospody je prudká zatáčka a já jedu na dvojku .Kousek před zatáčkou začínám šmatat po brzdě jenže nějak jí nemůžu najít a plot se furt přibližuje tak zjišťuju že to nevitočin tak najednou náraz a já zjištuju ,že motor neběží a ani neležim na zemi no tak to nahodim a dojedu domu.Ráno se tam du podívat a zjištuju že ten plot je tak maximálně měsíc natřenej a je tam vode mě rejha jak kráva ale měl sem štěstí že se mi nic nespadlo protože před plotem byla škarpa a já jí přelít jako nic
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2009 15:39
Jméno: Ondra
IP: uživatel5967
 Propříště: pokud si chceš rozbít hubu, tak na to neber Jawy, těch je škoda. to si vem radši koloběžku nebo se proti tomu plotu rozběhni rovnou sám
Datum: 14. října 2009 15:39
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Dobre ti tak, mel si dopadnout jeste hur .)
Datum: 13. října 2009 0:39
Jméno: Standa
IP: uživatel7609
 dokud nepraskaj kosti,tak je to dobry.......moc dobre to znam.......to si dopad este hodne dobre
Datum: 12. října 2009 22:45
 čuus draci jakej ma rozmer pneu čz skutr ja tam mam drapak a chtel bych normalni videl se 3.50-12 a nwm jestli je to vono
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2009 18:14
Jméno: d
IP: uživatel5353
 zdar kdyz mam na simsonovy 60 ccm valec mam koupit vetsi hlavni tryku asi co? mam karbec BVF 16n1 a jakou trysku nevite to cislo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2009 15:11
Jméno: Standa
IP: uživatel7609
 rád bych ti poradil,ale nevim jaka je seriova tryska u simsona......kdyz se na fichtla dava polskej valec s vrtanim 40mm,tak se dava tryska 72 namísto 68.......kdyz se na simsona polskej valec s vrtanim 41mm tak asi tryska taky o 4-5 setin vetsi......tohle se asi fakt zeptej na nejakym simsonforu......ale urcite vetsi trysku......
Datum: 12. října 2009 15:11
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 Se siflakem tady nemas co delat!jinak sis odpovedel sam mas asi koupit vetsi trysku
Datum: 12. října 2009 12:58
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 TOTO JE FICHTL POKEC , SE SIMSONEM SI DI JINDE!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 12. října 2009 5:04
Jméno: d
IP: uživatel5353
 Zdar vym ze to sem nepatri sry...mam simsona s51 a nesvitej mi svetla...a blinkry blbnou..mam novou spinacku, zarovky a nikde nejsou preruseny kabely..nevite cim by to mohlo byt? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2009 21:57
 vybitá baterka,,pojistky,přepínač na řiditkách,vyčisti ukostření,Blbne i klakson?
Datum: 11. října 2009 21:57
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 spatna civka nebo spatne zapojeny
Datum: 11. října 2009 20:42
|



|