|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Fanda
IP: uživatel8546
 Zdar tak co jak se těšíte na sezonu já strašně a potřeboval bych vědět kde seženu pneu na jawa dandy 50 díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2010 19:00
 že by v obchodě ?
Datum: 25. ledna 2010 19:00
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jaky jsou rychlostni rekordy na STADIONU a FICHTLU?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2010 20:15
 ja jel ze seriakem 95 s brutalniho kopce ale stadak nevim!!
Datum: 05. února 2010 20:15
 Já teda mám "cestovní" rychlost okolo 100km/h v extrému jede těsně pod 110km/h .....FLINKU co máš za 4 kvalt ? Docela by mě to zajímalo teď jeden taky tak trochu tvořím  Mohl by ses mi ozvat na mail? Díky. http://www.jawa50vixteam.wbs.cz
Datum: 24. ledna 2010 16:15
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 ja dal s mustangem neco malo pres 90 km_h a bal se se ze se ty kola rozskocej  jinak po rovine 85 v poho
Datum: 24. ledna 2010 15:00
 Tak to já neříkám, že to byla sériovka, ale jako ten staďák mě tehdy dostal a hlavně to byla spíš rovinka, ne-li mírný stoupání. říkám, kámoš musel úplně přetáčet sportku, by toho dědka dal. Doteď jsem z z toho v úžasu hele, fakt před takovejma lidma klobouk dolů..
Datum: 24. ledna 2010 14:44
 ttj,tvl je to klidně možný,pokud mě ten stadion nějaký úpravy bo jste jely z kopečka tk jj,ae už v 60km/h se bojíš aby ti nevyletěl rotor  ... Stím fíkem to je na stejno,zase nějaký úpravy,sérijovej motor by to nedal
Datum: 24. ledna 2010 14:30
 Jako vy si z toho děláte srandu, ale já jel jednou na ČZ 175 a předjel mě chlápek na s22 a měl tam jistě něco přes 100, pač tak rychle jsem jel já a známej na sportce měl co dělat, by ho vůbec dal, fakt mazec. Jinak na fíkoj jsem osobně jel 130, ale je fakt, že to byl 4-kvalt. rekordy si myslím, že budou ještě někde výš.
Datum: 24. ledna 2010 14:25
Datum: 24. ledna 2010 14:18
 Na pionyra som raz pocul ze 140,7 ale niesom v tom isté
Datum: 24. ledna 2010 14:04
 zdar co znamená to že mám černou svíčku je to blby?prej má bejt hnědá a já ju mám črenou
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2010 20:26
 alebo aj zlá kompresia nepodfukuje ti hlava??
Datum: 23. ledna 2010 20:26
 zkus jinou svicku,pohraj si s karbecem,predstihem,odtrhem na kladivkach i na svicce a zkontroluj jestli ti to vsechno tesni..
Datum: 23. ledna 2010 13:41
 jestli ti saje prevodak tak ti z vyfuku bude vychazet takovej hustej stiplavej dym, ale spis spatna smes, nebo i spatna tepelna hodnota svicky
Datum: 23. ledna 2010 12:35
 jestli to nebude předstihem nebo karbecem,nejspíš ti to saje převodový oil
Datum: 23. ledna 2010 12:24
 jak už ti dole zajíc psal,znamená to že ti to špatně spaluje,bud špatně seřízenej karbec,bo zlý předstih.Dej podložku na 2 zážez ze zhora.
Datum: 23. ledna 2010 12:20
 Nazdar mám Jawu 350 s kotoučovkou... mám problém .. poradí mi něko jak mám složit brzdovou pumpu?
A jaký je rozdíl mezi přední gumkou a tou zadní?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2010 17:05
 zdar kde se žadí jednička tady u té čzty?uplně dolů nebo nahoru?a má silnější motor neš 477?nebo motory 487 a 477 stou stejný?nebo jestli nejsou stejný tak jekej je mezi něma rozdil?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2010 18:28
 u teto cezety 487 je jednicka dolu, vykon je stejny jako u 477,motory jsou ale rozdilne...Jiná klikovka,jiné zápalko, jiná kulisa řazení, jiný způsob mazání klikových ložisek, jiný domek gufera pod zapalkem, 477 měla často oilmaster, 477 nemela kontrolku neutralu...prvni 477 meli pistni cep na futru,potom na jehlach,mozna jsem na neco zapomel
Datum: 21. ledna 2010 18:28
Datum: 21. ledna 2010 18:21
 zdar mám možnost si koupit čz 175/487 v původním stavu a laku akorát tam je novej vybrus má pranžovou barvu a cena je 6000kč mám ju koupit??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2010 20:56
 jestli je s TP tak ji ber
Datum: 20. ledna 2010 20:56
 zdar vim že to sem nepatří ale je dobrá Yamaha TT600 ????dík a sory že to sem nepatří
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2010 21:36
 Na rekreační polítá po lese supr, navíc SPZ..Ale já bych šel do WR 450..TT je spíš na takovéto houbaření
Datum: 20. ledna 2010 21:36
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 je to pěkná mašinka,do terenu bude dobrá  ,ale spíše bych se staral o dostupnost dílů
Datum: 19. ledna 2010 20:48
 na polňačku bez papírů
Datum: 19. ledna 2010 18:18
 zdar, mam jawu 555 a problem s prednim kolem, brzdou. Proste kdyz se kolo toci tak ten brzdovej stit porad dre o kolo. Tu podlozku tam mam, zkousel sem nekolik sad paken a porad stejny. Nemuzu prijit na to kde je problem, poradili byste? diky predem
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2010 18:24
 aha, to je dost mozny, mam je pekne sjety. zkusim! jinak diky moc za trpelivost
Datum: 18. ledna 2010 18:24
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já jsem měl takhle vydřenej buben od nejtú a tak jsem rozpletl kolo a nechal jsem o nějakou tu desetinu mm strhnout na souhtruhu a je to jako nový
Datum: 18. ledna 2010 17:34
Jméno: standa
IP: uživatel8487
 tak uz poslední tip.....posledni pakny si sjel na kov,udelal se ti tam žlábek s vystouplejma okrajema a o ne to prostě štěrchá.....jestli je to tak,tak to neres,ojede se to,ale garantuju,ze to spatne brzdí potom.......
Datum: 18. ledna 2010 17:16
 hm...zajimavy je ze kdyz vyndam pakny a dam tam stit bez paken tak je to v poradku, bez drhnuti. Co to znamena?
Datum: 18. ledna 2010 16:00
Jméno: standa
IP: uživatel8487
 to muze klidne delat ta krycí plechová puklička na ose......omylem si na ni na zemi šlápneš a uz to drhne.....
Datum: 18. ledna 2010 10:11
 ne, kolo z 555 a brzda z 555. akorat mam novou vidlici z mustanga nebo nejakyho fichtla (nebo byla uplne nova, voni se jednu dobu vyrabely), mohlo by to vadit?
Datum: 18. ledna 2010 9:17
Jméno: standa
IP: uživatel8486
 a neni problem jinde?? priklad.........do kola z 555 sice jde brzdovej stit z 21,ale "drhne"......
Datum: 17. ledna 2010 23:05
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 0:17
 od flašky rumu až po kolik si řekne
Datum: 17. ledna 2010 0:17
Jméno: ronie
IP: uživatel8404
 za všechno je ta cena realitivně reálná....
Datum: 16. ledna 2010 22:26
 zdar, poradili byste jak vratit ty kulicky rizeni do spodni casti bryli aniz by vypadavaly, pri montazi bryli? diky predem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 11:49
 jo, diky, po fikusove rade mi to na prvni pokus vyslo. nez sem se tu zeptal tak sem dal malo vazeliny a vsechny popadaly ale s vice vazelinou to bylo perfekt
Datum: 17. ledna 2010 11:49
 já tedy na babetě klec nemam  Udelej to jak rika zajic13: dej tam vazelinu a ty kuličky tam naskládej... Ale nesmíš ji tam dat málo jinak to neudrží
Datum: 17. ledna 2010 10:44
Jméno: Franta_FBN
IP: uživatel8402
 Nebo dát ložiska s klecí.. Třeba na pionýra de tušim z babety, ty maj klec, a montáž je tak jednoduchoučká
Datum: 16. ledna 2010 21:56
 namaz tam vazelinu a ty kulicky do toho jenom naskladej,ta vazelina je podrzi
Datum: 16. ledna 2010 21:27
 čau draci, nevite kolik by tak stalo vopískování toho nejveciho plechu na jawě 20? pripadne kde vsude mi to muzou udelat...diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 0:44
 zdaar chlapcíí chci se zeptat jak je na mustangovy drzak na svetlo prez vidlci tak jak soou v tom drzaku ty gumy tak jestli se daj nekde sehnat
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 21:03
 zdarec, sroub riditek na 555 je 17cm a NE 23cm ze jo? snad jsem to neobjednal spatne...
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2010 23:04
 no je tam napsany "parez" ale nevim jestli sesa povazuje 555ku za parez, ja jo, ale nejaky lidi ne, takze jsem se chtel ujistit. diky za potvrzeni
Datum: 14. ledna 2010 23:04
Jméno: Smajdalf
IP: uživatel8474
 jo je to tech 17 cm, ale to tam u toho snad muselo bejt napsaný
Datum: 14. ledna 2010 22:57
 Zdar borci, ztratil jsem klíče od zámku řízení na babettě, neznáte nějakou metodu jak ho vyndat??Díky moc!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 14:23
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 Jozo:kdybych to měl zamčený tak to bych to urazil, jenžá potřebuju vyndat celej zámek a dát tam novej
Datum: 16. ledna 2010 14:23
Jméno: Jozo
IP: uživatel7809
 Měl jsem ten samý problém na babče stačí starý úzký šroubovák či něco podobnýho a urazit ten čudl na tom zámečku. Na fichtlu jde upilovat jehlovým
pilníkem.
Datum: 15. ledna 2010 20:56
 Odvrtal bych to. Řídítkama bych netrhal. Já kdysi vrtal ruční vrtačkou a to bylo něco, ale elektrickou to máš během chvilky.
Datum: 15. ledna 2010 10:03
Jméno: Ludis
IP: uživatel8473
 Zdra, teď jsem ho na třindě odvrtával - v poho to jde.
Datum: 14. ledna 2010 21:47
Jméno: franc
IP: uživatel5223
 mne se to taky stalo ja jsem ho vyvrtal postupne prvni mali veci veci a postupne cimdal veci ja sem to tak udelal
Datum: 14. ledna 2010 20:39
 to já to mam odemklý, tak mě to až tak netrápí, přemejšlel jsem o vrtačte ale tu tam asi neohnu, nebo třeba do toho praštit ňákym šikovnym majzlíkem, ta planžeta je pro mě drahá
Datum: 14. ledna 2010 20:03
 ja bych ti to odemkl planzetou....
Datum: 14. ledna 2010 19:53
 pokud je to na bábě jak na fíkoj,tak brutálně trhni se řidítkama,to se pak ta zajištovací apcička urve a ty ho vyndáš,udělal sem to taky tak
Datum: 14. ledna 2010 19:52
 zdar, poradte prosim, jak vyndat drzak riditek z brejli bez vysroubovani sroubu riditek? mam ho uplne znicenej, budu mit novej takze mi je jedno pokud ho znicim, nejdulezitejsi je vyndat tu trubku na ktery jsou riditka. jak na to? jawa 555. diky predem
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2010 19:18
 tak perfektni, trubka a sroub s matici je venku. akorat ze ta matice je na tom sroubu tolik zazrana ze s tim nemohu nic delat, a tu matici potrebuju (sroub je na vyhozeni). takze to na noc dam do oleje (prevodovyho) a snad to povoli. poradili byste nejakej figl?
Datum: 12. ledna 2010 19:18
 presne tak, na ten sroub zezhora bouchni, tim uvolnis ten spodni kuzel...potom uz to pude vyndat
Datum: 12. ledna 2010 9:08
 diky mc za pomoc! snad se mi to podari znovu smontovat do novejch brejli s novym sroubem.
Datum: 11. ledna 2010 22:39
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ne parkrát do toho bouchni a neboj se toho ono to moc držet nebude...
Datum: 11. ledna 2010 22:24
 no vypada to sice jinak (mam vse sundany a zbejvaj mi jenom bryle a ta tyc riditek v nich) ale z brejli trci ta trubka ktera drzi riditka a v ni je ten sroub kterej ted vypada proste jako tyc a nemuzu s tim nic udelat. takze bouchat dolu a vypadne ten spalik. neposkodim tim nejak tu trubku co drzi riditka? diky za odpoved
Datum: 11. ledna 2010 21:36
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli to dobře chápu tak máš ten šroub ožvejkaný a nejde povolit ne?? no tak tu hlavičku nějak uřízni a ten šroub zabouchej dovnitř a vyrazíš tím pádem i ten špalíček a řídítka vyndáš
Datum: 11. ledna 2010 21:24
 zdar jakej mám bejt předstih a odtrh u jawa čz 175 když tam je zapalko z fichtla 21 ????????????????????????díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2010 17:00
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 A hlavně bacha! Já jsem kdysi dával zapalko z fichtla na dvěpadinu, ono tam moc nepáslo, měl jsem ho tam přicycený jen takovejma plocháčkama přes dlouhý šrouby. Asi se mi to trošičku hnulo, a ta mrcha mě přehodila přes řidítka, když jsem na to šláp.
Datum: 12. ledna 2010 17:00
Jméno: martin
IP: uživatel8455
 Máš z čeho vybírat  )) odtrh jako u fichtla, předstih jako u 175, vyzkoušej a uvidíš, ono to neni zase tak horký, aspoň u 353 to stačí jen tak od oka, odšroubuju koleno vejfuku a koukám jak se hejbe píst, žádný velký měření
Datum: 12. ledna 2010 16:10
Jméno: Horst
IP: uživatel8419
 Předstih u tohoto moto je 3,8-4 mm,odtrh kontaktů na svíčce je 0,5-0,6 mm...
Datum: 12. ledna 2010 10:05
Jméno: standa
IP: uživatel8448
 predstih se serizuje podle motoru ane podle zapalovani!! takze predstih ze 175(tyhle pomalochodný potvory meli snad vsechny predstih 4mm) a odtrh klasciky 4 desetiny.....plus seridit dle pripadne vule kliky.....
Datum: 11. ledna 2010 22:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já bych dal teda předstih tak 3-3,5
Datum: 11. ledna 2010 20:50
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 Zdar predstih i odtrh jak u pionýra,predtih 1,6-1,9 a odtrh 0,3,-0,4
Datum: 11. ledna 2010 20:13
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 Já bych řek odtrh jako u fichtla (páč odtrh závisí na tvaru vačky) a předstih jako u tej stopětasedmy (páč předstih je danej motorem)
Datum: 11. ledna 2010 19:00
 vzdyt pisu, prestih i odtrh jako u 175
Datum: 11. ledna 2010 18:45
 jo jawa čz 175
Datum: 11. ledna 2010 18:40
 jako u 175, prekvapive....
Datum: 11. ledna 2010 18:39
 zdar, rozmontoval jsem pareza, a jelikoz predesly majitel to mel trochu zbastlene, konec sroubu riditek je urvanej a je z neho jakoby matka na konec sroubu (u riditek). No proste problem je, ze mi tedka civi tyc (tj. sroub riditek) z brejli a nevim jak ji z toho vysroubovat. Poradil by nekdo jak to z tech brejli dostat? diky predem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2010 16:22
Jméno: martin
IP: uživatel8455
 a rídítka už tam nemáš ? jestli ne, tak do toho šroubu majzni a měl by vypadnout spodem i s tim klínem co to drží řídítka v nosníku, když to nepůjde, nastříkej tam olej (WD) a majzni znova, nebo použij nějakou kulatinu, to už je na tobe
Datum: 12. ledna 2010 16:22
 vem kladivo a pořádně bouchni na ten šroub.. často to pomáhá a dokonce jde někdy povolit potom i rukou ale pokud ne tak vem nějakej hasák a pořádně to zmáčkni a vytoč to pokud ti to nepujde tak fakt nevím
Datum: 12. ledna 2010 0:26
 zkousel jsem to sika klestema a konec sroubu se mi urval takze to ted vubec nemuzu odsroubovat. nemuzu z toho ten drzak riditek nejak vyndat?
Datum: 11. ledna 2010 19:36
 sika kleste a kdyz to nepujde tak udelej pilnickem na ty tycce naproti sobe 2 plosky a vem na ne klic, nebo kdyz to s nim nepujde tak sikovky
Datum: 11. ledna 2010 17:40
 to uz jsem zkousel ale zavit byl zrezlej a strhnul se. takze co ted...?
Datum: 11. ledna 2010 8:43
 na tu matku našroubuj druhou matku až bude na tvrdo tak utáhni matky proti sobě a potom tou dolní začni točit a vytočíš ten jako šrou =)
Datum: 10. ledna 2010 23:15
Jméno: dv
IP: uživatel7827
 zdar nejde mi povolit u fika pravy viko motoru, dva srouby povolim a posledni ne, je utazenej totalne na kost co stim? vrtat se mi to nechce..
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2010 21:42
 Franky- v robotě(servis) nepovolitelné šrouby běžně povoluju kladivem, a to všude,na motoru a tak.. a zatím sem o zničenám závitu ještě neslyšel  to je divné....
Datum: 10. ledna 2010 21:25
 pokud vis co delas,tak tim zavit neposkozujes...tim tuknutim uvolnis pnuti v zavitu,potom jde sroub lip povolit...od toho jsou prece uderove sroubovaky
Datum: 10. ledna 2010 20:40
 franky: jakym postupem z nize popsaneho se da znicit zavit? A rozmysli si prosim,nez neco oznacis jako blbost...
Datum: 10. ledna 2010 20:07
 dej si špenát!  a naber síly
Datum: 10. ledna 2010 19:14
 to je moc složitý,vem trubkovej klíč a do něj si sežen dost dlouhou tyč.
Datum: 10. ledna 2010 19:11
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 pořádnou silu šroubovák velký kladivo k tomu nebo ještě tak vem si vrtačku na ni si dej nástavec a nějakou plošku jakkdyž normalni plochy šroubovák a pořádně se do toho zapři a pomalu s tou vrtačkou zkus povolovat mělo by to jít
Datum: 10. ledna 2010 19:03
 Zdárek..vem si pořádnej plochej šroubovák akladivo ten šroubovák nasaď do rážky šroubu a několikeát doněj uhoď ten šroub sitak zvaně odlepí závit a budeš to moct potom povolit
Datum: 10. ledna 2010 18:58
 hele měl sem tan semaje problém dnes,pořád sem to dělal šroubovákem,pak sem vzal normal trubkový klíč dlouhou tyč a bylo po sraní..
Datum: 10. ledna 2010 18:52
Jméno: soused
IP: uživatel8442
 Zdravíčko sousedi. Nevíte někdo o někom z vysočiny, kdo centruje doma kola? pokud ano, npište i ontakt. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2010 14:21
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 zasel bych se zeptat do nejaky bike prodejny ( tam kde opravuji bicykly)
Datum: 11. ledna 2010 14:21
Posl.aktualizace: 10. ledna 2010 16:31
|



|