slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 21,5 .-),,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  38  39  40  41  42  43  44  45  46  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Fanda      IP: uživatel8546    
Zdar tak co jak se těšíte na sezonu já strašně a potřeboval bych vědět kde seženu pneu na jawa dandy 50 díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. ledna 2010 19:00
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
že by v obchodě ? :-D
 
 
Datum: 25. ledna 2010 19:00
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
jaky jsou rychlostni rekordy na STADIONU a FICHTLU? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2010 20:15
 
 
 
 
Jméno: King2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja jel ze seriakem 95 s brutalniho kopce ale stadak nevim!!
 
 
Datum: 05. února 2010 20:15
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já teda mám "cestovní" rychlost okolo 100km/h v extrému jede těsně pod 110km/h .....FLINKU co máš za 4 kvalt ? Docela by mě to zajímalo teď jeden taky tak trochu tvořím :-) Mohl by ses mi ozvat na mail? Díky. http://www.jawa50vixteam.wbs.cz
 
 
Datum: 24. ledna 2010 16:15
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
ja dal s mustangem neco malo pres 90 km_h a bal se se ze se ty kola rozskocej :-D jinak po rovine 85 v poho
 
 
Datum: 24. ledna 2010 15:00
 
 
 
 
Jméno: Flink ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to já neříkám, že to byla sériovka, ale jako ten staďák mě tehdy dostal a hlavně to byla spíš rovinka, ne-li mírný stoupání. říkám, kámoš musel úplně přetáčet sportku, by toho dědka dal. Doteď jsem z z toho v úžasu hele, fakt před takovejma lidma klobouk dolů..
 
 
Datum: 24. ledna 2010 14:44
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ttj,tvl je to klidně možný,pokud mě ten stadion nějaký úpravy bo jste jely z kopečka tk jj,ae už v 60km/h se bojíš aby ti nevyletěl rotor :-D... Stím fíkem to je na stejno,zase nějaký úpravy,sérijovej motor by to nedal :-)
 
 
Datum: 24. ledna 2010 14:30
 
 
 
 
Jméno: Flink ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jako vy si z toho děláte srandu, ale já jel jednou na ČZ 175 a předjel mě chlápek na s22 a měl tam jistě něco přes 100, pač tak rychle jsem jel já a známej na sportce měl co dělat, by ho vůbec dal, fakt mazec. Jinak na fíkoj jsem osobně jel 130, ale je fakt, že to byl 4-kvalt. rekordy si myslím, že budou ještě někde výš.
 
 
Datum: 24. ledna 2010 14:25
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenco ® : to nn :-D ...To je pro fíka optimální rychlost,ae když si ho otevřeš tk ti pomete cca 180 km/h :-D :-D :-D
 
 
Datum: 24. ledna 2010 14:18
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na pionyra som raz pocul ze 140,7 ale niesom v tom isté
 
 
Datum: 24. ledna 2010 14:04
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar co znamená to že mám černou svíčku je to blby?prej má bejt hnědá a já ju mám črenou odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2010 20:26
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
alebo aj zlá kompresia nepodfukuje ti hlava??
 
 
Datum: 23. ledna 2010 20:26
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus jinou svicku,pohraj si s karbecem,predstihem,odtrhem na kladivkach i na svicce a zkontroluj jestli ti to vsechno tesni..
 
 
Datum: 23. ledna 2010 13:41
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli ti saje prevodak tak ti z vyfuku bude vychazet takovej hustej stiplavej dym, ale spis spatna smes, nebo i spatna tepelna hodnota svicky
 
 
Datum: 23. ledna 2010 12:35
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli to nebude předstihem nebo karbecem,nejspíš ti to saje převodový oil
 
 
Datum: 23. ledna 2010 12:24
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak už ti dole zajíc psal,znamená to že ti to špatně spaluje,bud špatně seřízenej karbec,bo zlý předstih.Dej podložku na 2 zážez ze zhora.
 
 
Datum: 23. ledna 2010 12:20
 
 
 
 
Jméno: vvv      E-mail:      IP: uživatel6263    
Nazdar mám Jawu 350 s kotoučovkou... mám problém .. poradí mi něko jak mám složit brzdovou pumpu? A jaký je rozdíl mezi přední gumkou a tou zadní? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2010 17:05
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar kde se žadí jednička tady u té čzty?uplně dolů nebo nahoru?a má silnější motor neš 477?nebo motory 487 a 477 stou stejný?nebo jestli nejsou stejný tak jekej je mezi něma rozdil? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2010 18:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u teto cezety 487 je jednicka dolu, vykon je stejny jako u 477,motory jsou ale rozdilne...Jiná klikovka,jiné zápalko, jiná kulisa řazení, jiný způsob mazání klikových ložisek, jiný domek gufera pod zapalkem, 477 měla často oilmaster, 477 nemela kontrolku neutralu...prvni 477 meli pistni cep na futru,potom na jehlach,mozna jsem na neco zapomel :-)
 
 
Datum: 21. ledna 2010 18:28
 
 
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar mám možnost si koupit čz 175/487 v původním stavu a laku akorát tam je novej vybrus má pranžovou barvu a cena je 6000kč mám ju koupit?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2010 20:56
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli je s TP tak ji ber
 
 
Datum: 20. ledna 2010 20:56
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar vim že to sem nepatří ale je dobrá Yamaha TT600 ????dík a sory že to sem nepatří odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: Franta_FBN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na rekreační polítá po lese supr, navíc SPZ..Ale já bych šel do WR 450..TT je spíš na takovéto houbaření :-D
 
 
Datum: 20. ledna 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
je to pěkná mašinka,do terenu bude dobrá :-) ,ale spíše bych se staral o dostupnost dílů
 
 
Datum: 19. ledna 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
na polňačku bez papírů
 
 
Datum: 19. ledna 2010 18:18
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, mam jawu 555 a problem s prednim kolem, brzdou. Proste kdyz se kolo toci tak ten brzdovej stit porad dre o kolo. Tu podlozku tam mam, zkousel sem nekolik sad paken a porad stejny. Nemuzu prijit na to kde je problem, poradili byste? diky predem :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. ledna 2010 18:24
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha, to je dost mozny, mam je pekne sjety. zkusim! jinak diky moc za trpelivost ;-)
 
 
Datum: 18. ledna 2010 18:24
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
já jsem měl takhle vydřenej buben od nejtú a tak jsem rozpletl kolo a nechal jsem o nějakou tu desetinu mm strhnout na souhtruhu a je to jako nový
 
 
Datum: 18. ledna 2010 17:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8487    
tak uz poslední tip.....posledni pakny si sjel na kov,udelal se ti tam žlábek s vystouplejma okrajema a o ne to prostě štěrchá.....jestli je to tak,tak to neres,ojede se to,ale garantuju,ze to spatne brzdí potom.......
 
 
Datum: 18. ledna 2010 17:16
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hm...zajimavy je ze kdyz vyndam pakny a dam tam stit bez paken tak je to v poradku, bez drhnuti. Co to znamena?
 
 
Datum: 18. ledna 2010 16:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8487    
to muze klidne delat ta krycí plechová puklička na ose......omylem si na ni na zemi šlápneš a uz to drhne.....
 
 
Datum: 18. ledna 2010 10:11
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne, kolo z 555 a brzda z 555. akorat mam novou vidlici z mustanga nebo nejakyho fichtla (nebo byla uplne nova, voni se jednu dobu vyrabely), mohlo by to vadit?
 
 
Datum: 18. ledna 2010 9:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8486    
a neni problem jinde?? priklad.........do kola z 555 sice jde brzdovej stit z 21,ale "drhne"......
 
 
Datum: 17. ledna 2010 23:05
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 0:17
 
 
 
 
Jméno: kubacezet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
od flašky rumu až po kolik si řekne :-D
 
 
Datum: 17. ledna 2010 0:17
 
 
 
 
Jméno: ronie      IP: uživatel8404    
za všechno je ta cena realitivně reálná....:-D
 
 
Datum: 16. ledna 2010 22:26
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, poradili byste jak vratit ty kulicky rizeni do spodni casti bryli aniz by vypadavaly, pri montazi bryli? diky predem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 11:49
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo, diky, po fikusove rade mi to na prvni pokus vyslo. nez sem se tu zeptal tak sem dal malo vazeliny a vsechny popadaly ale s vice vazelinou to bylo perfekt
 
 
Datum: 17. ledna 2010 11:49
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já tedy na babetě klec nemam :-D Udelej to jak rika zajic13: dej tam vazelinu a ty kuličky tam naskládej... Ale nesmíš ji tam dat málo jinak to neudrží :-D
 
 
Datum: 17. ledna 2010 10:44
 
 
 
 
Jméno: Franta_FBN      IP: uživatel8402    
Nebo dát ložiska s klecí.. Třeba na pionýra de tušim z babety, ty maj klec, a montáž je tak jednoduchoučká :-)
 
 
Datum: 16. ledna 2010 21:56
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
namaz tam vazelinu a ty kulicky do toho jenom naskladej,ta vazelina je podrzi :-)
 
 
Datum: 16. ledna 2010 21:27
 
 
 
 
Jméno: matyczsek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau draci, nevite kolik by tak stalo vopískování toho nejveciho plechu na jawě 20? pripadne kde vsude mi to muzou udelat...diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 0:44
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel8477    
zdaar chlapcíí chci se zeptat jak je na mustangovy drzak na svetlo prez vidlci tak jak soou v tom drzaku ty gumy tak jestli se daj nekde sehnat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 21:03
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec, sroub riditek na 555 je 17cm a NE 23cm ze jo? snad jsem to neobjednal spatne... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2010 23:04
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no je tam napsany "parez" ale nevim jestli sesa povazuje 555ku za parez, ja jo, ale nejaky lidi ne, takze jsem se chtel ujistit. diky za potvrzeni :-)
 
 
Datum: 14. ledna 2010 23:04
 
 
 
 
Jméno: Smajdalf      IP: uživatel8474    
jo je to tech 17 cm, ale to tam u toho snad muselo bejt napsaný
 
 
Datum: 14. ledna 2010 22:57
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar borci, ztratil jsem klíče od zámku řízení na babettě, neznáte nějakou metodu jak ho vyndat??Díky moc!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 14:23
 
 
 
 
Jméno: Webster      IP: uživatel6534    
Jozo:kdybych to měl zamčený tak to bych to urazil, jenžá potřebuju vyndat celej zámek a dát tam novej
 
 
Datum: 16. ledna 2010 14:23
 
 
 
 
Jméno: Jozo      IP: uživatel7809    
Měl jsem ten samý problém na babče stačí starý úzký šroubovák či něco podobnýho a urazit ten čudl na tom zámečku. Na fichtlu jde upilovat jehlovým pilníkem.
 
 
Datum: 15. ledna 2010 20:56
 
 
 
 
Jméno: Robie ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Odvrtal bych to. Řídítkama bych netrhal. Já kdysi vrtal ruční vrtačkou a to bylo něco, ale elektrickou to máš během chvilky.
 
 
Datum: 15. ledna 2010 10:03
 
 
 
 
Jméno: Ludis      IP: uživatel8473    
Zdra, teď jsem ho na třindě odvrtával - v poho to jde.
 
 
Datum: 14. ledna 2010 21:47
 
 
 
 
Jméno: franc      IP: uživatel5223    
mne se to taky stalo ja jsem ho vyvrtal postupne prvni mali veci veci a postupne cimdal veci ja sem to tak udelal
 
 
Datum: 14. ledna 2010 20:39
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to já to mam odemklý, tak mě to až tak netrápí, přemejšlel jsem o vrtačte ale tu tam asi neohnu, nebo třeba do toho praštit ňákym šikovnym majzlíkem, ta planžeta je pro mě drahá :-D
 
 
Datum: 14. ledna 2010 20:03
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja bych ti to odemkl planzetou....
 
 
Datum: 14. ledna 2010 19:53
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud je to na bábě jak na fíkoj,tak brutálně trhni se řidítkama,to se pak ta zajištovací apcička urve a ty ho vyndáš,udělal sem to taky tak
 
 
Datum: 14. ledna 2010 19:52
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, poradte prosim, jak vyndat drzak riditek z brejli bez vysroubovani sroubu riditek? mam ho uplne znicenej, budu mit novej takze mi je jedno pokud ho znicim, nejdulezitejsi je vyndat tu trubku na ktery jsou riditka. jak na to? jawa 555. diky predem :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2010 19:18
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak perfektni, trubka a sroub s matici je venku. akorat ze ta matice je na tom sroubu tolik zazrana ze s tim nemohu nic delat, a tu matici potrebuju (sroub je na vyhozeni). takze to na noc dam do oleje (prevodovyho) a snad to povoli. poradili byste nejakej figl?
 
 
Datum: 12. ledna 2010 19:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
presne tak, na ten sroub zezhora bouchni, tim uvolnis ten spodni kuzel...potom uz to pude vyndat
 
 
Datum: 12. ledna 2010 9:08
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
diky mc za pomoc! snad se mi to podari znovu smontovat do novejch brejli s novym sroubem. :-)
 
 
Datum: 11. ledna 2010 22:39
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ne parkrát do toho bouchni a neboj se toho ono to moc držet nebude...
 
 
Datum: 11. ledna 2010 22:24
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no vypada to sice jinak (mam vse sundany a zbejvaj mi jenom bryle a ta tyc riditek v nich) ale z brejli trci ta trubka ktera drzi riditka a v ni je ten sroub kterej ted vypada proste jako tyc a nemuzu s tim nic udelat. takze bouchat dolu a vypadne ten spalik. neposkodim tim nejak tu trubku co drzi riditka? diky za odpoved :-)
 
 
Datum: 11. ledna 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jestli to dobře chápu tak máš ten šroub ožvejkaný a nejde povolit ne?? no tak tu hlavičku nějak uřízni a ten šroub zabouchej dovnitř a vyrazíš tím pádem i ten špalíček a řídítka vyndáš
 
 
Datum: 11. ledna 2010 21:24
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar jakej mám bejt předstih a odtrh u jawa čz 175 když tam je zapalko z fichtla 21 ????????????????????????díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2010 17:00
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel5652    
A hlavně bacha! Já jsem kdysi dával zapalko z fichtla na dvěpadinu, ono tam moc nepáslo, měl jsem ho tam přicycený jen takovejma plocháčkama přes dlouhý šrouby. Asi se mi to trošičku hnulo, a ta mrcha mě přehodila přes řidítka, když jsem na to šláp.
 
 
Datum: 12. ledna 2010 17:00
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel8455    
Máš z čeho vybírat :-))) odtrh jako u fichtla, předstih jako u 175, vyzkoušej a uvidíš, ono to neni zase tak horký, aspoň u 353 to stačí jen tak od oka, odšroubuju koleno vejfuku a koukám jak se hejbe píst, žádný velký měření
 
 
Datum: 12. ledna 2010 16:10
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel8419    
Předstih u tohoto moto je 3,8-4 mm,odtrh kontaktů na svíčce je 0,5-0,6 mm...
 
 
Datum: 12. ledna 2010 10:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8448    
predstih se serizuje podle motoru ane podle zapalovani!! takze predstih ze 175(tyhle pomalochodný potvory meli snad vsechny predstih 4mm) a odtrh klasciky 4 desetiny.....plus seridit dle pripadne vule kliky.....
 
 
Datum: 11. ledna 2010 22:44
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
já bych dal teda předstih tak 3-3,5
 
 
Datum: 11. ledna 2010 20:50
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
Zdar predstih i odtrh jak u pionýra,predtih 1,6-1,9 a odtrh 0,3,-0,4
 
 
Datum: 11. ledna 2010 20:13
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel5652    
Já bych řek odtrh jako u fichtla (páč odtrh závisí na tvaru vačky) a předstih jako u tej stopětasedmy (páč předstih je danej motorem)
 
 
Datum: 11. ledna 2010 19:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vzdyt pisu, prestih i odtrh jako u 175
 
 
Datum: 11. ledna 2010 18:45
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jo jawa čz 175
 
 
Datum: 11. ledna 2010 18:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jako u 175, prekvapive....
 
 
Datum: 11. ledna 2010 18:39
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, rozmontoval jsem pareza, a jelikoz predesly majitel to mel trochu zbastlene, konec sroubu riditek je urvanej a je z neho jakoby matka na konec sroubu (u riditek). No proste problem je, ze mi tedka civi tyc (tj. sroub riditek) z brejli a nevim jak ji z toho vysroubovat. Poradil by nekdo jak to z tech brejli dostat? diky predem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2010 16:22
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel8455    
a rídítka už tam nemáš ? jestli ne, tak do toho šroubu majzni a měl by vypadnout spodem i s tim klínem co to drží řídítka v nosníku, když to nepůjde, nastříkej tam olej (WD) a majzni znova, nebo použij nějakou kulatinu, to už je na tobe
 
 
Datum: 12. ledna 2010 16:22
 
 
 
 
Jméno: dagin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vem kladivo a pořádně bouchni na ten šroub.. často to pomáhá a dokonce jde někdy povolit potom i rukou ale pokud ne tak vem nějakej hasák a pořádně to zmáčkni a vytoč to pokud ti to nepujde tak fakt nevím
 
 
Datum: 12. ledna 2010 0:26
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkousel jsem to sika klestema a konec sroubu se mi urval takze to ted vubec nemuzu odsroubovat. nemuzu z toho ten drzak riditek nejak vyndat?
 
 
Datum: 11. ledna 2010 19:36
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sika kleste a kdyz to nepujde tak udelej pilnickem na ty tycce naproti sobe 2 plosky a vem na ne klic, nebo kdyz to s nim nepujde tak sikovky
 
 
Datum: 11. ledna 2010 17:40
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to uz jsem zkousel ale zavit byl zrezlej a strhnul se. takze co ted...?
 
 
Datum: 11. ledna 2010 8:43
 
 
 
 
Jméno: dagin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na tu matku našroubuj druhou matku až bude na tvrdo tak utáhni matky proti sobě a potom tou dolní začni točit a vytočíš ten jako šrou =)
 
 
Datum: 10. ledna 2010 23:15
 
 
 
 
Jméno: dv      IP: uživatel7827    
zdar nejde mi povolit u fika pravy viko motoru, dva srouby povolim a posledni ne, je utazenej totalne na kost co stim? vrtat se mi to nechce.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2010 21:42
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Franky- v robotě(servis) nepovolitelné šrouby běžně povoluju kladivem, a to všude,na motoru a tak.. a zatím sem o zničenám závitu ještě neslyšel :-D to je divné....
 
 
Datum: 10. ledna 2010 21:25
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud vis co delas,tak tim zavit neposkozujes...tim tuknutim uvolnis pnuti v zavitu,potom jde sroub lip povolit...od toho jsou prece uderove sroubovaky:-)
 
 
Datum: 10. ledna 2010 20:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
franky: jakym postupem z nize popsaneho se da znicit zavit? A rozmysli si prosim,nez neco oznacis jako blbost...
 
 
Datum: 10. ledna 2010 20:07
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej si špenát! :-D a naber síly
 
 
Datum: 10. ledna 2010 19:14
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je moc složitý,vem trubkovej klíč a do něj si sežen dost dlouhou tyč.
 
 
Datum: 10. ledna 2010 19:11
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
pořádnou silu šroubovák velký kladivo k tomu nebo ještě tak vem si vrtačku na ni si dej nástavec a nějakou plošku jakkdyž normalni plochy šroubovák a pořádně se do toho zapři a pomalu s tou vrtačkou zkus povolovat mělo by to jít
 
 
Datum: 10. ledna 2010 19:03
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdárek..vem si pořádnej plochej šroubovák akladivo ten šroubovák nasaď do rážky šroubu a několikeát doněj uhoď ten šroub sitak zvaně odlepí závit a budeš to moct potom povolit
 
 
Datum: 10. ledna 2010 18:58
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele měl sem tan semaje problém dnes,pořád sem to dělal šroubovákem,pak sem vzal normal trubkový klíč dlouhou tyč a bylo po sraní..
 
 
Datum: 10. ledna 2010 18:52
 
 
 
 
Jméno: soused      IP: uživatel8442    
Zdravíčko sousedi. Nevíte někdo o někom z vysočiny, kdo centruje doma kola? pokud ano, npište i ontakt. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2010 14:21
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
zasel bych se zeptat do nejaky bike prodejny ( tam kde opravuji bicykly)
 
 
Datum: 11. ledna 2010 14:21
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
SESO, dal by se nějak opravit ten návod k obsluze na speciálku? Já bych si ho rád přečetl, ale jaksi ty jednotlivé listy nejsou seřazené a ještě ten prohlížeč divně ukazuje. Odkaz http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_250_typ_special/navod/predvalecna_jawka Jinak v létě myslím, že jel bez problémů... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2010 16:31
 
<  38  39  40  41  42  43  44  45  46  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 16.05.2025 22:11:23 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu