Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 13. září 2010 23:10
 Má pravdu je to dobré na vypálení výfuku jako ještě jsem to nezkoušel ani jsem otom neslyšel ,ale zkusím  myslím ,že nápad dobrý.
Datum: 13. září 2010 23:10
 To s tím plamenem je docela pěkný, nic tím neničej a alespoň se pobavěj  Ghost rider...
Datum: 13. září 2010 18:52
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
Datum: 13. září 2010 18:00
 Co je špatnýho na vypalování vejfuku?
Datum: 13. září 2010 17:15
Jméno: Hannz
IP: uživatel5620
 Škoda že mu ta hnusná "demoliční" dílna nechytla
Datum: 13. září 2010 16:54
 Tak todle už je moc no  Blbeček
Datum: 13. září 2010 16:34
Jméno: milda123
IP: uživatel9236
 cau jak nejlepe vycistit karbec??? ja sem slisel ze dat do octu a povarit ale nwm to jiste dik moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2010 23:41
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 mustang: myslíš na funkci rostlináře, jo?
Datum: 13. září 2010 23:41
 Jojo radši to nařed  ...nebo dopadneš jako já ,každy jebni to do octa a vař 10-12min  a mam ho krásně čistý ,ale ožraný ale myslím ,že na funkci to vliv nemá  ..
Datum: 13. září 2010 23:13
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 Je to dost brutální způsob a varuju předem že hrozí poškození karburátoru (neb ocet hliník žere), ale mně to dost pomohlo. Dal jsem ocet do vody v poměru 1:2 (jeden díl octa na dva díly vody), hodil do toho karbec, uved do varu a vařil asi 10 minut, přitom sem do něj furt šťouchal aby se otáčel a měnil polohu. Nakonec pořádně propláchl proudem čistý vody aby se vypláchnul..
Datum: 13. září 2010 19:05
Jméno: Standik
IP: uživatel9475
 Ahoj draci,chtěl bych se zeptat.Mám Babetu 210,jede pěkně,zkrátil jsem to koleno a dal 14-ti zoubkové sekundární kolečko,jak jste mi tu nedávno a opravdu se trochu zrychlila.Rozjíždí se hezky a i dobře řadí.Ale už delší dobu jsem zpozoroval,že se na volnoběch ozývá z motoru takové klapání,cvrdlikání,jako hodně vyběhanej diesel za studena.A dělá to i občas,když se třeba rozjíždím do kopce,jako když jde do většího záběru.Kamarádovi,co má tu samou Babetu,jako já,mu běží potichu jako samet.Měl jsem podezření na jehlové ložisko,ale tím to není.Zdá se mi,že se to ozývá z dý rozběhové spojky.Moc prosím,poraďte mi,čeho se mám chytnout,než se do něčeho pustím.Díky moc za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2010 16:37
 musím se přiznat, že i mě to cvrdliká ale spíš jenom, když je to studený a pak taky když jedu okolo 40 km/h a pustim plyn, zatim jsem na nic nepřišel?!
Datum: 14. září 2010 16:37
Jméno: Standik
IP: uživatel9475
 Přesně tak,takový cvrdlikání,ale nechápu to,je tam všechno nový,po GO najeto asi 1500km.Ale jinak jezdí fakt bezvadně...
Datum: 13. září 2010 16:19
Jméno: Lukas
IP: uživatel10310
 ahoj mě to dělá to samý takový kovový cvakání když stojim namístě. Kámoš má babettu 207 a taky mu to dělá takovej zvuk. Neřešim to v servisu mi řekl že je to v pohodě, ale nevim jestli myslíme oba ten stejný zvuk.
Datum: 13. září 2010 16:03
 Ahoj draci,mám problém s Jawetou,motor po GO,nový výbrus,nová startovací cívka,startuje na první šlápnutí ale při jízdě jakoby ve vyšších otáčkách mírně vynechávala,zkusil jsem několik svíček a různé předstihy ale pořád to samé,neví někdo kde by mohl být problém.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2010 23:15
 Mi to dělalo něco podobného a měl jsem zlomený ten kolíček na klice co brání samovolnému otočení mgneta.
Datum: 13. září 2010 23:15
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 netvrdím že je to tím ale mě to dělalo u kývačky dal jsem větší odtrh na svíčce a jelo to super
Datum: 13. září 2010 11:40
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 jak je to s vejfukem na 450 a 455 je to stejny?? jestli jo tak jakto ze ten motor funguje spravne kdyz to ma jinej obsah?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2010 22:06
 sou stejný jiný sou pouze kolena ale myslim že jen 450,455 sou stejný ale 453 má jiný koleno v tom radiusu
Datum: 13. září 2010 22:06
Posl.aktualizace: 13. září 2010 21:50
 pls poraďte mi, děkuji
Datum: 13. září 2010 21:50
 však já myslim že na tom videju je hodně dlouhá ne?jen by mě zajimalo jestly až tak moc nevadí ty přechody ostrý?
Datum: 12. září 2010 21:42
 Jo to koleno se dělá a dost to pomůže..ale hlavně si navař výletovou trubičku
Datum: 12. září 2010 21:13
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Hurá už jede představte si to blbý vynechávání dělal odtrh na svíčce měl jsem tam jak má být 0.4 mm a vynechávalo to dal jsem 0.7 a je to ok nevynechává.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2010 19:49
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 můj strýc dycky říkávál: začít od toho nejjednodušího ( svíčka)
Datum: 12. září 2010 19:49
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 no vidiš..
Datum: 12. září 2010 19:48
Posl.aktualizace: 15. září 2010 21:21
 řekl bych jednoznačně Předstih !!
Datum: 15. září 2010 21:21
Jméno: MaDnEsS-!K
IP: uživatel7591
 Hele, ja myslim, ze to je předstih a odtrh, nebo bohata smes benzinu.\r\nUdelej co ti vsici rikaji, serid predstih a odtrh, nastav správnou hladinu v plovakove komoře a jeste by to mohl byt jehlový ventil. pokud máš jehnu se třema zářezama, nastav prostřední, pokud se čtyřma, nastav druhý zářez od vrchu. Nebo ještě ten kondenzátor, ale to asi ne, pokud de do háje, tak nejdříve moc nevytáčí. Je potřeba s tím mít trpělivost.
Datum: 13. září 2010 18:51
Jméno: standa
IP: uživatel10376
 problem je v zapalovani,jiskra jde jen pri techto otackach.....skusil bych pohledat prošvihlý izolace,studenaky+seridit,mozna kondik....
Datum: 13. září 2010 18:39
Jméno: Standik
IP: uživatel9475
 A podíval bych se taky na trysky,jestli nejsou ucpaný...
Datum: 13. září 2010 15:19
 toto mi dělalo 99.9% všech fichtlů které měly špatný předstih a odtrh
Datum: 12. září 2010 23:04
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 tohle mi delal 8. vybrus s orygo tryskama a vzuchovym filtrem  Bez filtru jel.. delala to tryska
Datum: 12. září 2010 23:00
 No ono se to dusí, vypal výfuk, nastav plovákovou hladinu, vyčisti filtr a měl by jet
Datum: 12. září 2010 21:53
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 vypadato ze to nema benzin, mozna bordel v karburatoru
Datum: 12. září 2010 21:21
 sundej výfuk, rozeber ho a pořádně to vyčisti a mrkni jestli to neni někde přicpaným, já to měl jednou tak ucpaný že sem to nemoh skoro ani prošťourat šroubovákem, a omrkni jak je na tom koleno, a karbec je nejlepší prošťourat slabejma drátkama kdyžtak ještě zkus to co ti tady raději
Datum: 12. září 2010 20:32
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 Vyšistil bych kohout,nastavil hladinu v polovakové komory,vyčisti vzduchoví filtr,vyměn svíčku,nastav odtrh a musí to byt ok. A na klikatce maš lehlu v zaražce?
Datum: 12. září 2010 19:41
 caute! mám takovy problém ze pouzivam olej ESSO 2T SPECIAL ale v poslednom case neviem si zohnat,,ani v obchodoch ani pres internet vsetky obchody sú vypredané... neviem ... niektoré hovoria ze zdruzil Esso s Mobilem je to pravda?? neviete niekto nieco o tom?? dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2010 17:47
 pionier 21 jasné na internete majú medzi zbozi vsade. ale ked si objednám bud pride mi mail ze nemajú alebo ani za 3 tyzdne nepride ani olej ani e-mail,,,, L. dakujem ti za vysvetleni to som fakt nevedel,,tak asi vyskusam MOBIL1 EXTRA 2T to je taky polosinteticky ako esso 2T specko,,esso 2T special bol najlepsi olej s cim som stretol tak dufam ze bude aj ten extra 2T doby,,,este raz dakujem za pomoc
Datum: 13. září 2010 17:47
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Esso se sloučilo s Mobilem už někdy zhruba před deseti lety a vznikl největší olejářský koncern s názvem Exxon Mobil Corporation se sídlem v Irvingu v americkém Texasu. Je pravdou, že oleje Esso v poslední době nejsou moc k dostání. Jestli chceš zůstat u této značky, bez obav můžeš použít některý z olejů Mobil, sám je hodně používám jak do různých dvoutaktů, tak i do aut zákazníků. Např. oleje Mobil1 jsou opravdu špička. Objednat je můžeš třeba na olejposta.sk
Datum: 13. září 2010 17:00
Jméno: Pioner21
IP: uživatel5056
Datum: 13. září 2010 16:36
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 nazdar mam porblem s babettou 210 dělato jen někdy když se třeba rozjíždím tak mi nenaskočí ani jedna rychlost ale po nějake době to zabere a už jede ale pořád huř a huř nejde jakoby do otáček co stim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2010 18:27
 Zdar draci, jak co nejlíp vyčistit drátěnej vzduchovej filtr? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2010 15:36
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Já ho vymejvam v benzínu a potom navlhčim olejem
Datum: 13. září 2010 15:36
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 mě to tata vyfoukal v práci vzduchem pak jsem to propláchl v benzínu a je jak novej
Datum: 13. září 2010 11:42
 Hlavně né do octa.
Datum: 12. září 2010 19:52
Jméno: peto
IP: uživatel10217
 hod to cez noc do tech. benzinu a je to
Datum: 12. září 2010 19:46
Jméno: Pastík
IP: uživatel10046
 zdar, jak mám postupovat když mě mustang neháže jiskru ve válci (když je venku tak háže). Svíčka je nová zklepnutá na 0,4mm. Dráty sem kontroloval.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2010 10:01
 pravda s kondikem vymen
Datum: 14. září 2010 10:01
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 dej na svíčku odtrh 1mm a zkus jestli te kope fajka do prstu jestli ne tak vyměň kondenzátor a musí šepotat
Datum: 12. září 2010 17:49
Jméno: Martin
IP: uživatel5878
 0,4 mm na svíčce je málo pokud nehází ve válci vyměň kondik
Datum: 12. září 2010 15:25
Jméno: pionyr
IP: uživatel10072
Posl.aktualizace: 13. září 2010 16:32
 Navíc nikde nevidim vrtání, aby to nebyla jenom 40mm úprava  Tedy kdyby něco, tak 60 ccm je 41.50 tušim..
Datum: 13. září 2010 16:32
 SLícovat kanály...ale výsledek stejně bude lepši na origo válci.
Datum: 12. září 2010 15:00
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 rozhodně je lepší si nechat původní ČSSR válec, tohle je Polskej válec a sice je to 60ccm ale je to blato
Datum: 12. září 2010 13:02
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 Čau čím to je že mám jawu 21 a když přidám plyn tak Aš za 3 sekundy to zabere čím to je.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2010 19:36
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 mě se nevralec ryhlopal tam byli nalinkaty kamynky a už to je ok fichtl jede po rovne silnici okolo75kmh
Datum: 12. září 2010 19:36
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Pokud dlouho trvá než to vileze do otáček tak je to předstih...
Datum: 12. září 2010 18:16
 Ohneš plíšek v karburátoru v plovákovce mírně doů
Datum: 12. září 2010 14:38
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 sorry za OT ale když už ste u toho jak se snižuje hladina?
Datum: 12. září 2010 12:49
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 vysoká hladina v plovákovce - snížit
Datum: 12. září 2010 12:34
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 Já man jehlu a 2 zaražce shora mam ten pilšek.
Datum: 12. září 2010 11:43
 BOhatá směs-přechlastává se ti to.
Datum: 12. září 2010 11:21
Jméno: martin
IP: uživatel7920
 ahoj jde zaměnit klika z 350/354 za klliku z jiných 350tek?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2010 11:03
Jméno: peto
IP: uživatel10217
 Ahoj draci, mám takú blbú otázku. Nevie niekto náhodou ako mám zoštelovať zadnú brzdu na B-210? Lebo keď ju naštelujem aby brzdila tak mi brzdí stále koleso vôbec nemá zotrvačnosť. A keď zas dám tak aby sa krútilo a babetta išla normálne tak keď zatiahnem o páku úplne naplno tak s kolesom môžem pohnúť aj rukou čiže to vôbec nebrzdí. Ja chcem aby to aspoň na štrku flekovalo  no ono je to ako zakliate nedá sa to nastaviť a to už som aj obloženia menil  Prosím pomôžte mi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2010 20:22
 hale já bych to nastavil, tak aby se kolo jakž takž točilo a pak bych jezdil a brzdil a vono by jsi to sedlo a rozbrzdí se to a bede to cajk
Datum: 12. září 2010 20:22
Jméno: peto
IP: uživatel10217
 no v tom je ten problem ze to moc nejde ale asi uz viem ako na to
Datum: 12. září 2010 19:44
 hele musíš to nastavit tak, aby se ti to zadní kolo točilo a zároveň aby to brzdilo..
Datum: 12. září 2010 13:09
 cus chlapi mam jawu dandy 50 a nejde mi do otacek je to rocnik 98 a 7 let stala takze jezdila jen 5 let cim to muze byt pistem(pripecene krouzky?) zacpany karbec nebo neco v elektrice prosim poradte mi bud tady na e mailu nebo na icq 410 425 996 diky moc za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2010 9:55
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 budeš mít zajebanej vyfuk
Datum: 12. září 2010 9:55
 cet draci...chystam se na delsi cestu s kamosema a berem sebou stany,spacaky,zradlo a take kraviny ae newm jak mam fichtla vytunit nebo pripravit na tuto cestu...potrebuju aby denne ujel min. 70 kilaku...byl bych vdecny za par rad...diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2010 20:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hlavně mu nedrž plnej céres...jezděte tak 50km/h
Datum: 13. září 2010 20:18
Jméno: Standik
IP: uživatel9475
 Zkušenosti s tím trochu mám.U Babety jsem to napral do předního kola,protože jsem píchnul.Dojel jsem s tim asi 25km domu a ještě asi týden jsem s tím jezdil až najednou to začalo zase fest ucházet.Jo a bacha,ne každé tyto přípravky fungujou.Ty nejlevnější jsou na prd.čerpám ze skušeností mých kamarádů.Chce to trochu připlatit a koupit něco značkovějšího.
Datum: 13. září 2010 14:57
Datum: 12. září 2010 20:25
 Jo a jeste pumpicku (ale predem ozkousej, me jedna vypustila kolo pri foukani) a sadu lepeni nebo jeste lip ja vozim celou dusi. A samo k tomu montpaky
Datum: 12. září 2010 14:27
 To co pise boocheer. Za den ujedes klidne 200km. Mě se jednou povedlo 213km za den. A to s veelkejma pauzama... A na cestovani vrele doporucuju nosic co prodava sesa. Jen doporucuju pod spz jeste navrtat jednu diru a poradne ho chytnout. me se to klepalo az jsem se bal o spztku aby se neulomila a nevyčochtali se srouby pod sedlem treba pri jizde po kocicich hlavach  A i to lanko bych vzal
Datum: 12. září 2010 14:26
Jméno: Fogi
IP: uživatel10203
 Asi to co psal boocheer  Ještě bych přibalil WDčko,namazal ložiska v kolech a promazal řetez..Hlavně si vem s sebou ROZUM !
Datum: 12. září 2010 9:37
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 Ještě bych si vzal plynové a spojkové lanko.
Datum: 12. září 2010 9:12
 Vyčistit karbec,kohoutek,seřídit předstih,skontrolvoat všechny spoje jestli drží celou plochou nikoli na pár fouskách a skontrolvoat jestli někde nehrozí skratu. pak bych dal radši i novou svíčku,na hadičku filtr paliva... správně napnout řetaz,dotáhnout všechny šrouby a matky,správně nafoukat kola a určitě si ssebou vzít nějakou sadu klíčů různách velikostí,svíčák,kombinačky,šroubovák (náhradní kondík,svíčku,žárovky a kladívko se v batohu nestratí) to je snad všechno
Datum: 11. září 2010 23:50
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 Prosím poradte mi. Mám možnost koupit čezetu 175 ccm ale chybí tam zapalování z čeho by tam šlo dát? Šlo by tam z pionyra? Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2010 17:53
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 kdyz tam dáš zápalko z fichtla a parádně seřídíčš tak to bude chytat jak hloupé. strýc to tak má a chytá mu to hned
Datum: 12. září 2010 17:53
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 díky...a z jake motorky by tam ještě šlo?
Datum: 12. září 2010 12:46
 mam tam zapalko z pareza,uz tam bylo kdyz jsem ji koupil.nestartuje to ale nakopavackouna roztlaceni bez problemu.nakopavackou se mi to povedlo snad jen 2x a to ji mam rok.
Datum: 12. září 2010 9:58
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 http://jawamaniacs.e-blog.cz/eshop.html ... mas tam vyfocenej i ten mezikus, popr termix tu zkousi vyrabet bezkontakty, tak se s nim leda nejak domluvit,.... kazdopadne z FICHTLA TAM NIC NEDAVEJ! sice to pasuje, ale je to nahovno
Datum: 12. září 2010 9:38
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 Neposlal bys prosím nějakej obrázek jak ten mezikus ma vypadat
Datum: 12. září 2010 9:24
 Jo z pionýra by tam jít mělo co jsem slyšel, ale musíš mít nějakej mezikus jinak to nenamontuješ. Ale stejně když tam dáš to z pionýra - tak sice nemusíš mít baterku, ale starty budou podle mě horší,s origo zápalkem dynamem, který se tam dávalo je to lepší,pokud je dobře nastavenej předstih a odtrh tak startuje napoprvé! Mimochodem jaký typ čezety kupuješ? Kulatou 450 nebo 470 a nebo hranatou čízu 477,487?
Datum: 11. září 2010 23:28
Jméno: snad
IP: uživatel1506
 ahoj nevim kde to najit, jakej je odstin cerne barvy co se strikala na ČZ 250/455?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2010 23:25
 Originál ČZ černá je odstín 9005!
Datum: 11. září 2010 23:25
|



|