Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 cet draci...chystam se na delsi cestu s kamosema a berem sebou stany,spacaky,zradlo a take kraviny ae newm jak mam fichtla vytunit nebo pripravit na tuto cestu...potrebuju aby denne ujel min. 70 kilaku...byl bych vdecny za par rad...diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2010 20:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hlavně mu nedrž plnej céres...jezděte tak 50km/h
Datum: 13. září 2010 20:18
Jméno: Standik
IP: uživatel9475
 Zkušenosti s tím trochu mám.U Babety jsem to napral do předního kola,protože jsem píchnul.Dojel jsem s tim asi 25km domu a ještě asi týden jsem s tím jezdil až najednou to začalo zase fest ucházet.Jo a bacha,ne každé tyto přípravky fungujou.Ty nejlevnější jsou na prd.čerpám ze skušeností mých kamarádů.Chce to trochu připlatit a koupit něco značkovějšího.
Datum: 13. září 2010 14:57
Datum: 12. září 2010 20:25
 Jo a jeste pumpicku (ale predem ozkousej, me jedna vypustila kolo pri foukani) a sadu lepeni nebo jeste lip ja vozim celou dusi. A samo k tomu montpaky
Datum: 12. září 2010 14:27
 To co pise boocheer. Za den ujedes klidne 200km. Mě se jednou povedlo 213km za den. A to s veelkejma pauzama... A na cestovani vrele doporucuju nosic co prodava sesa. Jen doporucuju pod spz jeste navrtat jednu diru a poradne ho chytnout. me se to klepalo az jsem se bal o spztku aby se neulomila a nevyčochtali se srouby pod sedlem treba pri jizde po kocicich hlavach  A i to lanko bych vzal
Datum: 12. září 2010 14:26
Jméno: Fogi
IP: uživatel10203
 Asi to co psal boocheer  Ještě bych přibalil WDčko,namazal ložiska v kolech a promazal řetez..Hlavně si vem s sebou ROZUM !
Datum: 12. září 2010 9:37
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 Ještě bych si vzal plynové a spojkové lanko.
Datum: 12. září 2010 9:12
 Vyčistit karbec,kohoutek,seřídit předstih,skontrolvoat všechny spoje jestli drží celou plochou nikoli na pár fouskách a skontrolvoat jestli někde nehrozí skratu. pak bych dal radši i novou svíčku,na hadičku filtr paliva... správně napnout řetaz,dotáhnout všechny šrouby a matky,správně nafoukat kola a určitě si ssebou vzít nějakou sadu klíčů různách velikostí,svíčák,kombinačky,šroubovák (náhradní kondík,svíčku,žárovky a kladívko se v batohu nestratí) to je snad všechno
Datum: 11. září 2010 23:50
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 Prosím poradte mi. Mám možnost koupit čezetu 175 ccm ale chybí tam zapalování z čeho by tam šlo dát? Šlo by tam z pionyra? Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2010 17:53
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 kdyz tam dáš zápalko z fichtla a parádně seřídíčš tak to bude chytat jak hloupé. strýc to tak má a chytá mu to hned
Datum: 12. září 2010 17:53
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 díky...a z jake motorky by tam ještě šlo?
Datum: 12. září 2010 12:46
 mam tam zapalko z pareza,uz tam bylo kdyz jsem ji koupil.nestartuje to ale nakopavackouna roztlaceni bez problemu.nakopavackou se mi to povedlo snad jen 2x a to ji mam rok.
Datum: 12. září 2010 9:58
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 http://jawamaniacs.e-blog.cz/eshop.html ... mas tam vyfocenej i ten mezikus, popr termix tu zkousi vyrabet bezkontakty, tak se s nim leda nejak domluvit,.... kazdopadne z FICHTLA TAM NIC NEDAVEJ! sice to pasuje, ale je to nahovno
Datum: 12. září 2010 9:38
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 Neposlal bys prosím nějakej obrázek jak ten mezikus ma vypadat
Datum: 12. září 2010 9:24
 Jo z pionýra by tam jít mělo co jsem slyšel, ale musíš mít nějakej mezikus jinak to nenamontuješ. Ale stejně když tam dáš to z pionýra - tak sice nemusíš mít baterku, ale starty budou podle mě horší,s origo zápalkem dynamem, který se tam dávalo je to lepší,pokud je dobře nastavenej předstih a odtrh tak startuje napoprvé! Mimochodem jaký typ čezety kupuješ? Kulatou 450 nebo 470 a nebo hranatou čízu 477,487?
Datum: 11. září 2010 23:28
Jméno: snad
IP: uživatel1506
 ahoj nevim kde to najit, jakej je odstin cerne barvy co se strikala na ČZ 250/455?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2010 23:25
 Originál ČZ černá je odstín 9005!
Datum: 11. září 2010 23:25
 Zdravím měl bych dotázek.Mám od kámoše půjčeného pionýra.A je takovej problémek že pionýr extrémně kouří.Není to olejem ani poměrem.Tipuju to na nějakou větší závadu.Nejspíš to saje olej.Kámoš chce abych mu zjistil co je nejspíš příčinou.Na volnoběch se skoro neudrží,nemá tah a jak tomu přidám tak za sebou táhnu oblka šedobílího dýmu a plazim se čtyřicítkou  Díky moc za rady,....
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2010 12:40
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 zajic: Omyl, u fichtla se dostaneš ke guferu na levý straně kliky po sundání levýho víka a stáhnutí primárního kolečka, netřeba půlit. To neni 47x .) Půlit by musel, pokud by to nepomohlo a sálo olej furt, pak to saje mezi karterama..
Datum: 12. září 2010 12:40
 fooh-tak jako tak musi rozpulit motor,aby vymenil gufero u klikovky,takze pretesneni motoru je samozdrejmosti!
Datum: 12. září 2010 10:02
 Gufera třeba koupit v lepším případě, v korším, třeba přetěsnit kartery.
Datum: 11. září 2010 22:32
 Oukej díky  jen sem si chtěl bejt jistej než se do něčeho vrhnu
Datum: 11. září 2010 21:49
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 tak to je jasny , odpovedel sis sam
Datum: 11. září 2010 21:35
Jméno: Wojtek
IP: uživatel10373
 Can you send parts for jawas to Poland?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2010 22:17
 Hi, I have a lot of moto-parts. Write me on my icq 317262549 or email what do you want. I believe that we agree
Datum: 11. září 2010 22:17
 Čau, mužete mi prosím někdo poradit. Mám jawu 05 a chci si na ni přidělat stojan. Vím že patří na spodek motoru jak jsou na něj úchyty, ale nevím čím ho uchytit. Když tam dám šroub tak nemůžu ho utáhnout protože by se stojan nehýbal. Nevíte co tam patří? Budu vděčný za každý odkaz či foto  Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2010 15:54
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 S tímhle stojanem je nekonečnej boj, a po dlouhodobým užívání zjistíš, že ti ničí spodek karterů-vytahuje oko. Původně tam byl šroub m8 u hlavy měl takový jako by váleček, aby se stojan volně pohyboval, ale zároveň přimáčk kříž a z druhý stany spirálová pružina, ve který byl váleček který sloužil jako matice a v něm byla závlačka, a zároveň držel pružinu. Taky jsem se s tím sral do nekonečna, ale nejlepší je sehnat kříž s 20 dát stojan 20-je daleko pevnější a stabilnější. Když máš stojan 555 tak se toho sotva dotkneš a stojan je ohlý vážně není o co stát!
Datum: 13. září 2010 15:54
 Ahoj, správně tam patří čep který má po bocích drážky na segerovky, myslím, že ten čep dokonce je i zde k prodeji. Já si nechal třeba udělat od známeho přímo šroub speciálně na stojan s kouskem závitu. Vyřešit to jde dvěma způsoby, aspon které mě teď napadají. 1) jeden dlouhý šroub, ale nesmí mít závit po celém, jen kousek, aby se na konci sekla matička a nešlo dále dotáhnout a nesvíralo to stojan s křížem, ale bez závitníku myslím, že takový šroub asi těžko máš. 2) varianta je podobná jako první ale použil by jsi dva kratké šrouby, ale opět nesmí mít závit po celém šroubu. způsobu je hodně, záleží jak moc vychytané to chceš mít. Jestli nějakou prasečinku, tak navrtej šroub dej tam hřebík a máš to 3
Datum: 11. září 2010 22:31
Jméno: adam
IP: uživatel9179
 Ahoj, správně tam patří čep který má po bocích drážky na segerovky, myslím, že ten čep dokonce je i zde k prodeji. Já si nechal třeba udělat od známeho přímo šroub speciálně na stojan s kouskem závitu. Vyřešit to jde dvěma způsoby, aspon které mě teď napadají.
1) jeden dlouhý šroub, ale nesmí mít závit po celém, jen kousek, aby se na konci sekla matička a nešlo dále dotáhnout a nesvíralo to stojan s křížem, ale bez závitníku myslím, že takový šroub asi těžko máš.
2) varianta je podobná jako první ale použil by jsi dva kratké šrouby, ale opět nesmí mít závit po celém šroubu.
způsobu je hodně, záleží jak moc vychytané to chceš mít. Jestli nějakou prasečinku, tak navrtej šroub dej tam hřebík a máš to  3
Datum: 11. září 2010 22:26
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdar už zase já a problém s tou posranou čz 250 předstih mám tak jaký má být odtrh taky !!! ale pořád mě to vynechává dá se s tim normálně jet vpohodě ale je to tokový nepříjemný dělá to hlavně v malích otáčkách jak jedu a dávám za 2 tak to vždycky nepatrnou chviličku vynechá a pak to jede normálně a taky když to vynechá tak to někdy střelí do karbecu a vyletí z filtru modrý kouř začalo to dělat až když jsem vyndal karbec a pak ho tam zase dal tak to začalo dělat nic jsem nešteloval vše zůstalo tak jak to bylo.připadá mi ještě že to dělá víc když je to studený když se to zahřeje tak to tolik nedělá.Nevím jak vám to mám popsat ale je to jako kdyby jste jely tak na čtvrt plynu a někdo vám strašně rychle vytáhl faju a pak zase zapl tokový malinký vynechání dá se s tim normálně jet ale je to prostě nepříjemný.poradte co víte diky moc nevým si rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2010 22:43
 pravda,zkusit jinou svíčku mozna to je taky smesi
Datum: 11. září 2010 22:43
 jinou svicku jsi zkoušel?
Datum: 11. září 2010 21:57
 Čau.. mě to na 555 taky dělalo a pomohlo mi vše utěsnit, všechny šruby na karbecu dotáhnout, párkrát s tím pojezdit a byl pokoj..
Datum: 11. září 2010 20:33
 Určite tu bude robit predstih a ked ne tak spatna iskra alebo baterka,a kukni ci tece dost dobre benzin do karbecu ,
Datum: 11. září 2010 20:29
Jméno: roman
IP: uživatel10072
 cus draci chtel bych se zeptat kolik stoji vybrus a kde se dela nejlepsi by bylo nekde v okoli olomouce
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2010 22:35
 v olomouci ProBike Jindřich Štěpánek-200 kč vybrus a 250 píst a kroužky-doporučil bych si ho ale nekupovat,nechat si udělat jen vybrus a pist koupit třeba tady z fichtlkramku.cz protože ten co prodává je dost nekvalitní
Datum: 22. října 2010 22:35
Jméno: Pepa
IP: uživatel3030
 Ahoj, výbrusy dělají třeba v Mohelnici - Jiří Špička. Adresa: Jiří Špička Mírovka 658/3, P.O.Box 11, 789 85 Mohelnice http://www.motospicka.cz
Telefon WORK: +420 583 430 281
Mobil CELL: +420 603 805 688
E-mail: EMAILspicka.motodily@centrum.cz
Datum: 22. října 2010 22:28
 Ahoj, ceny jsou různé, já si nechaval dělat třeba za 500kč tady od místního opraváře "Frýdek", ale bohužel mi to dal s polským pístem a čepem, který stal za H----, doporučil bych ti Motokrámek
Datum: 11. září 2010 22:29
 Prosimvás hoši jak dlouho vydrží klikovka 60-ku válec??Asi dlouho né že??díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2010 20:27
 Úplně normálně,už proto že ten rádoby 60ccm válec je slabší a jede hůř než origo.
Datum: 11. září 2010 20:27
Jméno: Michal
IP: uživatel1337
 Zdar draci, mám Maneta-dvoupíst a nevím jaký má být předstih. Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2010 8:55
Datum: 12. září 2010 8:55
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 www.veteranforum.cz tam to určitě najdeš
Datum: 12. září 2010 7:47
 čau hele chtel jsem se zeptat,jestli na jawu 555 je stejna vacka jako na O5,20,21,... nebo je v tom nejaky rozdil.ja jen ze tady kdyz jsem ji nasel tu vacku v e-shopu tak je tam napsano ,ze je to pro O5,20,21,....predem diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2010 9:46
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Já ji mám také na pažezovy...akorát jsem musel upravit drážku na rotoru...
Datum: 12. září 2010 9:46
 díky za rady
Datum: 12. září 2010 9:09
 je stejná, akorát má jinde drážku... takze si ji muzes v klidu koupit, ale pak tam udelej druhou drazku tak jak ji má 555.. ta drazka je zhruba o 80° jinde
Datum: 11. září 2010 21:59
 Je jinačí, dělá to pak bordel  sežeň si origo na 555
Datum: 11. září 2010 20:10
 http://www.youtube.com/watch?v=P2_87C8yPYA&feature=related husty video
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2010 20:34
 Hej celkem maso video..stavebnici 1:1 bych chtěl mít doma..
Datum: 11. září 2010 20:34
Jméno: Nikolas
IP: uživatel7208
 čus draci opět se chci zeptat,zda je nějaký návod jak správně vyrobit a přesně z jakýho materiálu obložení lamely do čz 175/477 ? objednal jsem si tu jeden lamelu podle který bych to asi dělal aby to měl stejnej průměr atd...jen si nejsem jistej...díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2010 16:53
 ok už jsem je objednal...já to chtěl jen tak skusit,baví mě kutit
Datum: 12. září 2010 16:53
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 absolutně se nevyplatí obložení doma vyrábět, fakt ti vyjde levnějc a snáž si ty lamely koupit...
Datum: 12. září 2010 0:53
 Čau draci! Mustang mi jezdil přes rok bez poruchy, ale včera začal při jízdě chcípat až přestal dávat jiskru úplně. Všechny kabely jsem proměřil jestli nejsou ve skratu, ale nejsou. Vyzkoušel jsem hodně kondenzátorů, indukčních cívek, VN kabel jsem dal nový, fajfku taky. Svíčka Brisk N15C dává jiskru v jiných strojích. Odtrh podle měrek, dělal jsem i větší či menší ale nic. Prostě je udělaná elektrika podle schématu a fungovala na 100%, mám alternátor 25+5W. Nevím jak, ale po půldni ladění se mi podařilo vyloudit jiskru, musím hooodně šlápnout a objeví se malá bíla jiskřička na svíci. Nevíte co s tím může být? Už si opravdu nevím rady. Mám podezření na zapalovací pól, protože je to jediný článek zapalovacího okruhu co jsem neměnil, ale žádný doma na vyzkoušení nemám.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2010 15:15
 Čau draci, díky za rady! Vyndal jsem ten zapalovací pól, vše pěkně očistil a dal ho tam zpátky (mezeru jsem udělal podle PETky) a už to frčí! Opravdu nechápu co to mělo být, ale jsem šťastnej že už jede. Ty fichtly opravdu dokážou pozlobit.
Datum: 13. září 2010 15:15
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Mělo by to být zapalovacím polem a nebo slabé magneto..
Datum: 13. září 2010 14:08
 skodovak: Dík za upozornění, vím to, že to tam být nemá, ale jinou jsem neměl a alespon to na ni oproti té nevystrčené jede.
Datum: 12. září 2010 21:01
 sportak: to Y tam byt nema.. to neni svice do 2T a propaluje pry pisty. moc vysunuty jiskriste.
bugs: zkus civku novou. drzim palce
Datum: 12. září 2010 14:31
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Čau,mě uplně to samé dělal taky mustang a to tak že jsem jezdil,jezdil a najednou-dojezdil.Nedokážu to popsat protože to ted nemám před sebou ale jestli chceš tak mi napiš tvuj mail a já ti to vyfotim a přesně nasměruju.Třeba to tim nebude ale jak si psal tak nevíš co s tim a já měl přesně tyhle problémy.
Datum: 12. září 2010 13:40
 No říkám mě to dělala svíčka a nakonec jsem tam musel dát N15YC a jede to v pohodě a to ty N15C mam úplně nové a vydržely 6km a konec.
Datum: 12. září 2010 11:54
 Jojo zkoušel jsem svíčky z jiných strojů kde na 100% fungují a buď jiskra není vůbec, nebo je malá.
Datum: 12. září 2010 10:34
 Zkusil si i jinou svíčku? Mě to tohleto dělalo a bylo to svíčkou.
Datum: 12. září 2010 9:54
 Já vím no, je těžký radit když to nemáš před sebou. Jen by mě zajímaly zkušenosti ostatních, kterým se stalo něco podobného, aby mě trochu nakopli. Jinak to vidím na komplet novou kabeláž a bude to.
Datum: 11. září 2010 19:57
Jméno: Nikolas
IP: uživatel7208
 hm celkem složitý,chce to přemejšlet a hodně  když dá jiskru na silný šlápnutí,znamená to že se nejpíš někam ztrácí proud ve většim množství...ale ted odkud kaM?  nic jinýho mě nenapadá
Datum: 11. září 2010 19:39
 Hoj draci mam prpblem mam Babetu 210 a jak je studena řadi dobře ale jak se zahřeje tak už neche zařadit 2 nevyte co stim? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2010 17:41
Jméno: nnn
IP: uživatel5066
 Ne nedělal začalo to dělat samo tak nevym co stim
Datum: 12. září 2010 17:41
 dělal jsi s tim něco v poslední době?nejsou zamaštěný? SPíš to bývá obráceně, že za studena neřadí a za tepla jo.
Datum: 12. září 2010 11:37
 zdar draci
Nevítě někdo kde bych mohl sehnat náhon tachometru v motoru (ne lanko) na jawa 250/592 panelka???
Díky moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2010 13:05
Posl.aktualizace: 12. září 2010 12:39
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
Datum: 12. září 2010 12:39
Datum: 11. září 2010 19:47
 denzileck: my jsme hodily megu do trubky od dopravní značky a vespod se udělala taková bublina a truka se rozpulila
Datum: 11. září 2010 18:10
 shrek:To by tam musel narvat LaBombu protoze mega ho neroztrhne-osobně vyzkoušený
Datum: 11. září 2010 17:23
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Kdysi, tak 2roky z5 jsem videl na internetu takovou blbinku co se strci do vyfuku a zazehne nespalenou smes, a vysledek byl ohen, rana... ale kdovi co bylo tohle
Datum: 11. září 2010 17:03
 možná tam měl pouze střelnej prach,kterej vlivem vysoké teploty explodoval,petarda by to roztrhla ten vyfuk
Datum: 11. září 2010 16:36
 motor střílí jenom když se stane porucha díky které neskáče jiskra na svíčce každou otáčkou a potom to může být tím že vnikne do výfuku nespálené palivo třeba uchlastáním a nebo předstihem... ale ještě jsem nikdy enviděl aby při střelení výfuku vyletěla taková liša
Datum: 11. září 2010 16:30
 no já to taky vidim na petardu,mě když sem tam střelí s výfuku tak jako motor vynechá jednu otáčku ale mu ten motor furt běžel...
Datum: 11. září 2010 16:14
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 však taky že mu to z výfuku střelilo
Datum: 11. září 2010 16:12
 Když si to přehrávám furt dokola, připadá mi, že mu to opradu střelilo z výfuku
Datum: 11. září 2010 13:10
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
 tam tgy blbci hodili petardu nee ???
Datum: 11. září 2010 13:02
Jméno: Fogi
IP: uživatel10203
 Zdravim..Mam tokový blbý dotaz: Neví někdo jaky ma zavit převlečna matice kohoutku na mustangu ? a nevíte,jestli kohoutek ze stadiona s11 má lepší prutok než origo fichtlacky ? tuším,že ten kohoutek ma na specialu Frikulin i Adamec.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2010 8:59
 to je inak vypustny kohutik vodu z traktora  len pasuje na stadáka
Datum: 12. září 2010 8:59
Jméno: CZK
IP: uživatel7758
 Tak to klasickej (kuželovej) kohout. (pípa)
Ale k tvému dotazu. Jestli se nepletu tak stadion má závit M10x1, fichtl M12x1,5 (stejně jako kejvačky,....). Takže je nutný vyrobit redukci nebo celej kohout (pro šikovnýho soustružníka neni problém), případně sehnat kohout ze starý motorky.
Datum: 11. září 2010 23:58
 a do fichtla?
Datum: 11. září 2010 20:18
Jméno: Fogi
IP: uživatel10203
 Nepasuje,protože mustang ma převlečnou matici..Musi se udělat redukce..
Datum: 11. září 2010 19:24
 a mužu se zeptat,jestli pasuje závit?děkuju
Datum: 11. září 2010 18:06
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jo, určitě, páč tam benzín nejde skrz takovej úzkej "labyrint" jako v seriovym, ale jde rovnou skrz, je to klasickej kulovej ventil
Datum: 11. září 2010 17:37
Jméno: Fogi
IP: uživatel10203
 Díky  mám jiny karburator a upraveny válec a nestači mi dotykat benzin do plovakovky  určitě ten prutok je lepši ?
Datum: 11. září 2010 16:43
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ten z obrázku má větší průtok.. používá se pokud máš jinej karburátor a v otáčkách by nestíhala plnit plovákovka.. na sériovýho nebo mírně upravenýho pionýra zbytečnost..
Datum: 11. září 2010 14:07
Jméno: Fogi
IP: uživatel10203
Datum: 11. září 2010 10:54
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
Posl.aktualizace: 11. září 2010 13:34
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 taká chujovina...
Datum: 11. září 2010 13:34
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Né asi
Datum: 10. září 2010 22:39
 pecka!  ale spíš bych chtěl takové kásné polňačky jaké mají na tom videu
Datum: 10. září 2010 22:38
 čůs který je pro vás nejlepší stroj z jaw a čezet?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2010 10:07
 mam jawu 350/638 predelanou na 640 a je to super stroj ted jsem si udelal ridicak
Datum: 14. září 2010 10:07
 podla mna najpopularnejsi jawa  a pod tym mislim na vsetky pionyri od 550 do 23
Datum: 13. září 2010 19:02
 franky ted jsi mě nasral... Pořád jaký jsi velice srdcař přes jawy a ted sem mrdáš nějakou zasranou hondu a o jawě píšeš že je hovno...
Datum: 13. září 2010 14:52
 nasiracka: táhni doprdele ty kriple, tady se bavíme o jawách a čezetách, céberu bych hodiiil z mostu.. šak počkej na názory druhých  neříkám že je to špatná a pomalá moto ale přece jen bys měl jít s céberou pryč ze stránky jako je fichtl krámek.. už jen v tom názvu slyšíš že se tato celá stránka točí kolem veteránů  a to znamená jawy a čezety.. hndy tu asi nejsou moc výtány..
Datum: 13. září 2010 7:05
 A největší přednost těchto strojů je jednoduchost jak říká udo.5 a s tím souhlasím....A vždy pokud u mě došlo na servis byly to prokotinky,pokud člověk dělá pravidlenou údržbu tak se nemá co podělat
Datum: 11. září 2010 23:38
 JAWA-cezetak: Jo ČZ byla přece jen vždy napřed před JAWOu, je moc velká škoda, že ČZ krachla,nebo byla tedy dovedena ke krachu! Hrozně mě to vadí! Za mě nejlepší ČZ 175 450.05 de luxe - dobrej spolehlivej veteránek! A pro cestování větší mám ČZ 175 487,s kterou jsem nejvíc spokojenej! Funguje naprosto výborně a je jedna z nejlepších ČZ.
Datum: 11. září 2010 23:36
Jméno: udo.5
IP: uživatel9869
 Osobně si myslím že Jawa a ČZ jsou skvělé stroje už jen díky své jednoduchosti a minimem elektroniky.když dojde na servis tak jsou to v porovnáním s dnešními elektronikou napěchovanými motorkami opravy za pár kaček Jak se říká :Když si koupíš opici ,musíš mít i na banány.
Datum: 11. září 2010 11:05
 125/516 a 519,u jawy jedine fichtle
Datum: 11. září 2010 8:28
 obecnou pravdou je že ČZ mela ve stejném obsahu výkonější motory...
Datum: 10. září 2010 23:09
 nejlepší stroj pro mě je jawa 350/638. Je to nejsilnější jawa kterou můžeš lehce a levně sehnat a je velmi dostupná. Je na ní dobré že dokáže udržet velkou rychlost aníž bys nějak přetáčel motor. Pak asi druhá nejlepší je jawa 250/559... Táhne odspodu a je doslova jako traktor,vyjede všude
Datum: 10. září 2010 22:35
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 mustang 23: ale jako myslím nějakou reálnější jawu, kterou si třeba řídil..
Datum: 10. září 2010 22:29
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 500 ohc , neni o cem
Datum: 10. září 2010 22:28
 dachl21: tak to jo.. suprový názor..
Datum: 10. září 2010 22:28
 fichtl xD. lebo sem na jiným nejel
Datum: 10. září 2010 22:27
|



|