Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Pioner21
IP: uživatel5056
 zdar je možní že jsem měl úplně zacpaný u výfuku jak jsou ve výfuku ty 2 trupky,a fichtl v kopců kdy jsem zastavil a dal jsem za 1 a fichtl je nerozjel je možní ze to bělal ten ucpaní výfuk
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2010 0:02
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 horkovzduškou si nic nevyčistil.. pokud má zachovalej chrom, kterej nechceš zničit, tak si vem starý lanko, jeden konec rozpleť, druhej strč do vrtačky a toč s nim uvnitř výfuku i kolena.. efektivnější metoda je nalejt do něj trošku benzínu (0,5dcl) a opatrně zapálit, většina karbonu shoří a zbytek vyklepeš, ale zas to zničí a všelijak obarví chrom, pokud na něm nějakej je...
Datum: 11. září 2010 0:02
Jméno: Pioner21
IP: uživatel5056
 já jsem ten výfuk čistil aspoň 1 hodinu já sem to udělál tak že jsem rozebral výfuk a na to místo jak je doutník tak jsem nasdyl horkovzdušnou pistolu a aspoň 1 hodinu šel kouř jako kdybych zatopil dřevem.A pak to přestalo kouřit.
Datum: 10. září 2010 22:20
Jméno: udo.5
IP: uživatel9869
 Jasně že je to možný ,výfuky se zanesou po nějakém čase karbonem ze spáleného i z nespáleného oleje a je potřeba to rozebrat a vyčistit.
Datum: 10. září 2010 21:56
 zdarec draci potrebuju rychle poradit,jak mam zapojit elektriku na mustangovi jen aby mne to hazelo jiskru a chcipalo pres nakej vypinac ,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2010 11:34
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 napoj drát ze zapalovací cívky co máš na statoru na kladívko. Pak z kladívka dej drát na indučku do čísla 1 číslo 15 ukostři drátem.pak dej z indučky dva dráty do vypínaču to znamená z čísla 15 a z čísla 1
Datum: 18. září 2010 11:34
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 tak si stahni schema a odmysli si vse co nesouvisi se zapalovanim .) chcipani je reseny ukostrenim dratu vedouciho od kladivka k indukcce, nezalezi na kterym miste ho ukostris... mas fichtla tak si nejak porad, kdyz chces neco co nemusis udrzovat tak si kup nejakou cinu
Datum: 10. září 2010 23:43
 myslimjen na to aby to hazelo jiskru
Datum: 10. září 2010 21:12
 hele ,nemnel by ste nekdo přednější navod pls,na elektriku sem levej
Datum: 10. září 2010 21:11
 ,diky
Datum: 10. září 2010 20:42
 a funguje to bezproblemu jo ?
Datum: 10. září 2010 20:37
Jméno: Fichlar05
IP: uživatel9832
 Ukostři indučkní cívku..s druhého kontaktu naved drát do zapalka a ješte kde je kontakt k zápalku tak tam přípoj do chcípaku a ok..tak to mam ja
Datum: 10. září 2010 20:27
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdar moja čz 250 mě vynechává prostě jedu a rychle přidám plyn tak to začne tak pul sekundy vynechá a pak je to dobrý prostě různě v různých otáčkách to vynechá ale jen nepatrnou chviličku a někdy jak to vynechá tak to střelí do karbecu jinak to jede dobře jen to blbý vynechávání čim to muže být???
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2010 23:47
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 rozeštelovanej karburátor, moc bohatá směs na volnoběh, vyšroubuj o čtvrt až půl otáčky šroub bohatosti směsi a na předstih nesahej
Datum: 10. září 2010 23:47
 mě to u čezety dělalo taky....PŘEDSTIH
Datum: 10. září 2010 21:19
 bude jim vadit na technicke kdyz mam v papirech predni preu 3,25/18 zadni 3,50/18 ale ve skutecnosti o 0,25 min?a ovlivnuje to jizdni vlastnosti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2010 23:49
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 prostě ta guma tam nepatří, to jestli projdeš nebo ne záleží jen a pouze na benevolenci komisaře... nehledě na to že se můžeš stát automaticky vyníkem dopravní nehody, pokud bys ji nezavidinl
Datum: 10. září 2010 23:49
 tak jasný že někde jim to nevadí, ale podle zákona ti prostě rozměr pneu musí sedět s TP...
Datum: 10. září 2010 23:20
 ja kdyz sem tam byl tak rikal ty kola mate naky jiny a my ze ne ze to ma kazdej fichtl takhle sme ho ukecali a bylo to
Datum: 10. září 2010 21:05
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 no jak kde ale myslím si ze vetsina Technickych to tolik neresi
Datum: 10. září 2010 20:03
 klidně tě za to můžou vyhodit technický...ta guma tam nemá co dělat...
Datum: 10. září 2010 19:29
Jméno: udo.5
IP: uživatel9869
 Když jsem dělal STK tak se mi na pneu nedívali ,nevím jak tam u vás dělají STK já bych tam dojel a neřešil to....a ono se uvídí.
Datum: 10. září 2010 18:31
 Zdarec Draci, Mám dotaz kde se dají sehnat silniční pláště? na fika?  dík za odkaz
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2010 21:38
 http://www.pneufox.cz/nejlevnejsi-pneu-a-disky/moto-pneu/2-75-16-46m-contigo-tt-continental.html?keyword=nov%C3%A1, myslím že něco takového je na fíka nadluxusní !
Datum: 10. září 2010 21:38
Jméno: Tony
IP: uživatel5566
Posl.aktualizace: 10. září 2010 19:27
 Honda
XLR 125
Datum: 10. září 2010 19:27
Jméno: s
IP: uživatel7827
 zdar mam fika a uchazi mi kolo, zjisitl jsem ze to uchazi u dratu? jak je to mozne, to musi bejt pichla nebo spuchrela duse zejo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2010 18:39
Jméno: udo.5
IP: uživatel9869
 Vyndej duši nafoukni a pod vodou zjistíš kde je díra pokud ti teď na fíkovy uchází velmi pomalu a při zkoušce pod vodou nic nezjistíš je možný že je řídká a než kupovat utěsňovač tak je lepší nová duše.Nezapomeň se kouknout na ráfek jestli nekouká nějaká špice jestli jo tak ji zbruš .
Datum: 10. září 2010 18:39
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 nebo ti praskla guma zevnitř ráfku a duše se prorazila od kousku drátu, kterej čouhá z nyplu, nebo o nypl samotnej.. zkus to zout a uvidíš..
Datum: 10. září 2010 9:58
Jméno: d
IP: uživatel7827
 Zdar muzu s fichtlem v praze na Hlávkův most? je to u štvanice...
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2010 8:42
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 nechápu dotaz  pokud máš řidičák a fichtl papíry, tak nevim proč bys nemoh..
Datum: 10. září 2010 8:42
Jméno: Chosee
IP: uživatel5567
 Zdravím..už sem to tu hledal trochu, ale asi sem slepy..Potřeboval bych vědět odstín té modré barvy jak byli origoš modro-bílé pincky 21... tak tu modrou..ona je taka světlejší že? prosím poraďte...
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2010 21:56
Jméno: Kuba
IP: uživatel8498
 Zdravim, mám prosbu...jak mám určit výletovou trubičku, a jak se chová motor když je výletovka moc krátká nebo dlouhá¨... díkessss
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2010 11:45
 Nebuď línej a hledej v historii.
Datum: 10. září 2010 11:45
Jméno: Pioner21
IP: uživatel5056
 Zdarec ovlivňuje výkon motoru když mám mezeru mezi kolenem a výfukem a kolenem a válcem a jednu dírku výfuk mám ze vnitř špinavý je to u jawy 21dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2010 8:44
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 ovlivňuje, nejspíš to nebude tolik táhnout a o něco málo víc žrát
Datum: 10. září 2010 8:44
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 Tak jako ani skoro ne...ale přecejenom by sis to měl spravit a dát do pucu...udělej si na to volný čas..bude to lepší...
Datum: 09. září 2010 21:57
Jméno: jawista
IP: uživatel10228
 zdar draci ktery vyfuk je na fichtla lepsi myslim na tach jestli doutnik nebo ten seriznuty dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2010 17:08
 no ked máte doma straé vyfuky obe typi len na vyhodeni tak pekne rozrezte ich na polovicu na lavú a pravú stranu pri zvareni a uvidite rozdiel!,,ten doutnik má konfuzor (co má aj rezonancni vyfuk "ladeny"  a ten konfuzor v seriznuom neni,, to je hlavni rozdiel
Datum: 11. září 2010 17:08
Jméno: hh
IP: uživatel10371
Datum: 10. září 2010 23:54
 Mustang měl oba typy
Datum: 10. září 2010 16:44
 trochu sem to nepochopil..jakej výfuk myslíte seříznutej a jakej doutník? doutník má mustang nebo se pletu?
Datum: 10. září 2010 16:26
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 rozdíl tam je, vzhledem k vnitřní konstrukci, bude líp táhnout doutník a víc do otáček je ten sportovní seříznutej. Jinak osobně se mi víc líbí doutník..
Datum: 10. září 2010 8:45
 to teda je. Ten doutník lépe tlumí,ten zvuk je takový hlubší ale tišší. Ten seříznutý má takový sportovní zvuk,na můj vkus se mi to na pionýru víc líbí. Ale jinak rozdíly v jízdních vlastnostech jsou zanedbatelné,je to uplně to samé
Datum: 09. září 2010 21:51
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 mezi nimi není žádný rozdíl!
Datum: 09. září 2010 21:23
 REALITA!!!- hoši sem nasranej a víte proč?já jsem taky pinckař a sviho pincka mám rád ale jak se tak dívám na youtube tak se mi chce málem brečet,když vidíte ty skurvený fichtly co maj seřezany plechy a ti mladí smradi je doslova kurvijou v bahně tak to je hijenyzmus podle mě si pionýr zaslouží daleko věčí ůctu než jen kažení na poli,ty pionýry jezděj + - 40let a pořád jezdíjou vemte si třeba že ty činský skůtry jezděj chvilku a pak se poserou a picnky jezdijou pořád nechápu ty lidi co zdědijou pincka po otci a daj to na kros to by měli normálně zakázat kdyby byla nějaká petice proti kurvení fichtlů sem první kdo by to podespal a věřím že bych nebyl sám,jaký názor máte vy na ty zničený pincky a na to co s něma dělají?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2010 20:55
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 Y ve slově praktIcky za to bych si hubu rozbyl
Datum: 11. září 2010 20:55
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 I já se musím podělit o své zážitky tak jsem zdědil pionýra po tátovi a od 12 let jsem mu taky dával slušnou čočku po lese jsem mu praktycky neubral ,voda nebyl problém ale když se něco vysralo tak pionýr stál tak dlouho v dílně dokud se to neopravilo. A teť je mi skoro 19 a pionýra jsem do posledního šroubku rozebral nakoupil kupu nových dílů opravil všechno co opravit šlo pionýr dostal papíry a technickou a teť už se do lesa nepodívá je to stroj kterého si opravdu vážím!!!!
Datum: 11. září 2010 20:53
 Taky jsem s ním kdysi kravil po polích, hrábě atp..No, vypadal hrozně, letos jsem do něj vrazil asi 2500kč aby byl v pěknym stavu..Teď na tom mám technickou, tak už s ním po polích nejezdim..Jo, rasoval sem ho, ale taky sem si ho letos sám spravil...No, plechy sem měl taky seřezaný, už v době kdy sem to dostal, sem si pak koupil na aukru a natřel ho barvou na plot ( což nedoporučuju, roztejká se to, příště budu barvit sprejem)...Ted jediny dve vady na něm jsou, že má urvaný packy co držej revma plechy, ty časem chci nechat přivařit a druhá vada je, že tam mám jinej motor, mám 05ku z 1963, kde byl původně motor z pařeza, já tam mám z 21, časem ho tam koupím, ale zatím tam nechám tehle, jednak na tom hodně jezdím, jelikož nemám auto a nechci opotřebovávat pařezáckej motor, druhak ten 21kouvej je živější. Můj názor je, že kdo si to pak spraví, tak prosim, at si to rasuje, ti co to zrasujou a pak hoděj do sběru tak jsou ******..Ale s tím nikdo nic nenadělá, jednou jim to dojde a budou plakat co vyhodili...Stejně jako teta kdysi nechala sešrotovat Škodu 1000 MB když to bylo něco jako dneska Favorit a jak dneska leze tisícovkám cena na horu.
Datum: 11. září 2010 12:48
Jméno: Viper023
IP: uživatel9854
 Chlapi taky jsem měl 13 roku a jezdil se svojim Mustangem po poli ale nechoval jsem se k němu tak hnusně jak někteří jo taky jsem vpálil do kaluže nebo tak ale přijel jsem domu a umyl ho ted ho mám spíš jako přibližovadlo jinak leží v dílně pod oknem spíš jezdím na jawa 250 californian to je jiné dělo
Datum: 10. září 2010 23:44
Jméno: nikolas
IP: uživatel7208
 ehm...v pinckovi se taky musis porad hrabat  ale je to zabava.... a kdyz si ho nekdo udela do krosu? proc ne "nekdy" to vipada fakt dobre .)
Datum: 10. září 2010 21:24
Datum: 10. září 2010 20:38
 Tyhle rádoby krosaře nenávidim..říznou plechy...založí si web a celý jejich dílo nazvou tuning..do úprav si napíšou ferodo spojka řízlý plechy a ''kroska'' je na světě.Neřekl bych nic špatnýho proti lidem co z toho fichtla krosku udělají,ale sundaj plechy a nakoupí tam nový nebo jiný věci.Původní plechy si buď nechaj nebo je prodaj na burze.Pomůžou někomu jinýmu dejme tomu,ale aspoň to nezkurví..
Datum: 10. září 2010 15:50
 já nejsem proti ježdění po poli, ale zamrzí mě když vidím jak řežou plechy, blatníky atd to je fakt hrůza
Datum: 10. září 2010 15:29
 jsem puberták je mi 15 let ale jaty fichtli kurvijou nebo ted nedávno jak ho nechal zapálenýho no to sou prostě hovada u kamará dové babičky jsme našli 3 pionýry zaházeny pořádně jsme ani naně neviděli ale chystá me se některej den na ně podívat jinak nikdy bich svího pionýra neprodal když tak bud duchodci nebo lidem slušným kteří se tím zabývají nebo je zbírají
Datum: 10. září 2010 15:17
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 Tohle už se tu řešilo tolikrát a stejne se nic nevyřešilo.Stim nikdo nic neudělá takže to nema ani cenu řešit.
Datum: 10. září 2010 13:26
 Jinak nejsem proti tomu ,že s nima někdo jezdí po poln'ačkách ,ale jsem proti vědomému níčení jako zhazováni z buh ví čeho. A ted' se zastanu těch poln'ačkových Fichtlů ,ruku na srdce kolik z vás má ještě papíry ke svému Pionýru? Já osobně mám 4 Pionýry a papíry má jeden takže tak  .I tak s nimi bezpapírovými jezdím po městě  .
Datum: 10. září 2010 12:02
 Je to fakt ,ta dnešní mládež si ničeho neváží  . Jako každý ví ,že Fichtl je ku*vítko ,že člověk snad více zpravuje než jedí ,ale i tak se tento stroj zasluhuje ůctu.Je to chlouba naší bývalé ČESKO-SLOVENSKÉ republiky ted\' myslím celkově JAWU vždyt\' těchto strojů bylo vyrobeno na statisíce ,vývozy byly obrovské. Na tomto stroji začínal snad každý motorista a navíc pořizovací cena je opravdu nízká ,oproti například Čínským skůtrům. Je to smutné souhlasím s váma nevím no ,jak se někdy koukám na ty barbarské videa tak je mi až do breku no  . Ale hlavou zed\' neprorazíš ,vše je jen v lidech.
Datum: 10. září 2010 11:54
 Přidávám se k petici. Taky to nerad vidím!Sám mám dva fíky. Originál a fichtlcrosse. Ale můj fichtlcross byl totálně rozbitej.Vyměnil jsem tam skoro všechno a utopil horu peněz,aby to nějak vypadalo.Takže můj názor je,pokud je fík v dobrým stavu: Renovujte,renovujte a renovujte
Datum: 10. září 2010 8:50
Jméno: Fojta
IP: uživatel7549
 Jsou to debilové, kteří v životě na někoho nebo něco narazí, skončí špatně, znám víc takových lidí, kteří si zahrávají s ohněm a pak skončili hoodně špatně.
Datum: 10. září 2010 6:56
 přiznávám že taky krosim,ale takovy ničení je fakt hruza,já se o něj aspoň starám,jelikož vím že on(fichtl) mi to vrátí v podobě pěkné projíždky...ruku na srdce kdo ve svých začátcích sem tam nezmáčkl spojku...
Datum: 09. září 2010 21:33
 useknout ruky málo
Datum: 09. září 2010 21:29
 Řazení bez spojky..omg...
Datum: 09. září 2010 21:24
 právě že sem to viděl všechno
Datum: 09. září 2010 21:16
 Jsou to čuráci,neváží si ničeho.
Datum: 09. září 2010 21:13
 Tos asi ještě neviděl, jak se s fichtlem zajíždí do rybníka, jak se hází z půdy, jak se do něj střílí a kope.....
Datum: 09. září 2010 21:11
 Zdravím. Chtěl bych se vás někoho, kdo máte zetku 150 a budete půlit motor, jestli na to nemáte nějaký návod s obrázky jak na jawa-50.cz pro půlení fíka.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2010 22:28
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 neboj se toho...dělal jsem to taky poprve...ta převodovka je tam jednoduchá..
Datum: 09. září 2010 22:28
 Zdar draci nechci zbytečně otravovat ale nemohu nic takového najít nevíte někdo náhodou jaké čísla odstínů se dávaly na Jaweta Standart?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2010 20:44
 zdar draci, mám jeden takový dotaz, vím že se Vám to asi nebude příliš líbit, ale musím to zkusit. Dneska mi praskla ojnice na klikovce od pařeza, no dávat tolik peněz za repas se mi nechce a novou asi těžko dneska seženu, proto se Vás chci zepat jestli někdo z vás nemá doma nějakou provozuschopnou klikovku na Jawu 555. děkuji za pochopení
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2010 20:31
Jméno: Honza 20
IP: uživatel10308
 Čau draci nemáte někdo ponětí, kolik by stálo nachromování kol na jawě 20??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2010 15:53
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 kup si radši novej ráfek...buď čínu nebo origo..obojí sesa má..vyjde to levnějš..
Datum: 10. září 2010 15:53
Jméno: udo.5
IP: uživatel9869
 Slyšel jsem že nachromování jednoho kola 1000 kč plus výplet .podívej se na netu po nějakých firmách co dělají renovace.
Datum: 10. září 2010 12:35
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 Čau draci, prosímvás nevíte jaký je gufero na pravým víku u zapalování u řetězovýho kolečka? nikde to nemuzu najit
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2010 21:23
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 OOK, díkec, premyslel jsem jestli to je ono to prvni cos mi poslal ale moc jsem nepochopil ten popis takze zitra kupuju dikec
Datum: 09. září 2010 21:23
Jméno: Pioner21
IP: uživatel5056
Datum: 09. září 2010 20:47
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdar už jsem to tu psal tak 3krát ale napište mi ještě jednou čím to může být že mě čz 250 zničeho nic začne blbnout jakoby volnoběh mám ho naštelovanej aby motor jel na malé otáčky ale najednou se ty otáčky začnou zvětšovat a prostě jakoby jste rychle zvětšily volnoběh když to dělá tak to moc netáhne další den se jedu zase projet a už je to dobrý tak jak to má být jen někdy když jen tak jedu tak to zničeho nic začne dělat třeba když to vypnu a nacepuju tak to chvilku jede tak jak má ale zase to začne.Mám tam benzinový filtr a ten je uplně plnej jakoby to něso v tom karbecu brzdilo triska je ok karbec čistý no poradte co myslíte já si s tím nevým rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2010 9:18
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 buď nemáš seřízenej karburátor nebo ti to někde saje falešnej luft... ten seřizovací šroub nad volboběžnou tryskou úplně utáhni a povol o 1 otáčku (360°), pokud to bude dělat furt, tak ti to netěsní gufero pod dynamem nebo těsnění pod válcem
Datum: 10. září 2010 9:18
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 ty asi stelujes misto volnobjehu tu zmes tim srubkem , zboku karburatoru
Datum: 09. září 2010 20:30
Jméno: petan
IP: uživatel10220
 máš asi chudou směs na volnoběh, seřizuje se tim šroubkem zboku karburátoru
Datum: 09. září 2010 20:14
 mám na fechtlovi novu převodovku a také kraviny mám to komplet po GO a převodovka celá nová a ted sem to složil a všechno ok ale nejde mě neutrál pod 1 musím ho dat pod 2...nevíte někdo čím to može byt???....díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2010 20:29
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 JJ to je jasny na to zvyknes
Datum: 10. září 2010 20:29
Jméno: martin
IP: uživatel455
 jo jo to sem taky slyšel prej si to sedne no uvidíme mě to nějak netrápí ale pulit to nebudu mě to neva ten neutrál
Datum: 10. září 2010 14:30
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 JJJ můj problémm.....Já to vyřešil opetrozebráním a pak už to bylo ok a to sem měnil jen automat a začalo to dělat.. ae možna si to ješte sedne
Datum: 09. září 2010 21:43
|



|