Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: dokovoj
IP: uživatel5252
 Zdar draci, kdepak seženu těsnění světlometu mezi sklem a parabolou, je pěkně ztrouchnivělý, a tady sem ho nenašel, díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2010 19:33
 Covece ja mam fichtla 20itku rekl bych ze svetlo je to samy a ja tam zadny tesneni nemam je to tam natvrdo.
Datum: 08. září 2010 19:33
Jméno: dokovoj
IP: uživatel5252
 je to jawa 555 ale mělo by to být stejný
Datum: 08. září 2010 10:13
Jméno: Fojta
IP: uživatel4212
 Zdar zas, o kolik mám zkrátit primární řetěz na fichtlovy , jestliže tam chci dát 9-ti zub ? A kolik zubů má originální primární řetězové kolečko ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2010 20:33
Jméno: kubiq
IP: uživatel10365
 ahoj hele základní je 14 z a pokud si pořídíš odsud 9z kolečko na pimár tak si kup i nýtovací spojku a uřízneš 2 články myslím že to vychází dáč tam nýtovací spojku pro primár roznýtuješ a je a pozor chce to vytahanejší řetěz já udelal tu chybu že sem dal nový lamely tenhle pimár a nový řetěz azvuk když jde do otáček to má jak motoovka, protože je to všemi novými komponenty moc napnuto, ale až budeš řetěz zkracovat tak si ho přilož a poznáš o kolik
Datum: 08. září 2010 20:33
Jméno: Fojta
IP: uživatel4212
 Zdarec, nenašel jsem tady řetěz pro tuning 9z. primární kolečko. Je tady vůbec ? díke¨s
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2010 9:23
 Nazdaz draci, dotaz ohledně molitanu sedla. Lepí se to na plech, nebo to drží jen ty sponky v potahu? Pokud se to lepí, tak čím? Chemoprénem...? Dík za nápady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2010 21:12
 To záleží na tobě... Původně to má byt jenom položený na tom plechu a stahlý potahem ale já si ten militan vždy k tomu plechu přilepím chemoprenem... lépe se to pak obléká do toho potahu ale až máš potah oblečený a jezdíš s tím tak je to uplně jedno jestli to máš přilepené nebo ne
Datum: 08. září 2010 21:12
 Fichtlu zdar! Chci se zeptat, jak poznám že mám vymagnetované magneto u ponýra. Mám na to podezření z důvodu obtížného naladění motoru, a hodně dlouho musím roztláčet (jak za studena, tak za tepla). Na páku je téměř bez šance. Nebo ňáké jiné nápady? Popř. kde by mi magneto nabily? (nejlíp okolí Benešova u Prahy  ) Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2010 15:41
 Mám zškrtnuté políčko "zasílat změny", a když si čtu tudle diskuzi, tak na mejlu, tak vidim malinko jiný příspěvky než tady. Třeba když jsem někomu odepisoval, tak vidím celý text, ale tady na webu (ne emajlu) vidím jen komu jsem odpovídal. Nebo na mejlu čtu jak JAWA_ceZetak ® někomu (nejspíš mě) píše ve stylu proč si sám odpovídáš ... to tady na webu například nevidím, a min ještě jeden příspěvek od něj. Moc to nechápu, zkoušel jsem i druhý prohléžeč, a přesně to samý. Chápete to?
Datum: 09. září 2010 15:41
 jawamustang: ano, je to permanentní magnet...ale to znamená že je sám o sobě magnetický, narozdíl od elektromagnetu např...ale i permanentní magnet časem může ztácet svoji magnetickou sílu, je tam více vlivů které na to působí...a když rotor vyndáš, a položíš ho třeba na dřevěnou poličku, tak začne ztrácet svoji magnetickou energii mnohem rychleji, proto se rotory mimo motor pokládají na plech třeba...prostě permanentní magnet může ztrácet svojí magnetickou sílu...
Datum: 09. září 2010 11:24
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 rotor neni magnet, jsou to zmagnetované ocelové kvádry zalité v hliníku, které časem svůj magnetismus ztrácejí. A podle mého názoru jim škodí víc být přimagnetované k nějakýmu železu než bejt položený někde na dřevěný poličce bez kontaktu z železem..
Datum: 09. září 2010 10:50
 Ja se nato ptal všech dospělých co se někdy jezdili na Fichtlu a každý mi řekl ,že aby se magneto vymagnetovalo je blbost fakt to nechápu no  Musí to být pernamentní magnet jinak to nevidím
Datum: 09. září 2010 6:52
 Wasabi ® : Dobře že to píšeš. Už sem to slyšel z jedné strany, tak teď to mám potvrzené  Jinak ten návod na znavunabití netušíš?
Datum: 08. září 2010 19:43
 Mám pocit že předstih špatný nebude. Navíc to by musel být hodně špatný, aby to chytalo cca až po 50ti metrech. Motor se nehřeje, a špatně taky nejede, takže o předstihu pochybuju. Dřív sem ho šteloval, a zdá se mi opravdu slušný. Navíc to ani ňák extra nesvítí, a to tam mám dvě velký světelný cívky.
Datum: 08. září 2010 19:39
 nekde jsem cetl ze pokad to delsi dobu nekde lezi mimo stator tak se to muze jakoby odmagnetovat. Mam nekde navod jak si to naladovat doma ale musel bych hledat. Jinak se v te chytre knize doporucuje ze kdyz lezi rotor (magnet) delsi dobu nekde mimo stator je dobry okolo nej obtocit nejakej plech. Tim se pak zamezi tomu aby se to neodmagnetovalo.
Datum: 08. září 2010 19:36
 a nemas jen rozladěný předstih?
Datum: 08. září 2010 16:40
 Já to měl v Chotusicích, chlépek to tam budil na počkání asi za 100kč nebo tak nějak...jestli jezdí i do Nupak, to netušim
Datum: 08. září 2010 16:13
 kolecko ® : Když si nakous tu burzu..Kámoš taky řikal že to viděl na burze. Mám pocit že tento víkend bude v Nupákách (u Prahy), tam by to mít nemohly?
Datum: 08. září 2010 15:00
 jawamustang: to se ale běžně dělá...taky jsem nechával rotor na stadiona nabudit na burze...
Datum: 08. září 2010 12:39
Jméno: Pavlos350
IP: uživatel10356
 Zkus napsat na magnety@centrum.cz,dělají to někde ve Středočeském kraji.
Datum: 08. září 2010 8:14
 Tyjo co to meleš jak chceš nabít magneto?  Tje trvalý magnet.Neblbni.
Datum: 08. září 2010 7:13
 Cus potrebuju poradit odpalujou se mi svicky proste dam tam svicku nasartuju projedu to je pred barakem a postavim to necham bezet a chcipne to tak prijdu a nejde to nakopnout a kdyz to strcim tak to jen obcas skytne tak vymenim svicku a takhle se to opakuje do kola zkurvil jsme takhle 6 svicek co s tim co je v haji ? vim ze to tu pisu podruhe ale prestim sem nedostal zadne normalni duvod
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2010 12:33
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 zkoušels ty svíčky v jiný motorce, nebo je vypálit v kamnech? nejspíš máš moc oleje v benzínu a/nebo moc vysokou hladinu, pak se ti svíčka uleje..
Datum: 09. září 2010 12:33
 Musí byt problém někde v elektrice jako elektrika jde mimo mě ,ale já nevím třeba kondík bych vyměnil nebo indkučku za pokus to stojí  ..vsadil bych na ten kondík no.
Datum: 09. září 2010 7:07
 No jo ale dnes jsme to seridil a nic porad dalsi svicka v prdeli
Datum: 08. září 2010 12:54
 Dostal...nastav si pŕedstih, a odtrh
Datum: 07. září 2010 21:38
 cus fichtlari dostal jsem nabidku koupit čz 175/477 v docela dobrim stavu pak fika 21v trosku horsim a 550 v hodne blbim stavu (bez lanek, ind. civky, spatny duse a plaste, bez elektriky aj.) za 6000 Kč je to dost nebo ne
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2010 7:18
 Jo no ta 550 tka asi jo ,ale zas co motor  ..koukni naněj aji
Datum: 08. září 2010 7:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 už jen ta samotná 550 by stála těch 6 000..podle mě to je docela dost výhodný
Datum: 07. září 2010 21:26
 Čus potřeboval bych poradit když bych chtěl udělat na fichtla vodou chlazenou palici tak musí bejt náký čerpadílko nebo stačí jenom chladič
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2010 19:01
 dá sa vypálit vyfuk aj bez horlavych látok  s stlacenim vzduchom,,s autogenem zasat pálit do konca vyfuku kym to zacne na druhom konci kourit a bude konec vyfuku cerveny a potom zapnut kompresor a dat na to pistol s trubkom na konci asi 25cm a tlacit vzduch tam kde je cerveny a karbon vo vyfuku zacne sám od seba horiet,,a ked uz menej bude cerveny alebo posuva to zacervenenie dalej (vydno z vonka) bude tam kde sa hori karbon z vonka modry kruzok tak postupne posuvat do vyfuku trubku pistola (pozor ked sa to prestane horiet tak je KONEC znova nevies zacat) a s tim sposobom mozes vypálit aj chromovi vyfuk,,vyfuk bude sice modry ale dá sa to vylestit na chromovú barvu
Datum: 09. září 2010 19:01
Jméno: standa
IP: uživatel10369
 Za poslední rok je tady na tom webu kazdej hrozne chytrej a pritom......radši jen tečky,at si kazdej sahne do svedomi....nemá cenu to řešit.....akorat by to vyvolalo hádky.....zdravý jádro odešlo....současný jádro diskuse sice zdravý neni,ale o to sebevědomější.....dál radší nic....nechat tento web na pospas svýmu osudu.....asi jako kazdej web kterej projde ohromnym booomem a po pár letech upadne v zapomění....byli to doby....diskusi nedělá http://www adresa,ale lidi.....
Datum: 09. září 2010 15:23
 jenco: tak tak,pěkně "švajcem" až bude celej ružovej,jen bych to nedělal s chromovim vyfukem,každej ví jak by to dopadlo...
Datum: 08. září 2010 20:09
 na tomto webe na 90% nikto nevie jak vypálit vyfuk  ked tvrdite pod vypáleni ze 2deci benzin do vyfuku a zapálit,,to je na hovno
Datum: 08. září 2010 19:56
 nechci jen se ze ze zvedavosti ptam ,a na ten vejfuk sem se ptal protoze sem to nikdy nedelal vis
Datum: 08. září 2010 19:35
 petrpavlicek: Hele před chvílí si nevěděl jak se vypaluje vejfuk,a najednou chceš mít vodní chlazení =-O ?
Datum: 08. září 2010 18:45
 predovsetkym potrebujes zvárat hlinik potom zozen este jedného kovoobrábaca a rozmislaj  niaké fotky asi ked sa najdem mozem ti poslat fotky o pradelanie simsona na vodnik
Datum: 08. září 2010 16:02
 a jak se to dela aby byla vodou chlazena ?
Datum: 08. září 2010 14:29
 jj co riká péro funguje ,,je to termosifonové chladenie
Datum: 08. září 2010 11:00
 že tas koukal na stejskyho web
Datum: 07. září 2010 21:54
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no teplá voda stoupá nahoru a studená zase dolů...myslím si že by to mohlo fungovat i bez čerpadýlka...ale zkušenosti s tím nemám
Datum: 07. září 2010 21:25
 zdar hoši když pujdu s pinckem na stk musí mě fungovat tachometr?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2010 20:36
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 je to různé, záleží na technikovi.. mně kontroloval jsen čísla, celkovej vzhled motorky a častou slabinu fichtlů - vůle předních kluzáků
Datum: 08. září 2010 9:58
Jméno: Míra
IP: uživatel9683
 Na STK se budou zajímat o to zda souhlasí čísla na štítku a v techničáku, jestli fichtl svítí vpředu i vzadu a přepíná správně dálkový a potkávačky, budou zkoušet obě brzdy (na válcích) a taky koukají na gumy jestli mají správný rozměr a hloubku vzorku.Někde se koukají i na lékárničku. Jestli máš náhradní žárovky, svíčku a nějaký vercajk na drobné opravy většinou nekoukají.
Datum: 08. září 2010 0:39
 zdar draku na stk nepotrebujes tachometr
Datum: 07. září 2010 23:24
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 nemusí
Datum: 07. září 2010 20:53
 Čau draci,potřebuji dát do 05 motoru kliku z 21.Prosím jaké ložiska tam mám dát?Do ložisek s 05 se klika nevleze a ložiska s 21 se nevlezou do 05 motoru.Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2010 19:34
 dik ,tata mi navrhoval to co standa,nebo mi řikal že by sehnal někoho kdo by na ty čepy přidal materiál a potom by to opracoval.
Datum: 08. září 2010 19:34
Jméno: standa
IP: uživatel10362
 vsichni ste hrooozne chytry,ale to nejjednodussi mu neporadite! Zmer si prumer domku a prumer hridele kliky a jdi do ložiskárny,oni to lozisko najdou podle tabulek,protože EXISTUJE!! Hlada takle daval kliku z 21 do bloků z 555,takze to jde,ale nastanou tam pak drobny problemy s primarnim prevodem,ale to uz se da resit......jsou to loziska rady 600x (uz nevim jestli to končí 3,4,5....)...myslim ze 6005,ale nejsem si jistej.....oni ti reknou.....neboj
Datum: 08. září 2010 18:41
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Tak nech udělat go kliky vyjde tak okolo 1200 kč
Datum: 08. září 2010 17:52
 Ked pozná s sustruznika kto vie sustruzit kaleny ocel tak mu daj klukovku 21ky aby capy odsustruzil z 17mm na 15mm a tak bude to pasovat do 05ky
Datum: 08. září 2010 15:58
 já mám totiž špatný čepy,prostě se protáčí v ložisku,nedají se sehnat nový nebo to mám skusit dát nový ložiska a skusit to přilepit?
Datum: 08. září 2010 14:37
 Myslím že to nejde,.,sežen si kliku 05
Datum: 07. září 2010 21:39
Jméno: karel
IP: uživatel10354
Posl.aktualizace: 09. září 2010 20:37
 modrá
Datum: 07. září 2010 21:18
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 za mě světle modrá
Datum: 07. září 2010 20:55
 21ku bych dal spíš do světle modrý
Datum: 07. září 2010 20:17
Jméno: Martin
IP: uživatel9704
 Zdarec vsichni takze ja sem chtel mam fichtla 20 a vubec mi nepruzi predni vidle nebyla dlouho mazana  no tak sem ji rozdelal vydelal tu pruzinu a porad to nepruzi  ( co mam pro to udelat
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2010 20:20
Jméno: Martin
IP: uživatel9704
 Už je vše ok vidlice byla seknuta tak sem ji vytukal a poradne oleje a uz to bylo vpohodde diky radcum
Datum: 08. září 2010 20:20
Jméno: udo.5
IP: uživatel9869
 Stačí malé ohnutí vidle .ani to nemusí být vidět a už se přidře .narovnání je hodně pracné .
Datum: 08. září 2010 18:44
Jméno: Martn
IP: uživatel9704
 dír sem vyjel hodne  ale ona mi nekdy nepruzila tak sem si upustil predni kolo a bylo to lepsi a potom mi to vrtalo hlavou tak sem se do te vidle pustil a opravuji ji
Datum: 08. září 2010 14:26
 a nemáš náhodou ty vidle podražený?neprojel jsi nějakou dírou?
Datum: 07. září 2010 20:31
Jméno: Martin
IP: uživatel9704
 No myslis tu pruzinku ?? tu mam jaksi malou a na konci takova jako urezana (neobrousena) jo a tu pruzinuu sem vydelal
Datum: 07. září 2010 19:49
Jméno: Stika
IP: uživatel8423
 Pořádně ju namazat vazelínou nebo koupit novou. A nemáš ju zlomenou mě to dělalo když byla zlomená.
Datum: 07. září 2010 19:29
Jméno: Franta
IP: uživatel5426
 Měl jsem poškozený karter. Nechal jsem si ho zavařit, ale je tam provařená díra, která ale není naskrz. Chtěl bych tam plácnout aspoň trochu lepidla, ale většina lepidel je do 120°C. Jaké teploty se tak dosahuje vespod karteru na pionýra? Předem děkuji za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2010 19:27
Jméno: Franta
IP: uživatel5426
 Říkal jsem si, že tam taková teplota být nemůže, že by se vařil olej a pracovní teplota ložisek je taky asi do 80°C. Ale radši jsem se zeptal. Děkuji!
Datum: 07. září 2010 19:27
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Určitě ne 120 °C to by začal vařit olej .Co se lepidla týče můžu doporučit dvousložkovélepidlo na výfuky,chladiče, bloky motorů,atd,akorát bych se musel podívat do ŘEMPA jak se přesně jmenuje ale jsou to 2 tuby jedna s červeným víčkem druhá s černým a po smísení začínají tuhnout po 15ti minutách.V názvu je slovo Quik a stojí asi 65 kč .Já jsem s ním spokojen .
Datum: 07. září 2010 18:32
 určitě menší než 120...  mnohem menší
Datum: 07. září 2010 18:20
Jméno: drsoň
IP: uživatel9594
 cau mistři  mam problem s fichtlem jiskru mi haze velkou ale az asi na potřetí to pakhaže furt ale pred tim ne. a nechce chytit a prej aby chytil musi dat jiskru hned napoprve tak nevite co s tim ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2010 18:08
Jméno: Fojta
IP: uživatel7549
 buď máš přechodovej odpor, špatnej kontakt drátů nebo v zápalku např. kladívko a kontakt nejdou do sebe jak by měli, jestli nerozumíš, tak počkej, on ti to někdo přeloží
Datum: 07. září 2010 18:08
 Cus potrebuju poradit odpalujou se mi svicky proste dam tam svicku nasartuju projedu to je pred barakem a postavim to necham bezet a chcipne to tak prijdu a nejde to nakopnout a kdyz to strcim tak to jen obcas skytne tak vymenim svicku a takhle se to opakuje do kola zkurvil jsme takhle 6 svicek co s tim co je v haji ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2010 19:35
 Ne. Na odrh se hýbe kladívkem. Pootočíš tak aby bylo co nejvíce otevřené, pak ho povolíš a zklepneš, aby mezera byla 0.4mm. POZOR musíš potom nastavit i předstih.
Datum: 07. září 2010 19:35
 A kdyz pootocim rotorem do prava tak je vetsi nebo mensi ?
Datum: 07. září 2010 18:38
 Já ho zmenšil, ale chyba může být i jinde
Datum: 07. září 2010 17:31
 A teda cos tim mensi predstih ?
Datum: 07. září 2010 16:46
 Nedávno jsem měl ten samý problém a zjistil jsem, že se mi o hodně zvětšil předstich, nebo mě to začlo taky dělat od té chvile, co jsem koupil novou svíčku Brisk N15C najel na ni 3km a pak to chcípalo, ale přitom na N15YC mi to pak jelo v pohodě a to i s tim velkym předstihem.
Datum: 07. září 2010 16:43
Posl.aktualizace: 07. září 2010 21:35
Jméno: péro
IP: uživatel1723
Datum: 07. září 2010 21:35
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 1962-1963 je tam karbec ze stadiona s23 s difuzorem 15mm a hliníkový airbox ....64-66 se dával karbec 2915...oproti 2917 měl menší difuzor o 2 mm a plovák byl napevno s jehlou
Datum: 07. září 2010 21:33
 muže se ti zdat ze mas karbec schodnej s fichtlem na tom - ale vipada podobne - jen si zmer prumer difuzoru - uz by tam nemel byt ze stadaka ale prumer difuzoru 15 - na tech strankach jak mas prvni odkaz je nejvic info co muzers ziskat - tak tam se podivej - jinak uz nvm
Datum: 07. září 2010 19:31
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 V roce 1965 už se prodávaly modernizované 05 tlumič sání celoplastový a karbec už nebyl stadioňácký
Datum: 07. září 2010 16:35
Posl.aktualizace: 07. září 2010 15:12
 Mě doma leží tento karb taky a mám užší kolíček....
Datum: 07. září 2010 15:12
 bez závad
Datum: 07. září 2010 14:53
 Zdravím  sháním páčku spojky na Jawu Dandy 50, ale nikde ji nemůžu najít.. nevíte někdo, jestli tam nepasuje páčka z jiné motorky např. z Mosquita? Ta ve fichtl krámku totiž je.. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2010 23:30
 ahoj draci dotaz jak na jawě 350/638 ma byt sestelovany karbec?v ktere dražce ma byt zarazka na jehle?a jak ma byt sestelovany sroubek na smes?pri dotahovani ubiram směs? chci aby to jelo normalně a melo to normalni spotrebu dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2010 8:32
 jj ok udelal jsem to tak a je to asi v poho dik
Datum: 13. září 2010 8:32
 S jehlou uz dneska nevim ale vzduch je jednoduchej budto jak pise kousek nize anebo pak tak ze proste sroub uplne zavres a pak pomalu otviras a poslouchas motor. mely by se ti otacky mirne zvedat. jakmile otacky stoji stahnes sroub na soupatku dolu na min otacky a zase zkousis smesovou trysku povolit a sledujes opet otacky jakmile se dostanes na monent kdy uz se nic nedeje tak to nechas a zavres o 1/4 otacky. Chce to cit ja si takhle steloval karburator na 639 pokazdy kdyz to bylo potreba a na to co pisou v knizce jsem prdel. Tento tip mam od jednoho chlapika co delal servis motorek. No a druha varianta je takova ze kouknes na svicku a kdyz ma krasne kavovou barvu (kafe s mlikem)  tak to je ono nesmi bejt cerna to je moc smesi a malo vzduchu a ne seda to je zase opak hodne vzduchu a malo smesi.
Datum: 08. září 2010 19:22
 jehla musi byt vzdy prvni zarez zhora, tak tov stavi fabrika. sroubek na vduchu 1 1/3 a musi byt karburator v poradku
Datum: 07. září 2010 23:32
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Jehla by měla být ve 3.z a přídavný vzduch 1-1a1/2 ot. Návod na seřízení najdeš na JAWAmania.info. Klikneš na technika a
potom návody. Karburátor Jikov 2928CE funkce a seřízení.
Datum: 07. září 2010 8:36
Jméno: lopi
IP: uživatel9425
 čaute co si myslite že by udělaly policajti kdyby přišly že mam falešnou značku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2010 19:40
Jméno: lopi
IP: uživatel9425
 no parvě že když mam aspon nějakou značku tak nejem tak na oku ale když nemam vubec tak sem jasnéj
Datum: 07. září 2010 19:40
 Sorry ze sa nato spitam ale patri to k téme,,,a co ked nemám ani papiere ani origo SPZ len mám na mieto SPZ ozdobnú SPZku co je ako original na 99% lisi len v tom ze nemá takovi lak v com sa dá vidiet malinké pismená SK
Datum: 07. září 2010 19:06
Jméno: udo.5
IP: uživatel9869
 a potom levé
Datum: 07. září 2010 18:54
 uřežou ti pravé varle...
Datum: 07. září 2010 17:44
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Na stranu druhou, bez značky je pak jasnej. Kamarád ji měl nakreslenou na zadnim plechu, nevim nevim ale, asi by to taky bejt nemělo. Jestli to máš odhlášený a vymyšlenou SPZ tak bych s tím po silnici bejt Tebou nejezdil.
Datum: 07. září 2010 16:32
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Přesně tak...radči bych jim řekl že ji někdo ukradl než falešnou...
Datum: 07. září 2010 14:34
 muzeš hadat 2x jak by reagovali policajti kdyz bys mel falesne penize?dopadlo by to asi stajne....  a hlavne na jaky kus pana zakona bys narazil.....ale dle me radsi bez znacky nez s falesnou
Datum: 07. září 2010 12:18
|



|