slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1067  1068  1069  1070  1071  1072  1073  1074  1075  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jawaaaaa      IP: uživatel9456    
Dobrý den, chci renovovat motor, takže ho sundám z rámu. Co mám všechno viměnit? aby lépe jel atd, děkuji všem za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2010 22:17
 
 
 
 
Jméno: Haluch      IP: uživatel9362    
Ty asi furt tak nějak nemůžeš pochopit větu ,,A tak to záleží jak to bude vypadat uvnitř" Ale dobrý, už se k tomu nebudu vyjadřovat, kdybych nenapsal to slovo určitě, tak bys třeba držel hubu. Zbohem... Nemíňím se kůly tobě nervovat...
 
 
Datum: 20. srpna 2010 15:07
 
 
 
 
Jméno: Haluch      IP: uživatel9362    
uživateli z číslem 8225 a nickem . Seš asi debílek ne??? Já mu neradil ať sníží hlavu, psal sem že to není nutný ale že to zvětší kompresi... No nevim jak ty, ale můj první motor na fichtla měl ty převody tak vymletý že se divím že tam vůbec šli řadit rychlosti, měl úplně sjetý zuby a spojka vůbec nešla naladit tak sem musel vyměnit lamely... A jestli sis nevšiml tak sem psal že to záleží jak to vypadá uvnitř... A vůbec, přestaň tady všechny urážet ty nulo...
 
 
Datum: 19. srpna 2010 10:46
 
 
 
 
Jméno: Sharker      IP: uživatel3429    
záleží na míře opotřebení a na tom kolik km je najeto od posledního generálky... obvykle se mění ložiska na klice, klika se dává na repasi (pokud má nějaké vůle) a centrování, pak ještě můžeš vyměnit ložiska převodovky a futra, to záleží v jakym budou stavu až to otevřeš, těžko ti to říct takhle přes počítač...
 
 
Datum: 12. srpna 2010 9:35
 
 
 
 
Jméno: Fojta      IP: uživatel7549    
Záleží jako jak drnčí, jestli myslíš, že ti tam spíš zvoní, tak to můžou dělat pístní kroužky, pak by jsi půlil zbytečně, ale jen v případě, že v motoru je vše ok.
 
 
Datum: 12. srpna 2010 7:04
 
 
 
 
Jméno: jawaaaaa      IP: uživatel9456    
sorry teda za dotaz. Pulim to stoho duvodu že mě v motoru drnčí.
 
 
Datum: 11. srpna 2010 23:23
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prostě mě nebavilo dokola vypisovat pokud bude třeba......
 
 
Datum: 11. srpna 2010 22:44
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Franky, já mu to napsal obrazně, pač sem nevěděl v jakém je stavu motor, proto sem napsal že záleží v jakým stavu má motor no...nenapadlo se mě zeptat pro%c to půlí, moje chyba sorry
 
 
Datum: 11. srpna 2010 22:43
 
 
 
 
Jméno: Haluch      IP: uživatel9362    
A tak to záleží jak to bude vypadat u vnitř :-) Ale určitě bych vyměnil spojkové lamely, koukni se na převody, když budou vymletý tak zrenovuj celou převodovku, určitě bych udělal výbrus, popř pro větší kompresi bych snížil hlavu ale to není nutný... Ale jestli ten motor fungoval tak to musíš vedět ty co se s ním stalo, a podle toho jednal... Sice nejsem nějakej extramega automechanik ale určitě sem ti poradil dobře xD
 
 
Datum: 11. srpna 2010 21:58
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vše co bude potřeba...já bych vyměnil gufera, vśechny ložiska, lamele pokud bude třeba, primár (pokud bude drkat o karter)..segerky na spojce, pokud budou unavené....dal kliku na repas, vyměnil kroužky, všecky těsnění...atdd...záleží v jakým stavu máś motor ted...
 
 
Datum: 11. srpna 2010 21:54
 
 
 
 
Jméno: dachlař      IP: uživatel9614    
dobrej,chtel bych se zeptat estli se nekde da snizit hlava ,a jak se to dělá ,díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2010 22:28
 
 
 
 
Jméno: dachlař      IP: uživatel9614    
dík moc
 
 
Datum: 11. srpna 2010 22:28
 
 
 
 
Jméno: machiste ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mrkni se sem tady máš sníženou hlavu na přani za 200,- http://muwa.blog.cz/rubrika/mj-upravy a dělá se to na stopkový fréze
 
 
Datum: 11. srpna 2010 22:00
 
 
 
 
Jméno: cechyy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čusec muj fichtlik mě dneska vyděsil,normál nádherně jezdil a pak najednou proste nešel vytočit jak sem víc otočil plynem se začal dusit.vubec nejel ani na 1 ale na neutral vytočit šel,Předstih je myslim ok čim to muže být karbec??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: cechyy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Newim je možný že jsem ho prostě jenom upekl no...ale bylo mi to divný přidal jsem a začal se dusit
 
 
Datum: 11. srpna 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: cechyy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Newim je možný že jsem ho prostě jenom upekl no...ale blo mi to divný přidal sem a začal se dusit
 
 
Datum: 11. srpna 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: Haluch      IP: uživatel9362    
To se mi taky stalo, asi předevčírem, ale byl už večer a nechtěl sem se v tom šťourat takhle pozdě... Druhej den už jel normálně...
 
 
Datum: 11. srpna 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: safady      IP: uživatel9023    
prosimvas nezná někdo nějakou doboru inzerci starejch jaw? hledam jawu 350/354 s ampermetrem, ale na žádné stránce ji nemužu najít a když už tak po renovaci se side a pavem za 60 000 kč. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2010 11:40
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
http://www.oldtimeranonce.cz/
 
 
Datum: 12. srpna 2010 11:40
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar, zkus tuto inzerci: http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/ a nebo tuto: http://www.i-veteran.cz/inzerce/?rubrika=moto&slovo=&prodejnakup=vse&zobrazit=50 . na motoinzerci se mě podařilo koupit ČZ 175 typ 487, ale JAWA 350 typ 354 se tam také vyskytuje!
 
 
Datum: 11. srpna 2010 21:04
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel6468    
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2010 10:39
 
 
 
 
Jméno: chosee      IP: uživatel5567    
toto je sila..toto je špica..to je kurva stroj:-D je jen otazka času kdy si to budou moct koupit lidi normálně...
 
 
Datum: 12. srpna 2010 10:39
 
 
 
 
Jméno: anonym      IP: uživatel1553    
Škoda že není růžovej že?:-D
 
 
Datum: 11. srpna 2010 20:35
 
 
 
 
Jméno: Michal007      IP: uživatel1553    
zdar..Nevíte někdo jak mám vyčistit motor z venku aby pěkně vynikl chrom? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2010 13:35
 
 
 
 
Jméno: Ricmond      IP: uživatel10169    
Ja sem ho tedka taky lestil zajdi do zelezarstvi a rekni jim e chces brusnou pastu na hlinik a zelezo ono je to navicero a lestici kotouc na vrtacku pak doma vezmes bud olej nebo spis vedecko a ja sem to dal tak ze sem to nastrokal pak tam namatlal tu pastu a vrtackou to brousil a dcl se leskne sem vzal 3 tahy a nadhera myslim si ze po 10 to bude zlaty=)
 
 
Datum: 12. srpna 2010 13:35
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koukám opět stejná IP jako mustangista :-D
 
 
Datum: 11. srpna 2010 20:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když ho chceš lesklý tak ho logicky vylešti, ne? ono je težké napsat do googlu "leštění hliníku" ??? :-D
 
 
Datum: 11. srpna 2010 20:20
 
 
 
 
Jméno: michal007      IP: uživatel1553    
Prostě at je to lesklé nevíte čím(bez nesmyslů)..
 
 
Datum: 11. srpna 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Odkdy je motor chromovaný? Doporučuji arvu, benzín a štětku do hajzlu.
 
 
Datum: 11. srpna 2010 20:05
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel8809    
A kterej chrom máš na motoru na mysli? Já vím o chromu jen na řadičce a startpáce, zbytek hliník případně litina :-)
 
 
Datum: 11. srpna 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel1553    
Čus lidi jak to bude lepší když bude větší koleno(u karbecu)nebo menší?pls o radu díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2010 20:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na sériovej motor se sériovym karbecem bude nejlepší když tam necháš to co tam je...odpovědi nerozumíš?
 
 
Datum: 11. srpna 2010 20:12
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejlepší bude ho nechat tak jak je.
 
 
Datum: 11. srpna 2010 20:05
 
 
 
 
Jméno: Jikonek      E-mail:      IP: uživatel9648    
Ahoj draci,dnes jsem konečně poskládal Jawetku z roku 1960 ale mám problém z jiskrou,na svíčce to ani neprskne ale do prstu jsou to prdy jako blázen,nehodí to jiskru ani na samotným káblu co jde na faju,kdo prosím poradí,jsem v koncích. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2010 18:10
 
 
 
 
Jméno: Jikonek      E-mail:      IP: uživatel9648    
Díky za rady,tady je můj email Jikonek@seznam.cz
 
 
Datum: 12. srpna 2010 18:10
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uuuuuuuplne stejnej problem jsem mel na jawetce. jak byl danej VN kabel na svicku, byl jen kousek od karteru takze to skakalo do karteru. zkus sundat kryt a otacet rotorem ale jen asi o pul otacky tam a zpet aby se zrovna davali k sobe a od sebe kladivka a poslouchej zda neslysis zvuk jiskry. takovy mlasknuti. samo mej sundanou faju ze svicky a kdyz uslysis tak vyndej civku a konec VN zalep izolepou. Jinak kdyz nechapes nebo nepouze napis na icq nebo skype- mam v profilu :-)
 
 
Datum: 12. srpna 2010 16:50
 
 
 
 
Jméno: samton      IP: uživatel5349    
dej icq nebo email napíšu ti tam co máš blbě
 
 
Datum: 12. srpna 2010 16:24
 
 
 
 
Jméno: Jikonek      E-mail:      IP: uživatel9648    
Nikdo žádná rada,jiná svíčka asi nepmůže když to nehází ani na káblu.
 
 
Datum: 12. srpna 2010 16:21
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Aha, u čezety tam na to je místo, tady asi ne...
 
 
Datum: 12. srpna 2010 14:17
 
 
 
 
Jméno: Jikonek      E-mail:      IP: uživatel9648    
Jen nevím jak mám dostat šroubovák k vývodu té cívky když je indučka součástí zapalování a je pod setrvačníkem.
 
 
Datum: 12. srpna 2010 6:48
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Samozřejmě
 
 
Datum: 11. srpna 2010 20:03
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslel jsi doufam rotor.. jiank jinou svicku jsi zkousel?
 
 
Datum: 11. srpna 2010 20:01
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A taky vem na burzu do Chotusic setrvačník, ať ti ho zesílí.
 
 
Datum: 11. srpna 2010 19:25
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus dát šroubovák tak, aby byl půl milimetru od vývodu té cívky a zároveň aby se dotýkal(kovem) karteru a šlápnout. Když tam skočí jiskra, vyměň kabel a fajfku.(neodrušenou)
 
 
Datum: 11. srpna 2010 19:19
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je čtyřpólové dynamo z péráka přinejmenším stejně spolehlivé jak šestipólové, nebo je lepší se ho zbavit a dát tam šestipólové? Kde je/není na motoru péráka ta kontaktnice na ukazování zařazeného převodu? Dávaly se na zbrojovky ještě ty kovové spínačky, nebo už ty bakelitové? Prosím pište jen k věci, na sprosté a blbé kecy nejsem zvědavý, pokud se někomu zdá ten dotaz jakýmkoliv způsobem vadný, nevhodný, nebo dokonce hloupý, ať si to nechá pro sebe. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2010 22:16
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci chci se zepta proč mi jisří kladívka ale jenom když dám plnej nebo třičtvrtě plynu? kondenzátor mám novej. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2010 9:51
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Při rozepnutí kontaktů vzniká elektrický oblouk,který zháší kondenzátor. Při zvýšení otáček ,je frekvence rozpínání kontaktů vyšší a vizuelně i jiskření. Pokud se neopalují kontakty přerušovače, je kondenzátor plně funkční.
 
 
Datum: 12. srpna 2010 9:51
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no když dám plnej tak ta jiskra je trochu větší jak na svíčce ale jenom když dám plnej, kondenzátory sem zkoušel minmálně dálší dva
 
 
Datum: 11. srpna 2010 22:41
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud to neni větší jiskra než na svíčce tak je to normální... jinak to způsobuje špatnej kondenzátor, a to, že je novej ještě nemusí nutně znamenat že je dobrej... pokud to neni stará dobrá Tesla, tak ty dnešní nestojí za nic a často odcházej.. zkus jinej a uvidíš..
 
 
Datum: 11. srpna 2010 18:28
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
velkej odtrh tam není nemůžou být špatný kladívka?
 
 
Datum: 11. srpna 2010 18:24
 
 
 
 
Jméno: Vlk01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mas moc velkej odtrh.......
 
 
Datum: 11. srpna 2010 17:16
 
 
 
 
Jméno: Colombo      E-mail:      IP: uživatel10044    
Nazdar draci mam dotaz bude fungovat indukcni civka z jawa 555 - 6 V na novy motor z jawa 21 - tam je provozni napeti 8 V a pokud bude fungovat tak jestli se nezhorsi vykon diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2010 19:01
 
 
 
 
Jméno: Colombo      E-mail:      IP: uživatel10044    
ok diky a jak moc je velky ten rozdil?
 
 
Datum: 11. srpna 2010 19:01
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasně že bude, na 20 byla taky dřív 6V, pak se z nějakýho důvodu přešlo na 8V ale myslim že v nich je nepatrnej rozdíl... dá se jezdit i na 12V cívku z auta...
 
 
Datum: 11. srpna 2010 18:32
 
 
 
 
Jméno: Hofmi      IP: uživatel4180    
Nevíte někdo proč mi z výfuku teče něco černěho jako olej?v jakým poměru se má ředit u mustanga? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2010 21:30
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Taky si myslím, že je to jak píše Sharker, sám jezdím na Repsol, mažu 1:40 a taky mi teče olej z výfuku (převoďák neubývá a výfuk po vyčištění má najeto asi 400 km). Je to furt lepší než drhnout zatvrdlej karbon od nějakýho M2T, tak to jednou za čas otřu hadrou a je to ;-)
 
 
Datum: 11. srpna 2010 21:30
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jezdím na motul 510 nebo shell vsx v poměru 1:45 a zástěrka u zadního kola je stále od černýho bordelu, takže souhlasim s Sharkerem, protože s m2t sem to nikdy neměl, po Go jezdim lepší oleje a z převodovky mi nikdy nezmizelo ani deci
 
 
Datum: 11. srpna 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
paradoxně tohle dělá většina kvalitních olejů a je to schválně, část oleje se při výbuchu rozstříkne po stěnách válce a tím ho maže, další část vylítne spolu se splodinama hoření, v tekutém stavu.. pokud nechceš mít zaolejovanej vejfuk jezdi na M2T, to se spálí, takže zas budeš muset často dekarbonizovat.. pokud by to byl převoďák tak by ti musel z převodovky docela ubejvat, a pak má při spalování úplně jinou vůni než dvoutaktní.. jinak viz zajíc...
 
 
Datum: 11. srpna 2010 18:22
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus vypálit vejfuk a vyměnit gufero
 
 
Datum: 11. srpna 2010 18:21
 
 
 
 
Jméno: Přema      IP: uživatel9987    
STIHL do motorové pily s 95 naturalem... Ono to jako ani tak moc neteče, je to taková louže kolem toho místa asi 4 cm v průměru. Jen to po denní jízdě otřu hadrem a je to. Do teďka jsem to nijak neřešil, jen jsem se lekl, když jsem tady viděl tento dotaz. Ale pravda, že olej v převodovce mi mizí a přitom nikde nic neteče. Teď jsem po měsíci a půl doléval asi 3/4 deci.
 
 
Datum: 11. srpna 2010 18:18
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Spíš nekvalitní olej...čim mažeš?
 
 
Datum: 11. srpna 2010 16:53
 
 
 
 
Jméno: Přema      IP: uživatel9987    
Já mám ve výfuku takovou malou trhlinku a po jízdě mi tama taky teče černý olej (?) Že bych měl to špatný gufero? Olej ředím dobře.
 
 
Datum: 11. srpna 2010 15:20
 
 
 
 
Jméno: Hofmi      IP: uživatel4180    
všechno je v pohodě,nejspíš je to tím olejem,sem tam dal moc oleje do benzinu rozně mi to kouří takže to musí být tím
 
 
Datum: 11. srpna 2010 14:58
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je vic moznosti..ta nejhorsi-saje ti to olej z prevodovky-spatny gufero na leve strane kliky..spatne ti to spaluje-nespali to vsechnu smes..mas moc oleje v benzinu a nebo spatny olej,s horsi horlavosti..spatne nastavenej karbec..cim mazes?jinak fichtl jede v poradku,nedusi se,nemas porad mokrou svicku?
 
 
Datum: 11. srpna 2010 14:48
 
 
 
 
Jméno: dodo      E-mail:      IP: uživatel9656    
Ahoj draci chci se zeptat měnil jsem spz u pionyra jo tak sem musel zajit i na pojistovnu aby mi dali novou zelenou kartu jenze jim to bude trvat mesic tak jestli bych mohl jezdit na tu starou + tu smlouvu co mi daly na pojistovne kde je napsany ze je zmena spz z xxx na yyy jestly by to nevadilo ?? dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2010 18:30
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fakt nevim co máš za blbou pojišťovnu.. po zaplacení povinnýho ručení by ti měli hned jednu kartu vytisknout a další strojově tištěná by ti měla přijít do 14 dnů (mně za tejden)
 
 
Datum: 11. srpna 2010 18:30
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tobě trvá čekat měsíc na novou zelenou kartu ? Přesně tohle jsem dělal v pondělí,zavolal jsem si do pojišťovny která je i u mně ve městě.Přišel jsem tam,vytiskla mi novou kartu a za 5 min jsem šel dom a mohl jsem v klidu jezdit :-D. U koho seš pojištěnej ??A rači bych nikam s tou starou kartou nejel,švestkám by to určitě vadilo. :-)
 
 
Datum: 11. srpna 2010 15:13
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci mnel bych jeden dotaz dnes sem koupil svíčku brisk N15C koupil sem dobře ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2010 16:57
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
drsnak: defakto je to tak...
 
 
Datum: 11. srpna 2010 16:57
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a je to pravda čím je svíčka teplejší tím je do nižších teplot a čím je svíčka studenější tím je do vyšších teplot
 
 
Datum: 11. srpna 2010 15:45
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok:-D
 
 
Datum: 11. srpna 2010 13:15
 
 
 
 
Jméno: Haluch      IP: uživatel9362    
A neměl by ses rači ptát předtím než něco koupíš??? :-D Neříkam u svíček, u těch nic nezkazíš ale pro příště :-P
 
 
Datum: 11. srpna 2010 12:58
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasí pro příšte uš to budu vědet ,a soráč za blbý dotazy
 
 
Datum: 11. srpna 2010 11:35
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo!!! ty tvoje dotazy ....nechápu proč se ptáš? Namontuj projed se a vyzkoušej jak se svíčkou jede a startuje a nemusíš se ptát, zbytečnost...
 
 
Datum: 11. srpna 2010 11:29
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Každej tvrdí jinak jak mam mazat ??? Husqvarna 2T, 1:25,1:40,1:50?? potřebuju to na 100minutovej závod a na normální kros po lesních cestách. díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2010 18:12
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
krysto6: jedeš do Mladošovic? .)
 
 
Datum: 11. srpna 2010 18:12
 
 
 
 
Jméno: ardno.69      IP: uživatel9335    
nejlepšív je fichtla mazat 1:33
 
 
Datum: 11. srpna 2010 11:07
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V sobotu Fichtl Cup!!!-ve lhotě u mladošovice ¨jedete někdo těšíte se? " class="podk2">http://www.100minut.cz :-) to bude jízda odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2010 18:12
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasný, sice jako divák, ale budu tam .)
 
 
Datum: 11. srpna 2010 18:12
 
 
 
 
Jméno: ardno.69      IP: uživatel9335    
jj ja jeu stroj uz mam naladenej !!!! na 3 palí gumu :-)
 
 
Datum: 11. srpna 2010 12:17
 
 
 
 
Jméno: scrofa      IP: uživatel8364    
Zdarec draci chtěl bych si nabarvit ráfky z pionýra na červeno.Myslíte že to bude držet ? jakej ma byt ten povrch oni totiž nejsou novy.diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2010 19:09
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel10164    
scrofa: nejseš ty ten debil co se na motorkářích.cz pořád tak nebilně vyptává na stupidní otázky ?? :-D :-D
 
 
Datum: 11. srpna 2010 19:09
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, já bych to řádně odrezil pak sundal starej chrom ona barva na chromu moc nedrži, pak bych to vzal základem a navrch tu červenou barvu
 
 
Datum: 11. srpna 2010 14:30
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus ,mam dostaz chci se zeptat jakou mam koupit svíčku do myho pionýra ,dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2010 11:25
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Brisk N15C, nevím jestli ještě někde seženeš PALku.
 
 
Datum: 11. srpna 2010 11:25
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok
 
 
Datum: 11. srpna 2010 9:28
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel6291    
Caw jsou to tyhle PAL 14–7 RZ (Brisk N15C/N14C) je jedno jakou koupíš, ale kup rači Brisk dlouho vydrží.
 
 
Datum: 11. srpna 2010 9:14
 
 
 
 
Jméno: Frucky      IP: uživatel5813    
čau,mám problém s fichtlem.Normálně za studena nastartuju,ale až to zahřeju a chcípnu to třeba na benzínce tak to musím roztlačit,protože to nechce nastartovat. Svíčku mám N15C a je zbarvená do šeda.CO bych stím měl udělat aby to startovalo i zahřátý.Díky moc za odpověď.:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2011 16:46
 
 
 
 
Jméno: Oliss83      IP: uživatel10843    
Nejlepší zářes je 2
 
 
Datum: 22. ledna 2011 16:46
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus to a uvidíš jestli se to zlepší...
 
 
Datum: 11. srpna 2010 21:18
 
 
 
 
Jméno: Frucky      IP: uživatel10164    
A čím bych to měl obohatit tu směs ? Jezdil sem na 3 zářez a teď jsem to dal na druhej.Mám to dát na třetí ?
 
 
Datum: 11. srpna 2010 19:06
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
šedá svíčka je známkou chudý směsi, ne málo oleje.. mažeš správně... k problému už bylo řečeno..
 
 
Datum: 11. srpna 2010 18:15
 
 
 
 
Jméno: Frucky      IP: uživatel5813    
Mažu mogulem tsf 1:40
 
 
Datum: 11. srpna 2010 10:09
 
 
 
 
Jméno: rroobbiinn199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
honza:jn u pionýrů je to tipycké když se to zahřeje..ale možná by to chytlo..špatný předstih,odtrh,špatná zap.cívka.
 
 
Datum: 11. srpna 2010 9:28
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel6291    
Caw hele když je šedá tak máš málo oleje, měl bys tam nalejt víc aby byla jako cihlová.A že to musíš roztlačit je podle mě normální já taky jezdím a pak to musím roztlači.
 
 
Datum: 11. srpna 2010 9:19
 
 
 
 
Jméno: milda      E-mail:      IP: uživatel10163    
zdar nevíte nekto jestli to nevadí když chci nastríkat babetu a nechci ji brousit stací jenom základovka a nato sprej? dík za odpovet\\r\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2010 23:17
 
 
 
 
Jméno: Deny      IP: uživatel10139    
Ja jsem svoju asi pred 3ma rokama lakoval tak ze sem ju odmastil acetonem a normalne laknul a ten lak tam drzi 3 roky a je jak novej :-D
 
 
Datum: 11. srpna 2010 23:17
 
 
 
 
Jméno: machiste ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A nebo tu barvu vem šmirglem a na to základovku ale nebude ta barva uplně hladká ale bude to držet
 
 
Datum: 11. srpna 2010 20:57
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To se na to raději vykašli, když už to děláš tak pořádně. Problém sprejů je, že se v drtivé většině jedná o jednosložkové akrylové báze, které prostě moc dobře nedrží. Hůře odolávají povětrnostním vlivům atd. Když si to spočítáš, tak tě vyjde stejně draho pučit si od kamaráda kompresor a pistoli a nechat si namíchat kvalitní barvu.
 
 
Datum: 11. srpna 2010 9:40
 
 
 
 
Jméno: DaCaN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lépe řečeno......:-)
 
 
Datum: 11. srpna 2010 9:14
 
<  1067  1068  1069  1070  1071  1072  1073  1074  1075  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 12:11:06 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu