Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau v sobotu je jak jistě víte fichtl cup ve lhotě u mladošovic jedu tam. tak sem v tom s dědou ležel včera a neska vymenili sme 3 karburatory spatny to hlavni pero nakonec tam zustal ten 3. pak sme prisli na to ze je prozrany koleno karburatoru saje to falešnej vzduch (nastesti sem pri koupi dostal i motor navic funkcni is karbcem)furt sme pri tom kontrolovali svicku jestli je mokra,naslapavali, tlacili nic tak (mozna to bude prestih?) nebyl deda se vyzna ja v poredstihu a takovejhle vecech BOHUZEL zatim nevyznam. prinese amper nebo voltmetr a merime jestli to spina kdyz je valec nahoře jo chyba spatnej kondenzator moc silnej nakej 250 nečeho v kdabyci s nahr. dilama najdu starej ale kvalitni československej kondenzátor 0,25 nečeho  chyta na prvni nakopnuti řve jako prase. je to rájská hudba po tolika hodinach snazeni  zasroubujem kdyt a nejde nakopnout tlacit nic  , deda na to uz sere ja se pokousim najit pricinu a najdu ze kdyz sme zasroubovavali kryt zapalovani skrypli sme a praskli buzirku dratku no to se poseru tady to skratuje du to project asi 2Km sesteluju volnej běh aby sel pomalu. bohužel pri druhé jízdě se utrhlo lanko spojky. mama cestou s prace ho kupuje daji ji uplne neco jinyho co ma 90cm a nenito na spojku naky lanko za 58kč. tak doufam ze to ten 100minutovej zavod vydrzi a ted se ptam :Kolik to za tech 100 minut tak sezere prumerna rychlost tak 40-50/prevod1-2-obcas3 pri zatizenim kolem 65kg?prej to zere tak 2,3-3,3l/100km díky moc  držte palce dyštak se prijedte podivat
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 22:43
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
Datum: 13. srpna 2010 22:43
 podle výpočtů kdybych byl nejlepší ve třídě klasik tak bych vyjel 4,56Litru
Datum: 13. srpna 2010 12:48
 já prachy netisknu
Datum: 13. srpna 2010 12:36
 když jezdeš závod tak se nekoukej kolik to sežere abys ušetřil.... dej plnou a hotovo
Datum: 12. srpna 2010 21:39
 když ti řeknu že jedno kolo má asi 4km a jelikož pojedeš většinu na plnej plyn tak spotřeba asi 6l/100km s rezervou tak by sis to měl bejt schopnej spočítat.. .)
Datum: 12. srpna 2010 21:36
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Zdar, mám předělaný zápalko z 555 na mustangu, vačka a všechno je z 555 prostě komplet...JAK TAM MÁM DÁT PŘEDSTIH, jak na pařeza nebo jak na pionýra? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2010 23:17
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to je zajímavý , ža já jsem to zapalování 5x sundával a pak jsem ho tam nějak od oka fláknul a ten pincek jezdí 75 po rovince
Datum: 12. srpna 2010 23:17
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Já otáčim celým statorem ta destička s kontaktem a kondikem je v tym napevno (musel sem to svařit) a jede to přes 60 a svítí a vše normál..
Datum: 12. srpna 2010 22:00
 ondra: nejsem si jistej, ale ze stejnýho důvodu proč maj na statoru pionýra včechny cívky svoje neměnný místo - rozhodil by sis indukci mag pole, takže by ti to např hůř startovalo nebo by to vůbec nemuselo jet..
Datum: 12. srpna 2010 21:40
 Ať nezakládám nový téma, proč se u pařeza nesmí točit celým statorem, ale jen tou destičkou s kladívkem a kondíkem? Budu půlit a uajímá mě, jestli si tu polohu musím označit, nebo je to fuk.
Datum: 12. srpna 2010 21:24
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Třeba jiný neměl :oP
Datum: 12. srpna 2010 20:54
 ano na 555 je předstih 2.8mm.... jenže 555 neni 20-23  ....at dáš jákékoliv zapalko tak musíš dát hodnotu předstihu pro daný motor.... a co tě vedlo k montáži zapalka z 555???
Datum: 12. srpna 2010 20:13
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Ale na 555 se dávávávalo 2,8 ... teda já to tam tak na svém pažezu daný, ale mustang na 2,8 jede velice blbě ...
Datum: 12. srpna 2010 20:08
 překvapivě jako z mustanga
Datum: 12. srpna 2010 20:04
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Myslím velikost předstihu v mm (1-1.5mm ; 2.8 ; atd )
Datum: 12. srpna 2010 19:56
 cus draci ... prosim vas mam takovej problem (JAWA 23) kdyz pridam plyn tak se to zacne dusit a chcipne to ... nevite cmi to je ?? PROSÍÍM ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2010 22:37
 hodně toho bejt může, ale je to jasný... moc vysoká hladiva v plovákovce nebo jehla moc vysoko.. při přidání plynu se to zahltí nadměrnym množstvím benzínu ve směsi
Datum: 12. srpna 2010 22:37
Jméno: Marek
IP: uživatel7734
 Směsi,hladina,nedotejká benál..může toho bejt hodně..
Datum: 12. srpna 2010 22:03
 nj, já se m tu taky hodně dlouho nebyl a vrátil se, sice nemam potřebu to všem hlásit, ale zatim mě to ještě baví odpovídat... já sem takovej naivní že si myslim že už to příště neudělaj
Datum: 12. srpna 2010 19:11
 sharker : přesně tak, já už na podobné dotazy radéji ani neodpovídám....občas nějakému kterej tu ej novej napíśu at se podívá na FAQ, ale tím to konćí,k už mě to nebaví
Datum: 12. srpna 2010 19:03
 když ses vrátil tak si tu jistě byl už předtim a to tu už jistě bylo tlačítko HLEDAT! řeší se to tu každej den furt dokola..
Datum: 12. srpna 2010 19:01
 Zdarec lidi. Nevíte co se vyrábí z vyjetých olejů? Dneska jezdil po městě maník s dodávkou a rozhlasem řval že vybírá staré pohonné látky,barvy,ředidla a různé chemikálie a že vykupuje jakékoliv oleje 5Kč za litr... Měl jsem doma 20 litru vyjetého převodáku tak jsem mu to prodal.Toš mě to nějak zajímá co se s tím může dělat
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 17:59
Jméno: Hlmut
IP: uživatel10155
 Nesmysl... Takhle vznikaj ty drby a myty, nad kteryma zainteresovany clovek jen krouti hlavou. A ze jich je plny FP.
Datum: 13. srpna 2010 17:59
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 beztak to jen přeceděj přes hadr a trochu naředěj aby to nebylo tak černý
Datum: 12. srpna 2010 23:27
 hlmut: jenže na recyklaci vyjetých olejů poskytuje stát takové dotace, že se to zkrátka vyplatí recyklovat...
Datum: 12. srpna 2010 22:05
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
Datum: 12. srpna 2010 20:59
Jméno: Hlmut
IP: uživatel10155
 M2T (minimalne od Korama) neni v zadnem pripade recyklovany olej. Ptal sem sen ato chemika z Korama ze Sendrazic a ten mi to vyvartil, jako naprosty nesmysl, ze recyklovat olej by vyslo nekolikanasobne draz, nez ho vyrabet "od zacatku". Toz tak k podobnym slintum... M2T se nezastavam, ale tohle je proste blbost.
Datum: 12. srpna 2010 20:07
 jj, topí se s tim třeba, a taky se z toho vyrábí M2T
Datum: 12. srpna 2010 18:40
 s olejom vykurujú  vsetky autoservisi ktoré poznám tak to robia v letnom obdobi ked vymienajú oleje skladujú olej a potom v zime s tim kuria dielnu,sú na to specialné kotle
Datum: 12. srpna 2010 18:16
 Přece staré známé m2t
Datum: 12. srpna 2010 18:14
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Zdarec jak mám nastavit předstih u své jawy 21 ja to mu moc nerozumím poradte prosím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2010 18:08
 jo ale musiš přimo na fichtlpokec..na fichtlkramku se to myslim neukazuje
Datum: 12. srpna 2010 18:08
 Přepošlu tě na nápis FAQ co ti vyssí nad hlavou, tam najdeš nastavení předstihu....
Datum: 12. srpna 2010 18:08
Jméno: dragoun
IP: uživatel9836
 ahoj lidi potřebuju pomoc mam jawu 20 jezdím po zahradě na jedničku najednou mi začal chcípat motor a vubuc to nemá vuli se zozjet přidam plyn pomalu se zozjedu a když mam plnej plyn tak to jede ani né 15 a dusíse vymněnil jsem svíčku a poříd nic nevím co dál
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 12:55
Jméno: dragoun
IP: uživatel9836
 zkusil jsem jet a mačkat přeplnovací ventil na plovákovce a jelo to jak drak
Datum: 13. srpna 2010 12:55
 Jako nechápu proč by mél dávat vétši trysku, když píše, cituji " jezdím po zahradě na jedničku najednou mi začal chcípat motor a vubuc to nemá vuli se zozjet"...když mu to chvilku jelo, a pak už to nemá snahu se rozjet, tak nechápu proć by mél dávat větší tysku....
Datum: 12. srpna 2010 22:05
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Vyčisti karbec, když furt nic tak skus vyměnit hlavní trisku za větší (z větší dírečkou)
Datum: 12. srpna 2010 21:02
Jméno: neptun
IP: uživatel10172
 skus vycistit karburator alebo trysky ale pravdepodobne ti slabo doteka bendzin
Datum: 12. srpna 2010 20:48
 Píšeš že si vyměnil svíčku..napadlo tě vyčistit trysky?
Datum: 12. srpna 2010 18:10
Jméno: dano
IP: uživatel7345
 Nech to chvilku vychladnout, není to vodník takže moc od toho nečekej že ti to bude nějak extra chladit, ještě když jezdíš jenom tak po zahradě pomalu a na jedničku  ale nejsem si jistý tak počkej na další odpvoědi
Datum: 12. srpna 2010 18:02
Jméno: mekrt
IP: uživatel5767
 zdarvim ,chcisi koupit novy pist a krouzky.Zmeřil jsem prumer valce a vyslo mi 38.6mm jaky pist si mam koupit??38.00 38.25 38.50???diky fakt newim
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2010 15:08
Jméno: Sharker
IP: uživatel3429
 kup si píst a kroužky pro druhý výbrus, tzn. 38,50mm
Datum: 12. srpna 2010 15:08
 tak sem po ldouhe dobe zase tu ...  Váš MyCatWatchesMe ... x)
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2010 21:20
 Vítej cizinče...moc tě sice neznám, ale kde si byl tak dlouho? NA léčební kůře v nemocnici?
Datum: 12. srpna 2010 17:01
 pokud si mel potrebu nam to rict,mam potrebu ti rict,ze jsem si ani nevsiml,ze si tu nebyl,a popravde se mi ani nejak nestejskalo...vas zajic13
Datum: 12. srpna 2010 16:55
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
Datum: 12. srpna 2010 15:37
Datum: 12. srpna 2010 15:27
 Zadrec Draci, Mám takovej problém mustafl mi jezdí krásně ,ale v noci když je fakt Tma! to se nedá jet.. málo to svítí.. kupoval sem novou žarovku i cívky ale naprd..  tak sem přemýšlel o zapalování 12V s baterkou ale nejsem moc znalý a tak bych se chtěl zeptat jak to tak nějak udělat? jestli je to moc složitá operace.. a potřebuju,aby ti o dobíjelo... nevíte někdo? nebo máte s tím někdo zkušenost?  dík za rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2010 21:11
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 A nemáš to světlo náhodou přepojený přes tlumivku??? Tak sem to měl, protože mi furt vyhořívaly žárovky ale pak sem si koupil silnější žárovku a tlumivku sem zahodil a už se nevypalujou a svítí dobře... Netvrdím nějaký luxus ale to že sem úplně v cajku asi v půl 1 ráno zmáknul jízdu lesem asi tak v 65km/h to o něčem svědčí  ale právě sem musel jet rychle aby to mělo otáčky abych viděl
Datum: 12. srpna 2010 21:11
 Kdyz jsou svetla dobre sestelovany tak to svitit musi. Kdyz i po 100% sestelovani a kontrole to je na prd (nesmis cekat ze fichtl bude svitit jak mercedes dalkovejma) tak to zadni LED svetlo. Ja jezdim se vsim puvodnim (vcetne 33letejch zarovek) a jizdu v noci (pokud neni mooc zima) si nemuzu vynachvalit. Klído pído 60 jedu po vesnickejch silnicich a zadnej provoz a zadny koplikace... Jednou jsem v noci projizdel kolinem a taky bezva (hlavne na semaforech blika zluta a ja jedu po hlavni a nikde nikdo, nekde nic. A svetla sviti furt dobre. Samo ze kdyz jedu z kopce a vyradim tak drzim trosku motor v otackach pac bych videl hov.. ale jak je v otackach tak sviti jak prase
Datum: 12. srpna 2010 16:12
Jméno: csmichal
IP: uživatel10158
 A maš v všude žárovky co nejmíň Watů ?
Datum: 12. srpna 2010 14:04
 Zkontroluj jestli je čistý sklo a ten lesklej vnitřek
Datum: 12. srpna 2010 13:42
Jméno: Sharker
IP: uživatel3429
 tak zkontroluj jestli nemáš někde po cestě od magneta k žárovce nějaký přechodový odpory, kde se ztrácí nějakej proud a hlavně hodně světla se může ztratit v parabole, takže jestli je vevnitř zašlá, tak ji nech napařit... jinak můžeš ještě postavit zadní LED světlo, čimž uspoříž pár wattíků dopředu... a jo, je to moc složitá operace, viz http://www.jawa-50.cz
Datum: 12. srpna 2010 13:42
 Nebo aspoň nějakou radu aby to víc svítilo..
Datum: 12. srpna 2010 13:39
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Zdravim, mam neprijemnej problem, u CZ175 mi matka chytre ukostrila oba kontakty, takze se ptam, co vsechno odpalila? Civku, baterku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 8:02
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Franky netusim, matka to polozila nevim kdy a ja prisel az k veceru, mohlo to bejt na sekundu ale i na nekolik hodin  to me sere nejvic ze nevim co se stalo
Datum: 13. srpna 2010 8:02
 aha, já pochopil to matkou matku od šroubu  nj profesionální deformace..
Datum: 12. srpna 2010 22:40
Jméno: term
IP: uživatel9431
 jak sem ti uz rikal sezen si schema a zapoj to podle toho jestli to nedokazes dovez to do praglu a kamos lukyn ti to spravi  nebo si rekni nakyho kamose u vas na dedine ...
Datum: 12. srpna 2010 22:37
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Motorku sem mel rozdelanou, sundany zadni kolo, byla na stojanu, no matka si samozrejme myslela ze to dokaze posunout, no nedokazala, sla k zemi i s motorkou, ohnuta zadni kyvka a vpici elektrika..
Datum: 12. srpna 2010 20:43
 Lori: a proč ti tam máti připojiovala baterku? se chtela projet?
Datum: 12. srpna 2010 19:47
 tak tim prasetem nebuď taky, sežeň si schéma a zapoj to správně!
Datum: 12. srpna 2010 19:02
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Protoze to zapojilo totalni prase...
Datum: 12. srpna 2010 19:00
 teď si z toho teda nevybavuju o jakou motorku se jedná, páč pokud je to něco z dynamem, vedou od baterky dráty nejdřív do relátka a pak až někam dál.. ale každopádně soudě podle elektrovýzbroje tehdejších motorek mohlo odejít akorád to relé.. funkčnost vyzkoušej proměřením za běžícího motoru.. jinak baterce to taky určitě neudělalo dobře, otázkou však zůstává proč nemáš na drátu od baterky pojistku, která právě takovejm věcem předchází??
Datum: 12. srpna 2010 17:33
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 No z baterky vedou 2kontakty, 1je ukostrenej, druhej vede k vypinaci(samozrejme od vypinace sou 2kable, jeden de ze zapalka na civku a z civky k vypinaci)... Hadam mi ukostrila kable od vypinace ale je mozny ze to bylo i jinde... nevite nekdo co vsecko mohlo schoret?
Datum: 12. srpna 2010 15:06
Jméno: Sharker
IP: uživatel3429
 možná by stálo za to napsat, který kontakty a kde ti ta matka ukostřila... .)
Datum: 12. srpna 2010 13:38
Jméno: Franta
IP: uživatel10027
 Zdar draci, může mi někdo vysvětli co to je to odlaďování a jak se to dělá? nebo odkaz kde je to vysvětlené...? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2010 16:57
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Díky
Datum: 12. srpna 2010 16:57
 Jasný, mě zrovna napadl vzducháč
Datum: 12. srpna 2010 11:33
 doplním dachla.... pri odlaďování třeba s tím sportovním filtrem laboruješ s velkostí hlavní trisky tak aby jsi dosáhli ideálního směšovacího poměru paivo/vzduch.... to poznáš podle elektrod na svíčce zbarvených do cihlova.
Datum: 12. srpna 2010 11:32
Jméno: Sharker
IP: uživatel3429
 viz. Dachl, obvykle se jedná o hledání správné trysky, nastavení předstihu..
Datum: 12. srpna 2010 11:32
 Dám ti přiklad...koupíš si na pincka sportovní filtr t%reba...a odladíš ho tak aby ti to s ním jelo co nejlépe.....
Datum: 12. srpna 2010 11:30
Jméno: deadman
IP: uživatel10167
 Zdravím, mám dotaz, dá se vyměnit spojková lamela(y) a třeba i zbytek spojky na 555 za nějakou z novějšího typu 20,21atd?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2010 17:35
Jméno: deadman
IP: uživatel10167
 kolecko: Ne, deadman je jen anglickej ekvivalent k nicku, který používám při lítání na virtuálním nebi... Dík moc. Asi se tu ještě nějaký dotaz ode mě objeví
Datum: 12. srpna 2010 17:35
 kolečko: tohle deadman z mánie asi nebude.....
Datum: 12. srpna 2010 15:30
 nemusí, btw nejsi ten deadman z jawamanie?
Datum: 12. srpna 2010 13:23
Jméno: deadman
IP: uživatel10167
 Ok, dík stejně jsem počítal, že jí vyměním celou, když už tak už. No a proč ji budu měnit? Když jedu spojka klouže, pio se celkem klidu rozjede, ale když chci zrychlit nebo jedu do kopce motor se vytočí a nic. Říkal jsem si lamela je v ****. No když jsem to rozebral tak ta lamela vypadá dobře na každé straně korek přesahuje alespoň o milimetr. Tak teď se mi zas zdá, že jsou v háji péra, ale k tomu navíc jsem zkur*** štelovací šroub spojky (není origo, někdo ho už vyřezal s obyč šroubu a já ho dodělal). Nikde jsem šroub nesehnal a tak to nemůžu ani prubnout nedej bůh seštelovat. Proto bych chtěl spojku celou vyměnit i s primárem. Nemusí se kvůli tomu doufám půlit motor?
Datum: 12. srpna 2010 13:19
 555 má uplně jinou spojku než 05 a novější...takže výměna pouze jako celek a to i s primárnim převodem. Někdo mi řikal že je pak ještě menší problém s tím, že je kratší závit na hlavní hřídeli převodovky, takže snad po nasazení spojkového koše z novějšího modelu drží matice spojkového koše na menší části závitu, ale tim si jistej nejsem...
Datum: 12. srpna 2010 11:16
Jméno: milan
IP: uživatel9236
 Cau kluci potrebuju pomoc kdyz nastartuju fichtla a chvilu jedu (cca 5 min )jak tam mam za 2 zacne to strasne cukat kdyz podradim na jedna to same a kdyz to chci pres spojku vytocit do otacek aby to nezdechlo tak to vubec nejde a zdechne totak mi to udela asik 2x za sebou a pak to jede normalne nwm co stim pls poradte ....mam jawu 05
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2010 13:53
Jméno: milda123
IP: uživatel9236
 OK ...dik
Datum: 12. srpna 2010 13:53
Jméno: Ricmond
IP: uživatel10169
 No mne tohle taky delala a tak sem vzal karburator a nalil sem do piksly ocet a nechas ho tma tak cca na pul hodky ale nesmis na to zapomenout jinak ho to serele ale zase se to potom poradne procisti ...
Datum: 12. srpna 2010 13:22
 zkus vyčistit karbec celej komplet.
Datum: 12. srpna 2010 12:09
 Mám 350-634/7,vejde mi tam podsedadlová schránka (co je tam baterka) s 638?dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2010 10:42
Posl.aktualizace: 12. srpna 2010 20:56
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 krusna2: tu fotku už bohužel asi nenajdu, je to totiž asi rok co jsem ji viděl a to už je opravdu dlouhá doba na to abych si pamatoval, kde jsem ji viděl... podívám se po ní, ale nevím nevím jestli ji najdu, kdybych ji našel, tak dám určitě vědět
Datum: 12. srpna 2010 20:56
 kony pls podívejse kdištak po tý fotce taki se podívam na net ale bilo bi lepší kdiby si to našel ty jesli víš kde si to hledal dik.
Datum: 12. srpna 2010 18:27
 pokud to renovuješ tak je jen jediná možnost, sehnat jinej plech a vzít to z toho...
Datum: 12. srpna 2010 13:16
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 někde jsem viděl fotku pincka, který měl místo těch hlinikových pásků nalepeny chromové pásky (mívají je v někdy Lidlu a v různých autodoplňcích) a vypadalo to fakt pěkně, tak si myslím, že toto je lepší varianta než zhánět celý zadní plech...
Datum: 12. srpna 2010 12:32
Jméno: Sharker
IP: uživatel3429
 ten plech bez linek bych kdyžtak měl, ale tak jestli chceš fakt kompletní renovaci, tak asi neni jiná možnost než sehnat jinej..
Datum: 12. srpna 2010 11:34
Jméno: kubiq
IP: uživatel10168
 třebas já sem to řešit nemusel poridil sem kdysipincka který v původním stavu ty linky na zadním plechu neměl a ták je tam ani já nemám, no ale pokud je tam chce tak fakt kup celou zadní prechařinu dáš za ní s pěknejma linkama na netu tak 300, + musíš nalakovat no
Datum: 12. srpna 2010 11:15
 právě že mám jednu čast zlomenou a celej plech kvuli tomu schánět nebudu tak nejde to něčím nahradit třeba nákou nálepkou nebo nákíma linkama jak ste to řešili vy ????
Datum: 12. srpna 2010 10:49
Jméno: Sharker
IP: uživatel3429
 spíš ne, aspoň sem je nikde neviděl ani neslyšel že by se dělali, takže pokud jsou poškrábané tak rozleštit, pokud chybí tak sehnat celej podsedlovej plech..
Datum: 12. srpna 2010 9:37
Jméno: Fojta
IP: uživatel7549
 Zdar SESO ! Co se tam dívám, tak už nebudou komplet ráfky se středem a enduro/krosové pneu ? na fichtla ,?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2010 7:11
 ne
Datum: 12. srpna 2010 7:11
 Zdar, seso nebo i ostatní zasvěcení, jak je v sekci dandyna futro za 189,- tak se jedná o futro na hřídel zadní vidlice? dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2010 6:59
 ano
Datum: 12. srpna 2010 6:59
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 Zdar , jak poznám že mám špatnej kondenzátor ? nevím co mám s mustangem.. Dřív to jelo jak drak , pak to vynechávalo ... tet sem skoušel nastavit předstih.  poprvné takže nevím jestli sem to nastavil dobře protože už to nemůžu ani roztlačit.. ale jiskra mezi kladívkama je když prokopávám
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2010 9:12
Jméno: Sharker487
IP: uživatel3429
 to vypadá na ten kondík.. při špatném kondenzátoru je slabá nebo žádná jiskra na svíčce, naopak to hodně jiskří mezi kladívkama.. stáhni si příručku a nastav předstih podle ní!
Datum: 12. srpna 2010 9:12
Jméno: nevim
IP: uživatel10072
 zdravim chci poradit rozhoduji se koupit motorku a chci vedet ce je lepsi jestli jawa pionyr nebo simson s51 jake ma co klady a nevyhody
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2010 19:13
 za prvé: porovnáváte motorky, který dělí od sebe 20 let a to je dost a za druhé simson má lepší podvozek ale motorově na fichtla nemá,jako neříkám že 4Q je na nic ale elektrika je uplně na h***o,kamoš ho měl a nakonec ho prodal-co měsíc tak měnil tyristor...u mě vyhrává fichtl
Datum: 17. prosince 2010 19:13
 Zásadně Pionýra. Já osobně mám MUSTAFA a nedám na něj dopustit. A když si k tomu člověk sende a poštěluje to tak SIMALu natřeš pr*el jak nic  No né? pánové..
Datum: 17. prosince 2010 17:37
Jméno: CoolEK
IP: uživatel6219
 Ber určitě sisona. Simson vždy předjede fichtla. A ne že ne !!! Simson má přece už jen a 4Q a je odost silnější, vyší maximálka, líp táhne do kopců. Kdybys měl simala v origo nulty vybrus atd. A chtel bys vedle něho dat pincka stejne silného tak bis na tim pinckovi musel hodně tunit. A vyšlo by te to dráž žralo by to víc a rychlej by se zničil motor protože čím viší výkon od základu tím se rychlej zničí. Jednoznačně je SIMSON lepší.
Datum: 28. srpna 2010 13:00
 Simson je lepší ale já bych ho nikdy nebral
Datum: 13. srpna 2010 8:32
 ja mam oboji. Klady fichtla: ceska klasika a kdyz nebude vypadat jak kdyby ho prejel kombajn (zejo krosari  ) tak se za tebou kazdej otoci a hlavne lidi co na tom kdyyysi vyrustali nebo dedove co to spravovali synum. Fichtla snadno spravis pomalu kdekoli. Veeelika vyhoda jsou trysky. Na simalu kvuli tryskam sundavas celej karbec a oteviras plovakovku zespoda zatim co na fichtlu jen sundas plech (mustang ani to ne) a trysku proste vysrobujes. Volnobeh je na tom podobne u nekterejch simaku. Dobre udělanej fichtl (nerozštouranej) predjede simaka skoro kdykoli (ja i do kopce jsem zkousel a to mam nepulenej motor). Dale pak zapalko jednoduzsi a podobne. Proste Ceskoslovenska klasika.
Simak: Vypada jako motorka, radi jako motorka, da se do nej dat 5q prevodovku, je kraaaasne mekej (teda muj electronic), otackomer, blinkry, klakson co klaksoni i se světly. Brzdovka taky neni k zahození. Jak rikam. Ale nejlepsi by bylo kdyby jsi si sednul na fichtla (nebo mustafa) zajezdil si a pak zkusil simaka. Me teda musi kazda moto okouzlit aby se mi libila. Fichtl to u me mel jisty ale simson si me po delsim presvedcovani taky ziskal. Ale fichtl zustane VZDY cislo 1. I kdyz uz budu mit vetsi hracky jako 175 a mozna 250
Datum: 12. srpna 2010 16:25
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 měl jsem sima i pio... i přez to, že byl simson modernější, pohodlnější, živější a ja nevim co ještě, tak se pro mě nikdy nestal srdcovkou a už šel do světa....pio bych z baráku nedal..
Datum: 12. srpna 2010 13:03
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 když uděláš na pionýru GO tam ti bude sotva stíhat simson co bude předělanej na 60ccm....a prostě pincek je lepší...simson je poruchovej...věčně u něho nejde elektrika
Datum: 12. srpna 2010 12:24
Jméno: nevim
IP: uživatel10072
 no tata prave vyrustal na pinckovi a rikal ze simsona predjel na rovince ale v kopci zase uz ne
Datum: 12. srpna 2010 9:20
Jméno: Sharker487
IP: uživatel3429
 to máš takovou drzost ptát se na to na FICHTLkrámku?!
Datum: 12. srpna 2010 9:15
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Jednoznacne simal
Datum: 12. srpna 2010 7:43
 simson je vo hromadu drší než pionýr ale zase má lepší výkon ALE PODLE MĚ JE LEPŠÍ FECHTL-ale ještě si počkej na názory ostatních
Datum: 12. srpna 2010 7:08
 Zdravim, mám takový pro Vás asi přitroublý dotaz. Tento týden jsem s kamarádem zpojízdnil 20 let nejetou ČZ 175/477. Jelikož budu teprve měnit duše-nesvezl jsem se. Startovali jsme ji přes nabíječku. Můj dotaz zní: půjde čezeta rozjet uplně bez baterky a nebo je potřeba při rozjezdu nejakou menší baterií pomoci? Děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2010 9:17
Jméno: Sharker
IP: uživatel3429
 pokud funguje správně dobijení, pak se dá jezdit bez baterky v pohodě.. jen nejspíš nepůjde nakopnout ale musí se roztlačit... taky pomůže na relátku propojit svorky D a B, čimž se vyřadí z funkce spínač a bude snáž startovat..
Datum: 12. srpna 2010 9:17
 jestli dobře dobijí tak by to mělo fakčet na drcnutí  -ale ještě počuvaj na nazory ostatních
Datum: 12. srpna 2010 7:10
|



|