Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 Čus draci nemáte prosim vás někdo na prodej objímku žárovky a uzávěr na mustanga?moc prosím
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2010 22:18
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 Zdarec dneska jsem nastavil předstih na jawě 21 a něco tam začalo hrčet je to u levího krytu motoru ale prímarní řetaz mám novéj tak čím to muže byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2010 15:27
Jméno: Cadillac
IP: uživatel10165
 jo vyskocila alebo zlomila sa segerka a drie o kryt
Datum: 11. srpna 2010 15:27
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Špatně dotažený koš spojky .
Datum: 11. srpna 2010 8:07
 zdarec,chci se zeptat kde se daji sehnat ty věířové hlavy na pionýra ,dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2010 12:00
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 Motohavel Chrudim , ale mají je tam jen občas
Datum: 11. srpna 2010 12:00
 hledej a najdeš
Datum: 10. srpna 2010 23:04
 Zdarec chci se zeptat jestli někdo má na vyměnění 12zub+řetaz za 13zub+řetaz nebo koupit levně??
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2010 22:09
 to uz je moc...precti si co si napsal,jestli nekdo nema na vymenu 12z+retez za 13z+retez..tak stahni pulky  koupis to levne v mototechne,sakra si na fichtlkramku tak se koukni kolik to stoji,to to chces koupit za 5korun nebo co?to je jako kdyby si chtel s nekym vymenitpropisku za jinou,kdyz stoji desetikorunu,stejnej pripad...
Datum: 11. srpna 2010 14:36
 v otázce je 12zub+ retez  .....resime ten retez troubo  .... kdyz si pladna a je nasponovany na max tak jeden clanek odeber....
Datum: 11. srpna 2010 12:40
 Jo me jke to jasné ale moje otázka zněla jestli někdo nemá 12 zub na prodej nebo na výměnu za 13 zub tak co tu řešíte??
Datum: 11. srpna 2010 12:18
Jméno: pisky
IP: uživatel7152
 tak ho skrať ne?
Datum: 11. srpna 2010 9:31
 Jenže mě ten řetaz tam nejde on je ještě volný jak cip
Datum: 11. srpna 2010 9:24
 pokud si teda nemyslel primarni kolecko,i kdyz nevim jak je to tam se zubama a pul spojkama...ale pokud myslis sekundarni prevod,musim se jen smat..
Datum: 11. srpna 2010 1:06
 retez mnenit nemusis  ....staci ho jen nasponovat
Datum: 10. srpna 2010 21:48
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 vetsinou stoji neco prez 50 Kc mivaj v nekterejch mototechnach kde maj neco malo na fíky
Datum: 10. srpna 2010 21:40
Jméno: Karel
IP: uživatel10162
 Čau draci schánim kvalitní stříbrnej lak a nemůžu nic najít jenom dekorační spreje a stříbřenky prosím poradte nějakej dobrej dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2010 1:08
 KVALITNI lak neudelas ze spreje...pokud mame oba namysli tu stejnou kvalitu..pokud chces opravdu kvalitu,dej to lakyrnikovi,rekni mu odstin barvy a on se o zbytek postara..
Datum: 11. srpna 2010 1:08
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
 zdarec ... nechal jsem si v brusirne udelat na fika 6. výbrus ... dostal jsem k tomu pist, krožky, čep a zajiztovaci perka.... pist nandam na ojnici a chci nasadit valec a zjistim ze prvni kolicek v pistu primo vede pres sací kanál ..... a prvni prouzek se zasekava o kanal ..... co stim ????
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2010 23:39
 je to normální že se kroužek sekne o kanál při nasazování... přes kanálek ten kroužek přimáčkni k pístu a opatrně ho nasun dovnitř... Ale ten šroubovák alespon omotej nejakou hadrou abys ten kroužek nepoškrábal či jinak nepoškodil
Datum: 10. srpna 2010 23:39
 naučte se číst...píše že první kroužek jede před SACÍ kanál... to je uplne normální!!!
Datum: 10. srpna 2010 23:39
Jméno: Noname
IP: uživatel10161
 Co kdyby jsi otocil píst na ojnici o 180 stupnu? Není na pístu značeý vrchol TOP?
Datum: 10. srpna 2010 23:09
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 pokud ti to nejde nandat tak to z vrchu z mackni sroubovakem
Datum: 10. srpna 2010 21:38
 ty si myslis ze pist vrchem otevira sací kanál? ani náhodou...az nasadis valec tak krouzky k sacimu kanalu ani nedojednou.... saco kanal se otevira zadem pístu.
Datum: 10. srpna 2010 21:22
 vůbec nic, nasaď to... po nasazení přes sací kanál první kroužek vůbec nechodí...
Datum: 10. srpna 2010 21:21
 Zdarec draci, mám takovej blbej dotaz...má tu někdo upravenej origo karbec od wobbiho? Zvétšenej difák na 18.5, provrtání trysky...?? Vím že se v karburaci výkon nehledá, ale jezdím CÚ, jede parádně. Kdybych nechal upravit karbec, dobŕe to odladil, jak by to jelo?Dík za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2010 11:33
 Dík moc
Datum: 11. srpna 2010 11:33
 Jinak ta sériovej motor postačí klidně i 65
Datum: 11. srpna 2010 10:39
 Nijak extra ne,chtělo to mírně vyšší hladinu a sadu trysek od 65-76 a osvědčila se 72,74 i 76.Neni to nic co bys nezvládl za odpoledne
Datum: 11. srpna 2010 7:49
 denzileck : moc dííky..ten karbec si určitě nechám udélat....a mám ještě jednu otázku..musel si to néjak spešl ladit? Nebo si to nasadil, nastartoval a hned to jelo parádné?  Dík
Datum: 10. srpna 2010 22:26
Datum: 10. srpna 2010 21:38
 http://wobby23.freepage.cz/nova-stranka-88616/
Datum: 10. srpna 2010 21:38
Jméno: ardno
IP: uživatel9335
 a mužu se zeptat kdo to je ten wobbi ???? ma nekau webovku ???
Datum: 10. srpna 2010 21:31
 Mam něco podobnýho cestovce,akorát je ostřejší a ten karburátor tomu dost pomohl..Doporučuju!
Datum: 10. srpna 2010 21:28
Jméno: Karel
IP: uživatel7431
 Zdravim chci si dat na fichtla tachometr z kola a nevim jaka mam dat v nastaveni cisla aby mi ukazoval dobre diky za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 11:54
Jméno: Petr
IP: uživatel10185
 Ahoj ja jsem to udelal tak ze jsem mamce vzal krejcovsky metr zmeril jsem si obvod pneumatiky a ten jsem zadal podle manualu do tachometru
Datum: 13. srpna 2010 11:54
 A tohle by véděli aji doma...ježíši!!!!
Datum: 10. srpna 2010 23:50
 kdyby sis místo fichtlpokecu přečet návod k tomu tachomteru, udělal bys líp... do tachometru zadáváš obvod kola, takže buďto změřit nebo vypočítat (průměr kola v mm)*3,14 ...
Datum: 10. srpna 2010 20:22
 Zdarec, než do něčeho šáhnu, nevíte někdo proč by na Jawě 250-559 Panelce mohl valit benzín přes spodek té plastové nádoby do které se dává vzduchový filtr ? Je to chyba v karburátoru,a když, tak jaká?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2010 20:55
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 ze ti nezavira plovak benzin,sak prvni kuknem a ked nebudem vjedet tak potom sem napisem a ne len tak hned sem pisat , treba skusat pice ne
Datum: 10. srpna 2010 20:55
Jméno: Rusty
IP: uživatel10046
 zdarec draci, dneska sme s kamosem konecne dali dohromady mustanga, napoprve naskocil, zdechl a za chvilku naskocil zase... ale pak uz totalka mrtvej, zkouseli jsme jiskru a ta z niceho nic neni, vubec nechapem cim to muze byt, zapalovaci civka nevypada ze by zhorela a jinak nas vubec nenapada co kontrolovat, takze jak bysme meli postupovat, v elektroinstalaci sme lulini
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2010 10:11
Jméno: Rusty
IP: uživatel10046
 kabely budou v pohodě, to jsem se díval.... ja se dá poznat jestli shořela cívka?
Datum: 11. srpna 2010 10:11
 tak zkus parkrat zakroutit třeba z kablem a fojou na svičku nebo projdi dráty jestli někde není nejakej narušenej.
Datum: 10. srpna 2010 20:55
 nejdřív doporučuju naučit se psát česky, a pak, když ti to teda nehází jiskru, nenapadlo tě se podívat jak jsou na tom kabely?
Datum: 10. srpna 2010 20:52
Jméno: Rusty
IP: uživatel10046
 tak ja si pripadam jak nevim co, pisu ze to nehaze jiskru, vymintoval sem svicku, prilozil ji k valci a koukal jesi to haze jiskru :-/
Datum: 10. srpna 2010 20:48
 vyjimečně nekecá, podle toho co řikáš to vypadá že nedotejká benzín, takže pročistit všechno od nádrže přes kohoutek až po karburátor
Datum: 10. srpna 2010 20:28
Jméno: Rusty
IP: uživatel10046
 next please, ani ti psat nebudu
Datum: 10. srpna 2010 20:02
 vyčisti nádrž a karbec
Datum: 10. srpna 2010 19:50
 zdravím vás draci. Prosimvás řekně mi někdo jak je toto možné? Kdysi dávno jsem si koupil do pincka přední žárovku 6v 25w tady od sesy. Měl jsem ji v pinckovi rok a půl,denně jsem jezdil minimálně 40 kiláků a vydržela dodnes,dneska mi prasklo vlákno dálkového svícení... Tak jsem dojel do naší mototechny a koupil jsem nové žárovky,vzal jsem jich 5 do náhrady... No však všech 5 žárovk jsem spálil do pul hodiny. Dal jsem ji tam,nastartuju,vyjedu ze dvora a žárovka v háji ale coby. Skouším skoušečkou a obvod je přerušený. Tak ji rozbiju a skoušečkou skusím jestli jsou v pořádku vlákna a vlákna vpohodě,natahoval jsem je a prasklé nebyly a takto to bylo u všech pěti žárovek. Co to je za šmejdy zase? Co se tam mohlo pokazit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2010 22:51
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Dnešní žárovky stojí zaprd. Koupil jsem si v kameným motokrámku žárovku 6V/25W, nasadil jsem ji a při jízdě v noci jsem skoro nic neviděl, světlo bylo celý rozhozený a celkově to svítilo strašně. Když jsem tu žárovku srovnal s 35 let starou žárovkou, se kterou to svítí perfektně, tak jsem zjistil, že baňka je o něco kratší a vlákna jsou o několik mm blíž k patici, takže se změnilo ohnisko svícení a proto to celý svítilo na ho.no (ani seřídit to nešlo). Vrátil jsem tam tedy tu 35 let starou žárovku, se kterou to svítí perfektně a tu novou jsem rovnou zahodil...
Datum: 10. srpna 2010 22:51
 já vim že ne, jen jsem tim chtěl poukázat na kvalitu některých výrobců žárovek...
Datum: 10. srpna 2010 22:22
 kontakt je dobry... kdyz tam dam starou teslu co jsem nasel v jakejsi masce ze šrotu tak to svítí parádně... ani na baterku to nesvítí... prostě jakoby se něco rozbilo vevnitřku pod tím plechovým válečkem. což nemožu pochopit jak se tam něco může rozbit... kdyby se to roztavilo ale to se snad tak nerozpali za ty 2 minuty sviceni
Datum: 10. srpna 2010 22:10
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 tvuj problem je mozna v tom ze se ti nedotykaj ty kontakty v lampe se zarovkou skus to nabaterce jestli se rosvici to je jisty!! urcite se vsechny neznicili takhle, jedine ze by ti nesvitilo zadni svetlo a shoreliti, ale kdyz rikaz ze nanich neni nic videt znicenyho tak bude asi opravdu spatnej kontakt.
Datum: 10. srpna 2010 21:47
 mohli se odletovat přípoje vláken na ty tyčky, to se mi už hodněkrát stalo, ale že by to byo u všech 5 žárovek je zvláštní... ale stalo se mi na čz487, koupil sem novou 35W žárovku, a po 500km přestalo svítit dálkový světlo, tak si řikám to je divný, vždyť s nim vůbec nesvítim, vyndám žárovku a nestačim se divit - ty vnitřnosti (tyčky) včetně tý misky co usměrňuje tlumený světlo byly roztavený a byly na nich ztvrdlý bublinky, takže za provozu to muselo bejt žhavější než vlákno  ty dnešní nic nevydržej, nejlepší sehnat nějakou starou teslu a ta svítí věčně..
Datum: 10. srpna 2010 19:26
 Zdar draci,strejda mi dal Tp,SPZ,štítek na pincka ,ale je tu problém strec to koupil od nákyho kluka .A v tom techničáku je upně cizí člověk kteryho strec nikdy neviděl. Půjde to nejak přepsat na mě když původního majitele nikdo nezná? A co pojistka ta taky asi nebyla nákej ten rok placená, prý se za nezaplacení dávají pokuty. Je ktomu ta malá SPZ myslíte že by mi ju při přepisu nechali, nebo mě daji tu hnusnou plachtu(je to ve stejnym kraju)? Kdyby to nešlo přepsat jde nějak vyhledat adresa původního majitele? moc děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2010 15:15
 Jak říká Kolečko,Sepiš si svou plnou moc a přepiš to  Tak to dělá většina lidí
Datum: 11. srpna 2010 15:15
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 pokud ten puvodni majitel je ze stejnyho okresu tak jednoduse sfalsuj plnou moc, to neni problem dela se to bezne znam jednoho kterej to tak udelal a bez problemu. Nejdrive to musis pojistit, pokutu by platil puvodni majitel za to ze neplatil pojistku, ale to uz asinikdo resit nebude a pak muzes jit na prepis, pokud neni zestejnyho okresu tak musi ten majitel jit stebou nebo sam to jit na tebe previst do poloprepisu
Datum: 10. srpna 2010 21:52
Jméno: zdenda
IP: uživatel606
 ja měl podobný problém ,kupil jsem mustanga od kamošky a ještě nebyl na ni přepsaný ,jen jsem měl plnou moc ,ale byla my k ničemu! ,tož při přepisu se štěstí usmalo ,a uřednice přivřela obě oči a přepsala to na mě ,prostě jse měl kliku...
Datum: 10. srpna 2010 20:34
 A dá se někde zistit kontakt na původniho majitele?
Datum: 10. srpna 2010 19:46
 SPZ ti nechaji pokud se to přepisuje v rámci okresu...pokutu bys měl platit 20kč/den od 1.1.2009, ale nejspíš ji po tobě ani chtít nebudou, takže ok...a přepsat to teoreticky jde jen pokud najdeš původního majitele, případně jeho dědice, někdo to ale řešil zfalšováním plné moci, což je taky cesta, ač nelagální, tak funkční
Datum: 10. srpna 2010 19:27
 zdravim chci se zeptat jak mám vypályt výfuk ,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2010 20:56
 na to skrabani si vem kus staryho bowdenu nebo neco, roztrep ho a upni do vrtacky... ale me vzdycky stacilo s vejfukem parkrat bouchnout a vetsina toho sajrajtu sama odpadla
Datum: 10. srpna 2010 20:56
 já jsem používal na vypalování technický benzín, nalil jsem to do vejfuku opatrně zapálil pak to dlouho hořelo, až to zhaslo tak jsem se podíval dovnitř a uviděl jsem tam že je tam ještě trochu mastnyho tak jsem to vypalil podruhe a zbytky jsem vyškrábal drátem.
Datum: 10. srpna 2010 20:46
 Propan-butanovym hořákem...
Datum: 10. srpna 2010 20:43
 jasný ešte jednou díky zítra to opálím
Datum: 10. srpna 2010 19:40
 já vim jak to vypadá, oba způsoby mam několikrát vyzkoušený .) osobně považuju za nejlepší rozebrat co jde, do kolena a tělesa výfuku nalejt trochu benzínu a vypálit, vnitřnosti vejfuku dát do kamen/na ohniště... sice v ohništi je to nejbezpečnější, ale zas nechtěl bych vidět ten opálenej vejfuk z venku .) tohle samozřejmě platí jen pro NEpochromovaný vejfuky, chromovanej se oloupe nebo začně měnit barvy jak chameleon..
Datum: 10. srpna 2010 19:30
 ok ,tak teda koleno strčim do grilu a vífuk vypálím
Datum: 10. srpna 2010 19:25
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 ale jak rikal nekdo, bacha nato jestli to neni chrom... ja mel nejakou slitinu, vypalil sem to a do 2dni cely orezly...
Datum: 10. srpna 2010 19:24
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Jako pokud to vypaluje i s kolenem nebo to ma nejakej zahyb. vem si ze kdyz se ti tam nahromadi ty vypary tak ty tlaky sou nehorazny a radsi si nebudu predstavovat co by to udelalo... urcite bych do toho benzin teda nelil ale jen strcil do ohne... tam se to rovnomerne zahreje a vyhori
Datum: 10. srpna 2010 19:23
 Lori: neni to hazard, hoří to jen při vysoký teplotě a v klidu bez nějakýho prskání či bouchání, takhle pravidelně vypaluju vložku tlumiče v kamnech nebo na grilu .) pokud je přicpanej tak se moc nestane, ale nedoporučuju stát před ústím vejfuku a doporučuju to zapalovat dlouhou špejlí .)
Datum: 10. srpna 2010 19:17
 ok skusim to
Datum: 10. srpna 2010 19:16
 pavlicek: nemyslim, vim.. hodně toho vyhoří a co tam zůstane vysypeš po vychladnutí ve formě černýho prášku..
Datum: 10. srpna 2010 19:14
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Jj nalij do nej benzin a modli se ze neni nekde pricpanej, bude bum... ja bych to proste strcil do vohniste a ono se to pri ty teplote vzniti samo...toto uz je fakt hazard
Datum: 10. srpna 2010 19:13
 protože znám tvoje dotazy, podotýkám, že se to dělá s rozebranym vejfukem a mimo motorku, a dál od hořlavých látek a předmětů, ať se nedostaneš do televizních novin... na všechno bohatě stačí max 1dl benzinu..
Datum: 10. srpna 2010 19:13
 ja sem se dival do to ho kolena a je tam docela vrstva karbonu myslis ze to pude vypálit ?
Datum: 10. srpna 2010 19:13
 ok,díky moc
Datum: 10. srpna 2010 18:50
 pokud NENI POCHROMOVANEJ tak do něj naleješ benzín a zapálíš, je to nejjednodušší a nejefektivnější způsob, pokud pochromovanej je tak vypálit nejde, takže musíš vzít starý lanko, jeden konec rozplést a druhej strčit do vrtačky a točit s nim ve vejfuku tak dlouho, dokud ten napečenej karbon nesundáš....uvedené postupy jsou shodné i pro koleno výfuku..
Datum: 10. srpna 2010 18:49
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zdravím hoši, při sestavování motoru se mi podařilo kousek furta, ve kterém lítá nakopávačka a další furto od té jedné hřídele, strhnout. Takže motor sice jde protočit, ale strašně těžko. Kousek toho futra tam dře. Myslíte, že se to rozběhne časem (do 2 km jízdy)? Nebo by to bylo lepší znovu rozpůlit a opravit? Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2010 9:29
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 určitě by bylo lepší to znovu rozpulit a opravit
Datum: 12. srpna 2010 9:29
 čau chci se zeptat kde se dají vzít ty zlaté linky co jsou na fichtlu tak u blatníků a tak díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2010 19:16
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1274.html na fichtl kramku je jeste jeden rozmer, zajeb do vyhledavace "LINKY"
Datum: 10. srpna 2010 19:16
Jméno: bob
IP: uživatel9836
 štěteček zlatou barvu a nešprkat
Datum: 10. srpna 2010 17:48
 Zdar draci, mam problém se stadionem. Jezdil jsem a najendou mi začalo pískat gufero, motor začal zlobit a nechtel jít v malých otáčkách, tak jsem se odhodlal dneska sundal jsem to, gufero mělo uplně spálenou blánu na hřídel. Tak jsem tam dal nové, namazal ho zevnitř, asi tak 5 km to bylo v pohodě, jenže pak jsem začal slyšet pískání znova a po dalších 10 km( 15 km na novym 2 břitym guferu ) mi začal se zlobit motor jako před tim. Tvl vubec nevim co s tim. Přitom mažu, tak jak se má a pod spojkou je to v pohodě! Prosim poradte  dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2010 20:36
 pokud mas origo rozmery gufera tak to guferem nejspíš nebude, podíval bych se na ložiska a jejich uložení...
Datum: 10. srpna 2010 20:36
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 nechazi ti hridel? nebo mas puvodni rozmer gufera?
Datum: 10. srpna 2010 17:01
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau hoši jaká myslíte že je lepší triska pro origo karbec z jawa 21 68 nebo 60 díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2010 17:08
 do karburátoru třísky nepatří...
Datum: 10. srpna 2010 17:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 68
Datum: 10. srpna 2010 16:32
Jméno: dragoun
IP: uživatel9836
 ahoj lidi potřebuju pomoc mam jawu 20 jezdím po zahradě na jedničku najednou mi začal chcípat motor a vubuc to nemá vuli se zozjet přidam plyn pomalu se zozjedu a když mam plnej plyn tak to jede ani né 15 a dusíse vymněnil jsem svíčku a poříd nic nevím co dál
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2010 18:52
 no a jak ji mam zbohatnit tu smes me u z stoho jebe
Datum: 11. srpna 2010 18:52
Jméno: dragoun
IP: uživatel9836
 pomocte mi vyčištění nepomohlo
Datum: 11. srpna 2010 14:45
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Přímým filtrem jsi ochudil směs .
Datum: 11. srpna 2010 8:26
Jméno: bob
IP: uživatel9836
 ne nic jsem nemnenil
Datum: 10. srpna 2010 19:40
 mi to zaclo delat kdyz sem si koupil primej filtr
Datum: 10. srpna 2010 19:29
 Zkus vyčistit karbec, vyčistit vzduchovej filtr, zkontrolovat předstih, pokud máš zanesenej vejfuk tak vypálit
Datum: 10. srpna 2010 18:02
Jméno: lIl
IP: uživatel10027
 Jakej mám dát předstih na mustanga? A Svíčka tam může být N15C ? Nechce mi to chytat za tepla...
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2010 19:22
 ty vole použij hledání nebo si prostě stáhni příručku! tohle všechno tam je a spousta dalšího taky... to že ti to nechytá za tepla je kvůli bohatý směsi
Datum: 10. srpna 2010 19:22
 zdar mám jawu 250/353 a mám tam to nové relé to hranaté stříbrné a mám tam uplně nejjednoduší el.obvody aby to jen jelo a dobijelo ale nevím kam mám připojit jeden drát od indučky jeden mám indička-kladívko a druhej indučka a pak do čeho?spínací skřínku tam nemám jen potřebuju vědět do čeho to zapojit a až se tady zas ozve nějakej chytrák že se mám podivat na plánky tak proč ne ale já se v tom nevyznam
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2010 19:38
 jeden je indukcni civka - kaldivko a druhej je napajeni indukcni civky tzn tusim od rele - svorka B
Datum: 10. srpna 2010 19:38
|



|