slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1084  1085  1086  1087  1088  1089  1090  1091  1092  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draci připravuje se další nášup novinek,,první velká novina,, konečeně tu je ojnice na mopeda na jehlach http://www.fichtlkramek.cz/zbozi/pionyr_hechtl ,,další novinky by měli připlout do fichtlkrámku za 14 dní :-) až naberu vítr do plachet,, pač ty vesty za dáčo bylo abnormálně náročné,, na balení a na poštovném,,, každopádně ještě deset dní max,, a vesty budou rozdané,, nezpomeňte na jedno *** pokud nejste na silnici videt,,tak se nedivte ze vás dokaze nekdo na silnici ohrozit na zivote jak vas tak i vaseho spolujedce !!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2010 11:30
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nz....baťova cena... to není 100 to je 99 :-) :-D
 
 
Datum: 01. srpna 2010 11:30
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dik,,, boto jak od bati :-)
 
 
Datum: 01. srpna 2010 6:16
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
seso máš tu chybu http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3256.html za 1 kč by kupoval každej ;-)
 
 
Datum: 01. srpna 2010 0:08
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vesty jsou zadarmo,, pribalujije ke kazde zasilce,,jedny zasilka jedna vesta,,avsak uz jich moc neni,, jeden model zlute barve
 
 
Datum: 31. července 2010 21:26
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No co, prostě dostaneš k objednávce zdarma zářivou žlutzeleno uvestu s bílými pruhy, můžeš si to dát třeba do auta.
 
 
Datum: 31. července 2010 21:26
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
seso ty vesty jsou zadara? to rozesdílaš poštou a jake to jsou vesty díky
 
 
Datum: 31. července 2010 21:15
 
 
 
 
Jméno: Don      IP: uživatel9046    
Zdarec draci. nemáte někdo zkušenosti s vyndáváním ložisek z kola na Babettě 210? Mám jedno vysypané a nevím jak to vyrazit. Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2010 20:16
 
 
 
 
Jméno: DaCaN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nedelal jsem to ale ze zkusenosti vi m že se to musi nahrat vono se to vo neco malililinecko roztahne a pak to lehce vyklepnes a nahrat to m,uzes treba takovou tou pistolí elektrickou:-)
 
 
Datum: 31. července 2010 20:16
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj. Mám problém a sice s mojim Pionýrem. Při studeném motoru jede parádně, ale jakmile se zahřeje začne sebou cukat, škubat a ztrácí výkon. On se ale nedusí spíš je závada někde na elektrice. Vždy potom stačí zastavit dvě minuty počkat a potom zase jede a tak dokola. Dnes jsem zapojil tyristorové zapalování a jelo to dobře i po zahřátí ale asi po 15 minutách jsem jel podél řeky a zase sebou cukal apod. otočil jsem se¨, dojel jsem ke křižovatce a jak jsem se z křižovatky rozjel tak jel zase jak ďas. Dnes jsem ještě vyměnil konenzátor a indukční cívku. Svíčkek jsem vyzkoušel habaděj různé hodnoty. Žádný kabel nemám volný, vše drží, vše vodí, kontakty přerušovače jsem vyčistil. Preventivně jsem taky vyčistil karburátor. Ještě vyzkouším doladit předstih a odtrh ale před dvěma týdny to jezdilo parádně a ze dne na den se to stalo. Můžete mi prosím pomoc ? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2010 21:06
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
a dusi se ti to jenom na určité rychlosti??????
 
 
Datum: 31. července 2010 21:06
 
 
 
 
Jméno: kajko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdravim draci, chcel by som vediet ci je velka blbost nahradit nity (zadna rozeta na picliku) skrutkami, povedzme aj s kontramatkami. dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: bfu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to v pohodě spousta lidí to tak dělá, když to dost dotáhneš a dáš tam pružinovky tak ani nemusíš dávat kontramatky :-)
 
 
Datum: 31. července 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: 007dominik      IP: uživatel9502    
ja sy myslím že by to bylo v pohode já sem nad tým už taky hodne dlouho rozmýšlel že kuopím večí vjenec a chytnem ho šúbama podlá mna by to šlo v pohode.
 
 
Datum: 31. července 2010 18:43
 
 
 
 
Jméno: lukysv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čauves draci :-) mám jeden malý dotaz :-) vyměnil jsem na pionýrovi kroužky :-) mám tříkroužák píst, válec je dobrý. Vyměnil jsem kroužkyy protože ty staré už cinkaly a netáhlo to tak, jak by mělo. Kroužky mám nové, startuje to lépe volnoběh konečně drží nekolísá vytočit to jde krásně, ale nemá to onen tíživý tah, který jsem čekal, oproti těm vyježdeným kroužkům se to spíš zhoršilo, vím že si musí trochu sednout ale projel sem s nima asi 5 km a moc rozdíl poznat není stačí malinký kopeček a hned ztrácí výkon, jinak vše je seřízené dobře svička cihlová ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2010 19:03
 
 
 
 
Jméno: lukysv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo já vím snažím se hodil sem jehlu na třetí zářez at se to více maže :-) uvidíme po takových 30km jestli na tom bude aspon nějaká změna znát :-) jinak díky to jste mě potěšili :-) já už myslel že sem zase něco posral a už to nepojede :-D ale jak říkám ten volnoběh to je žůžo labůžo :-D krásna fakt dokonce sem to jednou seřídil tak že to vůbec nedýmilo :-D aj ten smard z toho je takový jiny než předtím :-D
 
 
Datum: 31. července 2010 19:03
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Bylo to celkem zdechlý, do kopce se tomu moc nechtělo, ale jak si to sedlo, tak to jezdilo jak drak a jak napsal dachl21 moc to netoč a nehoň, ať si ty kroužky dobře sednou
 
 
Datum: 31. července 2010 18:52
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě to sotva jelo :-D fakt taky kopce sem nemohl vyjet...hlavně to netoč moc :-)
 
 
Datum: 31. července 2010 18:45
 
 
 
 
Jméno: lukysv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to jo budu jezdit uvidime :-) ted už mužu legálně tak to pujde :-) ja sem totiž četl plno příspěvků kde píšou že kroužky se téměř zajíždet nemusí ) no a teda taky vám to moc netáhlo když ste to zajíždeli ??
 
 
Datum: 31. července 2010 18:44
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
U mě si kroužek sednul cca po 100 km.
 
 
Datum: 31. července 2010 18:35
 
 
 
 
Jméno: lukysv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D nwm jako na stadionu to bylo jine tam to jelo opravdu hned dobře :-D jako jo nekdo řika zajiždi se tolik a tolik km nekdo zase že si to sedne po pár km nwm no uvidime musi se to zlepšit :-D
 
 
Datum: 31. července 2010 18:31
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Musíš mít trpělivost, nové kroužky se zajíždí cca 100 km, já když jsem zajížděl nové kroužky, tak si sedly po cca 120 km
 
 
Datum: 31. července 2010 18:25
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
ZDAR, STANE SE NĚCO KDYŽ JEDEN ZE ČTYŘ ŠTEFTŮ M6 (řeč je o fikovy) NAHRADÍM ŠTEFTEM M8...? Můžu provrtat hlavu a válec aby tam ten šteft šel prostrčit? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2010 15:36
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
18, Takže 6,5 může být?
 
 
Datum: 01. srpna 2010 15:36
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel10090    
Fana ,kolik ti je let?Ten závi musí v něčem držet
 
 
Datum: 01. srpna 2010 14:14
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Může to být vrták 6,5 nebo 7 ? Díky
 
 
Datum: 01. srpna 2010 12:23
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel10085    
Vrták 6,4 řízneš závit M8 našroubuješ prodlouženou vložku,zalomíš jazýček a máš hotovo
 
 
Datum: 01. srpna 2010 9:13
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Jakým vrtákem a jakou díru mám do kartetu provrtat a jak nasadit tu závitovou vložku M6? Díky za rady
 
 
Datum: 31. července 2010 21:17
 
 
 
 
Jméno: bfu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo šlo by to ale je to fakt prasárna :-D ta vložka by byla mnohem lepší... nebo vem 8mm tyč, na jeden konec udělej závit a zbytek odsoustružit na 6 mm a závit M6 na druhym konci...
 
 
Datum: 31. července 2010 20:25
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel10075    
Proč nedáš do karteru závitovou vložku ?
 
 
Datum: 31. července 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
no centymetr by se tam vlezl je tam dost místa v tom kartetu-horší je válec a hlava :-)
 
 
Datum: 31. července 2010 20:13
 
 
 
 
Jméno: Sy      IP: uživatel5570    
M10 :-D:-D Ty hovado :-D
 
 
Datum: 31. července 2010 19:50
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Existuje šteft který má M6 ale centymetr u konce je M8 nebo M10? Moc Díky
 
 
Datum: 31. července 2010 19:13
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty rád mačkáš F5 vid? :-D..a to jestli to můžeš provrtat nevím...nikdy sem to nezkoušel..ale mysůím že misto tam bude
 
 
Datum: 31. července 2010 18:56
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
A poradíš mi aspoň?
 
 
Datum: 31. července 2010 18:49
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
A poradíš mi aspoň?
 
 
Datum: 31. července 2010 18:49
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
můžeš za to..... nemáš mačkat F5 trubko...
 
 
Datum: 31. července 2010 18:32
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
...nemohu za to, vždy se mi to sem dá dvakrát !!! :-(
 
 
Datum: 31. července 2010 18:13
 
 
 
 
Jméno: Simson      IP: uživatel10072    
Zdravim mam dotaz nemate nekdo doklady na simson s51 nebo jestli o nekom kdo ma vite tak se ozvete na e-mail mkupec.4@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2010 18:10
 
 
 
 
Jméno: Simson      IP: uživatel10072    
dik ale tam sem byl a nic ja bych mel sehnany ale ony nejsou napsane na majtele ale na nekoho jineho nevite jestli se stim da neco delat??
 
 
Datum: 01. srpna 2010 18:10
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 31. července 2010 22:33
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 31. července 2010 22:33
 
 
 
 
Jméno: Honza Kučera      IP: uživatel9857    
Zdravím mám takový problém mám babetu ale nevím kolik tam mám dávat oleje vždy tam dám od oka a moc to čoudí a nedávno se to začalo dusit kolik víček m2t se míchá do 1 litru benzínu? Za každou odpověď budu vděčný. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2010 13:16
 
 
 
 
Jméno: Patrik      E-mail:      IP: uživatel5605    
no já mam čz 175 477 a do 5 litů dávom 1decilitr johnsered oleje
 
 
Datum: 01. srpna 2010 13:16
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
Já si koupil na JETce M2T olej, cca 200 ml už nevim, sice to stálo 35kč ale kupoval sem to hlavně kvůly odměrce:-) Jsou na tom nakreslený 4 odměrky, máš tam přehledně na kolik litrů toho tam máš nalejt v danym poměru. Jsou tam odměrky na 1:25, 1:33, 1:40 a 1:50....Moc dobrá věc, žádný počítání, jen odhad kolik si toho nalil do nádrže:-) Jinak v případě M2T se zanáší dost vejfuk a proto se to může dusit. Já mažu M2T a dekarbonizuju tak jednou měsíčně..
 
 
Datum: 01. srpna 2010 0:16
 
 
 
 
Jméno: bfu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prostě to tam dej 1:40 až 1:33 to je asi 25-30ml na 1 litr = 1 a půl malýho panáku
 
 
Datum: 31. července 2010 20:18
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
do litru benzínu se míchají asi 2 slivovicové štamprle
 
 
Datum: 31. července 2010 18:11
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím draci potřebuju poradit jaký máš dát předstich u ČŽ 150/352????Když sem dal předstich těch 3mm a odtrh 0,5 tak se to nechtělo vytáčet takže co s tím??????A jak to je čím větší odtrh tím to půjde víc točit nebo naopak a předstich to samý?Díky moc za každou radu už fakt neim co s tím. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2010 17:47
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čím větší odtrh, tím kratší dobu se bude nabíjet indučka a jiskra bude slabší. jinak s předstihem to je čím větší tím víc jde vytočit.... ale zas bud eproblém s nízkýma otáčkama....
 
 
Datum: 31. července 2010 17:47
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
4mm. Blbě vytáčet jde, když jsem měl 2cm:-D
 
 
Datum: 31. července 2010 17:46
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8619    
čus draci..mám pár dotazů ke svému nově zakoupenému mustangovi..takže první věc... když sem chtěl fechtla chcípnout, tak sem měl jednu ruku na páce přední brzdy a druhou rukou sem sáhl na vypínač motoru ( na tu páčku v před. světle)ale jakmile sem se dotkl předního světlometu, dostal sem takovou pecku že se mě vlasy málem postavily :-D :-D prostě strašná šupa...cítil sem proud v obou rukách asi tak po loket xD nevíte jak je to možný a kde by to mohl probíjet?? ps: světla mi svítí strašně málo... takže to by byla první věc.. teď ta druhá nejhorší :-( :-( včera sem, fechtla sprovoznil, dal do něj benzín a šel jezdit.. jezdil sem asi hodinu.. fechtl lítal jako raketa a tahal jako bejk.. pak byl večer a já šel domů.. druhej den sem fechtla opět vytáhl a jezdi sem..fechtl furt jel bezvadně.. potom jsme šli a kámošama jezdit na pole.. tam ovšem bylo blato a strašně to hrabalo, takže fechtl dostával stešnej záhul... chudák :-( a pak to začlo.. z ničeho nic to začlo pomalu ale jistě ve vyšších otáčkách vynechávat ( v malejch otáčkách to jelo suprově ale ve vysokých to už vynechávalo):-( pak jsem zkusil s kámošem změnit odtrh, zkoušeli jsme asi tak 10 odtrhů a nic furt to samý a ještě horší :-( nakonec se to vůbec už nerozjelo, jen to cuká když to tlačím zkopce..ps: jak sem vyčistil trysky tak to párkrát cuklo a nic.. z karbecu jaksi kape benál nevím proč.. pls poraďte nevím si rady co s tím :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2010 21:12
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8619    
hele díky za návrhy.. nesu nový zprávy.. tak sem se s tím chvíli rýpal v garáži a jak sem se dorýýpal, chytlo to na druhý našlápnutí!!! motor běžel jako hodinky, potom sem měl namířeno ke kamarádovi, že si zajezdíme.. tak sem jel.. fechtl tahal jako drak a jak valil.. jel sem a ejl, najednou jak sem tam hodil neutrál abych sjel kopec fechtl chcípnul a už se nenastartoval... chcípl naštěstí 5 metrů od jeho baráku :-D pak jsem se s kamarádem drbali ve fechtlovi asi 2 hodiny... dělali jsme vše co nás napadlo.. od karbecu až po odtrh.. pak to bylo divný.. jednou ten fechtl párkrát poskočil, jednou jen škytnul, jednou neškytnul vůbec a jednou mě málem vyletěl z ruky, jel asi 20 metrů jako drak, pak opět chcípnul.. tak to šlo ty dvě hodiny.. až na to že jel jako drak asi jen dvakrát..
 
 
Datum: 31. července 2010 21:12
 
 
 
 
Jméno: bfu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no a víš že když změníš jenom odtrh tak se ti výrazně změní i předstih??? pokud to ovšem nevykompenzuješ pootočením celýho magneta...
 
 
Datum: 31. července 2010 20:35
 
 
 
 
Jméno: Honza Kučera      IP: uživatel9857    
hele to s tima kladívkama rozhodně udělej ale skus jak mát plovák tak nad nim máš vlastně tu kritku a na ní máš šroubek tak ho skus malinko poutáhnout
 
 
Datum: 31. července 2010 17:48
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JJ přesně nejspíš bude pecka na kladívkách...tohle mi dělalo taky...nakonec sem musel rozpůlit motor, ...a to ze ti kape benal z karbecu bude asi velka hladina v plovakovce...takze ji zkus snizit :-)
 
 
Datum: 31. července 2010 17:44
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejspíš to bude pecka na kladívkách.....Hele jestli máš karbec čistej a předstich dobrej tohlecto samý mě dělala pecka na kladívkách u jawy 05.Takže kladívka odrbat šmirglem aby na nich nebyla pecka a potom znovu seřidít a nebo ještě zkontroluj jestli nemáš poškrábanou vačku a něměný se předstich fůrt.
 
 
Datum: 31. července 2010 17:41
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8619    
opravdu Vás prosím aspoň o pár náávrhů proč to nejde a co mám udělat.. nevím si rady :-(
 
 
Datum: 31. července 2010 17:36
 
 
 
 
Jméno: jawaaaaa      IP: uživatel9456    
Nejede to, jak jsou kroužky ruple, musím koupit nové. Jak ale poznám jakou velikost? Díky zlepší to nějak výkon? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2010 20:38
 
 
 
 
Jméno: bfu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vem šupléru a změř píst ne?!? výbrusy sou po 0,25mm origo jak jistě víš má 38,00mm
 
 
Datum: 31. července 2010 20:38
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na pístu bys měl mít napsaný bud A,B,C a číslo třeba B4.To znamená že máš 4 výbrus tím pádem kroužky na 4 výbrus průměr 39,00mm
 
 
Datum: 31. července 2010 17:44
 
 
 
 
Jméno: šnek      IP: uživatel10072    
Zdravim mam dotaz mam simsona ale nejde minastartovat ani roztlacit potreboval bych poradit co stim jiskru haze karburatur a vyfuk jsem vycistil.prosim poradte uz si nevym rady predem dekuji za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2010 23:11
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele ja dal predevcirem N15C Brisku a na 3 nakopnuti vrci. Pred tim ani blaf. Davame dokupy simaka co 10 let stal a snad uz jsme konecne v cilove rovince. Menili se gufera, cistil karbec, delala elektrika a menila svicka. Jede uz celkem ok ale pekne huli jak parni masina. Rekl bych ze huli proto ze se jeste nespalil prevodak co natekl pres gufero ke klice a nebo za to muze 10 let srarej benal. :-D
 
 
Datum: 31. července 2010 23:11
 
 
 
 
Jméno: šnek      IP: uživatel10072    
a nevite jakou svičku bych tam mel koupit??
 
 
Datum: 31. července 2010 20:57
 
 
 
 
Jméno: šnek      IP: uživatel10072    
no svička je mokra tak ji vysusim a dam zpet ale mel jsem tam snad 5 ruznych sviček a furt nic ani to neblafne a nemuze to byt necim jinym??
 
 
Datum: 31. července 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: bfu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no popravdě, jestli si udělal všechno co píšeš správně, tak není důvod aby to nejelo, že?? :-) a to že háže jiskru venku z válce ještě neznamená že ji bude házet i ve válci při 10x větším tlaku... a je ta svíčka po několika pokusech o nastartování aspoň mokrá?
 
 
Datum: 31. července 2010 20:28
 
 
 
 
Jméno: tomáš      E-mail:      IP: uživatel5626    
Zdarec fichtlaci nemáte prosim nekdo tlumiče na mustanga jestli jo tak napiste na e-mail nebo na cislo 776746740 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2010 9:47
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
od kad jses??
 
 
Datum: 01. srpna 2010 9:47
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemáte tu někdo 175/356 s otáčkoměrem nebo graf závislosti rychlosti na otáčkách motoru při 4 převodovém stupni? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2010 16:58
 
 
 
 
Jméno: jawaaaaa      IP: uživatel9456    
Prosím radu: Mám nové pístní kroužky nasadil sem je na píst, ale píst mě nejde dát do válce. Kladivem to tam bouchat nechci. Díky všem moc za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2010 15:52
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ty zámečky...to je mosazný kolíček který je v každé drážce pro kruh a slouží tam k temu aby se kroužek nijak neotáčel,pak by došlo k takovému otočení že by se kroužek jeho koncama zasekl o kanálek ve válci a kousl by se ti píst. Jestli ti kousek rupl tak ti tama bude unikat komprese a nepojede to moc dobře
 
 
Datum: 31. července 2010 15:52
 
 
 
 
Jméno: jawaaaaa      IP: uživatel9456    
No a co jsou ty zámečky a nevadí že mě kousek toho kroužku ruplo?
 
 
Datum: 31. července 2010 15:49
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V pístu v drážkách pro kroužek je takový většinou mosazný kolíček. Ty kroužky musíš otočit koncama nad ten kolíček,zmáčknout je a po jednom nasadit do válce. Jestli jsi kousek kruhu uštípl tak bych tam dal nový jinak to nepojede jak má
 
 
Datum: 31. července 2010 15:48
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejspíš si ani nedal kroužky do zámků :-D
 
 
Datum: 31. července 2010 15:42
 
 
 
 
Jméno: jawaaaaa      IP: uživatel9456    
V jakych zamečkach? To asi nemam, a nevadí když me malej kousek kroužku rupnul?..
 
 
Datum: 31. července 2010 15:37
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš píst otočený šipkou k výfuku a máš kroužky v zámečkách jak mají byt?
 
 
Datum: 31. července 2010 15:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyčistil jsi pořádně drážky na pístní kroužky? samotný kroužky jdou dát do válce normálně?
 
 
Datum: 31. července 2010 15:05
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Zdarec, jak se šteluje karbec na mustangu? Odstraním vůli v lanku, nastavím volnoběh a jehlu si dám na který zářez chci? A ten mosazny šroubek nalevo a napravo od šroubku kerym se ladi volnobeh mam dotahnout? Někde sem slyšel že se ta levá tryska má povolit o půl otáčky z5...? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 19:44
 
 
 
 
Jméno: majlo      IP: uživatel10136    
zdar hele ja mam trisky dotahli na fect mnel sem jednu povoleneu a straitil sem ji pač se ty motory celi klepou:-D a musel sem tam dat novou a s jehlou ti neporadim pac tu mam hesky zvohejbanou :-D
 
 
Datum: 07. srpna 2010 19:44
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Může to být netěsnící hlava?
 
 
Datum: 31. července 2010 22:34
 
 
 
 
Jméno: bfu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sry blbě sem to napsal předstih máš moc malej ne velkej :-) nebo je špatný palivo...
 
 
Datum: 31. července 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: bfu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj moc velkej předstih a (nebo) přiucpanej vejfuk :-) + k tej vůli na plynu, jestli to dělá nebo nedělá neplechu záleží pouze na tom kudyma máš vedený plynový lanko :-) a ne na náladě konkrétního pionýra :-D
 
 
Datum: 31. července 2010 20:46
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Předstih..ted nevím jestli malý nebo velký
 
 
Datum: 31. července 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
výfuk plný bordelu něbo předstih...
 
 
Datum: 31. července 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
A nevíte někdo čím to je že to střílí do karbeca? Může to být netěsnící hlava?
 
 
Datum: 31. července 2010 18:32
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
pokud to nedělá žádnou paseku, tak to tak nech..., já mám právě zkušenosti, že když je lanko bez vůle, tak to dělá neplechu, ale každej pionýr je prostě jinej ;-)
 
 
Datum: 31. července 2010 18:21
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Kony: Ani ne, mám to zcela bez vůle a hned když otáčím rukojetí se zdvihá šoupátko! I když s tím házím v levo, v pravo tak se to bez otočení plynové rukojeti ani nehne!!!
 
 
Datum: 31. července 2010 15:19
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Fana: plynové lanko většinou bývá dost dlouhé, ale když odstraníš vůli, tak se ti při zatáčení řidítek bude podzvedávat šoupě v karbecu a bude se ti přidávat a obírat plyn
 
 
Datum: 31. července 2010 15:00
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
já vím, ale snad to nevadí... ;-)
 
 
Datum: 31. července 2010 14:55
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Já odstranit vůli můžu, protože nemám krátký bowden jako někdo...aby mě to přidávalo :-)
 
 
Datum: 31. července 2010 14:55
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kony: víceméně opekuješ to co jsem napsal já :-D
 
 
Datum: 31. července 2010 14:40
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Všechno co jsi napsal tak je špatně. Na lanku musí být vůle, jinak se ti při zatáčení řidítek bude ubýrat a přidávat plyn, jehlu dej na druhý zářez z vrchu a ty mosazný šroubky jsou trysky a ty musí být utáhlé, tím prostředním šroubkem (s tou pružinkou, co je mezi tryskama) se šteluje volnoběh a jen podotknu, že se volnoběh šteluje, až je motor zahřátý ;-)
 
 
Datum: 31. července 2010 14:29
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jednu na druhý zářez odvrchu..... to s tím povolení trisky si slyšel dobře, jenže to neplatí u karbecu z pionýra!!!.. u pionýra všechny mosazné trysky pořádně dotáhni. tím šroubkem mezi triskama (ten s pružinkou) se seřizuje volnoběh.
 
 
Datum: 31. července 2010 13:28
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Třeba budete vědět tady. Regulátor se hýbe, stačí přidat plyn a rozkmitá se kotvička. Nicméně to stejně nedobíjí. To bude nějaká hovadina. Když to vytočím a přepnu do polohy jízdy na dynamo, chcípne to. Stejnětak jsem přidal plyn, řev jak kráva, ale po vysunutí pojistky to kyksne. Nějaké nápady? Že by to bylo přecijen blbě zapojený, ampérmetr je na plus 4, při běhu motoru za jakýchkoliv provozních otáček na nule a nehnu s ním. Jawa 250 353. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2010 15:29
 
 
 
 
Jméno: Krťa      IP: uživatel2760    
nebo jeste koukni na uhliky jetsli dolejhaj nebo nejsou olamany
 
 
Datum: 31. července 2010 15:29
 
 
 
 
Jméno: Krťa      IP: uživatel2760    
A merils napeti z dynyma?
 
 
Datum: 31. července 2010 15:27
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draci vim ze urco uz na me nadavate ze to sem furt pisu ale prolejzam porad inzerce bazary vsechno a nemuzu najit tu koncovkuu na ten mustangackej vyfuk jak se dava na konec a prisroubuje se tou 6tkou matkou dejte mi nekdo vedet kdo to mate odkoupim to ihned odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2010 12:35
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No to je ona je prisroubovana jednou matickou mas ji ? jestli ano ses moje zachrana
 
 
Datum: 03. srpna 2010 12:35
 
 
 
 
Jméno: FIchtlar      IP: uživatel9832    
CAU draku myslis takovou tu koncovku co maji mustangy a kterou drzi jeden sroub u prostred a ma to 2 diry ????
 
 
Datum: 03. srpna 2010 12:13
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Spíš nikdo nemá
 
 
Datum: 31. července 2010 19:09
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
doprdele !! to mi jako chcete rict ze nikdo nic nemate a nebo na me vsichni serete ?
 
 
Datum: 31. července 2010 17:59
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
BOhužel ne :-(...před týdnem sem měl nepotřebný mustangácký výfuk a tam ta koncovka byla...jenže pak ho odemně kámoš za 80 korun koupil...
 
 
Datum: 31. července 2010 17:54
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dachl21: a nevis o necem potrebuju jen tu posledni kravinu abych s tim zacpal vyfuk ?
 
 
Datum: 31. července 2010 17:49
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawaaaa: ses blazen ? ale ty myslis urco tu koncovku na diutnika ane na mustangackej vyfuk a tu ja nepotrebuju
 
 
Datum: 31. července 2010 17:48
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawaaaa : zbláznil si se nebo co? DO toho mi sice nic není, ale 500? no za to by odemně cca před měsicem koupil kompletní chromový nádherný výfuk na mustanga
 
 
Datum: 31. července 2010 17:46
 
 
 
 
Jméno: jawaaaaa      IP: uživatel9456    
500, je stara 40 let, a pořád vypada jako nová.
 
 
Datum: 31. července 2010 17:11
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kolik za ni chces ?
 
 
Datum: 31. července 2010 15:43
 
 
 
 
Jméno: jawaaaaa      IP: uživatel9456    
jo a za kolik?:-)
 
 
Datum: 31. července 2010 13:33
 
 
 
 
Jméno: Přema      IP: uživatel9987    
Nazdar draci... Já vím, že je to banalita, ale jsem v tomto směru začátečník a tak se chci raději zeptat... Chci vyvařit karbec z 21 v octu... To má být čistý ocet nebo nějak ředěný s vodou, příp. v jakém poměru? Vím jenom, že to nesmí vařit víc jak 12 min. jinak že to začne oxidovat... Jinak to tam můžu dát celé nebo vyšroubovat ven plovák? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2010 11:57
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vaří se to v poměru 1:1,ale trochu víc vody raději :-)..plovák vyndej, a trysky myslím taky
 
 
Datum: 31. července 2010 11:57
 
 
 
 
Jméno: Don      IP: uživatel9046    
Já bych plovák radši vyndal. A přilej do toho octy taky trochu vody. To nějak od oka trefíš.
 
 
Datum: 31. července 2010 11:55
 
 
 
 
Jméno: Don      IP: uživatel9046    
Zdarec. Vím že to sem asi moc nepatří, ale chtěl bych vědět jaký olej lejete do Simsona a jestli dáváte 1:50 jak je napsáno na víčku nádrže? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2010 19:44
 
 
 
 
Jméno: gozer21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tož když to tam je napsane tak to musi stačit logicky o simku se řika že čim vice oleje tim huře to jede ale pokud tam nedaš m2t tak to myslim nehrozi jinak ja sme starej dobrak tak bych tam taky daval vice 1ku40
 
 
Datum: 31. července 2010 19:44
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
tak davej 1:40
 
 
Datum: 31. července 2010 12:09
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemám se simsonem zkušenosti...ale bratr leje castrol garden 2t, poměr 1:50 a žadné náznaky přidírání
 
 
Datum: 31. července 2010 12:06
 
 
 
 
Jméno: Don      IP: uživatel9046    
No tak na to ti neskočím :-) Jen přemýšlím jestli dát 1:40 nebo 1:50 a mám doma na výběr 2 motorové oleje. Stihl HP a Repsol Moto Town 2T. Tak bych chtěl nějak rozumně poradit. Ale 1:30 to se mi zdá docela hodně :-D
 
 
Datum: 31. července 2010 12:05
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
do simsona lej olej v poměru 1:30
 
 
Datum: 31. července 2010 12:02
 
<  1084  1085  1086  1087  1088  1089  1090  1091  1092  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 13:56:43 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu