Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Draci připravuje se další nášup novinek,,první velká novina,, konečeně tu je ojnice na mopeda na jehlach http://www.fichtlkramek.cz/zbozi/pionyr_hechtl ,,další novinky by měli připlout do fichtlkrámku za 14 dní  až naberu vítr do plachet,, pač ty vesty za dáčo bylo abnormálně náročné,, na balení a na poštovném,,, každopádně ještě deset dní max,, a vesty budou rozdané,, nezpomeňte na jedno *** pokud nejste na silnici videt,,tak se nedivte ze vás dokaze nekdo na silnici ohrozit na zivote jak vas tak i vaseho spolujedce !!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2010 11:30
Datum: 01. srpna 2010 11:30
 dik,,, boto jak od bati
Datum: 01. srpna 2010 6:16
Datum: 01. srpna 2010 0:08
 vesty jsou zadarmo,, pribalujije ke kazde zasilce,,jedny zasilka jedna vesta,,avsak uz jich moc neni,, jeden model zlute barve
Datum: 31. července 2010 21:26
 No co, prostě dostaneš k objednávce zdarma zářivou žlutzeleno uvestu s bílými pruhy, můžeš si to dát třeba do auta.
Datum: 31. července 2010 21:26
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 seso ty vesty jsou zadara? to rozesdílaš poštou a jake to jsou vesty díky
Datum: 31. července 2010 21:15
Jméno: Don
IP: uživatel9046
 Zdarec draci. nemáte někdo zkušenosti s vyndáváním ložisek z kola na Babettě 210? Mám jedno vysypané a nevím jak to vyrazit. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2010 20:16
 nedelal jsem to ale ze zkusenosti vi m že se to musi nahrat vono se to vo neco malililinecko roztahne a pak to lehce vyklepnes a nahrat to m,uzes treba takovou tou pistolí elektrickou
Datum: 31. července 2010 20:16
 Ahoj. Mám problém a sice s mojim Pionýrem. Při studeném motoru jede parádně, ale jakmile se zahřeje začne sebou cukat, škubat a ztrácí výkon. On se ale nedusí spíš je závada někde na elektrice. Vždy potom stačí zastavit dvě minuty počkat a potom zase jede a tak dokola. Dnes jsem zapojil tyristorové zapalování a jelo to dobře i po zahřátí ale asi po 15 minutách jsem jel podél řeky a zase sebou cukal apod. otočil jsem se¨, dojel jsem ke křižovatce a jak jsem se z křižovatky rozjel tak jel zase jak ďas. Dnes jsem ještě vyměnil konenzátor a indukční cívku. Svíčkek jsem vyzkoušel habaděj různé hodnoty. Žádný kabel nemám volný, vše drží, vše vodí, kontakty přerušovače jsem vyčistil. Preventivně jsem taky vyčistil karburátor. Ještě vyzkouším doladit předstih a odtrh ale před dvěma týdny to jezdilo parádně a ze dne na den se to stalo. Můžete mi prosím pomoc ? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2010 21:06
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 a dusi se ti to jenom na určité rychlosti??????
Datum: 31. července 2010 21:06
 zdravim draci, chcel by som vediet ci je velka blbost nahradit nity (zadna rozeta na picliku) skrutkami, povedzme aj s kontramatkami. dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2010 20:52
 je to v pohodě spousta lidí to tak dělá, když to dost dotáhneš a dáš tam pružinovky tak ani nemusíš dávat kontramatky
Datum: 31. července 2010 20:52
Jméno: 007dominik
IP: uživatel9502
 ja sy myslím že by to bylo v pohode já sem nad tým už taky hodne dlouho rozmýšlel že kuopím večí vjenec a chytnem ho šúbama podlá mna by to šlo v pohode.
Datum: 31. července 2010 18:43
 čauves draci  mám jeden malý dotaz  vyměnil jsem na pionýrovi kroužky  mám tříkroužák píst, válec je dobrý. Vyměnil jsem kroužkyy protože ty staré už cinkaly a netáhlo to tak, jak by mělo. Kroužky mám nové, startuje to lépe volnoběh konečně drží nekolísá vytočit to jde krásně, ale nemá to onen tíživý tah, který jsem čekal, oproti těm vyježdeným kroužkům se to spíš zhoršilo, vím že si musí trochu sednout ale projel sem s nima asi 5 km a moc rozdíl poznat není stačí malinký kopeček a hned ztrácí výkon, jinak vše je seřízené dobře svička cihlová ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2010 19:03
 jojo já vím snažím se hodil sem jehlu na třetí zářez at se to více maže  uvidíme po takových 30km jestli na tom bude aspon nějaká změna znát  jinak díky to jste mě potěšili  já už myslel že sem zase něco posral a už to nepojede  ale jak říkám ten volnoběh to je žůžo labůžo  krásna fakt dokonce sem to jednou seřídil tak že to vůbec nedýmilo  aj ten smard z toho je takový jiny než předtím
Datum: 31. července 2010 19:03
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Bylo to celkem zdechlý, do kopce se tomu moc nechtělo, ale jak si to sedlo, tak to jezdilo jak drak a jak napsal dachl21 moc to netoč a nehoň, ať si ty kroužky dobře sednou
Datum: 31. července 2010 18:52
 Mě to sotva jelo  fakt taky kopce sem nemohl vyjet...hlavně to netoč moc
Datum: 31. července 2010 18:45
 tak to jo budu jezdit uvidime  ted už mužu legálně tak to pujde  ja sem totiž četl plno příspěvků kde píšou že kroužky se téměř zajíždet nemusí ) no a teda taky vám to moc netáhlo když ste to zajíždeli ??
Datum: 31. července 2010 18:44
 U mě si kroužek sednul cca po 100 km.
Datum: 31. července 2010 18:35
Datum: 31. července 2010 18:31
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Musíš mít trpělivost, nové kroužky se zajíždí cca 100 km, já když jsem zajížděl nové kroužky, tak si sedly po cca 120 km
Datum: 31. července 2010 18:25
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 ZDAR, STANE SE NĚCO KDYŽ JEDEN ZE ČTYŘ ŠTEFTŮ M6 (řeč je o fikovy) NAHRADÍM ŠTEFTEM M8...? Můžu provrtat hlavu a válec aby tam ten šteft šel prostrčit? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2010 15:36
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 18, Takže 6,5 může být?
Datum: 01. srpna 2010 15:36
Jméno: trubka
IP: uživatel10090
 Fana ,kolik ti je let?Ten závi musí v něčem držet
Datum: 01. srpna 2010 14:14
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Může to být vrták 6,5 nebo 7 ? Díky
Datum: 01. srpna 2010 12:23
Jméno: trubka
IP: uživatel10085
 Vrták 6,4 řízneš závit M8 našroubuješ prodlouženou vložku,zalomíš jazýček a máš hotovo
Datum: 01. srpna 2010 9:13
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Jakým vrtákem a jakou díru mám do kartetu provrtat a jak nasadit tu závitovou vložku M6?
Díky za rady
Datum: 31. července 2010 21:17
 jo šlo by to ale je to fakt prasárna  ta vložka by byla mnohem lepší... nebo vem 8mm tyč, na jeden konec udělej závit a zbytek odsoustružit na 6 mm a závit M6 na druhym konci...
Datum: 31. července 2010 20:25
Jméno: trubka
IP: uživatel10075
 Proč nedáš do karteru závitovou vložku ?
Datum: 31. července 2010 20:19
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 no centymetr by se tam vlezl je tam dost místa v tom kartetu-horší je válec a hlava
Datum: 31. července 2010 20:13
Jméno: Sy
IP: uživatel5570
Datum: 31. července 2010 19:50
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Existuje šteft který má M6 ale centymetr u konce je M8 nebo M10? Moc Díky
Datum: 31. července 2010 19:13
 ty rád mačkáš F5 vid?  ..a to jestli to můžeš provrtat nevím...nikdy sem to nezkoušel..ale mysůím že misto tam bude
Datum: 31. července 2010 18:56
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 A poradíš mi aspoň?
Datum: 31. července 2010 18:49
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 A poradíš mi aspoň?
Datum: 31. července 2010 18:49
 můžeš za to..... nemáš mačkat F5 trubko...
Datum: 31. července 2010 18:32
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 ...nemohu za to, vždy se mi to sem dá dvakrát !!!
Datum: 31. července 2010 18:13
Jméno: Simson
IP: uživatel10072
 Zdravim mam dotaz nemate nekdo doklady na simson s51 nebo jestli o nekom kdo ma vite tak se ozvete na e-mail mkupec.4@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2010 18:10
Jméno: Simson
IP: uživatel10072
 dik ale tam sem byl a nic ja bych mel sehnany ale ony nejsou napsane na majtele ale na nekoho jineho nevite jestli se stim da neco delat??
Datum: 01. srpna 2010 18:10
Datum: 31. července 2010 22:33
Datum: 31. července 2010 22:33
Jméno: Honza Kučera
IP: uživatel9857
 Zdravím mám takový problém mám babetu ale nevím kolik tam mám dávat oleje vždy tam dám od oka a moc to čoudí a nedávno se to začalo dusit kolik víček m2t se míchá do 1 litru benzínu? Za každou odpověď budu vděčný.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2010 13:16
 no já mam čz 175 477 a do 5 litů dávom 1decilitr johnsered oleje
Datum: 01. srpna 2010 13:16
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Já si koupil na JETce M2T olej, cca 200 ml už nevim, sice to stálo 35kč ale kupoval sem to hlavně kvůly odměrce  Jsou na tom nakreslený 4 odměrky, máš tam přehledně na kolik litrů toho tam máš nalejt v danym poměru. Jsou tam odměrky na 1:25, 1:33, 1:40 a 1:50....Moc dobrá věc, žádný počítání, jen odhad kolik si toho nalil do nádrže  Jinak v případě M2T se zanáší dost vejfuk a proto se to může dusit. Já mažu M2T a dekarbonizuju tak jednou měsíčně..
Datum: 01. srpna 2010 0:16
 prostě to tam dej 1:40 až 1:33 to je asi 25-30ml na 1 litr = 1 a půl malýho panáku
Datum: 31. července 2010 20:18
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 do litru benzínu se míchají asi 2 slivovicové štamprle
Datum: 31. července 2010 18:11
 Zdravím draci potřebuju poradit jaký máš dát předstich u ČŽ 150/352????Když sem dal předstich těch 3mm a odtrh 0,5 tak se to nechtělo vytáčet takže co s tím??????A jak to je čím větší odtrh tím to půjde víc točit nebo naopak a předstich to samý?Díky moc za každou radu už fakt neim co s tím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2010 17:47
 čím větší odtrh, tím kratší dobu se bude nabíjet indučka a jiskra bude slabší. jinak s předstihem to je čím větší tím víc jde vytočit.... ale zas bud eproblém s nízkýma otáčkama....
Datum: 31. července 2010 17:47
 4mm. Blbě vytáčet jde, když jsem měl 2cm
Datum: 31. července 2010 17:46
Posl.aktualizace: 31. července 2010 21:12
Jméno: kekz
IP: uživatel8619
 hele díky za návrhy.. nesu nový zprávy.. tak sem se s tím chvíli rýpal v garáži a jak sem se dorýýpal, chytlo to na druhý našlápnutí!!! motor běžel jako hodinky, potom sem měl namířeno ke kamarádovi, že si zajezdíme.. tak sem jel.. fechtl tahal jako drak a jak valil.. jel sem a ejl, najednou jak sem tam hodil neutrál abych sjel kopec fechtl chcípnul a už se nenastartoval... chcípl naštěstí 5 metrů od jeho baráku  pak jsem se s kamarádem drbali ve fechtlovi asi 2 hodiny... dělali jsme vše co nás napadlo.. od karbecu až po odtrh.. pak to bylo divný.. jednou ten fechtl párkrát poskočil, jednou jen škytnul, jednou neškytnul vůbec a jednou mě málem vyletěl z ruky, jel asi 20 metrů jako drak, pak opět chcípnul.. tak to šlo ty dvě hodiny.. až na to že jel jako drak asi jen dvakrát..
Datum: 31. července 2010 21:12
 no a víš že když změníš jenom odtrh tak se ti výrazně změní i předstih??? pokud to ovšem nevykompenzuješ pootočením celýho magneta...
Datum: 31. července 2010 20:35
Jméno: Honza Kučera
IP: uživatel9857
 hele to s tima kladívkama rozhodně udělej ale skus jak mát plovák tak nad nim máš vlastně tu kritku a na ní máš šroubek tak ho skus malinko poutáhnout
Datum: 31. července 2010 17:48
 JJ přesně nejspíš bude pecka na kladívkách...tohle mi dělalo taky...nakonec sem musel rozpůlit motor, ...a to ze ti kape benal z karbecu bude asi velka hladina v plovakovce...takze ji zkus snizit
Datum: 31. července 2010 17:44
 Nejspíš to bude pecka na kladívkách.....Hele jestli máš karbec čistej a předstich dobrej tohlecto samý mě dělala pecka na kladívkách u jawy 05.Takže kladívka odrbat šmirglem aby na nich nebyla pecka a potom znovu seřidít a nebo ještě zkontroluj jestli nemáš poškrábanou vačku a něměný se předstich fůrt.
Datum: 31. července 2010 17:41
Jméno: kekz
IP: uživatel8619
 opravdu Vás prosím aspoň o pár náávrhů proč to nejde a co mám udělat.. nevím si rady
Datum: 31. července 2010 17:36
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 Nejede to, jak jsou kroužky ruple, musím koupit nové. Jak ale poznám jakou velikost? Díky zlepší to nějak výkon?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2010 20:38
 vem šupléru a změř píst ne?!? výbrusy sou po 0,25mm origo jak jistě víš má 38,00mm
Datum: 31. července 2010 20:38
 na pístu bys měl mít napsaný bud A,B,C a číslo třeba B4.To znamená že máš 4 výbrus tím pádem kroužky na 4 výbrus průměr 39,00mm
Datum: 31. července 2010 17:44
Jméno: šnek
IP: uživatel10072
 Zdravim mam dotaz mam simsona ale nejde minastartovat ani roztlacit potreboval bych poradit co stim jiskru haze karburatur a vyfuk jsem vycistil.prosim poradte uz si nevym rady predem dekuji za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2010 23:11
 hele ja dal predevcirem N15C Brisku a na 3 nakopnuti vrci. Pred tim ani blaf. Davame dokupy simaka co 10 let stal a snad uz jsme konecne v cilove rovince. Menili se gufera, cistil karbec, delala elektrika a menila svicka. Jede uz celkem ok ale pekne huli jak parni masina. Rekl bych ze huli proto ze se jeste nespalil prevodak co natekl pres gufero ke klice a nebo za to muze 10 let srarej benal.
Datum: 31. července 2010 23:11
Jméno: šnek
IP: uživatel10072
 a nevite jakou svičku bych tam mel koupit??
Datum: 31. července 2010 20:57
Jméno: šnek
IP: uživatel10072
 no svička je mokra tak ji vysusim a dam zpet ale mel jsem tam snad 5 ruznych sviček a furt nic ani to neblafne a nemuze to byt necim jinym??
Datum: 31. července 2010 20:52
 no popravdě, jestli si udělal všechno co píšeš správně, tak není důvod aby to nejelo, že??  a to že háže jiskru venku z válce ještě neznamená že ji bude házet i ve válci při 10x větším tlaku... a je ta svíčka po několika pokusech o nastartování aspoň mokrá?
Datum: 31. července 2010 20:28
 Zdarec fichtlaci nemáte prosim nekdo tlumiče na mustanga jestli jo tak napiste na e-mail nebo na cislo 776746740
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2010 9:47
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 od kad jses??
Datum: 01. srpna 2010 9:47
 Nemáte tu někdo 175/356 s otáčkoměrem nebo graf závislosti rychlosti na otáčkách motoru při 4 převodovém stupni?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2010 16:58
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 Prosím radu: Mám nové pístní kroužky nasadil sem je na píst, ale píst mě nejde dát do válce. Kladivem to tam bouchat nechci. Díky všem moc za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2010 15:52
 no ty zámečky...to je mosazný kolíček který je v každé drážce pro kruh a slouží tam k temu aby se kroužek nijak neotáčel,pak by došlo k takovému otočení že by se kroužek jeho koncama zasekl o kanálek ve válci a kousl by se ti píst. Jestli ti kousek rupl tak ti tama bude unikat komprese a nepojede to moc dobře
Datum: 31. července 2010 15:52
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 No a co jsou ty zámečky a nevadí že mě kousek toho kroužku ruplo?
Datum: 31. července 2010 15:49
 V pístu v drážkách pro kroužek je takový většinou mosazný kolíček. Ty kroužky musíš otočit koncama nad ten kolíček,zmáčknout je a po jednom nasadit do válce. Jestli jsi kousek kruhu uštípl tak bych tam dal nový jinak to nepojede jak má
Datum: 31. července 2010 15:48
 nejspíš si ani nedal kroužky do zámků
Datum: 31. července 2010 15:42
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 V jakych zamečkach? To asi nemam, a nevadí když me malej kousek kroužku rupnul?..
Datum: 31. července 2010 15:37
 máš píst otočený šipkou k výfuku a máš kroužky v zámečkách jak mají byt?
Datum: 31. července 2010 15:16
 vyčistil jsi pořádně drážky na pístní kroužky? samotný kroužky jdou dát do válce normálně?
Datum: 31. července 2010 15:05
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Zdarec, jak se šteluje karbec na mustangu? Odstraním vůli v lanku, nastavím volnoběh a jehlu si dám na který zářez chci?
A ten mosazny šroubek nalevo a napravo od šroubku kerym se ladi volnobeh mam dotahnout? Někde sem slyšel že se ta levá tryska má povolit o půl otáčky z5...?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 19:44
Jméno: majlo
IP: uživatel10136
 zdar hele ja mam trisky dotahli na fect mnel sem jednu povoleneu a straitil sem ji pač se ty motory celi klepou  a musel sem tam dat novou a s jehlou ti neporadim pac tu mam hesky zvohejbanou
Datum: 07. srpna 2010 19:44
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Může to být netěsnící hlava?
Datum: 31. července 2010 22:34
 sry blbě sem to napsal předstih máš moc malej ne velkej  nebo je špatný palivo...
Datum: 31. července 2010 20:48
 jj moc velkej předstih a (nebo) přiucpanej vejfuk  + k tej vůli na plynu, jestli to dělá nebo nedělá neplechu záleží pouze na tom kudyma máš vedený plynový lanko  a ne na náladě konkrétního pionýra
Datum: 31. července 2010 20:46
 Předstih..ted nevím jestli malý nebo velký
Datum: 31. července 2010 18:38
 výfuk plný bordelu něbo předstih...
Datum: 31. července 2010 18:38
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 A nevíte někdo čím to je že to střílí do karbeca? Může to být netěsnící hlava?
Datum: 31. července 2010 18:32
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 pokud to nedělá žádnou paseku, tak to tak nech..., já mám právě zkušenosti, že když je lanko bez vůle, tak to dělá neplechu, ale každej pionýr je prostě jinej
Datum: 31. července 2010 18:21
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Kony: Ani ne, mám to zcela bez vůle a hned když otáčím rukojetí se zdvihá šoupátko!
I když s tím házím v levo, v pravo tak se to bez otočení plynové rukojeti ani nehne!!!
Datum: 31. července 2010 15:19
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Fana: plynové lanko většinou bývá dost dlouhé, ale když odstraníš vůli, tak se ti při zatáčení řidítek bude podzvedávat šoupě v karbecu a bude se ti přidávat a obírat plyn
Datum: 31. července 2010 15:00
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 já vím, ale snad to nevadí...
Datum: 31. července 2010 14:55
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Já odstranit vůli můžu, protože nemám krátký bowden jako někdo...aby mě to přidávalo
Datum: 31. července 2010 14:55
 kony: víceméně opekuješ to co jsem napsal já
Datum: 31. července 2010 14:40
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Všechno co jsi napsal tak je špatně. Na lanku musí být vůle, jinak se ti při zatáčení řidítek bude ubýrat a přidávat plyn, jehlu dej na druhý zářez z vrchu a ty mosazný šroubky jsou trysky a ty musí být utáhlé, tím prostředním šroubkem (s tou pružinkou, co je mezi tryskama) se šteluje volnoběh a jen podotknu, že se volnoběh šteluje, až je motor zahřátý
Datum: 31. července 2010 14:29
 jednu na druhý zářez odvrchu..... to s tím povolení trisky si slyšel dobře, jenže to neplatí u karbecu z pionýra!!!.. u pionýra všechny mosazné trysky pořádně dotáhni. tím šroubkem mezi triskama (ten s pružinkou) se seřizuje volnoběh.
Datum: 31. července 2010 13:28
 Třeba budete vědět tady. Regulátor se hýbe, stačí přidat plyn a rozkmitá se kotvička. Nicméně to stejně nedobíjí. To bude nějaká hovadina. Když to vytočím a přepnu do polohy jízdy na dynamo, chcípne to. Stejnětak jsem přidal plyn, řev jak kráva, ale po vysunutí pojistky to kyksne. Nějaké nápady? Že by to bylo přecijen blbě zapojený, ampérmetr je na plus 4, při běhu motoru za jakýchkoliv provozních otáček na nule a nehnu s ním. Jawa 250 353.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2010 15:29
Jméno: Krťa
IP: uživatel2760
 nebo jeste koukni na uhliky jetsli dolejhaj nebo nejsou olamany
Datum: 31. července 2010 15:29
Jméno: Krťa
IP: uživatel2760
 A merils napeti z dynyma?
Datum: 31. července 2010 15:27
 Draci vim ze urco uz na me nadavate ze to sem furt pisu ale prolejzam porad inzerce bazary vsechno a nemuzu najit tu koncovkuu na ten mustangackej vyfuk jak se dava na konec a prisroubuje se tou 6tkou matkou dejte mi nekdo vedet kdo to mate odkoupim to ihned
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2010 12:35
 No to je ona je prisroubovana jednou matickou mas ji ? jestli ano ses moje zachrana
Datum: 03. srpna 2010 12:35
Jméno: FIchtlar
IP: uživatel9832
 CAU draku myslis takovou tu koncovku co maji mustangy a kterou drzi jeden sroub u prostred a ma to 2 diry ????
Datum: 03. srpna 2010 12:13
 Spíš nikdo nemá
Datum: 31. července 2010 19:09
 doprdele !! to mi jako chcete rict ze nikdo nic nemate a nebo na me vsichni serete ?
Datum: 31. července 2010 17:59
 BOhužel ne  ...před týdnem sem měl nepotřebný mustangácký výfuk a tam ta koncovka byla...jenže pak ho odemně kámoš za 80 korun koupil...
Datum: 31. července 2010 17:54
 dachl21: a nevis o necem potrebuju jen tu posledni kravinu abych s tim zacpal vyfuk ?
Datum: 31. července 2010 17:49
 jawaaaa: ses blazen ? ale ty myslis urco tu koncovku na diutnika ane na mustangackej vyfuk a tu ja nepotrebuju
Datum: 31. července 2010 17:48
 jawaaaa : zbláznil si se nebo co? DO toho mi sice nic není, ale 500? no za to by odemně cca před měsicem koupil kompletní chromový nádherný výfuk na mustanga
Datum: 31. července 2010 17:46
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 500, je stara 40 let, a pořád vypada jako nová.
Datum: 31. července 2010 17:11
 Kolik za ni chces ?
Datum: 31. července 2010 15:43
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 jo a za kolik?
Datum: 31. července 2010 13:33
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 Nazdar draci... Já vím, že je to banalita, ale jsem v tomto směru začátečník a tak se chci raději zeptat... Chci vyvařit karbec z 21 v octu... To má být čistý ocet nebo nějak ředěný s vodou, příp. v jakém poměru? Vím jenom, že to nesmí vařit víc jak 12 min. jinak že to začne oxidovat... Jinak to tam můžu dát celé nebo vyšroubovat ven plovák? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2010 11:57
 Vaří se to v poměru 1:1,ale trochu víc vody raději  ..plovák vyndej, a trysky myslím taky
Datum: 31. července 2010 11:57
Jméno: Don
IP: uživatel9046
 Já bych plovák radši vyndal. A přilej do toho octy taky trochu vody. To nějak od oka trefíš.
Datum: 31. července 2010 11:55
Jméno: Don
IP: uživatel9046
 Zdarec. Vím že to sem asi moc nepatří, ale chtěl bych vědět jaký olej lejete do Simsona a jestli dáváte 1:50 jak je napsáno na víčku nádrže? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2010 19:44
 tož když to tam je napsane tak to musi stačit logicky o simku se řika že čim vice oleje tim huře to jede ale pokud tam nedaš m2t tak to myslim nehrozi jinak ja sme starej dobrak tak bych tam taky daval vice 1ku40
Datum: 31. července 2010 19:44
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 tak davej 1:40
Datum: 31. července 2010 12:09
 Nemám se simsonem zkušenosti...ale bratr leje castrol garden 2t, poměr 1:50 a žadné náznaky přidírání
Datum: 31. července 2010 12:06
Jméno: Don
IP: uživatel9046
 No tak na to ti neskočím  Jen přemýšlím jestli dát 1:40 nebo 1:50 a mám doma na výběr 2 motorové oleje. Stihl HP a Repsol Moto Town 2T. Tak bych chtěl nějak rozumně poradit. Ale 1:30 to se mi zdá docela hodně
Datum: 31. července 2010 12:05
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 do simsona lej olej v poměru 1:30
Datum: 31. července 2010 12:02
|



|