Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Draci a dračice, tak začínám novou éru, končí éra polního ježdění a nastupuje úplně nová silniční éra  řidičák ž skoro v kapse, ted jen dojet s fíkem na technickou...
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2010 14:15
Jméno: dodo
IP: uživatel9656
 tak to seš na tom stejně jako já přeji hodně š´tastných kilometrů
Datum: 11. srpna 2010 14:15
 Tak to hodně štěstí na STK!!
Datum: 03. srpna 2010 11:45
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
Posl.aktualizace: 31. července 2010 9:53
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Vem si píst do mototechny a je...
Datum: 31. července 2010 9:53
Jméno: Robert Bosch
IP: uživatel10039
 TO: lk - Óch ja. Spousta lidí je tady poměrně málo gramotných - dle stylu psaní, horší je, že jsou zde i tací, kterým dělá problém čtení! Přečti si všechny odpovědi k tomuto dotazu, pak ještě jednou co jsem psal já a pak se mě ptej od kdy se kupujou kroužky podle starých. Od té doby, co tě nenaučili číst!
Datum: 28. července 2010 22:42
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 robert: od kdy se kupujou koružky podle starejch? stačí když se koukne jaký číslo má vyražený na pístu, případně vrtání válce změří posuvkou a podle toho, kolikátej výbrus má, tak koupí kroužky....zálkadní vrtání je 38mm a výbrusy jdou po 0,25mm ... jednoduchá matematika.... jinak pismena dříve udávali toleranci výbrusu, ale na to už se dneska nehraje
Datum: 28. července 2010 19:30
Jméno: Robert Bosch
IP: uživatel10039
 Raději se podívej do tabulek, kolik pístních čepů různých velikostí se dá použít pro jaký píst a ojnici a zjistíš, že tam jakýkoliv dát nemůžeš. Válec i píst by měli mít na sobě vyražené písmeno, popř. číslo výbrusu - podle toho se podívej do dílenské příručky a zjistíš, jaké tam patří pístní kroužky. Rozdíly bývají v setinách, ne-li tisícnách milimetru, to okem nepoznáš a posuvkou změříš jen přibližně. Nelze kupovat kroužky nové, podle starých ojetých. Co potom koupíš? Nové kroužky s průměrem jak ojeté? Jestli nechceš marnit čas, peníze a svou práci, sežeň si dílenskou příručku pro Jawa 05/20/21/23a a tam vše potřebné nalezneš.
Datum: 28. července 2010 17:06
 Radši si na ten pístní čep udělej stahovák at tim mlácením nepoškodíš ojnici.
Datum: 28. července 2010 13:15
 Píst vyndáš tak že z válce odšroubuješ výfuk i karburátoe. odšroubuješ hlavu a pak to celé normálně vytáhneš. Pak jsou v pístu ty otvory pro čep a v nich zajištovací kroužky. Ty vytahni kombinačkama. Pístní čep jde obvykle vysunout ručně pokud je motor nějakou dobu jetý. Když to nepujde tak to normálně vyraz nějakou kulatinou a kladivem. A pozor ad sinepoškodíš bronzové futro v ojnici a ad ojnici neohneš. opatrně a s citem. Změř si šuplerou průměr válce,a v mototechně nebo někde řekni že chceš píst s kroužkama na tento průměr a oni ti to dají. alespon u mě to tak funguje. S pístem doporučuji koupit i nový pístní čep
Datum: 28. července 2010 12:53
 Ahoj, stále se mi ohýbá zadní osa u babetty 207, už se mi ohla 4. rozpěrky v náboji jsou snad složený dobře, vážim necelej metrák, silnici kde jezdim sou docela děravý. rozpěrky jsou v náboji složený dobře. Máte někdo stejnej problém? Nevíte o nějakej ose z kvalitnějšího materiálu? Případně z jaké ocele ji vyrobit, a kde by se dala koupit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 0:03
 Robert Bosch:Ty seš mi ale pěkný chytrák aby se teplem zvlnila ocelová tyč jenom obyčejným bržděním od čeho jsou asi na tom bubnu brzdy žebra pro odvod tepla do ovzduší měl by ses nad sebou zamyslet.
Datum: 29. července 2010 0:03
Jméno: Robert Bosch
IP: uživatel10039
 Je možné, že by se ti ta hřídel zahřívala při brždění? Že by se teplo vznikající při brždění přeneslo na tu hřídel a ta jak by byla horká tak je tvárnější, více měkká, tak se zkroutí? Nebo to dělá jen to samotné brždění, že vychyluje kolo do strany a vykřiví hřídel hned za nábojem. Pak to chce buď lepší hřídel a nebo nebrzdit smykem.
Datum: 28. července 2010 22:49
 sorry za několikanásobný post
jinak kdysi sem měl opotřebovanou řetězovku, řetěz padal a já potřeboval nutně cca 15km dojet, tak sem řetěz dotáhnul fakt až na krev, po tom vo sem dojel byla znatelně opotřebovaná rozeta -vypadala podobně jak kotouč do cirkulárky než jako ozubený kolo než před tim, hřídel byla zvohlá se už víc nezvohla, takže moc napnutym řetězem to asi nebude, pac by driv bylo vidět opotřebování na rozetě
Datum: 28. července 2010 17:56
 řetěz sem vždycky napínal tak, aby mi nedřel o vidlici, vždycky byl prověšenej odhadem o cca 1-1,5 cm, po pár jízdách zase ale začal dřít o vidlici bléíko pastorku. Hřídel se mi ohla vždy přibližně v místech kde na sebe dosedá buben a střed brzdy (to kolečko s brzdovejma paknama)
Datum: 28. července 2010 17:45
 řetěz sem vždycky napínal tak, aby mi nedřel o vidlici, vždycky byl prověšenej odhadem o cca 1-1,5 cm, po pár jízdách zase ale začal dřít o vidlici bléíko pastorku. Hřídel se mi ohla vždy přibližně v místech kde na sebe dosedá buben a střed brzdy (to kolečko s brzdovejma paknama)
Datum: 28. července 2010 17:45
 řetěz sem vždycky napínal tak, aby mi nedřel o vidlici, vždycky byl prověšenej odhadem o cca 1-1,5 cm, po pár jízdách zase ale začal dřít o vidlici bléíko pastorku. Hřídel se mi ohla vždy přibližně v místech kde na sebe dosedá buben a střed brzdy (to kolečko s brzdovejma paknama)
Datum: 28. července 2010 17:36
Jméno: Robert Bosch
IP: uživatel10039
 Není tvůj problém spojený s přílišným přešpónováním řetazu, kde pak došlo k vykřivení osy? Co se týče materiálu, tak ocel musí krásně jasně zvučet, když s ní cinkneš i tak se dá poznat laicky, jestli ten materiál je úplné blato, nebo něco tvrdšího. Zkus si stejný pokus na kuchyňských nožích. Cinkni špičkou o kus kovu a poznáš, jak se který rozezní. Tvrdí materiál bude mít silný zvuk a bude rezonovat déle.
Datum: 28. července 2010 17:12
Jméno: termix
IP: uživatel10036
 nejlechci a nejlepsi co mzes udelat dojit si tam a poptat se jich ty co tam delaj se vtom vyznaj prece jenom nejlip a poradej ti co a jak ....
Datum: 28. července 2010 13:20
Jméno: termix
IP: uživatel10036
 nejlechci a nejlepsi co mzes udelat dojit si tam a poptat se jich ty co tam delaj se vtom vyznaj prece jenom nejlip a poradej ti co a jak ....
Datum: 28. července 2010 13:20
 hm a tip na materiál by nebyl či přímo odkaz na nějakej na konkrétní výrobek(tyč) třeba u ferony? v ocelích se vůbec nevyznam, jestli by stál metr tyčky 20 a nebo 200kč už by bylo jedno, hlavně aby se to po pár km znova nezvohlo...
Datum: 28. července 2010 13:04
Jméno: hajda
IP: uživatel2439
 mám, nedá se nic dělat.... ale kamoš co dělá v brisku mi sehnal neco speciálního, a drží... je to nějaká uhlíkatější ocel bo něco tak.... ale ja stejně spíš jezdim na fichtlu...
Datum: 28. července 2010 12:38
 zdar hosi, kdyz chci prestrikat ram od kola tak co myslite ? muzu z toko kola akorat odlepit nalepky umyt ho poradne a nastrikat ? nebo to musim jeste jemnym smirkem prejet ? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 13:14
Jméno: termix
IP: uživatel10036
Datum: 28. července 2010 13:14
 trochu bych to přebrousil a hlavně odmastil,jestli máš přední odpruženou vidlici tak nezapoměn kluzáky zakrýt
Datum: 28. července 2010 13:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 musíš to podbrousit
Datum: 28. července 2010 13:01
 Zdravim mate nekdo zkusenosti s primarnim 9z nebo 11z koleckem?Diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 11:40
 Zdravim mate nekdo skusenosti s primarnim 9z nebo 11z koleckem?Diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 11:36
 Zdravim mate nekdo skusenosti s primarnim 11z koleckem?Diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 11:34
 Zdar mám mustanga a nejde řadit budu muset pulit motor? Nebo čím to může být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 14:55
Jméno: standa
IP: uživatel10037
 no tak nez zacnes cokoliv rozebirat a pulit,tak se podivej,jestli se ti nezasekava radicka,jde volně vedení táhla a utahni srouby co so na automatu....pokud má zarážecí šroub nevhodnou hlavu(sirokou) tak to taky nemusi radit.....ale blbe se tam muze,kdyz je motor v rámu...
Datum: 28. července 2010 14:55
Jméno: Dejvid001
IP: uživatel9832
 No,a zkousel si s tim popojet protoze to ti nehodi rychlost kdyz ty zuby nejsou v chodu(jen nekdy)vyzkousej a uvidis..jinak GO a podivej se na vidlicku a tisicihran
Datum: 28. července 2010 14:30
 ale mě tam de zařadit neutrál a trojka jednička a dvojka nejde
Datum: 28. července 2010 13:33
 Nebo mi říkali že může být ohnutá vidlička
Datum: 28. července 2010 13:31
Jméno: Dejvid001
IP: uživatel9832
 CUs,jestli ti radici automat pri razeni vubec nic nedela tak mas stejny problem jako ja..Ja to resil rozpulenim motoru a nasledne menenim celeho automatu..ja sem mel v cudu pruzinky a nefikalo to takze doporucuji udelat GO vymenit radici automat a znova utesnit mezi karterama a slozit..xD
Datum: 28. července 2010 13:30
 no nevim co se stane když rozebereš řadici automat v složenym motoru,mohlo by ti druhá část spadnout do motoru
Datum: 28. července 2010 13:03
 Sundej motor a nahoru na něm je takový předmět nevim jak se temu říká. Zapadá do něj ta tyčinka která vede od řadící páky. No tak vytahni segrovku a vysun z motoru tu věc. často se stává že tam bývá semletý tisícihran. tak se na to podívej
Datum: 28. července 2010 12:49
Jméno: wena
IP: uživatel1553
 Ještě dodávám že na vrchu motoru to tam může být špatně nasazané.
Datum: 28. července 2010 11:58
 zkus se ještě popdivat zda tam máš z hora motoru takový dva šroubky dobře přitáhlý ale to by podle mě šlo jen blbě řadit ale řadilo by to no zkus to a když to nepomůže tak hold musíš půlit
Datum: 28. července 2010 11:25
 akoze nejde radit? lebo ked v jednom mieste stoji motorka a nejde radit to je normálné,,co delá ked si chces radit?
Datum: 28. července 2010 10:56
 Zdarec Draci nevíte někdo o yamaze dt 80 nebo 125 na papírech??? A musí to byt v Jihočeském kraji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 10:40
Jméno: Honza 17
IP: uživatel6617
 zdar,vim že tenhle dotaz se sem nehodi ani sem nepatři ale ja už si nevim rady kde sehnat motor na čz 175 487 schaněl sem ho už snad všude ale nikde jsem na něj nenarazil o muj motor jsem přišel když jsem ho sundal z ramu a natiral jsem ram ale došla mi barva tak jsem si zajel pro novou a motor jsem zapomněl venku a než jsem se vratil tak byl pryč
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 10:23
 tak draci,,vesta zadaco jde do finale,,, uz asi jen pristi tyden,,a vesty budou fuc ,,, sorac
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 10:17
Jméno: Radekcz
IP: uživatel6617
 zdar, mam čz 175 487 a nejel sem na ni tak tyden a dneska sem se chtěl projet a akdyž jsem ji chtěl nastartovat tak sem šlapl na nakopavačku a v motoru něco divně zapraskalo a nakopavačka se ani nehla tak sem paku vratil zpět řekl jsem si že to roztlačim, tak sem tam zařadil jedničku ta tam padla jako pomasle tak sem se rozběhl a pustil spojku ale bylo to jako kdybych ji pořad držel jen to šlo trižku huř tlačit tak jsem ji skoušel povolit atd ale ničemu to nepomohlo pořad to sami, ale když jsem s motorkou couvl tak to bylo v pořadku pist se pohnul kolo šlo dosmiku byla cejtit komprese ale dopředu nic ,na motorce jsem před tydnem jezdil a byla v pořadku tak nevim co se stim mohlo stat odpovědět
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 9:58
 Dobrý den všem,zajímá mě,zda jsou nějaké podmínky pro přepravovaného spolujezdce na motorce.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2010 7:47
 sppolujezdec nesmi mit pod 12let,musi dosahnou nohama na stupačky,musi mit helmu,a pri jizde nejlepsi kdyz se bude drzet ridice nebo se opirat o nadrž amusis ho pred jizdou poučit pokud na motorce jestenejel
Datum: 14. září 2010 7:47
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 Jasně, mas to stejný pravidla jak u auta když chceš sedět vepredu, tzn. od 12 let a nevim ted jiste jestli aji vyska je podstatna a kazdopadne musis mit v papirech napsany ze je to pro 2 osoby
Datum: 04. srpna 2010 9:36
Jméno: Fojta
IP: uživatel7549
 Zdarte, mám dotaz. Dá se zapojit 30W zápalko jako 20W ? Nebo se spojují cívky v 30w zápalku, nemám s 30W žádné zkušenosti  , jaký je zapojení, když to chci dát jako 20W ? co musím kam připojit ? . díkeś
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 16:38
Jméno: trubka
IP: uživatel10038
 fermez-ujasni si střídavé napětí a stejnosměrné a pak tady takhle neblábol
Datum: 28. července 2010 16:38
 vdetko bude fungovat zapoj dve cievky ako fermez rikal do sérii, a dve káble ktoré isli v pripade 20W zápalka na jednu cievku a na druhú len treba spojit
Datum: 28. července 2010 10:54
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 to 30W musi bejt spojeny za sebou jam ma bejt podle origo, civky maj stridavej proud jednou jde do spotrebycu + pak zase - takze kdyz to spojis normalne tak to nejspis fungovat nebude, i kdyz jednomu duchodcoj to zahadne funguje, musis to zapojit tak ze jedna civka je ukostrena a ma vyvot a ten vyvot spojis do ty druhy civky misto ty kostry a na ty druhy mas vyvot nevym jestli to chapes, poradne nevim co chces stim delat
Datum: 28. července 2010 9:13
Jméno: Fojta
IP: uživatel7549
 Zdarte, mám dotaz. Dá se zapojit 30W zápalko jako 20W ? Nebo se spojují cívky v 30w zápalku, nemám s 30W žádné zkušenosti  , jaký je zapojení, když to chci dát jako 20W ? co musím kam připojit ? . díkeś
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 8:20
Jméno: Fojta
IP: uživatel7549
 Zdarte, mám dotaz. Dá se zapojit 30W zápalko jako 20W ? Nebo se spojují cívky v 30w zápalku, nemám s 30W žádné zkušenosti  , jaký je zapojení, když to chci dát jako 20W ? co musím kam připojit ? . díkeś
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 8:18
Jméno: Fojta
IP: uživatel7549
 Zdarte, mám dotaz. Dá se zapojit 30W zápalko jako 20W ? Nebo se spojují cívky v 30w zápalku, nemám s 30W žádné zkušenosti  , jaký je zapojení, když to chci dát jako 20W ? co musím kam připojit ? . díkeś
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 8:17
Jméno: Fojta
IP: uživatel7549
 Zdarte, mám dotaz. Dá se zapojit 30W zápalko jako 20W ? Nebo se spojují cívky v 30w zápalku, nemám s 30W žádné zkušenosti  , jaký je zapojení, když to chci dát jako 20W ? co musím kam připojit ? . díkeś
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 8:16
Jméno: termix
IP: uživatel10031
 cus draci mam problem s moji 90tkou proste kdyz jedu tak nekdy vnechava a pak vilitne jak strela jak kdyby mi to melo urvat ruce jezdim bez filtru jede to lip kaburator porad citim a ted aktualne je cistej sitko z nadrze i kohoutek taaky cistej takze beno by melo dotykat dobre kondik je tam novy a asi dobry civka stara a asi taky dobra jinak by to ani jiskru nehazelo predstih a odtr je nastavenej podle oka protoze norml naky hodnoty nefakaj pls hodte sem odkaz nebo naky hodnoty predstihu a odtrhu co mate vy ja sem naky stahnul z netu a ani si to snima neskubne.... tohle sem chtel pridat rano ale nak to neslo ted aktualne mam stejnej problem ale samo se mi odsroubovalo pravi viko motoru a celi magne to mi ukroutilo sroub ten pastorek co drzi magneto totac na sracky a kus toho hliniku v magnetu jak je ten zoubek je taky v tahu asi vysokejma otackama zejtra se tam chystam magneto narvat zpet a poradne dotahnout jinak je mozny ze zavada byl v tomhle ? magne to bylo tak na polovine civek takze polkovicni napeti  pls help inak jehůlu mam myslim na druhym zarezu od zhora myslite ze je to idealni ?kdyz sem ji dal dolejc motor vynechaval ve vysokejch otackach kdyz sem ji dal az nahoru motor vynechaval v nizkejch nevim jestli to bylo urco jehlo.... jeste me napadloco spojit vschny 4 civky paralerne ze bych mel stejny napeti a o neco vetsi proud takze vic Watu ze by to mohlo ject lip ale bojim se ze bych zmrvil svicku nebo propalil pist
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 21:52
Jméno: termix
IP: uživatel10043
 seru na to uz me to nebavi se vni hrabat ted zase nefaka spojka asi az tam vtece ten olej zasrany ferodo lamely sorry ze sem sprostej ale uz me to stve motor vypada lxusne ale nastaveni predstihu nastaveni spojky utesneni vejfuku a prehozeni radicich vidlicek z druhyho motoru z je asi nadmoje sily asi pude do sveta holka
Datum: 28. července 2010 21:52
 skus vymenit kondenzátor aby ti nevynehával
Datum: 28. července 2010 13:50
 s tim vynechaváním ti neporadim,sám stím bojuju u fichtla,jinak s těma civkama bys sis moc nepomohl ty cívky by se navzájem rušily,možná by to bylo ještě horší...
Datum: 28. července 2010 13:40
Jméno: termix
IP: uživatel10036
Datum: 28. července 2010 13:28
 odtrch: 0.35-0,45mm predstich:1,7-2,2mm ale 90ku som nazivo som videl len 2 krát  do elektriki nerozumjem
Datum: 28. července 2010 11:07
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 cus draci mám dotaz kolik oleje se má nalét do zadních tlumičů u mustanga?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 13:48
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 díky
Datum: 30. července 2010 13:48
Jméno: kedar
IP: uživatel7924
 mělo by tam byt mám dojem že 37ml ale tlumičoviho oleje dyž tam dáš normální neni to ono
Datum: 28. července 2010 14:15
|



|