Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čaute ppotřeboval bych poradit s čz 175/477 má šílenou spotřebu co s tim prosím o radu. děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 17:52
 hh: Já teda mám spotřebu i do 4 litrů/100km a tryska hlavní v karburátoru 477ky má být 96ka, u 175/487 se dává 93ka. GAZI:Záleží i na nastavení směsi - jehla na druhém zářezu a šroubek bohatosti směsi volnoběhu - šroubek vedle mosazné volnoběžné trysky má být od dotaženého dorazu povolený asi o 1 až 1 a 1/2 otáčky, bohatost směsi pak doladíš dle svíčky - pokud bude černá - ochudíš - tedy povolíš o něco šroubek směsi a pokud bude do bíla tak přidáš - obohatíš tedy utáhneš šroubek tak o 1/4 max vždycky a tak to postupně doladíš až bude mít svíčka - tedy elektroda a izolátor barvu cihlovou - oranžovou....když toto budeš mít tak průměrná spotřeba ti vyjde kolem těch 4litrů/100km.
Datum: 29. července 2010 17:52
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ohni hadičku
Datum: 28. července 2010 11:03
Jméno: hh
IP: uživatel10030
 a čemupak řikáš šílenou? do 5l/100km je u těhle strojů v normě.... asi máš děravou nádrž .) nebo máš moc velkou hlavní trysku (správně má být 91-95) a moc vysoko jehlu v karburátoru (správně druhý zářez shora)
Datum: 27. července 2010 21:34
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 čau hoši..koupil jsem si podsviceni ledky(takovy pasek 24cm s ledkama)...chce to 12v..uvazoval jsem ze to napojim na nakou 12v baterku plus k tomu vypinač(ze to jen tak nekdy zapnu vecer a tak )..a chci to nalepit pod nadrz u mustanga..mate naky jiny napad jak co kde zapojit atd? diky za radu...sem amater na elektřinu..
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 19:01
Jméno: termix
IP: uživatel10049
 nas nazor mas snad sme ti pomohly .......
Datum: 29. července 2010 19:01
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 Když mě neznáš tak nesuď vole...ptal jsem se, protože jsem chtěl vědět co vy na to napišete...jo pravda..elektrice moc nerozumim takže mi to zapojí tatka...ale motory atd..všechno většinou sam..nebo s pomoci tatky..a vysledek? motor po renovaci..perfektně zajety..jezdi parádně..žadny problem nikde..a mustang -2 složková barva.žadne stékance ..prostě pohoda..a nejsem typ co by musel machrovat..mam to jen tak po dědině s partiou jak jezdim atd...si vul kamarade ze pises takove nesmysly..ukončime tenhle dotaz protože jsem se fakt jen tak z litosti vas zasmal vole...
Datum: 29. července 2010 18:39
Jméno: Robert Bosch
IP: uživatel10039
 LED diody se dnes vyrábí v různých barvách a na různé napětí. Mobilní telefon má podsvícení malými SMD diodami a baterie bývá okolo 3V. Nejjednodušší by bylo si pás leddiod vyrobit z LED diod na napětí okolo 6V. Není problém sehnat prakticky libovolnou běznou barvu, vysoce svítivou led diodu, která má pracovní napětí už od 3V do 15V SS, klidně i blikací. Možná, že zkrácení pásu LED diod o 50% = 1/2 délky by taky pomohlo, pokud to chceš na 6V. Možná jsou tam LED diody, které svítí třeba i na 0,5V - 3V SS. Záleží na LED diodách, jejich perametrech a zapojení v pásu. To je k té technické otázce. Co se týče toho zbytku: chápu, že si chceš zamachrovat s podsvícenou nádrží, ale vzhledem k tomu, že o tom nevíš ani hovno a podsvícení chceš vyrobit na základě rad a zkušeností lidí z netu, tak se zařadíš mezi ty namachrované frajírky co rádi jen chlubí, hlavně když jim svítí nádrž, blbí jsou jak puštok, tři prdele chytrých keců a jinak jsou to paka, co se snaží upoutat pozornost, nějakým nesmyslem, co nikdo nemá. Faktem je, že éra toho, že každému muselo někde něco svítit, modře, nebo jasně bíle už je pryč. Bylo to v době, kdy dostupnost těchto doplňků byla malá a člověk s něčím takovým překvapil. Pravbda je, že to bylo v devadesátých letech minulého století (tisíceletí) asi tak r. 1994 - 1998. Dnes s tím oslníš akorát osly. To je totiž velice lacinný tuning, který dnes umí udělat každý.
Datum: 28. července 2010 17:39
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 pri dnesnich cenach...
http://www.zbozi.cz/items?q=led%20p%C3%A1sek%2024cm&order=relevance&minPrice=&maxPrice=&sId=QFhwiLZwwYbkSIhzkmrp&r=hp&redir=1
http://www.zbozi.cz/items?q=gelova+baterie+12v&sId=QFhwiLZwwwxsSIumb-MN&prevItemType=new&maxStockAvailability=-1&atDepotOnlyFlag=0&paymentType=&createTime=&credibility=&r=hint&itemType=new&order=cheap&oldShire=&shire=&minPrice=&maxPrice=
Datum: 28. července 2010 16:11
 to Lori:za co litr?pár diod a baterka...
Datum: 28. července 2010 15:38
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Ono ted ti to pripada jako super ale az to za tejden budes strhavat a brecet zes vyhodil oknem litr, je rozdil jak ti to sviti v pokoji a jak venku
Datum: 28. července 2010 15:35
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 Kur.a stejně nechapu co tu vy cca 2 lidi furt melete o nakych 20 letech..dyt podsviceni a takove pičovinky furt leti všude..chodite na tuning srazy? ted mi tu naky chytrak rekne ze motorka neni auto..nj..ale je to moje vec..a ja sem se chtel jen poradit ohledne zapojeni..nic vic..ale i tak vsem diky..nejak si poradim no..mozna..
Datum: 28. července 2010 14:26
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 Přesně tak shrek..Ja v tom jako nevidim naky problem..akorat jsem chtěl od vas poradit..(znovu řikam že jsem amater na elektriku) a nevidim problem v nabijeni..jelikož to malo žere..a 12v baterka neni draha ne.přinejhorsim kdyz dam slabsi baterku tak to taky bude svitit ne..akorat mene....
Datum: 28. července 2010 14:22
 já jsem si dělal podsvícenej tachometr,dal jsem do něj 9 LEDiod a bez nějakych odporu jsem to přidělal k baterce 4.5V,jo a byl tam vypínač z RC autíčka funguje to pěkně,akorát ty diody ba stačily tři
Datum: 28. července 2010 12:52
Jméno: termix
IP: uživatel10036
 jeste odam chtel sem si tohle delat taky nak pred 20 lety kdyz to bylo v mode ale kdyz sem kupoval baterku tak sem se na to dŕadsi poptal a kdyz motorku budes stale nabijet a vybijet a nebudes ji nabijet nak v prubehu nabijeni tak pude do hajzlu na tyhle veci se prej pouzivaj gelovy baterky ty muzes vybijet a nabijet prej porad ale minus je ze je drazzsi a to hlavni musis ktomu mit nakou spesl pulzni nabijecku
Datum: 28. července 2010 12:39
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Sorry sem nevedel ze chces bejt za kazdou cenu cool a stajl.
Datum: 28. července 2010 12:37
Jméno: termix
IP: uživatel10036
 ok tak po lopate nalep pasek pod tu nadrz nebo kam chces priletuj ktou dratky na PLUS a MINUS potom minus pol baterky taky ukostr (aby si nemusel tahnout 2 draty) na plus pol baterky pridelej asi sroubkem drat nekde v pulce nebo kde ti to bude vyhovovat jebni vypinac od vipinace rovnou k ledkam jeste muzes dat a vypinac pojistku nebo odpor ten odpor si vypocitas podle ohmova zakona podle toho kolik ma baterka proud a jakej proud ma protekat diodama lechky jak facka zase dotaz kterej by si mohl sam vymyslet nebo najit na netu za min jak 5 minut .....
Datum: 28. července 2010 12:33
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 To me nezajima ze neco frcelo 20 let zpatky.. Venku večer to bude svitit krasně..a chci to jen tak na machrovinku k ohni nebo motosraz..proste..to je jedno ..(jelikož mam v dědině nejhezčiho fichtla-sorry ze se vychvaluju..smrdi to)
Datum: 28. července 2010 11:59
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 proboha vyser se nato, neony frcely 20let z5... krom toho venku to videt nepude
Datum: 28. července 2010 10:12
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 kurna chlopi ja se neavim o tom ze to napojim na motor.prečtete si to znovu a kdyztak poradte..ja nechcu aby mi běžel motor když to bude svitit...
Datum: 28. července 2010 7:37
Jméno: martin
IP: uživatel7920
 no to by musel mít zapnutý světla jakmile to nebude zatížený a budou tam jen ty ledky tak tam bude daleko víc
Datum: 27. července 2010 22:22
 při větších točkách se akorát změní frekvence, napětí se moc nezvětší, a ty LEDky taky něco snesou... při nejhoršim tam dá stabilizátor
Datum: 27. července 2010 22:14
Jméno: martin
IP: uživatel7920
 jo při větších otáčkách už tam těch 12v nebude ale bude tam daleko víc a ledky si spálíš
Datum: 27. července 2010 22:11
 udělej z diod násobič dáš ho na 6V z alternátoru a z něj ti poleze kolem 12V dyštak napiš na email a já se ti pokusim nakreslit schéma, budou tam tři součástky...
Datum: 27. července 2010 22:06
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdar hoši jakou si má koupit vhodnou svíčku do pincka? Aby byla hodná a poslouchala
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2010 21:08
 cobys nesehnal...ještě to je k vidění v nějakých starých motorkách,v terách a různě. Vpinckovi je N15C taková optimální. Na ty elké vedra které jsou tento rok je velice dobrá svíčka N14C
Datum: 27. července 2010 21:08
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 na vodítku sem nemyslel  já se tady ptám jakou svíčku mám použít jestli N15 N17 N19...... myslíš že seženu ještě svíčku N7Y?
Datum: 27. července 2010 21:06
 nejlépe na vodítku
Datum: 27. července 2010 21:02
 lidi co tu je s tím pokecem? Tady mám všechny dotazy přeházené, staré jsou vepředu a nové vzadu a různě pomíchané a mám tu každý dotaz aspon 5x... Dělá vám to taky nebo se mě můj kompl zase snaží nas... štvat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2010 22:34
Jméno: termix
IP: uživatel10031
 rano sem prispevky nesli ani dat tohle presouvani prispevku sem navrhl ja ze tem co se prida odpoved by se presunuli dopredu jeste sem navrhoval to ze by tu byůli dodatecny filtry... na prispevky nove na nezodpovezene a na ty co maj new odpoved ale toho jsem sse nedockl jinak by se tu sikla pomucka LOCK topic
Datum: 27. července 2010 22:34
 už to fachá
Datum: 27. července 2010 21:48
 postul: to je divny
Datum: 27. července 2010 21:42
 je to celkem blbý,protože příspěvky typu M2T budou pořád nahoře (pokud je někdo nesmaže) a ty který nemají odpověd bodou někde vzadu...
Datum: 27. července 2010 21:41
 dám ted zpět a skočím třeba na 4 stránku pokecu
Datum: 27. července 2010 21:39
 který? v prohlížeči nebo na stránce?
Datum: 27. července 2010 21:36
 a proč mi přeskakují stránky když dám zpět
Datum: 27. července 2010 21:34
 Pokud přidáš novou odpověď či příspěvěk .... celý příspěvek se automaticky posune nahoru
Datum: 27. července 2010 21:31
Jméno: hh
IP: uživatel10030
 taky to vůbec nechápu...
Datum: 27. července 2010 21:26
 aha takže dobré už jsem si myslel že s tím krámem mým zas něco je
Datum: 27. července 2010 21:23
 uz je to ok
Datum: 27. července 2010 21:20
 No ale fakt..ted to jde jinak....odpovědi jdou po spátku někde.....asi se to tu zas ladí bo já nevim
Datum: 27. července 2010 21:16
 ...... má pravdu ten chlapec ......
Datum: 27. července 2010 21:12
 já myslím že je to schválně..nejdiskutovanéjśí přispévek se posune uplne na horu....je to tak lepší (ale tvrdit to nemůžu)
Datum: 27. července 2010 21:08
Jméno: Fojta
IP: uživatel7549
 Zdarte, mám dotaz. Dá se zapojit 30W zápalko jako 20W ? Nebo se spojují cívky v 30w zápalku, nemám s 30W žádné zkušenosti  , jaký je zapojení, když to chci dát jako 20W ? co musím kam připojit ? . díkeś
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2010 20:15
Jméno: Babetak
IP: uživatel9046
 Zdravím. Nevíte někdo jak se rozdělává náboj zadního kola? Potřebuju odtud dostat ven to ložisko atd. a nevím jak to mám odtáhnout. Jo a ještě bych chtěl vědět zda to ložisko a ty válečky co jsou uprostřed náboje se dá ještě sehnat? Mám v tom zadním kole totiž vůli a když jsem to kolo sundával tak jsem zjistil že ložisko je vysypané a ten krajní váleček je vyčachtaný. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2010 19:20
 Cus draci, prosim o pomoc.. moje jawa 20 jde nastartovat ale jen kdyz predtim vydnam svicku a utru ji.. nastartuje ale vydrzi v behu tak 10s..pridam plyn abych ho udrzel aby nechcipl ale nereaguje na plyn.. udelal sem vsechno.. uz nevim co s tim.. svicka je trosku mokra ale takhle jde aspon nastartovat..kdyz je sucha nejde a kdyz je uchcanej tak taky ne.. tak uz nevim diky za radu..
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 17:41
Jméno: Kleed92
IP: uživatel10023
 tak a je to vyreseny.. pionyr uz jede jak hodinky  ... jo mazu.. a svicka hazi jisku krasnou..
sundal sem hlavu ocistil dosedaci plochy ... dal sem to zpatky.. sundal sem zapalovani ocistil sem magneto a dal vse zpet.. pak se ho hned napoprve nastartoval a uz krasne podle plynu zvisuje otacky..
myslim teda ze si bral falesnej vzduch.. diky moc za rady
Datum: 29. července 2010 17:41
Jméno: Robert Bosch
IP: uživatel10039
 Tak jsem zvědavý jak dopadneš... Ještě pár kontrolních otázek. Předpokládám, že mažeš v poměru 1:40 - 1:50 olej/benzín = 20 - 25ml oleje / 1 litr paliva (1 - 1,25dc / 5 litrů paliva). Svíčku máš s odrušovacím odporem? Máš odrušovací odpor i ve fajce svíčky? Nemáš odrušovací odpor jak ve fajce tak ve svíčce? Svíčka má elektrodovou vzdálenost okolo 0,4 mm. Předstih byl nastavený s pístem v horní úvrati (mrtvé poloze) a vzdálenost kontaktů přerušovače je 0,2mm. Často zůstává na kontaktech přerušovače po zabrušování kontaktů (pokud už byly mírně opálené) jemný brusný brach, který je nevodivý a kontakty nedosedají, někdy bývají zaolejované. Kondenzátor u přerušovače je dobrý - neproražený. Karburátor - vzduchový filtr je průvzdušný, čistý. Vzdušník - šroub na karburátoru je správně seřízený, šroub volnoběhu není nastavený, tak aby byly otáčky příliš vysoké. Elektrická cívka je neproražená a plně funkční. Zkus ještě vyšroubovat svíčku, kovovou část svíčky opři o kovovou část motoru a zkus startovat a uvidíš, jestli a jakou jiskru svíčka hází. Jisté je, že svíčka je mokrá protože se palivo ve válci nespálí. Buď je ho tam moc, nebo ve špatném poměru benzín/vzduch, nebo svíčka hází jiskru před, nebo až po stlačení paliva ve válci = předstih znovu, nebo je slabá jiskra = svíčka, cívka, předstih, jiná elektrická závada - např. špatný kontakt (ukostření cívky apod.). Hledej kde se stala chyba.
Datum: 28. července 2010 21:52
Jméno: Kleed92
IP: uživatel10023
 jehla, soupatko sou v poradku.. kdyz dam jehlu na posledni zarez tak nejde nastartovat vubec ale kdyz je na druhym zarezu tak jde takhle..a predstih je dneska zerizovanej!!.. vyzkousim jinou svicku a uvidime..diky za rady dam vedet co a jak..
Datum: 28. července 2010 21:09
Jméno: Robert Bosch
IP: uživatel10039
 Nemáš třeba náhodou zaseklé šoupátko, nebo zaseklou jehlu, nebo příliš krátké plynové lanko, že by bylo šoupátko pořád nahoře, zdvihlá jehla a pak by to nereagovalo na plyn a chovalo by se to jako kdyby jsi startoval s plným plynem. Co se týče ještě té svíčky - proč ti ten motor reaguje na změnu povrchu svíčky? Suchá ti nefunguje, vlhká/mokrá ano. Pravděpodobně ti nehází jiskru a když je vlhká, tak dochází ke klouzavé jiskře tj. svodu jiskry po izolátoru svíčky do té doby, než se utopí benzínem. Buď je blbá svíčka a na tuto "blbou" svíčku je seřízený druhý pionýr a nějak s ní jede, nebo je velmi pravděpodobné, že máš absolutně špatný předstih - jiskra je slabá, nebo žádná, případně problém s cívkou, nebo závadu na elektroinstalaci, ale všechno je to v zapalování 100% !
Datum: 28. července 2010 21:04
Jméno: Kleed92
IP: uživatel10023
 ok diky moc za rady.. zitra na to kouknu.. sundam hlaviu pretesnim ji.. sundam zapalovani a kouknu na gufero.. a doufam jen ze ta zavada je jedna z tehlech veci  diky moc
Datum: 28. července 2010 21:02
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 mohlo by bejt spatny gufero pod zapalovanim jestli je uz stary
Datum: 28. července 2010 20:55
 Nemas treba jen povolenou hlavu?
Datum: 28. července 2010 20:52
 Taky mi to pincek dělal rozebral jsem válec, dal jsem těsnění mezi válec a motor (vyprskl z tama vždycky benzín) a mezi válec a hlavu, seřídil jsem předstih a karburator a jede..
Datum: 28. července 2010 20:51
Jméno: kleed92
IP: uživatel10023
 1) svicka odskousena na jinem pionyrovi..! a tam slape jak hodinky...2) nereaguje na pridani plynu.. 3) vzdycky kdyz chcipne vyndam svicku a je mokra ,ale kdyz posteluju karbec tak aby se neuchcaval tak nejde nastartovat vubec.. hladina je dobra!! predstih taky!! komprese vyborna.. a kdyz je mokra svicka znamena ze nepali?? ja myslel ze to znamena ze tam jde moc paliva a je (uchcana) proto nenastartuje.. zkusim postelovat jeste trisky ale moc tomu neverim..
"užitečný popis závady": Vyndam svicku profouknu ji a otru aby byla sucha.. vratim ji zpet.. a pionyr chytne , pridam plyn a ale otacky se nezvednou.. jen nechcipne ale furt ma otacky stejne .. pak se zacne dusit a i kdyz pridam plyn aby nechcipnul tak chcipne.. a zase furt dokola..vycistim svicku atd atd atd.. nevim co s tim..
Datum: 28. července 2010 20:45
Jméno: Robert Bosch
IP: uživatel10039
 Použíj teplou svíčku - tj. svíčka s nižším číslem. Napiš užitečný popis závady, podle kterého se dá něco poradit, ne tady ty hovna ... Zkus nějak nastartovat, jak ti to chcípne tak hned vytáhni svíčku a zjisti, jestli byla při zdechnutí suchá, nebo mokrá. Když bude mokrá, tak nepálí, když bude suchá, tak máš asi špatný přísun paliva. Přidáš plyn, aby jsi ho udržel v běhu, ale nereaguje na plyn? Co to je za nesmysl? Asi pouze nezvýší výkon, ale reaguje na přidání plynu. Špatné časování motoru - předstih, případně špatně seřízený karburátor - málo vzduchu / příliš paliva, vadná a nebo nevhodná svíčka.
Datum: 28. července 2010 17:51
Jméno: Kleed92
IP: uživatel10023
 Predstih sem delal, a svicka je odskousena na jinem pionyru.. tak snad ta hladina..diky..
Datum: 28. července 2010 14:09
 velká hladina v plovákovce, neseřízený předstih, špatná svíčka
Datum: 27. července 2010 21:09
Jméno: Fawa
IP: uživatel10027
 Dobrej draci, mám mustanga a občas se zasekne nakopávačka v horní poloze, nebo nezabíra už od vrchu? !
Prosím čím to může být...prosím poraďte mi !
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2010 21:11
 To že se sekne je nomální....nékdy jde zub na zub, a tím se sekne...to že ti nezabírá. může délat ztrhaný segment, nebo kolečko navazující na segment.
Datum: 27. července 2010 21:11
Jméno: jokls
IP: uživatel6617
 zdar, mam čz 175 487 a nejel sem na ni tak tyden a dneska sem se chtěl projet a akdyž jsem ji chtěl nastartovat tak sem šlapl na nakopavačku a v motoru něco divně zapraskalo a nakopavačka se ani nehla tak sem paku vratil zpět řekl jsem si že to roztlačim, tak sem tam zařadil jedničku ta tam padla jako pomasle tak sem se rozběhl a pustil spojku ale bylo to jako kdybych ji pořad držel jen to šlo trižku huř tlačit tak jsem ji skoušel povolit atd ale ničemu to nepomohlo pořad to sami, ale když jsem s motorkou couvl tak to bylo v pořadku pist se pohnul kolo šlo dosmiku byla cejtit komprese ale dopředu nic ,na motorce jsem před tydnem jezdil a byla v pořadku tak nevim co se stim mohlo stat
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2010 19:10
Posl.aktualizace: 27. července 2010 19:04
 Cus lidi muzete mi nekdo popsat z jakych soucastek je slozeny original vyfuk na mustanga ? ted sme jeden privezl a neni kompletni chybi mi ta poslendi prepazka ten plech co je prisroubovanej tou matkou a tim se take chci zeptat jestli ho nekdo nemate na prodej ? dik moc chci to vedet abych vedel co vsechno mi chybí
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 20:05
 Dik uz sem to nasle spletl jsem se o radek
Datum: 28. července 2010 20:05
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tak se podivej znova.... v katalogu pro 50/23 jasně vidim otevřenej vejfuk
Datum: 28. července 2010 19:24
 na ten sem koukal ale je tam namalovany a popsany poze doutnik a nikoli ten otevreny
Datum: 28. července 2010 17:21
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 na sesamoto si najdi katalog ND
Datum: 28. července 2010 16:11
Jméno: Kleed92
IP: uživatel10023
 Cus... potrebuju radu.. moje Jawa 20 nechce drzet plyn a chcipe furt..nastartuju ho a drzi nastartovanej tak 10s a na pridani plynu nereaguje.. pak chcipne tak vyndam svicku a je trosku mokra ale jen malinko.. zkousel sem vsechno.. trisky,plovak. komora,seštelovat plyn, proste vsechno.. komprese je tam pekna.. tak uz nevim.. diky moc predem..
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2010 18:42
 Cus lidi muzete mi nekdo popsat z ceho se sklada origo vyfuk na mustanga ? jaky jakych soucastek je slozen pac sem privezl jeden a neni kompletnichybí mu ta posledni komora jak je prisroubovana tou matkoua tim chci se zeptat jestli ji nekdo nemate na prodej ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2010 18:39
 Cus lidi muzete mi nekdopopsat z ceho vseho je slozeny original vyfuk koupil jsme ted jeden a na konci chybí ta poslední prepazka jak jsou v ni dve diry .... a tim chci se poptat i jestli nekdo nema ten posledni plex do vyfuku je to vyfuk ala mustang ? dik a aspon mi napiste z ceho je vseho slozen
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2010 18:37
Jméno: Radekcz
IP: uživatel6617
 zdar, mam čz 175 487 a nejel sem na ni tak tyden a dneska sem se chtěl projet a akdyž jsem ji chtěl nastartovat tak sem šlapl na nakopavačku a v motoru něco divně zapraskalo a nakopavačka se ani nehla tak sem paku vratil zpět řekl jsem si že to roztlačim, tak sem tam zařadil jedničku ta tam padla jako pomasle tak sem se rozběhl a pustil spojku ale bylo to jako kdybych ji pořad držel jen to šlo trižku huř tlačit tak jsem ji skoušel povolit atd ale ničemu to nepomohlo pořad to sami, ale když jsem s motorkou couvl tak to bylo v pořadku pist se pohnul kolo šlo dosmiku byla cejtit komprese ale dopředu nic ,na motorce jsem před tydnem jezdil a byla v pořadku tak nevim co se stim mohlo stat
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2010 18:02
Jméno: michal
IP: uživatel7794
 hosi jaka je dobry svicka brisk n17 n14 n15 ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2010 17:24
Jméno: michal88
IP: uživatel7794
 zdarec hosi chcu se vas zeptat jestli mate nekdo skusenosti s rycinovým olejem ? uvazuju ze si koupim
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2010 17:23
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 Prosííím poradtě mi: mam jawa pionyr 21 mam velkou rozetu, tak to nema ani moc sílu a jede to jen 50 a já bych chtěl aby to jelo okolo 65 km-h..  ale aby mě to uvezlo na dvojku do kopce. Co mam opravit nebo vyměnit ...Moc děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2010 17:43
 Zkus vyčisit karbec,namazat řetěz a ložiska,potom seřid pořádně předstich a odtrh.No a potom zkus dát nový kroužky a zajet pěkně......to mě tak hodně pomohlo
Datum: 31. července 2010 17:43
 zdarec, klaxon se připojí jenom na kostru a na světelnou cívku, nebo nějak jinak?  díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 22:47
Datum: 29. července 2010 22:47
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Tak nějak, ale nezapomeň mezi to připojit spínač klaksonu, jinak ti bude chrchlat bez ustání
Datum: 28. července 2010 8:18
Jméno: Babetak
IP: uživatel9046
 Zdarec. Je normální když mám na Babettě 210 vůli v zadním kole? Když ho chytnu nahoře a dole, tak je tam vůle, ale když ho chytnu vepředu a vzadu a zahýbu, tak se ani nehne. nevíte co s tím může byt? Případně co udělat aby to bylo zase v pořádku? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 10:33
Jméno: Babetak
IP: uživatel9046
 Tak jsem to měl sundané a půlka kuliček v ložisku jesou vysypané a na kraji kola je to vyčachtané. Nevíš jak se mám dostat k tomu ložisku? Vůbec nevím jak to mám sundat. Díky
Datum: 28. července 2010 10:33
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 A co ložisko ?
Datum: 27. července 2010 23:16
Jméno: Babetak
IP: uživatel9046
 Tlumiče tam mám teprve 3 měsíce staré. Jsou to ty bílé co se tady prodávají myslím za 1 200,- takže tlumičema si myslím že to nebude. Jo a zapomněl jsem dodat že ta vůle je jen na jedné straně. Když stojíte za babettou a díváte se na to zadní kolo, tak se to hýbe jenom vlevo ( strana kde jsou brzdové čelisti je v pořádku ) Díky za rady
Datum: 27. července 2010 17:08
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Podívej se na zadní tlumiče pérování.
Datum: 27. července 2010 16:25
|



|