Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: PROSÍÍÍM SPŠCHAA
IP: uživatel9713
 SPĚCHÁÁ!!! PROSÍM MAM PIONÝRA KDYS MAM PÍST V HORNÍ POLOZE JAKÝ MAJÍ MÍT ODTRH KLADÍVKA OD SEBE A JAK MAM NASTELEVAT PREDSTICH TROCH VISVĚTLETE MOC TOMU NERO ZUMÍM MOOC DEKUJÍÍÍÍÍÍÍ
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2010 12:16
Jméno: FIchtlar
IP: uživatel9832
 dagin 1,6-1,9 ne ??
Datum: 03. srpna 2010 12:16
 naměříš 3mm před horní uvratí a mezi kladíckvka dej 0,3-0,4mm
Datum: 29. července 2010 21:14
 V tom případě ti nad hlavou visí systém FAQ, tam najdeš vše potřebné
Datum: 29. července 2010 20:19
Jméno: PROSÍIIM SPŠWCHAA
IP: uživatel9713
 NENASEL SEM TO TAM
Datum: 29. července 2010 20:13
 http://www.jawa-50.cz/clanek/dokumentace-navody-k-obsluze.html tady máš návod na obsluhu ke stažení.tam hledej vše
Datum: 29. července 2010 19:34
Jméno: baxisko
IP: uživatel10046
 zdarec, jak mám vyčistit špínu v žebrování na válci? nebo spíš do čeho to mám naložit... je to strašně špinavé a mastné a prd se to chladí
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 11:46
Jméno: scrofa
IP: uživatel8364
 ja sem to taky dělal ocelakem ale ted když sem jezdil v bahně tak sem to vzal normalně hadicou a pohoda ale musiš počkat až to bude studeny
Datum: 30. července 2010 11:46
 Mno hele jestli to chceš mít fakt čistý tak já sem zvall ocelák a odrbal to nejhorší a potom sem si vzal štětec a benzín a čistil každý žebro po žebru a potom byl válec jak novej .Stojí to za to pak to už jenom udržuješ a dobrý
Datum: 29. července 2010 22:55
 Ahoj minulý týden v pátek jsem začal GO motoru mého Fíka a kámoš me přemluvil at' si obědnám věci z Motokrámku  mno a já blbec jsem to tam obědnal a až dnes mi přislo ,že to poslali  takže určitě tam nedoporučiji obědnávat pokud teda spěcháte  .Možná tam mají lepší ceny ,ale výběr je mnohem užší (při tom obědnávání jsem zapoměl na pár věcí a když jsem je chtěl doobědnat tak je vůbec neměli  ,takže jsem ještě kupoval z FK  ) a ted' jak vidím jak to dlouho trvá mno...oproti tomu Fichtl krámek ceny sice nejsou lepší jak na MK ,ale vše je krásně popsané to co jsem obědnal jsem měl vždy do dvou dnů doma,Sesa je komunitivni člověk co více si přát
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 20:45
 uz se to tu resilo,ze ma sesa o neco drazsi ceny  ale ja sesovi klidne priplatim za kazdej dil,protoze tu ma skoro vsechno,navic jeste vyrizuje druhovyrobu,a nerek bych,ze na motokramku je to tak pestry jako tady  taky se mi stalo,kdyz mel sesa zavrino,ze sem obednaval z jiny stranky 5 lamel na cizu v hodnote asi 500 a chtel sem to co nejdriv,za tejden mi teprve prislo ze to odesilaj,ale uz sem jim na to prdel a obednal sem si odsud,uz z principu komunikace,tam nebyla zadna..od sesy mi to prislo do 3 dnu,po 14ti dnech mi to prislo z te jine stranky,ale nechal sem to poslat zpatky..ale ozvat se,ze sem si to nevyzved,to umeli hned..tady je to proste nej..
Datum: 29. července 2010 20:45
 na MK je myslím dražší poštovný o 50kč,takže se to vyplatí rač koupit tady u Sesu
Datum: 29. července 2010 19:25
Jméno: maky638
IP: uživatel10050
 Čus Draci, nevíte někdo jestli ten nosič na Jawu 640 jde namontovat i na 638, jestli s tim máte někdo zkušenosti tak pls napiště. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 19:03
 Dobrí den, chtěl bich se zeptat na meho pijonýra nejede-- nechtela hazet jiskru ale donutil jsem to,ale nejede.Kdyš jsem dal pist na horu a suplerou to zmeril vislo neco už jsi to nepamatuju a pridase 7mm no a kladivka se maji otevrit a a musi bit mezi nimy škvira abi tam prolezl papir no a naladil jsem to a jyskra haže tak jesem to rostlačil a nic.Nevite co stim je a co mam dělat?Mislyte ze to jetřeba ze musim vičistit karbec?? Poraťte???prosím...
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 18:55
Jméno: dragoun
IP: uživatel9836
 ahoj lidi dělám takový pruzkum nejpoužívanějsího oleje do dvotaktních motorů kdo se chce může napište název stroje(motorky) a jméno oleje ktery mícháte s benzínem
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 12:00
Jméno: Don
IP: uživatel9046
 Babetta 210 - Repsol moto town 2T, Jawa 20 - Repsol moto town 2T, Simson S51 - Repsol moto town 2T, Čezeta 175/477 - Mogul TSF
Datum: 02. srpna 2010 12:00
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Jawa 05, M2T 1:33, Natural 95. Když nic jinýho nebylo, tak sem dřív chvíli mazal nějákým Castrolem Garden pro 4takty 1:33-1:40, od oka  ...Teď mám odměrku, ale hlavně tankuju na benzínce kde tankuje obsluha a rovnou si to nechám namíchat 1:33 s M2T
Datum: 30. července 2010 0:59
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 myslim si že za ty prachy je ten shell dost kvalitní olej
Datum: 29. července 2010 22:25
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 shell advance sx pionýr,babetta,simson
Datum: 29. července 2010 22:23
 kývačka,panelka,babetta,pionýr- CASTROL GARDEN,STIHL
Datum: 29. července 2010 22:22
 jawa 21 M2T/1l/53kč
Datum: 29. července 2010 22:15
 Babetta 210 - MOTUL Motomix 100(mineral, 1:50) a Pionýr 05 - M2T od Parama(mineral, 1:33)
Datum: 29. července 2010 22:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 bože !!!!tohle nepochopím  M2T v tomhle poměru ti vyjde na stejný peníze jak kdyby jsi kupoval stihl nebo castrol garden...jináč já tam liju schell advance sx 105kč/litr poměr 1:40 + naturál 95...někdy i speciál , ale ten už u nás nemaj
Datum: 29. července 2010 22:12
 Od fíka přes tatrana ke kejvaččce 250 M2T v poměru 1:20.
Datum: 29. července 2010 22:07
Jméno: Babetak
IP: uživatel9046
 zdarec. Jak se vydělávají ložiska z náboje kola na babettě 210? šroubovákem jsem vyloupl ty prachovky a nevím jak dál. čim se to dá vytlačit? a musím oddělat ty segrovky abych to dal ven? Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 18:16
Jméno: DH
IP: uživatel9046
 zdarec. Jak se vydělávají ložiska z náboje kola na babettě 210? šroubovákem jsem vyloupl ty prachovky a nevím jak dál. čim se to dá vytlačit? a musím oddělat ty segrovky abych to dal ven? Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 18:16
Jméno: DH
IP: uživatel9046
 zdarec. Jak se vydělávají ložiska z náboje kola na babettě 210? šroubovákem jsem vyloupl ty prachovky a nevím jak dál. čim se to dá vytlačit? a musím oddělat ty segrovky abych to dal ven? Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 18:15
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 čus draci.. budu mít od kamaráda jawu 23 mustanga.. psal mě že je v dobrém stavu, jede výborně akorát chybí zadní duše a cívka.. střelí mi ho za 4 kila..( supr cena ) jen se Vás chci zeptat na váš názor k této motorce..
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 23:16
 Zdar, hele to je různý, já mam mustanga a nevyměnil bych ho za nic, jede super, ale to je to stejný jako 21. Záleží na tom, jak se k tomu chováš atd...
Datum: 29. července 2010 23:16
  No každej mustang jede jinak  ...ale jinak motorově je to to samý jako 21.
Datum: 29. července 2010 17:57
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jak to jede atd...
Datum: 29. července 2010 17:51
 cau chci se zeptat proc mi fichtl (21) chvili po jezdeni staci 200 m a je hned zahraty tak ze kdyz se na neho da voda tak hned bubla... proste vari a pak spatne jede a netaha nevim co s tim dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 18:13
 ja ji tam leliju jen tam zkusim plivnout ahned je to varici proste nevim... neboj neliju tam kyble vody
Datum: 29. července 2010 18:13
 Vodu tam nelej, zadřeš jak se Ti to bude nerovnoměrně chladit..
Datum: 29. července 2010 18:07
Jméno: Dawe
IP: uživatel10048
 Zdravim všechny draky mam dotaz jestli Jawa 21 sport a Jawa 23 Mustang mají stejné kostry .. chtěl bych si totiž udělat z 21 ..Mustanga..  díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 0:42
Jméno: Dawe
IP: uživatel10057
 díky..  nebudu jí prznit to vůbec jen sem chtěl vědet jestli by to tam páslo..  sem si najednou řekl že si vymazlim mustanga
Datum: 30. července 2010 0:42
 základ jestejný ale mustang má navíc ten nosník sedla a jinak řešené takové ty vzpěry-nevim jak se tomu říká ale u 21ček je na tom pod nádrží navlečená guma... pak je tam jinačí uchycení předního světla,jinačí uchycení nádrže,uchycení kastlíku... prostě ser na to další blbý nápad jestli chceš mustanga tak si ho kup a neprzni 21čku
Datum: 29. července 2010 18:34
 Já vím jen že sou odlišné...ale už nevím v čem
Datum: 29. července 2010 17:32
 cau draci chci se zeptat jaka pasuje ojnice na stadiona S22??? aby bylo nahore jehlickove lozisko
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 17:03
 pro LK! : cau,prosimte jak sme se bavili o te hlave ze 453 na 450,chtel bych vedet,jak je to nejvic znat pri behu motoru?lip jde vytocit,vetsi sila odspoda?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 20:32
 mam moznost ji koupit za 150+ postovny,urcite si ji vemu,protoze v terenu je znat,ze mi netaha moc od spoda..nemuzu rict ze ne,ale preci jen by to mohlo byt lepsi..  zatim ti dekuju
Datum: 29. července 2010 20:32
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 hlavnim zlepřenim je, že je motor mnohem živější... u klasický 175 ti "chvíli" trvá, než se motor roztočí a než mu zase klesnou otáčky, s tou hlavou je ten motor rozhodně víc citlivější na plyn... v neposlední řadě má taky větší sílu a to hlavně už od nejnižších otáček... jedinej problém kterej mam v posuzování je ten, že ten motor nemam v klasický motorce, ale ve stavbě 3kolky... ovšem i v tě byly znát změny mezi hlavou klasickou z 450 a 453
Datum: 29. července 2010 20:30
Jméno: mig
IP: uživatel9423
 mám problém všechno normálně funguje zapalování ale nejede to nemúže tobejt tím že jezdím na ředidlo???
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 10:22
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 naco serizovat zadrenej motor
Datum: 30. července 2010 10:22
 mam bejt slusnej a lhat ti?ne to delat nebudu...-ses kreten,nejdriv jezdi na to,na co to jezdit ma a pak se ptej jestli to jede nebo ne!!!dalsi kretenskej dotaz..to je jako kdyby ses zeptal,ze misto svicky si dal normalni voskovou svicku a pak by ses tu ptal proc to nejede...dej tam BENZIN!!! s olejem do 2T motoru v pomeru jakej ma mit,serid predstih atd !!!! tyvole....skoda slov
Datum: 30. července 2010 10:05
Jméno: mich
IP: uživatel9423
 dnes jsem byl v kovošrotě a našel jsem tam 74 pionýry uplně komplet n ale nechtěly mě je proda protože pojedou na sešrotováni není to škoda?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 22:53
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jsou to kokoti..když vykupujou oni tak ti dají dejme tomu 4kč / kg a když jím nabídneš 7-8 tak to vemou
Datum: 29. července 2010 22:53
 dej tam temu týpkovi co to má na starosti ze pět stovek a uvidíš jak ti to s radostí dá
Datum: 29. července 2010 22:27
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 tak jsem byl ráno v našem kovošrotě a viděl jsem tam 4pionýry docela dobrý jeden byl akorát bez motoru ale jinak byly všichni komplet , když jsem se zeptal jestli mužu odkoupit tak měrekli že ne , že se za hodinu odvezou a sešrotují není to škodá????????,
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 17:40
Jméno: Robert Bosch
IP: uživatel10061
 Logiku to má. Majitel těchto motorek dostal pravděpodobně doklad o ekologické likvidaci na základě které tyto motocykly vyřadí z evidence vozidel. Kdyby Ti některého z nich někdo prodal, nebo dal, tak by nedošlo k ekologické likvidaci a byl by porušen zákon, ale větší průšvih by byl, kdyby jsi na takové motorce byl účastníkem dopravní nehody, protože by jsi k ní neměl papíry a podle výrobních čísel už měla byt zničená. Kdyby jsi řekl, že koupíš z motocyklu třeba jen světlo, páčku, nebo výfuk, myslím si že by jsi spíš pořídil.
Datum: 30. července 2010 17:40
 Zase moje kejvačka 20 a dobíjení. Koupil jsem úplně novou 11Ah baterku, zkontroloval schéma, jednu věc poopravil. Zkoušel jsem dobíjení, nic. Pak jsem přebudil dynamo na mínus a taky se nic neděje. Přebuzený je to SNAD dobře, když zapnu nějaký spotřebič, tak jde ampérmetr do plusu. Jenže jakmile odpojím baterku za vysokých otáček nebo přehodím na jízdu na dynamo, prostě to chcípne. Poradil byste mi prosím někdo, co postupně proměřovat, abych systematicky našel závadu? Uhlíky doléhají na čistý komutátor, nicméně stejně je zkusím vyměnit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 14:21
 Každou mezeru jsem protáhnul šroubovákem, poté jsem lamely lehce osmirkoval a pak umyl benzínem.
Datum: 29. července 2010 14:21
 lamely komutatoru mas od sebe odizolovany ?
Datum: 29. července 2010 14:12
 kejvačka 250...
Datum: 29. července 2010 14:06
Jméno: NKPMK
IP: uživatel1194
 SPORTOVNÍ JÍZDA! MOPEDY, PIONÝRY 7.8.2010 WWW.NKPMK.WZ.CZ
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 13:08
 Zdar na aký tlak majú byť nahustené pneu na pio??
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 16:18
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 já to mám podle manuálu, přední 1.5 a vzadu 2 (podle manuálu má být 1.9, ale to už je detail)
Datum: 29. července 2010 16:18
 u mě je ideální na přadní kolo 1,8 a na zadní kolo 2,1
Datum: 29. července 2010 15:31
 ardno: řekl bych že to je málo. ja mam 2,1 a je to uplne idealni ale nevim jak je to v navodu.
Datum: 29. července 2010 13:32
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
 1,2 až 1 ,4
Datum: 29. července 2010 12:57
|



|