slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1098  1099  1100  1101  1102  1103  1104  1105  1106  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: maxykobilka      E-mail:      IP: uživatel10012    
Cus draci a dracice. Potrebuju radu ponevadz si uz opravdu nevim rady. Zapalovan na my 21 postupne prestavalo davat serizujuserizuju ale furt to same. Vymena kondik nepomohla, kontrola izolaci provedena, dokonce vymena i civky, svicky, a inducky. Nekostrene kladivko tez meneno. Momentalne nejevi ani znamky jiskry opravdu jako kdyby tam ten stator nebyl. Prosim poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: maxykobilka      E-mail:      IP: uživatel10020    
Custe, diky za odpovedi vse jsem jeste jednou radne prekontroloval tedy i civky zjistil jsem zo to dela to same. Kondik tam je z funkcniho mota. vymenil jsem jine kladivko a kdyz jsem strcil prst do fajvky a druhy prst polozil na hlavu valce tak to kope ale kdyz ne tak to nic nedela. Tak nevim
 
 
Datum: 26. července 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vypadá to na kondík nebo na cívku. Na to že jsi ho měnil se spoléhat nemůžeš protože už se mi hodněkrát stalo že jsem koupil uplně nový kondík a ten nefungoval. Skus zapojit žárovku na zapalovací cívku a pořádně prošlápnout motor jestli to blikne protože i cívka může byt špatná. Pak jestli máš nějakou zkoušečku na které se rožne světýlko po uzavření obvodu tak s ní vyskoušej jestli ti něco nezkratuje. odpoj cívku od kladívka.Jednu packu připni na rozevřené kladívko a druhou třeba na žebro válce. Jestli se rožne máš někde zkrat. jsi si na 100% jistý že máš dobře seřízený předstih s odtrhem?
 
 
Datum: 26. července 2010 15:31
 
 
 
 
Jméno: Michal88 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ještě by to mohl dělat kondenzátor a ješte se mrkni jestli nemas skvarek na kladivku :-)
 
 
Datum: 26. července 2010 15:21
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel3429    
je pól dost blízko rotoru? (na tloušťku stěny PET lahve) je vše správně zapojeno podle schématu?
 
 
Datum: 26. července 2010 14:44
 
 
 
 
Jméno: fredy      IP: uživatel1089    
cau draci chci se zeptat jaky je maximalni vrtání u javy 350 typ 354 kdyz základní je 58mm ?? dekuju za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2010 14:28
 
 
 
 
Jméno: Pajka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravím, tak jsem se po nějakém čase pustil do prací na svém webu: http://www.jawa-50.cz. Napsal jsem nový článek o typu 555: http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-typ-555-pionyr-informace-a-vyvoj.html . Další články o historii momentálně ještě přepisuju. Až trochu pokročím, tak se pustím do psaní/přepisování technických návodů (materiálu se mi nakupilo až, až...). odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2010 14:05
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar hoši mám jawu 250/353 čerstvě po výbrusu tak 10metrů najeto a v namuálu sem se dočetl že se to mám mazat nějakým automobilovým olejem DT a prvnich 500km 1:18 pak 1:20 a nakonec 1:25 ale problém je v tom že ten olej DT sem nikde nesehnal mužu tam nalít normální olej pro 2t motory m2t? jo a ještě něco to 1:18 mě přijde trochu hodně stačí když tam dám 1:25? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2010 22:23
 
 
 
 
Jméno: lump      IP: uživatel9998    
Zdar draci no já nevim makam ve kšeftě smotorkama převážne děláme díly do starejch jaw od pionýra po 350.Děláme i servis aopravy válců. to byjste měli vidět co dělá olejářský omyl zvaný m2t dávej tam nějakej lepší olej stačí mogul TS nebo lepší TSF na zajetí dej 1:25 a po zajetí 1:40 když tam dáš 1:18 zeptej se svíčky co ta nato budeš je pořád měnit zaolejovane hulícím výfukům zdar
 
 
Datum: 26. července 2010 22:23
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
boocheer: I když je to určené převážně pro vysokootáčkové motory, nevidím důvod proč by si s tím nemohl mazat nízkootáčkové. Hele já tenhle olej dávám do pincka, kývačky i třindy a to všechno v poměru 1:50 a nikdy sem žádná známky zadírání nezjistil. Takže klidně ho tam dej.
 
 
Datum: 26. července 2010 19:58
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám takový dotaz. Aych zbytečně nezakládal nový dotaz. Pionýra jsem mazal olejem stihl. je tam napsane že je to pouze pro vysokootáčkové motory. Pionýr je vysokootáčkový motor tuším,tam to mazalo dobře. Ted přesedlávám na kývačku 250 a nevim jestli ji můžu mazat olejem stihl. Kývačka je nízkootáčková. nepoškodí se to? řekl bych že ne ale tak radši se zeptám než abych si ten motor zadřel.dík
 
 
Datum: 26. července 2010 15:43
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Olej stačí minerální na zajíždění - tedy klidně to M6A
 
 
Datum: 26. července 2010 14:46
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jak píše JAWA - CEZETAK, stačí klidně přimíchávat motorovej olej klidně m2T,ale já dávám do ČZ 175 450.05 M6A v poměru 1:33,když jsem zajížděl tak v pohodě stačilo dávat v poměru 1:25,musíš mít samozřejmě nastavenej karburátor na záběh! Tedy obohacenou směs - výše daná jehla a šroub směsi volnoběhu - utahováním se obohacuje,povolováním ochuzuje směs. ten automobilový olej DT se asi dneska už nevyrábí,to se používalo v těch 50. a 60. letech.
 
 
Datum: 26. července 2010 14:45
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel10013    
Mazej podle návodu 1:18 kdyz zajizdis tak radsi vic oleje než abys to zadřel že a olej kum nejaky plnosynteticky pro dvoutakty
 
 
Datum: 26. července 2010 14:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
povím ti to takhle..pro tento motor neni důležitá kvalita oleje...důležité je množství oleje... klidně kup M2T nebo něco a řeď v předepsaném poměru z příručky.....ten olej o kterém tam píšou je M6AD
 
 
Datum: 26. července 2010 14:03
 
 
 
 
Jméno: Fox461 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim draci, mam dotaz mam problem s moji 20teckou :-) donedavna startovala na drc jak studena tak zahrata. Ale ted najednou nehce chytat proste na to muzu slapat treba stokrat a nic nekdy teda chytne ale az tak po 30 nakopnuti. Ale roztlacit jde nevite cim to je? Ja si myslel svicka nebo ze se rozsteloval predstih jak to vidite vy diky za rady ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2010 18:59
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel9449    
prvne zjisti jestli ma svicka pravidelnou jisrku a jestli ne tak posteluj odtrh a jestli to nepomuze tak skus jinou svicku a jako posledni moznost posteluj predstih
 
 
Datum: 26. července 2010 18:59
 
 
 
 
Jméno: Fox461 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
DIks ja si to myslel ;-)
 
 
Datum: 26. července 2010 15:40
 
 
 
 
Jméno: Michal88 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus vymněnit svičku a udělej predstih a mnělo by to byt ok
 
 
Datum: 26. července 2010 15:22
 
 
 
 
Jméno: Jawar      IP: uživatel3522    
Cau mam problem se svou jawou 20 nechce nastartovat ale jisrku hazí preknou........uz jsem zoufalej odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2010 13:21
 
 
 
 
Jméno: Jawar      IP: uživatel3522    
nejak tak xD.....kdyz jsem ale sundal karec z valce a z te roury co je na valci netece benzin......ale kdyz jsem karburator prohlizel tak jsem si nevsimnul ze by byl spinavej.......jenom jsem ho profouknul..ale porad nic
 
 
Datum: 26. července 2010 13:21
 
 
 
 
Jméno: KOUDY.OK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bezin tam jde,karbec jsem cistil,odtrh je perfektni a predstih jedobrej.Proto si uz nevim rady.
 
 
Datum: 26. července 2010 13:05
 
 
 
 
Jméno: KOUDY.OK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sešteluj odtrh a předstih zjisti jestli ti jde do válce benzín popřípadě vičisti karbec nebo kohout
 
 
Datum: 26. července 2010 12:53
 
 
 
 
Jméno: KOUDY.OK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci mám problém na stadionu s22natahoval jsem novou elektriku ted mi nechce startovat odtrh seštelovanej jiskru hází benzín do kaválce teče ale nepálí už si nevím rady co stím prostě mi nechce chitit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2010 15:25
 
 
 
 
Jméno: Michal88 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud mas spravne zapojenou elektriku ,karbec cistej, benzin do valce tece tak ti to nema asi co zapalit nebo zapaluje pozde a jake hodnoty jsi daval kdyz si delal predstih ?
 
 
Datum: 26. července 2010 15:25
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Svíčku jsem zkoušel jinou a nic... karbec je vyčištěnej... el. zapojení je v poradku...
 
 
Datum: 26. července 2010 14:51
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Vyměň svíčku, vyčisti karbec projdi znova el. zapojení.
 
 
Datum: 26. července 2010 14:50
 
 
 
 
Jméno: michal      E-mail:      IP: uživatel1835    
zdary chtel bych se zeptat nejede my jawa 20 vyměnil jsem lanko na plyn a nejelo to tak jsem vyčistil,karbec,kohoutek,trisky, a stejne to nejede když se uchčije tak se nastartuje jde uplne na plnoa hned chcípne odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2010 21:55
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele nechci s tebe udělat blbce,ale mě to dělalo když jsem tam zapomněl dát šoupě,chytlo to až na roztlačení a potahalo mě to.Dal jsi ho tam?ale neber si to osobně..
 
 
Datum: 29. července 2010 21:55
 
 
 
 
Jméno: Kleed92      IP: uživatel10023    
muze to byt neserizenou triskou ..tou na karbecu s pruzinkou.. jde am moc benzinu..jehla na spatnem zarezu.. hladina paliva v plov. komore.. tohle mi delal taky.. otacky snizis tim ze stelovaci sroubek na vicku soupatka zatocis do vnitr... ale ne uplne podle toho jak to bude dobry.. a to ze se uchcava je hladina a nbo ta triska..
 
 
Datum: 29. července 2010 21:48
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel1835    
jo je to přesne s plovákem
 
 
Datum: 29. července 2010 18:10
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel9449    
skus ještě vyšku hladiny v plovákové komoře, nech tam natect fuel (hlavně necepuj) pak plovakove vičko oddělej potop plovak a mělo by tam byt stejně benzinu jako po vyšku plovaku
 
 
Datum: 26. července 2010 18:39
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel1835    
no skusit to ješte mužu ale skoušeli sme včera všechny 3 možnosti a u prostřed by to mělo být a stejne to nejelo kde by mohla být ješte teda příčina?
 
 
Datum: 26. července 2010 18:14
 
 
 
 
Jméno: Michal88 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vytahni si soupatko z karbce vyndej jehlu a podivej se na kterem zarezu mas dany plisek mnel by byt na 2 jestli neni dej ho tam a mneloby to byt ok a kdyby nebylo tak skus dat na prvni a hlavne se ujisti ze si dal dobre soupatko do karbce pokud by si blbe tak jak nastartujes tak to bude tocit plny knedlik v karbiratoru je takova mala tycinka tak natoc soupatko drazkou k ni at to pasuje do sebe neni to zadna veda :-)
 
 
Datum: 26. července 2010 17:05
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel1835    
a jak to udelám nebo kde to je
 
 
Datum: 26. července 2010 12:49
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel9449    
skus postelovat smes
 
 
Datum: 26. července 2010 12:22
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jsem byl na technické respektive muj tata ja nemam řidičak :-D nechtěly vidět ani světla,obhlídl to dokola zeptal se jestli sviti a jako malou závadu napsal pneumatiky,takže mám na 4 roky pokoj :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2010 13:15
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hm - to me to prohlidl vsechno, cisla svetla, klakson ale tak dal mi to zj
 
 
Datum: 26. července 2010 13:15
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
já to samý...akorát jsem na tu technickou jel bez řidičáku :-D
 
 
Datum: 26. července 2010 12:27
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně jak u mě. On jenom došel,zapsal si stav tachometru,čísla štítku a řekl: vidím že to máš vymazlené tak to bude všechno vpořádku ani to nemusíme skoušet. A taky mi to hned dal na 4 roky
 
 
Datum: 26. července 2010 11:46
 
 
 
 
Jméno: juj      IP: uživatel6468    
Zdravim na jednom foru sem se docetl toto zajimalo by me zda by to slo provest i na nasich milaccich... OK , ale rad bych predem upozornil, ze bych nechtel slyset, ze to zni jako blbost anebo co si nekdo, kdo s tim nema zadne osobni zkusenosti, mysli a podobne, protoze myslet si a neco opravdu vedet na zakladech osobnich zkusenosti jsou uplne dve rozdilne veci. Jedine, co clovek potrebuje, je sroubovak, spray bottle (jako se pouziva treba pro nektere domaci cistici prostredky) a vodu. Ano, obycejnou vodu. Zahrejte ten motor do normalni teploty, pak sundejte tu hadici air filtru do sani, vytocte a drzte ten motor v okolo 3K RPM a zacnete strikat tu vodu primo do sani toho motoru. Ta tryska na te nadobe by mela byt nastavena tak, aby ten spray byl co nejjemnesi a rozdelil se tak v tom sani do vsech cylindru rovnomerne. Nebojte se strikat tu vodu do toho sani i velice rychle - az do toho okamziku, kdy ten motor je temer na hranici, kdy nechce bezet. Proste, drzte tu klapku otverenou, strikejte tu vodu do toho sani - a kdyz ten motor zacne mit snahu se zastavit, tak mu dejte malou pauzu, aby se dostal zpet do otacek. Jak a proc to pracuje? Ta voda se v tech spalovacich komorach meni v paru - a pokud nekdo ma zkusenosti s cistenim neco vodni parou, tak vi, jak velice dobre to na uplne cokoliv pracuje. Vyhodou dekarbonizace vodni parou je, ze ten motor u toho bezi a ten rozpusteny nanos carbonu je vytlacen vyfukovymi ventily primo do vyfuku. Na rozdil od nejakych chemikalii, ktere se nalejou do valcu, kde se nechaji sedet pres noc (zatimco jejich vypary leptaji tesneni a injectory) a soucasne taky stekaji s tim rozpustenym karbonem temy cylindry pres krouzky pistu dolu do oil pan, ten proces cisteni tech pistu a spalovacich komor konci ve chvili, kdy clovek prestane to tech valcu vstrikovat tu vodu - a nic neni nasledovne nijak negativne ovlivneno. I presto, clovek by mel po tom cisteni vymenit i olej - jen pro pripad, ze by se do neho nejaka mala cast vody anebo toho rozpusteneho karbonu nejak dostala (ale ty sance jsou velice male, protoze ty pistni krouzky tesni mnohem lepe, kdy ten motor bezi - a ten karbon a i voda, ktera se treba nepremenila na paru je vypuzena z toho motoru s vyfukovymi plyny a na ceste se stejne vypari). Jak dloho a kolik vody tam strikat? Tak dlouho, kolik to zabere vyprazdnit dve 1L spray bottles. Jak jsem rekl, nebojte se jit i velice rychle, ten motor vam da vedet kdy tam tu vodu strikate prilis rychle. Tento levny proces je vhodny pro uplne kazdy motor - s karburatorem anebo EFI. Lidi s V8 s karburatory si ani nehrajou s nejakou spray bottle, ale primo lejou tu vodu do toho karburatoru z nejakeho kelimku. Je tam nejaky dukaz, ze to opravdu pracuje? I presto, ze ja pouzivam water injection a pote, co jsem sundal hlavu toho motoru (abych ji vymenil za jinou) jsem zjistil, ze ty pisty a spalovaci komory te hlavy vypadaly uplne jako nove, tak jsem se sam chtel o tech ucincich te dekarbonizace vodou chtel presvedcit u jineho auta (Eagle Talon), ktere jsme koupili na soucastky a meli jsme v umyslu ten motor stejne rozebrat. Ja mel za ty roky desitky tech 4G63 motoru rozebranych, tak dobre vim, jak "normalni" hlava a pisty po nejakych 100 tisic mil vypadaji, ale po tom cisteni karbonu vodni parou a pote, co jsme sundali tu hlavu, ty pisty a spalovaci komory vypadaly, jako by na tom motoru bylo jen nejakych 10 mil. Takze ano, ono to opravdu pracuje - a velice dobre. Ja se mel o tom sam moznost presvedcit na vlastni oci. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2010 22:37
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
slyšel jem pár teorií:-Přisáváním vody se chladí kompresní prostor uvnitř,zvyšuje se komprese protože voda je nestlacitelná kdežto směs je stlačitelná.vím že za války se vstřikovala voda s methanolem do tubokompresoru.dále jsem tyto teorie nestudoval.Ale když Krečmer skoušel přisávání vodní mlhoviny na závodním trabantu jelo to fest ale po 6 km byla modrá klika
 
 
Datum: 27. července 2010 22:37
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
postul - rad te zas vidim ze tu prispivas, dokonce jsi dostal i rude master hvezdicky (a to opravnene):-)
 
 
Datum: 27. července 2010 22:13
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkusim objektivne - cistenim vodou za provozu ted slysim poprve, znam jen vstrikovani vody do valcu za smyslem kratkodobeho zvyseni vykonu (rozklad na H2, O2, chladici funkce) ale to kazdy zna od stihacek z druhe svetove...pokud to chces zkusit nemusis tam vodu ani lit, staci vyjet za mlhy ci deste bez filtru, u maleho objemu jako je pio ti brzo dojde ze se to bude s tou vodou prat a bude skubat, bohate staci ta mlha...vetsi objem motoru, prosim, at si to tam lejou treba hadici...ale cechoslov. masiny bezne do objemu 350ccm to nerady polykaj...ted se zastavim u zasadniho zlomu a to je rodzil mezi 2T a 4T - dejme tomu ze na ctyrtaktu to za urcitych podminek (teply motor, relativne velky objem a kompresni pomer, jiste otacky...) to bude fungovat ale co dvoutakt? jak blyo receno, dostane se ti prve do prostoru klikove skrine, tam prvni co se stane tak se nepohodne s olejem, bud ho to smyje nebo vznikne emulze, bude penit, nebude mazat, znehodnoti se vodou...smyje olejovy film z lozisek, zacnou oxidovat a "reznout", jelikoz to smyje ci jinak znehodnoti olej uz v prostoru klikoveho hridele tak do valce se dostane olej (s vodou) neschopny vykonavat svou cinnost, dusledky si kazdy asi vybavi kazdy...muze to mit dejme tomu i funkci chladici ale zakladni problem - co ten kontakt s olejem? ctverotakt to ma vychytany, pist a steny mazane "odspodu", stiraci pistni krouzky olej ze steny setrou a kontakt s vodou je tak omezen...proste u dvoutaktu me to nesedi at se na to divam jak chci...ale nejsem tu od toho abych sedel a psal to co mi vypadne z hlavy, takze jsem prakticky nesplnil zakladni kriterium polozene otazky - vlastni zkusenost s "cistenim motoru vodou za chodu motoru" nemam a naprosta vetsina zde pritomnych asi taktez ne...
 
 
Datum: 27. července 2010 22:10
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pár věcí o vodě jsem slyšel ale ne v souvislosti s čištěním ale s provozem na vodu
 
 
Datum: 27. července 2010 19:50
 
 
 
 
Jméno: juj      IP: uživatel6468    
Na tom foru je nekolik desitek lidi a stovky aut co ti to dosvedci ze to funguje, ale otazka zustava dal, da se to udelat i u motorky?
 
 
Datum: 27. července 2010 13:32
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle mě je to naprostá blbost, nechci teď řešit jak pára rozpustí karbon když jede motor, ale myslíte si že to odstraní bordel ze zanesenejch stíracích kroužků, když se tam v podstatě žádná nedostane??? Nejlepší čištění motoru od karbonu je ten motor rozebrat a jednotlivý díly očistit zvlášť. Nehledě na to že když je ten motor správně seřízenej a provozovanej na kvalitní olej tak ani za 200tis km tam nevznikne tolik karbonu aby to bylo nejak výrazně znát na výkonu. Navíc u motorů se vstřikováním je nejlavnější čistit škrtící klapku která se karbonem zanáší a pak to dělá neplechu, ale na to ta voda stejně nepomůže...
 
 
Datum: 27. července 2010 13:12
 
 
 
 
Jméno: juj      IP: uživatel6468    
up
 
 
Datum: 27. července 2010 12:19
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám doma jawu 250,motor z ní budu generálkovat. já mám ve zvyku každý motor který budu generálkovat pořádně dorazit a zadřít :-D skusím to na něm s tou vodou co to udělá. Někdy do zimy to začnu dělat tak vám dám vědět
 
 
Datum: 26. července 2010 11:37
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No já bych řekl že to zní jako dobrá věc. U čtyřtaktních motorů kde jsou písty i stěny válců mazány spodem,olejem z klikového prostoru. Jenže u dvoutaktu je to mazáno nasátou směsí oleje a benzínu. Nepoškodilo by se to nějak? Třeba jestli by se nepřerušil olejový film na stěně válce a nezadřelo by se to.
 
 
Datum: 26. července 2010 11:35
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koukam ze me nekdo chce trumfnout co by do velikosti,,,ja to nejak nepobral ale koukejte odpoved,,kdyz uz to nikdo sesmolil :-)
 
 
Datum: 26. července 2010 11:32
 
 
 
 
Jméno: juj      IP: uživatel6468    
Navod je na auto a je prevzat z tuningforum.cz, zajimalo by me zda je toto mozne i na normalni motorce, popr nejaky zkusenosti postnete
 
 
Datum: 26. července 2010 11:11
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim,prosim vas,jaka hlava mi pomuze u čz 175/450?slysel sem neco o hlave z hranaty cezety,ale nevim presne z jakeho typu,poradite mi? :-) diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2010 19:16
 
 
 
 
Jméno: hm      IP: uživatel6468    
lk, co to ktm-ko za ty fichtly, vymenily ste?
 
 
Datum: 26. července 2010 19:16
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobre,diky moc za radu i vysvetleni :-)
 
 
Datum: 26. července 2010 18:50
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo opravuji se,tam to bude znát protože kvůli tomu vrtání a zdvihu
 
 
Datum: 26. července 2010 18:44
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je přece blbost - motor 453 a i 450 mají stejnej kompresní poměr,ty hlavy budou úplně stejné totiž,proto to pasuje z 453 na 450,to nemůže být znát...leda,že by ti líp těsnila k válci...
 
 
Datum: 26. července 2010 18:43
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
ta hlava tam sedne bez jakejchkoliv uprav... 453 má menší jak zdvih (58mm oproti 450, která má 65), tak má menší i vrtání (52 oproti 58 u 450), ale jede o to, že mají stejný vnější průměr vložky, takže je to bez problemu... a rozdil jsem teda určitě poznal, motor má větší zátah už od spodu a jde ochotně vytočit .... jenom je potřeba, aby byla klika ok, protože když jsem to tenkrát počítal, tak kompresní poměr mi tušim vyšel něco málo přez 1:10
 
 
Datum: 26. července 2010 18:42
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
453 je stopetadvacitka ne? :-) dobre,zkusim takovou hlavu sehnat..ale jakto,ze hlava ze 125ccm pasuje na 175ccm?jde tam o prumer vrtani nebo o zdvih?pist ma tedy stejnej prumer jako u 175? :-)
 
 
Datum: 26. července 2010 18:16
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
na kolku jsem dal hlavu z 453 a je to sakra znát...
 
 
Datum: 26. července 2010 16:02
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jinak na kulatý motor 450 by bylo dobré sehnat hlavu,co je na tomto soutěžním terénáku: http://www.jawamania.info/modely/detail.aspx?modelid=257 ,pasovala by na motor 450 a má zvýšený kompresní poměr na 8,5:1, ale bude velmi složité ji sehnat
 
 
Datum: 26. července 2010 11:54
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jinak motor ze 477 s tou hlavou má kompresi 8,6:1 a ČZ 175/450 má kompresi 7:1
 
 
Datum: 26. července 2010 11:51
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No mohlo by to mít pak o něco větší kompresi,na výkonu to asi moc nepřidá, pokud chceš výkon tak buď se dá motoru 450 upravit aby místo 10koní měl skoro 15koní,ale to jsou složité úpravy válce,přepuštěcích kanálů,sacího kanálu a náhrada karburátoru za takový,který má difuzor 28mm. Celá tato úprava motoru je na jawamanii v technice a věřím,že by ten motor měl slušný výkon,ovšem je na to potřeba mít zkušenosti a strojní vybavení,což každý nemá...
 
 
Datum: 26. července 2010 11:49
 
 
 
 
Jméno: Sharker487      IP: uživatel3429    
jako hranatá čezeta se bere Čz 175/477 a 487, ale jestli to pomůže, nevim..
 
 
Datum: 26. července 2010 10:42
 
 
 
 
Jméno: luznicanka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci - může mi někdo poradit, jakou 12V baterku dát do třindy(634) po montáži 12V VAPE? Díky za tip a pěknou jízdu. Jirka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2010 11:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takovou jaká se podle rozměrů vleze.... pro vape stačí 5 Ah
 
 
Datum: 26. července 2010 11:04
 
 
 
 
Jméno: Colombo      E-mail:      IP: uživatel9976    
nazdar draci nevite nekdo jestli by se dala sehnat 4stupnova prevodovka na Jawa 50 predem diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2010 9:12
 
 
 
 
Jméno: Pajka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Draci, výkresy mám. Ty jsou Vám ale stejně naprd. V dnešní době, s dnešními cenami nevyrobitelná sranda...
 
 
Datum: 26. července 2010 9:12
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pajka: já vím, ale co je mu to platné když on to nikdy nikde nesežene :-D
 
 
Datum: 26. července 2010 9:09
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-o:-o:-o a kde se daji sehnat ty výkresy???
 
 
Datum: 26. července 2010 8:53
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nekecej to chci :-D
 
 
Datum: 26. července 2010 7:27
 
 
 
 
Jméno: Pajka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Existují výkresy 4Q převodovky, která padne do motoru bez jakýchkoli úprav bloku.
 
 
Datum: 26. července 2010 1:23
 
 
 
 
Jméno: Dejvid001 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.youtube.com/watch?v=Q_L-pDVOyX0&feature=related tady bych rek ze to tahne i vytahne vic nez klasika ale je to hodiny a hodiny prace ta predelavka(pocitam i schaneni.)
 
 
Datum: 26. července 2010 1:11
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel10007    
a jak pise spojka uz to pomalu nestiha takze pro tebe zbitecna uprava pockejsi az stejsi vivine stejskiho sadu 2 ve ktere bude prodavat upraveny kolecka :-D:-D
 
 
Datum: 26. července 2010 0:57
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dejv: ano je v tom 4q ale furt je výsledný poměr 1:1.....má to na našlapaném válci tak potřebuje převody líp odstupňovat....
 
 
Datum: 26. července 2010 0:42
 
 
 
 
Jméno: Dejvid001 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
slysel jsem uz o tom tady je i video http://www.youtube.com/watch?v=coru-xEIsE8&feature=related ale kamo za tu cenu co to stoji si radsi kup neco lepsiho..=)
 
 
Datum: 26. července 2010 0:39
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel10007    
estli se milim tak me opravte
 
 
Datum: 26. července 2010 0:39
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel10007    
stejne ta 3jka je prevod 1:1 jakoze maximum motoru kdyz tam narves vic prevodu tak se k visledny maximalni rychlosti motoru dostanes rychlejc zadnej jinej rozdil
 
 
Datum: 26. července 2010 0:36
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud myslíš na pionýra tak jak chceš sehnat něco co neexistuje? :-D do těch motorů se rvala převodovka z čz 125/175 hranaté motory...
 
 
Datum: 26. července 2010 0:32
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
čau týpci bude pasovat na čz 175/356 hlava třeba z typu 175/450 nebo jak to je?prostě jestli mi na 175/356 bude pasovat jakákoliv hlava z kulatý 175 dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2010 0:33
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no když na 450, pasuje válec 356 tak hlava z 356 na 450 pasovat taky bude
 
 
Datum: 26. července 2010 0:33
 
 
 
 
Jméno: Dejvid001 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cusec lidi,mam takovy maly problem mam fichtlika po GO vse ok ale kdyz jedu na plny plyn na 3 tak mi to nekdy strili od valce..nevite cim to muze byt estli spatne nastavenym zapalkem,tesnenim,tryskama,nenastavenym karbecem ??? DIkes moc za vse.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2010 13:36
 
 
 
 
Jméno: Fogi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mi střilelo do sáni,když sem měl ucpaný výfuk,ale i ten předstih to může dělat..Zkontroluj obojí
 
 
Datum: 26. července 2010 13:36
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přidám se k nastaveni předstihu, a odtru
 
 
Datum: 26. července 2010 8:22
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel1026    
nas tav si predstih
 
 
Datum: 26. července 2010 7:58
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus utěsnit celej karbec, to co má být dotáhlé dotáhni....mě to pomohlo
 
 
Datum: 26. července 2010 7:25
 
 
 
 
Jméno: Dejvid001 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proste to streli a na 1 sekundu ztrati vykon tak uberu a pak zas davam plny a fika to a pak zas streli,dela to sice jen nekdy ale dela a to me stve..a to tesneni myslis jako mezi karterama protoze mi amm trosku kape olej ...
 
 
Datum: 26. července 2010 0:29
 
 
 
 
Jméno: Krusna2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
HA HA JESLI TI TO PRSKÁ TAK ŠPATNÝ TĚSNĚNÍ A JESLI STŘILÍ DO VEJFUKU TAK ŠPATNI PŘEDSTIH A TAK.
 
 
Datum: 26. července 2010 0:26
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vypadá to na špatně nastavený předstih s odtrhem nebo špatný kondík
 
 
Datum: 26. července 2010 0:20
 
 
 
 
Jméno: Dejvid001 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cusec draci,mam problem se svetlem jinak vse ok prosim vas nemohli by ste mi poslat nejakou napovedu (treba fotky) jak zpravne zapojit draty troubi chcipa ale nesviti prosim diky moc.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2010 13:33
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
termix: cívka nemá plus ani mínus pól :-D....cívka vyrábí střídavý výkon....tj + a- jsou na obou pólech střídavě.
 
 
Datum: 26. července 2010 13:33
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel10011    
normalne vem zarovku dej plus pol civky na zarovku minus pol civky nech na kostre a minus pol zarovky dej na kostru a hned uvidis jestli ti faka civka i bez meraku ....
 
 
Datum: 26. července 2010 12:30
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel6468    
Bouchne
 
 
Datum: 26. července 2010 10:44
 
 
 
 
Jméno: Dejvid001 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co to udela ?
 
 
Datum: 26. července 2010 1:15
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel10007    
plus pol civky a druhej drat na kostru
 
 
Datum: 26. července 2010 1:05
 
 
 
 
Jméno: Dejvid001 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na co ji mam pridelat ?? xDhusto ??
 
 
Datum: 26. července 2010 1:04
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel10007    
nejjednodusi vec je promerit civku jestli faka ue jedno jestli na stridave nebo stejnosmerne napeti funkci zmeris tak i tak nebo bez zapnutyho motoru promer odpor nebo nastav meraak na mereni diod tim vyzkousis jestli neni civka prepalena jestli nemas merak tak vem zarovku a na husto ji pridelej k civce a hned uvidis jestli je to civkou nebo pliskem :-D:-D
 
 
Datum: 26. července 2010 1:01
 
 
 
 
Jméno: Dejvid001 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nene nedal ale vypada v poradku...nemohl bych nahradit ten plisek necim jinym ? je to jen valecek a plisek ze ?
 
 
Datum: 26. července 2010 0:53
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když to vyskratovalo tak hledej problém v přepínači dálkové/tlumené.... a dal jsi novou žárovku?? :-D
 
 
Datum: 26. července 2010 0:50
 
 
 
 
Jméno: Dejvid001 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řeknu to tak ja to mel zapojeno a svitilo to potom sem dal dalkove a jak kdyby to vyskratovalo a od te doby to nefara...potom ja debil ztratil i ten plisek a ted nwm cim to muze byt..x)
 
 
Datum: 26. července 2010 0:48
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
těžko říct :-D...lezě ti napětí od cívek? pokud ho něčím měříš...měříš střídavé napětí?
 
 
Datum: 26. července 2010 0:45
 
 
 
 
Jméno: Dejvid001 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jej na me nemusite tak ztvrda elektrice na fichtlu nerozumim omlouvam se za zbytecne dotazy ale jen jednu otazku jeste(je to tim pliskem dekuji)
 
 
Datum: 26. července 2010 0:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na tom schemu je vyznačené všechno..to jen ty neumýš číst ve schematech.... na tom světle máš kontakty: 56a = dálkové....... 56b= tlumené.......31= kostra.
 
 
Datum: 26. července 2010 0:35
 
 
 
 
Jméno: Dejvid001 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslis si ze to ze nemam ten plisek mi dela to ze to nesviti asi jo ze protoze tam nejde zadny proud do svetel a proto to dela ze to nesviti asi jo..
 
 
Datum: 26. července 2010 0:35
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel10007    
odpovim ti na druhou otazku jeden drat u svetla je tlumeny ten druhej je hlavni svetlo a treti kterej pravdepodobne neni malovan to je kostra -
 
 
Datum: 26. července 2010 0:33
 
 
 
 
Jméno: Dejvid001 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano diky,a jeste 2 otazky vite jak je prepinac svetel co je na riditkach a uvnitr je takovy valecek a zajistovaci plisek myslite ze kdyz tam ten plisek nemam tak to nefara kvuli tomu???A jeste na svetle mam na svetle 3 kontakty ale na kazdem schematu jsou jen 2 draty ktere vedou ke svetlu..
 
 
Datum: 26. července 2010 0:18
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 25. července 2010 23:53
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.sesa-moto.cz elektrické schéma, a pak si najdi jen pro tvůj tip motocyklu :-)
 
 
Datum: 25. července 2010 23:53
 
 
 
 
Jméno: jawaaaaa      IP: uživatel9456    
Dobrý den, co mám všechno koupit aby to jelo co nejvíce ale aby mě to zas utáhlo mám 90 kg. Děkuji moc za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2010 11:16
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkář      IP: uživatel5685    
Jdi radši běhat ;-)
 
 
Datum: 26. července 2010 11:16
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D A u toho nezapomen na go motoru.
 
 
Datum: 25. července 2010 23:16
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nech si udělat válec od stejskyho :-D
 
 
Datum: 25. července 2010 23:12
 
 
 
 
Jméno: zetoras      IP: uživatel8804    
Zdravim, mam čz 125/476-01 (kdyby ji někdo chtěl tak je na prodej) když jsem ji koupil tak nejela ani jako pionir. jediny co jsem udělal tak jsem seřidil karburator - směs. jezdi "den ode dene" lip, nechapu to jak je to možny ??? do motoru jsem ani nešah odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2010 12:05
 
 
 
 
Jméno: zetoras      IP: uživatel8804    
STK 6/2012 , Cena: 14 000 Kč
 
 
Datum: 26. července 2010 12:05
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel10006    
a to hlavni cena a ma TP ?
 
 
Datum: 25. července 2010 23:18
 
 
 
 
Jméno: zetoras      IP: uživatel8804    
jabloneckaj okres jestli stači
 
 
Datum: 25. července 2010 23:01
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D :-D A odkud si?
 
 
Datum: 25. července 2010 23:01
 
 
 
 
Jméno: zetoras      IP: uživatel8804    
jo ještě jsem teda do ni dal bezkontakni zapalovani vape, pač to puvodni bylo spaleny
 
 
Datum: 25. července 2010 23:00
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdybys aspon napsal odkud jsi :-D
 
 
Datum: 25. července 2010 22:58
 
 
 
 
Jméno: termixnator      IP: uživatel10004    
cus draci luxusne sem ylestil a vycistil celej motor rozpulil sem ho udelal sem si stahovaky samozdrejme sem stratil 1 kolecko v mototechne sem samozdrejme nevedel jaky tak sem musel koupit 2 staly me 280kc ale to neni ten problem motor sem slozil natahl pruzinu nakopavacky slozil oba kartery ale nakopavacka sla strasne stuha skoro vubec a ani se nevracela jak to slo stuha tak sem si rek ze sroubu je tam minimum a motor sem znovu rozdelal celou tu hridel naakopavacky sem vojel smirglem jen tak zlechka kdyz sem jistrcil do jednoho pak do druhyho kartru tak tam sla zlechka ale kdyz sem motor opetovne slozil tak zase de stuha jak svin :-( myslite ze az se do motoru nalije oil a zahreje se tak se nakopavacka rozchodi ? nebo mam motor znovu rozpul a co stim udelat ? dik za radu jeste sem se stim nesetkal ani sem tuto zavadu na netu nikde nenasel tak pisu dotaz :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2010 9:26
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s olejem se to spraví
 
 
Datum: 26. července 2010 9:26
 
 
 
 
Jméno: gozer21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to si zvykne
 
 
Datum: 26. července 2010 8:30
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel10006    
ok udelal si mi radost :-D zadny new puleni a vsechno je jak ma byt :-D
 
 
Datum: 25. července 2010 23:20
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
můj kamoš má motor po generálce a když sem mu říkal proč mu de ta nakopávačka tak těžko tak mi řekl že jak se tam nalije olej tak to bude dobrý a chodímu to dobře
 
 
Datum: 25. července 2010 22:41
 
 
 
 
Jméno: Manny      E-mail:      IP: uživatel10005    
Zdar draci chtel jsem se zeptat jestli je tuning motor (a jestli muzou stat loziska a gufera do toho motoru 700Kc) a celej motor 1200 te tuningove (a nebo normalni motor) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2010 15:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10014    
nevím čemu říkáš tuning motor...pokud myslíš závodní motor,tak to je drahá záležitost.. motor za 1200,- je sam o sobě říkající,že neprošel ani GO....sorry...ja bych to nekupoval...
 
 
Datum: 26. července 2010 15:28
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nekdo koupi sportovni filtr a rika tomu tuning motor..zalezi jen jak moc mu chces verit..pro info,cestovni uprava od stejskyho stoji neco okolo 2000 kč (omlouvam se,nevim presnou cenu,kdyztak me opravte)
 
 
Datum: 26. července 2010 9:39
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9627    
Nou koment..
 
 
Datum: 25. července 2010 22:40
 
<  1098  1099  1100  1101  1102  1103  1104  1105  1106  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 0:10:53 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu