Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Cus draci a dracice. Potrebuju radu ponevadz si uz opravdu nevim rady. Zapalovan na my 21 postupne prestavalo davat serizujuserizuju ale furt to same. Vymena kondik nepomohla, kontrola izolaci provedena, dokonce vymena i civky, svicky, a inducky. Nekostrene kladivko tez meneno. Momentalne nejevi ani znamky jiskry opravdu jako kdyby tam ten stator nebyl. Prosim poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2010 21:35
 Custe, diky za odpovedi vse jsem jeste jednou radne prekontroloval tedy i civky zjistil jsem zo to dela to same. Kondik tam je z funkcniho mota. vymenil jsem jine kladivko a kdyz jsem strcil prst do fajvky a druhy prst polozil na hlavu valce tak to kope ale kdyz ne tak to nic nedela. Tak nevim
Datum: 26. července 2010 21:35
 Vypadá to na kondík nebo na cívku. Na to že jsi ho měnil se spoléhat nemůžeš protože už se mi hodněkrát stalo že jsem koupil uplně nový kondík a ten nefungoval. Skus zapojit žárovku na zapalovací cívku a pořádně prošlápnout motor jestli to blikne protože i cívka může byt špatná. Pak jestli máš nějakou zkoušečku na které se rožne světýlko po uzavření obvodu tak s ní vyskoušej jestli ti něco nezkratuje. odpoj cívku od kladívka.Jednu packu připni na rozevřené kladívko a druhou třeba na žebro válce. Jestli se rožne máš někde zkrat. jsi si na 100% jistý že máš dobře seřízený předstih s odtrhem?
Datum: 26. července 2010 15:31
 ještě by to mohl dělat kondenzátor a ješte se mrkni jestli nemas skvarek na kladivku
Datum: 26. července 2010 15:21
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 je pól dost blízko rotoru? (na tloušťku stěny PET lahve) je vše správně zapojeno podle schématu?
Datum: 26. července 2010 14:44
Jméno: fredy
IP: uživatel1089
 cau draci chci se zeptat jaky je maximalni vrtání u javy 350 typ 354 kdyz základní je 58mm ?? dekuju za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2010 14:28
Posl.aktualizace: 26. července 2010 14:05
 zdar hoši mám jawu 250/353 čerstvě po výbrusu tak 10metrů najeto a v namuálu sem se dočetl že se to mám mazat nějakým automobilovým olejem DT a prvnich 500km 1:18 pak 1:20 a nakonec 1:25 ale problém je v tom že ten olej DT sem nikde nesehnal mužu tam nalít normální olej pro 2t motory m2t? jo a ještě něco to 1:18 mě přijde trochu hodně stačí když tam dám 1:25?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2010 22:23
Jméno: lump
IP: uživatel9998
 Zdar draci no já nevim makam ve kšeftě smotorkama převážne děláme díly do starejch jaw od pionýra po 350.Děláme i servis aopravy válců. to byjste měli vidět co dělá olejářský omyl zvaný m2t dávej tam nějakej lepší olej stačí mogul TS nebo lepší TSF na zajetí dej 1:25 a po zajetí 1:40 když tam dáš 1:18 zeptej se svíčky co ta nato budeš je pořád měnit zaolejovane hulícím výfukům zdar
Datum: 26. července 2010 22:23
 boocheer: I když je to určené převážně pro vysokootáčkové motory, nevidím důvod proč by si s tím nemohl mazat nízkootáčkové. Hele já tenhle olej dávám do pincka, kývačky i třindy a to všechno v poměru 1:50 a nikdy sem žádná známky zadírání nezjistil. Takže klidně ho tam dej.
Datum: 26. července 2010 19:58
 Mám takový dotaz. Aych zbytečně nezakládal nový dotaz. Pionýra jsem mazal olejem stihl. je tam napsane že je to pouze pro vysokootáčkové motory. Pionýr je vysokootáčkový motor tuším,tam to mazalo dobře. Ted přesedlávám na kývačku 250 a nevim jestli ji můžu mazat olejem stihl. Kývačka je nízkootáčková. nepoškodí se to? řekl bych že ne ale tak radši se zeptám než abych si ten motor zadřel.dík
Datum: 26. července 2010 15:43
 Olej stačí minerální na zajíždění - tedy klidně to M6A
Datum: 26. července 2010 14:46
 Jak píše JAWA - CEZETAK, stačí klidně přimíchávat motorovej olej klidně m2T,ale já dávám do ČZ 175 450.05 M6A v poměru 1:33,když jsem zajížděl tak v pohodě stačilo dávat v poměru 1:25,musíš mít samozřejmě nastavenej karburátor na záběh! Tedy obohacenou směs - výše daná jehla a šroub směsi volnoběhu - utahováním se obohacuje,povolováním ochuzuje směs. ten automobilový olej DT se asi dneska už nevyrábí,to se používalo v těch 50. a 60. letech.
Datum: 26. července 2010 14:45
Jméno: Daniel
IP: uživatel10013
 Mazej podle návodu 1:18 kdyz zajizdis tak radsi vic oleje než abys to zadřel že a olej kum nejaky plnosynteticky pro dvoutakty
Datum: 26. července 2010 14:43
 povím ti to takhle..pro tento motor neni důležitá kvalita oleje...důležité je množství oleje... klidně kup M2T nebo něco a řeď v předepsaném poměru z příručky.....ten olej o kterém tam píšou je M6AD
Datum: 26. července 2010 14:03
 Zdravim draci, mam dotaz mam problem s moji 20teckou  donedavna startovala na drc jak studena tak zahrata. Ale ted najednou nehce chytat proste na to muzu slapat treba stokrat a nic nekdy teda chytne ale az tak po 30 nakopnuti. Ale roztlacit jde nevite cim to je? Ja si myslel svicka nebo ze se rozsteloval predstih jak to vidite vy diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2010 18:59
Jméno: Jan
IP: uživatel9449
 prvne zjisti jestli ma svicka pravidelnou jisrku a jestli ne tak posteluj odtrh a jestli to nepomuze tak skus jinou svicku a jako posledni moznost posteluj predstih
Datum: 26. července 2010 18:59
 DIks ja si to myslel
Datum: 26. července 2010 15:40
 skus vymněnit svičku a udělej predstih a mnělo by to byt ok
Datum: 26. července 2010 15:22
Jméno: Jawar
IP: uživatel3522
 Cau mam problem se svou jawou 20 nechce nastartovat ale jisrku hazí preknou........uz jsem zoufalej
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2010 13:21
Jméno: Jawar
IP: uživatel3522
 nejak tak xD.....kdyz jsem ale sundal karec z valce a z te roury co je na valci netece benzin......ale kdyz jsem karburator prohlizel tak jsem si nevsimnul ze by byl spinavej.......jenom jsem ho profouknul..ale porad nic
Datum: 26. července 2010 13:21
 bezin tam jde,karbec jsem cistil,odtrh je perfektni a predstih jedobrej.Proto si uz nevim rady.
Datum: 26. července 2010 13:05
 sešteluj odtrh a předstih zjisti jestli ti jde do válce benzín popřípadě vičisti karbec nebo kohout
Datum: 26. července 2010 12:53
 zdar draci mám problém na stadionu s22natahoval jsem novou elektriku ted mi nechce startovat odtrh seštelovanej jiskru hází benzín do kaválce teče ale nepálí už si nevím rady co stím prostě mi nechce chitit
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2010 15:25
 pokud mas spravne zapojenou elektriku ,karbec cistej, benzin do valce tece tak ti to nema asi co zapalit nebo zapaluje pozde a jake hodnoty jsi daval kdyz si delal predstih ?
Datum: 26. července 2010 15:25
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Svíčku jsem zkoušel jinou a nic... karbec je vyčištěnej... el. zapojení je v poradku...
Datum: 26. července 2010 14:51
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Vyměň svíčku, vyčisti karbec projdi znova el. zapojení.
Datum: 26. července 2010 14:50
 zdary chtel bych se zeptat nejede my jawa 20 vyměnil jsem lanko na plyn a nejelo to tak jsem vyčistil,karbec,kohoutek,trisky, a stejne to nejede když se uchčije tak se nastartuje jde uplne na plnoa hned chcípne
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 21:55
 hele nechci s tebe udělat blbce,ale mě to dělalo když jsem tam zapomněl dát šoupě,chytlo to až na roztlačení a potahalo mě to.Dal jsi ho tam?ale neber si to osobně..
Datum: 29. července 2010 21:55
Jméno: Kleed92
IP: uživatel10023
 muze to byt neserizenou triskou ..tou na karbecu s pruzinkou.. jde am moc benzinu..jehla na spatnem zarezu.. hladina paliva v plov. komore.. tohle mi delal taky.. otacky snizis tim ze stelovaci sroubek na vicku soupatka zatocis do vnitr... ale ne uplne podle toho jak to bude dobry.. a to ze se uchcava je hladina a nbo ta triska..
Datum: 29. července 2010 21:48
Jméno: michal
IP: uživatel1835
 jo je to přesne s plovákem
Datum: 29. července 2010 18:10
Jméno: Jan
IP: uživatel9449
 skus ještě vyšku hladiny v plovákové komoře, nech tam natect fuel (hlavně necepuj) pak plovakove vičko oddělej potop plovak a mělo by tam byt stejně benzinu jako po vyšku plovaku
Datum: 26. července 2010 18:39
Jméno: michal
IP: uživatel1835
 no skusit to ješte mužu ale skoušeli sme včera všechny 3 možnosti a u prostřed by to mělo být a stejne to nejelo kde by mohla být ješte teda příčina?
Datum: 26. července 2010 18:14
 vytahni si soupatko z karbce vyndej jehlu a podivej se na kterem zarezu mas dany plisek mnel by byt na 2 jestli neni dej ho tam a mneloby to byt ok a kdyby nebylo tak skus dat na prvni a hlavne se ujisti ze si dal dobre soupatko do karbce pokud by si blbe tak jak nastartujes tak to bude tocit plny knedlik v karbiratoru je takova mala tycinka tak natoc soupatko drazkou k ni at to pasuje do sebe neni to zadna veda
Datum: 26. července 2010 17:05
Jméno: Michal
IP: uživatel1835
 a jak to udelám nebo kde to je
Datum: 26. července 2010 12:49
Jméno: Jan
IP: uživatel9449
 skus postelovat smes
Datum: 26. července 2010 12:22
 tak jsem byl na technické respektive muj tata ja nemam řidičak  nechtěly vidět ani světla,obhlídl to dokola zeptal se jestli sviti a jako malou závadu napsal pneumatiky,takže mám na 4 roky pokoj
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2010 13:15
 hm - to me to prohlidl vsechno, cisla svetla, klakson ale tak dal mi to zj
Datum: 26. července 2010 13:15
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já to samý...akorát jsem na tu technickou jel bez řidičáku
Datum: 26. července 2010 12:27
 přesně jak u mě. On jenom došel,zapsal si stav tachometru,čísla štítku a řekl: vidím že to máš vymazlené tak to bude všechno vpořádku ani to nemusíme skoušet. A taky mi to hned dal na 4 roky
Datum: 26. července 2010 11:46
Jméno: juj
IP: uživatel6468
 Zdravim na jednom foru sem se docetl toto zajimalo by me zda by to slo provest i na nasich milaccich...
OK , ale rad bych predem upozornil, ze bych nechtel slyset, ze to zni jako blbost anebo co si nekdo, kdo s tim nema zadne osobni zkusenosti, mysli a podobne, protoze myslet si a neco opravdu vedet na zakladech osobnich zkusenosti jsou uplne dve rozdilne veci.
Jedine, co clovek potrebuje, je sroubovak, spray bottle (jako se pouziva treba pro nektere domaci cistici prostredky) a vodu. Ano, obycejnou vodu. Zahrejte ten motor do normalni teploty, pak sundejte tu hadici air filtru do sani, vytocte a drzte ten motor v okolo 3K RPM a zacnete strikat tu vodu primo do sani toho motoru. Ta tryska na te nadobe by mela byt nastavena tak, aby ten spray byl co nejjemnesi a rozdelil se tak v tom sani do vsech cylindru rovnomerne. Nebojte se strikat tu vodu do toho sani i velice rychle - az do toho okamziku, kdy ten motor je temer na hranici, kdy nechce bezet. Proste, drzte tu klapku otverenou, strikejte tu vodu do toho sani - a kdyz ten motor zacne mit snahu se zastavit, tak mu dejte malou pauzu, aby se dostal zpet do otacek. Jak a proc to pracuje? Ta voda se v tech spalovacich komorach meni v paru - a pokud nekdo ma zkusenosti s cistenim neco vodni parou, tak vi, jak velice dobre to na uplne cokoliv pracuje. Vyhodou dekarbonizace vodni parou je, ze ten motor u toho bezi a ten rozpusteny nanos carbonu je vytlacen vyfukovymi ventily primo do vyfuku. Na rozdil od nejakych chemikalii, ktere se nalejou do valcu, kde se nechaji sedet pres noc (zatimco jejich vypary leptaji tesneni a injectory) a soucasne taky stekaji s tim rozpustenym karbonem temy cylindry pres krouzky pistu dolu do oil pan, ten proces cisteni tech pistu a spalovacich komor konci ve chvili, kdy clovek prestane to tech valcu vstrikovat tu vodu - a nic neni nasledovne nijak negativne ovlivneno. I presto, clovek by mel po tom cisteni vymenit i olej - jen pro pripad, ze by se do neho nejaka mala cast vody anebo toho rozpusteneho karbonu nejak dostala (ale ty sance jsou velice male, protoze ty pistni krouzky tesni mnohem lepe, kdy ten motor bezi - a ten karbon a i voda, ktera se treba nepremenila na paru je vypuzena z toho motoru s vyfukovymi plyny a na ceste se stejne vypari). Jak dloho a kolik vody tam strikat? Tak dlouho, kolik to zabere vyprazdnit dve 1L spray bottles. Jak jsem rekl, nebojte se jit i velice rychle, ten motor vam da vedet kdy tam tu vodu strikate prilis rychle.
Tento levny proces je vhodny pro uplne kazdy motor - s karburatorem anebo EFI. Lidi s V8 s karburatory si ani nehrajou s nejakou spray bottle, ale primo lejou tu vodu do toho karburatoru z nejakeho kelimku.
Je tam nejaky dukaz, ze to opravdu pracuje? I presto, ze ja pouzivam water injection a pote, co jsem sundal hlavu toho motoru (abych ji vymenil za jinou) jsem zjistil, ze ty pisty a spalovaci komory te hlavy vypadaly uplne jako nove, tak jsem se sam chtel o tech ucincich te dekarbonizace vodou chtel presvedcit u jineho auta (Eagle Talon), ktere jsme koupili na soucastky a meli jsme v umyslu ten motor stejne rozebrat. Ja mel za ty roky desitky tech 4G63 motoru rozebranych, tak dobre vim, jak "normalni" hlava a pisty po nejakych 100 tisic mil vypadaji, ale po tom cisteni karbonu vodni parou a pote, co jsme sundali tu hlavu, ty pisty a spalovaci komory vypadaly, jako by na tom motoru bylo jen nejakych 10 mil. Takze ano, ono to opravdu pracuje - a velice dobre. Ja se mel o tom sam moznost presvedcit na vlastni oci.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2010 22:37
 slyšel jem pár teorií  řisáváním vody se chladí kompresní prostor uvnitř,zvyšuje se komprese protože voda je nestlacitelná kdežto směs je stlačitelná.vím že za války se vstřikovala voda s methanolem do tubokompresoru.dále jsem tyto teorie nestudoval.Ale když Krečmer skoušel přisávání vodní mlhoviny na závodním trabantu jelo to fest ale po 6 km byla modrá klika
Datum: 27. července 2010 22:37
 postul - rad te zas vidim ze tu prispivas, dokonce jsi dostal i rude master hvezdicky (a to opravnene)
Datum: 27. července 2010 22:13
 zkusim objektivne - cistenim vodou za provozu ted slysim poprve, znam jen vstrikovani vody do valcu za smyslem kratkodobeho zvyseni vykonu (rozklad na H2, O2, chladici funkce) ale to kazdy zna od stihacek z druhe svetove...pokud to chces zkusit nemusis tam vodu ani lit, staci vyjet za mlhy ci deste bez filtru, u maleho objemu jako je pio ti brzo dojde ze se to bude s tou vodou prat a bude skubat, bohate staci ta mlha...vetsi objem motoru, prosim, at si to tam lejou treba hadici...ale cechoslov. masiny bezne do objemu 350ccm to nerady polykaj...ted se zastavim u zasadniho zlomu a to je rodzil mezi 2T a 4T - dejme tomu ze na ctyrtaktu to za urcitych podminek (teply motor, relativne velky objem a kompresni pomer, jiste otacky...) to bude fungovat ale co dvoutakt? jak blyo receno, dostane se ti prve do prostoru klikove skrine, tam prvni co se stane tak se nepohodne s olejem, bud ho to smyje nebo vznikne emulze, bude penit, nebude mazat, znehodnoti se vodou...smyje olejovy film z lozisek, zacnou oxidovat a "reznout", jelikoz to smyje ci jinak znehodnoti olej uz v prostoru klikoveho hridele tak do valce se dostane olej (s vodou) neschopny vykonavat svou cinnost, dusledky si kazdy asi vybavi kazdy...muze to mit dejme tomu i funkci chladici ale zakladni problem - co ten kontakt s olejem? ctverotakt to ma vychytany, pist a steny mazane "odspodu", stiraci pistni krouzky olej ze steny setrou a kontakt s vodou je tak omezen...proste u dvoutaktu me to nesedi at se na to divam jak chci...ale nejsem tu od toho abych sedel a psal to co mi vypadne z hlavy, takze jsem prakticky nesplnil zakladni kriterium polozene otazky - vlastni zkusenost s "cistenim motoru vodou za chodu motoru" nemam a naprosta vetsina zde pritomnych asi taktez ne...
Datum: 27. července 2010 22:10
 pár věcí o vodě jsem slyšel ale ne v souvislosti s čištěním ale s provozem na vodu
Datum: 27. července 2010 19:50
Jméno: juj
IP: uživatel6468
 Na tom foru je nekolik desitek lidi a stovky aut co ti to dosvedci ze to funguje, ale otazka zustava dal, da se to udelat i u motorky?
Datum: 27. července 2010 13:32
 Podle mě je to naprostá blbost, nechci teď řešit jak pára rozpustí karbon když jede motor, ale myslíte si že to odstraní bordel ze zanesenejch stíracích kroužků, když se tam v podstatě žádná nedostane??? Nejlepší čištění motoru od karbonu je ten motor rozebrat a jednotlivý díly očistit zvlášť. Nehledě na to že když je ten motor správně seřízenej a provozovanej na kvalitní olej tak ani za 200tis km tam nevznikne tolik karbonu aby to bylo nejak výrazně znát na výkonu. Navíc u motorů se vstřikováním je nejlavnější čistit škrtící klapku která se karbonem zanáší a pak to dělá neplechu, ale na to ta voda stejně nepomůže...
Datum: 27. července 2010 13:12
Jméno: juj
IP: uživatel6468
 up
Datum: 27. července 2010 12:19
 Mám doma jawu 250,motor z ní budu generálkovat. já mám ve zvyku každý motor který budu generálkovat pořádně dorazit a zadřít  skusím to na něm s tou vodou co to udělá. Někdy do zimy to začnu dělat tak vám dám vědět
Datum: 26. července 2010 11:37
 No já bych řekl že to zní jako dobrá věc. U čtyřtaktních motorů kde jsou písty i stěny válců mazány spodem,olejem z klikového prostoru. Jenže u dvoutaktu je to mazáno nasátou směsí oleje a benzínu. Nepoškodilo by se to nějak? Třeba jestli by se nepřerušil olejový film na stěně válce a nezadřelo by se to.
Datum: 26. července 2010 11:35
 koukam ze me nekdo chce trumfnout co by do velikosti,,,ja to nejak nepobral ale koukejte odpoved,,kdyz uz to nikdo sesmolil
Datum: 26. července 2010 11:32
Jméno: juj
IP: uživatel6468
 Navod je na auto a je prevzat z tuningforum.cz, zajimalo by me zda je toto mozne i na normalni motorce, popr nejaky zkusenosti postnete
Datum: 26. července 2010 11:11
 zdravim,prosim vas,jaka hlava mi pomuze u čz 175/450?slysel sem neco o hlave z hranaty cezety,ale nevim presne z jakeho typu,poradite mi?  diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2010 19:16
Jméno: hm
IP: uživatel6468
 lk, co to ktm-ko za ty fichtly, vymenily ste?
Datum: 26. července 2010 19:16
 dobre,diky moc za radu i vysvetleni
Datum: 26. července 2010 18:50
 Jo opravuji se,tam to bude znát protože kvůli tomu vrtání a zdvihu
Datum: 26. července 2010 18:44
 To je přece blbost - motor 453 a i 450 mají stejnej kompresní poměr,ty hlavy budou úplně stejné totiž,proto to pasuje z 453 na 450,to nemůže být znát...leda,že by ti líp těsnila k válci...
Datum: 26. července 2010 18:43
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ta hlava tam sedne bez jakejchkoliv uprav... 453 má menší jak zdvih (58mm oproti 450, která má 65), tak má menší i vrtání (52 oproti 58 u 450), ale jede o to, že mají stejný vnější průměr vložky, takže je to bez problemu... a rozdil jsem teda určitě poznal, motor má větší zátah už od spodu a jde ochotně vytočit .... jenom je potřeba, aby byla klika ok, protože když jsem to tenkrát počítal, tak kompresní poměr mi tušim vyšel něco málo přez 1:10
Datum: 26. července 2010 18:42
 453 je stopetadvacitka ne?  dobre,zkusim takovou hlavu sehnat..ale jakto,ze hlava ze 125ccm pasuje na 175ccm?jde tam o prumer vrtani nebo o zdvih?pist ma tedy stejnej prumer jako u 175?
Datum: 26. července 2010 18:16
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 na kolku jsem dal hlavu z 453 a je to sakra znát...
Datum: 26. července 2010 16:02
Datum: 26. července 2010 11:54
 Jinak motor ze 477 s tou hlavou má kompresi 8,6:1 a ČZ 175/450 má kompresi 7:1
Datum: 26. července 2010 11:51
 No mohlo by to mít pak o něco větší kompresi,na výkonu to asi moc nepřidá, pokud chceš výkon tak buď se dá motoru 450 upravit aby místo 10koní měl skoro 15koní,ale to jsou složité úpravy válce,přepuštěcích kanálů,sacího kanálu a náhrada karburátoru za takový,který má difuzor 28mm. Celá tato úprava motoru je na jawamanii v technice a věřím,že by ten motor měl slušný výkon,ovšem je na to potřeba mít zkušenosti a strojní vybavení,což každý nemá...
Datum: 26. července 2010 11:49
Jméno: Sharker487
IP: uživatel3429
 jako hranatá čezeta se bere Čz 175/477 a 487, ale jestli to pomůže, nevim..
Datum: 26. července 2010 10:42
 Ahoj draci - může mi někdo poradit, jakou 12V baterku dát do třindy(634) po montáži 12V VAPE?
Díky za tip a pěknou jízdu. Jirka
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2010 11:04
 takovou jaká se podle rozměrů vleze.... pro vape stačí 5 Ah
Datum: 26. července 2010 11:04
 nazdar draci nevite nekdo jestli by se dala sehnat 4stupnova prevodovka na Jawa 50
predem diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2010 9:12
 Draci, výkresy mám. Ty jsou Vám ale stejně naprd. V dnešní době, s dnešními cenami nevyrobitelná sranda...
Datum: 26. července 2010 9:12
 pajka: já vím, ale co je mu to platné když on to nikdy nikde nesežene
Datum: 26. července 2010 9:09
 :-o:-o:-o a kde se daji sehnat ty výkresy???
Datum: 26. července 2010 8:53
 nekecej to chci
Datum: 26. července 2010 7:27
 Existují výkresy 4Q převodovky, která padne do motoru bez jakýchkoli úprav bloku.
Datum: 26. července 2010 1:23
 http://www.youtube.com/watch?v=Q_L-pDVOyX0&feature=related tady bych rek ze to tahne i vytahne vic nez klasika ale je to hodiny a hodiny prace ta predelavka(pocitam i schaneni.)
Datum: 26. července 2010 1:11
Jméno: termix
IP: uživatel10007
Datum: 26. července 2010 0:57
 dejv: ano je v tom 4q ale furt je výsledný poměr 1:1.....má to na našlapaném válci tak potřebuje převody líp odstupňovat....
Datum: 26. července 2010 0:42
Datum: 26. července 2010 0:39
Jméno: termix
IP: uživatel10007
 estli se milim tak me opravte
Datum: 26. července 2010 0:39
Jméno: termix
IP: uživatel10007
 stejne ta 3jka je prevod 1:1 jakoze maximum motoru kdyz tam narves vic prevodu tak se k visledny maximalni rychlosti motoru dostanes rychlejc zadnej jinej rozdil
Datum: 26. července 2010 0:36
 pokud myslíš na pionýra tak jak chceš sehnat něco co neexistuje?  do těch motorů se rvala převodovka z čz 125/175 hranaté motory...
Datum: 26. července 2010 0:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau týpci bude pasovat na čz 175/356 hlava třeba z typu 175/450 nebo jak to je?prostě jestli mi na 175/356 bude pasovat jakákoliv hlava z kulatý 175 dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2010 0:33
 no když na 450, pasuje válec 356 tak hlava z 356 na 450 pasovat taky bude
Datum: 26. července 2010 0:33
 Cusec lidi,mam takovy maly problem mam fichtlika po GO vse ok ale kdyz jedu na plny plyn na 3 tak mi to nekdy strili od valce..nevite cim to muze byt estli spatne nastavenym zapalkem,tesnenim,tryskama,nenastavenym karbecem ??? DIkes moc za vse..
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2010 13:36
 mi střilelo do sáni,když sem měl ucpaný výfuk,ale i ten předstih to může dělat..Zkontroluj obojí
Datum: 26. července 2010 13:36
 Přidám se k nastaveni předstihu, a odtru
Datum: 26. července 2010 8:22
Jméno: jura
IP: uživatel1026
 nas tav si predstih
Datum: 26. července 2010 7:58
 Zkus utěsnit celej karbec, to co má být dotáhlé dotáhni....mě to pomohlo
Datum: 26. července 2010 7:25
 proste to streli a na 1 sekundu ztrati vykon tak uberu a pak zas davam plny a fika to a pak zas streli,dela to sice jen nekdy ale dela a to me stve..a to tesneni myslis jako mezi karterama protoze mi amm trosku kape olej ...
Datum: 26. července 2010 0:29
 HA HA JESLI TI TO PRSKÁ TAK ŠPATNÝ TĚSNĚNÍ A JESLI STŘILÍ DO VEJFUKU TAK ŠPATNI PŘEDSTIH A TAK.
Datum: 26. července 2010 0:26
 Vypadá to na špatně nastavený předstih s odtrhem nebo špatný kondík
Datum: 26. července 2010 0:20
 Cusec draci,mam problem se svetlem jinak vse ok prosim vas nemohli by ste mi poslat nejakou napovedu (treba fotky) jak zpravne zapojit draty troubi chcipa ale nesviti prosim diky moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2010 13:33
 termix: cívka nemá plus ani mínus pól  ....cívka vyrábí střídavý výkon....tj + a- jsou na obou pólech střídavě.
Datum: 26. července 2010 13:33
Jméno: termix
IP: uživatel10011
 normalne vem zarovku dej plus pol civky na zarovku minus pol civky nech na kostre a minus pol zarovky dej na kostru a hned uvidis jestli ti faka civka i bez meraku ....
Datum: 26. července 2010 12:30
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Bouchne
Datum: 26. července 2010 10:44
 a co to udela ?
Datum: 26. července 2010 1:15
Jméno: termix
IP: uživatel10007
 plus pol civky a druhej drat na kostru
Datum: 26. července 2010 1:05
 na co ji mam pridelat ?? xDhusto ??
Datum: 26. července 2010 1:04
Jméno: termix
IP: uživatel10007
Datum: 26. července 2010 1:01
 nene nedal ale vypada v poradku...nemohl bych nahradit ten plisek necim jinym ? je to jen valecek a plisek ze ?
Datum: 26. července 2010 0:53
 když to vyskratovalo tak hledej problém v přepínači dálkové/tlumené.... a dal jsi novou žárovku??
Datum: 26. července 2010 0:50
 řeknu to tak ja to mel zapojeno a svitilo to potom sem dal dalkove a jak kdyby to vyskratovalo a od te doby to nefara...potom ja debil ztratil i ten plisek a ted nwm cim to muze byt..x)
Datum: 26. července 2010 0:48
 těžko říct  ...lezě ti napětí od cívek? pokud ho něčím měříš...měříš střídavé napětí?
Datum: 26. července 2010 0:45
 jej na me nemusite tak ztvrda elektrice na fichtlu nerozumim omlouvam se za zbytecne dotazy ale jen jednu otazku jeste(je to tim pliskem dekuji)
Datum: 26. července 2010 0:43
 na tom schemu je vyznačené všechno..to jen ty neumýš číst ve schematech.... na tom světle máš kontakty: 56a = dálkové....... 56b= tlumené.......31= kostra.
Datum: 26. července 2010 0:35
 myslis si ze to ze nemam ten plisek mi dela to ze to nesviti asi jo ze protoze tam nejde zadny proud do svetel a proto to dela ze to nesviti asi jo..
Datum: 26. července 2010 0:35
Jméno: termix
IP: uživatel10007
 odpovim ti na druhou otazku jeden drat u svetla je tlumeny ten druhej je hlavni svetlo a treti kterej pravdepodobne neni malovan to je kostra -
Datum: 26. července 2010 0:33
 Ano diky,a jeste 2 otazky vite jak je prepinac svetel co je na riditkach a uvnitr je takovy valecek a zajistovaci plisek myslite ze kdyz tam ten plisek nemam tak to nefara kvuli tomu???A jeste na svetle mam na svetle 3 kontakty ale na kazdem schematu jsou jen 2 draty ktere vedou ke svetlu..
Datum: 26. července 2010 0:18
Datum: 25. července 2010 23:53
Datum: 25. července 2010 23:53
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 Dobrý den, co mám všechno koupit aby to jelo co nejvíce ale aby mě to zas utáhlo mám 90 kg. Děkuji moc za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2010 11:16
Jméno: UltraMotorkář
IP: uživatel5685
 Jdi radši běhat
Datum: 26. července 2010 11:16
  A u toho nezapomen na go motoru.
Datum: 25. července 2010 23:16
 nech si udělat válec od stejskyho
Datum: 25. července 2010 23:12
Jméno: zetoras
IP: uživatel8804
 Zdravim, mam čz 125/476-01 (kdyby ji někdo chtěl tak je na prodej) když jsem ji koupil tak nejela ani jako pionir. jediny co jsem udělal tak jsem seřidil karburator - směs. jezdi "den ode dene" lip, nechapu to jak je to možny ??? do motoru jsem ani nešah
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2010 12:05
Jméno: zetoras
IP: uživatel8804
 STK 6/2012 , Cena: 14 000 Kč
Datum: 26. července 2010 12:05
Jméno: termix
IP: uživatel10006
 a to hlavni cena a ma TP ?
Datum: 25. července 2010 23:18
Jméno: zetoras
IP: uživatel8804
 jabloneckaj okres jestli stači
Datum: 25. července 2010 23:01
Datum: 25. července 2010 23:01
Jméno: zetoras
IP: uživatel8804
 jo ještě jsem teda do ni dal bezkontakni zapalovani vape, pač to puvodni bylo spaleny
Datum: 25. července 2010 23:00
 kdybys aspon napsal odkud jsi
Datum: 25. července 2010 22:58
Jméno: termixnator
IP: uživatel10004
 cus draci luxusne sem ylestil a vycistil celej motor rozpulil sem ho udelal sem si stahovaky samozdrejme sem stratil 1 kolecko v mototechne sem samozdrejme nevedel jaky tak sem musel koupit 2 staly me 280kc ale to neni ten problem motor sem slozil natahl pruzinu nakopavacky slozil oba kartery ale nakopavacka sla strasne stuha skoro vubec a ani se nevracela jak to slo stuha tak sem si rek ze sroubu je tam minimum a motor sem znovu rozdelal celou tu hridel naakopavacky sem vojel smirglem jen tak zlechka kdyz sem jistrcil do jednoho pak do druhyho kartru tak tam sla zlechka ale kdyz sem motor opetovne slozil tak zase de stuha jak svin  myslite ze az se do motoru nalije oil a zahreje se tak se nakopavacka rozchodi ? nebo mam motor znovu rozpul a co stim udelat ? dik za radu jeste sem se stim nesetkal ani sem tuto zavadu na netu nikde nenasel tak pisu dotaz
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2010 9:26
 s olejem se to spraví
Datum: 26. července 2010 9:26
 to si zvykne
Datum: 26. července 2010 8:30
Jméno: termix
IP: uživatel10006
 ok udelal si mi radost  zadny new puleni a vsechno je jak ma byt
Datum: 25. července 2010 23:20
 můj kamoš má motor po generálce a když sem mu říkal proč mu de ta nakopávačka tak těžko tak mi řekl že jak se tam nalije olej tak to bude dobrý a chodímu to dobře
Datum: 25. července 2010 22:41
 Zdar draci chtel jsem se zeptat jestli je tuning motor (a jestli muzou stat loziska a gufera do toho motoru 700Kc) a celej motor 1200 te tuningove (a nebo normalni motor)
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2010 15:28
Jméno: standa
IP: uživatel10014
 nevím čemu říkáš tuning motor...pokud myslíš závodní motor,tak to je drahá záležitost.. motor za 1200,- je sam o sobě říkající,že neprošel ani GO....sorry...ja bych to nekupoval...
Datum: 26. července 2010 15:28
 nekdo koupi sportovni filtr a rika tomu tuning motor..zalezi jen jak moc mu chces verit..pro info,cestovni uprava od stejskyho stoji neco okolo 2000 kč (omlouvam se,nevim presnou cenu,kdyztak me opravte)
Datum: 26. července 2010 9:39
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Nou koment..
Datum: 25. července 2010 22:40
|



|