Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 tak draci , obednal jsem zapalko VAPE , bude 19mm karbec , vyfuk hikone koleno 27mm , sport filtr stage6 valec polský 8vybrus slicovane kanaly .... kolik myslite ze to pojede az to slozim strasne me to zajima a uz se na to tesim  . Jeste jsem se chtel zeptat jesli ma cenu snizit hlavu ? jesli jo o kolik ...
ahoj
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2010 11:41
 Bže...Koleno 27 cm a průměr 1,3 x větší než má vejfukovej kanál a výletovou trubičku 265 - 270 mm s průměrem 15 mm .
Datum: 27. července 2010 11:41
 koleno má být kratší a širší a výletovka delší a užší
Datum: 27. července 2010 11:20
 neni to nejak malo ?
Datum: 27. července 2010 11:14
 jo sorry samo ze sem myslel 270mm ..... mam dat 150mm ?
Datum: 27. července 2010 11:14
 27 mm tezko když už tak 270 mm a průměr 1,5 cm
Datum: 27. července 2010 8:15
 takze rikas ze mam oddelat koncak a dat tam vyletovou trubicku ? jak dlouhou ? a jaky prumer ? muze to byt tech 27mm jak bude koleno ? PS 65 to jelo v serii
Datum: 26. července 2010 22:47
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Gori:Jasně jsou i takoví nadšenci,ale když to vemu pruměrně,tak tech 20-30 tisic do toho narvou
Datum: 26. července 2010 13:34
 Ja sem zatim tak na 8000 tisicich
Datum: 26. července 2010 12:13
Jméno: GORI
IP: uživatel10010
 to fogi: 20tis. je dost malo mislim na speciala.. poznam jeden team ktori jazdi zavodne len speciali a materialu co do toho dali vychadzalo cez 90tis.
Datum: 26. července 2010 11:33
 taky bych řekl...tohle je normální hikone...aspon kdyby měl výletvou trubiču a byl dobře odladěnej.. tak ti to pojede lí, ale takto? Měl sem ho taky, tak vím o čem mluvím
Datum: 26. července 2010 8:52
 stim vyfukem ti to nepojede ani 70
Datum: 26. července 2010 8:34
 standa diky , necham teda seriovou hlavu 
a jinac muj fichtl vypada asi takhle http://ibang.rajce.idnes.cz/Fechtl/ vzhled necham tak jak je libi se mi origo , trosku toho vykonu . Najedu na tom tak 200km ročně  proste si ho chci vymazlit
Datum: 26. července 2010 1:17
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 termix: je to koniček,nekteri borci co maji specialy tak do toho narvou klidně i 20 000kč
Datum: 25. července 2010 23:58
Jméno: termix
IP: uživatel10006
 zbytecne ddo toho vrazis prachy vykon se moc nezvedne esteticky taky nic moc az te to prestane bavit asi to ani neprodas za ty prachy co si do toho vrazil..... ja bych se na to vysral ale je to tvoje vec....
mel sem stejny dilema jestli tunit malej obsah nebo koupit vetsi kubaturu a nechat ji v origo stave a u me vyhrala ta druha volba
Datum: 25. července 2010 23:30
Jméno: standa
IP: uživatel9999
 pokud nechas snizit hlavu,tak to pojede este líp,ale jen chvíli....jak se to přehřeje tak to zvadne a bude to líný....nech hlavu origo....mozna by byla jeste lepsi hlava z 05....tu bych nechal snizit na objem 6.5ml aby se ti kompresni pomer vratil na 9.5:1 ...pak to pojede dobre a nebude to vadnout....jinak si myslim ze ti to na prevod 13/55 pojede tak 74-76 ....taky jsem na tom válci jezdil a vim jak se chová....zadnej zazrak...jedine ten 19mm karbec a VAPE ze by tomu dali jinou stavu....ale moc bych na to nevsázel...
Datum: 25. července 2010 22:11
 Kdybys dál serii válec na vybrus,tak by to jelo daleko lepe  do rychla měniš jen sekundarni kolecka bud 13z nebo 14z,ale stratíš sílu
Datum: 25. července 2010 21:33
 prevody mam origo jawa 20 tet nevim jak to tam je zitra to spocitam  jenom 75 ?  to sem cekal teda vic , jaky prevody jsou do rychla ?
Datum: 25. července 2010 21:30
 záleží na převodu..s 12/55 typuju tak 75kmh
Datum: 25. července 2010 21:25
Posl.aktualizace: 26. července 2010 22:18
 to se musi prihlasit v pokecu.cz,,, ne ,,jen mustang vyfuk ze zdrazuje o 200kc,nic jineho,,,ale spis bych koupil rafek za 1100 http://www.motorafky.cz jsou tezsi a tim bytelnejsi,,chromove jsou na stejno
Datum: 26. července 2010 22:18
Jméno: caue20
IP: uživatel9679
 A nějako mě nejde psát pod přihlášením
Datum: 26. července 2010 17:49
Jméno: caue20
IP: uživatel9679
 jakej mustang???? ráfky i vejfunak mám na 453
Datum: 26. července 2010 17:49
 ok,,nemelo by,, mustang je vyjimka,,
Datum: 26. července 2010 17:21
 Ok tak to ráfky vezmu od tebe a doufám že tak do září nezdražíš vejfuk na čz od buyak
Datum: 26. července 2010 12:17
 ja mam indicky, a je gut,,nevim proc to ma tak drahej, pac za tu cenu jsem mel cr ,, podle me za tu cenu nespalsisi tutu kvalitu,,bud horsi taiwan a nebo cr a tej je za litr
Datum: 26. července 2010 11:46
Jméno: termix
IP: uživatel10007
 myslim ze bdou ted v sobotu nevim od kolika ale nez to vybalej a nez prijedou opozdilci tak na tu 8-9tou je to good
Datum: 26. července 2010 1:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kluci když už jste u toho kdy jsou chotusice??? a já myslím že tam strašej už od 7
Datum: 26. července 2010 0:09
Jméno: termix
IP: uživatel10007
 tak to nvm ja pojedu tak na 8-9 abych tam byl
Datum: 25. července 2010 23:51
 a od kolika tam jsou?
Datum: 25. července 2010 21:44
Jméno: termix
IP: uživatel10004
 taky se chystam na burzu do chotusic chce to prijet co nejdriv rano protoze ve 12 uz to balej jinak rafky tam budou mit urco jestli levnejc to nevim ale kouknout se muzes maj tam stanky ty co prodavaj vsechno zrezly ti co maj vsechno new pochromovany a nakej ten zlatej stred
Datum: 25. července 2010 21:39
Jméno: markčz
IP: uživatel5758
 prosim vas renovuju čz 125/453 a chtel bych si koupit pistni krouzky chtel bych je koupit na fichtl kramku ale nevim jake to jsou protoze tady je maj popsany jen co je na čz a na jawu.poradte mi prosim nebo mi pošlete odkaz.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2010 16:07
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ještě by nebylo špatný napsat jakej je to výbrus resp. jaký je to vrtání... to si změř a tloušťka kroužku na 453 je tušim 2,5..
Datum: 26. července 2010 16:07
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 potrebuju pomoct elektriku mam spravne zapojenou vse ok ,jiskra je jako prase ale nechce to chytat už sme vse vyskouseli svicka ok kabely ok predstih taky proste nechce startovat obcas naskoci ale hned chcipne pomocte pls uz si s tim nevím rady napada me jen vycistit trysky ale pochybuju ze jsou spinave
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 17:25
Jméno: janca
IP: uživatel10028
 nemáš ucpaný výfuk? často se stává takováto blbost....
Datum: 29. července 2010 17:25
Jméno: pisky
IP: uživatel7152
 nebo můžeš mít zrezlou nádrž a teče to do válce špinavý benzin
Datum: 26. července 2010 11:34
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 jo hele termix tim kladivkem to neni je nastaveny doobre ,mildo karbec taky nemam zasranej (cistil sem ho komplet)takže sou jen 2 možnosti ucpany trysky,vejfuk dneska skusim obe moznosti a uvidime jinak dik za rady
Datum: 26. července 2010 9:26
Jméno: termix
IP: uživatel10004
 ja bych to kladivko vyskousel nastavit jen okem pokus omyl stalo se mi ze sem celej den nastavoval fika a nic pak vecer sem to udelal od oka a jel suprove
Datum: 25. července 2010 21:41
 Ja bych ty trysky skusil ...pokud to nebude tryskama tak muzes mit zasranej karbec..nebo se ti ucpal vyfuk a dusi se to
Datum: 25. července 2010 20:54
 Seso, promiň ze zas otravuju, ale mam nejakou smůlu na díly. Dneska jsem chtěl objednat dvě ozubená kola s nábojem do převodovky na čízu 175 a nemohl jsem je za boha najít. Budou v nejbližší době? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2010 22:55
 draku dnes jsem to ztahnul,,lebo uz je nedokazu splasit,,, zas za nekolik mesicu
Datum: 25. července 2010 22:55
 Zdar draci, mám ložisko skf pod spojku, a na hridelku retezovyho kolecka...a na tech loziskach je napsano : př : 3004-RSH...nevíte jestli to tam můžu bez problému dát? Tady na netu je napsáno že tam musí být loziska s oznacenim C3 jako na klikovce...http://www.agyn.estranky.cz/clanky/dilnicka/loziska-_jawa-50_
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2010 11:41
 Já jsem to zach pochopil tak,že on mu toho fechtla prodal vpořádku s dobrýma guferama,on s tím několik týdnů jezdil a pak se mu to třeba posralo a on za ním došel že mu tam nedal gufera a sranda je to že kdyby mu je tam nedal tak by s tím ty dva týdny nejezdil. To by totiž s tím nejezdil ani hodinu
Datum: 26. července 2010 11:41
Datum: 26. července 2010 8:25
Datum: 26. července 2010 0:15
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hoši to si děláte prdel  ale kámoš prodal jednomu pošukoj 20 ....no pár týdnů na ní jezdil a pak si přišel stěžovat že mu prej do motoru nedal simerinky..
Datum: 26. července 2010 0:12
 to si dovedu živě představit .D
Datum: 25. července 2010 21:51
Datum: 25. července 2010 20:54
  Víš co by to bylo?  Všichni by utíkali do sklepa bo by to znělo jak kdyby nás bombardovaly letadla
Datum: 25. července 2010 20:52
Datum: 25. července 2010 20:46
Datum: 25. července 2010 20:44
 takže je to dobrý, vyvaroval sem se koupi jinejch ložisek
Datum: 25. července 2010 20:42
Datum: 25. července 2010 20:41
 No mě taky teď...
Datum: 25. července 2010 20:41
 Já si to právě taky myslím...ale ta stránka mě docela zarazila.
Datum: 25. července 2010 20:39
 O tom jsem nikdy neslyšel. já mám C3 jenom na klikovce a pokud vím tak ty patři pouze na kliku
Datum: 25. července 2010 20:35
 jj to vím  ...ale docela sem se lekl, když koukám že maj bejt i na spojce a hridelce sekundara....
Datum: 25. července 2010 20:33
 Na klikovce jsou C3 nutné.
Datum: 25. července 2010 20:30
 no já sem koukal ještě na jednu stránku a tam C3 nebylo. tak sem nevěděl čemu mám věřit.
Datum: 25. července 2010 20:27
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 na netu je hodně sraček. co se takhle kouknout do katalogu ND?
Datum: 25. července 2010 20:24
Datum: 25. července 2010 20:16
 Prosimvas. Budu kupovat jawu 250 od jednoho z rodiny. Prej to je stará kývačka a má to revmaplechy,plexisklo a velké kola jaké měly sportky. Nědělaly se 250ky s velkýma kolama jenom s paneláckým motorem? Je toho fakt obrovský kopec různých typů a podtypů a já se v tom až tak moc neorientuju.dík Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2010 13:05
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Rám je použit kývačkový z ČZ 175 typ 470.
Datum: 26. července 2010 13:05
 ČZ 180: To by mohla být, ovšem ty píšeš,že 475 je kývačka a to není,je to sportka,ikyž má použitý "kývačkový" motor 455. Jinak ale on píše,že kupuje JAWU, tak nevím. myslím,že ČZ 250 455 nebo 475 by byla lepší a raritnější,mě se ČZty líběj víc,v tom,že mají lepší akceleraci oproti JAWĚ kývačce a jsou lehčí a kvalita zpracování je taky skvělá
Datum: 26. července 2010 11:58
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Může to být kývačka ČZ 250 typ 475 sport.
Datum: 26. července 2010 6:56
 No to plexisklo co vím se tak se domontovávalo samostatně,kdo ho chtěl. Ty revmaplechy a a kryty motoru se myslím taky montovaly samostaně kdo chtěl a nebo záeleželo na serii, jestli to bylo pro náš tuzemský trh a nebo do ciziny - do ciziny na export se většinou tyto "doplňky! montovaly rovnou, ale myslím,že u nás se to montovalo kdo to přímo chtěl. Zkus se ještě poptat a dej vědět jak to je přímo,ale myslím,že tak jak jsem to napsal.
Datum: 25. července 2010 21:31
 Mno díval jsem sena tu jawamanii a tam opravdu neni žádná motorka která by měla od výroby kývačkový motor a přitom 19ctky kola. Ještě dotaz. To plexisklo,revmaplechy,kryty zadniho kola a kryty motoru se na 250ky dávalo už od výroby a nebo to byl dobový doplněk co se musel přikoupit? Mě se to na tom nelíbí já to stejně s tama dám pryč. ale nechám si to doma
Datum: 25. července 2010 20:39
 Tak třeba to je typ 590 tedy 250ka s 19kama kolama,ale může mít třeba motor z kývačky 250 typ 353. To věřím, že se nemůžeš dočkat, já jsem 15.7. udělal zkoušky na auto i motorku - skupina A do 25kW tak už se nemůžu dočkat řiidčáku,zítra pro něj valím,snad mě ho dají,už se těším až budu jezdit na ČZ 175
Datum: 25. července 2010 20:25
 aha dík za typ jdu na jawamanii. Jo to vím že se dělaly sportky s panelkovým motorem. on mi právě říkal žeprej to je kývačka sportka na 19ctkách kolech a že to má klasicky kývačkový motor. Ještě jsem neviděl kývačku sportku tak nevim. třeba se spletl. za týden se na ni jedu podívat. ptám se protože už se nemůžu dočkat co budu mít
Datum: 25. července 2010 20:00
 Jo dělala se sportka na 19kách kolech s panelkovým motorem 250: http://www.jawamania.info/modely/detail.aspx?modelid=34 jinak si myslím, že kupuješ asi normální starou kývačku JAWA 250 typ 353, ovšem ta má 16ky kola. všechny ty modely jsou na jawamanii,o to se zajímej  Jinak stačí zjistit co je to za typ stroje - číslo trojmístný na rámu nebo motoru.
Datum: 25. července 2010 19:45
Jméno: scrofa
IP: uživatel8364
 Zdarec hosi mam dotaz potřebuju vědět jestli když si chcu dat tlumiče ze simsona tak nemusijou byt aji brejle ze simsona ne??
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2010 20:01
 O pár stránek zpátky se to tu řešilo tak pro příště-prvně zalistuj a až pak dávej dotaz
Datum: 25. července 2010 20:01
Jméno: scrofa
IP: uživatel8364
 na pionira
Datum: 25. července 2010 19:58
Jméno: Fojta
IP: uživatel7549
 Zdarec chlapy !
Mám dotaz. Jak je u fichtla zápalko, tak v levo cívka je na zadní světlo, vrchní - prostřední je provoz a pravá je na přední světlo + klakson ? díks
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2010 22:09
 no ja mam tedkom doma fika na opravu a je tam 30 w a zapalovaci byla navrchu ale nechapu proč ale když spojim ty 2 svetelne tak se mi svitiovost nejak nezmenii furt to sviti jak by to bylo pustene jen přes tu jednu přitom obe civky jsou dobre to sem skoušel připojit svetla na tu jednu pak na tu druhou ale když sem je spojil tak to svitilo furt stejne jaku na tu jenu třeba na mojem pio tam to mam normalně spojene a fara to bez problemu tak nevim no
l
Datum: 25. července 2010 22:09
  jo fakčí to parádně..
Datum: 25. července 2010 20:08
 Asi to máš "spleskaný" z obou verzí  Ale jen když to fakčí
Datum: 25. července 2010 20:07
 hm ja ti verim..ale ja to mam opracne...asi to mam zkoureny nejak
Datum: 25. července 2010 19:56
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Když je 30ti Watové tak cívka hore vlevo je zapalovací a zbylé dvě prpojené jsou světelné!!! a u 20W zaplování je cívka hore vlevo na světla pak vpravo hore je na klakson a dole je zapalovací!!!
Datum: 25. července 2010 19:51
 Denzileck : já mám 20 w zapalko...a mam to presne tak jak si to napsal na 30w...divný
Datum: 25. července 2010 19:04
 Jestli máš 20 W zapalko tak ty "nahoře" sou světelný a ta dole v pravo je zapalovací a jestli 30 W tak ta nahore vlevo je zapalovaci a zbytek svetelny
Datum: 25. července 2010 18:44
 Zdravim hosi mam otazky myslite si ze je na fechtlovi lepsi origo airbox nebo sportovni filtr?mam tam 68 trysku myslite ze kdyz dam 72 ze se neco zlepsi?Diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2010 11:34
Jméno: UltraMotorkář
IP: uživatel5685
 Na sérii si kup novej filtr  a taky záleží jakej sportovní filtr myslíš  on není "sportovní" jako sportovní
Datum: 26. července 2010 11:34
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Nejlepši je airbox,pač u neho si mužete regulovat množstni vzduchu
Datum: 25. července 2010 23:59
 Já sem pro sportovní se sadou trysek na doladěni
Datum: 25. července 2010 18:39
 Souhlasím s jenco....na fíka je nejlepśí pořádně vyčíštěný, nebo nový origo filtr....
Datum: 25. července 2010 18:07
 ked tam dás len vatsiu trysku a aj do konca si ponehás origo aurbox nebude sa zlepsovat nic len zhorsit blbo bude ist do otacok a bude sa dusit,,minimum by to potrebovalo niaky volnejsi filter ale bez motorickej upravi ani to nebude moc momáhat
Datum: 25. července 2010 17:55
Jméno: michal
IP: uživatel7794
 hosi jak poznam ze mam na pionyru spatnou vacku jako z jine motorky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2010 22:52
Jméno: michal
IP: uživatel7794
 no a presne to mi to dela v H.U mam kladivko zavrene a ve spodni otevrene a strili to jak prase to sou plameny jak svina tak ze musim kupit new vacku a je to v cajku )))) dik moc
Datum: 25. července 2010 22:52
 ale vázne,,ked napriklad budes tam mat z velkej motorky mislim 125,175,250,350 tak ti pri startovani bude len strielat velké do vyfuku,ked dás dole vyfuk do konca ti plamen vyleti z kolena,,a bude na hornom uvrati zavriet kladivko a nie otvárat sa
Datum: 25. července 2010 17:59
 neide
Datum: 25. července 2010 17:57
 čuzz, draci chtěl jsem se zeptat kolik je potřeba tun na vytlačení ojničního čepu na klice jawa 250/353 dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2010 11:04
 8-10 tun. V Dočkalově knize se píše 10
Datum: 26. července 2010 11:04
 dělal sem to hydraulickým lisem na ruční pumpování....tlačilo to myslím 5T a čep šel krásně ven.
Datum: 25. července 2010 21:53
 do 60 ti tun !! :?? ja myslel že stačí do 20 ti tun fakt je to tam tak fest nalisovaný ?
Datum: 25. července 2010 21:45
Jméno: trubka
IP: uživatel10003
 No lis není problém,stačí tak do 60tun.Problém je ale v přípravcích,jsou pracné a drahé.
Datum: 25. července 2010 20:32
 čaute prosím o radu, čim to je že se když se mi zahřeje motor tak mě klesnou otáčky na volnoběh??
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2010 18:36
 Jenco to vystihl, cim chudsi smes, tim vyssi volnobeh za tepla a cim bohatsi, tim vyssi za studena...pricin at jiz chude nebo bohate je nepreberne mnozstvi - stav vduchoveho filtru (pokud je vubec), naladeni bohatosti na jehle, podle vysky hladinky, prisun paliva do karburatoru, popr. znecisteni ci velikost trysky...jinak pro Strcka - je to presne naopak  za studena ma pist (a pistni krouzky) vuci valci vetsi vule nez za tepla (predpokladam "regulerni zahrati" a oprimalni smes, pokud je navic extremne chuda tak se vlivem nadmerneho zahrati zadre atd.)...
Datum: 25. července 2010 18:36
 shreku podla mna bude rozdiel v naladeni zmesu/jehla na inom záreze alebo iná hladina v povákovej komory alebo iná tryska/
Datum: 25. července 2010 18:03
 mě by zajímalo,že jeden fichtl má za studena nízkej volnoběh nebo ho vůbec nedrží a druhej ho má naopak vysokej..?
Datum: 25. července 2010 18:00
 To je celkem běžný jev, je to tím, že jak se zahřeje válec tak se roztáhne a tím poklesnou tlaky. Chce to prostě seřizovat volnoběh na zahřátém motoru.
Datum: 25. července 2010 17:09
Jméno: rero
IP: uživatel10000
 jawa dandy 125(r.v. 2005). Na sekundárním řetězu bych zkusil vyměnit ozubené kolečko u motoru. Teď tam mám 15 zubů a koukal jsem že tady v shopu je 17 zubů, ale vejde se? A bude mít kýžený efekt vyšší maximálky? A utáhne to vůbec motor? Upozorňuji, že jezdím na motorce bez spolujezdce, maximálně se zavazadlem(15kg).
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2011 22:13
Jméno: jamal
IP: uživatel11474
 vlezlo se tam,ale asi 0,5mm jsem musel ubrat v jednom miste. Maximálku jsem ještě nezkoušel dám vědět.Teď si ale kupuju ještě rozetu o jedne zub větší tak se to mírně srovná
Datum: 02. května 2011 22:13
Jméno: rero
IP: uživatel11627
 a to 17 zubé kolečko se tam vešlo? případně až to budeš mít tak dej vědět jak to jezdí
Datum: 29. dubna 2011 21:26
Jméno: jamal
IP: uživatel11474
 cuzz xD 90 bych na dandyně jezdit nechtěl ... mam 15 zubu (ja do 70kg) a leti 115km/h (r.v. : 2001, 25tis km najeto) .Dává si cca 9700ot/min .Koupil sem 17 zub a čekám na delší řetěz xD
Datum: 28. dubna 2011 22:18
Jméno: zenys19
IP: uživatel10001
 Nedoporucuji!!! Mam taky dandy r.v. 99 mam tam dany 14ti zubovy kolecko a jsem za nej rad jde krasne do rychlosti sice se maximalka pohybuje kolem 90-100 ale zase kdyz za to chytnu tak jde na prdel. Skousel jsem tam i vetsi ale moc to netahlo, asi je to netahlo. Proto bych moc nedoporucoval pridavat na sekundarnim kolecku zuby je to staveny na miru tak aby to melo vykon a rychlost tak akorad. Za zkousku nic nedas ale ja vyhodil penize z okna.
Datum: 25. července 2010 16:23
 proč ne zkus to uvidíš
Datum: 25. července 2010 16:16
Jméno: Have
IP: uživatel19
 Je možný aby kliková hřídel na fichtlu volně lítala v motoru. Je tam tak 5 mm prostor. Co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 16:03
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 když se v něm točítak má vymačkaný čepy v mistě uložení v ložisku.... pokud ta klika nejni nějak extra KO, tak bych ji skoro radši nechal repasovat (jestli ti ty čepy vubec někdo udělá, protože mě řekli, že u 21 nejdou vylisovat takže je nedělaj).... těm novejm klikám já moc nevěřim, ale přimou zkušenost snima mam jen z jednoho motoru, kde zatim drží... jinak tě ta nová nejspíš vyjde levnějc než celá repase(i čepů)
Datum: 28. července 2010 16:03
 taky se zeptám,když se klika protáčí v ložisku ale do stran se nehýbe?co je špatně?je lepší dát kliku na repas nebo koupit novou,třeba tu co tu má Sesa?
Datum: 28. července 2010 15:47
Jméno: standa
IP: uživatel10037
 koukni zespod motoru,jestli ma vyrazene stejne cisla obe pulky....me tohle delali nepárový kartery...klika taky cestovala dobře 3mm....jinak to cestování kliky způsobují omleté hřídele kliky....kliku vyhod,je uz přejetá.....
Datum: 28. července 2010 15:19
Jméno: Have
IP: uživatel19
 ne myslím klikovku (hřídel)
Datum: 28. července 2010 15:14
 a nemyslíš náhodou že se ti ojnice gygle do boků pul centimetru? Tam už je to více pravděpodobné ale furt je to moc
Datum: 26. července 2010 11:51
 No schválně protože to se mi nezdá  Já mám doma převodovku z 05ky a taky jsou tam vymleté ložiska a klikovka létá do boků, ale do toho prostoru se mi vleze spároměrka která má 0.5mm. většise tam už nevleze
Datum: 26. července 2010 11:50
 natocim videjko
Datum: 26. července 2010 7:44
 5mm? Kde by se tam vzalo 5mm mezi setrvákem kliky a stěnou karteru? to nemůže jít posouvat více jak milimetr
Datum: 25. července 2010 19:26
 ked si s tim uz tak jazdil vela tak kliku dat na upravu (na obnoveni priemeru capy setrvakov) inak len samostatná vymena loziská nepomoze lebo znova sa to opakuje
Datum: 25. července 2010 18:13
 to sa moze stát v pripade ked sa loziská zadreli (ne na pevno ale len na pár sekund.to sa staci) a cepy klikovky sa zacinali smikat vo vnutri loziska,,,lietá ti klukovka do stran ne??? mi tiez na jednom motore s prstom to mozem povuvat naozaj az 5mm ale do bloku to nedere
Datum: 25. července 2010 18:08
 Můžou to být ložiska, nebo taky vymletý prostor pro uložení ložisek, mám ten samý problém, akorát mé to nelítalo takhle hodně....a co s tím? Rozpůlit, a podívat se jestli koupit jen nové ložiska, nebo nové kartery.
Datum: 25. července 2010 18:01
 zenys19:Nevim proč by klikovka měla praskat,maximálně to blbě pojede a bude to mlátit jako když střílí z kulometu. Nemáš náhodou na mysli ojnici?
Datum: 25. července 2010 16:57
Jméno: zenys19
IP: uživatel10001
 5 milimetru? By uz davno byla praskla. No myslim ze jenom vymenit loziska nestaci jesi to fakt lita 5 milimetru
Datum: 25. července 2010 16:26
 Kde by se tam vzalo pul centimetru prostoru? Maximálně milimetr,možná ani to ne  Jestli ti klikovka lítá v motoru tak jsou v háji ložiska a musíš dat nové.
Datum: 25. července 2010 15:19
 cus draci , mam problem , menil jsem cely motor a vubec nejde nastavit spojka , dycky 2x 3x spalnu motor toci a pak to uz jen prokluzuje , na packu to taky nastavit nejde bud to zabira se zmackou nebo i zmacknuti , nebo zase furt prokluzuje , sroubkem na motoru to skoro nejde , kdyz to vytocim skoro na max tak furt nic  sem bezradnej poradte diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2010 1:13
Jméno: Fox
IP: uživatel7111
 A od koho sis ho nechal poslat jestli se muzu zeptat?
Datum: 26. července 2010 1:13
 pravda jsou sjete lamely , spojka je asi stary typ , ma jen 3 pruziny a 2 pritlacny talire a vubec nepobira .... hlavne ze ten motor mel byt po GO , no nic posilam ho z5 a zgeneralkuji si radsi ten svuj ktery se zda byt jeste v lepsim stavu nez tenhle
Datum: 25. července 2010 19:43
 Já vim čim to je..Je to pokažene no..  Jsou to sjete lamely
Datum: 25. července 2010 19:08
Jméno: kedar
IP: uživatel7924
 nebo moc utáhli lanko má tam byt mezera tak 2-3mm mezi páčkou a držákem páčky
Datum: 25. července 2010 16:19
Jméno: kedar
IP: uživatel7924
 tak tam budeš mit slabi přítlačny pružiny nebo vháju lameli
Datum: 25. července 2010 16:12
 Zdar jak mám vyčistit nádrž u jawy 21 od rezu.Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2010 11:53
 Když to vyčistíš vodou a hned po uschnutí do ní naliješ benzin tak tinezrezne. pokud to necháš někde měsíc ležet a pak to budeš chtít namontovat tak ti zrezne znova.
Datum: 26. července 2010 11:53
 Já mam přídavnej čistič na hadičku a jsem sním spokojen najel jsem dost kilometrů a jěště jsem nečistil.
Datum: 26. července 2010 10:21
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 vyplachniji asi 2l benzínem hlavne ne vodou! rezla by jeste víc! a na filtry se vykašli zvlast na plastoví mam ho taky a na prd v polovine jak je ten plast pridelanej k sobe tak kape benzín nech tam normal hadicku a kdyz tam bude bordel v hadici tak ji vypojis a bordel vytece jednoduchy!
Datum: 26. července 2010 9:37
 jo ale zase se občas podaří nějakému bordelu ucpat kohoutek. Takže doporučuji koupit i nové sítko na kohoutek
Datum: 26. července 2010 0:18
 Hlavně ať neskončíš na pohotovosti jak já....od tý doby tam mám palivovej filtr a bordel končí v něm, najeto cca 2000 km bez jedinýho vyčištění. Dřív sem je musel čistit po každý jízdě.
Datum: 25. července 2010 23:55
Jméno: zenys19
IP: uživatel10001
 Je to dobre reseni akorad jesi nechces cekat nez nadrz vyschne tak do ni nalij technicky lih protrepej a vylej ven a muzes ihned dat benzin.
Datum: 25. července 2010 16:29
 Hod do ní tak kilo různých matek,šroubů,podložek atd... a třepej s tím tak dlouho dokud tě to nebude bavit. Pak je všechny vysypej. Rez vyfoukej kompresorem ven a bacha na oči. Potom nádrž pořádně propláchni vodou a pořádně ji nech vyschnout. pak tam nalej benzín... Takto to dělám já a všechno mám bez problému
Datum: 25. července 2010 15:22
 Zdravim příznivce jawy i ale i ostatních motorkářů.Potřeboval bych poradit.Nevíte někdo jak vysoká má být lamela spojky na pio 550?Potřebuji ji vykorkovat a nemam rozměr díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2010 19:48
Jméno: lump
IP: uživatel9998
 Díky za odpověd ale netušim ja jsi tam tu lamelu s celejma korkama dostal já mam korky jestě koupeny za mototechny a ty jsou tak velký že by se nevešly ani pod víko tak to asi nepůjde jak píšeš jo u dachla 20 až 23 jeto 5,6 mm jedna tak zatim vám díky
Datum: 25. července 2010 19:48
Jméno: Exot
IP: uživatel6468
Datum: 25. července 2010 17:46
 ja tam mnel cely korky a nic sem neubrusoval ty se tam vejdou
Datum: 25. července 2010 13:46
Jméno: jawař
IP: uživatel1553
 čus.nevíte někdo jak poznám jestli mi funguje náhon tachometru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2010 13:15
Jméno: jawař
IP: uživatel1553
 jj dík pljdu s ena to kouknout
Datum: 25. července 2010 13:15
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 1  řevodový mechanizmus v zadním kole -odšroubuješ náhon nadzvedneš zadní kolo zatočíš s ním a sleduješ jsetli se v místě na kde se zasunuje náhon do mechanismu otáčí vnitřek pokud ne na 100% jsou ustřižený 2 malé čepy které přenáší pohyb kola tada na rozetě na mechanizmus oprav a banální -vyndat kolo odmontovat rozetu s mechanizmem a udělat si čepy před 14ti dny jsem to dělal a na výrobu čepů jsem použil 60ku hřebík ale už si přesně nepamatuju jak jsou ty čepy dlouhé myslím 5 mm,pěkně ustřihnout a opracovat jehlovým pilníkema vyzkoušet nasadit a podle potřeby přizpůsobit ,a když už to budeš mít venku je dobré zkontrolovat ložisko a celý mechanizmus rozebrat a pořádně vymýt tech benzínem a nově namazat 2: Náhon V bovdenu -odmotuješ oba konce a náhon vytáhneš zkontroluješ jak na tom je samozřejmě pokun ho vytáhneš jen část je to jasný je zlomený většinou se ulomí prvních 5cm od našroubovánína zadním kole
Datum: 25. července 2010 13:10
Jméno: Mr.Prototyp
IP: uživatel5620
 zapojis do tachometru lanko a koncem lenkem budes tocit tk to poznas
Datum: 25. července 2010 12:58
Jméno: Libor
IP: uživatel9923
 Zdarec chtel bych si kupit motorku a rozhoduji se mezi jawa 125 dandy a jawa 125 travel tak bych se chtel zeptat co je lepsi?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2010 22:05
Jméno: jawa 125
IP: uživatel3189
 ja mam jawu travel rok vyroby 98 a je to v ramu jawy 350 typu 640 takze odolny ale je v tom cinsky motor hartford ma 7 kilowat a rozvod ventilu OHV. na ten motor je to tezka motorka
Datum: 12. srpna 2010 22:05
 Nekupuj tyhle hnusy-šetři třeba na Aprilii RS 125
Datum: 25. července 2010 18:50
Jméno: exot
IP: uživatel6468
 zadnou z tech jaw nekupuj! radsi si setri na nejakou normalni znacku... nerikam ze jawa je spatnej stroj ale proste kvalita sla dolu, a to se proste projevi
Datum: 25. července 2010 17:50
Jméno: zenys19
IP: uživatel10001
 Jsem vlastnitel jawy dandy 125 mam ji rok. R.v. 99 a rikam ti kup si neco lepsiho jawu ne ted jsem ji mel rozdelanou po 10km prestala jet. Samozrejmne elektronika. Je to sracka RERO ma pravdu plasty popraskany vsude to jsem ale eliminoval ze stary duse jsem udelalat takovy gumovy vlozky a dal je mezi plasty pote se tolik nedrou a nevibrujou. Sklicko na tachaku jsem uz menil. Pokud si chces kupovat motorku tak skus hondu CBR 125 sice je drazsi ale myslim ze bude lepsi. Jo a mimochodem spotreba v technicaku je 3L jeste se mi nestalo ze bych jel pod 3l/100km. Chlasta to jak nemecka doga.
Datum: 25. července 2010 16:42
Jméno: rero
IP: uživatel10000
 Neporadím kterou, ale jako 5-ti letý majitel dandy 125 ti o ni mohu něco říct. v záruce jezdila dobře, po záruce to teprve začlo. praskly plasty: ten malej blatníčetk vzadu, blatník nad zadním kolem, i ten blatník pod značkou, a teď dokonce i průhledný plast na tachometru. Plasty nepřesně doléhají, což znamená vzhledem k vibracím, že se dřou a prodírají. nejvíc mne to naštvalo u sedla kdy plasty prodřeli koženku na sedle v určitých místech. Jistě jsou to kosmetické vady, ale zabolí. Předloni jsem na tomto stroji jel na výlet na slovensko. Zadek jsem měl vytřesenej ještě mesíc po skončení. Prostě se klepe, kdybych měl opět volit, do jawy bych nešel (tedy do té jawy s čínskím motorem). Jo ještě letos mi odešel přerušovač blinkrů. Vibrace se ovšem zlepší pokud budeš lejt více oktanový benzín, zkoušel jsem natural 98 a byl jsem spokojen, ale kdo to má platit.
Datum: 25. července 2010 14:47
|



|