slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1139  1140  1141  1142  1143  1144  1145  1146  1147  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosím vás čím je způsobeno že mám ted po záběhu.a čím je způsobeno že mi ve válci něco ,,zvoní jakdyby. ale je to jen na volnoběh se mi zdá.a dyž jedu na plný plyn tak něco takjakdyby bzučí.nevím čím by to mohlo být.píst mám na stopro nasazený správně.mám nové segrovky a samozřejmě pístní kroužky které už sem zajel.jinak to jede pěkně si myslím.a ještě je normální že se nerozjedu do takového tzv,,nájezdu,,?že mě to prostě nevytáhne a zdechne to.ne nedávám tam dvojku.mám zařazenou jedničku.díky moc a nezlobte se .. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2010 0:26
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Jestli nejsou někde vůle a válec je po výbrusu, tak je nutno ve válci srazit ostré hrany na kanálech, jak přes ně přecházejí pístní kroužky tak to na volnoběh zvoní. Jestli se ti zdá, že motor nemá dostatečný výkon, tak tam těch příčin může být víc.
 
 
Datum: 29. června 2010 0:26
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
mám tiež po výbruse tiež mi motor tak zvoní a pri vysokých otáčkach sa to nedá počúvať mam podozrenie že je vybité bronzové púzdro na ojnici
 
 
Datum: 28. června 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok.ne v pohodě.ne rávě že to není tím že mi to zdechne jako při rozjezdu toho kdo nemá cit.právě že to umím si myslím dobře ale to je prostě fakt tak slabé.jinak ... může výkon ovlivnit předstih?jo že ? díky moc ... ;-)
 
 
Datum: 28. června 2010 19:16
 
 
 
 
Jméno: Rush      IP: uživatel6392    
se záběhem ti asi neporadim, může to bejt vůle na pístnim čepu třeba, ale ten jsi asi měnil... Jestli je to seřízenej pionýr nebo mustang, tak se musí rozjet do jakýhokoli nájezdu bych řek... Mě se mustang rozjíždí na polňačce pod úhlem asi 40% jako drak, a to je sériovej a generálku 20 let neviděl... Takže buď neni seřízenej, nebo je přidušenej vejfuk nebo jiná blbost co ti omezuje výkon... A nebo -promiň jestli se tě to dotkne, ale stává se to tu často- možná neumíš pracovat citlivě se spojkou... :-)
 
 
Datum: 28. června 2010 19:11
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosím vás.na mustangu mám ve předu tu osu kola.no a mám ty díry na kluzácích(pro osu) tak je mám promáčklé.takže se do nich nedá strčit ta osa.de tam ale narubat kladivem.myslíte že bych mohl tu osu tam narubat tím kladivem nasasit kolo a našroubovat matku..?myslíte že to tak můžu nechat natvdro ? podle mě se to časem povolí.jako vymáčkne zpět.nevím čím bych to jinak zvětšil do původní veikosti tu díru.takový vrták nemám.díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2010 19:20
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
IP a obsah dotazu mluví za vše.....ka ždopádně jsem ti už v minulém dotazu poradil... jenomže ty chceš slyšet jen to, že to tam klidně tim kladivem mužeš namlátit.Což klidně můžeš, funkčnosti vidlic nebo kola to vadit nebude, každopádně ale nandavání a sundavání kola bude zatrest a po pár rozebrání a mlácení kladivem se budeš moct rozloučit se silonovejma futrama a pokud to jde opravdu fest špatně, muže se stát že ohneš kluzák, takže se snim rozloučíš... nevim jestli to peklo stojí za to, nebo by bylo lehčí sehnat jinej kluzák, případně navařit jinou trubičku... PS: machruju jenom na machry
 
 
Datum: 28. června 2010 19:20
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já potřebuju poradit a né číst nějaké stupidní odpovědi které vlastně odpovědi nejsou ... ! tak prosím vynech to pro příště a napiš jen když mi to budeš umět poradit a né když budeš mít chut machrovat.jo a jinak nějaký ten bloc je mi někde protože on má problém jiný.já sem narozdíl od nějakého bocka nerval dkluzáky kladivem do vidlice.. :-P já je mám promáčklé protože moto ze kterého to mám byla po těžké nehodě.takže sem vzal díly které nebyly ůpně na sračky..takže si nejdříve prosím příště přečti jeho problém a pak můj ! tot vše !
 
 
Datum: 28. června 2010 19:09
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
ja už snad špatně vidim(a to jsem byl dneska pro lekařský potvrzení pro řidičák na Cčko)... frajer, kterej se tady rozkřikoval, že umim hovno, zakládá potřetí ten samej dotaz avšak pokaždý v jinym znění a teď dokonce pod jinym jménem (jinak je to block)... aspon že už se ose naučil řikat osa a ne šroub...mechanik:-D...
 
 
Datum: 28. června 2010 19:04
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Znáte dnešní podobu ZVL Považské strojírny, díval jsem se na internetu a nikde není žádné foto, našel jsem jen staré foto a zajímalo by mě jak to tam vypadá dnes http://povazska-bystrica.otvorene.sk/fotogalerie/povazske-strojarne-motocyklova-vyroba/vvz-povazska-bystrica.jpeg/image_view_fullscreen odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2012 13:28
 
 
 
 
Jméno: rycik      IP: uživatel13656    
vcera jsem u budvy byl je naprosto schatrala, temer vsecky okna vybite budova je zamrizovana dostat se do ni oficialne nejde, nam se to ale povedlo dostali jsme se i do nejvyssiho patra, v budove neni vubec nic jen same sterepy a rozbity nabytek ktery je prazdny :-( , je to obrovska skoda nechat takovou obrovskou adminisrtativni budovu schatrat ale povazska bystrica ma krome schatrale VVZ (to co mas na fotce) jeste budovu ZVL ktera je v centu mesta (na namesti) a je na tom podobne, a hala kde se pionyry a ostani motorky vyrabely je funkcni a byrabi se tam malotraktory
 
 
Datum: 22. dubna 2012 13:28
 
 
 
 
Jméno: Gori      IP: uživatel9776    
endavno som cez povasku bistricu isiel ale nic som "nenasiel"mozna uz lahla poplom alebo som sa zle pozeral !:-DD ja som len tak preletel !! cez povazsku!
 
 
Datum: 28. června 2010 18:59
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Ahoj,potřeboval bych se zeptat jestli je můj mustang v dobrém stavu když s ním jezdím do delších mírných kopců za 3 s 13 zupkem.Je tam nová pístní sada, elektrody na svíčce jsou na 0,6 a předstih je 1,4 mm.Po rovince z něj víc jak 75 nedostanu protože pořád ještě nemám 100% zajeto jinak svíčka PAL N14.Prosím napište co si o tom myslíte potřeboval bych to vědět.Předem děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2010 22:33
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No 75 to musíš mít 2 kroužkovej píst a hodně dobrej motor a taky kliak se musí volně otáčet a komprese by neměla být zase tak velká.Já měl 21 s 3kroužkový pístem a to bylo na tah dělo ale víc jak 65 -70 to nedalo poněvač 3 kruhy mno..........A s předstihem 1,4 to je nějaký divný ?To máš teda v tom magii ale tak jeslti ti to jede jak píšeš tak bud rád a předjížděj simsony a skutry at maj respekt.
 
 
Datum: 28. června 2010 22:33
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Díky.Poradiš prosím jaký by jsi ty doporučoval?Ještě jsem myslel že bych dal svíčku NGK.Chtěl bych jezdit pokudmožno co nejlépe ale přeci jenom je to seriovka.
 
 
Datum: 28. června 2010 21:13
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
jede vyborne, ale neverim ze to jede tolik stimhle prectihem
 
 
Datum: 28. června 2010 20:55
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Moc díky
 
 
Datum: 28. června 2010 20:27
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ide ti výborne
 
 
Datum: 28. června 2010 18:42
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
dobroš , jestli si to seda tak je to vynikajici
 
 
Datum: 28. června 2010 17:22
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
zdarec jak poznam že se me protačijou pouzdra převodovky u jawy 21 dík moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2010 16:45
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
Ahoj seso chci se zeptat na ty valce na Pio ten original 38 jestli je to polsky nebo cesky jde mi o to jestli se da vlozka vylisovat diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2010 18:35
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Omlouvám se ale nevšiml jsem si předchozí odpovědi
 
 
Datum: 28. června 2010 18:35
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Podle mne 38 jde vylisovat a 40 nelze vylisovat
 
 
Datum: 28. června 2010 18:34
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsou polske a nejde vylisovat
 
 
Datum: 28. června 2010 16:30
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6581    
Čau, je rozeta, kterou tady má Sesa, ten typ na jedno ložisko (tj. na 05ku)? Mně se to tak zdá, podle toho vnitřního osazení. Jakou máte všeobecně zkušenost s rozetou s jedním ložiskem (05) / se dvěma ložisky (20, 21, 23)? Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2010 19:36
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Na 05 mám normálně novou rozetu od Sesy s jedním ložiskem a zatím si nemohu stěžovat. má za sebou asi 200 km a je dobrá. Původní byla nějaká špatná- šmajdala a ložiskem to nebylo. Byla ale taky jednoložisková.....
 
 
Datum: 28. června 2010 19:36
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Jde na všechny typy, ale musíš mít čep pro rozetu s jedním ložiskem
 
 
Datum: 28. června 2010 18:32
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no hele já měl na 05 s jedním ložiskem a za 40 let jsem ho měnil až teprve já
 
 
Datum: 28. června 2010 15:35
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Budu přeložiskovávat mustanga a měnit gufera. Nakopírovali byste mi prosím sem odkazy z FK a napsali počet kusů¨, vůbec nevím, jaká ložiska koupit a kolik kusů. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2010 20:50
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já nepotřebuju nutně jezdit, mám na to ještě rok. Ten motor má najeto asi 10 000km, ten nebude na kompletní generálku, ale gufera šly do hajzlu a ložiska to taky užije.
 
 
Datum: 28. června 2010 20:50
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
stando: asi takle, z vlastnich veci co jsem delal at uz na motorkach nebo na autech tak skoro vzdy se objevi dalsi zavada jako treba opotrebovana kolecka (poznas je kdys je motor slozenej?!) spojka (mezilamela v PI*I (poznas na slozenem motoru ze je ozvejkana?) startovaci segment atd mohl bych pokracovat jiste urcite vis ze STUDENTI maji hluboko do kapsy (nevim jak je na tom ondragam) ale ja ano a kdys si objednam neco z netu dam navic 100 a pak zjistim ze potrebuju jeste neco tak 100 bych radsi projezdil v benzinu nez cekacka na dily navic ja kds neco delam tak poradne takze kdys mam rozpulenej motor proc nevylestit klikovej prostor pro hladsi chod?sam jiste vis ze (pocitam ze ti par motoru pod rukama proslo) ze bloky motoru ve vnitr vydapdaji ze bych blil a to za 1 den neudelas ... delnici asi vmem pripade vsechny motory delaly posledni sichtu o vanocich a chtely domu tak to tak vyprasily (zkratka vsechno hrube a humus) navic ten motor zase dlouho rozdelavanej nebude tot muj nazor at si dela kdo chce co chce ale ja OBZVLAST NA SVEM bych se stim motorem mazlil a ne zbouchat hr hr potrebuju jezdit nemam cas honem honem
 
 
Datum: 28. června 2010 20:09
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele, na toho mustanga je koupím určitě, ten má papíry a ať je to v pořádku, ať se na tom dá jezdit, teď jsou v hajzlu gufera, budu instalovat osmý výbrus, tak to i otevřu a přeložiskuju, ať můžu přístí rok brázdit české silnice. Pokud budou blbý v pařezovi, koupím je u známýho dodatečně. Teď váhám, jestli objednat ten lukopren za 135Kč, nebo koupit v Kolíně něco ve specializovaný prodejně tmelů.....
 
 
Datum: 28. června 2010 17:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9777    
to je právě otázka a tady od stolu z okresu kladno ti na ni odpovedet neumim.....pojem jede "dobre"je moc sirokej .....klasika.....jak uvidis,ze je to uz vytahaný,nebo v tech ložiskách budou takový nápeky od přepalenyho m2t,tak ty loziska vymen....pokud budou dobry s hladkym chodem a normalni vuli tak neni duvod je menit.....pokud v nich nelítá klika tak bych je nemenil vubec!
 
 
Datum: 28. června 2010 17:17
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já teď nutně potřebuju stahovák startéru na Tatrana a abych ušetřil na poštovném, tak si k tomu přiobjednám i ložiska a další opičárny. Jinak ještě dotaz pro vás. Když motorka dobře jezdí, jen z ní teče olej, měnili byste ložiska? Gufera samozřejmě půjdou nový, preventivně...
 
 
Datum: 28. června 2010 16:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9777    
Věc B je,když potřebuješ druhej den jet a je předem dáno,proc se motor rozebírá,co se bude měnit,opravovat....takze si vsechny potrebny dily na vymenu sezenes dopredu,,,.to je pak operace na pul dne nejvíc.....kdyz se s tim budes hodne piplat....
 
 
Datum: 28. června 2010 16:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9777    
 
 
Datum: 28. června 2010 16:15
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
lisej se.... hele vem ten motor rozpul ho a pak se kouknes na cisla lozisek a gufer ktery si objedas pokud nejsi prase tak motor budes davat do hromady budes: mejt, lestit atd abys to mel pekny a vsechno v cajku tyden bez fichtla te nezabije (nebo jak se tady dlouho ceka na dily) kort tebe kdys mas hafo jinejch motorek v garazi takze za me tak..:-) kazdpoadne loziska stejny na vsechyn typy nejsou:-)
 
 
Datum: 28. června 2010 16:14
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dík. Jsou stejný na všechny fichtly(třeba 555, 23 atd.), nebo se lišej?
 
 
Datum: 28. června 2010 16:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9777    
kamo si línej,ale ja este víc:-D ti to vypisu,mam to v telefonu:-D a najdi si to:-D Loziska: Klika 6303 C3 2x ,Výstupní hřídel prevodovky 6004 C3,hřídel pod spojkovym košem 6202 C3,lozisko v deklu 6202 C3. Gufera: Klika 17-30-7 2x, vystupni hridel 25-42-7,dekl 15-35-7. Ložiska na kliku doporucuju lepší jak ZVL,ale i ty ZVL stačí......
 
 
Datum: 28. června 2010 15:34
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Komu neteče motor: jakým tmelem jste ho utěsnili? Tady na krámku je tohle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1649.html Je to dobrý? Chtěl bych dát na jeden karter vrstvu tmelu, pak papírové těsnění, na druhej karter zase vrstvu tmelu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2010 17:27
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak výkonnější motor.... Ale když s tím budu jezdit stěží 50 po vesnici ,tak mě nějaký vibrace netrápí.
 
 
Datum: 28. června 2010 17:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9777    
Tupoun mlátí do kliky,inteligent si udělá přípravek!!! Klika musí do ložisek ztuha suvně,bez zbytečného násilí!! Sebemenší poklep muže kliku rozcentrovat o pár desetin a to pak u výkonejsiho motoru znamená ohromnej nárus vibraci v otáčkách!!
 
 
Datum: 28. června 2010 17:20
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
JAWA_ceZetak: mi pripomelo muj kamarad 17 let pulil taky motor sroubovakem:-D:-D:-D jestly tece nevim ma ho ve stole:-D Ondragam : stimdle tmelem jsem pretesnoval rozpulenou prevodovku na 120 jestly to teklo nevim zakaznik reklamovat neprijel... takze asi dobry kazdpoadne i s prstu to slo hezky blbe:-D
 
 
Datum: 28. června 2010 16:25
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ja tú polovicu čo mam v nej prevody dám do mraziaceho boxu a druhu polku dám nahraiť tak na 70C a potom to celé zložím bez akéhokoľvek násilia doslova to spadne dokopy:-D
 
 
Datum: 28. června 2010 16:21
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 28. června 2010 15:54
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli si rozumíme. Mám jednu půlku skříně, tam je už poskládaná převodovka atd., je tam tmel a snad dostatečně nalisovaná klika. Teď to budu přiklápět druhou půlkou, musí bejt ohřátá, nebo se na tu kliku natlačí tím přitahováním šroubů?
 
 
Datum: 28. června 2010 15:52
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to že klia nebude uprostřed nevadí...stejnak se to liší jen nějakým mm....no hele nedávno jsem dělal 150 a koupil jsem tu malou tubičku lukoprenu za 45kč a namazal jsem s ním odmaštěněj karter a nalepil na papír a nechal do druhýho dne...druhej den jsem ten karter obřízl aby mi tam zůstal jen přilepenej papír a namazal jsem si druhej karter...po půl hodině jsem to sešrouboval a po 14 dnech nebyl motor zespoda ani mastnej ! takže to asi funguje :-D
 
 
Datum: 28. června 2010 15:41
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kliku do jednoho kartru dás snad ještě než dáš dovnitř převodovku, ne? ložisko i s kartrem nahřej a kliku do něj naklepni gumovým kladivem. .....to dave´s: jasně že můžeš použít jen papír pokud jsou bloky přesně rovné....pokud to někdo půlil šrubovákem a majzlem je jasné ž euž to rovné neni tak to s pouze papírem bude chcát :-D....uvažuj i tak jako by motor nekdy půlil 13letý prcek bez stáhováku :-D
 
 
Datum: 28. června 2010 15:40
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jakou značku tmelu? Utřeš hadrem namočeným v čistým benzínu? Pak ještě dotazy:ta druhá půlka karteru se neohřívá, ono se to ložisko natáhne na kužel kliky silou těch utahovaných šroubů? Může se stát, že když zandáváš kliku do karteru, že ji tam natlačíš málo a nebude uprostřed?
 
 
Datum: 28. června 2010 15:28
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
nepouzivam tmely a ani kapaka jen tesneni a vazelina mam tak udelano 5 svejch motoru a ani jeden se ,,nepocurava'':-) bylo to tak ve virobe tak proc tam sr*t tmel ze... mimochodem delal jsem nikdy nepulenou 555 ... a mezi blokem nebylo ZADNE tesneni....
 
 
Datum: 28. června 2010 15:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dosedací plochy utřu hadrem, napatlám prstem vrstvičku tmelu, přiložím druhý dekl, nychytím šroubkya lehce přišrubuju....nechám to 5 minut zavadnout dotáhnu na doraz.... nikdy sem pod motorem nenašel kapku... papír nepoužívám.... takové tlusté jakoby palírovo gumové těsnění dávám jen ke spojce bez tmelu.... pokud plochy nejsou rovné tak si vem tabulku skla, na to polož šmirgl a kartrem párkrát po to šmirglu přejeď aby se plocha srovnala..... nemusíš to pokládat zrovna na sklo, ale na cokoliv co je přesně rovné
 
 
Datum: 28. června 2010 15:22
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já si to myslel. Jakou značku? Kombinuješ s papírem? Necháváš přes noc nedotažený a pak utahuješ na krev?
 
 
Datum: 28. června 2010 15:15
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
benzínem voe...každý sem může někdy upsat :-D používím na motory jedině červený motorový tmel.
 
 
Datum: 28. června 2010 15:12
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Už je to tu. CO je to banín? Jinak, čím to máš dělaný ty?
 
 
Datum: 28. června 2010 15:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
paulin velmi NEdoporučuju!!!!! kam se ho dal tam to teklo i když sem postupoval podle návodu. navíc reaguje s banínem a mění se ve sračku.
 
 
Datum: 28. června 2010 14:55
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S tím nemá moc lidí dobrý zkušenosti, ale zase je to levnější. Počkám na další reakce.
 
 
Datum: 28. června 2010 14:47
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mám v pinckovi i tatranovi mezi karterama tenhle tmel + papír a neteče ani kapka. http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_445.html
 
 
Datum: 28. června 2010 14:42
 
 
 
 
Jméno: anthonny      IP: uživatel9648    
ahoj :-) nevíte někdo proč mi u Mosquita fungujou světla, blinkry, klakson atd... jenom při zapnutym motoru? :-) diky za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2010 16:17
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
batekra odesla do kytek... moskyto sviti trouby jen pri zapnutym motoru pac se to dobiji a vytvari rotorem svuj proud mam dojem ze jezdilo i bez baterky baterie tam je jen kvuly jiz zminovanym svetlum blinkrum atd ... zmer baterku jestly jde problem je v ni
 
 
Datum: 28. června 2010 16:17
 
 
 
 
Jméno: anthonny      IP: uživatel9648    
jo přesně tak, při otočeném klíčku bez nastartovaného motoru to dřív fungovalo úplně v pohodě, troubilo to víc, než kdejaký auto :-D, teď aby to tak zatroubilo musím dát plný plyn.
 
 
Datum: 28. června 2010 15:34
 
 
 
 
Jméno: Noname      IP: uživatel9778    
A dříve ti světla fungovaly i jen při otočeném klíčku bez nastartovaného motoru? Kamarád měl taky Mosquita a mám takový dojem, že mu světlo fungovalo až po nastartování z důvodu, aby mu to nevybilo baterku, kdyby je nechal dlouho rozsvícené. Každopádně, pokud to má svítit i bez motoru, tak změř napájení baterie, neměla by mít méně než 12V = vybitá, lépe by bylo naměřit 12,8V = plně nabitá. Po nastartování začni měřit napětí na baterii, nejdříve bez zatížení (bez světel), potom můžeš zkusit se zatížením. Napětí by mělo vzrůst pomalu až na 13,4 - 13,8 - 14,2 - 14,4 záleží na regulátoru dobíjení do jaké hodnoty napětí je stavěný. Předpokládám, že tam máš baterii 12V, pokud by tam byla 6V bude to prakticky stejný ekvivalent.
 
 
Datum: 28. června 2010 15:29
 
 
 
 
Jméno: anthonny      IP: uživatel9648    
no pravě si říkám že v tom by mohl být ten problém, ono to začalo blbnout už na podzim, ale najezdil jsem pár kilometrů a bylo to v pohodě, tak jsem na jaře nabil baterku a vše bylo ok, pak jsem k tomu za tyden přišel a už to blbnulo takhle...
 
 
Datum: 28. června 2010 15:12
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
a funguje ti dobíjanie na ňu??
 
 
Datum: 28. června 2010 14:25
 
 
 
 
Jméno: anthonny      IP: uživatel9648    
jo :-D
 
 
Datum: 28. června 2010 13:55
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš tam baterku? :-D
 
 
Datum: 28. června 2010 13:45
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel8047    
Čau draci mám stadiona s 11 mám přidřený ložisko v rozetě a nevim jak ho vymněnit předem děkuju za každou radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2010 15:54
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
myslím že tam jsou nějaký nejtky..tak roznejtovat a pak znova snejtovat
 
 
Datum: 28. června 2010 15:54
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar ,nevíte někdo o firmě ,která dělá výbrusy v Olomouci?děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2010 11:11
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo
 
 
Datum: 29. června 2010 11:11
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kožušany asi 7 km od Olomouce a to je ta prodejna Simson a MZ?
 
 
Datum: 28. června 2010 19:12
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
PRO BIKE Štěpánek Jindřich... má to na rolsberský u hornbachu.. dělal me tam výbrus na 555.. odkud presne si?
 
 
Datum: 28. června 2010 14:16
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci...asi to sem nepatří ale nemátě někdozájem o repasovanou klikovku na jawu 05 s jehlovým ložiskem nahoře? Válí se mi doma ve skříni asi 5 klikovek na 05ku,všechny jsou v dezolátním stavu nepoužitelné tak jsem si říkal že je jich škoda,nechal bych je zrepasovat a někomu by to možná udělalo radost i užitek... Cena za repasi je něco kolem 1000Kč. Repase kliky na jawu 21 mě stála 890 tak na 05ku to bude podobné. Zrepasovanou kliku bych prodal za 50Kč+cena za repasi. Ještě jednou se omlouvám ale už jsem to měl na 10ti inzercích a nikdo se neozval tak se tady třeba někdo najde. dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2010 17:56
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha no tak to je škoda... Strašně nerad házím součástky z jaw nebo čz do šrotu ale asi minic jinýho nezbyde. Ve skříni se mi sama neopraví a když to s tou repasí je takové špatné tak nezbyde nic než je vyhodit... Díky za info
 
 
Datum: 28. června 2010 17:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9777    
Kámo vybral sis dost blbej artikl....kliky 05 je dost choulostivý zboží a speciálně kliky z 05 pred rokem 65 jsou extra mekke a nektere ani prelisovat nejdou,protoze se proste vymáčknou...nemluvě o měkkosti materialu....tam se nedá opravit nic...ja osobně bych si kliku z 05 na repas vybíral hodně dlouho a pokud mozno co nejmene ojetou a nepoškozenou....pokus dobrej,ale asi radsi udelej radost sobě a tech 50,- za jednu ti ve výkupu daj taky;-) mě by spíš zajímala 21 klika s 05 hřídelema,ale s tvrdejma,cementovanejma......to mělo pár kousků pred zacatkem vyroby typu 20,21
 
 
Datum: 28. června 2010 17:25
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ještě to má rozbouchaný závit jak to nějaké prase vyráželo kladivem...to by samozřejmě opravili taky
 
 
Datum: 28. června 2010 17:09
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na všech klikovkách mám ojnice tak vyčvachtané že mají vůli až dřou o setrvačník,jsou tam vymleté bronzové pouzdra,rezavé jak liška,rozcentrované,ojnice ohlé... Nevim kdo to tak zřídil a právě takto je to k ničemu a tou repasí z toho vznikne klikovka uplně nová. Tak říkám že bych to někde nechal zrepasovat a prodal to protože je toho škoda a v takovém stavu je to nepoužitelné
 
 
Datum: 28. června 2010 17:03
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
jak to myslis v dezolatnim stavu? jako ze je treba ohla ojnice nebo ze to ma vuli jak dobytek nebo ze je zadrena?
 
 
Datum: 28. června 2010 16:26
 
 
 
 
Jméno: Cecil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj, mám babettu po GO od sveho táty a přestaly mě svítit světla, předtím svítily a najedno ani přední a ani zadní, kde může byt problém? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2010 13:02
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A nebo se mohl rozbít vypínač, mě se to stalo. (vysypal se)
 
 
Datum: 28. června 2010 13:02
 
 
 
 
Jméno: Tahoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně jak říká kekz. Vem to od žárovek a pokračuj přes dráty. Na netu si sežeň schéma zapojení a projdi to. A když to bude vše OK, tak pak jedině zkusit vyměnit světelné póly.
 
 
Datum: 28. června 2010 12:51
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
spálený žárovky, nebo někde vypadl drátek... skontroluj elektrickej obvod...
 
 
Datum: 28. června 2010 12:45
 
 
 
 
Jméno: LP      IP: uživatel6844    
Slyšel jsem, že od prvního má být nějaká změna ve výbavě lékárničky, vý o tom někdo něco? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2010 14:21
 
 
 
 
Jméno: Gori      IP: uživatel9776    
vodicak mam uz niekolko rokov a nikedy som nemal v moto motolekarnicku:!DDD
 
 
Datum: 28. června 2010 14:21
 
 
 
 
Jméno: Tahoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
od prvního ano, ale je to až od 1.1.2011. Obsah lékárničky po její novele vyhláškou č. 283/2009 Sb. bude muset od 1.1.2011 obsahovat i leták "Postup při zvládání dopravní nehody" což je uvedeno i v příloze č. 14 novelizované vyhlášky č. 341/2002. // Takže zatím si s tím hlavu lámat nemusíš;-).
 
 
Datum: 28. června 2010 13:08
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau muzu se zeptat - jestli tady nekdo kupoval ty polepy na nadrz mustang??? tyhle: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1260.html tak jestli vypadaj takhle : http://jawagallery.net/?page=click&jm=pionyr&url=Jawa_50_typ_23_mustang_10 pac jak tam ma sesa u toho tu fotku - tak nejak z toho nepoznam jestli je to stejny - ptam se konkretne na dylku samolepky a hlavne jestli tam je ten bilej prouzek jak nahore tak dole - moc díky za odpovedi - chci si to objednat ale tak abych se nesek odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2010 10:29
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nj - skoda- tak dík za radu
 
 
Datum: 28. června 2010 10:29
 
 
 
 
Jméno: plisa      IP: uživatel9772    
Ne ty bili prouzky tam nejsou
 
 
Datum: 28. června 2010 9:40
 
 
 
 
Jméno: roman      IP: uživatel7934    
co to znamena slovo luzzer??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2010 15:33
 
 
 
 
Jméno: Noname      IP: uživatel9778    
To budeš asi ty :-) LOSER = poražený, hovorově - ten kdo prohrál nebo je něčím jiným opožděný... atp.
 
 
Datum: 28. června 2010 15:33
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel812    
zaostali, opožděny jedinec
 
 
Datum: 28. června 2010 13:09
 
 
 
 
Jméno: hanes      IP: uživatel7210    
cus mam cz 125 nekolik let stala a nakonec sem ji zprovoznil nastartoval sem ji a chtel jsem zaradit 1 a furt to jde pres zuby a i 2ku jsem skousel a taky pres zuby. Spojka vubec nefaká. Myslyte ze to bude lamelama? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2010 21:17
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasny - tak je vimen - urcite je to lepsi - kdyz je to novy
 
 
Datum: 28. června 2010 21:17
 
 
 
 
Jméno: hanes      IP: uživatel7210    
s tech lamel vypadavaji uz i korky... tak vymenim i lamely.
 
 
Datum: 28. června 2010 11:49
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak taky musis mit dostatecne napnuty to lanko spojky zj-aby to vypinaní chodilo- tak kdyz ti mototr zdechne- tak to neni problem v sjetejch lamelach- to by ti prokluzovala spojka - proste oddelej kryt zapalka-a mrkni na to lankajestli neni povoleny
 
 
Datum: 28. června 2010 10:42
 
 
 
 
Jméno: hanes      IP: uživatel7210    
spojku sem ladil a nic a kdyz tam rychle kopnu kvalt tak motor zdechne.
 
 
Datum: 28. června 2010 10:36
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak nejdriv polad spojku - a jinak - tohle jsou stary prevodovky - to je normal ze to jde pres zuby- hlavne jestli tam ty kvylty nakonez nakopes- tu jednicku tam musis proste loupnout a nesrat se s tim - tomu motoru to ublizi min nez kdyz jen pomalu zasouvas kvalt a pak ti tam za toho rachotu skoci - horsi je jestli to nejde zaradit no- to bude bud nedoladena spojka nebo sjeta spojka
 
 
Datum: 28. června 2010 9:39
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau -ví někdo bezpečne kolik ma mit jawa 250 353 kyvacka zubu na rozete a kolik sekundarni kolecko???? - myslim ze rozeta ma mit 47 zubu a sekundar nvm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2010 0:41
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Jako náhradní díl byly i kolečka 20 nebo 18 zubů.
 
 
Datum: 29. června 2010 0:41
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
V technickém popisu (nahoře na liště) je 46/19.
 
 
Datum: 28. června 2010 15:51
 
 
 
 
Jméno: skulldemon      E-mail:      IP: uživatel6601    
Zdravim, dalsi dotaz, ma bejt na cz 150c na lamelach nejaky korek?? me de spojka hrozne ztuha a zadnej korek tam neni, ani serm nenasel nikde nejaky zbytky ze by tam mel bejt. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2010 15:59
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tam tam je ferodo nebo něco takovýho podobnýho
 
 
Datum: 28. června 2010 15:59
 
<  1139  1140  1141  1142  1143  1144  1145  1146  1147  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 8:57:29 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu