Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 prosím vás čím je způsobeno že mám ted po záběhu.a čím je způsobeno že mi ve válci něco ,,zvoní jakdyby. ale je to jen na volnoběh se mi zdá.a dyž jedu na plný plyn tak něco takjakdyby bzučí.nevím čím by to mohlo být.píst mám na stopro nasazený správně.mám nové segrovky a samozřejmě pístní kroužky které už sem zajel.jinak to jede pěkně si myslím.a ještě je normální že se nerozjedu do takového tzv,,nájezdu,,?že mě to prostě nevytáhne a zdechne to.ne nedávám tam dvojku.mám zařazenou jedničku.díky moc a nezlobte se ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 0:26
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jestli nejsou někde vůle a válec je po výbrusu, tak je nutno ve válci srazit ostré hrany na kanálech, jak přes ně přecházejí pístní kroužky tak to na volnoběh zvoní. Jestli se ti zdá, že motor nemá dostatečný výkon, tak tam těch příčin může být víc.
Datum: 29. června 2010 0:26
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 mám tiež po výbruse tiež mi motor tak zvoní a pri vysokých otáčkach sa to nedá počúvať mam podozrenie že je vybité bronzové púzdro na ojnici
Datum: 28. června 2010 20:06
 ok.ne v pohodě.ne rávě že to není tím že mi to zdechne jako při rozjezdu toho kdo nemá cit.právě že to umím si myslím dobře ale to je prostě fakt tak slabé.jinak ... může výkon ovlivnit předstih?jo že ? díky moc ...
Datum: 28. června 2010 19:16
Jméno: Rush
IP: uživatel6392
 se záběhem ti asi neporadim, může to bejt vůle na pístnim čepu třeba, ale ten jsi asi měnil... Jestli je to seřízenej pionýr nebo mustang, tak se musí rozjet do jakýhokoli nájezdu bych řek... Mě se mustang rozjíždí na polňačce pod úhlem asi 40% jako drak, a to je sériovej a generálku 20 let neviděl... Takže buď neni seřízenej, nebo je přidušenej vejfuk nebo jiná blbost co ti omezuje výkon... A nebo -promiň jestli se tě to dotkne, ale stává se to tu často- možná neumíš pracovat citlivě se spojkou...
Datum: 28. června 2010 19:11
 prosím vás.na mustangu mám ve předu tu osu kola.no a mám ty díry na kluzácích(pro osu) tak je mám promáčklé.takže se do nich nedá strčit ta osa.de tam ale narubat kladivem.myslíte že bych mohl tu osu tam narubat tím kladivem nasasit kolo a našroubovat matku..?myslíte že to tak můžu nechat natvdro ? podle mě se to časem povolí.jako vymáčkne zpět.nevím čím bych to jinak zvětšil do původní veikosti tu díru.takový vrták nemám.díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 19:20
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 IP a obsah dotazu mluví za vše.....ka ždopádně jsem ti už v minulém dotazu poradil... jenomže ty chceš slyšet jen to, že to tam klidně tim kladivem mužeš namlátit.Což klidně můžeš, funkčnosti vidlic nebo kola to vadit nebude, každopádně ale nandavání a sundavání kola bude zatrest a po pár rozebrání a mlácení kladivem se budeš moct rozloučit se silonovejma futrama a pokud to jde opravdu fest špatně, muže se stát že ohneš kluzák, takže se snim rozloučíš... nevim jestli to peklo stojí za to, nebo by bylo lehčí sehnat jinej kluzák, případně navařit jinou trubičku... PS: machruju jenom na machry
Datum: 28. června 2010 19:20
 já potřebuju poradit a né číst nějaké stupidní odpovědi které vlastně odpovědi nejsou ... ! tak prosím vynech to pro příště a napiš jen když mi to budeš umět poradit a né když budeš mít chut machrovat.jo a jinak nějaký ten bloc je mi někde protože on má problém jiný.já sem narozdíl od nějakého bocka nerval dkluzáky kladivem do vidlice..  já je mám promáčklé protože moto ze kterého to mám byla po těžké nehodě.takže sem vzal díly které nebyly ůpně na sračky..takže si nejdříve prosím příště přečti jeho problém a pak můj ! tot vše !
Datum: 28. června 2010 19:09
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ja už snad špatně vidim(a to jsem byl dneska pro lekařský potvrzení pro řidičák na Cčko)... frajer, kterej se tady rozkřikoval, že umim hovno, zakládá potřetí ten samej dotaz avšak pokaždý v jinym znění a teď dokonce pod jinym jménem (jinak je to block)... aspon že už se ose naučil řikat osa a ne šroub...mechanik  ...
Datum: 28. června 2010 19:04
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
Posl.aktualizace: 22. dubna 2012 13:28
Jméno: rycik
IP: uživatel13656
 vcera jsem u budvy byl je naprosto schatrala, temer vsecky okna vybite budova je zamrizovana dostat se do ni oficialne nejde, nam se to ale povedlo dostali jsme se i do nejvyssiho patra, v budove neni vubec nic jen same sterepy a rozbity nabytek ktery je prazdny  , je to obrovska skoda nechat takovou obrovskou adminisrtativni budovu schatrat ale povazska bystrica ma krome schatrale VVZ (to co mas na fotce) jeste budovu ZVL ktera je v centu mesta (na namesti) a je na tom podobne, a hala kde se pionyry a ostani motorky vyrabely je funkcni a byrabi se tam malotraktory
Datum: 22. dubna 2012 13:28
Jméno: Gori
IP: uživatel9776
 endavno som cez povasku bistricu isiel ale nic som "nenasiel"mozna uz lahla poplom alebo som sa zle pozeral !  D ja som len tak preletel !! cez povazsku!
Datum: 28. června 2010 18:59
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Ahoj,potřeboval bych se zeptat jestli je můj mustang v dobrém stavu když s ním jezdím do delších mírných kopců za 3 s 13 zupkem.Je tam nová pístní sada, elektrody na svíčce jsou na 0,6 a předstih je 1,4 mm.Po rovince z něj víc jak 75 nedostanu protože pořád ještě nemám 100% zajeto jinak svíčka PAL N14.Prosím napište co si o tom myslíte potřeboval bych to vědět.Předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 22:33
 No 75 to musíš mít 2 kroužkovej píst a hodně dobrej motor a taky kliak se musí volně otáčet a komprese by neměla být zase tak velká.Já měl 21 s 3kroužkový pístem a to bylo na tah dělo ale víc jak 65 -70 to nedalo poněvač 3 kruhy mno..........A s předstihem 1,4 to je nějaký divný ?To máš teda v tom magii ale tak jeslti ti to jede jak píšeš tak bud rád a předjížděj simsony a skutry at maj respekt.
Datum: 28. června 2010 22:33
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Díky.Poradiš prosím jaký by jsi ty doporučoval?Ještě jsem myslel že bych dal svíčku NGK.Chtěl bych jezdit pokudmožno co nejlépe ale přeci jenom je to seriovka.
Datum: 28. června 2010 21:13
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 jede vyborne, ale neverim ze to jede tolik stimhle prectihem
Datum: 28. června 2010 20:55
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Moc díky
Datum: 28. června 2010 20:27
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ide ti výborne
Datum: 28. června 2010 18:42
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 dobroš , jestli si to seda tak je to vynikajici
Datum: 28. června 2010 17:22
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 zdarec jak poznam že se me protačijou pouzdra převodovky u jawy 21 dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 16:45
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 Ahoj seso chci se zeptat na ty valce na Pio ten original 38 jestli je to polsky nebo cesky jde mi o to jestli se da vlozka vylisovat diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 18:35
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Omlouvám se ale nevšiml jsem si předchozí odpovědi
Datum: 28. června 2010 18:35
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Podle mne 38 jde vylisovat a 40 nelze vylisovat
Datum: 28. června 2010 18:34
 jsou polske a nejde vylisovat
Datum: 28. června 2010 16:30
Jméno: Martin
IP: uživatel6581
 Čau, je rozeta, kterou tady má Sesa, ten typ na jedno ložisko (tj. na 05ku)? Mně se to tak zdá, podle toho vnitřního osazení. Jakou máte všeobecně zkušenost s rozetou s jedním ložiskem (05) / se dvěma ložisky (20, 21, 23)? Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 19:36
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Na 05 mám normálně novou rozetu od Sesy s jedním ložiskem a zatím si nemohu stěžovat. má za sebou asi 200 km a je dobrá. Původní byla nějaká špatná- šmajdala a ložiskem to nebylo. Byla ale taky jednoložisková.....
Datum: 28. června 2010 19:36
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Jde na všechny typy, ale musíš mít čep pro rozetu s jedním ložiskem
Datum: 28. června 2010 18:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no hele já měl na 05 s jedním ložiskem a za 40 let jsem ho měnil až teprve já
Datum: 28. června 2010 15:35
 Budu přeložiskovávat mustanga a měnit gufera. Nakopírovali byste mi prosím sem odkazy z FK a napsali počet kusů¨, vůbec nevím, jaká ložiska koupit a kolik kusů.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 20:50
 Já nepotřebuju nutně jezdit, mám na to ještě rok. Ten motor má najeto asi 10 000km, ten nebude na kompletní generálku, ale gufera šly do hajzlu a ložiska to taky užije.
Datum: 28. června 2010 20:50
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 stando: asi takle, z vlastnich veci co jsem delal at uz na motorkach nebo na autech tak skoro vzdy se objevi dalsi zavada jako treba opotrebovana kolecka (poznas je kdys je motor slozenej?!) spojka (mezilamela
v PI*I (poznas na slozenem motoru ze je ozvejkana?) startovaci segment atd mohl bych pokracovat jiste urcite vis ze STUDENTI maji hluboko do kapsy (nevim jak je na tom ondragam) ale ja ano a kdys si objednam
neco z netu dam navic 100 a pak zjistim ze potrebuju jeste neco tak 100 bych radsi projezdil v benzinu nez cekacka na dily navic ja kds neco delam tak poradne
takze kdys mam rozpulenej motor proc nevylestit klikovej prostor pro hladsi chod?sam jiste vis ze (pocitam ze ti par motoru pod rukama proslo) ze bloky motoru ve vnitr vydapdaji ze bych blil a to za 1 den neudelas
... delnici asi vmem pripade vsechny motory delaly posledni sichtu o vanocich a chtely domu tak to tak vyprasily (zkratka vsechno hrube a humus) navic ten motor zase dlouho rozdelavanej nebude tot muj nazor
at si dela kdo chce co chce ale ja OBZVLAST NA SVEM bych se stim motorem mazlil a ne zbouchat hr hr potrebuju jezdit nemam cas honem honem
Datum: 28. června 2010 20:09
 Hele, na toho mustanga je koupím určitě, ten má papíry a ať je to v pořádku, ať se na tom dá jezdit, teď jsou v hajzlu gufera, budu instalovat osmý výbrus, tak to i otevřu a přeložiskuju, ať můžu přístí rok brázdit české silnice. Pokud budou blbý v pařezovi, koupím je u známýho dodatečně. Teď váhám, jestli objednat ten lukopren za 135Kč, nebo koupit v Kolíně něco ve specializovaný prodejně tmelů.....
Datum: 28. června 2010 17:21
Jméno: standa
IP: uživatel9777
 to je právě otázka a tady od stolu z okresu kladno ti na ni odpovedet neumim.....pojem jede "dobre"je moc sirokej .....klasika.....jak uvidis,ze je to uz vytahaný,nebo v tech ložiskách budou takový nápeky od přepalenyho m2t,tak ty loziska vymen....pokud budou dobry s hladkym chodem a normalni vuli tak neni duvod je menit.....pokud v nich nelítá klika tak bych je nemenil vubec!
Datum: 28. června 2010 17:17
 Já teď nutně potřebuju stahovák startéru na Tatrana a abych ušetřil na poštovném, tak si k tomu přiobjednám i ložiska a další opičárny. Jinak ještě dotaz pro vás. Když motorka dobře jezdí, jen z ní teče olej, měnili byste ložiska? Gufera samozřejmě půjdou nový, preventivně...
Datum: 28. června 2010 16:25
Jméno: standa
IP: uživatel9777
 Věc B je,když potřebuješ druhej den jet a je předem dáno,proc se motor rozebírá,co se bude měnit,opravovat....takze si vsechny potrebny dily na vymenu sezenes dopredu,,,.to je pak operace na pul dne nejvíc.....kdyz se s tim budes hodne piplat....
Datum: 28. června 2010 16:17
Jméno: standa
IP: uživatel9777
Datum: 28. června 2010 16:15
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 lisej se.... hele vem ten motor rozpul ho a pak se kouknes na cisla lozisek a gufer ktery si objedas pokud nejsi prase tak motor budes davat do hromady budes: mejt, lestit atd abys to mel pekny a vsechno v cajku
tyden bez fichtla te nezabije (nebo jak se tady dlouho ceka na dily) kort tebe kdys mas hafo jinejch motorek v garazi takze za me tak..  kazdpoadne loziska stejny na vsechyn typy nejsou
Datum: 28. června 2010 16:14
 Dík. Jsou stejný na všechny fichtly(třeba 555, 23 atd.), nebo se lišej?
Datum: 28. června 2010 16:04
Jméno: standa
IP: uživatel9777
 kamo si línej,ale ja este víc  ti to vypisu,mam to v telefonu  a najdi si to  Loziska: Klika 6303 C3 2x ,Výstupní hřídel prevodovky 6004 C3,hřídel pod spojkovym košem 6202 C3,lozisko v deklu 6202 C3. Gufera: Klika 17-30-7 2x, vystupni hridel 25-42-7,dekl 15-35-7. Ložiska na kliku doporucuju lepší jak ZVL,ale i ty ZVL stačí......
Datum: 28. června 2010 15:34
Posl.aktualizace: 28. června 2010 17:27
 Tak výkonnější motor.... Ale když s tím budu jezdit stěží 50 po vesnici ,tak mě nějaký vibrace netrápí.
Datum: 28. června 2010 17:27
Jméno: standa
IP: uživatel9777
 Tupoun mlátí do kliky,inteligent si udělá přípravek!!! Klika musí do ložisek ztuha suvně,bez zbytečného násilí!! Sebemenší poklep muže kliku rozcentrovat o pár desetin a to pak u výkonejsiho motoru znamená ohromnej nárus vibraci v otáčkách!!
Datum: 28. června 2010 17:20
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
Datum: 28. června 2010 16:25
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ja tú polovicu čo mam v nej prevody dám do mraziaceho boxu a druhu polku dám nahraiť tak na 70C a potom to celé zložím bez akéhokoľvek násilia doslova to spadne dokopy
Datum: 28. června 2010 16:21
Datum: 28. června 2010 15:54
 Jestli si rozumíme. Mám jednu půlku skříně, tam je už poskládaná převodovka atd., je tam tmel a snad dostatečně nalisovaná klika. Teď to budu přiklápět druhou půlkou, musí bejt ohřátá, nebo se na tu kliku natlačí tím přitahováním šroubů?
Datum: 28. června 2010 15:52
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to že klia nebude uprostřed nevadí...stejnak se to liší jen nějakým mm....no hele nedávno jsem dělal 150 a koupil jsem tu malou tubičku lukoprenu za 45kč a namazal jsem s ním odmaštěněj karter a nalepil na papír a nechal do druhýho dne...druhej den jsem ten karter obřízl aby mi tam zůstal jen přilepenej papír a namazal jsem si druhej karter...po půl hodině jsem to sešrouboval a po 14 dnech nebyl motor zespoda ani mastnej ! takže to asi funguje
Datum: 28. června 2010 15:41
 kliku do jednoho kartru dás snad ještě než dáš dovnitř převodovku, ne? ložisko i s kartrem nahřej a kliku do něj naklepni gumovým kladivem. .....to dave´s: jasně že můžeš použít jen papír pokud jsou bloky přesně rovné....pokud to někdo půlil šrubovákem a majzlem je jasné ž euž to rovné neni tak to s pouze papírem bude chcát  ....uvažuj i tak jako by motor nekdy půlil 13letý prcek bez stáhováku
Datum: 28. června 2010 15:40
 Jakou značku tmelu? Utřeš hadrem namočeným v čistým benzínu? Pak ještě dotazy:ta druhá půlka karteru se neohřívá, ono se to ložisko natáhne na kužel kliky silou těch utahovaných šroubů? Může se stát, že když zandáváš kliku do karteru, že ji tam natlačíš málo a nebude uprostřed?
Datum: 28. června 2010 15:28
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 nepouzivam tmely a ani kapaka jen tesneni a vazelina mam tak udelano 5 svejch motoru a ani jeden se ,,nepocurava''  bylo to tak ve virobe tak proc tam sr*t tmel ze... mimochodem delal jsem nikdy nepulenou 555 ... a mezi blokem nebylo ZADNE tesneni....
Datum: 28. června 2010 15:27
 dosedací plochy utřu hadrem, napatlám prstem vrstvičku tmelu, přiložím druhý dekl, nychytím šroubkya lehce přišrubuju....nechám to 5 minut zavadnout dotáhnu na doraz.... nikdy sem pod motorem nenašel kapku... papír nepoužívám.... takové tlusté jakoby palírovo gumové těsnění dávám jen ke spojce bez tmelu.... pokud plochy nejsou rovné tak si vem tabulku skla, na to polož šmirgl a kartrem párkrát po to šmirglu přejeď aby se plocha srovnala..... nemusíš to pokládat zrovna na sklo, ale na cokoliv co je přesně rovné
Datum: 28. června 2010 15:22
 Já si to myslel. Jakou značku? Kombinuješ s papírem? Necháváš přes noc nedotažený a pak utahuješ na krev?
Datum: 28. června 2010 15:15
 benzínem voe...každý sem může někdy upsat  používím na motory jedině červený motorový tmel.
Datum: 28. června 2010 15:12
 Už je to tu. CO je to banín? Jinak, čím to máš dělaný ty?
Datum: 28. června 2010 15:08
 paulin velmi NEdoporučuju!!!!! kam se ho dal tam to teklo i když sem postupoval podle návodu. navíc reaguje s banínem a mění se ve sračku.
Datum: 28. června 2010 14:55
 S tím nemá moc lidí dobrý zkušenosti, ale zase je to levnější. Počkám na další reakce.
Datum: 28. června 2010 14:47
Datum: 28. června 2010 14:42
Jméno: anthonny
IP: uživatel9648
 ahoj  nevíte někdo proč mi u Mosquita fungujou světla, blinkry, klakson atd... jenom při zapnutym motoru?  diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 16:17
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 batekra odesla do kytek... moskyto sviti trouby jen pri zapnutym motoru pac se to dobiji a vytvari rotorem svuj proud mam dojem ze jezdilo i bez baterky baterie tam je jen kvuly jiz zminovanym svetlum blinkrum atd ... zmer baterku jestly jde problem je v ni
Datum: 28. června 2010 16:17
Jméno: anthonny
IP: uživatel9648
 jo přesně tak, při otočeném klíčku bez nastartovaného motoru to dřív fungovalo úplně v pohodě, troubilo to víc, než kdejaký auto  , teď aby to tak zatroubilo musím dát plný plyn.
Datum: 28. června 2010 15:34
Jméno: Noname
IP: uživatel9778
 A dříve ti světla fungovaly i jen při otočeném klíčku bez nastartovaného motoru? Kamarád měl taky Mosquita a mám takový dojem, že mu světlo fungovalo až po nastartování z důvodu, aby mu to nevybilo baterku, kdyby je nechal dlouho rozsvícené. Každopádně, pokud to má svítit i bez motoru, tak změř napájení baterie, neměla by mít méně než 12V = vybitá, lépe by bylo naměřit 12,8V = plně nabitá. Po nastartování začni měřit napětí na baterii, nejdříve bez zatížení (bez světel), potom můžeš zkusit se zatížením. Napětí by mělo vzrůst pomalu až na 13,4 - 13,8 - 14,2 - 14,4 záleží na regulátoru dobíjení do jaké hodnoty napětí je stavěný. Předpokládám, že tam máš baterii 12V, pokud by tam byla 6V bude to prakticky stejný ekvivalent.
Datum: 28. června 2010 15:29
Jméno: anthonny
IP: uživatel9648
 no pravě si říkám že v tom by mohl být ten problém, ono to začalo blbnout už na podzim, ale najezdil jsem pár kilometrů a bylo to v pohodě, tak jsem na jaře nabil baterku a vše bylo ok, pak jsem k tomu za tyden přišel a už to blbnulo takhle...
Datum: 28. června 2010 15:12
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 a funguje ti dobíjanie na ňu??
Datum: 28. června 2010 14:25
Jméno: anthonny
IP: uživatel9648
 jo
Datum: 28. června 2010 13:55
 máš tam baterku?
Datum: 28. června 2010 13:45
Jméno: karel
IP: uživatel8047
 Čau draci mám stadiona s 11 mám přidřený ložisko v rozetě a nevim jak ho vymněnit předem děkuju za každou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 15:54
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 myslím že tam jsou nějaký nejtky..tak roznejtovat a pak znova snejtovat
Datum: 28. června 2010 15:54
 Zdar ,nevíte někdo o firmě ,která dělá výbrusy v Olomouci?děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 11:11
 jo
Datum: 29. června 2010 11:11
 Kožušany asi 7 km od Olomouce a to je ta prodejna Simson a MZ?
Datum: 28. června 2010 19:12
 PRO BIKE Štěpánek Jindřich... má to na rolsberský u hornbachu.. dělal me tam výbrus na 555.. odkud presne si?
Datum: 28. června 2010 14:16
 čau draci...asi to sem nepatří ale nemátě někdozájem o repasovanou klikovku na jawu 05 s jehlovým ložiskem nahoře? Válí se mi doma ve skříni asi 5 klikovek na 05ku,všechny jsou v dezolátním stavu nepoužitelné tak jsem si říkal že je jich škoda,nechal bych je zrepasovat a někomu by to možná udělalo radost i užitek... Cena za repasi je něco kolem 1000Kč. Repase kliky na jawu 21 mě stála 890 tak na 05ku to bude podobné. Zrepasovanou kliku bych prodal za 50Kč+cena za repasi. Ještě jednou se omlouvám ale už jsem to měl na 10ti inzercích a nikdo se neozval tak se tady třeba někdo najde. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 17:56
 aha no tak to je škoda... Strašně nerad házím součástky z jaw nebo čz do šrotu ale asi minic jinýho nezbyde. Ve skříni se mi sama neopraví a když to s tou repasí je takové špatné tak nezbyde nic než je vyhodit... Díky za info
Datum: 28. června 2010 17:56
Jméno: standa
IP: uživatel9777
 Kámo vybral sis dost blbej artikl....kliky 05 je dost choulostivý zboží a speciálně kliky z 05 pred rokem 65 jsou extra mekke a nektere ani prelisovat nejdou,protoze se proste vymáčknou...nemluvě o měkkosti materialu....tam se nedá opravit nic...ja osobně bych si kliku z 05 na repas vybíral hodně dlouho a pokud mozno co nejmene ojetou a nepoškozenou....pokus dobrej,ale asi radsi udelej radost sobě a tech 50,- za jednu ti ve výkupu daj taky  mě by spíš zajímala 21 klika s 05 hřídelema,ale s tvrdejma,cementovanejma......to mělo pár kousků pred zacatkem vyroby typu 20,21
Datum: 28. června 2010 17:25
 a ještě to má rozbouchaný závit jak to nějaké prase vyráželo kladivem...to by samozřejmě opravili taky
Datum: 28. června 2010 17:09
 na všech klikovkách mám ojnice tak vyčvachtané že mají vůli až dřou o setrvačník,jsou tam vymleté bronzové pouzdra,rezavé jak liška,rozcentrované,ojnice ohlé... Nevim kdo to tak zřídil a právě takto je to k ničemu a tou repasí z toho vznikne klikovka uplně nová. Tak říkám že bych to někde nechal zrepasovat a prodal to protože je toho škoda a v takovém stavu je to nepoužitelné
Datum: 28. června 2010 17:03
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jak to myslis v dezolatnim stavu? jako ze je treba ohla ojnice nebo ze to ma vuli jak dobytek nebo ze je zadrena?
Datum: 28. června 2010 16:26
 Ahoj, mám babettu po GO od sveho táty a přestaly mě svítit světla, předtím svítily a najedno ani přední a ani zadní, kde může byt problém?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 13:02
 A nebo se mohl rozbít vypínač, mě se to stalo. (vysypal se)
Datum: 28. června 2010 13:02
 Přesně jak říká kekz. Vem to od žárovek a pokračuj přes dráty. Na netu si sežeň schéma zapojení a projdi to. A když to bude vše OK, tak pak jedině zkusit vyměnit světelné póly.
Datum: 28. června 2010 12:51
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 spálený žárovky, nebo někde vypadl drátek... skontroluj elektrickej obvod...
Datum: 28. června 2010 12:45
Jméno: LP
IP: uživatel6844
 Slyšel jsem, že od prvního má být nějaká změna ve výbavě lékárničky, vý o tom někdo něco?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 14:21
Jméno: Gori
IP: uživatel9776
 vodicak mam uz niekolko rokov a nikedy som nemal v moto motolekarnicku:!DDD
Datum: 28. června 2010 14:21
 od prvního ano, ale je to až od 1.1.2011. Obsah lékárničky po její novele vyhláškou č. 283/2009 Sb. bude muset od 1.1.2011 obsahovat i leták "Postup při zvládání dopravní nehody" což je uvedeno i v příloze č. 14 novelizované vyhlášky č. 341/2002. // Takže zatím si s tím hlavu lámat nemusíš  .
Datum: 28. června 2010 13:08
Posl.aktualizace: 28. června 2010 10:29
 nj - skoda- tak dík za radu
Datum: 28. června 2010 10:29
Jméno: plisa
IP: uživatel9772
 Ne ty bili prouzky tam nejsou
Datum: 28. června 2010 9:40
Jméno: roman
IP: uživatel7934
Posl.aktualizace: 28. června 2010 15:33
Jméno: Noname
IP: uživatel9778
 To budeš asi ty  LOSER = poražený, hovorově - ten kdo prohrál nebo je něčím jiným opožděný... atp.
Datum: 28. června 2010 15:33
Jméno: tomas
IP: uživatel812
 zaostali, opožděny jedinec
Datum: 28. června 2010 13:09
Jméno: hanes
IP: uživatel7210
 cus mam cz 125 nekolik let stala a nakonec sem ji zprovoznil nastartoval sem ji a chtel jsem zaradit 1 a furt to jde pres zuby a i 2ku jsem skousel a taky pres zuby. Spojka vubec nefaká. Myslyte ze to bude lamelama?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 21:17
 jasny - tak je vimen - urcite je to lepsi - kdyz je to novy
Datum: 28. června 2010 21:17
Jméno: hanes
IP: uživatel7210
 s tech lamel vypadavaji uz i korky... tak vymenim i lamely.
Datum: 28. června 2010 11:49
 no tak taky musis mit dostatecne napnuty to lanko spojky zj-aby to vypinaní chodilo- tak kdyz ti mototr zdechne- tak to neni problem v sjetejch lamelach- to by ti prokluzovala spojka - proste oddelej kryt zapalka-a mrkni na to lankajestli neni povoleny
Datum: 28. června 2010 10:42
Jméno: hanes
IP: uživatel7210
 spojku sem ladil a nic a kdyz tam rychle kopnu kvalt tak motor zdechne.
Datum: 28. června 2010 10:36
 no tak nejdriv polad spojku - a jinak - tohle jsou stary prevodovky - to je normal ze to jde pres zuby- hlavne jestli tam ty kvylty nakonez nakopes- tu jednicku tam musis proste loupnout a nesrat se s tim - tomu motoru to ublizi min nez kdyz jen pomalu zasouvas kvalt a pak ti tam za toho rachotu skoci - horsi je jestli to nejde zaradit no- to bude bud nedoladena spojka nebo sjeta spojka
Datum: 28. června 2010 9:39
 cau -ví někdo bezpečne kolik ma mit jawa 250 353 kyvacka zubu na rozete a kolik sekundarni kolecko???? - myslim ze rozeta ma mit 47 zubu a sekundar nvm
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 0:41
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jako náhradní díl byly i kolečka 20 nebo 18 zubů.
Datum: 29. června 2010 0:41
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 V technickém popisu (nahoře na liště) je 46/19.
Datum: 28. června 2010 15:51
 Zdravim, dalsi dotaz, ma bejt na cz 150c na lamelach nejaky korek?? me de spojka hrozne ztuha a zadnej korek tam neni, ani serm nenasel nikde nejaky zbytky ze by tam mel bejt.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 15:59
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tam tam je ferodo nebo něco takovýho podobnýho
Datum: 28. června 2010 15:59
|



|