slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1135  1136  1137  1138  1139  1140  1141  1142  1143  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jawak.      IP: uživatel9783    
Ahoj draci.dneska sem se byl projet na jawe 21.Am upa novy papiry male a velkej technicak novaz spz a mam novou komplet vybavu lekarna.......ale nemam ridicak a tak sem dneska jel a zastavili me policajti a ja zachoval naprosty klid.Oni po me chtely akorat vide tp a lekarnu a nechali me jet...Je to normalni ze se nezeptaly na obcanku a rridicak??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2010 23:28
 
 
 
 
Jméno: 350      IP: uživatel9345    
to bud rad ze se te neptali jinak bys mel odlozeni na 2roky a pokutu 50-100 tis kč
 
 
Datum: 28. srpna 2010 23:28
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Normlní je když k tobě příjdou a řeknou tu pane řidič ukažte jizdní doklady a doklady od vozidla.Na fichtlu mě zastavovali 4x a lékárničku nikdy nechtěli
 
 
Datum: 30. června 2010 23:04
 
 
 
 
Jméno: mara32      IP: uživatel5056    
zdarec tedka pulim motor a zustalo mě ložisko na klice jak je sundat,\\r\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2010 6:40
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stačí když to ložisko nahřeješ a pak ho sloupneš šroubovákem :-P
 
 
Datum: 01. července 2010 6:40
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
to jo no :-D
 
 
Datum: 30. června 2010 22:45
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To seš teda machr...
 
 
Datum: 30. června 2010 22:39
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
ja davam do všeho nový ložiska mám jich 5
 
 
Datum: 30. června 2010 22:33
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když máš všech pět pohromadě tak to jde i opatrně vypáčit opřením o setrvačník.
 
 
Datum: 30. června 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řeknui ti jak to řeším já... Klikovku zakryju nějakým plechem a jeji čep omotám teflonovou páskou. Na ložisko přivařím z každé strany tak 3cm pětky plechu. Za ty přivařené plechy zachytnu packy stahováku a ložisko pak jednoduše stahnu (ložisko už bude nepoužitelné. rozhodně nedoporučuji to něčím zespodu páčit pokud je to naražené na klice uplně nadoraz
 
 
Datum: 30. června 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
Zdarec dneska jsem zjistil že když povolím tu trisku s tou pružinkou tak když přidám plyn tak se to chvilku zadusí a pak se to rozjede a když ju utáhnu tak se to zlepšuje až to nedělá vůbec motor pak krásně vyletí do otáček jak je to možné můj názor je že mě to přes filtr saje moc vzduchu a motoru to stačí a víc nepotřebuje a ještě když jsem dal předstih 3 mm tak byla svíčka trošku mokrá od oleje a když jsem dal na 3.8 mm tak je suchá co myslíte 3.8 mm je to dobrý ? nezničí my to klikovku??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
ma nejakou vetsi jawu a resi sroubek na bohatost smesi.....Karle serid to tak,aby to chodilo co nejlíp!!! Pak to pojede nejvic a bude zrat nejmin
 
 
Datum: 30. června 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co je to za stroj?
 
 
Datum: 30. června 2010 20:20
 
 
 
 
Jméno: myDraks      IP: uživatel9798    
Zdravim lidi, čemu mi to nerube??? please help...http://www.youtube.com/watch?v=eWQ8ARrmQk8 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj rozhodne v palivovom sustave,nedostane benzin,
 
 
Datum: 30. června 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to bude ucpané něco v karburátoru,vypadá tona trisky. taky může byt ucpaný kohoutek benzínu nebo malá hladia v plovákovce
 
 
Datum: 30. června 2010 20:55
 
 
 
 
Jméno: myDraks      IP: uživatel9798    
Jo jeste jsem zapomel dodat ze je po cerstvem vybrusu a samo ze GO a furt dusnota:-(
 
 
Datum: 30. června 2010 18:28
 
 
 
 
Jméno: jawadawe ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nazdar je vyhodny kouit jawu 550 a 555 kompletni+1motor bez karbece a zapalka a 1 rozebranej motor , 555 jezdi. Je to vsechno za 8500Kč odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2010 20:46
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel1333    
To ber.v důchodu ti za to zberatele utrhaji ruce a zaplati kolik si řekneš.
 
 
Datum: 30. června 2010 20:46
 
 
 
 
Jméno: viktor009 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, prosím o pomoc. Mám doma babettu 207. Do těďka jezdila v pohodě, ale asi před 15 minutama se stala tato věc. Kámoš jel a naráz jakoby vypadla rychlost. Babetta se sama od sebe přepnula na šlapání a už nejde dát zpět. Hledal jsem nějaký šroub nebo něco ale nic jsem nanašel prosím o pomoc. Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2010 19:09
 
 
 
 
Jméno: viktor009 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo diky, já to tam mám jakési ulámané, ale už jsem to opravil diky za pomoc.
 
 
Datum: 30. června 2010 19:09
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tam u kolecka na retez by menl byt takovy krouzek a stim se to prepina
 
 
Datum: 30. června 2010 17:51
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci,už je mi to trapný pořád sem psát.Jde o to vynechávání.Zapalování jsem vyměnil,ale fichtl pořád vynechává.Kdysi mi někdo z Vás napsal že to může být přidíráním.Přidírá se mi válec, když je jako by ho přejel hrubym šmirglem?Jo a ještě mám si nechat udělat výbrus na 05 válci nebo z 21?děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2010 17:40
 
 
 
 
Jméno: Jawa555      IP: uživatel8251    
zdravim válec jawa 21 je spis pro zavodeni pro rychlost a trosku to neco sezere valec z 05 ma mensi vykon je slabsi a min zere ale asi bych nechal udelat 21 protoze nato musis dat karbec atd na 21 a je nato vic ND nez na 05 tak se zatim mejte cawes
 
 
Datum: 01. července 2010 17:40
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
05 válec má menší spotřebu , ale 21 je živější v otáčkách
 
 
Datum: 01. července 2010 9:10
 
 
 
 
Jméno: KoliHN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim mate nekdo zkusenosti s olejem PARAMO M2T? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2010 22:02
 
 
 
 
Jméno: fogl      IP: uživatel1553    
ja na neho jezdim uz nejaky ten patek a nemam sebemensich problemu
 
 
Datum: 30. června 2010 22:02
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja s ziadnim M2T nemám dobré skusenosti... pouzivan Esso 2T special,,,a som na 101% spokojni setrim motor tak mazem 1:35 aj ked je to dobri olej a asi by stacilo kludne aj 1:40,,ale pre istotu dám viac a ani nekuri :-) jedem tak 45-50km/h divam dozadu a vobec,,u M2T v sirokom páse bieli kour :-D:-D vobes nedá sa to porovnat,,a 1liter soji okolo 150kc
 
 
Datum: 30. června 2010 21:20
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj ja taky sem na nej jezdil dlouho a nic se mi s nim nestalo jezdil dobre a do fika to staci ale rikam presel jsem na lepsi oleje pro me uz je nanic to M2t
 
 
Datum: 30. června 2010 17:56
 
 
 
 
Jméno: sramda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar nákej čas jsem na něj jezdil ale karbonuje a kouří vyjel jsem kopec a zamnou byl oblak kouře.Ale tak co dřív nic jiního nebilo.
 
 
Datum: 30. června 2010 17:27
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoši chci se zeptat jestli někdo neví jaké jsou výhody a nevýhody těžké klikovky jawa 05 a výhody a nevýhody lehčí klikovky 21??? Vím jen to že 05ková klika je lepší na volnoběh. dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2010 16:21
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkusím ji někdy schválně zvážit a uvidí se klika z 21 má 1kg 200g něco přes 200 tět už si to nepamatuju .
 
 
Datum: 01. července 2010 16:21
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele ta 05 je lepší já když sem měl 21 motor tak to za tepla vadlo a na torjku se moc tomu do kopců nechtělo ikdyž se měl velkou kompresi a pak sem dal na 05 motor válec z 21 a psít se 3 kruhama a i hlavu.TO pak bylo uplně něco jinýho s převodem 13/55 to jelo po rovině 70 ale když foukal hodně vítr tak to jelo přes 65 něco kolem.Na trojku to jelo o dsot líp a to sem měl ještě přehozený kolečka v převovce.Za tepla to neztrácel oskoro vůbec
 
 
Datum: 01. července 2010 16:20
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no taky když rozválíš tu těžší kliku tak ti líp valí do kopce
 
 
Datum: 01. července 2010 9:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
ty kliky sou stejne tezky,jen maj jinou povrchovou upravu a vyvazeni......
 
 
Datum: 30. června 2010 18:02
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
tezka klika : linejsi chce se ji min do otacek ale ma silu v nizkejch ....lehka klika: leti do otacek a aby to jelo musi se krapec tocit.. vaha kliky se muze projevit na max ot motoru tudis i vykonu proto se staci setrvaky..
 
 
Datum: 30. června 2010 17:01
 
 
 
 
Jméno: liba      IP: uživatel5104    
cus draci, ma velkej problém potrebuju sehnat brzdove obložení (pakny) na mosguito a nemuzu to nikde sehnat, byl bych rad za radu ke to sehnat nebo koupit v prodejnach jsem uz byl a nic uz jsem bezradnej kdyby neco tak prosim pište diky moc čau odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2010 18:53
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ja ti to muzu dodat ale jako komplet i se stitem,,pac v jawe samostatne pakny nemaji,,, kdyz tak mi pisni mailk
 
 
Datum: 30. června 2010 18:53
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
zkus si vzit stary pakny seber se a jdi do mototechny ze chces nalepit nebo prinytovat (nevim jak to tam je resene) oblozeni jestly by to slo
 
 
Datum: 30. června 2010 17:04
 
 
 
 
Jméno: Dapot      IP: uživatel9793    
Ahoj všichni příznivci fichtlů, Pouštím se do renovace motoru u jawy 20, a když už to budu dělat, chtěl bych se zeptat, jak to udělat, aby byl motor co nejvíc do síly, jelikž jezdím jenom v dost hornatém terénu. Je mi jasné že výstupní řetězové kolečko dám 11zub, protože menší sem snad neviděl, ale dá se nějak zpřevodovat převodovka, nebo primární rozvod? A ještě co se stane, když prohodím v převodovce kolečka 20-18 na 18-20, jelikož i tak to jde prohodit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2010 9:15
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
já měl taky přehozený kolečka a jezdil jsem s tím jednu sezonu..a řeknu vám ..total na ho*no
 
 
Datum: 01. července 2010 9:15
 
 
 
 
Jméno: fogl      IP: uživatel1553    
jak to tak ctu tak sem zistil ze mam doma asi unikat mam totiz 9z sekundáro
 
 
Datum: 30. června 2010 22:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
kdyz to neni plečka,tak se chytí....taky sem mel 05 s prehozenou dvojkou a dalo se to jen ve dvou to byla katastrofa...to sem musel roztočit až do uplne maximalnich otacek aby se trojka ujmula....ale NEDOPORUCUJU TO! Myslim že prevod 11/55 je pomalej(silnej) až dost....jinak se dělá jeste 10z a kup si k tomu specialni matici,ta origo je velka.....dá se taky koupit primár s 11z kolečkem misto 14z.....
 
 
Datum: 30. června 2010 15:45
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Koupil jsem si fíka 05. Měl prohozená kolečka 18 a 20. Rozjedeš jedničku, kopneš dvojku. Ta sedne do vysokých otáček. Sice to táhne jak kráva, ale když už zařadíš trojku, tak ta klesne do nízkých otáček, kde motor nemá tah. Takže v kopcovitém terénu se totok nedá použít, protože by jsi na tojku skoro nemohl jet. Toto řešení NIKOMU NEDOPORUČUJI!!!
 
 
Datum: 30. června 2010 15:36
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když otočíš kolečka, tak tam trojku ani nedostaneš, protože se ani nechytí z dvojky.
 
 
Datum: 30. června 2010 15:31
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau, mám čz 175/450 a špatně mi dobíjí, chtěl bych to nějak proměřit, poradíte? nevím jakej přístroj mám použít (ampermetr, voltmetr) a kam ho mám zapíchnout, aby ukazoval jak moc dobíjí. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2010 15:51
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Pro základní měření postačí normální multimetr. Nastav ho na stejnosměrné napětí, připoj ho na baterku. Mělo by to dávat kolem 7V, při zapnutí světel by neměl být větší pokles a napětí by nemělo kolísat.
 
 
Datum: 30. června 2010 15:51
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
čau chalani ted jsem se dočetl že simson má 2,7 kw při 5 500 otáčkách není to nějaký divný?? každej mi říká jak se simsonem jezdí na 8 000 otáček tak co je potom pravda ?:-D beztak je to stačka...ale podle toho zvuku jak roj sršnů mě připadá jako kdyby to točilo fakt těch 7 - 8 000 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2010 12:40
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo chápu
 
 
Datum: 01. července 2010 12:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
Fichtl třeba má 2.6kW při 6500ot/min ale dobrej fichtl jde až na 7400 otáček,ovšem výkon v tu dobu už neni 3.5HP,ale třeba jen 3.2HP.....rozumis uz?
 
 
Datum: 30. června 2010 16:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
Tebou udávaný udaj je maximální výkon v daných otáčkách,to neznamená maximální otáčky! maximalni výkon většinou není v maximálních otáčkách. Myslím že simson točí asi jako Jawa 05,takze 6500....mozna 7...ted ti nereknu.....
 
 
Datum: 30. června 2010 15:17
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosimvas nevite čím to může být? Před rpul rokem jsem kupoval uplně nové koleno v krásném chromu. po 1500 kilometrech začalo chytat takovou fialovou a později zlatou barvu a po 2500km začalo reznout a později na tom nebyl žádný náznak chromu a nepomohla ani taková tá tekutina,která má chránit chrom. Tak jsem si řekl že to bude asi nějaký šmejd to koleno a koupil jsem nové. Mám ujeté 500km a už to zase fialoví.Nevíte čím mám ten chrom ochránit aby byl pořád pěkný? Chcu abych to měl hezké a nové kolena se mi pořád kupovat nechcou. dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2010 16:13
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zbytečně utrácíš za nějaký pitomý koleno to je to poslední co bych řešil aby se mě to lesklo chromem.Já tam mám starý plesnivý 40 roků a stačí to .
 
 
Datum: 01. července 2010 16:13
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
originalne ani na koleno fichtla nebol chrom len niaká nikelová vrstva,,nelesklo len vyfuk,,a nevim ked mám origo nové koleno jak dlho to vydrzi??
 
 
Datum: 01. července 2010 12:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
tak je to jasný....dostalo se mi domu jedno koleno bez falce stary rekneme 3 roky a je totál KO...ale nerezne,jen stratilo chrom...je jak z pozinku....mozna je to lestenej pozink.....kdo vi
 
 
Datum: 30. června 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no falc tam neni
 
 
Datum: 30. června 2010 16:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
jestli to bylo to levný koleno bez falcu,tak to je normální,sou to levný atrapy.....
 
 
Datum: 30. června 2010 15:18
 
 
 
 
Jméno: ondr      IP: uživatel9796    
je to tím že ty kolena jsou vyrobená ze slabého materialu nic s tím neuděláš bohužel
 
 
Datum: 30. června 2010 14:53
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dá se vyrobit nějaký vytlačovák tlumiče z vejfuku jawa 23? Tahal jsem za něj, páčil jsem, mlátil jsem do něj přes tyč kladivem jak hluchej do vrat, až se ta tyč rozšklebila na konci a ohnula(a to je pevná jak ****). Tlumič se ani nehnul. Budu dělat GO, tak to udělám se 100% čistým výfukem. Když budu mít osmý výbrus, dvoukroužák a upravenou hlavu(ne sníženou), mám dát spíš menší nebo větší předstih? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2010 15:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
Dej menší! Předstih se odviji od kompresniho stupně ani ne tak od zdvihu! Dej řekněme 1.5mm....to bohatě stačí....ja jezdil 1.8mm a šlo to taky,ale bylo to spíš točivý....
 
 
Datum: 30. června 2010 15:48
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak příručka uvádí vždycky něco až něco. Mám dát tu nižší nebo vyšší hodnotu, kterou uvádí příručka. Bude se jezdit na nižší otáčky vlivem záběhu, tak asi tu menší...
 
 
Datum: 30. června 2010 15:30
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
předstih nech stejný...tím že vybrousíš válec do šířky nezměníš zdvih ani rozměr kanálů atd...
 
 
Datum: 30. června 2010 14:45
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
Ják mám vyndat z motoru jawa 21 zubé kolečko 23 me to jak si nejdedík moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2010 15:03
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Nahřát kárter a vzít si bacana a vymlátit ;-) Je to kalené, takže se to nepoškodí.
 
 
Datum: 30. června 2010 15:03
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
Ják mám vyndat z motoru jawa 21 23ozubéné kolečko me to jak si nejde
 
 
Datum: 30. června 2010 14:51
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
napsat líp mě pak pochopit to možná a odpověd slušně
 
 
Datum: 30. června 2010 14:46
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci,závisisí hodně zapalování na výkonu?Asi ano ,že. :-D Já když šteluju fichtla tak od oka :-D to všechno nastavim a jezdí mi to a chytá nadrc.Myslíte ,že kdybych to nastavil podle předepsaných hodnot,že by to jelo lépe? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2010 16:24
 
 
 
 
Jméno: vybrous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele je to jak říká Boocheer, mám s tim osobní zkušenost. Na 1,5 mm nechtěl vubec jet, občas pokuckal ale když sem dal 1,6 tak jede krásně. Je to ale fakt na dlouho to takle doladit na desetiny.
 
 
Datum: 30. června 2010 16:24
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsou prázdniny a času dost tak to skusim poladit
 
 
Datum: 30. června 2010 14:26
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
každý motor jede nejlépe na jinačí hodnotu. Taky existují motory které na předepsanou hodnotu předstihu vůbec nejedou... Mám motor po GO a tam je to fakt jedno jestli dám předstih 1mm nebo 2mm to jede pořád stejně a nepoznám rozdíl ale některé motoryjsou na předstih fakt háklivé. Nastavuje se to tak že se po desetinách mm přidává předstih a pokaždé se to projede a na tu hodnotu na kterou to jede nejlíp to nastavíš a jezdíš. Tak to dělal můj děda který se v tom vyžíval. Je to na celé odpoledne
 
 
Datum: 30. června 2010 14:24
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak bylo by to lepší, ale myslim že né o moc :-(?), ale jestli máš čas a nervi tak bych to skusil
 
 
Datum: 30. června 2010 14:15
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Brej den, dáváte někdo do naturálu olovo? Mě to nutil pumpař, ale nevim, píšou že to chrání ventily, ale pionýr je dvoutakt tak co chránit na třech dírách ve válci? Jo a ještě na BA 95 se dává stejně oleje jako na BA 88 nebo je lepší dávat víc? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2010 14:50
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tedáá blbnu .. olej 1:45 a pak ještě naftu 1:40
 
 
Datum: 30. června 2010 14:50
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
radši tam cvrkni naftu olej 1:45 a pak ještě naftu 1:40 a uvidíš jak to bude jezdit
 
 
Datum: 30. června 2010 14:49
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky bych to skusil .Uškodit tomu nemůžu né?
 
 
Datum: 30. června 2010 14:39
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jasně tak já tam lehce cmrndnu ať to moc nečoudí a alespoň z něj vytáhnu víc :-).
 
 
Datum: 30. června 2010 14:32
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No to olovo tam byt nemusí. Jednou jsem ho tam skusil nalít a mělo to o poznání větší kompresi... Asi že to s tím nějak líp těsní. Ale neliju ho tam a neznám nikoho kdo by ho tam normálně líl
 
 
Datum: 30. června 2010 14:18
 
 
 
 
Jméno: kajko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravim prosim viete mi poradit vhodny prevodovy olej na upraveny pincel ? doteraz som pouzival castrol manual EP 80W-90 dakujem ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2010 13:10
 
 
 
 
Jméno: jawaaaaa      IP: uživatel9456    
Když se kouknu na svíčku tak je černá, čím to je?.. A jak se šteluje bohatost směsi?..Díky moc za rady! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2010 13:17
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky to může stejně dobřře být gufero pod primárem, hladina v plovákovce nebo jen velká tryska.
 
 
Datum: 30. června 2010 13:17
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
způsobenu tím že máš bohatou směs.a šteluje se jehlou v šoupátku
 
 
Datum: 30. června 2010 13:00
 
<  1135  1136  1137  1138  1139  1140  1141  1142  1143  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 12:21:23 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu