Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jawak.
IP: uživatel9783
 Ahoj draci.dneska sem se byl projet na jawe 21.Am upa novy papiry male a velkej technicak novaz spz a mam novou komplet vybavu lekarna.......ale nemam ridicak a tak sem dneska jel a zastavili me policajti a ja zachoval naprosty klid.Oni po me chtely akorat vide tp a lekarnu a nechali me jet...Je to normalni ze se nezeptaly na obcanku a rridicak???
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2010 23:28
Jméno: 350
IP: uživatel9345
 to bud rad ze se te neptali jinak bys mel odlozeni na 2roky a pokutu 50-100 tis kč
Datum: 28. srpna 2010 23:28
 Normlní je když k tobě příjdou a řeknou tu pane řidič ukažte jizdní doklady a doklady od vozidla.Na fichtlu mě zastavovali 4x a lékárničku nikdy nechtěli
Datum: 30. června 2010 23:04
Jméno: mara32
IP: uživatel5056
 zdarec tedka pulim motor a zustalo mě ložisko na klice jak je sundat,\\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2010 6:40
 Stačí když to ložisko nahřeješ a pak ho sloupneš šroubovákem
Datum: 01. července 2010 6:40
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 to jo no
Datum: 30. června 2010 22:45
 To seš teda machr...
Datum: 30. června 2010 22:39
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 ja davam do všeho nový ložiska mám jich 5
Datum: 30. června 2010 22:33
 Když máš všech pět pohromadě tak to jde i opatrně vypáčit opřením o setrvačník.
Datum: 30. června 2010 21:49
 řeknui ti jak to řeším já... Klikovku zakryju nějakým plechem a jeji čep omotám teflonovou páskou. Na ložisko přivařím z každé strany tak 3cm pětky plechu. Za ty přivařené plechy zachytnu packy stahováku a ložisko pak jednoduše stahnu (ložisko už bude nepoužitelné. rozhodně nedoporučuji to něčím zespodu páčit pokud je to naražené na klice uplně nadoraz
Datum: 30. června 2010 20:51
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdarec dneska jsem zjistil že když povolím tu trisku s tou pružinkou tak když přidám plyn tak se to chvilku zadusí a pak se to rozjede a když ju utáhnu tak se to zlepšuje až to nedělá vůbec motor pak krásně vyletí do otáček jak je to možné můj názor je že mě to přes filtr saje moc vzduchu a motoru to stačí a víc nepotřebuje a ještě když jsem dal předstih 3 mm tak byla svíčka trošku mokrá od oleje a když jsem dal na 3.8 mm tak je suchá co myslíte 3.8 mm je to dobrý ? nezničí my to klikovku???
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2010 21:28
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 ma nejakou vetsi jawu a resi sroubek na bohatost smesi.....Karle serid to tak,aby to chodilo co nejlíp!!! Pak to pojede nejvic a bude zrat nejmin
Datum: 30. června 2010 21:28
 co je to za stroj?
Datum: 30. června 2010 20:20
Jméno: myDraks
IP: uživatel9798
 Zdravim lidi, čemu mi to nerube??? please help...http://www.youtube.com/watch?v=eWQ8ARrmQk8
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2010 21:28
 jj rozhodne v palivovom sustave,nedostane benzin,
Datum: 30. června 2010 21:28
 to bude ucpané něco v karburátoru,vypadá tona trisky. taky může byt ucpaný kohoutek benzínu nebo malá hladia v plovákovce
Datum: 30. června 2010 20:55
Jméno: myDraks
IP: uživatel9798
 Jo jeste jsem zapomel dodat ze je po cerstvem vybrusu a samo ze GO a furt dusnota
Datum: 30. června 2010 18:28
 nazdar je vyhodny kouit jawu 550 a 555 kompletni+1motor bez karbece a zapalka a 1 rozebranej motor , 555 jezdi. Je to vsechno za 8500Kč
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2010 20:46
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 To ber.v důchodu ti za to zberatele utrhaji ruce a zaplati kolik si řekneš.
Datum: 30. června 2010 20:46
 Čau, prosím o pomoc. Mám doma babettu 207. Do těďka jezdila v pohodě, ale asi před 15 minutama se stala tato věc. Kámoš jel a naráz jakoby vypadla rychlost. Babetta se sama od sebe přepnula na šlapání a už nejde dát zpět. Hledal jsem nějaký šroub nebo něco ale nic jsem nanašel prosím o pomoc. Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2010 19:09
 Jo diky, já to tam mám jakési ulámané, ale už jsem to opravil diky za pomoc.
Datum: 30. června 2010 19:09
 tam u kolecka na retez by menl byt takovy krouzek a stim se to prepina
Datum: 30. června 2010 17:51
 Zdar draci,už je mi to trapný pořád sem psát.Jde o to vynechávání.Zapalování jsem vyměnil,ale fichtl pořád vynechává.Kdysi mi někdo z Vás napsal že to může být přidíráním.Přidírá se mi válec, když je jako by ho přejel hrubym šmirglem?Jo a ještě mám si nechat udělat výbrus na 05 válci nebo z 21?děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2010 17:40
Jméno: Jawa555
IP: uživatel8251
 zdravim válec jawa 21 je spis pro zavodeni pro rychlost a trosku to neco sezere valec z 05 ma mensi vykon je slabsi a min zere ale asi bych nechal udelat 21 protoze nato musis dat karbec atd na 21 a je nato vic ND nez na 05 tak se zatim mejte cawes
Datum: 01. července 2010 17:40
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 05 válec má menší spotřebu , ale 21 je živější v otáčkách
Datum: 01. července 2010 9:10
 Zdravim mate nekdo zkusenosti s olejem PARAMO M2T?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2010 22:02
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 ja na neho jezdim uz nejaky ten patek a nemam sebemensich problemu
Datum: 30. června 2010 22:02
 ja s ziadnim M2T nemám dobré skusenosti... pouzivan Esso 2T special,,,a som na 101% spokojni setrim motor tak mazem 1:35 aj ked je to dobri olej a asi by stacilo kludne aj 1:40,,ale pre istotu dám viac a ani nekuri  jedem tak 45-50km/h divam dozadu a vobec,,u M2T v sirokom páse bieli kour   vobes nedá sa to porovnat,,a 1liter soji okolo 150kc
Datum: 30. června 2010 21:20
 jj ja taky sem na nej jezdil dlouho a nic se mi s nim nestalo jezdil dobre a do fika to staci ale rikam presel jsem na lepsi oleje pro me uz je nanic to M2t
Datum: 30. června 2010 17:56
 Zdar nákej čas jsem na něj jezdil ale karbonuje a kouří vyjel jsem kopec a zamnou byl oblak kouře.Ale tak co dřív nic jiního nebilo.
Datum: 30. června 2010 17:27
 Hoši chci se zeptat jestli někdo neví jaké jsou výhody a nevýhody těžké klikovky jawa 05 a výhody a nevýhody lehčí klikovky 21??? Vím jen to že 05ková klika je lepší na volnoběh. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2010 16:21
 Zkusím ji někdy schválně zvážit a uvidí se klika z 21 má 1kg 200g něco přes 200 tět už si to nepamatuju .
Datum: 01. července 2010 16:21
 hele ta 05 je lepší já když sem měl 21 motor tak to za tepla vadlo a na torjku se moc tomu do kopců nechtělo ikdyž se měl velkou kompresi a pak sem dal na 05 motor válec z 21 a psít se 3 kruhama a i hlavu.TO pak bylo uplně něco jinýho s převodem 13/55 to jelo po rovině 70 ale když foukal hodně vítr tak to jelo přes 65 něco kolem.Na trojku to jelo o dsot líp a to sem měl ještě přehozený kolečka v převovce.Za tepla to neztrácel oskoro vůbec
Datum: 01. července 2010 16:20
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no taky když rozválíš tu těžší kliku tak ti líp valí do kopce
Datum: 01. července 2010 9:13
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 ty kliky sou stejne tezky,jen maj jinou povrchovou upravu a vyvazeni......
Datum: 30. června 2010 18:02
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 tezka klika : linejsi chce se ji min do otacek ale ma silu v nizkejch ....lehka klika: leti do otacek a aby to jelo musi se krapec tocit.. vaha kliky se muze projevit na max ot motoru tudis i vykonu proto se staci setrvaky..
Datum: 30. června 2010 17:01
Jméno: liba
IP: uživatel5104
 cus draci, ma velkej problém potrebuju sehnat brzdove obložení (pakny) na mosguito a nemuzu to nikde sehnat, byl bych rad za radu ke to sehnat nebo koupit v prodejnach jsem uz byl a nic uz jsem bezradnej kdyby neco tak prosim pište diky moc čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2010 18:53
 ja ti to muzu dodat ale jako komplet i se stitem,,pac v jawe samostatne pakny nemaji,,, kdyz tak mi pisni mailk
Datum: 30. června 2010 18:53
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 zkus si vzit stary pakny seber se a jdi do mototechny ze chces nalepit nebo prinytovat (nevim jak to tam je resene) oblozeni jestly by to slo
Datum: 30. června 2010 17:04
Jméno: Dapot
IP: uživatel9793
 Ahoj všichni příznivci fichtlů,
Pouštím se do renovace motoru u jawy 20, a když už to budu dělat, chtěl bych se zeptat, jak to udělat, aby byl motor co nejvíc do síly, jelikž jezdím jenom v dost hornatém terénu.
Je mi jasné že výstupní řetězové kolečko dám 11zub, protože menší sem snad neviděl, ale dá se nějak zpřevodovat převodovka, nebo primární rozvod? A ještě co se stane, když prohodím v převodovce kolečka 20-18 na
18-20, jelikož i tak to jde prohodit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2010 9:15
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já měl taky přehozený kolečka a jezdil jsem s tím jednu sezonu..a řeknu vám ..total na ho*no
Datum: 01. července 2010 9:15
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 jak to tak ctu tak sem zistil ze mam doma asi unikat mam totiz 9z sekundáro
Datum: 30. června 2010 22:05
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 kdyz to neni plečka,tak se chytí....taky sem mel 05 s prehozenou dvojkou a dalo se to jen ve dvou to byla katastrofa...to sem musel roztočit až do uplne maximalnich otacek aby se trojka ujmula....ale NEDOPORUCUJU TO! Myslim že prevod 11/55 je pomalej(silnej) až dost....jinak se dělá jeste 10z a kup si k tomu specialni matici,ta origo je velka.....dá se taky koupit primár s 11z kolečkem misto 14z.....
Datum: 30. června 2010 15:45
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Koupil jsem si fíka 05. Měl prohozená kolečka 18 a 20. Rozjedeš jedničku, kopneš dvojku. Ta sedne do vysokých otáček. Sice to táhne jak kráva, ale když už zařadíš trojku, tak ta klesne do nízkých otáček, kde motor nemá tah. Takže v kopcovitém terénu se totok nedá použít, protože by jsi na tojku skoro nemohl jet. Toto řešení NIKOMU NEDOPORUČUJI!!!
Datum: 30. června 2010 15:36
 Když otočíš kolečka, tak tam trojku ani nedostaneš, protože se ani nechytí z dvojky.
Datum: 30. června 2010 15:31
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, mám čz 175/450 a špatně mi dobíjí, chtěl bych to nějak proměřit, poradíte? nevím jakej přístroj mám použít (ampermetr, voltmetr) a kam ho mám zapíchnout, aby ukazoval jak moc dobíjí. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2010 15:51
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Pro základní měření postačí normální multimetr. Nastav ho na stejnosměrné napětí, připoj ho na baterku. Mělo by to dávat kolem 7V, při zapnutí světel by neměl být větší pokles a napětí by nemělo kolísat.
Datum: 30. června 2010 15:51
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau chalani ted jsem se dočetl že simson má 2,7 kw při 5 500 otáčkách není to nějaký divný?? každej mi říká jak se simsonem jezdí na 8 000 otáček tak co je potom pravda ?  beztak je to stačka...ale podle toho zvuku jak roj sršnů mě připadá jako kdyby to točilo fakt těch 7 - 8 000
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2010 12:40
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo chápu
Datum: 01. července 2010 12:40
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 Fichtl třeba má 2.6kW při 6500ot/min ale dobrej fichtl jde až na 7400 otáček,ovšem výkon v tu dobu už neni 3.5HP,ale třeba jen 3.2HP.....rozumis uz?
Datum: 30. června 2010 16:27
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 Tebou udávaný udaj je maximální výkon v daných otáčkách,to neznamená maximální otáčky! maximalni výkon většinou není v maximálních otáčkách. Myslím že simson točí asi jako Jawa 05,takze 6500....mozna 7...ted ti nereknu.....
Datum: 30. června 2010 15:17
 prosimvas nevite čím to může být? Před rpul rokem jsem kupoval uplně nové koleno v krásném chromu. po 1500 kilometrech začalo chytat takovou fialovou a později zlatou barvu a po 2500km začalo reznout a později na tom nebyl žádný náznak chromu a nepomohla ani taková tá tekutina,která má chránit chrom. Tak jsem si řekl že to bude asi nějaký šmejd to koleno a koupil jsem nové. Mám ujeté 500km a už to zase fialoví.Nevíte čím mám ten chrom ochránit aby byl pořád pěkný? Chcu abych to měl hezké a nové kolena se mi pořád kupovat nechcou. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2010 16:13
 zbytečně utrácíš za nějaký pitomý koleno to je to poslední co bych řešil aby se mě to lesklo chromem.Já tam mám starý plesnivý 40 roků a stačí to .
Datum: 01. července 2010 16:13
 originalne ani na koleno fichtla nebol chrom len niaká nikelová vrstva,,nelesklo len vyfuk,,a nevim ked mám origo nové koleno jak dlho to vydrzi??
Datum: 01. července 2010 12:15
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 tak je to jasný....dostalo se mi domu jedno koleno bez falce stary rekneme 3 roky a je totál KO...ale nerezne,jen stratilo chrom...je jak z pozinku....mozna je to lestenej pozink.....kdo vi
Datum: 30. června 2010 21:32
 no falc tam neni
Datum: 30. června 2010 16:20
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 jestli to bylo to levný koleno bez falcu,tak to je normální,sou to levný atrapy.....
Datum: 30. června 2010 15:18
Jméno: ondr
IP: uživatel9796
 je to tím že ty kolena jsou vyrobená ze slabého materialu nic s tím neuděláš bohužel
Datum: 30. června 2010 14:53
 Dá se vyrobit nějaký vytlačovák tlumiče z vejfuku jawa 23? Tahal jsem za něj, páčil jsem, mlátil jsem do něj přes tyč kladivem jak hluchej do vrat, až se ta tyč rozšklebila na konci a ohnula(a to je pevná jak ****). Tlumič se ani nehnul. Budu dělat GO, tak to udělám se 100% čistým výfukem. Když budu mít osmý výbrus, dvoukroužák a upravenou hlavu(ne sníženou), mám dát spíš menší nebo větší předstih?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2010 15:48
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 Dej menší! Předstih se odviji od kompresniho stupně ani ne tak od zdvihu! Dej řekněme 1.5mm....to bohatě stačí....ja jezdil 1.8mm a šlo to taky,ale bylo to spíš točivý....
Datum: 30. června 2010 15:48
 Tak příručka uvádí vždycky něco až něco. Mám dát tu nižší nebo vyšší hodnotu, kterou uvádí příručka. Bude se jezdit na nižší otáčky vlivem záběhu, tak asi tu menší...
Datum: 30. června 2010 15:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 předstih nech stejný...tím že vybrousíš válec do šířky nezměníš zdvih ani rozměr kanálů atd...
Datum: 30. června 2010 14:45
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Ják mám vyndat z motoru jawa 21 zubé kolečko 23 me to jak si nejdedík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2010 15:03
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Nahřát kárter a vzít si bacana a vymlátit  Je to kalené, takže se to nepoškodí.
Datum: 30. června 2010 15:03
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Ják mám vyndat z motoru jawa 21 23ozubéné kolečko me to jak si nejde
Datum: 30. června 2010 14:51
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 napsat líp mě pak pochopit to možná a odpověd slušně
Datum: 30. června 2010 14:46
 Zdar draci,závisisí hodně zapalování na výkonu?Asi ano ,že.  Já když šteluju fichtla tak od oka  to všechno nastavim a jezdí mi to a chytá nadrc.Myslíte ,že kdybych to nastavil podle předepsaných hodnot,že by to jelo lépe?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2010 16:24
 Hele je to jak říká Boocheer, mám s tim osobní zkušenost. Na 1,5 mm nechtěl vubec jet, občas pokuckal ale když sem dal 1,6 tak jede krásně. Je to ale fakt na dlouho to takle doladit na desetiny.
Datum: 30. června 2010 16:24
 jsou prázdniny a času dost tak to skusim poladit
Datum: 30. června 2010 14:26
 každý motor jede nejlépe na jinačí hodnotu. Taky existují motory které na předepsanou hodnotu předstihu vůbec nejedou... Mám motor po GO a tam je to fakt jedno jestli dám předstih 1mm nebo 2mm to jede pořád stejně a nepoznám rozdíl ale některé motoryjsou na předstih fakt háklivé. Nastavuje se to tak že se po desetinách mm přidává předstih a pokaždé se to projede a na tu hodnotu na kterou to jede nejlíp to nastavíš a jezdíš. Tak to dělal můj děda který se v tom vyžíval. Je to na celé odpoledne
Datum: 30. června 2010 14:24
 Tak bylo by to lepší, ale myslim že né o moc  ?), ale jestli máš čas a nervi tak bych to skusil
Datum: 30. června 2010 14:15
 Brej den, dáváte někdo do naturálu olovo?
Mě to nutil pumpař, ale nevim, píšou že to chrání ventily, ale pionýr je dvoutakt tak co chránit na třech dírách ve válci?
Jo a ještě na BA 95 se dává stejně oleje jako na BA 88 nebo je lepší dávat víc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2010 14:50
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tedáá blbnu .. olej 1:45 a pak ještě naftu 1:40
Datum: 30. června 2010 14:50
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 radši tam cvrkni naftu olej 1:45 a pak ještě naftu 1:40 a uvidíš jak to bude jezdit
Datum: 30. června 2010 14:49
 taky bych to skusil .Uškodit tomu nemůžu né?
Datum: 30. června 2010 14:39
 Jasně tak já tam lehce cmrndnu ať to moc nečoudí a alespoň z něj vytáhnu víc  .
Datum: 30. června 2010 14:32
 No to olovo tam byt nemusí. Jednou jsem ho tam skusil nalít a mělo to o poznání větší kompresi... Asi že to s tím nějak líp těsní. Ale neliju ho tam a neznám nikoho kdo by ho tam normálně líl
Datum: 30. června 2010 14:18
 Zdravim prosim viete mi poradit vhodny prevodovy olej na upraveny pincel ? doteraz som pouzival castrol manual EP 80W-90 dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2010 13:10
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 Když se kouknu na svíčku tak je černá, čím to je?.. A jak se šteluje bohatost směsi?..Díky moc za rady!
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2010 13:17
 Taky to může stejně dobřře být gufero pod primárem, hladina v plovákovce nebo jen velká tryska.
Datum: 30. června 2010 13:17
 způsobenu tím že máš bohatou směs.a šteluje se jehlou v šoupátku
Datum: 30. června 2010 13:00
|



|