Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Kolik jste nejvíc utratili na FK z jedný objednávky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 21:04
Jméno: Monter
IP: uživatel1250
 vape,dell orto,píst a různý pi*ovinky ono to naskáče 6800kč
Datum: 29. června 2010 21:04
 vape a par vjeci 4000.
Datum: 29. června 2010 17:10
 Já včera bouchnul 1000Kč a to jsem původně chtěl jen stahovák na Tatrana
Datum: 29. června 2010 16:55
 asi nějak 600
Datum: 29. června 2010 16:21
 + - 2000
Datum: 29. června 2010 15:38
 asi 1300Kč
Datum: 29. června 2010 15:37
 SESO, co je to za akci s tím bonusem k objednávce?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 14:07
Jméno: roman
IP: uživatel7934
 cus mate nekdo auto verolex???a da se vubec sehnat jeste???a jel z vas v tom nekdo???a jak to jelo???
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2010 18:10
Jméno: Jawa555
IP: uživatel8251
 Velorex my stoji v garazi original stav jeto 350ccm super vypada to originalne pritahl sem to ze stodoli pod senem to stalo jenom sem to umil z venku + ze vnitr motor sem ocitstil dal novou baterku,benzin,olej,trochu upravil elektriku a nastartoval sem to a bezi dobre i jede to dobre ale nemam nato cas a jenom to tam stoji v garazi i svitilo to vse atd jezdim na jawce 500OHC,a jawka 555 super povozenicko  ale premyslim ze to prestrikam toho velorexe a budu snim jezdit na vylety ma to i TP atd jen udelat STK a litat tak se mejte cawes
Datum: 01. července 2010 18:10
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 je to tak...po Velorexu už pokukuju nějakej ten pátek... doufam že se mi jednou poštěstí a budu ho mít v garáži
Datum: 29. června 2010 20:57
 Ahoj, s kamarádem vlastníme dva Velorexy. Jeden rozdělaný do šroubku a druhý pojizdný, ale v origo stavu. Podle mého si myslím, že to je nedostatkové zboží a taky velmi ceněná záležitost. Jízda v tom je parádní. Objíždíme občas motosrazy a taky jezdíme do Boskovic na srazy Velorexů. Pokud ti někdo Velorex nabízí, tak neváhej a ber. Je to citová záležitost.
Datum: 29. června 2010 15:29
 Ahoj draci chci se zeptat v sobotu sem si delal elektriku na jawe 21 protoze sem mel chcipak udelanej misto klaksoonu a tak sem napojil draty inducku 1 do spinacky 1 a pak udelal takovej ten drat co je na sikmo v ty prepinacce a to sem ukostril vse funguje akorat kdyz startuju tak mi nejak asi v inducce za cne cvakat.....Cim to muze byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 14:54
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no v indukčce ti 1000% nic cvakat nemůže
Datum: 29. června 2010 14:54
Jméno: jawak.
IP: uživatel9783
 Ahoj draci Potrebuju na fichtla do paraboly tu objimku na zarovku ja ji nemam a pry se nevyrabi nevite jak to nahradit nebo kkde to sehnat.Kdyz ji budete nekdo mit navic tak mi taky pissnete diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 16:52
Jméno: brk
IP: uživatel9355
 já jich mám doma moc
Datum: 29. června 2010 16:52
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tohle se většinou sežene na burze tak za 20 kč...
Datum: 29. června 2010 13:48
Jméno: Bizon
IP: uživatel9782
 Cau,chtel bych se vas zeptat jestly bych si uz po tydnu mohl jit na urad vyzvednout ridicak.Jestly ho tam uz budou mit. Diky za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 18:52
 tak tak, když je to první řidičák, tak se nedá podplatit pětikilem
Datum: 29. června 2010 18:52
Jméno: termixnator
IP: uživatel9431
 je pravda jak rika Tahoun me se taky ta pani neptala jestli to chci expres nebo ne a zaskrtla to aniz by se me zeptala takze to mozna nejde kdyz je to tvuj prvni ridicak
Datum: 29. června 2010 18:22
 V případě prvopisu (první vydání ŘP) je mezní lhůta 20dnů. Většinou ale STC zvládá tisknout rychleji. řidičáky jsou k dispozici cca do 14 dnů od podání žádosti. Co se týče expresního vydání do 5ti dnů, hodně MěÚ to u prvopisů neumožňuje. Jak už napsal termixnator. V některých městech se to dá zjistit přes internet. Zadej do vyhledávače : stav podaných žádostí o vydání řidičského průkazu /TVOJE MĚSTO/ . A nebo se koukni na stránky MěÚ kde jsi podával žádost.
Datum: 29. června 2010 16:20
Jméno: termixnator
IP: uživatel9431
Datum: 29. června 2010 13:02
 cau uz jsem to sem psal vcera- a to kolik zubu ma rozeta na 250 kejacka a kolik zubu sekundarni kolecko v originale- byl tady nazor ze 19 sekundar- ja nvm jy myslel ze origo je17- a rozeta nvm kolik zubu- myslim ze 175 kejvy maj tech zubu 46 v origu ale jak 250?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 10:57
 mam jawu 250 a mam tam vape zapalovani a jak se steluje predstih?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 19:02
Jméno: Bris-K
IP: uživatel5566
 
nijak
Datum: 29. června 2010 19:02
 Ahoj, už sem sem psal s problémem se světly ale to mě neštve tak jako to co se mi přihodilo, Mám babettu 210 po GO od včerejška, celej včerejšek sem jezdil uplně v pohodě (jako drak  ) pak sem jezdil dnes tak pul hodiny a pak to začalo jakoby vynechávat a zdechat, pak se to vyvrcholoilo v to že to jelo na volnoběh super a jak se přidal trochu plyn, vůbec nezabíralo zadní kolo, prostě se vůbec netočilo, a teď nejede ani ten volnoběh, šlapu s tim chytne to jako že zabýrá motor a stejně nic, sem v koncích, prosím poraďte co s tím mám dělat, a když s tím nic nenadělám tak to dám při nejhorším na servis ale chci se alespoň o to pokusit, tak prosím poraďte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2010 14:17
 prosím nevěděl by někdo jak na to?????
Datum: 02. července 2010 14:17
 http://alesmarek.byl.cz/babetta/oznspoj.gif tady je obrázek tam je ten buben a na něm matice a ta nejde povolit ani utáhnout protože se to protáčí na obě dvě strany
Datum: 30. června 2010 14:04
 no tak se mi to podařilo rozjet ale blbě, byl zaseklý sitič tak už v poho, ale jede to uplně na hov...o, dělá to strašně podivný zvuky, když se dá plnej tak se zvuk uplně změní jak na bublající, no prostě hrozný, de to do vysokejch otáček na volnoběh, a na nízký při přidání plynu, nevím co s tím dělat, a u spojky to kolečko víc vzadu na kteým je řemen, tak ten řemen je tam jak na třičtvrtě nasazen jako že asi tak 5mm koká bokem, díval sem se ještě pak na to druhý kolečko a je to asi povolený (hodně povolený a já musím utáhnout tu matici tam a to nejde protože se protáčí ta teď co s tím
Datum: 30. června 2010 13:59
 a ještě něco na co sem zapoměl napsat, jak sem na tom jel poprve na te babettě tak s toho zvyku na kole sem si pletl ty brzdy, a ujelo mě to a položilo se to na levej bok, tam kde je spojka a trochu se promáčkl plastovej kryt, a pak za několik km mi matice na tom kole vyvrtala díru do toho krytu, co když je to opravdu má vina, nebo to nemá žádný vliv?
Datum: 29. června 2010 19:24
 Tak jo díky, asi do toho sam hrabat nebudu , zavolam otci a kdyby to nevyšlo tak to dám při nejhorším jednomu chlapovi ve vedlejší obci na spravení, ten je už v důchodu a celej život montuje jawy
Datum: 29. června 2010 19:06
 Ten co je blíž k tobě vystrčenej je jedničkovej a jsou v něm startovaci a rozběhový spojky a na sundání potřebuješ stahovák, na ten druhej s tim plechovim deklem(spojka dvojky, řadící) na to stahovák nepotřebuješ, stačí zabrzdit kolo a povolíš to ale jestli tomu nerozumíš, tak se do toho nehrabej, páč spojky na babettě je zvláštní záležitost
Datum: 29. června 2010 18:56
 2Cecil: Já bych kontaktoval otce a řekl mu že to nejede. Zeptal se kde to nechal dělat a jestli od toho má nějaké papíry. Přeci to ted po GO nebudeš opravovat na své náklady. Chyba bude nejspíš někde ve spojce
Datum: 29. června 2010 17:02
 No právě že to nechal dělat otec se kterym nežiju, a přesně nevím jestli sem to nezavinil sám ale asi ne, no jezdil sem celej den, pak ještš pul dne a najednou to začlo vynechát,z ničeho nic a kolo vubec nezabíralo, ještě že sem to měl domu z kopce
Datum: 29. června 2010 16:54
 Jestli sis tu generálku nedělal sám a dělala ti to nějaká firma, nebo člověk na ŽL. Tak bych to tam dovezl a reklamoval. Pokud máš fakturu, vztahuje se na to záruka.
Datum: 29. června 2010 16:28
 No každopádně, poraďte mi prosím co s tím mám dělat prosím, jestli to někdo ví
Datum: 29. června 2010 14:58
 Tím řemenem to asi nebude, je nový. Napadlo mě že bych sundal to jedno kolečko tam abych se k tomu řemenu dostal, z to ho kola kouká matice a tu bych měl odšroubovat ale nejde to ani na jednu stranu, furt se to protáčí a přidržet to nijak nejde, a nebo jestli se to někde v motoru třeba neseklo
Datum: 29. června 2010 13:48
 nebo treba ten remen jak popisujes estli neni us vitahany tak hoskusit vimnenit
Datum: 29. června 2010 8:21
 jo a svíčka je tam v pohodě, jiskru háže a je to n17c co tam má být.
Datum: 29. června 2010 6:44
 no to mě samozřejmě napadlo, ale měl sem podezžení jinde, když sundám levý plastový kryt, tak tam jsou dvě koleška spojeny řemenem (nevím jak se to menuje) no a měly by se při nastartovaném motoru točit obě, točí se jen to jakoby blíž ke mě, a to druhý za tím to má převádět na řetěz a na kolo, snad mě chápete, jakkoli přidám plyn to druhé kolečko nezabírá a kolo se nechce točit, no vlastně to předtím když šel ještě ten volnoběh, tak na karbec to asi nevypadá, jak říkám přijela ze servisu po GO, má novou spojku , píst, kroužky, ojnici, no nebudu to sem všechno vypisovat, a chtěl sem se prostě zeptat jestli náhodou někdo neví co s tím.
Datum: 29. června 2010 6:30
 bože tak vyčisti karbec a skus to .. neo vymen svičku to sou nejzákladnejsi veci co by te mely hned napadnoot staci malej bordel a uz nejede
Datum: 29. června 2010 6:19
 jak mají být prosím na mustangu nafukané pneu ? na kolik atmosfér?díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2010 18:19
Jméno: Jawa555
IP: uživatel8251
 predni kolo minimum 1,5 - maximum 2.0 zadni kolo minimum 2.0 maximum 2.5 atmosfery tak cau
Datum: 01. července 2010 18:19
 davam 2,3 - 2,8
Datum: 30. června 2010 22:10
 Az je to tvrdy
Datum: 29. června 2010 15:39
Jméno: termixnator
IP: uživatel9431
 ja foukam az je to tvrdy a jezdi se na tom stejne dobre ....
Datum: 29. června 2010 13:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já pořád foukám zadní na 2,3 a přední na 2
Datum: 29. června 2010 11:53
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 přední 1,5 zadní 1,9 to je při zatížení jednou osobou. Při zatížení dvěma osobama přední 1,5 stejná a zadní 2,3
Datum: 29. června 2010 6:59
 Zdravím.Jakou cenu má rakouska babeta CORADO (PUCH)D  :xxx.Je to ro kvýroby 1981 něco tak a je to jedno rychlsotí zapalování ještě kladívkoví
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 22:49
 No v pěkným chromy to má ještě pěkný a tak i lak .....a pláště jsou asi origoš ještě.....D:
Datum: 28. června 2010 22:49
Jméno: Don
IP: uživatel9046
 podle toho v jakým stavu to je
Datum: 28. června 2010 22:29
 Čau draci nemáte někdo řidítka s hrazdou na prodej když tak mi dejte vědět na email
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 23:01
 kde žiješ voe?  určitě ti každý bude hned psát
Datum: 28. června 2010 23:01
 email je J45678@seznam.cz
Datum: 28. června 2010 22:26
 nazdar mám velkej problém a velkou prozbu na vás mám jawu 250 a nedobíjí mi to mám tam kontrolku a i když jedu tak pořád svítí a tak sem jel asi pul hodiny a ted mě ta jawa vubec nechce nastartovat a když chytne tak jen zabuble a zas chcipne nevíte co s tím??a ta kontrolka svítí čimdál mín
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 13:26
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 máš tam origo zápalko s relátkem které je na zapalování nebo máš kostku ? jestli máš na zapalování a víš že to je jenom tím dobijením tak maličko pootoč tím prvním šroubkem na relátku
(sou tam 2) a dynamo ti bude dávat víc elektriky a tím pádem bude dobíjet ale pozor nesmíš to přepísknout já sem otáčel při nakopntém motoru a podle světel sem bud dotahoval nebo povoloval
ale přepískl sem to na volnoběh světla zářily ale když sem jel 90 tk mi všechny žárovky popukaly a jel sem domů potmně
Datum: 29. června 2010 13:26
 tak kdyz ti nedobiji tak mas vybitou baterku zj- nabyj baterku a zkus to nastartovat - a zas kouksek jet nez ti zas chcine na vbitou baterku- aspon zjistis ze to je jen tim dobijenim a ne necim jinym
Datum: 29. června 2010 11:00
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 co stim mam delat?? kdyz jedu na ČZ 175/450 90KM/H tak me asi po 1KM vyleze klicek a chcipneto a ja blbec jsem si toho vsimnul az dovi kdy porad jsem nechapal cim to muze byt. Ja stoho kvuli tomu nedostanu snad nikdy max. Myslim ze to 100 km jede urcite. Jak nektery tvrdite ze to jede 115 km tak shodne velkym prectihem
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 17:50
 boocher: znám člověka který ladí motory....ted si vzal na stůl 350/638... má sakra nadupaný motor a roztočil to na dálnici na 152 podle GPS.....takže obyč ti to nedá ani zy bytel hnoju
Datum: 29. června 2010 17:50
 s tymklickem... vyřešil jsem to tak že jsem rozdělal spínačku a napružil tam takový udělátka... už nevím přesně jak to v tom vypadá je to pár let zpět ale vím že jsem to posral a musel jsem shánět jinačí
Datum: 29. června 2010 17:22
 těm ručkovým tcháčům se věřit nedá... Jen tak mě napadlo kdyby se to zpřevodovalo do rychlosti například taková panelka 350... mělo by to sílu vytáhnout to na nějakých 140-150Km/h na rovině? Protože jak tady vidím ty příspěvky že někomu jawa 350 vytáhne 140 na rovině a píše to tu spousta lidí tak by na tom něco málo mohlo byt...
Datum: 29. června 2010 17:21
 tak to znamená že ho máš špatne nastavený  ....
Datum: 29. června 2010 16:49
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 cezetak ty si lol když mi pérák 350 v rámu kejva 250 sport uděla 142 km h s digitálním tacháčem
Datum: 29. června 2010 13:28
 130 udělá stěží 350/640 vole
Datum: 28. června 2010 22:03
 ja nwm jak ta 450 ae mě 477 lita okolo 130km/h
Datum: 28. června 2010 21:51
 ja nwm jak ta 450 ae mě 477 lita okolo 130km/h
Datum: 28. června 2010 21:51
 ja nwm jak ta 450 ae mě 477 lita okolo 130km/h
Datum: 28. června 2010 21:50
 ja nwm jak ta 450 ae mě 477 lita okolo 130km/h
Datum: 28. června 2010 21:50
 ja nwm jak ta 450 ae mě 477 lita okolo 130km/h
Datum: 28. června 2010 21:50
 ja nwm jak ta 450 ae mě 477 lita okolo 130km/h
Datum: 28. června 2010 21:50
 ja nwm jak ta 450 ae mě 477 lita okolo 130km/h
Datum: 28. června 2010 21:50
 ja nwm jak ta 450 ae mě 477 lita okolo 130km/h
Datum: 28. června 2010 21:50
 ja nwm jak ta 450 ae mě 477 lita okolo 130km/h
Datum: 28. června 2010 21:50
 ja nwm jak ta 450 ae mě 477 lita okolo 130km/h
Datum: 28. června 2010 21:49
 ja nwm jak ta 450 ae mě 477 lita okolo 130km/h
Datum: 28. června 2010 21:49
 apropos: tachometrových 115 je reálných 90
Datum: 28. června 2010 21:42
 125 nedá ani kdyby ses posral  ...z dobrého kopce ji na 115 roztáhneš. 90 je normální rychlost.
Datum: 28. června 2010 21:34
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 zetka 175 450 když je v dobrém stavu tak těch 123 125 dá a klíčej tam třeba přidrátuj nebo tam strkej vrták o něco větší než klíček
Datum: 28. června 2010 21:25
Jméno: jura
IP: uživatel2541
 zdarec potreboval bych vědet jaky ma byt predstich na jawe mosquito
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 21:04
 Zdarec mam 3 otazky:1.Kde by se dala sehnat nebo koupit vejirovita hlava na pionyra?2.Jakou vyhodu maji ferodo lamely od korkovanych?3.Jakou mam pouzit svicku kdyz je venku cca 25 stupnu?Diky moc!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 22:19
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 k tem lamelam , po roce sem vyndal ferodo z motoru a nestacil sem se divit v jakym byly stavu , motor mel jenom lehce pres 5 koni a ozubeni na lemelach bylo lehly jak starej les , od ty doby si na ne davam pozor , hold tu furt neni nic poradny a dostupnyho vsechno je kompromis
Datum: 28. června 2010 22:19
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 hlavy dela marek email je azmarek@email.cz cena ie 1500
Datum: 28. června 2010 22:16
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 svicku N15C ferodo lamely se tolik nesjizdeji jako korkove.
Datum: 28. června 2010 21:20
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 svicku bud N15C nebo N17C. A jiny oznaceni svicky B7HS nebo B8HS cim vetsi cislo tim vic na leto!!
Datum: 28. června 2010 21:04
Jméno: Venca
IP: uživatel5063
 Čaute lidi, chci se zeptat, jaký olej a kolik mám nalít do zadních tlumičů u mustanga, mám toho co jdou vidět pružiny. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 21:32
 30 ml tlumičového
Datum: 28. června 2010 21:32
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdar prosim napište mi jaké jsou hodnoty předstihu u čz 250 diky moc.\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 0:03
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 ČZ 250 typ 455 nebo 475 jednoválec 3,5-3,8 mm. ČZ 250 471 dvouválec 2,5-2,8 mm.
Datum: 29. června 2010 0:03
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 to by me taky zajimalo, vetsinou jeto 3,5 mm
Datum: 28. června 2010 20:47
 Tos upad, ne? Vždyť ani nenapsal, co má za čz 250. To možná u té dvouválcové, ale kejvačka bude mít víc.
Datum: 28. června 2010 20:45
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 3,0-3,5
Datum: 28. června 2010 20:35
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdar hoši přidávají nové gufera na kliku výkon?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2011 21:22
 Ptáš se na otázku?Já myslel že na odpověd
Datum: 30. června 2011 21:22
Jméno: KOUDY.OK
IP: uživatel9667
 hele ale ty 3krouzek nevim proč tak vijíždíš jenom se ptal na otázku já sme chodím hodně dlouho a s mustangista nemám žádné problémy jestli ty máš s někým problémi a nelíbi se ti to tady tak sem jednoduše nechoď ty nemáš právo tady někomu nadávat do čůrá..
Datum: 29. června 2010 12:25
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 přestaň mě tady nadávat a já že mám držet hubu? já se tady jenom ptám na otázku. jestli neumíš jinak odpovědět proč tady lezeš
Datum: 29. června 2010 7:04
 postul: a ještě pořádý předstih...kolem 2.5mm bude ideál
Datum: 28. června 2010 22:50
 nezapomen na pořádný odtrh!nová gufera ti výkon nepřidají,jen to bude fungovat jak má.
Datum: 28. června 2010 21:31
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 mustangisto:až tam budeš cpát ty dvě gufera na každou stranu tak je pak až tam budou musíš něči zatížit..tak na 30 minut na to dej něco co váží kolem 1-2kg..nejdřív ale namaž nějakym tim rostlinným tukem..mě to šlo třeba tim cerestem nebo jak se to jemnuje...hezky tamm zapadnou,zatížíš je a je to:-úpřeju hodně štěstí...ze seriovýho mustanga uděláš dělo jak nic..moc lidí ti to takhle neřekne ptže to je dobrá úprava..  hodně štěstí
Datum: 28. června 2010 21:28
 fermez: ty mysléš ty speciální pro hranaté čepy?
Datum: 28. června 2010 21:12
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 lepsi jsou ty co maji 2 hrany zevnitr ale tezko se schani
Datum: 28. června 2010 21:06
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zitra kupuju gufera nové!
Datum: 28. června 2010 21:02
 Přesně tak,Ty nový gufera ti přidaj tah jak sviňa !! Ale lepší by by bylo kdybys dával do benzínu rozpuštěný máslo.TO maže líp a šetří to palivo  A ještě kdybys do trysky navrtal malou dírku tak ti to ještě přidá
Datum: 28. června 2010 20:40
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Já teďka už dávám jedině dvě gufera...Výkon šel fakt rapidně na horu..krásnej tah od spoda a maximálka stoupla tak o 20km/h.Dobrý taky je ty gufera pomazat rostlinnym olejem třeba herra nebo cerestem..pak píst provrtej po celym obvodu hned pod kroužkama!A hned budeš lítat stovkou
Datum: 28. června 2010 20:22
 ked si dás nové guferá len setris olej v prevodovky a trosicku vrátis zivot unavenej koni
Datum: 28. června 2010 20:12
 ked si d§s novô gufer§ len setris olej v prevodovky a trosicku vr§tis zivot unavenej koni
Datum: 28. června 2010 20:09
 Přidaj, opravdu. Pokud ti to saje olej, tak to pojede líp.
Datum: 28. června 2010 20:00
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 dej si na kazdou stranu dve a ma to minimalne plus 4 kw mozna 5 kw
Datum: 28. června 2010 19:59
Datum: 28. června 2010 19:52
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Zdarec draci, vylisoval jsem klikovku, ale nemůžu ji dostat z druhého karteru. Poraďte prosím, jak na to. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 12:56
 hlavně vytáhni količek ,kterej drží rotor
Datum: 29. června 2010 12:56
 hlavně vytáhni količek ,kterej drží rotor
Datum: 29. června 2010 12:55
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 nahřát a vyklepnout..Muže se stat ze to vyklepneš i s ložiskem
Datum: 29. června 2010 12:30
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zkus lehce poklepávat kladívkem po hřídelce dokud klikovka nevyleze
Datum: 28. června 2010 20:37
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 V pravé...
Datum: 28. června 2010 19:49
 V jakej půlce ti zůstala?
Datum: 28. června 2010 19:45
|



|