Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jawa motor
IP: uživatel5299
 Zdar draci, čím to může být, že se mi motor ve vysokých otáčkách dusí? Filtr je čistej, vejfuk taky? Díky za odpověďi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2010 20:16
 Zkus zkontrolovat předstich to mě dělalo u 21 když sem to točil tak to prostě začlo vynechávat stejně prostě.Tak sem večer k tomu sednul karbec sem strčil do garáže a nechal jsem ho celý profouknout na kompresoru tak 2 hod. a pak sem šteloval ještě přesně podle šuplery předstich odtrh.
Datum: 05. března 2010 20:16
 Kolik si najel km??Jestli to máš po výbrusu tak se nedivím
Datum: 05. března 2010 20:14
Jméno: Jawa motor
IP: uživatel5299
 motor je po výbrusu, nová spojka, kložiska atd
Datum: 05. března 2010 19:42
Jméno: kazici
IP: uživatel8901
 ahoj chlapce urzumis jedna tvrda dej to mu vybrus nic nezajizdej a hodne oleje doporuzujeme vyhradne M2T nebo delikatni lukanu at se dary smotorrem,
Datum: 05. března 2010 19:40
 Dle mě nestíhá přitékat palivo takže skus vyčistit karbec, hadičku, kohoutek...víc mě nenapadlo
Datum: 05. března 2010 19:33
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Mala tryska
Datum: 05. března 2010 19:33
 Čau draci, mám problém.Dneska jsem chtěl nastartnout mé autíčko(v zimě stálo, motor z 555) a nechtěl se nahodit. Karbec čistý, jiskra je (ale si myslim, ze haze malou), ale ne a ne nastartovat.Potom sem startoval, ale jak startuju tak startuju "naprázdno", prostě prokluzuje páka a ani kliku to neroztočí.Typuju to na špatný lamely ale nevim no...prosím poraďte dík!Sem z toho zoufalý
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2010 13:46
 co takhle zatuhlý olej ?
Datum: 06. března 2010 13:46
 tak pokud šlapeš jakoby naprázdno tedy jako prokluzuje tak bu´d máš lamely zničené anebo je máš špatně seštělované ( boční šroub na krytu nazapalování ).
Datum: 05. března 2010 19:33
 Čau draci jaky oleje znáte co se míchají s benzínem
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2010 21:58
 v motokrose se používá nejčastěji plná syntetika ale do fichtla je to škoda tam stačí polosyntetika
Datum: 06. března 2010 21:58
 a existujou i nějaky oleje pro závodní motory nebo aby ten byl kvalitnější né žádná sračka
Datum: 06. března 2010 15:47
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Osobne muzu doporucit Husqarna 2T..olej do krovinorezu a motorovejch pil atd...cena asi 180,-/litr..Zadnej kour,karbon atd..pecka OIL
Datum: 06. března 2010 15:11
 nebudu si z tebe dělat srandu D  nne já moc olejů neznám.. ale doporučuji motul 710-sice syntetika drahá jako hovado ale aji kdyby dával do benzínu ten motul nějaký fakan co má 2 roky tak by to jelo  prostě kvalita za cenu nojo..ale jinak znám schell, různý druhy motulů, obyč m2t-kvalita  , atd.. newím co ještě...
Datum: 05. března 2010 20:46
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Fritovaci,na blbou otazku,blba odpoved...
Datum: 05. března 2010 20:30
 No já tam se přiznám já sme tam zezačátku lil olej do 4 taktu  .Ale to bylo jenom chvíli pak sem začal lít kvalitnější.Znám Shell a pak bud polosyntetika,syntetika a mineral a takov další názvy,Oregon a pak sračku M2t sračka tak akorát na řětěz ...........brusná pasta na válec
Datum: 05. března 2010 20:23
 blba otazka a připdaá mi že zase melete opřad o tech m2teckejch sraškách a zase chcete hadku,ale doufam že nebude
Datum: 05. března 2010 20:17
Jméno: kazici
IP: uživatel8901
 vyhradne doporucuji M2T nebo lukanu vyborne promaze jedna tvrda chlpace rozumis
Datum: 05. března 2010 19:43
 ten co jsem našel ( respektivě vyjetej z auta ) ale te´d už tam leju kvalitnější a čístčí ale zpaměti ti neřeknu název.
Datum: 05. března 2010 19:34
 M2T,friťáckej,motorovej, no všechno co dou smíchat s benzínem  (celkem blbej dotaz)
Datum: 05. března 2010 19:17
Jméno: Petr
IP: uživatel8900
 Čus, hel mam takovej možná blbej dotaz, muže se jezdit na motore v zimě? jako myslim normálně po silnici, jesi to nevadí chlupatejm nebo tak...
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2010 19:31
 nevadí v klídku. Akorát někteří policajti tě můžou zastavit a budou ti říkat že bys neměl a tak ale to spíše jak bylo -12. I cyklisty zastavují. Tedy alespoň u nás.
Datum: 05. března 2010 19:31
 Ničemu to nevadí. V zákonu ani pravidlech nic takového neni tak jim to může vadit jak chce
Datum: 05. března 2010 19:12
Jméno: Benda
IP: uživatel1811
 Zdar hoši nevíte někdo kde se u ČZ 502 skútr mačká troubítko nemůžu to najít není to někde na těch otáčivějch přepínačích?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2010 19:46
Jméno: kazici
IP: uživatel8901
 nic Chlapce ale nezuadrito rozuimis
Datum: 05. března 2010 19:46
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,co je lepší,když dám pod hlavu válce hliníkový těsnění, nebo tam nemám dávat nic.....slyšel sem že s těsněním to strácí kompresy.fakt nevím.poraĎte.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2010 7:20
 stejně i tu novou hlavu bys měl škrtnout na pastě.i nový ventil musíš zabrousit.nevím proč tam pořád všichni cpete těsnění?hliníková hlava na litinové vložce musí těsnit
Datum: 06. března 2010 7:20
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 pro takovyhle veci chodim po skole do prace abych si obcas mohl dovolit neco novyho jinak samozrejme pokud to jde vetsinu veci opravym nebo upravym do vyhovujici podoby
Datum: 05. března 2010 20:33
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jo je to k zasmani ale me spis rozesmalo to co si napsal ty  ty proste neco se rozbije no co se*u na to koupim novou vec.... zamysli se vem si treba
kdybys mel nejakeho pekneho veteranka a foukalo ti pod hlavou? jak to budes resit kdys nejsou nove dily? nechas si na zakazku vyrobit novou?! 
nebo kdys se ti na fichtlu rozbije prevodovka treba vyskakovani kvaltu? jak to vyresis koupis novy motor?! trochu premyslej nez neco napises...
uznavam ta pasaz je opravdu k pousmani aspon jsem ti spestril den nic nebudem to dale resit kazdej mame jiny pohled na vec hadat se stebou rozhodne
nebudu znas to 100 lidi 100 nazoru timto to ukoncuju mej se a preju pekny zacatek sezony
Datum: 05. března 2010 19:52
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 pro Dave´s : malem sem se rozbrecel  a kort v ty pasazi on te zivot nauci
Datum: 05. března 2010 18:50
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jeste k tomu tesneni parve ze kdys tam bylo tak lide si nechavaly snizit hlavu a pak tam teprv daly tesneni kvuly prave te kompresi ..
Datum: 05. března 2010 18:31
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 co jsem slysel tesneni byvalo u 550 a 555 nikoho jsem jineho neznal kdo by mel funglovku pionyra takze vic nevim a proto pro mustang23: prasarna?
a proc myslis ze byla brusna pasta vymyslena? proc myslis ze se delaji s ni i ventily u auta? prosim kdys ma nekdo prachy na rozhazovani jako treba
priklad ty tak se sebere a koupi si nouvou vec ... vsak on te zivot naucit... a kdys si to vemes tak bych si troufal tvrdit ze ZABROUSENA HLAVA S VALCEM
JE LEPSI nez kdys si kopus novou hlavu protoze mas presne slicovane 2 veci do sebe (ostatne z toho duvodu se zabrusuje)
Datum: 05. března 2010 18:29
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 a měli dříve jawy těsnění,či ne?
Datum: 05. března 2010 18:20
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 blbosti ?  podle me je spis davat na valec a dosedaci plochy brusnou pastu je to prasarna
Datum: 05. března 2010 18:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nevím jak jsi to myslel ale ikdyby jsi měl pod hlavou 10 těsnění tak bude předstih pořád stejný
Datum: 05. března 2010 18:16
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 a kdybych s tím přešteloval předstih.o 1 mm ubral tak by to bylo stejný že?\r\n
Datum: 05. března 2010 18:14
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 presne tak jak pise mustang23 krom te blbosti s koupi nove hlavy... kdys ti bude podfukovat tak ji stundej sundej i valec a normalne hlavu namazes
brusnou pastou a zabrousis ji..
Datum: 05. března 2010 17:32
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 cusec jony , tim ze tam nacpes tesneni zvetsis spalovaci prostor , sice ne o moc ale zvetsim , tim padem se ti zmensi tak dulezita komprese = klesne tomu tocivej moment a taky vykon . Nic tam nedavej jenom tu hlavu poradne dotahni a to je vse , jestli i po dotazeni bude profukovat tak kup novou stoji asi 200kc
Datum: 05. března 2010 17:08
Jméno: Standa
IP: uživatel3477
 Zdar měl bych dotaz mohl bych si na motorku na čz dát světla pro dení svícení treba od vjetnamců ? a nebo jaky ? (abych s tím normálně mohl jezdit po silnici a nevadilo to policii ) moc děkuji za odpovdi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2010 17:54
 Jo no stšžoval by si a ještě kdyby to byl nějaký hajzl.To já když sme jezdil na podzim na 21 do školy tak si představte že byli tak drzí že mě stavěli přímo u školy asi 200 metrů před vjezdem na parkoviště a kontrolovali mě a ještě dementně se mě zeptal jestli beru nějaký drogy ......fakt tyjo co si myslí to bych pak neudělal ten řidičák dkybych bral koks nebo něco tak
Datum: 08. března 2010 17:54
 Jo no stšžoval by si a ještě kdyby to byl nějaký hajzl.To já když sme jezdil na podzim na 21 do školy tak si představte že byli tak drzí že mě stavěli přímo u školy asi 200 metrů před vjezdem na parkoviště a kontrolovali mě a ještě dementně se mě zeptal jestli beru nějaký drogy ......fakt tyjo co si myslí to bych pak neudělal ten řidičák dkybych bral koks nebo něco tak
Datum: 08. března 2010 17:54
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 nmo nomhl do te doby nez by te chytly... svetla bohuzel musi mit homologaci a takove svetla u rakosniku opravdu nesezenes.... furt se stava ze mas vse v poratku a policajt te proste chce pokutovat tak hleda chyby cumi blinkry svetla a proste kravoviny a jak by se ti podival na ty svetla tak bys platil peknou palku
Datum: 05. března 2010 16:44
Jméno: stepkoun
IP: uživatel1859
 zdar, sory za tyhle dotazy pořád, ale sbírám informace a zkušenosti  ,, máte někdo zkušenosti s 4 stupňovou převodovkou ?? jaké jsou pak jízdní vlastnosti, např. s upraveným válcem. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2010 1:37
 kurňa dneska má skoro každý minimálně 4Q
Datum: 06. března 2010 1:37
Jméno: Monter
IP: uživatel1250
 Příšští zimu taky plánuju nějakej vícekvalt  ...zatím se rozhoduju jestli použít převodovku z jawy 90 nebo čz 175 popřípadě z něčeho úplně jiného
Datum: 05. března 2010 19:51
 nechci se nějak vychlubat ....ale u mě se už 4Q čeká jen na svaření a na úpravu celé převodovky aby seděl jak primární tak sekundární převod .....no prostě ještě kupa práce.
Datum: 05. března 2010 19:07
Jméno: standa
IP: uživatel8899
 na to ze jsi zacatecnik tak do toho jdes po hlave ......4Q je docela orisek.......bud musis byt perfektni strojar s pristupem na soustruh a CNC a frezu a svareni hliniku a nebo to chce mit hodne penez a 4Q bloky koupit.......ale to je otazka desetitisíců........jinak to musi bejt parada........viz http://www.youtube.com/watch?v=Q_L-pDVOyX0 ...majitelem je http://www.jawaracing50.wbs.cz
Datum: 05. března 2010 18:02
Jméno: Flajtr
IP: uživatel2466
 Zdar, mám mopeda Puch, snad nevadí, že to sem píšu, rád bych ho trochu poladil, sice motor jde pěkně a na jeho konstrukci i dobře jede ( 50-55 Km/h ), rád bych ho trochu nakopl, ale nerad bych tím nějak dráždil motor ( ničil ), na primáru mám místo 11 zubu 12 zub a do motoru ani do výfuku drbat nebudu, nemam na to cas... chci nechat zvětšit trysku je tam 50tka a třeba naleštit karburátor jestli to pomůže, rád bych věděl o kolik tu trysku mám zvětšit a taky jestli bude třeba upravit sání, popř něco nenásilného poraďte ( třeba jiný karburátor z motorovky, klapkové sání atd ) Čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2010 20:37
Jméno: Flajtr
IP: uživatel2466
 Nikdo neporadí ? U jiných příspěvků se míníte s odpovědmi přetrhnout
Datum: 06. března 2010 20:37
Jméno: Flajtr
IP: uživatel2466
 Tak vyloženě tuningovat a brutálnějším způsobem zasahovat nechcu, ten stroj má svou historickou hodnotu a můžu říct, že je velice kvalitně udělaný a z dobrých materiálů. Máš zkušenost třeba se zvětšováním trysky nebo podobně ? V prográmku pro výpočet difuzeru jsem si vypočítal kolik by měl mít a origo má docela dost poddimenzovanou hodnotu, asi jednak kvuli životnosti ( za těch víc jak 50 let nebyl výbrus a píst je lesklý a čisťounký ) a taky kvůli spotřebě, ale mám doma náhradní karbec takže bych zkusil ten difuzer zvětšit třeba naleštit ( prý to pomáhá ) a nechám si trochu zvětšit trysku z 50 tak na 54 abych to nepřehnal a nežralo to jak auto  . Příští zimu pokud budu mít čas tak se musím mrknout na spojku, ta už není co bývala a při tom udělal kompletní údržbu, nový gufera, ložizka, vyčistit hlavu, naleštit kanály atd, jak říkám nechcu do toho nějak vrtat (manuálně ) a budu rád když někdo poradí.
Datum: 05. března 2010 23:29
 normalne bych si sehnal nejakej upravenej valec to potom jezdi i 90 sem četl vyrabi se jich hodne ale sehnat to tady v čr bude asi problem
Datum: 05. března 2010 22:48
Jméno: Flajtr
IP: uživatel2466
 Teď sem to probíral s tatem a ten mi rikal ta se na zvetsovani trysky vybodnu, že to sice pomaže ale bude to žrat a nebude to spolu nicmoc klapat, je to přes 50 let starej stroj v rakousku a německu se prodává za 1800Euro co sem videl na ebay takze bych rad upravu vazne jen takovou ktera ničemu neuškodí.
Datum: 05. března 2010 18:21
 caw sry ze to sem cpu, ale uz nevim, kde to sehnat. Vymenil bych dily z motoru čz 175/356 ( prevodovka, spojkovy kos,...) za spojku na JAWA 350/638 (ta s dvouradym retezem), nebo kdyby ste nekdo vedel, kde ji sehnat. dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2010 15:31
Jméno: stepkoun
IP: uživatel1859
 zdar, jedete někdo zítra do Chotusic??
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2010 19:31
Jméno: Growe
IP: uživatel5299
 Jasan, že jedu!!
Datum: 05. března 2010 19:31
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 Já snad jo
Datum: 05. března 2010 18:20
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 ano, ja
Datum: 05. března 2010 16:15
Jméno: lampan
IP: uživatel8067
 Zdar, nevite nekdo o nejaky strance, kde jsou narýsované válce 2t motorů? Potrebuju uhly, radiusy atd.... Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2010 15:25
Jméno: Dejv
IP: uživatel7495
 Nazdárek
Jak je nejlepší si udělat zimní plášt mám na mysli s hřebama
Jestli vruty do dřeva nebo jakým způsobem?
Díky za odp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2010 17:24
Jméno: Dejv
IP: uživatel7495
 Tak díky moc.
Datum: 05. března 2010 17:24
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 přesne tak plast-plášť nebo jestly se ptáš jaký plášť tak je to úplně jedno nejlepší je ale drapák protože je tvrdý a s těmi šrouby lépe zabíra
Datum: 05. března 2010 16:19
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 plášť
Datum: 05. března 2010 15:19
Jméno: Dejv
IP: uživatel7495
 A jaký plast ?
Datum: 05. března 2010 14:51
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 zamozrejme jsem zapomel dodat do vnitrku plaste dej starou dusi nebo hadr a pak az dej dusi a pozor pri voleni veikosti sroubu nenechavej je
zbytecne dlouhe protoze se se pak plast lamal
Datum: 05. března 2010 14:21
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 sroub, podlozka, plast, podlozka, maticka ->dotahnout + (enduraci na silnejsich masinach zakapnou svareckou sroub s matici)
Datum: 05. března 2010 14:19
Jméno: Kuba
IP: uživatel5123
 caute mam dotaz mezi ktere ozubene kolecka prijde vidlicka mezi ty co jsou na hlavni hrideli nebo mezi ty co jsou na predlohove hrideli??
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2010 16:07
Jméno: Kuba
IP: uživatel5123
 aha vidis tato moznost me nenapadla... diky
Datum: 05. března 2010 16:07
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 mezi obe
Datum: 05. března 2010 13:57
 Čau draci chci se zeptat jestli někdo zvás má uši(revma plechy) na 20 na prodej, jestli jo tak at napíše na email
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2010 19:36
 hej tak to je fakt škoda že si to hodil do sběrny. Já ani neprodávám nějaké díly a ikdyž je mám třeba třikrát bo za 5 roků už to můžou ty důležité díly vyrábět. Na fichtla nic do šrotu !
Datum: 05. března 2010 19:36
 pošli mi foto tech revma plechu na email a řeknuti Franky
Datum: 05. března 2010 18:47
 boocheer má pravdu škoda to házet do šrotu
Datum: 05. března 2010 12:58
 Hoši to nehažte do sběru... Díly na jawičky radši porozdávejte zadarmo než to házet do šrotu,jaká škoda to je
Datum: 05. března 2010 12:28
 ja jsem je hodil do sberu  nemyslel sem ze je nekdo bude chtit
Datum: 05. března 2010 12:13
 Jaj kdybys řekl dřív,přibalil bych ti je k těm brýlám na 250ku  Pozdě mno,už jsem to byl odeslat. Ale kdybys chtěl tak nějaké doma mám. Myslíš jenom ten revmaplech? nebo komplet i s těma "podlahama" na nohy a tunelem?
Datum: 05. března 2010 11:14
 jo a email je J45678@seznam.cz
Datum: 05. března 2010 10:56
Jméno: grisom
IP: uživatel8893
 zdar hoši chci se zeptat jestli mužu mazat stadiona s11 1:40 castrolem garden 2t. v manualu je napsano 1:20 neudělá to něco s motorem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2010 20:27
 tak 1:20 tak si vem na co dřív oni jezdili no já bych dával tak 1:30-35 nejvíc to stačí když budeš mazat nějakým kvalitnějším olejem
Datum: 05. března 2010 20:27
Jméno: kazici
IP: uživatel8901
 nic hclaúce rozumis M2T
Datum: 05. března 2010 19:50
 mažu staďáka tím samým castrolem na poměr 1:33 a není problém.
Datum: 05. března 2010 17:00
 mažu staďáka tím samým castrolem na poměr 1:33 a není problém.
Datum: 05. března 2010 17:00
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já mažu s11 schell advance 1:35
Datum: 05. března 2010 14:30
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel4159
 Taky mažu Castrolem fichtla ale a v poměru 1:50 a uplně vpohodě
Datum: 05. března 2010 11:02
Jméno: jony
IP: uživatel8239
 jestli je to kvalitnější olej,tak stačí mazat míŇ
Datum: 05. března 2010 9:41
 Já si myslim že ti to 1:40 umaže zase 1:20 je hodne nebo skus 1:33
Datum: 05. března 2010 8:29
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,chci se zeptat jestli se nastavuje předstih tak, že vyjedu s pístem do h.ú a v té poloze mají být kladívka otevřená cca kolem 0,44mm a pak sjedu s pístem zpět o nějakejch x milimetrů podle typu a v tom momentu mají být kladívka od sebe nějakejch 0,05mm (pomocí cigaretového papírku)....jestli to píšu dobře.prosím potvrďte...jestli ne tak mě prosím nějak zřetelně opravte..díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2010 19:25
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 To Franky: Tak to napiš sem,jak to děláš ty,chytrolíne,ať se ostatní taky pobaví!!!
Datum: 05. března 2010 18:58
 s papírkem je to nahovno...lepší je žárovková zkoušečka nebo pípák. v dané hodnotě před HÚ ti prostě musí žárovka zhasnout.
Datum: 05. března 2010 17:26
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 tak poraĎ ty když seš tak chytrej
Datum: 05. března 2010 16:48
Jméno: mazec
IP: uživatel8897
 jony dakujem..  konecne som pochopil ako sa to ma nastavovat... doteraz som to nastavoval od oka a frci dobre.. ale aj tak dik..
Datum: 05. března 2010 11:35
 je to takhle: dáš píst do horní úvrati tam nadstavíš odrh na kladívkách 0.4mm. Pak sjedeš pístem kousek zpět tak 1.6mm a dáš mezi kladívka cigaretový papírek. Pak šteluješ statorem dokud papírek nejde srešku stuha ven ale musí být bez poškození.
Datum: 05. března 2010 10:01
Jméno: jony
IP: uživatel8239
 a nemá to být náhodou,že v horní úvrati sjedu dolu o cca 3mm a v tom místě mají být kladívka otevřená na 0,45mm nepo na 0,05mm
Datum: 05. března 2010 9:43
 jo je to dobře
Datum: 05. března 2010 9:23
 zdarec draci..mám takovej dotaz:chtěl sem si na mýho mustanga přimontovat baterku a napojit na to světlo přední i zadní...a chtěl sem k tomu dodělat blinkry...chtěl sem se zeptat jak by se dalo řešit dobijení baterie...?diky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2010 11:07
Datum: 05. března 2010 11:07
Jméno: jony
IP: uživatel8239
 jestli máš baterii v motorce,tak stačí přidělat kontakty k baterii a jestli ne tak to můžeš dát k cívce pro světla a nebo to přiděšláš ke kabelu pro zžárovku u paraboly
Datum: 05. března 2010 9:39
 taky sem nad tímto problémem přemýšlel.. chtělo by to nějak usměrnit a pak udělat nějaký regulátror napětí a dobíjecí relátko.. ale nemám na to vědomosti ani materiál.
Datum: 05. března 2010 9:25
 a jak by to bylo s dobíjením baterie?
Datum: 05. března 2010 8:17
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 já myslím, že jestli tam budeš dávat led-diody, tak odpoj zadní a přední žátovku a místo toho si tam připájej led-diody, s těmi blinkry je to horší tam musí být nějakej přerušovač......možná to píšu špatně,je to jen můj názor...........já sem si na 175 přidělával 10 led diod pod motorku a tak,připích sem to k baterce a je to zatím super
Datum: 05. března 2010 7:46
 ahoj chlapi schanim vidlu na mustanga ale nejakou krosovou s velkymi zdvihy mate nekdo neco takoveho doma na sklade diky predem ahoj schanim treba i rafek na to a podobne drapak jestli mate i kotouc tak beru vse diky cau zatim
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2010 11:20
 Jeste bych se chtel prosimvas zeptat. Budou na pionýra pasovat přední vidlice z čezety 175/478? Bez uprav,abych je tam prostě jenom namontoval a jezdil....Skladam si doma pincka z dílů co dům dá na také to řádění po poli. mám možnost koupit tyto vidlice na vrakovišti.
Datum: 05. března 2010 11:20
 mam vidlici z jawy 175.. pasuje do orig krku, je vyssi, zdvih taky dobry... sam ji mam na krosce z mustanga a nemuzu si ztezovat.. a mam jednu navic bych bysme se nako mohli domluvit
Datum: 04. března 2010 22:27
 pánové dobrá den kámoš má Renault 19 chamade a neco mu klepe v motoru nevim co to je kdyz ma nizke otacky tak klepe melo pravidelne a kdyz ma vysoke otacky tak hodne nevim co to muze byt ventily,klika... poradte. vim ze to sem nepatri ale nevim kde napsat. diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2010 19:27
 jj p**a ve znaku..  .. p**a patri do postele a ne na silnici
Datum: 05. března 2010 19:27
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jo, jo auto s p.... ve znaku, motor plný zázraků. Ale nyní vážně , jakékoliv klepání v motoru znamená, že je někde již nadměrná vůle. Ventily obyčejně ve vyšších otáčkách slyšet nejsou, bude pravdopodobně vůle na klikových nebo ojničních ložiskách. Nerozsvítí se někdy kontrolka mazání při volnoběhu, když je motor hodně teplý? Takhle ti to nikdo přesně neřekne, je potřeba, aby to mechanik prohlédl.
Datum: 05. března 2010 14:53
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 ventily, klika, vodni pumpa...
Datum: 05. března 2010 14:25
 co by ste taky chtěli od auta co má píču ve znaku
Datum: 05. března 2010 14:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a co teprve renault 5?  to má soused a nacpal do toho víc peněz než za kolik to auto koupil
Datum: 04. března 2010 23:13
Jméno: standa
IP: uživatel8886
Datum: 04. března 2010 22:14
 "klepání" je široký pojem.. chtělo by to nahrát zvuk a někam to pověsit at si to můžeme poslechnout.
Datum: 04. března 2010 21:44
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 cua muze to bejt cokoliv od ventilu az po vacku , vem to do servisu a uvidis
Datum: 04. března 2010 21:43
|



|