slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1305  1306  1307  1308  1309  1310  1311  1312  1313  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jawa motor      IP: uživatel5299    
Zdar draci, čím to může být, že se mi motor ve vysokých otáčkách dusí? Filtr je čistej, vejfuk taky? Díky za odpověďi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2010 20:16
 
 
 
 
Jméno: Thomas05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus zkontrolovat předstich to mě dělalo u 21 když sem to točil tak to prostě začlo vynechávat stejně prostě.Tak sem večer k tomu sednul karbec sem strčil do garáže a nechal jsem ho celý profouknout na kompresoru tak 2 hod. a pak sem šteloval ještě přesně podle šuplery předstich odtrh.
 
 
Datum: 05. března 2010 20:16
 
 
 
 
Jméno: Thomas05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kolik si najel km??Jestli to máš po výbrusu tak se nedivím
 
 
Datum: 05. března 2010 20:14
 
 
 
 
Jméno: Jawa motor      IP: uživatel5299    
motor je po výbrusu, nová spojka, kložiska atd
 
 
Datum: 05. března 2010 19:42
 
 
 
 
Jméno: kazici      IP: uživatel8901    
ahoj chlapce urzumis jedna tvrda dej to mu vybrus nic nezajizdej a hodne oleje doporuzujeme vyhradne M2T nebo delikatni lukanu at se dary smotorrem,
 
 
Datum: 05. března 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dle mě nestíhá přitékat palivo takže skus vyčistit karbec, hadičku, kohoutek...víc mě nenapadlo
 
 
Datum: 05. března 2010 19:33
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Mala tryska
 
 
Datum: 05. března 2010 19:33
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci, mám problém.Dneska jsem chtěl nastartnout mé autíčko(v zimě stálo, motor z 555) a nechtěl se nahodit. Karbec čistý, jiskra je (ale si myslim, ze haze malou), ale ne a ne nastartovat.Potom sem startoval, ale jak startuju tak startuju "naprázdno", prostě prokluzuje páka a ani kliku to neroztočí.Typuju to na špatný lamely ale nevim no...prosím poraďte dík!Sem z toho zoufalý :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2010 13:46
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co takhle zatuhlý olej ?
 
 
Datum: 06. března 2010 13:46
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak pokud šlapeš jakoby naprázdno tedy jako prokluzuje tak bu´d máš lamely zničené anebo je máš špatně seštělované ( boční šroub na krytu nazapalování ).
 
 
Datum: 05. března 2010 19:33
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci jaky oleje znáte co se míchají s benzínem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2010 21:58
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v motokrose se používá nejčastěji plná syntetika ale do fichtla je to škoda tam stačí polosyntetika
 
 
Datum: 06. března 2010 21:58
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a existujou i nějaky oleje pro závodní motory nebo aby ten byl kvalitnější né žádná sračka
 
 
Datum: 06. března 2010 15:47
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
Osobne muzu doporucit Husqarna 2T..olej do krovinorezu a motorovejch pil atd...cena asi 180,-/litr..Zadnej kour,karbon atd..pecka OIL:-)
 
 
Datum: 06. března 2010 15:11
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
nebudu si z tebe dělat srandu D:-D nne já moc olejů neznám.. ale doporučuji motul 710-sice syntetika drahá jako hovado ale aji kdyby dával do benzínu ten motul nějaký fakan co má 2 roky tak by to jelo:-D prostě kvalita za cenu nojo..ale jinak znám schell, různý druhy motulů, obyč m2t-kvalita :-D, atd.. newím co ještě...
 
 
Datum: 05. března 2010 20:46
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Fritovaci,na blbou otazku,blba odpoved...
 
 
Datum: 05. března 2010 20:30
 
 
 
 
Jméno: Thomas05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No já tam se přiznám já sme tam zezačátku lil olej do 4 taktu :-D.Ale to bylo jenom chvíli pak sem začal lít kvalitnější.Znám Shell a pak bud polosyntetika,syntetika a mineral a takov další názvy,Oregon a pak sračku M2t sračka tak akorát na řětěz ...........brusná pasta na válec
 
 
Datum: 05. března 2010 20:23
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
blba otazka a připdaá mi že zase melete opřad o tech m2teckejch sraškách a zase chcete hadku,ale doufam že nebude
 
 
Datum: 05. března 2010 20:17
 
 
 
 
Jméno: kazici      IP: uživatel8901    
vyhradne doporucuji M2T nebo lukanu vyborne promaze jedna tvrda chlpace rozumis
 
 
Datum: 05. března 2010 19:43
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten co jsem našel ( respektivě vyjetej z auta ) ale te´d už tam leju kvalitnější a čístčí ale zpaměti ti neřeknu název.
 
 
Datum: 05. března 2010 19:34
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
M2T,friťáckej,motorovej, no všechno co dou smíchat s benzínem :-D (celkem blbej dotaz)
 
 
Datum: 05. března 2010 19:17
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel8900    
Čus, hel mam takovej možná blbej dotaz, muže se jezdit na motore v zimě? jako myslim normálně po silnici, jesi to nevadí chlupatejm nebo tak... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevadí v klídku. Akorát někteří policajti tě můžou zastavit a budou ti říkat že bys neměl a tak ale to spíše jak bylo -12. I cyklisty zastavují. Tedy alespoň u nás.
 
 
Datum: 05. března 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ničemu to nevadí. V zákonu ani pravidlech nic takového neni tak jim to může vadit jak chce
 
 
Datum: 05. března 2010 19:12
 
 
 
 
Jméno: Benda      IP: uživatel1811    
Zdar hoši nevíte někdo kde se u ČZ 502 skútr mačká troubítko nemůžu to najít není to někde na těch otáčivějch přepínačích? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2010 19:46
 
 
 
 
Jméno: kazici      IP: uživatel8901    
nic Chlapce ale nezuadrito rozuimis
 
 
Datum: 05. března 2010 19:46
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau,co je lepší,když dám pod hlavu válce hliníkový těsnění, nebo tam nemám dávat nic.....slyšel sem že s těsněním to strácí kompresy.fakt nevím.poraĎte.díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2010 7:20
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stejně i tu novou hlavu bys měl škrtnout na pastě.i nový ventil musíš zabrousit.nevím proč tam pořád všichni cpete těsnění?hliníková hlava na litinové vložce musí těsnit
 
 
Datum: 06. března 2010 7:20
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
pro takovyhle veci chodim po skole do prace abych si obcas mohl dovolit neco novyho jinak samozrejme pokud to jde vetsinu veci opravym nebo upravym do vyhovujici podoby
 
 
Datum: 05. března 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
jo je to k zasmani ale me spis rozesmalo to co si napsal ty:-) ty proste neco se rozbije no co se*u na to koupim novou vec.... zamysli se vem si treba kdybys mel nejakeho pekneho veteranka a foukalo ti pod hlavou? jak to budes resit kdys nejsou nove dily? nechas si na zakazku vyrobit novou?!:-) nebo kdys se ti na fichtlu rozbije prevodovka treba vyskakovani kvaltu? jak to vyresis koupis novy motor?! trochu premyslej nez neco napises... uznavam ta pasaz je opravdu k pousmani aspon jsem ti spestril den nic nebudem to dale resit kazdej mame jiny pohled na vec hadat se stebou rozhodne nebudu znas to 100 lidi 100 nazoru timto to ukoncuju mej se a preju pekny zacatek sezony ;-)
 
 
Datum: 05. března 2010 19:52
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
pro Dave´s : malem sem se rozbrecel :-D a kort v ty pasazi on te zivot nauci
 
 
Datum: 05. března 2010 18:50
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
jeste k tomu tesneni parve ze kdys tam bylo tak lide si nechavaly snizit hlavu a pak tam teprv daly tesneni kvuly prave te kompresi ..
 
 
Datum: 05. března 2010 18:31
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
co jsem slysel tesneni byvalo u 550 a 555 nikoho jsem jineho neznal kdo by mel funglovku pionyra takze vic nevim a proto pro mustang23: prasarna? a proc myslis ze byla brusna pasta vymyslena? proc myslis ze se delaji s ni i ventily u auta? prosim kdys ma nekdo prachy na rozhazovani jako treba priklad ty tak se sebere a koupi si nouvou vec ... vsak on te zivot naucit... a kdys si to vemes tak bych si troufal tvrdit ze ZABROUSENA HLAVA S VALCEM JE LEPSI nez kdys si kopus novou hlavu protoze mas presne slicovane 2 veci do sebe (ostatne z toho duvodu se zabrusuje)
 
 
Datum: 05. března 2010 18:29
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
a měli dříve jawy těsnění,či ne?
 
 
Datum: 05. března 2010 18:20
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
blbosti ? :-D podle me je spis davat na valec a dosedaci plochy brusnou pastu je to prasarna
 
 
Datum: 05. března 2010 18:18
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nevím jak jsi to myslel ale ikdyby jsi měl pod hlavou 10 těsnění tak bude předstih pořád stejný
 
 
Datum: 05. března 2010 18:16
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
a kdybych s tím přešteloval předstih.o 1 mm ubral tak by to bylo stejný že?\r\n
 
 
Datum: 05. března 2010 18:14
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
presne tak jak pise mustang23 krom te blbosti s koupi nove hlavy... kdys ti bude podfukovat tak ji stundej sundej i valec a normalne hlavu namazes brusnou pastou a zabrousis ji..
 
 
Datum: 05. března 2010 17:32
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
cusec jony , tim ze tam nacpes tesneni zvetsis spalovaci prostor , sice ne o moc ale zvetsim , tim padem se ti zmensi tak dulezita komprese = klesne tomu tocivej moment a taky vykon . Nic tam nedavej jenom tu hlavu poradne dotahni a to je vse , jestli i po dotazeni bude profukovat tak kup novou stoji asi 200kc
 
 
Datum: 05. března 2010 17:08
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3477    
Zdar měl bych dotaz mohl bych si na motorku na čz dát světla pro dení svícení treba od vjetnamců ? a nebo jaky ? (abych s tím normálně mohl jezdit po silnici a nevadilo to policii ) moc děkuji za odpovdi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2010 17:54
 
 
 
 
Jméno: Thomas05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo no stšžoval by si a ještě kdyby to byl nějaký hajzl.To já když sme jezdil na podzim na 21 do školy tak si představte že byli tak drzí že mě stavěli přímo u školy asi 200 metrů před vjezdem na parkoviště a kontrolovali mě a ještě dementně se mě zeptal jestli beru nějaký drogy ......fakt tyjo co si myslí to bych pak neudělal ten řidičák dkybych bral koks nebo něco tak
 
 
Datum: 08. března 2010 17:54
 
 
 
 
Jméno: Thomas05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo no stšžoval by si a ještě kdyby to byl nějaký hajzl.To já když sme jezdil na podzim na 21 do školy tak si představte že byli tak drzí že mě stavěli přímo u školy asi 200 metrů před vjezdem na parkoviště a kontrolovali mě a ještě dementně se mě zeptal jestli beru nějaký drogy ......fakt tyjo co si myslí to bych pak neudělal ten řidičák dkybych bral koks nebo něco tak
 
 
Datum: 08. března 2010 17:54
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
nmo nomhl do te doby nez by te chytly... svetla bohuzel musi mit homologaci a takove svetla u rakosniku opravdu nesezenes.... furt se stava ze mas vse v poratku a policajt te proste chce pokutovat tak hleda chyby cumi blinkry svetla a proste kravoviny a jak by se ti podival na ty svetla tak bys platil peknou palku
 
 
Datum: 05. března 2010 16:44
 
 
 
 
Jméno: stepkoun      IP: uživatel1859    
zdar, sory za tyhle dotazy pořád, ale sbírám informace a zkušenosti:-),, máte někdo zkušenosti s 4 stupňovou převodovkou ?? jaké jsou pak jízdní vlastnosti, např. s upraveným válcem. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2010 1:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kurňa dneska má skoro každý minimálně 4Q :-D
 
 
Datum: 06. března 2010 1:37
 
 
 
 
Jméno: Monter      IP: uživatel1250    
Příšští zimu taky plánuju nějakej vícekvalt :-) ...zatím se rozhoduju jestli použít převodovku z jawy 90 nebo čz 175 popřípadě z něčeho úplně jiného
 
 
Datum: 05. března 2010 19:51
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nechci se nějak vychlubat ....ale u mě se už 4Q čeká jen na svaření a na úpravu celé převodovky aby seděl jak primární tak sekundární převod .....no prostě ještě kupa práce.
 
 
Datum: 05. března 2010 19:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8899    
na to ze jsi zacatecnik tak do toho jdes po hlave ......4Q je docela orisek.......bud musis byt perfektni strojar s pristupem na soustruh a CNC a frezu a svareni hliniku a nebo to chce mit hodne penez a 4Q bloky koupit.......ale to je otazka desetitisíců........jinak to musi bejt parada........viz http://www.youtube.com/watch?v=Q_L-pDVOyX0 ...majitelem je http://www.jawaracing50.wbs.cz
 
 
Datum: 05. března 2010 18:02
 
 
 
 
Jméno: Flajtr      IP: uživatel2466    
Zdar, mám mopeda Puch, snad nevadí, že to sem píšu, rád bych ho trochu poladil, sice motor jde pěkně a na jeho konstrukci i dobře jede ( 50-55 Km/h ), rád bych ho trochu nakopl, ale nerad bych tím nějak dráždil motor ( ničil ), na primáru mám místo 11 zubu 12 zub a do motoru ani do výfuku drbat nebudu, nemam na to cas... chci nechat zvětšit trysku je tam 50tka a třeba naleštit karburátor jestli to pomůže, rád bych věděl o kolik tu trysku mám zvětšit a taky jestli bude třeba upravit sání, popř něco nenásilného poraďte ( třeba jiný karburátor z motorovky, klapkové sání atd ) Čau odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: Flajtr      IP: uživatel2466    
Nikdo neporadí ? U jiných příspěvků se míníte s odpovědmi přetrhnout :-D
 
 
Datum: 06. března 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: Flajtr      IP: uživatel2466    
Tak vyloženě tuningovat a brutálnějším způsobem zasahovat nechcu, ten stroj má svou historickou hodnotu a můžu říct, že je velice kvalitně udělaný a z dobrých materiálů. Máš zkušenost třeba se zvětšováním trysky nebo podobně ? V prográmku pro výpočet difuzeru jsem si vypočítal kolik by měl mít a origo má docela dost poddimenzovanou hodnotu, asi jednak kvuli životnosti ( za těch víc jak 50 let nebyl výbrus a píst je lesklý a čisťounký ) a taky kvůli spotřebě, ale mám doma náhradní karbec takže bych zkusil ten difuzer zvětšit třeba naleštit ( prý to pomáhá ) a nechám si trochu zvětšit trysku z 50 tak na 54 abych to nepřehnal a nežralo to jak auto :-D . Příští zimu pokud budu mít čas tak se musím mrknout na spojku, ta už není co bývala a při tom udělal kompletní údržbu, nový gufera, ložizka, vyčistit hlavu, naleštit kanály atd, jak říkám nechcu do toho nějak vrtat (manuálně ) a budu rád když někdo poradí.
 
 
Datum: 05. března 2010 23:29
 
 
 
 
Jméno: lukas      E-mail:      IP: uživatel6673    
normalne bych si sehnal nejakej upravenej valec to potom jezdi i 90 sem četl vyrabi se jich hodne ale sehnat to tady v čr bude asi problem
 
 
Datum: 05. března 2010 22:48
 
 
 
 
Jméno: Flajtr      IP: uživatel2466    
Teď sem to probíral s tatem a ten mi rikal ta se na zvetsovani trysky vybodnu, že to sice pomaže ale bude to žrat a nebude to spolu nicmoc klapat, je to přes 50 let starej stroj v rakousku a německu se prodává za 1800Euro co sem videl na ebay takze bych rad upravu vazne jen takovou ktera ničemu neuškodí.
 
 
Datum: 05. března 2010 18:21
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
caw sry ze to sem cpu, ale uz nevim, kde to sehnat. Vymenil bych dily z motoru čz 175/356 ( prevodovka, spojkovy kos,...) za spojku na JAWA 350/638 (ta s dvouradym retezem), nebo kdyby ste nekdo vedel, kde ji sehnat. dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2010 15:31
 
 
 
 
Jméno: stepkoun      IP: uživatel1859    
zdar, jedete někdo zítra do Chotusic?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: Growe      IP: uživatel5299    
Jasan, že jedu!!
 
 
Datum: 05. března 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
Já snad jo
 
 
Datum: 05. března 2010 18:20
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
ano, ja
 
 
Datum: 05. března 2010 16:15
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel8067    
Zdar, nevite nekdo o nejaky strance, kde jsou narýsované válce 2t motorů? Potrebuju uhly, radiusy atd.... Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2010 15:25
 
 
 
 
Jméno: Dejv      IP: uživatel7495    
Nazdárek Jak je nejlepší si udělat zimní plášt mám na mysli s hřebama Jestli vruty do dřeva nebo jakým způsobem? Díky za odp. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2010 17:24
 
 
 
 
Jméno: Dejv      IP: uživatel7495    
Tak díky moc.
 
 
Datum: 05. března 2010 17:24
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
přesne tak plast-plášť nebo jestly se ptáš jaký plášť tak je to úplně jedno nejlepší je ale drapák protože je tvrdý a s těmi šrouby lépe zabíra
 
 
Datum: 05. března 2010 16:19
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
plášť :-)
 
 
Datum: 05. března 2010 15:19
 
 
 
 
Jméno: Dejv      IP: uživatel7495    
A jaký plast ?
 
 
Datum: 05. března 2010 14:51
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
zamozrejme jsem zapomel dodat do vnitrku plaste dej starou dusi nebo hadr a pak az dej dusi a pozor pri voleni veikosti sroubu nenechavej je zbytecne dlouhe protoze se se pak plast lamal
 
 
Datum: 05. března 2010 14:21
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
sroub, podlozka, plast, podlozka, maticka ->dotahnout + (enduraci na silnejsich masinach zakapnou svareckou sroub s matici)
 
 
Datum: 05. března 2010 14:19
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel5123    
caute mam dotaz mezi ktere ozubene kolecka prijde vidlicka mezi ty co jsou na hlavni hrideli nebo mezi ty co jsou na predlohove hrideli?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2010 16:07
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel5123    
aha vidis tato moznost me nenapadla... diky
 
 
Datum: 05. března 2010 16:07
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
mezi obe :-D
 
 
Datum: 05. března 2010 13:57
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci chci se zeptat jestli někdo zvás má uši(revma plechy) na 20 na prodej, jestli jo tak at napíše na email odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2010 19:36
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hej tak to je fakt škoda že si to hodil do sběrny. Já ani neprodávám nějaké díly a ikdyž je mám třeba třikrát bo za 5 roků už to můžou ty důležité díly vyrábět. Na fichtla nic do šrotu !
 
 
Datum: 05. března 2010 19:36
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pošli mi foto tech revma plechu na email a řeknuti Franky
 
 
Datum: 05. března 2010 18:47
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
boocheer má pravdu škoda to házet do šrotu
 
 
Datum: 05. března 2010 12:58
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoši to nehažte do sběru... Díly na jawičky radši porozdávejte zadarmo než to házet do šrotu,jaká škoda to je :-D
 
 
Datum: 05. března 2010 12:28
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja jsem je hodil do sberu :-D nemyslel sem ze je nekdo bude chtit :-D
 
 
Datum: 05. března 2010 12:13
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jaj kdybys řekl dřív,přibalil bych ti je k těm brýlám na 250ku :-D Pozdě mno,už jsem to byl odeslat. Ale kdybys chtěl tak nějaké doma mám. Myslíš jenom ten revmaplech? nebo komplet i s těma "podlahama" na nohy a tunelem?
 
 
Datum: 05. března 2010 11:14
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a email je J45678@seznam.cz
 
 
Datum: 05. března 2010 10:56
 
 
 
 
Jméno: grisom      IP: uživatel8893    
zdar hoši chci se zeptat jestli mužu mazat stadiona s11 1:40 castrolem garden 2t. v manualu je napsano 1:20 neudělá to něco s motorem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2010 20:27
 
 
 
 
Jméno: Thomas05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak 1:20 tak si vem na co dřív oni jezdili no já bych dával tak 1:30-35 nejvíc to stačí když budeš mazat nějakým kvalitnějším olejem
 
 
Datum: 05. března 2010 20:27
 
 
 
 
Jméno: kazici      IP: uživatel8901    
nic hclaúce rozumis M2T
 
 
Datum: 05. března 2010 19:50
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mažu staďáka tím samým castrolem na poměr 1:33 a není problém.
 
 
Datum: 05. března 2010 17:00
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mažu staďáka tím samým castrolem na poměr 1:33 a není problém.
 
 
Datum: 05. března 2010 17:00
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
já mažu s11 schell advance 1:35
 
 
Datum: 05. března 2010 14:30
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy      IP: uživatel4159    
Taky mažu Castrolem fichtla ale a v poměru 1:50 a uplně vpohodě
 
 
Datum: 05. března 2010 11:02
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8239    
jestli je to kvalitnější olej,tak stačí mazat míŇ
 
 
Datum: 05. března 2010 9:41
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já si myslim že ti to 1:40 umaže zase 1:20 je hodne nebo skus 1:33
 
 
Datum: 05. března 2010 8:29
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau,chci se zeptat jestli se nastavuje předstih tak, že vyjedu s pístem do h.ú a v té poloze mají být kladívka otevřená cca kolem 0,44mm a pak sjedu s pístem zpět o nějakejch x milimetrů podle typu a v tom momentu mají být kladívka od sebe nějakejch 0,05mm (pomocí cigaretového papírku)....jestli to píšu dobře.prosím potvrďte...jestli ne tak mě prosím nějak zřetelně opravte..díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2010 19:25
 
 
 
 
Jméno: Rarach      IP: uživatel6505    
To Franky: Tak to napiš sem,jak to děláš ty,chytrolíne,ať se ostatní taky pobaví!!!
 
 
Datum: 05. března 2010 18:58
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s papírkem je to nahovno...lepší je žárovková zkoušečka nebo pípák. v dané hodnotě před HÚ ti prostě musí žárovka zhasnout.
 
 
Datum: 05. března 2010 17:26
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
tak poraĎ ty když seš tak chytrej
 
 
Datum: 05. března 2010 16:48
 
 
 
 
Jméno: mazec      IP: uživatel8897    
jony dakujem.. :-D konecne som pochopil ako sa to ma nastavovat... doteraz som to nastavoval od oka a frci dobre.. ale aj tak dik.. :-D
 
 
Datum: 05. března 2010 11:35
 
 
 
 
Jméno: viktor009 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to takhle: dáš píst do horní úvrati tam nadstavíš odrh na kladívkách 0.4mm. Pak sjedeš pístem kousek zpět tak 1.6mm a dáš mezi kladívka cigaretový papírek. Pak šteluješ statorem dokud papírek nejde srešku stuha ven ale musí být bez poškození.
 
 
Datum: 05. března 2010 10:01
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8239    
a nemá to být náhodou,že v horní úvrati sjedu dolu o cca 3mm a v tom místě mají být kladívka otevřená na 0,45mm nepo na 0,05mm
 
 
Datum: 05. března 2010 9:43
 
 
 
 
Jméno: viktor009 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo je to dobře
 
 
Datum: 05. března 2010 9:23
 
 
 
 
Jméno: mat16 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdarec draci..mám takovej dotaz:chtěl sem si na mýho mustanga přimontovat baterku a napojit na to světlo přední i zadní...a chtěl sem k tomu dodělat blinkry...chtěl sem se zeptat jak by se dalo řešit dobijení baterie...?diky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2010 11:07
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Usměrnit a postavit či koupit regulátor dobíjení, koukni na http://www.jawa-50.cz/clanek/navody-tuning-upravy.html do sekce úpravy elektro. najdeš inspiraci.
 
 
Datum: 05. března 2010 11:07
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8239    
jestli máš baterii v motorce,tak stačí přidělat kontakty k baterii a jestli ne tak to můžeš dát k cívce pro světla a nebo to přiděšláš ke kabelu pro zžárovku u paraboly
 
 
Datum: 05. března 2010 9:39
 
 
 
 
Jméno: kabys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky sem nad tímto problémem přemýšlel.. chtělo by to nějak usměrnit a pak udělat nějaký regulátror napětí a dobíjecí relátko.. ale nemám na to vědomosti ani materiál.
 
 
Datum: 05. března 2010 9:25
 
 
 
 
Jméno: mat16 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a jak by to bylo s dobíjením baterie?
 
 
Datum: 05. března 2010 8:17
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
já myslím, že jestli tam budeš dávat led-diody, tak odpoj zadní a přední žátovku a místo toho si tam připájej led-diody, s těmi blinkry je to horší tam musí být nějakej přerušovač......možná to píšu špatně,je to jen můj názor...........já sem si na 175 přidělával 10 led diod pod motorku a tak,připích sem to k baterce a je to zatím super
 
 
Datum: 05. března 2010 7:46
 
 
 
 
Jméno: David      E-mail:      IP: uživatel8892    
ahoj chlapi schanim vidlu na mustanga ale nejakou krosovou s velkymi zdvihy mate nekdo neco takoveho doma na sklade diky predem ahoj schanim treba i rafek na to a podobne drapak jestli mate i kotouc tak beru vse diky cau zatim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2010 11:20
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jeste bych se chtel prosimvas zeptat. Budou na pionýra pasovat přední vidlice z čezety 175/478? Bez uprav,abych je tam prostě jenom namontoval a jezdil....Skladam si doma pincka z dílů co dům dá na také to řádění po poli. mám možnost koupit tyto vidlice na vrakovišti.
 
 
Datum: 05. března 2010 11:20
 
 
 
 
Jméno: Filip_apple ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam vidlici z jawy 175.. pasuje do orig krku, je vyssi, zdvih taky dobry... sam ji mam na krosce z mustanga a nemuzu si ztezovat.. a mam jednu navic bych bysme se nako mohli domluvit
 
 
Datum: 04. března 2010 22:27
 
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
pánové dobrá den kámoš má Renault 19 chamade a neco mu klepe v motoru nevim co to je kdyz ma nizke otacky tak klepe melo pravidelne a kdyz ma vysoke otacky tak hodne nevim co to muze byt ventily,klika... poradte. vim ze to sem nepatri ale nevim kde napsat. diky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2010 19:27
 
 
 
 
Jméno: Filip_apple ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj p**a ve znaku.. :-).. p**a patri do postele a ne na silnici :-D
 
 
Datum: 05. března 2010 19:27
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Jo, jo auto s p.... ve znaku, motor plný zázraků. Ale nyní vážně , jakékoliv klepání v motoru znamená, že je někde již nadměrná vůle. Ventily obyčejně ve vyšších otáčkách slyšet nejsou, bude pravdopodobně vůle na klikových nebo ojničních ložiskách. Nerozsvítí se někdy kontrolka mazání při volnoběhu, když je motor hodně teplý? Takhle ti to nikdo přesně neřekne, je potřeba, aby to mechanik prohlédl.
 
 
Datum: 05. března 2010 14:53
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
ventily, klika, vodni pumpa...
 
 
Datum: 05. března 2010 14:25
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel770    
co by ste taky chtěli od auta co má píču ve znaku:-D
 
 
Datum: 05. března 2010 14:06
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a co teprve renault 5?:-D to má soused a nacpal do toho víc peněz než za kolik to auto koupil :-D
 
 
Datum: 04. března 2010 23:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8886    
jedná se o pomerne stary auto a o motorech renault 19 se vseobecne vi ze sou to plečky......to muze bejt cokoliv,ale jestli frekvence klepani roste s otackama tak to budou dost možná ventily a sakra podpálený:-D:-D
 
 
Datum: 04. března 2010 22:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
"klepání" je široký pojem.. chtělo by to nahrát zvuk a někam to pověsit at si to můžeme poslechnout.
 
 
Datum: 04. března 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
cua muze to bejt cokoliv od ventilu az po vacku , vem to do servisu a uvidis
 
 
Datum: 04. března 2010 21:43
 
<  1305  1306  1307  1308  1309  1310  1311  1312  1313  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 03.05.2025 15:09:20 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu