slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1307  1308  1309  1310  1311  1312  1313  1314  1315  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel8091    
Zdar hoši co si myslíte že by sa me stalo s fikem kdybych mazal M2T v pomeru 1:50? mazu 1:40 a zda sa me to moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2010 19:17
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
ja bych zkusil i ten stihl olej kdyz to tak dlouho vydrzelo jak tu pise boocheer
 
 
Datum: 04. března 2010 19:17
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus matonni 1:100
 
 
Datum: 04. března 2010 18:13
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
mustangista:maz to 1:80..to v pohode utahne:-)
 
 
Datum: 04. března 2010 18:02
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jezdím na M2T v poměru 1:15-1:23 a když jsem nastartoval po třech měsících zimy, ani jsem nebyl na tý motorce vidět.
 
 
Datum: 04. března 2010 17:39
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jsem jezdil s m2t od parama 1:50 pul roku a malinko jsem poškrábal válec(myslím starej válec)
 
 
Datum: 04. března 2010 13:38
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejde o zadření, ale o ryzchlé opotřebení. Já jsem pro neštření na poměru. Podle čeho se ti zdá 1:40 moc?
 
 
Datum: 04. března 2010 13:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8886    
tady se nejedná o to ze by se to hned zakouslo ale nedostatecne mazaný soucasti motoru se pomalu a jiste začnou přidírat.......futro na klice,jehlova klec dole,loziska,pisti cep,valec,pist.......ono m2t samo o sobe je nicmoc ...jako tak nejak to motor umaže .... takze proste tech 1:50 je jasná vrazda motoru.........ja sem jsem zastáncem 1:40 i s lepsim olejem,protoze ten olej nejenom maze,ale i chladí ......aby motor spravne fungoval,mel by bejt mazanej pomerem 1:33(dle manualu) ovsem je potvrzeno ze s lepsim olejem bohate staci 1:40........
 
 
Datum: 04. března 2010 12:18
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zapoměl jsem napsal že to mažu v poměru 1:50
 
 
Datum: 04. března 2010 12:15
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nic se nestalo ale nikdy nevis co se stane,ja bych to neriskoval. Zajetý motor mažu červeným olejem STIHL. Mám jehličkové ložisko. Mažu to tak od té doby co toho pionýra mám. Takových 10 let. Jezdím s tím pořád,věčně ho trápím ale nikdy se nekousl. Valec vydržel 29 000Km... Pak už se s tím nedalo jezdit protože byl vyběhaný.
 
 
Datum: 04. března 2010 12:14
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel8091    
ja jsem kdysi dal do fichtla 1:50 a nic sa nestalo jak je to mozne? a to bylo m2t co kdybych tam lel nejaky olej určený do krovinaku? v pomeru 1:50?
 
 
Datum: 04. března 2010 12:07
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JJ to zadřeš protože M2T mazat 1:50 je nesmysl to ti už ani neumaže
 
 
Datum: 04. března 2010 11:59
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel8091    
mas bronzove futro , ja tam mam jehlu a mazu olejem urcenym na 1:50
 
 
Datum: 04. března 2010 11:51
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel8091    
jako jak to myslis ze zadru? na jaky pomer?
 
 
Datum: 04. března 2010 11:49
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel8091    
zadřeš :-D:-D:-D:-D:-D , mame IKT , proto opet stejna IP
 
 
Datum: 04. března 2010 11:45
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci nemáte někdo z vás vrchní bryle na vidlici jawy 250 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2010 11:11
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak mi napiš na email a domluvíme se J45678@seznam.cz
 
 
Datum: 04. března 2010 11:11
 
 
 
 
Jméno: Dupik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar draci :-P Přemýšlím (do budoucna) o koupi pneu na jawu 350/640.Myslite ze predni:Mitas H-06 3.25-18 , zadní Mitas H-06 3.50-18 bude dobrá volba?? nechcu nějaky předražený pneu max 1300 za 1. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2010 16:44
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel8528    
Tady tyhle pneu jsou dobry tak na kyvačku a panelku, když sněma jedeš po mokré cestě nebo po travě tak to pěkne klouže, z vlastní zkušenosti ti doporučím spíš Mitas H-03
 
 
Datum: 04. března 2010 16:44
 
 
 
 
Jméno: Lukyns555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar hoši jsem si koupil new lamelu a ponořil jsem jí do oleje co myslíte jak dlouho jí tam mám nechat aby si pěkně nasákla...????? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2010 16:28
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
ja ji tam dal pred mesicem :-D a furt cekam az mi pride klika , tak doufam ze ji v tom oleji zase najdu :-D
 
 
Datum: 04. března 2010 16:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8886    
asi tak.......vemu lamelu namocim ji do oleje,necham chvilku nacucat a neresim,skladam........
 
 
Datum: 04. března 2010 12:19
 
 
 
 
Jméno: Lukyns555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je mi to jasný já to budu dávat dohromady stejně až zejtra tak to tam nechám ponořený...... :-D
 
 
Datum: 03. března 2010 23:08
 
 
 
 
Jméno: Jiřik      IP: uživatel8166    
moc bych to neřešil,stači namočit a mužeš kutit,dal.Mam už spoustu motoru za sebou a u žadneho jsem tohle neřešil....
 
 
Datum: 03. března 2010 23:03
 
 
 
 
Jméno: Lukyns555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vtipálku... :-D
 
 
Datum: 03. března 2010 22:59
 
 
 
 
Jméno: Jiřik      IP: uživatel8166    
tak rok až dwa :-)
 
 
Datum: 03. března 2010 22:54
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přes noc :-D
 
 
Datum: 03. března 2010 22:19
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chvíly ;-)
 
 
Datum: 03. března 2010 22:15
 
 
 
 
Jméno: Fikus ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau mě u kladivka upadlo tskovej ten malej plišek jak tam probiji jiskra jestli to vadí?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2010 17:10
 
 
 
 
Jméno: Fikus ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jak tam háže tu jiskru tak ten jeden špuntik
 
 
Datum: 04. března 2010 17:10
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslíš ten kontakt?... Jestli ti upadlo toto tak ti to jiskru nehodí
 
 
Datum: 04. března 2010 11:06
 
 
 
 
Jméno: Fikus ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale háže to normálně jiskru na svíčce
 
 
Datum: 03. března 2010 23:38
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bez toho plíšku ti nebude mět jiskra kam skočit. a ta jiskra je velmi důležitá aby motor šlapal :-D Takže to vadí
 
 
Datum: 03. března 2010 22:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vadí...s kladívkem se mužeš leda tak vyfotit
 
 
Datum: 03. března 2010 22:16
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdarec draci... prosím jakej benzín se má lejt do babetty?? a co z olej by byl nejvhodnější?? je pravda že to jede aji na naftu ( říkal to kámoš)..:-D:-D?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2010 10:40
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja jezdim na babette i na fichtlovi na natural95 a jezdi to nadherne .
 
 
Datum: 04. března 2010 10:40
 
 
 
 
Jméno: peto      IP: uživatel8696    
To je vsetko otazka zapalovania ked spravne nastelujes tak musi ist lepsie s 95 ked mas velky predstih tak to ide lepsie s 91 lebo mu trva dlksie les vybuchne naplno. MOZNO!!!
 
 
Datum: 04. března 2010 0:29
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S tím benzinem. Všichni říkají že je nejlepší Natural 95 a ja jsem si to myslel též. Jezdil jsem na něj dost dlohuo a nejelo to špatně. Pak na mě dolehla finanční krize a musel jsem koupit special 91 a ten motor s tím šel lépe do otáček a byl celkově taký svižnější... Ovšem u pionýra je to pravý opak. tam to zase lépe šlape na 95ku...nevim proč to tak je :-D
 
 
Datum: 03. března 2010 22:40
 
 
 
 
Jméno: Webster      IP: uživatel6534    
Jinak ten benzín pokud můžeš tak tam lej 91, podle mě na to jezdí líp
 
 
Datum: 03. března 2010 22:24
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mažu červeným STIHL v poměru 1:50... Jezdím tak už 5 let stylem co to dá a nemuzu si stezovat. Ani to vubec nedymi. Jinak dvoutakt jede snad na všechno co je tekuté a hoří... Na naftu taky ale až se ti to zahřeje tak bude problém to zdechnout
 
 
Datum: 03. března 2010 22:21
 
 
 
 
Jméno: Smajdalf      IP: uživatel8883    
Čus, právě koukam na trysky do karbecu Jikov 2917PSb, který tu prodává Sesa a u hlavní trysky 72 je napsáno, že nejde dát do replikovýho karburátoru. No a já se ptam proč tam nejde dát. Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2010 22:05
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a350/634      IP: uživatel7552    
nejspis jiny stoupani zavitu,jako tomu je u repliky karburatoru na 350.
 
 
Datum: 03. března 2010 22:05
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Zdravím ,už fakt nevim co mam dělat koupil jsem papíry na pionýr v domnění že je napíšu na mustang jenže,na štítku je typ 21 a proto jsem v ř..i a na nov štítek nemám raznici,a tak se vás ptám neměl byste někdo náhodou papíry na mustang nejlépe rok 1971 se štítkem?Kdyby jo tak bych je vyměnil za ty moje které jsou s plnou mocí a platné .Klidně i připlatím.Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2010 15:14
 
 
 
 
Jméno: Hannz      IP: uživatel5620    
čus,nechceš ty papiry na tu 21 prodat??
 
 
Datum: 29. srpna 2010 15:14
 
 
 
 
Jméno: kabys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně mám Mustafla na štitku typ 20 a v Tp jen napsano jen jawa 50 a konec:-D stk bez problemu..:-)
 
 
Datum: 04. března 2010 18:56
 
 
 
 
Jméno: Frank      IP: uživatel4328    
mozna poznaj mozna ne ale nic ti nereknou !!! - ja taky jezdim s mustangem co ma na stitku TYP 21 !!!!!!!!!!!! a je mi to u pice a nikdo to neresi
 
 
Datum: 04. března 2010 12:49
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja myslim že to poznaji... Alespon vetsina jich to pozná. Oni na tom v dětství taky řádili a vědí o co se jedná. Nikdy nevíš na jakého policajta narazíš. Sice je to technicky jedno a to samé ale jak je znám oni si vymyslí cokoliv aby z tebe vytahli prachy...
 
 
Datum: 03. března 2010 22:54
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no a?? y mslíš že policajti poznají že nejedeš na 21 ale na 23??
 
 
Datum: 03. března 2010 22:44
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Frank: Nevim jak ty ale já mám v techniřáku malém i velkém a na štítku taky psané typ stroja: 21
 
 
Datum: 03. března 2010 22:24
 
 
 
 
Jméno: Frank      IP: uživatel8027    
jsi vul a korunni !!! dneska nikoho nezajima co je jawa 20,21,23 !! proste to ma oznaceni jawa 50 ... a cisla motoru uz taky nefrcej ....
 
 
Datum: 03. března 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: joxa      IP: uživatel6667    
Ahoj, dají se někde sehnat papíry na mustanga tak kolem 1000kč? Hledal jsem na motoinzerci apod a nic jsem nenašel...12 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2010 12:45
 
 
 
 
Jméno: pavelc      IP: uživatel8173    
nevím jestli neumís cist ale to sou papíry na 20!
 
 
Datum: 04. března 2010 12:45
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 03. března 2010 20:28
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja videl na hyperinzerci.cz za 600 i s motorem a myslim i rám, sám sem o nich uvažoval.
 
 
Datum: 03. března 2010 20:25
 
 
 
 
Jméno: mlok123      IP: uživatel6086    
mam defekt....mam mustafa a ten za studena ani paru vubec nechitna ale kdyš se to nak povede tak stačí zahřat a uš jde v pohodě na první našlapnutí...prosim napište.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: mlok123      IP: uživatel6086    
a jak to na ty svičce zjistim to je taam napsana noramlne teplota????
 
 
Datum: 03. března 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj,tohle bude nejspíš tou svíčkou
 
 
Datum: 03. března 2010 20:26
 
 
 
 
Jméno: mlok123      IP: uživatel6086    
to newim ale zitra se podivam...
 
 
Datum: 03. března 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jakou máš tepelnou hodnotu svíčky?
 
 
Datum: 03. března 2010 20:22
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim draci, potřeboval bych prosim vás vědět jakou délku mají tlumiče na mustanga (s tou prižinou) a dále, kdyuž ty tlumiče jsem vyndal, tak jsem ten hořejšek s tou tyčkou jentak vytáhl nebylo tam žádný jištění, prostě nic, tak bych rád veděl co tam má být aby to nešlo vystrčit. Viz fota (ty 4 poslední). Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2010 19:59
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Délká těchto co sou na mustafovi http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2163.html a ty fota jsou zde http://sportak21.rajce.idnes.cz/Moto/
 
 
Datum: 03. března 2010 19:59
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, chtel bych se zeptat jak se lesti klika nebo jestli se to vubec nejak lesti ? slysel sem ze jo ale nevim jak .. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2010 19:32
 
 
 
 
Jméno: lubik2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cest hosi nevite jak vymyslet ten zobacek co je na tom kolik na kterem drzi magnetoa,§§ je tam takovy kolicek aby to magneto drzelo ale mi se to urvalo diky za rady zatim hoj odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2010 12:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8886    
to sou ty vase kolíčky z mekkyho zeleza......malo utahnes magneto a stipne se to.........ja bych to opatrne odvrtal
 
 
Datum: 04. března 2010 12:23
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně tohle se mi taky stalo, že se to zalomilo. Pracně sem to odvrtával takovou malou mikrovrtačkou na plošné spoje. Byla to hrozná práce ale podařilo se. Od toho si už na to dávám pozor...
 
 
Datum: 03. března 2010 21:21
 
 
 
 
Jméno: lubik2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jenomze mi se to ulomilo a neni tam dirka ale je to tam nacpae a nejde ven protoze je to ulome ale to vam asi doslo
 
 
Datum: 03. března 2010 19:44
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
nebo zbrousit nitek
 
 
Datum: 03. března 2010 19:12
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já sem vzal normal šroub M5, trochu sem zbrousil tvrdý plíšek do toho tvaru, nasadil na sebe a našrouboval, a hotovo
 
 
Datum: 03. března 2010 19:11
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Vem šroub M5, uřízni mu hlavu, trochu ho obruš a měl by tam sednout ;-)
 
 
Datum: 03. března 2010 19:09
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Hoši, měl bych dotaz: mám výbrus, a nový čep ve starém pouzdře lítá doprava doleva úplně volně. Tak jsem koupil nový pouzdro. A když dám soustružníkovi pouzdro, aby mi vyjel pouzdro na přesnou velikost čepu (aby tam šel těžko zatlačit rukou) tak když to dám do ojnice, smrkne se to pouzdro nějak? Šlo by to takhle udělat? Samozřejmě pak vyvrtat ty dírky dou pouzra...... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2010 21:18
 
 
 
 
Jméno: Frank      IP: uživatel8027    
Honza: taky ses peknej curak co nikdy nic nedokazal a na vse mrda .... P.S.jediny co u fika hlidas je benzin .....
 
 
Datum: 03. března 2010 21:18
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
U mé 05 mám už pouzdro opotřebené nadměrmě klika má opotřebené čepy v ložiskách a pokud se kola točí tak to neřeším.
 
 
Datum: 03. března 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: Frank      IP: uživatel8027    
ach jo .... mas kliku ze si delam nesmysly do skoly a tak jsem u PC ..... pouzdyrko vem a zmer ho - podle toho to lechce protoc na soustruhu a pak ho vlisuj primo do ojnice - pak vemes VYSTRUZNIK a prozenes ho pouzdyrkem ( hlavne rovne ..) pak mazani a cau
 
 
Datum: 03. března 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
No právě. Nevíš o kolik? Ono takže vysoustružit aby tam bylo volně, v ojnici se pak zmenší. Nevíte zhruba o kolik?
 
 
Datum: 03. března 2010 19:01
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
Ten čem musí mít právě v tom pouzdře nějakou vůli...a nezapomen že když ho vysoustružíš úpně přesně tak to bude sice pěkný...ale jak ho nalisuješ do ojnice tak se ti zmenší...
 
 
Datum: 03. března 2010 18:56
 
 
 
 
Jméno: Frank      IP: uživatel8027    
podle toho co pises to nemas asi v hlave OK ale mas to na opak ... KO
 
 
Datum: 03. března 2010 18:54
 
 
 
 
Jméno: dejvis      IP: uživatel455    
zdarec, mám jawu 175, odešla na ni klikovka, tak jsem koupil "novou" průměr na pístní čep je 15, na te stare je vystružené futro na 16 čep (mělo 15) , protože je tam píst ze 477 (nemohl jsem sehnat origo), chtěl bych se zeptat jestli to upravené futro můžu dat na tu druhou kliku, na staré bylo bez vůle. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2010 21:04
 
 
 
 
Jméno: dejvis      IP: uživatel455    
ojnice je volná v dolním ložisku, tak jsem raději koupil jinou kliku
 
 
Datum: 03. března 2010 21:04
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
sak cep sa vjecinu nechava stari nechajsi ho a je sak jezdit sa dá ne?
 
 
Datum: 03. března 2010 18:34
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel5063    
Čus draci, chci se zeptat, mám mustanga a chtěl bych tam vyměnit olej. Koupil jsem už výplachový na pročištění a potom tam mám nalít PP80 nebo PP90 co myslite že je lepší. Každý říká jinak. Ja myslím že je lepší PP80. A ještě dotaz, stává se někomu že kape olej kolem kopačky? Pokud se nemýlím tak tam nemá být žádné těsnění ne? Motor nebyl od novoty puleny a ma naběhane asi 4500km tak si myslim že to nemuže byt vyběhane, poradte jak to zkusit opravit aby to nekapalo. Dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2010 20:40
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Dává se řidší olej aby neklouzala spojka ale s PP90 jsem také neměl problém
 
 
Datum: 03. března 2010 20:40
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Není v kárteru, ale z vnější části startpáky. Sundej start páku, tak startovací segment pokračuje do kárteru. V tom místě kde segment zajíždí do kárteru, tak tam má být takový plíšek a v něm má být O kroužek zasazeným v tom plíšku. Vše je natlučené v kárteru.
 
 
Datum: 03. března 2010 18:47
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel5063    
A vadí to něčemu když to proplachnu? A ten O kroužek je kde v kartru?
 
 
Datum: 03. března 2010 18:41
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Já tam dávám PP80. Je trochu řidčí. Já mám taky kolem startpáky O kroužek, ale přesto mi občas ukápne, i když tam mám přesně 0,5 l.
 
 
Datum: 03. března 2010 18:36
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proplachování je zbytečné. olej dej PP90... klem startovačky téct nemá! je tam takový O kroužek.
 
 
Datum: 03. března 2010 18:31
 
 
 
 
Jméno: mira ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci da se poladit original karbec na babu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2010 18:36
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No a ještě tam taky jdou dat trysky různých velikostí
 
 
Datum: 03. března 2010 18:36
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle toho co tam chceš ladit... Jde tam ladit Hladina paliva v plovákové komoře,hustota směsy štelovacím šroubem,hustota směsy polohou jehličky,volnoběh štelovacm šroubem... Snad jsem na nic nezapoměl
 
 
Datum: 03. března 2010 18:36
 
 
 
 
Jméno: 175      IP: uživatel8535    
cau mam čezetu 175 a mam ridicak A1 myslite ze me muzou poilicajti neco udelat?? mam dojem ze to nesmim ridit, ale zas to ma malo kylovat! zalezí na policajtech?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2010 13:05
 
 
 
 
Jméno: MATY      E-mail:      IP: uživatel8677    
co ti můžou udělat? můžou ti dát 50.000 pokutu a zákaz řízení na 2 roky, tak bych to radši ten měsíc vydržel...
 
 
Datum: 04. března 2010 13:05
 
 
 
 
Jméno: 175      IP: uživatel8535    
v dubnu bych mel mi ridicak A
 
 
Datum: 03. března 2010 18:25
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na 175 jezdit nesmíš... A1 Opravnuje jenom k řízení strojů s maximálním objemem motoru 125ccm a zaroven nesmí výkon překročit 11Kw... Pokud chceš jezdit od 16ti na 175ce tak si sežeň papíry na 125. Podle nich přeraz číslo motoru,čísla na štítku a můžeš jezdit a zároven doufat že neudelas nehodu a nebudou ti policajti měřit obsah motoru...
 
 
Datum: 03. března 2010 18:17
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
dnes sem se ptal 3 policajtu a ani jeden to nevedel
 
 
Datum: 03. března 2010 18:04
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
zdar chci se zeptat mám motokrosové brýle scott a mám u nich poškrábané sklíčko dá se to nějak vyměnit ? popř:kolik to plastové sklíčko stojí ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2010 18:24
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
jo o těch foliích vím ale já už mám to sklíčko poškrábaný tak jestli de nějak vydělat a vyměnit
 
 
Datum: 03. března 2010 18:24
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
sevas erik tisi ze sastina?
 
 
Datum: 03. března 2010 18:13
 
 
 
 
Jméno: erik      IP: uživatel8881    
no podla toho aby mas typ , inac su na to original take ochranne folie aby sa ti to sklo neposkrabalo
 
 
Datum: 03. března 2010 16:38
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
caw kdo jste prepisoval masinu v Jicine ? jaky tam jsou na DI urednici ? chteli po vas overeny podpisy na plny moci koupil sem si motorku, ale majitel nema cas tam dojit. Plnou moc mi podepise, ale nema ani cas s ni nekam dojit, aby podpis overil. dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2010 19:06
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Já už si to přesně nepamatuji. Ale asi tak nějak. Pak si radši udělej nové pojištění někde levněji. Zeptej se na těch policajtech. Oni ti poradí ;-)
 
 
Datum: 03. března 2010 19:06
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj myslim jenom Jicin :-D ale na pojistovnu jenom v kvuli zruseni stavajici pojistky ne ? v tom pripade sem v klidu oj ji uz nakej patek neplatil :-D
 
 
Datum: 03. března 2010 19:01
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
POkud nemyslíš nový jičín, ale jičín (poblíž je Lázně Bělohrad, Paka atd...) tak to šlo OK. Já tam nebyl, ale moji zákonní zástupci. Nebylo mi ještě 18 :-D. Šlo to v pohodě. Měl jsem taky přepis, ale majitel se naštěstí dostavil. Pokud nechce dojít, musíš mu dát podepsat plnou moc, a to samé ještě dát nějak na pojišťovně, kde se platí pojistka.
 
 
Datum: 03. března 2010 18:40
 
<  1307  1308  1309  1310  1311  1312  1313  1314  1315  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 04.05.2025 5:10:27 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu