Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mustangista
IP: uživatel8091
 Zdar hoši co si myslíte že by sa me stalo s fikem kdybych mazal M2T v pomeru 1:50? mazu 1:40 a zda sa me to moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2010 19:17
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 ja bych zkusil i ten stihl olej kdyz to tak dlouho vydrzelo jak tu pise boocheer
Datum: 04. března 2010 19:17
 zkus matonni 1:100
Datum: 04. března 2010 18:13
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 mustangista:maz to 1:80..to v pohode utahne
Datum: 04. března 2010 18:02
 Já jezdím na M2T v poměru 1:15-1:23 a když jsem nastartoval po třech měsících zimy, ani jsem nebyl na tý motorce vidět.
Datum: 04. března 2010 17:39
 já jsem jezdil s m2t od parama 1:50 pul roku a malinko jsem poškrábal válec(myslím starej válec)
Datum: 04. března 2010 13:38
 Nejde o zadření, ale o ryzchlé opotřebení. Já jsem pro neštření na poměru. Podle čeho se ti zdá 1:40 moc?
Datum: 04. března 2010 13:05
Jméno: standa
IP: uživatel8886
 tady se nejedná o to ze by se to hned zakouslo ale nedostatecne mazaný soucasti motoru se pomalu a jiste začnou přidírat.......futro na klice,jehlova klec dole,loziska,pisti cep,valec,pist.......ono m2t samo o sobe je nicmoc ...jako tak nejak to motor umaže .... takze proste tech 1:50 je jasná vrazda motoru.........ja sem jsem zastáncem 1:40 i s lepsim olejem,protoze ten olej nejenom maze,ale i chladí ......aby motor spravne fungoval,mel by bejt mazanej pomerem 1:33(dle manualu) ovsem je potvrzeno ze s lepsim olejem bohate staci 1:40........
Datum: 04. března 2010 12:18
 zapoměl jsem napsal že to mažu v poměru 1:50
Datum: 04. března 2010 12:15
 Nic se nestalo ale nikdy nevis co se stane,ja bych to neriskoval. Zajetý motor mažu červeným olejem STIHL. Mám jehličkové ložisko. Mažu to tak od té doby co toho pionýra mám. Takových 10 let. Jezdím s tím pořád,věčně ho trápím ale nikdy se nekousl. Valec vydržel 29 000Km... Pak už se s tím nedalo jezdit protože byl vyběhaný.
Datum: 04. března 2010 12:14
Jméno: mustangista
IP: uživatel8091
 ja jsem kdysi dal do fichtla 1:50 a nic sa nestalo jak je to mozne? a to bylo m2t co kdybych tam lel nejaky olej určený do krovinaku? v pomeru 1:50?
Datum: 04. března 2010 12:07
 JJ to zadřeš protože M2T mazat 1:50 je nesmysl to ti už ani neumaže
Datum: 04. března 2010 11:59
Jméno: jawaman
IP: uživatel8091
 mas bronzove futro , ja tam mam jehlu a mazu olejem urcenym na 1:50
Datum: 04. března 2010 11:51
Jméno: mustangista
IP: uživatel8091
 jako jak to myslis ze zadru? na jaky pomer?
Datum: 04. března 2010 11:49
Jméno: jawaman
IP: uživatel8091
Datum: 04. března 2010 11:45
 Čau draci nemáte někdo z vás vrchní bryle na vidlici jawy 250
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2010 11:11
 tak mi napiš na email a domluvíme se J45678@seznam.cz
Datum: 04. března 2010 11:11
 Nazdar draci 
Přemýšlím (do budoucna) o koupi pneu na jawu 350/640.Myslite ze predni:Mitas H-06 3.25-18 , zadní Mitas H-06 3.50-18 bude dobrá volba?? nechcu nějaky předražený pneu max 1300 za 1.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2010 16:44
Jméno: johny
IP: uživatel8528
 Tady tyhle pneu jsou dobry tak na kyvačku a panelku, když sněma jedeš po mokré cestě nebo po travě tak to pěkne klouže, z vlastní zkušenosti ti doporučím spíš Mitas H-03
Datum: 04. března 2010 16:44
 Zdar hoši jsem si koupil new lamelu a ponořil jsem jí do oleje co myslíte jak dlouho jí tam mám nechat aby si pěkně nasákla...?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2010 16:28
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 ja ji tam dal pred mesicem  a furt cekam az mi pride klika , tak doufam ze ji v tom oleji zase najdu
Datum: 04. března 2010 16:28
Jméno: standa
IP: uživatel8886
 asi tak.......vemu lamelu namocim ji do oleje,necham chvilku nacucat a neresim,skladam........
Datum: 04. března 2010 12:19
 je mi to jasný já to budu dávat dohromady stejně až zejtra tak to tam nechám ponořený......
Datum: 03. března 2010 23:08
Jméno: Jiřik
IP: uživatel8166
 moc bych to neřešil,stači namočit a mužeš kutit,dal.Mam už spoustu motoru za sebou a u žadneho jsem tohle neřešil....
Datum: 03. března 2010 23:03
 vtipálku...
Datum: 03. března 2010 22:59
Jméno: Jiřik
IP: uživatel8166
 tak rok až dwa
Datum: 03. března 2010 22:54
 Přes noc
Datum: 03. března 2010 22:19
 chvíly
Datum: 03. března 2010 22:15
 čau mě u kladivka upadlo tskovej ten malej plišek jak tam probiji jiskra jestli to vadí??
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2010 17:10
 no jak tam háže tu jiskru tak ten jeden špuntik
Datum: 04. března 2010 17:10
 Myslíš ten kontakt?... Jestli ti upadlo toto tak ti to jiskru nehodí
Datum: 04. března 2010 11:06
 ale háže to normálně jiskru na svíčce
Datum: 03. března 2010 23:38
 Bez toho plíšku ti nebude mět jiskra kam skočit. a ta jiskra je velmi důležitá aby motor šlapal  Takže to vadí
Datum: 03. března 2010 22:37
 vadí...s kladívkem se mužeš leda tak vyfotit
Datum: 03. března 2010 22:16
 zdarec draci... prosím jakej benzín se má lejt do babetty?? a co z olej by byl nejvhodnější?? je pravda že to jede aji na naftu ( říkal to kámoš)..   ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2010 10:40
 ja jezdim na babette i na fichtlovi na natural95 a jezdi to nadherne .
Datum: 04. března 2010 10:40
Jméno: peto
IP: uživatel8696
 To je vsetko otazka zapalovania ked spravne nastelujes tak musi ist lepsie s 95 ked mas velky predstih tak to ide lepsie s 91 lebo mu trva dlksie les vybuchne naplno. MOZNO!!!
Datum: 04. března 2010 0:29
 S tím benzinem. Všichni říkají že je nejlepší Natural 95 a ja jsem si to myslel též. Jezdil jsem na něj dost dlohuo a nejelo to špatně. Pak na mě dolehla finanční krize a musel jsem koupit special 91 a ten motor s tím šel lépe do otáček a byl celkově taký svižnější... Ovšem u pionýra je to pravý opak. tam to zase lépe šlape na 95ku...nevim proč to tak je
Datum: 03. března 2010 22:40
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 Jinak ten benzín pokud můžeš tak tam lej 91, podle mě na to jezdí líp
Datum: 03. března 2010 22:24
 Já mažu červeným STIHL v poměru 1:50... Jezdím tak už 5 let stylem co to dá a nemuzu si stezovat. Ani to vubec nedymi. Jinak dvoutakt jede snad na všechno co je tekuté a hoří... Na naftu taky ale až se ti to zahřeje tak bude problém to zdechnout
Datum: 03. března 2010 22:21
Jméno: Smajdalf
IP: uživatel8883
 Čus, právě koukam na trysky do karbecu Jikov 2917PSb, který tu prodává Sesa a u hlavní trysky 72 je napsáno, že nejde dát do replikovýho karburátoru. No a já se ptam
proč tam nejde dát. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2010 22:05
Jméno: s.v.i.t.a350/634
IP: uživatel7552
 nejspis jiny stoupani zavitu,jako tomu je u repliky karburatoru na 350.
Datum: 03. března 2010 22:05
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Zdravím ,už fakt nevim co mam dělat koupil jsem papíry na pionýr v domnění že je napíšu na mustang jenže,na štítku je typ 21 a proto jsem v ř..i a na nov štítek nemám raznici,a tak se vás ptám neměl byste někdo náhodou papíry na mustang nejlépe rok 1971 se štítkem?Kdyby jo tak bych je vyměnil za ty moje které jsou s plnou mocí a platné .Klidně i připlatím.Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2010 15:14
Jméno: Hannz
IP: uživatel5620
 čus,nechceš ty papiry na tu 21 prodat??
Datum: 29. srpna 2010 15:14
 Přesně mám Mustafla na štitku typ 20 a v Tp jen napsano jen jawa 50 a konec  stk bez problemu..
Datum: 04. března 2010 18:56
Jméno: Frank
IP: uživatel4328
 mozna poznaj mozna ne ale nic ti nereknou !!! - ja taky jezdim s mustangem co ma na stitku TYP 21 !!!!!!!!!!!! a je mi to u pice a nikdo to neresi
Datum: 04. března 2010 12:49
 Ja myslim že to poznaji... Alespon vetsina jich to pozná. Oni na tom v dětství taky řádili a vědí o co se jedná. Nikdy nevíš na jakého policajta narazíš. Sice je to technicky jedno a to samé ale jak je znám oni si vymyslí cokoliv aby z tebe vytahli prachy...
Datum: 03. března 2010 22:54
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no a?? y mslíš že policajti poznají že nejedeš na 21 ale na 23??
Datum: 03. března 2010 22:44
 Frank: Nevim jak ty ale já mám v techniřáku malém i velkém a na štítku taky psané typ stroja: 21
Datum: 03. března 2010 22:24
Jméno: Frank
IP: uživatel8027
 jsi vul a korunni !!! dneska nikoho nezajima co je jawa 20,21,23 !! proste to ma oznaceni jawa 50 ... a cisla motoru uz taky nefrcej ....
Datum: 03. března 2010 20:47
Jméno: joxa
IP: uživatel6667
 Ahoj, dají se někde sehnat papíry na mustanga tak kolem 1000kč? Hledal jsem na motoinzerci apod a nic jsem nenašel...12
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2010 12:45
Jméno: pavelc
IP: uživatel8173
 nevím jestli neumís cist ale to sou papíry na 20!
Datum: 04. března 2010 12:45
Datum: 03. března 2010 20:28
 Ja videl na hyperinzerci.cz za 600 i s motorem a myslim i rám, sám sem o nich uvažoval.
Datum: 03. března 2010 20:25
Jméno: mlok123
IP: uživatel6086
 mam defekt....mam mustafa a ten za studena ani paru vubec nechitna ale kdyš se to nak povede tak stačí zahřat a uš jde v pohodě na první našlapnutí...prosim napište..
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2010 21:22
Jméno: mlok123
IP: uživatel6086
 a jak to na ty svičce zjistim to je taam napsana noramlne teplota????
Datum: 03. března 2010 21:22
 jj,tohle bude nejspíš tou svíčkou
Datum: 03. března 2010 20:26
Jméno: mlok123
IP: uživatel6086
 to newim ale zitra se podivam...
Datum: 03. března 2010 20:24
 jakou máš tepelnou hodnotu svíčky?
Datum: 03. března 2010 20:22
 Zdravim draci, potřeboval bych prosim vás vědět jakou délku mají tlumiče na mustanga (s tou prižinou) a dále, kdyuž ty tlumiče jsem vyndal, tak jsem ten hořejšek s tou tyčkou jentak vytáhl nebylo tam žádný jištění, prostě nic, tak bych rád veděl co tam má být aby to nešlo vystrčit. Viz fota (ty 4 poslední). Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2010 19:59
Datum: 03. března 2010 19:59
 zdar, chtel bych se zeptat jak se lesti klika nebo jestli se to vubec nejak lesti ? slysel sem ze jo ale nevim jak ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2010 19:32
 cest hosi nevite jak vymyslet ten zobacek co je na tom kolik na kterem drzi magnetoa,§§ je tam takovy kolicek aby to magneto drzelo ale mi se to urvalo diky za rady zatim hoj
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2010 12:23
Jméno: standa
IP: uživatel8886
 to sou ty vase kolíčky z mekkyho zeleza......malo utahnes magneto a stipne se to.........ja bych to opatrne odvrtal
Datum: 04. března 2010 12:23
 Přesně tohle se mi taky stalo, že se to zalomilo. Pracně sem to odvrtával takovou malou mikrovrtačkou na plošné spoje. Byla to hrozná práce ale podařilo se. Od toho si už na to dávám pozor...
Datum: 03. března 2010 21:21
 jo jenomze mi se to ulomilo a neni tam dirka ale je to tam nacpae a nejde ven protoze je to ulome ale to vam asi doslo
Datum: 03. března 2010 19:44
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 nebo zbrousit nitek
Datum: 03. března 2010 19:12
 Já sem vzal normal šroub M5, trochu sem zbrousil tvrdý plíšek do toho tvaru, nasadil na sebe a našrouboval, a hotovo
Datum: 03. března 2010 19:11
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Vem šroub M5, uřízni mu hlavu, trochu ho obruš a měl by tam sednout
Datum: 03. března 2010 19:09
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Hoši, měl bych dotaz: mám výbrus, a nový čep ve starém pouzdře lítá doprava doleva úplně volně. Tak jsem koupil nový pouzdro. A když dám soustružníkovi pouzdro, aby mi vyjel pouzdro na přesnou velikost čepu (aby tam šel těžko zatlačit rukou) tak když to dám do ojnice, smrkne se to pouzdro nějak? Šlo by to takhle udělat? Samozřejmě pak vyvrtat ty dírky dou pouzra......
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2010 21:18
Jméno: Frank
IP: uživatel8027
 Honza: taky ses peknej curak co nikdy nic nedokazal a na vse mrda .... P.S.jediny co u fika hlidas je benzin .....
Datum: 03. března 2010 21:18
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 U mé 05 mám už pouzdro opotřebené nadměrmě klika má opotřebené čepy v ložiskách a pokud se kola točí tak to neřeším.
Datum: 03. března 2010 20:37
Jméno: Frank
IP: uživatel8027
 ach jo .... mas kliku ze si delam nesmysly do skoly a tak jsem u PC ..... pouzdyrko vem a zmer ho - podle toho to lechce protoc na soustruhu a pak ho vlisuj primo do ojnice - pak vemes VYSTRUZNIK a prozenes ho pouzdyrkem ( hlavne rovne ..) pak mazani a cau
Datum: 03. března 2010 20:06
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No právě. Nevíš o kolik? Ono takže vysoustružit aby tam bylo volně, v ojnici se pak zmenší. Nevíte zhruba o kolik?
Datum: 03. března 2010 19:01
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 Ten čem musí mít právě v tom pouzdře nějakou vůli...a nezapomen že když ho vysoustružíš úpně přesně tak to bude sice pěkný...ale jak ho nalisuješ do ojnice tak se ti zmenší...
Datum: 03. března 2010 18:56
Jméno: Frank
IP: uživatel8027
 podle toho co pises to nemas asi v hlave OK ale mas to na opak ... KO
Datum: 03. března 2010 18:54
Jméno: dejvis
IP: uživatel455
 zdarec, mám jawu 175, odešla na ni klikovka, tak jsem koupil "novou" průměr na pístní čep je 15, na te stare je vystružené futro na 16 čep (mělo 15) , protože je tam píst ze 477 (nemohl jsem sehnat origo), chtěl bych se zeptat jestli to upravené futro můžu dat na tu druhou kliku, na staré bylo bez vůle.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2010 21:04
Jméno: dejvis
IP: uživatel455
 ojnice je volná v dolním ložisku, tak jsem raději koupil jinou kliku
Datum: 03. března 2010 21:04
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 sak cep sa vjecinu nechava stari nechajsi ho a je sak jezdit sa dá ne?
Datum: 03. března 2010 18:34
Jméno: Venca
IP: uživatel5063
 Čus draci, chci se zeptat, mám mustanga a chtěl bych tam vyměnit olej. Koupil jsem už výplachový na pročištění a potom tam mám nalít PP80 nebo PP90 co myslite že je lepší. Každý říká jinak. Ja myslím že je lepší PP80. A ještě dotaz, stává se někomu že kape olej kolem kopačky? Pokud se nemýlím tak tam nemá být žádné těsnění ne? Motor nebyl od novoty puleny a ma naběhane asi 4500km tak si myslim že to nemuže byt vyběhane, poradte jak to zkusit opravit aby to nekapalo. Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2010 20:40
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Dává se řidší olej aby neklouzala spojka ale s PP90 jsem také neměl problém
Datum: 03. března 2010 20:40
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Není v kárteru, ale z vnější části startpáky. Sundej start páku, tak startovací segment pokračuje do kárteru. V tom místě kde segment zajíždí do kárteru, tak tam má být takový plíšek a v něm má být O kroužek zasazeným v tom plíšku. Vše je natlučené v kárteru.
Datum: 03. března 2010 18:47
Jméno: Venca
IP: uživatel5063
 A vadí to něčemu když to proplachnu? A ten O kroužek je kde v kartru?
Datum: 03. března 2010 18:41
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já tam dávám PP80. Je trochu řidčí. Já mám taky kolem startpáky O kroužek, ale přesto mi občas ukápne, i když tam mám přesně 0,5 l.
Datum: 03. března 2010 18:36
 proplachování je zbytečné. olej dej PP90... klem startovačky téct nemá! je tam takový O kroužek.
Datum: 03. března 2010 18:31
 cus draci da se poladit original karbec na babu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2010 18:36
 No a ještě tam taky jdou dat trysky různých velikostí
Datum: 03. března 2010 18:36
 Podle toho co tam chceš ladit... Jde tam ladit Hladina paliva v plovákové komoře,hustota směsy štelovacím šroubem,hustota směsy polohou jehličky,volnoběh štelovacm šroubem... Snad jsem na nic nezapoměl
Datum: 03. března 2010 18:36
Jméno: 175
IP: uživatel8535
 cau mam čezetu 175 a mam ridicak A1 myslite ze me muzou poilicajti neco udelat?? mam dojem ze to nesmim ridit, ale zas to ma malo kylovat! zalezí na policajtech??
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2010 13:05
 co ti můžou udělat? můžou ti dát 50.000 pokutu a zákaz řízení na 2 roky, tak bych to radši ten měsíc vydržel...
Datum: 04. března 2010 13:05
Jméno: 175
IP: uživatel8535
 v dubnu bych mel mi ridicak A
Datum: 03. března 2010 18:25
 Na 175 jezdit nesmíš... A1 Opravnuje jenom k řízení strojů s maximálním objemem motoru 125ccm a zaroven nesmí výkon překročit 11Kw... Pokud chceš jezdit od 16ti na 175ce tak si sežeň papíry na 125. Podle nich přeraz číslo motoru,čísla na štítku a můžeš jezdit a zároven doufat že neudelas nehodu a nebudou ti policajti měřit obsah motoru...
Datum: 03. března 2010 18:17
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 dnes sem se ptal 3 policajtu a ani jeden to nevedel
Datum: 03. března 2010 18:04
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 zdar chci se zeptat mám motokrosové brýle scott a mám u nich poškrábané sklíčko dá se to nějak vyměnit ? popř:kolik to plastové sklíčko stojí ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2010 18:24
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 jo o těch foliích vím ale já už mám to sklíčko poškrábaný tak jestli de nějak vydělat a vyměnit
Datum: 03. března 2010 18:24
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 sevas erik tisi ze sastina?
Datum: 03. března 2010 18:13
Jméno: erik
IP: uživatel8881
 no podla toho aby mas typ , inac su na to original take ochranne folie aby sa ti to sklo neposkrabalo
Datum: 03. března 2010 16:38
 caw kdo jste prepisoval masinu v Jicine ? jaky tam jsou na DI urednici ? chteli po vas overeny podpisy na plny moci koupil sem si motorku, ale majitel nema cas tam dojit. Plnou moc mi podepise, ale nema ani cas s ni nekam dojit, aby podpis overil. dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2010 19:06
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já už si to přesně nepamatuji. Ale asi tak nějak. Pak si radši udělej nové pojištění někde levněji. Zeptej se na těch policajtech. Oni ti poradí
Datum: 03. března 2010 19:06
 jj myslim jenom Jicin  ale na pojistovnu jenom v kvuli zruseni stavajici pojistky ne ? v tom pripade sem v klidu oj ji uz nakej patek neplatil
Datum: 03. března 2010 19:01
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 POkud nemyslíš nový jičín, ale jičín (poblíž je Lázně Bělohrad, Paka atd...) tak to šlo OK. Já tam nebyl, ale moji zákonní zástupci. Nebylo mi ještě 18  . Šlo to v pohodě. Měl jsem taky přepis, ale majitel se naštěstí dostavil. Pokud nechce dojít, musíš mu dát podepsat plnou moc, a to samé ještě dát nějak na pojišťovně, kde se platí pojistka.
Datum: 03. března 2010 18:40
|



|