Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Zdravím,zrovna přepisuju papíry na fichtla a chtěl bych se zeptat,mám v těch papírech to výrobní číslo trochu prodřít aby se mě potom u přepážky zeptala co to je nebo to mám nějak přepsat propiskou. Kdyžtak napište jak byste to udělali vy.Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2010 21:17
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 to meles vydrit cislo s TP  to jsem teda nepochopil normalne to nech prepsat na tebe a kup novej stitek jestli ti nesedi
Datum: 02. března 2010 21:17
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 ty tryple sa sklidni odkad me znas clovece? a ja nemelu nesmysly jeste
Datum: 02. března 2010 20:37
 čus na papíry se vyser kup si novej štítek a vyraž si do něj co máš v papírech ale trochu ho odři a ušpin at na stk nepoznaj že je to nový
Datum: 02. března 2010 20:33
 Hej co tady píšete tak to jsou samé pičovyny a nesmysly hlavně nějakej Strnad Sebastian je to pre kokot jem slyšel ale nevim.
Datum: 02. března 2010 20:19
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, když budu kupovat od kamaráda motorku a má na ní přihlášený papíry, tak čím vším musím projít, aby se papíry přepsali..a na kolik by mě to vyšlo,dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2010 20:08
 čaw hale je možné že když se mi protáčí spojky (ty co sou blíž k válci) tak že to někdy chytne a nikdy ne ? uz mam stahovak zitra se na to kouknu, ale jestli je mozne ze to chytne a po chvili to chcipne ? dik čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2010 19:58
 Prosimvás draci mám fichtla 21 a chci tam dát spínací skřinku z jawy 350 ale nějak se to nedaří poradítemi ??chci aby když zastrčim klíček a otočim do polohy 1 tak aby se dal nakopnout a když poloha 2 tak světla a poloha 0 nic bez proudu napištemi to na email moc děkuju za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2010 19:38
 Cao lide dnes sem dal dohromady motor a zas sem pouzil tu nejcastejsi vetu kdyz nekdo spravuje fichtla  "zase sem to uplne dokur*il " nejde mi roztahnout spojka sem trosku zabral a prasklo mi lanko od spojky  ted nevim co stym jestli to rozdelat nebo jak ale motor bezi poradte mi prosimvas diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2010 19:32
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Zdarec draci, včera sem sundal zadní kolo na pinckovi, měl jsem ho píchlé. Teď ale za boha nemůžu sundat plášť. Neznáte někdo nějaký zlepšovák?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2010 20:08
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Víte, vůbec sem nevěděl že nějaké montpáky existují... Nedělejte si ze mě srandu...
Datum: 03. března 2010 20:08
Jméno: Petr
IP: uživatel8879
 to fakt neni možný, to si nikdo nedokáže poradit sám? třeba nejjednoduší je celý kolo hodit do pneuservisu a za 5 minut to máté za 50Kč sundané zalepené a nandané, ale kecat vám do toho nebudu
Datum: 03. března 2010 14:06
Jméno: standa
IP: uživatel8878
 sakra to snad ani neni možný......kam ten pokec speje.... tak nez abych si nekde pujcil montpáky,tak budu nahrejvat pneumatiku fénem a zouvat to budu asi lžící na polivku nebo nevim jak to deláte bez montpák........co budeme resit priste.....jak ocistit duši a zlepit díru??? dopredu upozornuju kup si sadu lepení.......izolepou to opravdu nejde
Datum: 03. března 2010 11:28
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 myslel jsem s citem, by stačil i obyčejnej fén nan vlasy
Datum: 02. března 2010 21:49
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 tim že se bude nahřívat horkovzdušnou pistolí to bych se bál aby se nějak neroztáhla nebo něco podobnýho
Datum: 02. března 2010 20:05
 nahřej jí horkovzdušnou pistolí(ne zase moc  ) a pak jí krásně sundáš rukou
Datum: 02. března 2010 19:46
Jméno: viktor009
IP: uživatel8872
 ok dik
Datum: 02. března 2010 19:36
Datum: 02. března 2010 19:36
 tady na fichtlkrámku ji koupíš,normálně v sekci nářadíčko
Datum: 02. března 2010 19:34
Jméno: viktor009
IP: uživatel8872
 mám podobný problém. co to sou ty monterpáky a kde to koupit kolik to stojí popř. jak to vyrobit?
Datum: 02. března 2010 19:30
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 jo já znám zlepšovák kup si a nebo si vyrob monterpáky,snad jinou možnost neznám
Datum: 02. března 2010 19:17
Jméno: Bart00
IP: uživatel2971
 Zdarec,co by stalo dopsani motocyklu do dedickeho rizeni?Delal jste to nekdo?Predem dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2010 18:54
 musí se k notáři a ten musí znovu otevřít dědické řízení. Motorka na základě tohoto řízení někomu připadne, čili stane se dědicem. Tady u nás takový úkon notáře znamená minimálně 500kč a výše a vše musí proběhnout hladce - čili tu motorku si třeba nebudou nárokovat dva lidi.
Datum: 02. března 2010 18:54
Jméno: jáááááááá
IP: uživatel7154
 zdravím.Vím že to je trapnej dotaz ale před sezonou budu ještě měnit u jawy 21 převodový olej.Takže ten starej vypustím tým šroubem dole a naleju tam půllitru toho novýho?Vím že tady někdo psal že odmontuje ten boční kryt ale to musí bejt blbost.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2010 21:58
Datum: 02. března 2010 21:58
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
Datum: 02. března 2010 20:10
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
Datum: 02. března 2010 18:43
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 a před tím nnnež budeš výlevat starej olej tak to trochu projed aby byl motor zahřátej,a olej pak lepe vyteče ven
Datum: 02. března 2010 18:40
Jméno: tyyy
IP: uživatel8693
 no jasny dole pod motorem povolis sroub a olej vytece a pak ho zase das spatky no a zatahnes no a pak u vika co mas radicku tak povolis ten velkej sroub sroubovakem a ten male kousek pod nim jak je napsano olej no a lejes olej a z ty dirky jak si vitocil ten malej sroub potece olej tak to vsechno das spatky
Datum: 02. března 2010 18:08
Posl.aktualizace: 02. března 2010 19:17
 no tak jo ale mi to mame na upravenem valci s babety a tam je 68 zjevne moc
Datum: 02. března 2010 19:17
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ale bude to divný prostě....kup tam tu 68 co je origo a nepřemýšlej o ničem...
Datum: 02. března 2010 18:55
Jméno: venca
IP: uživatel8693
 jo sedene protoze ja sem daval trisky z dachla do stadiona takze by to melo jit
Datum: 02. března 2010 18:05
Jméno: lampan
IP: uživatel8067
 Zdar, reknete kolik ste udelali od horní uvrati k sání a k výfuku. Udelal tu nekdo min nez 26 a sání víc než 73?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2010 18:19
Jméno: Pejky
IP: uživatel8740
Datum: 03. března 2010 18:19
Jméno: standa
IP: uživatel8878
 Vim o jednom cloveku  Ja osobne planuju dvoukanál 28 vyfuk a 69 sání.......proste takýho šmudlu jenom.....
Datum: 03. března 2010 10:59
Jméno: tom1972
IP: uživatel8733
 Já mám sání 72 a píst přejíždí 2,5 mm nad horní hranu,takže něco jako74,5.Chce to ale už jiné úpravy
Datum: 02. března 2010 19:17
 výfuk 26? neblbni, to tě budou roztahovat lanem  ..... a sání 73? trochu moc, ne? mám válec se sáním 70 a už je to na vložku mezi válec a koleno.
Datum: 02. března 2010 17:53
 čus,proč se dává na fajfky odpor? jen proto aby to nerušilo televizi bo to má aj jinej účinek?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2010 19:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak to bych se hádal...já když jezdil se stadionem tak nadávala půlka vesnice....
Datum: 03. března 2010 19:13
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 taky jsem o tom honde slysel/ucil ale je zajmavi ze me zadna motorka nic nerusi ani kdys hned vedle ni mam radio a TV taky nezrni.... a to mam vsechny ty fajfky na tech strojich neodrusene
Datum: 03. března 2010 13:58
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 moje skušenost s odrušenýma fajfkama je ten že to strašně špatně startuje, takže na nic
Datum: 02. března 2010 21:38
 Ja mam na pinckovi bez odporu. Dava to lepší jiskru. Sice to ruší telku ale co... je pěkně padejte ven,žádná telka!
Datum: 02. března 2010 21:16
 jj,to já s tímhle nemám problém,myslím fajfku s odporem pro menší jiskru
Datum: 02. března 2010 19:29
 jaký odpor a kam přesně??  mám stejný problém s policii..
Datum: 02. března 2010 19:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 aby na tebe lidi nevolali policajty jako na mě...  pak ti budou policajti vysvětlovat jak je to neopříjemný když zrní TV ( pařmeni )
Datum: 02. března 2010 18:57
Posl.aktualizace: 02. března 2010 21:45
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 jinak písnička: Hammefall Hearts on fire, původně tam bylo AC/DC Highway to hell ale to mi youtube nepovolilo, a díky za komentáře
Datum: 02. března 2010 21:45
 Pěkně udělany, ja mam něco jako si měl před renovaci, ale mam ho v ty oranžovy a taky se chystam na renovaci, ale nemužu sehnat označení barvy a není čas
Datum: 02. března 2010 21:42
 prosímtě jak se jmenuje ta písnička?
Datum: 02. března 2010 19:58
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 nemám ICQ. můj mail: marek.steiner@gmail.com. napiš co potřebuješ a já se podívám, jestli něco mám.
Datum: 02. března 2010 19:01
 bedna65@seznam.cz nebo spíš ICQ 394956895
Datum: 02. března 2010 18:26
 Jedna65: jestli chceš nějaké díly, tak mi napiš mail Řekni co potřebuješ, a já se podívám.
Datum: 02. března 2010 18:21
 Díky za pochvalu .) určitě potěší snad to neni moje poslední motorka
Datum: 02. března 2010 18:15
 za mě určitě pochvala..
Datum: 02. března 2010 17:46
 Pěknej kousek. Zrovna taky dělám stadiona s22 tak se hned zeptám zda ti nezbyly nějaké díly? díky
Datum: 02. března 2010 17:06
 dal sem ti koment na youtube
Datum: 02. března 2010 16:59
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 5/5
Datum: 02. března 2010 16:55
Jméno: pavel
IP: uživatel7692
 čau draci chctěl jsem se zeptat jak patří drátky od cívky až po světlo stačí mi napsat drátek číslo toho drátku a kam patří.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2010 15:04
 cus co si mislite je todle dobrej olej mogul.tsf.sae 20w30.apt tc jaso fc. muzu ho lejt do yamahy 80 je modrej a hritkej ten olej cus.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2010 15:04
Jméno: Bugs
IP: uživatel7552
Datum: 02. března 2010 15:04
 Technický dotaz, je nějaká šance že narvu mustanga do krátký felicie? Klidně i mírně rozebranýho (kola, sedla, nádrž řidítka apod). Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2010 11:00
Jméno: standa
IP: uživatel8878
 Ja vez v pickupu paletu itongu
Datum: 03. března 2010 11:00
 měl jsem ve fazolu 750 kg cementu
Datum: 02. března 2010 21:08
 Když sklopíš zadní sedačky tak se tam musí vejít tak akorát do dlouhý se vejde v pohodě
Datum: 02. března 2010 19:34
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 my do formana narveme colou komplet jawu 20 s revmaplechama a to tam máme ještě bombu
Datum: 02. března 2010 19:15
Jméno: fida
IP: uživatel3755
 ja jsem vezl 20 ve 106 sice trosku koukala ale co
Datum: 02. března 2010 18:53
 Díky lidi, já ho snad pojedu koupit.
Datum: 02. března 2010 18:46
 taky si myslim že se tam vejde
Datum: 02. března 2010 17:25
 když se mi pincek bez předního kola vešel do fábky,do felcky se vejde určo,má větší kufr
Datum: 02. března 2010 17:03
 ve s 100 bez kol
Datum: 02. března 2010 16:51
 citroen ax známe auto mi máme citroen ZX 1.4i
Datum: 02. března 2010 15:43
Jméno: standa
IP: uživatel8867
 jestli vam neco rika citroen AX tak sem v tom vez celyho mustanga bez zadniho kola.......sedacky poklopeny,dvere od kufru otevreny.......do felicie se podle me vejde uplne s prehledem....... jinak v pickupu vozime normalne 2 krosky na stojanech,jen prikšírovaný kurtou......
Datum: 02. března 2010 15:36
 a když sundam i zadní kolo tak by tam měl jít celej
Datum: 02. března 2010 15:15
 Když sundáš přední kolo a sklopíš zadní sedačky, tak eventuelně jo  přinejhorším necháš pootevřený pátý dveře
Datum: 02. března 2010 14:56
Jméno: Vojta
IP: uživatel8871
 Prosím o radu,měnil jsem převodovkový olej u Jawetty 551 sport.Demontoval jsem kryt motoru a vylil všechen olej,namontoval zpátky kryt a naplnil novým olejem.Jenže spojka se nechce vrátit zpět a je pořád jakoby zamáčklá.Pod krytem je taková páčka,na kterou je uchyceno spojkové lanko a ta je pořád volná.Moc prosím o pomoc a děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2010 19:56
 je to vypínací kluzák spojky...a je to z bronzu, houby mosaz
Datum: 02. března 2010 19:56
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 péro ma asi pravdu - zevnitr je taky mosazny pistek - nebo jak to rict, ktery macka na spojkovy kos s tou zajisovanou kulickou- je to tam jen tak vsazeny a snadno to vypadne kdyz to rozebiras
Datum: 02. března 2010 19:11
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nejspíš jsi z toho ztratil tu musaznou věc co vymařkává spojku když s tou páčkou pohneš je to asi 1cm veliký
Datum: 02. března 2010 15:47
 ahoj Draci, chcel by som sa opýtať akým spôsobom sa dá zvýšiť vykon motora na Babette 210, poprípade kde by sa dali zohnať tuningové potreby na zvýšenie výkonu motora, valec piest, hlava valca
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2010 17:53
 jo a pak takový ty základní úprvy co každej zná a funguje na všechno, pořádně nafoukat kola, vyčistit karbec a hlavu, vypálit vejfuk, vyčistit filtr sání
Datum: 02. března 2010 17:53
Datum: 02. března 2010 17:52
 čau hoši nevýte co by to mohlo být když mi mustaf nechce naskočit u svíčky je jiskra a když jí po nějakim nakopnutí vindám tak je mokrá???
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2010 18:23
 hele už jsem na to přišel byla to jenom cívka trochu to chytá ale nejde na volnoběch asi je tam málo benzínu
Datum: 02. března 2010 18:23
 Pod hlavou by kladívko moc dlouho nevydrželo. Kladívko je pod hliníkovým krytem na straně,kde je startovací páka... Ten kryt sundej a jak je řetězové kolečko tak napravo od něj je takový hliníkový bazmek a na tom jsou upevněny cívky,kladívko a kondenzátor. To kladívko je ta věct,která kmitá když se motor točí (když šlapeš na startpáku)
Datum: 02. března 2010 12:14
 prosim tě kde je to kladívko když sundám tu hlavu tak tam na mě kouká????
Datum: 02. března 2010 11:37
 prosim tě kde je to kladívko když sundám tu hlavu tak tam na mě kouká????
Datum: 02. března 2010 11:36
 Ještě dodám že až budeš točit tím statorem,přidržuj si něčím i magnet,ono to vetsinou zlobí že když točíš statorem,točí se i magnet,tím pádem celá klikovka a musis to měřít znova
Datum: 02. března 2010 11:05
 Na předstih je návod... je toho plný net,stačí si dat do vyhledávače větu: předstih jawa 20 a urcite neco najdes... Muzu ti napsat maly navod já  1) Sundáme hlavu a nastavime kladivko tak,aby při jeho maximálním rozevření byla mezera mezi kladivkem a kontaktem 0.4mm 2) Ve směru hodinovych ručiček otočením magnetu vyjedeme z pístem do horní uvratě 3) až bude píst v horní uvrati,otočíme magnetem proti směru hodinových ručiček tak,aby se píst zasunul o 1.6mm dovnitř 4) pomoci točením statoru zapalovani nastavime odtrh-aby se mezi kontakt a kladívko vešel natěsno cigaretový papírek ale zaroven musí jit bez poškození vytahnout. Pak už jenom nasadit hlavu,pomalu postupně šrouby do kříže utahovat aby byly utaženy silně ale ne tak silně aby praskly štefty. Po zahřátí motoru s citem dotahnout znova a musi to šlapat
Datum: 02. března 2010 11:03
 já mám totiž jenom motor tak to zkoušim nahodit filtr tam ani nemám přechlastanej motor to asi nebude svičky jsem zkoušel víc co ten předstich kde je já tomu moc nerozumim
Datum: 02. března 2010 10:50
 já mám totiž jenom motor tak to zkoušim nahodit filtr tam ani nemám přechlastanej motor to asi nebude svičky jsem zkoušel víc co ten předstich kde je já tomu moc nerozumim
Datum: 02. března 2010 10:49
 já mám totiž jenom motor tak to zkoušim nahodit filtr tam ani nemám přechlastanej motor to asi nebude svičky jsem zkoušel víc co ten předstich kde je já tomu moc nerozumim
Datum: 02. března 2010 10:49
 tam muze byt vic veci uchlastany motor,vadna svicka-nefungující pod tlakem,špatný předstih nebo odtrh,ucpaný filtr sání atd...
Datum: 02. března 2010 10:35
Jméno: Lídr
IP: uživatel4264
 ahoj draci dotaz - po slozeni motoru mi nejak vazne klika, jde trochu ztuha, cim to muze byt? dekuji za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2010 15:38
 Jestli si dával nový loiska tak to je normální
Datum: 03. března 2010 15:38
 Vypadá to i na to že máš to gufero usazené moc hluboko. Mělo by byt zároven s okrajem
Datum: 02. března 2010 14:04
Jméno: Lídr
IP: uživatel4264
 a nebo je to tim ze jsem loziska moc namazal motorovym olejem?
Datum: 02. března 2010 13:38
Jméno: Lídr
IP: uživatel4264
 mam podezreni na prave gufero pac dokud jsem tam nedal gufera tak se to tocilo lip...zase to gufero tam nebylo moc hluboko narazen, stale par mm vystupuje nad hladinu bloku...takze ho mam vyloupnout nebo si to sedne? popripade jak ho nejlip dostat ven?
Datum: 02. března 2010 13:37
Jméno: Lídr
IP: uživatel4264
 jsou to jen slozene bloky motoru, takze zadne civky, ani spojka...a klika aj nove loziska tam byly lisovane za pouziti horkovzdusne pistole, loziska tam sli bez rany kladivem za to bloky uz jsem musel priklepnout...
Datum: 02. března 2010 13:34
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 nedrou ti civky o rotor?
Datum: 02. března 2010 11:12
 To se mi taky stalo při první generálce motoru. Asi tam prals ložiska násilím a kliku též že? Ono jak se ten motor zahřeje tak si to po pár kilometrech sedne a bude to dobré...
Datum: 02. března 2010 9:35
Jméno: standa
IP: uživatel8867
 musis ji vycentrovat mezi loziskama.......pak to bude dobry.....mozna jsi tam moc zamackl gufero a to ted macka na kliku a ta jde ztuha......
Datum: 02. března 2010 9:01
Jméno: Dominik
IP: uživatel6827
 Zdarec panove chci se zeptat jakou ma vydrz jednokrouzkovy pist ? je mi jasny ze je to spise na zavodny pionyry ale uvazuju o nem na sveho pista a jaky to ma vyhody kdyz ma jen jeden krouzek ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2010 16:22
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 já taky nevidím duvod proč by se tam nemohl dát jedno kroužek,a taky by to o něco víc točilo ale na seriovku to jako cenu nemá,ale proč si ho tam nedát
 myslím že to pejede stejně
Datum: 03. března 2010 16:22
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ja si muzu priznat ze skusenosti s 1 kruhacem nemam ale ty potom taky ne,kdyz je podle tebe davat jednokruh na serii v poradku..
Datum: 02. března 2010 20:21
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Paja to pochopil jak to myslim-ja zase nevimdim naprosto zadnej duvod proc na seriovej motor davat jednokruhac
Datum: 02. března 2010 20:20
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 bubák-denzileck to řekl trochu ostřeji, ale ma podle mě ve smyslu pravdu, 1 kroužák vykon nepřidá, kort v nižších otáčkách, a kroužek vydrží také mín než u 2kroužáku, tudíž nevidím důvod proč ho tam dávat a tipuju, že Lídr hledá "koně" , tak timhle je fakt "nepřidá" u modernějších motoru je to trochu jinačí než u seriovýho fika
Datum: 02. března 2010 19:39
 kdyz budes mit jednokrouzkovej pist na seriovym motoru nevidim v tom naprosto zadnej problem. sice bude asi o neco mensi komprese, ale na dnesni 2T se davaji taky jednokrouzkove pisty a krouzek se klidne za zivotnost motoru nemusi menit... (20-30 tis. km) .. jasne ze jsou to modernejsi motory nez fik, ale rozhodne nevim proc bych na jednokrouzek v serii mel podle denzilecka "zapominat"... denzile prestan prosimte papouskovat to,co si prectes na webech o upravach, kdyz s tim nemas zadny zkusenosti... dik
Datum: 02. března 2010 18:37
Jméno: Lídr
IP: uživatel4264
 a jak dlouho teda vydrzi v jednokrouzkovym pistu v serii?
Datum: 02. března 2010 15:32
Jméno: paja
IP: uživatel6484
 jak říká dentileck
Datum: 02. března 2010 12:29
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A co mas ty za motor?Seii?Jestli jo tak na to zapomen...
Datum: 01. března 2010 21:28
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 jestli chceš dát kroužek pro jednokroužkový píst na obyč píst tak to nedělej ten píst pro jednokro. je jinej
Datum: 01. března 2010 21:26
Jméno: Dominik
IP: uživatel6827
 Tedy spise ten krouzek jak vydrzi dlouho ?
Datum: 01. března 2010 21:05
|



|