slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1308  1309  1310  1311  1312  1313  1314  1315  1316  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
cus draci mam dotaz kolik kilometru se asi zajizdi pincek,a jestli se po zajetí zlepší trošku výkon protože se mě zdá že pincek není tak výkonej :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2010 13:38
 
 
 
 
Jméno: king2      IP: uživatel8426    
hele ja to delam tak ze vezmu stary zadni plechy navarim si na ne drzak na bednu na maso a hodim do toho treba pytel pisku pac vazim 40kg jezdim po slusne ceste s kopca do kopca a jedu s nim ne naplnej ale proste agresivni jizda jak pila rychle to vytocit ale ne na dlouho hned jak ma jakz takz otacky tak hned tam kopnout vysi stupen a jezdim snim cely odpoledne a vyjedu nadrz a mam to zajety uplne paradne pak kdyz sundam tu bednu tak litam jak drak ale furt beru ohled na to ze je to po vybrusu.a vydrzi me to tahat dva roky s 13 rozetou do vsech kopcu ve dvou takze sem uznal ze takto je to nejlepsi!
 
 
Datum: 05. března 2010 13:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8878    
Proste s rozumem a poslochat motor co dela,co chce,jestli tahne,vadne,vaří atd........
 
 
Datum: 03. března 2010 18:44
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
sak 10 minut urcite to drzat nebudes ne?zas taki sprosti us nemozes bit :-D
 
 
Datum: 03. března 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pionýr po výbrusu se nesmí vytáčet. Je dobré dopřát mu alespon těch 100-200Km klidné jízdy bez vytáčení atd. Po těch 200 kilákách už ho trochu točit ale né dlouhodobě. Obšas ho protáhnout ale né jet 10 minut na plný jak to vetsina lidi umi. Zajeté by to mělo byt asi kolem 1000Km,to pak už možete točit jak chcete ale taky s rozumem :-D
 
 
Datum: 03. března 2010 18:21
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
ti to nemosis zajizdat jak posrani sem tam ji naloz ono si to sedne a mozes us potom jezdit na plny,sak ja si dam vibrus a us jedem porad sa skvari valec ten potor potrebuje ho dobre tocit pionire to je nezmar.
 
 
Datum: 03. března 2010 18:08
 
 
 
 
Jméno: Martin M      E-mail:      IP: uživatel8880    
ČAU panové , potřebuju poradit nevíte čím to je že mi magneto hazí jen když točím kolem dozadu a dopředu skoro nic ? brousil sem kontakty kladivka cistil sem to .. a porad skoro nic prosím o radu DÍK odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2010 20:25
 
 
 
 
Jméno: Martin M      IP: uživatel8880    
Vačka je zapadla jak ma být.. :-(
 
 
Datum: 03. března 2010 20:25
 
 
 
 
Jméno: Martin M      IP: uživatel8880    
Vačka je zapadla jak ma být.. :-(
 
 
Datum: 03. března 2010 20:17
 
 
 
 
Jméno: samton      IP: uživatel5349    
zkontroluj si jestly se ti neprotáčí vačka , jak máš nej nalazenej uplně obráceně předstih
 
 
Datum: 03. března 2010 19:32
 
 
 
 
Jméno: Martin M      IP: uživatel8880    
Ja vim co chci .. napsal sem to normalne ... Nehazi mi to dopředu .. proste kdyz otočím doprava tak mi to nehodi a když otočím ..doleva tak to hazi . Kondenzator sem menil , kontakty kladivka sem piloval , cistil sem to vsechno a nic.. takový mam problem . tak potřebuju poradit co stim .. od toho tahle diskuse je ne ?
 
 
Datum: 03. března 2010 19:04
 
 
 
 
Jméno: blazenn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sak ket si sprosti take otazki to davas co sam nevis co chces
 
 
Datum: 03. března 2010 18:53
 
 
 
 
Jméno: Martin M      IP: uživatel8880    
Pokud vim tak sem to tu napsal normalne .. a jestli neumíš psat cesky tak nepis prosím .. DIk ;-)
 
 
Datum: 03. března 2010 18:39
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
sak potom ti mas napicu nastaveni odtrh alepo predzapal sak tisi jelen ani pisat nevis dovi cotemu mas moselbichto vidzet siwas teda :-D:-D
 
 
Datum: 03. března 2010 18:11
 
 
 
 
Jméno: Thomas05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čus draci jaká má být správna mezere u krouků ve válci 0,2-0,3 já u 21 je měl docela dost nafest a jak tady u někdo psal e za studena mu to jelo dobe ale za tepla to u moc netáhlo .Tak co kdybych pak nový zbrousil na větší mezeru ve válci ????Poradte díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2010 19:02
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
A,B,C už dneska nikdo neřeší..dneska se prostě udělá výbrus a tím to končí
 
 
Datum: 03. března 2010 19:02
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel6617    
ja myslel to zanaceni valce A nebo B a tak ;-)
 
 
Datum: 03. března 2010 18:31
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sorry ne objem,ale průměr
 
 
Datum: 03. března 2010 18:06
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vem šupleru a změř objem průměr válce,nultej výbrus má 38.00 pak se u každého výbrusu přidává 0.25 takže první výbrus 38.25
 
 
Datum: 03. března 2010 18:06
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak zjistim typ ? nikde nevidim znaceni na valci =O
 
 
Datum: 03. března 2010 17:13
 
 
 
 
Jméno: erik      IP: uživatel8881    
ja mam zasa nove kruzky a ties mi za zimna ide pokene a za tebla netaha
 
 
Datum: 03. března 2010 16:41
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
no s tím kámošem že mu to jelo za studena dobře a za tepla moc netáhlo tak to byli určitě kroužky že už byli sjetý a uzoučký
 
 
Datum: 03. března 2010 16:10
 
 
 
 
Jméno: Cooke      IP: uživatel6644    
Ahoj.Jakou má cenu hlava na čz 125/453? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2010 21:54
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jste vtipalci :-D za 500 jsou celý motory, za 300 se sezene celej motor zadřenej, palice ma cenu max 50-100 kč víc ne :-) zas lidi neblázněte
 
 
Datum: 03. března 2010 21:54
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
300kc ale záleží na jejím stavu
 
 
Datum: 03. března 2010 17:35
 
 
 
 
Jméno: Fikus ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ješrě kde je stator??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2010 18:15
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
a tisi selpi alebo co sa furt pitas coto vidis prvi krat hahahaa
 
 
Datum: 03. března 2010 18:15
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stator je ta hliníková část která je nasunuta na magnetu a jsou na ní přišroubované cívky,kladívko a kondenzátor
 
 
Datum: 03. března 2010 14:29
 
 
 
 
Jméno: Fikus ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosim vás kde je u mustafa magnetu?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2010 14:28
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Magneto je pod výkem na straně kde je startovací páka... Je to ten kulatý válec který se točí když prošlápneš motor i když motor běží
 
 
Datum: 03. března 2010 14:28
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3477    
Zdar měl bych dotaz dala vy se snižit hlava na čz 250/475 nebo u jawa 250/559 panelky ? a o kolik ? a jaky je nejjednoduší způsob snížení ? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2010 16:09
 
 
 
 
Jméno: jerzy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fakt?:-) že bych vyzkoušel jednu hlavu snížit:-D
 
 
Datum: 05. března 2010 16:09
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
na panelke ket znizis hlavu o 1mm tak to pojede jak dábel.
 
 
Datum: 03. března 2010 18:16
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
čus draci.. mám takovej "divnej" nápad.. mám k dispozici otáčkoměr ze škodovky 120 a chtěl bych to nějak dát na babetu... co myslíte šlo by to nějak udělat aby to ukazovalo?? jak jestli by to šlo?? :-( díky...:-(:-D:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2010 22:57
 
 
 
 
Jméno: jimmy      IP: uživatel8214    
ahoj, stačí když na jeden konektor napojíš + na druhej - a třetí se napojí na ind. cívku, ale pozor, bude to ukazovat o polovinu mín než to reálně točí
 
 
Datum: 09. března 2010 22:57
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
Co JA sem slysel...tak potrebujes baterku..ten otackomewr celkem dost si veme a musi se tam menit naky odpory nebo necvo podobneho:-)
 
 
Datum: 04. března 2010 18:06
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8619    
no konečně normální člověk s normální odpovědí...hele na náhon tonení, vedou tam myslím 3 konektory.. zkusím to různě pozapojovat na cívku ( +-, ukostření atd..) newím no bude to rýpačka ale docela věřím že to půjde jestli je funkční..
 
 
Datum: 03. března 2010 21:04
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslim ze navod na to zadny neni... Jestli je to otackomer elektronický tak se to jaksi zapojovalo na indukční cívku nebo na zapalování já nevim,na to návod byl... Ale pokud je to na stejnem principu jak tachometr (na lanko) tak jedině si do zapalování nebo odstredive spojky udelat nejaky nahon a ten zpřevodovat přesně tak,aby otackomer ukazoval skutecne otacky. Ale myslim ze to se ti nepovede! Pokusim se najit ten navod na elektronicky otackomer-nevim co je ve skodove.my ho tam nemame tak se v tom nevyznam :-D
 
 
Datum: 03. března 2010 20:16
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8619    
můžu tě ujistit že nic v uších nemám jak ty máš v hlavě, taky vím že se nepíše vjedět ale vědět-vrať se někam do druhé třídy a dostal sem takovej nápad protom protože sem našel ten starej otáčkoměr a je to škoda vyhodit tak bych si to chtěl dát na svoju bábu no bóže co je na tým aspoň budu vědět kolik to točí s upraveným válcem atd.. jestli sem někdo něco napíše tak ať uvažuje...jo a navíc ten otáčkoměr musí mít určitej návod jak to zapojit!!:-(:-(
 
 
Datum: 03. března 2010 20:09
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
mozno je hluchy len ma ti strojki v usach co mozes vjedet hahaa:-D
 
 
Datum: 03. března 2010 18:39
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Neni to blbost davat otackomer na babettu? Tam nepotřebuješ vedet kolik mas otacek,vzdyt to řadí samo a podle zvuku motoru snadno poznáš že máš moc otacek a je potřeba ubrat plyn...
 
 
Datum: 03. března 2010 18:24
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
tito hladni lude ketsu tak us od hladu nevjedza co sa maju pitat :-D
 
 
Datum: 03. března 2010 18:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draku.. mám takovej "divnej" nápad.. mám k dispozici válec z trabanta a chtěl bych ho dát na pionýra... co myslíš šlo by to nějak udělat aby to jelo?? jak jestli by to šlo?? :-( díky... :-( ...... stejná kravina na jakou se ptáš ty...prostě blbost
 
 
Datum: 03. března 2010 17:45
 
 
 
 
Jméno: blazenn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevimslaj:-D
 
 
Datum: 03. března 2010 12:55
 
 
 
 
Jméno: Fikus ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec mám s mustanga motor chci ho nahodit mám to napojený na zapalovací cívku svíčka dává jiskru ale nejde to nakopmout a když to dám na druhou cívku předpokládám že to je světelná tak to chce jako chitnout ale neudrží se to aby se to rozjelo už mi tady radil že to může být přestich tak se chci jenom zeptat než to rozeberu jestli to bude něčim jinym??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2010 19:49
 
 
 
 
Jméno: fylkus      IP: uživatel8882    
no neni ale hlavne ho nerozeber uplne jo a hejbej s tim opatrne a jakmile tam hodis mrtvou polohu ses v hajzlu
 
 
Datum: 03. března 2010 19:49
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
ti vipravas menej dobre ale kde menej kdemislis menej?vis ocemsa vlastne vipravame?
 
 
Datum: 03. března 2010 18:21
 
 
 
 
Jméno: Fikus ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kkdyž je tam méně benzínu tak to taky nejde tak to bude ten přestich????
 
 
Datum: 03. března 2010 13:46
 
 
 
 
Jméno: Fikus ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kkdyž je tam méně benzínu tak to taky nejde tak to bude ten přestich????
 
 
Datum: 03. března 2010 13:45
 
 
 
 
Jméno: Fikus ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jak nesmim mačkat benzín ne já nejsem nějakej odborník
 
 
Datum: 03. března 2010 13:20
 
 
 
 
Jméno: blazenn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nafty
 
 
Datum: 03. března 2010 13:03
 
 
 
 
Jméno: Fikus ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mysliš benzínu nebo čeho??
 
 
Datum: 03. března 2010 13:00
 
 
 
 
Jméno: blazenn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus znizit hladinu ale ked to budes startovat nemjej to preplavene este z tej starej hladini chapes .
 
 
Datum: 03. března 2010 12:58
 
 
 
 
Jméno: jiri_99      IP: uživatel8877    
ahoj,můžete mi někdo poradit?mám babetu 207,když to rozvalím na plný,po chvilce to začne solidně hulákat a trocha v tom cinká.na druhou stranu jde zaplynem jak blázen akrom toho řevu jeszdí super.čím to může být a co s tím?chtělo by to výbrus třeba?nemůžu to zadřít?převodový olej tam mám nějaký speciální,dost drahý,ale jaký to nevím...tankuju jen natural 95 a dávám tam taky nějaký specíál do KTMek a takových mašin.jen mě trocha znérvózňuje ten řev a to cinkání.nemám vůbec ponětí čím to může být..Moc děkuju za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2010 16:31
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
specialni olej? takze predpokladam ze tam asi mas do automatickych prevodovek...:-) jinak chrasteni az lehke cinkani jsou krouzky lehke klepani az cvakani je pistni cep a pokud to cinka az skoro zvoni je to klika... repasi kliky sam doma neudelas to bys musel byt hodne zrucny a mit na to naradi.... vymena cepu a krouzky bych rekl ze bys mohl zvladnout hlavne aby nove krouzky prisli na spravnou pozici tvz DO ZAMKU
 
 
Datum: 05. března 2010 16:31
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
ked tam das take iste velke kruzki jak je vybrus tak urcite ze nepojede horsi,,nove kruzki si nove kruzki ti mogo
 
 
Datum: 03. března 2010 18:25
 
 
 
 
Jméno: jiri_99      IP: uživatel8877    
ty jo,asi to budou ty kroužky.a ta klika řekl bych.všechny plechy,kryt řetězu,řetěz samotný a tady ta věci jsou v poho,to už jsem zkoušel..zvládnu ty kroužky a kliku jako laik vyměnit sám?nemám s tím teda žádné zkušenosti,ale úplné dřevo taky nejsem..jen nevím jestli to třeba nebude chtít ten výbrus když o rozdělám,nebo to jen vyměním a zas dám dohromady?nemůže se stát,že když to vyměním za nové,nepojede ta babetka potom hůř?protože teď jezdí v poho.až na ten řev...
 
 
Datum: 03. března 2010 14:40
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
mozna krouzky , mozna klika , retaz , spatne upevneny plechy(kryt retezu), ...
 
 
Datum: 03. března 2010 13:54
 
 
 
 
Jméno: Dupik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nazdar draci v jaky poloze má být jehla u jawy 350/640? dík...a benzin 95 nebo 91? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2010 13:35
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel8528    
na 1. když zajiždíš motor
 
 
Datum: 03. března 2010 13:35
 
 
 
 
Jméno: Dupik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ale v prirucce pisou 1 zarez od shora...
 
 
Datum: 03. března 2010 13:14
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel5787    
3. zářer shora,,, mě osobně jede líp na 91, když jsem zkoušel 95 tak mi šla motorka špatně do otáček prostě to bylo tupy, ale je to vcelku jedno co tam naliješ tady ten motor sežere všechno
 
 
Datum: 03. března 2010 10:19
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čest draci,dal jsem nový kroužky,na 3kroužkovej píst.JAk dlouho to mám zajíždět? zatím sem najel asi 12 km na pul plynu,olej agip mix 2t,poměr 1:33,jak dlouho mám ješte takto jezdit? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2010 14:06
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj to vím,ale proč to píšeš mě stando? já tan výbrus nezajížděl,na něj už bylo najeto tak 900 kilaku a ja najel 100,ale na to že by to bylo na výbrus to jede jak drak,jen to netahne,ale to se časem podá...
 
 
Datum: 03. března 2010 14:06
 
 
 
 
Jméno: sportak21      IP: uživatel8702    
Zdar ředění v poměru 1:40 je méně oleje než 1:33, je to čím větší to druhé číslo, tím je tam méně oleje
 
 
Datum: 03. března 2010 12:35
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa: nemam co dodat...co jsem viděl ten dachluv valec tak bych ho klidně na výbrus dal..
 
 
Datum: 03. března 2010 11:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8878    
uz si pomalu zacinam zvykat........ to neni prvni borec co koupil novej valec a rafnul ho......na co zajizdet,ze jo?? Posadit ho tam,zadna bohatsi smes,nic,hezky benzin s m2t 1:50 at se to rychle ošoupe a brzo to frčí........ze jo.....skocim na to,dam mu kotel,je to nejaky líný tak ho poradne roztahnu aby tu dvojku líp vzal.....do kopce nejak netahne tak jedna a kotel a najednou ejhle.........a co s tim? a ted budu resit jestli se este chytí druhé krouzky anebo budu muset udelat znova vybrus.........
 
 
Datum: 03. března 2010 11:41
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale jo válec se tomu říkat dá :-)
 
 
Datum: 03. března 2010 7:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli se tomu teda dá říkat válec...
 
 
Datum: 02. března 2010 23:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8876    
joooo ten vydrenej valec co si nam ukazoval:-D:-D tak ten zajizdet snad ani nemusis:-D:-D
 
 
Datum: 02. března 2010 22:58
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já nedělal výbrus!!! je to nultej výbrus,jen nový kroužky,a ten novej válec s nultým výbrusem zničil ten dement chlap předemnou od kterého sem to koupil kterej asi nevěděl co je slovo zajíždění
 
 
Datum: 02. března 2010 22:39
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dachle já nechápu proč děláš výbrus když ho následně zkurvíš...
 
 
Datum: 02. března 2010 22:35
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslím to tak,žet ed tu stovku kilometru zajedu na pul plynu s olejem 1:33 a pak už budu jezdit jen s více olejem
 
 
Datum: 02. března 2010 22:27
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ou 200 kilometru je na mě moc,když nemám řidičák,no což najedu eště 100 km,a po tej stovce budu mazat 1:40
 
 
Datum: 02. března 2010 22:25
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já bych vydržel ještě tak 200 km. :-) Ale názory sou různý, někdo to nešetří vůbec a jenom víc maže, někdo zajíždí a zajíždí...
 
 
Datum: 02. března 2010 22:14
 
 
 
 
Jméno: pavel025      E-mail:      IP: uživatel8478    
zdarec draci mam cezet 175/487 ma9,5KW.Slysel sem ze o noveho roku se na tom muze jezdit se 125 papirama.Prej uz se muze se 125 papirama jezidit na masine do 11Kw vite o tom neco dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2010 18:27
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vite co by bylo teprve parada? Kdyby to bylo jako dřív... Od 15 let na 50Ccm bez ohledu na nějaký výkon a rychlost a od 18 let už na všechny motorky,neomezeně.
 
 
Datum: 03. března 2010 18:27
 
 
 
 
Jméno: anthonny      IP: uživatel2692    
jo ale byla by to parada kdyby tak bylo :-)
 
 
Datum: 03. března 2010 17:35
 
 
 
 
Jméno: MATY      E-mail:      IP: uživatel8677    
FAKE!!! A1 max. 125ccm A max. 11kw
 
 
Datum: 03. března 2010 12:39
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau, když budu kupovat od kamaráda motorku a má na ní přihlášený papíry, tak čím vším musím projít, aby se papíry přepsali..a na kolik by mě to vyšlo,dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2010 17:17
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak aby ti přepsali doklady na tvoje jméno musíš apsolvovat STK. Tam nahlásíš přepis a oni ti vystavý potvrzení o provedení STK a také že to chceš přepsat na své jméno. Poté půjdeš na úřad ( ne na úřád práce ale na dopravní :-D ) tam si hoďku vystojíš a potom odevzdáš té ženské doklady a papír od STK. Ona si to veme vyplníte nové údaje daj ti nový techničák a SPZ a jdeš dom. Potom ještě musíš zajít na pojišťovnu a tam nevím teď jestli přepsat neba zažádat o novou pojistku na fichtla. STK mě stála nějakých 250 Kč přepis 300 kač a pojistka kolem 150 Kč u čpp. Takový byl můj postup při přepisu možná to má někdo jinak jen pro informaci.
 
 
Datum: 03. března 2010 17:17
 
 
 
 
Jméno: karelhhh      E-mail:      IP: uživatel8874    
čau draci takhle sem zapojil zapalovací cívku na jawě 555 http://karelhhh.rajce.idnes.cz/Bluetooth_Exchange_Folder/ do těla ránu dává jako bejk ale když tam dám svíčku tak nic dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2010 11:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8878    
2x ti reknem vyhod ten cervenej kabel,nema tam co delat......pises potreti ze to nedava jiskru a mas ho tam furt:-D:-D aspon ze ted uz konecne se podarilo:-D
 
 
Datum: 03. března 2010 11:33
 
 
 
 
Jméno: karelhhh      IP: uživatel8874    
MOC dík už to hodilo jiskru dík
 
 
Datum: 02. března 2010 21:53
 
 
 
 
Jméno: tom1972      IP: uživatel8733    
Panebože,odpoj ten červený drát .Dej ho úplně pryč.Zapojení 555 je jiné,než 20,21.Pak ti to bude dávat jiskru.
 
 
Datum: 02. března 2010 21:34
 
 
 
 
Jméno: vaclav pistek      E-mail:      IP: uživatel8875    
zdravim vsechny odborniky a potrebuju poradit s babetou 210 koupil jsem novou rozbehovou spojku vymenil a babeta se mi nechce rozjet.nemuze byt zavada vpredloze uvnitr prevodovky? diky za kazdou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2010 22:34
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jde ti nakopnout normalne? Mohly by to být řadící čelisti ale to by ti nešlo nastartovat. Asi je tam máš daný špatně nebo máš na bubnu nějaký olej...
 
 
Datum: 03. března 2010 22:34
 
 
 
 
Jméno: jiri_99      IP: uživatel8877    
ahoj,já mám 207 a taky jsem měnil rozběhovou spojku.taky mi to nechtělo moc chytat s tou novou,tak jsem ji trocha přejel šmirglem a teď chytá na našlpnutí..
 
 
Datum: 02. března 2010 23:16
 
 
 
 
Jméno: kastan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2010 22:53
 
 
 
 
Jméno: kastan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj jasně že vím kod červený je 8850 čsn a bílá je 1026 čsn
 
 
Datum: 02. března 2010 22:53
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
video taky parádaněco takovýho budu dělat příštím rokem :-) jinak nevíš pls kod barvy?
 
 
Datum: 02. března 2010 22:48
 
 
 
 
Jméno: kastan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
 
 
Datum: 02. března 2010 22:40
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nádhera :-) Na ty řiditka s hrazdou dej ještě ten velký plechový kryt a bude to uplně nejlepšejší
 
 
Datum: 02. března 2010 22:35
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrá práce
 
 
Datum: 02. března 2010 22:07
 
 
 
 
Jméno: kastan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo a ten blatník už jsem sehnal novej jen ho stačí dát do laku.
 
 
Datum: 02. března 2010 21:50
 
 
 
 
Jméno: kastan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Díky, sice je mi jen 15 let a není to jak od profíka ale se svím vysledkem jsem spokojken.
 
 
Datum: 02. března 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš to pěkný, smekám čepici :-D to se ti fakt povedlo, jen malo kdo se do toho pustí
 
 
Datum: 02. března 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fík jako fík
 
 
Datum: 02. března 2010 21:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě se taky líbí:-)...jinak každej kdo bude chtít kritizovat a hledat maličkosti, tak at sem ke sve kritice prilozi i odkaz na fotky sveho stroje...prijde mi, ze se tady vyskytuje docela dost pasivnich kritiků:-)
 
 
Datum: 02. března 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no, než ti tady někdo napíše, že máš nakřivo blatník, že je to nějaký odfláklý a nebo že máš nahovno lak,jak je tady zvykem, tak slyš můj názor, že to je pěkný, líbí se mi to a máš u mě respect.
 
 
Datum: 02. března 2010 21:18
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel3810    
Zdar co myslíte mám 1 výbrus a potřebuju nový kroužky mám koupit kroužky na první výbrus 38-25 ne bo 38-50 ty 38-50 by byli těsnější a až bych to zajel tak by dobře táhly. poradte. A ješte vám chci poděkovat za rady co jste mi pseli o tom jak mi to ničí svíčky bylo to motorovým olejem lil jsem tam olej na sekačky byl to olej na vysokootáčkové motory měl jsem od toho pořád ulepenou svíčku asi to nebil moc dobrý olej do pincků. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2010 15:38
 
 
 
 
Jméno: Thomas05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to tam nenarveš na 2 výbrus leda ebysi je pibrousil .Dej tam normálně na prvný výbrus a hotovo proč tam cpát větší aby to bylo nafest to zas takhle nemůeš brát čím víc kruhy na fets tím líp to fakt ne
 
 
Datum: 03. března 2010 15:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8878    
dej tam krouzky rovnou na 3.vybrus aby to poradne tesnilo!!!!!! Kdyby tam nesli,tak je priklepni trochu kladivem!
 
 
Datum: 03. března 2010 11:31
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Pokud budeš měnit jen kroužky, tak ty stačí zajíždět jen asi 100 km. Jinak kroužky kup na ten výbrus, který máš, v tvém případě 1 výbrus a pokud je budeš kupovat v kameným obchodě, tak vem sebou válec a tam ti podle něho dají kroužky, které tam přesně pasují ;-)
 
 
Datum: 02. března 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když máš první výbrus, tak tam patřej kroužky na první výbrus, proč bys tam jako cpal kroužky na druhej výbrus - akorát to zadřeš. Pionýr ti dobře potáhne leda se správně spasovaným výbrusem + dobrý záběh a jakýkoliv experimenty sou k ničemu. Chce to proměřit válec, dát správnej píst, kroužky a aspoň 300-500 km to šetřit a dobře mazat, pak už mu pomalu dávej, za předpokladu, že máš dobrej olej.
 
 
Datum: 02. března 2010 21:24
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
nejlepsi je vzit valec do prodejny a vyzkouset to pokud je budes obednavat na kramku tak to je horsi do pionyra jsou mozna lepsi volnejsi ja je mam tesny a kdyz se motor trochu ohreje tak hnedka zlenivy a netahne a druhyho jsou volnejsi a neunavuje se tolik
 
 
Datum: 02. března 2010 21:06
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel8874    
Hoj draci chci si udělat to zadní led světlo http://www.jawa-50.cz/clanek/zadni-koncove-led-svetlo-12v.html ale nevím kde seženu ten tištěný spoj pro to světlo na netu prodávaj nějaký univerzální ale jak to udělat pro to světlo nevim dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2010 8:32
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Není pravdou že se musí zrovna přestavovat motorka na čtyřpólovou verzi aby vzadu mohlo být LED světlo. Dá se to řešit pomocí usměrnění světelných pólů (30W verze je na to vhodnější) regulace na 12V a výměnou žárovky vpředu za 12V. Jde to i bez regulace, ale pak hrozí při přepínání přední žárovky, nebo zhasnutí že stabilizátory LED světla shoří a snimi i LEDky. K tišťáku... není zbytí, musíš si ho vyrobit, nebo se obrátit na firmu, která se výrobou tištětných spojů zabývá. Předáš jim soubory na výrobu tišťáku (jsou v příloze článku) a oni ti do pár týdnů vyrobí jednu kusovku.
 
 
Datum: 03. března 2010 8:32
 
 
 
 
Jméno: Geroi      IP: uživatel6827    
pardon 4
 
 
Datum: 02. března 2010 23:03
 
 
 
 
Jméno: Geroi      IP: uživatel6827    
Jak ses docet tak pokud chces udelat todle svetlo tak musis upravit celou elektriku na 12v stejnosmernyho a dalsi upravy jako je jinej stator a odstranit kladivka a tak neni to nic pro lajka lehkehoa hlavne nic levneho ponekud zvlast vyroba mezikusu na nove 44 civky a soustruhu a tak samotne svetlo nejde bez upravy !
 
 
Datum: 02. března 2010 23:02
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
cau hoši potřebuju radu: nevíte jestli jsou v rozdělovači na škodováckém jakémkoliv motoru kladívka? dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2010 20:59
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tzv.velký rozdělovač s nízkým hnědým víkem.starý typ ne M.pasuje pevný i phyblivý kontakt
 
 
Datum: 03. března 2010 20:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8878    
to sou detaily.......pasuje to.......ale jedna rada......kontakty bejvaj vymačkaný k jedný strane a opálený a je potreba je proti sobe sbrousit......pro nekoho mozna informace o nicem,pro nekoho mozna nova informace:-D
 
 
Datum: 03. března 2010 10:47
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja myslim jako ten protikus,ten stejnej neni :-) pionyr ma ten kolicek na kterej se kladivko zahakne v bloku toho zapalka a skodarna ho ma v tom protikusu :-)
 
 
Datum: 02. března 2010 22:42
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já sem kdysi dávno chodil a vybýral kladiva že škodověnek a do pio pasovaly jak origo z toho, tak nevim co chceš upravovat :-D
 
 
Datum: 02. března 2010 22:30
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skodarny maj kladivka :-) kladivka ze skodarny sou o trosicku jiny,ale myslim si ze po par upravach padnou i do fichtla :-)
 
 
Datum: 02. března 2010 22:15
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
myslím, že škodovky 105, 120 mají stejná kladívka jako Jawy, takže by to tam mělo s největší pravděpodobností pasovat
 
 
Datum: 02. března 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslim že to pasuje normálně...
 
 
Datum: 02. března 2010 21:26
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
No shade mely kladivka v rozdelovaci.Urcite by to nepasovalo.
 
 
Datum: 02. března 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
a kde to ty 105ky 120ky ty kladivka mely? pasovalo by to do pincka ty kladivka?
 
 
Datum: 02. března 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nevím jestli v rozdělovači ale 105,120 měli normálně kladívka...byli podobný jako u pionýra ale trošku se lyšily...pasovalo tam myslím jen to co se zvedalo
 
 
Datum: 02. března 2010 20:30
 
<  1308  1309  1310  1311  1312  1313  1314  1315  1316  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 03.05.2025 18:57:03 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu