Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 cus draci mam dotaz kolik kilometru se asi zajizdi pincek,a jestli se po zajetí zlepší trošku výkon protože se mě zdá že pincek není tak výkonej
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2010 13:38
Jméno: king2
IP: uživatel8426
 hele ja to delam tak ze vezmu stary zadni plechy navarim si na ne drzak na bednu na maso a hodim do toho treba pytel pisku pac vazim 40kg jezdim po slusne ceste s kopca do kopca a jedu s nim ne naplnej ale proste agresivni jizda jak pila rychle to vytocit ale ne na dlouho hned jak ma jakz takz otacky tak hned tam kopnout vysi stupen a jezdim snim cely odpoledne a vyjedu nadrz a mam to zajety uplne paradne pak kdyz sundam tu bednu tak litam jak drak ale furt beru ohled na to ze je to po vybrusu.a vydrzi me to tahat dva roky s 13 rozetou do vsech kopcu ve dvou takze sem uznal ze takto je to nejlepsi!
Datum: 05. března 2010 13:38
Jméno: standa
IP: uživatel8878
 Proste s rozumem a poslochat motor co dela,co chce,jestli tahne,vadne,vaří atd........
Datum: 03. března 2010 18:44
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 sak 10 minut urcite to drzat nebudes ne?zas taki sprosti us nemozes bit
Datum: 03. března 2010 18:38
 Pionýr po výbrusu se nesmí vytáčet. Je dobré dopřát mu alespon těch 100-200Km klidné jízdy bez vytáčení atd. Po těch 200 kilákách už ho trochu točit ale né dlouhodobě. Obšas ho protáhnout ale né jet 10 minut na plný jak to vetsina lidi umi. Zajeté by to mělo byt asi kolem 1000Km,to pak už možete točit jak chcete ale taky s rozumem
Datum: 03. března 2010 18:21
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 ti to nemosis zajizdat jak posrani sem tam ji naloz ono si to sedne a mozes us potom jezdit na plny,sak ja si dam vibrus a us jedem porad sa skvari valec ten potor potrebuje ho dobre tocit pionire to je nezmar.
Datum: 03. března 2010 18:08
 ČAU panové , potřebuju poradit nevíte čím to je že mi magneto hazí jen když točím kolem dozadu a dopředu skoro nic ? brousil sem kontakty kladivka cistil sem to .. a porad skoro nic prosím o radu DÍK
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2010 20:25
Jméno: Martin M
IP: uživatel8880
 Vačka je zapadla jak ma být..
Datum: 03. března 2010 20:25
Jméno: Martin M
IP: uživatel8880
 Vačka je zapadla jak ma být..
Datum: 03. března 2010 20:17
Jméno: samton
IP: uživatel5349
 zkontroluj si jestly se ti neprotáčí vačka , jak máš nej nalazenej uplně obráceně předstih
Datum: 03. března 2010 19:32
Jméno: Martin M
IP: uživatel8880
 Ja vim co chci .. napsal sem to normalne ... Nehazi mi to dopředu .. proste kdyz otočím doprava tak mi to nehodi a když otočím ..doleva tak to hazi . Kondenzator sem menil , kontakty kladivka sem piloval , cistil sem to vsechno a nic.. takový mam problem . tak potřebuju poradit co stim .. od toho tahle diskuse je ne ?
Datum: 03. března 2010 19:04
 sak ket si sprosti take otazki to davas co sam nevis co chces
Datum: 03. března 2010 18:53
Jméno: Martin M
IP: uživatel8880
 Pokud vim tak sem to tu napsal normalne .. a jestli neumíš psat cesky tak nepis prosím .. DIk
Datum: 03. března 2010 18:39
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
Datum: 03. března 2010 18:11
 Čus draci jaká má být správna mezere u krouků ve válci 0,2-0,3 já u 21 je měl docela dost nafest a jak tady u někdo psal e za studena mu to jelo dobe ale za tepla to u moc netáhlo .Tak co kdybych pak nový zbrousil na větší mezeru ve válci ????Poradte díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2010 19:02
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 A,B,C už dneska nikdo neřeší..dneska se prostě udělá výbrus a tím to končí
Datum: 03. března 2010 19:02
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 ja myslel to zanaceni valce A nebo B a tak
Datum: 03. března 2010 18:31
 sorry ne objem,ale průměr
Datum: 03. března 2010 18:06
 vem šupleru a změř objem průměr válce,nultej výbrus má 38.00 pak se u každého výbrusu přidává 0.25 takže první výbrus 38.25
Datum: 03. března 2010 18:06
 jak zjistim typ ? nikde nevidim znaceni na valci =O
Datum: 03. března 2010 17:13
Jméno: erik
IP: uživatel8881
 ja mam zasa nove kruzky a ties mi za zimna ide pokene a za tebla netaha
Datum: 03. března 2010 16:41
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 no s tím kámošem že mu to jelo za studena dobře a za tepla moc netáhlo tak to byli určitě kroužky že už byli sjetý a uzoučký
Datum: 03. března 2010 16:10
Jméno: Cooke
IP: uživatel6644
 Ahoj.Jakou má cenu hlava na čz 125/453?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2010 21:54
 jste vtipalci  za 500 jsou celý motory, za 300 se sezene celej motor zadřenej, palice ma cenu max 50-100 kč víc ne  zas lidi neblázněte
Datum: 03. března 2010 21:54
 300kc ale záleží na jejím stavu
Datum: 03. března 2010 17:35
Posl.aktualizace: 03. března 2010 18:15
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 a tisi selpi alebo co sa furt pitas coto vidis prvi krat hahahaa
Datum: 03. března 2010 18:15
 stator je ta hliníková část která je nasunuta na magnetu a jsou na ní přišroubované cívky,kladívko a kondenzátor
Datum: 03. března 2010 14:29
 prosim vás kde je u mustafa magnetu??
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2010 14:28
 Magneto je pod výkem na straně kde je startovací páka... Je to ten kulatý válec který se točí když prošlápneš motor i když motor běží
Datum: 03. března 2010 14:28
Jméno: Standa
IP: uživatel3477
 Zdar měl bych dotaz dala vy se snižit hlava na čz 250/475 nebo u jawa 250/559 panelky ? a o kolik ? a jaky je nejjednoduší způsob snížení ? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2010 16:09
 fakt?  že bych vyzkoušel jednu hlavu snížit
Datum: 05. března 2010 16:09
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 na panelke ket znizis hlavu o 1mm tak to pojede jak dábel.
Datum: 03. března 2010 18:16
Posl.aktualizace: 09. března 2010 22:57
Jméno: jimmy
IP: uživatel8214
 ahoj, stačí když na jeden konektor napojíš + na druhej - a třetí se napojí na ind. cívku, ale pozor, bude to ukazovat o polovinu mín než to reálně točí
Datum: 09. března 2010 22:57
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Co JA sem slysel...tak potrebujes baterku..ten otackomewr celkem dost si veme a musi se tam menit naky odpory nebo necvo podobneho
Datum: 04. března 2010 18:06
Jméno: kekz
IP: uživatel8619
 no konečně normální člověk s normální odpovědí...hele na náhon tonení, vedou tam myslím 3 konektory.. zkusím to různě pozapojovat na cívku ( +-, ukostření atd..) newím no bude to rýpačka ale docela věřím že to půjde jestli je funkční..
Datum: 03. března 2010 21:04
 myslim ze navod na to zadny neni... Jestli je to otackomer elektronický tak se to jaksi zapojovalo na indukční cívku nebo na zapalování já nevim,na to návod byl... Ale pokud je to na stejnem principu jak tachometr (na lanko) tak jedině si do zapalování nebo odstredive spojky udelat nejaky nahon a ten zpřevodovat přesně tak,aby otackomer ukazoval skutecne otacky. Ale myslim ze to se ti nepovede! Pokusim se najit ten navod na elektronicky otackomer-nevim co je ve skodove.my ho tam nemame tak se v tom nevyznam
Datum: 03. března 2010 20:16
Datum: 03. března 2010 20:09
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 mozno je hluchy len ma ti strojki v usach co mozes vjedet hahaa
Datum: 03. března 2010 18:39
 Neni to blbost davat otackomer na babettu? Tam nepotřebuješ vedet kolik mas otacek,vzdyt to řadí samo a podle zvuku motoru snadno poznáš že máš moc otacek a je potřeba ubrat plyn...
Datum: 03. března 2010 18:24
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 tito hladni lude ketsu tak us od hladu nevjedza co sa maju pitat
Datum: 03. března 2010 18:20
 čau draku.. mám takovej "divnej" nápad.. mám k dispozici válec z trabanta a chtěl bych ho dát na pionýra... co myslíš šlo by to nějak udělat aby to jelo?? jak jestli by to šlo??  díky...  ...... stejná kravina na jakou se ptáš ty...prostě blbost
Datum: 03. března 2010 17:45
 nevimslaj
Datum: 03. března 2010 12:55
 Zdarec mám s mustanga motor chci ho nahodit mám to napojený na zapalovací cívku svíčka dává jiskru ale nejde to nakopmout a když to dám na druhou cívku předpokládám že to je světelná tak to chce jako chitnout ale neudrží se to aby se to rozjelo už mi tady radil že to může být přestich tak se chci jenom zeptat než to rozeberu jestli to bude něčim jinym???
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2010 19:49
Jméno: fylkus
IP: uživatel8882
 no neni ale hlavne ho nerozeber uplne jo a hejbej s tim opatrne a jakmile tam hodis mrtvou polohu ses v hajzlu
Datum: 03. března 2010 19:49
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 ti vipravas menej dobre ale kde menej kdemislis menej?vis ocemsa vlastne vipravame?
Datum: 03. března 2010 18:21
 kkdyž je tam méně benzínu tak to taky nejde tak to bude ten přestich????
Datum: 03. března 2010 13:46
 kkdyž je tam méně benzínu tak to taky nejde tak to bude ten přestich????
Datum: 03. března 2010 13:45
 a jak nesmim mačkat benzín ne já nejsem nějakej odborník
Datum: 03. března 2010 13:20
 nafty
Datum: 03. března 2010 13:03
 mysliš benzínu nebo čeho??
Datum: 03. března 2010 13:00
 skus znizit hladinu ale ked to budes startovat nemjej to preplavene este z tej starej hladini chapes .
Datum: 03. března 2010 12:58
Jméno: jiri_99
IP: uživatel8877
 ahoj,můžete mi někdo poradit?mám babetu 207,když to rozvalím na plný,po chvilce to začne solidně hulákat a trocha v tom cinká.na druhou stranu jde zaplynem jak blázen akrom toho řevu jeszdí super.čím to může být a co s tím?chtělo by to výbrus třeba?nemůžu to zadřít?převodový olej tam mám nějaký speciální,dost drahý,ale jaký to nevím...tankuju jen natural 95 a dávám tam taky nějaký specíál do KTMek a takových mašin.jen mě trocha znérvózňuje ten řev a to cinkání.nemám vůbec ponětí čím to může být..Moc děkuju za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2010 16:31
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 specialni olej? takze predpokladam ze tam asi mas do automatickych prevodovek...  jinak chrasteni az lehke cinkani jsou krouzky lehke klepani
az cvakani je pistni cep a pokud to cinka az skoro zvoni je to klika... repasi kliky sam doma neudelas to bys musel byt hodne zrucny a mit na to naradi....
vymena cepu a krouzky bych rekl ze bys mohl zvladnout hlavne aby nove krouzky prisli na spravnou pozici tvz DO ZAMKU
Datum: 05. března 2010 16:31
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 ked tam das take iste velke kruzki jak je vybrus tak urcite ze nepojede horsi,,nove kruzki si nove kruzki ti mogo
Datum: 03. března 2010 18:25
Jméno: jiri_99
IP: uživatel8877
 ty jo,asi to budou ty kroužky.a ta klika řekl bych.všechny plechy,kryt řetězu,řetěz samotný a tady ta věci jsou v poho,to už jsem zkoušel..zvládnu ty kroužky a kliku jako laik vyměnit sám?nemám s tím teda žádné zkušenosti,ale úplné dřevo taky nejsem..jen nevím jestli to třeba nebude chtít ten výbrus když o rozdělám,nebo to jen vyměním a zas dám dohromady?nemůže se stát,že když to vyměním za nové,nepojede ta babetka potom hůř?protože teď jezdí v poho.až na ten řev...
Datum: 03. března 2010 14:40
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 mozna krouzky , mozna klika , retaz , spatne upevneny plechy(kryt retezu), ...
Datum: 03. března 2010 13:54
 nazdar draci v jaky poloze má být jehla u jawy 350/640? dík...a benzin 95 nebo 91?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2010 13:35
Jméno: johny
IP: uživatel8528
 na 1. když zajiždíš motor
Datum: 03. března 2010 13:35
 no ale v prirucce pisou 1 zarez od shora...
Datum: 03. března 2010 13:14
Jméno: johny
IP: uživatel5787
 3. zářer shora,,, mě osobně jede líp na 91, když jsem zkoušel 95 tak mi šla motorka špatně do otáček prostě to bylo tupy, ale je to vcelku jedno co tam naliješ tady ten motor sežere všechno
Datum: 03. března 2010 10:19
 čest draci,dal jsem nový kroužky,na 3kroužkovej píst.JAk dlouho to mám zajíždět? zatím sem najel asi 12 km na pul plynu,olej agip mix 2t,poměr 1:33,jak dlouho mám ješte takto jezdit? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2010 14:06
 jj to vím,ale proč to píšeš mě stando? já tan výbrus nezajížděl,na něj už bylo najeto tak 900 kilaku a ja najel 100,ale na to že by to bylo na výbrus to jede jak drak,jen to netahne,ale to se časem podá...
Datum: 03. března 2010 14:06
Jméno: sportak21
IP: uživatel8702
 Zdar ředění v poměru 1:40 je méně oleje než 1:33, je to čím větší to druhé číslo, tím je tam méně oleje
Datum: 03. března 2010 12:35
 standa: nemam co dodat...co jsem viděl ten dachluv valec tak bych ho klidně na výbrus dal..
Datum: 03. března 2010 11:58
Jméno: standa
IP: uživatel8878
 uz si pomalu zacinam zvykat........ to neni prvni borec co koupil novej valec a rafnul ho......na co zajizdet,ze jo?? Posadit ho tam,zadna bohatsi smes,nic,hezky benzin s m2t 1:50 at se to rychle ošoupe a brzo to frčí........ze jo.....skocim na to,dam mu kotel,je to nejaky líný tak ho poradne roztahnu aby tu dvojku líp vzal.....do kopce nejak netahne tak jedna a kotel a najednou ejhle.........a co s tim? a ted budu resit jestli se este chytí druhé krouzky anebo budu muset udelat znova vybrus.........
Datum: 03. března 2010 11:41
 ale jo válec se tomu říkat dá
Datum: 03. března 2010 7:13
 jestli se tomu teda dá říkat válec...
Datum: 02. března 2010 23:37
Jméno: standa
IP: uživatel8876
Datum: 02. března 2010 22:58
 já nedělal výbrus!!! je to nultej výbrus,jen nový kroužky,a ten novej válec s nultým výbrusem zničil ten dement chlap předemnou od kterého sem to koupil kterej asi nevěděl co je slovo zajíždění
Datum: 02. března 2010 22:39
 dachle já nechápu proč děláš výbrus když ho následně zkurvíš...
Datum: 02. března 2010 22:35
 myslím to tak,žet ed tu stovku kilometru zajedu na pul plynu s olejem 1:33 a pak už budu jezdit jen s více olejem
Datum: 02. března 2010 22:27
 ou 200 kilometru je na mě moc,když nemám řidičák,no což najedu eště 100 km,a po tej stovce budu mazat 1:40
Datum: 02. března 2010 22:25
 já bych vydržel ještě tak 200 km.  Ale názory sou různý, někdo to nešetří vůbec a jenom víc maže, někdo zajíždí a zajíždí...
Datum: 02. března 2010 22:14
 zdarec draci mam cezet 175/487 ma9,5KW.Slysel sem ze o noveho roku se na tom muze jezdit se 125 papirama.Prej uz se muze se 125 papirama jezidit na masine do 11Kw vite o tom neco dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2010 18:27
 Vite co by bylo teprve parada? Kdyby to bylo jako dřív... Od 15 let na 50Ccm bez ohledu na nějaký výkon a rychlost a od 18 let už na všechny motorky,neomezeně.
Datum: 03. března 2010 18:27
Jméno: anthonny
IP: uživatel2692
 jo ale byla by to parada kdyby tak bylo
Datum: 03. března 2010 17:35
 FAKE!!! A1 max. 125ccm A max. 11kw
Datum: 03. března 2010 12:39
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, když budu kupovat od kamaráda motorku a má na ní přihlášený papíry, tak čím vším musím projít, aby se papíry přepsali..a na kolik by mě to vyšlo,dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2010 17:17
 tak aby ti přepsali doklady na tvoje jméno musíš apsolvovat STK. Tam nahlásíš přepis a oni ti vystavý potvrzení o provedení STK a také že to chceš přepsat na své jméno. Poté půjdeš na úřad ( ne na úřád práce ale na dopravní  ) tam si hoďku vystojíš a potom odevzdáš té ženské doklady a papír od STK. Ona si to veme vyplníte nové údaje daj ti nový techničák a SPZ a jdeš dom. Potom ještě musíš zajít na pojišťovnu a tam nevím teď jestli přepsat neba zažádat o novou pojistku na fichtla. STK mě stála nějakých 250 Kč přepis 300 kač a pojistka kolem 150 Kč u čpp. Takový byl můj postup při přepisu možná to má někdo jinak jen pro informaci.
Datum: 03. března 2010 17:17
Posl.aktualizace: 03. března 2010 11:33
Jméno: standa
IP: uživatel8878
Datum: 03. března 2010 11:33
Jméno: karelhhh
IP: uživatel8874
 MOC dík už to hodilo jiskru dík
Datum: 02. března 2010 21:53
Jméno: tom1972
IP: uživatel8733
 Panebože,odpoj ten červený drát .Dej ho úplně pryč.Zapojení 555 je jiné,než 20,21.Pak ti to bude dávat jiskru.
Datum: 02. března 2010 21:34
 zdravim vsechny odborniky a potrebuju poradit s babetou 210 koupil jsem novou rozbehovou spojku vymenil a babeta se mi nechce rozjet.nemuze byt zavada vpredloze uvnitr prevodovky? diky za kazdou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2010 22:34
 A jde ti nakopnout normalne? Mohly by to být řadící čelisti ale to by ti nešlo nastartovat. Asi je tam máš daný špatně nebo máš na bubnu nějaký olej...
Datum: 03. března 2010 22:34
Jméno: jiri_99
IP: uživatel8877
 ahoj,já mám 207 a taky jsem měnil rozběhovou spojku.taky mi to nechtělo moc chytat s tou novou,tak jsem ji trocha přejel šmirglem a teď chytá na našlpnutí..
Datum: 02. března 2010 23:16
Posl.aktualizace: 02. března 2010 22:53
 Ahoj jasně že vím kod červený je 8850 čsn a bílá je 1026 čsn
Datum: 02. března 2010 22:53
 video taky parádaněco takovýho budu dělat příštím rokem  jinak nevíš pls kod barvy?
Datum: 02. března 2010 22:48
Datum: 02. března 2010 22:40
 Nádhera  Na ty řiditka s hrazdou dej ještě ten velký plechový kryt a bude to uplně nejlepšejší
Datum: 02. března 2010 22:35
 Dobrá práce
Datum: 02. března 2010 22:07
 Jo a ten blatník už jsem sehnal novej jen ho stačí dát do laku.
Datum: 02. března 2010 21:50
 Díky, sice je mi jen 15 let a není to jak od profíka ale se svím vysledkem jsem spokojken.
Datum: 02. března 2010 21:49
 Máš to pěkný, smekám čepici  to se ti fakt povedlo, jen malo kdo se do toho pustí
Datum: 02. března 2010 21:36
 fík jako fík
Datum: 02. března 2010 21:31
 mě se taky líbí  ...jinak každej kdo bude chtít kritizovat a hledat maličkosti, tak at sem ke sve kritice prilozi i odkaz na fotky sveho stroje...prijde mi, ze se tady vyskytuje docela dost pasivnich kritiků
Datum: 02. března 2010 21:23
 no, než ti tady někdo napíše, že máš nakřivo blatník, že je to nějaký odfláklý a nebo že máš nahovno lak,jak je tady zvykem, tak slyš můj názor, že to je pěkný, líbí se mi to a máš u mě respect.
Datum: 02. března 2010 21:18
 Zdar co myslíte mám 1 výbrus a potřebuju nový kroužky mám koupit kroužky na první výbrus 38-25 ne bo 38-50 ty 38-50 by byli těsnější a až bych to zajel tak by dobře táhly. poradte. A ješte vám chci poděkovat za rady co jste mi pseli o tom jak mi to ničí svíčky bylo to motorovým olejem lil jsem tam olej na sekačky byl to olej na vysokootáčkové motory měl jsem od toho pořád ulepenou svíčku asi to nebil moc dobrý olej do pincků.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2010 15:38
 to tam nenarveš na 2 výbrus leda ebysi je pibrousil .Dej tam normálně na prvný výbrus a hotovo proč tam cpát větší aby to bylo nafest to zas takhle nemůeš brát čím víc kruhy na fets tím líp to fakt ne
Datum: 03. března 2010 15:38
Jméno: standa
IP: uživatel8878
 dej tam krouzky rovnou na 3.vybrus aby to poradne tesnilo!!!!!! Kdyby tam nesli,tak je priklepni trochu kladivem!
Datum: 03. března 2010 11:31
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Pokud budeš měnit jen kroužky, tak ty stačí zajíždět jen asi 100 km. Jinak kroužky kup na ten výbrus, který máš, v tvém případě 1 výbrus a pokud je budeš kupovat v kameným obchodě, tak vem sebou válec a tam ti podle něho dají kroužky, které tam přesně pasují
Datum: 02. března 2010 21:41
 když máš první výbrus, tak tam patřej kroužky na první výbrus, proč bys tam jako cpal kroužky na druhej výbrus - akorát to zadřeš. Pionýr ti dobře potáhne leda se správně spasovaným výbrusem +
dobrý záběh a jakýkoliv experimenty sou k ničemu. Chce to proměřit válec, dát správnej píst, kroužky a aspoň 300-500 km to šetřit a dobře mazat, pak už mu pomalu dávej, za předpokladu, že máš
dobrej olej.
Datum: 02. března 2010 21:24
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 nejlepsi je vzit valec do prodejny a vyzkouset to pokud je budes obednavat na kramku tak to je horsi do pionyra jsou mozna lepsi volnejsi ja je mam tesny a kdyz se motor trochu ohreje tak hnedka zlenivy a netahne a druhyho jsou volnejsi a neunavuje se tolik
Datum: 02. března 2010 21:06
Jméno: jan
IP: uživatel8874
Posl.aktualizace: 03. března 2010 8:32
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Není pravdou že se musí zrovna přestavovat motorka na čtyřpólovou verzi aby vzadu mohlo být LED světlo. Dá se to řešit pomocí usměrnění světelných pólů (30W verze je na to vhodnější) regulace na 12V a výměnou žárovky vpředu za 12V. Jde to i bez regulace, ale pak hrozí při přepínání přední žárovky, nebo zhasnutí že stabilizátory LED světla shoří a snimi i LEDky. K tišťáku... není zbytí, musíš si ho vyrobit, nebo se obrátit na firmu, která se výrobou tištětných spojů zabývá. Předáš jim soubory na výrobu tišťáku (jsou v příloze článku) a oni ti do pár týdnů vyrobí jednu kusovku.
Datum: 03. března 2010 8:32
Jméno: Geroi
IP: uživatel6827
 pardon 4
Datum: 02. března 2010 23:03
Jméno: Geroi
IP: uživatel6827
 Jak ses docet tak pokud chces udelat todle svetlo tak musis upravit celou elektriku na 12v stejnosmernyho a dalsi upravy jako je jinej stator a odstranit kladivka a tak neni to nic pro lajka lehkehoa hlavne nic levneho ponekud zvlast vyroba mezikusu na nove 44 civky a soustruhu a tak samotne svetlo nejde bez upravy !
Datum: 02. března 2010 23:02
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 cau hoši potřebuju radu: nevíte jestli jsou v rozdělovači na škodováckém jakémkoliv motoru kladívka? dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2010 20:59
 tzv.velký rozdělovač s nízkým hnědým víkem.starý typ ne M.pasuje pevný i phyblivý kontakt
Datum: 03. března 2010 20:59
Jméno: standa
IP: uživatel8878
 to sou detaily.......pasuje to.......ale jedna rada......kontakty bejvaj vymačkaný k jedný strane a opálený a je potreba je proti sobe sbrousit......pro nekoho mozna informace o nicem,pro nekoho mozna nova informace
Datum: 03. března 2010 10:47
 ja myslim jako ten protikus,ten stejnej neni  pionyr ma ten kolicek na kterej se kladivko zahakne v bloku toho zapalka a skodarna ho ma v tom protikusu
Datum: 02. března 2010 22:42
 já sem kdysi dávno chodil a vybýral kladiva že škodověnek a do pio pasovaly jak origo z toho, tak nevim co chceš upravovat
Datum: 02. března 2010 22:30
 skodarny maj kladivka 
kladivka ze skodarny sou o trosicku jiny,ale myslim si ze po par upravach padnou i do fichtla
Datum: 02. března 2010 22:15
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 myslím, že škodovky 105, 120 mají stejná kladívka jako Jawy, takže by to tam mělo s největší pravděpodobností pasovat
Datum: 02. března 2010 21:44
 myslim že to pasuje normálně...
Datum: 02. března 2010 21:26
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 No shade mely kladivka v rozdelovaci.Urcite by to nepasovalo.
Datum: 02. března 2010 21:09
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 a kde to ty 105ky 120ky ty kladivka mely? pasovalo by to do pincka ty kladivka?
Datum: 02. března 2010 20:33
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nevím jestli v rozdělovači ale 105,120 měli normálně kladívka...byli podobný jako u pionýra ale trošku se lyšily...pasovalo tam myslím jen to co se zvedalo
Datum: 02. března 2010 20:30
|



|