Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 cau , uz jsem se tady ptal ale nikdo mi neodpovedel - jaka je origo barva tlumicu na pionyru z roku 69 - ja mam podle zdroje - ze by meli byt sedy(jako byla nadrz a ram u nadrze - na tech dvou dilech hornich- jako ty kryty myslim - a ze spodek - tedy ta hlavni uzsi kulatina by mela byt slonova kost - myslim ze to tak je - ale treba mi to tady nekdo zkusenejsi potvrdi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2010 18:50
Jméno: Fox
IP: uživatel7111
 Zdar draci, pls cim brousite plecharinu pred lakovanim aby byla pripravena na zakladovku vibracni bruskou nebo uhlovou bruskou popripadne cim jinym dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2010 19:59
Jméno: buben
IP: uživatel770
 kdyz ten predeslej lak neni nejak hroznej tak to beru i matovaci rohozi a staci to bohate....
Datum: 13. února 2010 19:59
Jméno: Fox
IP: uživatel7111
 Dik za rady a s jakym kotoucem na tu flexu?dik moc
Datum: 13. února 2010 19:20
Jméno: aleš
IP: uživatel7675
 vibracka je ok , ale kulata. a na konec 1000 papirem pod vodou.
Datum: 13. února 2010 19:01
 přesně tk,flexou je to super  ,nic tím nepoškrábeš,,,
Datum: 13. února 2010 19:00
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 ja to mam flexou a myslim že je to dobry řešení
Datum: 13. února 2010 18:57
 nj - ale jak kdyz pouzijes smirgl tak pak bych to strik tmelem - aby to k necemu vypadalo - jinak - ja to delam kabrovkou s ocelakem - aby se neposkrabaly plechy a byly skoro jak opiskovany
Datum: 13. února 2010 18:45
 flexa
Datum: 13. února 2010 18:43
Jméno: fikus
IP: uživatel4650
 pěkně rukou a šmirglem
Datum: 13. února 2010 18:38
 Čau draci potebuju poradit.Chci dávat kluki na repasi a nevím co si mám vybrat za ojnici???Bud koupím obyč v mototechně a nebo CKR z fichtlu krámku jakou byste mě doporučili?????????Děkuju moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2010 18:27
 CKR ti vydrží dýl
Datum: 13. února 2010 18:27
 cest nestoji nekomu ve stodole nebo v garazi jawa 175 v okpli opavy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2010 18:10
Jméno: Thomas05
IP: uživatel1723
 Čus draci nevítě někdo z vás jakou má tvrdost starý segment startovací na jawa 20,21,23??Jakou má tvrdost kolik má Rockwella??A taky by mě zajímalo kolik má ten nový Rockwella
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2010 21:01
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 nevijde te levnejc si ten segment koupit nez nechavat delat? jinak jakou tvrdost: to nevim....
Datum: 13. února 2010 21:01
 Cau draci,čím to může být že mi mustang vůbec nehazí jiskru?Ani na svíčce,ani na kladívkách,vyměnil sem ndučku,kondík i zapalovací cívku,ale stále nic,poraďte prosím,děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2010 20:20
 Díkec za rady,zítra zkusím ten odtrh,ten sem jako jedinej nezkoušel
Datum: 13. února 2010 20:20
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 alebo medzi kladivkama si to prejsi jemnim smirglem a pak hadrou,
Datum: 13. února 2010 20:09
 pokud za behu motoru neprezkakuje jiskra ani na kladivkach tak bude chyba nekde uz pred kladivkem tzn. budto spatnej zapalovaci pol, nebo spatna izolace u kladivka a kostri ti to tam
Datum: 13. února 2010 18:02
 Fajfku sem měnil taky s tou indučkou.už fakt nevím,ty podložky sem tam dal,ty sem tam neměl  ,ale pořád nic
Datum: 13. února 2010 17:53
Jméno: doubi
IP: uživatel8605
 Vyměnit fajvku
Datum: 13. února 2010 17:40
 Zešteluj odtrh.
Datum: 13. února 2010 17:37
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 zdr , mas tam dobre dane ty izolovaci podlozky u kladivka ??
Datum: 13. února 2010 17:35
 ahoj draci nemel by z vas nekdo doma kompletni valec na babettu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2010 17:18
Jméno: filip
IP: uživatel924
 jo aha tak s hlavou bych za to chtel 200 a omlouvam se, ale foto muzu zaslat az zitra, dnes nemam doma fotak..
Datum: 13. února 2010 17:18
 opravuji se válec i s hlavou
Datum: 13. února 2010 17:13
Jméno: filip
IP: uživatel924
 filip.Jablonsky@seznam.cz
Datum: 13. února 2010 16:55
 hele dej mi na sebe e-mail a uvidime..mohl byste mi zaslat foto?
Datum: 13. února 2010 16:53
Jméno: filip
IP: uživatel924
 100 kc....
Datum: 13. února 2010 16:52
 207..to bych bral..ale za kolik?
Datum: 13. února 2010 16:51
Jméno: filip
IP: uživatel924
 zalezi jestli na 207 nebo 210... na 207 mam ale chtelo by to vybrus..
Datum: 13. února 2010 16:49
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zdar hoši mám 2 dotazy: 1) má typ 05 stejnou kliku jako pařez? 2) Mám babettu. Nechce nastartovat. Když ji nechám být tak 10 minut, pak naskočí. Přijde mi to, jako že se musí počkat, než se karbec naplní benzínem a pak to tepreve chytne a jede. Jede to do té doby, než se jakoby karbec vyprázdní. Zajímavé je, že jsem vše zkontroloval, pročistil. Karbec je dneska čištěn, plovákova hladina seřízena, trysky čištěné, kohoutek v nádrži taky. Nevím už čím to je. Díky za rady!
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2010 22:23
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 babetta dobre beru to tak ze mas vse nastavene atd benzin tece co treba vicko nadrze? je ta dirka vicistena? zkus to projet bez vicka
Datum: 13. února 2010 22:23
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Z kohoutku to teče v pohodě. Ještě zkusím zvýšit plovákovou hladinku. Jinak už nevím. Ale elektrikou to asi nebude.
Datum: 13. února 2010 21:59
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Odpoj benzínovou hadičku od karburátoru a zjisti, v jaké poloze páčky kohoutku je největší průtok benzínu. Zjisti kde je rezerva a kde normál.
Datum: 13. února 2010 20:50
Jméno: Martin Fel
IP: uživatel5767
 čau hale teď kon v zimě mám ten samej problém ? prostě mi to jede tak tých 300m. a pak chcípne, takže to bude dělat ten tyristor ? já ho zejtra skusím vyměnit ptž. mám ještě jeeden náhradní ? a čím by to pak mohlo ještě být ? prosím za odpověd
děkuju
čau
Datum: 13. února 2010 19:59
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Taky si myslím. Musí být stavěna na různé teploty. Jako třeba u PIO se nic takového zatím mně nedělo. Sice nemá tyristor, ale jako všechno se spal. motorem indukční cívku a nikdy s tím problém nebyl. Spíš si myslím, že je něco problém v karbeci. Když karbec nateče- motor je ledový- chytne to na pár šlápnutí a blafe. Ale pak tomu jakoby dojde beňál a chcípne. A to už je motor celkem teplý......
Datum: 13. února 2010 19:54
 jo, a muzes nam prozradit jak zavisi induknost civky na teplote..? tam jde o to, aby se na ni naindukovalo napeti ve chvili kdy ma bejt jiskra. a to teplota opravdu neovlivni
Datum: 13. února 2010 19:45
Jméno: filip
IP: uživatel924
 vacin.. no divil by ses ale i civka je tepelne zavisla
Datum: 13. února 2010 18:37
Jméno: vacin
IP: uživatel8209
 Radši si to zapalko udělej sám. Odpálil jsem jedno orig a dva plagiáty, než mě to přestalo bavit. Je to jen dioda, tyristor a kondik. Náklady tak 60kč. Snímačem to nebude-to je jen cívečka.
Datum: 13. února 2010 18:28
Jméno: filip
IP: uživatel924
 no vsak ono to hazi jiskru ale snimac a tyrystor jsou tepelne nachylne soucastky.. takze kdyz jsou spatne tak pri zahrati jiskru prestanou davat nez zase vychladnou..
Datum: 13. února 2010 18:12
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Díky za rady ohledně 05. Elektrikou to není. Když se karbec naplní, tak to jede dobře. Jiskru to hází při každém vyjetí pístu na horu- nevynechává. Ale prostě se musí naplnit karbec- ujede to těch 300 m a chcípne to. Jehla je na 2. zářezu, tak nevím. Kohoutek čištěn, karbec dopoledne vyčištěn.......
Datum: 13. února 2010 18:01
Jméno: standa
IP: uživatel8738
 hele myslim ze kliky z 05 a 555 jsou skoro stejny,ale maj jinej prumer hrideli....myslim ze 555 ma na klice loziska 6202 a 05 má 6302.....ale pásnout by mela,protoze je klika defakto stejná,hridele stejne dlouhy,setrvaky totožný.......v podstate bys jen musel pouzit ty či ony loziska....jo a samozrejmne kliky z 05 od nejakyho 64 roku meli ojnici jako 21 na cep 14.1mm.....
Datum: 13. února 2010 17:20
Jméno: babetak
IP: uživatel4650
 mel jsem podobny problem.oddelal jsem svicku a zkusil striknout injekcni strikackou do diry od svicky benzin s olejem zadelal jsem svicku nasadil fajfku a naslapl a jelo to.vycistil sem karbec a kohout od nadrze a pak bylo vse OK.
Datum: 13. února 2010 16:50
Jméno: filip
IP: uživatel924
 u ty babetty si myslim ze je to spis elektrikou.. bud spatny tyrystor nebo snimac otacek..
Datum: 13. února 2010 16:45
Posl.aktualizace: 13. února 2010 16:38
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Zdarec draci vyndával jsem z fichtla píst ale zalomil jsem si segrovku u pístního čepu a tu segrovku nemám ted za co chytit... nemáte nějákej fígl jak bych ji dostal ven? dekuju za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2010 19:45
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 jo no  ke mě přišel kamarád a ten to měl hned
Datum: 13. února 2010 19:45
Jméno: filip
IP: uživatel924
 no tak to je pohoda.. ja to zkousel asi minutu a neslo mi to tak sem to tam nechal
Datum: 13. února 2010 17:35
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 problém vyřešen... jemným šroubováčkem jsem pod to drápnul a vytlačil ji.... a jinak mám už doma koupenej novej píst ale ten tam dám najře ted na sněhu zajíždět nebudu
Datum: 13. února 2010 17:30
Jméno: filip
IP: uživatel924
 jezdi***
Datum: 13. února 2010 16:24
Jméno: filip
IP: uživatel924
 ja ji tam nechal zalomenou.. protoze mi to taky nako neslo, a rikal sem si ze to stejne nicemu nevadi.. a pak sem to prodal (je to uz skoro rok a ten fichtl do ted prej zejdi bez problemu)
Datum: 13. února 2010 16:23
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 taky jsem to tak udělal, ale chtěl bych aby se s tím pistem dalo aspon ted v zimě eště jezdit
Datum: 13. února 2010 16:15
Jméno: filip
IP: uživatel924
 to se mi taky u jednoho fichtla stalo.. tak sem ji tam nechal a cep sem vytlacil na druhou stranu
Datum: 13. února 2010 16:11
 zdarec draci je jawa 350/638 vhodná pro začínající jezdce ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2010 22:24
Datum: 19. února 2010 22:24
Jméno: MATY
IP: uživatel8677
Datum: 19. února 2010 11:46
 maty:  to bys byl hodnej no ale podle emailu koukám že si až z kolína já sem z mostu  te trochu z ruky  ty děláš v nějaký auto škole??
Datum: 18. února 2010 18:33
 karel691, já ti můžu půjčit 350/639
Datum: 18. února 2010 17:43
 MATY : tak mam 185 cm a 100 kg!!!  takže fyzicky asi jo  no jedno přísloví praví ,, důvěřuj ale prověřuj,, tak bude asi lepší když bi mi to někdo pujčil a já si to ošahal a pak se rozhod jestli je to velký sousto nebo ne
Datum: 18. února 2010 1:18
Jméno: dejvis
IP: uživatel455
 MATY- taky pravda
Datum: 17. února 2010 15:22
 pokud na to máš fyzicky (hlavně abys dostal nohama dolů) tak bych se toho zase tolik nebál, spoustu lidí začíná na 600ccm i víc - to už je o hubu. 350 se ti moc nesplaší
Datum: 16. února 2010 11:10
 zdarec draci no už tak rok lítám na babettě ale ta je spíš na to pohodovou jízdu po vesnici  tak ještě uvidim pro co se rozhodnu ale díky za vaše rady a názory
Datum: 13. února 2010 21:02
Jméno: dejvis
IP: uživatel455
 tak podle toho kolik ti je, jinak asi všichni co tu jsou zacinali na fichtlu je to dobry ucitel  , taky doporucuji fichtla nebo 175. Ja měl fichtla potom 175 a ted mam 125/516. Pokud jsi jeste na zadne motorce nejel tak urcite fechtla  i ta 175 je docela silna a hlavně těžka na začatecnika
Datum: 13. února 2010 20:22
 Souhlasím tady s váma na začátek je nejlepší fichtl začínal jsem na něm a naučí těd mám 250/353 a supr po fichtlu doporučuju všem a je to lehký na opravy na 350 je všechno dvakrát a je to silný takže do začátku špatná volba
Datum: 13. února 2010 18:50
 je to sice kazdyho vec, ale ja osobne si myslim ,ze je lepsi prirozenej vyvoj co se motorek tyce spsis ted zkus fichtla, nebo 175, ale 350 je na zacatek trochu moc
Datum: 13. února 2010 18:11
Jméno: dejvis
IP: uživatel455
 zkus a uvidíš
Datum: 13. února 2010 16:57
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 To teda, má to 30 Nm. To může být pro někoho až moc. Nejdřív začni na fichtlovi.
Datum: 13. února 2010 16:41
 ne na zacatek to urcite neni dobra masina je to dost silny pro zacatecnika kdyz uz chces mit mermomoci nejakeu "vetsi" kubaturu tak si kup 250 je to jednovalec takze i jednodussi na opravy a udrzbu trinda ma velkej odpich
Datum: 13. února 2010 14:15
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 zdarec,hele co kdyby jsem si dal na fíka omezovač na 40km/h nebo nejakou velkou rozetu aby to nejelo víc než 40km/h pak by jsem mohl jezdit na něm od 15let ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2010 21:05
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
Datum: 13. února 2010 21:05
 myslíš že policajti budou zkoušet kolik to jede ?
Datum: 13. února 2010 16:10
 je uplne jedno jak rychle ti to jede realne zalezi natom, co je napsany v technicaku, takze to co pises je nesmysl
Datum: 13. února 2010 14:09
 musis mit proste v TP konstrukcu 45km/h..tohle sou picoviny..videl uz sem papiry pio s touhle rychlosti..ale to nejspis delala znamost nekde na urade..a parizci maj myslim konstrukcku 45..
Datum: 13. února 2010 14:05
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Nesmysl..
Datum: 13. února 2010 14:03
 cest hosi skladam motor s fichtla delam Go mam tam skoro vsecko nove pouzdra u prevodovky,cely start segment i s pruzinou i stou tyckou, novou vidlicku razeni, nove loziska a gufera a i klikovka je total nova,a chci to spulit do kupy a nechce mi to uplne sednou do kupy neco mi to brzdi a ja nevim co nemohli by ste mi nejak poradik dik cus
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2010 18:27
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 ja sem jarek A zadne segmenty nedelam !!!!
Datum: 13. února 2010 18:27
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 chce to dát bud pod startovací páku nebo pod segment podložku protože ty segmenty dělá nějakej jarda a zabírají jen kouskem
Datum: 13. února 2010 18:14
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Tipuju to taky na pouzdra, protože ty dnešní neodpovídají správným rozměrům.
Datum: 13. února 2010 17:14
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Jestli můžu poradit, když měníš více věcí ,je lépe si to vyzkoušet bez klikového hřídele.
Datum: 13. února 2010 15:14
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Přeměř pouzdra (hloubku a osazení )a potom se podívej na vodící tyčku vidličky ,jestli zapadá do otvorů v kartérech.
Datum: 13. února 2010 15:07
 jakou podlozku?
Datum: 13. února 2010 15:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli jsi dával nový segment tak pod něj musíš dát podložku, protože jináč ti bude zabírat jen kouskem a hned se omele!!!!
Datum: 13. února 2010 14:25
Jméno: Standa
IP: uživatel3477
 Nazdar, mám dotaz když potřebuju udělat dekarbonizaci takže dekarnonuji : píst , hlavu , koleno , výfuk a co jeste ? Děkuji za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2010 21:05
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 No samo ze je i v klikovce...
Datum: 13. února 2010 21:05
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 standa ma pravdu karbon opravdu je i v klikove skrini http://img136.imageshack.us/img136/5231/kartery.jpg takze dekarbonovat:
pist,hlavu, vyfukovi kanal,vyfuk a mozna i tu klikovou skrin  ale to je malo pravdepodobne ze tam bude karbon taky jsem na nej narazil jen 1 viz foto
Datum: 13. února 2010 18:16
Jméno: standa
IP: uživatel8738
Datum: 13. února 2010 17:24
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Mel bys vsechen karbon dat pryc.Muze se snizit i spotreba i teplo
Datum: 13. února 2010 14:57
 já taky nedekarbonuju hlavu ani píst ale mělo by se
Datum: 13. února 2010 14:10
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 já myslím že stačí vypálit jen koleno a výfuk
Datum: 13. února 2010 13:40
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ta reportaz z fichtl daye sobeslavy byla fakt dobra hlavne ta drzka posledni
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2010 21:25
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 Tohle je laděný výfuk Leoš Vincek a ladil jsem ho 10 minut pred zavidem kladivem  ale on po prvnim skoku upadne
Datum: 13. února 2010 21:25
Jméno: xborecx
IP: uživatel8756
 Já jsem v Soběslavy jel a bylo to tam super!!!!! Jako hodně jich ani nedojelo protože přestal jet buď stroj ale ono na tom sněhu to bylo dost i fyzicky náročný. Neřek bych že se tam motaly klasiky protože když koukneš do výsledků tak hodně klasiků dojelo líp než některé speciály. takže to bylo spíš o tom kdo to na sněhu umí líp a kdo to umí tak se v čas každemu vyhne. Každopádně super zážitek a nádhernej pocit po hodině projet okolo šachovnice. Ale řekl bych že každej kdo aspoň dojel tak jezdí hodně dobře protože to byl fakt záhul.
Datum: 13. února 2010 18:31
Jméno: Monter
IP: uživatel1250
 Na těch závodech jsem byl parodie to byla hlavně proto že pořadatelé vypustili do finále klasiky i se speciálama bylo hodně vidět že ty klasici se tam motají speciálům takže byl hlavně záhul se jim vyhnout  doufám že přístí rok už to bude jako to bejvalo v předchozích ročnících
Datum: 13. února 2010 17:59
Jméno: Pery
IP: uživatel8723
 jako dávaly si to tam,ale já bych svě pincky tahle netejral
Datum: 13. února 2010 17:47
Jméno: standa
IP: uživatel8738
Datum: 13. února 2010 17:27
Datum: 13. února 2010 17:25
Jméno: Hakak
IP: uživatel1337
 Jeee, já na to zapomel. Nemáte to někdo nahraný???
Datum: 13. února 2010 17:04
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A jako proc by to mela bejt parodie?
Datum: 13. února 2010 14:55
 to by bylo o hodne zajimavejsi..nez nakej cross nebo na co to byla parodie v tej sobeslavi
Datum: 13. února 2010 14:34
 mohli by udelat jeste takovou reportaz nekdy z Venkovskeho sampionatu ...
Datum: 13. února 2010 14:09
 mama se furt chlamala kdyz to videla  ... ta posledni drzka byla dobra no  letel daleko a pak se sikovne rozmázl
Datum: 13. února 2010 13:17
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 fakt dobrý to bylo, když se sejde kupa lidí co mají stejný zájmi tak si už není co přát
Datum: 13. února 2010 13:07
 prosim toho draka, co sem prispival jako 5 v poradi at to napise znova, preklikl jsem se a omylem to smazal, omlouvám se
Datum: 13. února 2010 13:02
 Tjn docela prdel za rok snad jedu taky. a na netu to bude určitě na ceskatelevize.cz
Datum: 13. února 2010 12:57
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Jo bylaxDjak se klouzal asi dva metry  myslim ze to byla asi velmi vydarena akce..skoda ze sem tam nebyl..
Datum: 13. února 2010 12:55
 néééé já na to zapoeměl
Datum: 13. února 2010 12:55
 prosim muze mi nekdo popsat rychly trikvaltu (kolik je tam zubu, prumer,..)
nebo poslat nakej vykres?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2010 12:03
 zdarec nevíte čím by to mohlo být když jedu na jedničku a přidám tomu a hodím tam dvojku tak to začne dělat uplně stejně jak když se vám ucpe triska začne to vynechávat a má to snahu zdechnout může to být třeba kondenzátorem ? benzinem si mislím že to není karbec mám čistý.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2010 12:26
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no mě vždicky když se posrala indukčka tak to jelo krásně a pak z ničeho nic vůbec...tohle bych viděl na kondík nebo na kladívka
Datum: 13. února 2010 12:26
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
Datum: 13. února 2010 11:51
 jestli nebude ucpanej kohoutek a jde tam málo benzínu...to mi taky dělalo..
Datum: 13. února 2010 11:50
Jméno: Filip
IP: uživatel4650
 zdar draci nemate nekdo nakej navod jak mam snizit hlavu u babety 207?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2010 12:35
Jméno: vacin
IP: uživatel8209
 Jde to i na frézce. Buď máš frézu s průměrem ???52??? ,nebo můj frézař to dělal vykružovadlem. Upnul to normálně do svěráku. Ono je to celkem bláto a hranatý, tak to šlo dobře.
Datum: 13. února 2010 12:35
Jméno: filip
IP: uživatel924
 na soustruhu... ale neni to tak jednoduchy.. musi se jeste vyrobit pripravek na uchyceni hlavy a tak aby to bylo vystredeny..
Datum: 13. února 2010 11:21
Jméno: Dawe
IP: uživatel8750
 Zdarec hoši budu si dělat řidičák na moto do 25Kw a koukam se po Jawe 350/640 nebo starsi, vite o ni neco jak jezdi jestli je spolehliva atd..  díkyy
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2010 11:14
 250 je daleko víc na pohodu, táhne od spoda a má příznivou spotřebu, 350 pokud chceš aby trochu jela a byla živější jak se tu píše tak ji musíš držet pod krkrm a točit to 4-5t ot. pak to taky pěkně žere,
Datum: 16. února 2010 11:14
Jméno: Dawe
IP: uživatel8750
 díky hoši za rady zatím sem jenom tak koukal a strašně se mi líbili mnoo ale 20 hadru mít asi nebudu a co takhle třeba něco levnějšího třeba jawku 250 nějaký typ by pro začatek stačil . Jinak výkonově je to znatelný rozdíl mezi 250 a 350 ? díkyy
Datum: 13. února 2010 13:38
 ctverka...co se tyce motoru tak mi pripada ze je prevodovka lip odstupnovana a ta spojka je lepsi, proto si ji taky davaly aj do novejsich typu nebo si tam davaly pruznou mezilamelu ale s tou zkusenosti nemam, pry to chvili funguje dobre a pak to zas skube, to se na ctverkovy spojce nestane...tech generaci ctverky je mnoho a je mezi nima velkej rozdil...takovej hybrid mezi nejnovejsimi typy a 634 je 632 - 638 zaklad s 634 motorem, pac udelali novej typ motoru na 638 a zistili ze to ma vibrace jak krava tak tam provizorne montovali ty ctverkovy...nutno podotknout e ty dvojky litaj do ted a hodne lidi je stale chce, nekteri vic nez ty nejnovejsi typy...jinak je ctverka celkove horsi, hlavne podvozek...
Datum: 13. února 2010 13:25
 taky shanim 350 ale bejt tebou tak koupim spis typ 634. Jasne neni tak pohodlnej a nebrzdi tak dobre jako 640, ale ten motor je lepsi, nez novejsi hlavne jde uz od nizsich otacek, narozdil od novejch, ktery tahnopu az ve vyssich otackach. triapule sou o dost zivejsi je to znat i pri presedlani z 250. kdyz nanich po koupi udelas udrzbu jako novou elektriku a GO tak mas na "chvili" vystarano a kdyz dokoupis to VAPE, tak je to z vetsi casti v podstate bezudrzbovej stroj. a na svuj vek umej taky docela upalovat
Datum: 13. února 2010 12:45
 no proste posledni triapule, gdo na ni nejel tak newi, je to proste specificky stroj...spolehliva je, pokud neni problem v eletrice bo v klice tak se da secko spravit za jizdy na kolene, ovsem tahat pak secku kabelaz ze ctyricitky ven bo repasovat kliku je zahul...co k ni jinak rict, "nejmodernejsi" a zaroven posledni z cele rady, o jizdnich vlastnostech se vyjadrovat nebudu, to si musis zazit, jak uz jsme rekl tak doma si udelas secko (sveho casu pred kazdou sezonou puleni motoru jsem provadel a nedelalo mi to problem), na serizeni je to taky jednoduchy a dily jsou levny a snadno dostupny, prece jen se jeste vyrabi (pro vyvoz na Kubu a jinejch rozvojovejch zemi) takze se soucastkama neni problem...gdybych mel tu moznost tak si ji poridim znova ovsem gdyz uz tak bych si tam poridil VAPEcko bo ten bezkontakt od Ducati, s tim zapalovanim (a dobijenim) byl dycky problem a takhlec se to da krasne elegantne obejit...jinak pokud vybiras od rady 638 tak bych ti doporucil spise 639, ma pohodlnejsi sedlo a za delsich jizd je to rozdil mezi 639 (638) a 640, a je taky velky rozdil pri rizeni 638 a 639, kotouc oproti tomu dvouklici uz umi pekne brzdit a ne jen zpomalovat...cenove se vejdes v pohode do 20 klacku s hooodne peknym strojem nebo se 640 s oilmasterem, mimochodem paradni vychytavka, jak vzhledem ke kouri tak zivotnosti motoru a o dost nizsi spotrebe oleje je to taky rozdil...koupis devitku, udelas si ji k obrazu svemu a pak uz si budes jen vrnet jakou masinu to mas (slovy klasika - na podobnem stroji se projizdel i tvuj deda pred 50 lety)  takze ber ji vsemi deseti a nerozmyslej se
Datum: 13. února 2010 12:14
 spolehliva pomerne je, jede jako kazda 350...
Datum: 13. února 2010 11:40
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel5272
 hoši mam dotaz ohleedně mího fichtla.sešteluju spojku a všechno funguje jak má ale po ujetí nějakejch 4 km prostě nevysatvuje,pak musim zase seštelovat a je to to samí,šroubek dole se nepovoluje je zajištěnej a nahoře se to taky nepovoluje,lamely sou starý tak 3 měsíce,fungovalo to a najednou přestalo nevim co s tim.olej mam převodovej,vše jak má bejt ale.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2010 15:31
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel5272
 tak sem to rozebral a zjistil sem že spojkovej koš je dotaženej.tak sem to složil ještě jednou sešteloval a že to pudu project.otevřu si vrata u garáže vyjedu ven a uš nefungovala,tak sem jí přitah a takovejch 5km spojka fungovala nádherně.ale teď už zase ne.uš si s tim nevim rady,mněnil sem snad všechno....
Datum: 13. února 2010 15:31
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo to já jsem si myslel taky..a pak se mi stejně povolil  ono to nechce zařadit 1 když utahuješ koš ale nejlepší je tam zařadit 3 a podržet sekundární kolečko(kus dřeva jsem tam nacpal) a pak ho dotáhneš na tvrdo
Datum: 13. února 2010 11:45
Jméno: kAbYs
IP: uživatel3563
 Jo Jo.. mrkni jestli nemáš povolevou matku u spojkovýho koše taky se mi to stalo a byl jsem z toho na nervy než sem na to přišel...a když budeš dotahovat tak kup rovnou i novou bezpečnostní podložku...=)
Datum: 13. února 2010 11:21
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel5272
 to uš mně napadlo taky ale kontroloval sem ho kdyš sem tam dával ty lamely zajistil sem ho dobře takže si nemyslim že by se povolil.
Datum: 13. února 2010 11:21
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak to nevím ale já jsem si koupil nový tyčky (ně tady z FK) a najel jsem na ně asi 100 km   pak se úplně rozmačkali...jo a ted mě napadlo že by jsi mohl mít povolenej spojkovej koš
Datum: 13. února 2010 11:10
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel5272
 spojkový tyčky ne jenom pružinky na lamely a segrovky.tyčky byli malinko vymačkané od kluičky tak sem je otočil
Datum: 13. února 2010 11:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nekupoval jsi nový pojkový tyčky??
Datum: 13. února 2010 11:04
|



|