Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Jakou hodnotu byste tipli na tu babetu co mám uprostřed mé profilové fotky? Je pojízdná, seřízená, jak nová a má katalog ND a příručku k obsluze.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2009 14:26
 Neprovokujte.
Datum: 30. listopadu 2009 14:26
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 1500max
Datum: 30. listopadu 2009 14:21
Jméno: ringo
IP: uživatel6910
 Tak 500 to je reál.......
Datum: 30. listopadu 2009 14:14
 No vidíš, já ji měl úplně zdarma.
Datum: 29. listopadu 2009 20:07
 tu co prodáváš sem koupil za 300kč
Datum: 29. listopadu 2009 19:33
Datum: 29. listopadu 2009 19:22
 Tak to je celkem rozdíl, tady to lítá mezi třemi a pěti tisíci. Já ji inzeruju někde za 4000Kč a někde za 3500Kč a nikdo neprojevuje zájem až mě to štve.
Datum: 29. listopadu 2009 18:48
Jméno: babeták
IP: uživatel4183
 +- 5 000 ,- kč
Datum: 29. listopadu 2009 18:44
 3000,- max
Datum: 29. listopadu 2009 17:33
 Je to podle nějakého roku, ale všechny tyhle historický to splňují. Prostě jak to má šlapky a 50 ccm tak to potřebuje jen pojistit.
Datum: 29. listopadu 2009 17:09
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Aha,,sorry já myslel,že TP nepotřebuje jenom stadion a jaweta.
Datum: 29. listopadu 2009 17:06
 Co furt máte s tím Tp??? Babeta, stadion, jaweta ŽÁDNÉ TP NEPOTŘEBUJÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tam stačí zaplatit pojistku a ostatní ti můžou vlíst na HRB.
Datum: 29. listopadu 2009 17:01
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 4-5 tis,pokud má TP
Datum: 29. listopadu 2009 16:44
 Nedávno jsem tu psal kvůli dusící se jawě 555. Tak první poznatek-ve výfuku chyběl tlumič, nějaký vůl(já to nebyl) ho uřízl a nechal jen ten koneček se závitem. Za druhé jsem vyměnil hrozně vytahaný řetěz a vyčistil komplet karbec(přes trysku ani nebylo vidět na druhou stranu), ale ta tryska je hodně porejpaná a bude nutné koupit novou... A pak jsem zjistil že mám největší vzdálenost mezi kladívky v HÚ 1mm!!!!!!!!! a jezdí skvěle. Ale furt mě trápí veliký volnoběh, poraďte co s tím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 21:12
 To je dost možný. A je nějaký těsnicí tmel na ty příruby?
Datum: 29. listopadu 2009 21:12
 tak ti treba saje faleš... ale skus ten sroubek... zato nic nedáš
Datum: 29. listopadu 2009 20:54
 Ale já si na tu vůli nestěžuju, já to píšu, abych upozornil na to, že nemám moc vyšroubovaný šroubek lanovodu. A taky mi to lítá jak prase. A posunutí plíšku to nevyplepší ani o chlup, to jsem už zkusil, jediný co se změní je to, že svíčka má místo hnědé barvy(jako mám teď) černou jak uhel a nechávám za sebou modré obláčky.
Datum: 29. listopadu 2009 18:18
 a 1 mm mezi kladivky mám taky a líta mi to jak kráva
Datum: 29. listopadu 2009 18:00
 i já mám nejakou vuli na rukojeti.. je to dáno kolejkou nez se chytne.. proste to skus a nemel.. jinak jestli to nebude tim a je zapalk ok, tak bych rek, ze to máš chduý.. zkontroluj si palivovej kohout jestli neni zacpanej (tece tam min benzinu a je to chudy) a kdyztak sniz jehlu... tim obohatis smes a nebude to rvat
Datum: 29. listopadu 2009 17:59
 To vím, ale když mám v rukojeti 2cm chodu naprázdno, tak tam chyba asi nebude... A ta vzdálenost mezi kladívky 1mm je celkem divná.
Datum: 29. listopadu 2009 17:43
 volnobeh se u 555 steluje tim napinacim sroubkem na bowden co je na vicku od soupatka
Datum: 29. listopadu 2009 17:33
 Tam se jaksi štelovat nedá. Tam je to napevno a já mám 2 cm mrtvého chodu v rukojeti a furt nic.
Datum: 29. listopadu 2009 17:00
 neostáva ti vysieť alebo sa ti dajak nezadrháva šupatko? a skúsal si ten voľnobech zošteľovať?
Datum: 29. listopadu 2009 16:48
 Nazdar, mám otazkú kde a kedy na slovensku sa robia fichtl day, cup, cross? Najlepšie východné
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 15:17
 zdar, mam 555ku, pred mesicem jsem vymenil futra ve vidlici ale kdyz zatacim tak mi to kolo skace, jakoby cuka. Cim to muze byt? Stve me to protoze jsem vymenil ty futra a je to horsi nez predtim!
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 21:45
Jméno: Dealer
IP: uživatel5299
 koukni na to kolo jestli není povolenej výplet, stává se to potom je potřeba kolo vycentrovat a bude to OK
Datum: 29. listopadu 2009 21:45
 bouli na kole nemam, toho bych si snad vsiml...a kolo je jako utazeny takze nehaze ze strany na stranu. co jineho? muze to bejt tim ze se jedno futro uvolnilo pod vlivem vazeliny?
Datum: 29. listopadu 2009 20:04
 a nebo mas bouli na kole
Datum: 29. listopadu 2009 18:16
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 mozna ti hazi kolo dostran
Datum: 29. listopadu 2009 15:50
 Čus draci hele prosím Vás potřebuju nutně poradit ... když zapnu benzín a chvíly jezdím tak mi začne jak je karburator tak tam je takovej čvonč z kterýho má kapat do odkapavácí mysky beznzín ... me to tam normale teče prodem ... plovák děravej není a jehlu mám na tom brvím zářezu pořadte pls jak na to aby mě to nedelalo díííky za odpovědi ....
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 14:55
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 treba nastaviť hladinu plavákovej komory
http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html si to pozri
Datum: 29. listopadu 2009 14:55
Jméno: Lukas
IP: uživatel3956
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 19:10
 koukam ze ty ses pri penezich, tak prijed ja ti necham za tu cenu 3 pionnyru sice bez tp ale budes mit 3  co je lepsi 1 nebo 3  kdyztak napis na icq je v profilu a mail dvd.speedy@seznam.cz
Datum: 29. listopadu 2009 19:10
 No pokud je to fakt kamošův pincek a je v pohodě tak ho vezmu,a vzal bych ho i tak.Je fakt pěknej a navíc s papírama.A ode mě nedaleko,tak díky za rady draci
Datum: 29. listopadu 2009 16:55
Jméno: ..
IP: uživatel6830
 ty voe to je kámošův pincek jo sral se s nim dosti dlouho toho koupit můžeš ten je dobrej
Datum: 29. listopadu 2009 15:17
 tak prvni co bych kontroloval tak vule v kolech, kyvce a krku rizeni pak jestli jde plynule zatacet (rizeni nesmi "skakat" nebo chodit jako po stupnich), jestli neni hnutej ram atd. je toho hafo
Datum: 29. listopadu 2009 13:52
 *mám dát pozor
Datum: 29. listopadu 2009 13:49
 Jo na ty papíry ohledně toho GO už sem se ho zeptal tak uvídíme co napíše.Ještě jedna věc,když tam přijedu na co si má dár pozor?Co si prohlídnout dobře atd.,abych nekoupil špatně.Díky
Datum: 29. listopadu 2009 13:48
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Pokud ti nějak doloží GO,tak to je dobrá cena.
Datum: 29. listopadu 2009 13:42
Jméno: Standa
IP: uživatel8057
 já bych nedal víc jak 3500,- nevypadá moc dobre......
Datum: 29. listopadu 2009 13:42
Jméno: Buran
IP: uživatel1450
 Tak toho rozhodně kup ten stojí za to. I ta karimatka se bude hodit
Datum: 29. listopadu 2009 13:29
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 cau draci pri velkejch otackach se mi to dusi jenom na dvojku se mi to dusi a jenom kdyz jedu .!!!poradte ? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 13:14
 profoukni trysku....pořádně vyčisti víčku.....vyčisti kohoutek od nádrže a pak by to mělo na 100% jet.=)
Datum: 29. listopadu 2009 13:14
 čai hale mám babettu 210 ? a chtěl bych si tam dát digitální tachometr, ale ten jak se dává normálně na kolo prostě normální tachometr aby fungoval správně ? a dal se zapnout a vypnout ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2009 14:39
Jméno: Jura
IP: uživatel7035
 Zadává se obvod kola, ale vše je v návodu u tacháku.
Datum: 30. listopadu 2009 14:39
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 ale tam si musíš spočítat něco jak máš velké kolo pruměr nebo nevim přesně
Datum: 30. listopadu 2009 14:25
Jméno: Jura
IP: uživatel7035
 A jakej mas problém? Kup si tachák jakej se ti libí, namontuj ho tam dle návodu jako na obyč kolo a bude ti fungovat.
Datum: 29. listopadu 2009 18:43
 Dobrý den chtěl bych se zeptat porídil sem si čz 125/516 jezdil jsem a druhý den se mi ucpal karburator vyfoukal sem ho kompresorem slozil na volnobeh a vzduchoví šroub sem nesahal nasadil na válec dal vzduchovej filtr a nastartoval ji a vubec nechce jít do otáček nevím co stim mam delat budu rád za každou radu děkuji Vaclav.Zdenek@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 13:40
Jméno: kraken
IP: uživatel6858
 a máš to přetěsněný ?
Datum: 29. listopadu 2009 13:40
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 treba je to vyfoukaný španě. zkus to ještě jednou
Datum: 29. listopadu 2009 11:51
Jméno: cooke
IP: uživatel6644
 Čau draci.Já už fakt nevím.Když strčím prst do faje a prošlápnu, tak mě to kopne,ale když nasadím svíčku, tak to jiskru nedává.pls poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 9:51
Jméno: BooCheer
IP: uživatel8217
 Vitaj fridrichu  Vzdyt jsem ti toho pařeza opravoval a říkal jsem ti že ti skratují drátky na kladívku  Máš tam špatnou tu gumu,ve které je šroubek který drží kladívko i ty drátky a tím pádem se ti ty drátky dotýkají kostry.
Datum: 16. ledna 2010 9:51
Jméno: Pangi66
IP: uživatel1835
 skus si pohrát s odtrhem na svíčce jestli není moc velký nebo malý
Datum: 29. listopadu 2009 17:56
Jméno: Standa
IP: uživatel8074
 dobre,dobre.......takze neco z toho leze ale je to slabý......zaprve skus poradne seridit kladivka!! skus jiný kondenzator,možná fajfku......
Datum: 29. listopadu 2009 14:20
Jméno: cooke
IP: uživatel6644
 už jsem měnil tisíc svíček  a při zkoušení jsem měl svíčku na válci
Datum: 29. listopadu 2009 13:19
 Zkuz vyměnit indukční cívku.
Datum: 29. listopadu 2009 13:15
 nebo slaba jiskra...
Datum: 29. listopadu 2009 12:08
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Špatná svíčka, podle mě.
Datum: 29. listopadu 2009 12:06
 A zkošel jsi jinou svíčku?...
Datum: 29. listopadu 2009 12:04
 a prilozil si svicku k hlave nebo k valci kdyz si slapal?  jinak zkus dat svicku do fajfky a chytni svicku za ty kontakty kde to ma davat jiskru schvalne jestli te to taky kopne...
Datum: 29. listopadu 2009 12:03
 Ještě jsem se zapoměl zeptat ...mám originál návod na obsluhu Mustanga a tam píšou ,že starý olej mám vypustit a propláchnout nějakým "proplachovacím olejem (OL B2)"mám to proplachovat něčím? Nebo tam mám nalít po vypuštění starého rovnou nový....děkuji za názor...
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 15:54
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jestli toho pionyra mas rad tak to proplachni muzes petrolejem nebo benzinem projed tokousek a hnedka to vypust a pak tamnalij novy olej
Datum: 29. listopadu 2009 15:54
 gdysy to duvod melo, dnesni vyrobci oleju s tim pocitaji ze tam vzdy trocha toho stareho zustane a tak ty novy delaj podle toho, proplachovaci olej se nemusi a vlastne ani pomalu nesmi pouzivat (u pio to nevadi ale jine masiny se mohldy pak pri kontaktu stareho oleje moderni koncepce s aditivy a vsim moznym s tady tim vyplachovacim se nemusely shodnout, byvalo tam riziko zadreni ale hlavne znehodnoceni oleje pristiho a gdesi cosi)...navic ho dneska prakticky uz skoro nesezenes...takze zahrat jizdou, vypustit, nalejt novej...
Datum: 29. listopadu 2009 13:06
 melo by se to proplachovat, ale uplne staci kdyz vypustis olej z jizdou zahratyho motoru a nalejes novej
Datum: 29. listopadu 2009 11:39
 Ahoj...chtěl bych se zeptat jaký olej mám lít do JAWY MUSTANGA?...do převodovky mám na mysli...jinak do benzínu liju GARDENA 2t...mám možnost mít nějaký PP 90 dnes už se to prý jmenuje jinak sice ,ale tj jedno...prosím napíšte svůj názor děkuji...
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 17:55
 Je je pp90 je hustčí ... pro marmál fichtla doporučuji pp80 ale podstatně to neva
Datum: 29. listopadu 2009 17:55
Jméno: leeus
IP: uživatel4897
 nalej tam bud pp80 nebo pp90 v tom neni rozdil
Datum: 29. listopadu 2009 10:44
 Klidně ho tam lej. PP90 je dobrej. Můžeš ještě tam lít PP80. Cynicol (myslím takhle se to jmenuje) je firma která tyhle oleje vyrábí.
Datum: 29. listopadu 2009 10:31
 čus draci jak je na pístu napsáno kolikatej vybrus tam je tak ja to na tom svim pístu uz nemám videt kolikatej to je a jak to jinak poznam kdyz to na tom pistu neni videt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 11:57
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 *nejpřesnější
Datum: 29. listopadu 2009 11:57
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 zmeraj koľko má mm a s desatinami
Datum: 29. listopadu 2009 9:51
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 změř válec, je to nepřesnější
Datum: 29. listopadu 2009 9:42
Jméno: herrbode
IP: uživatel5908
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 16:43
 aha  a na kdy planujes renovaci?
Datum: 29. listopadu 2009 16:43
Jméno: herrbode
IP: uživatel5908
 ok..ja to nepopiram ale tyhle sou delany presne podle urvanejch origo...
Datum: 29. listopadu 2009 16:36
 ja mam nulapetku s revmaplechama a ty packy tam sou jenom na ten nejvetsi plech co zakrejva nohy a sou tam 2 diry..a urcite je to original protoze i na tom plechu je primo takova vyhluben takze to dovrtavany neni
Datum: 29. listopadu 2009 16:07
Jméno: herrbode
IP: uživatel5908
 jo sou dodelavany protoze tam ty byli rezavy a urazeny..jinak co sem slysel tak normalni nulakoule s revma plechama ma v tech packach jen jednu diru sportka dve..
Datum: 29. listopadu 2009 15:53
 u 555 to mám na drzeni takovyho toho plechu co zakryva draty myslím.. a taky to e jako zarazka na riditka aby nebouchali do nadrze
Datum: 29. listopadu 2009 15:42
 no vypada to tak, toho sem si nevsiml.
Datum: 29. listopadu 2009 13:49
 tak to jo,me prisli jako kdyby je tam nekdo dodelaval,dobre uz mlcim
Datum: 29. listopadu 2009 13:18
 ale ty drzaky jsou tam stejne, drzej brisko, ne?
Datum: 29. listopadu 2009 13:08
 JA SI TO PRECET,ALE KDYZ SEM KOUKAL NA FOTKU SE STITKEM NA TY 05TCE TAK SEM TAM VIDEL PRIVARENY DRZAKY CO MAM NA NORMALNI 05TCE NA REVMAPLECHY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 29. listopadu 2009 12:04
 Zravím všechny nevíte někdo jestli v kategorii klasik jsou povolené vidlice ze síma nebo vše musí být jak z fabryky,a poslední dotaz jestli se kona nejakej fichtl cup v okolí Velké Bíteše.dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 11:58
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 správně by originál , měl co nejvíce dosahovat vzhledu jako z fabriky
Datum: 29. listopadu 2009 11:58
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 To je u kazdyho jiny
Datum: 29. listopadu 2009 9:07
Jméno: Jawa..20
IP: uživatel8071
 zdar hosi potrebuju radu sel by tachometr ze simsona do fichtla jestli by tam rozmerove sedl a pasoval na to nahon s fichtla a jestli ukazuje presne dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 12:42
 Zdar tachak pasuje a nahon je upe stejnej!jedinej problem je ze siflakuf tachos se toci obracene nez fichtlackej  Jesi shanis tachos tk tu na fichtlkramku je celkem good.nebo ze zahradni techniky nakej digital
Datum: 29. listopadu 2009 12:42
Jméno: Jawa..20
IP: uživatel8072
 A z ceho tam de dat tachometr aby byl aspon do 90km/h
Datum: 29. listopadu 2009 11:01
 Zdarec to nepasuje jak je tam to lanko tak tam je na koncu lanka tykovej ctverecek a tu matku no a na simsonovi je na tym lanku misto toho hranatych ctverecka takovej trochelnicek...
Datum: 29. listopadu 2009 9:28
 Zdar jak sviňa tak co kdo pojede na jaře slavkovskej fechtlcup? letos jsme suprově připravení co vy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 10:07
 jestly myslíš ve Slavově u Brna tak bych se tam chtěl ukázat...na stroji už pracuju, tak snad to stihnu
Datum: 29. listopadu 2009 10:07
Jméno: xBorecx
IP: uživatel8070
 Ahoj chtěl jsem se zeptat jestli někdo nevíte o kolik mm snížit hlavu na 175/356 motor je po go a je tam nová ojnice ckr a na klice jsou nový ložiska tak bych chtěl vedět o kolik aby to bylo trochu znát na výkonu ale aby to nějak moc výrazně nesnížilo životnost. děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 22:17
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 jj kroutak to je jasny i spodek to zvedne.ale pritvdi se chod motoru a ,,podle me,,ho tolik NEPRETOCIS.....viz moje Jawa 23 origo palcka origo motor z poradnyho kopce podle stejnyho tachaku(fichtlackyho)prez 80 a s palickou spalovak 5,5,ml sem se tak tak priblizil pod 80,ale zase dys sem ten kopec vyjizdel tk to bylo docela znat....tady se to taky us resilo....!!!!a vysledek....nepretocis....
Datum: 29. listopadu 2009 22:17
 pestic: naopak mas tam vetsi tlak a kdyz ti v tom, desnym tlaku vybuchne směs tak to jde vic do otacek a do kroutáku to JAWA: je to nekde napsaný myslim ze se to probiralo na manii
Datum: 29. listopadu 2009 15:33
 Mildo nechci nejak rejpat,ale cim vetsi komprese tk tim vetsi otacky?NEE!ja teda slysel a zni to i logicky ze pri zvysene kompresy nvim od kolika do kolika motor tolik nepretocis diky tlaku!  a chlazeni by se melo zlepsit ne zhorsit! 
xBorecx a dys si delal goo motoru tk proc sis nenechal udelat vybrus na 215ccm?nebo neco prez 200ccm abys mel jeste moznost vybrusu.Napis do tk-moto tam snizuji hlavy a urcite ti poradi vhodnou kombinaci....
Datum: 29. listopadu 2009 12:49
 mildo dobře ty  takže s tím co mám v motoru už by měl mít o 3 koně víc, jen to nějak necítím
Datum: 29. listopadu 2009 10:10
 tak hele životnost ti to nesníží pokud komprese nepřesáhne cca 1:11 tvůj motor má originál kompresi 1:7 takze bych se nebál snížit to o 1,7mm výkon ti to pridá asi tak 2koně ale hlavne ti to zvýší otáčky motoru a tím i krouták eště bych ti doporučil nechat si navarit další žebra pro větší chlazení cím víc otážek tím větsí teplota
Datum: 29. listopadu 2009 8:30
 čau hale proč mám pořád černou svíčku ? co mám udělat aby to bylo dobrý ? a ještě když dám na jehle na 1, nebo 2 zářez od skora tak se mi to drží pořád v otáčkách co mám udělat aby to neddrželo pořád jinak karbec jawa 555 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 7:45
 Možná udělat gufera nemusíš ani půlit motor a investice 2hod času a 50kč.
Datum: 29. listopadu 2009 7:45
 MAM TAKOVY PROBLÉM !!!! koupil jsem si novou motorku JAWU 250 od jednoho chlapka .. říkal že by to mělo jet že jela naposledy v roku 2002 akorat teď nejede cena byla 9000 tisic!! ale v na motorce jsou krasně chromované kola vyfuky kolena nadrž a podobně (kompletně s papirama všechny zámky sedí, ORG. nařadi java, hustilka a i prošla lékarnička  ..) !! ....................ZJISTIL JSEM ŽE TO NEHÁŽE JISKRU SKOUČEL JSEM ODTRH A PODOBNĚ ALE NEPOMOHLO CO MÁM UDĚLAT ABY TO HAZELO TU BLBOU JISKRU ? baterku mám novou
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 10:55
Jméno: Horst
IP: uživatel6910
 Změř si přívod ke spínací skřín'ce a od spín.skřínky k indukčce.Stačí k tomu obyč.žárovka 2W.
Datum: 29. listopadu 2009 10:55
 Zrob celú elektriku na novo ja viem veľa roboty ale aspoň maá istou že to čo si zrobil je funkčne radšej týždeň robiť elektriku ako mesiac hľadať skritú závadu ale môžno len ako hovoria prečístiť zaoxidované kontakty popripade vymeniť starý VN kábel popripade skus zmerať fakju čí je vodiva mi skamaratám sme nevedali čo je na fikovi za problém v elektrike a nakoniec to bola fajka
Datum: 29. listopadu 2009 10:00
 zoxidovaný kladívka, svíčka, kondík,indučkafajfka a VN kabel. kontrolní otázka: svítí to na baterku??
Datum: 29. listopadu 2009 9:27
 tak nemáš třeba nekde prerusenej kabel .. možná by nebylo na škodu nechat tu elektriku celou predelat kdyz to stalo nekde ve stodole od 2002
Datum: 29. listopadu 2009 8:45
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 A ukaž nějaký foto
Datum: 29. listopadu 2009 0:29
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 skus třeba indučku,pojistku u baterky,ukosření,nebo to co radí zajíc
Datum: 29. listopadu 2009 0:21
 zkus kladivka jestli je nemas ukostreny,maj tam bejt takovy podlozky co nevodej elektriku tak je zkus vymenit a vrat je tam presne jak je mas za sebou
Datum: 28. listopadu 2009 23:08
|



|