Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Cau lidi potreboval bych poradit jaky pouzivate olej jak MINERALNI tak POLOSYSNTETIKU plnou nechci pro fichtla zbytecnej luxus... do tet jsem jezdil M2T a uz me nebavi vsude krabon a v benzinu se to snad nerozpousti (casem si seda olej v nadrzi a pak problem oziviti) tet pozadavky k oleji nejakej kvalitni,v benzinu dobre rozpustnej, aby nekarbonoval, cenove prijatelnej, aby vydrzel vetsi zatez (nebat se chvili drzet plnej plyn) jinak naky huly/nehuli smrdi/nesmrdi neresim diky za typy
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 22:11
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 nebo třeba olej husqvarna xp je to taky minerál tento měsíc je to už přes rok co ho používám a najezdil jsem na něm tisíce kilometrů a už nikdy nebudu měnit a ani se mi nechce nic zkoušet předtím jsem si koupil jeden litr valvoline mineral 2t olel to špatný nebyl a šlo poznat že jsem prostě nevytahl maximálku. Prostě všechny oleje do dvoutaktu jsou lepší než m2t.
Datum: 26. listopadu 2009 22:11
Jméno: Horst
IP: uživatel6910
 Kup si lepši třeba shell advance SX 2T,jak tady někteří uváděj-je dobrej!!!!Nebo co tady ten oil standa uvádí, jezdím na něj taky. Nebo Motul 510 ,to záleží na Tobě co si vybereš.Dneska je dost velký výběr.Syntetika na obyč. fichtla je opravdu luxus!!!!
Datum: 26. listopadu 2009 15:20
 kocj - misto toho aby si byl rad ze sem pisou zkuseni jako standa a kolecko tak je tady jeste s prominutim posilas do pééééé.... zajimalo by me jak by to tu dopadlo kdyby do ted ani jeden ze zkusenejsich neporadil.to by si asi ani sam nevedel jak vymenit olej v motoru..jako sorry ale tohle je stejna urazka jako tady urazis ostatni.a pak proc se tu vsichni hadame.neni to o tom ze se tu bavime o olejich ale o tom,jak tu nekdo odpovida,napriklad ty tedko..
Datum: 24. listopadu 2009 22:32
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 kocj heh  koukam mistr sveta v ladeni 2t  hele frajere definuj ,, normalni otazku'' hledal jsem tu jenze jsem asi neschopnej protoze ja u pc jako treba ty nesedim 8 hodin denne u PC .. uznej nemuzu prijit do obchodu a zeptat se na nejakej dobrej olej vsichni jiste vime ze obchodin ukaze na nejake blato za spustu prachu tak se ptam borcu co uz maj neco nalitano jezdej zavody, motorkam se venuji a vi
o cem je rec sam muzes videt ze k temno borcum nepatris mas jen blbe keci ale abys poradil tak to ne  JINAK VSEM DEKUJI ZA REAKCE
Datum: 24. listopadu 2009 21:15
 jo a m6a je normalní motorovej olej
Datum: 24. listopadu 2009 20:24
Datum: 24. listopadu 2009 19:56
 omlouvam se standovi ze jsem vyjel ale uz to je sakra trochu moc daves ty se neumis zeptat na neco normalniho takova otazka tady byla uz 100x tak se stacilo podivat na stare dialogy a odpoved bys dostal a to budte radi ze tu neni fikus ten by vas zaslapal do zeme
Datum: 24. listopadu 2009 19:49
 ty si dobra p..a ty meris miru moji zkusenosti podle toho kolik jsem vyskousel polosyntetik tak to tem fikum strasne hodne rozumis. Ze se tady vubec bavim s nejakym 12-ti letym hajzlem ktery vcera sedl na motorku a uz frajeri!
Datum: 24. listopadu 2009 19:37
Datum: 24. listopadu 2009 19:36
Jméno: standa
IP: uživatel8029
 to mam nejradsi frajery co este nic neukázali,jsou tu poprví a jen umej blbě kecat.........rekni nám ty jakou polosyntetiku máš oskoušenou a nech si blbý kecy
Datum: 24. listopadu 2009 19:26
 standa ty radsi nerad nebo to zase skonci spatne
Datum: 24. listopadu 2009 19:21
Jméno: standa
IP: uživatel8029
 zapomel jsem dodat k tomu Speedmixu.......stojí u nás 220,- litr.....na motoru sem mel 8.výbrus a po najetí zhruba 600km(este trochu táhnul) jsem s ním absolvoval závod v Pavlikově,dostalo to hroznej kotel a výborně se to zajelo........ten olej fakt doporucuju!!!!
Datum: 24. listopadu 2009 19:06
Jméno: standa
IP: uživatel8029
 hele jezdil sem 2 roky na polosyntetiku Motorex Speed mix......válec bez známek opotřebení,vůle v zámkách kroužků stejný,jak kdyz sem je tam daval,karbon minimum,to co bylo na pístu sem utřel hadrem......ted mam na zajíždění minerál Motul Motomix 100 2T a jako zatim mi sklamal......parkrat sem se na nej svez,sundal sem hlavu a na pistu uz byl povlak karbonu.....taky to šlo utřít......holt minerál......
Datum: 24. listopadu 2009 19:02
 hlavne ze sem pises ty...
Datum: 24. listopadu 2009 18:51
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 ještě že sem zase nepiše fíkus =D
Datum: 24. listopadu 2009 18:41
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Motul 510
Datum: 24. listopadu 2009 18:35
 já jezdím na agip mix 2T,Stojí 150,je to minerál,moc nekouří.nekarbonuje,je to něco podobného jako shell advance sx....
Datum: 24. listopadu 2009 18:02
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 shell advance SX - + - 100 Kč,mineral,nekouří,minimálně karbonizuje,dobře maže. Než přejdež z M2T na lepší olej,tak dekarbonizuj.
Datum: 24. listopadu 2009 17:58
Jméno: LA
IP: uživatel4183
 m6a je motorový olej do naftových motorů
Datum: 24. listopadu 2009 17:54
 Na origoš fichtla bych doporučil lepší mirerál a nebo nějakou jevnější polosyntetiku...Nemám s tímhle ojele moc skušenost ale i standa říkál že je to slušný minerál : mol dynamix sprint 2t
Datum: 24. listopadu 2009 17:53
 skus m6a já na něj nedám dopustit cena cca 70kč/l
Datum: 24. listopadu 2009 17:45
 hoj draci jám takovej problém na fíkovi a už su z toho na prášky dělal sem go motoru a koupil sem uplně movy civky a kondík když sem to zapojil tak to jiskru dává ale pionýra nanastartuju aji kdybych se u toho po*ral zapalování je seštelovany cívky nový kondeazátor taky indučka před go fungovala jiskru to dává ale nechytne já už fakt nevim co s tim
prosím poraďte mi někdo nebo mě z toho asi šlahne svička taky nová a nejede zmetek pls porad´te
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 21:06
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 je to ta stara svicka nemuzu ji v garazi najit zitra se jeste podivam jinak pro bobacz: nejsem blbej mel jsem odtrh
na svicce spravnej  nevim je to zajimave
Datum: 24. listopadu 2009 21:06
 hoši strašně moc vam všem děkuju já jsem myslel že mě z toho pincka už jeb*e skusil sem to sklepnout na 0.5 mm a fichtl naskočil na drb jako za srarej časů díky mooc všem
Datum: 24. listopadu 2009 20:13
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 no ale jeste si sem nenapsal jestli - je ta svicka po startovani mokra od benzinu - jestli ti tam vubec jde benal zj - ale svicka ma mit tak tech 0,5 mm - 3 mm - to snad ani nejde- to bys to uz musel snad mit skoro narovnanej ten kontakt
Datum: 24. listopadu 2009 19:57
 mi to delalo ted nedavno posskladal jsem motor jiskru hazelo ale fik nechytl vymenil jsem snad 10 kontaktu 30 svicek nakonec jsem vymenil rotor a chytl na prvni nakopnuti
Datum: 24. listopadu 2009 19:29
 OMG, michale ty si trubec.....  3mm mezi kontaktama..... to se nediv...venku to jiskru hodí, ale ve válci pod tlakem ne. dej 0,4 jak má být.
Datum: 24. listopadu 2009 18:50
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Měl jsem ten problém taky. Nová svíčka, jiskra jako prase, cívka ok, kondenzátor ok, benzín byl, ale pionýr nic. byl jsem z toho hotový a nakonec jsem zjistil, že byla v karburátoru vypadlá jehla trysky z té závlačky.
Datum: 24. listopadu 2009 18:26
 není to málo?04mm ted tam mam asi 3mm
Datum: 24. listopadu 2009 18:19
 Jo ale ty nové svíčku můžou mít různou vzdálenost od kontaktů. Pokud má moc velkou vzdálenost teď plácnu třeba 1mm , tak správně má být 04mm-0.5mm proto asi Dave's nešlo nastartovat.
Datum: 24. listopadu 2009 18:15
 jo a jak se ta svička jmenovala?
Datum: 24. listopadu 2009 17:59
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 ja bych byt tebou zkusil laborovat se svickama ... taky se mi stalo ze jsem poskladal motor vse fungovalo a koupil novou svicku nic.... rikam si koupim 2 novou a taky nic nakonec jsem nasel pod ponkem vyrezlou hnusnou svicku ocistil nastavil odtrh a chytnul na 1 slapnuti
Datum: 24. listopadu 2009 17:48
 čau mám babettu 210 a po chvilce ježdění mi chcípne jako třeba když pustím plyn tak to třeba půl min. vydrží a pak to chcípne čím by to mohlo být ? pls odepište
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 17:29
Jméno: drak88
IP: uživatel7956
 zdarec schánim novou převodovku na jawu 350 kejvačku.pokud byste nedko mel nebo vedel kde se dá sehnat naka uloženka tak mi dejte vedet,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 20:58
Jméno: drak88
IP: uživatel7956
 no jo,ale já mam obamu s toho ze je u toho napsano ze je to z turecka,celkem sem nasipal do motoru vsecko novy krome prevodovky,vydličky a automat,a najel sem 200km a zacla mi cukat 4ka jako kdyz to nachvily vyradi a pak se to vrati pri vysich otackach a pak trojka zacla vypadavat,cetl sem ze je to zaoblenim tisicihranu v kolecku nebo vystupku na koleckach nebo na hridely a ma to tendenci jit od sebe a tudiz zaradit neutral.
Datum: 24. listopadu 2009 20:58
 A co třeba zde ve fichtlkrámku v sekci Kývačka/Panelka - chybí je předlohové kolo 1. rychlosti. To byl klidně sehnal použité ty moc netrpí na opotřebení.
Datum: 24. listopadu 2009 18:34
 Ahoj. Koupil jsem si na fichtla boshak[bošák] bo jsem chtěl nějakou spínací skříňku a potřebuji sehnat návod jak je propojený a co spíná po zasunutí klíčku apod. Můžu to sice proměřit měřákem ale já vím že se do toho zamotám. tak kdyby někdo měl tak mi prosím napište odkaz. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 16:17
 http://jawamania50.wbs.cz/Muzeum_motocyklu_v_Kasperskych_Hora.html přidal sem na stránky fotky z muzea v Kašperkách..naky fotky sou mázlí protože sem nechtel platit za povoleni k foceni tak sem obcas cuknul kdyz se ten protivnej dedek otocil na me
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 16:57
Jméno: hh
IP: uživatel8036
Datum: 24. listopadu 2009 16:57
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 19:32
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 Taky stojí 250 Kč  Já bych se na tom taky bál sedět.
Datum: 24. listopadu 2009 19:32
Jméno: standa
IP: uživatel8029
 podle me je to sedlo z céčka a nebo z téčka čízy......podle pruziny vypadá na vůdčí,ne tandem.......rozhodne bych to nekupoval.......po opískování z toho zbude hrstka deravynho bordelu.....
Datum: 24. listopadu 2009 18:55
 toto není ma péráká na péráka to má jinačí uchycení
Datum: 24. listopadu 2009 17:34
 Na inzerci a nemusel by stát zrovna 2000Kč, tak se ptám aby mi tam seděl.
Datum: 24. listopadu 2009 16:13
Jméno: ja
IP: uživatel8032
 fuuu to des si nasiel v potoku???
Datum: 24. listopadu 2009 16:11
 zdarec draci potřeboval bych poradit jak mam dat do JAWI 175 zapalování z pioníra (prý to de aby nemusela byt baterie) prosím poradte případne zasleze i foto dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 16:00
Jméno: šabatu
IP: uživatel6855
 Zdarec musis vyrobit takovou prirubu aby pasovala do toho vyhlubeneho v bloku motoru a pak to tam narves ten stator ale opatrne a nebouchat po nem kladivem!
Datum: 24. listopadu 2009 16:00
Jméno: A
IP: uživatel8033
 Jaky mam pouzit otackomer na fichtla aby fungoval popripade kde se da koupit a kolik stoji dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 12:28
Jméno: sagosek
IP: uživatel5570
 Čau prodám ti chceš? Měl jsem ho na 90tce ale jak jsem koupil od Sesu ten bezkontakt tak mi ukazuje 2x tolik otáček xD páč mi hazí jiskru i v DU i HU ten bezkotakt... dej vědět...
Datum: 25. listopadu 2009 12:28
Datum: 24. listopadu 2009 14:09
Datum: 24. listopadu 2009 14:08
Jméno: provaz
IP: uživatel8030
 Cau hele uz jsem to parkrat videl ale nvm jestli je to original - proste jsem videl stadaka s22 s karterama a valíčkem ze stadaku 11 a i se starym vejfukem z 11 - tak se ptam jestli je to origo- treba je to nejakej prechodovej typ - a nebo je to predelany. jestli je to origo tak nevite do jakyho roku se to takhle delalo???
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 19:50
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 ok - dik za odpoved.....
Datum: 24. listopadu 2009 19:50
Jméno: honza
IP: uživatel8035
 to je origo do cisla motoru 10 000 se delaly vyjicka i do s22
Datum: 24. listopadu 2009 16:06
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau, máte někdo na fichtlu laditelnou trysku od firesnek@sendme.cz ? jak jste s ní spokojeni? jde to dobře sseřídit? jaká byla kvalita zpracování?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 9:37
Jméno: standa
IP: uživatel8029
 kvalita super. Je dobrá na hrubý odladění,ale stejnak to chce potom dát trysku na tvrdo.....bez pérka se mi za jízdy povoluje......a furt s ní musim kroutit......
Datum: 24. listopadu 2009 9:37
 Líbí se vám taky Jawa 20 a 05 s revmaplechy?Nikomu z mého okolí se to nelíbí,tak se ptám,jestli nemám vkus nebo co
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 22:14
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Taktéš se mi líbí hlavně ta jejich praktičnost, ale na babettu 210 bohužel nejsou
Datum: 26. listopadu 2009 22:14
 mě se líbí taky 05 mám ji doma
Datum: 24. listopadu 2009 20:35
 Mě se taky líbí a hlavně když spadnu tak mi pod tím nezůstane noha
Datum: 24. listopadu 2009 17:57
 Já mám 20-tku s revmaplechama a nemůžu si stěžovat....Kámoš má bez revmaplechů a furt si stěžuje že ho nějak bolej kolena.
Datum: 24. listopadu 2009 16:04
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Mě se taky líbí revmaplechy, nohy pěkně v zákrytu a na zemi !
Datum: 24. listopadu 2009 15:44
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 revmaplechy se Vám všem začnou líbit, až budete chabrus na kolena...
Datum: 24. listopadu 2009 14:56
Jméno: herrbode
IP: uživatel5908
 Revma plechy sou pekny na 05ce,jinak na jinech fikach je nemusim ale mam 05sport takze bez revma plechu
Datum: 24. listopadu 2009 13:36
 Mám revmaplechy a líběj se mi, hlavně když je zima.
Datum: 24. listopadu 2009 8:59
 já je mám na kývačce a líbí se mi to!
Datum: 23. listopadu 2009 23:42
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Mě se taky líbí revma plechy. Chci si je koupit i na svoji panelku.
Datum: 23. listopadu 2009 23:39
 jj ja mam 05tku..me se to libi vic nez bez plechu...a mustang je fakt takovej praktictejsi ze se tam lehce vsude dostanes...
Datum: 23. listopadu 2009 22:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo mě se líbí 20 a 05 hlavně bych je bral když jezdím do školy a táhne mi na nohy...ale na údržbu je zase 23 lepší
Datum: 23. listopadu 2009 22:13
Jméno: Johny
IP: uživatel7709
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 13:40
Jméno: herrbode
IP: uživatel5908
 johny  rober se do zivota a premejslej
Datum: 24. listopadu 2009 13:40
Datum: 23. listopadu 2009 22:45
 ty vole prej domaci vyroba  to je vilierska nebo-li chobot, ale myslim ta cena moc vysoka tech 80-85 by bylo optimalni
Datum: 23. listopadu 2009 21:09
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 kdes ktomu prisel ze je to domaci vyroba myslim ze to je ta predvalecna ne?? moc se vtom neviznam tak to taky netvrdim jen hadam
Datum: 23. listopadu 2009 21:06
 Hele proč byly první typy S11 s tou kloubovou přední vidlicí zakázaný nebo nebezpečný? Mám známýho a ten tu vidlice takhle má!
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 14:53
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 tady u nás ve vsi jeden takovej stadion taky jezdí a skutečně to moc důvěry nevzbuzuje, ta vidlice je poddimenzovaná a ty klouby nejsou taky nic co by dávalo najevo trvanlivost. Každopádně, když se ta guma uškubla, tak to mohl bejt docela solidní držkopád -logicky se to muselo kousnout buď mezi vildlice nebo o blatník a nutně následoval výlet přes řidítka. Nevím, jestli to bylo zakázaný, ale každopádně to fabrika skutečně měnila zadarmo, což je na tu dobu jasným důkazem, že to asi opravdu bylo nebezpečný. Každopádně ten zdejší stadion nyní sedlá 15 letej kluk a jezdí bez blembáku, takže to možná taky nedopadne dobře.
Datum: 24. listopadu 2009 14:53
 prvni mopedy(S1) nemely vidlici odpruzenou vahadlama s pruzinama jako u pozdejsich modelu,ale meli tam zkrutne gumove bloky,ktere plnili funkci pruzin,bohuzel byly zaroven nosnym dílem vidlice,takze kdyz jeden z techto gumovych bloku praskl,kolo se ve vidici vzpricilo a jezdec si rozbil drsku,u nas v Rakovniku jezdilo v roce 1957 mnoho techto typu,ale jenom tady na okrese byly minimalne dva smrtaky kvuli teto poruse...mototechny to tenkrat zdarma vymenovyli za vidlici podobnou jako na ostatnich mopedech s11
Datum: 23. listopadu 2009 22:26
 Ta vidlice se mohla snadno zlomit.
Datum: 23. listopadu 2009 20:56
Jméno: J.a.n.g.o
IP: uživatel8027
 Chci se optat z čeho by šel nejlepe použít otačkoměr pro dvoutaktni motor.... ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 15:27
 VARI powermeter
Datum: 24. listopadu 2009 15:27
Jméno: sagosek
IP: uživatel8031
 Čau mám otáčkoměr, co ukostříš a omotáš druhý kabec okolo kabelu ke svíčce. Funguje suprově. Ukazuje otáčky do 9999 a zrovna měří motohodiny. Jestli chceš tak ti ho prodám, pořídil jsem si bezkotakt od Sesu a to háže 2 jiskry (v HU i DU) tak pak mi to ukazuje 2x tolik...
Datum: 24. listopadu 2009 12:07
Jméno: ja
IP: uživatel8025
 NAZDAR potrebujem radu od NAOZAJSTNYCH tunerov co sa vyznaju. potrebujem poradyt s upravou valeca robim 3K boost prefuk zhora vlozki (nieco ako stejski) a preto sa pitam aka bi mala byt syrka toho kanala? a uhlovanie ?a to hlavne casovanie? ! kebi daco piste aj na mail ! dikess!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 7:59
 Nebude ti stíhat chlazení a zadřeš to takže sedo toho raději nepouštěj
Datum: 29. listopadu 2009 7:59
Jméno: standa
IP: uživatel8029
 neco málo vim,jeden válec uz sem skousel delat(4K) a vim,ze to nemá význam delat doma na kolenu od oka.......a říct si nejaký vyuhlování.....na co,že jo......délkaxšířka kanalu.....no neco tam vypiluju a ono se to snad ujme.....okno v pístu....ze jo tak velký at to jede.......tohle je akorat zbytecny likvidovaní válců podle me..... pokud chces návod,sezen si nekde na netu knihy o upravach 2T od Bella a nebo od Jeningse......je to v anglictine
Datum: 24. listopadu 2009 18:51
 standa>>> sú na slovensku???  a ja o tom nic nevim
Datum: 24. listopadu 2009 15:29
Jméno: ja
IP: uživatel8032
Datum: 24. listopadu 2009 13:38
 já sem svůj první válec taky hned udělal 3K....jelo to sice, ale jelo to uplně na nic  šak standa ví.... no a ted se zabývám laděním dvou kanálu....takže bez patřičných skušeností nezačínej s nevyžším LEVLEM  ...tady cheaty nefungují
Datum: 23. listopadu 2009 23:31
Jméno: Standa
IP: uživatel8028
 na to ze o tom absolutne nic nevis(coz se jeví z tveho dotazu) tak do toho jdes dost po hlavě......  furt rikam ze na slovensku jsou nejvetsi borci!
Datum: 23. listopadu 2009 23:04
 zapomeň na to že ti to povím/e
Datum: 23. listopadu 2009 21:42
Jméno: Waffen
IP: uživatel5851
 http://www.rprhosting.dk/nytsite/articles.php?article_id=8
Datum: 23. listopadu 2009 20:51
 Myslíš že ti to někdo řekne jenom tak??
Datum: 23. listopadu 2009 20:09
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 22:34
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 No co když tak ho smícháš s novým to jsou jawa stroje ty spolykaj všechno a o tom WDčku si myslím že vyjde určitě dráž než ten benzín. Já sem toto nikdy neřešil když není sníh jezdím když chvilku je tak vzdycky dělám zimní udržbu at můžu jezdit další rok bez problému
Datum: 26. listopadu 2009 22:34
 hlavne tomu benzinu se nic nestane,pokud to teda nenechavas nekde venku...,kdyz to das nekam do sklepa tak na jare de ten benzin bez problemu pouzit
Datum: 24. listopadu 2009 16:17
 venco-urcite naplň
a ostatni škrty co nechteji dat tech par korun na jare na novy benzin kdyz stary vylii,tak na ty vubec nedej!
Datum: 24. listopadu 2009 13:50
Jméno: provaz
IP: uživatel8030
 ja mam fichtla ve stodole - a neci aby me benzin pres zimu vetral - tak ja mam trochu benzinu - a pak na zimu fouknu sprejem WD 40 - a je to . na jare doleju a to wd se spali ve valci.
Datum: 24. listopadu 2009 12:14
 ja rikam naplnit plnou...
Datum: 23. listopadu 2009 22:49
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 ta nadrz je od oleje ta nezrezne nech ji klidne prazdnou mam pionyra toho starsiho byl porad v kulne nevytapeny s prazdnou nadrzi a nezrezla je pekna pak mam novejsiho toho jsem nedavno koupil a ta je orezla
Datum: 23. listopadu 2009 21:04
 bude v garaži a tam moc teplo neni je tam asi 13 stupnu
Datum: 23. listopadu 2009 20:00
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Pokud bude v teple a suchu,tak muže být prázdná.
Datum: 23. listopadu 2009 19:57
 naplň ju benzínem
Datum: 23. listopadu 2009 19:51
 Hojte draci kdo z vás má válec upravenej od stejskyho?Kolik vám to jede ,jak to táhne a kolipak to žere jede to dobře i do kopce... díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 22:28
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Pokud budete jezdit stejným stylem jako jezdí seriový fichtl tak by měla být spotřeba totožná
Datum: 26. listopadu 2009 22:28
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já myslím že když to nebudete držet pod krkem a budete jezdit třeba těch 60 že se do 3,5 litru vejdete ne?taky by mě to docela zajímalo kolik to žere klidnou jízdou
Datum: 23. listopadu 2009 22:15
Jméno: milda123
IP: uživatel6334
 Zdar draku mám taky válec od stejskyho a je to supr z pincka se stala střela,na klice mám devítizub,karbec delorto 19,bezkontak a trhá to asfalt,víc jsem si nemohl přát,na fichtl cupy uplná jednička.na spotřebu jsem nekoukal,takže navím,ale určitě to bude o dost víc,ale zase máš výkon.
Datum: 23. listopadu 2009 21:47
 Já mám cestovní úpravu žere asi jak normální fichtl 4 litry v terénu.Ale tu upravu musim pochválit.Mám sekundárko 12z a zvodil sem s fichtlem co má 10z a aji na akceleraci sem ho polalu doháněl a jak sem se dostal na 50kmh tak neměl šanci fakt super.
Datum: 23. listopadu 2009 20:19
 čau když si koupím novej válec i z pístem a kroužkama všechno nový ? potřebuju výbrus nebo to hned stačí zajet ? a mám to zajíždět pomalu nebo při plných otáčk. ? co radíte prosím za odpovědi ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 14:32
 novi je najlepsi po vybrusi us ta vlozka neni taka kvalitna jak nova,ale zrovna bich tam hodil ten od stejskiho.
Datum: 24. listopadu 2009 14:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 s tím novým válcem nemám dobré zkušenosti...i po zajetí to jelo hůř než ten starý válec bez výbrusu
Datum: 23. listopadu 2009 21:13
 v Praze
Datum: 23. listopadu 2009 19:57
 a kde seženu ten výbrus ? když bydlím u prahy
Datum: 23. listopadu 2009 19:54
 Jozzo ® :  a máš to zajety AJN CVAJ
Datum: 23. listopadu 2009 19:54
Datum: 23. listopadu 2009 19:52
 péro : tky možnost,výbrus stojí cca 500,-
Datum: 23. listopadu 2009 19:48
 Péro ? proč nemám kupovat novej ?
Datum: 23. listopadu 2009 19:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nekupuj novej válec...sežem si nejakej starej,rezatej či plesnivej to je jedno a udělej výbrus ale nekupuj novej...
Datum: 23. listopadu 2009 19:46
 Když koupíš new válec,píst,kroužky - tak už nepotřebuješ výbrus.Zajíždí se to 1000-1500km.A zajíždí se to pomalu,nejezdi ve dvou,netoč to.Prostě jezdi v malejch otáčkách. První rychlost: max. 20km/h.Druhá rychlost: max.30km/h a třetí rychlost: max. 50km/h.Sežeň si manual na fíka,tam to je vše napsaný
Datum: 23. listopadu 2009 19:41
 Zdar draci,http://www.fichtlkramek.cz/pokec/tuning/id113705.html Dík za další odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 20:38
 nech to tak a nezabívej se tím
Datum: 24. listopadu 2009 20:38
Datum: 23. listopadu 2009 22:33
 drhne to kvuli tem gumovejm blokam co sou v ulozeni vidlice...me to de taky ztezka,a je uplne cejtit ze je to kvuli te gume...,kdyz to bylo slozene tak to perovalo naprosto bez problemu,takze ja osobne bych to nechal,jo a hlavne tam nestrikejte konkor,tim akorat zpusobite ze vam mnohem driv zpuchri ty gumove bloky...
Datum: 23. listopadu 2009 22:30
 zdar,nemas za co....  ne taky bych potreboval odpoved...
Datum: 23. listopadu 2009 20:44
|



|