Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 nevite nekdo jaky je předstih u babety207
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 13:50
 1 - 1,5 mm
Datum: 17. listopadu 2009 13:50
 zdravim neprodaval nekdo z vas neco na aukru chci se zeptat jestli kdyz tam vlozim inzerat jestli z nej musim platit nejakej poplatek?? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 17:08
 zase ty :-/ nwm jak to je,ja si ty petky nehlidam co tam skacou,proste kdyz mi to napise at zaplatim tak du zaplatit.webster-ja platil vic protoze tam davam vetsinou vic fotek...
Datum: 17. listopadu 2009 17:08
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 zajic keca kraviny, kdyz tam kupujes nic neplatis
Datum: 17. listopadu 2009 15:47
 To já jsem si vžycky vešel do 5Kč
Datum: 17. listopadu 2009 14:58
 jj plati se tam,ale kdyz nezaplatis do mesice tak te muzou dat k soudu...mi prisel mejl ze sem po opetovnym upozorneni nezaplatil a jestli do konce mesice nepride platba ze se to bude resit soudne  tak sem se vymluvil no a mam na to jeste 2 tejdny  platej se nejaky procenta z konecncy castky,za podani inzeratu je to tak 15 kč,a pak podle toho za kolik to prodas nebo za kolik koupis
Datum: 17. listopadu 2009 14:05
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 všechno je v obchodnich podminkach ...neco malo se plati ale nez ti prijde dopis z aukra kde mas overovaci kod tak to chvilku trva
Datum: 17. listopadu 2009 12:58
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Musis ale je na tobe kdy.
Datum: 17. listopadu 2009 12:56
Jméno: Fox
IP: uživatel7111
 Zdar draci mam dotaz kdyz na me 555 neni ta tlumivka na schematu je to jako usmernovac tak podle jakeho schematu to mam natahnout dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 12:16
 Jo a ještě jsem zapoměl. Když otevřu víko motoru tak tam je ňáká kulička něco ke spojce asi, aspon jsem to tak měl u 550ky. Tak jsem se chtěl zeptat jesli byla i u dvacítky nebo ne? A jesli to vadí když tam neni? A jesli tam má bejt tak ještě by mi zajímalo jak má bejt velká. Díky snad víte co myslím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 19:56
 OK Díky ale našel jsem doma kuličky jen 4mm a 6mm. Myslíte že by nevadila ta 4mm??? Díky
Datum: 17. listopadu 2009 19:56
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Jo, je to i u dvacítky a vadí to když tam není. Velká má byt 5 mm.
Datum: 17. listopadu 2009 13:10
 Hoši mám fichtla 05 po GO motoru. Vše zamontované. Motor běží, ale nastartuju ho, volnoběžný otáčky ok a najednou aniž bych na to šáhnul se to dostává do hrozných otáček a jiskří mezi kladívky. Myslel jsem, jestli to někde nepřisává falešný vzduch, ale nic! Pomozte mi prosím! Díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 18:20
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 podle myho nizka hladina v plováku
Datum: 17. listopadu 2009 18:20
Jméno: jenda65
IP: uživatel5401
 Stando: to je normální že fichtl předjede SIMSONA mám to odzkoušený\r\nmám simsona v dobrým stavu jedničku ubec nepotřebuje až na ty rozjezdy aby někdo neřek že se neumim rozjíždět \r\nz kopce nebo po rovince simsona fichtl předjede protože kdybych simsona držem dlouho v okáčkách tak mi uteče klika\r\n
Datum: 17. listopadu 2009 18:16
 zápalko je už předělaný. já ho mam 30W z modernějších typů. Orig tam není. Kladívka jsou úplně nový! ve vysokých otáčkách se to nikdy nedusilo.
Datum: 17. listopadu 2009 13:20
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 To samý mám u pařezu. Jedu rychle, najednou prudce spadne rychlost. Někdy pomůže rychle nohou zavřít vzduch. Mě to nějak netrápí, já to nepotřebuju zničit a jezdím v klidu takových 30-40km. Nesmím se bez papírů chovat nápadně...
Datum: 17. listopadu 2009 13:18
 fales, pokud ti to neprisava mezi tesnenimi tak se koukni na gufero pod zapalovanim, stejne ho budes muset vyndat aby ses koukl na to co rikal standa...jinak pro Standu - mam podobny problem jak si popisoval, klasicky 30W zapalko, pri plnym plynu se to po urcity dobe jako by z niceho nic zahlti, nechce jet, uberu, 3-5 vterin to necham a pak zas bez obtizi dokud nepridam plnej, ten sic jede tak 20 s ale pak se zase jako by zahlti...uz newim cim to je, odtrh sem zkousel nekolikrat, koukal sem se na bohatost jestli to nedela nebo treba trysky, plovakovka, nic, predpokladam ze to bude negde v zapalovacim okruhu ale co to presne dela to newim...poradis?
Datum: 17. listopadu 2009 13:02
Jméno: standa
IP: uživatel7959
 jiskřící kladivka ti nedelaj vysokej volnobeh,ale dobrý to neni!!!!! To ze ti to najednou vyletí do otáček bude nejakym přisávánim.......a nemuzes rict,ze to výš na tuty,že to nemuze prisavat...... a k tem kladivkum....co mas za zapalovani?? klasický starý 05?? pokud jiskri kladiva,muze to byt spusobeno tim,ze mas blbe zapojene vinutí statoru na indučku nebo malej odtrh a nebo prošvihlý vinutí.......hltil se driv ve vyssich otackach?? pokud ano,zapalovani je asi KO.....mel jsem 05 jako ty....rok 63.....červenou.....neco sem se s ní natrápil,ale ta moje predjela i simsona
Datum: 17. listopadu 2009 12:45
 může to spolu nějak osuviset? Jiskřící kaldívka+ volnoběh?
Datum: 17. listopadu 2009 12:08
 Zdravim draci, nevíte kolik by stála výměna SPZ za menší??? Mám tam tu velkou kisnu a pořád jí omylem ohybám. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 13:30
 Leda sehnat tu dle orig rozměrů a udělat si jí, přelepit stk.. pak není problem  ale je to falšování
Datum: 17. listopadu 2009 13:30
 a de to vůbec ? Já si myslím že nn
Datum: 17. listopadu 2009 12:38
 čau nevíte co dát na nakopávačku aby mi z ní porad nezklouzávala noha? hlavne když je mokro...
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 18:18
Jméno: ondras
IP: uživatel7655
 mas ji vymackanou. proto ti noha klouze. kdyz ji odklopis tak by mela byt ve vsech polohach jak nahore tak i pri seslapnuti vodorone. ja ji vzdycky vyvaril a bylo to v poho.
Datum: 17. listopadu 2009 18:18
 kdyz je mokro tak ja jenom roztlacuju  pri nakopavani to boli jak svina
Datum: 17. listopadu 2009 14:11
 ostnatým drátem
Datum: 17. listopadu 2009 12:39
Jméno: ardno.69
IP: uživatel7016
 obal nakopavacku hrubym smyrkem
Datum: 17. listopadu 2009 11:50
 Zdravim všechny, dělám fichtla a potřeboval byhc poradit. Mám tu řadičku nakopávačku komplet řidítka rámeček světla (možná i vejfuk) z pionýra z dvacítky a potřeboval byhc to nachromovat. Tak jsem se chtěl zeptat jelsiá někdo nevíte kam byhc to mohl dát nachromovat? Jsem z Rakovníka tak někde nejblíž. Nerad byhc někde něoc našel na internetu dal to tam a pak už díly nikdy neviděl. Slyšel jsme že už se to stalo. Díky
A ještě jeden dotaz. Ten vejfuk je dost hroznej a nevim jesli se to taky nechává nachromovat. S tim vubec nevim co mam dělat ani jak ho vyčistit.... Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 19:14
 ondragam: Jo to jsem taky našel ale to je jen jakoby půlka jelsi víte co myslim...
Datum: 17. listopadu 2009 19:14
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
Datum: 17. listopadu 2009 12:27
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel7916
 Dobře chromujou ve firmě A.B.Z. servis (Galvenn) v Praze Hostivař kousek od metra Depo Hostivař...
Datum: 17. listopadu 2009 12:09
 A kde ty repliky seženu?? Našel jem jen vejfuk ale třeba řidítka jsem nikde nenašel...
Datum: 17. listopadu 2009 12:03
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 levneji tě výjde když si ty díly koupiš nové
Datum: 17. listopadu 2009 11:43
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 A další 3000Kč za kola, páčky a různé chromované blechy.
Datum: 17. listopadu 2009 11:43
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 Nakup repliky. Bude to levnější než chromování a bude lepší výsledek. Ale počítej tak 4500Kč za ty repliky.
Datum: 17. listopadu 2009 11:42
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 Mám problém u Jawy 125 351. Při skoro každém pokusu o start prokluzuje nakopávačka. Někdy pomůže dát tam jedničku a vrátit neutrál. A když už se mi provede po dvou minutách v propoceném triku to nakopnout, tak musím před zařazením držet hodně velký otáčky, aby to nechcíplo. Někdy to chcípne, někdy ne, ale vždycky to je hrozná pecka do převodovky. Jednak se tím ničí spojka a taky to není asi bezpečné. Jednou jsem měl puštěný motor, zmáčkl spojku, dal jedničku a vtom jsem málem zajel do roští 4 metry přede mnou. Mám pocit, že to dělá jen první převod(že se rozjíždí i se zmáčklou spojkou). A dotaz zní: Jde nějak ta spojka ,,utrhnout´´ aniž bych sundal dekl(olej tam je SAE90 v požadovaném množství)? A další dotaz: Jde vyměnit hřídelka na které je nasazená řadicí páka bez půlení motoru(řadicí páka je přivařená na té hřídlece, protože mám tisícihran(ta hřídelka) úplně v p****i)?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 13:21
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 To bude možná lepší někde koupit jinej motor, protože abych se k tomu dostal, to bych musel ulomit tu řadicí a pak zase navařit. Ta nová spojka bude takovou pětistovku stát,co?
Datum: 17. listopadu 2009 13:21
 tvuj problem je v naprosto dojbany spojce,kdyz koupis novy lamely tak se tvuj problem vyresi...spojka je uz tak opotrebovana nebo spalena,ze jednak nevystavuje a jednak klouze...
Datum: 17. listopadu 2009 12:38
Jméno: Michal
IP: uživatel650
 Převod vozidla probíhá nejčastěji jeho koupí, případně může jít též o dědictví nebo o jiné způsoby. Vzhledem k tomu, že prodej je nejčastější formou přepisu, bude další postup věnován tomuto druhu převodu.
Prvním právním krokem je uzavření samotné kupní smlouvy. Vlastnictví k vozidlu přechází na kupujícího okamžikem předání vozidla, od toho okamžiku se k vlastnictví vozidla vztahují i všechny povinnosti. Jakmile je uzavřena kupní smlouva, prodávající odhlásí vozidlo na evidenci vozidel (odbor dopravy). K tomu bude potřebovat kompletní doklady, tzn. smlouvu, osvědčení o registraci, technický průkaz, popřípadě živnostenský list, pokud vozidlo provozoval na IČ. Na příslušném odboru dopravy nechá odhlášení vozidla zapsat do technického průkazu a následně předá doklady kupujícímu. Jakmile dojde k převodu vozidla, zanikne také povinné ručení. Povinné ručení však zaniká při převodu až dnem, kdy to pojistník oznámí pojišťovně. Nestačí tedy pouhý převod, aby zaniklo, ale musíte změnu vlastníka nahlásit co nejdříve na pojišťovně. Pro ten účel je vhodné mít od nahlášení změny vlastníka na pojišťovně doklad, aby v případě sporů o to, zda byla uvedená skutečnost pojišťovně nahlášena, bylo možno tuto skutečnost prokázat. Tím celá věc pro prodávajícího končí.
Kupující po obdržení dokladů nejprve uzavře na své vozidlo povinné ručení, neboť bez povinného ručení nelze vozidlo provozovat. Dále musí kupující navštívit stanici technické kontroly a provést evidenční kontrolu na své jméno. Pokud není na vozidle platná technická kontrola, provede měření emisí a technickou kontrolu jejíž součástí je i evidenční kontrola, a tudíž ji v tomto případě nemusí absolvovat samostatně. Mám na todle dotaz,jak se tam píše že původní majitel to odhlásí,když to chci přepsat na sebe,nevemou si pka papíry od motorky k sobě..?,
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 13:33
Jméno: Martin Šnajdr
IP: uživatel5028
 Ne nevezmou si zadny papiry k sobe,u malyho technicaku ti odstrihnou ruzek,takze neni platnej ale jses jakoby v tom prevodu.. dojedes na evidencku tam ti vystavi nejaky papir a jedes na dopravku a na dopravce ti udelaji uplne novy maly technicky prukaz
Datum: 10. dubna 2010 13:33
Jméno: dano
IP: uživatel7345
 čago, chtěl bych na fichtlu udělat ledkové světla, určitě to ušetří energii, myslíte že to bude mít nějaký vliv na výkon ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 23:24
 Žádný problém, dej tak klidně ledky, ani baterku tam mít nemusíš, jen dej diodu na usměrnění a odpůrek. Nezapomeň že na diodě ti ubyde asi 2,5 V  Hezké svícení
Datum: 17. listopadu 2009 23:24
Jméno: Bubák
IP: uživatel5932
 Jo kluci, to byste ale msueli vedet, ze civka, kterou prochazi proud, se v magnetickecm poli chova jako brzda... takze kdyby jsi sel do detailu , tak bez svetel by to melo jit o neco lip, druha vec ale je ten, ze ta civka pusobi naprosto zanedbatelnou silou, takze ti to neprida ani veverku
Datum: 17. listopadu 2009 12:23
Jméno: tomas
IP: uživatel7725
 neviem preco by to malo mat dajaky vpliv na vykon ved svetelny okruh je oddeleny od okruhu co robi iskru pre sviecku
Datum: 17. listopadu 2009 11:55
 určitě, ale mosíš takto ušetřenu energiu sbírat do akumulátoru, a použít přídavný elektromotor
Datum: 17. listopadu 2009 10:58
 Ahoj. Opravoval jsem Jawettu a když jsem poskládal motor a namontoval ho na rám, zjistil jsem, že nefunguje spojka. Mám pocit, že jsem ji poskládal správně. Ještě jsem do motoru nenalel olej. Myslíte, že to může být tím, že je ještě suchá a že po nalití oleje bude pracovat tak jak má? Máte s tím někdo nějaké zkušenosti? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 10:43
 Cuz,kolik vody do octu mám dat když si chcu vyvařit karb.?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 13:23
 ja to dělám v čístým octu, nechám to vařít tak 5min a karbec je jako novej (vyzkoušeno už na hodně karburátorech a všechný jsou funkční) jen na víku ze žiguláckýho se lehce zdrsnil povrch a lehce to ztmavlo ale to proto že jsem to tam nechal přes půl hodiny
Datum: 17. listopadu 2009 13:23
 ten pomer je relativni, dava se obvykle od pomeru 1:10 az do 1:1 voda s octem, to je takovej ideal, cim vic vody, tim driv zacne varit, cim vic octa, tim vetsi ma ocinky (i negativni!)...jak to zacne varit, karb vyndat opatrne pres bordel na hladine abys to zas neumazal, este prostourat a dodatecne ocistit...nesmi tam byt moc dlouho, prece jen ocet je kyselina a tomu hlinikovymu karbu to nedela dobrotu nechat ho tam dlouho...obvykle se dava jen torzo karbecu, mozno i trysky, ventil (bez gumovyho tesneni co ma) a jine, jedinne co tam nedavej je plovak...dela se to bezne, zadny trapeni, pomerne ucinny, toz at se blejska jak psi kulky...
Datum: 17. listopadu 2009 13:10
 *bublat
Datum: 17. listopadu 2009 12:25
 ondrash ®:vaří se to tak dlouho než to začne biblat. A stím čistým octem to nwm.Slyšel sem že to někomu udělalo i díry v karbu...Tak nwm.
Datum: 17. listopadu 2009 12:20
 ja jsem tam dal do stareho kastrolu jen om ocet a uplne na kousky jsem rozebral karbec sice to vsude smrdelo jako prase ale v pohode to bylo  pak jsem to jeste benzinem oplachl a bylo
Datum: 17. listopadu 2009 11:34
 a jak dlouho se to ma varit?
Datum: 17. listopadu 2009 11:10
 jj thx  ,du nato
Datum: 17. listopadu 2009 11:03
Datum: 17. listopadu 2009 10:32
 ja davam tak tri ctvrte vody a ctvrtku octu.ale potom to je dobry jeste vyplachnout v benzinu protoze od octu tam zustane takovej povlak...ale ja kdyz to vyvyaril tak mi vsechno vyplavalo na hladino,a to sem ho pred tim jeste umyl v benzinu....byla uplne cerna hladina
Datum: 17. listopadu 2009 10:32
 zdravim mám javu 350 kývačku ,motor mam 200km po komplet go,ale ted kdyz jedu na 4ku a vytocim to do polovicnich otacek tak to zacne cukat jako kdyz mackate spojku,nevim si stim rady.vydlicky řazení sou tam nový.poradte mi prosim co to muze delat.a jeste mi odesla už 2há svíčka na pravym valci, mam tam 6V wape,poradíte mi jaké svíčky odesla 15ka a 14ka briska.za rady moc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 10:59
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 maj je ve vlasimi v armyshopu
Datum: 17. listopadu 2009 10:59
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 s těma svíčkama skus někde třeba sehnat ty starý palky co se vyprodávaly sklady
Datum: 17. listopadu 2009 10:26
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 14:21
Jméno: Š.M
IP: uživatel672
 Tak za 9000 by to bylo dobrý, protože ten lak to není jenom naleštit a mít ho původního ten je zj*banej jak sv*na ten kryt řetězu má jinou barvu a ty řídítka to někdo pěkně zmrvil stříbřenkou.Takže původní stav vypadá trochu jinak.
Datum: 17. listopadu 2009 14:21
Jméno: standa
IP: uživatel7959
 Kdyby tam byl místo tý stříbřenky rez,tak by se mi to libílo.........
Datum: 17. listopadu 2009 12:55
Jméno: dmnt
IP: uživatel7709
 tyvoe si myslis ze nikdo nevi jak tenle chcipak vypada?  nechapu proc to sem cpes cus..
Datum: 17. listopadu 2009 12:29
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 hej pane anonimcni demente, to neni muj inzerat , ty asi nedokazes ocenit origo zachovalej stav
Datum: 17. listopadu 2009 10:59
Jméno: dmnt
IP: uživatel7709
 vis kam si to muzes strcit..
Datum: 17. listopadu 2009 9:40
Jméno: statek
IP: uživatel7941
 čau myslíte si že když vymním idukční cívku že mi pionýr pojede líp??????
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 13:44
Jméno: Radek
IP: uživatel7960
 no pokud ja ta stará špatná, tak určitě
Datum: 17. listopadu 2009 13:44
 Inducka bud funguje nebo nefunguje a nic mezi tim neni ne ze by sla nak polo.
Datum: 17. listopadu 2009 13:32
 proto jsem napsal tu avii, protože je to stejná blbost jako že ti indučka přidá výkon. jestli se nepletu tak na fichtlu je 8V cívka standart
Datum: 17. listopadu 2009 11:14
 ale on myslel asi vymenit 6V za 8V
Datum: 17. listopadu 2009 10:04
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel1093
 ale avie je naftová takže nemá indukční cívku,aby je pionýr líp a táhnul jako prase musíš vyměnit řidítka museji mit hrazdu jinak to nepujede
Datum: 17. listopadu 2009 9:57
 nejlepší je dát tam z avie 21 furgon  )))) neblázni, když původní funguje, tak je blbost jí měnit
Datum: 17. listopadu 2009 9:09
Jméno: ...
IP: uživatel6830
 a to ti řekl kdo?to je blbost když je dobrá tak nevim co řešiš to ti nijak nepomuže
Datum: 17. listopadu 2009 9:09
Jméno: statek
IP: uživatel7941
 hele kolečko mě ale někdo říkal že mi to pomuže když ju vyměním že ten pionýr budem mít větší sílu
Datum: 17. listopadu 2009 9:03
 pokud je stara civka v poradku tak si vymenou za novou moc nepomuzes
Datum: 17. listopadu 2009 9:00
Jméno: mara
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 8:53
 jo,je to dobrej olej,plne dostacujici..
Datum: 17. listopadu 2009 8:53
Jméno: Michal
IP: uživatel650
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 8:00
 Čau draci kdo z vás ví kde sídli STEJSKY????Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 18:19
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Arabské Emiráty čp.254, 125 01 Abu Dhabi
Datum: 17. listopadu 2009 18:19
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel1093
 Letohrad
Datum: 17. listopadu 2009 9:57
 Já.
Datum: 17. listopadu 2009 9:49
Jméno: adas
IP: uživatel7954
 vím
Datum: 17. listopadu 2009 1:18
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 taky vám to připomíná bizona?
http://www.motoinzerce.cz/motorky/puch/354831-nevim.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 10:39
 docela ho to ale pripomina..no ja jel na puchu,nejaka 50tka,je to podobny jako stadion - razeni na riditkach..ale jelo to jak svi*na...
Datum: 17. listopadu 2009 10:39
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 Bizon je dvouválec, nemá trubkovej rám, má podvěšenej motor, a zcela unikátní vidlici.... ale hlavně, je to velká motorka. Tohle je moped-řek bych Puch M50 Sport. Akorát má demontovaný šlapky.
Datum: 17. listopadu 2009 9:16
Jméno: tommy
IP: uživatel7955
 čau draku,celkem to připomina bizona ale řek bych že je to nejaka číza(Čz)mozna nejaka mz ale jinak mne niv jinyho nenapada
Datum: 17. listopadu 2009 8:01
|



|