Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: JUK
IP: uživatel7111
 zdar draci blbej dotaz sry ale chci se na to zeptat kdyz na 555 nemam retez a zkousel jsem ho nastartovat dam tam neutral a hejbe se retezove kolecko ma to delat nebo ne?podle me by se to retezove kolecko hybat nemelo kdyz to zkousim nakopnout a je tam neutral je to tak?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 11:08
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 to dělají uplně všechny motorky a ty silnější když máš na stojánku tak otáčí i kolem
Datum: 17. listopadu 2009 11:08
 Je to úplně normální jev.když tam dáš potom řetěz nebo něco tak se to už sestane..je to způsobeno tím že hlavní hřídel se totáčí v kolečku s 23 zuby a to nemá žádný odpor(např řetez nebo něco) tak se točí s ním
Datum: 17. listopadu 2009 9:55
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 je to v pohode to točenie kolieska dá zastaviť aj rukou
Datum: 17. listopadu 2009 8:37
Jméno: Michal
IP: uživatel6830
 jo to je v poho nevim proč bys měl pulit motor to nechapu to dělá každej fichtl když nemáš řetěz a nastartuješ to v pohodě to zasraviš prstem mě to dělá aji kroska honda když to dam na stojan a nastartuju tak se mi točí cely kolo to je v poho pulit nemusiš
Datum: 17. listopadu 2009 8:37
Jméno: Bubák
IP: uživatel5932
 nic pulit nemusis, je to v poradku, je to tim jak je to v prevodovce tesnejsi tak se to toci i pri neutralu... kdyz tam das retez bude to dobry
Datum: 16. listopadu 2009 22:45
Jméno: kuba
IP: uživatel1461
 no to by delaat nemelo kdyz tam mas neutral to je blbost budes muset rozpulit motor a kouknout se na ty prevody treba se ti tam posunulo kolecko
Datum: 16. listopadu 2009 22:40
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel7916
 Ahoj, je normální, že u klik na pionýra, co tu prodává Sesa, má ojnice do boku znatelně větší vůli než u původní origo kliky, která už má dost najeto?
Měl jsem v ruce dvě nové kliky tady z fichtlkrámku a u obou když jsem chytl ojnici za horní oko, tak se viklala do boku...
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 16:11
 rek bych ze je to kus od kusu...gdybych se mel k tomu tez vyjadrit tak ty novy kliky jsou tak trochu nedodelany, staci se podivat na obrazek ty kliky za litr a kouknout se pozorne na ty setrvaky jak se u jednoho zuzuje driv nez na druhem setrvaku, uz jen to je divny...proto beru starou kliku, necham si ji negde nekym rozlozit, vymenit ojnici a znova slozit a vycentrovat...tim ale vubec nechci ublizit Sesovi, on ma zbozi dobry narozdil od jinejch...
Datum: 17. listopadu 2009 16:11
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel7916
 A kdes na ni koukal, v jakém obchodě?
Datum: 17. listopadu 2009 16:03
 měl jsem včera v obchdě v ruce zřejmě origo novou kliku a neměla vůli do stran žádnou! chci si tuhle od SESY koupit, ale nerad bych aby to byl šmejd. Nechápu proč by měla mít nová klika vůli do stran na ojnici, pokud není ojnice(nebo celá klika) přímo na středu, tak se píst ve válci srovná posunutím po pístním čepu ne? nebo se plrtu? poraďte
Datum: 17. listopadu 2009 15:54
Jméno: standa
IP: uživatel7959
 rikam že je to shit.......mel sem v ruce jednu a jako klvalita hrozná.....pak mi nekdo presvedcil,ze sou ty kliky dobrý,ze tu kecáme kraviny a houby víme.......pak zase psal chlápek ze tu novou kliku musel doma přecentrovat a že je mekka jak máslo,prostě kaše.......jiny lidi zase pisou ze je dobra........ted zase ojnice volná jak u klik ktery vyhazuju pod ponk do krabice do sběrny kovu........kdo se v tom má vyznat.......ja treba na burze mel ted v ruce novou kliku na 05,po repasi,ale melo to setrvaky z 21  co ty lidi dnes neumi vytvořit....
Datum: 17. listopadu 2009 13:02
 1 mm to nevadí...jám mám kliku od sesu zatu 1000covku a je úplně v poho
Datum: 17. listopadu 2009 9:57
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel7916
 Kýve se do boku cca 1mm na každou stranu. (Není to posouvání po spodním ložisku ale kýve se prostě radiálně po pomyslné kružnici se středem v ložisku. (samozřejmě do boku směrem k setrvačníkům))
Měl jsem dvě tyto nové klikovky a obě to tak dělaly. Ty původní však rozhodně ne v takové míře....
Datum: 17. listopadu 2009 9:33
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 kým sa kýve do boku axialne je to dobré ale pokiaľ radialne že má veľku vôľu na čepu tak už je v riti
Datum: 17. listopadu 2009 8:39
 ano,pist muze mit axialni vuli...hele vojtaa,napis mi na icq 204-156-619,si snad z Rakovnika,ne?
Datum: 16. listopadu 2009 22:15
 A když chytnu kliku, tak píst do boku může jezdit???
Datum: 16. listopadu 2009 21:48
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 do boku se kejvat musí....
Datum: 16. listopadu 2009 21:41
 Čau draci jaký byste doporučili ložiska na kliku na JAWA 21 na kliku?6303? nebo nějaký jiný s menší vůli díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 20:57
 tak určitě 6303 C3
Datum: 16. listopadu 2009 20:57
Jméno: Motorex
IP: uživatel6843
 Čau draci mám na vás dotaz. Startovací páka mi zabírá až dole čím by to mohlo být? Vůbec mi to nejde na tak malej záběr startovat musim roztlačovat. Myslím že to budou vylámané zuby na segmentu ale nevim.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 20:56
Jméno: kuba
IP: uživatel1461
 mas tam zlamany zuby to ja mam taky ale ubec se mi nechce pulit motor tak to tam mas a nebo to muzes cely posunuty to sem mel taky ze si tam musis tu pruzinu natocit
Datum: 16. listopadu 2009 20:56
Jméno: Motorex
IP: uživatel6843
 Je to možné já když ho koupil tak to už dělalo a evidentně ten motor byl půlený
Datum: 16. listopadu 2009 20:45
Jméno: dan
IP: uživatel3937
 to muze byt jestli si to skladal tak si ji dal do spatne polohy a proto zabira az dole
Datum: 16. listopadu 2009 20:42
Jméno: Bubák
IP: uživatel5932
 zdarec, nevite jak jsou na tom loziska ZVL 6304 C3 ? je to do CZ477... vim ze na 6303 do fika se tu casto nadava , ze maji velkou vuli, tak by me zajmalo jak je to s temito, nerad bych za chvili pulil znovu
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 20:54
Jméno: jawak
IP: uživatel1250
 nadává?já myslel že sou dobrý..a jaký používáte ložiska na kliku do závodních motorů který točí kolem 10000ot/min ?díky za odp
Datum: 16. listopadu 2009 20:54
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 čau hoši mám 2 dotazy..je u jawety standart stejněj karburátor jako u 555? a ještě jesli je u ní stejnej klínek do zapalování jako u s11.Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 23:18
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 díky
Datum: 16. listopadu 2009 23:18
 1. Ne,karburatory sou uplne jine. 2.Ano, klínky zapalování sou stejný
Datum: 16. listopadu 2009 21:02
Jméno: Michal
IP: uživatel650
 Ahoj,Draci,musí mít motorka technickou když jí chci přepsat na sebe,popřípadě dá se to nějak bez STK udělat..?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 20:27
 Bez STK ji neprepises, nebo musis mit evidncni kontrolu ale STK plati chvili i jako evidencka
Datum: 16. listopadu 2009 20:27
Jméno: lojza
IP: uživatel5028
 Kývačka 250 -Panelka 250... jaký stroj by jste si vybrali, pokud by byly ve stejným stavu (docela zachovalé s tp)?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 9:27
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Kejvačka má horší podvozek a plave víc než panelka (a že panelka plave dost) Panelka má o 2 koně víc ale hlavně větší kroutící moment, takže na všechny 4 rychlosti táhne skoro stejně a síla ve spodních otáčkách dovoluje jet stylem chopper, coz u kejvy už není takové. panelka snese větší zpřevodování do rychlosti a nemá problém s tím to utáhnout. Já sem koupil panelku, podle tachometru a fabie 120km/h +/-2km/h- bez uprav. O tom si kejvacka muze nechat zdat. kejvacka se mi ale libi a chtel bych ji asi jen proto, ze panelku uz mam.
Datum: 17. listopadu 2009 9:27
Jméno: jarek
IP: uživatel7941
 podívej se jak už sem psal tam je v podstatě jen ten tvar motoru panelka má sice o 2 koně navíc ale je velmi poruchová zacpává se atd.kyvačka ta ma lepší chody,rozjezdy je velmi spolehlivá!!§má menší spotřebu což je výhoda na panelku už moc ani díly neseženeš ale na kývačku jo. rozhodně ber kývačku!!!!!!vim co píšu ja jsem se jich naspravoval hodně
Datum: 17. listopadu 2009 8:01
 zdarec ber panelku jede lip má o 2 koně víc než kejva já ju mám a neviměnil bych ju za kejvu
Datum: 17. listopadu 2009 7:01
 ja za sebe hlasuju pro panelku,libi se mi vic,jede lip...jinak panelka i kejvacka meli kliku na trech loziskach...nejake serie byly dvouloziskove,ale neosvedcilo se to,takze se preslo zpatky na trojloziskove ulozeni
Datum: 16. listopadu 2009 21:05
Jméno: Petr
IP: uživatel5767
 tak heled se kejvačka má kliku na třech ložiskách a mezi tema dvěma u sekundáru je labirint
Datum: 16. listopadu 2009 20:15
Jméno: Michal
IP: uživatel6830
 bukovjan kyvačka nejede líp je slabší a má jinak odstupňovanou převodovku a kliku na 2 ložiskách panelka na 3 ale vzhledem je zase hezči kejva
Datum: 16. listopadu 2009 20:01
Jméno: Michal
IP: uživatel6830
 panelku pač je vzacnější a má větší víkon o 2 koně
Datum: 16. listopadu 2009 19:58
Jméno: bukovjan
IP: uživatel7952
 kyvacka jede lip...urcite ber kyvacku...
Datum: 16. listopadu 2009 19:57
Jméno: jarek
IP: uživatel7941
 tuž ja to je jedno tam je v podstatě jen ten tvar motoru
Datum: 16. listopadu 2009 19:55
Jméno: statek
IP: uživatel7941
 dobrý den muže mít idukční cívka vliv na rychlost konkrétně třetí rychlost?u fichtla
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 9:15
 prober se, indukční cívka( podle vzoru dívka, nejdřív napětí, potom proud přičemž odpor je pouze zdánlivý) bud vysoký napětí indukuje nebo ne, a nezáleží jakej tam máš kvalt
Datum: 17. listopadu 2009 9:15
 kdybys přemýšlel tak bys došel k tomu co říká frikulin
Datum: 16. listopadu 2009 20:11
 to je zase jednou otázka
Datum: 16. listopadu 2009 20:04
Datum: 16. listopadu 2009 20:01
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 Ahojte, mám problém u mustanga. Normálně nakopnu, zařadím jedničku, v klidu se rozjedu a po dvou metrech prsk prsk prsk a motor se vypne. Co je s tím? Kondenzátor to nebude.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 11:34
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 Ale mně to chytá taky na první pozlobení. Sice bylo v nádrži málo benzínu, ale to by to nešlo snad ani nakopnout.... Zkusím to.
Datum: 17. listopadu 2009 11:34
Jméno: dano
IP: uživatel7345
 mě to taky dělalo... jednou mě tak napadlo že zkusím vyměnit fajfku.. no a ejhle.. na první šup to chytlo tak to zkus taky
Datum: 17. listopadu 2009 10:47
Jméno: jarek
IP: uživatel7941
 no tak jako máš pravdu s výbrusem ale víš co udělej autogenem vypal výfuk nebo lampou pořádně vypal výfuk a jak říkam zkontroluj trysky sešteluj směs a podívej se na fajfku na svíčcwe
Datum: 16. listopadu 2009 21:21
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 Na kohoutu sítko mám. A pak si můžu vybrat-buď mám na hadičce sítko, přes který teče benzín i s bordelem, nebo papírový sítko přes který neteče ani bordel, ani benzín. A jinak můj mustang potřebuje výbrus jak sůl, netáhne a i pod třetím kroužkem je karbon. Může se to projevovat divným zvukem, velkým volnoběhem a mokrou svíčkou N15C?
Datum: 16. listopadu 2009 20:33
Jméno: jarek
IP: uživatel7941
 u toho jsou 2 možnosti bud zasrané trysky a nebo máš bordel v nádrži a proto se dostava málo benzínu kup si sítko na ventil do nádrže
Datum: 16. listopadu 2009 19:59
 Ahojte mám problém koupil jem pioníra 20 a nešlo tam řadit je jednička tak jsem to rozdělal vyměnil řadicí kulisu a jde tam poze dvojka a trojka prosím poradte mi jestli výte čím to je Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2009 9:29
 A nebo vyskočila pružinka z automatu to se mi teď stalo tak jsem aspon vše prohlédl dal nové ložiska na kliku a budu doufat že mi motor bude dlouho sloužit
Datum: 20. listopadu 2009 9:29
Jméno: Jozo
IP: uživatel7809
 Pokud ti tam jdou jen 2 kvalty a nejde ti tam neutrál tak jsi asi dal obráceně řadicí vidličku
Datum: 16. listopadu 2009 20:56
 zdravim, nemůžu nikde sehnat plovák do karburátoru na pérák, mototechny v okolí mého bydliště zrušily, newíte na kde bych ho sehnal na netu??? nebo tady ??? našel sem jen plovák na čezetu ale nevim jestlito je stejné, díky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 10:21
 cau draku plovak do karburatoru muzes pouzit s kyvkoveho karburatoru ja jsem to tak udekam cau a napis jestli.
Datum: 17. listopadu 2009 10:21
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Zdar draci. Mám dva dotazy. U mojí 555 nejde nastartovat motor z pedálu a nejde to ani roztačením. Benzín do karburátoru jde, ale prostě to nechytne. Byla zaplá elektrika, benzín no prostě všechno. Nevíte čím by to mohlo být? A nevíte náhodou kde se šteluje volnoběch? Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 7:03
 podivej se na svičku esi ti hází jiskru
Datum: 17. listopadu 2009 7:03
Jméno: hanes
IP: uživatel7210
 muzes mit rozhozenej odtrh
Datum: 16. listopadu 2009 19:49
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel5852
 Čau myslíte že bych něco skazil tímkdybych mezi hlavu a válec a mezi válec a kartery napatlal takový ten červený tmel do 300°aby to líp těsnilo ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 10:17
 pokud máš křivou hlavu tak ti těsnění nepomůže.pod hliníkovou hlavu na litinovou vložku je zbytečné dávat hliníkové těsnění.pak všichni pláčete že nemáte kompresi když tam cpete těsnění.5x s tím zatoč na pastě žádné těsnění tam necpi.
Datum: 17. listopadu 2009 10:17
 hliník není kov???? to jsem netušil  )))))))
Datum: 17. listopadu 2009 9:16
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 a jen to těsnění pod hlavu neni kovový ale hliníkový
Datum: 17. listopadu 2009 9:13
 nevim proc bys to tam nemohl dat...ja tam davam jenom tmel a nemam zadnej problem...
Datum: 17. listopadu 2009 0:10
 Jo a bavim se tu o fichtlu Jawě 20
Datum: 16. listopadu 2009 21:48
 No kluci já vím co tam šecko patří za parádu dneska sem to vybrousil tou brusnou pastou a chci tam dát mezi kartery a válec papírový těsnění a mezi hlavu a válec to kovový těsnění ... o tom tmelu to sem přemýšlel jen jako taká pojistka... a samozřejmě že né napatlat hodně toho jen to tak lehce máznout ale mám strach až se to zahřeje aby mi to neskapalo dovnitř a nezadřel sem.Tak jestli už ste to někdo riskl ... a dopadlo to dobře a nebo ne
Datum: 16. listopadu 2009 21:46
 pod hlavu patři taky těsněni mezi hlavou a valcem normalbě kupiš těsněni za 5 kč a nemusiš se s tim srat
Datum: 16. listopadu 2009 21:37
 jak pisou kluci podemnou,mezi hlavu a valec nepatri zadny tesneni,mezi valec a kartery jedine papirovy tesneni...silikon tam nepatri
Datum: 16. listopadu 2009 21:09
 sundej válec na dosedací plochu dej brusnou pastu parkrát s tím zatoč až se to pěkně opíše do hlavy.a jestli kartery otvíráš krumpáčem v dosedacích plochách tak ti nepomůže ani celá tuba.dej čtverec jemnějšího šmirglu na sklo a potahni kartry a uvidíš jak je to rovné.
Datum: 16. listopadu 2009 20:02
 kdyz mu profukuje pod hlavou tak proc by tam nemohl dat kovove tesneni !?
Datum: 16. listopadu 2009 19:48
 hlavně ho tam musíš napatlat hodně, aby se ti pořádně vytlemil do kanálů a pak jsi se moh ptát proč to nejede!!! to je zase móda.... pod válec patří papír pomáznutej olejem a pod hlavu nic.
Datum: 16. listopadu 2009 19:30
 cus lidi mam problem mam ČZ 175/477 ja ji nastartuju a normalně běží a když pridam plyn tak jde normalne do otacek ale kdyz se chcu rozjet tak se začne dusit a nejedeto nevyte cim by to mohlo byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 9:36
Jméno: hanes
IP: uživatel7210
 dik za rady
Datum: 17. listopadu 2009 9:36
 Tak to bude špatně nataveným karburátorem možná i ta svíčka skus to ale myslím že tím asi ne.Najdi si někde na netu třeba tady http://www.sesa-moto.cz/minulost/?c=7 návod naseřízení karburátoru a podle toho to udělej a mělo by to šlapat
Datum: 16. listopadu 2009 22:40
Jméno: hanes
IP: uživatel7210
 vyfuk sem cistil o velkych prazdninach
Datum: 16. listopadu 2009 21:16
 ten sroubek bohatosti smesi ovlivnuje smes pouze pri volnobehu nebo mirne zvysenych otackach...,pri vetsich otackach se to steluje jehlou...,jehlu dej na treti odshora,bohatost povol o jednu otacku,predstih 3,2mm,a taky vycisti vejfuk!
Datum: 16. listopadu 2009 21:12
 tak to sem udelal ze jsem to uplne zasroubil a pak 1 a pul otacky zpatky a nic.... muze to byt i svickou?
Datum: 16. listopadu 2009 20:06
Jméno: jarek
IP: uživatel7941
 pošteluj směs
Datum: 16. listopadu 2009 20:03
Jméno: fida
IP: uživatel3755
 Zdar draci myslite ze na fichtloj muzu mit ladak hikone legalne a aby to nevadilo na stk diiiiiiiiiiik at vam ty vase stroje jezdi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 8:49
Jméno: Freitr
IP: uživatel7743
 zeptej se na nejbližší STK.
Datum: 17. listopadu 2009 8:49
 Čaute draci,dnes jsem mezi výfukem a válcem těsnil lukoprenem aby mi tam nic neunikalo  .....mysíte že to vydrží?........a pak ještě jeden dptaz...potřeboval bych nějakej dobrej olej který se dá koupit běžně na benzině do 180 Kč...hlavně ne M2T!!!múže bít i API TB.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 20:09
 Michal: v hovadským poměru? xD míchám 1:40 a to mám jako M2T míchat 1:50 ses asi zbláznil ne?Nechci to přidřít
Datum: 16. listopadu 2009 20:09
Jméno: Michal
IP: uživatel6830
 tak když to m2t michaš v hovadskym poměru tak se nediv
Datum: 16. listopadu 2009 20:04
 ještě bych dodal ....motul 510 parádní polosyntetika ale už si musíš trošku připlatit asi 200kč
Datum: 16. listopadu 2009 18:46
 este menej nez 200ky tak za tich 180 zazenes
Datum: 16. listopadu 2009 18:38
 shell advance sx2 nebo ještě lepší motul 100 za 150kč
Datum: 16. listopadu 2009 18:35
Datum: 16. listopadu 2009 18:34
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Olej shell sx 2t,nebo mogul.
Datum: 16. listopadu 2009 18:16
 Ahojte mám problém koupil jem pioníra 20 a nešlo tam řadit je jednička tak jsem to rozdělal vyměnil řadicí kulisu a jde tam poze dvojka a trojka prosím poradte mi jestli výte čím to je Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 18:09
 zdarec hele nevim ale možná to je kravina ale myslim si že už tady někdo takovej problém měl ... myslim si jestli nemáš dlouhej jeden šroubek na tej kulise a tedka si třeba zase ty dva šroubyky přehodil a zase ti tam nejde dvojka
Datum: 16. listopadu 2009 18:09
Jméno: jarak
IP: uživatel7941
 čaute potřebuju vědět co mam za problem když mi u pionýra dolu jede pionýr na trojku dobře ale do mírného kopečka už ne
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 21:43
 ICQ moje je 396-981-796 tak esi budeš potřebovat s něčím poradit tak napiš
Datum: 17. listopadu 2009 21:43
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Výbrus ti udělaj v motoservisu.
Datum: 17. listopadu 2009 13:23
Jméno: jarak
IP: uživatel7941
 a nemáš icq??
Datum: 17. listopadu 2009 13:21
Jméno: jarak
IP: uživatel7941
 no ja mam vypaleny vyfuk a brzdy jsou dobré a nevíš kde udělat výbrus?????,
Datum: 17. listopadu 2009 13:16
 No tak to je bída to značí že něco není v pořádku.Správný pionýr má jezdit 60-65 Km/h.Tak ale než začneš řešit motor tak skontroluj jestli ti třeba nebrzdí brzda samovolně nebo jestli nemáš ucpaný výfuk.To pak naštve když to zjistíš pozdě
Datum: 17. listopadu 2009 13:03
 No tak to je bída to značí že něco není v pořádku.Správný pionýr má jezdit 60-65 Km/h.Tak ale než začneš řešit motor tak skontroluj jestli ti třeba nebrzdí brzda samovolně nebo jestli nemáš ucpaný výkon.To pak naštve když to zjistíš pozdě
Datum: 17. listopadu 2009 13:02
Jméno: jarak
IP: uživatel7941
 jede tak 45 až 50
Datum: 17. listopadu 2009 12:43
 Prej přeřaď na 2 . To jsou fakt rozumný odpovědi.Směješ se mu za otázku tomasi a sám dáš ještě stupidnější odpověď .Jinak Jaraku kolik ti jede maximálně po rovince když ti nezvládá mírný kopce na 3.Možná máš přidřený válec.tak ho zkontroluj a kdyžtak nech udělat výbrus zajeď to na nějákým kvalitním oleji a když to nepomůže tak udělej komplet go.
Datum: 17. listopadu 2009 9:16
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
  to je fakt otázka  udělej výbrus a GO a pojedeš na trojku kopec nekopec.
Datum: 16. listopadu 2009 17:32
Jméno: tomas
IP: uživatel7947
 tak prerad na 2 stupen ja taky jezdim na 2jku
..... omg
Datum: 16. listopadu 2009 17:31
 omg asi mas problem ve vykonu ty voe to jsou dotazy....!
Datum: 16. listopadu 2009 17:24
 http://jawasaki50.wbs.cz/Uvod.html tady vkladam sve rozdelane stranky..vim ze zase napisete ze to je prace na 5 minut ale nak se zacit musi  piste do vzkazu co zlepsit atd
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 17:09
|



|