Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 ahojda,jsem tu poprvé a ještě neslyšící.potřeboval bych radu,jelikož mám regristrační značku na úřadě a oni mi ho nedají pokud neukazu doklady ze jsem byl na stk.Tak se ptám jestli autem muzu jet na stk bez znacky i když mám zaplacenou pojistku?Muzu mit průser?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2009 21:07
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 normalne si z plechu vystrihni znacku natri ji na bílo a černou barvou tam napiš symboly co máš v TP pak stím přijedeš na technickou,pokud projdes tak ti na tu značku nalepí nalepku (tu červenou) STK, a jak pujdeš na uřad tu motorku přihlásit tak si vezmeš sebou tu značku a oni ti ji vymění za fungl novou.
P.s. jak pojedes na tu technickou tak bacha na policajty protoze jak uz tady bylo řeceno vozidlo bez stk nema na ceste co delat
Datum: 01. října 2009 21:07
Jméno: standa
IP: uživatel7344
 i kdyz te chytnou s mesic propadlou technickou natozpak bez znacek,tak maj pravo ti naridit abys vozidlo na svoje naklady nechal odtahnout,protoze ani na lane te nikdo nesmí vléct!!!! s timhle bych si nehrál.......a nebo aspon udelej osvedcenou chujovinu......pujc si od nekoho znacky s nalepkou STK a emisí a doufej ze te nikde nechytej.......aspon nebudes okamzite trnem v oku
Datum: 11. září 2009 12:42
Jméno: rarach
IP: uživatel6505
 Správně by se auto bez značek mělo na STK dovézt na odtahovce.Bez značek nejezdi,to je hrozně drahý,když tě chytnou.
Datum: 10. září 2009 22:25
 No určitě by problém mohl být... Za 1) auto bez registračních značek nesmí být (teoreticky mohou pokutovat i ty, kteří ji mají nečitelnou) a hlavně za 2) auto bez STK je vozidlo technicky nezpůsobilé k provozu na pozemních komunikacíxh a tudíš tam nesmí jezdit (i když máě auto v top stavu, tak pokud nemáš STK, tak jim to vlastně nemůžeš prokázat, že je vše v pořádku a je zle. To je za hodně velkou pokutu a hodně bodů... Pokud to máš na STK blízko, můžeš to zkusit, ale nejsem si jist, co ti tam řeknou, když nebudeš mít registrační zančky...
Datum: 10. září 2009 22:09
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 to fakt newim sory
Datum: 10. září 2009 21:35
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 zdar draci kolik jede dandy 50 max. rychlost?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2009 22:05
 Záleží jaký má motor. Klasická dandy tak 70-80Km/h. Dandy s motorem Minarelli tak 90-100km/h. Minarelli má totiž 6st. převodovku, ale těchto motorek je málo.
Datum: 10. září 2009 22:05
 Čus dracííí mám problem s jawou 21 kdyz uz konecne chytne beží bez probléů a když přidám plyn začne se dusit až skoro chcípne. Porad´te prosiim klidne 480-705-504 (benzínu tam de dost)
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2009 21:19
 čau draci mám problém s ČZ 175/477 ... vždycky když jedu delší úsek na 4 tak 90 Km/h tak najednou mě začne cukat a přestává chvílema tahat jako by tam nešel benzín .. vždycky spomalím a jeto zas ok .. a pak zase přidám a zase začne to cukat a nechce to jet a uberu a zase ok.Nevíte čím by to mohlo být? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2009 8:53
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel4159
 Myslím že jo nedávno byla u elektrikáře pač nedobíjela ... tak to tam seřizoval
Datum: 11. září 2009 8:53
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 vyčisti karburátor, kohoutek, svíčku a uvidíš. Zapalování seštelované dobře ?
Datum: 11. září 2009 8:24
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel4159
 Steluje se u ni vubec hladina plováku? Jestli jo trak jak? Tam je taky plíšek jak u fichtla?
Datum: 11. září 2009 8:03
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel5852
 No ona je po vybrusu asi půl roku a mazu to Husqarnou olejem 1:50 .. takze doufám že se to nezadírá a výkon to nemá menší ani zvuk nějáký divný .... snad ten karbec no
Datum: 10. září 2009 22:19
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau bud to muze bejt tim ze ti do doto nejde dost benzinu a nebo horsi moznost ta ze se to pridira to se projevuje stratou vykon pocukavani a naslednym zaseknutim pistu tak bacha na to ale v tomhle pripade to bude sepis karburator zkus zvednou hladinu a vycistit to
Datum: 10. září 2009 21:28
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 čau nevíte čím by to mohlo být to že když mě 21 běží na volnoběh tak je to v pohodě vydrží třeba 10 minut... ale když přidám prudce plyn tak to chvilku trvá než se to vyžene do otáček a jakoby se to přidušuje ale jakmile už to je ve višších otáčkách tak to jde už rychle jo a když někdy prudce přidám plnej tak to i chcípne..zkoušel jsem tam dávat i nový filtr ( fungl nový) a nic se nezměnilo i ty díry v airboxu jsme zkoušeli zadělávat atd...díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2009 15:58
Jméno: Ibike
IP: uživatel7334
 Nastav predstich zapalovania na stanovenu hodnotu,prilis neskoro ti zapaluje.
Datum: 16. září 2009 15:58
 hele povoluje se toi totiž tryska na volnobech musis tamm dat perko
Datum: 14. září 2009 12:53
 nejde ti tam moc benzinu? zkontroluj hladinu
Datum: 10. září 2009 21:39
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 výfuk je čistý ale mohl bych to zkusit jak to půjde bez výfuku...
Datum: 10. září 2009 21:18
 vyčisti nebo vypal výfuk...
Datum: 10. září 2009 20:57
Jméno: Jawa
IP: uživatel5056
 zdarec kde je u fichtla největši kostreni dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2009 13:41
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 já už si sice nepamatuji,jak je to u fichtla,ale určitě tam je nějaká zátka s kontakty pro žárovku. Tak zkus zkontrolovat,jestli ty kontakty dosedají a jsou čisté
Datum: 11. září 2009 13:41
Jméno: Jawa
IP: uživatel5056
 ja tam mam ješte malou žarovku mysto klaksonu a když dam na ni ten jeden modrej tak to svity a když tam dam ten druhej tak to taky svíty
Datum: 11. září 2009 13:36
Datum: 11. září 2009 13:25
Jméno: Jawa
IP: uživatel5056
 ja sem menil draty žarovku a na trafu ne sitity a na motorce ne
Datum: 11. září 2009 13:22
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 chyba bude asi jinde  ,projdi si zapojení a ještě koukni,jestli není prásklá
Datum: 11. září 2009 12:42
Jméno: rarach
IP: uživatel6505
 kostra je na všem,co je ze železa,a je to všude stejný.
Datum: 10. září 2009 22:28
Jméno: Jawa
IP: uživatel5056
 nesví ty mě
Datum: 10. září 2009 21:31
 jak víš že je jak říkáš "málo kostření" ????
Datum: 10. září 2009 21:24
Jméno: Jawa
IP: uživatel5056
 a když mam na přední žarovce malo kostreni tak mě nebude svítyt
Datum: 10. září 2009 21:09
 na kostre.....  proste na ramu motorky....nebo na motoru ale to je fuk,protoze ram je propojenej s motorem..
Datum: 10. září 2009 20:39
 caute prosim vas asi mi tece olej z prevodovky do valce nevite cim to je ? jestli to je narocna oprava nebo co ? dik.. [jawa 20]
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2009 21:28
 gufero (cili simering) je nenarocna oprava spocivajici jen ve vyhozeni primarka (a tudis i spojky) a vymene...pretesneni polovic skrini je prakticky taky brnkacka, rozpulis, vycistis bordel a hned vymenis dily co se ti nezdaj (kupr. loziska na klice), natahnes novy tesneni, silikon, smontujes a druhy den jedes...to potka driv nebo pozdeji kazdeho a patri to ke zrucnosti jezdce, je to pohoda, za chvilu budes pulit jeden motor za druhym a ani ti to nepripadne...
Datum: 10. září 2009 21:28
 pretlaceny semering treba vymenit. alebo netesnia bloky.
Datum: 10. září 2009 20:50
 hmm bud gufero nepo spatne utesneny kartery
Datum: 10. září 2009 20:34
 Ahoj potřebuju vědět jak správně zajet nový válec s 8 výbrusi?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2009 12:59
 ten smajlík je tam omylem
Datum: 11. září 2009 12:59
 Pukud chceš mět vše naprosto super tak bych dotoručil::  oprvé nastartovat nechat 1 minutu běžet vypnout a nechat schládnout.Po druhé to stejny akorát že ted to můžeš nechat i 3 minuty. za třetí i 5 minut pak 10min .. 15min a pak můžeš jezdit.Ale hlavně to na poprvé podruhé i naporřetí moc nezahřívej. Pokud jestli nechce není to nutny ale de o to že motor nemá žádnou velkou zátěž.
Datum: 11. září 2009 12:57
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau u kazdeho fichtla je to individualni a chce to opravdu hodne citu kort u 8 vybrusu kde si nemuzes dovolit pridreni .takze k zajizdeni prvich dvacet kilometru jed jako spomalenej film davej tomu plnej ale netocto aby do toho teklo co nejvic oleje a benzinu doporucuji mensi kopec do ktereho se trojka nevytoci po dvaceti kilometrech to stridave vytacej max na 10 vterin a pozoruj co to dela kdyby to nechtelo do otacek tak to nevytacej a pokracuj ve "sneci " jizde a vytoceni zkus pozdej pote co se ti motor povede opravdu vytocit pomalu zkousej pridavat vetsi otacky na vetsi domu jakmile bys ucitil zmenu nebo stratu vykon ihned vymackni spojku a nech to chvili na volnobeh a takhle to delej dokud to nebude ok urcite to poznas . ja sem zajizdel taky osmy vybrus a je suprove jak vykon narusta s kazdym kilometrem , uzis si to a uzivej u toho rozumu bylo uz hodne zadrenych a kort u 8 vybrusu je to neprijemny  fichtlo zdar
Datum: 10. září 2009 21:44
 nevite čislo barvy na jawo 550 pařez ? zelenooooo !!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2009 20:11
 Čau draci... Jezdím na pínovi už rok a dávám do něj speciál + olej.. Chtěl bych se zeptat jestli by to jelo i na natural a jaké mo má + a -.. dík za rady Judžín
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2009 8:28
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 jezdim na to ,co maj na benzínce levnější
Datum: 11. září 2009 8:28
 ty jezdíš v zimě?
Datum: 10. září 2009 21:27
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Ja sem treba slysel ze kdyz jezdis hodne v zime tak je lepsi mat special  ale nechapu proc
Datum: 10. září 2009 21:00
 Dík moc za odpovědi
Datum: 10. září 2009 20:16
 Ti kdo jezdí na special říkají že je lepší.A ti kdo jezdí na nataral tak říkájí že je lepší.Já třeba jezdím na speciál. řekl bych to takhle když motor bude jezdit na natural tak bude jezdit dobře protože je na něj ,,zvylý,, stejně je to i naopak.Tak bych to řekl já.Ale někteří mají názor že buď nebo to je lepší a jíp to na něj jede.Tak si vyber a jezdi pořád na to stejný
Datum: 10. září 2009 19:57
 Jede to úplně stejně. Nevýhoda je zanedbatelně vyšší cena. Výhoda je, že je na každý benzínce.
Datum: 10. září 2009 19:50
Jméno: Grik
IP: uživatel692
 Cau jakej je rozdil mezi rozvodem OHV a OHC ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2009 14:22
 pardon za ten pullitr, diky za opravu
Datum: 11. září 2009 14:22
 to steve: pouze si dovolim poupravit ze 500 OHC se vyrabela v 50 letech,a taky ty mutace,DOHC znamena ze ma v hlave ulozeny dve vackovy hridele,jednu na vejfukovy a druhou na saci ventily,pak je SOHC a to je ze ma jenom jednu vackovou hridel na vsechno
Datum: 11. září 2009 7:30
Jméno: bimbass
IP: uživatel7342
 U ŽÍVATEL KOLEČKO JE TAK NĚJAK V OBRAZE, JINAK NECHÁPU JAK NĚKDO MUŽE BEJT MIMO MÍSU, A JEŠTĚ CHTÍT RADIT,KDÍŽ NENÁ PÁRU O CO JDE.TO JSOU ABSOLUTNĚ ZÁKLADNÍ VCĚCI MOTORU.
Datum: 11. září 2009 3:42
 tak tak, este bych dodal ze OHV mela prva jawa 500 OHV rumpal a OHC legendarne znama 500 OHC vyrabena v sedesatych letech, jinak OHV se dnes uz prakticky nepouziva a existuji jeste ruzne mutace z nichz nejznamejsi je treba DOHC - dvouventil, cili 4 ventily na jeden valec (dva saci a dva vyfukovy, je to zdvojeny) atd
Datum: 10. září 2009 21:30
 presne tak....
Datum: 10. září 2009 19:44
 OHC ma vackovou hridel ulozenou v hlave motoru a OHV ma vackovku dole u klikovky a ventily sou ovladany pres zdvihatka
Datum: 10. září 2009 19:43
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 zdravim..hele na co vsechno je silichrom?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2009 17:05
 mě nezčernal,ale zůstal stejně šedivý jako před tím. Takže zbytečná práce s leštěním
Datum: 11. září 2009 17:05
 pisou tam ze na hlinik to de,ale nekomu po vylesteni ten hlinik zcernal,nekomu zase ne,tak nevim
Datum: 11. září 2009 7:31
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 jo,stará barva tím leštit jde,ale na hliník nedoporučuji
Datum: 10. září 2009 20:55
 je na lesteni kowu hlinik chrom med atd... a taky se stim daji lestit kanalky wyfukowy i saci a nekteri agenti s tim skousely lestit barwu a pokud neni
cerstwa tak to de
Datum: 10. září 2009 19:24
Jméno: herr-bode
IP: uživatel5908
 lesteni kovu atd treba chromu medi atd..
Datum: 10. září 2009 18:59
Jméno: Tomáš
IP: uživatel7340
 Zdar draci, hele nevíte čím to je když se mi fichtl dusí na dvojku jenom na jedničku jede nevíte???
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2009 18:27
 tak mas zasranou hlavni trysku (nebo nizkou hladinku v plovakovce ci zasrany lauf)...sto pro bude hlavni tryska a jeji kanalek zanesen...
Datum: 11. září 2009 18:27
Jméno: Tomáš
IP: uživatel7340
 ale i když tam mám tu jedničku tak musim dát jenom půlku plynu pač pak když dám plnej plyn tak se to jako dusí mi připadá ale z kopečka tam dám i dvojku a chvilku to na dvojku jede ale pak zase musim podřadit na jedničku
Datum: 11. září 2009 15:00
 Zajic13 - krouzky ano, to staci 10km, objedes dedinu a jsou poho, pist je ale neco jineho...ten zajizdis kolem 200km, uvolnenej je az po 300km, zvlaste pokud mas vybehanej valec a das do neho tesnej pist (byvalo to ve znaceni C, dnes uz se vyrabi prakticky jen stejnerozmerove pisty pro jeden vybrus ale da se narazit i na pisty do vybehaneho valce), takze jednu nadr a ses v klidu...jinak zezacatku to proste tocit nebude a ani ho k tomu nepremlouvej, nech at si prede svou, dobre zajizdej a pak ti bude litat i do kopcu za tri na 13z sekundarko, neni to az takovej problem, mirny kopce sou hracka a do prudcich se chvilu udrzi...pokud mas trikrouzkac tak to trva priblizne kolem tech 300km nez si sedne (pokud je valec uz moc vylitanej tak si ale uz sednou nemusi)...
Datum: 10. září 2009 21:34
 hele,ja zajizdel poctive asi kilometr (krouzky) pak sem tomu daval na polnacce a v lese a jede jak pila....tak nwm no...
Datum: 10. září 2009 20:29
 no asi urcite
Datum: 10. září 2009 20:28
Jméno: Tomáš
IP: uživatel7340
 no ted jsem tam dal nový píst a kroužky tak se to musí asi zajed
Datum: 10. září 2009 19:46
Jméno: MaverickSK
IP: uživatel5457
 tak fichtl ma tak odstupnovanu prevodovku, ze jednotka ide aj na strom,ale dvojka je velmi do rychlosti uz, tak to skus prehnat na rovinke, a uvidis ci sa bude dusit ...  ,ak jazdis v kopcoch, zmen si sekundaro za mensie (12z,11z...)alebo rozetu vacsiu..alebo si prehod v prevodovke kolieska 18z a 20z a bude silna dvojka, no trojku odstupnujes daleko... ak je vsetko ako ma, skus precistit filter, mozno bude vybehany valec, piest ,kruzky... zly predstih, zla zmes, spynavy vyfuk,,, no je toho vela  , drzim palce...
Datum: 10. září 2009 18:44
Jméno: Petr
IP: uživatel2324
 Čau draci. Mám velký problém. Na neutrál točí motor krásně, ale jakmile chci jet, motor nemá vůbec sílu a začne jakoby trhat a zvuk "tr tr tr tr" a nevytočí se ani při dlouhé jízdě. Předstih mám 1-2mm před HÚ, komprese je jako býk, odtrh podle měrky, svíčka Brisk N15, zkoušeno však i s N17 a PALkama N7Y a N8 jiskra bílo modrá pěkná. Karburátor je vyčištěn v Unisolvenu, to samé trysky, palivo teče krásně, benzín Natural 95 s olejem Mogul TSF 1:40, jehla na druhém zářezu, vzduchový filtr nový, čistý v originál krabičce s husím krkem (mustang). Už se stím trápím týden a ne a ne na to přijít. Nevíte v čem je zakopaný pes?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2009 21:39
 vyfuk, filtr, karbec (a obvzlaste hlavni tryska, sto pro bude zacpana a vycistit a seridit hladinku v plovakovce + bohatost na jehle - treba podle barvy svice a jak jezdi s novym nastavenim)...muze to byt vylitany valec, zapeceny krouzek nebo zapecenej, zkrivena hlava a komprese utika ven, muze blbnout svice pod tlakem...jinak pro jawa46 - meles pekny kraviny, M2T tam vubec nema co delat, to dneska uz neni olej, TSF je vcelku dobrej ale urcite mazat 1:35 minimalne, 1:40 je moc malo, nediv se pokud bude prispraclej krouzek v drazce pokud tak malo mazes...hlavne - tryska, pak vyfuk, zkouknout jeste zapalko jak kluci rikali (jiskra ma byt az syte modra, cim svetlejsi tim mensi vyboj, nejlip se ale testuje na nejaky svici co ma hodne daleko od sebe elektrody a postupne privirat), filtr profouknout, seridit atd...
Datum: 10. září 2009 21:39
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo a ještě tam taky zkus nalít speciál mě 05 taky nejede moc dobře na natural
Datum: 10. září 2009 20:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 pochopil jsem to dobře že když to chceš vytočit a přeřadit tak to začne cukat a nevytočí se to pořádně?? mě to dělalo taky a ten problém jsem řešil strašně dlouho a dělali mi to kladívka...budto zkus dát obrovský odtrh třeba i 1,5mm a nebo zase úplně malý (na měrku se vykašli) a když ani to nepomůže tak kup nová kladívka
Datum: 10. září 2009 20:40
 zdarec taky záleží na tom na jakej olej to máš zajetý skus tam nelejt klasický m2t 1:33 a uvidíš
Datum: 10. září 2009 20:12
Jméno: Petr
IP: uživatel2324
 Dobře ještě kouknu na výfuk. Jo a ten předstih mám 1 až 2 mm podle toho jak jsem to zkoušel a nejde to na žádný.
Datum: 10. září 2009 19:10
Jméno: MaverickSK
IP: uživatel5457
 ked tam mas benzin natural 95 ,tak ten predstih 1,2mm sa mi zda malo, pyta si viac tak mu daj vacsi predstih, a skus ist jazdit bez filtru a nastav zmes, uvidis ci sa nieco zmeni, mozno mas zakarbonovany vyfuk a na mieste to toci, ale nema silu pretoze plyny sa tlacia naspat a nie von... dofukaj kolesa, dobre vsetko namazat a musi to ist...
Datum: 10. září 2009 18:37
Jméno: pepa
IP: uživatel6633
 čau kdo tady měl toho upravenýho pařízka?měl by jezdit do holic do školi jestli by ste poslali odkaz na ty motorkáře
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2009 17:28
 čau chlapci, nevíte, proč mi u 555 praskaj vzadu na kole špice? nejdriv to zacalo, kdyz sem mel novej vyplet.. tak sem si rikal ze to byl asi nejakej smejd a tak sem tam hodil stary kolo.. no a ceho sem si dnes nevsim, zase mi par spic odeslo... nastesti mam doma nahradni takze to vymenim, ale kurna, proč praskaj?? origo uz zmetek nebyl... vepredu je vse ok
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2009 20:40
 Dyžtak napiš na icq
Datum: 10. září 2009 20:40
 dík
Datum: 10. září 2009 20:37
 skusim se zeptat
Datum: 10. září 2009 20:36
 rabenseifnerovi sou skoro naši sousedi,jinak nevíš o nekym kdo by za levno prodal nebo droval náky plechy na 21 čku ?
Datum: 10. září 2009 20:32
 Soldanovy a rabenseifnerovi.. ale nejak se s nema nechlubim
Datum: 10. září 2009 20:26
 Jak se menujo? mozna je znam
Datum: 10. září 2009 20:25
 Jak se menujo? mozna je znam
Datum: 10. září 2009 20:24
 Diky moc  v doloplazcih byldi pulka me rodiny
Datum: 10. září 2009 20:18
 Sory u nadrazi sem ho viděl v Pondělí
Datum: 10. září 2009 20:08
 Tezko řict vyjížděli sme po sedme z Doloplaz tak nevim asi tak cca 7:15 ale nevim spis sem se dival po fichtlovi než na hodinky a este sem ho videl v utery u ndrazi tak kolem ctvrt na tři
Datum: 10. září 2009 20:03
 prosimte!! PROSIMTE  rekni mi MOC prosim, v kolik hodin  at si ho tam vychytam  taky jezdim kolem ferony.. benzinka je AX
Datum: 10. září 2009 19:54
 aha tak to jo, tu modrou 21 sem zrovna dneska rano videl jak tankoval tam u Ferony
Datum: 10. září 2009 19:46
Datum: 10. září 2009 19:38
 Nemáš je moc utahnuty? može to byt tym .a nechodiš ty náhodou na strojárnu v Olomoucu? Viděl sem tam pařeza v komaxitu. esi jo tak to se tam možná za 3 potkáme, taky tam chcu jit.
Datum: 10. září 2009 19:32
Jméno: Honza
IP: uživatel6291
 Čau draci mam problem jak je u jawa 23 ve vidlích ty pružiny tak semi jedna praskla uplně na hoře a nejde ven jetam sekla anevím ja jímam vindat poradte  děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2009 16:08
 cau vsichni chtel jsem se zeptat jestli nemate nekdo nejaky skusenosti z hondou nsr 50 rok 92 chtel bych ji otevrit ale nevim jak....dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2009 16:33
Jméno: Standa
IP: uživatel7339
 Hele nechci te od toho nijak odrazovat,ale je to dost starej rok a radsi bych to neotvíral a neby bych ji otevrel,ale za predpokladu,ze napred udelas GO motoru,ale ta te vyjda na castku,za kterou si tu motorku koupil......
Datum: 10. září 2009 16:33
 Zdar, najednou mi prestal radit fichtl (21), zustala mi tam jednicka, tak jsem taktak dojel  predtim mi nesla parkrat dat trojka, jakoby tam uz nebyl dalsi kvalt a ted se to zaseklo stejnym stylem u jednicky, nejde ani vyradit. Automat se "nahore" hybe... nema nekdo nejaky navrh? Pulit motor se mi dvakrat nechce
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2009 18:43
Jméno: Jarouš
IP: uživatel1818
 Hele mel jsem jednu prevodovku a delalo mi to samí a pak jsem zjistil, že je to v tom řadícím segmentu, jsou tam dve pruzinky, který vystrkujou dve pacicky, které ti pak radi a na jedne strane mi ta pruzinka chybela a delalo mi to, ze jsem nemohl radit 2 a 3. No kazdopádne chce to rozpůlit to te nemine a zjistit co tam je za problém.
Datum: 16. září 2009 18:43
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Tata jel z ceskejch budejek az do telce(40-50 km) taky na jednicku protze mu tohleto udelalo
Datum: 10. září 2009 21:03
Jméno: fichtl
IP: uživatel6644
 me se zase stalo na mustangu,ze me tam sla jenom 1 a kdyz jsem chtel dat 2 tak tam sel jenom neutral,pak jsem zjistil,ze kdyz polozim nohu na radicku,tak se to preradi,pak se to asi probralo,a slo radit normalne xD
Datum: 10. září 2009 17:56
Jméno: Kukis
IP: uživatel2849
 Halda: vsechno je dotahly...
Datum: 10. září 2009 16:52
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 myslim že tě půlení memine
Datum: 10. září 2009 16:02
 ten sroubek nahore mas dotahlej?
Datum: 10. září 2009 15:36
Jméno: Mara
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 10. září 2009 16:11
Jméno: honza
IP: uživatel6291
 Hele jeto ta 3 třetí možnost fakt taky jsem to dělal a jeto ta trojka.
Datum: 10. září 2009 16:11
|



|