slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1584  1585  1586  1587  1588  1589  1590  1591  1592  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Mirha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahojda,jsem tu poprvé a ještě neslyšící.potřeboval bych radu,jelikož mám regristrační značku na úřadě a oni mi ho nedají pokud neukazu doklady ze jsem byl na stk.Tak se ptám jestli autem muzu jet na stk bez znacky i když mám zaplacenou pojistku?Muzu mit průser? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2009 21:07
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel2090    
normalne si z plechu vystrihni znacku natri ji na bílo a černou barvou tam napiš symboly co máš v TP pak stím přijedeš na technickou,pokud projdes tak ti na tu značku nalepí nalepku (tu červenou) STK, a jak pujdeš na uřad tu motorku přihlásit tak si vezmeš sebou tu značku a oni ti ji vymění za fungl novou. P.s. jak pojedes na tu technickou tak bacha na policajty protoze jak uz tady bylo řeceno vozidlo bez stk nema na ceste co delat
 
 
Datum: 01. října 2009 21:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7344    
i kdyz te chytnou s mesic propadlou technickou natozpak bez znacek,tak maj pravo ti naridit abys vozidlo na svoje naklady nechal odtahnout,protoze ani na lane te nikdo nesmí vléct!!!! s timhle bych si nehrál.......a nebo aspon udelej osvedcenou chujovinu......pujc si od nekoho znacky s nalepkou STK a emisí a doufej ze te nikde nechytej.......aspon nebudes okamzite trnem v oku
 
 
Datum: 11. září 2009 12:42
 
 
 
 
Jméno: rarach      IP: uživatel6505    
Správně by se auto bez značek mělo na STK dovézt na odtahovce.Bez značek nejezdi,to je hrozně drahý,když tě chytnou.
 
 
Datum: 10. září 2009 22:25
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No určitě by problém mohl být... Za 1) auto bez registračních značek nesmí být (teoreticky mohou pokutovat i ty, kteří ji mají nečitelnou) a hlavně za 2) auto bez STK je vozidlo technicky nezpůsobilé k provozu na pozemních komunikacíxh a tudíš tam nesmí jezdit (i když máě auto v top stavu, tak pokud nemáš STK, tak jim to vlastně nemůžeš prokázat, že je vše v pořádku a je zle. To je za hodně velkou pokutu a hodně bodů... Pokud to máš na STK blízko, můžeš to zkusit, ale nejsem si jist, co ti tam řeknou, když nebudeš mít registrační zančky...
 
 
Datum: 10. září 2009 22:09
 
 
 
 
Jméno: bany      IP: uživatel6454    
to fakt newim sory
 
 
Datum: 10. září 2009 21:35
 
 
 
 
Jméno: bany      IP: uživatel6454    
zdar draci kolik jede dandy 50 max. rychlost? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2009 22:05
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Záleží jaký má motor. Klasická dandy tak 70-80Km/h. Dandy s motorem Minarelli tak 90-100km/h. Minarelli má totiž 6st. převodovku, ale těchto motorek je málo.
 
 
Datum: 10. září 2009 22:05
 
 
 
 
Jméno: Pauli      E-mail:      IP: uživatel7341    
Čus dracííí mám problem s jawou 21 kdyz uz konecne chytne beží bez probléů a když přidám plyn začne se dusit až skoro chcípne. Porad´te prosiim klidne 480-705-504 (benzínu tam de dost) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2009 21:19
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci mám problém s ČZ 175/477 ... vždycky když jedu delší úsek na 4 tak 90 Km/h tak najednou mě začne cukat a přestává chvílema tahat jako by tam nešel benzín .. vždycky spomalím a jeto zas ok .. a pak zase přidám a zase začne to cukat a nechce to jet a uberu a zase ok.Nevíte čím by to mohlo být? díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2009 8:53
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy      IP: uživatel4159    
Myslím že jo nedávno byla u elektrikáře pač nedobíjela ... tak to tam seřizoval
 
 
Datum: 11. září 2009 8:53
 
 
 
 
Jméno: landis      IP: uživatel1525    
vyčisti karburátor, kohoutek, svíčku a uvidíš. Zapalování seštelované dobře ?
 
 
Datum: 11. září 2009 8:24
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy      IP: uživatel4159    
Steluje se u ni vubec hladina plováku? Jestli jo trak jak? Tam je taky plíšek jak u fichtla?
 
 
Datum: 11. září 2009 8:03
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy      IP: uživatel5852    
No ona je po vybrusu asi půl roku a mazu to Husqarnou olejem 1:50 .. takze doufám že se to nezadírá a výkon to nemá menší ani zvuk nějáký divný .... snad ten karbec no
 
 
Datum: 10. září 2009 22:19
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau bud to muze bejt tim ze ti do doto nejde dost benzinu a nebo horsi moznost ta ze se to pridira to se projevuje stratou vykon pocukavani a naslednym zaseknutim pistu tak bacha na to ale v tomhle pripade to bude sepis karburator zkus zvednou hladinu a vycistit to
 
 
Datum: 10. září 2009 21:28
 
 
 
 
Jméno: lukyn      IP: uživatel1723    
čau nevíte čím by to mohlo být to že když mě 21 běží na volnoběh tak je to v pohodě vydrží třeba 10 minut... ale když přidám prudce plyn tak to chvilku trvá než se to vyžene do otáček a jakoby se to přidušuje ale jakmile už to je ve višších otáčkách tak to jde už rychle jo a když někdy prudce přidám plnej tak to i chcípne..zkoušel jsem tam dávat i nový filtr ( fungl nový) a nic se nezměnilo i ty díry v airboxu jsme zkoušeli zadělávat atd...díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. září 2009 15:58
 
 
 
 
Jméno: Ibike      IP: uživatel7334    
Nastav predstich zapalovania na stanovenu hodnotu,prilis neskoro ti zapaluje.
 
 
Datum: 16. září 2009 15:58
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel6020    
hele povoluje se toi totiž tryska na volnobech musis tamm dat perko
 
 
Datum: 14. září 2009 12:53
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejde ti tam moc benzinu? zkontroluj hladinu
 
 
Datum: 10. září 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: lukyn      IP: uživatel1723    
výfuk je čistý ale mohl bych to zkusit jak to půjde bez výfuku...
 
 
Datum: 10. září 2009 21:18
 
 
 
 
Jméno: kostitras ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyčisti nebo vypal výfuk...
 
 
Datum: 10. září 2009 20:57
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel5056    
zdarec kde je u fichtla největši kostreni dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2009 13:41
 
 
 
 
Jméno: landis      IP: uživatel1525    
já už si sice nepamatuji,jak je to u fichtla,ale určitě tam je nějaká zátka s kontakty pro žárovku. Tak zkus zkontrolovat,jestli ty kontakty dosedají a jsou čisté
 
 
Datum: 11. září 2009 13:41
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel5056    
ja tam mam ješte malou žarovku mysto klaksonu a když dam na ni ten jeden modrej tak to svity a když tam dam ten druhej tak to taky svíty
 
 
Datum: 11. září 2009 13:36
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
o ak skus ps at trohu zrosumitelne :-D:-D:-D ne sorry :-D...no tak to muzes mit spatny draty,spatne napojeny na civku.....nebo spatnou civku
 
 
Datum: 11. září 2009 13:25
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel5056    
ja sem menil draty žarovku a na trafu ne sitity a na motorce ne
 
 
Datum: 11. září 2009 13:22
 
 
 
 
Jméno: landis      IP: uživatel1525    
chyba bude asi jinde :-D ,projdi si zapojení a ještě koukni,jestli není prásklá :-)
 
 
Datum: 11. září 2009 12:42
 
 
 
 
Jméno: rarach      IP: uživatel6505    
kostra je na všem,co je ze železa,a je to všude stejný.
 
 
Datum: 10. září 2009 22:28
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel5056    
nesví ty mě
 
 
Datum: 10. září 2009 21:31
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak víš že je jak říkáš "málo kostření" ????
 
 
Datum: 10. září 2009 21:24
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel5056    
a když mam na přední žarovce malo kostreni tak mě nebude svítyt
 
 
Datum: 10. září 2009 21:09
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na kostre..... :-D proste na ramu motorky....nebo na motoru ale to je fuk,protoze ram je propojenej s motorem..
 
 
Datum: 10. září 2009 20:39
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
caute prosim vas asi mi tece olej z prevodovky do valce nevite cim to je ? jestli to je narocna oprava nebo co ? dik.. [jawa 20] odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2009 21:28
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
gufero (cili simering) je nenarocna oprava spocivajici jen ve vyhozeni primarka (a tudis i spojky) a vymene...pretesneni polovic skrini je prakticky taky brnkacka, rozpulis, vycistis bordel a hned vymenis dily co se ti nezdaj (kupr. loziska na klice), natahnes novy tesneni, silikon, smontujes a druhy den jedes...to potka driv nebo pozdeji kazdeho a patri to ke zrucnosti jezdce, je to pohoda, za chvilu budes pulit jeden motor za druhym a ani ti to nepripadne...
 
 
Datum: 10. září 2009 21:28
 
 
 
 
Jméno: pionier201 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
pretlaceny semering treba vymenit. alebo netesnia bloky.
 
 
Datum: 10. září 2009 20:50
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hmm bud gufero nepo spatne utesneny kartery
 
 
Datum: 10. září 2009 20:34
 
 
 
 
Jméno: SpÁrrKý      E-mail:      IP: uživatel6162    
Ahoj potřebuju vědět jak správně zajet nový válec s 8 výbrusi? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2009 12:59
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten smajlík je tam omylem :-D
 
 
Datum: 11. září 2009 12:59
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pukud chceš mět vše naprosto super tak bych dotoručil:::-Poprvé nastartovat nechat 1 minutu běžet vypnout a nechat schládnout.Po druhé to stejny akorát že ted to můžeš nechat i 3 minuty. za třetí i 5 minut pak 10min .. 15min a pak můžeš jezdit.Ale hlavně to na poprvé podruhé i naporřetí moc nezahřívej. Pokud jestli nechce není to nutny ale de o to že motor nemá žádnou velkou zátěž.
 
 
Datum: 11. září 2009 12:57
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau u kazdeho fichtla je to individualni a chce to opravdu hodne citu kort u 8 vybrusu kde si nemuzes dovolit pridreni .takze k zajizdeni prvich dvacet kilometru jed jako spomalenej film davej tomu plnej ale netocto aby do toho teklo co nejvic oleje a benzinu doporucuji mensi kopec do ktereho se trojka nevytoci po dvaceti kilometrech to stridave vytacej max na 10 vterin a pozoruj co to dela kdyby to nechtelo do otacek tak to nevytacej a pokracuj ve "sneci " jizde a vytoceni zkus pozdej pote co se ti motor povede opravdu vytocit pomalu zkousej pridavat vetsi otacky na vetsi domu jakmile bys ucitil zmenu nebo stratu vykon ihned vymackni spojku a nech to chvili na volnobeh a takhle to delej dokud to nebude ok urcite to poznas . ja sem zajizdel taky osmy vybrus a je suprove jak vykon narusta s kazdym kilometrem , uzis si to a uzivej u toho rozumu bylo uz hodne zadrenych a kort u 8 vybrusu je to neprijemny :-D fichtlo zdar
 
 
Datum: 10. září 2009 21:44
 
 
 
 
Jméno: jooohan      E-mail:      IP: uživatel5084    
nevite čislo barvy na jawo 550 pařez ? zelenooooo !!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2009 20:11
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      E-mail:      IP: uživatel5184    
Čau draci... Jezdím na pínovi už rok a dávám do něj speciál + olej.. Chtěl bych se zeptat jestli by to jelo i na natural a jaké mo má + a -.. dík za rady Judžín odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2009 8:28
 
 
 
 
Jméno: landis      IP: uživatel1525    
jezdim na to ,co maj na benzínce levnější :-D
 
 
Datum: 11. září 2009 8:28
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty jezdíš v zimě?
 
 
Datum: 10. září 2009 21:27
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel5633    
Ja sem treba slysel ze kdyz jezdis hodne v zime tak je lepsi mat special:-D ale nechapu proc
 
 
Datum: 10. září 2009 21:00
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      E-mail:      IP: uživatel5184    
Dík moc za odpovědi :-D
 
 
Datum: 10. září 2009 20:16
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ti kdo jezdí na special říkají že je lepší.A ti kdo jezdí na nataral tak říkájí že je lepší.Já třeba jezdím na speciál. řekl bych to takhle když motor bude jezdit na natural tak bude jezdit dobře protože je na něj ,,zvylý,, stejně je to i naopak.Tak bych to řekl já.Ale někteří mají názor že buď nebo to je lepší a jíp to na něj jede.Tak si vyber a jezdi pořád na to stejný
 
 
Datum: 10. září 2009 19:57
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jede to úplně stejně. Nevýhoda je zanedbatelně vyšší cena. Výhoda je, že je na každý benzínce.
 
 
Datum: 10. září 2009 19:50
 
 
 
 
Jméno: Grik      IP: uživatel692    
Cau jakej je rozdil mezi rozvodem OHV a OHC ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2009 14:22
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pardon za ten pullitr, diky za opravu:-)
 
 
Datum: 11. září 2009 14:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to steve: pouze si dovolim poupravit ze 500 OHC se vyrabela v 50 letech,a taky ty mutace,DOHC znamena ze ma v hlave ulozeny dve vackovy hridele,jednu na vejfukovy a druhou na saci ventily,pak je SOHC a to je ze ma jenom jednu vackovou hridel na vsechno
 
 
Datum: 11. září 2009 7:30
 
 
 
 
Jméno: bimbass      IP: uživatel7342    
U ŽÍVATEL KOLEČKO JE TAK NĚJAK V OBRAZE, JINAK NECHÁPU JAK NĚKDO MUŽE BEJT MIMO MÍSU, A JEŠTĚ CHTÍT RADIT,KDÍŽ NENÁ PÁRU O CO JDE.TO JSOU ABSOLUTNĚ ZÁKLADNÍ VCĚCI MOTORU.
 
 
Datum: 11. září 2009 3:42
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak tak, este bych dodal ze OHV mela prva jawa 500 OHV rumpal a OHC legendarne znama 500 OHC vyrabena v sedesatych letech, jinak OHV se dnes uz prakticky nepouziva a existuji jeste ruzne mutace z nichz nejznamejsi je treba DOHC - dvouventil, cili 4 ventily na jeden valec (dva saci a dva vyfukovy, je to zdvojeny) atd
 
 
Datum: 10. září 2009 21:30
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
presne tak....
 
 
Datum: 10. září 2009 19:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OHC ma vackovou hridel ulozenou v hlave motoru a OHV ma vackovku dole u klikovky a ventily sou ovladany pres zdvihatka
 
 
Datum: 10. září 2009 19:43
 
 
 
 
Jméno: kahisek      IP: uživatel6889    
zdravim..hele na co vsechno je silichrom?:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2009 17:05
 
 
 
 
Jméno: kubacezet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě nezčernal,ale zůstal stejně šedivý jako před tím. Takže zbytečná práce s leštěním :-)
 
 
Datum: 11. září 2009 17:05
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pisou tam ze na hlinik to de,ale nekomu po vylesteni ten hlinik zcernal,nekomu zase ne,tak nevim
 
 
Datum: 11. září 2009 7:31
 
 
 
 
Jméno: landis      IP: uživatel1525    
jo,stará barva tím leštit jde,ale na hliník nedoporučuji
 
 
Datum: 10. září 2009 20:55
 
 
 
 
Jméno: honzik      E-mail:      IP: uživatel6043    
je na lesteni kowu hlinik chrom med atd... a taky se stim daji lestit kanalky wyfukowy i saci a nekteri agenti s tim skousely lestit barwu a pokud neni cerstwa tak to de :-)
 
 
Datum: 10. září 2009 19:24
 
 
 
 
Jméno: herr-bode      IP: uživatel5908    
lesteni kovu atd treba chromu medi atd..
 
 
Datum: 10. září 2009 18:59
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel7340    
Zdar draci, hele nevíte čím to je když se mi fichtl dusí na dvojku jenom na jedničku jede nevíte??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2009 18:27
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak mas zasranou hlavni trysku (nebo nizkou hladinku v plovakovce ci zasrany lauf)...sto pro bude hlavni tryska a jeji kanalek zanesen...
 
 
Datum: 11. září 2009 18:27
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel7340    
ale i když tam mám tu jedničku tak musim dát jenom půlku plynu pač pak když dám plnej plyn tak se to jako dusí mi připadá ale z kopečka tam dám i dvojku a chvilku to na dvojku jede ale pak zase musim podřadit na jedničku
 
 
Datum: 11. září 2009 15:00
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zajic13 - krouzky ano, to staci 10km, objedes dedinu a jsou poho, pist je ale neco jineho...ten zajizdis kolem 200km, uvolnenej je az po 300km, zvlaste pokud mas vybehanej valec a das do neho tesnej pist (byvalo to ve znaceni C, dnes uz se vyrabi prakticky jen stejnerozmerove pisty pro jeden vybrus ale da se narazit i na pisty do vybehaneho valce), takze jednu nadr a ses v klidu...jinak zezacatku to proste tocit nebude a ani ho k tomu nepremlouvej, nech at si prede svou, dobre zajizdej a pak ti bude litat i do kopcu za tri na 13z sekundarko, neni to az takovej problem, mirny kopce sou hracka a do prudcich se chvilu udrzi...pokud mas trikrouzkac tak to trva priblizne kolem tech 300km nez si sedne (pokud je valec uz moc vylitanej tak si ale uz sednou nemusi)...
 
 
Datum: 10. září 2009 21:34
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele,ja zajizdel poctive asi kilometr (krouzky) pak sem tomu daval na polnacce a v lese a jede jak pila....tak nwm no...
 
 
Datum: 10. září 2009 20:29
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no asi urcite :-D
 
 
Datum: 10. září 2009 20:28
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel7340    
no ted jsem tam dal nový píst a kroužky tak se to musí asi zajed
 
 
Datum: 10. září 2009 19:46
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK      IP: uživatel5457    
tak fichtl ma tak odstupnovanu prevodovku, ze jednotka ide aj na strom,ale dvojka je velmi do rychlosti uz, tak to skus prehnat na rovinke, a uvidis ci sa bude dusit ... :-) ,ak jazdis v kopcoch, zmen si sekundaro za mensie (12z,11z...)alebo rozetu vacsiu..alebo si prehod v prevodovke kolieska 18z a 20z a bude silna dvojka, no trojku odstupnujes daleko... ak je vsetko ako ma, skus precistit filter, mozno bude vybehany valec, piest ,kruzky... zly predstih, zla zmes, spynavy vyfuk,,, no je toho vela :-) , drzim palce...
 
 
Datum: 10. září 2009 18:44
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel2324    
Čau draci. Mám velký problém. Na neutrál točí motor krásně, ale jakmile chci jet, motor nemá vůbec sílu a začne jakoby trhat a zvuk "tr tr tr tr" a nevytočí se ani při dlouhé jízdě. Předstih mám 1-2mm před HÚ, komprese je jako býk, odtrh podle měrky, svíčka Brisk N15, zkoušeno však i s N17 a PALkama N7Y a N8 jiskra bílo modrá pěkná. Karburátor je vyčištěn v Unisolvenu, to samé trysky, palivo teče krásně, benzín Natural 95 s olejem Mogul TSF 1:40, jehla na druhém zářezu, vzduchový filtr nový, čistý v originál krabičce s husím krkem (mustang). Už se stím trápím týden a ne a ne na to přijít. Nevíte v čem je zakopaný pes? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyfuk, filtr, karbec (a obvzlaste hlavni tryska, sto pro bude zacpana a vycistit a seridit hladinku v plovakovce + bohatost na jehle - treba podle barvy svice a jak jezdi s novym nastavenim)...muze to byt vylitany valec, zapeceny krouzek nebo zapecenej, zkrivena hlava a komprese utika ven, muze blbnout svice pod tlakem...jinak pro jawa46 - meles pekny kraviny, M2T tam vubec nema co delat, to dneska uz neni olej, TSF je vcelku dobrej ale urcite mazat 1:35 minimalne, 1:40 je moc malo, nediv se pokud bude prispraclej krouzek v drazce pokud tak malo mazes...hlavne - tryska, pak vyfuk, zkouknout jeste zapalko jak kluci rikali (jiskra ma byt az syte modra, cim svetlejsi tim mensi vyboj, nejlip se ale testuje na nejaky svici co ma hodne daleko od sebe elektrody a postupne privirat), filtr profouknout, seridit atd...
 
 
Datum: 10. září 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo a ještě tam taky zkus nalít speciál mě 05 taky nejede moc dobře na natural
 
 
Datum: 10. září 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
pochopil jsem to dobře že když to chceš vytočit a přeřadit tak to začne cukat a nevytočí se to pořádně?? mě to dělalo taky a ten problém jsem řešil strašně dlouho a dělali mi to kladívka...budto zkus dát obrovský odtrh třeba i 1,5mm a nebo zase úplně malý (na měrku se vykašli) a když ani to nepomůže tak kup nová kladívka
 
 
Datum: 10. září 2009 20:40
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec taky záleží na tom na jakej olej to máš zajetý skus tam nelejt klasický m2t 1:33 a uvidíš
 
 
Datum: 10. září 2009 20:12
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel2324    
Dobře ještě kouknu na výfuk. Jo a ten předstih mám 1 až 2 mm podle toho jak jsem to zkoušel a nejde to na žádný. :-(
 
 
Datum: 10. září 2009 19:10
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK      IP: uživatel5457    
ked tam mas benzin natural 95 ,tak ten predstih 1,2mm sa mi zda malo, pyta si viac tak mu daj vacsi predstih, a skus ist jazdit bez filtru a nastav zmes, uvidis ci sa nieco zmeni, mozno mas zakarbonovany vyfuk a na mieste to toci, ale nema silu pretoze plyny sa tlacia naspat a nie von... dofukaj kolesa, dobre vsetko namazat a musi to ist... :-)
 
 
Datum: 10. září 2009 18:37
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel6633    
čau kdo tady měl toho upravenýho pařízka?měl by jezdit do holic do školi jestli by ste poslali odkaz na ty motorkáře odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2009 17:28
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau chlapci, nevíte, proč mi u 555 praskaj vzadu na kole špice? nejdriv to zacalo, kdyz sem mel novej vyplet.. tak sem si rikal ze to byl asi nejakej smejd a tak sem tam hodil stary kolo.. no a ceho sem si dnes nevsim, zase mi par spic odeslo... nastesti mam doma nahradni takze to vymenim, ale kurna, proč praskaj?? origo uz zmetek nebyl... vepredu je vse ok odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2009 20:40
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dyžtak napiš na icq
 
 
Datum: 10. září 2009 20:40
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dík
 
 
Datum: 10. září 2009 20:37
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skusim se zeptat
 
 
Datum: 10. září 2009 20:36
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rabenseifnerovi sou skoro naši sousedi,jinak nevíš o nekym kdo by za levno prodal nebo droval náky plechy na 21 čku ?
 
 
Datum: 10. září 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Soldanovy a rabenseifnerovi.. ale nejak se s nema nechlubim
 
 
Datum: 10. září 2009 20:26
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak se menujo? mozna je znam
 
 
Datum: 10. září 2009 20:25
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak se menujo? mozna je znam
 
 
Datum: 10. září 2009 20:24
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Diky moc :-) v doloplazcih byldi pulka me rodiny
 
 
Datum: 10. září 2009 20:18
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sory u nadrazi sem ho viděl v Pondělí
 
 
Datum: 10. září 2009 20:08
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tezko řict vyjížděli sme po sedme z Doloplaz tak nevim asi tak cca 7:15 ale nevim spis sem se dival po fichtlovi než na hodinky a este sem ho videl v utery u ndrazi tak kolem ctvrt na tři
 
 
Datum: 10. září 2009 20:03
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosimte!! PROSIMTE :-D rekni mi MOC prosim, v kolik hodin :-D at si ho tam vychytam :-D taky jezdim kolem ferony.. benzinka je AX
 
 
Datum: 10. září 2009 19:54
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha tak to jo, tu modrou 21 sem zrovna dneska rano videl jak tankoval tam u Ferony
 
 
Datum: 10. září 2009 19:46
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo chodim :-D komaxit dobry zes to poznal (asi podle toho ze praska tmel :-( :-( :-() jeste tam jezdi typek na 21...za 3 roky?? abych uz nebyl pryc.. pac sem v druhaku
 
 
Datum: 10. září 2009 19:38
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemáš je moc utahnuty? može to byt tym .a nechodiš ty náhodou na strojárnu v Olomoucu? Viděl sem tam pařeza v komaxitu. esi jo tak to se tam možná za 3 potkáme, taky tam chcu jit.
 
 
Datum: 10. září 2009 19:32
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel6291    
Čau draci mam problem jak je u jawa 23 ve vidlích ty pružiny tak semi jedna praskla uplně na hoře a nejde ven jetam sekla anevím ja jímam vindat poradte:-( děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2009 16:08
 
 
 
 
Jméno: lukas      E-mail:      IP: uživatel7282    
cau vsichni chtel jsem se zeptat jestli nemate nekdo nejaky skusenosti z hondou nsr 50 rok 92 chtel bych ji otevrit ale nevim jak....dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2009 16:33
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7339    
Hele nechci te od toho nijak odrazovat,ale je to dost starej rok a radsi bych to neotvíral a neby bych ji otevrel,ale za predpokladu,ze napred udelas GO motoru,ale ta te vyjda na castku,za kterou si tu motorku koupil......
 
 
Datum: 10. září 2009 16:33
 
 
 
 
Jméno: Kukis      E-mail:      IP: uživatel2849    
Zdar, najednou mi prestal radit fichtl (21), zustala mi tam jednicka, tak jsem taktak dojel :-D predtim mi nesla parkrat dat trojka, jakoby tam uz nebyl dalsi kvalt a ted se to zaseklo stejnym stylem u jednicky, nejde ani vyradit. Automat se "nahore" hybe... nema nekdo nejaky navrh? Pulit motor se mi dvakrat nechce :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. září 2009 18:43
 
 
 
 
Jméno: Jarouš      IP: uživatel1818    
Hele mel jsem jednu prevodovku a delalo mi to samí a pak jsem zjistil, že je to v tom řadícím segmentu, jsou tam dve pruzinky, který vystrkujou dve pacicky, které ti pak radi a na jedne strane mi ta pruzinka chybela a delalo mi to, ze jsem nemohl radit 2 a 3. No kazdopádne chce to rozpůlit to te nemine a zjistit co tam je za problém.
 
 
Datum: 16. září 2009 18:43
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel5633    
Tata jel z ceskejch budejek az do telce(40-50 km) taky na jednicku protze mu tohleto udelalo :-D
 
 
Datum: 10. září 2009 21:03
 
 
 
 
Jméno: fichtl      IP: uživatel6644    
me se zase stalo na mustangu,ze me tam sla jenom 1 a kdyz jsem chtel dat 2 tak tam sel jenom neutral,pak jsem zjistil,ze kdyz polozim nohu na radicku,tak se to preradi,pak se to asi probralo,a slo radit normalne xD
 
 
Datum: 10. září 2009 17:56
 
 
 
 
Jméno: Kukis      IP: uživatel2849    
Halda: vsechno je dotahly...
 
 
Datum: 10. září 2009 16:52
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
myslim že tě půlení memine
 
 
Datum: 10. září 2009 16:02
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten sroubek nahore mas dotahlej?
 
 
Datum: 10. září 2009 15:36
 
 
 
 
Jméno: Mara      IP: uživatel5056    
zdarec jaky je schema na tentuto spínaci skřinka http://www.motokramek.cz/spinacka-pionyr-na-konektory/ http://jawa50.websnadno.cz/Elekticke_schema.html 1 nebo 2 nebo 3 poradte dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2009 16:11
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel6291    
Hele jeto ta 3 třetí možnost fakt taky jsem to dělal a jeto ta trojka.:-)
 
 
Datum: 10. září 2009 16:11
 
<  1584  1585  1586  1587  1588  1589  1590  1591  1592  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 8:37:24 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu