Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jawa
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 09. září 2009 19:24
 na svetelné póly nie sú ziadné cislá...
Datum: 09. září 2009 19:24
Jméno: fichtl
IP: uživatel6644
 cau borci,slysel jsem,ze kdyz me uvidi policajti na poli a ne na silnici, jak jezdim bez ridicaku ,tak by me nemeli nic rict,je to pravda?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2009 19:39
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 pokud polní cesta splňuje charakter pozemní komunikace, tak tě tam můžou vybrat stejně jako na státní silnici. O tom zda je nebo není polní cesta pozemní komunikací rozhoduje hodně zjednodušeně
fakt, je li na mapě, další věc která padá na váhu je, zda můžeš nebo nemůžeš někoho ohrozit. Pokud jezdíš na svým pozemku a jedná se o polní cestu jako pozemní komunikaci, tak na tom tvým
vlastním pozemku tě můžou vyflastrovat jedna báseň. Jediný řešení je soukromý pozemek zabezpečený třeba oplocením, i tak si na tebe může stěžovat soused, že tam rachotíš a budeš pro změnu
chodit ke komisi.
Datum: 11. září 2009 19:39
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 pokud polní cesta splňuje charakter pozemní komunikace, tak tě tam můžou vybrat stejně jako na státní silnici. O tom zda je nebo není polní cesta pozemní komunikací rozhoduje hodně zjednodušeně
fakt, je li na mapě, další věc která padá na váhu je, zda můžeš nebo nemůžeš někoho ohrozit. Pokud jezdíš na svým pozemku a jedná se o polní cestu jako pozemní komunikaci, tak na tom tvým
vlastním pozemku tě můžou vyflastrovat jedna báseň. Jediný řešení je soukromý pozemek zabezpečený třeba oplocením, i tak si na tebe může stěžovat soused, že tam rachotíš a budeš pro změnu
chodit ke komisi.
Datum: 11. září 2009 19:38
 no pokud si vlastníkem pozemku ty, nebo někdo známý co ti to dovolil tak si tam můžeš jezdit třebas i tankem a policajti ti do toho nemají co kecat a oni to ví
Datum: 09. září 2009 19:15
Jméno: fichtl
IP: uživatel6644
 prave,ze to je polni dlouha tak 4 km,takze ty pozemky vlastni vic lidi,spis jedna babka z ulice porad nadava a nema tam zadny pozemek.to si musi stezovat jenom vlastnik toho pozemku?aby me mohli policajti neco rict?
Datum: 09. září 2009 18:49
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Předběhl jsi mě,přesně tak jak jsem psal,akorád,že v tvém případě je to babka  .Vždycky se někdo najde.
Datum: 09. září 2009 18:46
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Hele,jezdit tam můžeš když je to soukromý pozemek,když ten pozemek patří tobě,tak je to v poho dělej si tam co chceš,ale jestli to bude patřit nějakému dědkovi,kterému to vadí a bude si na tebe stěžovat na Policii ČR,tak jsi na tom stejně blbě,jako by jsi jezdil na silnici.Na to bacha.Čus.
Datum: 09. září 2009 18:45
Jméno: fichtl
IP: uživatel6644
 nemam SPZ a babka z ulice porad vyhrozuje,ze na nas zavola policajty,kdyz budem jezdit
Datum: 09. září 2009 18:42
 jak poznají že nemáš řidičák když te nezastavý?
Datum: 09. září 2009 18:39
 cuzte nalil jsem do fichtla moc oleje do benzinu a ted je vsechen v motoru a nechce to chytnout kdy vyndam svicku a vycistim ji dam ji z5 potlacim ho 20 m tak je ta svicka zas od oleje jak blazen ... nevite nekdo jak to dostat ven ?:
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2009 12:56
Jméno: Martin
IP: uživatel6020
 musis vyndat karbec a vyndat z nej trysky a pročistit je a pak až to nastartuješ kup čistej special a nalej ho do nadrže a ten starej benzin vylej a nech do 10-15 minutt bežet nastartovany aby se to procistilo
Datum: 14. září 2009 12:56
 souhlasim s mustishem... bud zred palivo v nadrzi dalsim benzinem a nebo vylij nadrz a dej tam smes znova(uz ve spravnym pomeru cca 1:40)
Datum: 12. září 2009 19:46
 To ti tam spíš teče olej z převodovky přes simering
Datum: 10. září 2009 9:59
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 vyndej svicku strikni tam cisty benzin do hlavy a svicku vycisti doufam ze mas oznaceni 15 nebo 6 stou to tetka chyta dobre vtom chladnu a roztlacto melo byto jet, chvili to tlac
Datum: 09. září 2009 20:24
 Co takhle to zředit a trochu dýl to tlačit?
Datum: 09. září 2009 18:53
 čus,mám dotaz,pasovala by ojnice z fichtla do stadiona S11???nikde sem stadionáckou na prodej nenašel a hlavně když už to budu dělat chci namontovat tuningovou ojnici s jehlovym ložiskem u pístu
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2009 20:40
Datum: 09. září 2009 20:40
 ne nepasovala, mají jinou rozteč ok. Pokud si dobře pamatuju, tak fichtl má 100mm a stadion 88mm.
Datum: 09. září 2009 19:34
Jméno: joey
IP: uživatel5566
 zdar,hele mi to to trapny ze se na to pram ale co to je kdyz nekdo rekne původní CDI a karburaci přidám, Jetá jen na plnou sintetiku Motul 710,ja ja to mam z netu,co to znamena kdyz nekdo rekne ze prida původní CDI a karburaci ??a jeste co znamena kdyz rekne ze je jeta na plnou sintetiku ???a jeste se chci zeptat co je to CDI ???a diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2009 11:05
Jméno: standa
IP: uživatel7336
 to se dela u ostrejch 2T silnic......kdyz se otvírá nadoraz,tak se z toho vyhazuje seriově uškrcený CDI a karbec.........znamená to,ze to má otevreny na maximum a k motorce ti da serive dily,ktere vyndal
Datum: 10. září 2009 11:05
Jméno: joey
IP: uživatel5566
 jo aha mic díky
Datum: 09. září 2009 17:13
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 cdi je zapalovací jedntoka,karburace je karburátor a jetá na plnou sintetiku známená že motocykl jezdil na plně syntetický olej motul 710
Datum: 09. září 2009 16:43
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 zdar, kde je ukostrena baterka na klaxon u 550? Chci si totiz udelat klaxon na 2x4,5V baterky, dam je do masky, ale kde to mam ukostrit? muzu nekde na ram, sroub u nadrze? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2009 20:41
Jméno: djdacan
IP: uživatel5904
 no ale musíš mít adapter natu baterii a ten ti ten proud ruší a tim máš střídavej a u všech fichtlů má bejt trafíčko který zvišuje ten proud do klaksonu aspoň tak to mam já u 05 a 21.
Datum: 10. září 2009 20:41
Datum: 10. září 2009 18:19
Jméno: djdacan
IP: uživatel5904
 hele chlapče na klakson potřebuješ střídavej proud a v Baterii je stejnosměrnej nic ti to dělat nebude bude ti v tom jenom cvakat
Datum: 09. září 2009 22:52
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 diky, a stacila by jedna 4,5V baterka? nebo je to malo?
Datum: 09. září 2009 19:15
 Před chvíli jsem se díval na plán jako to má být a + ( pravděpodobně podle červeného drátu ) vede do klaksonu a - je ukostřené. Ukostřit to můžeš kdekoliv na rámu, masce na plech. Jen ne na žádný plast apod.
Datum: 09. září 2009 16:44
 baterka na lakson se dává pod sedlo, a asi se na kostru nedává.
Datum: 09. září 2009 16:17
Jméno: joxa
IP: uživatel6667
 Nazdardraci, prosím vás čím to může být že mi pořád vyskakuje trojka, s tím se nedá vůbec jezdit...
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2009 11:06
Jméno: standa
IP: uživatel7336
 casteji to delá vytahanej retez.........a nebo vule ve vymezeni predlohoveho hridele ve futrech......
Datum: 10. září 2009 11:06
 Čus, to stejný mě to dělalo taky akorát me vypadávala jednička. Vyřešil jsem to tak, že sem tam hodil novej motor
Datum: 09. září 2009 20:49
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 špatný řadící automat a nebo špatné kolečko které je uvnitř motoru určené pro 3 stupen...ale může to taky způsobit jen povolený šroubek který je zvrchu na řadícím automatu
Datum: 09. září 2009 15:59
Jméno: mara
IP: uživatel5056
 zdar jakej drat mam dat na žarovku a tam mam 2 modry a ten 3 to newim tak poradte dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2009 15:14
Jméno: mara
IP: uživatel5056
 a co když dam ty 2 modry prohodim co se stane
Datum: 09. září 2009 15:14
Jméno: Punkrock
IP: uživatel5292
 modrý jsou světla a ten 3 je kostra světla zopojený ve vypínači a ty modrý vyskoušej jsou jen dvě možnosti (prohodit drátky)
Datum: 09. září 2009 15:11
Jméno: Petr
IP: uživatel2324
 Dva modrý na světlo, černý na kostru.
Datum: 09. září 2009 15:08
 když jsem v karteru strhl závi na vypoštěcí šroub jak se to da spravit moc dik za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2009 18:59
Jméno: roll
IP: uživatel7348
 nebo mozes jit za soustruznikem. ten ti tam naleje cin nebo co a vyvrta tam stejnou díru.(ale to doporucuju jenom kdyz strhnete zavit na hlave)
Datum: 15. září 2009 18:59
 nebo najdi delší šroub a dej tam víc jak 1 těsnení a přitáhni fest ale pozor ať si to těsnění neorzbiješ. Já to mám a je to lepší než normálně
Datum: 09. září 2009 16:46
Jméno: Punkrock
IP: uživatel5292
 protáhnito většim závitníkem
Datum: 09. září 2009 15:13
Jméno: vlk
IP: uživatel5273
 odvrtaš to a vyřežeš větši zavit
Datum: 09. září 2009 14:45
Jméno: Jenik
IP: uživatel7004
 Zdar mám takovou blbou otázku až se za ní stydím.Co je to odladění karburátoru??děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2009 14:41
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau je to vlastne sladeni karburatoru z motorem tak aby to melo co mozna nejvetsi "výkon"  a co nejmin to zralo teda aspon pro normalni potreby u fichtla se to dela bud pres trisky a nebo si hrajes s soupetem atd.
Datum: 09. září 2009 14:41
Jméno: martin
IP: uživatel1411
 Může mi někdo poradit kde mají být na hřídelích v převodovce na panelce podložky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2009 21:28
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Na to není jednoznačná odpovědˇ.To se pozná až při kontrole převodovky. Zkouší se volné uložení vidlic při každém zařazeném rychlostním stupni.Jestli
je některá z řadících vidlic ve stálém bočním tlaku s převodovým kolem, potom se použije vypodložení některého z hřídelů
Datum: 09. září 2009 21:28
 Zdarec , jaká je spodní komprese u seriovýho fichtl .díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2009 12:50
 Cus draci mam krasne zajetej moturek tahne krasne sem spokojenej ale chtel bych ho pres zimu pretesnit a chci se vas proto zeptat kdyz rozpulim kartery a nahazim tam novy loziska gufera atak nevyskoci na me neco naka pruzina kterou bych mohl prehodit kdyz jenom chci vymenit todle ?? nikdy sem to nedelal a nechci to davat nikomu aby mi to udella to by pak nebylo ono muzete teda poradit ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2009 17:54
Jméno: nukem
IP: uživatel7347
 Neboj se ale jestli ti olej tece nekudy ven tak to nevadi jestli vsak tece do klikove hridele musis to rozpulit jako prvni vypustis olej potom sundas viko z leve i zprave strany potom vyndas primarni kolecko jedine co je nebezpecne co lita je spojka vem si hadr a placatej sroubovak to ti pomuze pak sundas sekundar vymontujes sroubky pak si motor poloz na stranu kde je nakopovka a rozpul to a neobracej ho jinak se ti to vysype na podlahu vic ti neporadim protoze ostatni je hracka\\r\\n
Datum: 11. září 2009 17:54
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 je to sice tvoje soutěž, ale já bych to nedělal. Píšeš, že jsi s motorem spokojenej, tak proč do něj vrtat? Fichtla nikdy do sucha neutěsníš a jestli startuje, tahá a nevypadávají kvalty, tak ho nech jak je. Naučit se můžeš na nějaký chrchle. Opravdu se nevyplácí hrabat do věcí, který fungujou a to se netýká jen fichtla
Datum: 09. září 2009 21:06
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 at ti to nekdo pomuze udelat kdo to zna protoze jestli se ti vysypou kolecka coz je pravdepodobny kdyz to delas poprvy tak neprijdes jentak jak to ma bejt ja to poprvy nemoch dat dokupi musel mi stim pomoct fotr  ale tetka to znamuz naspamet vsechno
Datum: 09. září 2009 20:31
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 jestli to mylsis tak ze se ti pri puleni rozsype prevodovka po celi dilne a pruzinky budes vytahovat ze zdi  tak to urcite neeeeeeee akorat bacha u spojky az budes vatahovat segrovky , rado to lita
Datum: 09. září 2009 14:46
 Může na tebe vyskočit pružina se spojky při půlení.
Datum: 09. září 2009 12:56
Jméno: marek
IP: uživatel1554
 cus seso!mas na kramku i naky sportovni filtry ktery dou na chrchla bez uprav?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2009 21:10
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Sportovnim filtrem-tim z dratenkou di tam muze jit drobnej prach proto je lepsi nasadit ten s aiboxu na karbec,samo ze bez uprav to nejde ale vysledek stoji za to.Rozhodne ale nezapomen pouzit vetsi trysku nez prosti aiboxu!
Datum: 10. září 2009 21:10
 ja ho ted mam tady na stole  ,myslim si ze asi nepomuze jenom filtr....no tak necim se zacit musi  ale dam ho tam stejne
Datum: 09. září 2009 20:45
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 presne jak rika standa moje prvni zkusenost na fichtlcupu skoncila 16. mistem z 65 lidi a jel sem to na original fichtlovy bez jakych koliiv uprav (akorat sem sundal znacku )
Datum: 09. září 2009 13:54
 Přesně jak říká standa. Téměr vůbec to mepomůže.Akorát má motor trošec rychlejší reakce.Skoušel sem si tam dát sport. filtr a při více přidání plynu to tak divně duní.Mě to trošec stvalo.Ale i kdybys ten filtr chtěl tak tady sesa myslím žádnej sportovní nemá.Skus motokramek.cz
Datum: 09. září 2009 12:54
Jméno: standa
IP: uživatel6704
 ja nevim co furt máte s tema sportovnima filtrama.......ted sem byl na závodech,byli tam asi 4 mustangy, nevim zda meli upraveny valce,ale vsichni meli vetsi karbec(asi nejakej Bing 18),sportovni filtry a vyfuky HIKONE a pravé nefalšované neupravené seriovky je predjizdeli,ale jak  ......bylo to docela komický ........
Datum: 09. září 2009 11:00
Jméno: marek
IP: uživatel1554
 Cus draci!je tu nekdo z plzne kdo by zasel obcas odpoledne zalitat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2009 8:15
 zdarec hoši,mám velkej problém mám 20 lítala mi 80 a na trojku vyjela každej kopec a ted tam mám větší kompresi a 14 ti zub a na 1 jede nic moc při řazení spadnou hrozně otáčky to přetim nebylo skoro znát 2 skoro neřadim protože na to je skoro volnoběh a na 3 chcípá svíčku mám novou ale stále nic.sem z toho na větvi seřídil jsem předstih ale je to jen o trochu lepší jo ale nejezdí to tak jako předtim ani ze setiny prosím poraďte.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2009 23:57
Jméno: rambo
IP: uživatel7328
 ty ruko už sem si to vyřešil sám a jezdí o hodně líp jak drak devět pětek a možná víc už byly zatáčky mazec to víš šikovný ruce se poznaj
Datum: 09. září 2009 23:57
Jméno: standa
IP: uživatel6704
 asi to máš špatně seřízený.....ke stupni komprese odpovida i predstih a souvisí s tím i teplota svíčky a obcas je treba i odladit karburator.......to bude rukama a ne snizenou hlavou
Datum: 09. září 2009 11:03
Jméno: thomas77
IP: uživatel1723
 hoj draci po kolika km je zajetej válec na 100%?Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2009 20:41
 05 motor v originálu klikovka z pařeza .........
Datum: 09. září 2009 20:41
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 každý motor se 100% zajede jinak. Záleží jak zajíždíš ,na jaký olej, těsnost výbrusu , ... . V každém případě první nádrže dej tak 1:20-1:25 a nasatav bohatší směs. Během zajíždění to chce motor poslouchat. Ale těžko poradit,když ani neřekneš,co je to za motor
Datum: 09. září 2009 12:20
Jméno: standa
IP: uživatel6704
 Moje skusenost zní,že jsem měl plně zajeto az po ujetí zhruba 1200km,prvnich 600km jsem mazal 1:25-1:30....tak nevim,vy ste asi vetsi borci,kdyz tam perete jen decku oleje na 5 litrů a zajizdite dve bandy.......asi bych se od vas mel priučit!!........ty vaše válce asi vypadaj!!
Datum: 09. září 2009 9:29
Datum: 09. září 2009 7:07
Jméno: Honza
IP: uživatel7326
 Zdravim, nevim jakej stroj máš na mysli, ale pokud to je Pionýr tak já mám pomůcku (pokud nefunguje tachometr) vyjed dvě nádrže benzinu v poměru 1:50 (ne M2T).
Datum: 08. září 2009 22:57
Jméno: thomas77
IP: uživatel1723
 Čau draci mám problém se světlama .Když nakopnu pincka 05 20w zapálko ve předu žárovka 15w a vzadu 5w a když to naženu do otáček tak to jakoby začne blikat prostě tě chvílí svítí a chvíli ne ........nevítě čím by to molho být??.......
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2009 16:50
 já jem měl třeba drát od zadního světla se mi do týkal motor a při těch vibrací se ten drát rozhoupal a chvíli svítilo a chvíli ne tak jsem to zaizoloval a bylo to dobré. Nebo někde ti to špatně vodí. Pokud máš měřák tak to zjistíš tak, že si to nastavíš na to pípání a zkoušíš postupně od zadního světla až po přední.
Datum: 09. září 2009 16:50
Jméno: martin
IP: uživatel1411
 to že špatně svítí světla způsobuje to že jak jsou v zapalování cívky tak se skládají z plechů a kolem toho je cívka. jestli jsou ty plechy moc sedřené tak to nedává potřebné napětí.
Datum: 09. září 2009 13:00
Jméno: standa
IP: uživatel6704
 uvolnenej kabel v prepinaci a nebo nejakej studeňák
Datum: 09. září 2009 9:30
 Čus draku,tak to ti fakt neporadím,mě to dělá taky,nakopnu fichtla světlo nesvítí jedu na jedničce na plný otáčky bliká ...prostě nwm mám tam stejné žárovky jako ty.
Datum: 09. září 2009 7:14
 Čau potřebuju poradit jak mají být nafoukaná kola u Mustanga. Předem děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2009 11:08
Jméno: standa
IP: uživatel6704
 jestli od me chcete slyset nejaky konkretni cislo,tak ste na omylu........ja foukam kola podle vlastností pneumatik......a foukam je tak,aby to nemelo zbytecne velkej valivej odpor a zaroven aby to nebylo moc tvrdý a nevylítaval sem ze zataček.......treba stary barumky stacilo foukat neco pres 2 atm,ale co sem mel vzadu tu vykur..enou MITASku,tak tu sem foukal skoro 2.5atm aby to aspon trochu jelo.......kvalita gumy ma strasnej vliv na výslednej výkon motorky.......a ja osobne rikam MITASky uz nikdy......proste nejedou.......stary Barumky jedou lip
Datum: 09. září 2009 11:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 když jezdíš v 1 tak by měl být předek na 1,6 a zadek na 1,9 a ve 2 by měl být předek na 1,9 a zadek 2,3...ale já dávám předek na 2 a zadek na 2,3 ikdyž jezdím sám...
Datum: 08. září 2009 22:29
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 čau hoši mohli byste mi prosím napsat přesně tyto údaje u s 11? objem,výkon,hmotnost,konstrukční rychlost ...na pojištovně to po mě chtěj...a ještě si začali vymejšlet že chtěj spz a číslo techničáku  díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2009 16:11
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 děkuju
Datum: 09. září 2009 16:11
Jméno: landis
IP: uživatel1525
Datum: 08. září 2009 23:48
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 právě že není protože tam probíhají nějaký změny a já to potřebuju vědět nejdýl do čtvrtka do večera
Datum: 08. září 2009 22:31
 tož si to najdi na jawa-50.cz tam je všechno
Datum: 08. září 2009 22:15
|



|