slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1586  1587  1588  1589  1590  1591  1592  1593  1594  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel5056    
zdarec kde najdu ty čisla tech světelnech civek dik moc http://jawa50.websnadno.cz/Elekticke_schema.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2009 19:24
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na svetelné póly nie sú ziadné cislá...
 
 
Datum: 09. září 2009 19:24
 
 
 
 
Jméno: fichtl      IP: uživatel6644    
cau borci,slysel jsem,ze kdyz me uvidi policajti na poli a ne na silnici, jak jezdim bez ridicaku ,tak by me nemeli nic rict,je to pravda? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2009 19:39
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
pokud polní cesta splňuje charakter pozemní komunikace, tak tě tam můžou vybrat stejně jako na státní silnici. O tom zda je nebo není polní cesta pozemní komunikací rozhoduje hodně zjednodušeně fakt, je li na mapě, další věc která padá na váhu je, zda můžeš nebo nemůžeš někoho ohrozit. Pokud jezdíš na svým pozemku a jedná se o polní cestu jako pozemní komunikaci, tak na tom tvým vlastním pozemku tě můžou vyflastrovat jedna báseň. Jediný řešení je soukromý pozemek zabezpečený třeba oplocením, i tak si na tebe může stěžovat soused, že tam rachotíš a budeš pro změnu chodit ke komisi.
 
 
Datum: 11. září 2009 19:39
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
pokud polní cesta splňuje charakter pozemní komunikace, tak tě tam můžou vybrat stejně jako na státní silnici. O tom zda je nebo není polní cesta pozemní komunikací rozhoduje hodně zjednodušeně fakt, je li na mapě, další věc která padá na váhu je, zda můžeš nebo nemůžeš někoho ohrozit. Pokud jezdíš na svým pozemku a jedná se o polní cestu jako pozemní komunikaci, tak na tom tvým vlastním pozemku tě můžou vyflastrovat jedna báseň. Jediný řešení je soukromý pozemek zabezpečený třeba oplocením, i tak si na tebe může stěžovat soused, že tam rachotíš a budeš pro změnu chodit ke komisi.
 
 
Datum: 11. září 2009 19:38
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no pokud si vlastníkem pozemku ty, nebo někdo známý co ti to dovolil tak si tam můžeš jezdit třebas i tankem a policajti ti do toho nemají co kecat a oni to ví
 
 
Datum: 09. září 2009 19:15
 
 
 
 
Jméno: fichtl      IP: uživatel6644    
prave,ze to je polni dlouha tak 4 km,takze ty pozemky vlastni vic lidi,spis jedna babka z ulice porad nadava a nema tam zadny pozemek.to si musi stezovat jenom vlastnik toho pozemku?aby me mohli policajti neco rict?
 
 
Datum: 09. září 2009 18:49
 
 
 
 
Jméno: LukášHolub      IP: uživatel4663    
Předběhl jsi mě,přesně tak jak jsem psal,akorád,že v tvém případě je to babka :-D.Vždycky se někdo najde.:-(
 
 
Datum: 09. září 2009 18:46
 
 
 
 
Jméno: LukášHolub      IP: uživatel4663    
Hele,jezdit tam můžeš když je to soukromý pozemek,když ten pozemek patří tobě,tak je to v poho dělej si tam co chceš,ale jestli to bude patřit nějakému dědkovi,kterému to vadí a bude si na tebe stěžovat na Policii ČR,tak jsi na tom stejně blbě,jako by jsi jezdil na silnici.Na to bacha.Čus.
 
 
Datum: 09. září 2009 18:45
 
 
 
 
Jméno: fichtl      IP: uživatel6644    
nemam SPZ a babka z ulice porad vyhrozuje,ze na nas zavola policajty,kdyz budem jezdit
 
 
Datum: 09. září 2009 18:42
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak poznají že nemáš řidičák když te nezastavý?
 
 
Datum: 09. září 2009 18:39
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cuzte nalil jsem do fichtla moc oleje do benzinu a ted je vsechen v motoru a nechce to chytnout kdy vyndam svicku a vycistim ji dam ji z5 potlacim ho 20 m tak je ta svicka zas od oleje jak blazen ... nevite nekdo jak to dostat ven ?: odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2009 12:56
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6020    
musis vyndat karbec a vyndat z nej trysky a pročistit je a pak až to nastartuješ kup čistej special a nalej ho do nadrže a ten starej benzin vylej a nech do 10-15 minutt bežet nastartovany aby se to procistilo
 
 
Datum: 14. září 2009 12:56
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
souhlasim s mustishem... bud zred palivo v nadrzi dalsim benzinem a nebo vylij nadrz a dej tam smes znova(uz ve spravnym pomeru cca 1:40)
 
 
Datum: 12. září 2009 19:46
 
 
 
 
Jméno: Pincek      E-mail:      IP: uživatel1179    
To ti tam spíš teče olej z převodovky přes simering
 
 
Datum: 10. září 2009 9:59
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
vyndej svicku strikni tam cisty benzin do hlavy a svicku vycisti doufam ze mas oznaceni 15 nebo 6 stou to tetka chyta dobre vtom chladnu a roztlacto melo byto jet, chvili to tlac
 
 
Datum: 09. září 2009 20:24
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co takhle to zředit a trochu dýl to tlačit? :-D
 
 
Datum: 09. září 2009 18:53
 
 
 
 
Jméno: Dawid      E-mail:      IP: uživatel5150    
čus,mám dotaz,pasovala by ojnice z fichtla do stadiona S11???nikde sem stadionáckou na prodej nenašel a hlavně když už to budu dělat chci namontovat tuningovou ojnici s jehlovym ložiskem u pístu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2009 20:40
 
 
 
 
Jméno: Whistler ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D pokud je to pravda a dal bys tam tu delší ojku z fíka, tak by měl staďák takovou kompresi že by z toho ulítla hlava až by se píst dostal do horní úvrati :-D:-D
 
 
Datum: 09. září 2009 20:40
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne nepasovala, mají jinou rozteč ok. Pokud si dobře pamatuju, tak fichtl má 100mm a stadion 88mm.
 
 
Datum: 09. září 2009 19:34
 
 
 
 
Jméno: joey      IP: uživatel5566    
zdar,hele mi to to trapny ze se na to pram ale co to je kdyz nekdo rekne původní CDI a karburaci přidám, Jetá jen na plnou sintetiku Motul 710,ja ja to mam z netu,co to znamena kdyz nekdo rekne ze prida původní CDI a karburaci ??a jeste co znamena kdyz rekne ze je jeta na plnou sintetiku ???a jeste se chci zeptat co je to CDI ???a diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2009 11:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7336    
to se dela u ostrejch 2T silnic......kdyz se otvírá nadoraz,tak se z toho vyhazuje seriově uškrcený CDI a karbec.........znamená to,ze to má otevreny na maximum a k motorce ti da serive dily,ktere vyndal
 
 
Datum: 10. září 2009 11:05
 
 
 
 
Jméno: joey      IP: uživatel5566    
jo aha mic díky
 
 
Datum: 09. září 2009 17:13
 
 
 
 
Jméno: mustang23GT      IP: uživatel6633    
cdi je zapalovací jedntoka,karburace je karburátor a jetá na plnou sintetiku známená že motocykl jezdil na plně syntetický olej motul 710
 
 
Datum: 09. září 2009 16:43
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
zdar, kde je ukostrena baterka na klaxon u 550? Chci si totiz udelat klaxon na 2x4,5V baterky, dam je do masky, ale kde to mam ukostrit? muzu nekde na ram, sroub u nadrze? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: djdacan      IP: uživatel5904    
no ale musíš mít adapter natu baterii a ten ti ten proud ruší a tim máš střídavej a u všech fichtlů má bejt trafíčko který zvišuje ten proud do klaksonu aspoň tak to mam já u 05 a 21.
 
 
Datum: 10. září 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No jo ale 550 vždycky fungovali na baterii. To vim že je tam střídavej, ale jak tim pádem jak chceš ten klakson jinak zapojit. Zapalko to neutáhne takže asi klakson na stejnoměrný\, A je to všude ve schématech http://www.jawa-50.cz/clanek/dokumentace-elektricka-schemata.html ( hned první ).
 
 
Datum: 10. září 2009 18:19
 
 
 
 
Jméno: djdacan      IP: uživatel5904    
hele chlapče na klakson potřebuješ střídavej proud a v Baterii je stejnosměrnej nic ti to dělat nebude bude ti v tom jenom cvakat
 
 
Datum: 09. září 2009 22:52
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
diky, a stacila by jedna 4,5V baterka? nebo je to malo?
 
 
Datum: 09. září 2009 19:15
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Před chvíli jsem se díval na plán jako to má být a + ( pravděpodobně podle červeného drátu ) vede do klaksonu a - je ukostřené. Ukostřit to můžeš kdekoliv na rámu, masce na plech. Jen ne na žádný plast apod.
 
 
Datum: 09. září 2009 16:44
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
baterka na lakson se dává pod sedlo, a asi se na kostru nedává.
 
 
Datum: 09. září 2009 16:17
 
 
 
 
Jméno: joxa      IP: uživatel6667    
Nazdardraci, prosím vás čím to může být že mi pořád vyskakuje trojka, s tím se nedá vůbec jezdit... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2009 11:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7336    
casteji to delá vytahanej retez.........a nebo vule ve vymezeni predlohoveho hridele ve futrech......
 
 
Datum: 10. září 2009 11:06
 
 
 
 
Jméno: Aber      E-mail:      IP: uživatel1517    
Čus, to stejný mě to dělalo taky akorát me vypadávala jednička. Vyřešil jsem to tak, že sem tam hodil novej motor :-D
 
 
Datum: 09. září 2009 20:49
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
špatný řadící automat a nebo špatné kolečko které je uvnitř motoru určené pro 3 stupen...ale může to taky způsobit jen povolený šroubek který je zvrchu na řadícím automatu
 
 
Datum: 09. září 2009 15:59
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel5056    
zdar jakej drat mam dat na žarovku a tam mam 2 modry a ten 3 to newim tak poradte dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2009 15:14
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel5056    
a co když dam ty 2 modry prohodim co se stane
 
 
Datum: 09. září 2009 15:14
 
 
 
 
Jméno: Punkrock      IP: uživatel5292    
modrý jsou světla a ten 3 je kostra světla zopojený ve vypínači a ty modrý vyskoušej jsou jen dvě možnosti (prohodit drátky)
 
 
Datum: 09. září 2009 15:11
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel2324    
Dva modrý na světlo, černý na kostru.
 
 
Datum: 09. září 2009 15:08
 
 
 
 
Jméno: jirka 555      E-mail:      IP: uživatel7048    
když jsem v karteru strhl závi na vypoštěcí šroub jak se to da spravit moc dik za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2009 18:59
 
 
 
 
Jméno: roll      IP: uživatel7348    
nebo mozes jit za soustruznikem. ten ti tam naleje cin nebo co a vyvrta tam stejnou díru.(ale to doporucuju jenom kdyz strhnete zavit na hlave)
 
 
Datum: 15. září 2009 18:59
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo najdi delší šroub a dej tam víc jak 1 těsnení a přitáhni fest ale pozor ať si to těsnění neorzbiješ. Já to mám a je to lepší než normálně
 
 
Datum: 09. září 2009 16:46
 
 
 
 
Jméno: Punkrock      IP: uživatel5292    
protáhnito většim závitníkem
 
 
Datum: 09. září 2009 15:13
 
 
 
 
Jméno: vlk      IP: uživatel5273    
odvrtaš to a vyřežeš větši zavit
 
 
Datum: 09. září 2009 14:45
 
 
 
 
Jméno: Jenik      IP: uživatel7004    
Zdar mám takovou blbou otázku až se za ní stydím.Co je to odladění karburátoru??děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2009 14:41
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau je to vlastne sladeni karburatoru z motorem tak aby to melo co mozna nejvetsi "výkon" :-D a co nejmin to zralo teda aspon pro normalni potreby u fichtla se to dela bud pres trisky a nebo si hrajes s soupetem atd.
 
 
Datum: 09. září 2009 14:41
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel1411    
Může mi někdo poradit kde mají být na hřídelích v převodovce na panelce podložky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2009 21:28
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Na to není jednoznačná odpovědˇ.To se pozná až při kontrole převodovky. Zkouší se volné uložení vidlic při každém zařazeném rychlostním stupni.Jestli je některá z řadících vidlic ve stálém bočním tlaku s převodovým kolem, potom se použije vypodložení některého z hřídelů
 
 
Datum: 09. září 2009 21:28
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec , jaká je spodní komprese u seriovýho fichtl .díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2009 12:50
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus draci mam krasne zajetej moturek tahne krasne sem spokojenej ale chtel bych ho pres zimu pretesnit a chci se vas proto zeptat kdyz rozpulim kartery a nahazim tam novy loziska gufera atak nevyskoci na me neco naka pruzina kterou bych mohl prehodit kdyz jenom chci vymenit todle ?? nikdy sem to nedelal a nechci to davat nikomu aby mi to udella to by pak nebylo ono muzete teda poradit ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2009 17:54
 
 
 
 
Jméno: nukem      IP: uživatel7347    
Neboj se ale jestli ti olej tece nekudy ven tak to nevadi jestli vsak tece do klikove hridele musis to rozpulit jako prvni vypustis olej potom sundas viko z leve i zprave strany potom vyndas primarni kolecko jedine co je nebezpecne co lita je spojka vem si hadr a placatej sroubovak to ti pomuze pak sundas sekundar vymontujes sroubky pak si motor poloz na stranu kde je nakopovka a rozpul to a neobracej ho jinak se ti to vysype na podlahu vic ti neporadim protoze ostatni je hracka\\r\\n
 
 
Datum: 11. září 2009 17:54
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel5610    
je to sice tvoje soutěž, ale já bych to nedělal. Píšeš, že jsi s motorem spokojenej, tak proč do něj vrtat? Fichtla nikdy do sucha neutěsníš a jestli startuje, tahá a nevypadávají kvalty, tak ho nech jak je. Naučit se můžeš na nějaký chrchle. Opravdu se nevyplácí hrabat do věcí, který fungujou a to se netýká jen fichtla :-)
 
 
Datum: 09. září 2009 21:06
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
at ti to nekdo pomuze udelat kdo to zna protoze jestli se ti vysypou kolecka coz je pravdepodobny kdyz to delas poprvy tak neprijdes jentak jak to ma bejt ja to poprvy nemoch dat dokupi musel mi stim pomoct fotr :-) ale tetka to znamuz naspamet vsechno
 
 
Datum: 09. září 2009 20:31
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
jestli to mylsis tak ze se ti pri puleni rozsype prevodovka po celi dilne a pruzinky budes vytahovat ze zdi :-D tak to urcite neeeeeeee akorat bacha u spojky az budes vatahovat segrovky , rado to lita
 
 
Datum: 09. září 2009 14:46
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Může na tebe vyskočit pružina se spojky při půlení.
 
 
Datum: 09. září 2009 12:56
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel1554    
cus seso!mas na kramku i naky sportovni filtry ktery dou na chrchla bez uprav? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2009 21:10
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel5633    
Sportovnim filtrem-tim z dratenkou di tam muze jit drobnej prach proto je lepsi nasadit ten s aiboxu na karbec,samo ze bez uprav to nejde ale vysledek stoji za to.Rozhodne ale nezapomen pouzit vetsi trysku nez prosti aiboxu!
 
 
Datum: 10. září 2009 21:10
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja ho ted mam tady na stole :-D,myslim si ze asi nepomuze jenom filtr....no tak necim se zacit musi :-D ale dam ho tam stejne :-D
 
 
Datum: 09. září 2009 20:45
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
presne jak rika standa moje prvni zkusenost na fichtlcupu skoncila 16. mistem z 65 lidi a jel sem to na original fichtlovy bez jakych koliiv uprav (akorat sem sundal znacku ) :-D
 
 
Datum: 09. září 2009 13:54
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně jak říká standa. Téměr vůbec to mepomůže.Akorát má motor trošec rychlejší reakce.Skoušel sem si tam dát sport. filtr a při více přidání plynu to tak divně duní.Mě to trošec stvalo.Ale i kdybys ten filtr chtěl tak tady sesa myslím žádnej sportovní nemá.Skus motokramek.cz
 
 
Datum: 09. září 2009 12:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6704    
ja nevim co furt máte s tema sportovnima filtrama.......ted sem byl na závodech,byli tam asi 4 mustangy, nevim zda meli upraveny valce,ale vsichni meli vetsi karbec(asi nejakej Bing 18),sportovni filtry a vyfuky HIKONE a pravé nefalšované neupravené seriovky je predjizdeli,ale jak:-D......bylo to docela komický ........
 
 
Datum: 09. září 2009 11:00
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel1554    
Cus draci!je tu nekdo z plzne kdo by zasel obcas odpoledne zalitat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2009 8:15
 
 
 
 
Jméno: rambo      E-mail:      IP: uživatel7328    
zdarec hoši,mám velkej problém mám 20 lítala mi 80 a na trojku vyjela každej kopec a ted tam mám větší kompresi a 14 ti zub a na 1 jede nic moc při řazení spadnou hrozně otáčky to přetim nebylo skoro znát 2 skoro neřadim protože na to je skoro volnoběh a na 3 chcípá svíčku mám novou ale stále nic.sem z toho na větvi seřídil jsem předstih ale je to jen o trochu lepší jo ale nejezdí to tak jako předtim ani ze setiny prosím poraďte.Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2009 23:57
 
 
 
 
Jméno: rambo      IP: uživatel7328    
ty ruko už sem si to vyřešil sám a jezdí o hodně líp jak drak devět pětek a možná víc už byly zatáčky mazec to víš šikovný ruce se poznaj
 
 
Datum: 09. září 2009 23:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6704    
asi to máš špatně seřízený.....ke stupni komprese odpovida i predstih a souvisí s tím i teplota svíčky a obcas je treba i odladit karburator.......to bude rukama a ne snizenou hlavou
 
 
Datum: 09. září 2009 11:03
 
 
 
 
Jméno: thomas77      IP: uživatel1723    
hoj draci po kolika km je zajetej válec na 100%?Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: thomas77 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
05 motor v originálu klikovka z pařeza .........
 
 
Datum: 09. září 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: landis      IP: uživatel1525    
každý motor se 100% zajede jinak. Záleží jak zajíždíš ,na jaký olej, těsnost výbrusu , ... . V každém případě první nádrže dej tak 1:20-1:25 a nasatav bohatší směs. Během zajíždění to chce motor poslouchat. Ale těžko poradit,když ani neřekneš,co je to za motor :-)
 
 
Datum: 09. září 2009 12:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6704    
Moje skusenost zní,že jsem měl plně zajeto az po ujetí zhruba 1200km,prvnich 600km jsem mazal 1:25-1:30....tak nevim,vy ste asi vetsi borci,kdyz tam perete jen decku oleje na 5 litrů a zajizdite dve bandy.......asi bych se od vas mel priučit!!........ty vaše válce asi vypadaj!!:-D
 
 
Datum: 09. září 2009 9:29
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
:-) :-)
 
 
Datum: 09. září 2009 7:07
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel7326    
Zdravim, nevim jakej stroj máš na mysli, ale pokud to je Pionýr tak já mám pomůcku (pokud nefunguje tachometr) vyjed dvě nádrže benzinu v poměru 1:50 (ne M2T).
 
 
Datum: 08. září 2009 22:57
 
 
 
 
Jméno: thomas77      IP: uživatel1723    
Čau draci mám problém se světlama .Když nakopnu pincka 05 20w zapálko ve předu žárovka 15w a vzadu 5w a když to naženu do otáček tak to jakoby začne blikat prostě tě chvílí svítí a chvíli ne ........nevítě čím by to molho být??....... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2009 16:50
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jem měl třeba drát od zadního světla se mi do týkal motor a při těch vibrací se ten drát rozhoupal a chvíli svítilo a chvíli ne tak jsem to zaizoloval a bylo to dobré. Nebo někde ti to špatně vodí. Pokud máš měřák tak to zjistíš tak, že si to nastavíš na to pípání a zkoušíš postupně od zadního světla až po přední.
 
 
Datum: 09. září 2009 16:50
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel1411    
to že špatně svítí světla způsobuje to že jak jsou v zapalování cívky tak se skládají z plechů a kolem toho je cívka. jestli jsou ty plechy moc sedřené tak to nedává potřebné napětí.
 
 
Datum: 09. září 2009 13:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6704    
uvolnenej kabel v prepinaci a nebo nejakej studeňák
 
 
Datum: 09. září 2009 9:30
 
 
 
 
Jméno: fechtl94      E-mail:      IP: uživatel7215    
Čus draku,tak to ti fakt neporadím,mě to dělá taky,nakopnu fichtla světlo nesvítí jedu na jedničce na plný otáčky bliká ...prostě nwm mám tam stejné žárovky jako ty.
 
 
Datum: 09. září 2009 7:14
 
 
 
 
Jméno: Kyblos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau potřebuju poradit jak mají být nafoukaná kola u Mustanga. Předem děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2009 11:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6704    
jestli od me chcete slyset nejaky konkretni cislo,tak ste na omylu........ja foukam kola podle vlastností pneumatik......a foukam je tak,aby to nemelo zbytecne velkej valivej odpor a zaroven aby to nebylo moc tvrdý a nevylítaval sem ze zataček.......treba stary barumky stacilo foukat neco pres 2 atm,ale co sem mel vzadu tu vykur..enou MITASku,tak tu sem foukal skoro 2.5atm aby to aspon trochu jelo.......kvalita gumy ma strasnej vliv na výslednej výkon motorky.......a ja osobne rikam MITASky uz nikdy......proste nejedou.......stary Barumky jedou lip
 
 
Datum: 09. září 2009 11:08
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
když jezdíš v 1 tak by měl být předek na 1,6 a zadek na 1,9 a ve 2 by měl být předek na 1,9 a zadek 2,3...ale já dávám předek na 2 a zadek na 2,3 ikdyž jezdím sám...
 
 
Datum: 08. září 2009 22:29
 
 
 
 
Jméno: lukyn      IP: uživatel1723    
čau hoši mohli byste mi prosím napsat přesně tyto údaje u s 11? objem,výkon,hmotnost,konstrukční rychlost ...na pojištovně to po mě chtěj...a ještě si začali vymejšlet že chtěj spz a číslo techničáku :-D díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2009 16:11
 
 
 
 
Jméno: lukyn      IP: uživatel1723    
děkuju
 
 
Datum: 09. září 2009 16:11
 
 
 
 
Jméno: landis      IP: uživatel1525    
http://www.sesa-moto.cz/minulost/stadion_50_typ_11/popis/dvoupist , http://jawamania.info/modely/detail.aspx?modelid=104
 
 
Datum: 08. září 2009 23:48
 
 
 
 
Jméno: lukyn      IP: uživatel1723    
právě že není protože tam probíhají nějaký změny a já to potřebuju vědět nejdýl do čtvrtka do večera
 
 
Datum: 08. září 2009 22:31
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tož si to najdi na jawa-50.cz tam je všechno
 
 
Datum: 08. září 2009 22:15
 
<  1586  1587  1588  1589  1590  1591  1592  1593  1594  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 18.06.2025 3:07:20 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu