Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar, najednou mi prestal radit fichtl (21), zustala mi tam jednicka, tak jsem taktak dojel  predtim mi nesla parkrat dat trojka, jakoby tam uz nebyl dalsi kvalt a ted se to zaseklo stejnym stylem u jednicky, nejde ani vyradit. Automat se "nahore" hybe... nema nekdo nejaky navrh? Pulit motor se mi dvakrat nechce
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2009 18:43
Jméno: Jarouš
IP: uživatel1818
 Hele mel jsem jednu prevodovku a delalo mi to samí a pak jsem zjistil, že je to v tom řadícím segmentu, jsou tam dve pruzinky, který vystrkujou dve pacicky, které ti pak radi a na jedne strane mi ta pruzinka chybela a delalo mi to, ze jsem nemohl radit 2 a 3. No kazdopádne chce to rozpůlit to te nemine a zjistit co tam je za problém.
Datum: 16. září 2009 18:43
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Tata jel z ceskejch budejek az do telce(40-50 km) taky na jednicku protze mu tohleto udelalo
Datum: 10. září 2009 21:03
Jméno: fichtl
IP: uživatel6644
 me se zase stalo na mustangu,ze me tam sla jenom 1 a kdyz jsem chtel dat 2 tak tam sel jenom neutral,pak jsem zjistil,ze kdyz polozim nohu na radicku,tak se to preradi,pak se to asi probralo,a slo radit normalne xD
Datum: 10. září 2009 17:56
Jméno: Kukis
IP: uživatel2849
 Halda: vsechno je dotahly...
Datum: 10. září 2009 16:52
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 myslim že tě půlení memine
Datum: 10. září 2009 16:02
 ten sroubek nahore mas dotahlej?
Datum: 10. září 2009 15:36
Jméno: Mara
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 10. září 2009 16:11
Jméno: honza
IP: uživatel6291
 Hele jeto ta 3 třetí možnost fakt taky jsem to dělal a jeto ta trojka.
Datum: 10. září 2009 16:11
 Čus draci mám problém kámoš mně skládá motor na 20 ale nerví u spojky? Mám tam nový lamely ale ty lamely jsou k jedný straně jako vyhnutý a jdou hrozně blbě do řetezu tak nevím jestli maj bejt ty lamely vyhnutým od sebe nebo k sobě? a za další koupil jsem nový pružinky i mističky ale ty přužinky jsou skoro o centrimetr delší než ten kolíček a za boha to tam nejde. Neznáte na to někdo nějakej jinej trik kromě toho klíče?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2009 18:56
Jméno: Jarouš
IP: uživatel1818
 Ja stojenovou vrtackou, pokud mas stojanovou vrtacku a mas ten motor dole, vem trubicku na jednoum koncy vyřícni půlkruh a upni misto vrtaku, pod to dej motor a uz jen stahuj jak potrebujes, pomoci klicky.
Datum: 16. září 2009 18:56
 lk: to bych se bal sroubovakama ze mi vylitne ta pruzinka a vleti mi do rypoše  ja to delam kombinackama...nej...
Datum: 10. září 2009 19:23
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 já na to používám kombinačky  ,pokud je motor v motorce je dobré si jí opřít o zeď aby si jí neshodil na zem. Ale neboj se na to použít trochu víc síly
Datum: 10. září 2009 17:15
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 pružinky  záludná věc, přeji hodně štěstí
Datum: 10. září 2009 16:04
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 lamely prostě tak, aby byly zuby co nejblíž u sebe, to znamená těma vystouplejma korkama od sebe...... jinak abys tam dostal pružiny chce hlavně pustit sílu  , když maš někoho kruce, tak jse dobrý dvouma šroubovákama stlašit pružinu a někdo ti tam hodí podložku a segrovku
Datum: 10. září 2009 15:57
 lamely mají být vyhnutím k sobě(zoubky jsou tak blíž u sebe a řetěz tam padne OK)
Datum: 10. září 2009 15:22
Jméno: Lídr
IP: uživatel4264
 Zdravím pánové, dotaz - jakto že po studeným startu motor nejde vytočit (při otočení plynu zdechává) a p ohřátí to už nedělá??? Benzím teče, karburátor přeplaven, svíce hází (možná to může dělat ona, po výměně za jinou to chvílí nedělá, druhý start a je to znova), komprese výborná, výfuk čistý, předsth a odtrh v poho. Kde je prosím problém. Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2009 18:56
 nevidim to ani v mene smesi jako v chudosti smesi...pokud mas chudou smes a i pres preplaveni ta smes zustava prakticky stejna (zvlaste pokud je vysoka hladinka i v normalu) tak to chvili brbla nez se motor zahreje a tim zmeni pozadavky smesi z bohate na chudsi - cili se srovna do optimalni smesi...je znamo ze studenej motor chce bohatou smes a pokud mu prijde chuda tak dela problemy, gdo by nedelal...mel sem to samy - bohata smes a motor lital po nastartovani jak drak, zahral se a kone utekly, ochudil sem, po nastartovani reptal ale po ohrati prisly ty kone co sem chtel...necht se vyjadri jini...je to vsak vcelku klasicky problem, da se vyresit castecnym obohacenim smesi...
Datum: 10. září 2009 18:56
 To je podle mě normální, mě to taky dělalo když jsem nastartoval tak to po přidání plynu zdechávalo a jak sem to nechal chvíli bežet na volnoběh tak pak to šlo normálně. Podle mě to je tím že ve studeném motoru jde málo směsi a pak po zahřátí ta směs už jde normálně bez vynechávání.
Datum: 10. září 2009 18:30
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 řekl bych,že špatně nastavena karburace, nebo špatně zvolena tepelná hodnota svíčky
Datum: 10. září 2009 13:47
 Chtel bych se zeptat nevíte kde by mohl sehnat 14 primární kolečko na fichtla
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2009 20:01
 jj tak promin já myslel sekundár tak to promin
Datum: 10. září 2009 20:01
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 pozor! on myslí primár a to pochybuji že tu sesá má 15 nebo 16!!
Datum: 10. září 2009 16:06
 přsně tak.počkej až to tady sesa otevře. Pokud chceš tak tady má 14,15 i 16ti zubové kolečko
Datum: 10. září 2009 15:33
 jestli se nepletu tak 14z je z vyroby,teda na primaru,na sekundaru je 12 a 13z,14z by mohl mit tady sesa
Datum: 10. září 2009 13:45
Jméno: rambo
IP: uživatel7328
 nevíte jaké je číslo originální oranžové barvy na pionýra dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2009 0:20
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 zdar draci je pravda ze de na fichtla bezkontaktni zapalovani ze sekacky nebo z motor.pily?A jak se to pridelava?Zlepsi to neco?a jak se to presne zapoji?Diky mej44te se..
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2009 10:41
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Datum: 10. září 2009 10:41
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Protože motorová pila nemá svoje vlastní reflektory a zadní obrysové světlo, tak montáží zapalka z motorové pily získáš akorát výhodu že se ti zlepší jiskra v celém rozsahu otáček, takže volnoběh i max. dosažitelné otáčky budou víceméně lepší a nebudeš muset seřizovat každou chvíli předstih. Jinak nic. Každopádně se to dá udělat i na původním zapalku. Koukni na http://btelecronic.sweb.cz je to tam sice konstruovaný pro upravené magneto na čtyři póly, ale lze to spáchat i na původní třípólový stator. Náklady pár stovek a umí to pak svítit (i třípól) i víc jak originál.
Datum: 10. září 2009 10:37
 Zaplaovani s epouziva z pily ato s emusi upravyt musis si nechat udelat na soustruhu takovej mezikus a ten das na vacku misto tamtoho a presto das zapalovani a stahnes to a je to kamos rikal ze ten motor jde lip a jede to ja nwm ja to nemel takze ti nereknu a ale poku dto tam das tak si znicis vyko pac musis prorezavat diru a nejde to pouzivat v beznem provozu pac na to nejdou zapojit svetla musel bys k tomu pridelat nekam ccivku a uz se to tady resilo
Datum: 09. září 2009 21:52
 Cus hosi nevite o neakych levnych dilech na Yzf R6 2006/2007,potreboval bych komplrt zadek,svetlo sedla,podsedlak vypln a horni plast,muzou byt i pouzite ale ne popraskane,díky marek
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2009 21:26
Jméno: strejcek.mildis
IP: uživatel1303
 ahoj potřeboval bych poradit teď sem postavil motůrek ale mam problém, nejmenší předstih mi jde nastavit 2,8 a to je fakt max co dám mín uz nejde už se mi opírá cívka o tu horní upínku. co stím? zkoušel sem jinou vačku jiný magneto jiný kladívka jinou cívku a prostě už nevím co sttím  prosím poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2009 13:28
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 taky jsem se stim par krat setkal tak jsem dal jinou vycku a bylo, on je taky broblem vtom ze tam je ten kolicek aby magneto sedelo na klice kme ma a ma to trochu vuli a vacka miva taky vuliv magnetu tak to musis povolit vacku a magneto a otoc to co nejvic doprava jak jdou hodiny jestli se nepletu a drzto tak a utahni to pak to skus nastelovat vnejhorsimby slo sundat magneto a vyhodit nen kolivek a musel bys to kousek pootocit a pak utahnout aby to zvedalo driv kladivko
Datum: 10. září 2009 13:28
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 a aký maš motor 05 21 23?? skus prehodiť cievky medzi sebou ta čo je na bzučiak tak je malá ta sa k prepážke možno zmestí i mne do 05 za frasa nechcelo pasovať z 21 zapalko
Datum: 09. září 2009 21:45
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 zdar, tak jsem si namontoval dve 4,5V baterky do okruhu klaxonu (jawa 555), a stala se mi divna vec. proud jde, ale kdyz troubim, tak misto troubeni to vzdy jenom cvakne kdyz zmacknu ten cudlik (viz.video). cim to je? http://img190.imageshack.us/i/sva0024m.mp4/
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2009 20:11
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 prave ze kdyz vypnu svetla tak to taky netroubi! jenom kdyz vyndam svetlo.
Datum: 10. září 2009 20:11
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 No asi tak... okruh klaksonu musí být úplně oddělený od světelného, tedy pokud ti to troubí, když zhasneš světla, tak tam máš něco blbě... a to nemluvě o tom, že střídavý proud světelného okruhu ti může nepřístojně nicčit baterku až do kompletní exploze
Datum: 10. září 2009 10:43
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 tak jo no...prece jenom diky za pomoc. snad to nejak vyresim.
Datum: 10. září 2009 0:05
Jméno: dj dcn
IP: uživatel5904
 Hele to cvakání dělá to že tam de stejnosměrnej proud musíš tam mít střídavej jinak ti to bzukat nebude  jako fakt ti to nepude bez střídavího
Datum: 09. září 2009 22:48
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 ale nejak se to musi dat vyresit...ne?
Datum: 09. září 2009 22:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 řeknu ti to takhle hodně pionýrů netroubí s rozsvíceným světlem mě taky mustang netroubí a když vypnu světlo tak jo..řekl bych že je to celkem normální protože dřív se nemuselo přes den svítit a tím pádem bylo dostatek proudu pro klaxon
Datum: 09. září 2009 22:24
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 myslim ze to netroubi kvuli tomu ze je to zapojene seriove, pac kdyz vytahnu svetlo (odkostrim) tak to troubi luxusne. jak by se to dalo zapojit paralelne? rozdvojit ten kabel od zapalka a jeden vist do svetel a druhy do klaxonu? slo by to takhle?
Datum: 09. září 2009 21:50
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 je možnosť že si spraviš nejaký DC/AC menič ale je to veľa roboty skus kuknúť či nemáš problém v elektrike ke´d ti to tak parabola rusí
Datum: 09. září 2009 21:40
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 dik za odpoved. kdyz me to napojeny na svetla netroubi  kdyz sundam svetlo z masky tak to troubi luxus, ale kdyz nandam svetlo tak to netroubi. tak jsem myslel ze si to napojim na baterku ale ejhle...je tu nejake reseni na to s tou baterkou?
Datum: 09. září 2009 21:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 řakl bych že to bude tím že ten klaxon je stavěný na střídavý proud a v bateriii je stejnosměrný..napoj to normálně ke světlům a neřeš nějaký baterie
Datum: 09. září 2009 21:21
 Zdar draci, nemohl by mi někdo pls poslat na meil fotku přepínače zespod, kterej je na parabole u 21 a 20? mám zespod upadaný očka a nvm kam je přesně napájet. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2009 21:13
Jméno: paja
IP: uživatel2970
Posl.aktualizace: 11. září 2009 15:15
Jméno: dredatej
IP: uživatel7233
 Uplny originali jsou ted na vsech zavodech....
Datum: 11. září 2009 15:15
Jméno: standa
IP: uživatel7344
 tak budu mit v zaloze i kopii stejskyho valce bez vejfukovejch okynek s vrtanim 40mm,takze tak no  pravidla by to chtelo opravdu napsat poradne......ale ono je tezky presne vymezit kategorii seriovek......aby byli vsichni rovnocení,tak by museli mit vse opravdu origo,žádný velký výbrusy,karburator 17mm,píst s 2kroužkama,hlavu s objemem spalovaku do 6ml a víc,rozetu 12-13zubů,valec bez zásahu,tj hrana vejfuku 30mm od hrany valce,neskracovaný písty,nezalitý ojniční čepy,originalni kliky a prevodovky(a kdo ti bude kvuli tomu pulit motor po zavodu???  ).....o bezkontaktnim zapalovani pak nemuze byt ani řeč.......to by pak uz nebylo ono.......to by pak takovej Kebl uz moh hrát jen na to,že je lehkej a jede to s nim víc a psychopati by šli do čela výsledkový listiny.......ono se mi treba libi,jak sem cet pravidla na Třtěnice,tak tam je kategorie uplnej original,povolene upravy žádné a seriovky maj povolenej ladenej vejfuk......to bude docela řežba......škoda že tam asi nepojedu
Datum: 11. září 2009 12:24
Jméno: dredatej
IP: uživatel7233
 Asi napisu plesaroj at na pristi rok konecne napise ty pravidla poradne!!!!!!!  A nebo tam taky vymrsknu pomocny okynka.....
Datum: 10. září 2009 20:47
Jméno: babin
IP: uživatel3011
 no ja bych si tim nebyl tak jistej oni totiz ty pravidla nejsou moc dobre napsany jinak udajne tzv. zmolilovci pomocny okna nemaj a co jsem se tak ptal tak jsou udajne taky zakazany no tak nwm
Datum: 10. září 2009 18:46
Jméno: Standa
IP: uživatel7339
 pocitam........a je mi to uplne jedno,protoze nic zakazanyho na fichtlu mit nebudu......válec musí mit origo počet přefuků,o vyfukovym kanalu tam nic nepisou........o objemu spalovaciho prostoru hlavy taky ne!! to bys musel podat protest asi na vsechny celni jezdce seriovek a to by te vyslo na peknej balik
Datum: 10. září 2009 16:38
Jméno: stando
IP: uživatel3011
 cau stando jestli to pojedes tak pocitej s protestem
Datum: 10. září 2009 16:16
 Ale já bych řekl že v kategorii seriovce ti kdo používají orig. díly (karburátor,válec,...) je můžou i upravit ale musít být prostě orig. a ne nějaký dell orto,výfuky hikone atd. Pkud jestli nemám pravdu tak mě opravte nejsem si jistej
Datum: 10. září 2009 15:40
Jméno: standa
IP: uživatel7336
 taky to budu jezdit v "seriovce" protoze u jičína maj v tech motorech schovaný i větší prasarny..........seriovej mustang nemuze nikdy jet kilo
Datum: 10. září 2009 10:49
 nechápu smysl dotazu
Datum: 09. září 2009 21:09
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau je jasny ze hodne lidi toho bude zneuzivat protoze to v podstate az do nastartovani neni poznat , newim jestli bych mel radost vyhrat timhle zpusobem nad tim by se meli zamyslet
Datum: 09. září 2009 21:09
 zdarec...chtel bych se zeptat,kolik bych tak moh dostat za babettu 225 (bez slapek,na nakopavaci paku),modra,ale lak je spatnej,nadrz je zakytovana a prestrikana jenom krycim lakem,tim co se dava po kytovani...motor jel nadherne ale pak odesli celisti razeni,takze kdyz uz nastartuje tak se skoro nehne...predni blatnik byl spatnej tak sme ho jen tak vystrihali,delali sme blbiny,chtel by novej ale dam ho k tomu...fotky mam nejaky na profilu..asi bych ji prodal,ale jenom se ptam kolik za ni muzu priblizne dostat maximalne...prej se tech 225 vyrobilo malo...je fakt ze ja sem jinou nez tu moji nikde nevidel
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2009 10:51
Jméno: standa
IP: uživatel7336
 zajici ja ji od tebe za litr -patnact stovek vemu a pak si ji opravim..........
Datum: 10. září 2009 10:51
Jméno: zajic
IP: uživatel5844
 no ja si myslel ze bych dostal vic...nasel sem 210 ve stejnym stavu na motoinzerci za 2500
Datum: 10. září 2009 9:53
 čau já bych za ní dal max 1000,-
Datum: 09. září 2009 21:24
 jo jinak na fotkach je strasne zablacena ale kdyz ji umeju vypada celkem hezky...jeste bych ji dal trochu do kupy...
Datum: 09. září 2009 20:42
 Zdravím všechny fichtlaře! Potřeboval bych poradit, když jedu tak ve vysokých otačkách me fichtl (mustang) přestává tahat, vždycky to tahá a pak najednou přestane, pak zase začne tahat a hned zase ne, prostě to cuká (jak kdyby chvilkama vypadávala jiskra). Trysky jsem čistil a karbec mám čistej taky, poradťe prosím. A ještě mám jeden dotaz, kdž se dívám na videa s fichtlem tak někteří tam maj sportovní vzducháč, já když sundám ten plastovej sedej kryt, tak po přidání plynu se to dusí. Víte cos tím?? PŘEDEM DĚKUJI VŠEM ZA RADY A ODPOVĚDI!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2009 20:26
Jméno: Marek
IP: uživatel1201
 cau..hele tak s tim si nedelej starosti...mi to delalo taky...musis hlavne PORADNE procistit ty trysky....poradne vydrhni svicku nebo dej pokud mozno novou...zkontroluj benzín...a jeste pokud nemas filtr k hadicce je to take plastove..tak si to kup..bo ti bordel z nadrze ucpava trisky..a kdyby jsi mel plnou nadrz a netekl benzin tak musis benzin zase vypustit. a profouknout kohoutek nebo kup nový.vsechny tyto problemy jsem mel a uz mi to slape jak hodinky..kdybys chtel jeste poradit napis na icq 341-941-375..
Datum: 10. září 2009 20:26
 zdar. tak to je jasný.Bud ti tam neteče benál takže nádrž a kohoutek -vyčisti a nebo plováková komora -pošteluj.Jo a ktěm sportovním filtrům.může to být tím že ten sport. filtr tam přivádí moc vzduchu na málo benálu-zvedni jehlu
Datum: 10. září 2009 15:53
Jméno: Aber
IP: uživatel7335
 Kdyz jedu ve vysokych otackach a vypadava to tak zkousim zmacknout plovak na preplneni ale nic to neudela ikdyz to mam zmackli.
Datum: 10. září 2009 6:51
Jméno: rambo
IP: uživatel7328
 to vypadávání mi dělalo taky je to moc vysokímy otáčky tede u mně to tak bylo nestíhalo zapalování
Datum: 10. září 2009 0:03
Jméno: Ibike
IP: uživatel7334
 Vyzera to byt na nedostatok paliva v karburatore.Skus prekontrolovat hladinu a ci nie je upchata diera na ihlu.
Datum: 09. září 2009 23:49
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 cau draci vite ze u fichtla se vzadnich tlumicich ma kazdy 2 roky vymenit olej ??  chci se dotoho pustit urcite to vzivote nikdo neudelal ale nevim poradne kde jaky tesneni mam vymenit jestli se da sehnat, kolik jich tam je nevite?? delal to uz nekdo??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2009 10:54
Jméno: standa
IP: uživatel7336
 je tam filc pod zavitem a O-krouzek uvnitr......ten O-krouzek bejva vetsinou odrbanej a nebo prasklej......velikost ti nepovim.......leje se tam tlumičák,ale kolik se ho tam leje nevim.....
Datum: 10. září 2009 10:54
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau ja sem to delal ale neak divne ten tlumic sem proste vysrouboval vylil olej a zase zasrouboval newim jestli to bylo tak spravne kazdopadne dva roky uz fungujou
Datum: 09. září 2009 21:10
Jméno: Mara
IP: uživatel5056
 zdarec jak se menuje ten konektor co prypojuje na sětelnou civku
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2009 22:13
 teda myslím že je to 6,3 kdyžtak změř šířku
Datum: 09. září 2009 22:13
 jestli myslíš přímo název toho konektoru, tak je to FASTON 6,3mm
Datum: 09. září 2009 22:12
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 ja jsem se dneska malem valel smichy na zemi slysim neco jet rikam si ze to ma skoro zvuk jak fichtl ale ze to je moc pomali zachvili vidim pionyra cervenyho pekna barva a on jel po pekny silnici asi 40 na trojku  tam mel snad 9 zubu kolecko i babeta by ho predjela
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2009 13:32
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 ja nerikam ze to ma honit jen nechapu proc si tam neda vetsi kolecko ja taky jezdim tech 50 spis 45 a uz kolikrat tady jel a porad to tocil jak blbej a moc mu to nejelo
Datum: 10. září 2009 13:32
Jméno: david
IP: uživatel1640
 no a co jako? každej nepotřebuje vytačet fichtla do vysokejch, třeba zajiždel, nebi šetři benzinem, ja taki kolikrat jedzdim pomalu do 50 i když mi to jede 65 a neni potřeba to honit!!!!!
Datum: 09. září 2009 22:31
 ktory piest je podla vas najlepsi jedno,dvoj alebo troj kruzkovy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2009 16:00
 zálezí na co to bude a jak vytáčíš.otáčky 1 kroužek. oboje 2 kroužky. tah od spodu 3 kroužky.
Datum: 10. září 2009 16:00
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 3
Datum: 09. září 2009 21:25
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 2
Datum: 09. září 2009 20:42
 3
Datum: 09. září 2009 20:40
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 zalezi na co na normalni jezdeni ten 2 mozna 3 tezko rict chvili jsem mel 3 krouzky a do kopce to tahlo suprove tetka mam 2 krouzky ale zas jeto dobre zajety a davam kvalitni olej tak je to skoro nastejno cim min krouzku tiv vetsi otacky vetsi spotreba cim vic krouzku tim vetsi tach mensi spotreba ale ma to vetsi treni je to zanedbatelny a myslim si ze se rychlejc vybeha valec prej se delali na zakazku i 4 krouzky ale co je natom pravdy to netusim
Datum: 09. září 2009 20:10
Jméno: Babettak
IP: uživatel1073
 nejlepsi je 5ti kroužkový píst
zalezi na tom do ceho to chces jestli do crossu nebo na silnici 1krouzek toci vic nez 2krouzek ale zato vic tahne odspoda doufam ze je to zpravne
Datum: 09. září 2009 20:09
 Zdrarec draci, jaký ložiska má v motoru fichtl 05? stejný jako 20 nebo 21? Na 20 jsme obědnávali 6303/c3 6004/c3 6202/c3. Pasují tyto ložiska i na 05?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2009 11:02
Jméno: standa
IP: uživatel7336
 prave ze tenhle motor je atypickej a na klice ma odlisna loziska od vsech typů .....prave parezy meli na klice 6202 a novejsi pincky maj 6303.......ve vsech typech pionýrů jsou stejná loziska 6004 pod retezovym koleckem a 6202 pod spojkou ......avsak 05 ma na klice loziska 6302 C3 .......ano pouze na kliku se dávají loziska s vůlí C3!!
Datum: 10. září 2009 11:02
Jméno: honza
IP: uživatel6139
 http://www.sesa-moto.cz/galerie/nahled4/foto3/200712250021192.jpg
Datum: 09. září 2009 20:02
Jméno: Jawa
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 09. září 2009 19:24
 na svetelné póly nie sú ziadné cislá...
Datum: 09. září 2009 19:24
|



|