slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1585  1586  1587  1588  1589  1590  1591  1592  1593  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Kukis      E-mail:      IP: uživatel2849    
Zdar, najednou mi prestal radit fichtl (21), zustala mi tam jednicka, tak jsem taktak dojel :-D predtim mi nesla parkrat dat trojka, jakoby tam uz nebyl dalsi kvalt a ted se to zaseklo stejnym stylem u jednicky, nejde ani vyradit. Automat se "nahore" hybe... nema nekdo nejaky navrh? Pulit motor se mi dvakrat nechce :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. září 2009 18:43
 
 
 
 
Jméno: Jarouš      IP: uživatel1818    
Hele mel jsem jednu prevodovku a delalo mi to samí a pak jsem zjistil, že je to v tom řadícím segmentu, jsou tam dve pruzinky, který vystrkujou dve pacicky, které ti pak radi a na jedne strane mi ta pruzinka chybela a delalo mi to, ze jsem nemohl radit 2 a 3. No kazdopádne chce to rozpůlit to te nemine a zjistit co tam je za problém.
 
 
Datum: 16. září 2009 18:43
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel5633    
Tata jel z ceskejch budejek az do telce(40-50 km) taky na jednicku protze mu tohleto udelalo :-D
 
 
Datum: 10. září 2009 21:03
 
 
 
 
Jméno: fichtl      IP: uživatel6644    
me se zase stalo na mustangu,ze me tam sla jenom 1 a kdyz jsem chtel dat 2 tak tam sel jenom neutral,pak jsem zjistil,ze kdyz polozim nohu na radicku,tak se to preradi,pak se to asi probralo,a slo radit normalne xD
 
 
Datum: 10. září 2009 17:56
 
 
 
 
Jméno: Kukis      IP: uživatel2849    
Halda: vsechno je dotahly...
 
 
Datum: 10. září 2009 16:52
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
myslim že tě půlení memine
 
 
Datum: 10. září 2009 16:02
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten sroubek nahore mas dotahlej?
 
 
Datum: 10. září 2009 15:36
 
 
 
 
Jméno: Mara      IP: uživatel5056    
zdarec jaky je schema na tentuto spínaci skřinka http://www.motokramek.cz/spinacka-pionyr-na-konektory/ http://jawa50.websnadno.cz/Elekticke_schema.html 1 nebo 2 nebo 3 poradte dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2009 16:11
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel6291    
Hele jeto ta 3 třetí možnost fakt taky jsem to dělal a jeto ta trojka.:-)
 
 
Datum: 10. září 2009 16:11
 
 
 
 
Jméno: DeluxSxan      E-mail:      IP: uživatel7264    
Čus draci mám problém kámoš mně skládá motor na 20 ale nerví u spojky? Mám tam nový lamely ale ty lamely jsou k jedný straně jako vyhnutý a jdou hrozně blbě do řetezu tak nevím jestli maj bejt ty lamely vyhnutým od sebe nebo k sobě? a za další koupil jsem nový pružinky i mističky ale ty přužinky jsou skoro o centrimetr delší než ten kolíček a za boha to tam nejde. Neznáte na to někdo nějakej jinej trik kromě toho klíče? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. září 2009 18:56
 
 
 
 
Jméno: Jarouš      IP: uživatel1818    
Ja stojenovou vrtackou, pokud mas stojanovou vrtacku a mas ten motor dole, vem trubicku na jednoum koncy vyřícni půlkruh a upni misto vrtaku, pod to dej motor a uz jen stahuj jak potrebujes, pomoci klicky.
 
 
Datum: 16. září 2009 18:56
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lk: to bych se bal sroubovakama ze mi vylitne ta pruzinka a vleti mi do rypoše :-D :-D ja to delam kombinackama...nej...
 
 
Datum: 10. září 2009 19:23
 
 
 
 
Jméno: landis      IP: uživatel1525    
já na to používám kombinačky :-) ,pokud je motor v motorce je dobré si jí opřít o zeď aby si jí neshodil na zem. Ale neboj se na to použít trochu víc síly :-)
 
 
Datum: 10. září 2009 17:15
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
pružinky :-) záludná věc, přeji hodně štěstí
 
 
Datum: 10. září 2009 16:04
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
lamely prostě tak, aby byly zuby co nejblíž u sebe, to znamená těma vystouplejma korkama od sebe...... jinak abys tam dostal pružiny chce hlavně pustit sílu:-D, když maš někoho kruce, tak jse dobrý dvouma šroubovákama stlašit pružinu a někdo ti tam hodí podložku a segrovku
 
 
Datum: 10. září 2009 15:57
 
 
 
 
Jméno: Whistler ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
lamely mají být vyhnutím k sobě(zoubky jsou tak blíž u sebe a řetěz tam padne OK)
 
 
Datum: 10. září 2009 15:22
 
 
 
 
Jméno: Lídr      IP: uživatel4264    
Zdravím pánové, dotaz - jakto že po studeným startu motor nejde vytočit (při otočení plynu zdechává) a p ohřátí to už nedělá??? Benzím teče, karburátor přeplaven, svíce hází (možná to může dělat ona, po výměně za jinou to chvílí nedělá, druhý start a je to znova), komprese výborná, výfuk čistý, předsth a odtrh v poho. Kde je prosím problém. Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2009 18:56
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevidim to ani v mene smesi jako v chudosti smesi...pokud mas chudou smes a i pres preplaveni ta smes zustava prakticky stejna (zvlaste pokud je vysoka hladinka i v normalu) tak to chvili brbla nez se motor zahreje a tim zmeni pozadavky smesi z bohate na chudsi - cili se srovna do optimalni smesi...je znamo ze studenej motor chce bohatou smes a pokud mu prijde chuda tak dela problemy, gdo by nedelal...mel sem to samy - bohata smes a motor lital po nastartovani jak drak, zahral se a kone utekly, ochudil sem, po nastartovani reptal ale po ohrati prisly ty kone co sem chtel...necht se vyjadri jini...je to vsak vcelku klasicky problem, da se vyresit castecnym obohacenim smesi...
 
 
Datum: 10. září 2009 18:56
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je podle mě normální, mě to taky dělalo když jsem nastartoval tak to po přidání plynu zdechávalo a jak sem to nechal chvíli bežet na volnoběh tak pak to šlo normálně. Podle mě to je tím že ve studeném motoru jde málo směsi a pak po zahřátí ta směs už jde normálně bez vynechávání.
 
 
Datum: 10. září 2009 18:30
 
 
 
 
Jméno: landis      IP: uživatel1525    
řekl bych,že špatně nastavena karburace, nebo špatně zvolena tepelná hodnota svíčky
 
 
Datum: 10. září 2009 13:47
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel7337    
Chtel bych se zeptat nevíte kde by mohl sehnat 14 primární kolečko na fichtla odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2009 20:01
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj tak promin já myslel sekundár tak to promin
 
 
Datum: 10. září 2009 20:01
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
pozor! on myslí primár a to pochybuji že tu sesá má 15 nebo 16!!
 
 
Datum: 10. září 2009 16:06
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přsně tak.počkej až to tady sesa otevře. Pokud chceš tak tady má 14,15 i 16ti zubové kolečko
 
 
Datum: 10. září 2009 15:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli se nepletu tak 14z je z vyroby,teda na primaru,na sekundaru je 12 a 13z,14z by mohl mit tady sesa
 
 
Datum: 10. září 2009 13:45
 
 
 
 
Jméno: rambo      IP: uživatel7328    
nevíte jaké je číslo originální oranžové barvy na pionýra dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2009 0:20
 
 
 
 
Jméno: kahisek      IP: uživatel6889    
zdar draci je pravda ze de na fichtla bezkontaktni zapalovani ze sekacky nebo z motor.pily?A jak se to pridelava?Zlepsi to neco?a jak se to presne zapoji?Diky mej44te se..:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2009 10:41
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
vypadlo mi písmenko... http://btelectronic.sweb.cz/
 
 
Datum: 10. září 2009 10:41
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Protože motorová pila nemá svoje vlastní reflektory a zadní obrysové světlo, tak montáží zapalka z motorové pily získáš akorát výhodu že se ti zlepší jiskra v celém rozsahu otáček, takže volnoběh i max. dosažitelné otáčky budou víceméně lepší a nebudeš muset seřizovat každou chvíli předstih. Jinak nic. Každopádně se to dá udělat i na původním zapalku. Koukni na http://btelecronic.sweb.cz je to tam sice konstruovaný pro upravené magneto na čtyři póly, ale lze to spáchat i na původní třípólový stator. Náklady pár stovek a umí to pak svítit (i třípól) i víc jak originál.
 
 
Datum: 10. září 2009 10:37
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zaplaovani s epouziva z pily ato s emusi upravyt musis si nechat udelat na soustruhu takovej mezikus a ten das na vacku misto tamtoho a presto das zapalovani a stahnes to a je to kamos rikal ze ten motor jde lip a jede to ja nwm ja to nemel takze ti nereknu a ale poku dto tam das tak si znicis vyko pac musis prorezavat diru a nejde to pouzivat v beznem provozu pac na to nejdou zapojit svetla musel bys k tomu pridelat nekam ccivku a uz se to tady resilo
 
 
Datum: 09. září 2009 21:52
 
 
 
 
Jméno: Marek      E-mail:      IP: uživatel3377    
Cus hosi nevite o neakych levnych dilech na Yzf R6 2006/2007,potreboval bych komplrt zadek,svetlo sedla,podsedlak vypln a horni plast,muzou byt i pouzite ale ne popraskane,díky marek odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2009 21:26
 
 
 
 
Jméno: strejcek.mildis      IP: uživatel1303    
ahoj potřeboval bych poradit teď sem postavil motůrek ale mam problém, nejmenší předstih mi jde nastavit 2,8 a to je fakt max co dám mín uz nejde už se mi opírá cívka o tu horní upínku. co stím? zkoušel sem jinou vačku jiný magneto jiný kladívka jinou cívku a prostě už nevím co sttím:-( prosím poraďte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2009 13:28
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
taky jsem se stim par krat setkal tak jsem dal jinou vycku a bylo, on je taky broblem vtom ze tam je ten kolicek aby magneto sedelo na klice kme ma a ma to trochu vuli a vacka miva taky vuliv magnetu tak to musis povolit vacku a magneto a otoc to co nejvic doprava jak jdou hodiny jestli se nepletu a drzto tak a utahni to pak to skus nastelovat vnejhorsimby slo sundat magneto a vyhodit nen kolivek a musel bys to kousek pootocit a pak utahnout aby to zvedalo driv kladivko
 
 
Datum: 10. září 2009 13:28
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel7332    
a aký maš motor 05 21 23?? skus prehodiť cievky medzi sebou ta čo je na bzučiak tak je malá ta sa k prepážke možno zmestí i mne do 05 za frasa nechcelo pasovať z 21 zapalko
 
 
Datum: 09. září 2009 21:45
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
zdar, tak jsem si namontoval dve 4,5V baterky do okruhu klaxonu (jawa 555), a stala se mi divna vec. proud jde, ale kdyz troubim, tak misto troubeni to vzdy jenom cvakne kdyz zmacknu ten cudlik (viz.video). cim to je? http://img190.imageshack.us/i/sva0024m.mp4/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2009 20:11
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
prave ze kdyz vypnu svetla tak to taky netroubi! jenom kdyz vyndam svetlo.
 
 
Datum: 10. září 2009 20:11
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
No asi tak... okruh klaksonu musí být úplně oddělený od světelného, tedy pokud ti to troubí, když zhasneš světla, tak tam máš něco blbě... a to nemluvě o tom, že střídavý proud světelného okruhu ti může nepřístojně nicčit baterku až do kompletní exploze :-D
 
 
Datum: 10. září 2009 10:43
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
tak jo no...prece jenom diky za pomoc. snad to nejak vyresim.
 
 
Datum: 10. září 2009 0:05
 
 
 
 
Jméno: dj dcn      IP: uživatel5904    
Hele to cvakání dělá to že tam de stejnosměrnej proud musíš tam mít střídavej jinak ti to bzukat nebude :-D jako fakt ti to nepude bez střídavího :-D
 
 
Datum: 09. září 2009 22:48
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
ale nejak se to musi dat vyresit...ne?
 
 
Datum: 09. září 2009 22:29
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
řeknu ti to takhle hodně pionýrů netroubí s rozsvíceným světlem mě taky mustang netroubí a když vypnu světlo tak jo..řekl bych že je to celkem normální protože dřív se nemuselo přes den svítit a tím pádem bylo dostatek proudu pro klaxon
 
 
Datum: 09. září 2009 22:24
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
myslim ze to netroubi kvuli tomu ze je to zapojene seriove, pac kdyz vytahnu svetlo (odkostrim) tak to troubi luxusne. jak by se to dalo zapojit paralelne? rozdvojit ten kabel od zapalka a jeden vist do svetel a druhy do klaxonu? slo by to takhle?
 
 
Datum: 09. září 2009 21:50
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel7332    
je možnosť že si spraviš nejaký DC/AC menič ale je to veľa roboty skus kuknúť či nemáš problém v elektrike ke´d ti to tak parabola rusí
 
 
Datum: 09. září 2009 21:40
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
dik za odpoved. kdyz me to napojeny na svetla netroubi :-( kdyz sundam svetlo z masky tak to troubi luxus, ale kdyz nandam svetlo tak to netroubi. tak jsem myslel ze si to napojim na baterku ale ejhle...je tu nejake reseni na to s tou baterkou?
 
 
Datum: 09. září 2009 21:23
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
řakl bych že to bude tím že ten klaxon je stavěný na střídavý proud a v bateriii je stejnosměrný..napoj to normálně ke světlům a neřeš nějaký baterie
 
 
Datum: 09. září 2009 21:21
 
 
 
 
Jméno: vybrouš      E-mail:      IP: uživatel7097    
Zdar draci, nemohl by mi někdo pls poslat na meil fotku přepínače zespod, kterej je na parabole u 21 a 20? mám zespod upadaný očka a nvm kam je přesně napájet. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2009 21:13
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
čau draci- líbí se mi tato uprava od stejskýho http://www.jawa50speed.wz.cz/nabidka.html ale myslím si že s ní budou jezdit jezdci na fichtlcupech v kategorii original co si o tom myslíte? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2009 15:15
 
 
 
 
Jméno: dredatej      IP: uživatel7233    
Uplny originali jsou ted na vsech zavodech....
 
 
Datum: 11. září 2009 15:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7344    
tak budu mit v zaloze i kopii stejskyho valce bez vejfukovejch okynek s vrtanim 40mm,takze tak no:-) pravidla by to chtelo opravdu napsat poradne......ale ono je tezky presne vymezit kategorii seriovek......aby byli vsichni rovnocení,tak by museli mit vse opravdu origo,žádný velký výbrusy,karburator 17mm,píst s 2kroužkama,hlavu s objemem spalovaku do 6ml a víc,rozetu 12-13zubů,valec bez zásahu,tj hrana vejfuku 30mm od hrany valce,neskracovaný písty,nezalitý ojniční čepy,originalni kliky a prevodovky(a kdo ti bude kvuli tomu pulit motor po zavodu???:-D).....o bezkontaktnim zapalovani pak nemuze byt ani řeč.......to by pak uz nebylo ono.......to by pak takovej Kebl uz moh hrát jen na to,že je lehkej a jede to s nim víc a psychopati by šli do čela výsledkový listiny.......ono se mi treba libi,jak sem cet pravidla na Třtěnice,tak tam je kategorie uplnej original,povolene upravy žádné a seriovky maj povolenej ladenej vejfuk......to bude docela řežba......škoda že tam asi nepojedu:-(
 
 
Datum: 11. září 2009 12:24
 
 
 
 
Jméno: dredatej      IP: uživatel7233    
Asi napisu plesaroj at na pristi rok konecne napise ty pravidla poradne!!!!!!!:-P A nebo tam taky vymrsknu pomocny okynka.....
 
 
Datum: 10. září 2009 20:47
 
 
 
 
Jméno: babin      IP: uživatel3011    
no ja bych si tim nebyl tak jistej oni totiz ty pravidla nejsou moc dobre napsany jinak udajne tzv. zmolilovci pomocny okna nemaj a co jsem se tak ptal tak jsou udajne taky zakazany no tak nwm
 
 
Datum: 10. září 2009 18:46
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7339    
pocitam........a je mi to uplne jedno,protoze nic zakazanyho na fichtlu mit nebudu......válec musí mit origo počet přefuků,o vyfukovym kanalu tam nic nepisou........o objemu spalovaciho prostoru hlavy taky ne!! to bys musel podat protest asi na vsechny celni jezdce seriovek a to by te vyslo na peknej balik:-D
 
 
Datum: 10. září 2009 16:38
 
 
 
 
Jméno: stando      IP: uživatel3011    
cau stando jestli to pojedes tak pocitej s protestem
 
 
Datum: 10. září 2009 16:16
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale já bych řekl že v kategorii seriovce ti kdo používají orig. díly (karburátor,válec,...) je můžou i upravit ale musít být prostě orig. a ne nějaký dell orto,výfuky hikone atd. Pkud jestli nemám pravdu tak mě opravte nejsem si jistej
 
 
Datum: 10. září 2009 15:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7336    
taky to budu jezdit v "seriovce" protoze u jičína maj v tech motorech schovaný i větší prasarny..........seriovej mustang nemuze nikdy jet kilo:-D
 
 
Datum: 10. září 2009 10:49
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nechápu smysl dotazu
 
 
Datum: 09. září 2009 21:09
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau je jasny ze hodne lidi toho bude zneuzivat protoze to v podstate az do nastartovani neni poznat , newim jestli bych mel radost vyhrat timhle zpusobem nad tim by se meli zamyslet
 
 
Datum: 09. září 2009 21:09
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec...chtel bych se zeptat,kolik bych tak moh dostat za babettu 225 (bez slapek,na nakopavaci paku),modra,ale lak je spatnej,nadrz je zakytovana a prestrikana jenom krycim lakem,tim co se dava po kytovani...motor jel nadherne ale pak odesli celisti razeni,takze kdyz uz nastartuje tak se skoro nehne...predni blatnik byl spatnej tak sme ho jen tak vystrihali,delali sme blbiny,chtel by novej ale dam ho k tomu...fotky mam nejaky na profilu..asi bych ji prodal,ale jenom se ptam kolik za ni muzu priblizne dostat maximalne...prej se tech 225 vyrobilo malo...je fakt ze ja sem jinou nez tu moji nikde nevidel odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2009 10:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7336    
zajici ja ji od tebe za litr -patnact stovek vemu a pak si ji opravim..........
 
 
Datum: 10. září 2009 10:51
 
 
 
 
Jméno: zajic      IP: uživatel5844    
no ja si myslel ze bych dostal vic...nasel sem 210 ve stejnym stavu na motoinzerci za 2500
 
 
Datum: 10. září 2009 9:53
 
 
 
 
Jméno: karel691 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau já bych za ní dal max 1000,-
 
 
Datum: 09. září 2009 21:24
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jinak na fotkach je strasne zablacena ale kdyz ji umeju vypada celkem hezky...jeste bych ji dal trochu do kupy...
 
 
Datum: 09. září 2009 20:42
 
 
 
 
Jméno: Aber      E-mail:      IP: uživatel1517    
Zdravím všechny fichtlaře! Potřeboval bych poradit, když jedu tak ve vysokých otačkách me fichtl (mustang) přestává tahat, vždycky to tahá a pak najednou přestane, pak zase začne tahat a hned zase ne, prostě to cuká (jak kdyby chvilkama vypadávala jiskra). Trysky jsem čistil a karbec mám čistej taky, poradťe prosím. A ještě mám jeden dotaz, kdž se dívám na videa s fichtlem tak někteří tam maj sportovní vzducháč, já když sundám ten plastovej sedej kryt, tak po přidání plynu se to dusí. Víte cos tím?? PŘEDEM DĚKUJI VŠEM ZA RADY A ODPOVĚDI!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2009 20:26
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel1201    
cau..hele tak s tim si nedelej starosti...mi to delalo taky...musis hlavne PORADNE procistit ty trysky....poradne vydrhni svicku nebo dej pokud mozno novou...zkontroluj benzín...a jeste pokud nemas filtr k hadicce je to take plastove..tak si to kup..bo ti bordel z nadrze ucpava trisky..a kdyby jsi mel plnou nadrz a netekl benzin tak musis benzin zase vypustit. a profouknout kohoutek nebo kup nový.vsechny tyto problemy jsem mel a uz mi to slape jak hodinky..kdybys chtel jeste poradit napis na icq 341-941-375..
 
 
Datum: 10. září 2009 20:26
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar. tak to je jasný.Bud ti tam neteče benál takže nádrž a kohoutek -vyčisti a nebo plováková komora -pošteluj.Jo a ktěm sportovním filtrům.může to být tím že ten sport. filtr tam přivádí moc vzduchu na málo benálu-zvedni jehlu
 
 
Datum: 10. září 2009 15:53
 
 
 
 
Jméno: Aber      IP: uživatel7335    
Kdyz jedu ve vysokych otackach a vypadava to tak zkousim zmacknout plovak na preplneni ale nic to neudela ikdyz to mam zmackli.
 
 
Datum: 10. září 2009 6:51
 
 
 
 
Jméno: rambo      IP: uživatel7328    
to vypadávání mi dělalo taky je to moc vysokímy otáčky tede u mně to tak bylo nestíhalo zapalování
 
 
Datum: 10. září 2009 0:03
 
 
 
 
Jméno: Ibike      IP: uživatel7334    
Vyzera to byt na nedostatok paliva v karburatore.Skus prekontrolovat hladinu a ci nie je upchata diera na ihlu.
 
 
Datum: 09. září 2009 23:49
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
cau draci vite ze u fichtla se vzadnich tlumicich ma kazdy 2 roky vymenit olej ?? :-) chci se dotoho pustit urcite to vzivote nikdo neudelal ale nevim poradne kde jaky tesneni mam vymenit jestli se da sehnat, kolik jich tam je nevite?? delal to uz nekdo?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2009 10:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7336    
je tam filc pod zavitem a O-krouzek uvnitr......ten O-krouzek bejva vetsinou odrbanej a nebo prasklej......velikost ti nepovim.......leje se tam tlumičák,ale kolik se ho tam leje nevim.....
 
 
Datum: 10. září 2009 10:54
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau ja sem to delal ale neak divne ten tlumic sem proste vysrouboval vylil olej a zase zasrouboval newim jestli to bylo tak spravne kazdopadne dva roky uz fungujou
 
 
Datum: 09. září 2009 21:10
 
 
 
 
Jméno: Mara      IP: uživatel5056    
zdarec jak se menuje ten konektor co prypojuje na sětelnou civku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2009 22:13
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
teda myslím že je to 6,3 kdyžtak změř šířku
 
 
Datum: 09. září 2009 22:13
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli myslíš přímo název toho konektoru, tak je to FASTON 6,3mm
 
 
Datum: 09. září 2009 22:12
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
ja jsem se dneska malem valel smichy na zemi slysim neco jet rikam si ze to ma skoro zvuk jak fichtl ale ze to je moc pomali zachvili vidim pionyra cervenyho pekna barva a on jel po pekny silnici asi 40 na trojku :-) tam mel snad 9 zubu kolecko i babeta by ho predjela :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2009 13:32
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
ja nerikam ze to ma honit jen nechapu proc si tam neda vetsi kolecko ja taky jezdim tech 50 spis 45 a uz kolikrat tady jel a porad to tocil jak blbej a moc mu to nejelo
 
 
Datum: 10. září 2009 13:32
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel1640    
no a co jako? každej nepotřebuje vytačet fichtla do vysokejch, třeba zajiždel, nebi šetři benzinem, ja taki kolikrat jedzdim pomalu do 50 i když mi to jede 65 a neni potřeba to honit!!!!!
 
 
Datum: 09. září 2009 22:31
 
 
 
 
Jméno: matoosh      E-mail:      IP: uživatel7330    
ktory piest je podla vas najlepsi jedno,dvoj alebo troj kruzkovy? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2009 16:00
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zálezí na co to bude a jak vytáčíš.otáčky 1 kroužek. oboje 2 kroužky. tah od spodu 3 kroužky.
 
 
Datum: 10. září 2009 16:00
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
3
 
 
Datum: 09. září 2009 21:25
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
2
 
 
Datum: 09. září 2009 20:42
 
 
 
 
Jméno: thomas77 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
3
 
 
Datum: 09. září 2009 20:40
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
zalezi na co na normalni jezdeni ten 2 mozna 3 tezko rict chvili jsem mel 3 krouzky a do kopce to tahlo suprove tetka mam 2 krouzky ale zas jeto dobre zajety a davam kvalitni olej tak je to skoro nastejno cim min krouzku tiv vetsi otacky vetsi spotreba cim vic krouzku tim vetsi tach mensi spotreba ale ma to vetsi treni je to zanedbatelny a myslim si ze se rychlejc vybeha valec prej se delali na zakazku i 4 krouzky ale co je natom pravdy to netusim
 
 
Datum: 09. září 2009 20:10
 
 
 
 
Jméno: Babettak      IP: uživatel1073    
nejlepsi je 5ti kroužkový píst zalezi na tom do ceho to chces jestli do crossu nebo na silnici 1krouzek toci vic nez 2krouzek ale zato vic tahne odspoda doufam ze je to zpravne
 
 
Datum: 09. září 2009 20:09
 
 
 
 
Jméno: Marek      E-mail:      IP: uživatel6282    
Zdrarec draci, jaký ložiska má v motoru fichtl 05? stejný jako 20 nebo 21? Na 20 jsme obědnávali 6303/c3 6004/c3 6202/c3. Pasují tyto ložiska i na 05? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2009 11:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7336    
prave ze tenhle motor je atypickej a na klice ma odlisna loziska od vsech typů .....prave parezy meli na klice 6202 a novejsi pincky maj 6303.......ve vsech typech pionýrů jsou stejná loziska 6004 pod retezovym koleckem a 6202 pod spojkou ......avsak 05 ma na klice loziska 6302 C3 .......ano pouze na kliku se dávají loziska s vůlí C3!!
 
 
Datum: 10. září 2009 11:02
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel6139    
http://www.sesa-moto.cz/galerie/nahled4/foto3/200712250021192.jpg
 
 
Datum: 09. září 2009 20:02
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel5056    
zdarec kde najdu ty čisla tech světelnech civek dik moc http://jawa50.websnadno.cz/Elekticke_schema.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2009 19:24
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na svetelné póly nie sú ziadné cislá...
 
 
Datum: 09. září 2009 19:24
 
<  1585  1586  1587  1588  1589  1590  1591  1592  1593  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 05.06.2025 17:13:25 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu