slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1688  1689  1690  1691  1692  1693  1694  1695  1696  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: FAILIP      E-mail:      IP: uživatel1587    
zdar hosi chtel bych se zeptat jak mam zapojit baterku na pionyra kdyz mam zapalovani 20wattu a jak je to s tim usmernovacem a tim regulatorem za odpovedi predem diky a jestli by nekdo nemohl poslat nejake schema a typy tech soucastek odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2009 23:20
 
 
 
 
Jméno: FAILIP      E-mail:      IP: uživatel4706    
No jasny ale ja to mam odstrojeny a nemam svetla ani nic jen inducku takze bych tam dal baterku a na ni jen svetlo nebo silnejsi zapalko a potrebuju 3usmernovace?
 
 
Datum: 15. července 2009 23:20
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 14. července 2009 15:07
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
takže... magnetto ti dá 20W... odečti 15W přední žárovky... zůstává 5W... od nich odečti 5W zadní žárovky... a kolik ti zbude watů na nabíjení akumulátoru? Takže ništem... nenabiješ!
 
 
Datum: 14. července 2009 13:47
 
 
 
 
Jméno: add ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
seso chtel bych se zeptat proc tady uz neni ta sada Válec 8 vybrus + ppist krouzky atd bylo to za 890 kc prosim napis na mail diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2009 13:06
 
 
 
 
Jméno: Terra-vari      IP: uživatel5546    
prosim vas nevim jak se dostat k zapalovani Terra-vari MF-70 a nevim jestli tam neni bezkontakt potreboval bych vedet jak se tam dostat protoze to nemuzu nastartovat ,hodi to jiskru 2x za 10 tahu a kdyz to startuju tak to jen blafne a nic . Nutne to potrebuji DIKY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2009 9:44
 
 
 
 
Jméno: Terra-vari      IP: uživatel5546    
hoj L. mas ICQ? ja to ho dam a kdyztak si me pridej :-)potrebuju se jeste na neco zeptat MY ICQ 452554027 DIKY
 
 
Datum: 15. července 2009 9:44
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
U MF-70 r. v. 86 je klasické magdynamo s kladívky. To Terra-vari: stahovák na rotor je opravdu nutný, ale třeba ho někdo v okolí bude mít.
 
 
Datum: 14. července 2009 23:58
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel6702    
Ja teda mam nějakej z poslednich(86?) modelu, a tam je 100% bezkontakt. Ale zatim to pracuje bezchybně. tak jsem s tím nic dělat nemusel.
 
 
Datum: 14. července 2009 20:36
 
 
 
 
Jméno: Terra-vari      IP: uživatel5546    
jj je to blby ale diky za ochotu :-) takze je tam potreba nejaky stahovak rikas
 
 
Datum: 14. července 2009 16:56
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Tak to je hodně daleko, já jsem až z Krkonoš, kdyby jsi byl někde poblíž, nebyl by problém mašinu zprovoznit.
 
 
Datum: 14. července 2009 15:00
 
 
 
 
Jméno: Terra-vari      IP: uživatel5546    
diky za popis postupu ja jsem ze Zlinskeho kraje od Kromerize a ten stroj neni muj je to stryce a chtel sem se na to podivat co s tim je .
 
 
Datum: 14. července 2009 14:49
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
U MF-70 není bezkontaktní zapalování je tam magnetka, podobný systém jako u stadionu nebo ČZ 150. Předpokládám, že budeš mít asi dvoutakt, starší čtyřtakty MAG se dnes už jen tak nevidí. Do zapalování se budeš muset asi každopádně podívat. K zapalování se dostaneš tak, že sundáš startér-3 šrouby M8, dále musíš narovnat podložku, která zajištuje matku rotoru a tu matku vyšroubovat. A potom už budeš potřebovat stahovák na sundání rotoru. Drží tam na kuželu poměrně fest, nedoporučuji to něčím páčit nebo vytloukat. Jestli máš ještě k mašině příručku, tak tam je technický výkres na tento stahovák, každý soustružník ti ho v pohodě udělá, jinak se asi nesežene. Pokud ale nemáš zkušenosti s tímto strojem, raději to nech někde udělat a navíc budeš asi potřebovat nějaké náhradní díly a ty se také dost špatně shánějí. Odkud jsi?
 
 
Datum: 14. července 2009 14:38
 
 
 
 
Jméno: Kukis      E-mail:      IP: uživatel2849    
Zdar draci, nevíte kde by se dala sehnat TLUMIVKA? Mělo by to být "něco" v předním světle, nějak se mi přepalujou žárovky. Nikde na krámku jsem to nenašel. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2009 13:40
 
 
 
 
Jméno: Kukis      IP: uživatel2849    
Standa: vyfocena mi moc nepomoze, kdyz mam skoro proslou technickou :-) provizorne na STK tam dam nejake silnejsi a budu doufat ze vydrzi a pak mozna neco splasim... diky vsem za odpovedi ;-)
 
 
Datum: 14. července 2009 13:40
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel6690    
Chongu s tou zamenou zarovek to na prvni pohled vypada,ze by to mohlo fngovat,ale z vlastni skusenosti rikam,ze to praskne!!! Kdysi sem mel jednu 05 a díky mým zásahům jel motor víc jak origo motor z 21 a tocil i stejné otacky a bez tlumivky to oddelalo i zarovku ze škodovky(12V/45W) s kombinací zadni zarovky 6V/10W...ty žárovky normalně stříleli:-D S tlumivkou to normalne fungovalo na klasickou kombinaci 6V/15+5W.....a kdyz praskne jedna zarovka,tak druhá ne!!! v tlumivce jsou dve civky,extra pro zadni svetlo a extra pro predni svetlo,klakson se zapojuje netlumene...... to Kukis: jednu tlumivku tu mám,mohu ti ji vyfotit:-)
 
 
Datum: 14. července 2009 13:32
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Přepaluje se ti proto že ve vysokých otáčkách se natolik zvýší výkon tvého magnetta že stoupne výrazně napětí nad 6V a vlákno se rozžhaví natolik že na prvním drcnutí o díru v silnici ti vlákno ukápne... Zajímavé je že tlumivku se v typech 20,21 a 23 v Jawvě vykašlali... samozřejmě za cenu že v nízkých otáčkách (jak to popisuje Standa) poklesne napětí víc... Nejjednodušší řešení je že zatížíš systém silnějšími spotřebiči, metodou pokus-omyl... takže dozadu bych pro začátek dal sufitku 6V/10W. Když to nebude stačit, tak dozadu zpátky 5W a dopředu o 10W silnější žárovku... Nejlevnější, nejjednodušší (byť ne příliš elegantní) řešení...
 
 
Datum: 14. července 2009 11:58
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Souhlas, tlumivka do starších typů patří. Hodnotu netuším (nikdy jsem tak staré pincky neřešil, ale měl jsem v ruce tlumivku z ČZ150C), ale dá se nechat změřit její indukčnost a podle toho koupit jakoukoli moderní se stejnou hodnotou a proudovým zatížením více jak 3A. Tak jak to popisuje Standa to je správně, ale nesouhlasím že když praskne jedna žárovka že druhou to nespálí. Logicky se významně sníží odběr a to nezachrání ani tlumivka (nechce se mi to rozebírat podrobněji). Jinak tou regulací jsem měl na mysli spíš stabilizítor co tu Sesa má tuším v krámku určenou pro babety. Neber však autoelektrikáře s letitou praxí za polobohy.. měl jsem tu čes s nejedním a z komunikace s nimi je to tak že chápou o čem je principiálně řeč, ale pro ně jsou jednotlivá zařízení (váha vzduchu, čidla úvatí, lambda sonda, metody řízení) jen ,,black boxy,, o jejichž hlubším principu funkce nemají šajn :-). Schválně se toho autoelektrikáře zeptej aby ti z patra vysvětlil proč zrovna tlumivku a nechtěj odpověď ,,protože se tam dávala,, ;-)
 
 
Datum: 14. července 2009 11:49
 
 
 
 
Jméno: Kukis      E-mail:      IP: uživatel2849    
Takhle, problém je tam takový, že když dám nové žárovky(přední a zadní sulfidku) tak po chvíli prostě prdnou, asi za nějakých 5 km jízdy. Elektriku jsem kontroloval, jestli náhodou není někde poručená izolace nebo tak něco a nic jsem nenašel, ani elektrikář ne. Tak mě pověřil sehnat tlumivku, a já vůbec nevím jak to vypadá, co to je a tak. Vím jen že to má byt na tom plechu jakoby z druhé strany světla.
 
 
Datum: 14. července 2009 11:33
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel6690    
Skus se poohlídnout nekde na burze,sezenes to za par korun a je to lepsi nez vytvaret slozitou elektroniku.......tlumivka je myslím frekvencne zavislá cívka,která podle rostouci frekvence zvyšuje svůj odpor a proto parezy a 05 tak krásně svítí na volnobeh i na plné otáčky.......plus další výhoda....kdyz nahodou praskne jedna zarovka,druhá nepraskne....
 
 
Datum: 14. července 2009 11:32
 
 
 
 
Jméno: Kukis      E-mail:      IP: uživatel2849    
Vím, že by to problém řešit nemuselo, ale když se mě na tlumivku ptá autoelektrikář s 20-ti letou praxí tak na tom asi něco bude. Co magneto to originál, to vím taky, do pionýrů se ale montoval 1 typ tlumivky, ne? Napiš tedy alespoň nějaké rozmezí použitelných hodnot
 
 
Datum: 14. července 2009 11:29
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Tedy správněji by bylo použít značení ,,proudy které potřebuješ omezit,,
 
 
Datum: 14. července 2009 11:29
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Je pár profláklejch technickej termínů, které tu stereotypně zní jako zaklínadlo Woo-Doo ... Stabilizátor, usměrňovač i tlumivka... inu věz že tlumivka tvé problémy vyřešit nemusí. Protože co kus magnetta to originál a proudy, které potřebuješ stabilizovat se liší. Nedá se tedy ušít jednotné kopyto na univerzální hodnotu tlumivky... Z mého pohledu tedy doporučuji elektronickou regulaci..
 
 
Datum: 14. července 2009 11:15
 
 
 
 
Jméno: jumbo      E-mail:      IP: uživatel6471    
cawec draci kapku upřesnim :mam jawu 20 pionýr nechce naskočit svišku jsem skoušel menit ale vždy to udelalo ,,vvrrrtttn´´´že se to rostoči ale nenaskoči newim čim by to mohlo bejt odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2009 10:53
 
 
 
 
Jméno: zajic13      E-mail:      IP: uživatel5580    
tak az to udela vryntyntyntyntyntyn.... tak dej vedet :-D :-D a dava ti to dobrou jiskru?
 
 
Datum: 14. července 2009 10:53
 
 
 
 
Jméno: Riman      IP: uživatel5536    
podle toho ti moc neřeknu.... ale může to být špatná směs nebo zapalování
 
 
Datum: 14. července 2009 10:45
 
 
 
 
Jméno: Qočna      IP: uživatel5056    
Nazdar draci, koupil jsem si do své 175 všechna nová ložiska do obou kol, ale pořád se mi nějak nechcou pořádně točit. Ale je dost možný že tam mám ty ložiska daný špatně, než mají být, neví někdo co s tím? Nebo nemáte někdo nějakej návod složení kol? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2009 12:26
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Možná bych hledala chybu jinde.Složení :miska,těsnění,příložka,ložisko,rozpěrka,kroužek,ložisko,pojistka,vložka,příložka, těsnění,miska.Rozpěrka je mezi ložisky a opírá se o vnitřní kroužky ložisek.Dále se opírá o ložisko vložka.Něco tam není vpořádku.
 
 
Datum: 15. července 2009 12:26
 
 
 
 
Jméno: Kraken ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau hele kdyz sundam z mí jawy 20 rotor a dam tam rotor z 05 s magnetem půjde to tam..? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2009 11:12
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Znalosti na které je člověk nejvýc pyšný jsou takové které získá vlastní pílí a zkušeností.. neptej se a vyzkoušej :-D PS Seso, fakt super nápad autorizovat příspěvek podle matematických počtů, jasná diskriminace blbců :-D
 
 
Datum: 14. července 2009 11:12
 
 
 
 
Jméno: Riman      IP: uživatel5536    
pude
 
 
Datum: 14. července 2009 10:47
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel721    
Zdar Draci,mohl by mi někdo pořádně vysvětlit jak se mění startovací pružina na jawa mosquito? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. prosince 2009 14:59
 
 
 
 
Jméno: jawa mosquito      IP: uživatel3189    
startovaci pruzina je na ty strane kde je nakopavacka musis sundat nakopavacku i naboj na kterim to drzi a potom radicku a pak sundas viko karteru drzi to na trech sroubech no a je tam pruzina
 
 
Datum: 22. prosince 2009 14:59
 
 
 
 
Jméno: lantros7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci.Tak se mi dostal do ruky karburátor z Jawa 555.Koukám na něj a trochu mě zarazil takový detail. Víčko plováku není klasicky na dva šroubky,ale celé na závit.Nevíte náhodou co je to za typ?Na jaký typ se používal. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2009 21:31
 
 
 
 
Jméno: Denzil      IP: uživatel5633    
Parez nikdy nemel 16mm karburator viz.http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-navod-renovace-typu-550-pionyr-parez-karburator.html
 
 
Datum: 15. července 2009 21:31
 
 
 
 
Jméno: denzil      IP: uživatel5633    
Jejda sorry nevedel sem ze se bavite o 555
 
 
Datum: 15. července 2009 21:31
 
 
 
 
Jméno: Denzil      IP: uživatel5633    
Parez nikdy nemel 16mm karburator viz.http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-navod-renovace-typu-550-pionyr-parez-karburator.html
 
 
Datum: 15. července 2009 21:30
 
 
 
 
Jméno: Denzil      IP: uživatel5633    
Parez nikdy nemel 16mm karburator viz.http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-navod-renovace-typu-550-pionyr-parez-karburator.html
 
 
Datum: 15. července 2009 21:28
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel6690    
To je karbec ze starý čízy nebo jawy,tyhle karbecy meli Roboty a čízy A,B,T .....myslim,ze meli ale prumer 16mm a vetsi trysky oproti parezackemu jikovu,ktery ma prumer 14 a trysku 65
 
 
Datum: 14. července 2009 11:35
 
 
 
 
Jméno: lantros7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nevím jak se vkládají fotografie.
 
 
Datum: 14. července 2009 8:23
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, fotka by pomohla
 
 
Datum: 14. července 2009 7:31
 
 
 
 
Jméno: milda123      IP: uživatel6334    
Čau draci mám dotaz můžu použít píst když se mi kousek ulomil ve spodní části,je to u pincka,je to jen malej kousek,neudělá to něco nebo radši koupit novej píst,dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2009 10:50
 
 
 
 
Jméno: Riman      IP: uživatel5536    
To je o náhodě jestli ti to pojede rychlejc ...... ale pokud nemůžeš koupit novej píst tak to skusit zarovnat .... ale doporučuju koupit novej
 
 
Datum: 14. července 2009 10:50
 
 
 
 
Jméno: Kraken ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cože sem ještě neslyšel když uřízneš a zarovnáš píst tak to může jet rychlejš jo..
 
 
Datum: 14. července 2009 9:21
 
 
 
 
Jméno: jawaman-223      E-mail:      IP: uživatel404    
Jestly máš tříkroužkovej píst tak ho uřízni dole v horní části aby byl dole zarovnanej a zvýší ti to výkon o hodně, muže to jet až 90, ale bude větší spotřeba benzínu
 
 
Datum: 14. července 2009 8:24
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tak jsem jezdil s vyštíplým pístem ale radši bych sehnal jinej...
 
 
Datum: 14. července 2009 0:10
 
 
 
 
Jméno: Jozzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nazdar draci,scháním zadní kolo na jawu dandy 125 ,je to lité kolo,nmáte někdo doma? Nebo nevíte o nějakém? Či kde jinde ho sehnat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2009 21:54
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
čau draci chtěl bych se ujistit- když bych chtěl u 555 udělat 1 výbrus (ten mi udělaj ve vedlejšim měste) a tady na kramku bych kopil píst mam koupit ten origo 38mm že jo? a taky mam tohle zapalko - http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2276.html v návodu píšou že se má chladit proudem vzduchu ale ja bych do zavřel tim výkem jako klasický pionýrácký - nestane se mu něco? máte s tím někdo zkušenosti?dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2009 10:23
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Záleží na tom,jak je válec opotřebený a zda bude stačit 1.výbrus.
 
 
Datum: 14. července 2009 10:23
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
takže tady na kramku koupim píst 38,25-první výbrus a pak ten válec pošlu na 1 výbrus i s pístem ok?
 
 
Datum: 14. července 2009 9:35
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
ja to vim a jak jsem pasal víše chtěl jsem se jen ujistit
 
 
Datum: 14. července 2009 9:31
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co blbneš tyvoe... ještě řekni že ta tvoja 555 točí přes 15 tisic... je tam napsany: Zapalování je schopné se roztočit i na 20tisíc otáček za minutu ale pak je důležité chlazení a krátkodobá pila neboli nenechat to točit 30 min bez poklesu otáček je bez dostatečného hlazeni nebezpečné...... Takže jestli ti to točí kolem těch 20 tisic, tak se nedivim... ale jelikož 555 točí o hodně málo než je tohle :-D tak to je totálně v pohodě
 
 
Datum: 13. července 2009 22:05
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Píst by měli zkompletovat tam,kde ti udělají výbrus.Orig.píst nemůžeš použít.
 
 
Datum: 13. července 2009 21:56
 
 
 
 
Jméno: Hovnocuc      IP: uživatel6686    
cabas draci sel by nak nastartovat fichtl bez zapalování..:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2009 14:15
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Pravda.. změň to na vznětovej motor.. kompresi tak 1:18 nejmíň a nepotřebuje to zapalování... jen krapátek musíš posílit kliku, pístní čep a ložiska kliky :-D To je ale nic proti opravě elektroinstalace, to zvládne každej vesnickej jouda jídelním nožem...
 
 
Datum: 14. července 2009 14:15
 
 
 
 
Jméno: sračkomed      IP: uživatel1723    
sniž si hlavu a nahřej to horkovzdušnou pistolí na 300stupnů a najel tam naftu a možná ti to chytne :-D:-D
 
 
Datum: 14. července 2009 12:41
 
 
 
 
Jméno: Dealer      IP: uživatel5299    
He, ha, ha takhle jsem se už dlouho nepobavil!!!!!!:-):-), proč si myslíš, že tam to zapalování je?? No pro srandu králíkům určitě ne...to proto aby to jezdilo, víš??? ha, ha, ha:-)
 
 
Datum: 14. července 2009 6:27
 
 
 
 
Jméno: Hovnocuc      IP: uživatel6686    
prdelk prdelky potřebuju to nastartovat abych zjistil jestli je tam ještě nějakej problém krom zapalování
 
 
Datum: 13. července 2009 21:57
 
 
 
 
Jméno: tubud      IP: uživatel3888    
doma to takhle mam a neni zadnej problem sice jezdi tak 120km/h ale je to supeeer !!
 
 
Datum: 13. července 2009 21:48
 
 
 
 
Jméno: tubus      IP: uživatel3888    
zdar šlo by to napoj to na 220w do zasuvky a jezdi ale mas newihodu ( musis jezdit jenom tam kam ti dojde kabel)))) jinac to asi nepojede zdar
 
 
Datum: 13. července 2009 21:47
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdybys mel extremně vysokou kompresy a lél tam nitro tak jo
 
 
Datum: 13. července 2009 21:33
 
 
 
 
Jméno: broucan99      E-mail:      IP: uživatel6685    
skutr mi začal prskat jak když je špatná svíčka pak už nešel ani nastartovat svíčku jsem vyměnil a nic je to 4T jednoválec vačka za hlavou i rozvodové kolo prosím pomoc nejede je to nutné bez něj budu bez práce jsem invalida děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2009 16:06
 
 
 
 
Jméno: primax69      IP: uživatel5566    
hnusny skutr fuuujjj! ,si kup radsi mustanga ten sa ti nepokazí
 
 
Datum: 14. července 2009 16:06
 
 
 
 
Jméno: golias ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
buď to muže být vada v elektrointalaci nebo zanešené trysky v karburatoru bo kohout palivový
 
 
Datum: 14. července 2009 1:25
 
 
 
 
Jméno: Pavlajs      IP: uživatel6262    
Kolik asi stoji , když si necham udělat vybrus??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2009 22:15
 
 
 
 
Jméno: Zdenda      IP: uživatel606    
ja za vše platím 350kč sakum prásk
 
 
Datum: 13. července 2009 22:15
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já za to budu platit 400.. 250 za pist s krouzkama a cepem a 150 za samotný výbrus
 
 
Datum: 13. července 2009 20:35
 
 
 
 
Jméno: Aleš      IP: uživatel6684    
Zdar. Já mam Jawettu a ptal sem se jednoho prodejce náhradních dílů. Říkal, že by to mělo být do 700 Kč.
 
 
Datum: 13. července 2009 20:17
 
 
 
 
Jméno: Bimbas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau, draci, sháním pneu na fichtla, 2,75/16" původní dodávaný dezén. Pokud existuje nějaký způsob jak se k němu dostat prosím o info. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2009 17:39
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Zadej do vyhledavače Mitas H-06 a vyber rozměr 2,75 x 16 .
 
 
Datum: 14. července 2009 17:39
 
 
 
 
Jméno: Bimbas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zda se jedná o typ H 06 operavdu nevím. Už od nepaměti "si pamatuji", že na fichtla se montoval jeden typ pneu, samozřejmě mám namysli období socialismu. Za typ na Aukro děkuji.
 
 
Datum: 14. července 2009 17:05
 
 
 
 
Jméno: zajic13      IP: uživatel5580    
koukni na aukro.cz tam prodaval vsechno,koupis ho tam levne,nektery sou skoro novy a sou tam vetsinou i s rafkama...
 
 
Datum: 14. července 2009 10:55
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Myslíš dezén H-06 ?
 
 
Datum: 13. července 2009 21:25
 
 
 
 
Jméno: Terra-vari      IP: uživatel5546    
prosim vas nema nekdo zkusenost z TERRA_VARI MF70? jaksi to zlobi psatne chyta respektivne jen blafne a zdechne nevim jestli to bude benzinem a haze to malou nebo skoro zadnou jiskru . Diky za jakekoliv rady jestli ma nekdo tomu aspon trosku rozumi piste mi na E-mail misa.valenta@seznam.cz DIKY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2009 10:54
 
 
 
 
Jméno: Terra-vari      IP: uživatel5546    
no prave to hodi jiskuru tak 2x za 10 tahu a ja nevim jak se leze do zapalovani mam doma nejyk fichtly v tech se vyznam ale tady nechci to nejak moc rozdelavat potreboval bych navod jak k zapalovani a jestli to neni jenbezkontaktni DIKY
 
 
Datum: 14. července 2009 10:54
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Jestli máš MF-70 tak se první podívej jestli ten drátek, co vede k plynové páčce není někde prodřený a nedotýká se někde chvílemi kostry.Zkus jiskru na konci kabelu, budeli silná, dej novou svíčku N17C, případně i koncovku.Nebudeli to dále fungovat, vyčisti kladívka, ale u MF-70 je lepší je raději vyměnit a nastav odtrh 0,4 mm, ale zároven musíš nastavit znova i předstih 3-3,5 mm. Nepomůželi to bude nutno vyměnit zapalovací cívku nebo kondenzátor, ale na to už musíš mít speciální stahovák. Jinak budeli už jiskra dobrá a motor se bude na volnoběh rozbíhat do velmi vysokých otáček a občas střelí do výfuku, tak bude špatné gufero pod spojkou, je to chronická nemoc těchto strojů.
 
 
Datum: 13. července 2009 22:58
 
 
 
 
Jméno: jumbo      E-mail:      IP: uživatel6471    
zdarec mam jawu 20 nechce jet ubec newim čim to svičkou to neni to vim měnil sem pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2009 6:16
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Vyšroubuj svíčku ,dej na ní fajfku ,přidrž ji na žebrování válce a prošlápni motor.Když hází jiskru,hledej závadu na karburátoru.
 
 
Datum: 14. července 2009 6:16
 
 
 
 
Jméno: Aleš      IP: uživatel6684    
čau. Já mam Jawettu, ale myslim, že se to moc neliší. Je možný, že máš nějakej bordel v karburátoru a pak tam nejde benzin. Nějaký smítko z nádrže či co. Můžeš karbec rozebrat a profouknout komresorem. Pak to může bejt zapalovním, ale v jawe 20 sem zapalování ještě neviděl tak nevim.
 
 
Datum: 13. července 2009 20:21
 
 
 
 
Jméno: jumbo      E-mail:      IP: uživatel6471    
zdarec jak ma bejt ta klikčka na benzin otočena když je benzin puštěnej odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2009 10:57
 
 
 
 
Jméno: zajic13      IP: uživatel5580    
vrtntntn :-D:-D no jak pise jenco ale taky bys to moh poznat kdyz s tim budes kroutit tak podle toho jestli to tece nebo ne ;-)
 
 
Datum: 14. července 2009 10:57
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ked ho otocis hore tak je rezerva,ked otocis to dole tak je otvorené,a ked otocis to do prava alebo do lava tak je zatvorené :-) :-D
 
 
Datum: 13. července 2009 18:53
 
 
 
 
Jméno: Nub.      IP: uživatel6682    
Nazdar sesáku, mám takovýto dotaz: jedná se mi o sek. kolecko na jawa 23 a spojkové tyčky. V originálu byly tyčky s kolečkem kalené. A já potřebuji vědět, jestli i tyto na e-shopu jsou kalené :-) Díky Jinač kdyby byl k sehnání pravý karter, beru jej :-) díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2009 23:32
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Kartery není dobré měnit jednotlivě, nemusely by být souosé díry. Při výrobě se kartery usadí v přípravku svrtají se a potom se tam vrazí středící kolíky, sešroubují se a díry pro ložiska se obrábějí najednou v obou, právě proto, aby byla dodržena přesná souosost a rozteče.
 
 
Datum: 13. července 2009 23:32
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no draku,,,vse na sebe ma povrch upravu,,,proto neni vdet kalani,,ale je to ok,,zada reklamace :-) kertr ani nahodou
 
 
Datum: 13. července 2009 18:31
 
<  1688  1689  1690  1691  1692  1693  1694  1695  1696  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 15:18:08 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu