Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdar hosi chtel bych se zeptat jak mam zapojit baterku na pionyra kdyz mam zapalovani 20wattu a jak je to s tim usmernovacem a tim regulatorem za odpovedi predem diky a jestli by nekdo nemohl poslat nejake schema a typy tech soucastek
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2009 23:20
 No jasny ale ja to mam odstrojeny a nemam svetla ani nic jen inducku takze bych tam dal baterku a na ni jen svetlo nebo silnejsi zapalko a potrebuju 3usmernovace?
Datum: 15. července 2009 23:20
Datum: 14. července 2009 15:07
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 takže... magnetto ti dá 20W... odečti 15W přední žárovky... zůstává 5W... od nich odečti 5W zadní žárovky... a kolik ti zbude watů na nabíjení akumulátoru? Takže ništem... nenabiješ!
Datum: 14. července 2009 13:47
 seso chtel bych se zeptat proc tady uz neni ta sada Válec 8 vybrus + ppist krouzky atd bylo to za 890 kc prosim napis na mail diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2009 13:06
Jméno: Terra-vari
IP: uživatel5546
 prosim vas nevim jak se dostat k zapalovani Terra-vari MF-70 a nevim jestli tam neni bezkontakt potreboval bych vedet jak se tam dostat protoze to nemuzu nastartovat ,hodi to jiskru 2x za 10 tahu a kdyz to startuju tak to jen blafne a nic . Nutne to potrebuji DIKY
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2009 9:44
Jméno: Terra-vari
IP: uživatel5546
 hoj L. mas ICQ? ja to ho dam a kdyztak si me pridej  potrebuju se jeste na neco zeptat MY ICQ 452554027 DIKY
Datum: 15. července 2009 9:44
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 U MF-70 r. v. 86 je klasické magdynamo s kladívky. To Terra-vari: stahovák na rotor je opravdu nutný, ale třeba ho někdo v okolí bude mít.
Datum: 14. července 2009 23:58
Jméno: vacin
IP: uživatel6702
 Ja teda mam nějakej z poslednich(86?) modelu, a tam je 100% bezkontakt. Ale zatim to pracuje bezchybně. tak jsem s tím nic dělat nemusel.
Datum: 14. července 2009 20:36
Jméno: Terra-vari
IP: uživatel5546
 jj je to blby ale diky za ochotu  takze je tam potreba nejaky stahovak rikas
Datum: 14. července 2009 16:56
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Tak to je hodně daleko, já jsem až z Krkonoš, kdyby jsi byl někde poblíž, nebyl by problém mašinu zprovoznit.
Datum: 14. července 2009 15:00
Jméno: Terra-vari
IP: uživatel5546
 diky za popis postupu ja jsem ze Zlinskeho kraje od Kromerize a ten stroj neni muj je to stryce a chtel sem se na to podivat co s tim je .
Datum: 14. července 2009 14:49
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 U MF-70 není bezkontaktní zapalování je tam magnetka, podobný systém jako u stadionu nebo ČZ 150. Předpokládám, že budeš mít asi dvoutakt, starší čtyřtakty MAG se dnes už jen tak nevidí. Do zapalování se budeš muset asi každopádně podívat. K zapalování se dostaneš tak, že sundáš startér-3 šrouby M8, dále musíš narovnat podložku, která zajištuje matku rotoru a tu matku vyšroubovat. A potom už budeš potřebovat stahovák na sundání rotoru. Drží tam na kuželu poměrně fest, nedoporučuji to něčím páčit nebo vytloukat. Jestli máš ještě k mašině příručku, tak tam je technický výkres na tento stahovák, každý soustružník ti ho v pohodě udělá, jinak se asi nesežene. Pokud ale nemáš zkušenosti s tímto strojem, raději to nech někde udělat a navíc budeš asi potřebovat nějaké náhradní díly a ty se také dost špatně shánějí. Odkud jsi?
Datum: 14. července 2009 14:38
 Zdar draci, nevíte kde by se dala sehnat TLUMIVKA? Mělo by to být "něco" v předním světle, nějak se mi přepalujou žárovky. Nikde na krámku jsem to nenašel.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2009 13:40
Jméno: Kukis
IP: uživatel2849
 Standa: vyfocena mi moc nepomoze, kdyz mam skoro proslou technickou  provizorne na STK tam dam nejake silnejsi a budu doufat ze vydrzi a pak mozna neco splasim... diky vsem za odpovedi
Datum: 14. července 2009 13:40
Jméno: Standa
IP: uživatel6690
 Chongu s tou zamenou zarovek to na prvni pohled vypada,ze by to mohlo fngovat,ale z vlastni skusenosti rikam,ze to praskne!!! Kdysi sem mel jednu 05 a díky mým zásahům jel motor víc jak origo motor z 21 a tocil i stejné otacky a bez tlumivky to oddelalo i zarovku ze škodovky(12V/45W) s kombinací zadni zarovky 6V/10W...ty žárovky normalně stříleli  S tlumivkou to normalne fungovalo na klasickou kombinaci 6V/15+5W.....a kdyz praskne jedna zarovka,tak druhá ne!!! v tlumivce jsou dve civky,extra pro zadni svetlo a extra pro predni svetlo,klakson se zapojuje netlumene...... to Kukis: jednu tlumivku tu mám,mohu ti ji vyfotit
Datum: 14. července 2009 13:32
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Přepaluje se ti proto že ve vysokých otáčkách se natolik zvýší výkon tvého magnetta že stoupne výrazně napětí nad 6V a vlákno se rozžhaví natolik že na prvním drcnutí o díru v silnici ti vlákno ukápne... Zajímavé je že tlumivku se v typech 20,21 a 23 v Jawvě vykašlali... samozřejmě za cenu že v nízkých otáčkách (jak to popisuje Standa) poklesne napětí víc... Nejjednodušší řešení je že zatížíš systém silnějšími spotřebiči, metodou pokus-omyl... takže dozadu bych pro začátek dal sufitku 6V/10W. Když to nebude stačit, tak dozadu zpátky 5W a dopředu o 10W silnější žárovku... Nejlevnější, nejjednodušší (byť ne příliš elegantní) řešení...
Datum: 14. července 2009 11:58
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Souhlas, tlumivka do starších typů patří. Hodnotu netuším (nikdy jsem tak staré pincky neřešil, ale měl jsem v ruce tlumivku z ČZ150C), ale dá se nechat změřit její indukčnost a podle toho koupit jakoukoli moderní se stejnou hodnotou a proudovým zatížením více jak 3A. Tak jak to popisuje Standa to je správně, ale nesouhlasím že když praskne jedna žárovka že druhou to nespálí. Logicky se významně sníží odběr a to nezachrání ani tlumivka (nechce se mi to rozebírat podrobněji). Jinak tou regulací jsem měl na mysli spíš stabilizítor co tu Sesa má tuším v krámku určenou pro babety. Neber však autoelektrikáře s letitou praxí za polobohy.. měl jsem tu čes s nejedním a z komunikace s nimi je to tak že chápou o čem je principiálně řeč, ale pro ně jsou jednotlivá zařízení (váha vzduchu, čidla úvatí, lambda sonda, metody řízení) jen ,,black boxy,, o jejichž hlubším principu funkce nemají šajn  . Schválně se toho autoelektrikáře zeptej aby ti z patra vysvětlil proč zrovna tlumivku a nechtěj odpověď ,,protože se tam dávala,,
Datum: 14. července 2009 11:49
 Takhle, problém je tam takový, že když dám nové žárovky(přední a zadní sulfidku) tak po chvíli prostě prdnou, asi za nějakých 5 km jízdy. Elektriku jsem kontroloval, jestli náhodou není někde poručená izolace nebo tak něco a nic jsem nenašel, ani elektrikář ne. Tak mě pověřil sehnat tlumivku, a já vůbec nevím jak to vypadá, co to je a tak. Vím jen že to má byt na tom plechu jakoby z druhé strany světla.
Datum: 14. července 2009 11:33
Jméno: Standa
IP: uživatel6690
 Skus se poohlídnout nekde na burze,sezenes to za par korun a je to lepsi nez vytvaret slozitou elektroniku.......tlumivka je myslím frekvencne zavislá cívka,která podle rostouci frekvence zvyšuje svůj odpor a proto parezy a 05 tak krásně svítí na volnobeh i na plné otáčky.......plus další výhoda....kdyz nahodou praskne jedna zarovka,druhá nepraskne....
Datum: 14. července 2009 11:32
 Vím, že by to problém řešit nemuselo, ale když se mě na tlumivku ptá autoelektrikář s 20-ti letou praxí tak na tom asi něco bude. Co magneto to originál, to vím taky, do pionýrů se ale montoval 1 typ tlumivky, ne? Napiš tedy alespoň nějaké rozmezí použitelných hodnot
Datum: 14. července 2009 11:29
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Tedy správněji by bylo použít značení ,,proudy které potřebuješ omezit,,
Datum: 14. července 2009 11:29
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Je pár profláklejch technickej termínů, které tu stereotypně zní jako zaklínadlo Woo-Doo ... Stabilizátor, usměrňovač i tlumivka... inu věz že tlumivka tvé problémy vyřešit nemusí. Protože co kus magnetta to originál a proudy, které potřebuješ stabilizovat se liší. Nedá se tedy ušít jednotné kopyto na univerzální hodnotu tlumivky... Z mého pohledu tedy doporučuji elektronickou regulaci..
Datum: 14. července 2009 11:15
 cawec draci kapku upřesnim :mam jawu 20 pionýr nechce naskočit svišku jsem skoušel menit ale vždy to udelalo ,,vvrrrtttn´´´že se to rostoči ale nenaskoči newim čim by to mohlo bejt
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2009 10:53
 tak az to udela vryntyntyntyntyntyn.... tak dej vedet  a dava ti to dobrou jiskru?
Datum: 14. července 2009 10:53
Jméno: Riman
IP: uživatel5536
 podle toho ti moc neřeknu.... ale může to být špatná směs nebo zapalování
Datum: 14. července 2009 10:45
Jméno: Qočna
IP: uživatel5056
 Nazdar draci, koupil jsem si do své 175 všechna nová ložiska do obou kol, ale pořád se mi nějak nechcou pořádně točit. Ale je dost možný že tam mám ty ložiska daný špatně, než mají být, neví někdo co s tím? Nebo nemáte někdo nějakej návod složení kol?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2009 12:26
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Možná bych hledala chybu jinde.Složení :miska,těsnění,příložka,ložisko,rozpěrka,kroužek,ložisko,pojistka,vložka,příložka,
těsnění,miska.Rozpěrka je mezi ložisky a opírá se o vnitřní kroužky ložisek.Dále se opírá o ložisko vložka.Něco tam není vpořádku.
Datum: 15. července 2009 12:26
 Cau hele kdyz sundam z mí jawy 20 rotor a dam tam rotor z 05 s magnetem půjde to tam..?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2009 11:12
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Znalosti na které je člověk nejvýc pyšný jsou takové které získá vlastní pílí a zkušeností.. neptej se a vyzkoušej  PS Seso, fakt super nápad autorizovat příspěvek podle matematických počtů, jasná diskriminace blbců
Datum: 14. července 2009 11:12
Jméno: Riman
IP: uživatel5536
 pude
Datum: 14. července 2009 10:47
 Zdar Draci,mohl by mi někdo pořádně vysvětlit jak se mění startovací pružina na jawa mosquito?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2009 14:59
Jméno: jawa mosquito
IP: uživatel3189
 startovaci pruzina je na ty strane kde je nakopavacka musis sundat nakopavacku i naboj na kterim to drzi a potom radicku a pak sundas viko karteru drzi to na trech sroubech no a je tam pruzina
Datum: 22. prosince 2009 14:59
 Zdar draci.Tak se mi dostal do ruky karburátor z Jawa 555.Koukám na něj a trochu mě zarazil takový detail.
Víčko plováku není klasicky na dva šroubky,ale celé na závit.Nevíte náhodou co je to za typ?Na jaký typ se používal.
Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2009 21:31
Jméno: Denzil
IP: uživatel5633
 Parez nikdy nemel 16mm karburator viz.http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-navod-renovace-typu-550-pionyr-parez-karburator.html
Datum: 15. července 2009 21:31
Jméno: denzil
IP: uživatel5633
 Jejda sorry nevedel sem ze se bavite o 555
Datum: 15. července 2009 21:31
Jméno: Denzil
IP: uživatel5633
 Parez nikdy nemel 16mm karburator viz.http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-navod-renovace-typu-550-pionyr-parez-karburator.html
Datum: 15. července 2009 21:30
Jméno: Denzil
IP: uživatel5633
 Parez nikdy nemel 16mm karburator viz.http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-navod-renovace-typu-550-pionyr-parez-karburator.html
Datum: 15. července 2009 21:28
Jméno: Standa
IP: uživatel6690
 To je karbec ze starý čízy nebo jawy,tyhle karbecy meli Roboty a čízy A,B,T .....myslim,ze meli ale prumer 16mm a vetsi trysky oproti parezackemu jikovu,ktery ma prumer 14 a trysku 65
Datum: 14. července 2009 11:35
 Nevím jak se vkládají fotografie.
Datum: 14. července 2009 8:23
 zdar, fotka by pomohla
Datum: 14. července 2009 7:31
Jméno: milda123
IP: uživatel6334
 Čau draci mám dotaz můžu použít píst když se mi kousek ulomil ve spodní části,je to u pincka,je to jen malej kousek,neudělá to něco nebo radši koupit novej píst,dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2009 10:50
Jméno: Riman
IP: uživatel5536
 To je o náhodě jestli ti to pojede rychlejc ...... ale pokud nemůžeš koupit novej píst tak to skusit zarovnat .... ale doporučuju koupit novej
Datum: 14. července 2009 10:50
 cože sem ještě neslyšel když uřízneš a zarovnáš píst tak to může jet rychlejš jo..
Datum: 14. července 2009 9:21
 Jestly máš tříkroužkovej píst tak ho uřízni dole v horní části aby byl dole zarovnanej a zvýší ti to výkon o hodně,
muže to jet až 90, ale bude větší spotřeba benzínu
Datum: 14. července 2009 8:24
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak jsem jezdil s vyštíplým pístem ale radši bych sehnal jinej...
Datum: 14. července 2009 0:10
 Nazdar draci,scháním zadní kolo na jawu dandy 125 ,je to lité kolo,nmáte někdo doma? Nebo nevíte o nějakém? Či kde jinde ho sehnat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2009 21:54
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau draci chtěl bych se ujistit- když bych chtěl u 555 udělat 1 výbrus (ten mi udělaj ve vedlejšim měste) a tady na kramku bych kopil píst mam koupit ten origo 38mm že jo? a taky mam tohle zapalko - http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2276.html v návodu píšou že se má chladit proudem vzduchu ale ja bych do zavřel tim výkem jako klasický pionýrácký - nestane se mu něco? máte s tím někdo zkušenosti?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2009 10:23
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Záleží na tom,jak je válec opotřebený a zda bude stačit 1.výbrus.
Datum: 14. července 2009 10:23
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 takže tady na kramku koupim píst 38,25-první výbrus a pak ten válec pošlu na 1 výbrus i s pístem ok?
Datum: 14. července 2009 9:35
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ja to vim a jak jsem pasal víše chtěl jsem se jen ujistit
Datum: 14. července 2009 9:31
 co blbneš tyvoe... ještě řekni že ta tvoja 555 točí přes 15 tisic... je tam napsany: Zapalování je schopné se roztočit i na 20tisíc otáček za minutu ale pak je důležité chlazení a krátkodobá pila neboli nenechat to točit 30 min bez poklesu
otáček je bez dostatečného hlazeni nebezpečné...... Takže jestli ti to točí kolem těch 20 tisic, tak se nedivim... ale jelikož 555 točí o hodně málo než je tohle  tak to je totálně v pohodě
Datum: 13. července 2009 22:05
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Píst by měli zkompletovat tam,kde ti udělají výbrus.Orig.píst nemůžeš použít.
Datum: 13. července 2009 21:56
Jméno: Hovnocuc
IP: uživatel6686
 cabas draci sel by nak nastartovat fichtl bez zapalování..
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2009 14:15
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Pravda.. změň to na vznětovej motor.. kompresi tak 1:18 nejmíň a nepotřebuje to zapalování... jen krapátek musíš posílit kliku, pístní čep a ložiska kliky  To je ale nic proti opravě elektroinstalace, to zvládne každej vesnickej jouda jídelním nožem...
Datum: 14. července 2009 14:15
Jméno: sračkomed
IP: uživatel1723
Datum: 14. července 2009 12:41
Jméno: Dealer
IP: uživatel5299
Datum: 14. července 2009 6:27
Jméno: Hovnocuc
IP: uživatel6686
 prdelk prdelky potřebuju to nastartovat abych zjistil jestli je tam ještě nějakej problém krom zapalování
Datum: 13. července 2009 21:57
Jméno: tubud
IP: uživatel3888
 doma to takhle mam a neni zadnej problem sice jezdi tak 120km/h ale je to supeeer !!
Datum: 13. července 2009 21:48
Jméno: tubus
IP: uživatel3888
 zdar šlo by to napoj to na 220w do zasuvky a jezdi ale mas newihodu ( musis jezdit jenom tam kam ti dojde kabel)))) jinac to asi nepojede zdar
Datum: 13. července 2009 21:47
 kdybys mel extremně vysokou kompresy a lél tam nitro tak jo
Datum: 13. července 2009 21:33
 skutr mi začal prskat jak když je špatná svíčka pak už nešel ani nastartovat svíčku jsem vyměnil a nic je to 4T jednoválec vačka za hlavou i rozvodové kolo prosím pomoc nejede je to nutné bez něj budu bez práce jsem invalida děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2009 16:06
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 hnusny skutr fuuujjj! ,si kup radsi mustanga ten sa ti nepokazí
Datum: 14. července 2009 16:06
 buď to muže být vada v elektrointalaci nebo zanešené trysky v karburatoru bo kohout palivový
Datum: 14. července 2009 1:25
Jméno: Pavlajs
IP: uživatel6262
 Kolik asi stoji , když si necham udělat vybrus???
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2009 22:15
Jméno: Zdenda
IP: uživatel606
 ja za vše platím 350kč sakum prásk
Datum: 13. července 2009 22:15
 já za to budu platit 400.. 250 za pist s krouzkama a cepem a 150 za samotný výbrus
Datum: 13. července 2009 20:35
Jméno: Aleš
IP: uživatel6684
 Zdar. Já mam Jawettu a ptal sem se jednoho prodejce náhradních dílů. Říkal, že by to mělo být do 700 Kč.
Datum: 13. července 2009 20:17
 Čau, draci, sháním pneu na fichtla, 2,75/16" původní dodávaný dezén. Pokud existuje nějaký způsob jak se k němu dostat prosím o info. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2009 17:39
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Zadej do vyhledavače Mitas H-06 a vyber rozměr 2,75 x 16 .
Datum: 14. července 2009 17:39
 Zda se jedná o typ H 06 operavdu nevím. Už od nepaměti "si pamatuji", že na fichtla se montoval jeden typ pneu, samozřejmě mám namysli období socialismu. Za typ na Aukro děkuji.
Datum: 14. července 2009 17:05
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 koukni na aukro.cz tam prodaval vsechno,koupis ho tam levne,nektery sou skoro novy a sou tam vetsinou i s rafkama...
Datum: 14. července 2009 10:55
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Myslíš dezén H-06 ?
Datum: 13. července 2009 21:25
Jméno: Terra-vari
IP: uživatel5546
 prosim vas nema nekdo zkusenost z TERRA_VARI MF70? jaksi to zlobi psatne chyta respektivne jen blafne a zdechne nevim jestli to bude benzinem a haze to malou nebo skoro zadnou jiskru . Diky za jakekoliv rady jestli ma nekdo tomu aspon trosku rozumi piste mi na E-mail misa.valenta@seznam.cz DIKY
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2009 10:54
Jméno: Terra-vari
IP: uživatel5546
 no prave to hodi jiskuru tak 2x za 10 tahu a ja nevim jak se leze do zapalovani mam doma nejyk fichtly v tech se vyznam ale tady nechci to nejak moc rozdelavat potreboval bych navod jak k zapalovani a jestli to neni jenbezkontaktni DIKY
Datum: 14. července 2009 10:54
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jestli máš MF-70 tak se první podívej jestli ten drátek, co vede k plynové páčce není někde prodřený a nedotýká se někde chvílemi kostry.Zkus jiskru na konci kabelu, budeli silná, dej novou svíčku N17C, případně i koncovku.Nebudeli to dále fungovat, vyčisti kladívka, ale u MF-70 je lepší je raději vyměnit a nastav odtrh 0,4 mm, ale zároven musíš nastavit znova i předstih 3-3,5 mm. Nepomůželi to bude nutno vyměnit zapalovací cívku nebo kondenzátor, ale na to už musíš mít speciální stahovák. Jinak budeli už jiskra dobrá a motor se bude na volnoběh rozbíhat do velmi vysokých otáček a občas střelí do výfuku, tak bude špatné gufero pod spojkou, je to chronická nemoc těchto strojů.
Datum: 13. července 2009 22:58
 zdarec mam jawu 20 nechce jet ubec newim čim to svičkou to neni to vim měnil sem pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2009 6:16
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Vyšroubuj svíčku ,dej na ní fajfku ,přidrž ji na žebrování válce a prošlápni motor.Když hází jiskru,hledej závadu na karburátoru.
Datum: 14. července 2009 6:16
Jméno: Aleš
IP: uživatel6684
 čau. Já mam Jawettu, ale myslim, že se to moc neliší.
Je možný, že máš nějakej bordel v karburátoru a pak tam nejde benzin. Nějaký smítko z nádrže či co. Můžeš karbec rozebrat a profouknout komresorem. Pak to může bejt zapalovním, ale v jawe 20 sem zapalování ještě neviděl tak nevim.
Datum: 13. července 2009 20:21
 zdarec jak ma bejt ta klikčka na benzin otočena když je benzin puštěnej
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2009 10:57
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
Datum: 14. července 2009 10:57
Datum: 13. července 2009 18:53
Jméno: Nub.
IP: uživatel6682
 Nazdar sesáku, mám takovýto dotaz: jedná se mi o sek. kolecko na jawa 23 a spojkové tyčky. V originálu byly tyčky s kolečkem kalené. A já potřebuji vědět, jestli i tyto na e-shopu jsou kalené  Díky Jinač kdyby byl k sehnání pravý karter, beru jej  díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2009 23:32
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Kartery není dobré měnit jednotlivě, nemusely by být souosé díry. Při výrobě se kartery usadí v přípravku svrtají se a potom se tam vrazí středící kolíky, sešroubují se a díry pro ložiska se obrábějí najednou v obou, právě proto, aby byla dodržena přesná souosost a rozteče.
Datum: 13. července 2009 23:32
 no draku,,,vse na sebe ma povrch upravu,,,proto neni vdet kalani,,ale je to ok,,zada reklamace  kertr ani nahodou
Datum: 13. července 2009 18:31
|



|