Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Cus motor mi nechce nakopnut , ma iskru ale ked to idem natocit na roztlak tak mi zaleje sviecku .To je problem cislo jedna dalsi problem ked roztlacujem tak mi dvojku rychlost vyhadzuje . este aky olej mam dat do lamel ? ja som dal m6ad , dalsi problem co je spojkova tycka tak mal som origo ale proste bola prikratka tak som vyrobil novu , ale olej mi vyteka z pravej strany cize od zapalovania kto vie pomoct nech mi pise na mail vdaka
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2009 23:08
 zdravim mate nekdo zkusenosti s touto ojnici - http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2146.html ? a taky by me zajmalo v cem se lisi ty modifikace jak je tam napsany ? bohuzel uz kliku nemam doma abych to premeril nybrz na repasi dnes jsem tam volal rikali ze to jeste potrva.. pac rikali ze to musi vypouzdrit tu puvodni ojnici...
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2009 10:10
Jméno: standa
IP: uživatel6726
 napiš SESOVI maila.......
Datum: 17. července 2009 10:10
Jméno: olej
IP: uživatel5457
 čawte čo je lepšie m2t alebo M6-A pro štvortakty chcem to dať do pinčla
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2009 20:18
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 M6A se davalo zakladne k pionyrom zhruba do roku 65+- takze by s tim nemel byt problem.
Datum: 13. září 2009 20:18
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Myslim, ze tohle je vcelku jasno. M2T je olej urceny primo do dvoutaktu (at uz je jaky je), M6A je na mazani 4taktu. Mel by mit prisady proti spalovani a spatne se misi s benzinem. Teda olej urceny uplne pro jine ucely. Nevidim jediny duvod, proc pouzivat M6A misto M2T.
Datum: 17. července 2009 7:57
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 shodou okolností jsem kdysi lil M6A do stadiona a zadřel se na kroužkách.Mohla to být taky náhoda, ale M2T se podle mýho líp mísí s benzínem.
Datum: 16. července 2009 22:35
 m6a... na to se jezdivalo driv myslím... na M2T zvysoka s€r!
Datum: 16. července 2009 22:27
Jméno: standa
IP: uživatel6724
 na jedne nejmenovane veteranske diskusi jsem se docetl,ze ma fichtl mnohem kultivovanejsi chod na olej M6A nez na M2T a celkove líp to funguje......takze ja jsem spíše pro M6A,protoze clovek alespon ví,ze v tom nejaký čistý olej je
Datum: 16. července 2009 22:24
 Jsem pro M2t.
Datum: 16. července 2009 21:24
 SERVUS SOM SLOVAK A CHCEM VAS POZIADAT A zaslanie fotie vasich strojov konkretne JAWA MUSTANG mam jedneho a chcel by som vediet ako su natom ostatny zo zachovanim vzhladu dikes kedze uz mam zelenu kartu rad by som prisiel aj na nejaky zraz do ceska SEVAS DENIS SR 16
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2009 20:32
 projde mi jawa 20 kdyz nestartuje ale jinak na roztlaceni v poho a ostatni veci sou ok?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2009 20:29
Jméno: komoooooooo
IP: uživatel1723
 čau může špatný kondenzátor způsobovat to že to za tepla hrozně špatně chytá a až po 10 metreh roztláčení to chytne jináč karbec a předstih OK jede docela dobře svíčka je nová a zkoušel jsem i jinou a pořád stejný a molhi by to děloat i kladívka??když nastavím malej odtrh tak to střílí do výfuku (samozřejmě když šteluju odtrh tak i předstih)
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2009 16:18
Jméno: Jarda
IP: uživatel1818
 Tak je to na tuty indučka nebo kondenzátor, karburátor a svíčka fakt neee a kroužky fuj hloupost!!!! A co se týče toho střílení špatný předctih, nedokonale to spaluji a i ta směs by mohla být možná a mooožná i svíčka,ale pokud to dělá jen při tom štelování tak si to špatě sešteloval.
Datum: 17. července 2009 16:18
Jméno: komoooooooo
IP: uživatel1723
 no ještě jsem dával nové kroužky tak jestli to bude tím..nevím jestli si třeba pořádně sednou a pak to bude i líp chytat ..zatím mám najeto tak 100km
Datum: 16. července 2009 21:39
 Kondenzátor by to také mohl dělat. Dobrý je mít kondenzátor a indukčku náhradní, aby jsi to mohl při takových problech hned vyzkoušet.
Datum: 16. července 2009 20:35
 Tipoval bych to na bohatou směs nebo rozštelovaný zapalování.
Datum: 16. července 2009 20:20
 Zdravim! Mam mustanga a nedava mi jiskru. Svicka je v poradku, fajka tez..Mam podozreni na indukcku. No neviem to dokazat. Neni na to naka finta jak to zmerit? Nebo ci je dobre magneto. Sem bezradnej. Prosim poradte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2009 12:34
Jméno: kalahari570
IP: uživatel6723
 prerusovac je v pohode, kontroloval som skratomerom, tak fakt uz neviem, zeby kondenzator?
Datum: 17. července 2009 12:34
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 cus hele to me delalo taky on ten sroubek co ti drzí kladivko kostri musis se v tom postourat aby se to nedotykalo toho kovoviho drzacku na kladivko
Datum: 16. července 2009 20:33
Jméno: Tomáš
IP: uživatel6722
 Cauec chtel bych se vas zeptat mam takovej problem na mym mustangu de o otacky kdyz mi to bezi na volnobeh tak desne litaji nahoru neda se u toho ani stat jak to rve a kdyz nastavym tim sroubem volnobehu tak po dalsim nastartovani je to to samy predem dik za rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2009 15:03
 Bud ti to nekde podfukuje nebo mas moc dlouhy kratky lanko plynu
Datum: 17. července 2009 15:03
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 cus hele me to delalo taky a vymenil sem tesneni pod valcem a problem byl pryc
Datum: 16. července 2009 20:51
Jméno: luky
IP: uživatel6664
 bud máš vyskočenou jehlu nbo špatné šoupě
Datum: 16. července 2009 20:03
Jméno: BlackT
IP: uživatel6721
 čaw všichni chtel bych se zeptat jestli mužu na stk když ještě nemam řidičák je to kvuli tomu že si nejprve chci zjistit jestli projde a pak se chci zeptat od kolika mužu delat řidičák na mustang 21 dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2009 21:26
Jméno: BlackT
IP: uživatel6721
 trak jak tedy mě většina ŘÍKÁ ŽE OD 15 ALE PAK NĚKDO ŽE OD 16 JO A PROMIN TE JE TO 23 MUSTANG DIK
Datum: 17. července 2009 21:26
 od 16ti, protožemá v techničáku více než 45 km/h.
Datum: 16. července 2009 21:52
 na mustang to mas do 50cm kupickych to je ako maly motocykel ja ho teraz robim ma to stoji 3500SK ale mustang je 23 a ne 21
Datum: 16. července 2009 20:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 za 1 pionýr musí vždicky projít pokud to brzdí a svítí a má dobrý gumy a za 2 se tě nikdo nebude ptát na to kolik ti je
Datum: 16. července 2009 20:00
Jméno: Petr
IP: uživatel1553
 Zdar draci nemate nekdo moznost vyfotit slozenou prevodovku u babetty dvourychlostni? díky ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2009 18:59
Jméno: Zelva
IP: uživatel5633
 Caw draci,nemuzu nikde najit manual od pincka...Je to aspon dobry poctenicko nebo jen blaboly??
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2009 21:53
 seš to ty jirko?
Datum: 16. července 2009 21:53
 naprostej zaklad, bez manualu jako mladej ani ranu, dobry typy, popisy, opravy, z toho se da vychazet...treba na jawa-50.cz
Datum: 16. července 2009 18:45
Jméno: mike25145
IP: uživatel923
 čaute draci jak máte seřízenej karbec na babettě? kdysi sem si to tady přečetl a bylo to bez problému, pak sem to rozvrtal.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2009 18:43
Datum: 16. července 2009 18:43
 cus lidi pls nevite kde mam sehnat píst 58.00 s čepem 18?? je to s 350 myslim. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2009 17:25
 draku napis mi mail,,ja to splasim,,sesa
Datum: 16. července 2009 17:25
Jméno: Dave's
IP: uživatel6719
 nevi nekdo kdy se jede fichtl cup jedousov?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2009 13:13
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Ne, uz se tam nejezdi, sou tam akorat zarostly zbytky po draze... Kousek tam ma vycisteny, tak tam jezdim. Jinak pristi tyden se jede v Jelenu u Kolina Motostrelecka 3-hodinovka. Pekny zavod, prevazne lesni cesty a cilovka je asfaltka. JE tam tak 20 zavodniku, takova rodinna atmosfera spis, ale perfektni zavod, doporucuju.
Datum: 17. července 2009 13:13
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
 Bratcice znam ale nevim ze je tam nejaka motorkrosova draha proism kdystak napis kde jinak tam se taky neco jezdi?
Datum: 17. července 2009 12:11
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 A znas Bratcice (jezdil se tam dric motokros)?
Datum: 17. července 2009 7:59
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
 ano
Datum: 16. července 2009 23:04
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 daves ty si primo z caslavi ?
Datum: 16. července 2009 21:39
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
 Jsem z caslavi kousek od kutne hory na jedousov se ptam protoze bych se tam zase chtel podivat protoze na zavodeni nemam konkurence schopny stroj jinak dik
Datum: 16. července 2009 21:33
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 cau odkud ses?ted 25.7 se jedou svinčany-to je kousek od jedousova oni v jedousově nejsou dohoidlí s tím týpkem co pronajíma pole takže se neví jestli se pojede
Datum: 16. července 2009 18:29
 Zdar ještě mám jeden dotaz.Chci si přihlásit Mustanga ale nejdřív musím dojet na STK ale problém je že papíry všechny mam ale SPZ nee co stím, A když mě chytnou policajti co potom.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2009 18:48
 pojistis, dostanes tu velkou plachtu ktery dneska rikaj SPZ, zajedes na technickou, jenom jim predlozis papiry a on ti nalepi na SPZ nalepku...ta SPZ tam na technicky byt musi pac ti to jinak bud neuzna nebo ti to nema kam tu cervenou potvurku nalepit, jasny jako facka
Datum: 16. července 2009 18:48
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 no tak to tam proste dotlacis nekde dojedes kde si myslis ze nebuddou fizli a nechas to vychladnout a dotlacis mustang to veznez pod pazu nebo do batohu a des  policajti ti nic nemozou rict kdyz tlacis
Datum: 16. července 2009 13:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau hele já jsem jel na technickou a neměl jsem řidičák pojistku technickou prostě nic a nebylo to ani ještě přepsaný
Datum: 16. července 2009 13:32
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel5852
 Tak já mám taký tušení že SPZku fasuješ vždycky v pojišťovně ne ... víšco pojistíš to dostaneš nějákou SPZku a pak to odvezeš na STK
Datum: 16. července 2009 13:28
Jméno: Kajbr
IP: uživatel768
 caute, mate nejakou rychlou radu jak vytisknout na sesa moto.cz příručku? jako všechny listy. to musim postupne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2009 13:39
 a funguje to tak i u návodu k osluze? nevidim tam nikde stahnout v zipu...
Datum: 16. července 2009 13:39
 draku registruj se na sesmoto pak prihlas jdi na prirucku a dole je napsano stahnout v zipu,, a mas to doma
Datum: 16. července 2009 13:18
Jméno: Terra-vari
IP: uživatel5546
 zdarec draci potrebuju poradit z timto strojem MF-70 halvne ty "L."odmontoval jsem starter a pod tim je vetreak a je tam uprostred matka na klic 27 a okoo jsou tri matky na klic 10 a ty nemuzu povolit protoze se protacijou aj z tim srubem nevim jak do rozdelat prosim poradte DIKY
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2009 0:13
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Startér se demontuje tak, že vyšroubuješ tři šrouby M8 a jednoduše ho sundáš. Dále vyšroubuj matku M18, která by měla být zajištěna ohnutím podložky a sundej startovací buben, jde celkem dobře i bez stahováku, není na kuželu, pozor na klínek, abys ho neztratil. Sundáš ty sejtka a dostaneš se k větráku, ale tam ses už asi dostal, jak píšeš. Ty tři matky a šrouby řešit nemusíš, těma je sešroubován ventilátor s rotorem magdynama a tvoří jeden montážní celek. Vyšroubuješ další matku M18, ale nyní budeš potřebovat speciální stahovák na stažení rotoru, v náboji ventilátoru je závit M40-1,5 do kterého se stahovák našroubuje. Jinak to sundat nejde, je to na kuželu a někdy to tam drží velmi pevně. Je tam také klínek, přesněji Woodruf pero, takže také bacha na něj, lehce se ztratí. Potom už se k zapalování dostaneš. Včera jsem ti posílal na mě kontakt, mail, nevím, zda ti to došlo.
Datum: 17. července 2009 0:13
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
Posl.aktualizace: 18. července 2009 20:27
 Že někdo lil i M6AD je možný, ale to je 4t olej. M6A je takový univerzál co se dá použít skoro všude.
Datum: 18. července 2009 20:27
 JS - predem k tomu 4T oleji, bylo pravda puvodne jen M6A ale pak se zaclo vyrabet i M6AD...no a ze se ten film u M2T trha? gdyby se netrhal tak to maze prece, dyt to neni schopny umazat fika gdyz ho moc honis, to zalezi na teplote, otackach a mnoha dalsich faktorech...Pan Pulic - mela jen 30km nalitano? tak to bylo asi hnedla kratce po vybrusu...ono to drzi taky diky tomu ze ten valec je cerstve vyhonovan, ma na sobe takove malinkate drazky a tim to lip drzi na stenach valce, taky se to redi do nadrze ve vetsim mnostvi to prece kazdej wi...proto se taky na zimu strikuje do valce pres otvor ve svicce olej nebo se primo valec vymaze, ti gdo tam davaj tudlec srajdu pak wi jaky je to na jare a jak je valec zatuhlej, taky se pak rady pripikaj krouzky...
Datum: 17. července 2009 10:52
Jméno: standa
IP: uživatel6726
 Pan Pulič: Mam averzi   no a kdyby jo tak co  Asi fakt mam no  Na mazání řetězu je to moc řídký,do benzinu bych to uz nenalil,tak co s tim
Datum: 17. července 2009 10:07
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Stando, koupil sem 05ku od deduly, co ji mel ve stodole. Mela natoceno na tachometru kolem 30k km, jeta na m2t. Po sundani valce sem orpavdu zadnej rez nevidel, jen spoustu karbonu.  A ta vune/smrad staryho oleje v prevodovce.... uhmm. M2T sice neholduju, ale oc nechapu tvoji averzi.
Datum: 17. července 2009 8:02
Jméno: brisK
IP: uživatel6725
 Michal: zeleny je Husqvarna, červený STIHL - mam oba dva doma tak vim
Datum: 16. července 2009 23:38
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 ten olej je zeleny a ted nevim jestli je to STIH nebo HUSQVARNA
Datum: 16. července 2009 22:49
Jméno: standa
IP: uživatel6724
 tak z jineho soudku....odstav fichtla na pul roku....po pul roce sundej hlavu a sjed pistem do HU.....pokud mazes jen nejakym pochybnym m2t tak bude valec takrka suchy,v nekterych pripadech uz zacina zrznout......to a same v pripade polosyntetiky a vysledek je prekvapujici,i po pul roce je tam olejový film a valec dokonale chranen...... Zajimalo by mi kdo z vas si toho uz vsimnul..... jinak trhani mazaciho filmu hlavne zpusobuje opotrebovani valce....nejlepe drzi mazaci film po vybrusu.....
Datum: 16. července 2009 22:19
 Steve: To nobylo M6AD, ale M6A. Jak si přišel na to, že se olejový film u M2t sandno trhá?
Datum: 16. července 2009 20:27
 oprava - oil z pily do fika, ne do pily jak sem psal
Datum: 16. července 2009 18:38
 michal - to ze tam budes dava t oil do pily je dobra vlastnost, o co ze je ten olej cervenej a ma na sobe nazev Stihl...to je totiz mineral a jako takovy nic nerozpousti jak uz rikal Standa o polosyntetice, nedej boze tam lejt syntetiku...prakticky prechod z mineralu na mineral a z polosy. na polosyntetiku se skoro nic nedeje ale je dobry si to dycky vycistit, vypalit lauf, vycistit spalovak a pist atd, prece jen se to jednou za nejakou dobu udelat musi...Hlada - ano, byl to oil do 4T motoru, do aut, jmenovalo se to M6AD (A znaci antikorozni schopnosti cili konzervace a D detergent, to je prakticky cistidlo, detergent je treba i mydlo, cili i gdyz je to olej s naprosto opacnou strukturou a ceka se od nej uplne neco jineho tak pokud bych se mel rozhodnout mezi M2T a M6AD tak bych zustal an vazkach pac M2T je sracka a to druhy zas 4T oil) no a pak se zacal vyrabet M2T, do simalu se to pak zaclo i predepisovat, jenze to M2T kdysi neni to M2T co tedka vyrabi Mogul a Paramo (Mogul vyrabi 2 ty typy, jeden co neni olej o druhym uz tu byla rec)...jak rikal Standa, do motoru co jsou tzv. malootackove to jde (!) ale pokud me treba jede fik na rovince i tech 80 coz je 8ooo ot. tak to neumaze ani gdyby se roztrhal (coz olejovy film u M2T se trha velmi snadno  ), cili nemaze gdyz to motr potrebuje, netesni (gdo s tim maze a koukne se na pist a uvidi ho za pistnima krouzkama cernej tak to je znak ze to netesni pac 2T oil ma mimo jine i tesnit), blbe chladi (taky diky male mazaci schopnosti tim ze vic dre o steny valce) a mnoho dalsich nedostatku...jedina vyhoda je cena, taky to ale neni oil...a to ze nektery motory od vyroby nebyly rozebrany a litaj jak za mlada je mnoho, litaj vyborne a jak se do toho hrabne a rozpuli se tak bud se to vsecko musi udelat poradne nebo ten motor se zacne rozpadat a nebude nigdy to co driv, dodneska znam jednu 20 co umi do kopcu jako zadny jiny fik a to ma na tachaci uz mraky km a do dneska nepuleny motor...stejne ale se negdy rozpulit musi a tak radim at se to dela poradne, pak to vydrzi zas dalsich treba 30 let...
Datum: 16. července 2009 18:37
 hmm jenze práve v tý minulý době nejezdili na M2T... jezdili na motorovej olej do aut.. jako já když vidím kámoše lít M2T do jeho fichtla, tak se směju.. jen jednou jedinkrát sem jezdil na M2T v tomhle roce a co se nestalo.... přehřál sem to, přidřel sem a čekal 10 minut než to všechno vychladlo... ted zajizdim motor a dávám tam Castrol 2T... parádí olej, nikdy s ním nebyl problém
Datum: 16. července 2009 17:29
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 Zdarec, ja treba koupil fichtle(vetsinou uz dele staly po starsich panech takze je pravdepodobne ze jezdily na M2T) a to sem jesete o tym nic nevedel a koupi sem si benal a tata mi to naredli vysokootackovym olejem co leje do pyly(je drevorubec) takze to byl prechod oleju a jezdim do ted bez problemu jeste ani jednou sem nezadrel a nebo sem koupil fichtla od kamosa co jezdil na M2t a zase sem tam lyl ten vysokootackovej a vse OK (sory za diakritiku ale nechtelo se mi z tim srat  )
Datum: 16. července 2009 15:47
Jméno: standa
IP: uživatel6717
Datum: 16. července 2009 13:58
Jméno: standa
IP: uživatel6717
 tak ja taky prihodim nejaky zazitky z nataceni  at na m2t furt jen nenadavam......kamosovi sem asi pred 2 rokama sehnal 21,docela peknej stav.....vse fungovalo jen se furt dusil,neviresilo to nic,tak sem proste uz prdnul s nervama a vrtnul mu trysku na 80.....alá hop...bylo po problemu,ale prozmenu sem musel zase odškrtit sani protoze to bylo moc bohatý.....a ve výsledku to jede skoro 80  ........ale k veci.......byl to fichtl s nikdy nerozebiranym motorem,kterej odjakziva jezdil na m2t ...valec,pist a hlava o tom svedcili.....tak proc se s tim srat a cistit to,rika si clovek,stejnak to do roka klekne.....tak sem mu to dal,dej se vule boží......ten kluk s tim dela neskutečný veci a ten motor jde i po 40 letech jako novej,nic necinkne,neklepne,chytá,nezlobí.......je to asi jeden z tech povedenejch motorů........to ze je stale ve forme,pripisuju onomu 2T oleji Mogul a jemne řízlé trysce,verim ze bez ní uz by se rafnul......sice musi 3x za rok cistit svici,protoze je to bohatsi,ale jak to funguje.....neskutečný......za 2 roky co s tim jezdi sme jen jednou menili lamely a dvakrat cistili hlavni trysku a kola prezouvali na drapaky   Samozrejmne jezdi na to lepsi m2t v hubeny flaštičce s červenym zacvakavacim víčkem......... Jako pokud mas fichtla,kterej na to celej zivot jezdil a nevadilo mu to a je v perfektnim stavu,tak tam i nadale lej ono lepsi m2t......
Datum: 16. července 2009 13:47
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Dědův bývalý fichtl,než se posrala spojka,jezdil s M2T celý život,a jezdil pěkně,i něco přes 80km/h,je to sice sračka,to jo,ale kdysi nic jiného nebylo a taky to jezdilo.Zkusím do mustanga koupit ten shell,nevíte kolik to stojí na benzině shell?????
Datum: 16. července 2009 12:42
 prave ze ne, je to to samy jak vyrabi Paramo, nasedla kase...i todlec mam doma, krasne se s tim pridiraj pisty pri 50km/h a trojce, to mas 5ooo ot. a stejne to nezvlada...
Datum: 16. července 2009 12:36
 Je to normální M2t, akorát ho prodává Mogul a tak je dražší. Řadil bych ho k těm lepším M2t.
Datum: 16. července 2009 12:33
 to M2T nam byl cert dluzen, stejne si myslim ze vydavat to za olej je klamani spotrebitele...a nebo takovej TSF od Mogulu, docela fajn oil za tu cenu...
Datum: 16. července 2009 12:19
Jméno: standa
IP: uživatel6717
 http://www.koldes.cz/detail.php?id=20&nazev=shell-advance-sx-2t-baleni-1-l to uz by šlo ne??? Doufam,ze tenhle Shell konečně vyžene to prašivý m2t z našeho trhu
Datum: 16. července 2009 12:14
 zadny rozdil v tom neni, je to presne to M2T co neumi mazat, vlastni zkusenost...todlec nigdy nebrat, neni to olej!
Datum: 16. července 2009 12:12
Jméno: standa
IP: uživatel6717
Datum: 16. července 2009 12:11
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Takže rozdíl mezi tu tim a M2T je akorád v ceně  ???????
Datum: 16. července 2009 12:09
 je to obyč M2T akorát ho prodává mogul
Datum: 16. července 2009 12:01
 sekce FAQ je pro vsechny volne pristupna proty co by radi nicim prispeli doplnili sekce dle zamereni,, svýmy postrehy,,, pokud sekce nebude plnit uzitek,,bude odstranena,, snad se nekdo najde kdo se vyzna a necim pripseje aby se ty ostani priucili,,,, ja na to bohuzel nemam cas a tak to nechavam ostatni,,,,prosim, prispivejte tim co je opravdu uzitecne ,,dikes ,,sesa
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2009 11:23
 sem na tebe zapomel,,,to je s tebou tezky,,sji jen vymecne ervenacekem,,, jinak ted pujdou vsem registrovanym
Datum: 16. července 2009 11:23
Jméno: standa
IP: uživatel6717
Datum: 16. července 2009 10:51
 Zdarec draci mam takovej problem , mam Jawu mustanga chtěl jsem si seřidit volnoběh protože ho mam moc velkej ale muzu sroubovat ale nic se nedeje jde jen přidat vic Prosím co stím ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2009 12:52
 JJ dobře díky
Datum: 16. července 2009 12:52
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 nebo zkus dát o zářez víš jehlu
Datum: 16. července 2009 12:28
 skus zasroubovat vic staveci sroub bowdenu co je navrchu viska soupatkvy komory,nebo ti trochu vazne lanko,ale spis to prvni
Datum: 16. července 2009 10:11
|



|