Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
Posl.aktualizace: 18. července 2009 20:27
 Že někdo lil i M6AD je možný, ale to je 4t olej. M6A je takový univerzál co se dá použít skoro všude.
Datum: 18. července 2009 20:27
 JS - predem k tomu 4T oleji, bylo pravda puvodne jen M6A ale pak se zaclo vyrabet i M6AD...no a ze se ten film u M2T trha? gdyby se netrhal tak to maze prece, dyt to neni schopny umazat fika gdyz ho moc honis, to zalezi na teplote, otackach a mnoha dalsich faktorech...Pan Pulic - mela jen 30km nalitano? tak to bylo asi hnedla kratce po vybrusu...ono to drzi taky diky tomu ze ten valec je cerstve vyhonovan, ma na sobe takove malinkate drazky a tim to lip drzi na stenach valce, taky se to redi do nadrze ve vetsim mnostvi to prece kazdej wi...proto se taky na zimu strikuje do valce pres otvor ve svicce olej nebo se primo valec vymaze, ti gdo tam davaj tudlec srajdu pak wi jaky je to na jare a jak je valec zatuhlej, taky se pak rady pripikaj krouzky...
Datum: 17. července 2009 10:52
Jméno: standa
IP: uživatel6726
 Pan Pulič: Mam averzi   no a kdyby jo tak co  Asi fakt mam no  Na mazání řetězu je to moc řídký,do benzinu bych to uz nenalil,tak co s tim
Datum: 17. července 2009 10:07
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Stando, koupil sem 05ku od deduly, co ji mel ve stodole. Mela natoceno na tachometru kolem 30k km, jeta na m2t. Po sundani valce sem orpavdu zadnej rez nevidel, jen spoustu karbonu.  A ta vune/smrad staryho oleje v prevodovce.... uhmm. M2T sice neholduju, ale oc nechapu tvoji averzi.
Datum: 17. července 2009 8:02
Jméno: brisK
IP: uživatel6725
 Michal: zeleny je Husqvarna, červený STIHL - mam oba dva doma tak vim
Datum: 16. července 2009 23:38
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 ten olej je zeleny a ted nevim jestli je to STIH nebo HUSQVARNA
Datum: 16. července 2009 22:49
Jméno: standa
IP: uživatel6724
 tak z jineho soudku....odstav fichtla na pul roku....po pul roce sundej hlavu a sjed pistem do HU.....pokud mazes jen nejakym pochybnym m2t tak bude valec takrka suchy,v nekterych pripadech uz zacina zrznout......to a same v pripade polosyntetiky a vysledek je prekvapujici,i po pul roce je tam olejový film a valec dokonale chranen...... Zajimalo by mi kdo z vas si toho uz vsimnul..... jinak trhani mazaciho filmu hlavne zpusobuje opotrebovani valce....nejlepe drzi mazaci film po vybrusu.....
Datum: 16. července 2009 22:19
 Steve: To nobylo M6AD, ale M6A. Jak si přišel na to, že se olejový film u M2t sandno trhá?
Datum: 16. července 2009 20:27
 oprava - oil z pily do fika, ne do pily jak sem psal
Datum: 16. července 2009 18:38
 michal - to ze tam budes dava t oil do pily je dobra vlastnost, o co ze je ten olej cervenej a ma na sobe nazev Stihl...to je totiz mineral a jako takovy nic nerozpousti jak uz rikal Standa o polosyntetice, nedej boze tam lejt syntetiku...prakticky prechod z mineralu na mineral a z polosy. na polosyntetiku se skoro nic nedeje ale je dobry si to dycky vycistit, vypalit lauf, vycistit spalovak a pist atd, prece jen se to jednou za nejakou dobu udelat musi...Hlada - ano, byl to oil do 4T motoru, do aut, jmenovalo se to M6AD (A znaci antikorozni schopnosti cili konzervace a D detergent, to je prakticky cistidlo, detergent je treba i mydlo, cili i gdyz je to olej s naprosto opacnou strukturou a ceka se od nej uplne neco jineho tak pokud bych se mel rozhodnout mezi M2T a M6AD tak bych zustal an vazkach pac M2T je sracka a to druhy zas 4T oil) no a pak se zacal vyrabet M2T, do simalu se to pak zaclo i predepisovat, jenze to M2T kdysi neni to M2T co tedka vyrabi Mogul a Paramo (Mogul vyrabi 2 ty typy, jeden co neni olej o druhym uz tu byla rec)...jak rikal Standa, do motoru co jsou tzv. malootackove to jde (!) ale pokud me treba jede fik na rovince i tech 80 coz je 8ooo ot. tak to neumaze ani gdyby se roztrhal (coz olejovy film u M2T se trha velmi snadno  ), cili nemaze gdyz to motr potrebuje, netesni (gdo s tim maze a koukne se na pist a uvidi ho za pistnima krouzkama cernej tak to je znak ze to netesni pac 2T oil ma mimo jine i tesnit), blbe chladi (taky diky male mazaci schopnosti tim ze vic dre o steny valce) a mnoho dalsich nedostatku...jedina vyhoda je cena, taky to ale neni oil...a to ze nektery motory od vyroby nebyly rozebrany a litaj jak za mlada je mnoho, litaj vyborne a jak se do toho hrabne a rozpuli se tak bud se to vsecko musi udelat poradne nebo ten motor se zacne rozpadat a nebude nigdy to co driv, dodneska znam jednu 20 co umi do kopcu jako zadny jiny fik a to ma na tachaci uz mraky km a do dneska nepuleny motor...stejne ale se negdy rozpulit musi a tak radim at se to dela poradne, pak to vydrzi zas dalsich treba 30 let...
Datum: 16. července 2009 18:37
 hmm jenze práve v tý minulý době nejezdili na M2T... jezdili na motorovej olej do aut.. jako já když vidím kámoše lít M2T do jeho fichtla, tak se směju.. jen jednou jedinkrát sem jezdil na M2T v tomhle roce a co se nestalo.... přehřál sem to, přidřel sem a čekal 10 minut než to všechno vychladlo... ted zajizdim motor a dávám tam Castrol 2T... parádí olej, nikdy s ním nebyl problém
Datum: 16. července 2009 17:29
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 Zdarec, ja treba koupil fichtle(vetsinou uz dele staly po starsich panech takze je pravdepodobne ze jezdily na M2T) a to sem jesete o tym nic nevedel a koupi sem si benal a tata mi to naredli vysokootackovym olejem co leje do pyly(je drevorubec) takze to byl prechod oleju a jezdim do ted bez problemu jeste ani jednou sem nezadrel a nebo sem koupil fichtla od kamosa co jezdil na M2t a zase sem tam lyl ten vysokootackovej a vse OK (sory za diakritiku ale nechtelo se mi z tim srat  )
Datum: 16. července 2009 15:47
Jméno: standa
IP: uživatel6717
Datum: 16. července 2009 13:58
Jméno: standa
IP: uživatel6717
 tak ja taky prihodim nejaky zazitky z nataceni  at na m2t furt jen nenadavam......kamosovi sem asi pred 2 rokama sehnal 21,docela peknej stav.....vse fungovalo jen se furt dusil,neviresilo to nic,tak sem proste uz prdnul s nervama a vrtnul mu trysku na 80.....alá hop...bylo po problemu,ale prozmenu sem musel zase odškrtit sani protoze to bylo moc bohatý.....a ve výsledku to jede skoro 80  ........ale k veci.......byl to fichtl s nikdy nerozebiranym motorem,kterej odjakziva jezdil na m2t ...valec,pist a hlava o tom svedcili.....tak proc se s tim srat a cistit to,rika si clovek,stejnak to do roka klekne.....tak sem mu to dal,dej se vule boží......ten kluk s tim dela neskutečný veci a ten motor jde i po 40 letech jako novej,nic necinkne,neklepne,chytá,nezlobí.......je to asi jeden z tech povedenejch motorů........to ze je stale ve forme,pripisuju onomu 2T oleji Mogul a jemne řízlé trysce,verim ze bez ní uz by se rafnul......sice musi 3x za rok cistit svici,protoze je to bohatsi,ale jak to funguje.....neskutečný......za 2 roky co s tim jezdi sme jen jednou menili lamely a dvakrat cistili hlavni trysku a kola prezouvali na drapaky   Samozrejmne jezdi na to lepsi m2t v hubeny flaštičce s červenym zacvakavacim víčkem......... Jako pokud mas fichtla,kterej na to celej zivot jezdil a nevadilo mu to a je v perfektnim stavu,tak tam i nadale lej ono lepsi m2t......
Datum: 16. července 2009 13:47
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Dědův bývalý fichtl,než se posrala spojka,jezdil s M2T celý život,a jezdil pěkně,i něco přes 80km/h,je to sice sračka,to jo,ale kdysi nic jiného nebylo a taky to jezdilo.Zkusím do mustanga koupit ten shell,nevíte kolik to stojí na benzině shell?????
Datum: 16. července 2009 12:42
 prave ze ne, je to to samy jak vyrabi Paramo, nasedla kase...i todlec mam doma, krasne se s tim pridiraj pisty pri 50km/h a trojce, to mas 5ooo ot. a stejne to nezvlada...
Datum: 16. července 2009 12:36
 Je to normální M2t, akorát ho prodává Mogul a tak je dražší. Řadil bych ho k těm lepším M2t.
Datum: 16. července 2009 12:33
 to M2T nam byl cert dluzen, stejne si myslim ze vydavat to za olej je klamani spotrebitele...a nebo takovej TSF od Mogulu, docela fajn oil za tu cenu...
Datum: 16. července 2009 12:19
Jméno: standa
IP: uživatel6717
 http://www.koldes.cz/detail.php?id=20&nazev=shell-advance-sx-2t-baleni-1-l to uz by šlo ne??? Doufam,ze tenhle Shell konečně vyžene to prašivý m2t z našeho trhu
Datum: 16. července 2009 12:14
 zadny rozdil v tom neni, je to presne to M2T co neumi mazat, vlastni zkusenost...todlec nigdy nebrat, neni to olej!
Datum: 16. července 2009 12:12
Jméno: standa
IP: uživatel6717
Datum: 16. července 2009 12:11
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Takže rozdíl mezi tu tim a M2T je akorád v ceně  ???????
Datum: 16. července 2009 12:09
 je to obyč M2T akorát ho prodává mogul
Datum: 16. července 2009 12:01
 sekce FAQ je pro vsechny volne pristupna proty co by radi nicim prispeli doplnili sekce dle zamereni,, svýmy postrehy,,, pokud sekce nebude plnit uzitek,,bude odstranena,, snad se nekdo najde kdo se vyzna a necim pripseje aby se ty ostani priucili,,,, ja na to bohuzel nemam cas a tak to nechavam ostatni,,,,prosim, prispivejte tim co je opravdu uzitecne ,,dikes ,,sesa
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2009 11:23
 sem na tebe zapomel,,,to je s tebou tezky,,sji jen vymecne ervenacekem,,, jinak ted pujdou vsem registrovanym
Datum: 16. července 2009 11:23
Jméno: standa
IP: uživatel6717
Datum: 16. července 2009 10:51
 Zdarec draci mam takovej problem , mam Jawu mustanga chtěl jsem si seřidit volnoběh protože ho mam moc velkej ale muzu sroubovat ale nic se nedeje jde jen přidat vic Prosím co stím ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2009 12:52
 JJ dobře díky
Datum: 16. července 2009 12:52
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 nebo zkus dát o zářez víš jehlu
Datum: 16. července 2009 12:28
 skus zasroubovat vic staveci sroub bowdenu co je navrchu viska soupatkvy komory,nebo ti trochu vazne lanko,ale spis to prvni
Datum: 16. července 2009 10:11
 Cau,chtel nych se vas zeptat muj pionyr jel upa skvele ale ted de sotva nakopnout a kdyz ho nakopnu tk to ma velky otacky pridam a hned se to udusi a kdyz ne tak tam dam 1 a hned chcipne a pak uz to ani nenakopnu, pritom mam jehlu v soupatku co nejnize jak to de tkze pojistku az nahore neni to bohatou smesi? ze to proste svicka nezvladne prossiimm pomoc moc vam dekuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2009 11:30
 jenze kdyby bylo praskle tak by byla svicka bila pac tam nejde benzin ale ona je cerna jak uhel nwm no. ale kazdopadne dekuji\r\n
Datum: 16. července 2009 11:30
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 vypada to na praskle gufero na klice pod zapalovanim jestli to de do otacek a pak zdechne je to mozna tim zkus vymenit gufero neni drahe nejak 25 kc
Datum: 16. července 2009 10:26
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Dej jehlu v šoupátku na druhý zářez od shora,já sem jí měl taky dole a taky sem měl svíčku černou jak uhel,ale teď jde krásně i volnoběh
Datum: 16. července 2009 10:21
 svicka cerna jak uhel nwm no
Datum: 16. července 2009 9:41
 jak ji mam zmensit kdyz je jehla az dole?
Datum: 16. července 2009 9:41
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 mohlo by to být bohatostí no..troškuu..
Datum: 16. července 2009 9:39
 Ahoj seso chcem si yakupit na jawu 250 predlohovy a hlavny hraidel do prevodovkz a ked pokukam aj kolecka tak aj tzch par bude chcem sa ta spztat odkial mas tento spominany tovar nerad bz som kupoval made in turecko alebo cina Dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2009 17:54
 hlavni hridel je ceska a predloha indie,, ale je taky dobra ta predloha cr nebude jeste pul roku
Datum: 25. července 2009 17:54
Jméno: ondra
IP: uživatel2718
 zdar draci....potreboval bych vedet jak vymenim kyvnou vydlici za jinou....
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2009 9:06
Jméno: Mirek
IP: uživatel6600
 čau draci neměl by ste někdo plánek na upravenej 2 nebo 3 kanál?hledal sem všude na netu ale nikde sem to nenašel tak esi by ste někdo neměl doma plánek z nějakou starou úpravo která je vám už k ničemu a nejjezdíte jí..díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2009 19:14
 3 kanál je bez podkovy k ničemu....?  To bych asi potřeboval vysvětlit jak je to myšleno.....(mimochodem jezdim jeden takovej ušmudlanej 3 kanál....  )
Datum: 16. července 2009 19:14
Jméno: Mirek
IP: uživatel6600
 jo tohlo sem přesně hledal dík stando
Datum: 16. července 2009 11:50
Jméno: standa
IP: uživatel6717
 na webu Jawa-50.cz mas jak planek na 3K(simson) tak na 2K(Jawa05 a Stadion).....
Datum: 16. července 2009 10:54
 JAWA ceztak ma pravdu to ti nikdo neda my sme to nahodou dostali od jednho chlapka zadarmo ale museli sme mu za to dat aspon vlasku whisky
Datum: 16. července 2009 9:26
 hele kámo to jsi moc najivní.....myslíš že ti někdo dá svoje nákresy? aveee... 3 kanal je bez podkovy k ničemu
Datum: 16. července 2009 9:15
 cus lidi pls nevite kde mam sehnat píst 58.00 s čepem 18?? je to s 350 myslim. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2009 8:07
 Zdarec draci mam hlavu hvezdu co tu ma sesa 6ml chtěl jsem si ji snížit na 5,5 ml což mi vyšlo aso o 0,7-1,0mm no ale nevím jestli tato uprava odhaze kliku nebo to ještě vydrží no a jak k tomu dochazi žě ta klika trpí nebo co se s tim deje neumim si najit nakou rozumnou otazkutak mi to prosim vysvetlete dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2009 16:58
Jméno: vacin
IP: uživatel6702
 Pro 5,5ml pak bude kompresní poměr 10:1. To je z hlediska kliky ještě OK.Z hlediska spalování je to na hraně pro benzín 95ku, jezdi radši na 98ku.
Datum: 16. července 2009 16:58
 No mam kliku ... po go ojnice s jehlou a přecentrovaná motor je taky po GO takže by to šlo na těch 5,5 bez problemu ?
Datum: 16. července 2009 13:10
Jméno: standa
IP: uživatel6717
 Pokud mas kliku z jehlovejma loziskama,tak prosim,klidne si ji sniz na 5ml,ale pokud mas nejakej starej vyklepanej motor,tak půjde srát......
Datum: 16. července 2009 10:56
 Když snížíš hlavu, tak stoupne kompres. A pro takový kompres ten motor není stavěný. Za chvíli ti může odejít klika a hlavní ložiska. A jak už říkal Riman, klika i ložiska moc dobře takové vysoké tlaky nesnáší. Chvíli ti to vydrží a bude to jezdit jak drak, ale pak se to může klidně rozsypat.
Datum: 16. července 2009 9:53
Jméno: Riman
IP: uživatel5536
 Zdar Hele tak snižování hlavy ..... mělo by se to vypočítat... nejde jen o kliku ale taky o kompresní poměr... Válec se potom nemusí stíhat chladit... A klika může trpět právě taky vysokým tlakem ve válci,po chvílí dojde k vůli na klice a pozdějc(jako se to stalo mě) se ti může rozsypat
Datum: 16. července 2009 8:10
Jméno: pepan
IP: uživatel6714
 Zdar všem,dá se nějak vyzkoušet volnoběžka na babetě 210 ? Myslím, jestli je OK.Mám problém, že se mi nerozjíždí babeta a stojí pořád na místě, jako když mám neutrál (2.stupeň je OK). CHtěl bych si vyloučit volnoběžku, zda půlit motor a nebo ne. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2009 10:15
Jméno: pepan
IP: uživatel6707
 No jo, ale já mám dvojkovou spojku na 100% OK, protože jsem jí celou měnil, včetně gufera. A startovaní jde, nic neklouže a když to trošku roztlačím, tak se dvojka chytne a už to jede jako ďábel.....
Datum: 16. července 2009 10:15
Jméno: Hlade
IP: uživatel2775
 Mě přesně tohle udělal roztrženej malej unašeč ve dvojkový spojce.
Datum: 16. července 2009 7:18
 PARDON JESTE JEDNOU MUZU DAT NA FICHTLA 2 VEJFUKY DIK ZA ODPOVED
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2009 19:16
Datum: 16. července 2009 19:16
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo proč ne? já tam měl výfuk ze škodovky   a bylo to docela tichý
Datum: 16. července 2009 13:43
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Že si to ty tak mužeš 
Ne opravdu to jde a vipadá to dost pěkně (když se to neodflakne)
(ale je to uplně k hovnu - je to spíš jen na vzhled) víkon to určitě nepřidá,ba naopak sníží. A aby se nesnížil výkon,tak se to myslim něčím přiucpe,aby to vypouštělo kouř pod stejným tlakem jako jeden výfuk (nebo tak nějak)
Kdysi to měl jeden pán od nás ve vsnici měl to udělaný tak,že měl navařený dvě kolena k sobě a na konci(směrem k válci) to nějak zužil aby mu to pasovalo.
Datum: 15. července 2009 23:16
Jméno: hvd
IP: uživatel6711
 Cau draci kdyz bych si chtel koupit bezkontaktni zapalko tak bych potreboval nutne stroboskop co..?Dalo by se to naladit nak bez toho..?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2009 16:10
Jméno: standa
IP: uživatel6720
Datum: 16. července 2009 16:10
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Doplním standu, v případě unášeného magnetu může zapalko reagovat na příchozí, nebo dochozí hranu. V našem případě, viděno stroboskopem to bulo na hranu magnetu a hranu snímací cívky ve chvíli kdy se zakrývaly hrany při opouštění zákrytu magnetu s jádrem cívky... kua jak to napsat jednoduše?
Datum: 16. července 2009 12:21
Jméno: standa
IP: uživatel6717
 myslím že metodou pokus/omyl to bude nejlepsi......hlavne jak chces napoprve ladit predstih stroboskopem,kdyz ani nevis,na jakej predstih,ti to nejlip jede???? normalka si zafixujes pist na rekneme 1.8mm pred HU a na zapalovanim das rysky(nebo magnet a cidlo) proti sobe.......to by melo bejt vse....
Datum: 16. července 2009 11:05
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Dá se to postupně nastavit metodou pokus-omyl. Stroboskop je ale příjemná pomůcka
Datum: 16. července 2009 8:27
Jméno: hvd
IP: uživatel6711
 a musí se to udělat hodně presne aby to jelo..? a jinak je to spolehlivý..? lepší než to původní..?
Datum: 15. července 2009 23:08
Jméno: standa
IP: uživatel6706
 tak jako me by stacil sroubovak,ale nekdo potrebuje stroboskop a uhlomer
Datum: 15. července 2009 22:54
Jméno: hvd
IP: uživatel6711
 *chytá
Datum: 15. července 2009 22:30
Jméno: hvd
IP: uživatel6711
 bych nejak zvladnul a je to nachylny na presnost nebo to chat hnedka..?jedna se o zapalko z minibike..
Datum: 15. července 2009 22:29
 jo jde to i bez toho, ale musíš umět předstih štelovat
Datum: 15. července 2009 22:23
Jméno: Jozo
IP: uživatel2597
 Zdarec draci! Nevíte jestli de koupit replika pružiny na J 550? Nebo to z nějaký udělat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2009 21:27
Jméno: Honza
IP: uživatel4417
 cau mam jawu 350/ 634 - mnohokrat prestrikavanou, je na papirech a ve velkym TP nema barvu napsanou - ale v malym technicaku ma na barve napsany MOZ - ja vubec nvm co to znamena a jaka barva to je. vi to nekdo? uz ma roky propadlou technickou a ja ji ted chci prepsat tak jdu na evidencku - tak bych to potreboval vedet. dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2009 6:00
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Řekla bych,že to bude barva modrá.Píše se jako MODRÁ-ZÁKLADNÍ.
Datum: 16. července 2009 6:00
 Zdravim hoši,šťastně sem se vrátil z asi 220km,4 denní vyjížďky.Všechno v cajku až na jednu věc.Čep kyvné vydlice se odebral do věčných lovišť.Když chytnu za kolo a hejbu s nim do strany tak je vidět a i cejtit jak se kyvka hejbe do stran.Zejtra chci jet koupit novej čep s pouzdrama.Tak se ptám co všechno kolem toho čepu je?Abych věděl co všechno mam koupit.Je to na 125/355 co mam v profilu.Nemáte někdo rozměry toho čepu a pouzder??Nemůžu to rozebrat a jít koupit až pak protože mam prodejnu moc daleko (pro info kolem 50km).Moc by mě to pomohlo.Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2009 21:12
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 zdr draci , mam babettu 207 a nestartuje mi. jiskru hazi venku z hlavy, ale kdaz to zkousim natocit tak pak je svicka ucpana - mam tam N15 -ale zkousel jsem i pal7 a 8 . zkousel jsem otacet tim sroubkem dolnim na karbci - co je asi na smes??? a taky jsem otacel zapalovanim-ale nvm co se tim steluje a jak tak jestli vite co se steluje otacenim zapalka tak mi pls napiste. ale jako cas od casu se stane ze to tu smes zapali - a zpod hlavy se vyvali mrte koure ale to jec tak vse co se stane- prosim poradte dikes.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2009 6:57
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Do babetty dej svíčku N17C.Hlava musí dobře těsnit.Sundej ji a podívej se jestli dobře pasuje,jestli není někde vymačkaná,
Výfuk musí také těsnit pod válcem.Šroubek směsi otoč o 1 otáčku(z uzavřené polohy).Předstih dej 1.5mm.Vyjedˇs pístem do
HÚ a změř jak je daleko od otvoru na svíčku.Tedˇotáčej setrvačníkem ,proti směru otáčení motoru,dokud píst nesestoupí o 1,5mm.
Tedˇse mají rysky na statoru a rotoru dostat do roviny.Když né,povol šroubky statoru a otoč jím,aby se rysky dostaly do roviny.
Šroubky dotahni a hotovo.
Datum: 16. července 2009 6:57
 zdravim mate nekdo zkusenosti s touto ojnici - http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2146.html ? a taky by me zajmalo v cem se lisi ty modifikace jak je tam napsany ? bohuzel uz kliku nemam doma abych to premeril nybrz na repasi dnes jsem tam volal rikali ze to jeste potrva.. pac rikali ze to musi vypouzdrit tu puvodni ojnici...
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2009 20:48
Jméno: K20
IP: uživatel6711
Posl.aktualizace: 15. července 2009 21:23
Jméno: k20
IP: uživatel6711
 nebo se mi ozvi prosimte 277520186 díky.,.
Datum: 15. července 2009 21:23
Jméno: k20
IP: uživatel6711
 Dej mi prosimte icq potrebuju jeste neco vysvetlit diky moc..
Datum: 15. července 2009 21:08
Jméno: Monter
IP: uživatel6600
 jo tohle stačí
Datum: 15. července 2009 21:05
 Zdar draci,dal jsem na moji 05 karbec jako je na 20 a novějších typů ale místo filtru na vzduch jsem z NOUZE dal punčochu no a když chci nastartovat nožně tak to jako jde ale jak mile tam dám za 1 tak se prostě dusí.Ale to dělá prostě s ničeho nic.Já jsem i na tu punčichu jezdil ale jelo to dobře a na jednou to tohle dělá prosím poraďte mi nikdo.PROSÍM.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2009 15:39
 Jo a ještě jsem zapoměl podotknout,že jako ujedemu asi 1 metr ale to je všechno pak už se dusi jak potvora!
Datum: 16. července 2009 15:39
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 je to tu řešení o pár dotazu níže.
Je to tim,že ti tam jde malo vzduchu.
Datum: 15. července 2009 21:20
 čau draci....mám brutálně velký problém....utahuju hlavu račnou a naráz jeba jak sviňa a závrtný šroub v prdeli....zlomil se před spodním závitem a jeho zbytek zůstal v karteru....nevíte, jak mám ten zbytek šroubu dostat ven?? Ani kousek totiž netrčí....díky moc....
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2009 12:39
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 mě se to stalo taky, vzal jsem svářečku, na konec toho zalomeného šroubu jsem navařil matku a vytočil-rychlé a stadné(jen tam ten zalomený šroub nesmí být totálně zarvaný
Datum: 16. července 2009 12:39
Jméno: furioso
IP: uživatel6595
 Zdar, stalo sa mi presne to iste...dokonca 2x. Musis utahovat za studena. Ja som to odvrtal najprv vrtakom 1,5, potom som postupne zvacsil dieru s vrtakom 2 a 3. Vytahovakom som to potom vytiahol.Najlepsie je ked mas stojanovu vrtacku kde presne navrtas stred, s rucnou vrtackou musis trafit stred. Pri druhiom vytahovani som zalomil aj vytahovak  a ten uz navrtat nesiel s mojou vrtackou lebo je to tvrda ocel, tak som musel vymenit kartre. Ale inak to ide pekne...Len musis vyvrtat cely ten srob co najhlbsie aby bol utahovak co najhlbsie inak sa zlomi. Vela zdaru pri vytahovani.
Datum: 16. července 2009 10:00
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 navrtej do toho šroubu malou dirku a potom to vyšroubuj vytahovákem
Datum: 16. července 2009 9:08
 čau draku ten šroub musíš odvrtat menším vrtakem než je ta díra ok a pak udělat zavitnicí zavit .S pozdravem majkl65
Datum: 15. července 2009 20:02
Jméno: Dino
IP: uživatel2365
 Zdar je to jednoduchy odvrtejto ale dej si pozor aby ti nesjel vrták do karteru a až tam budeš mít díru tak to v pohodě vytahovákem vydáš.
Datum: 15. července 2009 19:54
|



|