slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1738  1739  1740  1741  1742  1743  1744  1745  1746  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: 223      IP: uživatel2997    
cus lidi prosim o radu, asi pred tydnem sem si na mustangu vymenil pistni krouzky protoze se mi zdalo ze to spatne tahne, od te doby sem najem cca 300 km, prvnik 100 sem to moc nehonil a od 100 km sem uz tomu trosku daval, do vcerejska vse bylo OK, a najednou z niceho nic se mi to zacalo pridirat, po 300 km by to melo byt zajete ne?? mazu si myslim dostatecne 1:25 a jeste trochu navic takze to bude tak 1:22-23, jinak on po rovince jede slusne kdyz tomu moc nedavam, ale jakmile pridam a dam plny knedlik tak po cca 200-300m se to zacne pridirat a ve 2 ani nemluvi to se natom ani neda jet, taktez do kopce chvilu tahne jako drak a pak se to zacne pridirat, do vetsiho stoupaku to udela aj na 2, a pritom driv sem to jezdil aj na 3, nove krozky mely zamek 0,2mm takze tak jak to ma byt. prosim o co nejrychlejsi odpovedi, predem diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2009 20:01
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel1333    
mě to delal zmetek předevčírem tak sem vyměnil svíčku a fajfku a vše je v poho dneska se mi ani z toho fichtla nechtelo dolu jak jezdi krasně.Zrovna mi tohle delal když sem vez kamarada sem se hezky ztrapnil protoze to nechtelo moc jet.a ted lítam na trojku ve dvou i do kopcu:-)
 
 
Datum: 14. června 2009 20:01
 
 
 
 
Jméno: 223      IP: uživatel2997    
jehla je na max zvedla, ale tryska je tam 68 pac se 72 to nema takovy odpich protoze uz je tam bohata smes, ale pro ujasneni tuto vec zavinuje chuda nebo bohata smes??
 
 
Datum: 14. června 2009 19:46
 
 
 
 
Jméno: 223      IP: uživatel2997    
jehla je na max zvedla, ale tryska je tam 68 pac se 72 to nema takovy odpich protoze uz je tam bohata smes, ale pro ujasneni tuto vec zavinuje chuda nebo bohata smes??
 
 
Datum: 14. června 2009 19:33
 
 
 
 
Jméno: shell2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V případě sportovního filtru bych dal i hl. trysku min. 72, pokud máš 68, zkus posadit jehlu na třetí zářez shora.
 
 
Datum: 14. června 2009 19:29
 
 
 
 
Jméno: 223      IP: uživatel2997    
predstihem to neni ten jsem posteloval a OK jak jizdou studeneho motoru tak mekkosti motoru tak startovanim (mam tam 1,8 - 2mm pred horni uvrati) , spis me ale zarazi ta bohatost smesi. Mam tam totiz sportovni filtr na ktery sem ale najel cca 1000 km bez jakych koliv problemů, proste to zacalo delat z niceho nic
 
 
Datum: 14. června 2009 14:13
 
 
 
 
Jméno: Vydrimi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Seřiď předstih... Mně to taky dělalo. O malinko jsem ho zvědčil a jede jak má. :-)
 
 
Datum: 14. června 2009 13:46
 
 
 
 
Jméno: shell2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli jsou krožky správného rozměru, tak zkus nastavit bohatost směsi...Stává se to i expertům s přímým sáním a originální tryskou, mnohdy i přicpanou.
 
 
Datum: 14. června 2009 12:59
 
 
 
 
Jméno: 223      IP: uživatel2997    
no podle toho ze kdyz jedu a pridam tomu, nebo jedu do kopce (moror se logicky vic hreje) tak to po chvilce zacne brutalne zpomalovat jako kdybych brzdil, a podle citu jizdy poznam ze to brzdi motor, navic uz se mi pridirala 221 a chovalo se to uplne stejne akorad to delalo uz od zacatku a ne az po 300 km
 
 
Datum: 14. června 2009 12:13
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
a jak si poznal ze se to pridira?
 
 
Datum: 14. června 2009 11:46
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
a jak si poznal ze se to pridira?
 
 
Datum: 14. června 2009 11:45
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
cus hosi,chtel jsem spocitat vyfuk pomoci programu exhaust calculator a nevim jak zmerit uhel otoceni , který udělá klika mezi otevřením a uzavřením výfuku... (nasel jsem preklad,tudiz nevim jestli je to sparvne prelozeno,ale melo by byt... diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2009 17:05
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
471761543 když tak napiš
 
 
Datum: 16. června 2009 17:05
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kulatým uhloměrem. meříš uhel otočení klikovky.
 
 
Datum: 16. června 2009 17:03
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Uhly chapu, ale nvm jak jsi to meril a cim.Uhlomerem nebo cim :-D :-D :-D
 
 
Datum: 15. června 2009 16:33
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to uhel otočení klikové hřídele. nevíš jak se měří uhly? nepoznáš 45, 90 atd???
 
 
Datum: 15. června 2009 15:48
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
jj,diky.A jak jsi to zmeril?
 
 
Datum: 14. června 2009 20:02
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo tos psal ty :-D. néé to je náhoda. bere se uhel otočení kliky mezi otevřením a zavřením výfuku.
 
 
Datum: 14. června 2009 19:58
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kaldo,to jsi blbj ěpochopil. on se ptá na uhel otočení,který klika udělá mezi otevřením a uzavřením výfuku a ten je 145 stupňů. centimetry s tim nemají nic společné.
 
 
Datum: 14. června 2009 19:57
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Meril jsem vyfuk. kanal a ten ma cca 1,5cm +- byl to obic metrem nemohl jsem najit supleru.Takze to vychazi co delka vyfuk kanalu to stupne?Nebo je to nahoda?
 
 
Datum: 14. června 2009 16:13
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud si neryl do výfukáče tak je to asi 145 stupňů
 
 
Datum: 14. června 2009 11:06
 
 
 
 
Jméno: Lukas Bertone      IP: uživatel1723    
čau draci jakou má tak cenu válec který je vhodný na výbrus z čz 125/355?díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2009 0:43
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel6388    
Lidi potřebuju poradit mam výbrus a někdo mi říká že musim ho zaject na 1000 km a nekdo zase na 500 a nekdo říká že stačí dvě nádrže tak jak je to poradte mi prosim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2009 22:25
 
 
 
 
Jméno: ciza      IP: uživatel1093    
Hosi musite bejt trpelivy...kazdy vybrus se zajizdi 1000km, do prvnich 250km ctvrt plynu, do 500km pul plynu, do 750hm trictvrte plynu a do 1000km uz plnej...jak uz tu bylo receno, !!!!!cim lip to zajedes tim lip ti to pojede!!!!!...a hlavne budte trpelivy....tak hodne zdaru
 
 
Datum: 03. července 2009 22:25
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel6388    
Honzo neni to malo ?? a mas icq popovidame a proberem to ??
 
 
Datum: 17. června 2009 21:40
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel6291    
Hochu mam nový výbrus odjezdil jsem na nádrž a tankoval jsem naturál 95 a lil olej m2t až ojezdíš jdnu tak od jed ještě jednu a můžeš to kalit .
 
 
Datum: 17. června 2009 21:35
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel4795    
200km hodne pomalu,do 500km netočit a do 1000km furt jezdit tak nejak rozumne,ne plnej!!! Samozrejmne víc mazat,jehlu vejš atd.... prvne se trochu povolí po 100km a pak az okolo 500km zacne chtit jet.....finalne se uvolni okolo 1200km(to poznas,pojede uz normalne)....az po finalnim uvolneni zacit mazat normalne a jezdit jak chces.....hodne stesti.....cim vic budes trpelivej,tim lip ti to pak pojede....
 
 
Datum: 14. června 2009 12:35
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
já bych ho zajížděl tak těch 500 ale i po těch 500 bych ho moc nehonil
 
 
Datum: 14. června 2009 0:18
 
 
 
 
Jméno: thomas77 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čus draci kdo z vás má doma 150?.............jawu nebo ČZ to je jedno já mám doma 150ČZ a je to ten starý typ ještě má 3 kvalty jenom..............chtěl bych se zeptat jak jede....jak to táhne a tak ..........to je asi hodně znát o proti pinckovi žejo,..................?.............dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2009 8:00
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel1337    
Hochu to je hodně znát.Mám jí doma asi rok a je to pěkný dělo.Tahne o hodně líp než fichtl.
 
 
Datum: 14. června 2009 8:00
 
 
 
 
Jméno: Zdeno      IP: uživatel6313    
Ahoj Draci mam jeden dotaz proc mi malo skace na jawe 23 (mustang) 1 jedu na 2 a chci1 a jdu do prazdna kousek popojedu nic nekdy hned nekdy po chvili diki za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2009 22:59
 
 
 
 
Jméno: kahisek      IP: uživatel6387    
cus draci..hej co mam delat kdyz mam svicku cernou a neni takove barvy jk ma byt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2009 23:36
 
 
 
 
Jméno: Eugen Németh      IP: uživatel6255    
mozno ze ti neide správne ihlovy ventyl co spusti benzin do plavákovej komore
 
 
Datum: 13. června 2009 23:36
 
 
 
 
Jméno: kahisek      IP: uživatel6387    
hej filtr tam nemam..xDsem to po dlouhe dobe zprovoznil..predstih sme prave nastavovali..
 
 
Datum: 13. června 2009 22:58
 
 
 
 
Jméno: Eugen NÉmeth      IP: uživatel6255    
mozno ze si dával do toho vela eleja ,mozno ze dostáva vela benzinu,mozno ze nemás dobry predstich,mozno ze más spinavy vzduchovy filter
 
 
Datum: 13. června 2009 22:54
 
 
 
 
Jméno: JAno21      E-mail:      IP: uživatel6378    
NAZDAR DRACI NEVIETE KOLKO BY STAL U SESU KOMPLET CELY MOTOR AJ S PREVODOVKOU ,induckou,kablami vsetkymi, na jawa pionier ?:-)PROSIM odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2009 12:19
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel5831    
 
 
Datum: 14. června 2009 12:19
 
 
 
 
Jméno: dr      IP: uživatel257    
a kartery by se sehnaly kde?
 
 
Datum: 13. června 2009 22:13
 
 
 
 
Jméno: Eugen Németh      E-mail:      IP: uživatel6255    
A ja pocital som len s zapalovanim bez indukcku,káble,ziarovky,spinace atd.
 
 
Datum: 13. června 2009 22:00
 
 
 
 
Jméno: Eugen Németh      E-mail:      IP: uživatel6255    
uz raz som to vypocita bolo to okolo20 000-21 000 !!! SK !!! ked kupis vsetky srobi aj podlozky novy válec atd :-(
 
 
Datum: 13. června 2009 21:56
 
 
 
 
Jméno: chose      IP: uživatel5503    
Čau, slyšel jsem o tom, že se dají motorky upravovat na nižší konstrukční rychlost, mám jawu dandy 50 a ta mám v tp psanejch 65Km/h. Šlo by to nějak nechat přepsat na 45Km/h? Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2009 12:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4795    
pokud mas starsi typ tak by to asi slo(kdyz si seznes nekoho skorumpovatelnyho:-D)....minareli neututlas jako AM....
 
 
Datum: 14. června 2009 12:38
 
 
 
 
Jméno: SJ      IP: uživatel5852    
Khámo to není žádnej holubník zákon je zákon :-D
 
 
Datum: 13. června 2009 22:19
 
 
 
 
Jméno: melon      IP: uživatel5562    
ZDAR DRACI.UZ JSEM PSAL NA TOTO VKLAKNO OHLEDNE JEHLY A ZAREZU KDE MA BYT ZARAZKA.DIKY MOC ZA ODPOVEDI,ALE STOJI TO PORAD ZA H....O.UZ NEVIM CO STIM.MAM TRAKTUREK MOTOR CZ 175 SKUTR.MAM NOVOU SVICKU NOVEJ KABL UDELANEJ PREDSTIH A DELA ME TO TOTO:NECHCE VUBEC DRZET OTACKY NAPRED TO VYLITNE JAK SVINA CHVILU TO RVE A POTOM SE POMALU ZMENSUJI AZ TO ZDECHNE.DAE UTAHNU SROUBKY SMESI I SOUPETE PLOVAKU.POTOM SMES VRATIM O PUL OTACKY SMESI A POVOLUJU SOUPE AZ UZ TO TAK TAK KLAPE PRIDAVAM SROUBEK SMESI ALE NEMA TO ZADNEJ VLIV.NAKONEC CHCIPNE.NA VOLNOBEH POMALU PRIDAVAM PLYN A DUSI SE.A JESTE MA NA VOLNOBEH VLIV PRIVOD VZDUCHU NA KARBECU.KDYZ JE SKORO ZAVRENY TAK VOLNOBEH VCELKU DOBRY ALE PRI JIZDE KDYZ PRIDAM TAK SE TOMU NECHCE.A KDYZ JE UPLNE OTEVRENY TAK VOLNOBEH STOJI ZA PRD A KDYZ JEDU A PRIDAM TAK TO MA VCELKU SNAHU.NEZLOBTE SE ZE JSEM SE TAK ROZEPSAL ALE CHTEL JSEM VAM NAPSAT VSECHNO CO TO DELA .UZ JSEM Z TOHO PSYCHO.DEKUJU MOC VSEM ZA PRIPADNE RADZ.CO ME PORADITE POSTUPNE BUDU ZKOUSET.HLAVNE AT UZ TO JEDE MAM V LESE DREVO NA ODVOZ.DRAKUM ZDAR. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2009 13:24
 
 
 
 
Jméno: Xara      IP: uživatel6381    
nakukal že jde ojehlu?Stačí chytit lanko od plynu a stím zatahat je jedno kde ta jehla je!Vždy střed tj Druhý.Tohle je stará nemoc skůtrú Čezeta cívka.Pokud je tam 6V tak nějakýho Trabanta,Minora,Aero pokud máte 12 V stačí Škodovka.Ti mladí juhani pořád jen drbají se zapalováním.Je to Československý výrobek ,krom odtrhu na kladívku do toho lézt tak jednou za život.No a Číza má ráda olej takže dvojnásobek M2T + olovo
 
 
Datum: 14. června 2009 13:24
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Ještě mrkni na přírubu karburátoru, jestli není prohnutá.
 
 
Datum: 13. června 2009 22:32
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Za předpokladu, že je v pořádku karburátor, čisté trysky a kanálky, bude pravdopodobně příčina v tom, že motor někde přisává vzduch. Většinou je špatné gufero pod dynamem. Dále je nutno zkontrolovat těsnění pod karburátorem a válcem. Někdy je ovšem nutno rozpůlit motor a znovu ho přetěsnit, protože to může sát vzduch i tam. Jestli máš po ruce nějaký vyzkoušený karburátor, tak ho ještě zkus, aby byla jistota, že závada není v karburátoru. Jinak jehla se obyčejně dává na 2-3 zářez shora a šroubek směsi na volnoběh se lehce dotáhne a povolí o 0,5-1,5 otáčky, nastavuje se to individuálně podle chodu motoru.
 
 
Datum: 13. června 2009 22:27
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Za předpokladu, že je v pořádku karburátor, čisté trysky a kanálky, bude pravdopodobně příčina v tom, že motor někde přisává vzduch. Většinou je špatné gufero pod dynamem. Dále je nutno zkontrolovat těsnění pod karburátorem a válcem. Někdy je ovšem nutno rozpůlit motor a znovu ho přetěsnit, protože to může sát vzduch i tam. Jestli máš po ruce nějaký vyzkoušený karburátor, tak ho ještě zkus, aby byla jistota, že závada není v karburátoru. Jinak jehla se obyčejně dává na 2-3 zářez shora a šroubek směsi na volnoběh se lehce dotáhne a povolí o 0,5-1,5 otáčky, nastavuje se to individuálně podle chodu motoru.
 
 
Datum: 13. června 2009 22:27
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
zdar, mel by nekdo fotky Pionyru 555 s dlouhym sedlem ? dik. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2009 10:35
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
no ja mam 555 v perfektnim stavu, takze jinou kupovat asi nebudu, ale uvazuju o tom koupit si dvojsedlo, je to pohodlnejsi pro prevazeni nakyho toho kamose..
 
 
Datum: 14. června 2009 10:35
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
kamarád ho prodává za 5 000 bez papírů je celej v originále (až na pár drobností) a je kompletní a má prsíčka
 
 
Datum: 14. června 2009 0:17
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel3906    
jo mam dej mi mejl ja ti to pošlu
 
 
Datum: 13. června 2009 19:47
 
 
 
 
Jméno: tutas      IP: uživatel6386    
Nekdo po me chtel at napisu jak dopad vejlet s holkou do hor na fichtlu - tak jsem to tam hodil do toho puvodniho tematu. Je to asi na treti strance uz. Dopad dobre moc to nejelo sice ale vyjelo to :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2009 18:42
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
cus tak to bud rad ze to vubec vyjelo v jednom by nebyl problem ale ve dvou hhmmmm. Muj fichtl je po GO a nedavno si konecne sednul motor takze uz by nebyl problem ale donedavna mel co delat v jednom do kratkyho kopce
 
 
Datum: 13. června 2009 18:42
 
 
 
 
Jméno: jawem      IP: uživatel5329    
cuz draci nevím jak to ale pořád mi nejde nastavit předstih můžu otáčet nosníkem jak chci ale kladívko mi sepne v dolní úvrati,magneto sem kontroloval a to se mi nehýbe je zajištěno tím kolíčkem tak už fakt newím proč to nejde..prosím poradtě..díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2009 19:45
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vačka z 555 je opačna než z 20,21 mužeš to mit přehozene
 
 
Datum: 13. června 2009 19:45
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
skus jinou vacku pokud to nepomuze skus kladivko ,ale me dost casto zlobjej vacky nechapu proc je rovnou nevyhazuju az na tu posledni ta letela do louky protoze byla spatna zvedaloto kladivko porad brzo prectich uz byl na doraz a bylo tam pres 3 mm i se zmencenym odtrhem tak jsem dal jinou a v poho a to co ti to dela to uz mam taky za sebou
 
 
Datum: 13. června 2009 18:45
 
 
 
 
Jméno: primax69      IP: uživatel5566    
zdar draci ,ja hledam rozetu na jawu 175/356 nevite kde to mam sehnat ??nejak od 70-85 zub nevite o necem ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2009 17:59
 
 
 
 
Jméno: Dusde ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, nevíte někdo jestli musí být Babetta 210 pojištěná abych na ni mohl jezdit? Někdo říká že prej je to potřeba a někdo zas ne, tak nevím co je pravda. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2009 16:22
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Cus,má být pojištěná...
 
 
Datum: 13. června 2009 16:22
 
 
 
 
Jméno: fakica      E-mail:      IP: uživatel6383    
zdar fichtlaři :-) co takle uspořádat nějakej sraz v pardubickym kraji??? :-) byl by tu někdo ochotný to zorganizovat?? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2009 17:53
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel6385    
6.6 byli Všelibice..........Pokud chces nejaky sraz u vás,ujmi se vesla a zorganizuj to ty.....
 
 
Datum: 13. června 2009 17:53
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel6382    
Zdravim vsechny chtel bych se zeptat jestli je pravda ze ojnice z cz175/477 je o pul centymetru mensi nez na 125/476. a jestli nahodou nekdo ojnici na 477 nema. zatim diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2009 19:51
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ojnice je upně stejná, jen u 477 je 5 mm dál uložená.
 
 
Datum: 13. června 2009 19:51
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel6382    
nechal sem si prevrtat 125 na 175 a rikali me ze se musi vymenit ojnice a dat tam ze 175 tak sem si ji koupil a posleze sem zjistil ze je stejna
 
 
Datum: 13. června 2009 19:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ojnice by meli bejt stejne dlouhy,snad uplne stejny,125 ma sice jinej zdvih,ale to je dany vzdalenosti ojnicniho cepu od klikovejch cepu
 
 
Datum: 13. června 2009 16:12
 
 
 
 
Jméno: Xara      E-mail:      IP: uživatel6381    
Zdar kamarádi Jawaři.Hledám nějakýho PÉRÁKa může být i bez dokladů a motoru omlácenej,orezlej.Mám zlou ženu bere mě peníze a iluze.Mám na výměnu bez papírů ale vcelku Jawa 250 353 kývačka a ČZ 175 450.05.de luxe taky celá a bez papírů.Doplatek nechci.Taky nechci doplácet já.Pokud někdo máte doma celého Péráka nějak pošahaného i bez papírů mohu nabídnou třetí Jawu 250 353 vybavenou revma plechem,plechem do zadního kola,držáky plexi a plexi,orig nosič.Motor je po suprové go málo žere a hodně jede má spz na mě.Chce to dát baterku a jede prýma cesťáká.Dal jsem se na veterány.Děkuji moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2009 15:11
 
 
 
 
Jméno: kubis      IP: uživatel210    
Tak radši hezky zrenovuj to co už máš. Jsou to taky přece veteráni... ;-)
 
 
Datum: 13. června 2009 15:11
 
 
 
 
Jméno: mihál      IP: uživatel650    
Zdravím,co to jsou ty technický otázky,u závěreček na A1,to je údržba??,slyšel jsem že těch otázek je 15?,je to pravda.? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2009 16:17
 
 
 
 
Jméno: Dusde ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, všechno to najdeš tady http://www.autoskola-prchal.ji.cz/konstrukce_A.html . Ale jak tady píšou tak by ti to měly automaticky nebo na požádání dát v autoškole
 
 
Datum: 13. června 2009 16:17
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
dodatek: jsou to otázky typu: Princip funkce ABS a k čemu slouží, rozdíl mezi 2t a 4t motorem a takove hlouposti:-)
 
 
Datum: 13. června 2009 13:54
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
V každé autoškole ti tyto technické-údržba otázky musí dodat... Na A1 je jich tuším patnáct. Komisař ti dá vybrat jen jednu z nich, ale náhodně, takže se stejně musíš naučit všechny.
 
 
Datum: 13. června 2009 13:48
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
zdarec potrebuju poradit, vubec nejde seridit volnobeh, kdyz tocim sroubkem vubec nereaguje, pak zasroubuju zre to jak krava, pridam a zase vubec nedrzi, nevite co stim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2009 8:32
 
 
 
 
Jméno: T.Portasik      IP: uživatel6352    
čau skus bud to šoupátko a nebo jehlu,když ti to nepujde pořád tak skus postupně měnit celej karbec
 
 
Datum: 14. června 2009 8:32
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
kámošovi to dělalo to samý nešel mu seštelovat volnoběh(na 100% jsem věděl že je to šoupátko špatný) ale přesto jsem ten šroubek dotáhnul na max. a když jel a pustil plyn tak to valilio dál a když jsem ten šroubek povolil tak to nedělalo a tak jsme vyměnili šoupátko a vše fungovalo jak má
 
 
Datum: 14. června 2009 0:15
 
 
 
 
Jméno: vojta      IP: uživatel4192    
cau ja mam fechtla 12 výbrus teprve ho zajíždím ale žine pěkně , a kdyz ti nejde na volnobeh tak ho sešteluj nebo v s nim neco mas cau
 
 
Datum: 13. června 2009 13:26
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
tim to vubec nereagule
 
 
Datum: 13. června 2009 13:13
 
 
 
 
Jméno: Hobit ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to seřit tim jam napínaken lanka na karburátoru
 
 
Datum: 13. června 2009 13:00
 
<  1738  1739  1740  1741  1742  1743  1744  1745  1746  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 17.06.2025 23:55:54 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu