Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Co myslíte, je lepší do motoru pionýra nalít olej PP80 nebo PP90 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 10:02
Datum: 12. ledna 2014 10:02
 no já tam mám nalitý ten PP80 a budu ho měnit až bude trošku tepleji. Motor má na tento olej ujeto 3000km. /(Chorvatsko a zpět). Tak bych ho chtěl odměnit novým olejem a přemýšlím jestli nebude lepší ten PP90
Mimochodem krakene jsem včera navařil to prodloužení rámu
Datum: 11. ledna 2014 22:06
 osobně bych řek že je to uplně jedno  já mám pp80 minerál od castrolu
Datum: 11. ledna 2014 22:01
Jméno: lolek
IP: uživatel15390
 Ahoj mam moznost koupit od kamose babetu 210 s kartickou za 1500kc v uplne rozlozenem stavu ale chtelo by to repas kliky,nevyplati se koupit cela nova? co myslite je ta cena dobra?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 10:14
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 cena je dobrá-já jednu mám za 1800,-všse původní..............nová klika moc nestojí ale ta stará jestli má nevydřené čepy tak po opravě zpátky-------
Datum: 12. ledna 2014 10:14
 já bych byl s cenou spokojený. já ji chci taky za 1500,-Kč
Datum: 11. ledna 2014 22:03
 ahoj draci, měl jsem vždy rozety se dvěma ložiskama, tady od sesy jsem pořídil jednoložiskovou a k ní i čep, koupil jsem ložisko 60042rs, dal jsem ho tam, zajistil segrovkou a zjistil jsem že je od segrovky asi 1 milimetr daleko, zakže zaprví z rozety nedostatečně kouká čep a zadruhý ložisko má samozřejmě na lehký poklep možnost šoupat se dovnitř a ven, proto se chci zeptat, patří pod ložisko ještě nějaká podložka nebo to taiwanci blbě okoukali? jak řikám jednoložiskovou rozetu mám v ruce poprvé  dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 12:22
 http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=84527&act=moto-denik-detail&ddid=44682 tak, je to přesný, jestli se to vymačká vám řeknu až se to vymačká  snad ne
Datum: 12. ledna 2014 12:22
Jméno: dwein
IP: uživatel15976
 nejsem si zcela jistej, ale myslim že u jednoložiska je ještě taková pružná plechová podložka právě pod tim ložiskem.
Datum: 12. ledna 2014 12:15
 zachvíli sem dám fotky, už jsem to pospravil, osobně bych řek že dvě ložiska jsou opravdu předimenzovaný, na slimákovi bylo taky jedno a měl s nim nalítáno 40 tisíc, novou rozetu jsem koupil protože se mi líbil pozink a nechtěl jsem měnit věnec  , rozhodně netvrdim že ložisko navíc vadí  , kdyby tu sesa měl na výběr tak vemu dvouložiskovou  proti zbytečně bytelnejm věcem nic nemám
Datum: 12. ledna 2014 11:21
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 no to je ta druho výroba......stejně s 2mi ložisky byla lepší---
Datum: 12. ledna 2014 10:19
 ted jsem vylez z garáže, ložisko jsem v nové rozetě opřel o ségrovku a začal měřit vztahy, vůči koncům kolíků, vůči cudlíkům pro pohon náhonu tachometru, konec čepu vůči věnci a porovnával s dvouložiskovou rozetou, vše je v pořádku, to znamená že tam dám z druhé strany rozpěrku o tlouštce přesně 1mm, schválně zkus seso do nějaký rozety na skladu dát ložisko jestli tam budeš mít buď z jedný nebo z druhý strany mezírku, možná jsem měl smůlu na kus, ovšem kdybych spoléhal že je to ok tak bych pěkně dok**** náhon tachometru, jestli to bude seso i na dalších tak to k ní napiš  neni to nic hroznýho ale nevšimnout si toho tak...
Datum: 11. ledna 2014 23:33
Jméno: Eda
IP: uživatel16629
 Draci! Prosím pomozte! Já už normálně nevim. Mám Jawu pionýra 21 sport a za studena né a né naskočit. Hladina v plovákovákovce je dobrá, předstih je taky udělaný, benal je, skoušel jsem motor protočit, ale nenaskočí tak jak by měl naskočí asi 20 min šlapáni na start páku jenže to se bojím ze se něco zrobí v převodovce. Ale roztlačit jde. PS: Dělali jsme GO motoru a udelali jsme novou elektriku vše je dobře zapojeno světla svítí ale nenaskočí. Prosím pomozte mi už jsem asi zkoušel vše. Už jsem s toho zoufalý
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 10:23
Jméno: Eda
IP: uživatel16629
 Svíčka je mokrá zkoušel jsem N15C i 17 karboš čistý odstih je ale nastartuje jen na roztlačení když to je horky ten motor tak startne suprově
Datum: 12. ledna 2014 10:23
Jméno: Panel
IP: uživatel15063
 A co svíčka koukal jsi na ní ? Když to třeba 5x prošlápneš je mokrá nebo suchá? Taky se mi to stávalo u 20 a stočilo jen vyčistit karbec a pak šla na první. Nebo zkus ještě jinou svíčku dát jestli tam máš Brisk N15C zkus tam dát 17.
Datum: 12. ledna 2014 10:16
 http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/769874-50-21.html podle mě dost dobrý na cenu. když vezmu jenom ty ráfky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 19:41
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 mě ta cena nepřijde nikterak výhodná , ani neprodělá , ani nevydělá.Jen se mu tak zhruba vrátí to , co do toho dal.
Datum: 12. ledna 2014 19:41
Posl.aktualizace: 11. ledna 2014 19:13
Jméno: cuckar5020
IP: uživatel16318
 Čau draci mám problém se svojí kývačkou, nastartuju a když to chci zdechnout vytáhnu klíček a jede dál, vypnu okruh přes baterku a jede to dál. Brácha má ten samý problém ale jak odpojí baterku tak to zdechne. Nevíte náhodou čím to je??
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2014 23:10
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 Buď chyba v elektrice (dynamo uživí zapalko i při odpojené baterce), nebo otřep na těsnění způsobující zamozápaly, ze zážehového motoru se vlastně pak stane vznětový  Tu druhou varintu zjistíš, když vytáhneš fajfku ze svíčky a motor si bude bublat dál... ale bacha, při vytahování lze lehce dostat nakopáno vysokým napětím
Datum: 11. ledna 2014 23:10
Jméno: cuckar5020
IP: uživatel16318
 ne musí se to startovat s klíčkem
Datum: 11. ledna 2014 19:50
 Ahoj. Podle mě je chyba v zapojení. Jde to nakopnout i bez klíčku?
Datum: 11. ledna 2014 19:30
 Nazdar draci. Renovoval jsem pionýra a mám problém s předníma vidlema. Vyměnil jsem silonová futra, protáhnul výstružníkem, nasadil zpátky a zjistil jsem, že při zatížení se propadnou dost dolů. Za jízdy, když trefím větší dolík, tak mi přidrhne plášť o blatník. Může to být unavenejma pružinama? Nebo mám krátký pružiny? Použil jsem ty co tam byly původně. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 13:09
 kluzáky jdou v pouzdrech s mírným odporem. Když jsou vidlice spadlý dolů a postavím pionýra na stojánek, tak kluzáky vyjedou do normální polohy samy od sebe. Ale když to shodím ze stojánku a sednu si na to, tak se zamáčknou tak, že mezi běhounem pláště a blatníkem je cca 2cm vůle
Datum: 12. ledna 2014 13:09
 A jak lehkou jdou kluzáky v pozdrech? jestli je máš na těsno a k tomu starý vyměklý péra tak to jde až na doraz.
Datum: 12. ledna 2014 12:48
 Drhne to běhounem o vršek. Do renovace jsem vrazil 15000,- Kč, takže 60,- Kč za pružiny bych fakt neřešil. Jen mě zaráží, že to předtím nedělalo a použil jsem ty samý pružiny
Datum: 12. ledna 2014 11:06
 jestli to předtím nedělalo tak to pružinama nebude
Datum: 11. ledna 2014 17:52
 Jo, no záleží kde to drhne.. ale tak přece když už něco takovýho dělám tak těch 60Kč za 2 pružiny dám a je pokoj
Datum: 11. ledna 2014 16:37
 Ahoj. Ten plášť drhne bokem o vnitřní bok blatníku, nebo přímo běhounem o horní část blatníku?
Datum: 11. ledna 2014 12:44
Jméno: Jawa 20
IP: uživatel16687
 Zdravím Vás, chtěl bych se zeptat, jestli nevíte proč mi u mé Jawa 20 každý rok odchází svíčky. Vždy po zimě nelze nakoupnout a je slabá jiskra, ale když svíčku vyměním tak hned jede. Používám svíčky Brisk N15C. Díky za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 16:18
 JAWA_ceZetak ®: já taky, v autě  , vlastně ne,, i tam maj výměnnej interval, jestli si nenecháš pro korunu vrtat koleno, tak každý jaro vyměň motorce převoďák a svíčku automaticky,, hned tě bude mít radši
Datum: 12. ledna 2014 16:18
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 přesně tak , vždicky seberu nějakou svíčku co je spadlá za skříní a na tu jezdím ještě 2 roky...zkoušel jsi jí na jaře vyčistit?nebo jsi hned dával novou
Datum: 11. ledna 2014 17:03
 co to meleš martine? já mám v motoru svíčku už 10 let a pořád jezdí
Datum: 11. ledna 2014 16:14
Jméno: pepa
IP: uživatel16688
 take tuším zakletost znaky brisk skus sehnad pal n 7 byt už zaniklá značka je taková blbuvzdorná
Datum: 11. ledna 2014 10:00
Jméno: Martin
IP: uživatel15706
 Dachlíci prostě žerou svíčky, jedna za rok ještě jde
Datum: 11. ledna 2014 8:33
 Zdravím draci, potřebuji jen takový info pro ujištění...Je rotor zapalování stejný u Stadiona S22 a Jawetty? Asi jo že- jen se ujišťuji. A ještě prosím- mohl by mi někdo popsat, jak funguje originál vypínač- potažmo přepínač světel práve na S22? Mám jeden takový dost dobity, co byl na stroji a rád bych ho zkusil nějakým způsobem opravit (chybí ten jeden plast na přepínání navrchu a pak je něco potentěno i vevnitř, tak to nemůžu identifikovat, jak fungoval. Jakým pohybem se zapnuly světla (tím bočním přepínačem?) a jak se troubilo? tím přepínačem co měl pružinku- ten ze předu? a tento přpínač se díky té pružince vracel z toho troubení nebo jak? Prosím opravdu nevím jak to zapojit, ani kolik drátů tam bylo, pač podle schématu nepoznám, jak to celý bylo kostřený- podle mě šli bužírkou 4 dráty, ale jak říkám, nevím jak šla kostra.. díky moc za popis.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2014 23:14
 Super díky moc kolečko. Super popis, ostatně tvoje rady mají vždycky hlavu a patu  .
Datum: 10. ledna 2014 23:14
 Rotory stejný. 4 dráty do přepínače. Na tu boční páčku vedly tři dráty. Jeden od cívky, ten vedl na prostřední kontakt, a na horní a dolní kontakt vedly dráty od potkávacího a dálkového vlákna žárovky. Poslední drát je od bzučáku, akorát si teď nevybavuju kam se ta páčka posouvá...ale přímo tou páčkou se to ukostřuje.
Datum: 10. ledna 2014 23:04
 Zdarec potřebuji pomoct
mám manet 90 a sháním páčku dekompresoru nevíte kde se dá koupit aspoň replika
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2014 21:39
Jméno: Jenda
IP: uživatel14509
 Ahoj draci, jaká má být bohatost směsi nastavená u skůtra ČZ 175/502, někde se uvádí jen 1/4 otáčky, není to málo? Na jakým zářezu zhora má být jehla? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2014 9:52
Jméno: Agyn
IP: uživatel15827
 Zdar,
měl jsem čz 175-487 a to je skoro stejný motor. plíšek jsem měl na prostředním zářezu a šroubek jsem měl cca jeden a čtvrt otáčky. potom jsem párkrát po jízdě sundal svíčku a buď jsem ještě povolil nebo utahl (maličké kroky) abych docílil optimální směsi (cihlová svíčka)
Datum: 13. ledna 2014 9:52
Jméno: Jenda
IP: uživatel14509
 Díky, nicméně neřeší to otázky, na které jsem se já ptal, resp. tento návod mám již několikrát přečtený. Je tam právě 1/4 otáčky, poloha plíšku na jehle radeji ani ne. Příště si to přečti sám a pak si Johnny15 o někom říkej, že je líný.
Datum: 11. ledna 2014 14:27
Datum: 11. ledna 2014 10:57
 bude se delat nova serka nosicu PIO 20/21,, vim je to raketa a mozna se to jeste i prodrazi,, pac pokud je nosic jen komaxitovany a komaxit se odloupne,tak se pak podto dostane rez a ja to na pi, a tak driv nez se bude komaxitovat,tak se nosic pozinkuje na stribrno,,,, nosic se bude delat pro velkou SPZ neboli tacek a SPZ anebo bude i nosic na Klasickou malou SPZ, tento nosic jsi sam veleky sesa navrhnul a sam proveril na 1000km,,a je gut,,jen je to raketa ale tych svaru a ohybuje je proste moc http://www.fichtlkramek.cz/nahled/nosic_pio_05_20_21_extra_komaxit.html pokud nekdo chce jinou barvu komaxitu, nebo surovej ci strbrny pozink,,tak mi piste s pozadavkama,, pac udelam omezenou serii 30 ks a tim bude zas konecna
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 9:34
 Velkou SPZ
Datum: 12. ledna 2014 9:34
 ok tak to veteranisto budes mit levnejsi  na velkou nebo malou spz?
Datum: 11. ledna 2014 11:57
 Já bych chtěl surový, 1 ks prosím.
Datum: 11. ledna 2014 9:25
Datum: 10. ledna 2014 21:37
Jméno: Erik
IP: uživatel10034
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 10:30
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 zetore tak jak to je,,,,?????
Datum: 12. ledna 2014 10:30
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 To by mě zajímalo, kde to zetor sháněl a co to bylo zač. Já si je nechal dělat od Waltera a cena byla +- stejná.
Datum: 11. ledna 2014 10:15
 tyhle lamely sou dobrý ale když si je budeš dávat na pionýra tak do nich musíš rozbrusskou vyřezat drážky jako sou u korkových ale tady na ficht krámku je maj moc předražený já kupoval dvě za 246Kč
Datum: 11. ledna 2014 9:09
 tak to tvrde neni,
Datum: 10. ledna 2014 20:34
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Mám identické lamely a jsou z gumokorku. Seso, jseš si jistý, že je to opravdu ferodo? Stačí do toho týpnout nehtem, ferodo je tvrdý. Gumokorek je celkem měkký, ale drží a "přenese" větší krout. moment než ferodo.
Datum: 10. ledna 2014 18:56
 ceskej,,, je to ferodoo
Datum: 10. ledna 2014 16:47
Jméno: tomino
IP: uživatel16686
 Zdar borci, mám takovou prosbu, nevíte kde by se dalo sehnat samotne brzdové obložení na jawa čz 501,502. Dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2014 20:43
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Jmenuje se Petr Kenny Burian Tel. 733504934 mail info@ motokenny.cz Brno Maloměřice Slaměníkova. Hodně štěstí
Datum: 17. ledna 2014 20:43
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Skus se spojit s Kenym v Brně Maloměřicích repasuje právě tyto skútry. A je vyhlášené na internetu ho najdeš. On repasoval skůtra aji v USA.
Datum: 17. ledna 2014 20:36
 jo jo přesně tu čz 175/501,502 skutr tzv. prase
Datum: 14. ledna 2014 19:59
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 To myslíš CZ 175/ 501, 502 skůtr,
Datum: 14. ledna 2014 8:17
Jméno: honza
IP: uživatel5103
 zdar, chci se zeptat mám doma dost cívek z pio zápalka potřeboval bych vědět jak rozeznám cívku která je na sětla a která je na jiskru mám jich dost a nějaké mají silný drát a nějaké jsou zas o trochu nišší napadlo mě je změřit ale nevim kolik maj mít díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2014 13:12
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
 v podstatě ano.
Datum: 10. ledna 2014 13:12
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 a když už se to řeší, ty dvě velký světelný cívky u 30W magneta, co jsou zapojený v serii, jsou stejný nebo ne?
Datum: 10. ledna 2014 12:21
 cívky jsou malé a velké... taková maličká je pro napájení zadního světla pro 20W zapalování... a u velké cívky má tak která má slabší drát tak je zapalovací a se silným drátem je světelná
Datum: 09. ledna 2014 21:37
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
 myslim že zapalovací má slabší drát než světelné.
Datum: 09. ledna 2014 19:42
Jméno: Radek
IP: uživatel12656
 Chtel bych se zeptat..videls sem hodne na upravenejch motorech z fechtla karbec ze 175..ma nekdo nejaky zkusenosti ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2014 14:25
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 jo Stando o tom mi vyprávěj, cena za karburátor je fakt jak když plivneš do pískovny
Datum: 10. ledna 2014 14:25
Jméno: standa
IP: uživatel16685
 To je moc velký. Karbec ze starý 175 je 24mm což je moc a navíc předpotopní konstrukce a karbec z novější 175 je 26mm,ten už je lepší konstrukce,ale ten průměr je úplně nesmysl... Na lehce upravenej motor je ideál 17-18,5mm...na lehčí speciál 19-20mm - na už dost výkonej stroj 21-22mm a špička silničních pio jezdí max 24mm,ale to už se pohybuješ vysoko...a navíc takovej motor vyjde na takový peníze,že investice do pořádnýho karburátoru je kapka v moři a žádnej silniční okruhovej speciál jawa 50 s karbecem Jikov 24-26mm jsem nikdy neviděl... Ty budeš mít na mysli karbec z čízy 125-150C...ten má 18-20mm,což je rozumný,,konstrukce je teda předpotopní,ale v 60.letech na tom jezdili a tak nějak to určitě odladit půjde...jen počítej s investicí do trysek,,, je to na tobě...
Datum: 10. ledna 2014 14:07
Jméno: pepa
IP: uživatel16683
 na 175 SE myslím montovali jikovi s difuzorem 24 mm ne? jejich vrcholem vývoje je monoblok a otriskování se musí naladit bude to drahý ptž 1 triska stojí 100 a chce to skušenosti a ještě nevím zda nemotáž jabka s hružkam protože karbec ze 150 se pral na pařezy notře upravenej v dnešní době a docela drahych dílech ty upravy zas tak super nejsou mužeš skoušet ale je to dost plýtvání usilím
Datum: 09. ledna 2014 17:10
Jméno: Radek
IP: uživatel12656
 to prave nevim presne.. zajimalo by me z ktery to je..
Datum: 09. ledna 2014 16:55
 Z jaké 175?
Datum: 09. ledna 2014 16:40
Jméno: Jawa 20
IP: uživatel16681
 Zdravím, jaká svíčka je nejlepší pro Jawu 20? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2014 13:15
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 nejlepší svíčka do fichtla je zapalovací, případně než se člověk zeptá na věc o které se tu mluvilo 1000000x tak třeba zkusit tlačítko hledaní
Datum: 09. ledna 2014 13:15
 klasika brisk N 15C
Datum: 09. ledna 2014 11:01
Jméno: Tomáš
IP: uživatel13219
 Ahoj draci jak se vymenuje kladivko s pertinaxem?rn
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2014 8:27
 ja zasadne vemu male klesticky a pri sepnutem kladivku se kouknu zda dosedavaci plocha je celoplosna,,kdyz jde kladivko jen na hranu,,tak klestickyma tomu pomuzu aby kladivko padlo na kontak celou plochou,,to pak v opacnem pripade kladivko spis ohori rychleji za mene casu
Datum: 09. ledna 2014 8:27
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 důležitý při montáži je kladívko správně odizolovat!
Datum: 09. ledna 2014 8:14
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Vytočíš matičku, sundáš drátky a podložky a kladívko vytáhneš z čepu směrem k sobě. Nic zvláštního.
Datum: 09. ledna 2014 6:09
 Zdarec borci, řeším tady problém, Co by jste mi doporučili? Mám 8 výbrus válce, a mám na nim najetých cca 2000km, zhruba po 30 km se mi zahřívá a přestává táhnout a začíná něco klepat někde od válce, na krátký vzdálenosti jede parádně, ale po výbrusu jsem delší trasy radši vzdal.... rnBylo mi řečeno, že by tam mohla být malá antidetonační štěrbina, a nebo upravit hlavu, skušenosti s tímto nemám, tak bych byl rád za odbornější popis, jak to upravit. Dík Slava
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2014 22:16
 Zřejmě ti naráží píst do hlavy. Pro 8. výbrus potřebuješ upravit hlavu z průměru 39mm (původních) na 40mm.
Datum: 09. ledna 2014 22:16
|



|