slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  186  187  188  189  190  191  192  193  194  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: gregor      IP: uživatel15390    
ahoj chlapi,mám dotaz ohledne babet...jaka je spolehlivejsi 207 nebo 210? a ktera se da lepe tunit(jen lehce motor) děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2014 19:04
 
 
 
 
Jméno: jin      IP: uživatel16483    
čus, moje zkušenosti z 210 řadící pokny musí být ty těžké u těch lehkých je větší problém. A z 207 do ní jsem dal válec a hlavu z 210 to je 4 kanál max. rychlost 55km rovinka 85kg.
 
 
Datum: 14. ledna 2014 19:04
 
 
 
 
Jméno: gregor      IP: uživatel15390    
ok diky kluci za vase zkusenosti :-)
 
 
Datum: 13. ledna 2014 21:20
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
Mám doma obě slovenský pomsty , ta 207 je dobrá fakt spíš do města pro rohlíky ted jsem na ní jel asi 25km a je to trochu o nervy (je pravda že jsem zpátky vezl pytel sena :-D) .Na tý 210 už se dá něco dojet.Od tý 207 nic moc nečekej když z toho vytáhneš 40 budeš rád.Jinak jak je to s 210 a spojkama?teta na ní jezdí asi už 15 let každej den do práce 3 km tam a 3 km zpět a se spojkama nikdy problém neměla.Podle mě začne bejt problém se spojkama v době když začne protíkat gufero a zamastí pakny.A taky v příručce píšou že nedostatečnej výkon motoru může způsobovat to,že babetta špatně řadí.
 
 
Datum: 13. ledna 2014 20:20
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to pade to jede se mnou,, 74 kilo plus hadry :-)
 
 
Datum: 13. ledna 2014 20:02
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele do toho jsme ještě nešahali a děda má sto kilo a dává jí pěknej kouř, jako malý jsme jezdili děda, já na prostředku a brácha v košíku :-) jinak po rovině jede přesně padesát (gps) žádný jede mi to sedumdesát podle tachometru z kola :-D
 
 
Datum: 13. ledna 2014 20:02
 
 
 
 
Jméno: gregor      IP: uživatel15390    
ok,jen mě zajímalo jestli je třeba spolehliva ta spojka s paknama(řazení automaticke) ... tuneni sem myslel jen mirne sahnuti pilnikem do valce ,riznuti kolena a mozna i nejak karburator vyladit...aby to jelo vic nez 45 km/h ale treba tech 60-70 :-)
 
 
Datum: 13. ledna 2014 19:26
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevim jaký bastlení myslíš slovem tunit ;-) ale ta novější, dvěstědesítka, je spolehlivější než pionýr, sedneš a jedeš, má supr bezkontakt, máme ji stejně dlouho co jsem na světě, má 20 tisíc a krom výbrusu si nic nepamatuju
 
 
Datum: 13. ledna 2014 17:42
 
 
 
 
Jméno: Agyn      E-mail:      IP: uživatel15827    
Zdar, potřeboval bych něco ověřit. Mám Jawu 634-02-07 a řeším spojku. Na trhu je k dostání lamela s korky nebo lamela ferodo. Předpokládám že ferodo bude lepší v přenosu síly ale zase mě znepokojuje zjištění mého kamaráda který měnil spojku na svém fichtlu a použil tu ferodo. Po čase používání totiž částěčky materiálu (který nahradil korek) utvořil s olejem jakousi brusnou pastu a začalo to dělat neplechu. Rád bych znal zkušenosti a názory i dalších lidí. Zda něco podobného pozorovali a k jakému došli závěru. Můj motor má najeto pouze 20000 a nechci zbytečně snižovat jeho životnost nebo přiložit do kamen další potenciální problém. Zkrátka jaká je lepší varianta lamel? Děkuji za odpovědi a přeji mnoho km zábavy. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2014 17:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16702    
U toho fichtla to bylo něco jinýho. Tam buďto byl na spojce takovej vakl,že to dřelo do víka a nebo to byla jedna z prvních replikových lamel,který byly z měkkýho matroše a tak po roce se zuby vytahaly a vydrolily...nic víc bych v tom nehledal ... S velkou Jawou to nemá naprosto žádnou souvislost... Ať se daří .
 
 
Datum: 14. ledna 2014 17:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nesrovnávejme pořád fichtlácký lamely s normálníma ferodo lamelama na velký mašiny. Tam se v podstatě žádné problémy nevyskytují. Nevidim důvod, proč by to mělo být složitější na naštelování a ani proč by se mělo jezdit nějak opatrněji než s korkovou lamelou. Poškození motorku nehrozí. Do větších motorek dávam jedině ferodo, takže za sebe říkám, že v provozu jsem odzkoušel obojí a ferodo jasně vede.
 
 
Datum: 13. ledna 2014 11:59
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16697    
ferodo spojka se musí dobře seřídit a jezdit s ní s citem je prostě tvrdší ,,,má to i výhody v životnosti ale když se na fb mrkneš na odkaz na fichtl cup a uvidíš ti zavady co to dělá když se s tim prasí tak vidiš že ten motor trha želzo :-) jestli si nejsi jistej a nejsi jistej že to vyšteluješ radej dej korek....ten prostě stačí taky a nepřenaší takove sily do koše a převodovky... byt třeba tolik nevydrží
 
 
Datum: 13. ledna 2014 11:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj. Ferodo lamely mam v Čezetách, jsou dost podobné těm v 634. Neni s tim žádný problém, do novějších Jaw a ČZ se to montovalo už z fabriky. Nic nežádoucího jsem nepozoroval, vlastnosti lepší jak korkové lamely.
 
 
Datum: 13. ledna 2014 10:12
 
 
 
 
Jméno: cikikus      IP: uživatel16538    
Zduř.Načo slúžia u pioniera v zadných tlmičoch tie kožene manžetky?Čo keby som ich tam nedal? vadilo by to????dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2014 14:37
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
michal: a musel jsi je nějak upravovat? nemáš možnost to nějak zjistit do čeho původně byly, nebo alespoň rozměry? mám doma stejnavý manžety, ale jsou moc velký, typuju tak pro válec 22-23mm, ve fichtláckejch tlumičích je ale cca 19mm....
 
 
Datum: 15. ledna 2014 14:37
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel16414    
ja sem ta dal tohle akorat uz nevim miry a sem spokojen http://www.agrozetshop.cz/manzeta-do-brzd/d-93635/ ale fakt nevim miry ale vzhledem k tomu ze to lezelo u dedy typuju to na starou skodovku
 
 
Datum: 13. ledna 2014 22:19
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16696    
ano mají svuj význam bez nich to kope jak blbec...bud si sežen manžetydo pumpičky anebo vraž nějakýmu čalouníkovy na pivo a on ti dá kus kuže hověziny a normalně to z ní vysekej a vystřihej
 
 
Datum: 13. ledna 2014 10:22
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9887    
zdar...nevíte o někom kdo by byl schopnej kvalitně vyrobit rychlou převodovku do pio ? dík moc za každou radu a kontakt odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2014 13:33
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9887    
a cena ? cca ?
 
 
Datum: 08. února 2014 13:33
 
 
 
 
Jméno: tom1972      IP: uživatel8733    
U tohoto pána by měly ležet nějaké 17/21 materiál 16420 s prodlouženým drážkováním,proti vypadávání dvojky(nemá neutrál mezi 2 a 3)Já to jedu a v pohodě.Nechal jsem si to tam dělat. Jan Závadský Kovoobrábění-ozubení Nezamyslova 164 Nezamyslice 79826 tel.604705939
 
 
Datum: 14. ledna 2014 12:14
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Záleží na motoru, ale na závody je většinou lepší 18/20 ale přesně záleží v jakém rozmezí otáček pracuje tvůj motor, pokud máš spektrum použitelných otáček dostatečně široké, můžeš dát samozřejmě 17/21
 
 
Datum: 14. ledna 2014 8:29
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Nevim, jaky mas upravy, kolik tocis, jaky mas prubeh a jake jezdis zavody. Ta 18/20 je pro motoru, co jedou jen v uzkym pasmu otacek. 1-ka je hoodne dlouha.
 
 
Datum: 13. ledna 2014 15:03
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9887    
a kterou spíš doporučuješ ?...potřeboval bych spíš taky do speciála na závody a přemejšlel jsem o tý 17/21
 
 
Datum: 13. ledna 2014 13:48
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/motory/683576-rychla-prevodovka.html Mám od něj 18/20 do speciála i 17/21 do cesťáka a super práce...
 
 
Datum: 12. ledna 2014 23:55
 
 
 
 
Jméno: Kobe      E-mail:      IP: uživatel14664    
Ahoj draci, mám dotaz, jak se to dělá když mám pionýra bez papírů a seženu papíry ze stejného modelu. Stačí jen vyměnit štítek a dát si žádost o výmaz motoru. Nikdy jsem to nedělal tak nevím. Pionýra jsem zdědil, ale bez papírů. Děkuji za info. Kobe odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2014 11:37
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16697    
počkej 05 skončila výrobu nekdy v roce 68 asi z roku 80 by to mohl být mustoš či modernizace...jinak ti papíry tam dát pudou osobne bych přerazil i číslo motoru ptž při přepisu me 110r sem s tim měl trošku patalie ....ale je to podle kraje
 
 
Datum: 13. ledna 2014 11:37
 
 
 
 
Jméno: Kobe      E-mail:      IP: uživatel14664    
Ahoj, je to stejný typ 05 s revma plechy, jediný rozdíl je, že ten co jsem zdědil je výroba 1980 a u toho co přemýšlím o koupi je 65. Co jsem zjistil akorát, že jsou jiné plechy trošičku. Jen je to na aukru a tak záleží také na ceně, zase se mi nechce kupovat stroj s papíry za zbytečně moc. Děkuji za odpovědi :-)
 
 
Datum: 13. ledna 2014 11:10
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16696    
pokud máš 21 20 23 a seženeš eště starou knížecku tak typ se píše až do nových ve starých je to brano jako jeden typ....05 by snad šlo dát jakoby 20 byt sou to trošku jine stroje....pokud máš 555 550 je to prušvih
 
 
Datum: 13. ledna 2014 10:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim. Ano, v podstatě je to tak, jak píšeš.
 
 
Datum: 12. ledna 2014 23:26
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Zdar draci, čím by mohlo být střílení do karburátoru u čz 250/455? Střílí to občas asi tak jednou za 50 metrů, potom začne motorka zdechat, po cupování motor zas běží. Někdy zdechne úplně, předstih ok, když se chytne tak jede dobře. pravděpodobně to bude něco s karburátorem? A taky se nedá jet jinak než se zataženým kovovým filtrem na karbutárou, pokud ho otevřu motor ani neblafne a je suchá svíčka, jak to zavřu chytá hned. Karburátor tam je 2924 SBD 12 b. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2014 9:39
 
 
 
 
Jméno: Agyn      E-mail:      IP: uživatel15827    
měl jsem to samé a byl to ucpaný karbec. pořádně ho profoukni kompresorem. pořádnej tlak a né nejaké lochtátko :-)
 
 
Datum: 13. ledna 2014 9:39
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
jestli ti to jede se zavřeným filtrem tak je to jasný - chudá směs takže je bud ucpanej karbec nebo se ti nezvedá jehla současně se šoupátkem nebo to někde saje falešnej vzduch
 
 
Datum: 12. ledna 2014 20:55
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16694    
to je motr po go? jinak to střílení me vede k předstihu či vynechava zaplko a ten zbytek špatný stav motoru
 
 
Datum: 12. ledna 2014 20:30
 
 
 
 
Jméno: sjena      IP: uživatel16693    
cus draci nevite poradit kde sehnat nadrz na mustanga? dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2014 15:25
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
http://motorky.bazos.cz/inzerat/30840001/Prodam-nadrz-na-Jawa-23-mustanga.php
 
 
Datum: 13. ledna 2014 15:25
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
vim, jednu mám doma... ale vyrezlou jako..
 
 
Datum: 12. ledna 2014 21:07
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
bazos, hyperinzerce, motoinzerce, aukro, oltimeranonce..
 
 
Datum: 12. ledna 2014 20:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau. Inzeráty - iveteran, eurooldtimers. motoinzerce, motorkari atd atd. Případně burzy.
 
 
Datum: 12. ledna 2014 19:17
 
 
 
 
Jméno: Tedy      IP: uživatel9772    
Čus, mam na svém pionýrovy rotor pro 20w zapalování a ptám se jestli do toho zapalování můžu použít tyto komponenty http://www.fichtlkramek.cz/nahled/zapalovaci_pol.html a http://www.fichtlkramek.cz/nahled/svetelny_pol_1.html a ještě toto http://www.fichtlkramek.cz/nahled/svetelny_pol_1.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 18:37
 
 
 
 
Jméno: Joe      IP: uživatel16168    
čus hoši, neměl by tady někdo el. schéma na babettu 215 (jednorychlostní 210) která nemá indukčku a má tu krabičku, do který se rovnou zapojí jiskrovod ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 22:38
 
 
 
 
Jméno: Joe      IP: uživatel16168    
dík čégo
 
 
Datum: 12. ledna 2014 22:38
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel11243    
http://rm9948ml.rajce.idnes.cz/Nova_slozka/#el._215.jpg
 
 
Datum: 12. ledna 2014 18:48
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16260    
Nazdar poraďte ktorý reťaz je lepší favorit > http://www.motoren.sk/shop/detail/992/42 alebo tento http://www.motoren.sk/shop/detail/4108/42 tento je nejaký MCN japonský, lebo posledný čas na Favorit reťaze čítam len samé zlé veci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 22:13
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16260    
vďaka za info
 
 
Datum: 12. ledna 2014 22:13
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel15889    
Ja mám tento MCN a som spokojný,
 
 
Datum: 12. ledna 2014 21:17
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
SESO mohl by jsi mi prosím napsat rozměry tyhle pružiny http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pruzina_spojky_jawa_9022.html předem dík :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 17:10
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel16308    
Ahoj, nemůžu sundat těsnění mezi válcem a kolínkem karbce (Jawa 20) . Lepilo se to něčím? nějké fígle? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2014 6:42
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Před mnoho lety jsem odělával stará těsnění pomocí vlažné vody a červené brzdové kapaliny. Kapátkem pokapat a nechat vpít a opakovat. Opatrně zeškrabávat, pak opatrně jemným smírkem jemě přebrousit. Normální lidi to nelepily.
 
 
Datum: 14. ledna 2014 6:42
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14632    
Ty stary tesneni se na ten valec proste prilepi sami nejlip kup novy a mas klid
 
 
Datum: 12. ledna 2014 18:33
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16260    
skus z nožom a popripade vyšrubuj a štifty lepšie sa to potom vyberá je docela možné že tam niekto pred tebou fľusol nejaké lepidlo
 
 
Datum: 12. ledna 2014 17:24
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel13323    
ahoj, prosím vás, nevěděli b yjste nekdo, kde sehnat píst na jawa dandy 50? prumer 38, jednokroužek (standartní..) nemužu ho sehnat :-(, diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2014 23:11
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel16611    
Almet
 
 
Datum: 13. ledna 2014 23:11
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel4946    
Vadilo by něčemu když budu mít na 3 kruhu 2 kroužky tuning chrom a jeden pouze tuning ? Důvod mám 2x 39,00 x 1,5mm ale na sklade už nejsou odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2014 15:06
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel4946    
Já jsem neřekl že budu dávat na 3kruh 2 kroužky ale jestly tam můžou být 2 chrom jeden ten obyč. tuning. Jo a kanálky jsme zvetsoval podle výkresu a i brousil lapoval superfinišoval diamantovou pastou a navíc jsme si i berfektně slícoval kanalny na ostrých hranách jsem udělal radius a vybrousil jsme si sací hrdlo
 
 
Datum: 14. ledna 2014 15:06
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Pánové vy tady řešíte jestli je někdo takové nebo makové. Uvědomte si jednu věc. Jestli se někdo na něco ptá, tak se mu snažte odpovědět k té věci. Tragoši vem to trochu selským rozumem proč bys dával na píst pro 3 kroužky jen 2. Vycházej trochu z kontrukce. Na 3kroužkové 3 kruhy na 2 dva kruhy. Mám doma knihy konstrukce dvoudobých a čtyřdobých motocyklových motorů vydané zhruba od 30let do 60let a tam popisují jak hledaly zvýšení výkonu. Je tam popisován i to na co se ptáš. Ale oni nepoužívaly chrom. kroužky. Tady jde oto jestli ti nebude vydírat válec. Jestli tyto kroužky budou více stírat tak to přidřeš, rnválec bude suchý. V 70letech jsme taky leštily kanálky, snižovaly hlavy a hledaly, měnily rozety atd., aby to jelo rychleji. Ale su zvědavé na reakce od ostatních. Čau
 
 
Datum: 14. ledna 2014 7:28
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel4946    
Jo a děkuju dwein a f za odpověd :-)
 
 
Datum: 13. ledna 2014 15:48
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel4946    
Já nechci nikoho urážet ale mě to prostě přišlo jako by se do mě navážel, a neřeším píčoviny ale prostě se ptám jestly by to bylo možné, od čeho je asi fichtl pokec ?
 
 
Datum: 13. ledna 2014 15:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tragos: Takhle urážíš lidi i když se s nima bavíš někde na ulici? :-D Nebo takhle machruješ jenom na internetu, kde Ti nikdo hned nemůže dát jednu výchovnou za ucho? :-)
 
 
Datum: 12. ledna 2014 23:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenže logiko toho na co se ptáš je uplná píčovina.. když neni něco na skladě tak počkej než to bude nebo kup něco jiné
 
 
Datum: 12. ledna 2014 22:56
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel4946    
Protože když se chci na něco zeptat tak misto odpovědi ano nebo ne tady posloucham neaky debily co nemají co na práci a musí si rýpnout
 
 
Datum: 12. ledna 2014 22:24
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tragosi proč se porád chováš a vyjadřuješ jak nějaký krypl ze zvláštní školy? :-)
 
 
Datum: 12. ledna 2014 21:12
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel11084    
Tak ode mě nech pozdravovat sací kanál .... on ti to vysvětlí ;-)
 
 
Datum: 12. ledna 2014 19:39
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tragos: Tobě tu někdo nadává?
 
 
Datum: 12. ledna 2014 19:16
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel4946    
Mustang23 odpověd Demente 3krouřkovej píst je na kroužky který mají tlouštku 1,5mm a z toho je 0,5 stazena hrana tudiz trení je 1mm a dvoukroužkáč má obyčejné kroužky tloušku 2mm bez sražené hrany takže tření dvoukroužkáče je 4mm a 3kroužkáče 3mm.
 
 
Datum: 12. ledna 2014 18:58
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16692    
ps nemah origo kruhy na víšku víc jak 1,5mm ????nebude moc velká vule v drážce??? vždyt tuningove jednokroužky maj užší kruh něš serie práve kvuli třeni musel bych jít do dílny ale nemá origoš kroužek 2,5mm?
 
 
Datum: 12. ledna 2014 17:43
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Měl jsem fichtla s tříkroužkáčem s chrom. kroužkama a hřálo se to dost, prvních 100km záběhu jsem zastavoval každých pět kilometrů..
 
 
Datum: 12. ledna 2014 15:53
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mělo by to fungovat ;-) jednou v nouzi jsem odjel celej závod s jedním kroužkem na origo dvoukroužkáči.. strašně to vadlo :-D
 
 
Datum: 12. ledna 2014 12:44
 
 
 
 
Jméno: mustnag 23      IP: uživatel15205    
k čemu 3 krouzkovej pist ? k čemu na nej cpat tyhle nesmysly ? uplne tim prevracit podstatu všeho :-D . Premyslej , ty tuningovi krouzky maj vetsi tlak na stenu valce a ty tam nascpec 3 :-D
 
 
Datum: 12. ledna 2014 12:19
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel15976    
řekl bych že to ničemu vadit nemůže
 
 
Datum: 12. ledna 2014 12:15
 
 
 
 
Jméno: lgkp      IP: uživatel13407    
nazdar mam dotaz ja wě 250 panelce mi pořád vyskakuje 3 kvalt,vyměnil sem celý vnitřek z druhého motoru i řadící automat zaměnoval sem mezi 2 motorama kartry ae pořád jen 3 vyskakuje,nevím právě jestli se tam mají dávat podložky pod hřídele odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2014 16:26
 
 
 
 
Jméno: Travis      IP: uživatel16294    
tu máš můj e-mail Barumm200@centrum.cz napiš my tam
 
 
Datum: 14. ledna 2014 16:26
 
 
 
 
Jméno: lgkp      IP: uživatel13407    
na kterou stranu se dávají podložky
 
 
Datum: 13. ledna 2014 22:21
 
 
 
 
Jméno: Travis      IP: uživatel16294    
But máš ohlé hřídele nebo vidličky.Ano pod hřídele patří tyto vymezovací podložky.
 
 
Datum: 12. ledna 2014 19:31
 
 
 
 
Jméno: thor      IP: uživatel16690    
Zdravím Pánové. Jedna technická. Zkoušel někdo z Vás posadit kyvku babetty 210 na ložiska a ne na gumové pouzdra? Stavím si babettu uplně od základu. Díky za tipy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2014 17:44
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud takové ložisko seženeš, tak jaký by měl být efekt?
 
 
Datum: 28. ledna 2014 17:44
 
 
 
 
Jméno: jc3      IP: uživatel16664    
Ahoj, jaký je rozdíl mezi výfukovými koleny pro 05,20,21,23? Nemám jasno, co kam patří, možností je spousta (koleno s falcem nebo bez, stupačkový kříž vs. revmaplechy, koleno pro doutníkový tlumič vs. novější seřízlý tlumič). Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 17:50
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16692    
na 21 musí být být koleno stejne jak na mustanga ma ten jiný kříž ale pokud to někdo rovna anebo potunil dá se to ..
 
 
Datum: 12. ledna 2014 17:50
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel15976    
spíš je třeba si uvědomit proč tam vlastně ten falc je... pak všem dojde že by měl býti, a originál možná i je, na každém koleni, bez rozdílu typu.
 
 
Datum: 12. ledna 2014 12:07
 
 
 
 
Jméno: lgkp      IP: uživatel13407    
bez falce mají 05,20,21,s falcem má jen mustang ,to s falcem je trochu ohly nahoru,protože můstang má vygik vždycky výš
 
 
Datum: 12. ledna 2014 11:55
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16689    
jsou 2 typy kolen výfuk vodorovně pro regmaplechy a výfuk trošku nahoru pro stupačky....to označení s falcem bez je jen zdejší a sam nvm kam kktere patri....
 
 
Datum: 12. ledna 2014 10:19
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel15835    
Ahoj, zajímalo by mě, jaké jsou výhody a nevýhody karburátoru DellOrto na pincka oproti originálu. A jaká je spotřeba. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 0:38
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co myslíte, je lepší do motoru pionýra nalít olej PP80 nebo PP90 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 10:02
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak ať drží ;-) :-)
 
 
Datum: 12. ledna 2014 10:02
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no já tam mám nalitý ten PP80 a budu ho měnit až bude trošku tepleji. Motor má na tento olej ujeto 3000km. /(Chorvatsko a zpět). Tak bych ho chtěl odměnit novým olejem a přemýšlím jestli nebude lepší ten PP90 Mimochodem krakene jsem včera navařil to prodloužení rámu :-)
 
 
Datum: 11. ledna 2014 22:06
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
osobně bych řek že je to uplně jedno :-) já mám pp80 minerál od castrolu :-)
 
 
Datum: 11. ledna 2014 22:01
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel15390    
Ahoj mam moznost koupit od kamose babetu 210 s kartickou za 1500kc v uplne rozlozenem stavu ale chtelo by to repas kliky,nevyplati se koupit cela nova? co myslite je ta cena dobra? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 10:14
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
cena je dobrá-já jednu mám za 1800,-všse původní..............nová klika moc nestojí ale ta stará jestli má nevydřené čepy tak po opravě zpátky-------
 
 
Datum: 12. ledna 2014 10:14
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já bych byl s cenou spokojený. já ji chci taky za 1500,-Kč
 
 
Datum: 11. ledna 2014 22:03
 
<  186  187  188  189  190  191  192  193  194  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.06.2025 16:49:58 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu