slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  363  364  365  366  367  368  369  370  371  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: vb      IP: uživatel1272    
ahoj kdyz budu strikat pionyra jaky mam do pistole poustet tlak? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2013 8:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já nastavim redukčák na 3,5 a je to tak akorát...
 
 
Datum: 21. ledna 2013 8:44
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tím zařízení myslíš regulátor tlaku ;-)
 
 
Datum: 21. ledna 2013 8:43
 
 
 
 
Jméno: perko      IP: uživatel15009    
Já používám zařízení které drží 3.2 bar a starou československou pistol z r. 1985. Lak jak vino.
 
 
Datum: 21. ledna 2013 8:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musis vyzkoušet.. nikde neni předepsané jakým tlakem se má foukat.... v papíru od pistole máš uvedený minimální a maximální tlak.... a jaký přesně musíě vyzkoušet.... taky záleží na tom jakou barvou stříkáš a jak řídkou si ji uděláš... když sem foukal plasty na motorku tak jsem to foukal tušim že 2.5 atm ....
 
 
Datum: 20. ledna 2013 21:07
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel15006    
Zdar draci.. zvednete někdo fíka na zadní? já to zkoušel a ani za mák.. na youtube jsou videa jak to borci dávaj docela mě to prostě nejde :-D jakým stylem to děláte? se spojkou? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2013 19:46
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
neni na tom nic težkého,normalně jezdim po zadnim. zapřu se dozadu mam jedničku a přidam plyn a nadzvednu předni vidlici pak to už jenom udržet ve vzduchu je horší
 
 
Datum: 20. ledna 2013 19:46
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15007    
Zdár heled je to jednoduché zmáčkni spojku naváhni se co nejvýc dozadu přidej plyn a pust spojku :-D
 
 
Datum: 20. ledna 2013 19:25
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel13305    
způsobů je hodně... nejlepší na trenovani je jet na jednicku stat ve stupackach, zhoupnut predni vydle a kdyz se zvedaji pridat plyn a trhnout tělem dozadu,muzes tomu pomoct i zmacknutim a rychlym pustenim spojky. z mista je lepši přes spojku,sedet na sedacce,nohy na zemi zapreny proti pohybu,dat tomu elent a pustit rychle spojku az se zvedne hodis nohy na stupacky. kdyz to dostanes do spravnyho uhlu,necha se to korigovat pak uz jenom plynem.
 
 
Datum: 20. ledna 2013 18:10
 
 
 
 
Jméno: Lukáš Mílek      IP: uživatel15001    
Čaute draci.Nevíte kdy se v roce 2013 konají nějaké závody pionýru v okoli Frýdku-Místku ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. ledna 2013 18:01
 
 
 
 
Jméno: Jiřin      E-mail:      IP: uživatel14899    
http://www.jawa50zavody.wz.cz Je tam 90% fichtlcupů v ČR, pokud u nich ještě není termín, znamená to, že ani pořadatel ho ještě nestanovil.
 
 
Datum: 24. ledna 2013 18:01
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Lukáši!No dyž to ešče neví ani pořadatel?Toš co chceš po nás?Proč nezadáš závody Pionýrú?Tam máš fšecky!Toš tak.
 
 
Datum: 20. ledna 2013 22:02
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jono :-D
 
 
Datum: 20. ledna 2013 20:44
 
 
 
 
Jméno: David Labek      IP: uživatel15001    
Taky by mě to zajímalo
 
 
Datum: 20. ledna 2013 20:43
 
 
 
 
Jméno: rade      IP: uživatel15004    
zdarec nevite kdo děla repas kliky a vybrus válce v okolí olomouce diky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2013 17:16
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kolem té MZ/Simson mototechny jsem včera okolo jel ale taky netuším jestli to funguje ale nápisy nálepky atd tam byly takže to nejspíš není zrušený ... jinak jestli to pro tebe není daleko tak v Holešově je mototechna kde dělají jak výbrusy tak repase klik a mají dost ND na jawy a babetty - http://moto-kopecek.info/nabidka.php
 
 
Datum: 20. ledna 2013 17:16
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u hornbachu je taková malá mototechna, Simson a MZ ale dělají tam i jawy... já už tam teda dlouho nebyl, nebyl jsem tam totiž spokojenej... ale kliky a výbrusy tam dělali... jestli to ještě funguje to nevím... potom je ještě mototechna v Brodku u Přerova, ti mi dělali kliku na pio ale myslím že čz by taky zvládli... další možnost je to někam poslat :-)
 
 
Datum: 20. ledna 2013 15:49
 
 
 
 
Jméno: rade      IP: uživatel15004    
na čz 175
 
 
Datum: 20. ledna 2013 15:20
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci za kolik je možný prodat motor na Babetu 207? Funkční. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2013 15:44
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15002    
Maximalně 1000 ja vim ale když celej moped jde od 2500? nedávno sem viděl polomotor za 350 ...chyběl píst a válec....jedině využít toho že na 207 moc věcí nejni ..před rokem sem pracně vařil otvor pro svíčku kde byla i vloška poničená protože sem jinou hlevu nesehnal a to bych za ní dal i třeba 500 ...prostě jedině využít situace a čekat .....a prodat to počástech ono vždy dostaneš 200 300 ale mužeš se dostat na zajímavější sumu .... na 207 sem nove věci opravdu nove nenašel....je to trošku rarita ve srovnání s 1 rychloskoukde sjedu do nejblišího města a valec s hlavou mám funglovku
 
 
Datum: 20. ledna 2013 15:44
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar :-D Ohledně VAPE.... Ted sem delal novou elektroinstalaci na mustanga. Original zapalování.... už se na to mužu vysrat. furt to svítí jak svetluska a narvat tam to debilní zapalování to ani neni možný. Prostě se mi tam nevejde At zkousim jakkoliv prendavat a vymenoovat civky nevejde se to tam stejne. už na to nemam chut ani nervy s tim neco delat.... Asi hodin práce bez výsledku. Máte někdo zkusenosti s tim VAPE ? docela bych to uvítal. V tuhle chvíli bych byl ochtonej za to ty 3 tisíce dát... :/ Nebo nemátě ho někdo třeba že by ste ho daly za míň Dík moc :/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2013 21:36
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pionýr/mustang vyrobený tuším do roku 1972 neměl v místě cívek udělanou přípravu pro cívky určené na 30W zapalování. Ta příprava spočívá v tom, že v kartrech je udělané prohloubení, aby se tam vlezly světelné cívky, bez toho prohloubení tam ty cívky nedáš a když se ti to podaří, tak se ti bude pravděpodobně dotýkat vinutí kostry a nebude ti to svítit. Dále aby jsi měl opravdu 30W zapalování, tak musíš mít podle toho natahaný dráty a světelné cívky musí být spojené v sérii, jinak nikdy nebudeš mít 30W zápalko u kterého se používají žárovky 25+5W!!!
 
 
Datum: 20. ledna 2013 21:36
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
no tak jestli je to motor pro 20w zapalování tak se to tam fakt špatně cpe a jina ty cícky v 30w zapalování musí být zapojený do serie
 
 
Datum: 20. ledna 2013 21:00
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Myslim to tak že vždycky mi to zapalování šlo nandat v pohode. Kartery nikdy neprekazeli. a ty se hned nenasirej.. :-)
 
 
Datum: 20. ledna 2013 19:24
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vzdycky to nejak slo? takze nemas ani tucha jak to funguje co :-D .. no nic.. kdzy si chytrejsi než ti co ti radí tak si polib :-)
 
 
Datum: 20. ledna 2013 19:10
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
GO elektriky sem dělal už asi 15ti lidem a prostě vždycky to taknějak šlo. Ale ted to fakt nechapu ...
 
 
Datum: 20. ledna 2013 19:03
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
NE takhle to neni :-D Mam 30W jenze civky mam zvlast. Jedna je na zad. svetlo a bzučak a druha je na predni. Jo a dávám to tam jak píšeš.. ddebil nejsem -_-
 
 
Datum: 20. ledna 2013 19:02
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
huráá.. posunuly jsme se dál... takže máš verzi 20W .... tedy malá cívečka která je pouze pro zadní světlo a velká cívka která je pro přední světlo a klakson... tedy když máš vepředu žárovku 15W tak z velké světelné cívky zkus dát kabel přímo na některé vlákno přední žárovky.. musí to svíit.... jinak když píšeš že se to enchce vejít tak to špatně skládáš.... cívky mají být seřazeny takto... velká světelná civka je nahoře... vedle ní v pravo je zapalovací cívka.. a uplně dole je malá světelná (pro zadní světlo)
 
 
Datum: 20. ledna 2013 18:01
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
5 + 15 w mam zarovky. ale zadek mam zapojeny ted zvlast. ne a obe vlakna dou zvlast. a kostra je s odporem nulovim . tahal sem ji od motoru
 
 
Datum: 20. ledna 2013 17:44
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do nějakých karterů se cívky na 30W zápalko opravdu blbě dávají :-)
 
 
Datum: 20. ledna 2013 15:50
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejedou ti obě vlákna najednou?zkus jedno odpojit.máš dobře ukostřenou parabolu?watáže žárovek?
 
 
Datum: 20. ledna 2013 15:29
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ptám se tě.. jaké watáže žárovem máš použité?
 
 
Datum: 20. ledna 2013 15:14
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Teda když sem tam to zapalování narval... tak to ensvitilo skoro
 
 
Datum: 20. ledna 2013 15:12
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Takhle sme to delal jenze ty civky tam nejdou. Proste drhnout o karter... ale i tak to na výkonu njic nemeni. Odpor k zarovce od zapalovaní an dratech je nuilovej to sem meril a proste to ensviti...
 
 
Datum: 20. ledna 2013 15:11
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vejde se to tam.. asi to tam davas spatne otočené... dej prvně stator a pak našrubuj cívky
 
 
Datum: 20. ledna 2013 14:39
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nebo ja nevim.. jak je mozny ze se to tam nevejde ?a co kdyz koupim novy svetlny civky ? Motor bezi bez chybicky s tim problem nemam. Jde mi o ty svetla. Jenze kdyz se to zapalko tam nevejde ... :-(
 
 
Datum: 20. ledna 2013 14:18
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Cívky mám správné i správně propojené. Jde o to, že to zapalování se tam nevejde. Zkousel sem i jiné cívky... Žárovky jsou jak mají být...
 
 
Datum: 20. ledna 2013 13:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš vubec použité světelné cívky? ... zapalovací a světelná je si dost podobná a dá se lehce zaměnit... a pokud máš opravdu použité dvě světelné cívky, máš je správně propojené? a máš použitou spávnou watáž žárovek?
 
 
Datum: 20. ledna 2013 13:15
 
 
 
 
Jméno: kadskej      IP: uživatel11382    
zdarec mam tu vape zapalko koupil jsem ho je pouze odzkoušené a párkrát to kluk projel ted už o to nemá zájem tak bych ho dal za 2800 včetne pošty poslal bych vám ho formou dobírky kdyžtak se ozvete s pozdravem K.S. tel. č, 777970187
 
 
Datum: 20. ledna 2013 11:50
 
 
 
 
Jméno: PIO      IP: uživatel12302    
zdar draci ;-) Chci se zeptat když mám řidičák na auto,a chci řídit nějakou tu motorku nebo mopeda,spíž toho mopeda (stadiona nebo jawettu)...Tak jak poznám že mají max. nepřevyšující konstrukční rychlost 45km/h ? :-) děkuju za odpovědi... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2013 10:32
 
 
 
 
Jméno: fichtlman      IP: uživatel15067    
musí to mít napsané v techničáku a ad nového roku se to zvedlo na motocykly s max. oběmem 125 a automatickou převodovkou
 
 
Datum: 01. února 2013 10:32
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
i ten rakouskej puch je v pohodě,na pojištovně stejně nic nevěděj a pojistěj klidně i moto bez dokladů :-D
 
 
Datum: 20. ledna 2013 21:01
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15002    
tak tak proto se k mopedum prodávají že kartičky je to potvrzení o homologaci vlastně tím máš prokazovat že to je moped a ne samodomo...jinak se spíš hledí na povine ručení ....to uzavřeš jen na vyrobní číslo .... jinak na česke mopedy se dají kartičky stahnout z netu a vitisknou a výrobní čisla jsou psaná propiskou ..trochu horší to bude např s rakouským puchem...jen doufám že si doma nebudeš motorovat kolo?
 
 
Datum: 20. ledna 2013 16:10
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to v papírech od motorky (mopeda) nebo na netu to najdeš...
 
 
Datum: 20. ledna 2013 10:11
 
 
 
 
Jméno: jawaluky21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čaute draci.Jak,nebo popřípadě čím mám upevnit mobil abych mohl dělat onboard z.jízdy.Předem díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2013 16:54
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
znáš to přísloví? když se ti něco nepodařilo opravit izolepou, použil jsi málo izolepy... :-)
 
 
Datum: 20. ledna 2013 16:54
 
 
 
 
Jméno: jakub      E-mail:      IP: uživatel13743    
Já sem si ho izolačkou přilepil na helmu a jezdil na předek helmy
 
 
Datum: 20. ledna 2013 16:52
 
 
 
 
Jméno: Triggr      IP: uživatel15000    
Zdravím... Měl bych dotaz ohledně olejového čerpadla na ČZ 477. Před časem jsem si koupil 477 a je bez čerpadla. Tak jsem si nějaké sehnal.. Ale nikdo neví zda bude funkční. Přemýšlel jsem, že bych tam dal olejové čerpadlo Mikuni z 488. Ale někde jsem četl že se musí dát i klika z 488. A také by se asi muselo dát víko z 488, není to tak..? Zde na e-shopu jsem našel toto "Olejové čerpadlo-kladka 26 ČZ". Pokud by měl někdo nějakou radu ohledně čerpadla tak budu rád za každou radu.. Byl bych rád aby to vypadala věrohodně a fungovalo to.. Předem děkuji za odpovědi.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2013 15:05
 
 
 
 
Jméno: Triggr      IP: uživatel15000    
Ok.. dík..
 
 
Datum: 20. ledna 2013 15:05
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15002    
optám se :-)
 
 
Datum: 20. ledna 2013 15:02
 
 
 
 
Jméno: Triggr      IP: uživatel15000    
Potřebuji vyloženě jen čerpadélko.. vše ostatní mam..
 
 
Datum: 20. ledna 2013 14:46
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15002    
dobrá já sám tu mám original víko na spojku na oilmaster..kulatý místo na oilmastej ne srdcovitý co je na 180.. dál tu mám i levej karter na oilmaster má vrtyný orvor se zavitem na vstup oleje obojí za 200 a pošta známý ma bizona a z čz brakoval gumičky do čerpadla tak má par čerpadel do 175..mužu se ho optat ale musíš si je přetěsnit sehnat víčko plechove na to čerpadlo má na sobě zna k čz a ne terčík to mám taky ale nedám ... jen poradím..
 
 
Datum: 20. ledna 2013 14:33
 
 
 
 
Jméno: Triggr      IP: uživatel15000    
S tím že to bude obtížné počítám. Ale chtěl bych si jí opravdu pořádně zrenovovat. Mam totiž jeden z prvních kousků, s chromem na nádrži a s relátkem na zapalku..
 
 
Datum: 20. ledna 2013 14:13
 
 
 
 
Jméno: pepa      E-mail:      IP: uživatel15002    
doufám že mě nezavraždíte on oilmaaster je věc dobrá ale něš ho pracně oživovat nebylo by lepší jen jezdit.... a jako víš o tom že některe 477 oilmaster nemaj? jinak já mám výko original na 477 s místem na čerpadlo ...nemám plechoví víčko možná i čerpadílko bych starší sehnal,,,ale rovnou ti taky povim že ti díli jsou proto že to nikdo vyházel sám mám 476 která se kousla díky zavzdušnění... jestli to víko chceš vi mail
 
 
Datum: 20. ledna 2013 13:54
 
 
 
 
Jméno: vojtěch mauer      IP: uživatel14975    
nevíte někdo jaká je délka ojnice na jawa 50/23 rv 1980?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2013 12:49
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rozteč mezi čepy je 100mm
 
 
Datum: 20. ledna 2013 12:49
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
jednak na co to potrebujes a jednak nemuzes si to zmerit???
 
 
Datum: 20. ledna 2013 2:23
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12772    
Zdur draci, mam takovy zajimavy dotaz, jak to delate, kdyz jedete na nejaky vylet za hranice, to si sebou berete jeste nahradni motor do batoha? nebo jak??? :-DDDDDDDDD odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2013 16:25
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
já bych se toho vůbec nebál vlastně za každou sezonu jsem nějakej vážnější problém nikdy neměl
 
 
Datum: 22. ledna 2013 16:25
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
kompletní GO a vzít tak píst, kroužky, spojku na řetěz, svíčku, duši a nějakej vercajk a hlavně drát a izolepu :-D záleží jestli chceš jet 500km nebo 5000km
 
 
Datum: 20. ledna 2013 18:13
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pepo přece nepojedeš do zahraničí s ložiskama starýma 30let, ne? :-D .... uděláš go motoru, repasovat podvozek a mužeš jet....
 
 
Datum: 20. ledna 2013 16:31
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15002    
by mě zajímaalo co bys dělal kdyby se ti rosipalala ložiska v kolech.... jinak zahraničí na fichtlovi krom slovenska musí být dobrá vražda se mi vibavuje když spolužaci jeli o prázdninách stopem do paříže a vratili se pomalu v řijnu :-)
 
 
Datum: 20. ledna 2013 16:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to jako kdybys jel s autem do zahraničí tak by sis taky bral náhradní motor do kufru?
 
 
Datum: 19. ledna 2013 22:23
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz ma sudělanou poctivou generalku z kvalitnich dílů tak se nic brát nemusíš
 
 
Datum: 19. ledna 2013 22:23
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
zdar draci koupil jsem novej vejfuk a koleno na jawu 21 rok 68 ale koleno je moc nahoru skoro naráží na stupačky vím že jeden tip ho měl nahoru ale nevím jak ty kolena od sebe rozeznat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2013 17:53
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
chtěl jsem ho nechat od známího trochu přihnout dolu
 
 
Datum: 20. ledna 2013 17:53
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15002    
je to zajímave ale 21 by měla mít koleno no výfuk nahoru 20 má rovně asi kvuli těm plechum ...jinak si koupil turka to koleno je univerzal a musí se upravit je schválně delší a je vidět že v turecku je teren protože mě s nim 2 krat vyšel vejfuk šíleně nahoru..pokut chceš aby ti to sedlo jedině chromovat original těch kolen je víc druhu a jen 1 nahrada..ted budeš muset být odvažný a nějak to znásilnit...koleno asi skratit a dat delší šrouby co drží vejfuk a šikovně to spasovat ..je to blby moc se to neví a snad každej to prasí tak jen zapoj hlavu....
 
 
Datum: 20. ledna 2013 16:23
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
J20 má to koleno jinak tvarovano z duvodu plechu
 
 
Datum: 20. ledna 2013 2:25
 
 
 
 
Jméno: svestkaj      IP: uživatel14999    
zdar dvoutakťáci, našel jsem inspirativní článek pro všechny, kteří si stále kladou otázku zda-li jezdit na M2T! http://eshop.paramo.cz/images/NapsaliONas/CeskeMotocykloveNoviny_201220.pdf vidíte že je odpor vůči M2T je zcela zbytečný:-) prý už není takový jako dřív:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2013 16:48
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
no a konečne je v tom jasno :-D
 
 
Datum: 20. ledna 2013 16:48
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
http://eshop.paramo.cz/images/NapsaliONas/CeskeMotocykloveNoviny_201220.pdf
 
 
Datum: 20. ledna 2013 9:37
 
 
 
 
Jméno: vd      IP: uživatel14571    
cau nevite bude pasovat podlaha z 20 na 555 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2013 21:40
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mě:záleží jestli máš revmaplech s límcem ne pevno nebo ne.myslím že když máš límec napevno, je tam jiný rádius ve spojení s podlážkami.pokud máš dělený tak by snad mohlo,podlážka u brzdy má myslím jiný výřez na brzdu než 05 a 20
 
 
Datum: 19. ledna 2013 21:40
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj admine mám doma 3 zrcátka http://www.fichtlkramek.cz/obrazek.html?id=4676 ale nemam na nich to sklo prodavas ho taky zvlast . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2013 15:47
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok
 
 
Datum: 20. ledna 2013 15:47
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
přesně tak dávám kámošovi každou chvilku rozbitý zrcátko at mi ho opraví účtujou si za to cca 70-80 ,-
 
 
Datum: 19. ledna 2013 22:41
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v kterémkoli sklenářství ti ho uříznou
 
 
Datum: 19. ledna 2013 21:29
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nepustil bys jedno do světa? klidně bez skla, hodilo by se mi na kejvačku... kdyžtak se mi ozvi na mail kadleclk@seznam.cz
 
 
Datum: 19. ledna 2013 21:09
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci. Chci se zeptat jaký mají vliv nepárové kartery. Koupil jsem fichtla a nejezdil nic moc a já na to pořád nemohl přijít. Dneska sem motor sundal, abych dal druhý co mám po GO a zjistil jsem, že ten první má kartery co nejsou párové. Popř. důvod, proč mají být kartery párové. Díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2013 21:06
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
skladejte si to třeba do bedny od brambor, aneb každej svého štěstí strůjce... já bych motor, od kterýho očekávám že pojede a nějakou tisícovku vydrží, s nepárovejma karterama nedělal...
 
 
Datum: 19. ledna 2013 21:06
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14672    
už muj táta jezdil na nepárový kartery a nikda to nic nedělalo odklony tam sou z výroby ale to máš jak dnešní repliky...taky trošku pokulhávaj s kvalitou...prostě si měl vyčoctanější motor....to víš když to má od vyroby najeto tak že to nikdo nemusel měnit tak to bude použitelnejší to je selskej rozum nee?
 
 
Datum: 19. ledna 2013 19:10
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
taky jsem jezdil jednu sezonu s nepárovejma kartrama a že by to jelo nějak podstatně hůř jsem nezaznamenalm,asi jsem trefil na podobný půlky
 
 
Datum: 19. ledna 2013 13:54
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
skládat fichtla (na kterýho je dílů mraky) do nepárovejch karterů je blbost!
 
 
Datum: 19. ledna 2013 12:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14897    
Na seriovku postačí i nepárový kartery,ale musíš se smířit s tím,že to nijak valně nepojede....
 
 
Datum: 19. ledna 2013 7:05
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
josko kdybys měl tucha o strojařině tak nenapíšeš tak blbý dotaz ;-)
 
 
Datum: 19. ledna 2013 1:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Joska: Je víc způsobů jak obrobit díru za roh, nicméně to nic nemění na tom že kartery byly při svrtávání spojené...
 
 
Datum: 18. ledna 2013 21:52
 
 
 
 
Jméno: joska      IP: uživatel7456    
Kolecko, jak vyvrtáš najednou díru pro ložiska kliky, která je zevnitř osazená :-D:-D
 
 
Datum: 18. ledna 2013 21:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kartery se obrábí v páru, díry na ložiska jsou svrtávané najednou, tim je zajištěná souosost těch protilehlých děr na ložiska. U nepárových tam může být rozdíl a pak se to může lehce křížit a to dělá bordel...
 
 
Datum: 18. ledna 2013 20:54
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
zdravim, potrebuji poradit jakym nejlepsim zpusobem nanytovat plech místo prepazky u zapalka. ? Svarovani pry neni zrovna nejlepsi moznost, je to pravda ? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2013 10:39
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel13882    
Vyrobit jsem z AL chybějící kousek a nalepil silikonem. jezdí už 3 roky bez problémů.
 
 
Datum: 20. ledna 2013 10:39
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
toš dik
 
 
Datum: 19. ledna 2013 22:56
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
No vidím, že Ti nigdo moc radit nechce!Aspoň jak přesně.Já bych to snýtoval s maximálňú přesnosťúl!Toš tak!
 
 
Datum: 19. ledna 2013 18:24
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
bez sebemenších problémů to jde svařit
 
 
Datum: 18. ledna 2013 23:54
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
no to bych rekl taky ale jestli by mi nekdo poradil jak presne abych to jeste vic neznicil
 
 
Datum: 18. ledna 2013 20:59
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj lukasi!Jé bych řekl, že nejlepší zpúsob bude asi nýtama!
 
 
Datum: 18. ledna 2013 20:30
 
 
 
 
Jméno: babettakpv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj ahoj, jsem novej fanda do Babetty z Prostějova. Je tu někdo podobnej z okolí? Budu rád když najdu někoho na společné vyjížďky a tak. Kdyžtak mail: Petrhajek88@gmail.com odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2013 20:09
 
 
 
 
Jméno: babettakpv      E-mail:      IP: uživatel14292    
PEPAS: Ozvi se mi na mail Petrhajek88@gmail.com
 
 
Datum: 19. ledna 2013 20:09
 
 
 
 
Jméno: pepas      IP: uživatel14998    
Já take mám babetto, bévám v Plomlově, kósek od Prostějova.
 
 
Datum: 19. ledna 2013 19:19
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
ja sem z jeseniku a mam taky babettu na pojezdy,pokud to pro tebe neni daleko mužeme se domluvit,na babettě cesta asi 4-5 hodin :-D
 
 
Datum: 18. ledna 2013 22:59
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
zduř nevite kterej odstín RAL byla ta světlejší červená na pionýrech RAL 3024 nebo 3026? Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. ledna 2013 20:11
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
origo jawácká je 3004 ale nevim zda je to ona
 
 
Datum: 18. ledna 2013 20:11
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel12772    
Zdur draci, mam dotaz na STANDU, delas vybrusy valce na Jawu 50 a upravy hlavy? Jestli jo, tak mi prosim napis za kolik by to bylo. Dik :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2013 6:42
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel14997    
Ozvi se mi na mail prosím. Díky
 
 
Datum: 19. ledna 2013 6:42
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Pavle!No dybys byl co k čemu a přečtl si sem tam nejakej dotaz, toš o Standovi budeš vědět úplně fšecko a mohls mu napsat přímo!Toš tak.
 
 
Datum: 18. ledna 2013 20:26
 
<  363  364  365  366  367  368  369  370  371  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 16.06.2025 5:02:48 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu