Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj lidi, chtěl bych se zeptat, jestli se rycinový olej rozpustí v e85.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2012 14:13
 díky moc.
Datum: 30. května 2012 14:13
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
 pokud nebude obsahovat vodu tak zcela určitě, rycín se rozpouští i jen v samotném lihu. Pokud tam bude voda tak se to vše zakalí do běla a olej sedne na dno
Datum: 29. května 2012 22:47
 Zdar, mám tu další šílený dotaz. Chtěl bych ze stadiona dostat co největší výkon, avšak při stejných maximálních otáčkách(chci aby dlouho vydržel). Počítám s hafokanálem, jen lehce sníženou hlavou, klapky na sání a pak šílenost na kterou se chci zeptat. Vím, že to co chci, jde udělat laďákem, ale proč to dělat jednoduše,že? Kdysi dávno jsem viděl lodní motor ve dvoutaktu a měl mechanicky poháněnou klapku nebo šoupě ve výfukovém kanálu, nemáte s tím někdo nějakou zkušenost? PS: Přemejšlím mít kliku naloženou v oleji(nebo mazat tlakem) a hnát tam směs lysholmovo dmychadlem a samozřejmostí bude nepřímej vstřik, protože s karbecem by to nefungovalo.) PPS: Lampy jedou....
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2012 16:46
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel12237
 Předně je třeba si uvědomit, že opotřebení není závislé pouze na otáčkách. Pokud zvýšíš výkon a nezvýšíš otáčky (což je asi to nejobtížnější ladění), narostou měrný tlaky a zatížení do nepěkných hodnot - vydírání ložisek, deformace součástí atd..
Pokud chceš maximální výkon, pak zapoměň na životnost... tak to prostě je, smiř se s tím.
Datum: 30. května 2012 16:46
 o perpetum mobile se snažilo mnoho lidí a prd.z malého motůrku dostat největší výkon při zachování stejných max otáček a životnosti je nemožné.u mech dmychadel je taky rozhodující příkon který nebývá zrovna malý.myslím že vše již bylo vymyšleno
Datum: 30. května 2012 9:20
Jméno: toreto801
IP: uživatel13229
Posl.aktualizace: 01. června 2012 14:30
 cu odkut jsi toreto801?
Datum: 01. června 2012 14:30
 Každou chvíli je v inzerci vidět i za 3000 s papírama, tohle je nereálná cena od nějakého maňase. když se poptáš známích , třebas to ho někdo nechá za odvoz. Já minulý měsíc dostal 2 asi v takovém stavu jako z inzerátu za lahev rumu
Datum: 01. června 2012 12:42
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 jo taky mám doma hromadu nd hlavně plechy a za tu cenu bych dostal víc i ve sběrně ale takovej blázen abych to vyhodil nejsem tet se snažim prodat fichtla 21 je to skládačka zapojená jen aby to jelo a ani za 800 to nikdo nechce a místo taky neni
Datum: 30. května 2012 20:34
 taky mám doma horu už jsem uvažoval že ty díly poprodávám jenom tak ale za ty prachy je mi to fakt líto a to uiž mi dochází místo a furt je toho všude tolik ted mám doma cca 5 fichtlů v rozebraném stavu z dalšíma min 2 motorama 2fichtly pojízdné ale jak říkám za ty prachy to rači nechám zreznout
Datum: 30. května 2012 7:24
 Příklad: Chtěl jsem si kupovat simsona a pojízdnej simson v good stavu od 10 tisíc .. hrůza děs .. ok kdyby tento pincek fakt dobře jel, pružil, neměl vakly v kolech apod. tak i 2000kč, ale jak není s papírama tak nic .. jawa 20 s dobrým motorem, s tlumiči, se vzorkem, s přijatelným lakem a neorezlá svítící , za tu bych dal i těch 4000-4500, protože vím že je tam vše ok a nemusím měnit moc dílů když to kupim .. ale je to na tobě .. příklad: lepší stav, s tp i stk a levnější http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/625509-50-20.html
Datum: 30. května 2012 7:02
 Já bych to taky za tak málo neprodal, ale prostě takové jsou ceny, takže pokud mám místo, neprodávám nic, je to škoda a nevyplatí se to. A že na inzercích se objevujou vyšší ceny ještě neznamená že se to za tolik nakonec prodá.
Datum: 29. května 2012 23:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo začni já toho mám doma taky plno a lidi co mi za to nabízejí 500-1000 rovnou posílám někam už jen proto že strávim 2 dny tím než to vyčistím a poskládám
Datum: 29. května 2012 22:48
 Za 3000 koupíš pěkného i s papírama. Já asi začnu skládat podobné bastly ze zbytků co mám doma a prodávat za těžké prachy, to bude byznys...
Datum: 29. května 2012 22:37
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tady plácáte 500-1000kč a kdy jste naposledy viděli na inzerci pionýra za 1000kč?já už teda dlouho ne a sám bych ho ani za tu cenu neprodal,ten kluk bydlí 8km ode mě ale neznám ho tak nemůžu moc posoudit,uznávám že 4 500 je moc ale myslím si že za 2 500-3000 by to nebyl špatnej kup
Datum: 29. května 2012 22:25
 Nejde o to kolik do toho vrazil, ale jakou to má hodnotu. Prostě musíš počítat s tím, že se ti nikdy nevrátí to, co do pionýra narveš, a to neplatí jenom pro fichtly samozřejmě, to platí obecně. Jinak dej mi kontakt na kámoše, já mu něco prodám, takoví zákazníci jsou vždy vítáni...
Datum: 29. května 2012 22:12
Jméno: toreto801
IP: uživatel13229
 no můj inzerát to fakt neni, ale kámoŠ koupil za 5litrů uplně zbastlenýho, tedle náhodou vipadá podle toho co tam píŠe dobře.. proč by to prodal za 1500 když v tom má 5tisíc..? ale asi neberu no.. díky za názor..
Datum: 29. května 2012 22:03
 Když nemá TP a je v takovém stavu tak to určitě nemá cenu 4500 .. tak 1500.. za mně nebrat.
Datum: 29. května 2012 21:38
Jméno: wqq
IP: uživatel13045
 Reklama na vlastní inzerát..? ..Za 4500 bych to nekoupil ani s papírama...
Datum: 29. května 2012 21:30
 To skoro vypadá, jako by si tady někdo dělal reklamu, protože o tomhle nikdo nemůže uvažovat to koupit za 4500 bez papírů v takovém stavu... Realná cena 500 - 1000 Kč
Datum: 29. května 2012 21:25
Jméno: Karel
IP: uživatel13857
 Předražený hnus..
Datum: 29. května 2012 20:59
 upřímě.. to co píše mě nězajímá.. na pohled je to hnusný šrot... prostě hrůza.. za 500 max a jeste by musel naplnit nádrž
Datum: 29. května 2012 20:52
Posl.aktualizace: 29. května 2012 22:33
 Aha, díky za info. Já bych ho chtěl na stroj co by měl mít max kolem 9500ot/min v tahu, takže nic moc krutého a neplánuju jezdit nějaké vytrvalostní závody, jenom nějaké menší, třeba půl hodiny v plné zátěži. Líbila se mi myšlenka, že bych ho mohl později použít na jiný stroj i se světly, ale teď nevím teda. Vím o tom, že některým lidem se to roztavilo a to bych zase nerad... Co bys poradil Stando, bude stačit to se světlama?
Datum: 29. května 2012 22:33
Jméno: standa
IP: uživatel13858
 Je v tom kurva rozdíl. To bez světel je stavěný tak,aby se míň hřálo a vydrželo víc-pravej závodní motor.....ono totiž to vape se světlama se umí na krutym závoďáku roztavit...na upravenou seriovku stačí obyč se světlama....taky ho mam....no problem
Datum: 29. května 2012 22:14
 Jo, to jsem si myslel, já světla nemám, ale jde mi o to proč bych si měl koupit dražší zapalování bez světelný cívek, když můžu u toho levnějšího ty dráty na světla ukostřit a bude to fungovat stejně a v budoucnu to můžu použít třeba na jiném stroji se světly. Nebo to fungovat stejně nebude?
Datum: 29. května 2012 21:01
 ta dražší verze nemá světelné cívky
Datum: 29. května 2012 20:26
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 zdravím, dnes jsem složil motor na pionýra, ale neměl jsem shodné kartry tak jsem dal každou půlku z jiného motoru , zkoušel jsem je na sebe a to seděli pěkně,ale jak jsem složil celý motor tak jsem zjistil že se mi strašně ztuha očí klikovka, myslíte že by to mohlo být tím že nejsou ty kartry shodné,? nebo ještě jedině tím že mám každné ložisko od jiného výrovce, tak mi prosím poradte díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2012 17:55
 při složení motoru je potřeba kliku axiálně vystředit.... dotahni bloky šroubama a ložisko v bloku který jsi nasazoval prašti do vnitřního prstence přes nějakou pevnou umělou tyčku... různě to poklepávej a uvidiš že pujde jak hodinky
Datum: 30. května 2012 17:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 už jsem složil asi 3 motory co měli každej kartr jinej a jezdili docela dobře ani jsem nějak nepocítil že by byl každej jinej
Datum: 30. května 2012 14:40
 to že se točí ztuha může být způsobeno třeba tím že ti klikovka dře o jednu stranu a na druhé má volno že šla přez jedno ložisko víc ale to jestli sopu kártry shodné nemá vliv mám motor co má jeden kartr z 05ky a druhý z 21ky a jede to
Datum: 30. května 2012 7:34
 Čus chci se zeptat čím to je když mi teče benzín přes karbec a pořád to přetýká .
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2012 20:02
 Koukni se na plovák  a na plíšek a ventilek ve víčku nejčastěji to bývá tím =)
Datum: 29. května 2012 20:02
Jméno: Marek
IP: uživatel5626
 mám dotaz když mám píst na fichtla dělanej na tři kroužky ale chci dvoukroužek vadi to necemu kdyz tam ten treti nebude? jako esi tam nebude necemu vadit ta drážka pro něj...
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2012 21:41
 Buď na 3 kroužek dej tři kroužky a nebo sežeň 2kroužkovej píst a nemusíš mít obavy..
Datum: 29. května 2012 21:41
 Tak jezdil můj kámoš  přesně jak píše tady pode mnou do kopce za tím běhal  a po rovince tak 30-45 víc ani ťuk  kup si 2 kroužek je to investice 200cca a 10 minut práce
Datum: 29. května 2012 20:04
 Hele udělal sem to tak, páč sem všechny zlámal a fichtl vůbec neměl sílu, z kopce se z něj dala vytáhnout oviklá rychlost, ale do kopce nejel ani na jedničku (nedoporučuju) !!!
Datum: 29. května 2012 20:01
 no tak když to tak chceš tak se aspon pokus vytáhnout zámek, aby ti při jízdě nevypadl. ale je stejně nejlepší si koupit novej..
Datum: 29. května 2012 19:32
 zdar mam u motorkary nvm co je to za motor nejakej německej podobnej simsonovi a když sundam hlavu tak je na valci před nim ttakova olejova skvrna asi 5mm vadí to nejak nebo ne ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2012 12:48
 není to tenhle motor ??
http://zuendapp.blogsport.de/2009/09/14/neue-zuendapp-c-50-sport-impressionen/
tady by mezi válcem a hlavou mělo být těsnění, asi hliník, či co to je za materiál. Ale to zabroušení brusnou pastou na ventily by mělo také stačit. případně zkontrolovat dotažení hlavy, jestli jen není volná
Datum: 01. června 2012 12:48
Jméno: libor1
IP: uživatel1237
 já to pochopil tak, že ne ve válci,ale jako na žebru když je sundaná hlava a to by znamenalo že netěsní hlava,taky sem to měl na fréze Forshritt co má motor ze síma S51, stačí koupit brusnou pastu na ventily (někde v mototechně) a zabrousit, dělal sem to tak i ufichtla a dokonce i na ventilech u starýho kompresoru a paráda
Datum: 31. května 2012 17:37
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel13861
 ? olejová skvrna ve válci? ta tam nemá co dělat tak se musí vypálit při jízdě ale když to máš rozdělaný tak to utři. ale nevym kde se ti tam mohla vzít to nemá logiku.. teda jestly sem dobře pochopil tvůj dotaz...
Datum: 30. května 2012 8:33
Jméno: Chelios
IP: uživatel723
 Zdravím chlapi,
nejde mi seřídit za boha předstih... Mám motor z 20ky, ale válec sem měl v prdeli, tak jsem musel dát z 05 a za boha mi nejde seřídit předstih. Ať dám správnou hodnotu (2,3-2,6) nejede a podle oka a jakýmkoli seřizování nejde nastavit a když jedu a jakš takš to mám seřízené tak to jede tak do 2500ot/min a pak přestane táhnout a začne prdět a vynechávat... při nízkých táhne dobře.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2012 18:50
Jméno: Chelios
IP: uživatel723
 Má menší kanálky i ..
Datum: 15. července 2012 18:50
Jméno: zaxis
IP: uživatel14094
 válec na jawa 05 je na nic má malí přefuky takže málo jede
Datum: 07. července 2012 19:18
 Čus to mě u 05 dělalo taky.Bud máš na kladívkách pecku a nebo moc velký odtrh.nejdřív zkontroluj kontakty,očisti a potom dej odtrh malej třeba 0,3 mm a předstih dej 1,8 a potom zkus třeba 2,2 atd a nebo zas dej větší odthr třeba 0,4 a nebo 0,5 a předstih 1,5.Musíš zkoušet.Taky odtrh na svíčce 0,4 atd
Datum: 05. června 2012 23:26
 snad to nebude off topic
my jsme na 21 davali 1,6 a na 05 se dava opravdu vic
Datum: 30. května 2012 1:10
Jméno: Chelios
IP: uživatel723
 Jawa 46: Tak to nevím, kde si to vzal  Myslím, jestli se nepletu na 21 1,5-1,9 a 05 má větší ještě a né menší
Datum: 29. května 2012 22:50
 To mě nepřekvapuje když ani nevíš hodnoty.. je to 1,2 - 1,5mm před horní úvratí, je předstih u pincka
Datum: 29. května 2012 20:11
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Zdarec, vyměnil si i hlavu ? Předstih se dává podle hlavy ...
Datum: 29. května 2012 19:54
 mohou to dělat gufera na klice
Datum: 29. května 2012 17:33
Jméno: erik
IP: uživatel10034
 Čau, potřebuju poradit, včera jsem na mustangu měnil spojku a ted vůbec nazabírá :/ nevíte někdo co stim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2012 16:14
 seštelovat tím šroubem co je dole pod lankem spojky . Povolit nástrčkovým klíčem a seštelovat toho červa .
Datum: 29. května 2012 16:14
Jméno: SDH Snopoušovy
IP: uživatel13854
 Ahoj všem vlastníkům Fichlů . Zveme Vás na 8 .Fichtl slet Snopoušovy okr. Plzeň jih konaný 16.6.2012 . Začátek od 14h. ( spanilá jízda, soutěže,grilovačka,večerní zábava) více na http://www.jawa.xf.cz . Těšíme se na Vás . akci pořádá : Sbor dobrovolných hasičů Snopoušovy
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2012 16:05
Jméno: Mustanger
IP: uživatel13828
 Dobrý den chtěl bach se zeptat jestli ke spanílé jízdě potřebuji fichtla na papírech diky.
Datum: 30. května 2012 16:05
 čau dračci  mam upravenej valec vrtani je 40,50mm a je upravenej saci a vyfukovej kanalek a chcu se zeptat jestli tam možu dat hlavni trysku 70 neni to malo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2012 17:47
Jméno: libor1
IP: uživatel1237
 doby: já mám taky úpravu od standy a dá se říct že mám tak nějak doladěno ale fakt to chce vychytat a ladit a ladit ať to je conejlepší, a karburátor a sání(filtrbox) to neni zrovna sranda,fakt si pohrát s tryskama, já třeba tak ani neměl problem s hlavní tryskou, ale s volnoběhem(origo karbec) a po delší době vyřešíno, teď chci konečně po dlouhý době pořešit výfuk  , protože mi to docela solidně jede i s mírně upravenym seriovym výfukem
Datum: 31. května 2012 17:47
 takže ho nenaladim přesne ?? .. ješte sem přemyšlel z jawy 90 tam tam je asi 20 mm ale nikde ho nemožu sehnad kompletni tak chodim jednou za tyden na vrakovište a podivam se jestli tam neco neni zatim štesti moc nepřeje
Datum: 30. května 2012 16:37
Jméno: standa
IP: uživatel13860
 To je čistě na tobě,když dáš čínu 19mm tak dáš čínu...já to za tebe ladit nebudu
Datum: 30. května 2012 7:00
 psals že je lepši jinači ale vadilo by hodne kdyby sem ho tam dal
Datum: 30. května 2012 6:25
 standa: ano su to ja nechtel sem otravovat ale to by asi nevadilo  jo poslal a všechno je v pohode Motor uš je složenej a v sobotu nebo pondeli chcu aby zavrčel.. a kdyš uš tady ti pišu tak se chcu zeptat jestli tam možu hodit karbec z minibike dyštak by sem ti pak poslal odkaz na email
Datum: 30. května 2012 6:22
Jméno: standa
IP: uživatel13855
 Danek Müller? dan23cz? Jestli ano,tak proč mi nenapíšeš mail? A návod jsem ti snad posílal,ne? Něco je špatně? .....jestli se pletu tak sorry,tipuju pouze podle pravopisu a větný stavby....
Datum: 29. května 2012 19:23
 jo diky  no chvilku to necham na te 74 aspon tech 50-100 km zajet a pak temu přitopim
Datum: 29. května 2012 17:25
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Zkus tu 74, poznáš to tak, že s velkou tryskou ti motorka tarokuje (ve vyšších otáčkách jakoby vynechává, nejde pravidelně), s menší tryskou se to zlepšuje. Až to pojede nějak normálně, dej tomu někde na dlouhé rovince nažrat, pak to hned chcípni a jukni na svíčku, měl by mít cihlovou barvu, když bude černá, můžeš s tryskou dolů. Vůbec je tryska docela dobrý ukazatel bohatosti směsi.
Datum: 29. května 2012 16:19
 Bakoun: a od jake mam asi začit aby sem nemusel kupovat hodne asi od 74 ? a jak poznam ktera je spravna? (v ladeni motoru su levej jak moje leva tkanička na prave strane)
Datum: 29. května 2012 15:47
 Marcel: Jsou to machři, řikáš? A teď mi vysvětli, jakto, že máš stejnej mail, jako je uveden v kontaktech na těch stránkách? Trochu tady smrdí samochvála, stejně jako v té vaší diskuzi, kde si sami přidáváte příspěvky, abyste si je pak mohli pochválit. Kvalitu vašich úprav posuzovat nebudu, umim akorát sériovky a speciály jdou mimo mě. Co však můžu posoudit, je kvalita vaší reklamy. Touhle hnusnou samochválou a věčnym vkládánim tohohle odkazu do příspěvků spoustu lidí akorát tak naserete...
Datum: 29. května 2012 14:59
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Na mě teda moc dojem neudělli, těžký rámy z pitbiků nebo krosek, reference pořádný žádný, na závodech jsem s nikým, kdo by od nich cokoliv měl, nemluvil, na maily pořádně neodpovídají, o výkonech ani zmínka...
Datum: 29. května 2012 12:53
Datum: 29. května 2012 12:26
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 To ti nikdo neřekne, musíš vyzkoušet, začni od větší a jdi dolů...
Datum: 29. května 2012 12:26
 a ješte sem zapomel je tam jednokrouškovej pist a fitl a vyfuk mam zatim origo na zabech
Datum: 29. května 2012 12:17
Jméno: Krojda
IP: uživatel13852
 Zdar draci,nevíte kde sehnat nějaké plánky na sestavení píšťalového výfuku nebo aspoň hikone.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2012 11:58
 Čau draci. Dostal jsem nový tachometr na Jawu 20. Tento tachometr je v mílích a nikdy nebyl použit. Zajímalo by mne jestli potřebuje nějakou údržbu. Nechci aby mi při rychlosti 40km/h a více rafička létala sem a tam jako na starém. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2012 12:51
 udržba tachometru není prakticky žádná. To lítání dělá špatný náhon 80%, ve zbylych 15% šnek u zadního kola, těch 5% je na tachometru.
Datum: 01. června 2012 12:51
 no tak ve večině připadu je to nahonem tachometru ale aj nekdy šnekem nebo tim tachometrem
Datum: 29. května 2012 20:43
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to nění pravda může to dělat i tachometr
Datum: 29. května 2012 15:43
 to litani ručičky neni to tachometrem ale nahonem na tachomert
Datum: 29. května 2012 12:23
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 čau hele co to znamená když na škodovce 105 z volnoběžných otáček prudce přidám plyn až doplna tak v první moment prostě motor jakoby vynechá a pak vyletí do votáček prostě určitě víte oco ne  prostě se tomu řiká že to má díru jak prudce přidám uplně doplna tak to vynechá ale když přidám plyn tak na půl tak to neudělá musím nato uplně dupnout poradtě jak to mám odstranit ??? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2012 23:30
 druhá klapa se ti z volnoběhu neotevře,jen v zátěži a po mechanickém odblokování první klapkou.ale ten injektor taky může dělat paseku
Datum: 29. května 2012 23:30
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 nebo ti vázne druhý stupeň a nebo nefunguje akcelerační pumpička
Datum: 29. května 2012 13:14
 vynechávající svíčka ,zap kabel,víčko palec,předstih,vymrdaný karbec na klapkách,základní nastavení klapek,seřízení směsi na volnoběh anebo taky volná vodítka ventilů.
Datum: 29. května 2012 11:41
Jméno: K@rlos
IP: uživatel13831
 Zdravím, nemáte někdo vyzkoušenou tuto sadu? Jde mi o životnost, výroba zřejmě Čína/Polsko. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2012 14:49
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 jak bylo řečeno, vys.r se na to, polaci nemaj slicovane kanaly,... takže jdi do výbrusu a nevyšmlej, jsou to jinak vyhozeny penize za tohle
Datum: 29. května 2012 14:49
Jméno: K@rlos
IP: uživatel13831
 Právě jsem přemýšlel, výbrus s novým pístem a kroužky vyjde skoro na to samý, tohle ,,by mělo" mít lepší výkon,ale obávám se tý životnosti  Polákům nevěřím nic....
Datum: 29. května 2012 12:04
Jméno: mastnatyc
IP: uživatel10415
 Ty penize strc radeji do vybrusu zaplatis neco kolem 500kc a budes mit vybrouseny valec, pist, a krouzky. Polaci sou horsi jak Cinani
Datum: 29. května 2012 11:30
Jméno: K@rlos
IP: uživatel13831
Datum: 29. května 2012 11:07
Jméno: yamaha tdr 125
IP: uživatel9691
 cus draci vim ze to semka vubec nepatri ale chtel bych se zeptat se se jmenujou ty gumicky na chyceni plastu sroub,matka,gumicky se se ji rika nebo link na koupe.diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2012 21:36
Jméno: karel
IP: uživatel1337
 Mám takovou prosbu. Nevíte někdo, jak se jmenuje tato písnička ve videu - 3:03 mnohokrát děkuji. rnhttp://www.youtube.com/watch?v=hTGQam_BsTA&feature=related
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2012 22:23
Jméno: karel
IP: uživatel1337
 díky
Datum: 29. května 2012 22:23
 http://www.youtube.com/watch?v=Ejm6jn9AFA0
Datum: 28. května 2012 21:27
 ahojte draci, udělal jsem na svém mustangu celé GO motoru, a vše je OK, jenže s filtrem nechce jet, když ho sundám tak to jede v poho. Tak prosím poradtě, s punčochou na sání to není ono  Tipuju to na karburátor popř. jeho nastavení...
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2012 17:01
 OK, zkusím vyměnit trisky. Jinak airbox s filtrem jsem zkoušel dávat jiný a bez výsledku
Datum: 29. května 2012 17:01
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 tak buď to může být ucpanej filtr nebo tak krabice ve které ten filtr je. pak to může být moc velká triska. jestli jsi ji čistil ocelákem nebo něčim podobně tvrdym, tak kup novou tisku. třeba ti to pomůže
Datum: 29. května 2012 10:24
Jméno: radek
IP: uživatel12352
 vyvrtej do plastu větší díru
Datum: 29. května 2012 9:14
Jméno: dacek
IP: uživatel9474
 Ahoj draci chci se zeptat budu si dělat řidičák,no prej se jde když řidičák uděláte tak prej se to dá zaplatit aby byl za 3 dny hotovej.Chci se zeptat jestli to někdo zná nebo to tak někdo udělal. Díky za odpovědi mějte se a HLAVNĚ JEZDĚTE
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2012 11:00
 nevyplatí se do já ho měl hotovej po tejdnu ale nechtěli mi ho vydat, ale nakonec mi ho dali
Datum: 11. června 2012 11:00
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo přesně musíš už mít nějakej řidičák a nemá to cenu já dělal 2x papíry a vždy jsem je měl za 10 dní
Datum: 28. května 2012 21:22
 zdarec abys to měl rychleji tak musíš něco připlatit ale to si můžeš dovolit pokud už na něco řidičák máš, takže pokud děláš první tak si musíš počkat ta doba je kolem 2 týdnů. Já jsem ho měl za 7 dní - zrovna nebyl nával na úřadech
Datum: 28. května 2012 20:41
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 na žádosti o řidičák si můžeš zaškrtnout možnost aby ti ho vystavili už do sedmi dnů, za což se ale platí 500. normálně mají lhůtu asi 20 dní a to stojí jen 50Kč a z vlastní zkušenosti vím že to mívají hotové už do dvou týdnů. raději si tu chvilku počkej, benzín je drahý takže každá koruna dobrá
Datum: 28. května 2012 20:41
|



|