slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  553  554  555  556  557  558  559  560  561  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
Zdar všeci draci, chtěl bych veřejně poděkovat Standovi Hrbkovi, který mi dělal úpravu válce. Fichtl jede tak jak sem ho jeste nikdy nezažil a to se seriovým karbcem a origo výfukem. Fakt bomba díky STANDO !!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2012 8:42
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12925    
jo a jinak k těm úpravám - Stando, jak píšeš že bude zapotřebí zvětšit volnoběžnou trysku, tak jsem naopak musel skusit menší, protože to nedělalo dobrotu, zatim to vypadá že 35 VT bude akorát, jinak vše OK, téměř doladěno, časem zkusim vejfuk, teď tam mám origo doutník jedna přepážka upravená a taky to neni špatný, a taky sem zkoušel karbec ze síma jelo to, ale nebylo to vono a docela se sere a rád ucpává
 
 
Datum: 09. dubna 2012 8:42
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12925    
já mám kladívkový zapalování a na tom mám připojenej tyrystor - paráda jiskra je pěkná i při malym šlápnutí, pěkně mlaská a kope jak blázen, svíčka pěkně cihlová,
 
 
Datum: 09. dubna 2012 8:34
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
Ja používám origo kladívkový a v poho zatím stíhaj, dal sem na standovu radu dát nové a upe zatím v poho stíhaj ;-)
 
 
Datum: 07. dubna 2012 21:40
 
 
 
 
Jméno: Lite      IP: uživatel11057    
Draci jaky pouzivate zapalovani? Jinak je fajn ze tady napisete svoje zkusenosti aspon ostatni kteri o necem takovym premysli vedi vis ;-)..
 
 
Datum: 07. dubna 2012 20:48
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
bublinu výfuku nazýváme s klukama tu rezonanční část (kužel, válec, kužel), která je podobná splasklé bublině, tak odtud
 
 
Datum: 07. dubna 2012 13:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13560    
Já předpokládal,že je to nějaký slang pro resonanční výfuk....možná dokonce výfuk dělaný "hydroformingem".....kdo ví....necham sem překvapit.....
 
 
Datum: 07. dubna 2012 13:26
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Co to sakra je "bublina" výfuk? .)
 
 
Datum: 07. dubna 2012 12:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13560    
Děkuju všem. Dělam to spíš pro vás,než pro mě,abych z toho měl nějakej sakra velkej profit. Když poplatim náklady na vznik válce (vykouřená krabička startek,2 kafe,5 litrů nafty,výbrus,píst,kroužky,úprava hlavy) tak mi zbyde tak mizerně málo,že si za to du dát pivko a mam úplný hovno :-D Ale těší mi,že vdechnu "život" do něčí utrápený seriovky...nebudeme si nic nalhávat,prostě seriovej válec z fichtla je ubohej.....a hlavně co kus,to prasečina......ono jen když se všechno zarovná,spucuje,slícuje tak je za málo peněz hodně muziky.....a když se k tomu přidá milimetr sem a milimetr tam,tak z toho muže vzniknout zajímavá raketa.....a ve verzi 41mm to je už moc pěknej tahoun....válců už vzniklo možná deset (přestávám to počítat) a potěšilo by mi,kdyby někdo i ten "nejslabší" postavil na brzdu....a nebo holt budu muset časem já....Krátkým slovem ke komentářum. Libore,tvé hodnoty mi těší,přesně tak byl válec navrhnutý,dobrý průběh a trojka do 8000ot/min(kdybys tam narouboval lepší výfuk,tak se dostaneš dál)..... MaverickSK: Mirec,stále čekám,až se mi ozveš,jak to jede a koukám ty furt buduješ,buduješ....tak doufám,že bude vše ok,jako u ostatních ;-) Jakub236: Kubo o spojce jsem ti určitě říkal,je to průser,musí se přitvrdit a použít lepší/vhodnější olej jak PP80....dopředu ti mužu slíbit,že "bublina výfuk" a karbec z devadesátky tě posunou úplně někam jinam....jen bacha při ladění,nebude to prdel.....ať se daří chlapi!
 
 
Datum: 07. dubna 2012 10:54
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
Dělal živý válec, dělaný ne na závody, ale na silnici, jinak sem motor osadil na NSK ložiska, CKR ojnicu, a jinak nic víc, jinak co se týče montáže dal sem si záležet, a motor v pohodě naskočil při prvním startu a to sem tm měl ještě origo trysku, momentálně tm mám 72 a paráda, jezdím 13/55 a pohoda, motor je sice v půlce záběhu, ale už mu dávám kotel a zatím v pohodě, akorát spojka trochu začíná dělat bordel, na delší rovince v pohodě 75 a cpe se to výš, ale sem zvědav co s tím udělá "bublina" výfuk a karbec z 90ky, jinak plně doporučuji
 
 
Datum: 06. dubna 2012 22:19
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12975    
ahoj, já mám taky úpravu od Standy a je to fakt paráda motor je točivější a fakt jede, do benzínu dávám polosyntetiku a pohoda, navíc mě potěšilo zabíhání - fakt netrvalo dlouho a motor povolil a šel do otáček asi tak po 150 - 200 km, akorát mi chvilku trvalo než sem vyladil karburátor, ale teď už sem to vychytal, navíc sem na fichtla sehnal dělaný tyristorový zapalování a fichtl chytá napoprvý, odzkoušený mám i různě velký pastorky -s 11z. jede max 65 ale má sílu -na 1ku se narozjezd přizvedá přední kolo, a s13z. kolečkem jede kolem těch 75 - 80max.
 
 
Datum: 06. dubna 2012 21:40
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau jakub akú úpravu ti standa robil? ;-) Už mám tiež motor skoro dokončený a plánujem sa standovi ozvať :-) Vyladil si motor vpohode? Postrehol si niečo čo si motor vyžaduje viac než sériovka?
 
 
Datum: 06. dubna 2012 21:11
 
 
 
 
Jméno: v.vasek.b ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar komu z vas se povedlo ulomit start paku jawy 250 panelky :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2012 15:19
 
 
 
 
Jméno: v.vasek.b ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
normal jsem startoval a ono mi jí to nakoplo takže díra v bote a zlomena start paka
 
 
Datum: 07. dubna 2012 15:19
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel12547    
Jak sto udělal?
 
 
Datum: 06. dubna 2012 21:53
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Čus, mám ještě jeden dotaz. Tenhle stahovák http://www.fichtlkramek.cz/nahled/stahovak_rotoru_dynama_jawa_cz222.html se dá použít pro všechny rotory? Takže se dá použít na kejvačku, panelku, čezetu, novější hranatý motory atd. a je jedno jakej má dynamo výkon? Jestli 45W, 50W, 60W, 75W jo? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2012 20:20
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
presne na cokoliv co ma kotvu ktera na oko je stejna,,, jen neni na skutr prase,,,to je jinaci
 
 
Datum: 06. dubna 2012 20:20
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx      IP: uživatel13556    
čaute mám Fichtla 05tku koupil jsem ho nějak v pondělí nebo v úterý makal v pohodě ale dneska až teď k večeru když sem ho na neutral ohřál tak mi nedrží volnoběh celou dobu držel ale teď prostě když se ohřeje tak zdechne. A když povoluju šroubek na karburátoru tak stejně zdechne.. Nevím proč.. Nevíte někdo? Děkuju a přeju hezký večer:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2012 21:17
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx      IP: uživatel13556    
Jojo já se spletl já ho přitahoval
 
 
Datum: 06. dubna 2012 21:17
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel10563    
cus tak skus ten šroubek s pružinkou přitahovat a ne povolovat a skus taky vyčistit trysky
 
 
Datum: 06. dubna 2012 20:25
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Zdar, potřebuju poradit. Nemáte nějakej zlepšovák jak sundat válec? Je to u ČZ 477 a je tam snad přilepenej nebo já nevim :-D. Zatim mi to vždycky u jinejch motorek šlo sundat samo a tady jsem za to rval, jebal do toho ze stran a ze spoda palicí, zkoušel jsem to páčit jemně klíčem abych neulomil žebra a nic :-( Jak to sundaváte vy když to takhle nejde? Dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2012 9:37
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
mě se tohle stalo taky a vyřešil jsem to tím, že jsem odšrouboval štefty a s válcem jsem pootočil a pak se to uvolnilo a šlo to ven.....
 
 
Datum: 07. dubna 2012 9:37
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
No spíš tam tu brzdovku nalejt ze strany, jak končí válec a začíná kartr, protože píst tam chodí v pohodě, takže se to nemůže odlepit ze spoda od kartru. Možná to tam někdo napatlal silikonem, ale to by stejně takle moc nemělo držet. Nejdřív to teda zkusim nahřát, potom kdyžtak tu brzdovku. Jestli má ještě někdo nějaký nápady tak sem s nima :-)
 
 
Datum: 06. dubna 2012 22:05
 
 
 
 
Jméno: Tom559 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draku nalej tam brzdovku a nebo odrezovač ze zhora jestli nějak půjde a jinač bych vzal tvrdý dřevo a zkusil vypáčit ze spod,těžko říct to bych to musel vidět
 
 
Datum: 06. dubna 2012 21:31
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak s tím jsem se ještě nesetkal :-D :-D ale poradím ti skus to opatrně nahřát a pak by to mělo jít snadno ven ;-)
 
 
Datum: 06. dubna 2012 20:31
 
 
 
 
Jméno: Buvolos      IP: uživatel13426    
Ahoj, mám 2 dotazy. Má někdo z vás zkušenosti s mazáním řetězů přípravkem W5 z Lidlu? Někde jsem četl, že je to dobrá věc, někde zase, že ne. :-D A ještě taková strojírenská: Neví někdo, jak se odlévaly motorové díry např. u fichtla? (např. víko spojky). Předpokládám, že nejspíš tlakovým litím do kovové formy, ale rád se nechám opravit :-) PS. Nechci nic odlévat home-made, jen se ptám ze zvědavosti. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2012 20:14
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel12925    
k tomu lití podle chytré knížky první motory 550 byli lité do písku pak vstřikovacím lisem....pro uplnost je tam i poznámka že se na přaví i kuličkovali kartry....ale od jakých typu je mi nehasné---
 
 
Datum: 08. dubna 2012 20:14
 
 
 
 
Jméno: putin28 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sprej z Lidlu už ani zadarmo.
 
 
Datum: 06. dubna 2012 21:31
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
No já jsem ten sprej z LIDLu zkoušel na kolo a vydržel tam sotva jednu projížku. Po 60km začal řetěz už docela vrzat. Ostatní spreje vydržej třeba 250km. Takže za mě nebrat.
 
 
Datum: 06. dubna 2012 19:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sprej z lidlu by na fichtlovi fungovat mohl, na větší mašině odlétával...na řetěz používam tohle http://www.oleje-motorex.cz/sprej-na-motocyklove-retezy-motorex-chainlube-road-obsah-500ml-p-48.html . A odlitky na fichtlovi se taky podle mě lily do kokil...
 
 
Datum: 06. dubna 2012 18:57
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau, je pravda, že my ze na 2T nemělo jezdit z kopečka bez plynu? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2012 20:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
už stříkačkovej favorit vypínal vstřikování nad myslim 1500 otáček když nebyl sešlápnutý plynový pedál (jízda z kopce)
 
 
Datum: 06. dubna 2012 20:27
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
S tou fábií je to tak jak píše jakub236. Když se brzdí motorem tak se úplně zavře přívod paliva. To dělaj všechny auta se vstřikováním.
 
 
Datum: 06. dubna 2012 19:21
 
 
 
 
Jméno: jakub236      E-mail:      IP: uživatel13167    
je to dáno řídící jednotkou, která zavře přívody a maže pouze, tk bych to ja vysvetlil
 
 
Datum: 06. dubna 2012 18:02
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
a ještě mi to připomnělo..měl jsem dneska jízdu v autoškole, v nový fábce 1.6 diesel a jak sem jel z kopce bez plynu, psalo to spotřebu 0,0L / 100km... jakto? přeci i když je zavřenej plyn, tak tam musí jít trochu směsi co je na volnoběh ne?
 
 
Datum: 06. dubna 2012 17:51
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak tak...
 
 
Datum: 06. dubna 2012 17:42
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
že je to kvůli směsi (hlavně kvůli oleji).. když ti to z kopce točí třeba 6 tisíc, tak to teoreticky vůbec nemaže, nebo jen minimálně..
 
 
Datum: 06. dubna 2012 17:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V podstatě je
 
 
Datum: 06. dubna 2012 17:33
 
 
 
 
Jméno: marek_      IP: uživatel12922    
Zdar. Nevíte někdo číslo na JAWÁCKOU barvu??? Moc dík za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2012 17:41
 
 
 
 
Jméno: marek_      IP: uživatel12922    
Děkuju.
 
 
Datum: 06. dubna 2012 17:41
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli myslíš vínově červenou tak by to měl bejt odstín 8850 :-)
 
 
Datum: 06. dubna 2012 17:05
 
 
 
 
Jméno: Tom559 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci jaký je závit na čepu rozety u Čž 175/487 a ještě jaký je na osách kol???Podle mě na osách kol je M14 x 1,5 a u rozety typuju M20x1 tak neim.Pls poradte díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2012 17:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Oay M14x1,5...čep rozety má M20x1,5
 
 
Datum: 06. dubna 2012 17:40
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím. Mám dotaz na opravu magneta na pitbike.. Vypadá takhle: http://images.motoinzerce.cz/m/i/608/608043_4.jpg a nemohu ho sehnat. Jsou tam 2 prasklé magnety a nadzvedají plíšek který je drží, tim pádem šoupou o stator.. Mám ještě jedno magneto,stejný průměr jen místo 8 magnetů jsou tam 4. Napadlo mě buď magnety vzít z náhradního magneta a uříznout je na správnou délku a nahradit, nebo nechat tyhle a zohybané plíšky nahradit dlouhým ocelovým plátem, co by se dovnitř natáhl dokola a přidržoval tak všechny magnety.. Šlo by to nějak takhle opravit? Sehnat jiný magneto je fakt scifi... :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2012 9:08
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Střed rotoru je udělanej tak, že magnety jsou nalepeny,mezi jednotlivejma magnetama jsou jakoby gumove zarazky,do kterejch sou zasunuty kryci plechy co jsou pres magnety... Vcera jsem zkusil rozkuchat to vetsi magneto,osekat magnet,coz byl celkem horor,rezat to neslo,takze hezky po kousickach ulamovat.. nakonec sem ho udelal na stejnou velikost jako ten rozlamanej a dal ho tam.. tak uvidim,snad to bude fungovat,ale kdyz to fungovalo s magnetem na 4 dily,proc by to nefungovalo s timhle :-)
 
 
Datum: 07. dubna 2012 9:08
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel13222    
Vím že se to blbě shání. To že ti druhej rotor dře o víko zapalka v dotazu nebylo, ale střed rotoru jde přenejtovat.
 
 
Datum: 06. dubna 2012 20:42
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rada nad zlato :-D Precti si to znova jo? :-) Sehnat tohle magneto je nemozny, psal sem uz na vsechny obchody s dilama na ciny a nikdo to nema.. je to poloautomat 110ccm, neznama znacka, tyhle motory se davali do ATV jen s tim rozdilem,ze meli starter nahore a trosicku jine magneto (to se 4 magnetama co mam a trosicku sirsi,tudiz mi dre o viko zapalka,jinak bych ho tam dal) .Vnitrnosti jsou stejny
 
 
Datum: 06. dubna 2012 18:04
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel13222    
Tak vyměň celé magneto.
 
 
Datum: 06. dubna 2012 17:31
 
 
 
 
Jméno: Mišan      IP: uživatel12485    
Ahoj, chci se zeptat, jestli musí být nahřátý píst, když do něho chci vsunout čep a připevnit ho ke klikovce. A jestli ano, tak jestli můžu použít k nahřátí horkovzdušnou pistoli, nebo ho můžu dát do trouby nahřát. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2012 18:15
 
 
 
 
Jméno: Mišan      IP: uživatel12485    
Díky moc... nebyl jsem si jistý... kamarád mi říkal, že při opravě motoru píst jen ,,vložil,, To se mi nechtělo zdát, člověka to uplně zmátlo, tak sem se ujistil... Mám válec po výbrusu, starý čep jsem vylisoval. Mám štěstí, že jsem natrefil na jeden z těch kvalitnějších pístů, které se musí zahřívat... Zahřál sem píst pistolí, čep zmrazil a spasoval bez větších problémů.
 
 
Datum: 07. dubna 2012 18:15
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ked rozoberám motory po desattisíce km musím piestný čap vytlačit stahovákom piestných čapov, a ked si kúpim fungl nový replikový piest tak pri zlozeni tam natlacim čap prstom, tak ako to bude vypadat po desattisíce km? naklonim motor a vypadne čap? http://fichtljenco.rajce.idnes.cz/piest/
 
 
Datum: 07. dubna 2012 9:23
 
 
 
 
Jméno: Jenda      E-mail:      IP: uživatel9410    
Poslední dva výbrusy sem tam dal čep prstem.A vše nové.Před lety jedině náhřát,jinak se tam prostě nedostal.Osobně si myslím,že to taky nevydrží,ale co můžem jako odběratelé dělat? Kde se dá koupit ta stará česká kvalita,když dneska je všechno od jinud a k hovn... ? Je zajimavé,že když sem vyhledal starej čep,tak bych ho musel nahřívat abych ho dostal do nového pístu a novej čep tam šel prstem.A takhle je to skoro se vším co se dneska koupí.Například klika,ta se vyplatí renovovat stará původní.Spojkové lamely to samé,vyplatí se dát do nich korek.Možná že se to prodraží,ale zase se to odmění na životnosti.Další příklad,řetízek ke spojce,novej je vytahanější než ten starej původní,kterej má odlítáno 30 tis. km Před rokem sem si koupil nové šoupě a ani sem ho nemohl dostat do karbecu jak bylo špatně opracované a to nemluvím o tom,že vážilo sotva 5 gramů i s jehlou. Prostě ta čína a bulhaři a madaři to nás zničí.Jsem neštastnej když mi odejde stará věc a nejde nijak opravyt,jelikož vím,že takovou kvalitu už si nekoupím.
 
 
Datum: 07. dubna 2012 8:39
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12975    
dělám teda fichtly už nějakej ten pátek ale nikdy když sem měnil píst tak tam nešel prstem, ale vždycky nahřát, a někdy sem dával dokonce i čep do mrazáku, přesně jak píše Lukys
 
 
Datum: 06. dubna 2012 21:52
 
 
 
 
Jméno: Lukys      IP: uživatel13557    
ale chlapi, od jakživa se píst nahřívá a čep pokud možno zmrazuje, kde se slyšeli že to má jít jenom palcem? to měl někdo už hodně vychozenej píst ne? :-D kdyzby to tam šlo palcem tak se to oko pro čep vychodí tak rychle že byste písty měnili každejch 100km
 
 
Datum: 06. dubna 2012 20:51
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je dost smutné ze tie dnesné piesty majú docela nahovno vypracovanú dieru pre piestný čap, originalne to má ist iba ked piest nahrejes
 
 
Datum: 06. dubna 2012 20:19
 
 
 
 
Jméno: Mišan      IP: uživatel12485    
Díky... ptám se, páč se mi tam ten čep jen tak nepodařilo vsunout. Takže nahřát. Dík
 
 
Datum: 06. dubna 2012 20:06
 
 
 
 
Jméno: Jurys      IP: uživatel12427    
staci akorat promaznout nejdrive olejem a jede to samo ;-)
 
 
Datum: 06. dubna 2012 18:27
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Dříve nebyla tak vyspělá technologie aby vše bylo tak přesné jako dnes a proto píst byl festovej a čep se tam palcem jen těžko dostal.Jsou na to stahováky.Pokud ti tam nepujde volně,tak ten píst opravdu nahřej,pak tam půjde prstem nasunout,ale musíš bejt rychlej,aby se ti neohřál od pístu čep.Pak by ti tam šel hůř.
 
 
Datum: 06. dubna 2012 16:32
 
 
 
 
Jméno: přemysl      E-mail:      IP: uživatel13452    
Co je to za blbost kdes to slyšel píst se nenahřívá čep by tam měl jít vsunout palcema jenom zajistíš segerovkama
 
 
Datum: 06. dubna 2012 16:08
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
zdarec hele vyplati se koupit novou klikovku ? opravit starou to je ojnice je cca 600 + přelisování+pošta to je tak 1200 .. a za 1200 koupim novou kliku na jehlách .. co je lepsi ? mam doma asi 5 klikovek co maj velkou vuli na ojnici dík ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2012 21:35
 
 
 
 
Jméno: Tom559 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nikdy bych si nekoupil tu novou klikovku ikdyž na obrázku vypadá pěkně ale už to nebude z tak kvalitního materiálu,rači zrenovuj tu starou bude to 3x lepší než kupovat tu novou kdo ví odkad je bych se ani nedivil kdyby byla z polska.Mě vyšla s ojnici CKR a novýmy čepy + vycentrování a vyvážení a vyšla mě tas klika kolem 1200 kč
 
 
Datum: 06. dubna 2012 21:35
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
vyplatí se opravit tu starou poctivou
 
 
Datum: 06. dubna 2012 13:42
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2012 13:44
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
akorát tam místo toho čopra mohli postavit aspon nějakou kejvačku
 
 
Datum: 06. dubna 2012 13:44
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo ta je parádní
 
 
Datum: 06. dubna 2012 12:33
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel12913    
čau mám takovej dotaz ohledně elektroniky ale bohužel k PC prosím vás nepište že to sem nepatří. potrebuji poradit .Kopíruji článek : Dobrý den, mám dotaz ohledně základové desce , trěba na repro k PC na jack 3.5 jsou to dva reproduktory , jak máte hlavní desku tak má takovou tu plechovku nebo (měnič napětí) z 230V třeba na 7 voltů . tak když ten měnič oddělám a dám bez něj rovnou k desce třeba 12 voltovou baterii . nespálí se deska s reproduktory ?? nebo třeba když to bude žrát 6voltů a dám tam 12volt. baterii nespálí se to taky ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2012 7:30
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
Inu dobrá, proč by to nešlo, ale ještě musíš vyřešit kde vezmeš +5, +3.3V, -5V -12V a k tomu ještě speciální signál, který deska dostává že zdroj naběhl OK, po které teprve deska spouští ostatní zařízení.. Takže suma sumárum, jde to,a le musel bys vyrobit výkoný (cca 300W a vice) výcevýstupový stabilizovaný měnič a to když nekoupíš, tak je docela pracné i pro starého elektronického kozáka. Osobně bych tohle řešil např. když bych měl akumulátorovnu ze solárního panelu a tímhle fíglem bych řešil provoz PC ze solaru, páč notebook nepotřebuju, nikam PC nenosím... A výhodou PC je jeho láce, možnost přestavění a v případě poruchy jednoho zařízení nemusíš vyhazovat všecko..
 
 
Datum: 07. dubna 2012 7:30
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel13222    
Nechápu význam, a co monitor? Kup si noťas.
 
 
Datum: 06. dubna 2012 17:23
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel12913    
díky za odkaz . ale myslel jsem to že dáš pryč ten transformátor a připájíš misto něho baterku 12v prostě že to nebude do zásuvky ale na baterii
 
 
Datum: 06. dubna 2012 12:51
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Tak tohle jsem teda moc nepobral :-D Co s tim vlastně chceš dělat??? Jinak ta plechovka je zdroj (transformátor z 220V na 12V) a deska s ostatníma komponentama funguje vždycky na 12V. A taky by mě zajímalo jak připojíš k desce 12V baterii... A tenhle dotaz tady už fakt nemá co dělat, napiš to sem pc.poradna.net
 
 
Datum: 06. dubna 2012 12:36
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel12292    
dobrý den jawaři potřeboval bych pomoct vím že to sem nepatří ale jeto taky motorka :-))) potřeboval bych poradit jak seřídit karburátor na trábikovi chytá nádherně vše ok ale moc žere vím že trabanty žrali ale já dám do nádrže 10L benzínu a najedu ani ne 3km jeto nějaké divné těsnení ok všude nic neteče motor se neuchlastává hladina v plovákovce ok tak nevím čím bi to bylo děkuji za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2012 22:46
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel12292    
hele děkuju za tvoje komenty nemam natebe špatnej názor jen neptřím mezi ti co prosedí u pc 10 hodin dene takze sem docela magor každej at si udela svuj obrazek mne je jedno co si omne kdo mysli bud chce poradit nebo ne jinak dík
 
 
Datum: 08. dubna 2012 22:46
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel13571    
Tomáši určitě znáš pořekadlo o potrefené huse.Pomohl jsem ti radou jak se kniha jmenuje i autora,ale jestli nemůžeš alespoň si ,,vygůglit,,odkaz ,tak jseš úplně tupej.A nejsem z těch co opravují někomu y,i. Každý si udělá o tobě obrázek.Totˇmůj názor
 
 
Datum: 08. dubna 2012 21:01
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel12292    
jo teče ale kde nikde po autem louže není
 
 
Datum: 08. dubna 2012 13:10
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to vychází spotřeba cca 330 litrů na 100 km.Myslíš že je reálné aby motorem proteklo 10 litrů paliva během 3 km?někde ti to teče.K tvé češtině:tvůj příspěvek jsem si musel přelouskat 3x abych ho pochopil.To každého nebaví.Napíšeš do třeba do Almetu o píst takovou slátaninu?Dělej se sebou člověče.
 
 
Datum: 08. dubna 2012 12:23
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel12292    
tobě muze bit nekde jak pisu ptal jsem se lidi jesli poradi bud poradej nebo ne nejsem zevdavej na naki kokutki co jen na netu pisou fake nebo opravujou lidem chyby pokud vím tak bijsi musel sedet celej den u pc a opravovat chibi kazdemu v dnesni dobe a jesli proste mas problem tak ho sem nepis ja aspon napsal jak se jmenuji zato co ty mas trubka to vipovida vsechno
 
 
Datum: 08. dubna 2012 11:11
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel13568    
To se už nedá.Co máš za známku z češtiny ? vitahuji,pekně,siťič,taki a pod.Až zvládneš češtinu 1st. ZŠ tak si přečti knížku Údržba a opravy vozů Trabant napsal to pan Šlehofer. Je tam spisovná i technická čeština, pak možná pochopíš o co GO. Zdar.
 
 
Datum: 08. dubna 2012 10:51
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel12292    
hii vipnout siťič dobrá rada ale ten vitahuji jak říkam nepřechlastává se a jezdí pekně siťič lanko atd ok taki nevím proč to tak žere docela mně to sere
 
 
Datum: 06. dubna 2012 21:32
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel4620    
Možná by stačilo vypnout sitič nebo můžeš mít od sitiče vypadlé lanko nebo něco neni možné aby to tak žralo
 
 
Datum: 06. dubna 2012 17:20
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel12292    
nádrž to né nikde nic mokrého není a hadíčka naní jsem dneska koukal ale díki za radu prosim vás neposlal nebo nevisvětlil ste mi jak ten karbec seřídit na netu sou manualí ale já tomu moc nerozumím jetam jen jedna triska nebo co jeto na difuzoru a to nevím jak to seřídit děkuji za rady
 
 
Datum: 06. dubna 2012 17:16
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jen se zeptám,nemáš prasklou násrž nebo hadičku?
 
 
Datum: 06. dubna 2012 13:46
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel12292    
JJ určitě eště neco skusím hledat taky si říkám že to nejde ale nwm kam by to tedi teklo :-D :-D z vífuku neco pořád kape voda to bít nemůže nevím ale bude to na 100% karburátor
 
 
Datum: 06. dubna 2012 12:41
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Hele to "vim že to sem nepatří" radši příště nepiš, to tady na určitý jedince působí jako rudá na bejka :-D Jinak seřízení karburátoru musí bejt popsaný v nějaký příručce. Jestli ji nemáš tak to určitě najdeš někde na netu. Tady ti asi nikdo přesně neřekne o kolik máš pootočit tímhle a tímhle šroubkem. Kdyžtak zkus nějaký trabantí forum. A to se ten benzín jako všechen vyjede za 3km??? To snad ani nejde. Trabanti normálně žerou tak 8l/100km
 
 
Datum: 06. dubna 2012 12:19
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel11937    
Ahoj, máte někdo zkušenosti s výměnou ojničního pouzdra (futra)? Když vyndám to starý, co všechno musim udělat, aby to bylo správně? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2012 12:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musí tam být malá vůle, pár setin...prostě ubírat dokud tam suvně nevleze...
 
 
Datum: 06. dubna 2012 12:11
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel9706    
Zdravím, připojím se k tomuto dotazu, je to k tématu. Když si seženu stavitelnej výstružník, tak mám to pouzdrou upravit na průměr rovných 15, nebo tam má bejt ještě nějaká vůle, Já totiž zpravuju motor z nějaký frézy, po Go kterej ještě nejel a nešel nastartovat. tak to kamarád dovezl, nějak jsem ho rozchodil, ale potom co se motor zahřál, tak se tam ten čep v tom pouzdru kousnul, asi to předemnou nikdo nevystružil. zkoušeli nejsme tam dát starej ochozenej čep, ale bez šance. děkuji za radu a omlouvám se že jsem se sem přisral
 
 
Datum: 06. dubna 2012 11:56
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Udělat se to dá i když je klika v motoru. Nedělá se to soustruhem, ale výstružníkem...soustruh je něco trrošku jinačího...
 
 
Datum: 06. dubna 2012 11:38
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel11937    
Díky..:-) A ještě něco...předem se omlouvám za blbou otázku, ale dá se to udělat, když ta klika bude v motoru? ( jako když nebude vyndaná) Se soustruhem jsem se ještě nesetkal, takže netušim: :-(
 
 
Datum: 06. dubna 2012 10:36
 
 
 
 
Jméno: tonyrs      IP: uživatel5725    
Nalisovat nové a prostružit na průměr pístního čepu. Hlavně dád pozor na kolmost při stružení
 
 
Datum: 06. dubna 2012 10:09
 
 
 
 
Jméno: stevo1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahojte, bude pasosať na jawu 350/638 klika z 350/634? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2012 8:25
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebude
 
 
Datum: 06. dubna 2012 8:25
 
 
 
 
Jméno: CrossMan      IP: uživatel11092    
Zdravím draci. Potřebuju radu. Stavím crossku se simsona a furt se mi honí hlavou jestli mam dat klapku nebo jenom zkrátit sání. Co by ste mě poradily? Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2012 20:20
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel12925    
ahoj jen se mi vybavilo že simsony byli i 70ccm origo z výrobi ..tak jestli y se ti nevyplatilo sehnat tento motr...popř převrtat... mělo by to jít..jen pro inspiraci
 
 
Datum: 08. dubna 2012 20:20
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel6631    
podle mně je klapka vhodná jen pro upravený válec třeba 4k nebo víc někde na netu jsem viděl na inzerci 6 nebo 7 kanálový válec ted už nevím ale bylo to brutální za ten válec chtěl něc kolem 1500kč
 
 
Datum: 06. dubna 2012 15:23
 
 
 
 
Jméno: putin28 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar,Draci Kúpil som novú rozetu na pincka je to tá čínska replika. Problém je že nemožem do nej natlúcť ložisko to prvé na tej strane kde je segerovka to išlo v pohode,ale to druhé na tej strane kde sú kolíky tam nejde vubec meral som priemer ložiska a diery v rozete ložisko je o viac ako 0.5mm vačšie. Sú to povodné ložiska čo boli v starej rozete od výroby. Prosím poradte čo stím? Ďakujem! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2012 15:39
 
 
 
 
Jméno: putin28 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nahodil som to aj bez vymedzenia a je to ok.
 
 
Datum: 06. dubna 2012 15:39
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
čep nemusíš kupovat novej,to druhý ložisko rozbi a vem si zněj vnitřní kroužek a použij ho jako vymezení,pak se tam dá nacpat i gufero pod sekundární kolečko a máš to i celý zakrytý
 
 
Datum: 06. dubna 2012 13:49
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13550    
pokud je jednoložisková, pak tam druhý ložisko nenarveš, pokud dvouložisková, obě ložiska se natloukaj ze strany věnce, druhý se zajistí segrovkou
 
 
Datum: 06. dubna 2012 0:20
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
novy rozety jsou jen na 1 lozisko sesa je tady ma musis pak koupit novej cep nebo udelat vymezeni
 
 
Datum: 05. dubna 2012 21:14
 
 
 
 
Jméno: Dusan      IP: uživatel11018    
Prosím o radu, jsem už zoufalý a nevím co s tím.Mám jawu 350/638, mám po G.O motoru, zhruba najeto 1200Km.Na motorce mám nové indukční cívky, kábliky i fajfky.Karburátor je vyčištěn, seštelován, ale pořád motorka nefunguje jak má.Když ji nastartuju, tak krásně klape na volnoběh a jde i vytočit do otáček.Jakmile se zahřeje, tak sice drží volnoběh, ale nejde vytočit do plných otáček.Když přidám plyn, tak strašně dlouho trvá než se vytočí.Už jsem zkoušel snad všechno i jinou vačku, svíčky, karburátor, ale nic nepomáhá.Vzduchový filtr mám také nový.Občas mi odejde svíčka levého nebo pravého válce. nevím jak to zprovoznit prosím o radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2012 13:50
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
kladívka si zkouknul?dobíjí dobře?
 
 
Datum: 06. dubna 2012 13:50
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Před GO to jelo jak? Otryskování máš jaký? Normálně bych řekl, že se ti to ulejvá, ale to by zase neudrželo volnoběh. Nemáš prohozený písty?
 
 
Datum: 05. dubna 2012 22:34
 
<  553  554  555  556  557  558  559  560  561  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.06.2025 21:55:40 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu