Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel13556
 čaute mám Fichtla 05tku koupil jsem ho nějak v pondělí nebo v úterý makal v pohodě ale dneska až teď k večeru když sem ho na neutral ohřál tak mi nedrží volnoběh celou dobu držel ale teď prostě když se ohřeje tak zdechne. A když povoluju šroubek na karburátoru tak stejně zdechne.. Nevím proč.. Nevíte někdo? Děkuju a přeju hezký večer
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2012 21:17
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel13556
 Jojo já se spletl já ho přitahoval
Datum: 06. dubna 2012 21:17
Jméno: ondra
IP: uživatel10563
 cus tak skus ten šroubek s pružinkou přitahovat a ne povolovat a skus taky vyčistit trysky
Datum: 06. dubna 2012 20:25
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Zdar, potřebuju poradit. Nemáte nějakej zlepšovák jak sundat válec? Je to u ČZ 477 a je tam snad přilepenej nebo já nevim  . Zatim mi to vždycky u jinejch motorek šlo sundat samo a tady jsem za to rval, jebal do toho ze stran a ze spoda palicí, zkoušel jsem to páčit jemně klíčem abych neulomil žebra a nic  Jak to sundaváte vy když to takhle nejde? Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2012 9:37
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 mě se tohle stalo taky a vyřešil jsem to tím, že jsem odšrouboval štefty a s válcem jsem pootočil a pak se to uvolnilo a šlo to ven.....
Datum: 07. dubna 2012 9:37
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 No spíš tam tu brzdovku nalejt ze strany, jak končí válec a začíná kartr, protože píst tam chodí v pohodě, takže se to nemůže odlepit ze spoda od kartru. Možná to tam někdo napatlal silikonem, ale to by stejně takle moc nemělo držet. Nejdřív to teda zkusim nahřát, potom kdyžtak tu brzdovku. Jestli má ještě někdo nějaký nápady tak sem s nima
Datum: 06. dubna 2012 22:05
 Čus draku nalej tam brzdovku a nebo odrezovač ze zhora jestli nějak půjde a jinač bych vzal tvrdý dřevo a zkusil vypáčit ze spod,těžko říct to bych to musel vidět
Datum: 06. dubna 2012 21:31
Datum: 06. dubna 2012 20:31
Jméno: Buvolos
IP: uživatel13426
 Ahoj, mám 2 dotazy. Má někdo z vás zkušenosti s mazáním řetězů přípravkem W5 z Lidlu? Někde jsem četl, že je to dobrá věc, někde zase, že ne.  A ještě taková strojírenská: Neví někdo, jak se odlévaly motorové díry např. u fichtla? (např. víko spojky). Předpokládám, že nejspíš tlakovým litím do kovové formy, ale rád se nechám opravit  PS. Nechci nic odlévat home-made, jen se ptám ze zvědavosti.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2012 20:14
Jméno: pepa
IP: uživatel12925
 k tomu lití podle chytré knížky první motory 550 byli lité do písku pak vstřikovacím lisem....pro uplnost je tam i poznámka že se na přaví i kuličkovali kartry....ale od jakých typu je mi nehasné---
Datum: 08. dubna 2012 20:14
 Sprej z Lidlu už ani zadarmo.
Datum: 06. dubna 2012 21:31
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 No já jsem ten sprej z LIDLu zkoušel na kolo a vydržel tam sotva jednu projížku. Po 60km začal řetěz už docela vrzat. Ostatní spreje vydržej třeba 250km. Takže za mě nebrat.
Datum: 06. dubna 2012 19:18
Datum: 06. dubna 2012 18:57
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, je pravda, že my ze na 2T nemělo jezdit z kopečka bez plynu? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2012 20:27
 už stříkačkovej favorit vypínal vstřikování nad myslim 1500 otáček když nebyl sešlápnutý plynový pedál (jízda z kopce)
Datum: 06. dubna 2012 20:27
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 S tou fábií je to tak jak píše jakub236. Když se brzdí motorem tak se úplně zavře přívod paliva. To dělaj všechny auta se vstřikováním.
Datum: 06. dubna 2012 19:21
 je to dáno řídící jednotkou, která zavře přívody a maže pouze, tk bych to ja vysvetlil
Datum: 06. dubna 2012 18:02
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 a ještě mi to připomnělo..měl jsem dneska jízdu v autoškole, v nový fábce 1.6 diesel a jak sem jel z kopce bez plynu, psalo to spotřebu 0,0L / 100km... jakto? přeci i když je zavřenej plyn, tak tam musí jít trochu směsi co je na volnoběh ne?
Datum: 06. dubna 2012 17:51
 Tak tak...
Datum: 06. dubna 2012 17:42
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 že je to kvůli směsi (hlavně kvůli oleji).. když ti to z kopce točí třeba 6 tisíc, tak to teoreticky vůbec nemaže, nebo jen minimálně..
Datum: 06. dubna 2012 17:37
 V podstatě je
Datum: 06. dubna 2012 17:33
Jméno: marek_
IP: uživatel12922
 Zdar. Nevíte někdo číslo na JAWÁCKOU barvu??? Moc dík za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2012 17:41
Jméno: marek_
IP: uživatel12922
 Děkuju.
Datum: 06. dubna 2012 17:41
 jestli myslíš vínově červenou tak by to měl bejt odstín 8850
Datum: 06. dubna 2012 17:05
 Čus draci jaký je závit na čepu rozety u Čž 175/487 a ještě jaký je na osách kol???Podle mě na osách kol je M14 x 1,5 a u rozety typuju M20x1 tak neim.Pls poradte díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2012 17:40
 Oay M14x1,5...čep rozety má M20x1,5
Datum: 06. dubna 2012 17:40
 Zdravím. Mám dotaz na opravu magneta na pitbike.. Vypadá takhle: http://images.motoinzerce.cz/m/i/608/608043_4.jpg a nemohu ho sehnat. Jsou tam 2 prasklé magnety a nadzvedají plíšek který je drží, tim pádem šoupou o stator.. Mám ještě jedno magneto,stejný průměr jen místo 8 magnetů jsou tam 4. Napadlo mě buď magnety vzít z náhradního magneta a uříznout je na správnou délku a nahradit, nebo nechat tyhle a zohybané plíšky nahradit dlouhým ocelovým plátem, co by se dovnitř natáhl dokola a přidržoval tak všechny magnety.. Šlo by to nějak takhle opravit? Sehnat jiný magneto je fakt scifi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2012 9:08
 Střed rotoru je udělanej tak, že magnety jsou nalepeny,mezi jednotlivejma magnetama jsou jakoby gumove zarazky,do kterejch sou zasunuty kryci plechy co jsou pres magnety... Vcera jsem zkusil rozkuchat to vetsi magneto,osekat magnet,coz byl celkem horor,rezat to neslo,takze hezky po kousickach ulamovat.. nakonec sem ho udelal na stejnou velikost jako ten rozlamanej a dal ho tam.. tak uvidim,snad to bude fungovat,ale kdyz to fungovalo s magnetem na 4 dily,proc by to nefungovalo s timhle
Datum: 07. dubna 2012 9:08
Jméno: Jura
IP: uživatel13222
 Vím že se to blbě shání. To že ti druhej rotor dře o víko zapalka v dotazu nebylo, ale střed rotoru jde přenejtovat.
Datum: 06. dubna 2012 20:42
 Rada nad zlato  Precti si to znova jo?  Sehnat tohle magneto je nemozny, psal sem uz na vsechny obchody s dilama na ciny a nikdo to nema.. je to poloautomat 110ccm, neznama znacka, tyhle motory se davali do ATV jen s tim rozdilem,ze meli starter nahore a trosicku jine magneto (to se 4 magnetama co mam a trosicku sirsi,tudiz mi dre o viko zapalka,jinak bych ho tam dal) .Vnitrnosti jsou stejny
Datum: 06. dubna 2012 18:04
Jméno: Jura
IP: uživatel13222
 Tak vyměň celé magneto.
Datum: 06. dubna 2012 17:31
Jméno: Mišan
IP: uživatel12485
 Ahoj, chci se zeptat, jestli musí být nahřátý píst, když do něho chci vsunout čep a připevnit ho ke klikovce. A jestli ano, tak jestli můžu použít k nahřátí horkovzdušnou pistoli, nebo ho můžu dát do trouby nahřát. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2012 18:15
Jméno: Mišan
IP: uživatel12485
 Díky moc... nebyl jsem si jistý... kamarád mi říkal, že při opravě motoru píst jen ,,vložil,, To se mi nechtělo zdát, člověka to uplně zmátlo, tak sem se ujistil... Mám válec po výbrusu, starý čep jsem vylisoval. Mám štěstí, že jsem natrefil na jeden z těch kvalitnějších pístů, které se musí zahřívat... Zahřál sem píst pistolí, čep zmrazil a spasoval bez větších problémů.
Datum: 07. dubna 2012 18:15
 ked rozoberám motory po desattisíce km musím piestný čap vytlačit stahovákom piestných čapov, a ked si kúpim fungl nový replikový piest tak pri zlozeni tam natlacim čap prstom, tak ako to bude vypadat po desattisíce km? naklonim motor a vypadne čap? http://fichtljenco.rajce.idnes.cz/piest/
Datum: 07. dubna 2012 9:23
 Poslední dva výbrusy sem tam dal čep prstem.A vše nové.Před lety jedině náhřát,jinak se tam prostě nedostal.Osobně si myslím,že to taky nevydrží,ale co můžem jako odběratelé dělat? Kde se dá koupit ta stará česká kvalita,když dneska je všechno od jinud a k hovn... ? Je zajimavé,že když sem vyhledal starej čep,tak bych ho musel nahřívat abych ho dostal do nového pístu a novej čep tam šel prstem.A takhle je to skoro se vším co se dneska koupí.Například klika,ta se vyplatí renovovat stará původní.Spojkové lamely to samé,vyplatí se dát do nich korek.Možná že se to prodraží,ale zase se to odmění na životnosti.Další příklad,řetízek ke spojce,novej je vytahanější než ten starej původní,kterej má odlítáno 30 tis. km Před rokem sem si koupil nové šoupě a ani sem ho nemohl dostat do karbecu jak bylo špatně opracované a to nemluvím o tom,že vážilo sotva 5 gramů i s jehlou. Prostě ta čína a bulhaři a madaři to nás zničí.Jsem neštastnej když mi odejde stará věc a nejde nijak opravyt,jelikož vím,že takovou kvalitu už si nekoupím.
Datum: 07. dubna 2012 8:39
Jméno: libor1
IP: uživatel12975
 dělám teda fichtly už nějakej ten pátek ale nikdy když sem měnil píst tak tam nešel prstem, ale vždycky nahřát, a někdy sem dával dokonce i čep do mrazáku, přesně jak píše Lukys
Datum: 06. dubna 2012 21:52
Jméno: Lukys
IP: uživatel13557
 ale chlapi, od jakživa se píst nahřívá a čep pokud možno zmrazuje, kde se slyšeli že to má jít jenom palcem? to měl někdo už hodně vychozenej píst ne?  kdyzby to tam šlo palcem tak se to oko pro čep vychodí tak rychle že byste písty měnili každejch 100km
Datum: 06. dubna 2012 20:51
 to je dost smutné ze tie dnesné piesty majú docela nahovno vypracovanú dieru pre piestný čap, originalne to má ist iba ked piest nahrejes
Datum: 06. dubna 2012 20:19
Jméno: Mišan
IP: uživatel12485
 Díky... ptám se, páč se mi tam ten čep jen tak nepodařilo vsunout. Takže nahřát. Dík
Datum: 06. dubna 2012 20:06
Jméno: Jurys
IP: uživatel12427
 staci akorat promaznout nejdrive olejem a jede to samo
Datum: 06. dubna 2012 18:27
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Dříve nebyla tak vyspělá technologie aby vše bylo tak přesné jako dnes a proto píst byl festovej a čep se tam palcem jen těžko dostal.Jsou na to stahováky.Pokud ti tam nepujde volně,tak ten píst opravdu nahřej,pak tam půjde prstem nasunout,ale musíš bejt rychlej,aby se ti neohřál od pístu čep.Pak by ti tam šel hůř.
Datum: 06. dubna 2012 16:32
 Co je to za blbost kdes to slyšel píst se nenahřívá čep by tam měl jít vsunout palcema jenom zajistíš segerovkama
Datum: 06. dubna 2012 16:08
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 zdarec hele vyplati se koupit novou klikovku ? opravit starou to je ojnice je cca 600 + přelisování+pošta to je tak 1200 .. a za 1200 koupim novou kliku na jehlách .. co je lepsi ? mam doma asi 5 klikovek co maj velkou vuli na ojnici dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2012 21:35
 Nikdy bych si nekoupil tu novou klikovku ikdyž na obrázku vypadá pěkně ale už to nebude z tak kvalitního materiálu,rači zrenovuj tu starou bude to 3x lepší než kupovat tu novou kdo ví odkad je bych se ani nedivil kdyby byla z polska.Mě vyšla s ojnici CKR a novýmy čepy + vycentrování a vyvážení a vyšla mě tas klika kolem 1200 kč
Datum: 06. dubna 2012 21:35
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vyplatí se opravit tu starou poctivou
Datum: 06. dubna 2012 13:42
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
Posl.aktualizace: 06. dubna 2012 13:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 akorát tam místo toho čopra mohli postavit aspon nějakou kejvačku
Datum: 06. dubna 2012 13:44
 Jo ta je parádní
Datum: 06. dubna 2012 12:33
Jméno: petr
IP: uživatel12913
 čau mám takovej dotaz ohledně elektroniky ale bohužel k PC prosím vás nepište že to sem nepatří. potrebuji poradit .Kopíruji článek : Dobrý den, mám dotaz ohledně základové desce , trěba na repro k PC na jack 3.5 jsou to dva reproduktory , jak máte hlavní desku tak má takovou tu plechovku nebo (měnič napětí) z 230V třeba na 7 voltů . tak když ten měnič oddělám a dám bez něj rovnou k desce třeba 12 voltovou baterii . nespálí se deska s reproduktory ?? nebo třeba když to bude žrát 6voltů a dám tam 12volt. baterii nespálí se to taky ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2012 7:30
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 Inu dobrá, proč by to nešlo, ale ještě musíš vyřešit kde vezmeš +5, +3.3V, -5V -12V a k tomu ještě speciální signál, který deska dostává že zdroj naběhl OK, po které teprve deska spouští ostatní zařízení.. Takže suma sumárum, jde to,a le musel bys vyrobit výkoný (cca 300W a vice) výcevýstupový stabilizovaný měnič a to když nekoupíš, tak je docela pracné i pro starého elektronického kozáka. Osobně bych tohle řešil např. když bych měl akumulátorovnu ze solárního panelu a tímhle fíglem bych řešil provoz PC ze solaru, páč notebook nepotřebuju, nikam PC nenosím... A výhodou PC je jeho láce, možnost přestavění a v případě poruchy jednoho zařízení nemusíš vyhazovat všecko..
Datum: 07. dubna 2012 7:30
Jméno: Jura
IP: uživatel13222
 Nechápu význam, a co monitor? Kup si noťas.
Datum: 06. dubna 2012 17:23
Jméno: petr
IP: uživatel12913
 díky za odkaz . ale myslel jsem to že dáš pryč ten transformátor a připájíš misto něho baterku 12v prostě že to nebude do zásuvky ale na baterii
Datum: 06. dubna 2012 12:51
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Tak tohle jsem teda moc nepobral  Co s tim vlastně chceš dělat??? Jinak ta plechovka je zdroj (transformátor z 220V na 12V) a deska s ostatníma komponentama funguje vždycky na 12V. A taky by mě zajímalo jak připojíš k desce 12V baterii... A tenhle dotaz tady už fakt nemá co dělat, napiš to sem pc.poradna.net
Datum: 06. dubna 2012 12:36
 dobrý den jawaři potřeboval bych pomoct vím že to sem nepatří ale jeto taky motorka  )) potřeboval bych poradit jak seřídit karburátor na trábikovi chytá nádherně vše ok ale moc žere vím že trabanty žrali ale já dám do nádrže 10L benzínu a najedu ani ne 3km jeto nějaké divné těsnení ok všude nic neteče motor se neuchlastává hladina v plovákovce ok tak nevím čím bi to bylo děkuji za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2012 22:46
 hele děkuju za tvoje komenty nemam natebe špatnej názor jen neptřím mezi ti co prosedí u pc 10 hodin dene takze sem docela magor každej at si udela svuj obrazek mne je jedno co si omne kdo mysli bud chce poradit nebo ne jinak dík
Datum: 08. dubna 2012 22:46
Jméno: trubka
IP: uživatel13571
 Tomáši určitě znáš pořekadlo o potrefené huse.Pomohl jsem ti radou jak se kniha jmenuje i autora,ale jestli nemůžeš alespoň si ,,vygůglit,,odkaz ,tak jseš úplně tupej.A nejsem z těch co opravují někomu y,i. Každý si udělá o tobě obrázek.Totˇmůj názor
Datum: 08. dubna 2012 21:01
 jo teče ale kde nikde po autem louže není
Datum: 08. dubna 2012 13:10
 to vychází spotřeba cca 330 litrů na 100 km.Myslíš že je reálné aby motorem proteklo 10 litrů paliva během 3 km?někde ti to teče.K tvé češtině:tvůj příspěvek jsem si musel přelouskat 3x abych ho pochopil.To každého nebaví.Napíšeš do třeba do Almetu o píst takovou slátaninu?Dělej se sebou člověče.
Datum: 08. dubna 2012 12:23
 tobě muze bit nekde jak pisu ptal jsem se lidi jesli poradi bud poradej nebo ne nejsem zevdavej na naki kokutki co jen na netu pisou fake nebo opravujou lidem chyby pokud vím tak bijsi musel sedet celej den u pc a opravovat chibi kazdemu v dnesni dobe a jesli proste mas problem tak ho sem nepis ja aspon napsal jak se jmenuji zato co ty mas trubka to vipovida vsechno
Datum: 08. dubna 2012 11:11
Jméno: trubka
IP: uživatel13568
 To se už nedá.Co máš za známku z češtiny ? vitahuji,pekně,siťič,taki a pod.Až zvládneš češtinu 1st. ZŠ tak si přečti knížku Údržba a opravy vozů Trabant napsal to pan Šlehofer. Je tam spisovná i technická čeština, pak možná pochopíš o co GO. Zdar.
Datum: 08. dubna 2012 10:51
 hii vipnout siťič dobrá rada ale ten vitahuji jak říkam nepřechlastává se a jezdí pekně siťič lanko atd ok taki nevím proč to tak žere docela mně to sere
Datum: 06. dubna 2012 21:32
Jméno: ...
IP: uživatel4620
 Možná by stačilo vypnout sitič nebo můžeš mít od sitiče vypadlé lanko nebo něco neni možné aby to tak žralo
Datum: 06. dubna 2012 17:20
 nádrž to né nikde nic mokrého není a hadíčka naní jsem dneska koukal ale díki za radu prosim vás neposlal nebo nevisvětlil ste mi jak ten karbec seřídit na netu sou manualí ale já tomu moc nerozumím jetam jen jedna triska nebo co jeto na difuzoru a to nevím jak to seřídit děkuji za rady
Datum: 06. dubna 2012 17:16
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jen se zeptám,nemáš prasklou násrž nebo hadičku?
Datum: 06. dubna 2012 13:46
 JJ určitě eště neco skusím hledat taky si říkám že to nejde ale nwm kam by to tedi teklo  z vífuku neco pořád kape voda to bít nemůže nevím ale bude to na 100% karburátor
Datum: 06. dubna 2012 12:41
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Hele to "vim že to sem nepatří" radši příště nepiš, to tady na určitý jedince působí jako rudá na bejka  Jinak seřízení karburátoru musí bejt popsaný v nějaký příručce. Jestli ji nemáš tak to určitě najdeš někde na netu. Tady ti asi nikdo přesně neřekne o kolik máš pootočit tímhle a tímhle šroubkem. Kdyžtak zkus nějaký trabantí forum. A to se ten benzín jako všechen vyjede za 3km??? To snad ani nejde. Trabanti normálně žerou tak 8l/100km
Datum: 06. dubna 2012 12:19
Jméno: Marek
IP: uživatel11937
 Ahoj, máte někdo zkušenosti s výměnou ojničního pouzdra (futra)? Když vyndám to starý, co všechno musim udělat, aby to bylo správně?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2012 12:11
 Musí tam být malá vůle, pár setin...prostě ubírat dokud tam suvně nevleze...
Datum: 06. dubna 2012 12:11
Jméno: Ondra
IP: uživatel9706
 Zdravím, připojím se k tomuto dotazu, je to k tématu. Když si seženu stavitelnej výstružník, tak mám to pouzdrou upravit na průměr rovných 15, nebo tam má bejt ještě nějaká vůle, Já totiž zpravuju motor z nějaký frézy, po Go kterej ještě nejel a nešel nastartovat. tak to kamarád dovezl, nějak jsem ho rozchodil, ale potom co se motor zahřál, tak se tam ten čep v tom pouzdru kousnul, asi to předemnou nikdo nevystružil. zkoušeli nejsme tam dát starej ochozenej čep, ale bez šance. děkuji za radu a omlouvám se že jsem se sem přisral
Datum: 06. dubna 2012 11:56
 Udělat se to dá i když je klika v motoru. Nedělá se to soustruhem, ale výstružníkem...soustruh je něco trrošku jinačího...
Datum: 06. dubna 2012 11:38
Jméno: Marek
IP: uživatel11937
 Díky..  A ještě něco...předem se omlouvám za blbou otázku, ale dá se to udělat, když ta klika bude v motoru? ( jako když nebude vyndaná) Se soustruhem jsem se ještě nesetkal, takže netušim:
Datum: 06. dubna 2012 10:36
Jméno: tonyrs
IP: uživatel5725
 Nalisovat nové a prostružit na průměr pístního čepu. Hlavně dád pozor na kolmost při stružení
Datum: 06. dubna 2012 10:09
 Ahojte, bude pasosať na jawu 350/638 klika z 350/634?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2012 8:25
 nebude
Datum: 06. dubna 2012 8:25
Jméno: CrossMan
IP: uživatel11092
 Zdravím draci. Potřebuju radu. Stavím crossku se simsona a furt se mi honí hlavou jestli mam dat klapku nebo jenom zkrátit sání. Co by ste mě poradily? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2012 20:20
Jméno: pepa
IP: uživatel12925
 ahoj jen se mi vybavilo že simsony byli i 70ccm origo z výrobi ..tak jestli y se ti nevyplatilo sehnat tento motr...popř převrtat... mělo by to jít..jen pro inspiraci
Datum: 08. dubna 2012 20:20
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 podle mně je klapka vhodná jen pro upravený válec třeba 4k nebo víc někde na netu jsem viděl na inzerci 6 nebo 7 kanálový válec ted už nevím ale bylo to brutální za ten válec chtěl něc kolem 1500kč
Datum: 06. dubna 2012 15:23
 Zdar,Draci Kúpil som novú rozetu na pincka je to tá čínska replika. Problém je že nemožem do nej natlúcť ložisko to prvé na tej strane kde je segerovka to išlo v pohode,ale to druhé na tej strane kde sú kolíky tam nejde vubec meral som priemer ložiska a diery v rozete ložisko je o viac ako 0.5mm vačšie. Sú to povodné ložiska čo boli v starej rozete od výroby. Prosím poradte čo stím? Ďakujem!
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2012 15:39
 Nahodil som to aj bez vymedzenia a je to ok.
Datum: 06. dubna 2012 15:39
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čep nemusíš kupovat novej,to druhý ložisko rozbi a vem si zněj vnitřní kroužek a použij ho jako vymezení,pak se tam dá nacpat i gufero pod sekundární kolečko a máš to i celý zakrytý
Datum: 06. dubna 2012 13:49
Jméno: hh
IP: uživatel13550
 pokud je jednoložisková, pak tam druhý ložisko nenarveš, pokud dvouložisková, obě ložiska se natloukaj ze strany věnce, druhý se zajistí segrovkou
Datum: 06. dubna 2012 0:20
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 novy rozety jsou jen na 1 lozisko sesa je tady ma musis pak koupit novej cep nebo udelat vymezeni
Datum: 05. dubna 2012 21:14
Jméno: Dusan
IP: uživatel11018
 Prosím o radu, jsem už zoufalý a nevím co s tím.Mám jawu 350/638, mám po G.O motoru, zhruba najeto 1200Km.Na motorce mám nové indukční cívky, kábliky i fajfky.Karburátor je vyčištěn, seštelován, ale pořád motorka nefunguje jak má.Když ji nastartuju, tak krásně klape na volnoběh a jde i vytočit do otáček.Jakmile se zahřeje, tak sice drží volnoběh, ale nejde vytočit do plných otáček.Když přidám plyn, tak strašně dlouho trvá než se vytočí.Už jsem zkoušel snad všechno i jinou vačku, svíčky, karburátor, ale nic nepomáhá.Vzduchový filtr mám také nový.Občas mi odejde svíčka levého nebo pravého válce. nevím jak to zprovoznit prosím o radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2012 13:50
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kladívka si zkouknul?dobíjí dobře?
Datum: 06. dubna 2012 13:50
 Před GO to jelo jak? Otryskování máš jaký? Normálně bych řekl, že se ti to ulejvá, ale to by zase neudrželo volnoběh. Nemáš prohozený písty?
Datum: 05. dubna 2012 22:34
Jméno: Martin
IP: uživatel12195
 Zdravím, mám takový menší problém, když chci na své jawe 21 přidat plyn a přidám ho rychle tak mi to chcípne musím ho vždycky při rozjezdu přidávat ze začátku pomalu a pak je to už v pohodě. Startuje, drží volnoběh, jezdí v pohodě. Zkoušel jsem různé typy svíček, vyčistil jsem a sešteloval karbec, dal jsem nové gufera,ložiska, filtr, sešteloval zapalování a nic nepomohlo. Fakt už nevím co s tím dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2012 10:26
 sešteluj karbec a pořádně vičisťi ti fichtli bili natohle hrozně hákliví  troška bordelu ani ho nevidíš a uš to špatně jede
Datum: 06. dubna 2012 10:26
 Zdar lidi potřebuji radu vlastním pionýra a nedávno jsem si koupil žárovku na zadní i na přední světlo tak je teda nasadím a nastartuji a najednou to začne NA CHVILÝ svítit a potom KONEC už to prostě nechce svítit ..... oboje světla  .Prosím nějakou radu čím to může být .Děkuji mockrát  krásný zbytek dne
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2012 20:02
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Jsou ty žárovky prasklý? Jestli jo, tak tam dej dopředu nebo dozadu silnější žárovku. Při vyšších otáčkách tam jde moc proudu a ty slabší žárovky co tam maj bejt to neustojej a rasknou.
Datum: 05. dubna 2012 20:02
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 zdar do starý škodovky když naliju motorovej olej MOGUL super stabil 15w 40 tak se nic nestane jo ????? je to dobrej olej dotoho ??? a ještě nevím jakej tam mám nalít převodovej  škodovka je jak nová najeto 50 tisíc  takže ji nechci zničit dik za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2012 12:58
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Olej Mogul DIESEL DT 15W-40 má mimo jiné i normy pro benzínové motory a to API SL a ACEA A3. Motor mohl být silně zakarbonován, tím, že se používal méně kvalitní olej, případně se přetahovaly výměny. Po nalití tohoto oleje se tam mohl potom nějaký karbon uvolnit.
Datum: 06. dubna 2012 12:58
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 cezetak: No já nevim no, ale 200km po tom co to tam brácha nalil se to přidřelo. Možná to byla jen náhoda, ale najelo to 50000km bez poruchy a najednou se to přidřelo. Na flašce bylo napsáno mogul DIESEL DT 15W40
Datum: 05. dubna 2012 23:04
 typeg: v dnešní době je uplně jedno jestli je olej pro benzín nebo naftu.. je uplně stejnej  .. do prevodovky dej 80W90
Datum: 05. dubna 2012 20:22
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 My jsme do škodovky dávali taky olej 15w-40 a fungovalo to dobře ( do tý doby než tam brácha nalil olej pro dízly ). A do převodovky jsem dával mogul trans 90.
Datum: 05. dubna 2012 20:06
|



|