slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  554  555  556  557  558  559  560  561  562  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jawa 05      IP: uživatel12062    
Zdarec draci! :-) Už si fakt nevím rady rozdělal sem motr u jawa 05 a nemužu sundat primáro zkoušel sem to 2stahovákama jeden sem rozbil..nahříval sem to na 660stupňu dvouma krompáčema sem ho zkoušel dávat ven a nic..:-( mam ho zkusit nějak odřezat nebo mate nějake rady? děkuji moc!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2012 9:31
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo kopyto
 
 
Datum: 07. dubna 2012 9:31
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jsi prase a nemáš ani pořádnej vercajk
 
 
Datum: 06. dubna 2012 20:29
 
 
 
 
Jméno: Jawa 05      IP: uživatel12062    
Hoši nic ztoho nešlo měl sem uplně super stahovák METROVOu tyčku nešlo nějak sem si s tim pohrál s karbinou.. :-D
 
 
Datum: 06. dubna 2012 17:25
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možná ho tam někdo přilepil jinak to musí jít, hej taky jsme měli problém nešlo to sundat stahovákem, na kartery sem dal 2 pásoviny a páčili jsme a nic a nic nešlo tak jsme odchytli jednoho pána ze vsi tan donesl takovej československej mega stahovák, našponoval ho, buch kladivem a bylo to, na kuželu byla trocha lepidla takže proto :-D
 
 
Datum: 05. dubna 2012 21:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nasadit stahovák, došponovat ho a bouchnout do středového šroubu kladivem a primár tím šokem odskočí.
 
 
Datum: 05. dubna 2012 20:23
 
 
 
 
Jméno: přemysl      E-mail:      IP: uživatel13452    
Kousek hliníkové kulatinky a pořádné kladivo nějakou tyčku pod to zapáčit druhý at pořádně švihne přez kulatinku do šroubu a mělo by povolit mě to tak šlo vždycky
 
 
Datum: 05. dubna 2012 19:22
 
 
 
 
Jméno: dannone      IP: uživatel11032    
Zdravím, splašil jsem jiný funkční tachometr, protože můj ukazuje pořád max. :-D a chtěl bych zachovat počet najetých km.. tachometr jsem už rozebral ale teď přemýšlím jak přetočit čísla ? ještě by mě zajímalo jak vytáhnu ručičku :-) dík moc za odpovědi draci :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2012 14:40
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12939    
to si ani nemusel rozebírat, jde to stočit když upneš lanko do vrtačky a pustíš na opačnou stranu, anebo když už to máš rozebraný tak stačívyndat jadna hřídelka a čísla se uvolní a nastavíš si požadovaný kilometry ahřídelku vrátíš
 
 
Datum: 06. dubna 2012 14:40
 
 
 
 
Jméno: cz      IP: uživatel13546    
zdarec. Zajímalo by mě co přesně signalizují kontrolky na čz 175/477. Levá svítí jenom když je zhaslí motor anebo když je motorka na volnoběžných otáčkach, tak kontrolka přeblikává. A pravá kontrolka si aspon myslím že je signalizace zapnutých dálkových světel, ale přesto se mi zdá že dálkové svítí právě když je kontrolka zhaslá. Díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2012 11:24
 
 
 
 
Jméno: cz      IP: uživatel13546    
OK. Díky
 
 
Datum: 07. dubna 2012 11:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zkus to, kdyby to furt nešlo tak mi napiš maila, určitě bych zapoměl tenhle příspěvek kontrolovat...
 
 
Datum: 07. dubna 2012 11:20
 
 
 
 
Jméno: cz      IP: uživatel13546    
svítí právě že správně. Jeste tam možná zkusím dat jinou žárovku
 
 
Datum: 07. dubna 2012 11:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A světla svítí správně? Nesvítí taky "obráceně"? Neotočil si uzávěr paraboly?
 
 
Datum: 07. dubna 2012 11:02
 
 
 
 
Jméno: cz      IP: uživatel13546    
jj je tam takový výstupek aby to nešlo otočit :-)
 
 
Datum: 07. dubna 2012 11:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A svítí ti dobře potkávací a dálkový? Myslim jako jestli se nepřevrátily taky, že na přepínači by bylo nahoru tlumený a dolu dálkový...to by leccos vysvětlovalo, skoro bych řekl že je to otočnou žárovkou, ale pokud se nepletu tak je to blbuvzdorný a otočit by to ani jít nemělo.
 
 
Datum: 07. dubna 2012 10:57
 
 
 
 
Jméno: cz      IP: uživatel13546    
Ale nejde mi do hlavy proč to ted tak dělá, protože předtím když jsem jezdil tak kontrolka pracovala správně a po výměně žárovky mi svítí kontrolka na rozsvícené potkávací světlo a na dálkové ne
 
 
Datum: 07. dubna 2012 10:41
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to tak, levá je na dobíjení a funguje správně, pravá je na dálková světla, pravděpodobně ji máš špatně zapojenou, stačí přepojit drátek na světlech...
 
 
Datum: 05. dubna 2012 19:16
 
 
 
 
Jméno: SpArrKy      IP: uživatel13536    
Zdravím je tu mnoho návodů jak vyčistit nádrž ale jak ji poté ošetřit už moc né... Jak bych jí měl poté ošetřit.? Nějak natřít ale jak.? poradte prosím poprípade kde vam to udelaji a nebo nejlepe jak si to udelat sam ;-) DIky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2012 19:29
 
 
 
 
Jméno: přemysl      E-mail:      IP: uživatel13452    
nejlepší je to jenm vymít tou vodou třeba po citronovce a nalít benzín já to nebarvil protože potom se tam může dostat někde rez barva se ti vevnitř sloupe a zacpe ti kohout
 
 
Datum: 05. dubna 2012 19:29
 
 
 
 
Jméno: SpArrKy      IP: uživatel13536    
Otázka zní jak.? :-)
 
 
Datum: 05. dubna 2012 19:27
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Vytři to epoxidem
 
 
Datum: 05. dubna 2012 18:55
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci chci se zeptat jak je to s kapalinou v baterce. Když mám baterku vyndanou normál rovno na podlaze tak to mám víc k Max level .Ale když dám baterku do motorky je tam trocha šikmo tak hladina klesne na Low level možná aj trocha pod .Takže když mám baterku normál rovně mám tam raději přilít trocha destilky aby to dyštak bylo aj trocha nad max level ale aby když ji dám do motorky tak aby hladina byla mezi max a lov level nebo jak to má být ? díky za objasnění ad vám to jezdí :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2012 20:25
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak máš to vyřešené na gelovku prostě... tam se nemá co vylét
 
 
Datum: 05. dubna 2012 20:25
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OK tak to nechám tak jak je ono ta baterka je furt šikmo pač aji celej ten držák je tak konstrukčě vyřešenej no jo japonci :-D
 
 
Datum: 05. dubna 2012 19:25
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
No správně by měla bejt v motorce postavená úplně rovně jako když je na podlaze. Když ji teda dáš do motorky a zepředu je elektrolyt na low level tak vzadu bude zase na max nebo přes max. Nechal bych to tak jak to je, dolejvám vždycky aby to rovně na podlaze bylo kousíček pod max. V motorce se to taky různě kvrdlá, ale zatim nebyl žádnej problém. Mám jí dva roky a startuje výborně. To jí ani moc nešetřim. Svítim na baterku, mám tam silnější žárovku než tam má bejt, každou chvíli startuju startérem a v pohodě.
 
 
Datum: 05. dubna 2012 18:32
 
 
 
 
Jméno: Lubik2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, mám problém s mustangem. Vyčistil sem nadrž byla uplně rezavá, jel jsem se projet a asi po 6 km jsem jel do kopečka a z ničeho nic mi to začlo cukat. Myslel jsem si že to bude zase tou rzi a edotéká benzín, ale benzín v hadičče byl, hadička uplně plná, a nebyl ani špinavý. chviličku jsem počkal a vylezl kopec a zkoušel sem to rozjet. Pořád to cukalo jako kdyby nedotékal benzín, přitom v hadičce pořád byl, tak jsem dal nohu na cupátko a jelo to sem tam to trošinku cuklo ale dojel sem domů. Podíval jsem se na jehlu na jakem je zářezu a dal jsem ji na 2. z hora. Teď kdyz nakopnu, vyletí to do otáček a hned chcípne. Nevím co to může byt asi nšco s tím plynem. Tak bych potřeboval vědět co zapříčinilo to cukání a co způsobuje teď to chcípaní. Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2012 15:07
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12939    
a co gufero u magneta?, já měl ty samí příznaky už sem si nevěděl rady a pak mě napadlo gufero a ejhle - bylo to ono
 
 
Datum: 06. dubna 2012 15:07
 
 
 
 
Jméno: Lubik2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vycistil sem karbec uplne cely a jede to, ted jen problem s plynem, kdyz pridam jako by se nevratil a jede to samo na plny kotel az po chvili to jde treba zpatky na volnobeh. co s tim ?
 
 
Datum: 06. dubna 2012 13:26
 
 
 
 
Jméno: bertold      IP: uživatel13535    
hele stalo se mi něco podobnýho.. jsem jsem do kopce a přidal jsem plnej kotel začlo to cukat až to zdechlo.. vubec jsem nevědel co stím je skoušel jsem snad všechno kolem karbecu a pak mě napadlo že se kouknu na svíčku a on neházela jisku nebo obačas jo a občas ne.. tak jsem jí vyměnil a jezdí to furt :-D.. tak se koukni na svíčku :-)
 
 
Datum: 06. dubna 2012 11:04
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
pravděpodobně nízká hladina v plovákovce
 
 
Datum: 05. dubna 2012 18:04
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel12770    
cukani muze zpusobovat vice veci- osobne si myslim ze je neco ucpane, proto vycisti cely karburator a profoukni trysky, me osobne to delalo to, ze jsem moc utahl ten sroub, ktery drzi tu packu kohoutku ( nejspis to moc tlacilo na tesneni a nechtelo to moc tect), zkus ho tedy trochu povolit, ( benal ti tam mozna tece ale malym proudem ) jestli ti do karbecu nedotika benzin poznas tak, ze nakopnes stroj a nalozis mu, kdyz to zacne vynechavat zastavis kohout a kouknes se do plov. komory, jestli je prazdna tak je to jasne, jestli ne tak hledej chybu nekde jinde ( svicka, zapalovani) PS: sorry za chyby a AT TO JEZDI :-D
 
 
Datum: 05. dubna 2012 17:24
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
zkus vyčistit jehlu
 
 
Datum: 05. dubna 2012 17:11
 
 
 
 
Jméno: Milan Sommer Ml.      E-mail:      IP: uživatel13551    
Zdravim, mam takovej menší problém s mojí Babetou 207.. Házi mi to jisrku jen při strašně nízkejch otáčkách, sotva se otáčí motor, zrychlí se otáčky a jiskru to už nedá. Taky mi přijde že je hodně slabá. Nevíte co by s tim mohlo bejt? Předem děkuju za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2012 14:26
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel12547    
muze o byt tyristor ,jsou tam styry cívky na něm jedna muze byt KO ,nwm u fechtla to je tak ze jedsna je na zapalovani a dve sou na svetla no tak nevim skus se podívat .
 
 
Datum: 09. dubna 2012 14:26
 
 
 
 
Jméno: čorny      IP: uživatel11098    
Ta cívka nebo tyristor;-)
 
 
Datum: 08. dubna 2012 20:54
 
 
 
 
Jméno: přemysl      E-mail:      IP: uživatel13452    
Cívka je v .... a při vyším tlaku to nehodí jinak to muže být ještě taková tak krabička co je za cívkou
 
 
Datum: 05. dubna 2012 19:25
 
 
 
 
Jméno: Píst      IP: uživatel12810    
Ahoj Draci, už si fakt nevím rady s mojí jawou 21.Pořád z výfuku stříká nějaká černá hmota.Nejspíše benzín.Zkusil jsem už snad věchno předstih,svíčku,karburátor,gufera,přetěsněný motor,kroužky a další .Prosím o pomoc. Tady je i video co to dělá. http://youtu.be/n3cGMZFhK9Y odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2012 13:54
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
přesně tak je to nespálené M2T které se nespálí nikdy a akorát vše zasere
 
 
Datum: 06. dubna 2012 13:54
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hovorim je to normálne, mazem tiez s M2T, svíčka pekná cihlová, motorka krásne ide, je to len sracka od M2T nic víc,
 
 
Datum: 06. dubna 2012 9:24
 
 
 
 
Jméno: Píst      IP: uživatel12810    
Předstih mám 1,6mm. A ředím 1 : 30. Olejem M2T. A oleje v motoru neubývá.Takže převoďák to asi nebude.Třeba je to slabým zapalováním?
 
 
Datum: 05. dubna 2012 20:46
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 05. dubna 2012 19:18
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
mě to video teda nejde, takže neslyšim... normální to sice je ale né zas aby to stříkalo.. normální je když to občas odkápne.... tipuju špatný předstih, či bohatá směs.
 
 
Datum: 05. dubna 2012 18:07
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to úplne normálne
 
 
Datum: 05. dubna 2012 17:24
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Je to nespálenej olej. Netahá ti to olej z převodovky?
 
 
Datum: 05. dubna 2012 17:21
 
 
 
 
Jméno: Castrol      IP: uživatel11670    
Jaký požíváš motoroví olej?kolik ředíš benzín+olej??
 
 
Datum: 05. dubna 2012 17:07
 
 
 
 
Jméno: MrBouši      IP: uživatel13521    
Zdravim všechny Jawetáře.... Jakej olej mam nalejt do motoru pokud měnim lamely???? musim koupit novej nebo stačí ten co tam byl???? Díky za odpovědi... :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2012 19:37
 
 
 
 
Jméno: přemysl      E-mail:      IP: uživatel13452    
JE to PP90 jinak to co psal hh níže
 
 
Datum: 05. dubna 2012 19:37
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13550    
záleží jak dlouho tam byl, jestli si ho měnil včera, asi nemá smysl kupovat novej, co myslíš? najdi si v příručce interval výměny oleje a plus mínus ho dodržuj
 
 
Datum: 05. dubna 2012 12:53
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel11722    
Zdarec kluci. Chystam se na lakování mého pincka a chtěl bych se zeptat jestli tu někdo sám lakuje? A co používá za stříkací pistoli. Potřebuji si nějakou koupit a potřeboval bych poradit jaká s těch cenově dostupných je asi nejlepší? Dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2012 11:03
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Jooo to bude přesně ona
 
 
Datum: 06. dubna 2012 11:03
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel12196    
Sadra 17 přesně o týhle uvažuju už dlouho jen sem se bál, aby to nebyla nějaká hrůza. Hele a ty akrylátový barvy jsou vodou ředitelné ne? Jinak draku dík za info a ta pistole bude podle mě ta co tu píše Sadra 17
 
 
Datum: 06. dubna 2012 3:26
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
drak československá výroba by mohla bejt kovofiniš, velice kvalitní náčiní \r\n\r\nosobně jedu na tejhle http://www.japeshop.cz/store/goods-WJ0081A1-346-strikaci-vzduchova-pistole-magg-profi-hvlp-s-horni-nadobkou.html předtim sem měl ty úplně obyč a taky to šlo ale s hvlp se pracuje o dost líp barvy jedu akrylát body za cca 75kč deci
 
 
Datum: 06. dubna 2012 0:19
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Já stříkám zásadně autolaky a na ty malé mám modelářské barvy hubroll. Jinak pistole Fengda BD 183 (airbrush), malá fixírka Revell, a o velké pistoli žádné info nevím byl to dar. Je to československé výrovy ale další údaje bohužel nemám
 
 
Datum: 05. dubna 2012 16:05
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel11722    
Díky draku. No ja už byl v plno krámech, jenže to nemužu sehnat a prodejci nemaj vůbec šajnu. Tak proto se ptám tu. Co máš za pistoli ty? Hele a jaké barvy používáš na ty pincky? Jinak kompresor mam 50l saci 220l a výdej 170l
 
 
Datum: 05. dubna 2012 15:01
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Čau. Já lakuji pincky, auta, modely letadel, lodí,atp.... Na velký plochy používám stříkací pistoli s 0,8 tryskou a 0,5l skleničkou. Tato pistole má nádobku zesepod a to mi moc nevyhovuje gravitační je lepší. Na menší plochy používám fixírku 0,5 trysku a také dolní plnění a na detaily, nápisy atd. mám airbrush pistoli 0,3 trysku. Chce to dojít do krámu a poradit se s prodejcem. Každému sedí něco jiného. A nejdůležitější je mít kompresor který dokáže pokrýt velkou spotřebu vzduchu.
 
 
Datum: 05. dubna 2012 14:19
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel13542    
Poradil by mi tu někdo jak drží stupačkovej kříž se stojánkem na jawa 550/555 za ty oka motoru? Normálně na šrouby? Je mi to nějaký divný, nějak mi to tam nechce pasovat. V katalogu ND sem se toho moc nedozvěděl. Díky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2012 19:07
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel9676    
no já ti nevim koukni se sem třeba ti to pomuze http://www.motokramek.cz/stupackovy-kriz-pionyr-555/
 
 
Datum: 06. dubna 2012 19:07
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel12124    
Čau draci, moje problémy s prihlasovaním jawy 20 s chýbajúcim VIN čísllom stále pokračujú, dnes som sa chystal na STK a KO a zistil som zrazu, že už to nebude stáť 160 euro, ale 250 euro, a to už je fakt veľa, ak som sa rozhodol pre riešenie, že si to vyrazím na rám. Myslím si, že sa mi to najviac olatí. Keďže niesom zvyknutýrobiť takéto priestupky, tak sa chcem s vami poradiť, na aké miesto na rám to mám vyraziť, mám to dať z boku, alebo zvrchu? Treba to potom pretrieť nejakou farbou? Aké raznice sa na to používajú? (Ak ich tu sesa má, prosím pošlite mi adresu.) V starom TP mám uvedené že výrobné číslo motora: 13331 atď. a číslo sa zhoduje s číslom na motori. Potom mám v TP napísané že výrobné číslo-VIN podvozka: 000000000013331 atď. A to výrobné číslo podvozka sa nachádza iba na štítku, takže ho chcem vyraziť aj na rám, a je sa chcem opýtaťť, ked to budem vyrážať na ten rám treba tam vyraziť aj tých desať núl pred tým celým číslom? alebo stačí už iba to 13331 atď. Ďakujem za vaše rady, najviac by mi pomohlo, keby ste mi povedali, aké raznice mám na to použiť. Ďakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2012 21:06
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
originál je číslo pouze na štítku
 
 
Datum: 10. dubna 2012 21:06
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podla mna iba císlo co je na štítku
 
 
Datum: 05. dubna 2012 17:20
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel12124    
jenco no na štitku mam iba sedem miestne číslo, nejaké 13331 atď. Takže keď to budem vyrážať na rám, mám tam dať aj tých desať núl, alebo už iba to číslo? Lebo tých desať núl mám iba v TP ale na štítku je iba to 7 miestne číslo. Tak ako to potom má byť? Ďakujem.
 
 
Datum: 05. dubna 2012 15:46
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Fuh, to je prúser, to VIN číslo máš divné že tam máš pred číslom ešte 10 nul, takže v TP máš VIN 000000000013331 na štítku a na motore zasa iba 13331? sakra divný prípad, raznice by som použil 4mm, ja som ich kúpil v železiarstve, to miesto vyrazenia vin čísla už viac krát som to videl vyrazené takto http://p1.bikepics.com/2012%5C04%5C05%5Cbikepics-2378133-full.jpg http://www.foerch.sk/product.aspx?p=9515f33a-881c-4125-8ba8-bd4be26b9c62&g=e88f9792-dfd8-4f58-aaac-5f7cd51f8485 tu som nasjel neco na SR, čísla vypadajú ako original ceskoslovenské
 
 
Datum: 05. dubna 2012 12:26
 
 
 
 
Jméno: jardysek11      IP: uživatel13549    
zdar draci,mám železný vzduchovej filtr a nevím jak ho vičistit.poradte pls ;-) díky dopředu ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2012 13:41
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sundej, vyfoukej kompresorem bordel, ponoř to na chvíli do techničáku nebo benzínu, až ti uschne znovu profoukat a nasadit...
 
 
Datum: 05. dubna 2012 13:41
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13550    
rozebrat, drátěnku vyprat v benzínu, lehce naolejovat a složit
 
 
Datum: 05. dubna 2012 12:55
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12352    
Česta otázka ohedně bronz futra v klikovce na fichtlu na pístu když ho chci vyměnit tak stačí koupit nové a klepnout ho tam ? asi ne že bo ve starém byy asi od člověka co tu klikovku kdysi vyvažoval takové díry přes ojnici až do futra co když tam nebudou bude to mazat ? :/ :-D a nebo by stačilo to tam dát a protě stejným vrtákem znova odvrtat :-D Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2012 11:37
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud ti to nezvoní nebo to nemá moc velkou vůli tak bych ho tam nechal, jinak to udělej jak píše Dwein dibly, zrovna teď děláme s kamarádem GO motoru na 05 a to pouzdro šlo vysunout prstem, prostě se tam protáčelo a dalo se to vysunout :-D Radši jsme ji dali pánovi kterej nám ji zrepasuje komplet a vycentruje :-D
 
 
Datum: 05. dubna 2012 11:37
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
starý pouzdro buď vylisovat, nebo opatrně nařezat tenkým plátkem a pak stejně opatrně vylisovat.. v žádném případě se do toho nesmí bouchat kladivem - ohnutí ojnice a její následné putování do šrotu....nové pouzdro nalisovat, buď už předvrtané, nebo lze navrtat i v ojnici - bez děr je nesmysl - nebude se mazat a hrozí zakousnutí a následné putování opět do šrotu.... nové pouzdro jest třeba po nalisování protáhnout výstružníkem na průměr čepu 14,1 - píst se pak na ojnici musí pohybovat lehce, ne však s vůlí... nejlépe toto provádět na vyndané klice z motoru, lisovat lze v svěráku za pomoci nějakých přípravků atp... toto vše jde provést i na motorce, ale je to celkem opruz... ještě jednou opakuji - v žádném případě se nepokoušet to tam namlátit kladivem !! to platí i pro montáž čepu s pístem !! na všechno se dají udělat přípravky z vhodných šroubů, matek, podložek atd... mnoho zdaru.
 
 
Datum: 05. dubna 2012 11:24
 
 
 
 
Jméno: reknoleg ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravím chtěl jsem se optat dával jsme nové pístní kroužky na fichtla jawa 20/21 a jsou označeny z jedne strany (ok/ko) tak jsme se chtěl zeptat jakou stranou a jak by kroužky by meli bít vloženy jestli značkou k přednímu kolu nebo k zadnímu kolu..aby mě to stíralo prosím odpovědi me posílejte na email: erodoria@seznam.cz pěkný zbytek dne přeju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2012 10:46
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na mail sa mi to nechce tiež písať, nato je tu fórum... krúžky musia byť značkou TOP alebo KO ,O smerom ku hlave, kvôli kužeľovitosti, tú voľným okom nevidíš a preto to niekto založí, ako príde, pri dvojtakte to až tak nevadí, no pri 4takte môžu krúžky pri opačnom založení, nasávať nadmerne olej do spaľovacieho priestoru a je zle!.
 
 
Datum: 06. dubna 2012 10:46
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
nezlob se, ale odpovídat ti na email se asi každej vybodne, je totiž vhodné aby si to zde přečetli i ostatní uživatelé... v odkazu se o tom můžeš leccos dozvědět. http://jawamania.info/poradna/detail.aspx?questionid=47720
 
 
Datum: 05. dubna 2012 11:44
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel11937    
Ahoj, máte někdo nějaký zkušenosti s vyndaváním pouzdra z kliky? Nějak po domácku, at to nemusim půlit. Děkuji..:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2012 8:47
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel11937    
Jooo tak děkuju moc..:-)
 
 
Datum: 05. dubna 2012 8:47
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli myslíš bronz v ojnici tak to normálně vem pilkou na železo ...
 
 
Datum: 05. dubna 2012 8:12
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel5767    
Dobrý den prosím nevíte kde koupit kompletní zapalování na Babetu 207 děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2012 9:44
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 05. dubna 2012 9:44
 
 
 
 
Jméno: Radim      IP: uživatel13229    
čau draci chtěl by sem se poradit.. kolik by tak moh stát hliníkovej plech o tloušťce aspoň 3mm a velikosti 2x2 metry (nepotřebuju to v kuse, ztačej mi metr x metr a víc jich) díky za zkušenosti, v cenách tohodle se neorientuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2012 10:31
 
 
 
 
Jméno: toreto801 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
moc děkuju, koukam že to je celkem drahý..asi se na to vykašlu, díky ale
 
 
Datum: 05. dubna 2012 10:31
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mozem sa spítať že naco to bude? keď to môže byť aj ryhovaný tak tu sú približné ceny http://www.vyfuky1.cz/plechy.htm
 
 
Datum: 05. dubna 2012 9:50
 
 
 
 
Jméno: zapraszan      IP: uživatel12249    
Cau draci, chcel by som sa spytat: daval som novy nulty vybrus na fika. Nakolko nemam vtahovak piestneho capu, tak som ho tam proste namlatil kladivom. Vo futre sa otaca podla mna v pohode. Co ma trapi je asi predstih. Motor nakopne na kop, ale je lenivy a nechce sa nechat vytacat. Ide jak zdochnuty pes.. benzin a vzduch som porobil nove lanko, ihla,pliesok, nastavena hladina, cisty filter (vzduch iba ak by sal z gufera pod zapalkom). Myslite ze je problem predstih?, skusil som to od oka ale nebadam ziadne zmeny...Nemam nic cim by som to zmeral presne. Neviete niekto o nejakej vychytavke ako to robit na kolene? diky! Inac seso, tento web fakt nauci cloveka scitat a odcitat...alebo snad to chce tvrdit ze 17-2 nieje 15? )) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2012 14:23
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel12547    
Prinejhorsim posteluj karbec,vycisti vzduchovy filter , vycisti koleno a vejfuk a tak no ..
 
 
Datum: 09. dubna 2012 14:23
 
 
 
 
Jméno: zapraszan      IP: uživatel12249    
diky kluci. nastavil som predstih na +- 2mm. predtym bol tak ze kladivko otvaralo az ked bol piest asi 2cm od hornej uvrate. nemozem pochopit ze to vobec nejako islo a dokonca to nakoplo na kluku. teraz ho treba roztlacat. este stale je lenivy ale je to uz podstatne lepsie. myslite ze nejake 2-3 desatiny mm u predstihu hraju rolu? nech to jazdi!
 
 
Datum: 07. dubna 2012 11:06
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Nastav předstih podle příručky,překontroluj stav kladívek.Ono po výbrusu to hned tak nepojede,musíš to zajed.Pak to má výkon,teda v uvozovkách.Tím kladívkem s tím čepem si tomu moc nepomohl. Ten válec je festovej a když na něj budeš šlapat,tak na 90% přidřeš. PS: chybama se člověk učí...
 
 
Datum: 06. dubna 2012 16:47
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12770    
tak s fikem ti asi neporadim, ale ty priklady vazne blbnou. :-D ( priklad neni spravne vyplnenen) :-D
 
 
Datum: 05. dubna 2012 13:10
 
 
 
 
Jméno: Tadeáš      E-mail:      IP: uživatel12232    
Dobrej.Chtěl bych se zeptat.Mám mustoše a po odstavení na víkend (přes týden mám školu) nechtěl jet.Svíčka byla suchá.Kouknu do plovák. komory a žádný benzín! tak jsem tam napustil normálně přes víčko zašrouboval zkusil nahodit a nic.Tak jsem se tam znovu podíval a benzín nikde.Takže 1) Proč mizí benzín z plovákové komory 2) Proč je svíčka suchá (předpokládám kvůli předchozí otázce). Jinak jsem šteloval předstih a odrth před odstavením a jezdil dobře.Jiskra dobrá.Myslím že je problém v karburaci.Díky za odpovědi ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2012 13:14
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel12770    
benzin ti tam mozna tece ale malym proudem. zkus vycistit kohoutek a karbos
 
 
Datum: 05. dubna 2012 13:14
 
 
 
 
Jméno: Tadeáš      E-mail:      IP: uživatel12232    
Díky.Vyzkouším.Benzín hadičkou teče.Skusím stříknout benzín a uvidím.Popřípadě vyčistím karburátor.
 
 
Datum: 05. dubna 2012 9:00
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, vyšrubuj svíčku, stříkačkou stříkni benzínu, zašrubuj a zkus nahodit ... asi bude ucpaný kohoutek nebo hadička nebo filtr, oddělej hadičku z víčka plovákovky a zkus jestli volně teče benzín, mrkni na plovákovou hladinu ..
 
 
Datum: 05. dubna 2012 8:57
 
 
 
 
Jméno: Richard.Solta      IP: uživatel13158    
Zkusil bych jestli svíčka hází jiskru..Jestli ano tak bych stříkl pod svíčku benzín a jestli aspoň škytne tak bude něco s karburátorem nejspíš někde ucpanej, jestli s tím přes týden nikdo nic nedělal...
 
 
Datum: 04. dubna 2012 23:58
 
<  554  555  556  557  558  559  560  561  562  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 15:19:21 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu