Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jawa 05
IP: uživatel12062
 Zdarec draci!  Už si fakt nevím rady rozdělal sem motr u jawa 05 a nemužu sundat primáro zkoušel sem to 2stahovákama jeden sem rozbil..nahříval sem to na 660stupňu dvouma krompáčema sem ho zkoušel dávat ven a nic..  mam ho zkusit nějak odřezat nebo mate nějake rady? děkuji moc!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2012 9:31
 nebo kopyto
Datum: 07. dubna 2012 9:31
 tak jsi prase a nemáš ani pořádnej vercajk
Datum: 06. dubna 2012 20:29
Jméno: Jawa 05
IP: uživatel12062
 Hoši nic ztoho nešlo měl sem uplně super stahovák METROVOu tyčku nešlo nějak sem si s tim pohrál s karbinou..
Datum: 06. dubna 2012 17:25
 Možná ho tam někdo přilepil jinak to musí jít, hej taky jsme měli problém nešlo to sundat stahovákem, na kartery sem dal 2 pásoviny a páčili jsme a nic a nic nešlo tak jsme odchytli jednoho pána ze vsi tan donesl takovej československej mega stahovák, našponoval ho, buch kladivem a bylo to, na kuželu byla trocha lepidla takže proto
Datum: 05. dubna 2012 21:20
 nasadit stahovák, došponovat ho a bouchnout do středového šroubu kladivem a primár tím šokem odskočí.
Datum: 05. dubna 2012 20:23
 Kousek hliníkové kulatinky a pořádné kladivo nějakou tyčku pod to zapáčit druhý at pořádně švihne přez kulatinku do šroubu a mělo by povolit mě to tak šlo vždycky
Datum: 05. dubna 2012 19:22
Jméno: dannone
IP: uživatel11032
 Zdravím, splašil jsem jiný funkční tachometr, protože můj ukazuje pořád max.  a chtěl bych zachovat počet najetých km.. tachometr jsem už rozebral ale teď přemýšlím jak přetočit čísla ? ještě by mě zajímalo jak vytáhnu ručičku  dík moc za odpovědi draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2012 14:40
Jméno: libor1
IP: uživatel12939
 to si ani nemusel rozebírat, jde to stočit když upneš lanko do vrtačky a pustíš na opačnou stranu, anebo když už to máš rozebraný tak stačívyndat jadna hřídelka a čísla se uvolní a nastavíš si požadovaný kilometry ahřídelku vrátíš
Datum: 06. dubna 2012 14:40
Jméno: cz
IP: uživatel13546
 zdarec. Zajímalo by mě co přesně signalizují kontrolky na čz 175/477. Levá svítí jenom když je zhaslí motor anebo když je motorka na volnoběžných otáčkach, tak kontrolka přeblikává. A pravá kontrolka si aspon myslím že je signalizace zapnutých dálkových světel, ale přesto se mi zdá že dálkové svítí právě když je kontrolka zhaslá. Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2012 11:24
Jméno: cz
IP: uživatel13546
 OK. Díky
Datum: 07. dubna 2012 11:24
 Zkus to, kdyby to furt nešlo tak mi napiš maila, určitě bych zapoměl tenhle příspěvek kontrolovat...
Datum: 07. dubna 2012 11:20
Jméno: cz
IP: uživatel13546
 svítí právě že správně. Jeste tam možná zkusím dat jinou žárovku
Datum: 07. dubna 2012 11:12
 A světla svítí správně? Nesvítí taky "obráceně"? Neotočil si uzávěr paraboly?
Datum: 07. dubna 2012 11:02
Jméno: cz
IP: uživatel13546
 jj je tam takový výstupek aby to nešlo otočit
Datum: 07. dubna 2012 11:01
 A svítí ti dobře potkávací a dálkový? Myslim jako jestli se nepřevrátily taky, že na přepínači by bylo nahoru tlumený a dolu dálkový...to by leccos vysvětlovalo, skoro bych řekl že je to otočnou žárovkou, ale pokud se nepletu tak je to blbuvzdorný a otočit by to ani jít nemělo.
Datum: 07. dubna 2012 10:57
Jméno: cz
IP: uživatel13546
 Ale nejde mi do hlavy proč to ted tak dělá, protože předtím když jsem jezdil tak kontrolka pracovala správně a po výměně žárovky mi svítí kontrolka na rozsvícené potkávací světlo a na dálkové ne
Datum: 07. dubna 2012 10:41
 Je to tak, levá je na dobíjení a funguje správně, pravá je na dálková světla, pravděpodobně ji máš špatně zapojenou, stačí přepojit drátek na světlech...
Datum: 05. dubna 2012 19:16
Jméno: SpArrKy
IP: uživatel13536
 Zdravím je tu mnoho návodů jak vyčistit nádrž ale jak ji poté ošetřit už moc né... Jak bych jí měl poté ošetřit.? Nějak natřít ale jak.? poradte prosím poprípade kde vam to udelaji a nebo nejlepe jak si to udelat sam  DIky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2012 19:29
 nejlepší je to jenm vymít tou vodou třeba po citronovce a nalít benzín já to nebarvil protože potom se tam může dostat někde rez barva se ti vevnitř sloupe a zacpe ti kohout
Datum: 05. dubna 2012 19:29
Jméno: SpArrKy
IP: uživatel13536
 Otázka zní jak.?
Datum: 05. dubna 2012 19:27
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Vytři to epoxidem
Datum: 05. dubna 2012 18:55
 Čus draci chci se zeptat jak je to s kapalinou v baterce. Když mám baterku vyndanou normál rovno na podlaze tak to mám víc k Max level .Ale když dám baterku do motorky je tam trocha šikmo tak hladina klesne na Low level možná aj trocha pod .Takže když mám baterku normál rovně mám tam raději přilít trocha destilky aby to dyštak bylo aj trocha nad max level ale aby když ji dám do motorky tak aby hladina byla mezi max a lov level nebo jak to má být ? díky za objasnění ad vám to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2012 20:25
 tak máš to vyřešené na gelovku prostě... tam se nemá co vylét
Datum: 05. dubna 2012 20:25
 OK tak to nechám tak jak je ono ta baterka je furt šikmo pač aji celej ten držák je tak konstrukčě vyřešenej no jo japonci
Datum: 05. dubna 2012 19:25
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 No správně by měla bejt v motorce postavená úplně rovně jako když je na podlaze. Když ji teda dáš do motorky a zepředu je elektrolyt na low level tak vzadu bude zase na max nebo přes max. Nechal bych to tak jak to je, dolejvám vždycky aby to rovně na podlaze bylo kousíček pod max. V motorce se to taky různě kvrdlá, ale zatim nebyl žádnej problém. Mám jí dva roky a startuje výborně. To jí ani moc nešetřim. Svítim na baterku, mám tam silnější žárovku než tam má bejt, každou chvíli startuju startérem a v pohodě.
Datum: 05. dubna 2012 18:32
 Čau, mám problém s mustangem. Vyčistil sem nadrž byla uplně rezavá, jel jsem se projet a asi po 6 km jsem jel do kopečka a z ničeho nic mi to začlo cukat. Myslel jsem si že to bude zase tou rzi a edotéká benzín, ale benzín v hadičče byl, hadička uplně plná, a nebyl ani špinavý. chviličku jsem počkal a vylezl kopec a zkoušel sem to rozjet. Pořád to cukalo jako kdyby nedotékal benzín, přitom v hadičce pořád byl, tak jsem dal nohu na cupátko a jelo to sem tam to trošinku cuklo ale dojel sem domů. Podíval jsem se na jehlu na jakem je zářezu a dal jsem ji na 2. z hora. Teď kdyz nakopnu, vyletí to do otáček a hned chcípne. Nevím co to může byt asi nšco s tím plynem. Tak bych potřeboval vědět co zapříčinilo to cukání a co způsobuje teď to chcípaní. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2012 15:07
Jméno: libor1
IP: uživatel12939
 a co gufero u magneta?, já měl ty samí příznaky už sem si nevěděl rady a pak mě napadlo gufero a ejhle - bylo to ono
Datum: 06. dubna 2012 15:07
 vycistil sem karbec uplne cely a jede to, ted jen problem s plynem, kdyz pridam jako by se nevratil a jede to samo na plny kotel az po chvili to jde treba zpatky na volnobeh. co s tim ?
Datum: 06. dubna 2012 13:26
Jméno: bertold
IP: uživatel13535
 hele stalo se mi něco podobnýho.. jsem jsem do kopce a přidal jsem plnej kotel začlo to cukat až to zdechlo.. vubec jsem nevědel co stím je skoušel jsem snad všechno kolem karbecu a pak mě napadlo že se kouknu na svíčku a on neházela jisku nebo obačas jo a občas ne.. tak jsem jí vyměnil a jezdí to furt  .. tak se koukni na svíčku
Datum: 06. dubna 2012 11:04
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 pravděpodobně nízká hladina v plovákovce
Datum: 05. dubna 2012 18:04
Jméno: radim
IP: uživatel12770
 cukani muze zpusobovat vice veci- osobne si myslim ze je neco ucpane, proto vycisti cely karburator a profoukni trysky, me osobne to delalo to, ze jsem moc utahl ten sroub, ktery drzi tu packu kohoutku ( nejspis to moc tlacilo na tesneni a nechtelo to moc tect), zkus ho tedy trochu povolit, ( benal ti tam mozna tece ale malym proudem ) jestli ti do karbecu nedotika benzin poznas tak, ze nakopnes stroj a nalozis mu, kdyz to zacne vynechavat zastavis kohout a kouknes se do plov. komory, jestli je prazdna tak je to jasne, jestli ne tak hledej chybu nekde jinde ( svicka, zapalovani) PS: sorry za chyby a AT TO JEZDI
Datum: 05. dubna 2012 17:24
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 zkus vyčistit jehlu
Datum: 05. dubna 2012 17:11
 Zdravim, mam takovej menší problém s mojí Babetou 207.. Házi mi to jisrku jen při strašně nízkejch otáčkách, sotva se otáčí motor, zrychlí se otáčky a jiskru to už nedá. Taky mi přijde že je hodně slabá. Nevíte co by s tim mohlo bejt? Předem děkuju za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2012 14:26
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 muze o byt tyristor ,jsou tam styry cívky na něm jedna muze byt KO ,nwm u fechtla to je tak ze jedsna je na zapalovani a dve sou na svetla no tak nevim skus se podívat .
Datum: 09. dubna 2012 14:26
Jméno: čorny
IP: uživatel11098
 Ta cívka nebo tyristor
Datum: 08. dubna 2012 20:54
 Cívka je v .... a při vyším tlaku to nehodí jinak to muže být ještě taková tak krabička co je za cívkou
Datum: 05. dubna 2012 19:25
Jméno: Píst
IP: uživatel12810
 Ahoj Draci, už si fakt nevím rady s mojí jawou 21.Pořád z výfuku stříká nějaká černá hmota.Nejspíše benzín.Zkusil jsem už snad věchno předstih,svíčku,karburátor,gufera,přetěsněný motor,kroužky a další .Prosím o pomoc. Tady je i video co to dělá.
http://youtu.be/n3cGMZFhK9Y
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2012 13:54
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 přesně tak je to nespálené M2T které se nespálí nikdy a akorát vše zasere
Datum: 06. dubna 2012 13:54
 hovorim je to normálne, mazem tiez s M2T, svíčka pekná cihlová, motorka krásne ide, je to len sracka od M2T nic víc,
Datum: 06. dubna 2012 9:24
Jméno: Píst
IP: uživatel12810
 Předstih mám 1,6mm. A ředím 1 : 30. Olejem M2T. A oleje v motoru neubývá.Takže převoďák to asi nebude.Třeba je to slabým zapalováním?
Datum: 05. dubna 2012 20:46
Datum: 05. dubna 2012 19:18
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 mě to video teda nejde, takže neslyšim... normální to sice je ale né zas aby to stříkalo.. normální je když to občas odkápne.... tipuju špatný předstih, či bohatá směs.
Datum: 05. dubna 2012 18:07
 je to úplne normálne
Datum: 05. dubna 2012 17:24
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Je to nespálenej olej. Netahá ti to olej z převodovky?
Datum: 05. dubna 2012 17:21
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
 Jaký požíváš motoroví olej?kolik ředíš benzín+olej??
Datum: 05. dubna 2012 17:07
Jméno: MrBouši
IP: uživatel13521
 Zdravim všechny Jawetáře.... Jakej olej mam nalejt do motoru pokud měnim lamely???? musim koupit novej nebo stačí ten co tam byl???? Díky za odpovědi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2012 19:37
 JE to PP90 jinak to co psal hh níže
Datum: 05. dubna 2012 19:37
Jméno: hh
IP: uživatel13550
 záleží jak dlouho tam byl, jestli si ho měnil včera, asi nemá smysl kupovat novej, co myslíš? najdi si v příručce interval výměny oleje a plus mínus ho dodržuj
Datum: 05. dubna 2012 12:53
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Zdarec kluci. Chystam se na lakování mého pincka a chtěl bych se zeptat jestli tu někdo sám lakuje? A co používá za stříkací pistoli. Potřebuji si nějakou koupit a potřeboval bych poradit jaká s těch cenově dostupných je asi nejlepší? Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2012 11:03
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Jooo to bude přesně ona
Datum: 06. dubna 2012 11:03
Jméno: Jarin
IP: uživatel12196
 Sadra 17 přesně o týhle uvažuju už dlouho jen sem se bál, aby to nebyla nějaká hrůza. Hele a ty akrylátový barvy jsou vodou ředitelné ne? Jinak draku dík za info a ta pistole bude podle mě ta co tu píše Sadra 17
Datum: 06. dubna 2012 3:26
Datum: 06. dubna 2012 0:19
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Já stříkám zásadně autolaky a na ty malé mám modelářské barvy hubroll. Jinak pistole Fengda BD 183 (airbrush), malá fixírka Revell, a o velké pistoli žádné info nevím byl to dar. Je to československé výrovy ale další údaje bohužel nemám
Datum: 05. dubna 2012 16:05
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Díky draku. No ja už byl v plno krámech, jenže to nemužu sehnat a prodejci nemaj vůbec šajnu. Tak proto se ptám tu. Co máš za pistoli ty? Hele a jaké barvy používáš na ty pincky? Jinak kompresor mam 50l saci 220l a výdej 170l
Datum: 05. dubna 2012 15:01
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Čau. Já lakuji pincky, auta, modely letadel, lodí,atp.... Na velký plochy používám stříkací pistoli s 0,8 tryskou a 0,5l skleničkou. Tato pistole má nádobku zesepod a to mi moc nevyhovuje gravitační je lepší. Na menší plochy používám fixírku 0,5 trysku a také dolní plnění a na detaily, nápisy atd. mám airbrush pistoli 0,3 trysku. Chce to dojít do krámu a poradit se s prodejcem. Každému sedí něco jiného. A nejdůležitější je mít kompresor který dokáže pokrýt velkou spotřebu vzduchu.
Datum: 05. dubna 2012 14:19
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13542
 Poradil by mi tu někdo jak drží stupačkovej kříž se stojánkem na jawa 550/555 za ty oka motoru? Normálně na šrouby? Je mi to nějaký divný, nějak mi to tam nechce pasovat. V katalogu ND sem se toho moc nedozvěděl. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2012 19:07
Jméno: Dan
IP: uživatel9676
Datum: 06. dubna 2012 19:07
Jméno: jawa 20
IP: uživatel12124
 Čau draci, moje problémy s prihlasovaním jawy 20 s chýbajúcim VIN čísllom stále pokračujú, dnes som sa chystal na STK a KO a zistil som zrazu, že už to nebude stáť 160 euro, ale 250 euro, a to už je fakt veľa, ak som sa rozhodol pre riešenie, že si to vyrazím na rám. Myslím si, že sa mi to najviac olatí. Keďže niesom zvyknutýrobiť takéto priestupky, tak sa chcem s vami poradiť, na aké miesto na rám to mám vyraziť, mám to dať z boku, alebo zvrchu? Treba to potom pretrieť nejakou farbou? Aké raznice sa na to používajú? (Ak ich tu sesa má, prosím pošlite mi adresu.) V starom TP mám uvedené že výrobné číslo motora: 13331 atď. a číslo sa zhoduje s číslom na motori. Potom mám v TP napísané že výrobné číslo-VIN podvozka: 000000000013331 atď. A to výrobné číslo podvozka sa nachádza iba na štítku, takže ho chcem vyraziť aj na rám, a je sa chcem opýtaťť, ked to budem vyrážať na ten rám treba tam vyraziť aj tých desať núl pred tým celým číslom? alebo stačí už iba to 13331 atď. Ďakujem za vaše rady, najviac by mi pomohlo, keby ste mi povedali, aké raznice mám na to použiť. Ďakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2012 21:06
 originál je číslo pouze na štítku
Datum: 10. dubna 2012 21:06
 podla mna iba císlo co je na štítku
Datum: 05. dubna 2012 17:20
Jméno: jawa 20
IP: uživatel12124
 jenco no na štitku mam iba sedem miestne číslo, nejaké 13331 atď. Takže keď to budem vyrážať na rám, mám tam dať aj tých desať núl, alebo už iba to číslo? Lebo tých desať núl mám iba v TP ale na štítku je iba to 7 miestne číslo. Tak ako to potom má byť? Ďakujem.
Datum: 05. dubna 2012 15:46
Datum: 05. dubna 2012 12:26
Jméno: jardysek11
IP: uživatel13549
 zdar draci,mám železný vzduchovej filtr a nevím jak ho vičistit.poradte pls  díky dopředu
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2012 13:41
 Sundej, vyfoukej kompresorem bordel, ponoř to na chvíli do techničáku nebo benzínu, až ti uschne znovu profoukat a nasadit...
Datum: 05. dubna 2012 13:41
Jméno: hh
IP: uživatel13550
 rozebrat, drátěnku vyprat v benzínu, lehce naolejovat a složit
Datum: 05. dubna 2012 12:55
Jméno: radek
IP: uživatel12352
 Česta otázka ohedně bronz futra v klikovce na fichtlu na pístu když ho chci vyměnit tak stačí koupit nové a klepnout ho tam ? asi ne že bo ve starém byy asi od člověka co tu klikovku kdysi vyvažoval takové díry přes ojnici až do futra co když tam nebudou bude to mazat ? :/  a nebo by stačilo to tam dát a protě stejným vrtákem znova odvrtat  Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2012 11:37
 Pokud ti to nezvoní nebo to nemá moc velkou vůli tak bych ho tam nechal, jinak to udělej jak píše Dwein dibly, zrovna teď děláme s kamarádem GO motoru na 05 a to pouzdro šlo vysunout prstem, prostě se tam protáčelo a dalo se to vysunout  Radši jsme ji dali pánovi kterej nám ji zrepasuje komplet a vycentruje
Datum: 05. dubna 2012 11:37
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 starý pouzdro buď vylisovat, nebo opatrně nařezat tenkým plátkem a pak stejně opatrně vylisovat.. v žádném případě se do toho nesmí bouchat kladivem - ohnutí ojnice a její následné putování do šrotu....nové pouzdro nalisovat, buď už předvrtané, nebo lze navrtat i v ojnici - bez děr je nesmysl - nebude se mazat a hrozí zakousnutí a následné putování opět do šrotu.... nové pouzdro jest třeba po nalisování protáhnout výstružníkem na průměr čepu 14,1 - píst se pak na ojnici musí pohybovat lehce, ne však s vůlí... nejlépe toto provádět na vyndané klice z motoru, lisovat lze v svěráku za pomoci nějakých přípravků atp... toto vše jde provést i na motorce, ale je to celkem opruz... ještě jednou opakuji - v žádném případě se nepokoušet to tam namlátit kladivem !! to platí i pro montáž čepu s pístem !! na všechno se dají udělat přípravky z vhodných šroubů, matek, podložek atd... mnoho zdaru.
Datum: 05. dubna 2012 11:24
 Zdravím chtěl jsem se optat dával jsme nové pístní kroužky na fichtla jawa 20/21 a jsou označeny z jedne strany (ok/ko) tak jsme se chtěl zeptat jakou stranou a jak by kroužky by meli bít vloženy jestli značkou k přednímu kolu nebo k zadnímu kolu..aby mě to stíralo prosím odpovědi me posílejte na email: erodoria@seznam.cz pěkný zbytek dne přeju
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2012 10:46
 Na mail sa mi to nechce tiež písať, nato je tu fórum... krúžky musia byť značkou TOP alebo KO ,O smerom ku hlave, kvôli kužeľovitosti, tú voľným okom nevidíš a preto to niekto založí, ako príde, pri dvojtakte to až tak nevadí, no pri 4takte môžu krúžky pri opačnom založení, nasávať nadmerne olej do spaľovacieho priestoru a je zle!.
Datum: 06. dubna 2012 10:46
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
Datum: 05. dubna 2012 11:44
Jméno: Marek
IP: uživatel11937
 Ahoj, máte někdo nějaký zkušenosti s vyndaváním pouzdra z kliky? Nějak po domácku, at to nemusim půlit. Děkuji..
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2012 8:47
Jméno: Marek
IP: uživatel11937
 Jooo tak děkuju moc..
Datum: 05. dubna 2012 8:47
 jestli myslíš bronz v ojnici tak to normálně vem pilkou na železo ...
Datum: 05. dubna 2012 8:12
 Dobrý den prosím nevíte kde koupit kompletní zapalování na Babetu 207 děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2012 9:44
Datum: 05. dubna 2012 9:44
Jméno: Radim
IP: uživatel13229
 čau draci chtěl by sem se poradit.. kolik by tak moh stát hliníkovej plech o tloušťce aspoň 3mm a velikosti 2x2 metry (nepotřebuju to v kuse, ztačej mi metr x metr a víc jich) díky za zkušenosti, v cenách tohodle se neorientuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2012 10:31
 moc děkuju, koukam že to je celkem drahý..asi se na to vykašlu, díky ale
Datum: 05. dubna 2012 10:31
Datum: 05. dubna 2012 9:50
Jméno: zapraszan
IP: uživatel12249
 Cau draci, chcel by som sa spytat: daval som novy nulty vybrus na fika. Nakolko nemam vtahovak piestneho capu, tak som ho tam proste namlatil kladivom. Vo futre sa otaca podla mna v pohode. Co ma trapi je asi predstih. Motor nakopne na kop, ale je lenivy a nechce sa nechat vytacat. Ide jak zdochnuty pes.. benzin a vzduch som porobil nove lanko, ihla,pliesok, nastavena hladina, cisty filter (vzduch iba ak by sal z gufera pod zapalkom). Myslite ze je problem predstih?, skusil som to od oka ale nebadam ziadne zmeny...Nemam nic cim by som to zmeral presne. Neviete niekto o nejakej vychytavke ako to robit na kolene? diky! Inac seso, tento web fakt nauci cloveka scitat a odcitat...alebo snad to chce tvrdit ze 17-2 nieje 15? ))
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2012 14:23
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 Prinejhorsim posteluj karbec,vycisti vzduchovy filter , vycisti koleno a vejfuk a tak no ..
Datum: 09. dubna 2012 14:23
Jméno: zapraszan
IP: uživatel12249
 diky kluci. nastavil som predstih na +- 2mm. predtym bol tak ze kladivko otvaralo az ked bol piest asi 2cm od hornej uvrate. nemozem pochopit ze to vobec nejako islo a dokonca to nakoplo na kluku. teraz ho treba roztlacat. este stale je lenivy ale je to uz podstatne lepsie. myslite ze nejake 2-3 desatiny mm u predstihu hraju rolu? nech to jazdi!
Datum: 07. dubna 2012 11:06
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Nastav předstih podle příručky,překontroluj stav kladívek.Ono po výbrusu to hned tak nepojede,musíš to zajed.Pak to má výkon,teda v uvozovkách.Tím kladívkem s tím čepem si tomu moc nepomohl. Ten válec je festovej a když na něj budeš šlapat,tak na 90% přidřeš. PS: chybama se člověk učí...
Datum: 06. dubna 2012 16:47
Jméno: radek
IP: uživatel12770
 tak s fikem ti asi neporadim, ale ty priklady vazne blbnou.  ( priklad neni spravne vyplnenen)
Datum: 05. dubna 2012 13:10
 Dobrej.Chtěl bych se zeptat.Mám mustoše a po odstavení na víkend (přes týden mám školu) nechtěl jet.Svíčka byla suchá.Kouknu do plovák. komory a žádný benzín! tak jsem tam napustil normálně přes víčko zašrouboval zkusil nahodit a nic.Tak jsem se tam znovu podíval a benzín nikde.Takže 1) Proč mizí benzín z plovákové komory 2) Proč je svíčka suchá (předpokládám kvůli předchozí otázce). Jinak jsem šteloval předstih a odrth před odstavením a jezdil dobře.Jiskra dobrá.Myslím že je problém v karburaci.Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2012 13:14
Jméno: radim
IP: uživatel12770
 benzin ti tam mozna tece ale malym proudem. zkus vycistit kohoutek a karbos
Datum: 05. dubna 2012 13:14
 Díky.Vyzkouším.Benzín hadičkou teče.Skusím stříknout benzín a uvidím.Popřípadě vyčistím karburátor.
Datum: 05. dubna 2012 9:00
 Jo, vyšrubuj svíčku, stříkačkou stříkni benzínu, zašrubuj a zkus nahodit ... asi bude ucpaný kohoutek nebo hadička nebo filtr, oddělej hadičku z víčka plovákovky a zkus jestli volně teče benzín, mrkni na plovákovou hladinu ..
Datum: 05. dubna 2012 8:57
Jméno: Richard.Solta
IP: uživatel13158
 Zkusil bych jestli svíčka hází jiskru..Jestli ano tak bych stříkl pod svíčku benzín a jestli aspoň škytne tak bude něco s karburátorem nejspíš někde ucpanej, jestli s tím přes týden nikdo nic nedělal...
Datum: 04. dubna 2012 23:58
|



|