Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Cau ,chci se zaptat jakej je rozdil mezi tryskama a to 72 profi za nakych 170,-kc a obyc 72 za cca 70,-kč ? dik za info
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2012 19:02
Jméno: standa
IP: uživatel13543
 Třeba takovej,že tryska 72 z číny není úplně tryska 72  ale na seriovku je to jedno.....beztak to bude bohatý
Datum: 04. dubna 2012 19:02
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 tipnul bych že přesností rozměru díry.. takže tu profi párkrát pročistíš železným drátkem a máš z ní obyč .)
Datum: 03. dubna 2012 22:21
 ahoj prosím jaký je rozměr duše na čz 125/453? a jěště k fichtlu mám ho po renovaci a když jedu tak mi to stříli z vyfuku jehlu jsem zkoušel dát na všechny zářezy ale nic moc výsledek díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2012 21:53
 myslím 4,5mm
Datum: 04. dubna 2012 21:53
 tak předstih 1.2mm před HU je sakra málo! .. na tu 125/453 bych typoval tak 3,2 mm .. možná víc.. koukni na netu do manuálu.
Datum: 04. dubna 2012 20:50
Jméno: filipcod
IP: uživatel6631
 aha omlovuám se předstih je 1.2 mm
Datum: 04. dubna 2012 14:59
 to máš možná odtrh.ale předstih?
Datum: 04. dubna 2012 8:13
Jméno: filipcod
IP: uživatel6631
 0,05
Datum: 04. dubna 2012 7:26
 jaký předstih si nastavil?
Datum: 03. dubna 2012 21:00
Jméno: filipcod
IP: uživatel6631
 celej karbec jsem čistil už dvakrát ale furt nic svíčku jsem dal taky jinou a předstih taky už dvakrát udělaný a je udělaný dobře ale zkusím se podívat na ty kladívka
Datum: 03. dubna 2012 20:54
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 duše na 125 je 3-3,25 x 16 a že ti fichtl střílí tak zkus vyměnit svíčku a když nepomůže tak koukni na kladívka jestli nejsou zapečené a jestli máš dobrý předstih a když ani to ne tak vyčisti celej karbec
Datum: 03. dubna 2012 20:21
 Zdarec, mohli byste mi prosím někdo poradit ? Mám nedávno koupenou 555tku a nehází jiskru. Cívka je vyměněná, VN kábel taky, fajfka taktéž. Svíčku jsem dal novou. Kondenzátor taky vyměněný. Nevíte, kde by mohla být zrada ? Motorka minimálně 20 let stála a odstavena byla jako pojízdná. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2012 21:35
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 mel jsem neco podobnyho do faje El šla kopaloto ale svička jiskru nehodila nakonec jsme vymenil sviču a pincek jde jak drak
Datum: 03. dubna 2012 21:35
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 skus dát prst do fajfky jestli tě to nekopne je problém s elektrikou skus prohodit dráty na indučce a pořádně je prohlídni jestli nejsou někde prošoupaný jestli tě to kopne tak je to svíčkou
Datum: 03. dubna 2012 21:33
 To všechno mám... Jedině teda to magneto
Datum: 03. dubna 2012 21:16
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 po 20ti letech by mohlo bejt slabý magneto.
Datum: 03. dubna 2012 20:53
Jméno: kamil
IP: uživatel13463
 Máš vše dobře zapojený odtrhy atd? Kladívka čistý ? odizolovaný kladívko?
Datum: 03. dubna 2012 20:33
Jméno: juraj
IP: uživatel13538
 http://www.youtube.com/watch?v=DmNFoMDl7cY&feature=relmfu
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2012 8:51
Jméno: juraj
IP: uživatel13538
 na bikepics som vydel viac podobnych valcov 70ccm, ak by mal niekto niake info. hodte sem
Datum: 04. dubna 2012 8:51
 za polstudena znie komment
Datum: 03. dubna 2012 20:29
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Hmm pekne videjko ale asi poľský valec to nebude  inak by ma zaujímalo či to robil za studena ???
Datum: 03. dubna 2012 20:05
Jméno: radim
IP: uživatel12770
 Zdar draci, našel by se někdo, kdo by mi podrobněji popsal jak správně seštelovat spojku ? Lamely by měly být OK. Jedná se mi jen o ten postup. Jsem lajk a pořád ne a ne to seštelovat správně. PROSÍM O RYCHLOU ODPOVĚĎ. Ať to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2012 12:47
Jméno: Saňo
IP: uživatel13541
 Vyhod lanko a stelovaci sroubek na deklu dotahni tak aby ten curacek(ve kterym je lanko) mel nepatrnou vuli.... pak tam jebni lanko a udelej o5 vuli na pacce ....... a mas to 100%........................... Paněěmaješš ????
Datum: 04. dubna 2012 12:47
Jméno: radim
IP: uživatel12770
 díky
Datum: 03. dubna 2012 12:04
Jméno: péro
IP: uživatel8967
 uplně uvolni lanko a pritáhni šroubek na pravém deklu tak aby spojka neklouzala,ale aby i zabírala a pak už jen došponuj lanko,ale tak aby měla páčka trochu vůli
Datum: 03. dubna 2012 11:50
Posl.aktualizace: 05. dubna 2012 8:35
 super věc.hodně tam vleze
Datum: 05. dubna 2012 8:35
 Já ji nemám ale je hrozná podle mě se tam vůbec nehodí
Datum: 03. dubna 2012 7:43
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 zdar draci mám dotaz jakej je rozdíl mezi motorem na stadiona s22 a s11?? Krom karbecu
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2012 20:23
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 vlastně nic jen vidlička řazení byla u prvních typů s11 trochu jinčí jinak sou identicky..
Datum: 03. dubna 2012 20:23
Jméno: Dansek
IP: uživatel6152
 Snad už asi jen ten, že S22 měla doutníkovej vejfuk. Možná někdo bude vědět víc.
Datum: 03. dubna 2012 19:49
Jméno: Pavel
IP: uživatel13463
 Zdar chlapy chci se zeptat jestli muzu šoupnout světelnou cívku místo zapalovací protože jsme si sehnal fichtla do hospody a zpátky za 200 a nechce se mi kupovat cívka maximalne odejde indučka ne?? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2012 19:06
Jméno: standa
IP: uživatel13543
 no vidíš,to jsem nikdy nezkoušel...nevylučuju,že to nejde.... jen říkám,že na světelnou 15W to nejde.....ale proč dávat dvě cívky na zapalování a svítit jen jednou
Datum: 04. dubna 2012 19:06
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 mně to na seriově propojené světelné cívky u 30W magneta jezdilo dlouho a dobře..
Datum: 03. dubna 2012 22:26
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Potme se jezdi spatne dom z hospody
Datum: 03. dubna 2012 21:39
 je to na hovno... dělali sme zapalování z fichtlaa naa čz 175 mylsim.. Mělis me tam světelnou aan zaplaování aa jsikra nic. Daly sme taam zapalovací ( víz závitů a slaaabší drát) a jiskra jak víno.... ymlsm si že nebude poroblém sehanat origo zapal. cívku
Datum: 03. dubna 2012 21:24
Jméno: standa
IP: uživatel13539
 Mě to na světelnou cívku nikdy neházelo jiskru a nebo jen mizernou. Má menší počet závitů o větším průměru - malý napětí při startovacích otáčkách.
Datum: 03. dubna 2012 17:08
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 nic neodejde, ale mam obavy, že to naí nepojede skus to
Datum: 03. dubna 2012 12:50
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 mélo by to jet bez problémů
Datum: 02. dubna 2012 21:00
Jméno: adyssmen
IP: uživatel12849
 ahoj, vím že to tu nepatří, ale potřebuji poradit, mam favorita (karburator) ale nejde nastartovat.... po zimě jsem přišel nastartoval jel na 2 valce potom zdechnul a už nechytne ani za boha, jiskru háže, svíčky jsem očistli tak nevíte co by to mohlo byt? benzín se mi zda že tam jde taky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2012 16:19
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Jak říká postul.. nebo nejčastější závada poslední doby, pokud ti delší dobu auto stálo, tak se ti v karbu usadila biosložka z benzínu a pak to totálně všechno zalepí. Vyčisti karburaci a uvidíš, že to bude ok..
Datum: 03. dubna 2012 16:19
 ventilové vůle,zoxidované kabely,víčko, palec,visící sytič,rád se u fazola ustřihne rozdělovač,děravý plovák atd atd....
Datum: 03. dubna 2012 13:08
 a je to tady zas ! víš že to sem nepatří ale stejně to sem dáš ! hele co rači trocha pohledat a zeptat se na forum tomu určeném
Datum: 03. dubna 2012 11:36
Jméno: paja
IP: uživatel13323
 zkus startovat s trochu plynem a nekdo jiný at ti kápne benzín přímo do difuzoru
Datum: 02. dubna 2012 22:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 napadá mě že se ti nějak srazil benzín v karbecu,prostě zvodnatěl a ted to nechce chytnout,vyčistil bych karbec
Datum: 02. dubna 2012 21:01
 Ahoj lidi, scháním nádrž z pionýra klasika z 21 podsedlový tip ale musí být převařená tj. aby byl kohoutek a víčko na opačné straně než jsou normálně.Kamarád řikal že mu to známý svářel pod vodou.. Dalo by se to i jiným typem sváření, a myslíte že by mi to někde udělali.? kdyby někdo měl an prodej pošlete mi email.. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2012 12:53
Jméno: Saňo
IP: uživatel13541
 a neni vy dementi jednodussi ji pouze vyplachnout mejdlovou vodou ???
Datum: 04. dubna 2012 12:53
 když něco jenom přivařuješ můžeš dovnitř taky nasypat písek
Datum: 03. dubna 2012 9:35
 mě děda svařoval acetylenem nádrž z 516, dělali jsme na ní přepouštění z jedné půlky do druhé, a taky jsem tam měli vodu... nebo to jde taky že do nádrže dáš kompresor a foukáš furt aby se ty výpary netvořily, respektive aby šli hned ven... vodou je to bezpečnější
Datum: 02. dubna 2012 21:09
 nesváří se to pod vodou ale nádrž se plní vodou kvuli výparům z benzínu
Datum: 02. dubna 2012 20:49
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Čau,kde by mohly mít KYSELINU FOSFOREČNOU?Potřebuju na vyčištění nádrže.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2012 11:37
 kyselina fosforečná je vv odrezovači respektiy kup odrezovač bezoplachový a vyčistí nádrž fakt dobře doporučuji z vlastní skušenosti.
Datum: 03. dubna 2012 11:37
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 V drogerii, můžeš použít i kys.citrónovou.
Datum: 02. dubna 2012 21:49
Jméno: pincek
IP: uživatel12501
 zdarec draci neví kde sehnat nejlevnějc pojízdnýho pincka ? nejlíp z olomouckyho kraje diky čus
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2012 18:21
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 kdybys byl ze středočeskýho, tak bych ti něco snad i dal... mam tady toho už moc a misto ubejvá .. naposledy o víkendu jsem přivezl jednadvacítku, zadarmo... a nejspíš si z ní nechám jen origo nářadí a pošlu jí dál
Datum: 04. dubna 2012 18:21
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zeptej se někde po dědinách
Datum: 03. dubna 2012 20:21
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Čus SESO prosím tě nevíš kdy tady budeš mít řídítka na fichtla.Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2012 20:17
 zdar musí se žajíždět válec když měním jen kroužky? a když jsou kroužký vydřené má to velký vliv na výkon? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2012 20:49
Jméno: Alex
IP: uživatel13463
 Když jsou vydřené tak to blbě těsní kup nový a zajed je aby pořádne sedly
Datum: 02. dubna 2012 20:49
Jméno: jura
IP: uživatel7996
 zdar draci jak pojede babetta kdyš tam dam karbec z 21 fichtla
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2012 20:28
Jméno: jw5
IP: uživatel12983
 dej tam karbec s kolenem z 555tky,rozteč šroubů odpovídá,jen to musíš krapet zatěsnit. Já jsem si ho tam dal a jsem v sedmém nebi !! ,,babeta jede do kopce 40 a po rovině i 65 jako nic " !!!!
Datum: 02. dubna 2012 20:28
Jméno: hanz
IP: uživatel12782
 čau draci potřebuji karbec na kejvačku nevíte kde ho mám sehnat a jaký to je typ ?? předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2012 20:00
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 možná bych ho doma našel odkut jsi??
Datum: 04. dubna 2012 20:00
Datum: 03. dubna 2012 20:49
 Pokud máš karburátor Jikov 2924 H tak trysku 100 nebo 2926 tak trysku 95.....
Datum: 03. dubna 2012 20:46
Jméno: hanz
IP: uživatel12782
 je to jawa 250/353
Datum: 02. dubna 2012 22:09
 Kývačka je široké pojem ... JAWA nebo ČZ ......125 ,175,250,350....Když se ptáš tak napiš o jaké typ motorky se jedná....
Datum: 02. dubna 2012 20:30
 2924-2668
Datum: 02. dubna 2012 20:04
Jméno: lojza
IP: uživatel289
 zdar hoši fichtl 21 mi málo táhne neli spíš netáhne ma cca rok novej vybrus ale špatně se zajel stačilo by vyměnit kroužky pomohlo by to..?  díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2012 20:57
Jméno: pepa
IP: uživatel13463
 Mrkni na válec jestli tam nejsou nějaké rýhy a z pístem to samí kdyz budou ok tak ty kroužky
Datum: 02. dubna 2012 20:57
Jméno: 1122
IP: uživatel6631
 Ahoj mám fichtla doskladal jsem motor a na druhy den jsem chtěl jezdit jel jsem normálně a najednou to začalo dělat že když jedu na jedničku tak jde dobře do otáček ale jak dosáhnu určitých otáček tak to chcípa ale když se rozběhnu a má to víc a víc otáček tak to zase jede ale jak klesnou tak to zase chcípa jako by se dusí ale jede... nevím zkošel jsem už měnit indučku, svíčku, předstih jsem dělal znova, karbec čistý benzínu tam jde dost a hadička s ventilem taky čistá už fakt nevím  zkoušel jsem i jehlu dát výš a níž a furt nic... a když to jede a dusí se to tak jde slyšet jako by něco dunělo u klikovky ... díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2012 18:28
Jméno: pepa
IP: uživatel12930
 asi to je blbej napad ale nemáš přihlou kliku??? nepřidírá se?? skusil si nasunout válec na píst bez kroužku a skusit kolem dokola objet spárovou měrou 0,05...mě todle dělala 513 kroska..a bila přihlá klika....
Datum: 06. dubna 2012 18:28
 Čus draci mám dotaz ohledně Čž 175/487 už ve dvouch manuálech jsem četl že jsou na zadním tlumiči 4 polohy nastavení tvrdosti ale u těch svých mám jenom 3 tak nevím..Co myslíte.?Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2012 19:43
 taky mám 3 polohy nastavení tvrdosti, nevím jak to myslej když píšou do manuálu 4
Datum: 02. dubna 2012 19:43
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 já si myslim že nemáš originální tlumiče..
Datum: 02. dubna 2012 19:23
 4aves draci. mám otázku ohladne mojej jawy 20. sviečka nehádže iskru a ani fajka nekope. predstih a odtrh sú nastavené správne. už som menil indučku, sviečkový kábel, fajku, kondenzátor aj ramienko ale stále nič. čím by to mohlo byť. už som zúfalý. díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2012 16:08
 Vymontuj fajfku a VN kabel přilož k hlavě, po sešlápnutí pácky by tam měly být jiskra, pokud ne tak proměř odporem kabely, popř to zapoj jednoduše - od kladívka na pol 1 a od polu 15 na kostru, v místě kde to připojuješ na kostru to přejeď smirkem ať ti to kostří dobře, Pokud stále nic, pak mě napadá vadná zapalovací cívka, zkus ji proměřit zda dává proud, nebo může být přerušený káblík vedoucí od cívky ke kladívku, pokud nic tak překontroluj zda je odizolované kladívko od toho "držáku kladívka", má to být: šroub, plíšek kladívka, gumová podložka, gumové kolečko (dá se dovnitř oka toho držáku), znova gumová podložka, kondenzátor, kábl od cívky, kábl od kladívka k indukční cívce a matička. Zkus to a uvidíš..
Datum: 03. dubna 2012 16:08
 možná špatná kostra nebo zkus proházet dráty k indučce jak píše jw5
Datum: 02. dubna 2012 21:24
Jméno: jw5
IP: uživatel12983
 skus skontrolovat dráty k indučce
Datum: 02. dubna 2012 20:30
|



|