Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jan
IP: uživatel13329
 Čau draci mam problém s babetou 210.Problém je ten, že nejde do otáček.Dlouho jsem na ní nejel takže nevím co se mohlo stát.Vůbec nemá tah a nejde do otáček, jakoby se dusila.Děkuji za každou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2012 15:35
Jméno: Jan
IP: uživatel13329
 No z výfuku to jde normálně.
Datum: 08. března 2012 15:35
Jméno: kuba
IP: uživatel11798
 myslim si že to děla karburator.. rozdělat a komplet vyčistit taky mi to jednou udělalo
Datum: 06. března 2012 10:59
 Nemáš zasranej vejfuk?
Datum: 05. března 2012 20:45
 nazdar draci chcem sa opytat ci niekto nevie kolko ma polomer ta 65zubova rozeta na fichtla dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2012 22:08
Jméno: frbas708
IP: uživatel13336
 nazdar carodka zeby to bolo az o tolko ? Ty mas urcite tu 65 zubovu neni to ta vacsia. skus sa mi na to mrknut a zmerat kolko centimetrov ma od stredu po okraj ( polomer)......diki moc
Datum: 07. března 2012 22:08
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 zdarec mám ji a je to asi o 10 cm víc než oriinál.Zítra ti to změřím
Datum: 07. března 2012 21:14
Jméno: egemberg
IP: uživatel5617
 dobrý den chci se zeptat: když si od kamarádovýho otce koupím auto (nebudu si ho přihlašovat ) bude mu končit poviné ručení odhlásí se to na mě nebudou potom dožadovat skrz to že neplatím poviné ručení? nebo jeho otce? dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2012 13:35
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Dojdete na urad a normalne to auto odhlaste... nahlaste ho treba jako ze to bude sklad na naradi nebo podobnou kravovinu... podepisete papir ze to nebude slouzit na dily a nebude to stat na verejny komunikaci... tim to auto uredne zprovodis ze sveta vrak ti zbyde bez papiru a pojistku uz neresis
Datum: 06. března 2012 13:35
 poviné si musíš zaplatit jinak po tobe pujde ČKP a dení taxa za neplacení poviného je až 50 kč ..... uz byla par lidi co nemely pojisteni 3 mesice a dosla jim slozenka na 3tis pokutu
Datum: 05. března 2012 20:51
 čau draci ... hledam nekoho kdo lešti hlinik nebo nakou stranku kdo to dela nevite nekdo ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2012 20:10
 kdyztak napis... nejak se domluvime
Datum: 06. března 2012 20:10
Datum: 06. března 2012 14:45
 silichrom je jak brusná pasta... vlasní zkušenost ale svojí práci splní ale jak se někdo podívá z blízka tak jdou vydět škrábanečky.Tempo funguje na stejném principu ale je prý lepší jak silichrom že to tak nepoškrábe.
Datum: 06. března 2012 11:05
 O někom bych věděl jmenují se SILICHROM A HADR jsou to přátelé
Datum: 06. března 2012 9:39
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hmmm 1950 to bude ještě pérák
Datum: 06. března 2012 6:42
 Kamoš chce renovovat jawu 250 r.v. 1950 ted nevim jestli kyvačku nebo panelku .. a chce to hodit do originalu ... JAWA_ceZetak: dyštak se ozvu na tvuj email  ..... a ješte jestli nevite o nakym levnym chromovani ... nejlepe z okoli Brna
Datum: 06. března 2012 6:10
 co bys chtel vyleštit? ja na to nejak "hračky" mám
Datum: 05. března 2012 22:17
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
Datum: 05. března 2012 19:45
Jméno: 1122
IP: uživatel6631
 ahoj chcu se zeptat jestli se dá přihlásit motorka která je vyřazena z evidence? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2012 20:26
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 legálně jen na veteránský papíry
Datum: 05. března 2012 20:26
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13325
 Nejdřív bych zkusil zjistit jestli to nejde vrátit nazpátek na normální značky. Jestli nepůjde tak koupit jiný papíry a na moto přebouchat čísla nebo udělat veteránský značky.
Datum: 05. března 2012 19:24
 Zdravim. mam jawu 250 sportku. problem s jiskrou. Pětkrat hodí a třikrak ne. Vyskoušel sem snad všechny věci okolo toho, civku, kondik , atd. Má někdo nějakou skušenost. dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2012 19:19
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Zkus pořádně očistit kladívka , když jsou opálené dělá to potom bordel....
Datum: 05. března 2012 19:19
Jméno: omg
IP: uživatel12913
Posl.aktualizace: 06. března 2012 22:17
Datum: 06. března 2012 22:17
Jméno: omg
IP: uživatel12913
 KOX to už jsem zkoušel všechno ale stejně to nešlo ale tedka sem tam dal normální zapalování z jawa 21 a funguje dobře
Datum: 06. března 2012 18:39
Jméno: KOX
IP: uživatel9255
 Drát od kladívka vyveď na indukční cívku na 1 pól, druhý drát vede od vrchní bakelitové svorky(ten červík nalevo u té fotky) a připoj ho na 15 pól ...
Datum: 06. března 2012 12:44
Jméno: omg
IP: uživatel12913
 no možná to bude spíš předstihem
Datum: 05. března 2012 20:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 na google si najdi el schéma ja jawu 555 a podle toho zapoj,na to aby to jen jelo ti stačí 2 dráty + jeden na chcípání
Datum: 05. března 2012 20:03
 Ahoj Draci, maam problem hrozne mi píská zadní kolo při brždění?? co s tim? a na těch čelistech neni rez ani nic podobného. A je to pincek přední kolo to nedělá a je to ve stejnym stavu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2012 20:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to obložení ti asi dře nýtama a jestli ne tak to trochu přejed smirkem a uvidíš
Datum: 05. března 2012 20:06
Jméno: hrbik
IP: uživatel12528
 Nejspíš to bude už vada obložení, některé brzdové obložení pískají už od výroby a jedinný způsob jak se toho úplně zbavit je dát nové obložení  , mám podobný problém, ještě to kdyžtak zkus vzít jemně šmirglem, ale asi to moc nepomůže
Datum: 05. března 2012 19:07
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13325
 Asi tam máš nějakej bordel, tak sundat kolo, rozebrat a vyčistit
Datum: 05. března 2012 18:46
Jméno: becka
IP: uživatel9121
Posl.aktualizace: 05. března 2012 20:09
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 max bych dal tak 2 500,hele chce to čas a objíždět vesnice já jsem sehnal skoro kompletní(chybí jen maličkosti) 250 kejvačku za 2500,-
Datum: 05. března 2012 20:09
Jméno: becka
IP: uživatel9121
 tak nevíte někdo o někom kdo by to dával za normální cenu nějaké takové moto když se podívám na inzerci ceny jsou tam strašné tak kdybyste o někom věděli tak napište
Datum: 05. března 2012 20:05
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Jediný co bych si z té hujdy vzal je motor a zbytek si může strčit do prdele...................
Datum: 05. března 2012 19:44
 1000 max .... dívej jak je to zbastlený, seřízlý zadní blatník, jiná sedačka, promáčklý výfuk, seřízlá přední maska, bez předního blatníku, ujítá guma, řídítka s hrazdou orezlé, výfuky orezlé, nakopávačka/řadička taky, bez krytu karburátoru, atd .. a k tomu bez TP a bez baterky .. :O
Datum: 05. března 2012 19:43
Jméno: becka
IP: uživatel9121
 nejníž jak se mě ho podařilo přemluvit na 2800Kč vzali byste to?
Datum: 05. března 2012 19:23
Jméno: Jirka
IP: uživatel6436
 maximálně tak 500 Kč já jsem nedavno prodal v mnohem lepším stavu taky bez TP za 1000,- tohle je o proti ty mé torzo...
Datum: 05. března 2012 19:19
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 1500,-
Datum: 05. března 2012 18:36
 MAX 2500Kč
Datum: 05. března 2012 18:05
Jméno: mekrt
IP: uživatel12134
 zdravim darci, mám takový problém mám motor na panelu (250/559/) a sháním kolena na výfuk.Nemůžu sehnat origo nešli by tam z něčeho upravit?Nebo nemáte je někdo doma?Pište kdyžtak na mail.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2012 19:06
Jméno: mekrt
IP: uživatel12134
 jojo díky ale shánim nějaké použité za přijatelonou cenu.Napadlo mě jestli by tam nešli z 250/353 jen bych dal jine matky popřípadě bych je trochu mohl upravit.Nevíte jak je to s koncem a pruměrem kolena??
Datum: 05. března 2012 19:06
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
Datum: 05. března 2012 18:59
 Zdarec, víte o někom z Brno, kdo mi pomůže seřídit 555? Díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2012 16:08
Jméno: Filip
IP: uživatel12612
 zdar draci co je lepší koupit novou klikovku nebo nechat udělat repas ?? díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2012 10:28
Jméno: standa
IP: uživatel13341
 Radši repasovat starou nepoškozenou kliku,jsou kvalitnější jak polské,indické a čínské repliky......i když tady na fichtlkrámku je klika už vcelku ucházející......
Datum: 06. března 2012 10:28
 rači kupit novou vyjde te to na stejne prachy
Datum: 06. března 2012 10:00
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 určote repas,do novy kliky bych nešel,original setrváky jsou holt original ma stim dobre akusenosti,ojnice ckr s jelama a nebo z bronzovym futrem!Doporučuju!!
Datum: 05. března 2012 20:42
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 Filip mi se bavíme o repasaci ne o zmenšení kliky pro závodní učely.čti občas
Datum: 05. března 2012 20:25
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 No,600 ojnici a zbytek ....
Datum: 05. března 2012 20:19
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Kvalita de oto na kolik ti to sklepal  aby to za ty prachy nebylo jen zlisovany a tot vše
Datum: 05. března 2012 20:16
 Carodka .. ne jeto CKR jehlove ložiska nahoře aj dole zatim sem snou ješte nejdel .. ale co sem slyšel tak u Padalika je hodne dobra kvalia
Datum: 05. března 2012 20:01
Jméno: Filip
IP: uživatel6218
 Carodka nechci nic řikat ale dival jsem se na ty stranky a piše tam od 2000 kč
Datum: 05. března 2012 19:37
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
Datum: 05. března 2012 19:26
 me to vyšlo na 645,- u Padalika v Šardicich
Datum: 05. března 2012 19:21
Jméno: Filip
IP: uživatel6218
 Mam možnost mit repas za 1000 tak mě to vyjde na stejno jestli nova nebo repas.....Ale slyšel jsem že je lepší repas tak si to ověřuju
Datum: 05. března 2012 19:21
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 repas na jawa 50 klika CRK navařeni obroušeni obouch čepu sklepana mě vyšlo na 1250  o 100 min ja nová
Datum: 05. března 2012 19:18
 *** pošta ***
Datum: 05. března 2012 16:20
 Asi podle toho jaka bude cena za repas a za novou ,,, podle mě je mepši repas .. a ješte si pro nu zajet .. tá česká to je poděs s tim hazijou jak nevim co
Datum: 05. března 2012 16:19
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Ahoj všem, měl bych na Vás dotaz, byť to sem moc nepatří.. Mám doma 125, 4t a předloni jsem ji měl na opravě v servisu, kde mi mimo jiné řekli, že má podpálený výfukový ventily, tak chlápek udělal sedla a na opravu (výměnu) nedošlo a ještě jsem s moto nejel pak cca 6tis. km, jenže pak už jsem pozoroval, že jeden už zas začíná podfukovat a někdy si střelí.. letos už nechci riskovat, že mi nějakej někde uletí a rozšlehá mi to celej motor. Co se týče dílů, tak ty bych sehnal, jenže už se mi to nechce dávat nikam do servisu, pač cena práce vždy předčí cenu dílů a v tomto případě už možná i cenu motorky. Co myslíte, zvládnul bych doma sám výměnu těch dvou ventilů a seřízení?? Doteď jsem dělal vždy je 2T, 4t jsem se vyhýbal co to šlo, ale.. Nebo není někdo z Vás z okolí HK, kdo by mi s tím za úplatu pomohl? Díky všem..
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2012 22:19
 Já jsem teď nedavno poprví měnil pístní sadu na pitu a když sem viděl ventily, tak sem se zhrozil, jak to žralo olej, tak na ventilech byla 2mm vrstva karbonu nebo čeho a vejfukovej ventil podfukoval, tak sem celou hlavu rozebral, ventily očistil, na dosedací plochy sem dal silichrom a točil s ventilama dokud dosedací plochy krásně neseděli a ventily netěsnily... Nejhorší bylo zajistit ventily, dělali jsme na tom ve třech a trvalo nám to pěkně dlouho, jedem držeh hlavu, další trubkou stlačoval pružiny a já se ventily snažil zajistit těma "kolíčkama".. Jestli máš motor OHC, tak u většiny motorů je to prej tak, že při horní úvrati ti musí směřovat šipka na rozvodovim kolu směrem pryč od motoru. A nastavit vůle na ventilech je brnkačka. Jen stačí mít dobrý měrky. Snad ti to nějak pomůže. Tady jsou nějaký fotky.. http://jastinek.rajce.idnes.cz/pitbike/
Datum: 05. března 2012 22:19
 čus draci chci se zeptat co se stalo z babettou vcera jsem jezdil a pak jsme s kamosem zastavili asi na 15 min a ja ji chcip a dal na stojanekl a pak jsme se rozhodli ze jedem nekam jinam a tak jsem ji nastartovat na stojanku nadherne bezela dal jsem ji ze stojanku pomalu jsem se rozjel a najednou me hodila do smyku tak jsem se rozjel ale blbe tak jsem zabrzil pockal jsem na kamose a jak jsem zabrzdil tak jse to zase zaseklo a blbe se to rozjelo a pak znova tak jsem ji chcip a netoci se zadni kolo dopredu dozadu jde normal tak jsem rozpojil retez a dotlacil ji domu  a doma jsem sundal hlavu a ten kryt jak tam jsou spojky a zatocil jsem se spojkou a pist beha nadherne ani neni skrablej valec  takze nwm a kdyz tocim tou spojkou jak se toci kdyz slapnu tak sni jako docela otacim ne moc lehce ale docela to de a slapkama vubec  a pak vecer jsm to skusil slapkama a jako proslapl jsem to ale strasne z tuha to se nedalo skoro  a to kolecko jak je na nem ten retez to retezovy kolecko stim se neda otocit dopredu nechapu co stim je dík draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2012 20:14
 Nebude to něco ve vnitř u převodovky.
Datum: 07. března 2012 20:14
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Určitě?? Nějak mě nenapadá, co jinýho by ti mohlo za jízdy u babetty zaseknout kolo, když říkáš, že válec a píst je ok, určitě jsou všechny ty čelisti ok?? On je rozdíl, jestli s tím točíš jen tak navolno nebo pak když je motor v tahu, to se to chová úplně jinak... Počkej, třeba někdo napoví něco víc, já se s ničím jiným u babett teda nesetkal..
Datum: 05. března 2012 21:21
Jméno: jawista21
IP: uživatel12464
 pakny to nebudou kdyz je zmacknu tak se to toci to bude neco jinyho
Datum: 05. března 2012 20:51
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Odešly ti pakny, nic jinýho než výměna nepomůže, poměrně časta záježitost u babett..
Datum: 05. března 2012 16:47
 čau draci, prosím o radu, existuje nějaká možnost, jak zjistit (změřit) funkčnost statoru na kývačku bez montáže do motoru a nastartování? Důvod proč to potřebuji vědět je, že moje kývačka nedobíjí, ale když tam hodim stator z druhé mašiny, tak dobíjí. (na obou statorech mam elektronické dobíjení). Doma mám jen torza statorů, tak nerad bych zapojoval relé, uhlíky a to všechno zbytečně opět na nefunkční stator. Díky moc za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2012 10:48
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 když sundáš ze statoru relé, a mezi svorky D a M připojíš 6V baterku, cívky uvnitř statoru by měly magnetovat a šroubovák strčenej dovnitř statoru snadno přitáhnout..
Datum: 05. března 2012 10:48
 Zdravím pánové,prosím o radu:\\\\r\\\\nPotřeboval bych na babetu 210 dát ráfky ze simsona,jedná se mi o zadní pneu s ráfkem ze simsona,se středem z babety a vyplést a rozetu 57 zubu.\\\\r\\\\nBude to mít pak návaznost na řetěz a pastorek atd..\\\\r\\\\nJe to vůbec možné?\\\\r\\\\nDěkuji za odpověĎ
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2012 10:08
 ahoj draci,mám dotaz,poněvač si už sám nevím rady.Můj fík (seriovka) 21 nechce chytat teplej.Teda on nechytal nikdy teplej za těch 16 let co ho mám i když byl po výbrusu,nebo po zajetí.Dneska sem měl druhou vyjíždku od výbrusu,před dlouhou jízdou z kopce sem ho vypnul,aby se aspon trošku ochladil,pod kopcem snaha nastartovat až na 6-7 pokus.A takhle je to i po zajetí výbrusu.Máte to tak stejně? To se ten benál vypaří než tam doteče? nebo jak si to mám vysvětlit.Přeci nejni možný,aby to teplé nechytalo.Hodte nějaký rady do placu.Popřípadě navrhněte nějakou svíci se kterou máte zkušenosti při teplejch startech.Díky Jenda
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2012 19:32
Jméno: standa
IP: uživatel13335
 Když ten cancík ucpeš,tak to nebude držet volnoběh...
Datum: 05. března 2012 19:32
 stým otvorom oni pocítali, je to v pohode,
Datum: 05. března 2012 19:08
 Momentálně mám jehlu na 2ce pro ten záběh.Tak že svíčka je černá jak saze.Stejně mi to nedalo,půjčil sem si kalibrovanou digi posuvku a udělal předstih.Zároven sem zakoupil v naší mototechně 3 svíce N14C,N15C, a novou pal N19 ze starých zásob,akorát nevím,co ta N19 jestli to nejni do auta.Zkusil sem N14C a teplej start po seřízení předstihu na 3 našlápnutí.Postupně zkusím i ostatní svíce.Jenom se mi zdá,že před seřízením předstihu to jelo lépe,ale může to být jen pocit.Každopádně seřízené je to podle příručky mladého sviště,tak by to mělo bejt lepší.Třeba pincek známého na přesnej předstih nejede a nejede,teprv po jízdě s ladícíma přestávkama se seřídí podle pocitu a potom fakt jede pěkně.U mého je to taky tak.Prostě doladit za provozu.
Když už sme u toho ladění,pod karbecem je takovej cancík, a z něho občas kápne benzín.pokud ho ucpu,tak pincek sníží otáčky.znamená to,že tamtudy nechráněně saje falešnej vzduch.On teda je tam proto,aby se nezaplavil válec benzínem.Kamarád co dělal v Jawě mi říkal,že soudruzy nedokázali udělat kohout palivové nádrže kterej dokáže zastavit benzín a proto udělali tenhle nechráněnej otvor do karbecu.Abych se vrátil k cancíku heh... jakej máte názor na ten falešnej vzduch???
Datum: 05. března 2012 18:33
Jméno: standa
IP: uživatel13334
 Zkus lehce snížit hladinu. Pokud to nepomuže,tak za šoupátkem je taková minidirka,tak ji projeď odpovídajicím drátem....ideálně jeden pramen rozpleteného lanka...pokud stále nic tak zkus o číslo menší trysku volnoběhu....na 100%je to bohatej volnoběh...někdy pomuže až výměna karburátoru
Datum: 05. března 2012 15:01
 Zdar tak kouknul bych na předstih a na svíčku, tu tam zkus třeba 15-ku nebo 14-ku s vysunutým jiskřištěm nebo bez ... nebo ještě bohatost směsi (hladina, poměr oleje) jako že se ti to ulejvá ..
Datum: 05. března 2012 6:52
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zkus vyměnit svíčku a když nic tak běž po karbecu a potom po zapalování od cívky v zapalování přes kladívka po fajfku,všude očisti kontakty atd
Datum: 05. března 2012 6:45
 Jo promiň. A co jestli tam nemáš moc oleje v benzínu ? taky se mi stávalo že sem to přehnal a na nakopnutí nechytal ani za boha
Datum: 05. března 2012 6:39
 Ahoj Jendo.... Hele. Nevim co máš za svíci ale já ted jezdim a Brisk N17 myslim. Nikdy se mu nechtělo startovat za tepla. Jezdil sem myslim s 15 nebo dokonce 14. NEvim teď. Ale od tý doby co mám 17 tak to chytá i za tepla na po třetí vetšinou. Ale každej motor chce něco jinýho. Uvidíě  Třeba mě napadla směs....ale to je asi blbost..  Tak zatim Zdarec
Datum: 05. března 2012 6:37
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Vím že to sem nepatří ale vy vždycky poradíte. Chtěl bych kupovat svářečka a tyk se chci zeptat o co se mám zajímat??
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2012 21:18
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 ale stací aj ten , do dílny  , a náhodů svařuje pěkně
Datum: 05. března 2012 21:18
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 Ten už asi ne,nemá pomalí nahazování oblouku
Datum: 05. března 2012 20:33
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
Datum: 05. března 2012 20:31
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 Jawaman máš pravdu,je to boží invertor i na slabý plechy.
Datum: 05. března 2012 19:33
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
Datum: 05. března 2012 18:19
Jméno: péro
IP: uživatel13149
Datum: 05. března 2012 11:12
Jméno: Webster-škola
IP: uživatel13331
 Jakej máš rozpočet? Za mě taky CO2, už nejsou ani dneska moc drahý. Ale na trubky stačí elektrika. U tý je výhoda, že je poměrně lehká a můžes si jí vzít sebou. Na co se zaměřit to ti poradí asi někdo jinej. Nekupovat úplně to nejlevnější.
Datum: 05. března 2012 8:11
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 tak nejduležitejši je svařeci proud presny hodnoty nwm ale trubky jsou stejne slaby tak CO2 je uz tet univerzal
Datum: 04. března 2012 23:53
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 já myslim jako nakej vykon nebo co prpřípadě co je nejlepší chtěl bych to na svařování trubek a podobně nic na plech
Datum: 04. března 2012 22:33
 Myslim si ze nejlepsi je CO2.. Jinak elektrika (elektrody) ale s tema obycejnejsima je skoro nemozne svaret slabsi plechy, snazili jsme se zavarit komoru na vyfuku a jen se to propalovalo..
Datum: 04. března 2012 22:24
 zdravím fichtl mi nechce chitat ale jiskru házi benzin teče gufera sou novy pístni kroužky takya když sundám výfuk tak to jak kdyby blafe děkuji za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2012 22:25
 Vsechno serid. Dej novou nebo alespon vycisti svicku, sklepni na ni odtrh, nastav si odtrh na kladivkach a pote predstich, vse podle manualu
Datum: 04. března 2012 22:25
 čau bobani... Prosim Vás. Můžu mít jedinečnou příležitost koupit TP na fichlta. Ale nevim jestli pude přihlásit. Měl ybc to se štítkrm za 500Kč Prej to do roku 81 nebylo přihlšený... část mailu -> > Naposled to bylo prihlaseny v roce 1981 driv se to neodhlasovalo..Myslim ze by se to melo normalne prihlasit jsou tam prazdny kolonky na noveho drzitele..Takze myslim ze pohoda <<- co myslíte ?  Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2012 8:13
Jméno: Webster-škola
IP: uživatel13331
 Zdar, to se tam chceš jenom tak dopsat do kolonky?  Když to na tebe někdo neodlásí, tak neni žádná jiná legální cesta  Podle mě.
Datum: 05. března 2012 8:13
|



|