slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  656  657  658  659  660  661  662  663  664  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jon      IP: uživatel12780    
chlapi jak vytahnout riditka na mustangu?dlouhy stredovy sroub venku,matka povolena.diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2011 21:58
 
 
 
 
Jméno: elent ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak,tak,hlavne ten sroub natoc zpatky aspon par zavitu,az na to budes klepat!!!
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 21:58
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já ten šroub vždy jen povolím, nevytáčím ho úplně, pak do něj ťuknu aby zalezl, tim se mi ten váleček co dole roztahuje řidítka uvolní dolu a řidítka jdou krásně dolu. :-)
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 16:41
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
 
 
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2011 20:16
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar, ja to mám funkčné na mustangu. http://www.youtube.com/watch?v=c-pBXOpsLm8&feature=related
 
 
Datum: 23. listopadu 2011 20:16
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 15:20
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vážení kolegové Jawaři, snažím se již delší dobu zjistit označení originální barvy Stadionu S22 v těchto barvách http://sportak21.rajce.idnes.cz/Moto#321627_261317877222574_100000330919012_905643_822684_n.jpg , tak vás tímto prosím o radu, která by to mohla být barva. Za každé info předem děkuji, já jsem se dopátral k RAL 2008, ale to se mi nezdá. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2011 14:54
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci, chtěl bych se zeptat jak to bylo u origo 21 jestli jsou tlumené světla nahoře nebo dole. dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2011 18:18
 
 
 
 
Jméno: Jastin      IP: uživatel12793    
Drak: Zas tak ne, ale nějakej "opravář" svařil rám jak máš vzádu takový to T, tak sem ho měl asi o 8° do strany, celý šoupnutý o 1cm doleva, a když ses koukl ze zadu, tak jesna strana byla o 0,6cm vejš, díky tomu jeden tlumič neměl skoro žádnej kryt protože se ošoupal. :-D Potom vepředu byly navařený úchyty na plechy každej jinak, jeden o 2cm vejš a ještě byl celej ovařenej všude možně a jetště k tomu tak osmrkanej, a aby tam sedly plechy, tak byly praský a ohnutý aby na ten úchyt sedly, v šoupátku byla úplně jiná pružina, když si měl trochu spocený ruce, tak si neměl šanci udržet plnej kotel. :-D A pak ještě drobnosti. :-D
 
 
Datum: 23. listopadu 2011 18:18
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
jastin ®. Jak jako obráceně jako 3 kvalty dozadu a žádný dopředu? :-D
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 20:32
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nahoře nebo dole? řešíš blbost... na dálkové je svorka 56a a na tlumené 56b
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 17:46
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak svým způsobem je to jedno :-D ale tak ať je aspoň něco jak originál :-D
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 16:52
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to mám jako Johnny... Ale ten muj je celej udělanej nějak obráceně. :-D
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 16:42
 
 
 
 
Jméno: Pavel      E-mail:      IP: uživatel12653    
tlumené byly dole
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 16:36
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tlumené dole a dálkové nahoru tak to bylo u všech modelu ! Já to mám ale na opak bývalí majitel to napojil naopak ale nevadí mi to :-D
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 14:43
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
já to měl na 05 v původním stavu dole :-) resp. přepínačka dole...
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 14:32
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel11102    
Ahoj Draci,včera jsem byl na technické prohlídce se svojí jawou 550 z důvodu změny majitele.Technická dopadla na výbornou ale když jsem ji chtěl přihlásit na sebe zjistil že původní majitel neplatil 20let povinné ručení asi od roku 1991 motorka v tomto období ale nebyla provozována.Ano šlo by to převést na mně i když ji neplatil.A já nechci aby doplácel několik tisíc na povinném ručení,jak to mám udělat?Když to napíši na sebe nebudou po mně ty peníze vyžadovat?Ale myslím si že ji určitě neplatil.Kde si jsem četl že když se to do nějakého roku neplatil tak se to automaticky zrušilo? Jsem z toho zoufalý co mám dělat?Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2011 17:39
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 17:39
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám tušení že pokud se povinný ručení se neplatilo už před rokem 2000 tak nic platit nemusíš....
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 16:43
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
Pokuta i po přepisu zůstává na původním majíteli a pokud má jak dokázat, že motka v tu dobu neplacení pojistky nejezdila, tak to platit nemusí...
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 14:34
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel12779    
Zdarec, za žádnou cenu numůžu zjistit číslo odstínu šedé barvy, která se dělala na Mustangách do roku 1970. Slyšel jsem něco o holubí šedi. Může mi někdo poradit? Moc díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2011 18:42
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podla RAL 7038 podla ČSN 1010 podla STN 1015
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 18:42
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel12620    
dobrý den,mněl bych jeden dotaz,pionýr my špatně chytá musim jedine roztlačit a to chytne až po chvíli tlačení a navolnobech se neudrží to hned chcípne,musim ho furt turovat aby nechcípnul karburátor jsem čistil ,výfuk jsem čistil a nic nepomohlo,prodím o radu ,díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2011 23:38
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
tak já sem sešteloval spojku a už mi chytá na nakopnutí. dřív sem vždy jen roztláčel, ale po 10 minutách ladění spojky už mi vždy chytá tak na 1-3 nakopnutí.
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 23:38
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel12620    
ok,dík zejtra se na to kouknu
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 22:54
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to sou rady...jako první si sešteluj volnoběh, k tomu chytání, seřid si tu hladinu, a naklon pio. na pravou stranu, pak ti chytne
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 22:52
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
tak jestli nemaš špatnej predstih a nebo svišku
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 22:45
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel12620    
studeny to nemam protože to dělá na ohřátym motoru este sem myslel estli to nedělá zapalování ,ale díky:-)
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 22:36
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
podle mně maš špatne seštelovanou hladinu .. nebo to maš studeny :-D
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 22:33
 
 
 
 
Jméno: kob      IP: uživatel11977    
zdarec,moje jawa 21 přestala nějak jakoby ze dne na den táhnout,je asi 300-400km po1. výbrusu (výbrus jsem zajížděl jak se má,a je zajížděný po silnici) ,je seriová do krosu ,jen s novým karbecem jikov,simeringem kliky,novou lamelou a tak....Zapalování je ok,mě napadlo jestli nejsou vyčvachtaný ložiska,čep nebo zlomenej kroužek páč to trochu chrastí.nevíte co to je?mě se to zrovna nechce sundavat díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2011 11:35
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jestli to jede o hodně huř než před tím tak to asi budou ložiska na klice kámoš mě podobnej případ neměl to po výbrusu ale chvilu mu to jelo dobře pak zas hned špatně a tak furt do kola rozpul motor a yměn rovnou všechny ložiska a když se mění ložiska tak i gufera
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 11:35
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Achjo bobe, kolikrát se jeětě zeptáš....
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 22:43
 
 
 
 
Jméno: ryider      IP: uživatel12231    
zdar hoši mam problém s mím fíkem tak jede super vše ok ale jak mu pořádně aložim tak zdechne počkam chvilku a jede kdiž jedu volnou tak jede ok nevim co stim poradtě myslim že teče málo štávi hladina jehla 2 zářez kohoutek průchozí poradtě odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. ledna 2012 12:32
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nedotýká ti benzín, pročisti celou palivovou cestu
 
 
Datum: 07. ledna 2012 12:32
 
 
 
 
Jméno: elent ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
esli už taky nemáš zabetonovanej filtr na vzduch...
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 22:02
 
 
 
 
Jméno: ryider      IP: uživatel12231    
jo díky ešte stim něco skusim a napíšu jakto dopadlo\r\n
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 9:57
 
 
 
 
Jméno: Vladan 05      IP: uživatel12653    
já ho taky nemám uplně zatopenej..;-) skus to na 3 zářez..;-)
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 8:30
 
 
 
 
Jméno: ladin      IP: uživatel10433    
me to delal filtr na benal kdyz nebyl uplne zatopenej
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 0:35
 
 
 
 
Jméno: pepik      IP: uživatel12770    
zdar draci!! chtel bych se vas zeptat- v zime chci lakovat fika masku a vidlice si pokusim udelat sam stetcem ale na ostatni plechy si netroufnu , myslite ze kdybych si to doma obrousil a natrel zakladovou barvou tak by mi to to prestrikali v lakovne ?? sprejem to sam delat nechci, stetec pry dela smouhy a pistol nemam, a na kolik by to tak asi vyslo??? predem diky za kazdou radu :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2011 0:21
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel2970    
njn,tak štětec,třeba se povede,držim palce;-)
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 0:21
 
 
 
 
Jméno: Vladan 05      IP: uživatel12653    
nj ale kvuli jednomu lakování se mi to určitě nechce kupovat..
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 0:00
 
 
 
 
Jméno: elent ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: Vladan 05      IP: uživatel12653    
tak ano ale kde ji chceš sehnat..?
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 20:31
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel2970    
patlejte to třeba rukama klucí;-),ale pistol je prostě nejlepší výsledek,ale chce to trochu tréninku.
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 19:19
 
 
 
 
Jméno: Vladan 05      IP: uživatel12653    
já bych to udělal štetcem a potom než by to zaschlo tak bych to ještě přejem tím molit. válečkem... :-D
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 8:36
 
 
 
 
Jméno: lump ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přátelé, co by né, já to zalakuju i štětcem, a žádné čmouhy neexistují, když víte jak se křížuje email, jinak nad pistol není, ale dá se vystačit i se sprejem, pokud si řádně připravíte podklad, je výsledek dost dobrý- ale jen u mustangu, na pio bych sprejem nešl, velká plocha už, válečkem nevím, dělá bublinky, a roztírat je pak štětcem, taky nic moc, pokud by měl nekdo zájem , opískujtesi to a já vám to stříknu pistolí za rozumný peníz
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 22:09
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já dělal svou 20 válečkem...možná se budete divit ale výsledek famózní :-) šmouhy po něm nezůstávají...musí být molitanový teda.... v profilu mám nějakou fotku...
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
wepo más náky foto? rád bych se podíval
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 20:49
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel12613    
Já sem dělal svou panelku sprejem! ..takže všechno ošmirglovat, případně horkovzduškou nahřát a oškrabat! Následně utřít ředidlem, dvě vrstvy základovky štětcem, pak jemným šmirglem vyhladit - zas utřít ředidlem pak čtyry tenké vrsty laku ve spreji a nakonec bezbarvej lak... Výsledek parádní! Spotřebováno 100ml bezbarv. laku, 1000ml barvy, 100ml základu...
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 20:02
 
 
 
 
Jméno: pepik      IP: uživatel12770    
díky draci
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel2970    
zdar,štetcem,to nebude nic moc.A s tou zakladovkou natíranou štětcem a pak stříkanej lak přes to,je jak kdybys to natřel rovnou štětcem.rači bych šetřil peníze a udělal to pak někdy pořádně.
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 19:41
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak akryl bude dražší a komaxit co se dává na rám bud elevnější ale kolik to tak muže stát nevím ten komax asi tak cca 2500 ale zaleží co všechno chceš nechat nastříkat a taky kde a kolik si za to vemou no poptej se na fichtl pokecu třeba
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 19:39
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
štětec sice dělá šmouhy, ale dá se to rozleštit... :-)
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 19:11
 
 
 
 
Jméno: mimon      IP: uživatel12258    
Zdarec. Je možné že už by byla svíčka po smrti? Najezdil jsem na ni na babettě cca 1 200km a i když i opláchnu tak to pořád vynechává ale jakmile sem tam dal novou tak zase jede jako oheň :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2011 18:27
 
 
 
 
Jméno: tríska      IP: uživatel4071    
tak to máš dobrý najet tolik na jednu svíčku,jak mi to začne cukat tak dám novou a frčím.
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 18:27
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
triska- to neni ani so svíčkou a ani s tým že je to pionýr, treba motor poriadne vyštelovať, ja som najazdil skoro 5000km s jednou svíčkou a na olej M2T
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 19:32
 
 
 
 
Jméno: triska      IP: uživatel4071    
můj názor je,bud rád žes najel tolik km.Já z pio.najedu na svíčku tak 200km.
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 19:09
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
taky tam můžeš mít velkou vzdálenost na kontaktech, a zápalko to prostě neutáhne, když je to zakarbonovaný
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 17:32
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12577    
dachl21: pravda neni co řešit, - Já mám osobně vyskoušeno že u 2taktů odchazí dřív a častějš, hodně toho dělá olej, a nejdýl mi slouží starý CS svíčky, PAL 14-7
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 16:20
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co řešíš? Prostě odešla, nech tam novou a jezdi ne...to je snad logický že odešla když na novou jede....
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 15:56
 
 
 
 
Jméno: Kajbr      IP: uživatel768    
zdarec, mám dotaz, mám na motorce takovou krabičku a s ní vedou docela velké hadičky. Na internetu jsem si našel že je to ventil sání vzduchu, Nevíte k čemu tato věc slouží? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2011 12:38
 
 
 
 
Jméno: Kajbr      IP: uživatel768    
Nevěděl jsem kde mi líp poradí tak jsem to zkusil tady. je to honda xr 125
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 12:38
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel6319    
Mohl bys dodat na jaký motorce ? To asi nebude nějaká CS moto
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 12:30
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Ahoj draci, chtěl bych se zeptat, jestli je možný, aby byl v orig. motoru dvoukroužkovej píst?? Mám doma několik novejch motorů, a ve dvou je dvoukroužkáč a ve čtyřech tříkroužkáč. Motory jsou určo nový, vše netknutý, jen mi jde o to, jestli ty s dvoukroužkama není už nějaká "novější" výroba. Jinak kartery u všech jsou bez čísla.. Díky všem za názor.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2011 18:32
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel12755    
Já dneska rozebíral motor na pařezovi (550) r.v. 1957 a mam tam tříkroužkáč :-) ;-)
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 18:32
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Díky, nějak tak jsem si to myslel, protože na všech je orig. nezajetej válec, tak se mi zdálo divný, že by ty písty někdo měnil za dvoukroužkáče..
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 17:39
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12577    
ty dvoukroužky budou origo mustang ( a ještě některý 21tky) tak začátek 80 let +/-, a ty tříkroužky budou staršího data 60-70léta, většinou tomu tak je
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 16:16
 
 
 
 
Jméno: pepinST      IP: uživatel1246    
Ahoj Draci! Takovej uplně hloupej dotaz, pasuje přední světlo (myslím rámeček a parabola) z Mustanga na 21 a 20? Skládám 21 dohromady a nemá světlo, tak abych věděl co sehnat. Díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2011 16:37
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na novější masku patří světlo z mustanga ale na starší typy to nedáš...
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 16:37
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano ale tie 220ky s parabolou mustanga mali svetlomet iný! na starší svetlomet nepasuje parabola z mustanga!
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 16:06
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
uchycení stejné, velikost taky, v téhle kombinaci se to používalo na jawě 220, takže určitě ano...
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 15:31
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
chci se zeptat jakej je rozdíl mezi jawou 220 a normální 20tkou ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2011 15:17
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12577    
Díky
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 15:17
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel7430    
když už tak http://www.jawa-50.cz ...
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 14:27
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
www.Jawa50.cz
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 13:23
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12577    
rád se dozvídám nové info, neni nějaká stránka kde by byly vypsaný nějaký ty typy a odlišnosti ve výrobě? Díky
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 13:10
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12577    
tak asi dost neznalej tak už vim zas něco víc, :-)
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 13:08
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jinej rám-trubková kyvka, zadní plech bez Al lišt,30W zapalování, přední světlo z mustanga, vyfuk z mustanga a v techničáku napsáno 2,6kW při 6700ot/min... to je tak asi všechno :-)
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 12:57
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12774    
memílím-li se, jedná se o typové výrobní označení z výroby
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 12:22
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel11977    
Zdar draci,nevite proč moje 21, 400km po výbrusu ,po simeringu kliky,s 10zubým sekundárem a novým karbecem jikov jede nejednou nějak hůř.Tam kde jsem kopec vylétnul na 2 i někdy na 3,tak teď to 2 moc nebere,nevíte někdo co se tam mohlo podělat ???dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2011 14:35
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 14:35
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Lukasi muzu ti uprimne rict ze mas docela zajimavy nazory na vec a to nejen u tohohle dotazu ale u vsech co sem cetl..
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 12:32
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
ikdyby to honil hnedka, tak buď by to zadřel, nebo vylítal větší vůli a motka by akorád netáhla tak od spoda, ale jak šla by dobře do otáček a táhla v nich líp, než v normálním záběhu... :-)
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 15:04
 
 
 
 
Jméno: elent ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar,spousta možností,máznuty kroužky,rozhozeny zapalko.může to bejt jenom blbost.popiš jak to začlo dělat.
 
 
Datum: 17. listopadu 2011 23:33
 
 
 
 
Jméno: dachl21      IP: uživatel10473    
nebo sis dal vic knedlu na obědě
 
 
Datum: 17. listopadu 2011 22:38
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
protoze si to nezajizdel, od zacatku to honil a odrovnal sis to :-)
 
 
Datum: 17. listopadu 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: mata123456789      IP: uživatel12542    
 
 
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2011 18:24
 
 
 
 
Jméno: mata123456789      IP: uživatel12542    
Jo jo to má to si nemůže pořídit každý.
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 18:24
 
 
 
 
Jméno: Hiperik      IP: uživatel10034    
má nádhernej zvuk :-)
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 12:58
 
 
 
 
Jméno: colek      IP: uživatel12172    
Ano nádhera. Kéž mít taky takovou :-)
 
 
Datum: 17. listopadu 2011 22:53
 
 
 
 
Jméno: NeoN      IP: uživatel8731    
Čus všichni potřebuji poradit pasuje válec z jawy 21 na jawu 05? a co píst o průměru píst. čepu 10mm pasuje do válce z jawy 21? jo a ještě něco když přehodím motory ( na jawu 05 dám z 20) tak budu muset překopat komplet elektriku že? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2011 19:20
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
a jó no.... máš pravdu... tím se omlouvám :-)
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 19:20
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lukáš-nie... 555kové zapaľovanie má 2 vývody jeden pre zapaľovací okruh a jeden pre svetlá.... kábeláž 20W tam môžeš zapojiť tak, že spojíš tie 2 káble pre svetlá a pripojíš ich na svorku pre svetlá na zapalování 555 a kábel pre zapalovanie na svorku zapalovacieho ohruhu, ked máš 30W kábeláž taky svetelná svorka- kábel pre svetlá ,, svorka zapalovacieho okruhu -kábel pre zapalovací ohruh
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 18:59
 
 
 
 
Jméno: NeoN      IP: uživatel8731    
ok nějak to pošéfím díky
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 18:39
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
podle mě nemusel (neručím za to..) to 555 zápalko má 2 světelné vývody pokud se nemýlím, tudíž na přední a zadní světlo... u toho nového 20W zápalka je to tak samo... jediná úprava by byly asi konce světelných kabliků... teda pokud bys je nepájel přímo na cívky...
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 18:08
 
 
 
 
Jméno: NeoN      IP: uživatel8731    
díky.. je tam to starší z 555.. na ten motor z 21 bych hodil zápalko 20w ale stejnak bych to musel překopat a to nechcu..
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 16:26
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
pasuje to všechno... nechápu proč by ani nemělo... elektrika záleží na tom, jaké bylo zápalko na té 05...
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 14:55
 
 
 
 
Jméno: Kubajs      E-mail:      IP: uživatel12771    
Ahoj draci :-) dneska sem si koupil Babettu 207 ... a chtěl bych se zeptat jestli nevíte o nějakejch webech o babetách. Něco jako je třeba jawa-50.cz tak podobnou stránku ale o babetách.. :-) dík za vechno :-) at vám to jezdí odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2011 22:48
 
 
 
 
Jméno: pioner94 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draku. Znám tyto, snad se ti budou hodit :-) http://www.babetta.info/home.html http://www.speaker.cz/babetta/index.php http://www.babeta.howto.cz/
 
 
Datum: 17. listopadu 2011 22:48
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2011 19:49
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ked má vlastné budenie tak môže odpojiť baterku ne?
 
 
Datum: 17. listopadu 2011 19:49
 
<  656  657  658  659  660  661  662  663  664  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 13:23:28 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu