Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jon
IP: uživatel12780
 chlapi jak vytahnout riditka na mustangu?dlouhy stredovy sroub venku,matka povolena.diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2011 21:58
 tak,tak,hlavne ten sroub natoc zpatky aspon par zavitu,az na to budes klepat!!!
Datum: 19. listopadu 2011 21:58
 Já ten šroub vždy jen povolím, nevytáčím ho úplně, pak do něj ťuknu aby zalezl, tim se mi ten váleček co dole roztahuje řidítka uvolní dolu a řidítka jdou krásně dolu.
Datum: 19. listopadu 2011 16:41
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2011 20:16
Datum: 23. listopadu 2011 20:16
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
Datum: 19. listopadu 2011 15:20
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2011 14:54
 čau draci, chtěl bych se zeptat jak to bylo u origo 21 jestli jsou tlumené světla nahoře nebo dole. dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2011 18:18
Jméno: Jastin
IP: uživatel12793
 Drak: Zas tak ne, ale nějakej "opravář" svařil rám jak máš vzádu takový to T, tak sem ho měl asi o 8° do strany, celý šoupnutý o 1cm doleva, a když ses koukl ze zadu, tak jesna strana byla o 0,6cm vejš, díky tomu jeden tlumič neměl skoro žádnej kryt protože se ošoupal.  Potom vepředu byly navařený úchyty na plechy každej jinak, jeden o 2cm vejš a ještě byl celej ovařenej všude možně a jetště k tomu tak osmrkanej, a aby tam sedly plechy, tak byly praský a ohnutý aby na ten úchyt sedly, v šoupátku byla úplně jiná pružina, když si měl trochu spocený ruce, tak si neměl šanci udržet plnej kotel.  A pak ještě drobnosti.
Datum: 23. listopadu 2011 18:18
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 jastin ®. Jak jako obráceně jako 3 kvalty dozadu a žádný dopředu?
Datum: 19. listopadu 2011 20:32
 nahoře nebo dole? řešíš blbost... na dálkové je svorka 56a a na tlumené 56b
Datum: 19. listopadu 2011 17:46
 tak svým způsobem je to jedno  ale tak ať je aspoň něco jak originál
Datum: 19. listopadu 2011 16:52
 Já to mám jako Johnny... Ale ten muj je celej udělanej nějak obráceně.
Datum: 19. listopadu 2011 16:42
 tlumené byly dole
Datum: 19. listopadu 2011 16:36
 tlumené dole a dálkové nahoru tak to bylo u všech modelu ! Já to mám ale na opak bývalí majitel to napojil naopak ale nevadí mi to
Datum: 19. listopadu 2011 14:43
 já to měl na 05 v původním stavu dole  resp. přepínačka dole...
Datum: 19. listopadu 2011 14:32
Jméno: Jawa
IP: uživatel11102
 Ahoj Draci,včera jsem byl na technické prohlídce se svojí jawou 550 z důvodu změny majitele.Technická dopadla na výbornou ale když jsem ji chtěl přihlásit na sebe zjistil že původní majitel neplatil 20let povinné ručení asi od roku 1991 motorka v tomto období ale nebyla provozována.Ano šlo by to převést na mně i když ji neplatil.A já nechci aby doplácel několik tisíc na povinném ručení,jak to mám udělat?Když to napíši na sebe nebudou po mně ty peníze vyžadovat?Ale myslím si že ji určitě neplatil.Kde si jsem četl že když se to do nějakého roku neplatil tak se to automaticky zrušilo? Jsem z toho zoufalý co mám dělat?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2011 17:39
Jméno: lk
IP: uživatel1217
Datum: 19. listopadu 2011 17:39
 mám tušení že pokud se povinný ručení se neplatilo už před rokem 2000 tak nic platit nemusíš....
Datum: 19. listopadu 2011 16:43
 Pokuta i po přepisu zůstává na původním majíteli a pokud má jak dokázat, že motka v tu dobu neplacení pojistky nejezdila, tak to platit nemusí...
Datum: 19. listopadu 2011 14:34
Jméno: Martin
IP: uživatel12779
 Zdarec, za žádnou cenu numůžu zjistit číslo odstínu šedé barvy, která se dělala na Mustangách do roku 1970. Slyšel jsem něco o holubí šedi. Může mi někdo poradit? Moc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2011 18:42
 Podla RAL 7038 podla ČSN 1010 podla STN 1015
Datum: 19. listopadu 2011 18:42
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 dobrý den,mněl bych jeden dotaz,pionýr my špatně chytá musim jedine roztlačit a to chytne až po chvíli tlačení a navolnobech se neudrží to hned chcípne,musim ho furt turovat aby nechcípnul karburátor jsem čistil ,výfuk jsem čistil a nic nepomohlo,prodím o radu ,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2011 23:38
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 tak já sem sešteloval spojku a už mi chytá na nakopnutí. dřív sem vždy jen roztláčel, ale po 10 minutách ladění spojky už mi vždy chytá tak na 1-3 nakopnutí.
Datum: 19. listopadu 2011 23:38
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 ok,dík zejtra se na to kouknu
Datum: 18. listopadu 2011 22:54
 to sou rady...jako první si sešteluj volnoběh, k tomu chytání, seřid si tu hladinu, a naklon pio. na pravou stranu, pak ti chytne
Datum: 18. listopadu 2011 22:52
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 tak jestli nemaš špatnej predstih a nebo svišku
Datum: 18. listopadu 2011 22:45
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 studeny to nemam protože to dělá na ohřátym motoru este sem myslel estli to nedělá zapalování ,ale díky
Datum: 18. listopadu 2011 22:36
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 podle mně maš špatne seštelovanou hladinu .. nebo to maš studeny
Datum: 18. listopadu 2011 22:33
Jméno: kob
IP: uživatel11977
 zdarec,moje jawa 21 přestala nějak jakoby ze dne na den táhnout,je asi 300-400km po1. výbrusu (výbrus jsem zajížděl jak se má,a je zajížděný po silnici) ,je seriová do krosu ,jen s novým karbecem jikov,simeringem kliky,novou lamelou a tak....Zapalování je ok,mě napadlo jestli nejsou vyčvachtaný ložiska,čep nebo zlomenej kroužek páč to trochu chrastí.nevíte co to je?mě se to zrovna nechce sundavat díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2011 11:35
 no jestli to jede o hodně huř než před tím tak to asi budou ložiska na klice kámoš mě podobnej případ neměl to po výbrusu ale chvilu mu to jelo dobře pak zas hned špatně a tak furt do kola rozpul motor a yměn rovnou všechny ložiska a když se mění ložiska tak i gufera
Datum: 19. listopadu 2011 11:35
 Achjo bobe, kolikrát se jeětě zeptáš....
Datum: 18. listopadu 2011 22:43
Jméno: ryider
IP: uživatel12231
 zdar hoši mam problém s mím fíkem tak jede super vše ok ale jak mu pořádně aložim tak zdechne počkam chvilku a jede kdiž jedu volnou tak jede ok nevim co stim poradtě myslim že teče málo štávi hladina jehla 2 zářez kohoutek průchozí poradtě
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2012 12:32
 nedotýká ti benzín, pročisti celou palivovou cestu
Datum: 07. ledna 2012 12:32
 esli už taky nemáš zabetonovanej filtr na vzduch...
Datum: 19. listopadu 2011 22:02
Jméno: ryider
IP: uživatel12231
 jo díky ešte stim něco skusim a napíšu jakto dopadlo\r\n
Datum: 19. listopadu 2011 9:57
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 já ho taky nemám uplně zatopenej..  skus to na 3 zářez..
Datum: 19. listopadu 2011 8:30
Jméno: ladin
IP: uživatel10433
 me to delal filtr na benal kdyz nebyl uplne zatopenej
Datum: 19. listopadu 2011 0:35
Jméno: pepik
IP: uživatel12770
 zdar draci!! chtel bych se vas zeptat- v zime chci lakovat fika masku a vidlice si pokusim udelat sam stetcem ale na ostatni plechy si netroufnu , myslite ze kdybych si to doma obrousil a natrel zakladovou barvou tak by mi to to prestrikali v lakovne ?? sprejem to sam delat nechci, stetec pry dela smouhy a pistol nemam, a na kolik by to tak asi vyslo??? predem diky za kazdou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2011 0:21
Jméno: elent
IP: uživatel2970
 njn,tak štětec,třeba se povede,držim palce
Datum: 20. listopadu 2011 0:21
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 nj ale kvuli jednomu lakování se mi to určitě nechce kupovat..
Datum: 20. listopadu 2011 0:00
Datum: 19. listopadu 2011 22:07
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 tak ano ale kde ji chceš sehnat..?
Datum: 19. listopadu 2011 20:31
Jméno: elent
IP: uživatel2970
 patlejte to třeba rukama klucí  ,ale pistol je prostě nejlepší výsledek,ale chce to trochu tréninku.
Datum: 19. listopadu 2011 19:19
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 já bych to udělal štetcem a potom než by to zaschlo tak bych to ještě přejem tím molit. válečkem...
Datum: 19. listopadu 2011 8:36
 přátelé, co by né, já to zalakuju i štětcem, a žádné čmouhy neexistují, když víte jak se křížuje email, jinak nad pistol není, ale dá se vystačit i se sprejem, pokud si řádně připravíte podklad, je výsledek dost dobrý- ale jen u mustangu, na pio bych sprejem nešl, velká plocha už, válečkem nevím, dělá bublinky, a roztírat je pak štětcem, taky nic moc, pokud by měl nekdo zájem , opískujtesi to a já vám to stříknu pistolí za rozumný peníz
Datum: 18. listopadu 2011 22:09
 já dělal svou 20 válečkem...možná se budete divit ale výsledek famózní  šmouhy po něm nezůstávají...musí být molitanový teda.... v profilu mám nějakou fotku...
Datum: 18. listopadu 2011 21:10
 wepo más náky foto? rád bych se podíval
Datum: 18. listopadu 2011 20:49
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 Já sem dělal svou panelku sprejem! ..takže všechno ošmirglovat, případně horkovzduškou nahřát a oškrabat! Následně utřít ředidlem, dvě vrstvy základovky štětcem, pak jemným šmirglem vyhladit - zas utřít ředidlem pak čtyry tenké vrsty laku ve spreji a nakonec bezbarvej lak... Výsledek parádní! Spotřebováno 100ml bezbarv. laku, 1000ml barvy, 100ml základu...
Datum: 18. listopadu 2011 20:02
Jméno: pepik
IP: uživatel12770
 díky draci
Datum: 18. listopadu 2011 19:59
Jméno: elent
IP: uživatel2970
 zdar,štetcem,to nebude nic moc.A s tou zakladovkou natíranou štětcem a pak stříkanej lak přes to,je jak kdybys to natřel rovnou štětcem.rači bych šetřil peníze a udělal to pak někdy pořádně.
Datum: 18. listopadu 2011 19:41
 tak akryl bude dražší a komaxit co se dává na rám bud elevnější ale kolik to tak muže stát nevím ten komax asi tak cca 2500 ale zaleží co všechno chceš nechat nastříkat a taky kde a kolik si za to vemou no poptej se na fichtl pokecu třeba
Datum: 18. listopadu 2011 19:39
 štětec sice dělá šmouhy, ale dá se to rozleštit...
Datum: 18. listopadu 2011 19:11
Jméno: mimon
IP: uživatel12258
 Zdarec. Je možné že už by byla svíčka po smrti? Najezdil jsem na ni na babettě cca 1 200km a i když i opláchnu tak to pořád vynechává ale jakmile sem tam dal novou tak zase jede jako oheň
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2011 18:27
Jméno: tríska
IP: uživatel4071
 tak to máš dobrý najet tolik na jednu svíčku,jak mi to začne cukat tak dám novou a frčím.
Datum: 20. listopadu 2011 18:27
 triska- to neni ani so svíčkou a ani s tým že je to pionýr, treba motor poriadne vyštelovať, ja som najazdil skoro 5000km s jednou svíčkou a na olej M2T
Datum: 18. listopadu 2011 19:32
Jméno: triska
IP: uživatel4071
 můj názor je,bud rád žes najel tolik km.Já z pio.najedu na svíčku tak 200km.
Datum: 18. listopadu 2011 19:09
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 taky tam můžeš mít velkou vzdálenost na kontaktech, a zápalko to prostě neutáhne, když je to zakarbonovaný
Datum: 18. listopadu 2011 17:32
Jméno: libor1
IP: uživatel12577
 dachl21: pravda neni co řešit,
- Já mám osobně vyskoušeno že u 2taktů odchazí dřív a častějš, hodně toho dělá olej, a nejdýl mi slouží starý CS svíčky, PAL 14-7
Datum: 18. listopadu 2011 16:20
 Co řešíš? Prostě odešla, nech tam novou a jezdi ne...to je snad logický že odešla když na novou jede....
Datum: 18. listopadu 2011 15:56
Jméno: Kajbr
IP: uživatel768
 zdarec, mám dotaz, mám na motorce takovou krabičku a s ní vedou docela velké hadičky. Na internetu jsem si našel že je to ventil sání vzduchu, Nevíte k čemu tato věc slouží?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2011 12:38
Jméno: Kajbr
IP: uživatel768
 Nevěděl jsem kde mi líp poradí tak jsem to zkusil tady. je to honda xr 125
Datum: 19. listopadu 2011 12:38
Jméno: libor1
IP: uživatel6319
 Mohl bys dodat na jaký motorce ? To asi nebude nějaká CS moto
Datum: 19. listopadu 2011 12:30
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Ahoj draci, chtěl bych se zeptat, jestli je možný, aby byl v orig. motoru dvoukroužkovej píst?? Mám doma několik novejch motorů, a ve dvou je dvoukroužkáč a ve čtyřech tříkroužkáč. Motory jsou určo nový, vše netknutý, jen mi jde o to, jestli ty s dvoukroužkama není už nějaká "novější" výroba. Jinak kartery u všech jsou bez čísla.. Díky všem za názor..
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2011 18:32
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel12755
Datum: 18. listopadu 2011 18:32
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Díky, nějak tak jsem si to myslel, protože na všech je orig. nezajetej válec, tak se mi zdálo divný, že by ty písty někdo měnil za dvoukroužkáče..
Datum: 18. listopadu 2011 17:39
Jméno: libor1
IP: uživatel12577
 ty dvoukroužky budou origo mustang ( a ještě některý 21tky) tak začátek 80 let +/-, a ty tříkroužky budou staršího data 60-70léta, většinou tomu tak je
Datum: 18. listopadu 2011 16:16
Jméno: pepinST
IP: uživatel1246
 Ahoj Draci! Takovej uplně hloupej dotaz, pasuje přední světlo (myslím rámeček a parabola) z Mustanga na 21 a 20? Skládám 21 dohromady a nemá světlo, tak abych věděl co sehnat. Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2011 16:37
 na novější masku patří světlo z mustanga ale na starší typy to nedáš...
Datum: 18. listopadu 2011 16:37
 Ano ale tie 220ky s parabolou mustanga mali svetlomet iný! na starší svetlomet nepasuje parabola z mustanga!
Datum: 18. listopadu 2011 16:06
 uchycení stejné, velikost taky, v téhle kombinaci se to používalo na jawě 220, takže určitě ano...
Datum: 18. listopadu 2011 15:31
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 chci se zeptat jakej je rozdíl mezi jawou 220 a normální 20tkou ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2011 15:17
Jméno: libor1
IP: uživatel12577
 Díky
Datum: 18. listopadu 2011 15:17
Jméno: hh
IP: uživatel7430
Datum: 18. listopadu 2011 14:27
 www.Jawa50.cz
Datum: 18. listopadu 2011 13:23
Jméno: libor1
IP: uživatel12577
 rád se dozvídám nové info, neni nějaká stránka kde by byly vypsaný nějaký ty typy a odlišnosti ve výrobě? Díky
Datum: 18. listopadu 2011 13:10
Jméno: libor1
IP: uživatel12577
 tak asi dost neznalej tak už vim zas něco víc,
Datum: 18. listopadu 2011 13:08
 jinej rám-trubková kyvka, zadní plech bez Al lišt,30W zapalování, přední světlo z mustanga, vyfuk z mustanga a v techničáku napsáno 2,6kW při 6700ot/min... to je tak asi všechno
Datum: 18. listopadu 2011 12:57
Jméno: libor1
IP: uživatel12774
 memílím-li se, jedná se o typové výrobní označení z výroby
Datum: 18. listopadu 2011 12:22
Jméno: jw5
IP: uživatel11977
 Zdar draci,nevite proč moje 21, 400km po výbrusu ,po simeringu kliky,s 10zubým sekundárem a novým karbecem jikov jede nejednou nějak hůř.Tam kde jsem kopec vylétnul na 2 i někdy na 3,tak teď to 2 moc nebere,nevíte někdo co se tam mohlo podělat ???dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2011 14:35
Datum: 19. listopadu 2011 14:35
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Lukasi muzu ti uprimne rict ze mas docela zajimavy nazory na vec a to nejen u tohohle dotazu ale u vsech co sem cetl..
Datum: 19. listopadu 2011 12:32
 ikdyby to honil hnedka, tak buď by to zadřel, nebo vylítal větší vůli a motka by akorád netáhla tak od spoda, ale jak šla by dobře do otáček a táhla v nich líp, než v normálním záběhu...
Datum: 18. listopadu 2011 15:04
 zdar,spousta možností,máznuty kroužky,rozhozeny zapalko.může to bejt jenom blbost.popiš jak to začlo dělat.
Datum: 17. listopadu 2011 23:33
Jméno: dachl21
IP: uživatel10473
 nebo sis dal vic knedlu na obědě
Datum: 17. listopadu 2011 22:38
 protoze si to nezajizdel, od zacatku to honil a odrovnal sis to
Datum: 17. listopadu 2011 21:15
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2011 18:24
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Jo jo to má to si nemůže pořídit každý.
Datum: 18. listopadu 2011 18:24
Jméno: Hiperik
IP: uživatel10034
 má nádhernej zvuk
Datum: 18. listopadu 2011 12:58
Jméno: colek
IP: uživatel12172
 Ano nádhera. Kéž mít taky takovou
Datum: 17. listopadu 2011 22:53
Jméno: NeoN
IP: uživatel8731
 Čus všichni potřebuji poradit pasuje válec z jawy 21 na jawu 05? a co píst o průměru píst. čepu 10mm pasuje do válce z jawy 21? jo a ještě něco když přehodím motory ( na jawu 05 dám z 20) tak budu muset překopat komplet elektriku že?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2011 19:20
 a jó no.... máš pravdu... tím se omlouvám
Datum: 18. listopadu 2011 19:20
 Lukáš-nie... 555kové zapaľovanie má 2 vývody jeden pre zapaľovací okruh a jeden pre svetlá.... kábeláž 20W tam môžeš zapojiť tak, že spojíš tie 2 káble pre svetlá a pripojíš ich na svorku pre svetlá na zapalování 555 a kábel pre zapalovanie na svorku zapalovacieho ohruhu, ked máš 30W kábeláž taky svetelná svorka- kábel pre svetlá ,, svorka zapalovacieho okruhu -kábel pre zapalovací ohruh
Datum: 18. listopadu 2011 18:59
Jméno: NeoN
IP: uživatel8731
 ok nějak to pošéfím díky
Datum: 18. listopadu 2011 18:39
 podle mě nemusel (neručím za to..) to 555 zápalko má 2 světelné vývody pokud se nemýlím, tudíž na přední a zadní světlo... u toho nového 20W zápalka je to tak samo... jediná úprava by byly asi konce světelných kabliků... teda pokud bys je nepájel přímo na cívky...
Datum: 18. listopadu 2011 18:08
Jméno: NeoN
IP: uživatel8731
 díky.. je tam to starší z 555.. na ten motor z 21 bych hodil zápalko 20w ale stejnak bych to musel překopat a to nechcu..
Datum: 18. listopadu 2011 16:26
 pasuje to všechno... nechápu proč by ani nemělo... elektrika záleží na tom, jaké bylo zápalko na té 05...
Datum: 18. listopadu 2011 14:55
 Ahoj draci  dneska sem si koupil Babettu 207 ... a chtěl bych se zeptat jestli nevíte o nějakejch webech o babetách. Něco jako je třeba jawa-50.cz tak podobnou stránku ale o babetách..  dík za vechno  at vám to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2011 22:48
 Zdar draku. Znám tyto, snad se ti budou hodit 
http://www.babetta.info/home.html
http://www.speaker.cz/babetta/index.php
http://www.babeta.howto.cz/
Datum: 17. listopadu 2011 22:48
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2011 19:49
 ked má vlastné budenie tak môže odpojiť baterku ne?
Datum: 17. listopadu 2011 19:49
|



|