slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  654  655  656  657  658  659  660  661  662  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: linkinč      IP: uživatel12799    
Čus draci mam dotaz pasovalo by bezkontaktní tyristové zápalko z babety do jawi 21 v četně magnetu (rotoru) statoru se snimací civkou ?.děkuju za dotaz. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2011 13:28
 
 
 
 
Jméno: otaznik      IP: uživatel7935    
 
 
Datum: 22. listopadu 2011 13:28
 
 
 
 
Jméno: standa888      IP: uživatel12797    
Čau draci, pasuje tohle http://aukro.cz/jawa-550-555-svetlo-i1938489869.html na 21 na tu starší masku? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2011 18:36
 
 
 
 
Jméno: pérko      IP: uživatel11186    
jojo mělo by to být stejné :-)
 
 
Datum: 22. listopadu 2011 18:36
 
 
 
 
Jméno: jawaman      E-mail:      IP: uživatel12545    
to by mělo být stejný
 
 
Datum: 22. listopadu 2011 16:44
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel12620    
ahoj mněl bych jeden dotaz trochu mimo,vím že to sem nepatří,ale omlouvám se, chtěl bych se zeptat mám lada samara a když je mlha tak to nemužu nastartovat prosím poradte co by to mohlo děšlat ,díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel12620    
jasný díky skusim kouknout na ty kladívka a na svíčky ,deště jednou díkes :-)
 
 
Datum: 22. listopadu 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel8828    
nevim,jaky ma lada zapalovani.Ale u škodovky pomuže kladivka na rozdělovači prostříknout silikonovym olejem,např konkor
 
 
Datum: 22. listopadu 2011 20:32
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel12620    
ok,díky moc
 
 
Datum: 22. listopadu 2011 16:05
 
 
 
 
Jméno: Karlos      IP: uživatel12750    
Zkusil bych vyměnit mdul zapalování (taková černá krabička). Zkus se ještě zeptat na http://www.forum.ladaklub.com ;-) jsou tam lidé samarek znalejší ;-)
 
 
Datum: 22. listopadu 2011 12:37
 
 
 
 
Jméno: libor1      E-mail:      IP: uživatel1527    
Tady sem byl v létě, je to v našem okrese tak nebylo co řešit ,byl sem tam poprvý a paráda, nejvíc mě dostala motorová pila co měla motor ze stadiona a měla pomocnej větráček :-D http://www.muzeum-krivoklat.cz/index.html ( Jinak slyšel sem, že dřív měli prej vojáci motorovku, museli jí držet dva a měla motor z 350tky - nevíte někdo něco o tom? Díky ) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
nemít to 3/4 republiky od baráku, tak neváhám a jedu :-) bohužel no... snad někdy časem... :-)
 
 
Datum: 23. listopadu 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
Jó pár motorovejch pil s motorem ze staďáka se dělalo, je to v jedný knížce o stadionech.
 
 
Datum: 22. listopadu 2011 15:36
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel12755    
Jojo, tam sem byl taky :-). Nakonec to bylo asi na 2-3 hodiny s odbornym výkladem :-) :-D
 
 
Datum: 22. listopadu 2011 14:08
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12758    
díky za info
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 22:27
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tu motorovku máme doma
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 21:48
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel12795    
libore-jseš ještě mladej,ale opravdu na vojně jsem měl ve voze ženijní dvoumužnou pilu.Na jedné straně motor BD-1S 68 s ,,řídítky,lišta 1metr dlouhá a na druhé straně držadlo s mazací nádržkou.Ten motor měl ale obsah asi 320 ccm.Jinak když motor dobře běžel tak až na tu váhu s tím řezání docela šlo.
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 21:41
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Byl někdo z vás v motomuzeu v ČB?
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 21:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jojo, do tohohle muzea jezdim často :-) Doporučuji!
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: libor1      E-mail:      IP: uživatel1527    
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 20:23
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
Zdar draci... nutně potřebuju vědět rozměry ložiska 6303... na netu jsem našel 47x17x14, alr to mi příjde jako kravina... tak snad poradíte :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2011 14:36
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud říkáš že to zvoní tak bych udělal repas a vrátil tam zpět 05 kliku....
 
 
Datum: 23. listopadu 2011 14:36
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
strojnické tabulky
 
 
Datum: 22. listopadu 2011 20:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12800    
a co protočit ložiskový domky ? ;-)
 
 
Datum: 22. listopadu 2011 19:05
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
jenco> tak jsem to myslel.
 
 
Datum: 22. listopadu 2011 15:26
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
setrvačníky nie ale čapy sú kratšie
 
 
Datum: 22. listopadu 2011 9:00
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Mám za to, že klika z 05 je užší...
 
 
Datum: 22. listopadu 2011 7:55
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
vymezovací kroužek když je klika z mustanga větší jak z 05..? spíše naopak ne? ;-) jinak mám klikovku z té 05 cinká stejně jak ta z mustanga (já vím už se to moc nehodí), ale má strašně velkou boční vůli... při DÚ to jde až tak, že ojnice mi dře o samou kliku... dle mě to moc v pořádku není, ale na motorkářích mě tam pár borců přesvědčuje o tom, že dokud nehází dopředu dozadu, tak je to dobré... jaký máte názor vy?
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12796    
už jen podle rozměrů gufera to souhlasí.....je to ok......
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 22:00
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takový ložisko neseženeš... jedině zakázka... a nebo někoho kdy ti to ložisko stočí na soustruhu ale je stím mrdy práce... další možnost vymezovací koužek... taky jsem chtěl dát kliku z 21 do 05... první problém byli ložiska a druhej byl primární převod.... Hlada to tak měl na 555 myslím ale nevím zda sem ještě chodí...
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 21:49
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
potřebuju to nutně, právě proto, že tam zítra jdu, tak ať aspoň trochu vím co chcu... no vemu původní 6302 a pokusím se jim vysvětlit co chcu...
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 21:39
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
stači zajid nekam kde prodavaji ložiska řekneš rozmery a hnud to budeš wedet
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 21:33
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
vnitřní průměr vím... jenom ten zbytek... vždyť to musí být ložisko jak kráva oproti 6302 (41x15x13) jde mi o to, že bych docela potřeboval hodit klikovku z mustafy do 05 a nevím jestli existuje nějaké ložisko, které by vyhovovalo... čili 41x17x13...
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 20:03
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
zajímalo by mě proč ti to přijde jako kravina? minimálně vnitřní průměr a hloubka souhlasí..
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 19:58
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci, u dědy jsem našel dva techničáky na 555, je to knížečka cca 10x8cm, žádný z nich není vyřazen(údajně), oba majitelé jsou již zesnulí, dával se k nim ještě nějaký TP??? nebo jenom tato malá knížečka. Děkuji moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2011 18:00
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám 2 klidně bych ti 1 dal,(bo za pakatel prodal) kdybys byl schopen mi ho přihlásit. poté bych chtěl je dát do depozitu lecbych.l@seznam.cz
 
 
Datum: 22. listopadu 2011 18:00
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jakože, zfalšuju podpis(plnou moc) a na základě toho fechtla odhlásí na mě pokud praděda už je po SMRTI, a pokud by babička byla dědic tak to potom s ní řešit, to bude něco stát do ,,dědické řízení,,?
 
 
Datum: 22. listopadu 2011 17:49
 
 
 
 
Jméno: dere      IP: uživatel12727    
Kdybys jeden prodával, ozvi se, mám cestičky jak přihlásit na tebe, pokud není moto vyřazeno úplně i bez dědickýho řízení. M
 
 
Datum: 22. listopadu 2011 17:49
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
nebude li fichtl zanesen v dědictví, mohla by to býti pro tebe výhoda : napíšeš plnou moc jako že tě děda zplnomocnuje k odhlášení na tebe.. a pak si to normálně přihlásíš... jde o to jestli ti to na úřadě neprokouknou (je to tak trošku podvod, ale mohlo by to jít) ... je li fichtl zanesen v dědictví a zdědila ho např. babička, měla by ona tedy s papírem o dědictví jít na úřad, přihlásit na sebe a pak na tebe. pozor ale na pojištění!!
 
 
Datum: 22. listopadu 2011 17:27
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak dědic je vcelku jednoduchý buď babička nebo bratr babičky...a co když vůbec nebyl napsán na ,,dědický list,, ani jednomu??? kdby náhodou zítra půjdu až k babi tak se eště optat kdyžtak
 
 
Datum: 22. listopadu 2011 16:29
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
tyhle starý techničáky mám čtyři... osobně bych se do toho nepouštěl .. najít dědice, otevřít dědické řízení (pokud v něm fichtl byl) zahájit úkony v tom řízení, pak převod ... prostě pakárna s nejistým výsledkem. Řekl bych že levněji vyjde si raději koupit přepsatelné doklady třeba za 1,000kč a ty si dát na svůj stroj.
 
 
Datum: 22. listopadu 2011 12:31
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok takže jen ta malá, díky moc teď musím najít dědice že?
 
 
Datum: 22. listopadu 2011 11:30
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jen tak knížečka mám jí taky
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 21:46
 
 
 
 
Jméno: kike      IP: uživatel12794    
čau draci nemáte nekdo zbytečnejch 5O OOOKč týpek je střelec http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/jawa/jawa-50-21-pionyr/jawa-50-21-pionyr-309133.html kdo by dal 49 850 Kč za 21??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2011 7:53
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
jedině že by t oskládal celé z nových dílů
 
 
Datum: 22. listopadu 2011 7:53
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Však jasný, je to neskutečná skládačka, já jen reagoval na to, že trubková kyvka a plech s lištama je orig.(samozřejmě musí být odpovídající typu fichtla) To že ten nešťastník tam dal plech z 05 a aj motor je spíš už jen úsměvná tečka za tou cenou. Ikdyž.. kdyby to měl udělaný, tak jak to má být, tak věřím tomu, že těch 40-50tis. by si za to říct mohl. Otázkou je jestli je to pak vůbec prodejný..
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jenda- máš velmi pekného fichtla! aj by si maj pravdu ale jako už to odhalil kolega, má tam plech z 05ky...
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 21:12
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano, máš pravdu , tvůj pio musí být 1971 - 1974 (koneckonců máš to tam napsané) , tenkrát se montovali nové zadní kyvky a nový kryt řetězu, asi i dvouložisková rozeta ... možná i jiný řídítka ale tenkrát v tom byl "bordel" :-D
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Tady je ten důkaz http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=66100 Mám jich doma víc, takže můžu nafotit i ostatní..:-)
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 20:45
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jenda: Mám tušení že se plechy bez hlinikových linek a trubková kyvka dávali souběžně, navíc ten zadní plech na obrázku je z 05 (výřez pro nalévací šroub), i to víko má špatné nebo tam má celý motor z 05 ..
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Jenco: Trubková vidlice a plech s lištama bez linek je dle origa.. dělaly se tak pio v 73. a 74. roce, což odpovídá. Sám mám doma parádní kousek, jako důkaz;-)
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 20:11
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pincek je to pěknej, i přes ty neorigo věci, ale 50 tácú to je přehnaný
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 19:49
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A nemá v předním světle žárovku ... čeho všeho jsou lidé schopni ... zloděj za*ebanej !!
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 18:50
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a to je sranda že z nemecka ten fichtl s 5km bol za 15 600kč...
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 18:35
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
udelám analízu.. farba neoriginal.. sedlo neoriginal.. ťažko rícť že čo je to za typ.... rám novší... plech najstarší... linky nevidím.. strieborné ridítká.. návlek stupačiek neoriginal... za 50 000kč sa nedá kúpiť šrouby aby majiteľ pripelnil bríško... rám a kríž sú lakované inou farbou,, čierné zadné teleskopy.. fajku a VN kábel ani nerátam.. no aspon tam má výfuk buyak..
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 18:33
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo to už tady taky bylo. Ti lidi se snad pomátly za fichtla 35 000 pak 50 000 co to je ? JO třeba jak byl kdysi inzerát na toho fichtla v origo stavu a měl najeto 5 kim někde v německu za toho bych možná tech 35 000 dal :-) :-P :-D
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 18:32
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel12613    
Asi tak to spojkový víko z nulakoule za 50000, proč ne :-D
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 18:22
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tiež je bastl... všetky diely z iného motocykla...
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 18:19
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
hm, slušnej úlet... ten 05kovej motor a plech na novější kyvku ... o dalších detailech netřeba polemizovat ... to neni střelec, ale ultrablázen. to snad radši toho mustanga za tři pětky:-)
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 17:46
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, potřeboval bych rychle poradit, kupuju díly na čz 476. Prodejce mi nabízí stojan, ale prý je na čz 487, je to stejné, nebo se liší? Je nějaké omezení na stáří pneumatiky, nebo je rozhodující jen hloubka dezénu a na stáří mi nikdo nic říct nemůže(samozřejmě pokud z ní nepolezou dráty a nebude čumět duše bokem atd.)? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2011 21:08
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
samozřejmě že 175/487, 478 neexistuje, je to blbost nebo překlep
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 21:08
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Správněji tipovat, tudíž si hodit mincí, kdo má pravdu, ale tys to uved na pravou míru a nakonec vyšlo najevo, že se na jawamanii spletli a že to půjde. Objednám si ho tedy. Jen mi někdo vysvětlete, já si vždycky myslel, že ta novější proti 477 je 487 a kdekdo používá 478, co je správně?
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 20:12
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
stojany jsou podobný a pasujou, nicméně stejný nejsou.. a chtěl bych vědět co znamená typovat, to budeš vytvářet novej typ? .) pokud vim stáří pneumatiky se nikde nekontroluje..
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 19:56
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale teď jsem se dozvěděl na jawamaniai přesný opak, tak si asi budud muset typnout :-)
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 19:52
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
476 je 477 s válcem 125ccm.
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: elent ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na 100% mam v kolne 175/477 a 180/478 ty stojany jsou zamenny-odzkoušeno.476 sem nikdy neviděl,ale pochybuju,že by byl jinej.ty rámy jsou furt stejný,akorát 180 má jinou kyvku a tlumiče.
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 19:10
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jsi si tím stojanem jistý? Já nemám katalog 175 487 pro porovnání, ale 180 487 má jiný číslo toho dílu.
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 18:50
 
 
 
 
Jméno: elent ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar,476,477,478 maj ausgerechnet ty samy stojany.Ze zakona zadny omezeni neni,jen ta hloubka.Ale stará guma tvrdne a ztrácí přilnavost.Na zetce 180 bylo znát když sem ji obul na novy,hned lepší krájela oblouky :-)
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 17:51
 
 
 
 
Jméno: jorus      IP: uživatel12180    
zdar draci, blíží se zima a na fichtlu se stejně už jezdit nedá. Mám dotaz ohledně zazimování, jestli udělat něco speciálního nebo jenom dolejt nádrž, přikrejt plachtou a šlus! :-D.... dík za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2011 15:17
 
 
 
 
Jméno: jorus      IP: uživatel12180    
dík chlapy ;-)
 
 
Datum: 23. listopadu 2011 15:17
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
Vole serte na to zazimovávání. Já na tatranovi vždycky akorát přijedu od babičky, když je hezky tak zase někam jedu a když ne tak ho nechám půl roku v garáži, na jaře otočím klíčkem a hned naskočí :-) Jo teda ještě vyndám baterku, nabiju a odnesu domu do tepla, ale to u fichtla asi nebude potřeba :-D
 
 
Datum: 22. listopadu 2011 15:32
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
asi tak, nádrž dolej, důležitý je prohřát motor než ho odstavíš, pro lepší pocit můžeš do válce stříknout trošku oleje a prošlápnout.. pokud máš zachovalý chromy, tak je potři hadrem namočenym v oleji, ať je nenapadá reznout, a víc bych to neřešil..
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 20:02
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel12351    
Udělej to přesně tak jak jsi se ptal ...je to poctivej jednoduchej socialistickej výrobek a né žádný elektronický a součástkama přecpaný žihadlo.....Pionýr je nezmar
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 18:48
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
postav na obě zadní kola omlouvám se samouřejmě ad je zadní kolo ve vzdcuhu nebo jak jsem psal pootáčet :-D
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 17:09
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zzahřej fichtla ad se ve válci vytvoří dobrý flim oleje vypni kohoutek bech ho dovrčet zadělej výfuk hadtou ad se tam nedostane vzdušná vlhkost. Dofoukej kola nebo i o trocha víc přední by měla mít podle manualu 148kpa zadní 186 kpa . postav ho tak ad zadníobě kola jsou ve vzuchu nebo pokud más zadní kolo na zemi tak ho jedkou za týden třeba pootoč ad se na pneumatice nevytvoří takový hrbol parkrát přes zimu to prošlápni a jeto hlavně to nestartuj třeba jen na 1minutu to se ani neprohřeje ani se tam nevytvoří ten ochraný film atd proste se to nemá jo a já ještě na fichtlu do příští neděle jezdím :-D :-)
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 17:07
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel289    
Zdar,já vdicky eště zavřu přívod benzinu necham ho nastarovanyho abych vytáh benzín z karburátoru a jinak nic extra nedělam :-)
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 16:34
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Lidi prosím vás kolik zubů má origo rozeta na jawa 90 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: Zdenek      IP: uživatel12492    
36 zubů :-)
 
 
Datum: 22. listopadu 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel12113    
Zdarech chlapi, nevíte o nějakých burzách ve zlínském kraji? Vím o Drahotuších a Rožnově p. Radhoštěm. Jinak co říkáte na ceny na burzách. Díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2011 21:08
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na podzim byla v Nivnici a na jaře bude asi v Březolupech .. o jiných nevím :-)
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 21:08
 
 
 
 
Jméno: Jenda      E-mail:      IP: uživatel5173    
Nevíte někdo jaký byly stojánky u prvních 05? Jaký pružiny na stojánek a tak? Mám doma pionýra bez stojánku, tak bych to chtěl nějak dokompletovat do původního stavu. Nrmohl by někdo zaslat foto na mail? Jinak jakej tam má být filtr, mám tam hlíníkovej filtrbox a nic v něm, víko na něm taky není.. Pořádně nevím co mám shánět, foto by moc pomohlo, díky všem.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2011 16:03
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdysi jsem to taky sháněl a mám za to že tam je pružinka stejná jako u S22 a do filtr boxu patří drátěnka...
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 16:03
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Ten stojánek je shodnej s tím co měla 555, ne?? Moc díky za odkaz, tohle vážně pomohlo. Jen to ještě někde sehnat..:-D asi to nebude sranda..
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 14:20
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel12792    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pruziny_stojanku_pio_05_par.html
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 13:51
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel12792    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pruziny_stojanku_pio_05_par.html - sekce Vánoční novinky. Je tam odkaz na galerii, kde je vše co potřebuješ vědět přehledně nafoceno. Pro jistotu ten odkaz zkopíruju i tady http://pajkals.rajce.idnes.cz/Jawa_05_1962/#
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 13:50
 
 
 
 
Jméno: Zlatopražák      IP: uživatel12790    
hj, chci se zeptat.koupil sem fichtla, je v poloprevodu odhlasenej na me, nikdy sem na sebe nic nepsal a zitra jdu na registr vozidel, jakej papir tam mam vyplnit a jaky udaje musim znat o cloveku co mi to prodal?je pravda ze se vyplnuje i cislo obcanky prodavajiciho?to ja totiz neznam odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2011 21:47
 
 
 
 
Jméno: rade      IP: uživatel12079    
a potrebuješ plnou moc
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 21:47
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
nejdříve nežli půjdeš na úřad, musíš mít jednak platnou stk, evidenční kontrolu a pojistku na tvoje jméno. na úřadě vyplníš papír, ktrej ti tam daj. jsou tam kolonky o minulém majiteli a na koho se to převádí. jistě ti rádi poraděj. číslo op se tam nevyplnuje, jen rodné a adresa a to je vše napsaný ve velkým tp.
 
 
Datum: 25. listopadu 2011 11:41
 
 
 
 
Jméno: david      E-mail:      IP: uživatel12789    
zdar draci....kde by som zohnal viac info ohladom tyristoroveho zapalovania z babetty?nieco podobne tomuto:http://jencomoto.wbs.cz/zapalovanie-1_original.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2011 22:51
 
 
 
 
Jméno: cezetista 175/477      IP: uživatel12258    
Zdar. Nevíte někdo jaké velikosti je hlavní tryska na karburátoru 2926 do čz 175/477? Mě se to s tou původní dusí a nevím jakou tam mám dokoupit aby to jelo. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2011 19:42
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel12593    
Tetka jsem mel tenhle karburator rozebranej a kamos tam ma 95, jezdi to normalne
 
 
Datum: 22. listopadu 2011 19:42
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus nastavit bohatost směsi. Nic jinýho mě nenapadá.
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 22:09
 
 
 
 
Jméno: cezetista 175/477      IP: uživatel12258    
Já bych tu trysku ani neměnil, ale už vůbec nevím proč to bez filtru jede krásně a s nasazených filtrem se to nechce vytočit a to je ten filtr čistý a vše ostatní taky :-)
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jinak doporučuju tu 93...zkoušel jsem 96 a nebylo to o nic lepší, spíš to víc žralo...na třech čízách mam 93 a funguje to dobře...
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 21:20
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
oprava: v setinách milimetru, samozřejmě..
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
číslo na trysce udává průměr jejího otvoru v desetinách milimetru.. doporučuju dát trysku a seřídit podle příručky, víc info třeba na http://www.cezeta487.ic.cz
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S tímhle ti neporadím. S těmahle čízama zkušenost nemam. Já zatím začínám na mustafu, na jawě 20 a staďáku. :-)
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 18:16
 
 
 
 
Jméno: cezetista 175/477      IP: uživatel12258    
A jakou by jsi doporučoval? Já nevím jestli by stačilo třeba koupit jen o číslo větší tu 94 anebo větší. Díky
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 17:33
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čím větší číslo, tím větší otvor v trysce, tím víc benzínu...
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 17:04
 
 
 
 
Jméno: cezetista 175/477      IP: uživatel12258    
Díky. Ale ještě bych se chtěl zeptat, jak je to s číslováním trysek. Jestli když si koupím s vyšším číslem, tak bude mít větší průměr otvoru a tím pádem tam poteče víc benzinu anebo je to opačně a s vyšším číslem se otvor zmenšuje. Možná blbá otázka ale já jsem tohle nikdy neřešil, až teď :-)
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 16:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
93
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 21:57
 
 
 
 
Jméno: VoreX ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec! Pls poraďte mi jak (nebo jestli) se dá upravit volnoběh tak, aby když tůruju a pak pustím plyn tak se otáčky vrátí rychle aniž by to chcíplo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2012 8:52
 
 
 
 
Jméno: kubik      IP: uživatel2915    
nebo zkus vyčistit kabec
 
 
Datum: 10. ledna 2012 8:52
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo ještě jak píše ladin.. jestli nemáš pořádně promazaný lanko nebo rychlopal tak se ti bude vracet šoupě pomalejc dolů.. takže namazat .. ;-)
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čus, jak se rychle otáčky vrátí na volnoběh nezáleží na seřízení.. záleží to hlavně na motorce ( hmotnosti pístu a klikovky..).. prostě čím větší hmotnost pístu a klikovky, tím větší setrvačnost, tudíž tím delší doba než se to vrátí na volnoběžné otáčky.. co máš za stroj? jestli máš nějakou jawu nad obsah 125ccm a více a nízkootáčkovou, tak počítej že se to jen tak z vysokých otáček na volnoběžné nevrátí.. příklad třeba panelka 250 nebo nějaká 350 to trvá několik sekund než se z vysokých otáček dostane na volnoběh.. jinak volnoběh sešteluj tak, že moto pořádně zahřej a toč štelovacím šroubkem na karbecu ( poznáš ho tak, že se koukneš na karbec a měl by být někde v tom místě kde je šoupě..) pozor nespleť si to se šroubkem na bohatost směsi. když chceš větší volnoběh, tak jej dotáhni ( doprava) a když chceš volnoběh ubrat tak jej povol (doleva).. jinak třeba u fichtlů se dosáhne menší setrvačností stočením klikovky, nebo třeba odsoustružením setrvačníků a daním podkovy do motoru.. ale to je úprava na výkon ne na to aby se to dostalo rychlejc dolů z otáček..
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
Namasiruj zapesti a dej si tam poradnou pružinku
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 19:27
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Zdar chlapy vím že to sem nepatří ale kámošovi rupnul klýč na kawasaki 125 a má jenom jeden co stim ? máme obě pulky pujde udělat novej ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2011 18:22
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to kawasaki KDX 125. A náhradní klíč nemá, teď o víkendu si jí kupoval od kámoše.
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 18:22
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kawasaki KMX 125? Jinak ke klíči slepil bych ho vteřinákem a zašel bych kde vyrábí klíče oni si to stejně optisknou třeba do hmoty nebo to prostě udělaj podle něho a nebo pohledat náhradní klíč nemá ? že by si přímo podle toho náhradního udělal další
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 17:12
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel12786    
zdar hoši, musíte mně poradit :-) nezabírá mně startovačka jen podře a nepovotočí klikoc´vkou myslím že jen menší hřídelou vyměnil sem startovací segment a furt stejný čím to může bejt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2011 19:24
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sundej spojkové víko a zkus to ... kdyby nepomohlo tak to vypadá na sjeté lamely nebo třeba i roztrhlý primární řetěz ...
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 19:24
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
povol šroubek na spojku....
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 19:06
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel12786    
no tak teď nevím :-) ale dělá to furt to samý jako předtým než sem to pulil
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 19:00
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nezapoměl jsi ji při skládání otočit o jednu celou otáčku
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 18:59
 
 
 
 
Jméno: fano      IP: uživatel11710    
cus neprokluzuje ti spojka ? skus udelat 1 mm vuli dole ve viku povol malinko ten šroubek
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 18:38
 
 
 
 
Jméno: ryider      IP: uživatel12231    
ahoj chtěl bich se zeptat jestli jdou na babetu 210 zadní tlumiče z mustang nebo 21 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2011 13:52
 
 
 
 
Jméno: ryider      IP: uživatel12231    
děkuji za odpovědi
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 13:52
 
 
 
 
Jméno: Jegermajstr      IP: uživatel12791    
Pasují, jenom ty z babett jsou o pár cenťásků delší..
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 9:41
 
 
 
 
Jméno: tuoams      IP: uživatel12401    
Urcite pasujo jak s pionyra 20/21/23 mam s tim skusenosti mel jsem na babette tlumice konkretne s jawy 20
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 22:31
 
 
 
 
Jméno: Aaron      IP: uživatel10385    
Ano bez problému.
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 18:14
 
 
 
 
Jméno: ryider      IP: uživatel12231    
děkuji já myslel jestli nejsou dlouhí
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 18:10
 
 
 
 
Jméno: jawa 250      IP: uživatel12782    
zdar draci potřeboval bych poradit fík mi nechce házrt jiskru el. je zapojenená jak má bejt proud do fajfky jde jako by to bylo chcípnutý kondík ok a cívka taky ok fakt nevím :-D předem moc dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2011 14:58
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
Toto by mohl být vybitý rotor toto se už stalo kamošovi jsme nad tím dumali co to je a nakonec jsme zjistili toto...dělalo to přesně to co tu říkáš jen to tak trochu vibrovalo a jiskru to neházelo....každopáně tohle bych bral v úvahu až jako poslední věc- nejdřív udělej věci napsané pode mnou :-D
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 14:58
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel11977    
no tak je v pytli kabel,skus ho vyměnit
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 21:23
 
 
 
 
Jméno: jawa 250      IP: uživatel12782    
právě že když přiložím kabel tak taky jiskra nepřeskočí :-( a do tý fajfky jde takovej proud jako když je to chcíplí spíš to jen tak vybruje :-D
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 18:34
 
 
 
 
Jméno: jawa 250      IP: uživatel12782    
jo no strčil jsem tam prst :-D :-D
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 18:32
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sundat fajfku a kabel přiložit ke kostře pokud hází tak je to ve fajfce nebo svíčce , pokud kope faja tak svíčky ( nejlíp koupit novou a nastavit odtrh na svíčce )
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 18:31
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel11977    
strčil asi prst do fajfky :-)
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 18:28
 
 
 
 
Jméno: tříska      IP: uživatel4071    
píšeš že ti jde proud do svíčky,jak si to zjistil.
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 18:24
 
<  654  655  656  657  658  659  660  661  662  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.06.2025 6:23:40 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu