Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 Čau bude někdo v 7 h na chatu..?? mužem pokecat o fichtlách..  zatím čau..
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2011 18:56
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 Vladan 05: a jak se menuješ na chatu ?
Datum: 16. listopadu 2011 18:56
 TAK JA TAKY TEDA,,AE NEVIM JAK BUDU LEBO BUDEM USPAVAT DETTI A HLAVNE DNESKA RANO VE DVE OTERVRELA OCI SESU A RAFIKA BYLA DNES NA TRHANI 8 A TAK NA ME PADLA KOSA A JA SEL SPAT AZ 4,40 COZ JSEM CHABRUS NA ZADA LEBO SEM DRZEL A DRZEL DOKUD JI NAPADLA HLAVA A JAJI NOHL FRKNOUT DO POSRILKY,,
Datum: 16. listopadu 2011 18:18
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 ja se nudim ceje den tak mozna tam budu
Datum: 16. listopadu 2011 17:31
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 zdravim chci se zeptat jak silný má být plechoví hliníkoví kroužek co se dáva pod hlavu aby to nepodfukovalo ja jí mám navíc sníženou a těch kroužků mam několik s různou tlouštkou tak mě zajíma jak silnej tam mám dát napdalo mě tolik o kolik je snížená hlava ta moje má myslim 0,3mm takže tam mám dát kroužek 0,3mm? dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2011 18:06
Jméno: standa
IP: uživatel12776
 Panáčku,nedávno mi přišel na úpravu jeden válec a nechápal sem.....ve válci byla vymačklá dosedačka hlavy zrovna od tohohle supertuning maxibrutál hlinikovýho kroužku.....nechápu to...litina je tvrdší jak hliník,ale hliník se vmáčknul do litiny.....výsledek....válec piči....to už nikdo nesrovná...
Datum: 18. listopadu 2011 18:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 u pionýra se žádné těsnění pod hlavu nadávají,jestli netěsní tak jí zabrus brusnou pastou
Datum: 16. listopadu 2011 17:56
Jméno: telda
IP: uživatel10894
Datum: 16. listopadu 2011 17:39
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 proč teda snižuješ hlavu, když jí pak tím kroužkem zase podložíš??? přesto však tam ale žádné kroužky nepatří.
Datum: 16. listopadu 2011 17:35
Jméno: Michal
IP: uživatel12656
 zdarec hoši já mám zatraceně divnou závadu.. Mám mustanga jawa ´23 čerstvě po výbrusu všechno je 100% nastavené chytá na první našlápnutí na volnoběh má sice vyšší otáčky jak by měl mít ale šroubek na volnoběch vůbec nereaguje mám ho uplně vytočenej a ten šroubekk na šoupákovce mám uplně utaženej a má to vysoké otáčky a při zařazení na jedničku to pokaždé chcípne nakopnu to zařadím 1 a zase to chcípne nevíte co to může způsobovat děkuji za vaše odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2011 19:08
Jméno: pepik
IP: uživatel12770
 spojka
Datum: 17. listopadu 2011 19:08
 mě napadají ucpané trysky  volnoběžná způsobuje že se směs ochudí (jen malinko stačí) a má to vyšší otáčky a potom hlavní ti nestíhá když tomu chceš přidat... muže to být i přisáváním falešného vzduchu... a tím i ztráty výkonu...
Datum: 16. listopadu 2011 17:36
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 lukášovi ta spojka špatně vypíná, proto mu to chcípne, poněvač se motor chce jakoby rozjet, ale nejde to když fichtl stojí. michal, pokud ti fichtl drží vysoké otáčky i přes dobrou funkci šoupěte a lanka, hledej
problém v přisávání vzduchu v nežádoucím místě, popřípadě špatně nastavené zapalování.
Datum: 16. listopadu 2011 16:26
Datum: 16. listopadu 2011 16:16
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 A nebo máš spojku úplně sjetou
Datum: 16. listopadu 2011 15:54
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Máš dobře vyštelovanou spojku? Je možné že je v záběru i při vymáčknutí páčky a když zařadíš tak ti to prostě ten motor nepřemůže
Datum: 16. listopadu 2011 15:53
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 Zdar draci, co by se stalo kdybych ve spojce neměl kuličku ale jenom tu krátkou tyčku s tou delší? Předem dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2011 19:25
Jméno: pérko
IP: uživatel11186
 já když jsem neměl kuličku tak se mi sedřel šroubek... ale je to taková nouzovka
Datum: 16. listopadu 2011 19:25
 způsobuje to povolování šroubku na deklu od zapalování -bez kuličky se tyčka točí a povoluje a taky jak píše dwein...
Datum: 16. listopadu 2011 17:37
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 celkem nic zvláštního se nestane, krom toho že se tyčky bez kuličky brzo opotřebují a spojka nebude fungovat správně. na dojetí v případě ztráty kuličky to dostačuje. avšak sehnat jakoukoliv kuličku o průměru 5mm není snad problém.
Datum: 16. listopadu 2011 16:18
Jméno: Strakos
IP: uživatel10418
 Draci, potřebuju poradit ohledně svíček. Všude je velký výběr různých typů a taky velekj rozdíl v cenně. Podle mě je svíčka dost důležitá, ale nechápu včím se liší a jestli dražší svíčka je přesnější. Díkec za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2011 13:36
Jméno: Zdenek
IP: uživatel12492
 Jednoduše řečeno: rozdíl je v tepelných hodnotách hlavně.
Datum: 16. listopadu 2011 13:36
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Citace ze Stejskyho stránek: "Srovnání zapalovacích svíček zahraničních výrobců ve výsledku víceméně kopírovalo jednotlivé grafy přes sebe, za zmíňku stojí zcela dostatečné (někdy i lepší) výsledky se svíčkou BRISK odpovídající tepelné hodnoty a desetinové ceny vůči konkurenci. "
Datum: 16. listopadu 2011 12:31
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Osobně jezdím Brisky, jsou levné a nejsou tak háklivé na ulití. Na Stejskyho stránkách bylo porovnání svíček na brzdě. Rozdíl 0 0 prd. Tak proč platit za svíčku 4x tolik. Nejhorší zkušenost mám s Championkama, měl jsem od nich několik svíček, stačilo je 2-krát ulít a bylo po nich. NGK se mi taky neosvědčily. Brisku měním preventivně po 2 závodech, ale spíš ze zvyku než že by to bylo pořeba. Za 35kč krása.
Datum: 16. listopadu 2011 12:30
Jméno: fichtlar
IP: uživatel12364
 Zdar draci, slo by bez uprav namontovat na fichtla tlumice ze 250 nebo 175??? Myslite ze by byly dobre do crossu??? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2011 23:02
 kdyz si udelas vymezovaci krouzky tak z cz 175/477 nebo 12/476 tak jdou.
Datum: 15. listopadu 2011 23:02
Jméno: fichtlar
IP: uživatel12364
 Jde mi o přední vidlice
Datum: 15. listopadu 2011 22:23
Jméno: fichtlar
IP: uživatel12364
 Jaky konce jako na koncich kluzaku ?
Datum: 15. listopadu 2011 22:20
Jméno: ladik
IP: uživatel12761
 Tak bez upravy by to asi nešlo protože obojí ma jiný ty konce !!
Datum: 15. listopadu 2011 22:09
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 čau draci.. jaka je nejlepši uprva valce na fichtla
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2011 21:29
 nemam potřebu se někde moc zviditelňovat.....mam jen mail.....
Datum: 16. listopadu 2011 21:29
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 standa: maš nake webové stránky nebo neco ?
Datum: 16. listopadu 2011 21:18
Jméno: standa
IP: uživatel12767
 Někomu měsíc,někomu klidně 5 let.....nejvíc záleží na tom,co je mezi sedačkou a řidítkama......jinak válce dělam na vrtání 41mm aby tam byla možnost ještě 2 vůbrusů....kdybys chtěl ještě nějaký info a nebo měl zájem,ozvi se mi na mail....proberem to......
Datum: 16. listopadu 2011 20:38
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 no chtel by sem to nechat udelat na 60ccm ale nevim jaka bude zivotnost motoru kolik let to vidrzi
Datum: 16. listopadu 2011 16:49
 Otazkou je,co si predstavujes pod pojmem nejlepsi..... Nejvykonnejsi valce dela Stejsky....nejlevnejsi upraveny valce na seriovky delam ja
Datum: 16. listopadu 2011 0:01
Jméno: pepek
IP: uživatel12764
Datum: 15. listopadu 2011 23:46
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 GO motoru sem dělal někdy v letě ale chcu nakou upravu valce na sportovní účely
Datum: 15. listopadu 2011 23:09
 a uplně nejlepší je udělat GO motoru!
Datum: 15. listopadu 2011 23:02
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 výbrus a následný kvalitní záběh
Datum: 15. listopadu 2011 21:51
 Čau lidi, nevíte jestly se dá nějak slícovat hrdlo sání se sacim kanálem na válci u mustanga? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2011 23:56
Jméno: standa
IP: uživatel12765
 Jde,udelej si sablonu treba ze slabyho plechu....ale tahle uprava nic neprinese....u fichtla v sani sou uplne jiny a podstatnejsi problemy...
Datum: 15. listopadu 2011 23:56
Jméno: 1drak
IP: uživatel11654
 Zdar draci,uz je nato docela zima co?hlavne ráno chtel sem se zeptat co co nosíte za hadry na fichtl nebo tak hlavne jaky pouzivate rukavice,jezdim v kozeny bunde a rukavicich a sem promrzlej na kost...dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2011 15:26
 náky ty tepláky nebo jiny drtiče mrazu  Jégrovky  na to ryfle nebo kalhoty vojensky vz 95  na a jinak tryko mikina zimní bunda integrálka rukavice normál motorkářsky takovy sportovní no pod to max naky tenky a jedu
Datum: 16. listopadu 2011 15:26
 jezdim autem tak nemusim resit jestli si dam jednu mikinu a vaťák nebo 2 mikiny a vaťák
Datum: 15. listopadu 2011 23:03
Jméno: pérko
IP: uživatel11186
 tak já si obleču tepláky, rolák a mikinu, na to hodím monterky (jsou to tyhle:http://www.cerva.cz/editor/image/produkty1/obrazek_955.jpg , zatím se mi nepotrhaly a to je co říct) , obuju si kanady a nakonec na sebe hodím leteckou bundu, vemu pracovní rukavice a helmu a jde se jezdit
Datum: 15. listopadu 2011 21:01
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 pod kalhoty tepláky mikinu bundu kapuci z mikiny a zimní lyžařské rukavice..
Datum: 15. listopadu 2011 21:01
 Pod kalhoty hodim tepláky, mikinu s kožichem, koženou bundu a rukavice na moto za pár korun takový jakoby molitanový nevim jakej to je materiál.
Datum: 15. listopadu 2011 20:58
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 rukavice - vyteplený pracáky, dvě mikiny, bundu, vestu a každej večer pravidelně grok
Datum: 15. listopadu 2011 20:43
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Péřovou bundu pod helmu kulicha, pletený rukavice a je mi fajn
Datum: 15. listopadu 2011 20:21
 Zdar, Zajímalo by mě jestli se dá jezdit na původniho majitele bez přepisu.Jde mi o to že bych nerad přišel o techničák (knížečku).Pochybuji že mi ho při přepisu nechají.Šlo by to udělat tak že bych se dohodl s původním majitelem a přepsal nasebe jen pojistku?Jedná se samozřejmě o Pionýra .Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2011 0:55
 Mě nechali starej TP při přepisu...
Datum: 16. listopadu 2011 0:55
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ono nejvíc záleží na úředníkovi, na kterýho narazíš,,, já když jsem naposledy kupoval dvacítku, tak pán, původní majitel, měl knížečku, ovšem už při odhlášce na mě mu vystavila novej duplikát, takže už jsem nemohl nic dělat,,, jinak teoreticky by mělo jít jezdit na tp psaný na někoho jiného a pojistku mít na sebe, ale osobně mám rád v těhle věcech pořádek, takže všechno, co je moje, ať je na moje jméno a nic co moje neni na moje jméno nebude! ... ani původnímu majiteli (pokud to neni nějakej známej) by se to určitě nelíbilo, už jenom z toho důvodu, že ty by ses vykašlal na pojistku a následnej "příspěvek" pro čkp by platil on,,,
Datum: 15. listopadu 2011 20:58
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Čau. Přepisoval jsem také pincka na sebe a normálně to přepsali v knížečce.
Datum: 15. listopadu 2011 19:13
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Čau draci. Mám takový problém. Jedu teď večer na Pincku a najednou se začal dusit na 2ku tak Tak jsem mu podřadil a stejně chcípnul. Pak jsem ho nastartoval a situace se opakovala tak jsem se tak nějak dohrkal domů. Nevíte co s ním může být. Byla docela zima je možné že by byl hodně studený?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2011 20:43
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 tak jestli se ti necpala tryska
Datum: 15. listopadu 2011 20:43
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Půl nádrže
Datum: 15. listopadu 2011 20:22
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 maš tam benzin ?
Datum: 15. listopadu 2011 19:53
 Zdar draci Mam nove kartre z 555-ky ,Chcem sa oyptat ci su rovnake ako tie z 20-ky, 21-ky myslim len tie hlavne stredove.Pouzil by som tie dva kartre z 555-ky a vsetko ostatne by som dal z 20-ky bude vsetko pasovat???
DAKUJEM!
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2011 19:42
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ne nepasovalo kartery z 555 a 05 jsou uzší
Datum: 15. listopadu 2011 19:42
 nepasuje nic!!!
Datum: 15. listopadu 2011 19:27
 A z 05-ky by to uz pasovalo?
Datum: 15. listopadu 2011 19:23
Jméno: libor1
IP: uživatel12758
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2011 21:55
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel12237
 Taky jsem se byl podívat, ale jen v sobotu. Mám dva poznatky: 1/ v Rakovníku nemají nikde natural 98 2/ v Panoším Újezdu mají výbornej srnčí guláš
Datum: 17. listopadu 2011 21:55
 libor: ta samá soutěž, akorát se to jelo víc směrem na Kralovice...taky to pořádala Marionetta...
Datum: 16. listopadu 2011 19:52
Jméno: libor1
IP: uživatel10612
 Ok, ale bohužel sem v oráčově nebyl, co se tam jelo? taky rallye
Datum: 16. listopadu 2011 16:37
 Libor: Já jsem byl v pátek i v sobotu ve Hředlích, super podívaná, jako loni v Oráčově...doufam že se za rok pojede zase u nás, jinak se klasicky sejdeme na závodech do vrchu v Hředlích
Datum: 16. listopadu 2011 0:57
Jméno: libor1
IP: uživatel5185
 škoda žes to neviděl, nejlepší atmosféra byla v pátek večer, nevim jestli se to někdy příště pojede, lidi jsou jak blbý,místo toho aby byly rádi že se ve vesnici něco děje, ale jinak u těch mladších docela ohlas.
Jinak se u nás jezdí každoročně - letos po 2. Jízda historických vozidel a motocyklů do vrchu Džbán, taky dobrý, uvažuju že příští rok pojedu na fichtlu
Datum: 15. listopadu 2011 20:34
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel12755
 Čau, já sem z Rakovníka. Chtěl sem jít, ale byl sem nemocnej. Snad někdy příště
Datum: 15. listopadu 2011 18:10
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 Zdar, du rovnou z dílny! Chtěl jsem rozdělat zadní tlumiče z mojí 250ky, ale nevím jak se to rozdělává! Podzvedl sem krytku nahoře jak na fichtlu ale tam není žádný kolíček aby šel vytahnout a pak to odčroubovat, ani žádné vyfrézované na té hlavní tyčince na plochý klíč, jak je tomu třeba u pionýra! Díky moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2011 19:29
 zmáčknout dolní hrneček a vyndat dva půlměsíce z drážky. kdyby sis to pořádně prohlíd, přišel bys na to
Datum: 15. listopadu 2011 19:29
Jméno: Michal
IP: uživatel12656
 ahoj chci se optat co mám dělat když se mi mustang po čerstvém výbrusu zadírá prosím moc o rady děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2011 14:03
Jméno: Michal
IP: uživatel12656
 ono to většinou dělá při přidání více plynu a za pomalejší jízdy to nedělá
Datum: 16. listopadu 2011 14:03
Jméno: standa
IP: uživatel12767
 to že začne cukat a chcípně vůbec nemusí znamenat že se přidírá,ale pokud to necháš bejt,tak se vlivem toho škubání přidírat začne.....to ti totiž úplně normálně nedotejká benzín do karbecu a proto to škube......koukni na kohoutek a palivovej ventil....případně jestli neni ucpaný víčko nádrže.... na zajíždění 1:25 poměr oleje,jehla nahoru......to stačí....
Datum: 16. listopadu 2011 10:33
 a jaký olejem a jaký poměr dáváš? snad né 1:50
Datum: 15. listopadu 2011 23:05
 Jen tě chci upozornit že pokud má ten pincek hodně nalítáno a jsou vytekly tak je dost pravděpodobny že je oběhany táhlo aji to těsnící pouzdro a novy okroužky to nezpraví.Přetěsňovat to v tomhle případě nemá smysl,vydrží to jednu jízdu a vytečou znova.Nejjednoduši jesehnat jiny
Datum: 15. listopadu 2011 18:31
 Sory , tohle mělo patřit o dvadotazy dolu
Datum: 15. listopadu 2011 18:26
Jméno: Michal
IP: uživatel12656
 no prostě to po nějaké chvilce co jezdím tak to začne cukat a potom to chcípne tak si myslím že se to zadírá ale potom to hned nakopnu a dělá to to samí
Datum: 15. listopadu 2011 17:52
Jméno: libor1
IP: uživatel12758
 . . . .a nemůže to být jen vyšší teplotou a třeba ti to jenom příde jako přidírání??
Datum: 15. listopadu 2011 17:45
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 mít dost bohatou směs a dost oleje v ní, nehonit to.. taky záleží čemu říkáš přidírání..
Datum: 15. listopadu 2011 17:39
 Zdravím! Dotaz pro Standu. Píšem to sem a nie na mail lebo si myslím že je to užitočné info aj pre ostatných, pokud na to odpovedáš  Pozeral som na tvôj profil na motorkari.cz a na tvojho pekného fichtla, dočtel som tam aj konkrétne označenie farieb a chcem sa opítať že farba ČSN 6003 slonová kosť zodpovedá originálom? Podla foto nemá to zmisel porovnávať preto chcem info priamo od teba. Ďakujem vopred.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2011 20:08
Datum: 15. listopadu 2011 20:08
Jméno: standa
IP: uživatel12760
 Zdarec. Je to nazloutla slonovina co se davala na 05 a prvni 20/21 k modre,cervene a zelene,ale ta typicka bila kost to neni.
Datum: 15. listopadu 2011 19:54
 pošleš odkaz prosím?
Datum: 15. listopadu 2011 19:50
 zdar draci muze mi nekdo poradit proc mi fichtl (21) nejde na jedničku pařadně vytočit ??? pak tam dam za 2 a je to v pohode
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2011 17:30
Jméno: albi221
IP: uživatel12756
 karbecje prave cistej....to bylo prvni co sem udelal !!
Datum: 16. listopadu 2011 17:30
 vyčiti karbec
Datum: 15. listopadu 2011 23:06
 za předpokladu, že byl motor zahřáty a stejně to nešlo, tak ti asi neporadím... každopádně k čemu chceš proboha točit jedničku?
Datum: 15. listopadu 2011 17:11
Jméno: Honza
IP: uživatel7949
 Ahoj, prosím vás jak se rozdělává zadní tlumič na mustangu. Ten na kterém jsou už vidět pružiny.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2011 18:28
 Jen tě chci upozornit že pokud má ten pincek hodně nalítáno a jsou vytekly tak je dost pravděpodobny že je oběhany táhlo aji to těsnící pouzdro a novy okroužky to nezpraví.Přetěsňovat to v tomhle případě nemá smysl,vydrží to jednu jízdu a vytečou znova.Nejjednoduši jesehnat jiny.
Datum: 15. listopadu 2011 18:28
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 nebuď línej a najdi si návod na jawa-50.cz
Datum: 15. listopadu 2011 17:33
Jméno: libor1
IP: uživatel12758
 šroubuje ale pokud se nepletu, tak je tam takovej zajišťovací šteftík, tušim že je schovanej pod tou silnou podložkou,to pak musíš péro s tou podložkou trochu stlačit aby ses na něj dostal, a pak když šteft vyndáš, tak povolíš jen to za co tlumič drží a vyndáš péro a pak už povolíš teleskop a je rozebráno závěrem doporučuju dobrej svěrák a třeba šikovnýho pomocníka a hodně opatrnosti ale jinak to neni taková divočina jak si někdo myslí
Datum: 15. listopadu 2011 17:14
 pokud se nepletu, tak se to šroubuje....
Datum: 15. listopadu 2011 17:04
Jméno: Michal
IP: uživatel12656
 Ahoj koumáci já mám takový dotaz mám pionýra 20 a chci se optat co by mu mohlo zvednou výkon mám tam 11z kolečko je po výbrusu diamantem prosím o rady jak zvednou výkon tohoto pionýra aby ale mohl na fichtl cup jako klasik děkuji předem za všechny odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2011 20:06
 Co konkretne mate v klasikach povoleno a zakazano ? Da se lehce poupravit valec,hlava,saci koleno,rozsirit karburator,jinej vejfuk nebo reso vlozka do origo vejfuku,jina vlozka na jinym konusu do filtrboxu...fakt podle pravidel....nekde v klasikach nesmej napilovat ani valec ani karbec,jinde jezdej v klasikach s trikanalem...
Datum: 15. listopadu 2011 20:06
Jméno: libor1
IP: uživatel276
 na to je tu expert standa ten ti určitě poradí, mě upravuje válec, ale jinak toho hodně udělá správný seřízení a údržba
Datum: 15. listopadu 2011 15:27
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2011 11:30
 zakarbonovaná hlava, píst...
Datum: 17. listopadu 2011 11:30
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 ucpaný výfuk, velký předstih, chudá směs atd...
Datum: 17. listopadu 2011 8:49
 ale ono se to hřeje po 1 kilometru a jedu 40-50
Datum: 16. listopadu 2011 20:09
Jméno: fano
IP: uživatel11710
 neasi taky mam teplomer mezi zebrama a topi to tech 110-120 stupnu ,80-90 je optimalni teplota u auta nebo u vodou chlazeneho motoru
Datum: 16. listopadu 2011 12:25
 apelcik  ej si tam teploměr a budeš zírat.na kolik se ti hřeje?cca 100-120 je celkem normální.
Datum: 15. listopadu 2011 23:39
 moc fridexu
Datum: 15. listopadu 2011 23:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 když budeš jezdit pořád 45-50 tak se ti to hřát nebude
Datum: 15. listopadu 2011 19:46
 valec vybehany neni mel sem ho v mototechne a tam řikaly ze neni vybehany a je to 1 vybrus
Datum: 15. listopadu 2011 19:00
 pokud nemáš vyběhaný válec, tak bys mě nové kroužky taky trochu zajet.. tím se to může i víc hřát, taky můžeš mít zakarbonovanou hlavu atd atd... jinak co se svíčky týče, tak se doporučuje 14C do zimy 15C já jezdím pořád na CS PAL 14-7, chytá to krásně i v těhle mrazech...
Datum: 15. listopadu 2011 17:08
 je to tým, že motor je naštartovaný  riešenie? vypni
Datum: 15. listopadu 2011 16:30
 je tam noví píst s kroužky a žebra jsou čisty
Datum: 15. listopadu 2011 16:09
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel12755
Datum: 15. listopadu 2011 15:12
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Čau. Jestli se ti motor hřeje joooo extrémně tak si vyčisti žebra.
Datum: 15. listopadu 2011 14:52
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 no na motore je to normalná vec a na vzduchom chladeních vyšia teplota nieje nič nezvyčajne
Datum: 15. listopadu 2011 14:26
|



|