slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  658  659  660  661  662  663  664  665  666  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Vladan 05      IP: uživatel12653    
Čau bude někdo v 7 h na chatu..?? mužem pokecat o fichtlách..;-) zatím čau..;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2011 18:56
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
Vladan 05: a jak se menuješ na chatu ?
 
 
Datum: 16. listopadu 2011 18:56
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
TAK JA TAKY TEDA,,AE NEVIM JAK BUDU LEBO BUDEM USPAVAT DETTI A HLAVNE DNESKA RANO VE DVE OTERVRELA OCI SESU A RAFIKA BYLA DNES NA TRHANI 8 A TAK NA ME PADLA KOSA A JA SEL SPAT AZ 4,40 COZ JSEM CHABRUS NA ZADA LEBO SEM DRZEL A DRZEL DOKUD JI NAPADLA HLAVA A JAJI NOHL FRKNOUT DO POSRILKY,,
 
 
Datum: 16. listopadu 2011 18:18
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
ja se nudim ceje den tak mozna tam budu :-)
 
 
Datum: 16. listopadu 2011 17:31
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel10894    
zdravim chci se zeptat jak silný má být plechoví hliníkoví kroužek co se dáva pod hlavu aby to nepodfukovalo ja jí mám navíc sníženou a těch kroužků mam několik s různou tlouštkou tak mě zajíma jak silnej tam mám dát napdalo mě tolik o kolik je snížená hlava ta moje má myslim 0,3mm takže tam mám dát kroužek 0,3mm? dík za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2011 18:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12776    
Panáčku,nedávno mi přišel na úpravu jeden válec a nechápal sem.....ve válci byla vymačklá dosedačka hlavy zrovna od tohohle supertuning maxibrutál hlinikovýho kroužku.....nechápu to...litina je tvrdší jak hliník,ale hliník se vmáčknul do litiny.....výsledek....válec piči....to už nikdo nesrovná...
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 18:06
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
u pionýra se žádné těsnění pod hlavu nadávají,jestli netěsní tak jí zabrus brusnou pastou
 
 
Datum: 16. listopadu 2011 17:56
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel10894    
 
 
Datum: 16. listopadu 2011 17:39
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
proč teda snižuješ hlavu, když jí pak tím kroužkem zase podložíš??? přesto však tam ale žádné kroužky nepatří.
 
 
Datum: 16. listopadu 2011 17:35
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel12656    
zdarec hoši já mám zatraceně divnou závadu.. Mám mustanga jawa ´23 čerstvě po výbrusu všechno je 100% nastavené chytá na první našlápnutí na volnoběh má sice vyšší otáčky jak by měl mít ale šroubek na volnoběch vůbec nereaguje mám ho uplně vytočenej a ten šroubekk na šoupákovce mám uplně utaženej a má to vysoké otáčky a při zařazení na jedničku to pokaždé chcípne nakopnu to zařadím 1 a zase to chcípne nevíte co to může způsobovat děkuji za vaše odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2011 19:08
 
 
 
 
Jméno: pepik      IP: uživatel12770    
spojka :-D
 
 
Datum: 17. listopadu 2011 19:08
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě napadají ucpané trysky :-) volnoběžná způsobuje že se směs ochudí (jen malinko stačí) a má to vyšší otáčky a potom hlavní ti nestíhá když tomu chceš přidat... muže to být i přisáváním falešného vzduchu... a tím i ztráty výkonu...
 
 
Datum: 16. listopadu 2011 17:36
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
lukášovi ta spojka špatně vypíná, proto mu to chcípne, poněvač se motor chce jakoby rozjet, ale nejde to když fichtl stojí. michal, pokud ti fichtl drží vysoké otáčky i přes dobrou funkci šoupěte a lanka, hledej problém v přisávání vzduchu v nežádoucím místě, popřípadě špatně nastavené zapalování.
 
 
Datum: 16. listopadu 2011 16:26
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
souhlasím se spojkou... měl jsem stejný problém viz: http://www.youtube.com/watch?feature=player_profilepage&v=cY4382mw0FI
 
 
Datum: 16. listopadu 2011 16:16
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
A nebo máš spojku úplně sjetou
 
 
Datum: 16. listopadu 2011 15:54
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Máš dobře vyštelovanou spojku? Je možné že je v záběru i při vymáčknutí páčky a když zařadíš tak ti to prostě ten motor nepřemůže
 
 
Datum: 16. listopadu 2011 15:53
 
 
 
 
Jméno: mates      IP: uživatel12518    
Zdar draci, co by se stalo kdybych ve spojce neměl kuličku ale jenom tu krátkou tyčku s tou delší? Předem dík za odpověď :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2011 19:25
 
 
 
 
Jméno: pérko      IP: uživatel11186    
já když jsem neměl kuličku tak se mi sedřel šroubek... ale je to taková nouzovka :-)
 
 
Datum: 16. listopadu 2011 19:25
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
způsobuje to povolování šroubku na deklu od zapalování -bez kuličky se tyčka točí a povoluje a taky jak píše dwein...
 
 
Datum: 16. listopadu 2011 17:37
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
celkem nic zvláštního se nestane, krom toho že se tyčky bez kuličky brzo opotřebují a spojka nebude fungovat správně. na dojetí v případě ztráty kuličky to dostačuje. avšak sehnat jakoukoliv kuličku o průměru 5mm není snad problém.
 
 
Datum: 16. listopadu 2011 16:18
 
 
 
 
Jméno: Strakos      IP: uživatel10418    
Draci, potřebuju poradit ohledně svíček. Všude je velký výběr různých typů a taky velekj rozdíl v cenně. Podle mě je svíčka dost důležitá, ale nechápu včím se liší a jestli dražší svíčka je přesnější. Díkec za rady ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2011 13:36
 
 
 
 
Jméno: Zdenek      IP: uživatel12492    
Jednoduše řečeno: rozdíl je v tepelných hodnotách hlavně.
 
 
Datum: 16. listopadu 2011 13:36
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Citace ze Stejskyho stránek: "Srovnání zapalovacích svíček zahraničních výrobců ve výsledku víceméně kopírovalo jednotlivé grafy přes sebe, za zmíňku stojí zcela dostatečné (někdy i lepší) výsledky se svíčkou BRISK odpovídající tepelné hodnoty a desetinové ceny vůči konkurenci. "
 
 
Datum: 16. listopadu 2011 12:31
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Osobně jezdím Brisky, jsou levné a nejsou tak háklivé na ulití. Na Stejskyho stránkách bylo porovnání svíček na brzdě. Rozdíl 0 0 prd. Tak proč platit za svíčku 4x tolik. Nejhorší zkušenost mám s Championkama, měl jsem od nich několik svíček, stačilo je 2-krát ulít a bylo po nich. NGK se mi taky neosvědčily. Brisku měním preventivně po 2 závodech, ale spíš ze zvyku než že by to bylo pořeba. Za 35kč krása.
 
 
Datum: 16. listopadu 2011 12:30
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel12364    
Zdar draci, slo by bez uprav namontovat na fichtla tlumice ze 250 nebo 175??? Myslite ze by byly dobre do crossu??? Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2011 23:02
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz si udelas vymezovaci krouzky tak z cz 175/477 nebo 12/476 tak jdou.
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 23:02
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel12364    
Jde mi o přední vidlice :-D
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 22:23
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel12364    
Jaky konce jako na koncich kluzaku ?
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: ladik      IP: uživatel12761    
Tak bez upravy by to asi nešlo protože obojí ma jiný ty konce !!
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 22:09
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
čau draci.. jaka je nejlepši uprva valce na fichtla odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12767    
nemam potřebu se někde moc zviditelňovat.....mam jen mail.....
 
 
Datum: 16. listopadu 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
standa: maš nake webové stránky nebo neco ?
 
 
Datum: 16. listopadu 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12767    
Někomu měsíc,někomu klidně 5 let.....nejvíc záleží na tom,co je mezi sedačkou a řidítkama......jinak válce dělam na vrtání 41mm aby tam byla možnost ještě 2 vůbrusů....kdybys chtěl ještě nějaký info a nebo měl zájem,ozvi se mi na mail....proberem to......
 
 
Datum: 16. listopadu 2011 20:38
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
no chtel by sem to nechat udelat na 60ccm ale nevim jaka bude zivotnost motoru kolik let to vidrzi
 
 
Datum: 16. listopadu 2011 16:49
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12765    
Otazkou je,co si predstavujes pod pojmem nejlepsi..... Nejvykonnejsi valce dela Stejsky....nejlevnejsi upraveny valce na seriovky delam ja ;-)
 
 
Datum: 16. listopadu 2011 0:01
 
 
 
 
Jméno: pepek      IP: uživatel12764    
upravy valce od stejskyho: http://www.ms50.cz pod odkazem nabidka
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 23:46
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
GO motoru sem dělal někdy v letě ale chcu nakou upravu valce na sportovní účely
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 23:09
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a uplně nejlepší je udělat GO motoru!
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 23:02
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
výbrus a následný kvalitní záběh
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 21:51
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel12545    
Čau lidi, nevíte jestly se dá nějak slícovat hrdlo sání se sacim kanálem na válci u mustanga? díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2011 23:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12765    
Jde,udelej si sablonu treba ze slabyho plechu....ale tahle uprava nic neprinese....u fichtla v sani sou uplne jiny a podstatnejsi problemy...
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 23:56
 
 
 
 
Jméno: 1drak      IP: uživatel11654    
Zdar draci,uz je nato docela zima co?hlavne ráno chtel sem se zeptat co co nosíte za hadry na fichtl nebo tak hlavne jaky pouzivate rukavice,jezdim v kozeny bunde a rukavicich a sem promrzlej na kost...dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2011 15:26
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
náky ty tepláky nebo jiny drtiče mrazu :-D Jégrovky :-D na to ryfle nebo kalhoty vojensky vz 95 :-D na a jinak tryko mikina zimní bunda integrálka rukavice normál motorkářsky takovy sportovní no pod to max naky tenky a jedu
 
 
Datum: 16. listopadu 2011 15:26
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jezdim autem tak nemusim resit jestli si dam jednu mikinu a vaťák nebo 2 mikiny a vaťák :-D
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 23:03
 
 
 
 
Jméno: pérko      IP: uživatel11186    
tak já si obleču tepláky, rolák a mikinu, na to hodím monterky (jsou to tyhle:http://www.cerva.cz/editor/image/produkty1/obrazek_955.jpg , zatím se mi nepotrhaly a to je co říct) , obuju si kanady a nakonec na sebe hodím leteckou bundu, vemu pracovní rukavice a helmu a jde se jezdit :-)
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: Vladan 05      IP: uživatel12653    
pod kalhoty tepláky mikinu bundu kapuci z mikiny a zimní lyžařské rukavice.. :-D
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pod kalhoty hodim tepláky, mikinu s kožichem, koženou bundu a rukavice na moto za pár korun takový jakoby molitanový nevim jakej to je materiál. :-D
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
rukavice - vyteplený pracáky, dvě mikiny, bundu, vestu a každej večer pravidelně grok
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 20:43
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Péřovou bundu pod helmu kulicha, pletený rukavice a je mi fajn
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 20:21
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, Zajímalo by mě jestli se dá jezdit na původniho majitele bez přepisu.Jde mi o to že bych nerad přišel o techničák (knížečku).Pochybuji že mi ho při přepisu nechají.Šlo by to udělat tak že bych se dohodl s původním majitelem a přepsal nasebe jen pojistku?Jedná se samozřejmě o Pionýra .Děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2011 0:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě nechali starej TP při přepisu...
 
 
Datum: 16. listopadu 2011 0:55
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
ono nejvíc záleží na úředníkovi, na kterýho narazíš,,, já když jsem naposledy kupoval dvacítku, tak pán, původní majitel, měl knížečku, ovšem už při odhlášce na mě mu vystavila novej duplikát, takže už jsem nemohl nic dělat,,, jinak teoreticky by mělo jít jezdit na tp psaný na někoho jiného a pojistku mít na sebe, ale osobně mám rád v těhle věcech pořádek, takže všechno, co je moje, ať je na moje jméno a nic co moje neni na moje jméno nebude! ... ani původnímu majiteli (pokud to neni nějakej známej) by se to určitě nelíbilo, už jenom z toho důvodu, že ty by ses vykašlal na pojistku a následnej "příspěvek" pro čkp by platil on,,,
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Čau. Přepisoval jsem také pincka na sebe a normálně to přepsali v knížečce.
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 19:13
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Čau draci. Mám takový problém. Jedu teď večer na Pincku a najednou se začal dusit na 2ku tak Tak jsem mu podřadil a stejně chcípnul. Pak jsem ho nastartoval a situace se opakovala tak jsem se tak nějak dohrkal domů. Nevíte co s ním může být. Byla docela zima je možné že by byl hodně studený? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2011 20:43
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
tak jestli se ti necpala tryska
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 20:43
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Půl nádrže
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 20:22
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
maš tam benzin ? :-D
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 19:53
 
 
 
 
Jméno: putin28 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci Mam nove kartre z 555-ky ,Chcem sa oyptat ci su rovnake ako tie z 20-ky, 21-ky myslim len tie hlavne stredove.Pouzil by som tie dva kartre z 555-ky a vsetko ostatne by som dal z 20-ky bude vsetko pasovat??? DAKUJEM! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2011 19:42
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ne nepasovalo kartery z 555 a 05 jsou uzší
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 19:42
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nepasuje nic!!!
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 19:27
 
 
 
 
Jméno: putin28 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A z 05-ky by to uz pasovalo?
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 19:23
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12758    
Zdravim všechny, nebyl někdo odsud z fora se podívat na Rally Střela, Která se jela na Rakovnicku? Jestli jo, tak jaký dojem na vás udělala, na mě dost dobrej bylo to supr, já konkrétně sem ze Hředel kudy vedla taky trasa a tady je kousek co se jel u nás - http://www.youtube.com/watch?v=nmpcC5Vjpq8&feature=share odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2011 21:55
 
 
 
 
Jméno: ZdenekK      IP: uživatel12237    
Taky jsem se byl podívat, ale jen v sobotu. Mám dva poznatky: 1/ v Rakovníku nemají nikde natural 98 2/ v Panoším Újezdu mají výbornej srnčí guláš :-D
 
 
Datum: 17. listopadu 2011 21:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
libor: ta samá soutěž, akorát se to jelo víc směrem na Kralovice...taky to pořádala Marionetta...
 
 
Datum: 16. listopadu 2011 19:52
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel10612    
Ok, ale bohužel sem v oráčově nebyl, co se tam jelo? taky rallye
 
 
Datum: 16. listopadu 2011 16:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Libor: Já jsem byl v pátek i v sobotu ve Hředlích, super podívaná, jako loni v Oráčově...doufam že se za rok pojede zase u nás, jinak se klasicky sejdeme na závodech do vrchu v Hředlích :-)
 
 
Datum: 16. listopadu 2011 0:57
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel5185    
škoda žes to neviděl, nejlepší atmosféra byla v pátek večer, nevim jestli se to někdy příště pojede, lidi jsou jak blbý,místo toho aby byly rádi že se ve vesnici něco děje, ale jinak u těch mladších docela ohlas. Jinak se u nás jezdí každoročně - letos po 2. Jízda historických vozidel a motocyklů do vrchu Džbán, taky dobrý, uvažuju že příští rok pojedu na fichtlu :-)
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 20:34
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel12755    
Čau, já sem z Rakovníka. Chtěl sem jít, ale byl sem nemocnej. Snad někdy příště :-)
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 18:10
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel12613    
Zdar, du rovnou z dílny! Chtěl jsem rozdělat zadní tlumiče z mojí 250ky, ale nevím jak se to rozdělává! Podzvedl sem krytku nahoře jak na fichtlu ale tam není žádný kolíček aby šel vytahnout a pak to odčroubovat, ani žádné vyfrézované na té hlavní tyčince na plochý klíč, jak je tomu třeba u pionýra! Díky moc... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2011 19:29
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zmáčknout dolní hrneček a vyndat dva půlměsíce z drážky. kdyby sis to pořádně prohlíd, přišel bys na to
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 19:29
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel12656    
ahoj chci se optat co mám dělat když se mi mustang po čerstvém výbrusu zadírá prosím moc o rady děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2011 14:03
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel12656    
ono to většinou dělá při přidání více plynu a za pomalejší jízdy to nedělá
 
 
Datum: 16. listopadu 2011 14:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12767    
to že začne cukat a chcípně vůbec nemusí znamenat že se přidírá,ale pokud to necháš bejt,tak se vlivem toho škubání přidírat začne.....to ti totiž úplně normálně nedotejká benzín do karbecu a proto to škube......koukni na kohoutek a palivovej ventil....případně jestli neni ucpaný víčko nádrže.... na zajíždění 1:25 poměr oleje,jehla nahoru......to stačí....
 
 
Datum: 16. listopadu 2011 10:33
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jaký olejem a jaký poměr dáváš? snad né 1:50 :-D
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 23:05
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jen tě chci upozornit že pokud má ten pincek hodně nalítáno a jsou vytekly tak je dost pravděpodobny že je oběhany táhlo aji to těsnící pouzdro a novy okroužky to nezpraví.Přetěsňovat to v tomhle případě nemá smysl,vydrží to jednu jízdu a vytečou znova.Nejjednoduši jesehnat jiny
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 18:31
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sory , tohle mělo patřit o dvadotazy dolu
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 18:26
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel12656    
no prostě to po nějaké chvilce co jezdím tak to začne cukat a potom to chcípne tak si myslím že se to zadírá ale potom to hned nakopnu a dělá to to samí
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 17:52
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12758    
. . . .a nemůže to být jen vyšší teplotou a třeba ti to jenom příde jako přidírání??
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 17:45
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
mít dost bohatou směs a dost oleje v ní, nehonit to.. taky záleží čemu říkáš přidírání..
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 17:39
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím! Dotaz pro Standu. Píšem to sem a nie na mail lebo si myslím že je to užitočné info aj pre ostatných, pokud na to odpovedáš :-) Pozeral som na tvôj profil na motorkari.cz a na tvojho pekného fichtla, dočtel som tam aj konkrétne označenie farieb a chcem sa opítať že farba ČSN 6003 slonová kosť zodpovedá originálom? Podla foto nemá to zmisel porovnávať preto chcem info priamo od teba. Ďakujem vopred. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2011 20:08
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=43758 Ďakujem za odpoveď, myslel som to stejne, budem to použiť na mustanga, a červenú ČSN 8140 trošičku svetlejšia barva ako RAL 3020, +/- to bude sedieť s origo svetlou červenou
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 20:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12760    
Zdarec. Je to nazloutla slonovina co se davala na 05 a prvni 20/21 k modre,cervene a zelene,ale ta typicka bila kost to neni.
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 19:54
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pošleš odkaz prosím? :-)
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 19:50
 
 
 
 
Jméno: albi221      E-mail:      IP: uživatel12756    
zdar draci muze mi nekdo poradit proc mi fichtl (21) nejde na jedničku pařadně vytočit ??? pak tam dam za 2 a je to v pohode :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2011 17:30
 
 
 
 
Jméno: albi221      IP: uživatel12756    
karbecje prave cistej....to bylo prvni co sem udelal !! :-)
 
 
Datum: 16. listopadu 2011 17:30
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyčiti karbec
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 23:06
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
za předpokladu, že byl motor zahřáty a stejně to nešlo, tak ti asi neporadím... každopádně k čemu chceš proboha točit jedničku?
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 17:11
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel7949    
Ahoj, prosím vás jak se rozdělává zadní tlumič na mustangu. Ten na kterém jsou už vidět pružiny.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2011 18:28
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jen tě chci upozornit že pokud má ten pincek hodně nalítáno a jsou vytekly tak je dost pravděpodobny že je oběhany táhlo aji to těsnící pouzdro a novy okroužky to nezpraví.Přetěsňovat to v tomhle případě nemá smysl,vydrží to jednu jízdu a vytečou znova.Nejjednoduši jesehnat jiny.
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 18:28
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
nebuď línej a najdi si návod na jawa-50.cz
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 17:33
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12758    
šroubuje ale pokud se nepletu, tak je tam takovej zajišťovací šteftík, tušim že je schovanej pod tou silnou podložkou,to pak musíš péro s tou podložkou trochu stlačit aby ses na něj dostal, a pak když šteft vyndáš, tak povolíš jen to za co tlumič drží a vyndáš péro a pak už povolíš teleskop a je rozebráno závěrem doporučuju dobrej svěrák a třeba šikovnýho pomocníka a hodně opatrnosti ale jinak to neni taková divočina jak si někdo myslí
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 17:14
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
pokud se nepletu, tak se to šroubuje....
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 17:04
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel12656    
Ahoj koumáci já mám takový dotaz mám pionýra 20 a chci se optat co by mu mohlo zvednou výkon mám tam 11z kolečko je po výbrusu diamantem prosím o rady jak zvednou výkon tohoto pionýra aby ale mohl na fichtl cup jako klasik děkuji předem za všechny odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: Standa      E-mail:      IP: uživatel12760    
Co konkretne mate v klasikach povoleno a zakazano ? Da se lehce poupravit valec,hlava,saci koleno,rozsirit karburator,jinej vejfuk nebo reso vlozka do origo vejfuku,jina vlozka na jinym konusu do filtrboxu...fakt podle pravidel....nekde v klasikach nesmej napilovat ani valec ani karbec,jinde jezdej v klasikach s trikanalem...
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel276    
na to je tu expert standa ten ti určitě poradí, mě upravuje válec, ale jinak toho hodně udělá správný seřízení a údržba
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 15:27
 
 
 
 
Jméno: v.vasek.b ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar nevíte proč se mi hřeje motor odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2011 11:30
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
zakarbonovaná hlava, píst...
 
 
Datum: 17. listopadu 2011 11:30
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
ucpaný výfuk, velký předstih, chudá směs atd...
 
 
Datum: 17. listopadu 2011 8:49
 
 
 
 
Jméno: v.vasek.b ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale ono se to hřeje po 1 kilometru a jedu 40-50
 
 
Datum: 16. listopadu 2011 20:09
 
 
 
 
Jméno: fano      IP: uživatel11710    
neasi taky mam teplomer mezi zebrama a topi to tech 110-120 stupnu ,80-90 je optimalni teplota u auta nebo u vodou chlazeneho motoru ;-)
 
 
Datum: 16. listopadu 2011 12:25
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
apelcik:-Dej si tam teploměr a budeš zírat.na kolik se ti hřeje?cca 100-120 je celkem normální.
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 23:39
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
moc fridexu :-D
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 23:07
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
když budeš jezdit pořád 45-50 tak se ti to hřát nebude
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: v.vasek.b ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
valec vybehany neni mel sem ho v mototechne a tam řikaly ze neni vybehany a je to 1 vybrus
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 19:00
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
pokud nemáš vyběhaný válec, tak bys mě nové kroužky taky trochu zajet.. tím se to může i víc hřát, taky můžeš mít zakarbonovanou hlavu atd atd... jinak co se svíčky týče, tak se doporučuje 14C do zimy 15C já jezdím pořád na CS PAL 14-7, chytá to krásně i v těhle mrazech... :-)
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 17:08
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to tým, že motor je naštartovaný :-) :-D riešenie? vypni
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 16:30
 
 
 
 
Jméno: v.vasek.b ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je tam noví píst s kroužky a žebra jsou čisty
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 16:09
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel12755    
Nebo vyměň svíčku za jinou tepelnou hodnotu, na pincka se třeba doporučuje Brisk N15C. Optimálně má mít motor okolo 80-90 stupňů. :-) ;-)
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 15:12
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Čau. Jestli se ti motor hřeje joooo extrémně tak si vyčisti žebra.
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 14:52
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel11334    
no na motore je to normalná vec a na vzduchom chladeních vyšia teplota nieje nič nezvyčajne
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 14:26
 
<  658  659  660  661  662  663  664  665  666  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 16:43:38 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu