Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau Draci, zejtra se chystám na sebe přepsat mustanga a v papíru z Odboru Dopravy je identifikační číslo vlastníka a provozovatele.. Co to má bejt? Číslo občanky je do toho moc dlouhý a na rodný číslo je vlastní kolonka...Co tam mam napsat? Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2011 17:03
 Tak dnes sem bezproblémově zvládl poviný ručení, technickou i přepis.
Datum: 09. listopadu 2011 17:03
 Taky mě to napadlo..nechám to volný a kdyžtak tam něco napíšu až budu na OD.  A dík za rychlou odpověd.
Datum: 08. listopadu 2011 20:21
Jméno: standa
IP: uživatel12724
 pravděpodobně to znamená IČO firmy,pokud byl stroj evidovanej na firmu.....
Datum: 08. listopadu 2011 20:19
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 zdar má vykuchanej výfuk na mustangovy nějakej vlil na výkon nebo vadí to něčemu??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2011 19:03
Jméno: libor1
IP: uživatel11828
Datum: 10. listopadu 2011 19:03
 no snad jsem toho zas tak moc nenapsal....
Datum: 09. listopadu 2011 22:02
 nebo šulínková voda
Datum: 09. listopadu 2011 21:15
 taky je na to dobrá 40% žvanivá voda
Datum: 09. listopadu 2011 20:37
 každý den k večeři vtipnou kaši,zapít kefírem a padá to z tebe samo
Datum: 09. listopadu 2011 19:51
Jméno: libor1
IP: uživatel276
Datum: 09. listopadu 2011 18:56
 jak bylo již napsáno, tak si jen dovolil malý doplnění. bude to mít kulervoucí festodémonsky hustokrutej zvuk
Datum: 08. listopadu 2011 21:19
 sousedům
Datum: 08. listopadu 2011 20:29
Jméno: standa
IP: uživatel12724
 nevadí to ničemu,na výkon a spotřebu to má negativní vliv
Datum: 08. listopadu 2011 20:16
Jméno: Michal
IP: uživatel12656
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2011 18:04
 mal som takú pneu na pôvodnom pincli ked som to kúpil, pohoda,
Datum: 11. listopadu 2011 18:04
 budes muset orezat spalky na prave strane aby ti to nechytalo o retez ale pude ti tam, ze zadnim plechem nemam zkusenosti ale drit by to nemelo
Datum: 11. listopadu 2011 17:47
Jméno: agd
IP: uživatel12547
 ne
Datum: 09. listopadu 2011 19:53
Jméno: Michal
IP: uživatel12656
 A nebude dřít o něco ?
Datum: 09. listopadu 2011 17:17
Jméno: agd
IP: uživatel12547
 ano
Datum: 09. listopadu 2011 16:42
Jméno: jura
IP: uživatel7996
 čáu draci chci se zeptatat co mam udělat když chci na babetě dat do předního světla diodi z led svitilny jak to mam udělat diky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2011 17:01
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Přidělej tam ten panel led diod a zredukuj napětí jaké ti nezničí ty ledky. Jestli Babeta má dálkové (světlo z babety jsem nikdy neviděl) tak bys musel udělat rozdílné napětí pro potkávačky a pro dálkové.
Datum: 09. listopadu 2011 17:01
 Zdarec draci mám následující problém mám ČZ 175/487 z nenadála se mi stává tato věc když jedu kolem 90km/h tak mi jednou za chvíli prostě zhasne a nejde do ní benzín, uberu plyn zmáčknu cupák a zase chytne. Ovšem když jedu do 70km/h tak se mi to ještě nestalo. Podle mýho je to buď to že se plovák zasekává ve víku nebo mi to podsává u válce mezi karburátorem a válcem jsem dal starý těsnění jen tak z nouze protože nový jsem doma neměl. Směs, předsith odtrh a vše ostatní je čerstvě naštelováno. Co si o tom myslíte?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2011 22:13
 Měl sem ten samej problém, naposledy před pár měsícema. To jsem vyměnil kohout za origo Jikov a ještě novou gumičku v něm a od tý doby dobrý. Ale kolecko, s tím víkem od nádrže budeš mít asi sakra pravdu, díky. Ptž i teď když dojedu a postavím to v garáži, tak pěkně syčí, sem si myslel, že se jen trochu srovnává tlak, po tom co se roztáhnul zahřáté benzín. Ale když si to tak uvědomím, tak pořád nadávám, že se mi zdá, že benál teče málo. Jo guma pod víčkem těsní perfektně, dírka ve víčku je průchozí, tak co dál, vyvrtat větší?
No a jinak všechno projít a vyčistit, karbec, plovákovku, sítko, pokud máš i v nádrži.
Datum: 08. listopadu 2011 22:13
Jméno: standa
IP: uživatel12724
 Mě tohle dělal Pérák s rozhašenym rele z 477....když jsem jel víc jak 80km/h začal vynechávat až chcípnul,později zase naskočil. Ale u tebe to asi fakt bude benzín.
Datum: 08. listopadu 2011 18:36
Jméno: fano
IP: uživatel11710
 taky se mi to dělo na čz mel sem ucpanou diru na karbecu tam jak se pripojuje hadička nebo mas pricpanej kohoutek skus treba vimenit gumičku v kohoutku a profouknout kohoutek
Datum: 08. listopadu 2011 18:24
 Ještě mě napadá vetšinou jezdím s odemčeným tím víkem skusím ho zamknout jestli to na to bude mít vliv
Datum: 08. listopadu 2011 17:04
Datum: 08. listopadu 2011 17:00
 Zkusím dát jiný víko ale podle mě je vada jinde
Datum: 08. listopadu 2011 16:36
Jméno: Richard.Solta
IP: uživatel12434
 Teď mě došlo že tam není plýšek sorry
Datum: 08. listopadu 2011 16:31
Jméno: Richard.Solta
IP: uživatel12434
 Taky bych to buď typoval na tu nádrž a nebo zkoušel jsi srovnat hladinu v plovákovce? Páč to třeba do 70 stíhá dotékat a plnit se ale při 90 už to nestíhá, ale nwm ČZ nemám jen mě to tak napadlo...
Datum: 08. listopadu 2011 16:30
 Nedotejkající benzín? Nebo se ti vytváří podtlak v nádrži, to dělalo mě, jak jsi jel delší dobu kolem těch 100, tak mi to chcípalo, a bylo to špatnym odvzdušněnim nádrže
Datum: 08. listopadu 2011 16:26
 Custe... hele potreboval bych poradit... mam cz 125/488... kdyz je nastartovana tak dava 10-18 Voltu... a kdyz je chcipla (vypla) tak dava 6 Voltu... nevite cim by to mohlo byt a cim by se to vyresilo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2011 21:42
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 u digitálních multimetrů to může způsobovat i slabá baterka, jinak si sežeň ručkovej, na tom se měří dobijení nejlíp
Datum: 08. listopadu 2011 21:42
 Podle mě ti zapalování ruší voltmetr a pak ti to ukazuje takové nesmysly...
Datum: 08. listopadu 2011 16:28
Jméno: Ondřej Trachta
IP: uživatel12722
 Hoj seso, chci se zeptat jestli do teto masky jde strčit žarovka 6V a nějaký watty, prostě z fichtla 21... A jestli nemáš nějaký schémátko na zapojení nebo jestli to je označený kde je nula apod... Dík\r\nTa maska: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/62.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2011 19:52
Jméno: fano
IP: uživatel11710
 ja to mam pridelany tema umelejma stahovacima paskama a ta maska je spis na vidle ze simala protoze ja tu masku musel nahrat a ty plasty trochu stahnout protoze to bylo moc siroky takze na ty vidle to pujde
Datum: 08. listopadu 2011 19:52
Jméno: Trachta Ondřej
IP: uživatel12190
 A maš to na fiku? Ja to budu potřeovat na fika, ale budou vidle od simsona... Japak to maš přidlany? Pujde to?
Datum: 08. listopadu 2011 18:57
Jméno: fano
IP: uživatel11710
 jo ma tri privody na dalkovy a tlumeny  taky ji mam vipada to pekne
Datum: 08. listopadu 2011 17:55
Jméno: Trachta Ondřej
IP: uživatel12190
 Dik, a ještě prosimtě, kolik to má přívodů? 3 jako fík nebo více? Z foto to nende poznat. Dik.
Datum: 08. listopadu 2011 17:48
 jasne jako je na fika,,scham neni treba to zvladne kazda hlava,
Datum: 08. listopadu 2011 16:44
Jméno: Milan
IP: uživatel12656
 Čus borci chci se optat jaký by jste mi doporučily výfuk na jawa 21. http://www.motodilyeshop.cz/?ls_dir_id=15 motorku by sem chcel na teréní účely tak kdybyste mi poradily jaký výfuk je nejlepší budu moc vděčný za vaše odpovědi děkuji předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2011 20:42
Jméno: Num
IP: uživatel12245
 Nevíte někdo který typ těchhle výfuků pasuje nejlépe bez úprav ? Ikdyž nějaké úpravy asi budou potřeba že ?
Datum: 09. listopadu 2011 20:42
Jméno: standa
IP: uživatel12724
 Tyto výfuky jako takové jsou nicmoc,na seriovce udělají maximálně jiný zvuk, ale jsou dobrým základem pro stavbu závodního výfuku na upravený motor.
Datum: 08. listopadu 2011 20:06
Jméno: Mumlos
IP: uživatel12510
 Taky jsem koukal na tyto výfuky na tomhle krámku ale všimnul jsem si že každý je trochu jiný nemyslím to koleno myslim jako vyfuk zdá se mi to nějaký divný mělo by to vůbec smysl kupovat tenhle výfuk ?
Datum: 08. listopadu 2011 18:52
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Na terénní účely originál. Má nejlepší průběh...
Datum: 08. listopadu 2011 18:10
Jméno: Jawa 21
IP: uživatel12656
 ahoj Borci mám dilema řeším jestli mám koupit na Jawu 21 řetězové kolečko 12,11,nebo 10 zubů chtěl bych to na fichtl cup spíše do terénu ale aby to taky udělalo alespoň 55km/h díky moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2011 18:12
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Mám koleček víc a měním je až podle tratě...
Datum: 08. listopadu 2011 18:12
 Do terénu na fechtlcupy by bylo nejlepší kolečko 10Z,pokud nemáš upravený motor tak těch 55 s tím neuděláš,na těch 55 je dobré to 11Z kolečko,to už je taky na sile dost poznat
Datum: 08. listopadu 2011 15:35
Jméno: Michal
IP: uživatel12656
 Nazdar hoši já si chci kupovat drapák na jawa 21 a našel jsem který má rozměry 90/100-16 3,00-16 prosím vás poraďte jestli mi bude pasovat na duši 2,50/2,75-16 a na origoš ráfek nebo jestli budu muset ještě něco koupit jiného třeba duši nebo ráfek děkuji moc předem za vaše odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2011 15:23
Jméno: Michal
IP: uživatel12656
 díky moc
Datum: 08. listopadu 2011 15:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dozadu dáš v pohodě 3,00 x 16 a s tou duší to taky půjde jestli bude nová tak v poho,když bude starší tak bude s větším pláštěm trochu řidčí a budeš muset častěji dofukovat
Datum: 08. listopadu 2011 15:16
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2011 9:26
 Neni to z Mustanga Golden Sporta (aprilia)???
Datum: 10. listopadu 2011 9:26
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
Datum: 08. listopadu 2011 17:26
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Jenco: Díky, právě myslím, že jsem to na ní taky viděl, ale vůbec si nejsem jistej. Hranatý ČZ nějaký doma mám i export, takže se mi to nějak nezdálo, ale co já vim, na co všechno se to dávalo..
Datum: 08. listopadu 2011 17:01
 také svetlo mala aj Jawa 90ka vývoz do USA
Datum: 08. listopadu 2011 15:45
 To bude na víc typů strojů... Například na vývozní ČZ 471,na ní jsem toto měl,od výroby
Datum: 08. listopadu 2011 15:44
Jméno: elent
IP: uživatel8828
 zdar,mam 477 se svetlem aprilia,ale to je plechovy a uplne kulaty nema naznaky tech hranek a ramecek svetla ma takovej ksilt dopredu.ma teda taky jenom jednu kontrolku uprostřed...
Datum: 08. listopadu 2011 15:24
 ale má to jen jednu kontrolku a to jeětě u prostřed a je to celi jakysi víc kulaty ja to typuju na tu čezetu ale že to světlo je aprilia ktery se ze začátku na ty čz ty dávalo
Datum: 08. listopadu 2011 15:07
 hranatá čezta 125/476 a ČZ 175/477
Datum: 08. listopadu 2011 15:06
Jméno: elent
IP: uživatel8828
 zdar,mustang to neni 100%,možná nějaká vývozní verze 175/477
Datum: 08. listopadu 2011 14:27
 sory jawa
23 mustang
Datum: 08. listopadu 2011 13:58
 java 23 mustang
Datum: 08. listopadu 2011 13:58
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Hranatá číza nevím, je to celý plastový.. Mám za to, že ty měly světla kovový
Datum: 08. listopadu 2011 13:32
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 na calif mi to epríde ale podľa toho tachaču súdim na tie prvé hranaté čz 175
Datum: 08. listopadu 2011 12:18
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2011 20:40
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Řekl bych že je na stejné ůrovni jako válec z Bystřice jen je třeba použít drátěné závlačky píst.čepu a jiné kroužky.
Datum: 08. listopadu 2011 20:45
Datum: 08. listopadu 2011 20:40
Jméno: standa
IP: uživatel12724
 úpravou válce,hlavy či větší vrtání.....atd.....atd.....
Datum: 08. listopadu 2011 20:10
Jméno: dan
IP: uživatel12547
 jak pridas "koně do origo vybrouseneho valca?moc mne to zajima dík
Datum: 08. listopadu 2011 19:45
 Jestli chceš "přidat" do origo válce nějakýho "koně" ,není to problém,nemusíš kvůli tomu kupovat nesmyslnýho poláka. Kdybys měl zájem,napiš. Standa
Datum: 08. listopadu 2011 18:39
 Až na ty kanálky to neni zas tak hrozné ale rozodně bych to nechtěl... Radši vybrousit starý válec,už pro ten pocit žes dal nový život starému vyhoněnému origo válcu...pokud jsi srdcem jawař
Datum: 08. listopadu 2011 16:57
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Polakum se malo kdy neco povede origoš je origoš
Datum: 08. listopadu 2011 15:58
 varianta A
Datum: 08. listopadu 2011 15:46
 ano nejlepší je udělat výbrus na origo válci jak tady už zaznělo podemnou
Datum: 08. listopadu 2011 15:08
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Jj, není to ono. Lepší udělat výbrus na orig. válci, jede to daleko líp..
Datum: 08. listopadu 2011 12:08
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
 ta sada je prej hrozna blbost co sem tady slysel od uzivatelu,bejt tebou necham si vybrousit starej ceskoslovenskej valec.
Datum: 08. listopadu 2011 11:57
Jméno: Honza
IP: uživatel12720
 Zdravím.. mám problém, potřebuju vyměnit těsnění u karburátoru a celého toho okruhu od karbecu do motoru a mám dotaz, jestli je potřeba i nějaké šroubky koupit nebo to půjde na ty předchozí? případně jaké a co je k tomu vše třeba koupit (případně i jaké množství)? Jsem 200 km mimo pio a budu objednávat, tak bych to potřeboval vědět.. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2011 15:09
 jinak šroubky pokud nejsou nák strhly hranyy nebo závit tak nemá smysl je měnit jen dát všude pérovky a pořádně to dotáhnout
Datum: 08. listopadu 2011 15:09
Jméno: milan
IP: uživatel12533
 Pečlivě vystřihnout, naolejovaný tvrdý papír a pořádně dotáhnout, těsní nádherně - moje zkušenost
Datum: 07. listopadu 2011 22:44
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Čau draci dí se ČZ 175/356 rozjezdit bez baterky když ano jak? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2011 22:36
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 pokud v posledních 20 letech jela, tak tam nějakej remanentní magnetismus bude. normálně zapneš zapalování a tlačíš.. pokud tam je dvoucívkové relé, dost pomůže spojení svorek D a B
Datum: 08. listopadu 2011 22:36
 Pokud motorka před nějakou chvílí jezdila s baterkou,může být v rotoru zapalování ještě nějaký zbytkový magnetismus,který bude stačit na rozjetý motorky ale ve vysokých otáčkách... Takže pořádně roztlačit na jedničku
Datum: 08. listopadu 2011 16:47
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Zařadíš neutrál a začneš se odstrkovat nohama... nebo je druhá možnost a to taková že si najdeš odpovědi předchozích podobných, nebo stejných dotazů zde, nebo na jawamanii.
Datum: 08. listopadu 2011 10:01
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 čau, chci se zeptat jakou hodnotu má tak motor čz 125C,, motor je kompletní s karburátorem i zapalováním, neni zadřený lze protočit celkem slušný stav, započatá GO nevíte jakou tak má hodnotu díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2011 12:40
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli je pekný tak 2000
Datum: 08. listopadu 2011 12:40
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 cus hele da se predstihem vyladit treba tah nebo rychlost fichtla ? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2011 23:32
Jméno: pepek
IP: uživatel12731
 stando, nevím, jak dobře umíš číst, ale o velikosti trysky se stejsky zmiňuje hned v první své odpovědi pod dotazem. Z ostatních příspěvků mi nepřijde, že by nic neřekl, ale to je asi tvůj zaujatý pohled.
Datum: 09. listopadu 2011 23:32
Jméno: standa
IP: uživatel12730
 poslední dobou jsou všichni jak podebraný,nikdo neřeknu kus slova,jen samý "nicneříkající" informace......a u stejskyho je to úplně konec......tam už se na pokecu ani nedozvíš jakou trysku do CU...prostě už neřekne nic.....
Datum: 09. listopadu 2011 22:08
 Bakoun : já to nemám s kým srovnat, protože je jedinej kdo takový "postřehy" zveřejnuje...
Datum: 09. listopadu 2011 19:29
Jméno: pepek
IP: uživatel7456
 Bakoune, proč?
Datum: 09. listopadu 2011 17:52
Jméno: Aleš
IP: uživatel12726
 Můj názor je takový že předepsaný předstih zážehu má výrobcem stanovenou hodnotu např. 50typ555- 2,8až3,1mm před HU a motory typ 20-23 má 1,2až1,5mm a je lepší nastavit horní hranici při provozu se odtrh přerušovače zmenšuje a tím klesá i hodnota nastaveného předstihu a můžeš jezdit déle bez seřizování.
Datum: 09. listopadu 2011 14:20
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Zrovna Eddieho bych bral s rezervou...
Datum: 08. listopadu 2011 23:50
 teď nevím jak to myslíš ale je to údaj danej výrobcem a Eddie něco podobného na svém webu taky píše. že 1,6mm je takový univerzální
Datum: 08. listopadu 2011 20:15
Jméno: standa
IP: uživatel12724
 shrek: dodnes jsem nepochopil,jak muže být jeden univerzální předstih pro různé válce o různém vrtání,časování,kompresním poměru atd.....
Datum: 08. listopadu 2011 20:12
 dá se to naladit tak že to potáhne ale nic moc to točit nebude...a obráceně-tah skoro žádnej ale bude se to vytáčet... ovšem 1,6 mm před HÚ a máš oboje naladěné
Datum: 08. listopadu 2011 17:26
 Samozřejmě že dá,pokud je ten předstih špatně nastavený...Tím že ho seřídíš jak má byt tu rychlost i tah vyladíš
Datum: 08. listopadu 2011 17:16
 nafoukej si pořádně pneu, sešteluj zápalko, vyčisti pořádně kerburátor, sešteluj řetěz ať není ani moc naplej, ale nesmí byt ani volnej, prostě akorát, namazat ložiska v kolech a musí to jet. A když to fakt už nechce jet tak výbrus nebo lepší kompletní GO motoru (výbrus, klika na repas, lamely, ložiska a gufera)
Datum: 07. listopadu 2011 22:05
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Ahoj Draci,jak se zapojuje tento stabilizátor napětí sériově nebo paralelně?Chci to na pionýra.Kde mám nejlépe dát tu zkratovací svorku přímo na drát co vede z motoru nebo až na drát který vede do předního světla?Jak to zapojujete vy?Jaké asi tak vydrží přepětí? Moc vám děkuju. http://www.fichtlkramek.cz/nahled/usmernovac_6v.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2011 17:56
 máš tam i schému
Datum: 08. listopadu 2011 17:56
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 zapojuješ to paralelne na svetlo a podstate je jedno kde to buchneš na svetelnom okruhu
Datum: 08. listopadu 2011 16:50
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2011 17:53
Jméno: fano
IP: uživatel11710
Datum: 08. listopadu 2011 17:53
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Zdar draci co za trisky se dá použít do karburátoru z CZ150?? Myslím nějaký větší??
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2011 9:53
 vsechny co jsou v kramku jako M6 čr,,jde to až do 105
Datum: 08. listopadu 2011 9:53
Jméno: fano
IP: uživatel11710
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2011 20:19
Jméno: fano
IP: uživatel11710
 ja jen ze sem si je objednal misto gufer na kliku  sem nak nekoukal na cisla
Datum: 07. listopadu 2011 20:19
 náhom tachometru u velkejch jaw a u mopedů vypínání spojky ve víku
Datum: 07. listopadu 2011 19:59
|



|