Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 cus hele da se predstihem vyladit treba tah nebo rychlost fichtla ? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2011 23:32
Jméno: pepek
IP: uživatel12731
 stando, nevím, jak dobře umíš číst, ale o velikosti trysky se stejsky zmiňuje hned v první své odpovědi pod dotazem. Z ostatních příspěvků mi nepřijde, že by nic neřekl, ale to je asi tvůj zaujatý pohled.
Datum: 09. listopadu 2011 23:32
Jméno: standa
IP: uživatel12730
 poslední dobou jsou všichni jak podebraný,nikdo neřeknu kus slova,jen samý "nicneříkající" informace......a u stejskyho je to úplně konec......tam už se na pokecu ani nedozvíš jakou trysku do CU...prostě už neřekne nic.....
Datum: 09. listopadu 2011 22:08
 Bakoun : já to nemám s kým srovnat, protože je jedinej kdo takový "postřehy" zveřejnuje...
Datum: 09. listopadu 2011 19:29
Jméno: pepek
IP: uživatel7456
 Bakoune, proč?
Datum: 09. listopadu 2011 17:52
Jméno: Aleš
IP: uživatel12726
 Můj názor je takový že předepsaný předstih zážehu má výrobcem stanovenou hodnotu např. 50typ555- 2,8až3,1mm před HU a motory typ 20-23 má 1,2až1,5mm a je lepší nastavit horní hranici při provozu se odtrh přerušovače zmenšuje a tím klesá i hodnota nastaveného předstihu a můžeš jezdit déle bez seřizování.
Datum: 09. listopadu 2011 14:20
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Zrovna Eddieho bych bral s rezervou...
Datum: 08. listopadu 2011 23:50
 teď nevím jak to myslíš ale je to údaj danej výrobcem a Eddie něco podobného na svém webu taky píše. že 1,6mm je takový univerzální
Datum: 08. listopadu 2011 20:15
Jméno: standa
IP: uživatel12724
 shrek: dodnes jsem nepochopil,jak muže být jeden univerzální předstih pro různé válce o různém vrtání,časování,kompresním poměru atd.....
Datum: 08. listopadu 2011 20:12
 dá se to naladit tak že to potáhne ale nic moc to točit nebude...a obráceně-tah skoro žádnej ale bude se to vytáčet... ovšem 1,6 mm před HÚ a máš oboje naladěné
Datum: 08. listopadu 2011 17:26
 Samozřejmě že dá,pokud je ten předstih špatně nastavený...Tím že ho seřídíš jak má byt tu rychlost i tah vyladíš
Datum: 08. listopadu 2011 17:16
 nafoukej si pořádně pneu, sešteluj zápalko, vyčisti pořádně kerburátor, sešteluj řetěz ať není ani moc naplej, ale nesmí byt ani volnej, prostě akorát, namazat ložiska v kolech a musí to jet. A když to fakt už nechce jet tak výbrus nebo lepší kompletní GO motoru (výbrus, klika na repas, lamely, ložiska a gufera)
Datum: 07. listopadu 2011 22:05
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Ahoj Draci,jak se zapojuje tento stabilizátor napětí sériově nebo paralelně?Chci to na pionýra.Kde mám nejlépe dát tu zkratovací svorku přímo na drát co vede z motoru nebo až na drát který vede do předního světla?Jak to zapojujete vy?Jaké asi tak vydrží přepětí? Moc vám děkuju. http://www.fichtlkramek.cz/nahled/usmernovac_6v.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2011 17:56
 máš tam i schému
Datum: 08. listopadu 2011 17:56
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 zapojuješ to paralelne na svetlo a podstate je jedno kde to buchneš na svetelnom okruhu
Datum: 08. listopadu 2011 16:50
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2011 17:53
Jméno: fano
IP: uživatel11710
Datum: 08. listopadu 2011 17:53
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Zdar draci co za trisky se dá použít do karburátoru z CZ150?? Myslím nějaký větší??
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2011 9:53
 vsechny co jsou v kramku jako M6 čr,,jde to až do 105
Datum: 08. listopadu 2011 9:53
Jméno: fano
IP: uživatel11710
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2011 20:19
Jméno: fano
IP: uživatel11710
 ja jen ze sem si je objednal misto gufer na kliku  sem nak nekoukal na cisla
Datum: 07. listopadu 2011 20:19
 náhom tachometru u velkejch jaw a u mopedů vypínání spojky ve víku
Datum: 07. listopadu 2011 19:59
 Ahoj borci já už nevím co si mám počít mého pionýra už ladím 3 týdny. Ale pořád to samé ... Nastartuji v pohodě ze začátku mi to jezdí jako drak 1,2 i 3 stupeň.. ale jakmile se to trošičku zahřeje tak to začne vynechávat dusit až to chcípne ... Nastartuji a dělá to znova.. Nevyjede mi to ani jediný větší kopec...Je po výbrusu diamantem. Tak mi říkal ten chlapík že se nemusí ani zajíždět .. Před výbrusem to nedělalo.. Nevím si rady. Svíčka 17N, trysky čisté hladina dobrá,Jehla je na 2 zářezu s hora, Předstih i odtrh jak má být 2x měřený,Karburátor čistý.palivo teče dost... Poznámka: Mezi karburátorem a válcem je menší množství benzínu ale těsnění tam je. A jak je manžeta k sání tak tam je benzín nebo olej nebo co to je... Výfuk mám čistý. Nevím čím to může být sem uplně bezradný. Budu vděčný za všecky vaše odpovědi .. Odpovědi mi můžete zasílat i na můj e-mail.. Moc děkuji předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2011 16:50
Jméno: Michal
IP: uživatel12656
 nepomohl ani ten karbec
Datum: 14. listopadu 2011 16:50
Jméno: standa
IP: uživatel12721
 je to uchcany,serid karbec tak aby to nebylo uchcany ...
Datum: 07. listopadu 2011 23:49
 když ponoříš plovák na dno licuje hladina s tím plýškem? pokud jo tak dej jehlu na 1 zářez a svíčku zkuss brisk n 15 c pokud budeš jezdit v zimě nebo za chladnějšího počasí tak brisk n 17 C
Datum: 07. listopadu 2011 19:31
Jméno: Petřik
IP: uživatel12613
 Zdar, nemá někdo nějakej fígl na couváni s vlečkou? Ted přes zimu musím na statku couvat, protože se budova nedá objíždět... Je to Zetor 12045 s 7 tunkou...
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2011 21:35
Jméno: elent
IP: uživatel8828
 redukce...
Datum: 07. listopadu 2011 21:35
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jo je to hlavně o praxi,,, chce si to ošahat,,, každopádně je potřeba zatáčet s citem, hned to reguje, když budeš točit volantem ze strany na stranu, tak to budeš akorát pořád lámat,,, jezdim brigádně s liazkou a s tříosym vlekem (točna a dvě nápravy vzadu) souprava 16m dlouhá a to je taky prdel někam zacouvat
Datum: 07. listopadu 2011 19:54
Jméno: wagi
IP: uživatel11440
 Čus,to je jednoduchý,když chceš zatočit valník do prava tak traktor točiš taky do prava,a naopak. Je to jen o praxi. Jinak hodně zdaru ve statku.
Datum: 07. listopadu 2011 19:39
 zdar nevíte kolik se dava do pneumatik vzduchu Kpa
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2011 21:00
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 ja jezdim na pytel slámy
Datum: 07. listopadu 2011 21:00
 až vržou špice...
Datum: 07. listopadu 2011 19:27
 a na co? na osobáky dávám 2.5 atm... na větší osobáky 2.8 atm.. nějaké menší dodávky od 3 do 5 atm... a na velke nakladaky 8 až 8.5 atm
Datum: 07. listopadu 2011 19:24
 na pneu je napísaný max tlak... kolko to vydrží
Datum: 07. listopadu 2011 18:47
 napíš blbosti.. tlak v pneu udáva výrobca..
Datum: 07. listopadu 2011 18:46
Jméno: Richard.Solta
IP: uživatel12434
 Zdar, no za 1. záleží na druhu a typu pneumatiky a za 2 je to na nich většinou napsané
Datum: 07. listopadu 2011 18:25
Jméno: Pavel
IP: uživatel12033
 Zdrvím, potřeboval bych radu ... Nevíte jestli je stejný vnitřní průměr trubek u kostry jak vedou od krku dvě trubky u ČZ 175 a ČZ 180.
Děkuju za všěechny rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2011 16:46
 SESO, chtěl bych upozornit na drobnou nesrovnalost. http://www.fichtlkramek.cz/nahled/145.html Ostatních bych se zeptal, co koupili na burze v Chotusicích. Já koupil spoutu zajímavých věcí a užitečných věcí, ale o některých dílech na hranatou čezetu jako kolo, stopspínač, stojan a nepoškozený hrnec světla s kontrolkami začínám mít pocit, že vůbec neexistujou...
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2011 8:17
 opraveno,,ale predstav si ze jsi si toho vsimnul po 15 min nez sem to spyskal,,pac jsem nekde menil obr a netrefilsem se,,dik
Datum: 08. listopadu 2011 8:17
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2011 21:42
Jméno: Franky
IP: uživatel12397
 jsi cvok a nevis co pises ........
Datum: 07. listopadu 2011 21:42
 a není to pravda? Je... tak nevím co tu proti mě máte.... ale kašlu vám tu na to... dělejte jak uznáte za vhodné... ale furt si radši spravím motor, nebo abych rozebíral celou motku a aby to vypadalo aspoň nějak lidsky, tak na tom nechal za další min. 4k dělat chromy... nejsem cvok...
Datum: 07. listopadu 2011 21:37
Jméno: Franky
IP: uživatel12397
 Lukaš - se prober z deliria ..... jsi chytrej az na pudu ....
Datum: 07. listopadu 2011 21:23
 i na motoru se dá krásně vyřádit doma... teda pokud nejsou kartery na kaši, motor zadřený a kdoví co všechno... ale je to každého věc jak moc je schopný atd..
Datum: 07. listopadu 2011 20:31
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Jestli je motor dobrý tak bych do toho šel záleží na motoru a ne na vzhledu na tom vzhledu se vyřádím doma.Není to snad pravda ?
Datum: 07. listopadu 2011 18:42
Jméno: dan
IP: uživatel12113
 kolečko: kolik si za ni dal?
Datum: 07. listopadu 2011 14:19
Datum: 07. listopadu 2011 8:39
Jméno: nic
IP: uživatel12547
 kdyz je bez TPT tak je to k hovnu...
Datum: 06. listopadu 2011 23:37
 Až tak hrozně zbastlený mi to nepřijde, samozřejmě jsou tam nesrovnalosti(některé řekněme podstatné), ale zase za tu cenu je to relativně dobrý...
Datum: 06. listopadu 2011 22:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak podle mého je lak jedna z těch levnějších věcí na motorce a vůbec a na všem,lak si uděláš jaký chceš,když kolikrát vidím jaký šroty prodávají za tu samou cenu tak tahle se mi zdá dost dobrá
Datum: 06. listopadu 2011 21:29
Jméno: elent
IP: uživatel2970
 rek bych ze je pekna,nepobouchany plechy a hlavne je uplne kompletni.Na lak bych az tak nekoukal,bastl si predstavuju trochu jinak.
Datum: 06. listopadu 2011 21:18
 stando: já tady hodnotil vzhled, né stav motoru atd, který těžko poznám... a co se vzhledu týče, tak jak už jsem řekl... prachsprostý bastl... na nádrži ani stříbřenka ani chrom, vypadá to dle mého oka odporně, kdyby si aspoň ten co to dělal nějakou práci s linkama, ale prostě nic jenom červená... prostě nic pro mě... pokud se to někomu líbí, tak mu to neberu...
Datum: 06. listopadu 2011 21:10
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 Za 4 to je krásná cena, pokud váhaš, tak bych do ní i šel.
Datum: 06. listopadu 2011 20:53
Jméno: standa
IP: uživatel12717
 Hele ty pane Lukáši,jseš poslední dobou nejak moc chytrej.......ty jsi na tý motorce jel? Ty víš v jakym je stavu? Nesuď knihu podle obalu.....jestli to neni herka rozhrkaná,tak ta cena neni až tak špatná....
Datum: 06. listopadu 2011 20:52
Datum: 06. listopadu 2011 20:45
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Asi máš pravdu
Datum: 06. listopadu 2011 20:41
 to sice jo, ale radši koupím v horším stavu a buď to spravím nebo rozleštím než bych se styděl na tomhle bastlu...
Datum: 06. listopadu 2011 20:37
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 no za 4000 Kč jsou i horší a tahle nevypadá zas tak špatně.
Datum: 06. listopadu 2011 20:30
 bez TP, lak je odporný bastl.... já bych nebral...
Datum: 06. listopadu 2011 20:22
 Zdarec draci, je nějakej krámek, kde koupím origo červenou byrvu na fechtla .. přes net ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2011 18:07
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 no místo tvé blbé odpovědi jsi mi to mohl zapsat.. já nmám čs tady být 2 hodiny..
Datum: 09. listopadu 2011 18:07
 je to tady napsaný asi tak 1000x .. hledej
Datum: 07. listopadu 2011 18:26
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 a jaký je origo odstín..?
Datum: 07. listopadu 2011 17:56
Jméno: standa
IP: uživatel12717
 www.barvy-laky.bla-bla-bla.cz ........
Datum: 06. listopadu 2011 20:16
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 ZDAREC, MÁM PŘI ROZTLÁČENI PANELKY 250 BEZ BATERKY SPOJOVAT PLUS A MINUS PÓL? MĚ TO JEDE I BEZ SPOJENÍ, ALE KÁMOŠOVY TO JEDE JEN SE SPOJENÝM? NEMŮŽE SE NĚKOMU NĚCO ODVAŘIT? DOBÍJENÍ U OBOU ORIGO... Díky draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2011 8:42
 Motorky se přece neroztlačujou!
Datum: 07. listopadu 2011 8:42
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 Co já sem se naroztlačoval 634  to bylo posilování , v jeden ¨den sem naroztlačoval možna aj 2 km
Datum: 07. listopadu 2011 7:10
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 No a co třeba koupit baterku? Stejně teď nebudete jezdit tolik co v létě tak za ušetřený peníz za benzín a olej si kupte nový akumulátor. Tedy pokud si nechcete koupit cvičky, švihadlo a potrápit svá těla pohybem. Popravdě by mě nebavilo jezdit bez baterky a na kdejakým plácku to roztláčet, nebavilo to držet pod plynem aby mi to na volnoběh nechcíplo....  Koneckonců už to je tělocvik jako blázen
Datum: 07. listopadu 2011 7:00
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 určitě nespojovat! pochybuju že to kámošovi jede se spojenym, leda že by to měl s prasklou pojistkou nebo nějak divně zapojený a spojený něco úplně jinýho (jako třeba D a B na relé, což je naopak prospěšný pro provoz bez baterky..)
Datum: 06. listopadu 2011 23:16
Jméno: elent
IP: uživatel2970
 zdar,ja tak jezdil na zetce jak dlouho a dobiji furt,akorat mi pak stvalo to roztlacovani tak sem koupil baterku.mě to teda jelo jenom se spojenim kabelu.možna maš někde prošlehlej kabel,nebo to už bylo tak udělany,aby šla bez baterky.každopádně jestli je tam pojistka,mělo by být vše ok...
Datum: 06. listopadu 2011 21:25
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 Moje panelka je 559 a jeho 592...
Datum: 06. listopadu 2011 19:04
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 máte někdo udělanou tříkolku z pionýra nebo z jawy,čz?jde mi o to jestli by byl potřeba diferenciál
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2011 19:52
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 sorry to malo patriť do ineho príspevku
Datum: 07. listopadu 2011 19:52
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 je to cvik ako píše kolecko zatočíš do toho smerku kde chceš aby šla vlečka ale len trochu aby sa lama v tom smere vyrvnaš a poprípade znova doladíš
Datum: 07. listopadu 2011 19:50
 Zase tak hrozný to s tim zatáčenim neni, z vlastní zkušenosti vim že to jde na polních a lesních cestách uplně bez problémů, na asfaltu to taky nebyl žádnej problém...
Datum: 06. listopadu 2011 22:19
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 Když budou na tvrdo obě dvě, tak sice půjde blbě zatáčet, ale vyjedeš všude.
Datum: 06. listopadu 2011 20:54
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 No, je to lepší! Bud na jedno kolo nebo diferák.... Obě zarás dělají nedobrotu...
Datum: 06. listopadu 2011 19:31
 určitě a se špérou...
Datum: 06. listopadu 2011 18:42
 My jezdili bez diferáku a taky to fungovalo...
Datum: 06. listopadu 2011 18:41
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2011 16:18
 v madarsku vsetky 50ky sú brané ako tu babetty, nemaju značky iba poistku a jedes,
Datum: 07. listopadu 2011 16:18
Jméno: race81
IP: uživatel11783
 V centre mesta po chodniku a bez znacky
Datum: 07. listopadu 2011 16:12
 to jo nielen ridítka ale celá motorka je extrem  predná vydlica skoro rozsypaná.. asi vape má 2x vačšiu hodnotu jako motorka
Datum: 06. listopadu 2011 20:57
 a co jsi cekal,ze madari buou po zadu  ale ty riditka jsou fakt brutal
Datum: 06. listopadu 2011 20:26
Jméno: zemi
IP: uživatel10202
 Ahoj seso máš jednokroužkový písty na stadáka i na menší vrtání než na 39? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2011 17:27
 ok  ten odlitek by nebyl špatnej no  dík moc....
Datum: 08. listopadu 2011 17:27
Jméno: standa
IP: uživatel12721
 pry to nepujde. Ale nezoufej,furt to jisti Basek. Zitra jedu pro valce do brusirny,tak sr poptam u nas,jestli by o necem nevedel a kdyby jo,dam ti vedet
Datum: 07. listopadu 2011 23:46
 Chtěl bych se zeptat na to samé jako standa  on ví o čem je řeč
Datum: 07. listopadu 2011 17:51
Jméno: standa
IP: uživatel12717
 A seso uměl bys sehnat píst bez drážky? defakto jen opracovaný odlitek o daném výbrusu s dírou na čep? Potřebuju si nechat udělat píst na L-kroužek a nechce se mi to řešit přes Baška,radeji bych přes svého brusiče....písni sem nebo na mail...nechci to ted kupovat,ale chci vědět,jestli by se to dalo objednat až to bude aktuální......
Datum: 06. listopadu 2011 20:57
 jen to co je v kramku,,jinaci na objednavku,dodani po novem roce
Datum: 06. listopadu 2011 20:27
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 zdar draci nemuzu seridit predstih na jawete na spravny hodnoty stator uz je uplne na doraz a kladivko mam porad otevreny cim to muze bejt diky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2012 10:33
 Odtrh máš moc velkej. Odtrh - vzdálenost kontaktů v HÚ se měří spárovejma měrkama, má být 0,4. Cigaretovým papírkem se měří pouze rozpojení kladívka na mimimum - v ten okamžik by ses měl dostat na hodnotu předstihu před HÚ 2,8 - 3,1 mm. Pokud ne, tak teprve pak pootáčej statorem (po směru ručiček se předstih zvětšuje, proti směru zmenšuje)
Datum: 18. února 2012 10:33
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 ok zitra skusim a uvidim
Datum: 06. listopadu 2011 18:32
 jestli je kladívko pořád otevřený tak bych možná zkusil menší odtrh
Datum: 06. listopadu 2011 18:18
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 z kalendare ten tvrdej ale zitra zkusim podle merky jeste sem myslel jestli to neni tim jak je na kladivku to jak jezdi po vačce ze to je treba uz moc sjety
Datum: 06. listopadu 2011 18:07
 podle jakýho papírku?
Datum: 06. listopadu 2011 18:02
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 podle papirku to sem pak taky premejslel jestli to neni tim
Datum: 06. listopadu 2011 17:57
 Kolik si dal odtrh?
Datum: 06. listopadu 2011 17:41
 Zdar draci mám problém mám jednokroužkoví píst ale nemohu na nej ted sehnat pistni kroužek já mám z originálnim zámkem a všude prodávaji z tím novím zámkem pordte
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2011 20:45
Jméno: standa
IP: uživatel12717
 Brusírna Josef Bašek,Třebechovice pod Orebem......kontakt na firmu najdeš na firmy.cz
Datum: 06. listopadu 2011 20:45
 Zdravím otázka mám Babetu 210 po GO po výbruse a ked chcem mať dobrý výkon a akceleráciu tak musím šrubku zmesi na karburátore mať úplne pritiahnutú je to normálne mne to normálne nepríde Babeta sa nepridiera ale príde mi to čudne čo vy na to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2011 20:58
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 Toto mi dělala přicpaná volnoběžná tryska. Gufera si předpokládám měnil.
Datum: 06. listopadu 2011 20:58
 prvně to zaběhni... boha jeho :-/
Datum: 06. listopadu 2011 19:26
Jméno: Richard.Šolta
IP: uživatel10340
 zdar draci..Nejde mi na Dandýně 125 tachometr. Zespoda u kola jsme odšrouboval náho a zatočil a tachometr chodí takže je problém v kole, ale nwm co.. Nemáte někdo potuch co by s tím mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2011 22:42
Jméno: Richard.Solta
IP: uživatel12434
 No taky si to myslím sem zvědavej jak je to tam řešený.. Díky za odpověď
Datum: 06. listopadu 2011 22:42
 zjevně se ti nepřenáší síla kola na náhon, takže buď máš urvané takové pacičky (nebo něco přez co se to převádí), nebo ti chybí nebo dělá bordel to co ty pacičky zachytává
toto je psané pokud je náhon tacho řešený stejně jak u dandy 50...
Datum: 06. listopadu 2011 22:20
|



|