Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Nazdar chcem sa spýtať či to robí aj vám na mustangu , keď idem v zákrute tak mi väčšinou škrká o zem stojan hneď jak začnem trocha klopiť, jak to napravím? dá sa to nejako vôbec?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2011 22:05
 čau, mám seřízený zapalko podle výrobce od cívky po svíčku všechno nový a jiskru mi to hodí hodí hodí nehodí nehodí hodí...... nevíte někdo čím to muže být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2011 0:39
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 kladivka muze spatne dosedat a obcas vynecha nebo vadna svička
Datum: 19. listopadu 2011 0:39
Jméno: m.r.k
IP: uživatel12728
 Zdravím chtěl bych se zeptat,jak je to s přepisem čz 175 na 125,
(nepatřím mezi ty kteří chtějí v 16-ti prohánět stopětasedmu ale mně de spíš o ty doklady o výkon a problémy s tím spojené mi nejde),
slyšel jsem že stačí kontaktovat cagivu a potom v nějakym servise provézt výmněnu motoru za nějaký poplatek,a na ůřadě to prý přepíšou.
Nemáte s tím náhodou skušenosti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2011 19:50
 Vzhledem k tomu že výroba motocyklů ve Strakonicích skončila v roce 1997, tak ne...jinak zkus http://www.czas.cz a poslat pár lidem mail, ať tě nasměrujou na někoho kdo to tam má na starosti...
Datum: 10. listopadu 2011 19:50
Jméno: m.r.k
IP: uživatel12728
 A ma ta (samotná čezeta) nějaké internetové stránky přímo pro motocykly?
Datum: 10. listopadu 2011 18:13
 před skoro 5 rokama jsem se o to taky pokoušel, a tenkrát to byl strašnej problém, povolení by mi sice dali, ale chtěli výměnu od autorizovaného servisu Cagiva, a skoro ve všech mě poslali doprdele, že to z kapacitních důvodů nedělaji  dneska už to prý jde přes samotnou čezetu a je to jednoduší...
Datum: 10. listopadu 2011 11:04
Jméno: Milan
IP: uživatel12656
 Ahoj koumáci chci se optat mám jawa 20 a chcel bych si tam koupit drapák. Na jedné stránce jsem našel drapák s rozměry 90/100 3,00x16 a nevím jestli to nebude někde dřít nebo něco takového jestli se bude muset něco upravovat nebo jestli to bude mít vliv na výkon když je originál 2,75x 16 (poznámka: motor není upraven...) děkuji všem za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2011 14:25
 kup mitas E-06 2,75/16  90/100 nemá cenu pokud nemáš upravenej motor... jezdím MItas C-20 ale na klasika bych to nedával...
Datum: 10. listopadu 2011 14:25
Jméno: Míra
IP: uživatel11260
 jestli bude na fichtlu 3,00 lepší tak maximalně jen kvuli vzhledu, měl sem ho tam taky a je to zbytečně velký....jinak 3,00 bude mít lehce vyšší profil takže by to teoreticky mělo bejt nepatrně rychlejší, ale nebude ...
Datum: 09. listopadu 2011 21:43
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 hele ja nic upravovat nemusel .. mam drapec 100/90-16 akorad uz ho tam nemam potoze uz sem ustrihl 4 ventilky ... rozmysli si jestli se ti to vyplati
Datum: 09. listopadu 2011 21:08
Jméno: Venca
IP: uživatel12004
 Zdravím draci, chtěl bych se zeptat toho, kdo rozumí kývačkám. Koupil jsem jawu 250 z roku 1955. Chci ji renovovat a dát do origo stavu. Proto potřebuju vědět, jestli to není složenina, nebo proste co mam sehnat aby byla origo. Začnu od předu, blatník nemá vepředu lem, nevím jestli to tak má být, zdá se mi ale že už jsem to někde viděl. Pak maska, ta má v sobě čuplík na seřizování světla, to měl ale půlbuben ne? Tacho nevím jestli namá být zelené. Karbec tam je přírubový což taky nevím, protože je psané 12 koní. Pak zadní brzda je divná. Není tam to tlusté lanko s tím háčkem ale je to dělané tak, že lanko je pevně chytlé k rámu a je tahaný bowden, což jsem jeste nevidel teda. Rybiny nesedí na držácích, nevím proč??? No však prostě, ti co tomu rozumí určitě ví co má tahle kývka mít, půlbuben to asi nebyl si myslím, fakt se v tomhle uplně neorientuju a na netu sem nejaky konkretnější článek o tom jak by to mělo vypadat nenašel. Tady je pár fotek http://funboy.rajce.idnes.cz/Jawa Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2011 10:44
Jméno: standa
IP: uživatel12733
 Je to skřížený jako prase,ale těžko říct s jistotou byl to půlbuben/nebyl to půlbuben......lámalo se to v roce 54/55.....dohledej víc info o svý mašince.....podle fotek nelze soudit.....
Datum: 10. listopadu 2011 10:44
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Čau draci, zajímalo by mě jestli u bezkontaktniho zapalování Vape na 350-ce má vzduchová mezera mezi snímačem a rotorem nějaký větší vliv na kvalitu jiskry, vím že je vzdálenost 0,4-0,5 dle příručky a samozřejmě se toho držím, ale zajímá mě jestli když dám třeba 0,3 nebo 0,6 jestli to něco ovlivní???
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2011 15:23
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 díky chongu myslel sem si že v tom nic víc schovanýho neni, snímač posílá čistě jen signál v době předstihu mysle sem si jestli ta mezerá nemá třeba vliv na dobu jiskry
Datum: 11. listopadu 2011 15:23
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Představ si vliv rozujícího magnetu nad cívkou.. první případ tak jeden milimetr nad cívkou a druhej ajko extrém 1 metr od cívky... jakej bude rozdíl obou amplitud naindukovaného napětí?
Takže pokud výrobce radí nějakou mezeru, je to kompromis mezi sílou signálu a bezpečné vzdálenosti rotucícího dílu s ohledem na házivost, nebo eventuelní závadu... není totiž důvod abys oddělal snímač jen proto že se ti např. vymele ložisko
Datum: 11. listopadu 2011 7:47
Jméno: jawáč
IP: uživatel12547
 Chci dat dva vyfuky na mustanga...bude to mít negativní vliv na výkon?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2011 17:14
Jméno: jawáč
IP: uživatel12547
 teoreticky byto šlo,,chtěl sem am dat vyfuky co jsou origo na msutanga z každy strany pac mam dva vyfuky a jeden mi leží v koute.
Datum: 10. listopadu 2011 17:14
Jméno: standa
IP: uživatel12730
 Hele umíš trojčlenku a obsah kruhu? Vnitřní průměr origo kolena je 26mm......aby to líp sedělo,uvažuj 28mm.......a teď si z průměru kolena spočítej plochu,tu rozděl na dvě polovičky a z těch nazpět spočítej průměr jednoho kolena......jednoduchý ne
Datum: 09. listopadu 2011 22:11
 taky jsem to chtěl udělat a lidi mi řekli že bude menší výkon, něco jako když pojedeš bez výfuku protože musíš rozdvojit koleno
a tam už je ztráta výfukový komprese, ale premýšlel jsem že by to teoreticky šlo tak že nebude ve válci ten výfukový kanál ale budou bokem dva menší ( něco jako má
babetta), budou tam kolena výfuku v menšim průměru ale ten válec by jsis musel nechat vyrobit na zakázku a nevim kde
Datum: 09. listopadu 2011 20:09
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau chtel bych si brát od jednoho chlapka auto co bydli 85km ode me a ja se ptam jak by to bylo s prevodem?slo by to tak,ze on by to dal do poloprevodu na me a pak mi papiry poslal postou a ja uz si to prihlasil na sebe u svyho okresu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2011 20:00
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Jj takhle sem to udělal s motorkou nechal sem si malej techničák na kterej sem na ní jel domů a kupec mi pak velkej techničák v polopřevodu poslal poštou a hlavně od něj musíš mít podepsanou plnou moc aby už on nemusel být u toho až to budeš přihlašovat na sebe
Datum: 09. listopadu 2011 20:00
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Čus Draci.Nevíte čím by to mohlo být když nastartuju mojí jawa 21 tak je volnoběh v poho ale jak se zahřeje začnou se zvyšovat otáčky já mám vůli u plynu tak když trochu pootočím plynem jenom málo tak se vrátí ten volnoběh do normálu ale musím tak držet plyn nevíte čím by to mohlo být.Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2011 14:00
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Šroubek volnoběhu je na minimum
Datum: 10. listopadu 2011 14:00
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Čau draku. Volnoběh se šteluje na jízdou zahřátém motoru a pak je to Ok.
Datum: 09. listopadu 2011 20:12
Jméno: jorus
IP: uživatel12180
 Zdar draci, měl bych na vás takovou otázku, sem začátečník a všichni tady řikaj že když to hodně jiskří mezi kladívkama, tak je v hajzlu kondík. Mě to jiskří jak blázen ale fichtl jede jak drak, tak nevím co si o tom mám myslet
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2011 22:07
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 no to je dobrá rada. vyměnit to až se to posere. já se nedivim tomu, že každej říká, že se fichtl jenom sere, když každej jede dokud to jde.
Datum: 09. listopadu 2011 22:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kašli na to dokud to nezačne dělat neplechu
Datum: 09. listopadu 2011 19:47
Jméno: otaznik
IP: uživatel7935
 Zdar, nemáte někdo graf z brzdy válce upaveného dle Světa Motorů . Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2011 12:59
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Mrkni na stránky TK moto, oni dělali kity podle té úpravy a někde by měly být i grafy.
Datum: 10. listopadu 2011 12:59
Jméno: dd
IP: uživatel10446
 Cus mám dotaz, mám jawu 23 mustang, dával jsem tam jinej ráfek, a ted mi nejde sestelovat na kyvce, proste kdyz napnu retez, tak aby byl na obou napinakach stejne, proste aby slo zadni kolo soubezne s prednim, tak mi se mi se záchytem reakce da hejbat nahoru a dolu, nezapadne do ty zarazky (koliku na kyvce), tim padem kdybych to utahl a jezdil tak se mi hned protoci a pretrhne mi lanko brzdy. nevíte co s tim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2011 19:55
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 http://www.jawamania.info/poradna/detail.aspx?questionid=46583
Datum: 09. listopadu 2011 19:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 spíš sis toho dřív nevšiml a jezdil jsi s kolem šejdrem,bud máš vytahaný řetěz a nebo malý kolečko a ten řetěz chce o článek zkrátit
Datum: 09. listopadu 2011 18:23
Jméno: Dukovan
IP: uživatel12727
 Zdarec, nevíte o někom v Brně, nebo oklí, kdo mi pomůže složit motor na 555. Plánuji rozborku, vyčištění, gufera, ložiska, ale složit to asi nezvládnu..  \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nDíky moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2011 16:36
Jméno: Joan
IP: uživatel12600
 Zdar, potřbebuju poradit mám Jawu 350/354 motor a u normálních Jaw se řadí za 1, nahoru, za 2 dolů. Já to mám obráceně takže řadím za 1 dolu a vyší stupně nahoru. Prej tam stačí jenom otočit nějáké ozubené kolečko. Ale vůbec nevím. V převodovce se moc nevyznám. Kdyby mi někdo poradil díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2011 20:21
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no to budeš muset
Datum: 09. listopadu 2011 20:21
Jméno: Joan
IP: uživatel12600
 Hmm, to budu muset rozebrat celou převodovku co?
Datum: 09. listopadu 2011 19:23
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
Datum: 09. listopadu 2011 18:57
 Jedině jiná kulisa řazení...asi máš z 634 (jestli tam teda pasuje, nevim - vařim z vody  )
Datum: 09. listopadu 2011 16:48
Jméno: fichtlař
IP: uživatel12692
 Zdar borci, mám takovej problém...Spravoval jsme fichtla protože mi nešla jiskra na svičku a spravil jsem ho byl tam zkrat u magneta takže jiskra šla..Ale pak jsem to zaletoval. zaizoloval tavící pistolou a složil.No a přestala mě jít jiskra na svičku.Na kladivkách je jiskra jako blázen, ale na svíčce vubec.Nevite co stim?? Je možné že když to jiskri mezi kladivkama znamena to skrat?? Poradte pls...
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2011 16:55
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 A cívku máš v cajku?
Datum: 09. listopadu 2011 16:55
Jméno: martan
IP: uživatel11975
 zdarec,chtel bych se zeptat v jakem miste by mela byt zapalovaci civka na statoru,ma to pry vliv na velikosti jiskry. dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2011 15:30
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jako proto že je cívka v jiný poloze vůči magnetům rotoru, tudíž se v ní indukujou jiný proudy a indukčka tak neni dostatečně sycena, jinak řečeno, bude slabá nebo žádná jiskra
Datum: 09. listopadu 2011 15:30
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jestli si to dobře pamatuju tak vpravo dole u 20W magneta (rotor č. 05-...) a vlevo nahoře u 30W (rotor č. 20-...), vliv to má docela velkej..
Datum: 09. listopadu 2011 15:03
 Čest borci a borky. Chcu sa zaptat jaký je poměr benzínu a oleje do pionýra? Olej klasika M2T. Předem dík za odpovědi čest Lojza
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2011 20:15
 1:40 je menej jako 1:30 nie viac.. maž 1:30 nebo 1:33
Datum: 09. listopadu 2011 20:15
 podle výrobce má být poměr 1:30 ale mužeš i 1:33 1:40 je už moc
Datum: 09. listopadu 2011 17:32
Jméno: lofasek
IP: uživatel12258
 mělo by stačit 1:40
Datum: 09. listopadu 2011 17:16
 olej se dává v poměru 1:33 a při záběhu 1:25
Datum: 09. listopadu 2011 13:36
Jméno: milan
IP: uživatel12533
 Zdar draci, kde se dají sehnat nové pružiny do předních vidlic pio ??? Sesa je tu nemá a v mototechně mi řekli že se už prostě nejsou.......
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2011 20:22
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 skus se podívat na bozoš.. tam jsem zo někde videl..
Datum: 10. listopadu 2011 20:22
Jméno: milan
IP: uživatel12533
 sorac za dotaz ja si toho v zapalu hledani 0envsim
Datum: 09. listopadu 2011 7:28
Datum: 09. listopadu 2011 6:45
 čau dělám GO motoru a chci se zeptat jakej máte názor na ten spojkovej koš co tady sesa prodvá? A co je lepší za kliku s futrem a nebo s čepem na jehlách? díky moc ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2011 6:55
 no klika bude určitě lepší na jehlách a s tim spojkovym košem nemám zkušenost. já sem to hodil zámečníkovi, kterej to nějak znova přenýtoval nebo co s tim udělal, prostě to drží. doufám, že to ještě dlouho držet bude.
Datum: 09. listopadu 2011 6:55
 psal jsem tu nedavno že mam neco s elektřinou na jawě 350 ..zkoušel jsem druhou baterku ale bylo to jeste horší myslim že baterku mam dobrou když jezdim bez svetel tak ma ta baterka v klidu 14,6 voltu ...při 3000 otaček jsem jednou naměřil 14 voltu a tedkom furt jenom 13 voltu a při zapnutych svetlech 12 voltu..takže při nižsich otačkach se mi to už ze svetlama de jeste niž a vybiji a blbne to....co mam vymenit nebo zmeřit jeste? a všim jsme si že mam na zapalovani jak jsou nahoře zapojene ty 4 konektory tak že dva mam ohořele nemužu mit neco s vinutim ? diki
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 12:12
 opravil jsem to predevčirem připajel kabel na svorku a vymenil ohořele kabely a nameril jsem to co jsem psal ,,včera jsem se divil že mi to jde i se svetlama tak to dneska meřim a dobiji to i se svetlama a blinkrama 14,3 v tak snad to vydrží
Datum: 13. listopadu 2011 12:12
 a při 1700 otaček jde z x-5,50v y-0,50v a z-5,50v
Datum: 11. listopadu 2011 15:24
 tedkom jsem prozvonoval kabely zkoušečkou a zjistil jsem že jak je vinutí a ty vyvody do svorkovnice tak že X a Z jsou jako kdbyby propojeny a y je samostatne ma to tak byt?
Datum: 11. listopadu 2011 14:58
Jméno: CZK
IP: uživatel12265
 Zdar, co si já pamatuju tak se mi stalo že přechoďáky na fastonech způsobily destrukci svorkovnice a dokonce jsem jednou musel sundavat stator altiku, protože se mi rozletovaly spoje. Ale to bys našel ve víku kapky ztuhlýho cínu. No raději to celé projdi včetně usměrnění a regulace.
Datum: 09. listopadu 2011 20:01
 ohořele kabely vimenene mel jsem na svorce volny kabel..ale furt to jebe tak zitra se pustim do toho měřeni co mi zbyva no
Datum: 09. listopadu 2011 19:07
Jméno: hh
IP: uživatel10371
Datum: 09. listopadu 2011 8:49
 a to se v tom usmernovači jenom přepaji ty spoje dole nebo se to musi nejak rozebrat?konektory jsou načernale a kabely kousek od konektoru tky a plastove krytky tech konektoru jsou roztopene..nevim jak se to proměřuje
Datum: 08. listopadu 2011 22:32
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 častou závadou projevující se takhle jsou přechodové odpory v usměrňovači, mělo by stačit znovu proletovat spoje. nevim co znamená ohořelé, to tě nenapadne podívat se jak je na tom konektor, případně ho proměřit? jestli máš nebo nemáš něco s vinutím ti asi těžko někdo od počítače řekne..
Datum: 08. listopadu 2011 22:30
|



|